Reklama

.

.

středa 8. března 2017

Válka "až" za 3-5 let? Slováci i s Ficem už kapitulovali, jen občanům to ještě nikdo neřekl!

Jiří Babača
9. 3. 2017
Podle serveru www.topky.sk vyhlásila administrativa USA výběrové řízení na projekční práce k výstavbě americké vojenské základny. Tento tendr již visí na oficiálních stránkách vládních zakázek. Je málo pravděpodobné (i když to nelze vyloučit), že by tak činila bez vědomí slovenské vlády Roberta Fica. Z uvedeného lze usuzovat, že slovenská vláda Roberta Fica již nejspíš pod nátlakem z Washingtonu kapitulovala, jen slovenským občanům to jaksi zapomněla říct… a co my? Co před námi tají naše vláda? Podrobnosti buďto slovensky zde a zde a česky zde.


PS: Kolega v práci to komentoval slovy „V zadání tendru píšou, že výstavba základny by měla trvat 3-5 let, což je svým způsobem dobrá zpráva, neboť to vypadá, že USA válku s Ruskem neplánují dříve jak za tři až pět let …“.

Dovětek autora k diskusi:

- Předně částka 5 000 000 dolarů je velikost tendru na projekční a inženýrské služby (patrně stavební dozor) a ne celé realizace! Ve stavebnictví obvykle představuje 1-3 % celé zakázky (u malých zakázek je procento vyšší u velký menší), u takto velké zakázky se může jednat i o méně než jedno procento. Stavební část realizace tak nejspíš bude představovat stonásobek této částky.

- Dále je jistě pravděpodobné, že součásti realizace budou i nějaké opravy stávajících objektů, ale zcela evidentně také výstavba nových vojenských objektů! Neboť pro opravy není zapotřebí stavebních povolení natož posouzení vlivu na životní prostředí.

- O rozsahu celé akce však svědčí doba její plánované realizace. Pokud by se jednalo o nějaké drobné opravy, tak i s přípravou by bylo plánováno v řádu měsíců a ne 3-5 let! (viz oprava kasáren Lipníku nad Bečvou apod.)

- Dále za pozornost stojí to, že stavby projektované z tohoto tendru musí odpovídat ne jen slovenským předpisům, ale také americkým!!! Proč asi?!

- Nicméně každý si zadání tendru může nastudovat sám. Zde je odkaz:

https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=1330477393dccc84e269b16f1b5ab1f1&tab=core&_cview=1

98 komentářů :

  1. Mně z toho vyplývá, že Ficova vláda se nechala podplatit. Nic jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych netvrdil, spise podlehla tlaku z venci. To neni stejne . Stejne jako mnoho statu zustava v EU z duvodu tlaku.

      Vymazat
    2. Stádo půjde na jatka jako vždy. České, slovenské nebo jakékoliv jiné. A pasáci budou doufat, že to přežijí.

      Vymazat
    3. pro 9.08 tak proč tu ty své fantasmagorie píšeš, když už víš,že půjdeme na jatka?? myslíš,že jsi tímto stanoviskem nějak důležitý?? PROBER SE ....Ty na jatka půjdeš s tímto názorem určitě,já ale ne...takže pokud ses smířil s prohrou jdi se oběsit a nemusíš už řešit ani psaní tady....
      Takové vlastence jak jsi Ty máme rádi...

      Vymazat
    4. Kdo to je my? Pane anonymní.

      Vymazat
    5. 9:17 Kádrováku, tys mě odhalil. :-)))) Co děláš ty? pochlub se!

      Vymazat
    6. 09.17 Neradil váš fotřík Hitlerovi? Takový stratég jako vy v tom má jasno. Čím víc cílů pro jaderné údery u nás, tím lépe se vám bude žít, že?

      Vymazat
    7. 9:17 Ty na jatka půjdeš taky močáku, bez ohledu na to, do jaký míry to máš ve své škebli vygumovaný.

      Vymazat
    8. Veď nech to tu vybudujú:) za svoje prachy...cesta ktorá vedie zo západu na východ určite vedie aj naopak:) infraštruktúra sa hodí vždy:)

      Vymazat
    9. Jeste tam nestoji. A stat nebude.

      Vymazat
    10. A na Štrbském plese se vynořila americká atomová ponorka....

      Vymazat
  2. To se Slováci jistí proti Ruské federaci, Ukrajině, Polsku, Maďarsku, Česku, nebo proti Bundesrepublik Deutschland? Nebo dokonce celé té EU? Hádal bych, že poslední dvě by měly platit.

    OdpovědětVymazat
  3. Kurvy jedny prolhané, rusácké, proč pořád tak lžete? Proč se snažíte neustále lhaním nasírat lidi a vyvolávat v nich nenávist? Co za to máte slíbeno? To už je třetí vylhaný článek o údajných US základnách na Slovensku za posledních pár hodin.
    Tady je citace přímo z topky.cz na které se odkazuje i ten debilní prolhaný autor. Zřejmě se spoléhá, že nikdo nebude originální zdroj číst.

    "Vedenie rezortu obrany upozorňuje, že nevedie žiadne rokovania s americkou stranou o výstavbe žiadnej základne, ani vojenského centra na území Slovenskej republiky. „V rámci bilaterálnych stretnutí sa doteraz uskutočnili iba neformálne rokovania, z ktorých vzišla možnosť podpory rozvoja už existujúcej infraštruktúry v rámci Ozbrojených síl SR. To znamená, že Slovenská republika má príležitosť modernizovať svoju vojenskú infraštruktúru, v tomto prípade určenú pre Vzdušné sily OS SR. V rámci toho by mohli byť zmodernizované letiská na Sliači a v Kuchyni, čo samozrejme vnímame pozitívne aj z pohľadu novej modernej techniky, ktorá je postupne zavádzaná do ozbrojených síl, a pre ktorú je potrebné zabezpečiť adekvátnu infraštruktúru," uvádza rezort.

    „V tejto súvislosti však ešte neboli podpísané žiadne dokumenty ani medzivládna dohoda, preto je predčasné hovoriť o realizácii medializovaného projektu. Rezort obrany však víta každú investíciu do modernizácie, ktorú sa nám podarí získať aj v rámci medzivládnych projektov. V prípade, že dôjde k dohode, budeme o nej a jej výhodách pre Slovenskú republiku, určite včas informovať," dodáva hovorkyňa rezortu Danka Capáková."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máte pravdu, my kurvy rusácké máme obavu, aby idioti vašeho ražení sem nepozvali cizí armády, jako neblahé paměti těch 99 z Karlína. Bylo by dobré, kdybyste se zajímal o tichou přípravu logistického zabezpečení války proti Rusku na území naší republiky. Např Mošnov má svěřený důležitý úkol servisovat strategické bombardéry USA těsně před zamýšleným útokem jadernými zbraněmi ba Rusko. Nebo letiště v Pardubicích. Zajímáte se vůbec, co se tam děje? Doporučji větší ostražitost a méně důvěry k našim "spojencům". Taurus

      Vymazat
    2. 0:47

      Že máte jakési obavy nijak neomlouvá vaše lži a nijak vás ke lhaní neopravňuje.
      Pokud k ospravedlnění vašich obav musíte používat lži a lepší důvody nemáte, tak je to jenom důkaz o tom jak jsou ty vaše obavy falešné.

      Vymazat
    3. 1:02-Vaše "dementi" Tauruse se opírá o jaká fakta?

      Vymazat
    4. Povolný,
      Vy evidentně vůbec netušíte ani základy jak fuguje logika a dokazování. Už na základní škole se učí, že dokazovat z principu věci má vždycky ten kdo něco tvrdí. Když někdo tvrdí například že Bůh existuje tak on je ten kdo to musí dokázat. Oponent nemůže nikdy nijak dokázat že Bůh neexistuje.
      Podobně když Taurus tvrdí mimo tuny jiných kravin např, že "USA zamýšlejí provést jaderný útok na Rusko z Mošnova", tak je to on kdo své tvrzení musí dokázat. A dokud to nedokáže tak je to jen obyčejný blábol kravina a já nemám co dementovat.

      Vymazat
    5. 1:36- tak jo, tvrdím, že "Jahve" vás vykoupí. Budete mi nadávat do "sionistů" nebo "antisemitů"?

      Vymazat
    6. Anonymní 0:21 nádherně předvádí svou psychopatii: Když se setká s pravdou, která samozřejmě odhaluje jeho lži, má hysterický záchvat, sprostě nadává a ze svých sviňáren (zde: lží) obviňuje právě ty, kteří ho usvědčili. Tohle všechno je pro psychopaty tak typické!
      Nebavte se s ním - psychopata nikdy o ničem nepřesvědčíte, bylo by to totéž jako přesvědčovat o něčem vládní psychoše. Na psychopaty platí jedině klec v blázinci.

      Vymazat
    7. https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=1330477393dccc84e269b16f1b5ab1f1&tab=core&_cview=1

      Vymazat
    8. 1:51 jste nemocný.

      Vymazat
    9. Anonymn í9. března 2017 0:47

      těch vámi zmiňovaných 99 nebylo z Karlína,ale 99 starých komunistů z Pragovky ve Vysočanech

      Vymazat
    10. Anonymní 9. března 2017 1:02

      jedna velká lež jsi ty,hnido

      Vymazat
    11. Promiňte že jsem se dostavil až teď. Rád bych odpověděl tomu nepříčetnému a trochu přihlouplému "diskutérovi" s oním neodolatelným slovníkem různých titulů 0:47 resp. 1:36::: Letiště v Mošnově bylo postaveno jako předsunuté letiště pro těžké sovětské bombardéry v 50.letech. Ta letadla potřebovala dlouho runway. Sověti s těmi svými bombarďáky ale na Mošnov nikdy nepřiletěli, protože v té době opustili myšlenku strategického letectva a přeli na raketový program. V posledních letech na Leteckých dnech v Mošnově nikdy nechyběla těžká americká bombardovací letadla - nosiče jaderných zbraní (B52, B1 atd.) Američané si tu trénují přistání a vzlety. Ze stejného letiště startují i nejtěžší cargo-letouny. Ostatně o využití letiště v Praze Ruzyni a v Ostravě Mošnově hovoří i směrnice NATO (viz Wikileaks). Taurus

      Vymazat
    12. 9:17- je mi líto, že nestačíte mým myšlenkovým pochodům ale máte pravdu, mám rýmu.

      Vymazat
    13. 0:21 myslíš si že je národ tak blbý jak ty, ty kurvo jedna prolhaná americká? Oni američani opravují na Slovensku letiště, aby podpořily slovenské letecké akrobaty že? Setři pěnu z tlamy a stůj nohama na zemi notorický demente.

      Vymazat
  4. No řekněme - na každém šprochu je pravdy trochu. Já bych si tak tou Capákovou tak jistý nebyl. Víte Zápotocký kdysi také hlásil a prý v 11,30, že měna nebude, a ona ve 12 byla. S těmi Američany nás nic dobrého nečeká. Pryč z NATA!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše matka je kurva a peleší se s celou bytovkou!
      Nebo možná že tak úplně není, ale na každém šprochu pravdy trochu. No ne?

      Vymazat
    2. Trochu imbecilní odpověď.

      Vymazat
    3. Vždyť ty přeci mluvíš a píšeš "anglicky jako česky", tak si příslušný tendr na stránkách vládních zakázek dohledej. https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=1330477393dccc84e269b16f1b5ab1f1&tab=core&_cview=1

      Vymazat
    4. Pokud předcházející /3:09/ rada byla adresována pro mně /0:28/, tak jsem této rady uposlechl a vida - to co jsem říkal vlastně se potvrdilo, čili autor článku má pravdu a ne ten komentátor s Capákovu a já vlastně s tím Zápotockým jsem uvedl tu správnou paralelu. Ale já nejsem z těch lidí, který se zlobí, když mi někdo řekne, že jsem hloupý a tomu skutečně tak je. Toto už ale asi nikdo číst nebude.

      Vymazat
    5. Ale bude. Máte pravdu. Ta zakázka pro objekty americké armády na Slovensku vypsána je. Ale vysvětlujte to pomatenci s pěnou u huby. To jsou tací noví komsomolci,kteří neumí pracovat s faktu, ale zato se vyznají v psychickém teroru a ponižování lidí.

      Vymazat
  5. Byly doby, kdy Fico říkal, že to nepřipustí, že raději odejde z politiky. (Takže by to udělal ten, kdo by nastoupil po něm). Hlavní problém pramení přitom z toho, že Slováci jsou v NATO. Kdyby nebyli, hůře by za ně jiní rozhodovali. To je poučení i pro nás. Některá stará pořekadla se na určité situace hodí i dnes. Osobně mě napadá toto: "kdo uteče, ten vyhraje". A dále pak: "co můžeš udělat hned, neodkládej na potom". A co napadá Vás ostatní čtenáře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plný souhlas.

      Vymazat
    2. Přijde mi, že ti co pokřikují proti publikovanému, neumí číst. Snad se píše, že v USA je vypsáno výběrko na vybudování vojenské ifrastruktury v SR. To je, nebo není pravda? Co to znamená nebo znamenat může, se snad má každý právo dohadovat. Příklady podle čeho soudit by tu byly.

      Vymazat
    3. 1:04

      Financování oprav a budování vojenské infrastruktury na území Slovenska neznamená ani ve snu, že tato infrastruktura bude základnou USA na Slovenském území pod velením USA.
      Dohadovat se můžete o čem chcete. Ale autor se nedohaduje, autor jen lže, vymýšlí si hovadiny, špiní a pomlouvá.

      Vymazat
    4. 1:20 to tvrdíte Vy, já si dovolím pochybovat, že "neznamená ani ve snu", naopak.

      Vymazat
    5. Západní hodnoty vraždit ženy s dětmi a starce, ostřelovat nemocnice, porodnice, dětské školky, školy a sídliště, už i na Donbasu v Evropě.9. března 2017 2:40

      To je ale zapeklitá situace, jak to vysvětlit ovčanům, kteří vědí, že vyhlášením výběrového řízení na rekonstrukci se provalila i americká základna na Krymu.

      Vymazat
  6. Proskripce a křišťálové dny na západní Ukrajině, pogromy a vyhlazování ruskojazyčného obyvatelstva na východní Ukrajině.9. března 2017 2:11

    Protektorátním kolaborantům se zachtělo základny teplých hvězd a rudohnědých pruhů. Nevěřím tomu, že by Slováci přistoupili na základnu natistických USA vyhlazujících Slovany. Přeci jsme se nezbavili kontingentu sovětských vojsk, aby se na území Československa roztahovali anglosaští okupanti a vrazi s nepravidelnou armádou USA/SAU uřezávačů hlav?
    To by byl konec suverenity našich národů.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TRump a jeho rodina -Hercegovina to zjisti a napravi vse je na nejlepsi ceste podam detaini zpravy prostrednictvim dolni ci horni mozna i vlastovky z Vidne kde pije kavu pod krabici
      H..........cuc

      Vymazat
  7. Ty stupidni anonyme, ty tvoje kurvy americke nas sprejuji koktejlem smrticich kovu a ruznych nacisty v laboratorich vyslechtenych viru, hub a mykoplazmat.

    OdpovědětVymazat
  8. Jedno je iste,ze oblizrit juesej,Kiska doprezidentoval!

    OdpovědětVymazat
  9. 1:20
    Trapná, žlučovitá, politováníhodná, zakomplexovaná, sprostá, přihlouplá figurko z Jandovo pornolíhně. Toto je co, šašku? Pro srandu králíkům, vzteklý prosťáčku?
    https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=1330477393dccc84e269b16f1b5ab1f1&tab=core&_cview=1

    OdpovědětVymazat
  10. pro O:32 - přečtěte si odkaz od 3:O9, jestli si chcete rozšířit obzor. Někteří lidi občas tvrdí na první pohled blbosti na základě vlastního pocitu, který odporuje na pvrní pohled zásadám zdravého rozumu. Možná můj komentář /0:28/ byl napsán právě tak na základě toho pocitu. Tento pocit přetrvává i po tom, co uvádí rozhořčený komentátor 0:21, který uvádí to prohlášení slovenského rezortu obrany - Capakové. Jinak jazyk, kterého používate by naznačoval, že bohužel s Vaši osobností není něco v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  11. každa kolonie musi splnit zadani majitelu ale pak mi přijde že si někteři spiše spousta voveček mysli že jsme suvereni stateček a nikdo nam do ničeho nekeca jak se piše ve slavne bybli blahoslaveni chudi duchem kdy propaganda řika že rusove jsou zase o krok bliže k našim hranicim

    OdpovědětVymazat
  12. Je vidět, že z hora ten půlnoční sprostý zakomplexovaný idiot se takhle vyjadřuje ze své mysli.
    lada

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud je pravdou, že Slováci budou koketovat s USA základnou, tak by si měli vzpomenout na historii. Mého nejlepšího kamaráda táta padl na východní frontě za Slovenský štát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Ne, není to pravdou. Tato lež z dílny ruské propagandy už byla výše vyvrácena.
      2) I kdyby to pravdou bylo, tak Slováci mohou na svém území mít základny jaké chtějí a koho chtějí a nikdo jim do toho nemá co kecat.

      Vymazat
    2. 9:03: Ty jsi právě ten ... bohužel to musím říct ... blb, který neoužívá mozek. Opravdu si myslíš že Slováci? Fico - to jsou Slováci.

      Vymazat
    3. Normalny slovak nechce ziadne cudzie zakladne na svojom uzami . Dokazes pochopit 9:03 , pretoze normalny slovak vidi co ussa robia po celom svete su to chore stvorenia , ktorym nic nehovori "nerob druhym co nechces aby robili tebe"

      Vymazat
    4. A ak to 9:03 nedokazes pochopit , tak ja chapem , ze kazdy clovek je na nejakej mentalnej urovni a ja sa za to na teba nehnevam , ale pre boha chod vencit psa a uz tu nic nepis !

      Vymazat
  14. Fico doložitelně prohlásil, že na Slovensku žádné cizí základny nebudou, v podstatě přes jeho mrtvolu. Jsem zvědav, kam ty současné přípravné práce povedou, předpokládám, že ani pořádně nezačnou. Rozpočet na ně prostě nebude...

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo se podivuje,já ne,podepsaly státy smlouvu s NATO,tak budou mít základny bez reptání.Česko i Maďarsko to čeká také.Takto se udržují kolonie k poslušnosti,vždyť nám to nedávná historie dokládá,třeba kde všude měla Anglie vojsko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné základny nebudou, imbecile. Už to konečně pochop.

      Je frustrující pozorovat jak si jakýsi debil jménem Babača vymyslí nějakou hovadinu a stejně debilní stádo ji po něm bez jakékoli kritiky začne opakovat a šířit.

      Vymazat
    2. 9:26 je patologický lhář ve stylu vše proti lidem - usvědčený psychopat odmítající bezpodmínečně kapitulovat, který porušuje veškerá pravidla diskuze a slušného chování. Budování americké základny se stejně jako na Krymu se provalilo zveřejněním na webu státních zakázek. https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=1330477393dccc84e269b16f1b5ab1f1&tab=core&_cview=1

      Vymazat
    3. 12:12

      Nejedná se o US základnu. Namlať si to už konečně do palice, demente.

      Vymazat
    4. Kolego demente 12:35. Když nejde o základnu, o co tedy jde. Prosím, abyste mi tuto choulostivou informaci nějak zkusil namlátit do palice. Váš Oddaný Obdivovatel

      Vymazat
    5. pre 12:35 nech je to trebars aj uss hotdog stanok , ak je to platene z uss tak to sluzi iba na zle veci , ussaci neurobili nic nezistne pre svet drzia sa toho svojho "god bless america" a su schopny zabijat a je im jedno kolko a koho , trebars deti .

      Vymazat
  16. A co "naše" vláda? Jakápak naše, snad vláda USA u nás. Cena "naší" vlády je stejná, jako byla cena "naší" vlády neblahé paměti nacistické okupace našeho státu. Takže otázka zní, co protektorátní USA vláda udělá na okupovaném území Čech a Moravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přestaň mlít hovna debile. Zvedl se odpor proti radarum? Radary nebyly. Hotovo, tečka. Tak jednoduché to je.

      Vymazat
    2. Američani z Trumpovy administrativy již avízovali, že ten Radar u nás je opět aktuální. Nevím tedy, proč kolega debil 9:37 se tu rozohňuje, když opět nemá pravdu. On jen mele hovna, myslím.

      Vymazat
  17. O tom, zda a kdy budeme okupováni cizím vojskem rozhodnou peníze, tedy výše korupného, kterou budou muset okupanti zaplatit kolaborantům v CZ.

    OdpovědětVymazat
  18. Nějak mně zde vždy chybí v těchto diskusích a článcích následovné: Přičinou všeho zla v kapitalismu jsou korporace - kvůli nim se teď píše o možné válce za 3-5 roků. Nějak nikoho nenapadá, že v zájmu přežití lidstva tyto korporace třeba odstranit, tedy znárodnit. Kde je nyní síla, která by to provedla? Myslím, pánové, že jsem totálně v prd..i. Tato doba je krok zpět ve srovnání s dobou před 100 lety, kdy ještě byla síla, která bojovala za utlačované. Byli to komunisté /Jenom hlupák si může myslet, že to nebyli v době, kdy bylo v Evropě několik fašistických států lidé odvážní. Jenom hlupák si může myslet, že to byli vesměs lidé bažicí po moci a usilující o budoucí židle. Kolik z nich skončilo svůj život v koncentračních táborech, nebo ho jen zázrakem přežili/. Socialisté všude kde byli, se zkompromitovali spoluprácí s kapitalisty - Německo /tam ostatně i komunisté se zachovali zcela nevhodně, protože uposlechli Stalina aby nedělali nic/, Polsko, Československo. Byli to ti komunisté, kteří nyní nedělají vlastně nic, zvedají ruce v parlamentu, protože jim to kapitalisté dovolili a čekají zřejmě na .. 3. světovou válku. Chápejte, já si nemyslím, že bývalý totalitní režim byl to nejlepší, ale dal by se snad zreformovat. Kapitalismus, jak je nyní a jak říká Jožo Ráž, je cesta do pekel, zreformovat se nedá a taha nás skutečně, stejně jako v případě před druhou světovou válkou zase do války. Zase tu jsou stejné emerické síly, zase američtí bankéři a jejich zájmy po celém světě rozplízlé - stačí jen vyjmenovat Sorose s migranty. Války poslední doby - Irak, Afganistan, Libie, Syrie, Ukrajina - to je přece také dílo korporací - především amerických, dále by se v podstatě říci stejných korporací jako před druhou světovou válkou. Přece kdyby američtí bankeři nepůjčili Hitlerovi peníze, by druhé světové války nebylo a víte proč ona byla nakonec o 3 roky dříve - protože Hitler byl na pokraji státního bankrotu, tak udělal tuto válku s předstihem 3 let. Měl ji naplanovanou o 3 roky později. Já nechápu ty hlupáky, kteří zde budou psát "zase nějaký komouš". Proč čtou ty internetové články, proč chodí do kina, čtou nějaké knížky, třeba beletrii, která pojednává o válce, proč se dívají na programy amerického režiséra Stona? Mě připadá, že pokud něco takového napíší, tak jim chybí kus mozku - asi v tomto duchu, jak o tom mluví doktor Koukolík. Představoval bych si, že by se znárodnilo korporace a kapitalismus ponechalo v malém - služby, malé továrny /obdoba NEP v Sovětském Rusku - ach, to jsem tomu dal, blbce, kteří si myslí, že Rusové to jsou debilové, nepřesvědčím/. Psal jsem již o tomto modelu několikrát. Nikdo se neozval. Není možné, že by tu byli tak hloupí lidi - vidím, že ne, podle toho co zde čtu. Možná se lidé bojí i když uvádí "Anonym". No já si myslím pánové, že ty nepodepsané, si stejně dohledají, když budou chtít - s tou dnešní šmirovackou technikou - stačí si přečíst ten článek, který je publikovan na základě televize internetové Russia Today o šmirování Obamy, jak to odhalilo Wikileaks - viz dva články níže Trump a zřejmě ... čili všechny anonymy zřejmě jsou schopní dohledat kdo to je, kdyby měli zájem. Chtěl jsem říci, že nejsem moc znalý politiky a ekonomie a to co navrhuji možná není ani životaschopné, ale přece někde v celém světě musí být někdo, kdo ví o lepším režimu než je tento režim a kdo ví jak na to. Před sto padesáty lety byl tu opovrhovaný Marx, který celý život přemýšlel o tom jak to udělat, aby se lidé měli dobře, byl tu kapitalista Engels. Chápejte ještě, že můj příspěvek není voláním k návratu k minulé totalitě. Pokračování niže - další komentář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen doplněk. Systém, jenž je založen na vykořisťování těch co pracují nenasytnými parazity musí buď skončit, nebo zničí tuto planetu. A fašisté v době protektorátu zavraždili 25 000 komunistů. Po Židech to byla největší skupina obyvatel. A Marx měl ve všem pravdu, protože všechny závěry měl vědecky zdůvodněné.

      Vymazat
  19. Pokračování 9:52: ...i když po pravdě řečeno myslím si, že to byl lidštější režim než tento, protože byl více pro lidi. Může být tento režim opravdu pro lidi, když prohlásil zájmy jednotlivce nade vše, nad zájmy společnosti - ano tak jsem to viděl napsané na jednom seminaři. Egoismus jednotlivce je povýšen na první zákon, protože na tomto principu tento režim funguje - to má být podle Vás rozumný režim?/ Tento režim nás taha do zhouby a když si přečtete několik knížek Ericha Fromma pochopíte jak chmurná je tato doba.
    Erich Fromm, psycholog, sociolog a filosof psal o tehdejším kapitalismu jako o hrozbě pro lidstvo. Zemřel před 40 roky. To chudák nevěděl jak věci ještě pokroči v negativním smyslu za těch 40 let. Žijeme v režimu, kde lidé pohrdají životem, kde jsou automaty, kde hlásají bludy o svobodě atd - vesměs přejaté názory od svého okolí, kde jedinců uvědomujících si, že plujeme na Titaniku ke srážce s ledovcem je tak asi 5 procent - jestli vůbec. Zbytek vnímá jídlo které se serviruje, hudbu, která hraje, teplo v kajutách. Je hrozné, že lidé žiji podle toho přísloví: Z cizího krev neteče. Nebudu zde psát čim se charakterizuje tzv. homo consumens, o kterém píše Fromm - viz jeho knihy, třeba Lidské srdce. Kdyby alespoň byly nějaké v masivnějším měřítku demonstrace proti válce. Ne, my naopak budeme v NATO. Kdybychom alespoň vystoupili z EU, které nedělá nic, jenom to co chce USSA. Ne my tam budem. Je to poslední článek této délky, který jsem zde umístil. Žijeme v režimu, kde lidé pohrdají životem, kde jsou automaty, kde hlásají bludy o svobodě atd - vesměs přejaté názory od svého okolí, kde jedinců uvědomujících si, že plujeme na Titaniku ke srážce s ledovcem je tak asi 5 procent - jestli vůbec. Zbytek vnímá jídlo které se serviruje, hudbu, která hraje, teplo v kajutách. Je hrozné, že lidé žiji podle toho přísloví: Z cizího krev neteče. Nebudu zde psát čim se charakterizuje tzv. homo consumens, o kterém píše Fromm - viz jeho knihy, třeba Lidské srdce. Kdyby alespoň byly nějaké v masivnějším měřítku demonstrace proti válce. Ne, my naopak budeme v NATO. Kdybychom alespoň vystoupili z EU, které nedělá nic, jenom to co chce USSA. Ne my tam budem. Je to poslední článek této délky, který jsem zde umístil. Vidím, že to nemá smysl, škoda námahy. Mě to trvá hodinu nebo více a já jsem si svého času vždy vážil a vážím si ho zvláště teď, protože mi ho už moc nezbývá - je mi 65 let a mám ještě jiné zájmy, ve kterých bych se chtěl realizovat, jak se teď říká. O politiku se zajimám teprve 2-3 roky a řídím se Bismarckem, který ač pravicový, tedy mi nesympatický politik, prohlásil Kdo se nezajímá o politiku o toho se bude zajimat politika. To si z těch mladých téměř nikdo nebere k srdci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 12.28 Publikujte laskavě na toaletním papíru... chudý pravičáku.

      Vymazat
    3. 12:28 vrrrr haf haf haf

      Vymazat
    4. Dobré, dlouhé, ale dobré. Smekám pane.

      Vymazat
  20. snažme se aby u nás žádné základny nebyly

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní 9:52
    Velice dobrý příspěvek.
    Právě v tom je problém,peníze,hlavně rychle zbohatnout.
    Podplatitelní polici za zády korporace a máme tady důsledky.

    OdpovědětVymazat
  22. Zálladna sem základna tam jaderná raketa sem raketa tam,kčemu nám to nakonec všem k úžitku bude kdiž válka bude pro celí svět stejne prohraná ako je vláda prolhaná,stejne všichni skončíme v kaderném ohni a na čase je si kopat protiatómoví bunkry anebo masoví hrobi,stejne všichni válku prohrajeme a ze Zemně se stane neobyvatelná poušť.

    OdpovědětVymazat
  23. Nevím proč si tady nadáváte a chováte se jako skuteční debilové.Vy co umíte číst čtěte a vy co neumíte alespoň poslouchejte.Co je svět světem tak platí, že plní se pouze ty negativní předpovědi protože vycházejí s reality, ty optimistické předpovědi jsou jen fantazirování nic více.

    OdpovědětVymazat
  24. Stále nechápu o čem je tady řeč.Ten kdo věří amíkům, že maj mírumilovný úmysly ohledně Ruska je debil. Stále lžou , cpou se dál a dál na východ, rozesraly bývalou Jugošku, rozesraly Ukrajinu a snaží se nacpat NATO i do Černé hory. A to asi proč? Při rozpočtu USA na zbrojení něco okolo 600 miliard a Ruska 60miliard? Né nejde jim o mír ale o možnost zkroutit ruce romu, kdo nevyšlapuje podle jejich not. To jsou všechno fakta, takže kecy o tom, že zatím nic není na Slovensku domluvené a že jen modernizují letiště je určené pro hlupáky a nebo zmrdy, kteří si tu válku také přejí v hloupé víře, že Rus bude zpacifikován a nám se nic nestane. Jte idioti kdo tomu věří a zasloužili by jste nakopat né do prdele ale spíše do vaší nevymáchaný huby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych těm hňupům připomněl těch nějakých 800 US základen ve světě a až pak bych je nakopal. Jenže hňup se už hňupem narodil a hňupem zůstane.

      Vymazat
  25. Anonymní9. března 2017 11:37 souhlas

    OdpovědětVymazat
  26. Kdiž nastane posledná válka tak to nebude taková vní se budú počitat skóre,bude to pro celí svět devastujíci a základny nás do ní uvrhnú ješte blíž.Nestihneme si ani zaspívat v smrtelní křeči blíž k tobě Bože můj,to bude konečná v lidské civilizaci a vihyneme ako dynosavři.

    OdpovědětVymazat
  27. ..videli ste zábery z ruskej "anexie" Krymu? Pýtam sa preto,lebo každému súdnemu človeku je jasné,že krajinu ako Slovensko,alebo ČR v prípade "potreby" US Army obsadí prv,než by ste to stihli napísať do komentu na tejto stránke.. na to žiadne základne nepotrebuje .. mimochodom,jednu tu (v SR) už od januára t.r. máme .. a nenarobí s tým nikto nič.. ani tí,ktorích irituje zrovnávanie s dočasným pobytom sovietskych vojsk,ani tí ktorí volajú po odchode z NATO.. ak si totiž ktorákoľvek veľmoc zmyslí sem (do SR,alebo ČR) poslať svoje vojská,my všetci budeme tí poslední,ktorých sa na to niekto bude pýtať :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Stačí mrknout na mapu vojenských základen po světě a je vše jasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Hned je jasné kolik mají všude po světě USA spojenců a přátel kteří se cítí bezpečněji v jejich přítomnosti.
      Potom ten samý ůdaj stačí porovnat s Ruskem a vidíme, že Rusko je až na pár diktátorů samo jako kůl v plotě. Ruské základny na své území pustí jen blázen. Stačí se podívat jakého vděku se dočkala Ukrajina když dovolila Rusákům užívat základnu na krymu.

      Vymazat
    2. Havloidní fašisté melou z posledního, posílají do informační války děti, povšimněte si ideologicky přesvědčivé výrazy modrého svazáka z Hitlerjugend jako "ůdaj" a "krymu".

      Vymazat
    3. 14:12- proto musí USA 14x více zbrojit než Rusko?

      Vymazat
    4. Povolný, opět si taháte vymyšlená čísla ze zadku. USA nevydávají na obranu 14x více než Rusko jak lživě tvrdíte, ale jen 9x více. Což není nic divného, protože ekonomiku mají větší 15x.

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_military_expenditures

      Už jsme se o tom jednou bavili. Ale komu není z hůry dáno...

      Vymazat
    5. 15:12 - copak vy sám nevidíte, jaký jste osel? Tohle přece nemůžete myslet vážně. To chodíte na první stupeň základky?

      Vymazat
    6. 15:12- ano, údaj 14x platí pro NATO ale na principu koho zařadit mezi agresory se nic nemění.

      Vymazat
    7. pre 14:12
      ešteže máme takých volov, ako si ty, aby nám to vysvetlili

      Vymazat
    8. pre 15:12
      no USA dávajú na zbrojenie tými predraženými šrotmi len 9x viac - a potom že prečo je skoro 40% obyvateľov na stravných lístkoch ako my po vojne?
      A tá 15x väčšia ekonomika - kde sú reálne produkty? Nerobí to HDP náhodou Wall Street, teda burza svojimi obchodmi s komoditami - options, futures a pod? Ale kde ostal reálny byznis? Ja viem, oni už doma skoro nič nevyrábajú, len obchodujú, no a služby, 3.sektor . A dlžoby nesplatia ani v 15-tom pokolení !!!

      Vymazat
    9. 15:12 Ak za ekonomiku považujete astronomický , nesplatiteľný dlh, tak hej.

      Vymazat
  29. Je zajímavé, kolik debatérů se vzbudí na takový pitomý článek, který je tady nahoře.
    Když nám náš partner USA nabídně prostředky na modernizaci - a to je jedno čeho, třeba ubytovan pro vojáky a nebo školy pro postižené děti, tak to je přece docela dobrá věc !
    Stejně to dělá i Rusko ve svých zájmových oblastech, stejně to dělá i třeba ČR, která posílá nějaké prostředky například do jižní Asie, kde staví konkrétně ty školy.
    Navíc se jedná o 5 milionů dolarů, ne 5 miliard = takže jsou to skutečně velmi malé peníze, které možná budou stačit na vybetonování malinké části jedné dráhy pro letadla někde u Banské Bystrice. Asi tak 100m z celkových 2500m.
    Stačí ? Už se zklidnite a nehltejte umanutě každý přiblblý článek, který si překroutíte vždy tak, aby smysl byl proti USA a pro Rusko, proti liberalizmu a pro autoritářství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideologicky zaslepený člověče 15:02 -to co jste napsal přece nemůžete myslet vážně. Dejte si už konečně 1 a 2 dohromady! Podívejte se po světě, vy liberále a nepindejte nesmysly a demagogie.

      Vymazat
    2. 15:02- Vy se domníváte, že USA "obětují" i tuto malou částku jen tak, bez protislužby?

      Vymazat
    3. pre 15:02
      prečítajte si to ešte raz! Vy tu čosi splietate!!
      Tých 5 mil je určených len na projekt

      Vymazat
    4. Civilisty vraždící organizace EU/NATO9. března 2017 16:48

      Naši západnoje partňjóry - tak on je to podle slovníku nakonec Putinův agent. Směji se. Naši západnoje partňjóry budou jako obvykle rozeštvávat a vést bratrovražedné války do posledního Slovana.

      Vymazat
    5. Civilisty vraždící organizace EU/NATO9. března 2017 17:09

      Americká základna Bondsteel 2 a nevděčná, ziskuchtivá krvavá Madla Allbrightová (po krvavých penězích a potocích krve prahnoucí chazarská čarodejnice) bude bránit Slováky "jako Srby" v Kosovu před Wehrmachtem naverbovanými muslimskými uřezávači hlav. S bilancí desetitisíce mrtvých a půl milionu vyhnaných a oloupených srbských uprchlíků z Bosny, Chorvatska a Kosova za Havlovo a Clingonovo asistence během a po válce v Jugoslávii. Americká vojenská mašinerie si vzala pod ochranná křídla radikální bosenské muftí a albánskou teroristickou UĆK stejně tak jako Němci chorvatské ustašovce a bude vést skrze své oligarchy a banderovce občanskou válku na Ukrajině do posledního rusky hovořícího Ukrajince nebo chcete-li bratrovražednou válku do posledního Slovana. Tak tomu uvěřím, až budou potrestáni váleční zločinci, obnoveny srbské památky a srbští uprchlíci se vrátí do svých vypálených domů a Albánci ukradených bytů. Zatím se jedná zase jen a pouze o sanitární kordon proti ekonomickému spojení Německa a Ruska, které se navzájem potřebují a přípravu na přepadení a vyrabování dalšího státu.

      Vymazat
  30. Autor 9:52: Napadla mně ještě jedna myšlenka. Dle Švihlíkové finanční světový systém má krachnout do 10-15 let. Do té doby zřejmě nám nezbývá nic než poloha zahypnotizované myši pozorujícího jedovatého hada plazicího se z Emeriky. Žádný spasitel se neobjeví - už vůbec ne z Emeriky - v podobě třeba Trumpa, jak se domnívá spousta lidí. Inu Židé celé své dějiny vyhlíželi Spasitelé. Přišel Vespazjan. Jinak na můj dlouhatanský příspěvek v podstatě žádná reakce. Takže jsme, tak jak jsem poznamenal - v prd..li. Had se vydal na cestu. Dorazí za 3, možná 5, možná za 10 let. Jinak děkuji všem, tedy těm několika lidem, kteří ocenili mou námahu. Většina komentatorů se mě zdá, že to nebere tak tragicky jako já, ba někteří zdalo by se jsou i veselé mysli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:22 Jsem o poznání starší. Když vypnu city a optimizmus a nechám zapnutou jen zkušenost a logiku, vidím situaci právě tak jako Vy.
      Určitě Vás četlo mnoho čtenářů, těch kteří jen čtou. Děkuji, že jste to napsal i za mě.

      Stručně zopakuji: Peníze a z nich plynoucí moc se bez kontroly zkoncentrovaly už příliš. Bez velmi málo pravděpodobné vnější pomoci se euroatlantická oblast všestrannému těžkému úpadku nevyhne. Podstatný je rozpad morálky, rodiny, výchovy. Děda.

      Vymazat
  31. Pro 9:52, 21:22
    Malému děcku stokrát budete vyprávět, jak není dobré sahat na rozpálená kamna. Teprve pak, až si sahne, sezná, že opravdu pálí a příště si dá pozor. Zkušenosti jsou nepřenositelné, je nutné vlastní poznání. Platí jistě totéž i pro chování celých společností. Hadi se navíc plazí velice pomalu, odezva na jejich chování je ještě pomalejší. Jakési naděje na brzké změny jsou jen iluze. Q.

    OdpovědětVymazat