Reklama

.

.

čtvrtek 9. března 2017

Trump si vybral nové slovo pro přechod Krymu k Rusku

Alexej Obuchov
9. 3. 2017           zdroj
Prezident USA Donald Trump vybral nové slovo pro události mezi Ruskem a Ukrajinou na jaře roku 2014. Charakterizoval situaci kolem Krymu jako jeho "převzetí".

Na svém Twiteru vystavil Trump záznam následujícího obsahu: "Osm let Rusko tlačilo na prezidenta Obamu a stále více sílilo, převzalo Krym a zvýšilo počet raket. Slabost!" (Baracka Obamy - pozn. red.).

Připomeňme, že dříve Trump používal jiné označení pro situaci na jaře 2014: připojení Krymu nazýval "anexí", poté se v ruské televizi dramaticky snížil počet zmínek o vůdci USA, nehledě na to, že ještě v lednu byl Trump v tomto ukazateli před Vladimírem Putinem.

Dodejme, že Trump činí svá prohlášení na pozadí obvinění ze strany opozice z tajné spolupráce s Ruskem. Zároveň se snaží ukázat, že se tomu nevyhýbala ani předchozí administrativa.

Dalším svým výrokem Trump zdůraznil, že propuštění podezřelí z terorismu z věznice Guantanamo se ocitli opět na bojišti. Dodejme, že mezi nimi byli i tři Rusové.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

109 komentářů :

  1. Je nepochopitelne,preco by mal riesit Trumpeta Trump,problem Krymu a Ukrajiny,8000 tis.km od usa.. a preco neriesi dodavku Jevelinov kyjevskej bande,kongresom republikanov usa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba proto, ty šuline, že se k ochraně zachování územní celistvosti Ukrajiny USA smluvně zavázaly v Budapešťském memorandu.

      Vymazat
    2. Nedivil bych se,kdyby už Ukrajina měla vyrobené nějaké jaderné zbraně.

      Vymazat
    3. Tys vůl člověče v 21:02. To přeci nemůžeš myslet vážně? Ten kdo rozjebal Ukrajinu a nakonec jí po spoustě mrtvých ještě chce dorazit, tak ten to dělá kvůli Budapešťskému memorandu? Ukrajina byla z větší části proruská , proto tam taky byl za prezidenta zvolen Janukovič s velkou podporou z východu a to nevyhovovalo USA spolu s EU. Ty chtěli Ukrajinu jen pro svoje zištné zájmy a za jakoukoliv cenu a dnes, kdy Ukrajina chcípá, tak jí chtějí ještě vyzbrojovat? Proti komu? Proti rusky hovořícímu obyvatelstvu na východě, které si nepřeje fašisty nebo nacionalisty s chutí vraždit. Tak to je tedy podpora. Přál bych si aby ti jednou banderovci sami urazili hlavu, nebyla by tom žádná škoda.

      Vymazat
    4. Janukovič byl svržen lidem Ukrajiny protože svévolně prorusky porušil své slovo Parlamentu Ukrajiny i všemu ukrajinskému lidu,že podepíše asociační dohodu s EU. Prozápadní směřování Ukrajiny a svou vlastní demokratickou vůli potvrdil potom lid Ukrajiny ve všech následných volbách.

      Vymazat
    5. pro 21:15 můžeš se rozčilovat jak chceš, ale jediný, kdo intervenuje prokazatelně na Ukrajině a rozdmychává válku na východě Ukrajiny, anektoval Krym = je Rusko.
      A nebo chceš tvrdit, že ti neoznačení ruští vojáci jsou převlečení američané ?

      Vymazat
    6. 21:26-Prostudujte si ten případ od začátku.
      Nebuďte jednosměrně zaujatý.Janukovič to
      odmítl podepsat,protože podmínky EU byly
      horší,než ty ruské.Chtěl vyjednat lepší a
      proto USA vyvolaly Majdan.Mimochodem je to
      stálo celkem 5 miliard dolarů.
      Petr Majevský

      Vymazat
    7. Nešlo o ekonomiku, nešlo o nic jiného něž dostat se z dosahu nenáviděného Ruska.

      Vymazat
    8. Ale kľud A21:15, načo sa rozčuľovať. Veď to každý vidí, že ten šulín A21:02, trepe blbosti. Ano na budapeštianskom memorande sa skutočne USA zaviazali na územnej celistvosti Ukrajiny. Hehe, ale po odstránení prezidenta v Kyjevskom Euro majdane nebolo územnú celistvosť komu garantovať, pretože zo strany (u)krajiny, nebol kto by to budapeštianske memorandum predstavoval. Totížto zmluvy neschvaľovali parlamenty Russka a (u)krajiny, ale podpisovali ich prezidenti. Ak niekto teda nadáva na Rusov, že zneužili chaos, ktorí páni demokrati z Bruselu Waschingtonu na (u)krajine vyvolali, tak sa rozčuľujú oprávnene, pretože vidia, ako ich Rusi šikovne od...rbali. Redšej by sa ten šulín mal starať oto, ako sa jeho chlebodárcovia zaručili o územnú celistvosť členského štátu OSN, Juhoslovanskú Zväzovú republiku a neskôr ako sa zaručili o územnú celistvosť Srbska, ktorú mali po humanitnom bombardovaní zaručenú v B.R.OSN, citujem: (vojnu v Kosove zakončila rez. BR OSN 1244 (1999) . Táto rezolúcia potvrdila „suverenitu a územnú celistvosť JZR a ďalších štátov regiónu“. Srbsko je pritom nielen štátom regiónu, ale aj právnym nástupcom Juhoslávie, o ktorej rezolúcia hovorila.). Ak sa už tak úskostlivo starajú, nech sa predovšetkým starajú o územnú celistvo sť štátov, ktoré sú bližšie k ich hraniciam a pokiaľ možno čo nalďalej od Rusských. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. 21:37

      Janukovič se dohodu už chystal podepsat, ale byl odvelen k Putinovi na kobereček a pak v mžiku obrátil o 180 stupňů.
      5 miliard dolarů za majdan? Přestaňte už šířit tyhle absurdní blbosti. 10 milionů dolarů jako úplatek pro Janukoviče by bylo daleko levnější, jistější, efektivnější.

      Vymazat
    10. 21:42

      Žádné "ale" ty ruský hajzlíku. Ukrajina a její hranice nepřestaly nikdy existovat ani na sekundu. A ano, souhlasím. Rusáci "šikovně odrbali" všechny, tak jak to ostatně mají ve zvyku.

      Vymazat
    11. Ukrofile, Vy jste fakt neznalec a ignorant. Tak,jak Vy si to představujete, tak to naprosto není a ani to tak nefunguje a ani fungovat nesmí.

      Vymazat
    12. Ale Pepku šulíneA21:48, netrep somariny. Chcel si povedať ako to máte vo zvyku odrbávať vy, ktorým robíš šaška a cvičenú opicu. Vychádzajme z toho že (u)krajina mala hranice, ktoré si vraj štátnici zabudli potvrdiť na úrade v OSN. To však nie Putin tvrdil, ale Vy, že v Kyjeve prebehol nie štátny prevrat, ale revolúcia. Ak teda revolúcia, tak ak by sme mali ísť do dôsledkov a hájiť územnú celistvosť, tak potom by mal do Ruska patriť nielen Krym, ale aj značná časť (u)krajiny ak nie celá, ako aj územia o ktoré Russko počas tých revolúcií prišlo:-). Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    13. 21:58

      Už to nehul, ty debil z Horných Uhier. Radšej choď otrtkať ovcu.

      Vymazat
    14. No to patrilo PepkoviA21:47, ale nevadí, keď to bolo adresované aj Tebe Pepku. Isteže tak by to fungovať nemalo, ale ako si videl Pepku A21:48 na mnohých príkladoch anexie Nemeckej demokratickej republiky Nemeckou spolkovou republikou, anexie Falklandských ostrovov anglickými demokratmi, okupáciou juhoSrbskej republiky Kosovo aj Vašími vojakmi, atď, atď..., ako vidíte, tak to funguje vo veľkom meradle. Prečo by to nemohlo fungovať aj u Rusov. Stejne už bolo načase, aby Vám tie hnusné zduté papule niekto poriadne namočil do tých sr..ačiek, ktoré ste v Juhoslávii po sebe zanechali. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    15. Hele, Ukrofile, 21:48 jsem já a reaguji až nyní, takže jsi zase netrefil. Nicméně, na Tebe se fakt nedá odpovídat. Tentokrát perlíš i těmi Falklandami, ale anexe NDR Západním Německem, to je asi rekord.

      Vymazat
    16. Pozri Pepku A22:25, ktosi Ty, kdesi Ty, ma absolútne nezaújma, dokiaľ sa nepodpíšeš aspoň prezývkou, pod ktorou chceš na mňa reagovať. Že posudzuješ autora(ukrofil), a nie môj príspevok nič nezmení na skutočnosti že sa rehoceš len svojmu obrazu v zrkadle ktoré som Vám nastavil. Jak pravil nesmrtelný básník M.Zeman: "nenadávej na zrcadlo, když máš hubu křivou". Ja viem že anexia NDR je rekord:-). Ale nieväčší od toho rekordu, ktorý posudzuje základný pilier demokratizmu - slobodné voľby v referede ako okupáciu, či anexiu:-). To ste zo seba spravili úplných trapošov a klaunov páni demokrati. Skvele Vás msr.Putin, Váš cvičiti Vášho veľkoEurópskeho cirkusu, prinútil odkopať sa. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    17. Vyhovuje mi, že Tě absolutně nezajímá kdo jsem a kde jsem, Ukrofile.

      Vymazat
    18. 21:02 Mám mravenčí trpělivost, proto vám už asi po dvacáté vysvětlím váš omyl.

      V Budapešťském memorandu není žádný závazek USA ani nikoho jiného "k ochraně zachování územní celistvosti Ukrajiny", jak lživě tvrdíte. Uveďte sem prosím kopii pasáže, kde je to takto napsáno. Jsem zvědav, jak dlouho ještě budete ten nesmysl opakovat. Nejspíš věčně, protože "blbec své názory nemění", jak říká prezident Zeman.

      Vymazat
    19. Ukrajina se Budapešťským memorandem podepsaným 5.12.1994 zavázala vzdát se svého jaderného arzenálu a USA,Rusko,Británie za to poskytly Ukrajině bezpečnostní záruky.

      Tyto státy se tedy, mimo jiné, zavázaly respektovat ukrajinskou nezávislost a suverenitu v rozmezí tehdy platných státních hranic, zdržet se hrozby silou nebo použití síly proti Ukrajině, zdržet se použití ekonomického nátlaku na Ukrajinu ve snaze ovlivnit její politické směřování, zdržet se použití jaderných zbraní proti Ukrajině, řešit případné použití jaderných zbraní proti Ukrajině na půdě Rady Bezpečnosti OSN, či vzájemně konzultovat vzniklé nejasnosti ohledně zmíněných záruk.

      Za porušení platného znění tohoto memoranda označili postup Ruska vůči Ukrajině státy V4, G7 a nepřímo i Valné shromáždění OSN.

      Vymazat
    20. 23:44 Nějak v tom nevidím závazek "k ochraně zachování územní celistvosti Ukrajiny". Respektování je jistě něco jiného, než ochrana. Co tedy z tohoto znění Rusko porušilo? Ekonomického nátlaku ve snaze ovlivnit politické směřování Ukrajiny se dopustili jiní, ne Rusko. Takže zloděj křičí chyťte zloděje. Jakou pak má jejich vyjádření cenu?

      Vymazat
    21. No tak,na tohle už neodpovídám,kolego.

      Vymazat
    22. Představte si, že sedíte na větvi na stromě a pod Vámi je vlkouš. To je takový ten malý pes, pudl, který je námi obarven na tmavo a jsou mu přidělány ty vlčí stojící uši. Slezl byste a pomazlil se s ním?

      Vymazat
    23. Janukovyč byl gauner a mafián,který ztratil právo na svůj úřad poté co si zkorumpovanými ústavními soudci nechal potvrdit ilegální změnu ústavy z roku 2004! Tím začal směřovat k běloruskému modelu vlády. Tedy od této chvíle začal být odpor proti němu legitimním a ne až od nepodepsání jakési podezřelé dohody. Je prav da že to stopnul Putler. Ale otázka je - proč? To nikdo dosud nevysvětlil. Prý RF hrozily údajně veliké hospodářské škody pokud by Janukovyč podepsal ono přistoupení Ukrajiny. Ale takto snad nevznikly? Svobodné ruské weby píší, že Putler věděl co nepodepsáním dohody nastane a počítal právě s anexí Krymu. Otázka spíš zní,proč mu na to Januk skočil? Posloužil v této hřej jako užitečný idiot:)
      Ovšem co se týká obecně situace okolo všech různých těch "memorand" a jiných pičičand, je třeba neustále připomíat, že ani RF, natož Ukrajina nejsou legitimními stát! Protože jak dnes již víme byla abdikace Nikolaje II. neplatným aktem a tudíž i existence jakési Ruské republiky (ať sovětské či nesovětské) a Ukrajiny (totéž) jsou z tohoto titulu zpochybněny! Vše na čase 1 minuta 33 sekund objasní prokurorka Krymu Natálka Poklonská! -
      https://www.youtube.com/watch?v=qotjIZnwHn0

      Vymazat
    24. Místním neználkům všech barev pak nutno opětovně připomenout,že jediný legální útvar na tomto území - tedy Ruské impérium je unitární stát! Nezná žádné "Ukrajiny", "Běloruska", "Gruzie" či Ázerbájdžány" apod. nesmysly! Jsou to tudíž nelegitimní výplody masonů a bolševiků! Pouze s Polským královstvím a Finským knížectvím. ZDE přesná mapa legitimního správního dělení! - http://ic.pics.livejournal.com/sergei_zhuk/76328500/1761/1761_original.jpg

      Sami vidíte že tam žádná "Ukrajina" ani cosi jako RF NEEXISTUJE!

      Vymazat
    25. Všicni víme, že třeba současně je veden konflikt v tzv. Náhorním Karabachu. I to je důsledek onoho ilegálního puče! Protože spor je veden mezi nelegitimním i státy "Arménií" a "Ázerbájdžánem" a vedou ho místní kozopasci. V době legitimníí vlády tam ale byly pouze a jen byla Karská oblast, Jerevanská a Jelizavetpolská a Bakuská geubernie - http://images.myshared.ru/17/1128328/slide_16.jpg

      Vymazat
    26. Položme si otázku: proč nemohl být veden konflikt mezi kozopasci o jakési horské pásmo tehdy? Jednoduše: neěli do ničeho co kecat! Věnovali se tomu k čemu je pánbu určil a dobře pásli ovce a kozy a z nich pak dělali vlnu a z ní tkali krásné koberce pro carský dvůr i na vývoz! O pořádek v gubernii se starali jeho Imperátorskou výsostí určení gubernátoři. Zde najdete jejich seznam pro Jerevanskou gubernii - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F#.D0.90.D0.B4.D0.BC.D0.B8.D0.BD.D0.B8.D1.81.D1.82.D1.80.D0.B0.D1.82.D0.B8.D0.B2.D0.BD.D0.BE.D0.B5_.D0.B4.D0.B5.D0.BB.D0.B5.D0.BD.D0.B8.D0.B5

      Vidíte? Jen samí ruští generálové, z toho jeden baltský Němec - Tiesenhausen! Tak proto ten pořádek a klid ...

      Vymazat
    27. Báťuško, sluho a obdivovateli Jeho Imperiálního Veličenstva. Píšete tu kraviny. To je to samé, jako chtít po Němcích, aby nám vrátili Kladsko, které prohrála ve válce Marie Terezie, když už je Kladsko dávno polské. Vy jste určitě ten obdivovatel Černé setniny, kterého tu občas promazávají, že?! Taurus Taurusovič

      Vymazat
    28. oprava: Ne ... 77

      Vymazat
    29. 10:06 - nechme Klacko klackům pšonskejm, to je pasý jako smlouva z Andruševa, podle které by teda Waltzmann měl fofrem z Kyjeva padat, pak by ovšem zase Pšonkům připadl Minsk a to taky není dobrý řešení! Stačí když nám jako legitimitu potvrzující datum bude sloužit vše před ilegálním zednářským pučem v březnu 1917, resp. tedy vše před vypuknutím zednáři vyvolané (v zájmu jistého ethnika) první světové války! Případně tady tato mapa Evropy udělaná pro ministra zahraničí Jeho Imperátorské Výsosti cara Nikolaje II. Sazonova, na níž je na ní zobrazeno, jak by bývala měla být po válce Evropa uspořádána nebýt onoho puče. Vlevo je textová část a v ní se u pojmu Rusko píše zhruba toto:
      Rusko je velká říše, bojující za obnovení práva, spravedlnosti, míru na Zemi, která neusiluje o ničení cizích zájmů ani netouží po cizím území, trvá pouze na tom, dostat to co jí od nepaměti vždy patřilo - Červenou Rus se Lvovem a Przemyslem, a část Bukovina s Černovicemi. Konigsberg s východním Pruskem po Vislu smáčené opakovaně ruskou krví, by měla být znovu ruskou zemí. Danzig a Thorn by měly být ruské pevnosti - http://expositions.nlr.ru/ex_map/worldwar1/images/28.jpg

      Vymazat
  2. 21:15
    Kdo rozjebal Ukrajinu, ty ruský čuráku? Američani Ukrajině něco ukradly? Nějaký kus území? Není to náhodou rusko kdo krade suverénní zemi?
    Ukrajinci se vzdaly jaderných zbraní jen výměnou za záruku USA a Ruska, že bude zachována její územní celistvost. Kdyby věděli jaké jsou Rusáci kurvy tak by se jaderných zbraní nikdy nevzdali a uchránili by se tak před rusáckou invazí.
    Já bych si zase přál aby jsi do toho tvého milovaného Rusácka odtáhl i s celou tou pátou kolonou místních rudých kolaborantů a vlastizrádců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garanty Budapešťského memoranda byly USA a Rusko a Británie.

      Vymazat
    2. 21:24 naprostý souhlas !! jediný, kdo se vměšuje do záležitostí Ukrajiny je Rusko ! To nelze popřít, už dokonce i putin několikrát přiznal vměšování svými vojáky do záležitostí suverenního státu.
      Po anexi Krymu je Rusko v izolaci a svět jím opovrhuje.

      Vymazat
    3. Pepek Vyskoč si zanadával na pro-rusského ču-ráka a potom si pod svoj debilný príspevok dvakrát prišiel pogratulovať. Bravó pepku gratulujem Ti aj ja. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    4. Pepek Vyskoč už pohotove vyrval svojmu šéfkovi pornohercovi Jandovi, (u)krajinu z prdele. Doposiaľ nepoznal nič iné len Russko a Rusských okupantov, akými bola rodinka Kličkových v Prahe, naších svidomých dnešných (u)krajinských Eurovlastencov. Zato mu patrí ďalšia mazácka pochvala. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    5. to referendum na krymu byl jen čaj že vy zblblý lidi zapadní a havlistickou propagandou na dombase bojují vlastenci co nechtěj žit v banderostánu a bojují tam banderovské tanky největší špíny tu píšou o vlastizradě co by naši zemi daly migrantům a nakonec by se včlenily do německa my tu žádné cizí vojska nechcem narozdíl od vás 21:15 já bych si přál abyste odtáhly k makrele vás je jen pár tak vás možná vezmou
      ukrajinu rozjebaly takový jako ty podporovatelé majdanu karel spáč štětina atd

      Vymazat
    6. Pro dementa v 21:24
      Kdyby Ukrajina dál držela jaderné zbraně, tak už je maj islamisti dávno v Iráku nebo Sýrii. Ukrajina je už takhle vykradená a nemá peníze ani na údržbu vlastních konvenčních zbraní. Ještě ráda se jich vzdala, nakonec jak mi chceš vysvětlit ty zmrde , že je snad i vytvořila? Snad né Bandera? Ukrajina vždy těžila z Ruska, zbraně hromadného ničení jí nepatřily. Vše co vytvořila bylo díky Rusku. Dnes kdy se může předvést , tak má hovno chcípá na kurděje a bez cizí pomoci by chcípla již včera. Rozjebat neznamená ukrást ale to bych pochopil, jsi blbej ale nepochopím, že až tak moc abys nepochopil, že Krym nikdy nebyl Ukrajiny a že se jen vrátil tam kam patří.A teď vyskoč a neopruzuj Jando, teče ti semeno po bradě.

      Vymazat
    7. Neskutečné, jaký se tu zase sešel spolek užitečných idiotů - "amíko-milců"! Protože takhle hloupí ani placení manipulátoři nejsou.
      Že amíci Ukrajině nic nevzali? Už teď vlastní velké množství její úrodné černozemě, lesy a "břidlicovou ropu", dále obrovské dlužní úpisy a dalo by se ještě dlouho pokračovat.
      Takže Ukrajincům toho zbylo ještě méně než nám ( a to už je co říct!). Bude-li ještě možné ji dál vysávat, tak si zprivatizují zdravotnictví, sociální služby, vodu, vězeňství ( = otrocká pracovní síla), atd.
      Že Ukrajina (krátce) existuje jako samostatný stát, je díky politickým hrátkám. Napřed Stalina, pak Chruščeva, pak amíků.
      Že mezi nefalšovaným Ukrajincem (není možné za "Ukrajince" považovat Rusíny a jiné) a Rusem je asi takový rozdíl jako mezi Čechem a Moravákem a že na Ukrajině jich není zas tak moc, asi uniká všem, kteří "dští síru na "Rusáka"..
      Že Krym byl autonomní republika se svým vlastním parlamentem, s plnou legislativní pravomocí a že byl silou dvakrát vmanipulován do "Ukrajiny" je taky realita. Jako to, že kdyby tam nebyli "zdvořilí muži", že by tam byli běsnící neofašisti ( = neo-banderovci) a válka jak na Donbasu a to v tom lepším případě. V tom horším už by byla III. světová!
      (My máme ZATÍM taky legislativní pravomoc vystoupit jak z NATO tak z EU a kdyby nám "vládnoucí loutky" dovolili uspořádat referendum, tak jsme okamžitě pryč z obojího!)
      Jinak chcete-li opravdu používat fakta, prostudujte si je přímo ze západních zdrojů! Už jsem sem jednou dával odkaz, kde jsou pro kohokoliv, kdo chce používat hlavu a ne "fanaticky vyřvávat", přehledně seřazené :
      https://vlkovobloguje.wordpress.com/fakta-o-ukrajine/
      Pavel p

      Vymazat
    8. To je jenom jeden amíkomilec, který si vypráví sám se sebou, buď klidný, na víc jim nezbývá peněz, tak nasazují na každý pro ně protivný web po jednom trollíkovi a ten trollí.

      Vymazat
    9. 23:28 máš pravdu.Jen bych dodal,že Ukrajinu rozjebal Stalin a těch 6milionu mrtvých v 36roce min.století je také práce toho zmrda,který se kámošil s Hitlerem.Rusku nelze věřit,jsou to barbaři

      Vymazat
    10. Zmlkni Banderův pohrobku. máš štěstí, že jsi anaonymní.

      Vymazat
    11. 8:31 - žádná "Ukrajina" neexistuje. To je poliitcký zmetek, vynález c. a k. rakouský tajný policie, která si jeho realizátora Zederbluma vedla ve svých záznamech jako "anti-ruského aktivistu". To je co? To ti tvý zaostalí nosatý školiči asi neřekli:))

      Vymazat
    12. První pokus o oddělení ruského pomezí od Rusi (slovo "ukrajina" je v překladu do češtiny totéž co "pomezí" či "příhraničí -"okraj země" - "okrajina") prováděli už Přemyslovci a Piastovci! Resp. oba bráchanci - Bolkové! Nicméně moc trvalých úspěchů ani česští, ani polští agresoři neměli a před dobytím Rusi Mongoly tato zahrnovala vše od Červené rusi po Barensovo moře - https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Kyivan_Rus%27_1220-1240.png

      Sever Rusi v čele s Novgorodem ale i po pádu Kyjeva do jejich rukou odolal. Novgorodský kníže Alexander Něvský ale nebyl schopen porazit mongolskou invazi z východu a tak se ocitl před tím, co lze označit pouze za civilizační volbu: chápal, že Rusko nemůže bojovat s papeženci a Mongoly najednou, takže volba byla prostá: podvolit se jednomu a vzdorovat druhému. Ale komu se měl rozhodnout Rusko podvolit? Alexander, který byl velmi dobře informován o politice svých nepřátel, věděl, že jediným cílem Mongolů je vybírat od Rusů daně, ale že si nepřejí nikoho konvertovat nebo pronásledovat církev. Právě naopak, domněle „divocí“ Mongolové církev a její kněžstvo respektovali a nikdy ji nepronásledovali. V kontrastu s tím dostali křižáci konkrétní rozkaz konvertovat nebo vyvraždit všechny ortodoxní křesťany, se kterými se setkají, jak Římané učinili mnohokrát předtím, a jak učinili mnohokrát později. Tudíž princ Alexander Něvský si zvolil podvolit se mongolskému chánovi a bojovat s křižáky, které porazil ve slavné bitvě na ledě v r. 1242. Po dvojnásobné porážce Ruskem se západní vůdci dočasně svých invazních plánů zřekli, ale ruské vítězství evidentně nepřineslo oblibu Rusů nebo kultury u západní elity,jejichž poskočem, loutkou papouškující jejich žvatlaniny jsi taky ty z 8:31 ....

      Vymazat
    13. Musí se uznat, že se těm americkým sviním docela podařilo rozeštvat Rusi mezi sebou. Rusové z Ukrajiny jsou hecováni proti Rusům z Velké země a mydlí se mezi sebou. A ani to moc nestálo - 5 Mld. dolarů není přece za takový strategický úspěch moc. Druhá věc je, že se Amíkům nadále už dařit nebude a stejně o svou strategickou výhodu přijdou. A ruské vedení je, jak vidno, velmi trpělivé a cílevědomé. Výkřiky místních katolických puberťáků o "vlastizrádcích" a "5.kolonách" a podobné "duševní výkony" jsou velmi úsměvné a po letech budou kolovat jako karikatura myšlení.

      Vymazat
    14. Další vlna invazí západu s pokusem odervat od Svaté Rusi co se dá začala na počátku 14. století a trvala až do r. 1385. A v té době vše, co bylo později nazýváno „Ukrajina“, bylo plně dobyto papeženci. V r. 1453 pád východního Říma, Konstantinopole, znamenal konec „druhého Říma“ a konec římské civilizace, která přežila pád Říma o celý tisíc let (západní Římská říše padla v r. 476; východní Římská říše padla v r. 1453). Takže Moskva se stala „třetím Římem“, posledním svobodným ortodoxním křesťanským královstvím, civilizačním dědicem římské civilizace. Moskva se nyní stala ústředním bodem nenávisti papeženců k ortodoxnímu křesťanství. Další útok západu přišel v r. 1595 a byl opravdu zničující. Koncem 16. století byla většina západního Ruska okupována papeženci, po dvě stě let (14.-16. st.), tak dlouho, dokud trvalo mongolské jařmo ve východním Rusku (13.-15. st.). Předvídatelně byla situace ortodoxních křesťanských rolníků za římsko-katolické okupace strašlivá a místní elity byly více než šťastné se odrodit a prodat se polským okupantům, aby se mohly těšit privilegiím a vlastnit otroky (předtím Rusko otroctví nikdy neznalo!), zatímco zotročení rolníci zarputile trvali na své víře (je zajímavé, že to bylo také období v historii, kdy se zrodila ukrajinská židofobie – více podrobností viz Shahak). Bylo třeba něco udělat, aby se našlo „řešení“ tohoto „problému“, a papež (Klement VIII) ho našel: násilnou konverzi místních ortodoxních křesťanů na římský katolicismus: tak zvaná Dohoda z Brestu. Tím začalo dlouhé období zuřivého pronásledování ortodoxních rolníků, společným úsilím polské šlechty, jejich židovských dohlížitelů a, obzvláště, jezuitů, kteří ospravedlňovali jakákoliv zvěrstva pod heslem „ad majorem Dei gloriam“ (k větší slávě boží). Jeden muž vynikal v pronásledování ortodoxních křesťanů obzvláště: Josfat Kuncevič (o jehož životě si můžete přečíst v tomto textu: Vatikán a Rusko). Kuncevič – který byl nakonec zlynčován davem rolníků – byl pohřben v bazilice sv. Petra v Římě, poblíž, a nekecám, pozůstatků svatého Řehoře teologa a sv. Jana Křtitele (!). Římané o tomto masovém vrahovi stále mluví jako o „mučedníkovi Kristovu“ (viz zde, typická papežská hagiografie Kunceviče) a je stále velmi respektován a obdivován moderními ukrajinskými nacionalisty. A je jasné proč – právě během těchto let okupace a pronásledování byla vytvořena moderní „Ukrajina“, možná zatím ne jako území, ale určitě jako kulturní entita.

      Vymazat
    15. Tedy uniaté, aneb protoukrajinský lid je produktem tisíc let staré nenávisti papeženců k ortodoxnímu křesťanství. Stejně jako moderní rabínský judaismus není skutečně ničím víc, než pouhým anti-křesťanstvím, moderní ukrajinská národní identita je v podstatě ustředěna kolem fanatické, absolutně iracionální a paranoidní nenávisti k Rusku a strachu z něj.Katolická moc byla reprezentována především habsburskou ideou soustátí kde se bude snoubit "oltář a trůn" a proto také habsburská monarchie na sebe po pádu Rzeczi pospolité vzala úlohu stvořit Anti-Rusko v podobě jakési "papeženecké Rusi", která se měla rozšířit co nejhlouběji do pravoslavného Ruska. Proto v předvečer první světové války papež Pius X (který byl svatořečen v r. 1954) pronesl: „Rusko je největším nepřítelem (římské) církve“ a „pokud Rusko zvítězí, pak zvítězí schisma“ (a nezapomínejte, že podle římské doktríny jsou tito lidé neomylní, když mluví z biskupského stolce, ve jménu církve a v záležitostech víry). Konečný cíl papeženců je stále stejný – podrobení papeži. Ale metody a emoce se změnily: bývala to nenávist a teror, nyní je to „dialog lásky“. Mezi ukrajinskými nacionalisty a Uniaty se však způsob myšlení prakticky nezměnil. Od týpků jako Stěpan Bandera po jeho moderní následovníky jako Dmytro Jaroš, vůdce Pravého sektoru, se ukrajinští nacionalisté drželi vražedné nenávisti Josfata Kunceviče, a tudíž pak ony šílené výroky, se kterými tito chlápci přišli.

      Nyní musíme poskočit o 3 století vpřed a podívat se na kořeny fašismu a národního socialismu na počátku 20. století. Musíme tento skok udělat ne proto, že tato století nebyla pro Ukrajinu důležitá – byla a velmi – ale kvůli času a prostoru. Klíčovým rysem doby, kterou přeskočíme, byl v podstatě vzestup moci Ruska, které se stalo za Petra I impériem, a tomu odpovídající oslabení polského a litevského státu, což při mnoha příležitostech skončilo okupací Ruskem.

      Vymazat
    16. Mládenče 9:42 - píšete nesmysly jao historické, tak i společensko-vědní. Proč sem lepíte tuhle přihlouplou a zavádějící tapetu. To vás baví blbnou liti ze skrytu své anonymní nezodpovědnosti? To si opravdu myslíte, že skrzevá bláboly z vás bude king? Nechtělo by to raději začít chodit s nějakým děvčetem.

      Vymazat
    17. Fašistické koncentráky mají sv ůj původ v USA, kdy je Seveřané začali budovat pro jižanské zajtce. Z toho se později poučil lord Kitchener, kderý do podobných zařízení koncetroval obyvatel tzv. búrských republik. A od nich se to naučila vláda c. a k. monarchie která je zbudovala za první světové války pro obyvatele Haliče. Halič byla od r. 1772 součástí Rakouska–Uherska. A ta hrozná monarchistická krutost a nemilosrdnost vůči tehdejšímu haličskému obyvatelstvu pramenila z mnoha neúspěšných pokusů učinit toto obyvatelstvo nenávistným vůči Rusku a odervat ho od pravoslaví. Nepomohlo ani dosazování nejohavněji bezpáteřních přisluhovačů z řad tamních obyvatel na správní místa. Nepomohlo zastrašování a dokonce ani placený „bonzsystém“, kdy každému, kdo nějak udá svého souseda, byla vyplácená celkem vysoká peněžní odměna.
      Rakousko–Uhersko sice získalo území, o které tak dlouho soupeřilo s Polskem, ale zůstala obava, že v případě „neshod“ s carským Ruskem se tamní obyvatelé postaví za Rusko a ne za „svou“ monarchii. Rakousko–uherská monarchie použila „zkušenosti“ anglických kolegů a připravila svůj vlastní plán „očisty“ haličského území od neloajálního obyvatelstva. Přitom vzala do úvahy i metody svých polských kolegů, kteří za staletí haličského vlastnictví systematicky odstraňovali „ruské“ a nahrazovali je cizím, více loajálním obyvatelstvem. Ona loajálnost spočívala také na katolické víře, tj. pravoslaví bylo potlačováno (a po určitou dobu také zakázáno) a jedinou povolenou alternativou bylo náboženství katolické.
      Polákům, kteří území Maloruska a Červené Rusi spravovali již od 13.století, se po celou dobu nedařilo „ohněm a mečem“ vymýtit z obyvatelstva jejich pojetí o vlastní etnické příslušnosti k ruskému národu. Už jen názvy Rusín, Malorus, Červená Rus, příliš připomínaly, kam toto obyvatelstvo etnicky patří. Etnikum Bojků, Lemků, Huculů, Rusínů, Goralů – ti všichni odvozovali svou příslušnost od „ruských“, tj. pokládali se za část ruské civilizace.

      A každý nepřítel, už od dob Říma, se jako první zaměří právě na podkopání této etnické jednoty. Údery jsou nanášené v kombinaci na všechny tři národnostní příznaky s cílem rozeštvat, postavit proti sobě subetnika. Pak se lépe provádí „rozděl a panuj“.
      V „ukrajinském projektu“ byl hlavní úder veden na jazyk a historii. Již Poláci, kterým vůbec nevyhovovaly asociace při vyslovení názvů Malorus, Červená Rus, začali zavádět pro tato území jeden společný název – Okrajina, Ukrajina. Nebyl to jejich vymyšlený název, ale název, který pro tato území používali tamní židé.
      Rakousko–uherská monarchie jen využila a „zdokonalila“ prostředky, které před ní používali jiní. Shovívavě na Haliči tolerovala tehdy módní „národní obrození“, které obecně probíhalo napříč Evropou zhruba od poloviny 19. století. Tolerovala i tehdejší vlnu rusofilství, která zachvátila celé území Haliče i Bukoviny. Dneska to zní velmi neuvěřitelně, ale v celé této oblasti tehdy vznikaly vlastenecké spolky, úzce spolupracující s ruskými, vydávaly se ruské noviny, knihy, vznikaly spolky přátel ruské literatury. Ve vesnici Zabolotovce dokonce postavili Puškinův památník – jako úplně první na neruském území. Tyto obrozenecké aktivity brzy přerostly v politickou sílu a v roce 1871 byla ustanovena Ruská rada, hájící práva ruskojazyčného obyvatelstva. Petici k císařskému dvoru, požadující svobodně používat ruský jazyk a učit ho na školách, podepsalo tehdy přes sto tisíc lidí.

      Vymazat
    18. A co na to monarchie? Tolerovala, dokonce i autonomii přislíbila. Ve skutečnosti ale všechny pokládala za své úhlavní nepřátele. Již tehdy její úředníci měli za úkol vést si černé spisky všech nejaktivnějších a vzdělaných „rusofilů“, včetně kněžích v tehdy se legalizujícím pravoslaví. A tyto spisky byly využity až těsně před začátkem 1. světové války a hned po něm.
      Povolené „obrození“ bylo využito k odhalení potencionálních nepřátel, určených k likvidaci. A druhým jeho „efektem“ bylo nenápadné spouštění „ukrajinského projektu“ pomocí, dnes bychom řekli, páté kolony. V jejich pojetí bylo vlastenectví zaměněno za nacionalismus jakéhosi výjimečného „ukrajinského národa“, který byl pod ruskou tyranií téměř vyhlazen a upadl do zapomnění. Co na tom, že chyběla historická fakta, chyběly důkazy? Co chybělo, bylo vymyšleno. A to, co původně začalo jako módní záležitost a nevinná hra hrstky mladých intelektuálů na „osobitý národ“, bylo podpořeno státní mocí jak Rakouska–Uherska, tak později Německa a Sovětského svazu, aby skončilo později u krveprolití a teroru na „rusofilech“ v dobách obou světových válek i dneška.
      Projekt „ukrajinizace“ měl a má za úkol zbavit území rusky smýšlejícího obyvatelstva a nahradit ho jiným, ruskou kulturu nenávidějícím.
      „Ukrajinství“ se snaží tvářit jako národní vlastenectví, ale ve skutečnosti bude vždy opakem každého hnutí podobného ražení, protože odvrhlo své národní kořeny. Chybí mu etnická sounáležitost, o kterou by se mohlo opřít a vytvořit tak samostatný národ. Jestliže se v jiných zemích národnost vytvářela na již existujících společných etnických základech a historických tradicích, pak ta ukrajinská začínala prakticky od nuly, tj. vnutila obyvatelstvu novou, nikdy dříve neexistující identitu. Ještě na konci 19. století se žádný z obyvatel území nepokládal na Ukrajince. Hrstka mladých „obrodilých“ intelektuálů byla lidem spíše k smíchu a jen díky podpoře mocných se mohla stát později politickou stranou, která pomohla míchat kartami osudu nejen Haliče.

      - Zažehneme požáry až za Dněpr a Don, do samého srdce Rusi. Zažehneme spory a nenávist mezi ruský národ, že budou sami sebe rvát vlastními spáry. A my, Poláci, přitom budeme růst a sílit.
      Ludvík Meroslavský, 1864

      - Rusové, to jsou nepřátelé monarchie. Je nemá cenu zastrašovat, oni se musí vyhubit. Přáteli monarchie mohou být pouze Ukrajinci. Zbavit se ruských bez teroru není možné.
      generálmajor Franz Rimel, guvernér Lvova, 1914

      - Ve skutečnosti tahle Ukrajina je mým vlastním dílem a ne vědomá vůle ruského národa. Vytvořil jsem Ukrajinu proto, abychom mohli uzavřít mír alespoň s částí Ruska.
      Max Hoffmann, 1919

      - V německých politických kruzích bylo již dlouho přáním, aby se Ukrajina stala samostatným státem. Myslí si, že to bude přínosem pro Německo.
      Michail Gruševský, 1918 (Gruševský – politik nacionalista, ten, který sepsal „Nové dějiny ukrajinského národa“)


      Vymazat
    19. Ten posledně citovaný pán je tvůrcem tzv. ukrajinského jazyka! Bez něho a také bez Lenina a Stalina, bez sovětského režimu a "národnostní politiky" bolševiků, nikdy by se nezrodili Ukrajinci a Ukrajina tak, jak je známe. Byli to bolševici, kdo z obyvatelů Jihozápadního kraje Ruska udělal Ukrajince, a potom k této nové zemi připojili území, která nikdy nenáležela ani k Malé Rusi, ani k Hejtmanátu, ani k Jihozápadnímu kraji.Bolševici v začátku 20. století měli dvě vlastnosti společné s haličskými nacionalisty, kteří si říkali "Svidomí ukrajinci": Jednak nenávist k ruskému národu, jednak snahu zničit Rusko. Silnou nenávist a velký strach z Ruska. Kromě toho, podporovala a řídila je tatáž síla, která usilovala o smrt carství - sionismus.

      Počínaje r. 1914 jak "Svaz pro osvobození Ukrajiny", který vedl D. Doncov, tak i soc-dem. strana vedená Leninem, měly společný zdroj financování - kaiserovo Německo. Společným byl i německý kurátor - Izrael Gelfand (Parvus), učitel a inspirátor Lva Trockého.

      Halič ještě v začátku dvacátého století byla rozervaná mezi Polskem, Maďarskem a Rumunskem a nebýt Stalina, zůstala by tak. Vzhledem k talentu těchto národů asimilovat své sousedy, o Podkarpatí i Zakarpatí by už dnes možná ani pes neštěkl. Ještě v době říjnové revoluce ukrajinský národ prakticky neexistoval. Existovala pouze jiho-západní větev ruské etnické skupiny a nicotná skupinka "uvědomělých" maloruských a haličských inteligentů, kteří nepředstavovali prosté lidi. Sám Lenin píše (dopis Armandovi 30. 1. 1917), že Němci do zajateckých táborů posílají učitele z Haliče přemlouvat zajatce k odtržení od Ruska a navzdory tomu z 27000 Ukrajinců jen 2 tisíce jsou pro samostatnost...

      Rosa Luxemburgová psala, že Ukrajina nikdy nebyla národem, nikdy neměla svůj stát, a kromě reakčně-romantických básní Ševčenka neměla ani národní kulturu. Ukrajinský nacionalismus podle ní je zcela jiný, než byl český, polský nebo finský. Je to směšný pokus hrstky profesorů a studentů. Lenin a soudruzi agitují pro vytvoření umělého "národa".

      Podle bolševiků neměla v budoucím komunistickém ráji ruská kultura převládat, protože ruský národ byl dříve utlačovatelem a ruskou kulturu tvořila šlechta, kterou bylo nutno zničit. Rusko mělo být pouze první etapou ve světové revoluci.

      Také internacionalismus bolševiků nedovolil zachovat ruské etnické jádro impéria. To vše vedlo k rozseknutí ruského monolitu na "tři bratrské národy". Přišla vhod polská ideologie zvláštního ukrajinského jazyka a samostatné ukrajinské kultury. Idea Rusi antiruské byla tedy dílem polského tvůrčího génia; pracovní prototyp vykonstruovaný Rakušany a hejtmany Východní Haliče byl uveden v provoz Leninem a Stalinem.
      Aby uchopili v Rusku moc, byli bolševici ochotni ke všemu. Roku 1914 se jako Jidáš domluvili s nepřítelem - Německem. Ve svých pamětech gen. Ludendorf píše: "Z vojenského hlediska dovolit průjezd Lenina Německem mělo své oprávnění. Rusko bylo nutno svrhnout do propasti." Tak soudili i bolševici.

      V červnu 1914 Lenin jel do Berlína a navrhnul rozkládat ruskou armádu zevnitř a vyvolávat nepořádky v týlu. Němci dvakrát odmítli, nakonec pod vlivem sociálního demokrata Parvuse byl vypracován plán války v týlu proti Rusku a Francii. Němci slíbili 70 milionů marek.

      28. prosince téhož roku M. Melenevskij, jeden z hlav Svazu za osvobození Ukrajiny, nabízí v dopise Leninovi spolupráci, což Lenin na veřejnosti hystericky odmítá, neboť "berou peníze od Hohenzollerů a Habsburků a jejich bratrů", ačkoliv sám měl stejného chlebodárce.

      Vymazat
    20. Ukrajinizace se vedla a bude vést co nejrozhodněji. Ten, kdo tohle nechápe nebo nechce chápat,
      nemůže být neoznačen vládou za kontrarevolucionáře a vědomého či nevědomého nepřítele sovětského zřízení.

      N. Skrypnik


      V dubnu 1923 na 7. konferenci komunistické strany (bolševiků) byl vyhlášen začátek politiky "ukrajinizace". Komunisté prakticky z ničeho museli vytvořit ukrajinský národ, ukrajinský jazyk, ukrajinský stát, ukrajinskou kulturu atd. Ukrajinizovalo se vše. Státní úřady, průmysl, školy, university, tisk, divadla atd. Ten, kdo se nechtěl učit či neuspěl na zkouškách z ukrajinštiny, byl vyhozen z práce bez práva na pomoc v nezaměstnanosti. S každým, kdo byl obviněn v "negativním postoji k ukrajinizaci", bylo nakládáno jako s kontrarevolucionářem a nepřítelem režimu.

      Také boj s negramotností se vedl jen v ukrajinštině. Existovaly kurzy jazyka a kultury povinné pro všechny. Proces ukrajinizace neustále kontrolovaly spousty komisí. Byl úkol v co možná nejkratší době stát se ukrajinským národem, všechna moc partajního aparátu se naň vrhla. Šlo to velmi těžko, navzdory metodám typu čekistů (tajné policie). Ještě div, že nikoho nezastřelili za to, že nechtěl měnit národnost, jako to dělali Rakušáci v Haliči.

      Podle ideologů snil maloruský národ celá tisíciletí o všem ukrajinském, chtěl mluvit rodným jazykem, kochat se ukrajinskou kulturou, ukrajinizace tedy měla jej naplnit štěstím. Avšak realita dvacátých let byla jiná. Ukrajinofilové byli orientovaní na Německo, národ je nemiloval, reptal, vzpíral se, sice jen pasivně, ale mluvit ukrajinsky nechtěl. Docházelo i k sabotáži partajních instrukcí.

      Proto Moskva dovolila vstoupit do strany i bývalým protivníkům bolševiků - socialistům z Centrální rady a z Direktoria, nacionalistům ze západu, jejichž názory byly prakticky shodné s ideologií bolševiků. Dnešní ukrajinská propaganda je kreslí jako velké nepřátele bolševizmu, ve skutečnosti se s nimi přeli jen o to, kdo bude u moci. Gruševskij a Vinničenko a celá řada vlivných osobností Direktoria se po občanské válce šťastně vrátila do lůna sovětského režimu.

      V této společnosti smůlu měl jediný Petljura. Ten byl zabit v Paříži r. 1926, ale nikoliv proto, že bojoval se sovětským režimem, nýbrž kvůli masovým židovským pogromům, které zachvátily celý Jihozápadní kraj v době jeho vedení ukrajinské armády. Zabil ho Samuel Schwartzbart a francouzský soud ho osvobodil. Šlo o pomstu - Petljurovci vyhladili okolo 25 tisíc židů.

      Mezi navrátilci byla i četná skupina "ukapistů" (levičáci a sociální revolucionáři, na stejné platformě jako bolševici), dále emigranti z Haliče, kteří také chtěli budovat ukrajinskou sovětskou republiku. V jejich řadách bylo okolo 400 důstojníků Poláky poražené haličské armády.

      Kolosální vklad do založení ukrajinského jazyka a literatury vnesli židé. Jestliže nenávist "uvědomělých" Ukrajinců k "moskalům" má ještě jakési důvody, jejich nenávist k "židům" je nepochopitelná. Kdyby měli aspoň kapku vděku, postavili by na majdaně Nezávislosti gigantickou sochu Stalinovi a na Evropském náměstí památník židovi Lazaru Kaganoviči.

      Vymazat
    21. Pod vedením Kaganoviče se totiž odehrávalo nejintenzivnější období sovětské ukrajinizace. Plamennějšího ukrajinizátora na světě nebylo. Vše, co dělali jeho následníci po roce 1991 je hračkou v porovnání s ním. Přesto ani takoví vrahové, jako Stalin a Kaganovič, nedokázali zlomit hřbet malorusů. Po 10 letech řádění proces ukrajinizace potichu zanikl.

      Příčinou byl nejen pasivní odpor národa, nýbrž i změna strategických plánů bolševiků. Počátkem 30. let Stalin ustoupil od Leninem milované myšlenky světové revoluce, která by zachvacovala postupně všechny zotročené národy a připojovala je k SSSR. Proti zrádným imperialistům Stalin chtěl přestavět SSSR v komunistickou pevnost. Za tím účelem potřeboval silný, monolitní, centralizovaný stát.

      Ukrajinský národ tedy nevznikl, ale "ukrajinská mluva" po Stalinovi zůstala. Chyběla myšlenka národa, kterou se pokusili dodat v 30-40 letech ideologové Ukrajinské Povstalecké Armády (UPA) a podobných organizací, v 60-70 letech pak hrstka disidentů-ukrajinofilů. UPA, vedená Banderou, za války bojovala proti Němcům i Sovětům, proti těm až do let 1950. Pamatuju, jak se banderovci skrývali i v českých lesích a my jsme se jich báli.

      Po osamostatnění v roce 1991 bývalí komunisti a komsomolci uměle vzkřísili ukrajinizaci v původní polsko-rakousko-německé karikaturní verzi, žádné nové myšlenky nepřinesli. Proto za necelé desetiletí byly z nich už jen marginální nacionálně-demokratické strany a skupiny.

      Dostali se však k moci roku 2004 díky Amerikou připravenému a financovanému "oranžovému" puči. Juščenko rehabilitoval Banderu a zavedl ukrajinizaci soft, účinnější, neboť orientovanou na školy a mladší generace. V Krymu však dochází k odporu k násilné ukrajinizaci. Píšu o tom zde.

      Od národa, který byl prý dlouhá staletí utiskován, by se čekalo pochopení pro četné národnostní menšiny na svém území. Kromě jazyků sousedních států jsou na Ukrajině oblasti, kde se mluví ukrajinským suržikem nebo rusínsky, ale těm vláda status národa neuznává, ač Podkarpatská Rus, Rusiči, Lemki a jiní existují už tisíciletí!

      Vymazat
    22. 9:53 - tak napiš něco lepšího, idiote, místo zbytečnýho žvatlání! Zkus senilní demente napadnout byť jediný z uvedených zde faktů! Dodej mapy, citáty, zdroje! Pak se budem dál bavit! Na tvý bezduchý hýky a napadání reagovat nemá smysl ....

      Vymazat
    23. 9:53 - že ty bud ňákej ten zasranej římskej flanďák, co? To sem se zas trefil! :))) Sláva ukrajíně, že?! Kozák Bab aj by ti rád vysvětli osobně a ručně, jakým hajzlům přisluhuješ! - https://www.youtube.com/watch?v=o2YU-EGzYgM

      Vymazat
  3. Krym byl celou dobou autonomní republikou! Po úspěšném referendu se oddělil od Ukrajiny na rozdíl od Kosova nebo Falkland. Bart

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krym podle mezinárodního práva neměl to právo se proti vůli Ukrajiny od ní oddělit, respektive neměl právo na sebeurčení. A kromě toho, on se neoddělil, on se připojil k Rusku, stal se jeho nedílnou součástí a to formou anexe Krymu Ruskem.

      Vymazat
    2. Pozor Barte! Po vojenskej agresii Britských demokratov voči Argentíne, prebehlo aj na Falklandoch referendum. Kde vraj, 90% z anglickej menšiny žijúcej vo zvrchovanej Argentínskej republiky, hlasovala za pripojenie Falklandských ostrovov k Anglicku. To bola práve tá ich zbraň pánov anglosionistov, ktorú obrátil proti nim na Kryme. Tá jediná na Kryme "vystrelila" a potrafené anglosionistické husy zagágali a rozpŕchli sa:-). Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    3. Nebylo to referendum o připojení k Velké Británii ale jen orientační-informační referendum obyvatel Falkland o setrvání Falkland jako její součásti. A nejde o to,zda každý dodržuje,respektive respektuje mezinárodní právo ale o to,zda platí obecně. To by třeba už nemělo platit, když Rusko anektovalo Krym? Jste demagog, Ukrofile.

      Vymazat
    4. Demagog jsi ty 23:08 a ještě k tomu hloupej.
      Ale víš co mě těší, že ta Ukrajina stejně zajde a ty tvoji kamarádi zařvou společně s ní. Jó , někomu již zvoní hrana a Rusko to není.Nebo si snad myslíš, že banderovci jsou schopni krom vraždění taky nějaké tvůrčí práce? Nenech se vysmát. Ale vlastně je mi tě líto, když totiž denně čtu o hospodářských zázracích Ukrajiny a morálce jejích armád(armád , to se mě podařilo) které se dnes a denně mlátí mezi sebou a ani nebyly schopny porazit horníky a železáře z Donbasu. Jo a nebejt Ruska, tak už máš domobrance v Kyjevě. Tak dostávaly ty armády nafrak, a to se počítá.Jó kdo se směje naposled, ten se směje nejvíce.

      Vymazat
    5. Demagog jsi ty 23:08 a ještě k tomu hloupej.
      Ale víš co mě těší, že ta Ukrajina stejně zajde a ty tvoji kamarádi zařvou společně s ní. Jó , někomu již zvoní hrana a Rusko to není.Nebo si snad myslíš, že banderovci jsou schopni krom vraždění taky nějaké tvůrčí práce? Nenech se vysmát. Ale vlastně je mi tě líto, když totiž denně čtu o hospodářských zázracích Ukrajiny a morálce jejích armád(armád , to se mě podařilo) které se dnes a denně mlátí mezi sebou a ani nebyly schopny porazit horníky a železáře z Donbasu. Jo a nebejt Ruska, tak už máš domobrance v Kyjevě. Tak dostávaly ty armády nafrak, a to se počítá.Jó kdo se směje naposled, ten se směje nejvíce.

      Vymazat
    6. Ty asi naprosto nechápeš, že tady nejde o jakékoliv kamarádství nebo nepřátelství ale o prosté respektování,respektive v případě Ruska o nerespektování-porušování platného mezinárodního práva.

      Vymazat
    7. 23:46
      Zavři už tu svou tupou tlamu ty idiote. Že jsou "banderovci" schopni práce dokazují ty statisíce kteří makají v ČR.
      Jo, různí Strelkovové, Motorolové, ruští vojáci na dovolené, zelení mužíci,... to byli vždycky ti nejlepší "horníci a železáři"

      Vymazat
    8. 23:48

      Nechej ho. To je jen fanatický ruský jednozávit který si nepřeje nic jiného než aby Rusáci dojeli až k nám a "osvobodili" nás.

      Vymazat
    9. Ještě jednou - pro A z 22:40h :
      Nechte si někým vysvětlit mezinárodní právo, pak nebudete plácat takové blbosti. Krym opravdu měl dostatek legislativní pravomoci, aby vyhlásil a zrealizoval referendum a zařídil se dle výsledku.
      Jediné, o co se nesměle snaží západní právní experti je, že se jednalo "pod tlakem".
      A na to jak Rusko, tak jeho současná autonomní republika Krym odpovídají : Kdykoliv pod jakoukoliv mezinárodní kontrolou ho rádi zopakujeme!
      No a to zase nechtěj amíci, tak se snaží vygenerovat co největší počet "užitečných idiotů", kteří jako Vy zaplevelují informační média!
      Pavel p

      Vymazat
    10. 22:40 Tak to je špicový výklad mezinárodního práva. Jen jste se do toho trochu zamotal. Múžete prosím upřesnit, podle jaké vyjímky z Charty OSN neměla Autonomní Republika Krym právo na sebeurčení? Pod pojmem Rusko zřejmě myslíte Ruskou Federaci, která se skládá z 22 autonomních repulik. Jedna z nich je Krym.

      23:08 RF vyhověla žádosti Autonomní Republiky Krym o vstup do federace. Žádná nelegitmní anexe se nekonala. Podle mezinárodního práva "Anexe je legitimní, pokud je založena na výsledku předchozího referenda, konaného v souladu s právním řádem státu, jehož území bylo anektováno". Bylo anektováno území Autonomní Republiky Krym která měla i podle ukrajinské ústavy všechny atributy státnosti včetně práva na referendum. Tato republika po referendu zrušila svůj svazek s Ukrajinou a požádala o svazek s RF. Co je na tom demagogického?

      Vymazat
    11. Podle Charty OSN,která je základem moderního,platného mezinárodního práva, má právo na sebeurčení a na sebeobranu jen národ. Ruský národ je už sebeurčen existencí suverénního státu Ruská federace a Krym ani neměl v úmyslu existovat suverénně,nýbrž už odpočátku stát se nedílnou součástí RF a tedy připojit se k ní a to plně proti vůli Ukrajiny. Samozřejmě,že pod nátlakem,protože Krym byl v době toho podle platného mezinárodního práva nelegálního a jak už jsem výše uvedl i naprosto lživého referenda, válečně obsazen "zelenými mužíky",které Putin poté přiznal jako příslušníky pravidelné armády Ruska a kteří i donutili ozbrojené síly Ukrajiny na Krymu kapitulovat a vydat jim své vojenské základny tam i s výzbrojí. To byla anexe jak kráva.

      Vymazat
    12. 23:59 a 0:02

      Čtěte a neplácejte kraviny:

      http://www.pravniprostor.cz/clanky/mezinarodni-a-evropske-pravo/mezi-ukrajinou-a-ruskem-aneb-protipravnost-pripojeni-krymskeho-poloostrova-k-ruske-federaci

      Vymazat
    13. Anexe není nikdy legitimní, vždy je plně v rozporu s platným mezinárodním právem, nemelte tu proruské nesmysly.

      Vymazat
    14. 0:10 "Zelení mužíčci" bránili provedení referenda, nebo zablokováním vojenských sil Ukrajiny zajistili vyjádření svobodné vůle obyvatel?

      0:11 Četl jsem, ale bohužel autor onoho pojednání nezná ústavu Ukrajiny. Krym neměl jen parlament, který autor považuje jen za formu samosprávy, ale měl také vlastní ústavu a vládu. Už i oficiciální název Autonomní Republika Krym jistě znamená víc, než nějaká oblast, ze které pojednání vychází.

      0:13 Čtěte alespoň Wikipedii a necucejte si své názory z palce u nohy.

      Vymazat
    15. Je legrační číst ty hlouposti a právní nesmysly amerických čípků. Naštěstí Rusko, ať je jakékoli, má dost odstrašující síly, že ty tupé hníkající kolaborantské tlamy z pražské kavárny nemají na víc, než na vztek. Leo

      Vymazat
    16. Kdybyste ten text ve Wikipedii alespoň dočetl do konce. Ze začátku se mluví o Ottově slovníku z roku 1889,kterým Vy zde argumentujete a potom ale o Chartě OSN z roku 1945, podle které "je každé použití nebo hrozba násilím vůči teritoriální celistvosti nějakého státu zakázána, z toho plyne zákaz každé okupace a anexe, která se pokládá moderním mezinárodním právem za agresi." .

      Vymazat
    17. To je spoléháním se na sílu a válečnou moc, Leo, představte si, že tu bude někdo natolik mocný, že si s Ruskem vytře víte co. Co pak tomu Rusku zbude?

      Vymazat
    18. Ale to je naprosto blbý příklad. Tusko se nikdy nevzdá, nikdy se nenechá načapat nepřipravené. Má své zkušenosti a nebude opakovat Stalinovu chybu. Raději si přečtěte Ruské klasiky. Např. Čechova - s jakou samozřejmostí píše o ruském Krymu. Krym je před 250 let ruský. A bude. Vztekejte se jak chcete, je to tak a vy proti tomu můžete jen hloupě žvanit. Když vám je o mezinárodní právo, jak tu neúspěšně předstíráte, tak si všimněte severního Kypry, Kosova, Bosny a Hercegoviny, vyhnaných Srbů z Chorvatska, migrační vlny, která je do Evropy Německem tlačena protiprávně, Izraele a jeho chování k Palestincům, saúdsko-arabské intervenci v Bahrajnu a nyní v Jemenu, tureckého chování ke Kurdům atd. atd. atd. Leo

      Vymazat
    19. Evidentně zastáváte názor, Leo, že mezinárodní právo by nemělo vůbec platit ale mělo by být alespoň stále porušováno. / Krym je Ruska jen přibližně 160 let a podle zdejší historičky Kučerové 208 let,přičemž ale ona ignoruje fakt,že mu nepatřilo nepřetržitě a počítá mu i tu dobu,kdy 60 let od roku 1954 patřilo Ukrajině. / Další věcí je příslušnost Ruska mezi vývojově nejvyspělejší státy, protože pojímat ho na úrovni především států islámských,je jako poslat ho do středověku a na to nemáte právo.

      Vymazat
    20. A k tomu "blbému příkladu", Leo, myslel jsem na vesmírné civilizace.

      Vymazat
    21. Mezinárodní práv dávno neexistuje. Zničily ho Spojené státy a Sovětský svaz. SSSR už není, ale USA ho porušují stále dál. Výklad práva může být různý, ale rozhoduje, ostatně jako vždy v historii, síla. A tu naštěstí dnes hlavní ničitel mezinárodního práva ztrácí. A to je dobře i pro menší národy, jako jsme my.

      Vymazat
    22. Mezinárodní právo existuje a je platné a také existuje a funguje Rada Bezpečnosti OSN, ve které má Rusko právo veta. Pokud by neexistovalo,byl by chaos a vládla by jen hrubá síla a zvůle. To není dobrá představa.

      Vymazat
    23. Ale jděte, vy slepýši. Jeden diskutující vám tu napsal seznam zemí, kde mezinárodní právo bylo porušeno ze strany USA a vazalských zemí NATO. Např rezoluce RB OSN č.1244 zavazovala konstatovala, že Kosov je součástí Srbska. No a co? Imperiální Amrika si prostě prosadila svou i za cenu porušení mezinárodního práva. Tak už tu neplkejte a jděte spát.

      Vymazat
    24. Kosovo mělo podle platného mezinárodního práva právo na sebeurčení a na sebeobranu a dokonce přímo z Charty OSN. Na rozdíl od Krymu,například,je stále ještě samostatné a suverénní. Pokud někdo v OSN tedy nerespektuje vlastní Chartu,pak je to problém,který ale s oprávněním události Srbsko-NATO-Kosovo nemá nic společného.

      Vymazat
    25. Dobrou noc, dobrou noc, ať Tě mimouši straší celou noc. Jednou sou a přilezou a i pod peřinu vlezou. Každá drahá rada je, když už mimouš tu je. Vzrušuje Tě šance přežít? Tak si dojdi pušku dobít. Kdybys měl náhodou, strach na entou, snad Ti přijde posila, abys nebyl bez těla. Každý mimouš je tu doma, protože je tady změna. Stačí jen se podívat a omývat.

      Vymazat
    26. Krútiš sa Pepku A1:50, prekrucuješ vrtíš sa na tej svojej (u)krajine, ktorú si svojmu šéfkovi pornohercovi Jandovi vyrval z prdele:-). Najprv tu vykladáš právo národov na vlastný štát a potom sa snažíš prekrútiť B.R.OSN garanciou hraníc "štátu Kosovo". Nejak tam nenachádzam v tom Vašom "štáte Kosovo", ktoré v čase Vašej vojenskej postrádalo i ten mizerný štatút autonómnej republiky, žiaden národ, ktorému chcete ten štát garantovať v jeho "územnej celistvost a nedotknuteľnosti hraníc":-). Nepočítajúc nejaký zúfalý umelý konstrukt "kosovarcov", ktorí sa ale cítia byť Albáncami. Taktiež mi neni známy národ Falklanďanov, ktorí by "informatívne" po vojenskej agresii Anglických demokratov uskutočnili referendum. Je tam len anglická národnostná menšina žijúca v Argentíne. Mali celkom peknú príležitosť predviesť nám ako žiť a spolunažívať ako národnostná menšina v inom štáte a oni nám to nádherne predviedli:-). Si trapoš Pepku, hráš tu chytrého a si len obyčajný demagóg trpiaci chorobnými neurózami z nejakej "russkej agresie" - čo ak Vás raz "rusák napadne a obsadí". Skôr tu hľadím svojho, až Vám zíde na um poskytnúť nám bratskú pomoc vojsk paktu NATO a na juhu nášho Slovenska aplikovať podobné ponímanie medzinárodného práva, akého ste sa dopustili v juhoSrbskej provincii Kosovo. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    27. Pro 1:50 - to, co jste naspal o Kosovu je blbost a odporuje to vašemu tvrzení, že na sebeurčení má nárok pouze národ. Albánci byli v jižním srbsku menšinou. Pomocí teroru a agrese NATO se jim nepodařilo Kosovo ovládnout. Američané byli Miloševičem po 78 dnech bombardování přinuceni sednout k jednacímu stolu a podepsat dohodu (Kumanovo, červen 1999) ve které stvrdili, že Kosovo je nedílnou součástí Republiky Srbsko a že srbská policie a armáda se po čase ne Kosov opět vrátí. Ale jak je u Američanů, Britů, Francouzů a Němců "dobrým" zvykem, smlouvu nedodrželi a protiprávně na okupovaném území vyhlásili "Republiku Kosova" - výsměch mezinárodnímu právu. ještě si začali vymýšlet, že na Kosovu nežijí Albánci ale jacísi Kosovaři či Kosovci - prostě mediální podvod pro takové hlupáky, jako jste vy. Na Kosvu také nikdy neproběhlo žádné referendum a dnes kosovští Albánci z toho nefunkčního státního útvaru hlsují nohama - utíkají Kosova a dokonce se pokoušejí prohlašovat za Syřany a Afghánce, aby se svezli s vlnou migrantů, které Adolfína Merkel pozvala do Evropy.

      Vymazat
    28. Ano, a podobný případ, o kterém se moc nerado mluví je tzv. Severokyperská turecká republika, která vznikla invazí turecké armády na Kypr (samostatná a svrchovaná republika!!!). Turci obsadili sever Kypru a jsou tam dodnes. Samozřejmě, že protiprávně. Je to další ukázka agresivity členů NATO pošlapání mezinárodního práva. Co si teď vymyslí ta nedospělá americká 5. kolona v ČR? Jsem zvědav a těším se na pobavení. Leo

      Vymazat
    29. Pojem "mezinárodní právo" je zednářský nesmysl, klacek na mlácení protivníků od gaunerů, které již před 110 lety antizednář Boutmy popsal takto právem:


      "Za Anglii bojují a finančně se ruinují druzí národové, ona však žne plody jí uměle rozsetého sváru: získává vhodné přístavy a soustřeďuje ve svých rukách dlužní povinnosti druhých národů. Výsledkem všeho jest to, že národy veškerého světaplatí Anglii jako procenta ze státních dlužních úpisů, z obligací a akcií různých podniků každoroční dobrovolonou kontribuci pěti miliard franků. Disponování tak ohromnými peněžními prostředky poskytuje anglické vládě — jež zcela správně je nazývána vládou bankéřů — ohromný vliv na vnější i vnitřní záležitosti druhých států, pokud nejen vnější vojny a vnitřní převraty, ale i mírný směr sociální myšlenky pomocí tisku potřebuje peněz a zabezpečuje převážný vliv tomu, kdo dovede dáti peníze za určitých podmínek a k vůli dosažení cíle, jenž se hodí rozpočtu věřitelovu. Tímto vlivem peněz objasňuje se drzé chování anglické diplomacie a bezohledný tón anglického tisku, jenž dobře ví, že síla není v právu, ale v argumentech. Tím se objasňuje pokorné podrobení diplomacie a tisku druhých zemí v pravdě nejnepodobnějším požadavkům a výkladům anglických autorit. Veškerá vnější politika Anglie představuje řadu do nebe volajících porušení mezinárodního práva, což nevadí Anglii, aby ve většině případů byla autoritativní vykladačkou téhož mezinárodního práva. Anglie vede výlučně věrolomné vojny proti slabým a bezochranným; při tom je vede s neslýchanou krutostí a s porušením všech konvencí. Proto přece však hlas Anglie bývá ve většině případů autoritativním rozhodčím v otázkách humanity. Anglie vnáší vojnu a zmatky do všech zemí, s nimiž má styk; ale angličtí rádcové bývají vysoce ceněni na cizích dvorech a monarchové jich vlivem svržení odcházejí, aby zakončili svůj
      neslavný zbytek života v téže Anglii, které oni sloužili a která je zahubila.
      Dějiny nám ukazují, že kazily stát, jenž vstoupil v Svaz s Anglií, nevyhnutelně tím nastoupil dráhu k své záhubě; ale vzdor zdravému instinktu národů, jejich diplomati a vůdci periodického tisku nepřestávají snažiti se po záhubném spojenectví s těmito moderními Kartaginci."
      (Za Anglii dosaď USA!)

      Vymazat
    30. ... trvající až do roku 1960!

      Vymazat
    31. Odpověď pro A z 10.3.17 v 0:11h jsem posunul na současný konec diskuze (za 10.3. v 11:51h), protože tu Vy a Vám podobní manipulátoři, řádí jak "černá ruka".
      Pavel p

      Vymazat
  4. Je absolutně zbytečné dokazovat něco těm kteří jsou za dezinformace placeni buzeranty typu Janda a spol.
    Pouze to zabírá misto a čas.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vašku, je absolutně zbytečné dokazovat vaše fantasmagorie, které dokázat nejdou.

      Vymazat
    2. Jaké fantasmagorie? Je Janda buzerant? Je. Živí se dezinformacemi? Živí. Je zbytečné oslovi, jako jste vy 23:47, něco vysvětlovat? Je. Tak už se raději nevyjadřujte, vy ostudo národa. Taurus

      Vymazat
    3. 0:53

      Ostudou národa jste leda vy, ruská pátá kolona, kolaboranti, vlastizrádci a komouši.
      Vysvětlovat opravdu nic nemusíte. Nestojím o vaše absurdní debility jako třeba že NSR anektovala NDR, nebo že USA okupují Německo jak předvádějí vaši kolegové výše.

      Vymazat
    4. Nezlobte se, ale americká okupační armáda je v Německu stále a odposlouchává a mustruje německé politiky napříč celým politickým spektrem. Nemusím být komouš ani "kolona", abych na to přišel vlastní hlavou. Zkuse na chvíli vypnout hněv a rozmrzelost a aspoň na chvíli zapnout tu svoji hlavu. Možná na to přijdete také. Dobrou noc.

      Vymazat
    5. To je fakt divné,že se tedy Německo okupaci vlastního území vojskem USA nebrání a ani lid,... žádné demonstrace a i masmédia mlčí,... to Německo,které se snaží vládnout celé EU. Asi se někdo zbláznil.

      Vymazat
    6. 1:24

      No Němci u sebe sice Americkou armádu sami chtějí, přítomnost Amíků v německu není vůbec žádné téma, ale to máte jedno. Prostě Amíci Německo okupují a hotovo :-D

      Vymazat
    7. Ano, zbláznil. Víte kdo? Stačí letmý pohled do zrcadla!

      Vymazat
    8. No, takovou zkušenost nemám.

      Vymazat
    9. Máte pravdu Václave! To je ale vůl, Ty vole ten A1:29, ten má argumenty jako kráva, přesně podle mezinárodního práva! Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    10. 1:15 - USA samozřejmě že Německo okupují, ale nadto samy jsou taktéž okupovanými! Viz vláda JOG - http://creativitymovement.net/creator_library/slovakian/obbrw-9.html

      Vymazat
    11. 1:15 - jenže to pitomcoj výho typu papagajujícímu kdejakou židosračku "zapomněli" sdělit! Německo přestává být německé! Dnešní Pseudoněmci jsou jen pouhé nemnožící se a proto vymírající polobuzny schopné plivat na pokyn cizáků na dějiny svého vlastního národa! Nad zájem národa je jim sloužit té nejodpornější xenofilské havěti, hodlající podkopat a zničit základy naší - tedy Bílé civilizace!! Německo po svém sjednocení se nikomu zvenčí "otvírat" nepotřebovalo! Samo kolonizovalo a rozvíjelo se, Němci získali na pár let více než Frantíci za padesát! Německá Jihozápadní Afrika se stala domovem pro statisíce Němců, kteří tam byli páni a místním lidožroutům předali základy kulturního chování! A sami si žádnýho z nich, aby je čímkoliv "obohacoval" do Německa nepustili! A proto bývávali hrdými Němci! Američtí židáci jakým byli Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první šásti byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán v jeho první části zamítnut a druhou - tedy odsun naopak realizován, protože s tím počítaly loutkové většinou již Moskvou ovládané vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit velký problém k nastolení rudé totality.

      Vymazat
    12. 1:31 - co ty tu morgentauský hovado vykládáš co jacísi údajní "Němci"chtějí a nechtějí, co? Němci tvrdě pracují, jsou produktivní, energičtí, stateční bojovníci a nade vše, velmi tvořiví. Němci celá staletí nepředstavovali pouze to nejlepší z celé naší rasy, ale byli v každém ohledu klíčovým elementem veškerého lidského rozvoje. Proč potom Německo, mohli byste se zeptat, mělo zpoždění za Francií, Španělskem a Anglií v získávání kolonií a založení svého impéria? Odpověď leží v jeho Achillově patě. Žádný národ nemůže přežít pokud je vnitřně rozdělen. A žádný jiný národ netrpěl tolika rozkoly a vnitřními spory jako právě Němci. Od dob Římanů, přes vládu Karla Velikého a po další staletí bylo Německo rozdělené na malé knížectví a království. Snad od dob pádu Babylonu nebyl nikdo tak napaden židovskými parazity jako malá knížectví v Německu. V nich se Žid opevnil a jejich vládcům - půjčujíce jim peníze - zkazil morálku a podnítil války mezi nimi.
      V 15. století se stále více projevovalo, že Německo se stává novou mocí v srdci Evropy a pokud ho nechají tak díky svým lidem, řemeslu a technologii jako byl např. knihtisk, brzy ovládne Evropu. Pokud existuje něco co Židé nechtějí a nemíní tolerovat, je to fakt, že by se bílí lidé jako Němci sjednotili a ovládali světovou politiku. Asi v této době začali Židé propagovat to co je v pozdější historii známé jako "Velká Schizma" jehož 500. výročí si v letošním roce připomeneme! Židé zorganizovali protestantskou reformaci a s ní i bratrovraždy neslýchaných rozměrů. Židé kteří křesťanství vytvořili, a pak ho 1500 let skrze hierarchii římskokatolické církve ovládali, církev zkazili do takové míry, až byl průměrný "Věřící" zcela znechucený výstřelky církevních prelátů a připravený povstat. Pak Židé vždy přivedli loutku, pokaždé jinou, která měla vést povstání proti církvi, která se tak měla již podruhé rozpadnout, tentokrát od Německa a Švédska přes Francii po Anglii. Po asi století tlení tyto nepokoje propukly do ohnivé bitvy Němců proti Němcům. Dnes to nazýváme třicetiletou válkou v letech 1618 až 1648. Po skončení tento tragický rozkol zanechal Německo rozpadlé a krvácející, 5/6 majetku bylo zničeného a 1/3 obyvatel zabita. Když toto vraždění nakonec ukončil vestfálský mír, jehož znění nenapsali Němci, ale okolní vnější síly, které nechtěly vidět sjednocené Německo, zůstalo rozdělené na 300 knížectví, tedy mnohem více než tomu bylo před válkou. Tato krvavá a odporná zkušenost sebedestrukce vrátila Němce možná až 300 let zpět co se týče vývoje jejich státnosti a stála je světové vůdcovství. Taková byla situace v Německu až do příchodu Bismarcka, který německé státy sjednotil ale rozpoutal válku proti Němcům v Rakousku, které v bitvě u Hradce Králové v roce 1866 porazil. Tato bitva a vítězná válka proti Francii v roce 1870 sjednotila německé státy pod vedením Pruska, a Bismarck korunoval krále Wilhelma I. za hlavu německé říše.
      Německo bylo opět na cestě ke sjednocení a světovému vedení i když bez Němců z Rakouska. Navzdory času který Německo ztratilo zatímco jiné velké evropské národy získávaly kolonie, bylo Německo najednou světovou mocí s níž bylo třeba počítat a neúprosně se stávalo nejsilnějším národem Evropy i její vládcem. Navzdory nesmírné cti připisované Bismarkovi za sjednocení Německa nikdy veřejně nenavrhl řešení židovského problému, a tak židovská moc i vliv zůstali v Německu nekontrolovanými, bez dohledu. No i tak se síla a produktivita Němců stala zřejmou, a pokud je něco co Židé nechtějí, tak je to skutečnost aby se kvalita vrozená německé krvi ujali vůdcovství nad naší rasou. Proto to byli opět Židé, kdo vyvolal v Evropě první světovou válku. To ti taky asi neřekli tvý nosatý filconoši, že, ty vopejzelá filcko odpadlá z jakési lejnolíhně chazarského kagana někde nad Hudsónem! Co?

      Vymazat
  5. Sakryš, ropa dnes spadla o 5 dolarů. Zase v Rusku nebude na důchody a tak se jako obvykle bude hledat vnější i vnitřní nepřítel který za tu mizérii může. Můžeme čekat nějakou vojenskou akcičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zase nějaká zákeřná tlupa "ruských" či "čínských" hackerů napadne mírumilovné Spojené státy, zamotá volbami a výsledkem bude Putin, pardon Puler, v oválné pracovně. Sakra, buďte bdělí a ostražití, 5. kolona ruských kolaborantů, vlastizrádců a komoušů si na vás brousí nože. A je jich fůra - 10 milionů! Farro

      Vymazat
    2. 1:30

      Je vás, ubožáků, cca 15%.

      Vymazat
    3. To je přece dost. Závidíš, ty vypláchnutá kavárno.

      Vymazat
  6. Že se pouštíte do diskuze s tím oslem z Jandovo pornokomanda. Vždyť se pořád opakuje, opravdu jako osel, jen hýká to svoje. Vidíte, jak potom ta diskuze vypadá.

    OdpovědětVymazat
  7. Jandovo hovado má své instrukce, na pravdivé argumenty kašle. Samozřejmě, že obyvatele Krymu má u prdele, USA vojenské základny tam měly být, stačí se podívat na mapu USA vojenských základen po světě a soudný člověk má jasno.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak i v běloveské dohodě o rozpadu SSSR.. je dohoda o Krymu....slává okrajině bandera chujlo....

    OdpovědětVymazat
  9. Trump - "převzetí" Krymu Ruskem? Správný termín je "vrácení" Ukrajinou okupovaného Krymu Rusku. Navíc tak učinili občané autonomní republiky Krym z vlastní vůle referendem a tedy není o čem hovořit. To není jako okupace Kosova USA - dokonce i bez Mnichovské smlouvy! To není jako okupace Afghanistánu, Iráku, Sýrie, Libye, Palestiny! To není všestranná podpora skutečných teroristů v rámci vedených válek! Návrat Krymu Rusku není ani výrobou muslimských kolonistů Evropy.

    OdpovědětVymazat
  10. My můžeme obyvatelům Krymu jen závidět tu míru svobody a rozhodování o vlastním osudu. Pod diktaturou kapitálu si nesmíme dovolit takovou zhůvěřilost jako je referendum o naší účasti ve zločineckém NATO ani o setrvání v zahnilém spolku EU. T

    OdpovědětVymazat
  11. Má odpověď pro manipulátora z 10.3. v 0:11h:
    Opravdu se snažíte.
    Vyhrabal jste článek Vaší placené "spolupracovnice" Ošťádalové, z multi-kulti webu Právní prostor z r. 2014, která na základě "ukrajinských zákonů" a nižších, mezinárodních právních norem ( = "Vídeňská úmluva o smluvním právu" ) oproti Chartě OSN (podle kterých by dodnes byla Amerika britskou kolonií) a na jejich "základě" ( = na základě obchodní smlouvy!) dokazuje", že Krym na referendum neměl právo!
    Zároveň se úplně úžasnými nesmysly pokusila znevěrohodnit Putinův argument, že Kosovo bylo výrazné porušení mezinárodního práva (na rozdíl od Krymu!) které amíci a spol. prosadili bez ohledu na rezoluci OSN, na vůli obyvatel Kosova a na mezinárodní společenství.
    Dodám, že o něco podobně nesmyslného se tady někdo z vás pokoušel ohledně "referenda" na Falklandech ( že prý bylo "orientační".. tzn., že se o něj "neopíralo" zdůvodnění Britů při závěrečné anexi Falkland! Nebo že by jim Argentina Falklandy z lásky věnovala?!).
    Stojí za to, abych pí. Ošťádalovou citoval. V závorkách je můj komentář:
    "... Oproti Kosovu, území Krymu a jeho obyvatelé za sebou neměli několik let krvavého ozbrojeného konfliktu doprovázeného etnicky motivovanými čistkami a zločiny proti lidskosti ( - Které podle posledních údajů iniciovala CIA ve spolupráci s NATO a hlavně Němci proto, aby se Jugoslávie "rozpadla"). Kosovo, oproti Krymu, bylo již po několik let pod správou mezinárodního společenství ( - Co je to za argument?!). Stejně tak rozhodně nelze říci, že by z Krymského poloostrova již po několik let zaznívaly důrazné a opakující se hlasy volající po nezávislosti či připojení k Ruské federaci ( - Důrazné volání bylo hned po "rozpadu" SSSR!). Situace Krymu je tak od Kosova značně odlišná..."
    - konec citace.
    Že mezinárodní smlouvy ukončující válku v Jugoslávii, podepsané členy NATO, zaručovaly Srbsku (jako nástupné republice) územní celistvost a že v Kosovu žádné referendum neproběhlo, tu už bylo mnohokrát řečeno a že podle logiky pí. Ošťádalové už dávno - minimálně od Minských dohod, mělo mezinárodní společenství uznat DLR a LLR , snad není třeba dodávat!
    Jinak se tu hodně snaží i milovník "nadřazené, árijské rasy". Pro něj bych dodal, že Germáni jsou původně indoevropská etnolingvistická skupina, nikolivěk "árijská rasa".
    Pavel p

    OdpovědětVymazat