Reklama

.

.

čtvrtek 23. března 2017

Zase budem všichni Londýn? Doplněno!

vlk
23. 3. 2017 Kosa zostra čili vlkovobloguje.wordpress.com

Byl to včera v centru Londýna masakr. O tom žádná. Prostě někdo, komu náš svět, z nějakého důvodu vadí, vzal kudlu, skočil do esúvečka a vyrazil do samého srdce Londýna, aby pozabíjel co nejvíce lidí. Měl to promyšleno, takže byl docela úspěšný – trefil celkem 40 lidí /včetně 3 policistů!!!/, z toho jsou už čtyři po smrti a on také.


Nic, co by nebylo lze očekávat. Všichni, více méně věděli, že se něco takového stát znovu musí. Bylo jen otázkou kdy a kde. Stejně jako je jasné, že někdy příště se jistě stane něco podobného. A potom zase a zase a zase….

Protože zkrátka dnešní svět a válka civilizací, kterou jsme nejspíš způsobili zejména my sami / myšleno – my západní civilizace/. A kterou prohráváme a evidentně chceme i nadále prohrávat. Protože nejsme ochotni a nejspíš už ani schopni udělat to,co je potřeba. Zareagovat tak , jak se sluší a patří na válečné ohrožení. Protože tohle JE VÁLKA! Druhá strana nám vyhlásila, jak obecně známo džihád. Dávno. Všichni to vědí. ONI podle toho jednají, my provozujeme Willkommenskultur.Více či méně. A jsme humánní!

Mnozí to neberou na vědomí.Z těch, co drží klíče. Politici ze zištných důvodů – nechtějí proti sobě poštvat media plus stále mocnější svět různých vlivových NGO ani část voličů, na kterých je postavena jejich voličská základna a patří k těm, co žijí v nějakém jiném světě – slunečním či radikálně náboženském.. Zkrátka – patří k množině voličů, která je ve „starých“ členských zemích EU nezanedbatelná.

Takže včera Londýn. A to prý britské tajné služby za poslední dva roky odvrátily nejméně 13 dalších teroristických útoků ve vysokém stupni připravenosti!

Ale podobné akce sólových teroristů, kteří s nikým nespolupracují nebo vše dělají jen ve velmi úzkém kruhu, jsou vlastně pro bezpečnostní složky neřešitelné. S tím ani Bond, James Bond nic neudělá. Tak jako po šíleném vrahovi z Nice přišel další šílenec v Berlíně a po něm ten včerejší v Londýně, budou následovat další.

A my / myšleno zejména evropské elity, media a NGO/ si zase budeme lhát do kapsy. Co budeme, lžeme od první sekundy po. Jakmile politici a mediální svět se stačil nadechnout! Už zase jsme všichni Londýn, cítíme s Británií, nesmíme podlehnout teroru, nedáme si vzít náš život. Atd. atd….. však to slyšíte sami, pokud jste ochotni to ještě poslouchat. Já už ne. Já jsem byl naposled Charlie – ano Je suis Charlie. Už nejsem!

Ne od okamžiku, kdy jsem s velkým zhnusením zjistil že tahle fotka

je ve skutečnosti touto

Kde je ono Je suis??!!

Nic necharakterizuje vyprázdněnost, povrchnost, licoměrnost našeho světa více a trefněji než tyhle dvě fotografie.

A v Londýně se to stalo včera odpoledne, po tom atentátu okamžitě znovu. Atentátník řádil před budovou britského parlamentu, který právě zasedal. Jaká byla reakce bezpečnostních sil na incident?

Dozvěděli jsme se, že britská premiérka Mayová byla okamžitě svou těžce ozbrojenou ochrankou obklopena a odvedena bleskově k čekajícímu vrtulníku a odvezena do bezpečí. Poslanci byli zabarikádováni v parlamentu a stráženi tam přísnou a opět silně ozbrojenou ostrahou, do pozdních večerních hodin. Samozřejmě, že parlament přerušil jednání!

Mám napsat, že jsem tím byl šokován? Ne. Lhal bych. Ale být obyčejným Britem, byl bych rozhodně buď hodně naštvaný a ještě více frustrovaný. Premiérkou, že se nechala odvést a poslanci, že přestali zasedat. A dali přednost vlastnímu bezpečí.

Chlap s nožem a autem vyřadí z akce kompletní vedení demokratického státu a přinutí ho k útěku!!! Hlavně, že opět slyšíme, že nesmíme podlehnout strachu a dopustit, aby jsme si tím násilím nechali narušit náš život!

Co kdyby takhle stejné panice podlehli lékaři z nejbližších nemocnic, zaměstnanci metra nebo lidé řídící distribuční sítě elektřiny, plynu, vody nebo pracovníci telefonních operátorů? Jestliže Tereza Mayová a ty čtyři stovky poslanců Dolní sněmovny mysleli, respektive byly bezpečnostními složkami obmyšleny prioritně osobní bezpečností, Mají na totéž právo i další? Ptám se… Jaký rozdíl oproti královně matce – míním Elizabeth Angelu Marguerite Bowes-Lyonovou manželku krále Jiřího VI. , která za války odmítla, při kobercových náletech Luftwaffe, jak známo, opustit Londýn. Aby šla sama národu příkladem v době nejtěžší, protože zlu se neustupuje… Dnes slyšíme, že my si nemáme nechat vzít náš způsob života teroristy, že nelze podlehnout strachu. Od těch, co svůj Londýn, přirozeně, že ve vyšším zájmu, opustili jako první!

Královna matka se dožila požehnaného věku 102 let. Národ ji miloval. Netuším, kolika se dožije současná nájemnice z Downing Street č. 10. Ale jedno vím určitě – královna Elizabeta neměla zapotřebí vyzývat na tiskové konferenci Brity, rétoriku typu „Půjdeme společně kupředu, nikdy neustoupíme teroru a nikdy nedovolíme hlasům nenávisti, aby nás rozdělily,“ jak se nechala slyšet premiérka a dodala, že „pokusy popřít s pomocí teroristických útoků britské demokratické hodnoty se nezdaří“…

Pro mne stejný případ jako ty dvě fotografie z Paříže staré dva roky!!! Licoměrnost, pokrytectví! Ve stínu toho vrtulníkového úniku!

Aby mi bylo správně rozuměno, co chci sdělit – ten rychlý přesun Mayové a uzavření parlamentu s poslanci, včetně přerušení jednání bych pochopil, kdyby došlo k nějakému rozsáhlému výbuchu, přímému útoku na budovu nebo jinému podobnému ataku. Pak bych to chápal. Ale bezpečnostní složky musely mít jasno, že nic z toho nehrozí. Že jde o izolovanou akci. Přesto se zdrhalo….. U Britů je to opravdu věc naprosto nevídaná!

V okamžiku, kdy klepu tyhle řádky, aby k vám po půlnoci dorazily, nikdo ovšem nepochybuje, že jde o teroristický akt. ačkoli ještě nejsou k dispozici žádné indicie o tom, kdo byl atentátník a jaký byl jeho motiv. Což momentálně zaměstnává všechny, ale hlavně media, ze všeho nejvíc.

Já už jsem si to nejdůležitější ze včerejška našel. Ani náhodou nemám Brity za zbabělce.Ani po včerejšku Jen si kladu zásadní otázku – jak úspěšně mohou řídit boj proti teroristům ti, kteří jsou evakuováni jako první? A od nás požadují, abychom si nenechali vzít náš způsob života, respektive – abychom neměli strach strach, z těch, kteří se v milionech tlačí do Evropy a které nám chtějí povinně rozdělovat podle vlastního uvážení. Mayová v tom není sama. Vzpomínáte ještě jak dva dny po masakru v pařížském klubu Bataclanbylo v plánu odehrát v Hannoveru mezistátní fotbalový zápas Německo -Holandsko, kterého se měla demonstrativně účastnit Angela Merkelová? Který byl ovšem zrušen necelých 90 minut před výkopem? Protože hrozil atentát, který se následně nijak nepotvrdil? Ale ty si občane nenech vzít svůj život a neměj strach z migrantů! A první byla evakuována německá kancléřka. Která také tehdy sdělovala, že si musíme zachovat svůj způsob života, aby teroristé neměli dojem, že vyhráli.Takže ten fotbal, který byl následně zrušen. Takže teroristé , měřeno kancléřčinými slovy – vyhráli tehdy na celé čáře…

Žijeme v divném světě. Občane, slepě důvěřuj! Politikům a mediím…..

Ale napadá mne toho víc v souvislosti s tím, co se stalo v Londýně. Nepochybně jste zaznamenali už informaci, že se stal přesně rok po teroristických akcích v Bruselu. Řeší se, jestli je to náhoda nebo součást plánu útoku. Tohle považuji za naprosto podružné. Na rozdíl od toho, co jsem slyšel jak na německých televizních kanálech, tak dokonce i na ČT. Pozůstalí po zemřelých a přeživší oběti bruselských atentátů si hořce stěžovali, že belgická vláda, na oběti prostě zapomněla. Že pomoc, kterou dostali, byla více než nedostatečná, že nikoho nezajímají a nejsou vyčleněny skoro žádné prostředky na práci s pozůstalými nebo zraněnými! Hlavně nepodlehnout teroristům!

Je to pořád stejné.

Co stejné ovšem není, je kupodivu další čerstvá věc ze včerejška, která se objevila několik hodin před londýnským masakrem. Totiž že Spojené státy a následně i Velká Británie, zakázaly pasažérům devíti leteckých společností z muslimských zemí brát do letadel elektroniku o rozměrech větších než 16 krát 9,3 centimetru, kterou bude odteď možné převážet pouze v zavazadlovém prostoru. Americké opatření postihne lidi mířící do USA z vybraných letišť v Jordánsku (Ammán), Egyptě (Káhira), Turecku (Istanbul), Saúdské Arábii (Rijád, Džidda), Kuvajtu (Kuvajt), Maroku (Casablanca), Kataru (Dauhá) a Spojených arabských emirátech (Dubaj, Abú Zabí)

Zdroj

Důvod? Podle BBC, která se odvolává na důvěryhodný americký zdroj, se podezření týká organizace Islámský stát. Podle britského serveru The Telegraph varování pochází od amerického námořnictva, které při lednovém zátahu v Jemenu na místní pobočku al-Káidy získalo informace, že expert al-Káidy přes výbušniny se snaží vyrobit bombu obsahující pouze malé částečky kovu. Američtí bezpečnostní analytici také měli zachytit zprávy, podle nichž se islamisté chystají pronést bombu na palubu v počítači.

Kupodivu nikdo neprotestuje! Nikdo nedává tento exekutivní příkaz k nějakému federálnímu soudu. Ani v ve státě Washington, v Kalifornii nebo na Havaji, či jinde. Nikdo netvrdí, že jde o náboženskou diskriminaci. Přijde mi to, ve světle toho, co se děje kolem Trumpových přistěhovaleckých dekretů nepochopitelné? Proč může Trump svým nařízením omezit miliony pasažérů v civilních letadlech po celé zeměkouli, pokud jejich let probíhá z určitých letišť a použijí vybrané letecké přepravce, ale nemá právo vydat dekret, koho vpustit a nevpustit do země?

Kde je nějaké názorová integrita?

O tom je vlastně tenhle článek. Nikoli o atentát a atentátnících. Ale o integritě myšlenek, principů, prohlášení a jednání těch těch, co řídí nebo ovlivňují přímo řízení světa!!! A ať na to hledím z kteréhokoli úhlu, vždycky se vracím k těm dvěma fotografiím z Paříže, kdy jsem ještě byl Je suis Charlíe. Už nejsem. Rozhodně už nebudu, jak je pár hodin módní


Nedojímá mne ani další cool věcička


a nejsem na nebudu Pray for London – modlím se za Londýn.

Je suis obyčejný občan!

Dodatek:

Začínají se objevovat první informace o atentátníkovi. Údajně - podle Independentu - má jít o jistého Abu Izzadeena (42), který ovšem nosí občanské jméno Trevor Brooks a byl činný jako kazatel – fanatik.



Je li opravdu pachatelem - BBC uvádí, že podle jejich informací sedí ve vězení, pak lze učinit minimálně tyto závěry:

1- jako radikální kazatel musel být nepochybně znám bezpečnostním složkám

2 - šlo by o první známý případ, kdy ten, kdo šíří programově nenávist byl ochotný sám obětovat svůj vlastní život

3 - má li občanské jméno Trevor Brooks, pak jde o člověka nikoli z první generace přistěhovalců. Prošel britským vzdělávacím systémem, nepochybně i britským systémem integrace a multikulturalismem….

Ovšem někde se něco příslovečným soudruhům z NDR nepovedlo..

Nicméně podle dalších informací měl atentátník pocházet z Birminghamu. Kde měla být ještě v noci provedena policejní razie se třemi zatčenými. Což je naprosto charakteristické, protože právě Birmingham má mít největší podíl přistěhovalců z procenta obyvatel, ze všech britských měst. Je to jen pár týdnů, co právě zde byl velký skandál mezi radnicí a vedením KATOLICKÉ školy, na kterou si rodiče čtyřleté MUSLIMSKÉ dívky stěžovaly, že škola po ní vynucuje nošení předepsaného školního stejnokroje a zakazuje jí muslimský šátek?!
Detaily zde

Ještě je tu něco k divení?

A přidám ještě jednu mapku



Ukazuje vražednou trasu atentátníka londýnskou vládní čtvrtí. Na Westminsterském mostě -č.1- začala najíždět do lidí. Kromě jiných pasantů / z toho tři francouzští školáci na školním výletě/ přejel i dva hlídkující policisty !!??

V bodě č.2 s autem naboural a pak běžel ještě docela dlouho trasu k Parlamentu, kde na pozici č.3 zavraždil dalšího hlídkujícího policistu a následně byl zastřelen. Do té doby policie zjevně nebyla vysílačkami schopna ani informovat svoje příslušníky v ulicích, co se stalo na mostě!!!

Ale rozpočty na obranu, před vnějším nepřítelem, okamžitě posílíme na 2% HDP…. Kdo ochrání Evropu před tím vnitřním?

- - -

58 komentářů :

  1. "Bože, řekni mi, kdo jsem, protože kdybych nevěděl, mohl bych si myslet, že jsem jako ostatní." .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá ta komedie probíhá úplně stejně jako všechny předešlé, s prohlášeními o jednotě, neohroženosti, svíčky. slzy, modlení a prohlášení politiků, že se nic neděje a musíme si na to zvyknout. A jasně se ukazuje, že vraždící stroje jsou už ti muslimové, kteří se narodili již v Británii a Francii a západní demokracie si myslela, že již jsou jako oni a nikdy nezaútočí na výdobytky západní demokracie. A ejhle, je to úplně jinak, Znamená to tedy, že těch víc jak milion uprchlíků dotažených do Evropy Merkelovou během několika let se rozmnoží na několik milionů již obyvatel Evropy a pak vyrazí vraždit křesťanské Evropani a my budeme pořad říkat, že se nic neděje, vše je v pořádku a musíme si na všechno toto zvyknout. protože podle Merkelové je to normální.

      Vymazat
  2. "Prostě někdo, komu náš svět, z nějakého důvodu vadí, vzal kudlu..."
    =============================
    Jaký "váš svět"? Tím "vaším světem" myslíte západní svobodnou a demokratickou společnost?
    Vždyť ji nenávidíte naprosto stejně jako ten islamistický úchyl! A stejně jako islamisti byste ji nejraději zničili. Ale na rozdíl od islamistů na to nemáte koule. Vy jen plkáte na netu. Ve skutečnosti jste ale s islamistickými úchyly jako bratři a sestry. Cíl máte stejný ale oni mají na rozdíl od vás koule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troubo 20:49, nepodsouvej lidem to, co nikdy neřekli a nemyslí si. Tvé fanatické zjednodušování lidí, kteří na rozdíl od tebe umí používat hlavu, je ukázkou dnešní rozšířené zanedbanosti, neinformovanosti a nevzdělanosti ve smyslu pěstění samostatného úsudku.

      Vymazat
    2. 20:53
      Debile, celé tyhle protisystémové stránky NR mají jediný cíl. Vyvolávat a podporovat nenávist k západní společnosti, k demokracii, svobodě...
      90% diskusních příspěvků oslavují totalitní režim u nás před rokem 89 a vyjadřují nenávist k dnešku.
      Jděte do prdele i spolu s s vašimi bratry, islamisty.

      Vymazat
    3. hergot, ty 21,02 ... tak na ty stránky nechoď, když se ti nelíbí ... já mám z jejich informací i diskuzí přesně opačný pocit. Nenávist k západní společnosti vyvolává a podporuje zejména tato společnost sama, tím jaká je a jak se chová. Je to hnus. Západ 70.-80. let, to bylo super, dnes = katastrofa. Západ se změnil na totalitní Východ.

      Vymazat
    4. 21:02- především jsou to "vaši" bratři a "bratrská" nenávist, která vraždí na obou stranách!

      Vymazat
    5. 21:09

      To si jako nemám všímat islamistú když se mi nelíbí a prostě odvrátit zrak nebo strčit hlavu do písku? To si nemám všímat komoušů a jiných úchylů pro něž jsou "svoboda a demokracie" sprostá slova a dávají to patřičně najevo?
      No to byste měli moc jednoduché.

      Vymazat
    6. 21:13 Fyzicky bratři, nebo duševně bratři, nebo kulturně bratři?

      Vymazat
    7. 21:13
      Co to meleš za blbosti?

      Vymazat
    8. Evidentně nezná bratra.

      Vymazat
    9. Tak to se velice mýlíš 21.02 - hodně se pleteš! Nikdo se nesnaží vyvolávat v lidech určitý odpor k "západu"víc, než media a další aktivity za minulého režimu, i cesty do Jugošky musel schvalovat každému zaměstnanci ZV ROH a podobné štrapáce. Přesto právě v této době lidi obecně - všichni! oslavovali rodokapsy, na americké westerny ( pokud směly být v kinech) bylo vždycky narváno, na osadách se zpívalo country jako o závod, lidi se učili angličtinu ( tehdy dobrovolně) a hltali překlady anglických a amerických knih. Kdyby tehdy byl režim s klidem povoloval cestování po světě, včetně bájného západu, každý by si ohmatal "americký sen" zblízka, a možná by ani bylo nedošlo ke zvonění a převratu v roce 1989. Ono - všechno souvisí se vším. Od roku 1989 - kdy jsme se - nevím proč - začali chovat úplně - ale úplně - jak blbci, všechno obráceně, čmárání debilů po fasádách domů se pokrytecky říkalo "svoboda" a museli jsme začít přijímat západní ( a jen západní) hodnoty. Nechali jsme si totálně zkurvit českou kulturu, mravnost, vkus v oblékání, názory na život, a de facto všechno - jsme imitací Američanů a je to hnus a hrůza. Ty si myslíš, že nikdo z lidí nevidí a neslyší? Kurva - to bychom se nesměli dozvědět o vpádu západu do celé řady zemí, zabíjení prezidentů, rozvraty, války, hnusné zabíjení civilistů ( viz americké filmy) Co to může být za "umělce" - za lidi, kteří točí jen filmy o zabíjení, ponižování, z obrazovek stříká krev - a pořád dokola. Je to denucinance kultury a vkusu - a je to vidět na každém kroku. Přiblblé reality šou v televizi, odporné seriály - myslíš, že se to našim rodičům a prarodíčům líbí? Myslíš, že se jim to může!!! líbit? Takže teď je normální českej svět převrácenej, a spousta lidí se s tím potýká, a bude se s tím potýkat dokonce svého života. Cítí se v ČR jak v americkým koncentráku, možná za tu averzi v lidech ani samotní Američané nemohou, je to účelové běsnění ideologií a medií, co je na vině. Ale lidi srovnávají - to se nedá ze života vyškrtnout. Musel bys je zabít. A česká politika je tak zkurvená, a poměry hodnot tak zkurvený, že - nezlob se- ale statisíce obyčejných bezpartijních lidí, na nichž nikdy nikomu a žádnému režimu nezáleželo, se ale měly za toho minulého režimu lépe, a žily v klidu, ne v neustálém strachu. Tak proč je posíláš do prdele? I já nenávidím "dnešek" - nenávidím sprosté žoky peněz, a proti nim dříče, kteří de facto dřou za byt a stravu. Tak nemel pantem a přemejšlej. Neuškodí ti to.

      Vymazat
    10. 21:16, 21:17, 21:18- pokud vám nestačí náznak odpovědi od 21:27, ponořte se hlouběji do historie a sledujte ponížení Arabů až do současné doby a kým. Pokud nepochopíte, není vám pomoci.

      Vymazat
    11. 21:41 Dokažte Vy, že to chápete a předejte nám potřebné materiály.

      Vymazat
    12. 20:49 21:02 hoši vy jste fakt špíny to je právě následek politiky co podporujete vy liberalní sluníčkáři svádět to na zlý komunisty to je vrchol drzosti může za to hollande makrela blair obama co rozsekaly celý blízký východ přirovnávat socialismus k islamismu to tady ještě nebylo jste šmejdi jak celá vypečená radobydemokracie

      Vymazat
    13. 21:45- tolik času Vám nevěnuji, neumíte "Googlit"?

      Vymazat
    14. 21:55 I tak, díky.

      Vymazat
    15. Naše "totalitní" Československo přece umělo integrovat např. Syřany dokonale

      Vymazat
    16. Dnes mi ta schopnost připadá docela důležitá. Západní země ji evidentně nemají a ani se jí za poslední půlstoletí nijak nenaučili...

      Vymazat
    17. 21:59-jako dyslektik a dysgrafik to mám v "hlavě", přesto je to pro mne obtížné "sjednotit v uceleně srozumitelný celek". Nechám to raději na Vás.

      Vymazat
    18. ziju 15 let v anglii a musim se smat komentarum "demokraticky zapad" ... v cesku si nekdo zidealizoval totalne zkorumpovanou spolecnost,prohnilou a prolezlou nemocemi judaismu,pedofilie a kanibalismu,multi kulti ,gender gay nacizmu. svoboda a zapad nejde dohromady protoze zapad vytvorily otrokarsti zidi .
      prave dneska jsem dostal dopis od policie ze me nekdo udal za rizeni s telefonem v ruce .jedna se jen o varovani ale zepry pokud se to bude opakovat tak ze me mohou dat pokutu £200 a 6 bodu bez jakyhokoliv dukazu!!!!!!!!!!!!
      jsou tady prime telefonni linky a statni propaganda to do vsech vali ze vsech stran, samolibi anglicani si radi ukaji sva tupa ega a mozky na tom ze kdyz nekoho nabonzujou nebo si to jen vymuysli tak maj pocit ze je to dela lepsimi lidmi . pripady ze si anglicka pubertacka zasuka z cernym mladym pristehovalcem pak ho uda ,zavrou ho na 6 mesicu bez dukazu jde za nim do vezeni a rekne policiji ze si to vymyslela . ji nic nehrozi a typka pusti... to je tady normalni .lidi jsou tady jeste vice zkorumpovani nez v cesku za nemecka nebo komunistu ( v obou pripadech je to zidovsk asnaha o korupci moralky naroda tedy cizi infiltraci. ti co pisou o zapadnich hodnotach a svobode nemaji ani tuseni co tyto pojmy znamenaji protoze pokud by to vnimaly tak by k tomu zapad a zidovkse otrokare a jejich degenerativni ideologie nepotrebovaly .
      cloveka dela clovekem cest a svedomi(kolektivni vedomi vesmiru) = moralka = svoboda = mir = harmonie = rozvoj = laska = zivot .
      jen by mezajimalo co budou delat tady v anglii statni urednici kdyz jenom danovych uradu zavrely v tomto roce 15 a to mluvim o budovach z tisici zamestnanci . posty se zaviraji take. budovy celni spravy a dalsi potrebna infrastruktura o tom ani nemluvim ...
      lidi jsou strasne zabendeny a to nejenom tady ale jak to jde videt tak i u nas ..

      Vymazat
    19. 21:27 nic nevím o schvalování cest do Jugošky ZV ROH leda, že to byla rekreace od ROH za symbolickou cenu. Takové případy pamatuju. Nějaké ty westerny v kinech taky, řekl bych výhradně takové ty „ušlechtilé“. Na osadu jsem jezdil od dětsví, samozřejmě country o závod i na podiu, hlavně na Ztracence. Angličtinu, mnohde zaměstnavatel zaměstnancům kurzy platil. O překlady knih z angličtiny byla bitka, urvat výtisk bylo těžké jenže, kvalita díla i překladu byla zaručena a pro členy tehdy existujících „čtenářských klubů“ a knihovny dodání výtisku taky. A ceny, proti dnešku lidové, žádný paperback. Proč se nejezdilo do zahraničí? Především nebyly devizové prostředky, technické, technologické a obchodní embargo, potřeby průmyslu, zbrojního rozpočtu ... Ale i tak, kdo věděl a nebál se odvolat na existující pravidla, uplatnil nárok na devizový příslib jednou za tři roky. Co vím, vycházelo to a také to byl, od „Helsinského koše“, jediný doklad, který požadovalo Oddělení pasů a víz SNB. A já blbec syčel a kritizoval a komunistům se poškleboval. Dnes se jim omlouvám.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    21. 7:31 je ukázkový kousek fašistického prasete. Vůbec nechápu, proč na tyto stránky leze. Asi to má v popisu práce.

      Vymazat
  3. Dnes na Ukrajině vybuchly sklady se střelivem,raketama a výbušninama. Odehrálo se to 24 hodin před ministerskou inventurou a podle samotných ukrajinců je možné, že to byl pokus obchodníků se zbraněmi zamaskovat to, že sklady byly poloprázdné. Jestli je to pravda, kdepak asi rakety a výbušniny jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle samotných Ukrajinců jde o sabotáž ruských diverzantů. Stejně jako zavraždění ruského exposlance v Kyjevě. Tak si tu nevymýšlej hovadiny, ruský blbečku.

      Vymazat
    2. Nemít klapky na očích neznamená být rusem ty banderoblbečku.

      Vymazat
    3. Jo, Rusem být znamená, mít je přesně tam.

      Vymazat
    4. Prý sabotáž ruských diverzantů - podle banderovců. Tak tomu můžeme věřit asi jako že ten Mohamed v Antverpách byl pouze opilý, zbraně měl v autě jen náhodou a pro parádu a vůbec do lidí najíždět nechtěl.

      Vymazat
    5. 21:30 Já to vidím asi takhle: "Setká se prezident Ruska Putin se svým občanem, který ho zdraví a slibuje mu svou podporu proti nepříteli slovy "Ano, pane Putine, postavíme se mu jako muži." a Putin na to "Pokud se mu také postavíte, budu stát za Vámi." .

      Vymazat
    6. No - a tady ten magor - 21.08 - co zase nenávidí Rusy ( a proč - to sám neví) ale skřehotá takový sračky! Proč nadáváš "ruský blbečku" .. ty debile? Máš v palici vymaštěno? Co stojí proti takové nadávce -"americký blbeček"? A to bys jako byl ty? Tak vidíš, jak je to idiotské a nesmyslné. A konec konců nám je úplný hovno po tom, co se děje v Kijevě. Proč bychom to měli řešit tady skřehotáním nadávek a urážek na diskuzích? A ještě jednou si - ty českej blbečku - přečti ten článek, ke kterému se mají psát názory. Co je tam o Kijevě? Snad - jestli se nemýlím- je o tom, jak nějaký další magor použil stejnou magoriádu, která se teď ( a zase díky mediálnímu štěkotu) rozlezla po celém světě - a to je najíždění autama do lidí. Fakt je, že je to asi tak nejsnadnější způsob zabíjení. V "západním světě" má každý magor auto a kvér - nebo ne? V západním světě má každý magor svého psychoterapeuta - proč asi? V západním světě lidi přežívají jen díky drogám, kdekdo je žere, a pak jim haraší na cimbuří! Ať je to muslim nebo nemuslim. Masy lidí pendlujou sem a tam, žerou drogy, a nemají už v podstatě pro co žít. Ideály o životě nemají žádné - to z nich media už dávno vykopaly. Soucit, nebo něco takového, už neznají, ostatně v kapitalistickým světě je soucit cizí slovo. Soucit tam mají jen s žokama peńěz, před těma seděj na prdeli, jinak pro ně lidi jako takoví nemají cenu, a jakej pán, takovej krám platí odjakživa. Nebo chceš-li, jakej pán, takovej pes. Proč nikdo -uprostřed těch blbých žvástů na českých diskuzích - nikdo nebere v potaz, že duševně zmrzačených lidí je čím dál víc? A kdo je toho vinen -ti duševní mrzáci si za to můžou sami? To je jako když zubařskej zmrd tvrdí, že za kaz zubu si můžeš sám. Za co si ještě můžem sami? Za ten bordel, za tu mrzáckost celýho světa, kterej začaly ovládat zrůdy - proto je takovej? Politici - jsou samej deviant. Samej teplouš a genderová zrůda. Samej starej impotent - ti vůbec neuznávají normální lidské cítění. Tak jak můžou být normální lidi ve světě, kterej ovládají šílenci a devianti? Magorů budce jen a jen přibývat, a ty s tím uděláš hovno. Budeš se muset spolehnout, že díky nějaký náhodě nebudeš v nesprávnej čas na nesprávným místě, a bordel kolem sebe přežiješ. A to platí pro všechny. Žádný hádání, sprostý nadávky "rusáků" a podobně, to nevyřeší.

      Vymazat
    7. Kšefty se zbraněmi mimo jakákoliv pravidla jsou na Ukrajině již dávno výnosným byznysem a jedou v něm lumpi od vládnoucích pučistů, oligarchů až po mafiány a gangstery. Např. Oděsa se stala jedním z největších překladišť v tomto byznysu. Ukrajinci mají mj. přímé zbrojní kontrakty se Saudy (kámoši Západu a demokrati na slovo vzatí) a jsou prostředníky při dodávkách zbraní a munice zákazníkům, se kterými tzv. Západ oficiálně neobchoduje. Ty rakety a výbušniny se možná časem objeví na nečekaných místech, ale to je mimo dosah pochopení rusofobií posedlých hulvátů typu 21:08.

      Vymazat
    8. 21.08 Souhlasím s tebou. Kdo myslíš, že stojí za útoky v Londýně? No jasně, Putin osobně. I moje sousedka, která mě odposlouchává s hrníčkem přitlačeným ke stěně, aby aly slyšela co si s manželkou povídáme, dodává takto ziskané informace přímo do Moskvy! Zničt Krtaka, pardon zničit Putina.

      Vymazat
    9. Zvažte prosím, že "kšefty s municí" mohou probíhat nejen jejím skutečným rozkrádáním, ale také nedodáním. To znamená, že se munice vyfakturuje státu, ale do muničáku se dodá jen "jako". Při inspekci by to samozřejmě prasklo. Pokud sklad zničí "teroristé", zabijí se dvě mouchy jednou ranou. Stopy jsou zameteny, lid je řádně nazloben na "teroristy" a jede se dál. Zbrojaři mají kšeft, zvýší se zaměstnanost, panuje všeobecná spokojenost až do příští inspekce, kdy je možné osvědčený postup zopakovat.

      Vymazat
  4. Kdo za to všechno ale může???
    No, pokud jsme s "islámským světem" ve válce, pak je na místě zamyslet se mj. i nad tím, proč, kdy a kým byla ta válka vyvolána.
    Jaké byly její cíle a hybné motivy.
    Pruský voj. činovník von Clausewitz kdysi odtušil, že válka je pokračováním politiky. Násilnými prostředky.
    Pokud jsou ovšem války, které zahajujeme a vedeme proti jiným zemím v hrubém rozporu s mezinár. právem (bez mandátu RB OSN ..), pak i politika, která ty války vyvolává, je zločinná.
    A má-li být snižováno riziko terorismu orientovaného (nesmyslně!!) proti lidu obecnému ze Západu, pak je nezbytné změnit tu politiku. A přestat s vojenskými agresemi. A místo toho - v duchu Charty OSN - spory urovnávat mírovými prostředky.
    Před 30 lety svět neznal takto masový terorismus (snad s jednou výjimkou - terorismu palestinského).
    Dnes je islámský svět v ohni války (kterou ale sám proti Západu nevyvolal), a my zas - na oplátku - v ohni jejich teroristické odpovědi. Tudy ale cesta nevede!!! ....

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni multikulti sluníčkářský ovádi by se měli nakopat do letadel a vyslat do Kataru, Bahrajnu, Emirátů a k Sudům jako vyslanci multikulti a tam šířit své názory. hezky veřejně. Bylo by to krátké, rychlé a bolestivé. To voni ale né, voni se tady raději nechaj dobřeplatit z cecíků státního rozpočtu, vysedávat v kavárnách a kázat svoje bludy hezky v té naší démográcii. Chamraď prodejná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tito taky. Ale to jsou jen lokaji, či lokaji lokajů! V tom letadle by měli sedět hlavně všichni ti, kteří jsou tvůrci a realizátory západní politiky agresí a válek.
      Válek vedených nejen proti zemím Blízkého a Středního východu. Protože svým kanonenfutrem i zbraněmi dnes haraší nejen na blízké, středním .., ale i Dálném východě, Pobaltí, Ukrajině. Zkrátka všude tam, kam až oko dohlédne.
      S předvídatelnými důsledky.
      Miliony mrtvých, desetimiliony zmrzačených či na útěku, nevyjádřitelným utrpením a nespočitatelnými ekonomickými ztrátami.
      A to vše jen proto, aby jedno promile mělo kdesi daleko od válek žilo své dolce vitae. Životy ve vatě.

      Vymazat
  6. Děsím se toho až nějakýho teroristu napadne že když plechy na autě trochu šikovně rozpáře nebude vůbec potřebovat rychlost na to aby někoho zabil

    OdpovědětVymazat
  7. Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je – taková je odměna nevěřících!

    No a pak se divte. jogín

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy tak pečlivě čtete osm set let staré spisy?

      Vymazat
    2. Robí záslužnú činnosť aj za teba! Obmedzenosť nepustí?

      Vymazat
  8. 21:48
    dobře jste mu to blbovi z 21:08 řekl.
    máte recht..
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připojuji se.

      Vymazat
    2. Už to nepijte. Už takhle jste dost velká přiblbla.

      Vymazat
    3. Pro 23:58. Dobře jste to o tom přiblblovi z 21:08 řekl.

      Vymazat
  9. 21:27: napsal jste to naprosto skvěle - souhlas. Jinak - pokud to vůbec má význam - 21:02 - doporučuji Ti přečíst některou z knížek Ericha Fromma o té skvělé svobodné kapitalistické společnosti, třeba - Strach ze svobody. Autor tuto knižku napsal před půlstoletím, tedy v době, kdy někteří z komentatorů si Západ pochvalovali. Kupodivu, co tam napsal platí čím dál tím více i pro tuto dobu. Již to, že si myslíš že jsi "svobodný" je výplod Tvého mozku, protože želbohu - nejsi informovaný. Ty jsi vlastně takový Hitlerův Ubermensch - jen Ti říci, že "svobodu" je třeba hájit na ukrajinské frontě ve válce s Rusy a dokonce budeš i řvát - Sieg! Heil! Přečti si tu knížku - pochopíš proč jsem to napsal. Vsadím se, že tuto knihu číst nebudeš.

    OdpovědětVymazat
  10. Sice je pro mě prezident Trump dost nečitelný, nicméně na to, proč nechce přijímat muslimské uprchlíky, odpověděl toto " Jestliže jsme masy lidí vytrhli z jejich domovů a jejich rodinné příslušníky zabili, tak by si mohli přát nám tohle vrátit. Když jsme z muslimů udělali naše přirozené nepřátelé, nedává smysl abychom je tedy k sobě zvali". Myslím, že by bylo dobré, přestat se lámat do zemí, jejichž kultura je s tou naší neslučitelná a více si chránit své země. Bohužel, zájmy globalistů, neziskovek a přátel NWO jsou jiné, pro občany mají jen jedno řešení " dělejte, že se nic neděje a na teroristické útoky si zvykněte.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejdůležitější je aby všichni parlametní pitomci všech států a stran přišli, zapálili svice a poblábolili. Nic jiného se od nich nedá čekat.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  12. "Musíte vždy rozpoznat a eliminovat zlo, neboť to bude vždy o krok před dobrem..."

    OdpovědětVymazat
  13. Stejně jako agent (21:08) tak se i já domnívám, že za výbuchem zbrojních skladů u Charkova, tak i za atentátem na exposlance Ruské dumy jednoznačně stojí Putin, který uložil svému Trumpovi, aby zastavil ukrajinský černý obchod se zbraněmi (do kterého se namočil i běloruský Lukašenko) a aby zabránil nežádoucímu návratu exposlance do Moskvy (kupodivu stejně byl tajnými službami zlikvidován těsně před návratem i Berezovský).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ruka Putina je přece i za Vrběticemi, to je přece jasné každému demokratovi

      Vymazat
    2. Dnes moskevská televize citovala ukrajinskou policii, že pachatelem atentátu na ruského exposlance, nemočeného do korupce a rozkrádaček, kterého sejmul v Kyjevě na ulici, byl příslušník Pravého sektoru, tedy ukrajinský banderovský nácek!!! To asi bude zase nějaká ta ruská Putlerova propaganda, že?! Který Janda mi to vysvětlí?

      Vymazat
  14. Ve 21:02 všichni vstaňte a držte minutu ticha za "neznamého blba". Stejně si myslím, že to je někdo blízký NR a jeho "příspěvky" jsou jen k podpoře "diskuse". Protože takové hovadiny by nevymyslel ani Kalousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:59- Nepomlouvejte Novou republiku, hlupáku. Už vám několikrát vysvětlovali, že rozsah diskuse s příjmem redakce nemá nic společného. Ale to ne, to vy furt si nedáte pokoj, umanutý dědoušku.

      Vymazat
  15. Tak jste se tu dohádali, jako vždy.Zajímavé, že se to děje na tom rádoby demokratickém západě. To je jen ovoce, které přináší jejich politika.Jako nekompromisní obranu a ochranu svých lidí volí vyvolávání: " Všichni jsme ...... (kde co)", případně vyzývají k zapalování svíček. Ale aby likvidovali příčiny..... To nám raději budou stále lhát, že jde o nemocné, příp. zoufalé vlastní občany té nebo oné země. Při tomto přístupu se tyhle činy budou rozrůstat jak rakovina a je otázkou času, kdy ti šmejdi něco zkusí v Praze nebo Brně.Pak budeme nosit trika s nápisem "Všichni jsme "pražáci" nebo "brňáci", panečku, to bude pádná a nekompromisní reakce. Asi chceme, aby se ti vraždící fanatici usmrtili vlastním neovladatelným chechtotem. Ach jo. Miroslav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi tuším jak to všechno dopadne. Pro Rusofoby a jim podobným se to líbit určitě nebude. Rusáci si k sobě takovouhle verbež a v sebezničujícím množství nikdy nepustí, mají schopnou armádu a gosudara. Až bude Evropa na kolenou, a to je otázka jenom času, ještě ráda bude Rusko na kolenou prosit o pomoc proti muslimským vrahounům. Nyslíte že nám po tom všem Rusko pomůže?

      Vymazat
    2. Pro 13.17 : Rusy znám dost dobře , pro přátele položí i život , ale nesnáší podrazy a faleš , takže skutečně nevím !?

      Vymazat
  16. Hezký článek, trvá to už od převratu. Na tak inteligentního autora je ovšem šokující přiznání, i když velmi cenné, že byl Charlie Hebdo. Znám lékaře, který druhý den vyvěsil ve své ordinaci heslo : Je ne suis jamais Charlie Hebdo!! Sám pro sebe, protože dav stejně není schopen chápat...

    OdpovědětVymazat