Reklama

.

.

čtvrtek 23. března 2017

Z vystoupení Andreje Babiše v Poslanecké sněmovně: Chyťte mnohem větší zloděje! A má pravdu... Třeba je jednou pochytáme za nepromlčitelné zločiny... Aspoň některé...

23. 3. 2017
A.B: "Takže, pane Bendo, prostřednictvím paní předsedající, vy tady sedíte 24 let, tak já se ptám, co jste tady řešili z těch tunelů polistopadové historie naší země (...)
Vy jste tady řešili kupónovou privatizaci, Harvardské fondy Koženého? Ty nás stály 100 miliard. (...)
Státní banky, které jste nechali rozkrást a které jste následně vyvedli do ČKA, kde jste to rozkradli po druhé.
A co lehké topné oleje. A konkurs Chemapolu. A Agrobanka za 50 miliard. A Bohemia za 20.....A co kauza IZIP, peníze, které skončily někde na účtech ve Švýcarsku....


Proč jste nevysvětlili tento tunel vašim členům ODS!

ČKA nás stála 230 (236?) miliard.

IPB měla 270 miliard špatných úvěrů.

A co naše předsednictví Evropské unii spojené s kauzou ProMoPro.

Pan Kalousek mluvil v Bruselu o ostudě ohledně Čapího hnízda.

Ne, vy jste udělali největší ostudu.

Vy jste řešili kauzu ProMoPro za 180 milionů Kč, které odešly na účty nastrčených firem a které vybírali bílí koně v hotovosti. (...)

A co třeba mimořádná schůze kvůli solárním spekulantům?
Celkem Češi - daňoví poplatníci zaplatí kvůli špatnému zákonu zhruba 600 miliard korun navíc za podporu solárních baronů, což je kvalifikovaný odhad Energetického regulačního úřadu.

A navíc pět z dvaceti největších solárních elektráren mělo anonymní akcie. Kdopak asi byl jejich vlastníkem ?

Martin Roman?

Nebo Háva od Kalouska?

Kmotři?

Nebo dokonce někteří poslanci?

Nebo samotný Klaus?

Když náklady na solární elektrárny začaly prudce klesat, ale podpora ceny garantované státem ne, očekávalo se, že vláda Mirka Topolánka nějak zareaguje.

K ničemu nedošlo.

Důsledky - s jedním z největších tunelů na veřejné prostředky se tak potýkáme dodnes.

Za rok 2016 vydá český státní rozpočet na podporu obnovitelných zdrojů téměř 44 miliard, z toho je dotace ze státního rozpočtu 22 miliard a zbytek zaplatí občané. (...)

Dotační podvody.
Já se ptám, prostřednictvím paní předsedající, paní Němcové, která tu sedí 18 let......

Svolali jste mimořádnou schůzi třeba kvůli největšímu dotačnímu podvodu ROP Severozápad, kde byl tehdejší šéf Petr Kušnierz už odsouzen na pět let za to, že si říkal o úplatky? Právě dnes ho soud poslal do vězení na sedm let za ovlivňování dotačních projektů v hodnotě 1,4 miliardy korun.

Zajímalo by vás, kdo ho do funkce dosadil?.....

No přece ODS. Konkrétně tehdejší předseda regionální rady Jiří Šulc.

A pan Kušnierz začal u soudu mluvit - o tom, jak ho ovládala chobotnice vedená lidmi napojenými na ODS.

A vysvětloval to tady někdo?

A proč jste ve Sněmovně neřešili privatizaci karlovarské Becherovky? Nebo asi tady všichni trpíte ztrátou paměti.

Tak já vám to připomenu.

O privatizaci karlovarské Becherovky pravděpodobně rozhodlo to, že vítězná firma měla ve vlastnické struktuře Karla Schwarzenberga, přítele finančníka Zdeňka Bakaly, který o několik let později brutálně ovlivnil privatizace OKD a z firmy vytuneloval 110 miliard korun.

Vše kolem privatizace Becherovky se odehrálo ve středu 3. září 1997.

O přestávce jednání Poslanecké sněmovny.

Tehdy se pro strach z parlamentu narychlo sešla Klausova vláda a většinou hlasů upřednostnila nabídku pana Bakaly a Schwarzenberga. (...) Pro tento projekt zvedli ruce všichni ministři za Občansko demokratickou alianci. Je zvláštní, že členem ODA byl tentokrát taky pan Schwarzenberg. Byť většina Klausovy partaje podle pamětníků upřednostňovala firmu Stock.

Nicméně vyhrál tedy pan Schwarzenberg a s panem Bakalou, a to přesto, že jejich podnikatelský záměr byl meziresortní komisí vlády označen za nejhorší.

Proč jste tedy ve Sněmovně nikdy neřešili podivné okolnosti této privatizace, kterou prokazatelně ovlivnila vysoká politika, nikoliv ekonomické zájmy českého státu? (...)

Privatizace OKD.
Proč policie nezasáhla, když bývalý šéf Fondu národního majetku Češka podal trestní oznámení a pokusil se tento proces zastavit?

Případ OKD je případ bezprecedentního bezcitného vytunelování firmy, kde jeho finančník Bakala a jeho kumpáni díky privatizaci získali a vytáhli z firmy OKD přibližně 110 mld. korun!

Ano, vážení horníci, 110 mld. korun. (...)

A co je dneska výsledkem?... OKD hrozí kolaps.

Hrozí uzavírání dolů a propouštění horníků.

Ptám se.
Proč nehovoříme o této kauze a jejich důsledcích, která se významnou měrou dotýká státu? Je tu snad mimořádná schůze kvůli tomu?

Jasné, že není.

Pan Bakala byl přece sponzorem politických stran.

Přece ODS a TOP 09. Jen v roce 2010 dal 15 mil. ODS a TOP 09 7,5 mil. A Věcem veřejným 6 mil.

Já vás tedy žádám, abyste ty peníze vrátili firmě OKD.

Vraťte to horníkům, abychom platili méně pro jejich předčasné důchody, které jsme jim slíbili...  ....  ....   .....

241 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Po roce 1989 je stav ČR následující: zadluženost občanů 2 biliony korun, zadluženost státu 3 biliony korun, zadluženost měst a obcí 1,5 bilionu korun. Položil si někdo otázku, co by následovalo, kdyby se u nás podařila barevná revoluce již v roce 1968, komunisti by byli odstaveni a začal by tady vládnou v již v roce 1968 zahraniční kapitál? Asi by jsme byli na úrovni Řecka, totálně rozkradení a dnes by jsme prodávali Němcům Krkonoše, Šumavu za směšné částky, tak jak Řekové dnes jsou nucení prodávat ostrovy, své území, přístavy, vodu, vzduch. Tím že se to oddálilo do roku 1989, tedy do barevné revoluce, kterou nazýváme Sametem, tím komunisti udrželi státní rozpočet vyrovnaný, zdravotnictví, bydlení, školství, veřejnou dopravu, sociální služby, důchody, kvalitu potravin, vše na vysoké úrovni a celá řada lidi ještě dvacet jedna let mohla žít v míru a v jistotě. Od sametu, tedy od roku 1989 do dnešních dnů, současný režim který za každým druhým slovem opakuje slovo demokracie společně s lidskými právy, inkluzí, multi - kulti, vyprodukoval 40 tisíc bezdomovců, milion nezaměstnaných, obrovskou zadluženost všeho a všech. Tento demokratický režim zlikvidoval celé naše zemědělství, průmysl, školství, dostupnost bydlení. Ve všech městech a obcích, vše co tam je vybudováno, bylo vybudováno za komunistů, veškerá infrastruktura a tento demokratický režim neudělal nic a ještě tuto infrastrukturu, kterou si lidé postavili za komunistů zpoplatnil. Jenom voda od roku 1989 zdražila stonásobně. A kam tyto peníze plynou. Všechno odchází na západ. Přes 400 miliard ročně vyvedou západní firmy z naší republiky a tady nezůstane nic. Všechno co tady stavíme, to všechno je na dluh, který neustále stoupá a je jenom otázka času, kdy se octneme v situaci Řecka. To že nám sem západní demokracie dotlačí miliony uprchlíků, kteří nás převálcují, to je jenom otázka času. Všichni křičíme jak nám záleží na naších dětech a všechno děláme pro děti. Skutečnost je taková, že naše děti nebudou mít žádnou budoucnost a i ty děti které se ještě nenarodily jsou už zadlužené, jinými slovy, jsou už otroky západních demokracii.

      Vymazat
    2. K 5:05 bych ještě dodal, že včera v TV proběhla informace, že budou kromě dálnic, zpoplatněné i silnice prvních tříd. Když si uvědomíte, že nynější režim veškeré služby včetně zdravotnictví v malých městech a obcích zlikvidoval a všechno přesunul do krajských měst a v současné době ještě zavede zpoplatnění silnic první třídy, tak tady vidíte tu nehoráznou sprostotu a podlost tohoto demokratického režimu, který vše co bylo lidem dostupné v místech jejich bydliště zlikvidoval a přesunul do krajských měst a nyní ještě budeme platit za to, že tam budeme muset jezdit.

      Vymazat
    3. Ptá se vnouček dědy: "Komunisti byli červení , nebo rudí?" A děda odpovídá: "Komunisti byli ZLATÍ".

      Vymazat
    4. Andrej Babiš se ptá, proč poslanci nevyšetřovali všechny ty tunely od roku 1990 do současné doby, které nás stály odhadem pět biliónů korun? Jedno vysvětlení by tady bylo. Za bývalého režimu do roku 1989 poslanec federálního shromáždění pracoval zadarmo a měl nárok jenom na ten plat od svého mateřského podniku přesně v takové výši jako měl než byl uvolněný pro tuto funkci. Dostal zaplacené jízdné za veřejnou dopravu, které ale musel jízdenkami doložit. Jinak vše ostatní si hradil sám. Žádný z poslanců do roku 1989 za svoje funkční období nezbohatl a to nemluvím o tom, že jeho soukromý život byl omezen, protože se musel ve svém volebním obvodě zúčastňovat všech schůzí a plenárních zasedání na úrovni obcí a měst a přenášet požadavky nižších zastupitelských orgánů na úroveň federálního shromáždění. Navíc, ukažte mi jakéhokoliv funkcionáře, který pracoval do roku 1989, který zbohatl a měl byty na Floridě a konta ve Švýcarsku a pod linem doma desítky milionů, jak je tomu dnes. V Praze existuje cestovní kancelář, která Vás vezme na vyhlídkovou jízdu po honosných sídlech a zámcích dnešních poslanců a funkcionářů, kteří zázračně zbohatli během pár let svou poctivou prací pro stát.

      Vymazat
    5. Obecně z celé politiky mám velmi zvláštní dojem, nicméně jestli se Babiš na to cítí, ať to dá dopořádku....., alespoň tak jak to půjde. Co řekl, pokud to řekl, je plná pravda, plná.....a ví to ve státě českém všichni, kromě pár zabedněnců. Dobře, ať to tedy A.Babiš zkusí, třeba se to tu trochu zlepší, alespoň trošku....Jeho záměry mají hlavu a patu, mají racionální základ - a to s ním nemusí člověk souhlasit se vším. Velmi ale vyzdvihuji, jak to má v hlavě srovnané, přes názorové rozdíly v tom jak něco vidím já a jak to vidí on (co vím z médií). Oceňuji kvality, což neznamená, že musím souhlasit se vším.

      Vymazat
    6. Som z pana Babiša volaako zmetený, hovoril pravdu tenkrát, když byl vychcaný "komunista" na ministerstvu obchodu nebo dnes, když je zase zlodějský miliardář a co mu říkají pojmy jako Třidní boj a diktatura proletariátu, kterou dnes zaměnil za diktaturu velkoburžoazie !!

      Vymazat
    7. A to všechno bylo možné jen díky "uvědomělým" "zodpovědným" "inteligentním" nekritickým zbožňovatelům Klause a ODS, kteří nechtěli vidět co se děje a tyto zločiny bagatelizovali. Škoda, že jim nejde dát k úhradě škodu, kterou díky nim ODS napáchala.

      Vymazat
  2. ANO, to všechno dovoluje systém. Někdy víc, někdy méně pod hladinou. Když nad, tak když se loupežníci mezi sebou perou. Zákonitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč přitom, zlodějský miliardář nemluvil i o sobě, určitě nebude ten nejmenší zloděj jak se snaží tvářit ! Co může člověk chtít od podrazáka z povolání, nomenklaturního ministerského "komunisty", udavače STB a dnešního zlodějského miliardáře !!

      Vymazat
    2. Na jaký kšefty skočil Babiš tobě Heroute? V čem kšeftuješ a ještě jsi na daních nezaplatil ani korunu? Vypadáš na zastavárníka - taky takoví křiví hajzlové. Zastaví třeba kytaru za tisíc korun a za vyplacení chce dva tisíce - něco tak odpornýho svět neviděl - a v podobných kšeftech jede dost důchodců. Že bys záviděl Babišovi jeho podnikání? Jenže on daně platí, a zaměstnává hromadu lidí, těm platí mzdu, a ještě se nestalo, že by u něho nebrali tři měsíce nic - jako u celé řady jiných smradlavých podnikatelských zmrdů. A i za své zaměstnance odvádí řádně daně, a sám se zřekl ministerského platu - už tři roky nebere plat. A ty jsi přece taky bejvalej soudruh, komoušskej podrazák - nebo ne? Jenže ses nevypracoval - zůstal jsi malým hovnem. Taky ses zřekl důchodu podrazáku Heroute? Víš co seš ty ve srovnání s Babišem? Malý - malinkatý - smradlavý psí hovno. Prolezlý zelenýma červama a nenávistí. Z nenávisti zapomeneš i smrdět. Duševní mrzáku.

      Vymazat
    3. 0:25 Babiš o sobě nemluvil, protože o něm mluvili právě ti jmenovaní zloději. Takže se jich ptal stejně, jako se ptáte vy jeho.

      Vymazat
    4. Ty jsi ale slusnej pitomec. Ale neztracej nadeji a vydrz,zachvili budou zase koblihy ...

      Vymazat
    5. Nechápu vzteklého sprostého Anonyma 1:37 , který napadá pana Herouta, aniž ho zná, aniž ví, co dělá, podsouvá mu hlouposti, zločiny, špatné úmysly i špatný charakter. O takové nevychované idioty v diskusi nemáme zájem. Zdravím pana Herouta a přeji mu pevné zdraví i nervy, aby se ho útoky podobných primitivů příliš nedotkly. Leo

      Vymazat
    6. 9:21
      Milý Leo ty jsi pan Herout neníliž pravda ?
      Ty jsi jedna a tatáž osoba.
      Příště trochu přemýšlej než začneš na svoji obranu něco psát.

      Vymazat
  3. Sjedná-li Andrej Babiš nápravu, budu jej v přespříštích volbách volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být obráceně - nejprve musí dostat důvěru od lidí, a teprve potom může konat. A docílit nápravy, i když jen částečné. K navrácení věcí do původního stavu ( jak říkají právníci) už nikdy v ČR dojít nemůže. Ty ztracené, prodané a rozkradené hodnoty jsou nenávratné. Ale nemůže napřed konat, a teprve potom být zvolen.

      Vymazat
    2. 23:58 No ON cosi žvaní a jeho poskoci dělají pravý opak toho, co ON žvaní.

      Vymazat
    3. A ty žvaníš co 0.14? A kde máš své poskoky - taky dělají pravý opak toho, co ty žvaníš? Nějak se vyznáš. To vám to Babiš zkazil co? Vy sráčové - to vám dělaly dobře ty útoky všech těch hajzlů proti němu - co? To vám bylo jedno, jak zničili a že zničily českou zem jen a jen oni - nikdo jinej. A teď, když jim to řekl na plnou hubu je venku to, že se to ví, a už to nejde popřít ani nějak zašašit. Teď budou muset dát mu konečně pokoj, nebo se to opravdu rozjede - tak uvidíme, jak ty otázky bude řešit Benda a všichni zmiňovaní. Ti, kteří celá léta nebyli schopni vytvořit zákon o prokazování původu majetku -šmejdi mizerní. Teď to vyplouvá jak olej nad vodu, všechna ta špína, a sami si to vykoledovali. Asi jsou už i arogantní, až jsou blbí. I s tou jejich imunitou - to se to kradlo s imunitou. Ale že Čecháčkům vadí Babiš víc než ten rozkradenej stát - z toho je mi fakt šoufl - to jsem netušil.

      Vymazat
    4. Babiš je OLIGARCHA !!!

      O Sralobotkovi, Černoprdelníkovi Bělobrádkovi a ostatních zrádcích a parazitech nemá cenu mluvit. A co se týká Bureše- Babiše ? Především si uvědomme, že Babiš je OLIGARCHA. Není podstatné co říká, ale co dělá ! Je permanentně ve střetu zájmu, ale idioskými kecy, přesvědčuje, že tomu tak není a idioti mu to žerou. Jako všichni oligarchové představuje megaparazita, který ve své chamtivosti nebude mít nikdy dost. To, že "naladil" své žvásty na vlnu, která rezonuje některými občany a oblbnul je koblihami, vůbec neznamená, že hají a bude hájit jejich zájmy. Na vstupu do politiky vydělal 10x tolik, než ho to stálo. A pro občany neudělal vůbec nic. Ubírá drobným podnikatelům, zaměstancům a na skutečně velké zdroje peněz korporací ani nesáhne. Co se týká imigrační politiky, jak uplatnil svůj vliv v tzv. koalici ? Hovno ! Když se jedná o prkotiny nebo fleky pro jeho patolízaly-parazity, byl schopen vyhrožovat rozpadem koalice a vším možným. Ale proti imigraci neudělal vůbec nic a často odmítá tyto záležitosti i komentovat. Když si všichni myslí, že Sralbotkova vláda je vlastně vládou Babiše a Smějící pleš hraje paté housle (a ono je to jinak pravda), tak proč Sralbotkovi a Chovancovi nevyhrožuje rozpadem koalice a předčasnými volbami, když se jedná o skutečně tak závažnou a samu existenci ČR ohrožující situaci, jak svým postojem veřejně dává najevo ? Protože to jsou jenom kecy. Nikdy si nebude dělat kvůli občanům problémy s byrokraty a zločinci z EU a SSA. Nepřipraví se o dotace, obrovské zakázky a o svůj vládní post, který nemusí být poslední. Cesta s oligarchou Babišem je "ukrajinská" cesta sice po česko-slovensku, ale je to cesta do pekel !

      Strany se po sametovém podvodu zdiskreditovali. "Neexistuje už žádná pravice a levice ! Strany jsou pouze zájmové korporace parazitů, kterým jde pouze o koryta. Babiš proto pořád tvrdil: "My nejsme strana. My chceme "makať" a dělat pořádek". A proto založil ne stranu, ale sektu ANO. To je ještě větší banda oportunistů a parazitů než Modré straky se všemi ostatními ptáky. Všichny strany jsou paraziti a škůdci. Kradly a kradou jako straky. Ale byly to jen amatéři a příštipkáři. Bureš je "profesionál" a proto ještě mnohem efektivnější parazit ! Protože on si to rozkrádání v tomto bezprávním státě uměl "legalizovat". O to není menší ksindl a parazit. A nyní už mu nestačí privatizace nějaké další firmy. Teď si chce zprivatizovat stát. A to je čistý korporátní fašismus !
      Nelíbil se nám pokus o socialismus, kde vládla většina všem a tedy i menšině.
      Tak jsem zavedli demokraci. Demokracie se však zvrhla v multi-kulti korektivistickou demokraturu, objevilo se množství menšin, kterým jsou prý upírána práva. Dnes máme menšiny etnické, národnostní, náboženské, sexuální, zdravotně postižené a mraky dalších a většina je diskriminována.
      Z tržního hospodářství se vyklubal neoliberální korporátní fašismus, kde žádný trh neexistuje a všechno převálcovaly globální korporace. A"neviditelná ruka trhu" jsou jen manipulace hrstky globálních elit a spekulantů. Menšina parazitů v prichvatizaci ukradla veškerý národní majetek, nazvala se "elitou národa" a většina přišla o vše - mnozí i o práci.
      Dnes tak menšina diktuje většině a parazitují na její práci i životě.
      Ideální demokracie nemůže existovat ani teoreticky. Jsou jen dvě možnosti :
      1) Vláda většiny.
      2) Vláda menšiny.
      Žádná jiná možnost není ! Do kdy se VĚTŠINA nechá utlačovat ?

      Vymazat
    5. Ano, tak to je. Souhlasím s Vámi.

      Vymazat
    6. Ne, tak to není. Nesouhlasím s Vámi.

      Vymazat
    7. Anonymní 24.března 2017 8:12
      Ještě je jedna - osvědčená - možnost:
      3) Menšina prohlásí, že jich je víc, a bude si říkat bolševici.

      Vymazat
    8. 11:24 Vtipné, ale bez odporuje dějinné skutečnosti. Správně možnost je:
      3) Menšina prohlásí, že jich je víc a bude si říkat pravice. Nebo o tom bude dokonce přesvědčena a pak jí lidé budou říkat Pražská kavárna.

      Vymazat
    9. Anonymní 24.března 2017 15:29
      Na tom něco bude.
      Když jsem ale na setkání abiturientů nekdy v červnu 1991 svým spolužákům (vesměs vystudovali technické obory) říkal, že Klaus je typický pravicový bolševik, dívali se na mne jako na blázna. Dnes už vlastně ani nevím, kdo byl blíže pravdě, oni nebo já.

      Ono ovšem, domnívám se, jde o něco jiného. Chtěl jsem jen upozornit, že "většina" je jen jednou z prázdných frází, kterými se lidé ohánějí. (Trochu mne překvapilo, když na tu notu zahrál i Ivan David.)
      Dnes, zdá se, "většina" pro většinu znamená být "proti elitám" (establišmentu), proti "migraci", zkrátka: většina "proti". Připadá mi tragikomické, že ztělesnění svých tužeb tato "nespokojená většina" vidí v Trumpovi, Okamurovi nebo Le Penové.

      Vymazat
  4. Zajímala by mě jedna věc. Jestliže pan Babiš ví o všech těchle zločinech o kterých mluví, proč nepodal trestní oznámení? Proč se nepostará aby byli pachatelé potrestáni? Neoznámením trestného činu se přece stává spolupachatelem. Nebo jsou to jen populistické řečičky, které chtějí jeho voliči slyšet... Lidi otevřete oči!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potkan potkana nesežere :-)

      Vymazat
    2. Důkaz o tom, jak blbých žvástů je schopen zfanatizovaný člověk. Proč by Babiš měl podávat trestní oznámení na skutky staré dvacet let? Z jakého důvodu? On si tyto kauzy prostudoval jako ministr financí - dříve by se k tomu byl nikdy nedostal. Kdo měl tedy podat trestní oznámení - darebáci a šmejdi, kteří z toho svinstva v době, kdy k němu docházelo profitovali? Pan Babiš tím pouze oponuje neustálým sprostým útokům těchto odporných zlodějů, kteří připravili český stát o úplně veškerý majetek, který mají dnes za nehtama, a přitom mají tu drzost a jsou tak pitomí, že se neustále usírají do něho. A dobře jim to řekl - moc dobře! Trestní oznámení podat nemůže, ale celá vláda by měla začít konat! Policie zatýkat- a zabavovat všem těm lumpům majetek. A vy přestaňte žvanit, sám dobře víte, že jste zfanatizovaný nenávistník ( copak - vadí vám EET - jinak by byl Babiš kámoš, kdybyste nemusel dál platit daně?) no a ten blbý žvást 23.36 o potkanovi ... to mohl napsat jenom potkan. Vy "populističtí" ... škoda slov!

      Vymazat
    3. Ano souhlasím. Zfanatizovaný člověk je schopen neuvěřitelných blbých žvástů. Mimo těchto žvástů v Tvém příspěvku moc argumentů není. Zkusím se chytit toho mála o čem se dá diskutovat. Ano policie by měla jednat. Jednat může na základě trestního oznámení. Trestní oznámení je povinen podat ten, kdo se o trestném činu dozví. Neoznámením trestného činu se dotyčný stává spolupachatelem. P.S. Taky máš pravdu v tom, že nesmyslných slov je opravdu škoda. Tak s nima neplýtvej.

      Vymazat
    4. 23:55 No, ale uznej, potkan potkana nesežere, svým komentářem jsi to potvrdil, fanatiku.

      Vymazat
    5. Ano, uznávám - potkan jsi ty! A smradlavej! Jakej kšeft jsi musel položit kvůli daním ty křiváku - zastavárnu? Nebo pajzl? Hnusáci hnusní - celou dobu nikomu nevadilo, že miliony lidí musí platit daně z příjmu, jen když vy nemusíte. Jak se přišlo na vás, je zle a už ječíte. Hajzlové zasraní -vám že jde o stát, o národ, o spoluobčany? Hovno! Vám jde jen o vás a váš pupek! O vaše koryta - jděte do hajzlu! Nenávidět někoho za to, že se snaží o pořádek? Vy byste raději snášeli všechny ty zloděje, jen když vy můžete krást taky - o to tady jde - a jen o to! Odtud ta šílená nenávist. FUJ supové hnusní!

      Vymazat
    6. 0.16 - kdo tady blbě žvaní, jsi ty, a možná že si to uvědomuješ, ale taky možná že ne. Ne každej, kdo s něčím kšeftuje, je opravdu inteligentní. A na Babiše se slétají jako supi jen kšeftaři, kterým pěkně šlápl na kuří oko - platit daně? To vám vadí -co? Ale - teď už o tom trestném činu víš i ty - od momentu kdys to dočetl. Takže doufám, že už sepisuješ trestní oznámení na všechny ty uvedené lumpy. Hned zítra to pošli - jinak jsi spolupachatelem všech těch zlodějů, a rozkradl jsi v ČR miliardy. Žvaníš tak blbě, jako když kráva sere a maluje. Doufám, že sis to uvědomil, a můžeš klidně nechat těch rádoby rozšafných moudrostí ty dotyčnej spolupachateli - takový laciný žvásty - že tě to nesere!

      Vymazat
    7. Babiš je odporný zmetek,který lže až se mu od huby práší.

      Vymazat
    8. At zije Trump a jeho rodina s Vyvolenym rodokmenem .Nikdo nam tady lichvare v zastavarnach napadat nnebude to se da vysvetlovat neco jako antisemi tak pozor!!Co s etyce napadani souvercu z juesej je zd estajny problem na prikklad znamy podnikatel z Davosu jez prijel pomahat do Prahy Ritchstein americky obcan pomahal na priklad ve stavebnictvi . Dale pratele znameho protagonisty Klause zv Tuzka pomahali v privatizaci az se z nich kourilo a navic on Tuzka vubec preci Vyzraneho lupice jez popijel vino k obedu za 500 liber lahev neznal osobne Ta konsolidacni banka take byla zrizena na pomoc pracujicim matkam . Je tedy treba posoudit vse s rozvahou Hovnocuc velitel pidimuzu z Amazonie general

      Vymazat
    9. 7:09,7:11
      Málokdy se najde větší ignorant a pomlouvač českých dějin . Jsi jenom špína a pokud se chceš plivat, napřed se rozhlédni a poněkud se zorientuj v celkové historie světa. Nesrovánávej nesrovnatelné. A pokud máš potřebu se vyprázdnit udělej to v soukromí a neotravuj vzduch jiným.

      Vymazat
    10. To 23:29
      23:29 je takový příklad za všechny, nezajímají ho všechny ty zlodějiny o nichž mluvil Babiš, jeho zajímá jen Babiš. Kdo se díval včera na doslova "souboj" u Jílkové musel být zhnusen stavem spravedlnosti u nás. A tak je to tady se vším. Babiš je ochoten jediný s tím vším něco udělat ovšem strach všech těch co se aktivně podíleli na totální devastaci všeho od roku 89 je obludný, strach z toho, že přijdou o vše co nakradli, nakeťasili, naloupili, že budou zostuzeni nejen oni ale jejich rodiny je dokonce bez ohledu politického a náboženského vyznání sjednotil do jediného šiku proti Babišovi.

      Vymazat
    11. Tapety, co tu vylepil idiot v 7:09 a 7:11 byly smazány. Díky.

      Vymazat
    12. Když ne on, tak my - volím komunisty, kroužkuju Grebeníčka, Semelovou, Vondrušku, Skálu, UH. Hradiště ještě stojí, nebourat!!!

      Vymazat
  5. Polistopadový dobytek zničil stát i celou společnost?? Generace našich pradědů,dědů,otců a matek vybudovali takovou společnost, která byla soběstačná, s výrobou světových výrobků a surovin, vychovávala slušné a vzdělané občany a tyto CHÁTROVSKÉ 77 - kurvy rozkradli a zdevastovali nve na co jen pohlédnout a nastavili amorální hodnotový systém, který penězi zničil jak stát tak většinu národa. To je dnes průměrně inteligentnímu občanu zcela jasné !!!! Tak si je zase zvolte tyto kolaborantské zaprodané svině ??? A o tom to je ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekradli členové Charty 77, to byli většinou jen užiteční idioti. Ti, co kradli byli většinou dobře prověření nomenklaturní kádři na úrovni ředitelů a náměstků. Za tuto politiku musíme poděkovat především kolaborantské KSČ!

      Vymazat
    2. 9:34 Je to tak a není šance vysvětlit tuto podstatu voličům KSČM,coby nástupcům KSČ, povětšinou, prosím pěkně,třetí nejsilněší politické straně, sedící neproduktivně celá léta v parlamentu jako za bukem, která defacto nic ve prospěch pracujících za tu dobu neprosadila, zato jejich poslanci svými vyseděnými platy zaplatili už své hypotéky a teď finančně podporují generaci svých vnuků.Kdo by nebral takovou pohodičku.

      Vymazat
    3. 9:34 Opakujete oblíbené lži. Kolik z takových lidí zůstalo po roce 89 na pozicích ředitelů a náměstků? A jací lidé je po sesazení Občanskými fóry nahradili a provedli privatizaci podniků do vlastních kapes?

      Vymazat
    4. KSČM nevolit!!!!!!!!! Spojí se se socany, na to vemte jed, a budeme tam, kde teď. V pr....

      Vymazat
  6. Předvolební divadlo megakřiváka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A copak - ono to, co ve sněmovně řekl, není pravda? Jestli to není pravda, tak napište co z toho není pravda, a jestli to nedokážete, tak zavřete svoji sprostou a nenávistnou držku. Jste šejdíř, kterého Babiš donutil platit daně, a z toho pramení nenávist spousty podobných šejdířů - zatímco ty šílenosti, ty miliardy, ty podvody a ten rozkradený majetek naší země je vám fuk? Je mi z vás opravdu - ale opravdu na blití!

      Vymazat
    2. 0:01 Samozřejmě je to pravda DÉBO, ale jen úplný KRETÉN mu to baští i s navijákem, ten proslov je právě pro takový vygumovaný voly jako jsi ty, dej si koblihu pitomče a neopruzuj.

      Vymazat
  7. Babiš je odporný zmetek,který lže až se mu od huby práší.Je to typický plyšákův produkt ,
    nasazenec bůhví kým -náhle se objevivší na politickém nebi jako pluto.Na obličeji má znamení lišáka a k tomu podivně rozpolcený
    růst vlasové pokrývky ,jejíž spojení se ztrácí
    ve špičce.Dělá se mi z něj zle.
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, stádo slepých pitomců si toho šmejda zase zvolí.

      Vymazat
    2. Zloděj křičí: "Chyťte zloděje".

      Vymazat
    3. Musím opakovat totéž pro 23.42. Pokud Babiš lže, a tedy ty šílenosti, které jsou uvedeny v článku, nejsou pravdivé, a vy jste o tom informována, napište tady co z toho není pravda, a jako občan také ihned konejte. Hned zítra podejte trestní oznámení na autora tohoto článku, že zde píše veřejně lži a vážně osočuje čestné a správné politiky. Pan Babiš není "nasazenec" bůhví kým, asi jako vy jste vtrhla do diskuzí a žvaníte, a nevidíte si ani na špičku nosu. Hnutí ANO bylo úspěšné ve volbách - víte,co jsou to volby? Opravdu? A pan Babiš byl zvolen předsedou a pak jmenován ministrem financí. Podle vás byl tento postup nesprávný? Tak to ihned oznamte nejvyššímu státnímu zástupci - a nekvákejte tady své hnusné, nenávistné sračky. České hnusné, lidské potvory jsou plné nenávisti. Všichni by chtěli jakousi spravedlnost, ale musela by se týkat jenom "těch druhých"... Na tom to stojí a padá. Diskutovat tady budou stovky hnusných keťasů a šmejdů, kteří léta neplatí daně, a mysleli si, že jim ta vychcanost půjde pořád dál. Anebo se to dotýká jejich potomstva. Pěkně vychované! Daně? Proč ne - když je platí ti druzí - ale já ne! Ty žvásty o znamení lišáka a růst vlasové pokrývky - jste při smyslech ženská? Patříte do blázince! Takový žvásty! A to, co se odhalilo, to, co se uvádí v článku, všechny ty stamiliardy, které rozkradli hnusní šmejdi "nelišáci" - kým ti byli nastrčení? A to vám vůbec nevadí? Ne - nevadí. Jen kdyby vás Babiš nechal kšeftovat. Něco tak hnusného - je mi z vás na blití! Fuj! Doufám, že už jste stará, a že už to máte spočítané. Že jste až tak zaujatá a posedlá - jsem netušil. Ztratila jste všechny mé sympatie.

      Vymazat
    4. 0:12 Samozřejmě je to pravda DÉBO, ale jen úplný KRETÉN mu to baští i s navijákem, ten proslov je právě pro takový vygumovaný voly jako jsi ty, dej si koblihu pitomče a neopruzuj, na blití mi z tebe není, houpací koni.

      Vymazat
    5. 0:41 tak jo, kobliho, ale raduj se, stádo slepých pitomců si toho šmejda Babiše zase zvolí.

      Vymazat
    6. Ano - zvolí.Tím jsem si jist. Lidí, kteří platí ze svých příjmů řádně daně celá léta, jde o to, aby byl v zemi pořádek, a aby stejná pravidla platila pro všechny stejně. Pak mohou mít k vládě respekt. Ale to, co tady bylo, když celá řada šmejdů a vychcandírů si myslela, že daňová povinnost bude jen pro "tamty" ty druhé. On ne -on bude šmejdit v pohodě dál,kdejakej hostinskej, internetovej šmejd prodavač, kdejakej pronajimatel bytu, majitel pajzlu nebo hadrárny. Ten vás dostal -co? Vy smečko hnusných supů. Konečně se ukazuje, co jste zač. A stačilo k tomu málo - připomenout vám, že na vás bude platit totéž, co musejí dodržovat ti ostatní. Hele - a je tady takový čoromoro! Babišiáda klasika. A bude to mlejt o koblihách, a podobný laciný žvásty. I kdyby nebyl zvolen, snad si nemyslíte, že se opět budete vyhýbat placení daní? To je totiž vzorná ukázka pokrytectví - naoko to pomlouvají, ale nikdo už vám to nezruší vy chásko pitomá! Co si myslíte?

      Vymazat
    7. 0:12 Dlouhé komentáře nikdo nečte Vyskočile.

      Vymazat
    8. 1:03 Už se opakuješ Vyskočile, máš službu tak makej pořádně, za tapetování tě Janda nakope do prdele močáku.

      Vymazat
    9. Tak mě ti vzdělaní prosťáčci přemluvili. BUDU
      VOLIT BABIŠE !

      Vymazat
    10. Emil Pavelka 24.března 2017 15:59

      Byť to míníte spíš ironicky, můžete se zabývat otázkou, co od něj (ANO) budete požadovat (ne "očekávat"). Ti, kdo si do kandidátů jen projektují své osobní (?) problémy, chodí možná k volbám zbůhdarma.

      Vymazat
  8. Samozřejmě, že to, co je uvedeno v článku je děsivé, a žádného poctivého a slušného Čecha to nemůže nechat v klidu. Jak jsme se nechali podvést! Jak jsme se nechali okrást! Jak jsme mohli toto dopustit! Ale diskuze jsou důkazem, že se zde slétají darebáci, jimž toto vůbec nevadí. Rozkradená a ponížená zem a všichni podvedení občané jim nevadí - jim totiž vadí Babiš. Důkaz, co diskutuje hnusných šmejdů, různých domácích, kteří pronajímají byty, bohatnou a tyjou z nájemníků, neprominou ani jeden den placení nájemného, ale celá léta neplatí daně! Hnusní hajzlové! Šmejdi - majitelé zastaváren, bazarů, antikvariátů a hadráren, různí hospodští a podobná verbež, která vůbec neví co je to platit daně, a mysleli si, že je to prostě v pořádku. A Babiš jim do toho jejich vychcaného ráje šlápl, a oni by se posrali nenávistí! Všichni ti, co tady skřehotají, nemají ke své nenávisti totiž jiný důvod! Ten, kdo je donutil k pořádku, je pro ně gauner - takoví jsou Čecháčci. Přesně - pořádek ano, ale ne pro mně. A tak myslí každej zdegenerovanej českej lump.Proto tady také nic nejde -lidem vadí jen to, co nějak souvisí s ním samotným - co souvisí s národem, majetkem státu, se všemi spoluobčany - to mají u prdele! Tak na co si hrajem kurva? Jsme pokrytecké chátry, a vůbec nemáme nárok tady nadávat - nikomu. Ani těm skutečným gaunerům, jako je Kalousek, a všichni jmenovaní zloději, ani kvůli OKD, kvůli Prostějovu, Becherovce, Prazdroji,Škodovce, Poldovce - kvůli vydrancovanému průmyslu a zemědělství. Všechno je vám tady totiž ve skutečnosti fuk. Nikdo se nepobouřil - jen nadávky Babiš - Babiš. Ale všem to jednou dojde - všem. Až se vám něco stane. Zlomíte si hnátu, nebo přijde srdeční zástava, nebo žlučníková či ledvinová kolika - cokoliv -ocitnete se ve špitále - a poznáte co znamená rozkradený a zničený zdravotnictví. Pak teprve vám to dojde, že vaše keťasení, a všechny ty žvásty o EET a podobně jsou nicotné, ve srovnání s poznáním, co čeká vás a vaše děti. A pak budete Babiše v duchu odprošovat na kolenou, protože on nic takového nezavinil - on je jenom ministrem financí rozkradeného a zničeného státu, a vrazi české společnosti se na něj slétají jako supi, protože se bojí, a nechtějí, aby se jim připomínaly jejich zločiny - a on jim je připomíná. Fuj- je mi z lidí tady zle. Opravdu vám nikomu nevadí to, co je uvedeno v článku? Vaše nenávist a zaujatost vůči osobě Babiše je silnější? Jste chudáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerozčiluj se kobliháři, naletěl jsi jak tupec podvodníkovi a ještě o tom nevíš íkváči.

      Vymazat
    2. ANO, ten farizejský Babišův proslov je právě pro takový vygumovaný stádní voly jako jsi ty.

      Vymazat
    3. Pořád musím opakovat - uveďte vy chudáci, 0.46 a 0.53) co z toho uvedeno v článku není pravda. Pokud to pravda je, pak zavřete ubohé zobáky. Letos ještě uniknete placení daní, ale příští rok v tuhle dobu už si připravujte noty, a mazat do fronty na finančák s daňovým přiznáním šmejdi odporní. Bože - čeho je člověk schopen, když se mu připomene jeho povinnost. Co jste si mysleli vy chudáci? Anebo zavři hadrárnu nebo svůj bordel a mazej někam do práce, v současný době je jí dost. Takovej skladník si vydělá až osmadvacet tisíc hrubýho - pět z toho mu strhnou na daně - to je za rok šedesát tisíc - v životě jsi takový prachy státu nezaplatil hajzlíku - proto tady nadáváš. Tak šup šup - zavři pajzl a mazej do práce. Nebudeš muset vypisovat daňový přiznání. To bolí co? Šmejdi!

      Vymazat
    4. 1:12 Už se opakuješ Vyskočile, máš službu tak makej pořádně, za tapetování tě Janda nakope do prdele močáku.

      Vymazat
    5. Jsi vzteky nepříčetnej co? Ubožáku 1.17 - tak sprostý sračky psát - a proč si bereš do huby zrovna jandu ty kreténe? Ty si vydržuješ pajzl nebo paseš kurvy? A teď po tobě Babiš chce platit daně? No sakra - to musí bejt - a ty se neopakuješ? Píšeš ty svý odporný sprostoty od shora dolů, tak zavři kušnu ty posranej zlodějskej prevíte. To bylo vždycky řevu, jaká je naše politika špatná a bla bla - a najednou vám rozkradenej stát nevadí vy sprostí šmejdi. Kolik bereš za jednoho ubytovanýho ukrajince chcípáku? Kolik jsi naládoval paland do doupěte jedna plus jedna -osum? Za každýho dvojku? To se to bužíruje co, zmrde prašivej. A teď nějakej Babiš má tu drzost a chce, abys platil ze svýho rejže daně. A ty jsi z toho vzteky pominutej, jinak bys proti němu celkem nic neměl. Fuj vy břečko hnusná.

      Vymazat
    6. 1:24 Už se opakuješ Vyskočile, máš službu tak makej pořádně, za tapetování tě Janda nakope do prdele močáku.

      Vymazat
    7. 0:29 1:12 1:24 Zloděj jak pominutý křičí: "Chyťte zlodějeééééééé".

      Vymazat
  9. Místní komouši opět kvičí. Nenávidí všechny. Babiše, Sobotku, ODS, TOP09, KDU... někoho vždy víc a někoho míň podle momentální situace a nálady. I na tu KSČM nadávají protože je na jejich vkus málo radikální a revoluční. Nikdo jim není dobrý.
    Tito místní komouši totiž nenávidí celou myšlenku zastupitelské demokracie a budou tak vždy nadávat na všechny. Jediné co jim konvenuje diktatura a totalita. A dokud ji nedosáhnou tak budou furt řvát a nadávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potkan potkana nesežere, že Pepku?

      Vymazat
    2. Jak vidíš 0.54 - napsal jsi pravdu. Už ti nějakej majitel pajzlu nebo ubytovatel ukrajinců nadává potkanů a pepků. Chudáci. Nikdy bych si to nemyslel, ale tihle supi mi otevřeli oči. Jim nevadí rozkradenej stát, jim vadí, že musí začít dodržovat nějaký pořádek. Máš taky pravdu v tom, že kdyby na ně někdo vzal pořádnej klacek, a za neplacení daní by byl flastr jako v Americe, jedině to by je usměrnilo.Fuj - to je smečka. Ale díky za ten článek. Otevřel mi oči, co za sebranku leze na diskuze.

      Vymazat
    3. 1:17 Potkan potkana nesežere, že Pepku?

      Vymazat
    4. Nenávidí všechny. Babiše, Sobotku, ODS, TOP09, ,,,,,Pepku, co blbneš, ty jsi prozradil všechny havloidní strany, však ty dobře víš, že to je jen jedna strana, co????.

      Vymazat
    5. 0:54 1:17 Zloděj jak pominutý křičí i s Babišem: "Chyťte zlodějeééééééé".

      Vymazat
    6. Na toho grafomana můžete hodit bobek, ale zavřenou vesnickou hospodu a koloniál vám to nevrátí. A jako bonus polezou lidem do baráku. Holt co se v mládí šmírák naučil, ve stáří jako když našel. To nebylo ani za totáče, aby úředníci porušovali domovní svobodu.

      Vymazat
    7. Jó, to byly časy, kdy i ten estébák stepoval před bytem - dnes vám vleze i do spotřební elektroniky - počítače, mobilu a televize.

      Vymazat
    8. 7:16
      Umíš něco jiného než kydat tvoje sračky na náš národ?
      Nelíbí se ti tady tak táhni a nezamořuj vzduch v naší kotlině.
      Václav

      Vymazat
    9. 9:12 - ááá - mladej Klaus! Čili další nadržená křivohubá vepřová tlama se ozvala! Prasečí držky a křivé huby čecháčkostánu - spojte se !!! Třeba na slučovacím sjezdu. Záludný prognosťácký oligarchický neobolševizmus upevňuje své pozice díky husitobolševizmem zdegenerované doubravovské voličské lůze a slizkým agentům KGB a StB a jejich novinářským poskokům! Závistivá, neschopná a ubohá (zato však revolučně uvědomělá) husitsko-bolševická čecháčkovská lůza se kojí nadějí, že se nažere papírových majetkových přiznání nebo registračních pokladen a pokut prodejním řetězcům. A nechce se s nikým dělit o žvanec a vrátit cokoli z nakradeného církvím, židům, Němcům. Píseň Práce: Ručičky nebojte se - vy makat nebudete !!! Poctivým českým metanolem proti cizí marihuaně!
      Se Sovětským Svazem na věčné časy !!!

      Vymazat
    10. Anonymní24. března 2017 0:54 největší zloději a jedna strana se stejným programem

      Anonymní24. března 2017 9:37 rudej škubánku odstěhuj se k makrele když tak nenávidíš Čechy

      Vymazat
  10. No vida, zdejší havloidní trol Pepek Vyskočil se tu řeže hlava nehlava za svého hajzla Babiše, no jak jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty se řežeš za co, rudý blbísku?

      Vymazat
    2. 1:08 Proč rudý?, fašisto Vyskočile.

      Vymazat
    3. 1:08 Ale dobře, že se hlásíš k tomu Vyskočilovi, houpací koni.

      Vymazat
    4. Pořádně jste toho Ernsta Röhma Chovancovo gestapa, admirála Canálise Sobotkovy duhové rozvědky a geneticky modifikovaného agenta Monsanto Bureše vytočili.

      Vymazat
  11. Zloděj jak pominutý křičí: "Chyťte zlodějeééééééé".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle vládního ovoce poznáte je. Havloid je stejný křivák a prospěchář jako ten pan Ano - Ne. Mluví co chtějí ovce slyšet a koná pravý opak. Už té falše a přetvářky můžete nechat a realisticky Nasrat LIDEM jako předchozí klerofašisté, jež prezident Zeman odehnal od koryt, aby se tam nahrnula další 5. kolona.

      Vymazat
    2. I tak se to dá napsat! Oni ti místní Putinovi agenti (včetně filipa, zemana, klause, olezlého robejška, vyvadila, bašty, kotrby, petránka, kollera, schneidera, zbořila, krejčíka, rozehnala a mongoloida pitomia) a čecháčkovští sockovští a trolovští hňupi se poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Agentky ještě navíc podle inkontinetní širokorozchodné p-dele. Kdy už konečně začnou prchat do ráje SSSR ?
      Jak dlouho se ještě vydrží ruský car s čínským chánem na sebe usmívat ??? Co myslíte ?
      Chlastoslovanské barbarské Kartágo, s jeho pátými kolonami užgryndaných, podlézavých, vlastizrádných a neproduktivních azbuckých čechomužiků, frankomužiků a balkánomužiků, musí být i s pomocí Číny zlikvidováno (demontováno) v zájmu světové civilizace. Stejně jako Islámský stát, který rovněž přebírá štafetu bolševizmu. A stejně jako dříve francouzské třetí císařství, osmanská říše a německá třetí říše či japonské císařství. Čínský chanát přijde na řadu později. Řešení na konci příspěvku.
      Blbou Evropu budou muset zachraňovat opět USA, jako v obou světových válkách ?
      Čína bude jejich hlavním spojencem ? Blbí čecháčkové budou jenom čumět na drát.

      Vymazat
    3. 7:19
      Zopakuj si dějiny idiote. Amíci nic a nikoho nezachraňovali. Pouze si ZAJISTILI TRHY A ODBITIŠTĚ PRO SVE VÝROBKY.
      A už tady bylo doporučeno pokud se ti čecháčkové nelíbí táhni někam jinam (mám ale dojem, že o tebe nikdo nestojí.

      Vymazat
  12. Babiš je odporný zmetek,který lže až se mu od huby práší a koukám, že místní trol Pepek Vyskočilů to od něj okoukal.

    OdpovědětVymazat
  13. Já Babiše volit nebudu protože tu za něho bojuje ten odporný havloidní trol, tak to musí být také pěkný prolhaný zmetek ten Babiš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně se těmi preferovanými vládními stranami odkopal. Hlavně, aby si bojem za uprchlíváctví a homosexualismus, potažmo ukrajinizaci a oligarchizaci ČR nepropálil kotel, to by jeho naivní představy o nadstandardním zdravotnictví vzaly za své.

      Vymazat
  14. Kdy u nás skončí zrůdná desikace dozrávajícího obilí, luštěnin a olejnin těsně před sklizní Roundupem a rakovinotvorný glyfosát se přestane objevovat v pivu a základních potravinách?

    OdpovědětVymazat
  15. Přehlídka hlouposti. V jednom se občana Babiše zastanu. Když se prokáže, že využil všech mezer zákona k optimalizaci daní a všech jakkoli získaných informací ke zvýšení zisku a majetku. Těžko by jinak obstál v konkurenci a stal se miliardářem. Ale ani tak ho volit nebudu, protože to, kam prostřednictvím svých pohůnků směřuje, ohrožuje to málo, co ještě v tomto státu my obyčejní ovlivňujeme. A většinu těch páně Babiše obhájců si dovolím upozornit, že nelze své odpúrce obviňovat motivací, kterou si cucají z prstu a nejsou ani v nejmenším schopni prokázat. Jsou mravně i intelektuálně hluboko pod úrovní. Bodejť by prokoukli drahého Andreje. Nebo jsou stejní? Podotýkám, s EET mi tržby nestouply, s inflací a růstem kurzu koruny zákonitě klesnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4:16 bych doplnil: Andrejovi (spolu s odešlým Mládkem a odboráři) se podařilo poštvat nepodnikající a zaměstnance zejména proti živnostníkům, z nichž mnozí podnikají z nezbytí a sotva se drží nad vodou nebo ani to ne. Totéž se dařilo neblahé paměti komunistům. EET nepotopí velké a prosperující, EET potopí především ty malé a t.zv. vedlejší, kteří si třeba k důchodu nebo mizernému výdělku jak pánbůh dopustí, přivydělávají. Tušíte vy řvouni a závistivci, jaké pořizovací a provozní náklady představuje EET? Teď se vykecejte , ale k věci.

      Vymazat
    2. To 4:28
      ŘEkl bych, že vůbec nemáte tušení o pořizovacích nákladech na EET. Napište nám něco o těch nákladech ať se zasmějeme. Nejste vyznavač hesla kdo neokrádá stát, okrádá rodinu ?

      Vymazat
    3. 4:48 EET nebrání v přivydělávání, ale v přikrádání. Takže jestli někoho potopí, tak jenom zloděje. A to je dobře, tak to má být.

      Vymazat
  16. dobré počteníčko a bujná diskuse. Pravdu ovšem mají všichni. Zastánci i odpůrci fenoménu ANO.
    Že by povstal čistý mezi zloději? Ani náhodou. Dotyčný má úplně stejné máslo na hlavě jako ostatní. Že by čistý pouze makal poctivě v toxicky korupčním prostředí a tak přišel k obrovskému majetku?
    Geniální stratég bratr Kalousek velmi chybuje. Jeho tlak proti ANO snad pomůže TOPCE dostat se do parlamentu, ovšem hnutí ANO to pomůže ještě víc

    OdpovědětVymazat
  17. Po roce 1989 je stav ČR následující: zadluženost občanů 2 biliony korun, zadluženost státu 3 biliony korun, zadluženost měst a obcí 1,5 bilionu korun. Položil si někdo otázku, co by následovalo, kdyby se u nás podařila barevná revoluce již v roce 1968, komunisti by byli odstaveni a začal by tady vládnou v již v roce 1968 zahraniční kapitál? Asi by jsme byli na úrovni Řecka, totálně rozkradení a dnes by jsme prodávali Němcům Krkonoše, Šumavu za směšné částky, tak jak Řekové dnes jsou nucení prodávat ostrovy, své území, přístavy, vodu, vzduch. Tím že se to oddálilo do roku 1989, tedy do barevné revoluce, kterou nazýváme Sametem, tím komunisti udrželi státní rozpočet vyrovnaný, zdravotnictví, bydlení, školství, veřejnou dopravu, sociální služby, důchody, kvalitu potravin, vše na vysoké úrovni a celá řada lidi ještě dvacet jedna let mohla žít v míru a v jistotě. Od sametu, tedy od roku 1989 do dnešních dnů, současný režim který za každým druhým slovem opakuje slovo demokracie společně s lidskými právy, inkluzí, multi - kulti, vyprodukoval 40 tisíc bezdomovců, milion nezaměstnaných, obrovskou zadluženost všeho a všech. Tento demokratický režim zlikvidoval celé naše zemědělství, průmysl, školství, dostupnost bydlení. Ve všech městech a obcích, vše co tam je vybudováno, bylo vybudováno za komunistů, veškerá infrastruktura a tento demokratický režim neudělal nic a ještě tuto infrastrukturu, kterou si lidé postavili za komunistů zpoplatnil. Jenom voda od roku 1989 zdražila stonásobně. A kam tyto peníze plynou. Všechno odchází na západ. Přes 400 miliard ročně vyvedou západní firmy z naší republiky a tady nezůstane nic. Všechno co tady stavíme, to všechno je na dluh, který neustále stoupá a je jenom otázka času, kdy se octneme v situaci Řecka. To že nám sem západní demokracie dotlačí miliony uprchlíků, kteří nás převálcují, to je jenom otázka času. Všichni křičíme jak nám záleží na naších dětech a všechno děláme pro děti. Skutečnost je taková, že naše děti nebudou mít žádnou budoucnost a i ty děti které se ještě nenarodily jsou už zadlužené, jinými slovy, jsou už otroky západních demokracii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tezko to vysvetlit vetsine zde

      Vymazat
  18. Uvedomte si zde vsichni diskutujici ze nemuze byt kazdy Babis. Znam to ze sveho podnikani ato z dom tvrdeho komunismu ,vse bylo vlastne ilegalni a presto se dalo podnikat ale ne vsichni na to meli odvahu nebo hlavu. Se mnou nikdo neschudl spise opacne ale nasla se spousta debilu ktere by mafie v Chicagu zlikvidovala okamzite . Budto to byli praskaci ci zavistivci a nebo blbove. Tech byla vetsina . Tem staci ze si prinesou lahev piva a vecer jdou nadavat do hospody na rezim . Hlavne z eprezivaji . Ono vydelat penize neni jednoduche aproste kazdy na to nema .To je asi problem vsech co zde nadavaji Babisovi a nebo Trumpovi To si uvedomte a cumte radeji zdarma na porno misto vasich vvetsinou stupidnich prispevku ci jak to nazvat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš Radovane, že mezi nakradl si miliardáři chybí predátor tvého formátu a máš v plánu se vrátit z exilu jako jejich přirozený nepřítel?

      Vymazat
    2. Mudrci 5:08, říkáš:"..se dalo podnikat ale ne vsichni na to meli odvahu nebo hlavu..." a ti ostatní, to nejsou lidé? A ty ses' o svoje, i pro nelegální podnikání potřebné vlastnosti, zasloužil jak? Vybral sis' geneticky vhodné rodiče, popř. i prarodiče? Na zdraví a pevné nervy sis' připlatil u Pánaboha? To mi pověz.

      Vymazat
    3. A co teprve až paní Nela vyhlásí referendum o připojení k DLR a LLR a znárodnění.

      Vymazat
    4. je třeba si vzpomenou, na jaké byl pozici pan Babiš po roce 89 a jakými lidmi byl obklopen. pro dokreslení-lidi z potravinářských firem by Vám mohli vyprávět. Každý gram jejich majetku byl dokonale znám a zdokladován. Myslíte si, že Babiš je sám? Je za ním v pozadí smečka, s větším vlivem, než si všichni myslíme

      Vymazat
  19. Diskuze fascinující a k ničemu. Jediné, co to zlodějské hnojiště zvané český stát může dát trochu do pořádku je zákon o přiznání majektu a prokázání jeho původu. A samozřejmě jeho uplatňování, tak jako v Americe prostřednictvím IRS. Okamžitě by vymizela velká korupce. Není náhodou, že jen zmínka o takovém zákonu vyvolává u většiny politiků, ať už bývalých nebo stávajících, kopřivku, studený pot, husí kůži a podobné reakce. Většina těch buranů a šupáků, kteří šli do politiky jen pro to, aby si nakradli, by totiž skončila s holým zadkem, tak jak ti šupáci začínali, nebo s holým zadkem a s vězením. Ideální by byl ještě zákon o sčítání trestů, tak jako platí v Americe. Odhaduji, že v ODS by padlo na jednu hlavu v průměru tak 1850 roků vězení. Ostatní strany by na tom byly o něco lépe, odhaduji, že v ČSSD by to mohlo být jen 1490 let.

    Jediná strana, která se o ten zákon snaží a v budoucnu jej prosadí, je SPD Okamura. Proto se tady nehádejte jako malí Jardové a volte SPD!!

    OdpovědětVymazat
  20. Andrej Babiš zřejmě rychleji mluví než myslí. Svým projevem v PS může u nás spustit události, které mohou následně "zničit" i jeho samého. Protagonisté francouzské revoluce v 19.století by o tom mohli vyprávět ... L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6.24,co take sa moze stat?Ze ho odvolaju,zabiju,alebo co?Babis urobil prierez hospodarenim na zapadny sposob a CR z toho nevysla dobre,ale skandalne.Dobre sa opytal,sedite tu 24 rokov a co ste vyriesili.Nevyriesili nic,lebo vsetci beru a podobna situacia sa uz nebude opakovat je to 1x,za 300rokov.Takze Ondro,ci uz to prezije,alebo nie,na nom nezalezi!Prehral Cesky narod.

      Vymazat
    2. Ono to nebude tak horké. K otřesům dojde až tehdy, až dorazí bída do Prahy. A než tam dojde, bude zbytek republiky třeba louskat šváby. S trochou nadsázky, budeme platit i za vydýchaný vzduch, nebo vypouštěné větry. A zatímco venkované si budou brát úvěry, aby mohli zaplatit vše, co si na nás ještě vymyslí, Praha bude žít v radovánkách. Bude pořádat pochody buzíků, hudební festivaly a stavět další Blanky za další desítky miliard.
      Politici si velmi dobře uvědomují, že kuchyní české politiky je Praha. Dokud bude tam klid, k žádným otřesům nedojde. I proto dostává Praha, v přepočtu na obyvatele největší ranec peněz a jsou tam nejvyšší mzdy v republice.

      Vymazat
    3. Až dorazí bída do Prahy,naprostý souhlas.Je to vidět při mých občasných návštěvách na demonstracích v Praze.Mimopražáci manifestují,pražáci si popíjejí před restaurací kafíčko,projevují naprostý nezájem.V tom má pan Hricák pravdu.Jen malý příklad- rozdíl mezi Prahou a venkovem.
      Plat prodavačky v Lidlu po dvou letech v Praze 23000,u nás na severu 18000.MHD v Praze pro důchodce nad 65 let zdarma(kdo to neví,platí to i pro mimopražské,za 20 kč průkazka),u nás jídné MHD jednotlivé jízdné 20 kč.Jistě by se dalo najít,více rozdílů mezi Prahou a venkovem,holt venkov živí i Prahu.

      Vymazat
    4. 6:39 Čemu se divíte? V Praze se nejdřív zahnízdily různé zahraniční poradenské firmy, které dobře platily množství ochotných poskoků, provádějících privatizace. Průmyslové podniky po restitucích a privatizaci vesměs zkrachovaly. Na jejich místech dnes stojí supermárkety nebo developerské projekty. Kvůli úkrytu před finančákem přesunula své sídlo do Prahy spousta firem, které také potřebují nějaké užitečné idioty. Prakticky všechny neziskovky sídlí v Praze. Kdo z těchto "aktivních" lidí asi tak půjde demonstrovat? Každý se bojí, že by ho "páníček" vyhodil z práce. A důchodci jsou rádi, že dojdou na nákup a k doktorovi. Nebo snad studenti, zblblí profesory z pražské kavárny? Nebo dokonce "umělci", novináři, hoteliéři a hospodští, majitelé kasin a bordelů? Normálních lidí v Praze opravdu moc není, rozhodně menší podíl, než na venkově.

      Vymazat
    5. 16:12
      Už ani ta "normalita" není, co to bývalo. Duch doby prosakuje skrze média i na venkov.

      Vymazat
  21. Slovensky Ondra to vylicil Ceskej snemovni pekne polopate !!Ako jediny min.financii dosiahol prebytok v hospodareni,co nikdy nnedosiahol najlepsi min.EU chemik Kalousek!!Ten Kalousek,ktory bol vzdy pri zlodejinach s genom Ceskeho naroda Sasom Vondru! Ano Babis je vinny,za to ze je TEN SLOVACISKO,ako ho nazval p.Majevsky.Slovak Vam spravoval statnu kasu lepsie,ako vsetci Cesi !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se perou ... ?!

      Vymazat
    2. A to je fakt, který nelze popřít...

      Vymazat
    3. 6,29
      Jednooký králem slepých. Vy si doopravdy myslíte, že je Babiš tak křišťálově čistý? To, že krade méně, nemusí znamenat, že nekrade vůbec.
      Vždycky jsem říkal, že mezi Babišem a Kalouskem je jediný rozdíl. Cca deset let. Na Kalouska už to víme, na Babiše se to teprve dozvíme.

      Vymazat
    4. Hricáku nikdo neříka,že Babiš je z křišťálu,ale je první kdo ten humus pojmenoval takhle veřejně.Bohužel zastřešuje podvodníky již výše jmenované proto je nevolitelný. Ať žije SPD.

      Vymazat
    5. 9,26
      Takových, kteří tenhle humus pojmenovali ještě před Babišem, bylo víc. Jenomže jim nebylo dopřáno sluchu. Kdo nechce vidět nevidí, kdo nechce slyšet neslyší. Kradlo se od listopadu 89. Ale ten kdo na to poukázal, byl okamžitě oflastrován nálepkou komunista, nebo stará struktura.
      Než dopadly následky zlodějin na většinu populace, všichni tomu tleskali. Nejspíš proto, že si naivně mysleli, že si nakradou také. Jenomže co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi.
      V Čechách nemůže zbohatnout nikdo pouze poctivou prací. To je matematická jistota. A nyní nemám na mysli majitelé podniků, kteří si o sobě myslí, že jsou bohatí, ale ty skutečné boháče, s tajnými konty v daňových rájích a s miliardami na nich. Ty vydojili z peněz a majetku daňových poplatníků.

      Vymazat
    6. 6:29 za Majevského neurózu proti Slovákům se omlouvám, ovšem chápu ho. Mí rodiče "zradu" z roku 1938 taky nepřekousli. Já to beru tak, že celý národ za takové jako Slota a Móric nemůže a že hlupáků, kteří skočí na špek bývá taky dostatek. S tím přebytkem rozpočtu - když rozpočet nadsadím nemusí být problém rozpočet nedočerpat. Jsou tu ovšem další položky, které dobře nedopadly a to, že je období jisté konjuktury, za to vláda ani ministr financí nemůže.

      Vymazat
  22. Taky bych byl Babiše volil, kdyby se na jeho bonbón ANO nenalepilo tolik vos a politických turistů jako Komárek Stropnický či Telička... výkvět zmrdů nejhrubšího kalibru.

    OdpovědětVymazat
  23. Pan Hricak,Babisa kritizuju ti ktori nevyrobili vlastnymi rukami ani 1 CZK!!Babis nema za potreby kradnut cesky majetok,funguje v ramci ceskych zakonov a v kapitalisme je to uz tak!Babis bol farmar,ale ze mal dostat lacnejsiu naftu,to bol stret zaujmov..to moze povedat len Kalousek,co podporoval zlodejiny za svojho posobenia ministra financii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní6:49
      Copak vyrobil Babiš,také nic,něco získal kuponovou privatizací,něco podvodem,podrazem.Teď si ještě ovlivňuje ceny vstupů pro své firmy a ty dluhopisy,budou ještě přetřásané několikrát.

      Vymazat
    2. 6,49
      Fandi, ale zůstaň člověkem. Kalouska nemusím, ale měl v jednom pravdu. Babiš nevstoupil do politiky proto, aby jí očistil, ale proto, aby se ještě více napakoval. Důkazem toho budiž jeho prodloužení zákona o podpoře obnovitelných zdrojů energie v okamžiku, kdy k tomu dostal příležitost.
      EK už v roce 2014 vyhlásila, že současná podpora je slepou uličkou (objevila Ameriku) a že bude končit tak, jak bude dobíhat platnost zákonů v jednotlivých členských zemích, nejpozději v roce, tuším, 2020. U nás měl tento zákon platnost do konce roku 2015. Babiš si ho nechal promtně prodloužit o pět let. Proč? Protože na těch cca 20 tisících hektarech, které vlastní pěstuje především řepku na bionaftu a kukuřici do bioplynek.
      Není kouře bez ohně a v politice se nic se neděje jenom nahodile.

      Vymazat
  24. ale priatelia - nejde o nič, len strach tých - podobne ako v USA partají, že skončia - že nebudú voliteľní - preto musí byť jedinou alternatívou volieb človek schválený nimi, a "zrazu" - Babiš, tak toto - nie, to je celé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prohnilí proti prohnilým. Babiš se, podle mého názoru, rozhodl, že se již nebude spoléhat na nespolehlivé a stále nenažranější politiky. Vstoupil do politiky sám a nyní si věci prosazuje silou svého mandátu. Čím ten mandát bude větší, tím větších lotrovin se můžeme dočkat.

      Vymazat
  25. Výborné téma na to aby lidi řešili neřešitelný a ne to co je třeba potřeba urgentně řešit. Když se lidi rozdělí na dva tábory a budou vzájemně nadávat a spílat, to je co oni celosvětově potřebují. Postavit proti sobě starý a mladý, bohatý a chudý, hloupý a chytrý... Hlavně neřešit EU, migranty a jiné priority. Tohle jsou jenom předvolební tanečky a komedie pro nesvéprávné důvěřivce, po volebním guláši a chutném koblížku a vítězství té správné strany a koalice, se na všechno potichoučku zapomene a půjde to do ztracena. My si jenom potom můžeme zanotovat, "Jsme v prdeli, můžem so za to sami...

    OdpovědětVymazat
  26. Vše musí být řešeno ZÁKONEM O NEPROMLČITELNOSTI POHADRÁKOVÝCH ZLOČINŮ !!!Sebrat veškeré majetky zlodějským zločineckým rodinkám a do dolů s nimi,ať makají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto volte SPD Okamura!

      Vymazat
    2. Anonymní 7:52
      A kdyby hrozilo odsouzení,potrestání,tak to Klaus amnestii jistí.Proto si myslím,že bude Klaus kandidovat na prezidenta,jsou další čekatelé na amnestii.Jinak už mělo každému dojít,žid nesmí být potrestán,uvězněn.

      Vymazat
    3. T. Okamura jako poslanec vlastně nepracuje. Není v žádném výboru (pouze v podvýboru, který se schází jednou za rok), jeho aktivita ve sněmovně je proto bohužel téměř nulová.

      Vymazat
  27. Koblihář je zloděj jako každý, který vládne kapitálem a souběžně sedí v poliltice, aby si majetek ohlídal a rozmnožil. Bohužel, všechno co řekl, viz článek, je pravdou. Má-li být souzen, nemělo by být zapomenuto nejdříve na všechny ty, kteří stávající svrab a neštovice zapřičinili a podporovali. A vy, rádoby páni živnostníci osvč, kteří jste najednou museli ukončit svou zlodějskou činnost,při které jste si dávali do nákladu i roličku hajzlíkpapíru jen aby jste nedanili ani kačku, vás by měla hanba fackovat. Nejde o žádné rozeštvávání zaměstnanců a malých živnostníků, jak je častokrát podsouváno. Zaměstnanci na vás kašlou, protože jste zloději, kteří dokázali s pochopením okrádat nás ostatní při jakékoliv zakázce typické vysokými profesionálními cenami a kvalitou obyčejně v dupě. Mám s vámi dvacetileté osobní zkušenosti na všech frontách, nechejte se zaměstnan a uvidíte jaká kvalita se za pár kaček požaduje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi bezduchý chuj a taky ti to nikdo nevyčítá.

      Vymazat
    2. Potrefená husa zakejhala.

      Vymazat
    3. Ty jsi ale vůl.Dcera má menší prodejnu,zaměstnává tam mámu,celý den se nezastaví,když něco vydělá zaplatí daně a začíná to znova.Upozorňuji,že i ona je pro EET,u ní se nic nezměnilo,pouze že měla další výdaje za pokladnu.Nejhorší je to,že co vydělá odevzdá státu,a stát do dá cikánům,různým neziskovkám atd.Prakticky pracuje za ně.Viděl jsi ty chudáčku malýho podnikatele,který má vilu a auta za miliony,jezdí si každý měsíc do Arábie na dovolenou.Takový malý podnikatel od státu nedostane ani korunu,a ještě ten bordel platí z daní co vydřel.Je vidět,že ti to nemyslí,soustřeď se na ty velký zloděje,kreténe Babišů.

      Vymazat
    4. 8:17 a ty zas, až přijdeš o zaměstnání nebo s ním nebudeš spokojen, začni podnikat. Nebo si myslíš, že živnostník může pracovat zadarmo, abys neměl pocit, že tě okrádá? Nerozeštvávej řečí a pokus se stanovit nákladovou cenu nějaké činnosti, Tady nám naznač, jak se to počítá. Máš například představu, jak vést alespoň daňovou evidenci? Víš, že podnikatel má dražší elektřinu, plyn a odpadky, popř. odpad, daň z nemovitosti. Chápeš vůbec co a proč patří do nákladů? A to nemluvím o DPH, o situaci se zaměstnanci a tak dál. Dobré je, o čem nic nevím, do toho nekecat.

      Vymazat
    5. 10:14 Necvič daňového poradce, koho podnikání regulerně neuživí,je jeho osobním problémem. Být osvč není neomezeným patentem na blahobyt, natož cestou ke zlodějně některými neuměteli, kteří nyní po letech končí.

      Vymazat
  28. Každý, kdo včera viděl "Máte slovo" u Jílkové, musel být zděšen z právnických "elit" Blažka a Koudelky. Blažek vypadal jako ožralý Kalous v dobách největšího alkoholismu a vztek Koudelky... není k tomu slušný komentář. nedivím se, že když podobní těm dvěma šafářili v Praze, se nevyšetřil ani jeden zločin minulých let. Hnus v přímém přenosu. Babiš, i kdyby měl máslo na hlavě, chce tento hnus vymést z politiky a musí dostat šanci. Na 4 roky a pak se uvidí. Ale tento smrad, co je cítit v PS, je potřeba řádně vyvětrat. Ne 310, ale 40%, by mělo ANO dostat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:29
      On se nevyznamenal ani Ištván, Pelikán a Šlachta působil až neuroticky. V jednom má Koudelka, Blažek a Toman pravdu, pokud neexistuje osobní odpovědnost st.zástupců, soudců a policajtů těžko tady budeme hovořit o výkonu spravedlnosti.

      Vymazat
    2. Mílý 9:02, Tvůj pozorovací talent, bohužel, je na nulové úrovni a nebo nejsi nezaujatý pozorovatel. Podstatné co tam zaznělo je skutečnost, že pokud se občan v úsudku zmýlí, nese plnou i trestní odpovědnost. Řekněme zastupitel v samosprávě kdejaké vesnice a tak. Když se zmýlí státní zástupce či soudce a zničí nejen hoodnoty, ale i lidský život, třeba i nejeden, zodpovědnost nenese. A jak je, vzato proti tomu, vlastně obětavému zastupiteli v té vesnické samosprávě odměňován. Jaké kvality lze co do znalostí, od onoho zastupitele očekávat? Alespoň tohle srovnej si v hlavě.

      Vymazat
    3. Dejte vlku šanci, ať pohlídá stádo ovcí. Pak se uvidí. Věru mazané, stratégu 9:02

      Vymazat
    4. O vlku víme všechno, až na dřeň. Ty darebáky, s pěknou češtinou, pořád volíte dokola, i když je sekera zaťatá na 2 miliardy, hlavně, že se demokraticky diskutuje a stejně odporně, k tomu krade. baiš optimalizoval, jako vy všichni, co podnikáte a pořád řvete, je se máte zle, ale makat by jste nešli, za 15 000 na tři směny, co?? Kdo vás nutí, se tak mučit a nechat se státem odrbávat??? Babišovi dávám 4 roky, ať se předvede, zatím mě svým ministrováním přesvědčil.

      Vymazat
  29. Co s tím?
    1) Úplně všichni z parlamentu od válu.
    2) Začít znovu, nejprve vyzkoušet SPD Okamuru.
    3) Zavést referenda.
    4) Vše promlčené a neřešené oživit.
    5) Obnovit trest smrti, výjimečný na vše nestačí.
    (Babiš u soudů přinejhorším "spolupracující".)
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě bod absolutně nejdůležitější!

      3b) Anulovat riziko nadměrné imigrace.
      Děda.

      Vymazat
    2. Dědo, o navrženém řešení by se dalo uvažovat, pokud bychom jako republika nedokráčeli na úroveň hovna v trávě.Dnes nemáme reálné právo doma si ani štěknout, zaspali jsme, Bohuš a spol. nám předvádějí denně, že v rámci vyššího principu moci si mohou dovolit cokoliv, co slouží globálnímu neomarxismu.

      Vymazat
    3. 9:30 Zřejmě si neuvědomujete to nejdůležitější.
      Budou volby, máme správně volit.
      Nějaký ten Bohouš by pak mohl odkráčet do vyšetřovací vazby. Děda.

      Vymazat
    4. Dědo, zdaleka nejenom Bohouš, jsou jiní ještě horší než on.
      Ano, Bohouše a podobné do tepláků.
      Ale jsou tady jiní, pro které jediná spravedlnost by byla oprátka!

      Vymazat
    5. Vážení spoluobčané, diskutující. Po pročtení několika příspěvků jsem se rozhodl také přispět svoji myšlenkou. Vlastně shrnutí:
      1) Strany jsou firmy, které poskytují finanční servis těm, kteří jim zaplatí a jejichž zájmy poté prosazují za provize
      2) Co je podstatné na slovních přestřelkách ve sněmovně? Není to náhodou zjištění, že jakmile se strany navzájem obviňují, mohou voliči spatřit skutečný volební program? Uslyšíte podobná shrnutí práce parlamentu na předvolebních akcích stran?
      3) Můžete tyto politiky nadále volit?
      4) Otázka zní. Jak z toho ven …..

      Vymazat
  30. A.B. jen od pultíku PS sděluje to, co víme smi, a sice, že že oni - ti klausíci, kalousci a bratinkové, dlouzí, dybové a češci ježci stránští skaličtí ... kožení, bakalové a tykači .., jsou stejnými darebáky a zloději, jakým byl, je a bude on ...

    OdpovědětVymazat
  31. A ještě bod absolutně nejdůležitější!

    3b) Anulovat riziko nadměrné imigrace.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4) Zavést Dvouhlavého zlatého orla :-D

      Vymazat
    2. 9:22 Samozřejmě, to také! Děkuji.

      Vymazat
    3. Milý pane Oplustile, vy víte jaký je darebák Babiš, co ukradl, co uloupil ? Velmi o tom pochybuji, to by znamenalo, že jste v tom spolu jeli ! Ty zlodějiny k kterých hovoří Babiš jsou zmapované, prokázané, "Babišovy lotroviny" o kterých asi víte jsou prozatím ve stádiu pomluv a závisti a strachu.

      Vymazat
    4. 9:39 - vaše poznámka nemá logiku. Kritizuje-li někdo Babiše a říká-li o něm, že je zloděj a oligarcha, který také parazituje na naší společnosti, tak to ještě neznamená, že nesouhlasí s tím, co Babiš v e sněmovně na adresu stávajících etablovaných stran a jejich politiků řekl. Neznamená to, že nesouhlasí s tím, aby všichni platili správně daně (viz EET). Mně osobně na Bbaišovi nejvíc vadí jeho ministtři, kteří vypovídjí o podstatě jeho politiky a ta mi vadí velmi (ANO pro NATO, ANO pro US základny u nás, ANO pro nesmyslné zbrojení, ANO pro příjem migrantů, ANO magořinám z Brusele atd..atd..atd..) Jasné? Taurus

      Vymazat
    5. 10:45 Velmi rozumný názor. Kupodivu osoba pravicového oligarchy Babiše mi vadí mnohem méně, než kdokoliv z ODS a z TOP09. Stejně jako mi vadí dost lidí z ANO. Málokdo z příznivců Okamury si uvědomuje, že s ním a jeho lidmi by byla situace stejná, ne-li horší.

      Vymazat
  32. Katastrofa je obojí, jenom z různých důvodů: jak dosavadní strany, tak i Babiš.
    Za to, co s naší zemí politici v posledním čtvrtstoletí provedli, by měli někteří viset, doslova a do písmene - měli by viset!

    Na druhou stranu, do budoucna není Babiš o nic menší hrozbou a to bez ohledu na to, kolik si nakradl doteď!

    Nedělejme si iluze, aby měl klid na práci (rozumějte - krást a loupit), půjde bruselským mafiánům na ruku naprosto bez ohledu na české zájmy.
    O tom nesmí být pochyb!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babišův fun club ještě čeká na vystřízlivění. I zde je spousta jeho nekritických obdivovatelů. Téměř třicet let budování českého hybridu kapitalismu mne naučilo opatrnosti. Již mnohokrát jsem vkládal naděje do té, či oné partaje, abych se dočkal tvrdého vystřízlivění.
      Už ani na ty komunisty se nejde spolehnout. Staly se z nich stejné svině, jako ze zbytku politického spektra.

      Vymazat
    2. Pane Hricák,v tom s Vámi naprosto souhlasím.Žádná nynější parlamentní strana není volitelná.Babiše v žádnám případě,už stačí to,co tam má ve straně za lidi.Já osobně se nejvíc přikláním k Okamurovi,ale taky se bojím,abych nebyl zklamaný.Ostatní malé strany,podle mého,nemají šanci.

      Vymazat
    3. Jsem stejného názoru jako 10:24. Ale např. Okamura má v programu referendum, jak má být. To nemá nikdo, protože všichni, včetně oligarchy Bureše se tohoto instrumentu přímé demokracie oprávněně bojí. Leo

      Vymazat
  33. Ať žije kapitalismus! Jak budeme dnes krást - tak budeme zítra žít!

    OdpovědětVymazat
  34. Kapitalismus je systém ve kterém jedna skupina lidí žije na úkor té druhé a formy jak toho dosáhnout je jak říkají Slováci, něúrekom. Všechny ty tunely od roku 1980, tedy od sametu do dnešních dnů jsou toho jenom důkazem. Socialismus se aspoň snažil spravedlivě rozdělit tio co společnost vytvořila, takže ti co fyzicky dřeli byli za to i ohodnocení. Rozdíl mezi kapitalismem a socialismem je taky v tom, že socialismus si vážil a odměňoval lidi, kteří byli přímo ve výrobě a vytvářeli konkrétní produkty potřebné pro společnost a dále socialismus potlačoval lichvu, podvody. Kapitalismus který si říká demokracie otevřeně říká, že lidi v prvovýrobě vůbec nepotřebuje a taky lidé tam živoří a mají kolem 12 tisíc korun měsíčně. Na druhou stranu si váží překupníků, veksláků, podvodníků a ti taky vydělávají miliardy a při tom vydělávání těchto miliard ještě "mlaskají" a dávají své miliardy na odiv. Přitom každému je jasné, že jinak by je nevydělali než tím, že jsou v určitých nepsaných organizacích podobných mafiím a jenom tak přijdou "poctivě k těmto velkým penězům. Diskuse na toto téma odehrávající se výše je úponě zbytečná. Pokud se lidi nevezmou za svá práva, nikdo jim je dobrovolně ze strany kapitalistů nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kapitalismu jedna skupina lidí okrádá tu druhou. V socialismu je to naopak.

      Vymazat
  35. Příštím vítězem voleb nejspíše bude Andrej Babiš. Byl by dobrým vládcem této země? Anebo ho utopí mediální masáž ohledně jeho majetku a dluhopisů? Prospěl dosud Babiš vůbec něčím naší zemi?

    Nemyslím si, že je pro nás Babiš nějaké terno. Mnoho lidí se k němu upíná, protože si nepřejí, aby pokračovala ta dosavadní věrchuška, která nás dovedla tam, kde jsme. Ale Babiš není změna. Je to past na voliče. Co vlastně dobrého udělal? Co má za program, jakou má ideu? Spíš ho poznáme podle jeho ministrů a lidí, které vystrkal nahoru a jsou veřejně činní. Např. eurokomisařka Jourová nebo ministři Ťok a Stropnický či média, která Babiš vlastní. Ti mluví za Babiše.

    A co nám Babiš přes ně vzkazuje? Budeme vybírat daně od malých, bezbranných, velcí nám budou dál utíkat. Budeme zbrojit předraženými americkými zbraněmi, až se z nás bude kouřit. Budeme pokračovat ve štvaní a spolu s dalšími armádami NATO i v provokacích proti Rusku. Budeme dál podporovat ukrajinskou obdobu nacismu – banderismus. Přijmeme sem desetitisíce Ukrajinců na nedůstojnou práci za nedůstojných životních podmínek, hlavně že to dál sníží „cenu práce“. To přece vyhovuje i zaměstnavateli Babišovi.

    Silnice a dálnice se budou dál stavět nekvalitně a předraženě. Nezávislá média se mohou těšit na cenzuru a zákazy. Nenaplní se ani naše ústava – referenda o vážných věcech nebudou. Přímá demokracie nebude ani v náznaku. Nebudeme se bránit „kvótám“ na cizince z islámských zemí, protože to si naši protektoři přejí a Babiš ustoupí. Nakradený majetek zůstane církvi. Smlouva TTIP bude přijata, možná v nějaké kosmeticky pozměněné podobě, ale podstata zůstane stejná: kromě snížených životních standardů bude zásadním způsobem snížen i vliv národního státu tak, jak si to přejí globalisté. Já vidím vládu Babiše s českou skomírající pravicí jako nejhorší variantu, jaká nás může potkat. Voliči u nás jsou zvyklí často volit proti svým zájmům, takže se máme asi na co těšit.

    OdpovědětVymazat
  36. Volby se blíží,udělejme si testík:Babiš nebo Sobotka?Přeji hodně úspěchu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle není kritická otázka, zdá se už prakticky jasná.
      Kritická je Babiš - Okamura.
      Nejen kritická, doslova osudová.
      Babiš referendum neprosadí a džihádisti nás postínají. Děda.

      Vymazat
    2. Anonymní Děda 24.března 2017 11:14

      Proslýchá se, že to začne na Nymbursku!

      Vymazat
    3. Sobotka vypadá jako kvalitnější kandidát.

      Vymazat
    4. Taky mi připadá B. Sobotka ze všech současných politků jako nejvhodnější.

      Vymazat
  37. Pokud se chceme vyhnout,tomu co se děje na Ukrajině,tak žádný oligarcha do vlády.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Do parlamentu a vlády patří zástupci občanů. Ne jak je to dnes, zástupci oligarchů. Děda.

      Vymazat
  38. Babiše rozhodně volit nebudu, ale řekl jim to dobře, což ovšem nic neřeší!! Nechápu ale voliče, kteří jsou ochotni volit zloděje, kteří se na Babišem vyjmenovaných kauzách podíleli!! To jsou opravdu ovce a ne občané!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPD Okamura překvapí, uvidíte!!!!

      Vymazat
    2. Okamura je neschopný tajtrlík. Už to dokázal mnohokrát a dokáže to i v budoucnosti, uvidíte!

      Vymazat
    3. T. Okamura bohužel jako poslanec v podstatě nepracuje. Není členem žádného výboru (pouze podvýboru, který se schází cca jednou za rok), takže jeho aktivita ve sněmovně je bohužel ve skutečnosti takřka nulová. Jelikož není členm žádného poslaneckého klubu, neví ani, jak má o předkládaných zákonech, které jsou ve většině případu velmi odborné, hlasovat (s výjimkou toho mála, co je medializováno a co chápe každý). Je to smutné, ale je to bohužel fakt.

      Vymazat
    4. Ad 11:34
      a jakého poslaneckého klubu by podle Vás měl být Okamura členem?
      NEEXISTUJE TAM TAKOVÝ KLUB, KTERÝ BY HO, POKUD BY S NÍM MĚL CO DO ČINĚNÍ, UŽ JENOM TÍM ČLENSTVÍM, NEDISKREDITOVAL!
      Je dobře, za situace, jak se vyvinula, že nechce mít nic společného s těmi, kteří otevřeně kolaborují s bruselo-berlínskou fašistickou mafií.

      Vymazat
    5. Taky jsem ještě donedávna věřil T. Okamurovi, ale poté, co v jednom ze svých posledních rozhovoru na Parlamentních listech řekl, že jeho působení v politice je vedeno zájmem o ekonomický zisk, tak už v něj důvěru nemám. Je to škoda, že to dělá jenom pro peníze.

      Vymazat
    6. Anonymní 24.března 2017 11:47
      Pokud to takhle řekl, řekl pravdu, a logicky byste mu měl právě proto tím spíš věřit, ne?

      Vymazat
    7. Ad 11:47
      prosím odkaz, kde jste to vzal. Předpokládám totiž, že jste to vytrhl z kontextu a tím překroutil.
      Tímhle nás neoblbnete, z mainstreamu jsme zvyklí.

      Vymazat
    8. K tomu, aby mohl založit klub a pořádně něco řídit potřebuje 55% hlasů. Tak na podzim hurá do toho!!!

      Vymazat
    9. To jsem bohužel čet taky. Je to pravda. Říkal tam, že mu stačí získat 3 %, aby dosáhl na státní příspěvěk, když bude 5 %, tím pro něj lépe.

      Když se ho ptali, proč nepřibírá členy do strany, tak řekl, že by ho to stálo moc peněz.

      Vymazat
    10. Ad 11:55
      a co tím chcete říct?!!!
      na politiku jsou potřeba nemalé provozní prostředky!!
      Jste opravdu idiot, že tohle berete jako mínus.
      To si má říct o prachy Pentě nebo Bakalovi nebo Šláfenbergovi nebo Burešovi???

      Opakuji, dejte sem zdroj, kvůli kontextu!!
      Jinak jsou to jenom placené trolo-pomluvy!

      Vymazat
    11. Taky jsem to tam viděl. Bylo ale vidět, že ho naštval ten novinář, který mu kladl otázky, takže se potom neudržel a řekl na rovinu, jak to je.

      Sice nehorázně hrabe, ale aspoň to řekl bez idiotské politické korektnosti.

      Vymazat
    12. Anonymní 24.března 2017 12:11
      Ano, hrabat se má horázně, jako
      Klaus
      Kočárník
      Kalvoda
      Kalousek
      Trump
      a jak se jmenují všichni ti amnestovaní, kdo shromažďovali "nemalé provozní prostředky".

      Vymazat
    13. To by mi nevadilo. Mě hrozně naštvalo spíš to, jak řekl, že na rozdíl od babiše, který pumpuje do svojeho politického projektu hrozné částky, tak on na politice pořád vydělává. To mě nasralo.

      Vymazat
    14. Takže ti trolo-anonymové (nebo jeden už čtyřikrát?) sem ten odkaz evidentně dát nechtějí!!
      Hned po lhaní na základě "anonymních zdrojů" je tohle ta nejpoužívanější habaďůra dnešních propagandistů — vytrhávat věci z kontextu!

      Vymazat
    15. Anonymní 24.března 2017 12:19
      A co Vás nasralo, že vydělává - nebo že je stejný jako druzí?
      Zeman si nenakradl - alespoň se nikdy nic takového neobjevilo - ale umožnil krást druhým. Jaktože se např. kvůli Bakalovi a OKD útočí jen na Sobotku, když v době, kdy tento byl ministrem financí, byl Zeman jeho šéfem. Premiér Zeman tehdy o OKD a Bakalovi nic netušil?

      Vymazat
    16. Ani jedno, ani druhé.
      Jenom to, že vlastizrádci mají dost zdrojů na to, aby si platili prostituující troly, jako jste vy.

      Vymazat
    17. Jací troli? Asi nechcete ztratit své iluze o tom, že okamura není stejný jako ostatní, ale to je vaše chyba.

      Vymazat
  39. Rozbujelá diskuze a nadávky babišovců těm,
    jež kobliha jako antidepresivum nestačí..
    pro 23:42 bych chtěla jenom poznamenat jedno:
    Je mi líto ,že jste se ve zklamal ,(nejsem ani stará ani chudá ani nijak neschopná nebo postižená ,- ještě stále je zaplaťbůh vše v pořádku a dlouho ještě bude!)
    ale Vy se raději zamyslete nad tím, komu dáte body
    při tak zodpovědné činnosti jakou je vedení
    státu.Pro mně je absolutně nevolitelný jako
    oligarcha se vším,co k tomu náleží.
    O tom jak se dostal na svoje peníze nemůže být bohužel pochyb-už jedno stačí k nechuti alespoň mně
    -člen a šiřitel zvrhlého Monsanta..
    Smrt rozsévající globalistický Agent Orange
    Vám asi nic neříká;(válka ve Vietnamu a další)
    a co Roundup ;
    a co geneticky změněné rostliny -naše kulturnî bohatství ;řepkou zamořené lány ,vysáté na léta od živin v půdě etc.mrtvá včelstva -
    mám sem dát celé listiny
    následků na zdraví planety a lidî( sebevraždy zoufalých zemědělců -osivo)?
    řadu hrůzných výčtů můžete dokonce i nagůglovat (a to je co říct -gůgl jak známo nenî zrovna nejdůvěryhodnější zdroj a když už ten to připustí; lépe je však jít na jiné zdroje -předpokládám ,že mimo češtiny ovládáte ještě alespoň jeden světový jazyk)..
    proč jste tak zklamán ?že lidé myslí a mají
    už konečné SPRÁVNÝ ODHAD?
    To,že se mi nelíbí ani fyzicky naopak právě vůbec nevylučuje výchozí-
    že se mně nelîbí
    duševně.
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda dušinko, teď jste to rozjela. Tolik myšlének tu ještě nenabídli ani Povolny s Majevským a Honolulem dohromady. Se svým rozvinutým duševním potenciálem máte před sebou velikou budoucnost!

      Vymazat
    2. 11:50 Aniž bych se zastával Babiše, tak vinu na zhuntování českého zemědělství nenese on, ale tržní hospodářství. To nutí zemědělce bezohledně drancovat krajinu podle toho, co zrovna nejvíc vynáší. Stát by měl v zájmu obyvatel takové počínání regulovat, ale to nejde, to by se choval moc "socialisticky". A toho se neodváží ani lidovecký ministr zemědělství, ani "socialista" Sobotka. Natož aby to připustil Brusel.

      Vymazat
    3. K tomu Okamurovi – jistěže řekl cosi o vydělávání peněz, ovšem ne pro sebe osobně, ale na provoz té „své“ partaje. Co je na tom zvláštního, ostatní to nedělají? Andrej na to má rozhodně víc soukromých prostředků než Okamura. Jednoho ani druhého, rozumí se, ale volit nebudu. Rád bych ovšem, abyste četli pořádně. Chápu, že někteří na to nemáte.

      Vymazat
    4. Pane Herout, Vaše příspěvky jsou velice manipulativní . Pokud nepatříte k manipulátorům, pak jste asi velmi mladý, když si nedokážete v hlavě srovnat, že i ti, kteří si opravdu přáli vybudovat socialismus, mohli mít podnikavé duše (viz Čuba a jiní).
      Paní Vlašťovko, F.Castro byl oligarcha, Trup - poslední naděje amíků je oligarcha, aj. Takže spíš jde o to, co ti oligarchové dělají. - Suďme podle činů. Také, zkuste jen na chvilku bez zaujatosti posoudit myšlenku, že mnoho podnikatelů na něčem vydělává a neví ani na čem. Tzn. že používají, prodávají, apd. produkt, který ničí přírodu, lidi, atd. A když to později zjistí, tak nejen setrvačnost, ale i ekonomické vazby ho u toho dál drží. (Viz. DDT, obchod s emisemi, apd.,) To neznamená, že firma Monsanto a produkt Roundup (který používají u nás i zahrádkáři) a podobné věci, nejsou dvě obrovská svinstva, proti kterým je třeba aktivně bojovat! Také to neznamená, že Babiš sfúzoval s Monsantem (pokud ano, dejte odkaz).
      Pane Hricák, jestli prodloužení zákona o obnovitelných zdrojích je práce pana Babiše (chce to prostudovat), tak je to jeho prvé, zřetelné mínus.
      Vláďo z Brna, také jste si všiml, jak i když dnes nešlo o Okamuru, jak toho hned využili a snažili se na něj nalepit co nejvíc špíny? To je jen malá ukázka toho, co na něj chystají!

      Jinak bohužel, musím souhlasit s příspěvkem,že se zde sešlo mnoho "fanatických anti - Babišovců a "potrefených hus" a v této "kalné vodě" se třou manipulátoři až z nich "jikry" lítají!
      Přesto, ponechám-li všechny ty nadávky a osobní výpady stranou a budu-li brát holá fakta, tak kromě špatných členů svého hnutí jako Stropnický, Telička, Komárek, apd., (do které opoziční iniciativy se už ve chvíli zrodu nevetřou agenti a "vyčůránci"?!) co konkrétního, podrazáckého udělal pan Babiš jako ministr nebo člen vlády nebo co mohl na vládě prosadit v rámci svých pravomocí a smluv a neprosadil?! Buďte prosím konkrétní.
      Před dvěma dny jsem v příspěvku pod článkem "Hysterie demokratů na mafiánský způsob" napsal svůj současný pohled na pana Babiše, že o něm, jako o politikovi stále nevím, co si mám myslet. A na tom zatím nic nehodlám změnit. Dejme mu čas, ať se projeví.
      Že ANO je strana jednoho muže je jasné. Že se politiku učí, je taky jasné. Že ve straně má blbce, je také jasné. Že asi už ví, že ekonomikou není možné řešit politiku, se také začíná rýsovat. Co bude dál, se uvidí.
      O něm jako o ministru financí, ale vím, že je první pořádný hospodář.
      A že veškerá politická "svoloč" proti němu momentálně "jede", protože se ho bojí, je také jasné.

      A ohledně voleb: jediná rozumná možnost, v současnosti, je volit Okamuru.
      (Už teď se reálně pohybuje přes 10%!)
      Pro ty, kterým to ještě nedochází, je jako druhá možnost Babišovo ANO.
      Pavel p

      Vymazat
    5. Anonymní 24.března 2017 17:43

      Když už jste se tak hezky rozepsal, nemohl byste, prosím, ještě načrtnout, co vlastně oceňujete na Okamurovi?

      PS: Monsanto převzal německý Bayer.

      Vymazat
  40. A DIVÍTE SE, ŽE BABIŠ PO TAKOVÉM PROJEVU PŘED SBOREM NEJVĚTŠÍCH ZLODĚJŮ DĚJIN ČESKA MUSÍ BÝT ZA KAŽDOU CENU Z POLITIKY VYTLAČEN? I KDYBY HO MĚL NĚKTERÝ ZE ZLODĚJŮ ČI VŠICHNI VE SPOLUPACHATELSTVÍ ZAVRAŽDIT. A TO ŘEKL JEN ZLOMEČEK Z REALITY ČINNOSTI TĚCH, CO "UVĚDOMĚLÍ VOLIČI" UŽ 25 ROKU VRACÍ STÁLE DO TĚCHŽE KŘESEL. BLBÝ NÁROD, BLBÍ POSLANCI.
    OBČÁNKU, POZOR! Máš před sebou volby, pokus se jednou vykašlat na darmošlapy a darmožrouty a vyber si buď ANO nebo KSČM. Jinak jsou ti "poslanci a senátoři" naprosto mimo kontrolu, protože při tom množství partají se mohou vymlouvat jeden na druhého.
    Hlavně nevěř blábolu, že čím více stran, tím více demokracie. Přesný opak je pravdou.
    Občánku, zkus zprůhlednit politickou scénu a učiň kontrolovatelnými volební sliby!!!

    OdpovědětVymazat
  41. Teď to na ně pěkně vyzvonil a každému trochu myslícímu musí bejt jasný, že se bojí o koryta a proto se proti němu sjednotili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sjednotili, to ano. Je to banda vlastizrádná.
      Ale to nedělá Babiše lepšího!

      Vymazat
  42. Když už to na sebe tak pěkně napráskali, a to je to jediné pozitivní, tak by bylo nejlepší vyřešit to co napráskal Babiš, no a potom se podívat na zoubek jemu, protože jak správně řekl, všeci tuná kradů. No a když to tak po sobě čtu a vezmu v potaz realitu doby, tak to asi nehrozí, že by se to někdy stalo, i když já jsem optimista a říká se, nikdy neříkej nikdy.

    OdpovědětVymazat
  43. 24. března 2017 13:21 mimo jiné jeden napsal: ... baiš (Babiš) optimalizoval, jako vy všichni, co podnikáte a pořád řvete, je se máte zle, ale makat by jste nešli, za 15 000 na tři směny, co?? [...] Babišovi dávám 4 roky, ať se předvede, zatím mě svým ministrováním přesvědčil.“, smutné. Autor neví, že existují živnostníčci co visí na hřebíku 24 hodin denně a odmakají víc hodin než kdejaký zaměstnanec za nakonec méně než zákonnou minimálku. Být korektní, neházel by všechny do jednoho pytle. Krom toho, autor asi nepostřehnul, že Andreje parta podporuje Brusel, USA, zbrojení, imigranty ... a daroval by mu na realizaci takové politiky čtyři roky. Takové máme voliče. Nevědí, střílí od boku. Pak se nedivme.

    OdpovědětVymazat
  44. Kuci Ceski !! Okamura je len slaby odvarek z cajicku ! Jiz v minulosti mu jeho spolustranici rozebrali stranu na soucastky!Babis nenabizi dnes jenom koblizek,rozdava ze sveho 50 melounu slabim obcanum!Kdy a kolik dal Knize a Kalous?Ani haler.Babis jakp jediny uviedol svoje prijmy,kto to urobil z ceskich politikov/A este taky pitomec,jako Belobradek,bude vyzyvat ceske zeny,aby podvolili migrantum,v zaujme zvysenia ceskej populacie!! Toatalna zhovadilist!Cisty Cimrmanismus !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to plácáš 18:35, Bělobrádek je příliš vyčůranej, aby něco takového řekl. To snad Žilková, tuším našeho ministra války za ANO partnerka. No a padesát melounů,že Andrej dal. Nejen, taky koblihy, kostelecké uzeniny,čísi kuře, chemikálie, řepku co tráví vysokou zvěř a ničí včelstva a takové borce, jako je Telička. Je vám toho málo nebo moc?

      Vymazat
  45. 18.35,dokonca Nela Liskova ho servala jak maleho kluka !Odejde Babis,pride Mosanto!Cesi zabte Babisa a Vas problem bude vyrieseny,Cesko bude krajina svatich !!Babisov problem je,ze je slovak,jeho minus je ,jako Okamuru,ze je pre NATO a migrantov.

    OdpovědětVymazat
  46. Kuci Ceski,zostal som spokojny,ze proti Babisovi je tu len necelych 200 ,ako hovori Klaus-knoucacu!S tym Babisa neporazite !

    OdpovědětVymazat