Reklama

.

.

pondělí 17. dubna 2017

59 % "zahraničních" Turků = konec MERKEL

17. 4. 2017       RadimValenčíkPíše
Erdoganovu totalitu volilo 59 % zahraničních Turků. Domácích jen 51 %. To je pro normálního člověka jasný signál zhoubné merkelovské politiky (s malým "m", protože ta je totožná se schlutzovskou politikou). Tak dál nelze...
 

K tomu docela zajímavý kolotit:
Jakub Janda:
Takže si Turci dobrovolně zvolili diktaturu. Byť těsně (51 %), takže řada z nich s režimem nesouhlasí.
Je na čase ukončit rozhovory o vstupu do EU.
59 % Turků žijících v zahraničí zvolilo "ANO", což lze s nadsázkou chápat jako pomstu těm, co zůstali doma v Turecku. Diktátoři táhnou, známe to z historie.
Já:
Hlavně, aby to do EU nepřišlo jako "příklad hodný následování". Zatím to vypadá tak, že se na importu moci tohoto typu spíše pracuje...
K tomu: Čekal jsem to horší. Takové masírování zevnitř a nahrávky na smeč Erdoganovi od současné euroreprezentace... Turci to teď nebudou mít lehké, ale u mě stoupli v očích. My budeme brzy stát před otázkou volby také. Uvidíme, jak obstojíme.
Mj. těch neuvěřitelných 59 % "zahraničních" Turkůsvědčí o tom, jaké máme obrovské problémy a jak se nám (oprávněně) z - i tureckého - "nadhledu" nevěří. Chceme-li přežít, musíme začít problémy řešit. Být respektovaným a perspektivním partnerem, třeba i pro Turky. Odstavit euroreprezentaci, která fatálně selhala (právě o tom turecké volby vypověděly nejvíce), emancipovat Středounijní prostor, začit dělat koncepční reformy, čelit současné globální moci.
Tady je návod:

47 komentářů :

  1. Německé problémy nechť zůstanou tam kde jsou.
    Jako kandidát presidenta ČR by se diktátor hodil.
    Je li diktátorem ten co prosazuje vůli většiny co potom je demokraticky zvolený kolaborant ?*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme všichni na stejné lodi. Špatná volba Němců zasáhne dřív, nebo později i nás. Jsme malí a plně závislí. Tak že to, co Němci poserou, od toho my budeme smrdět. Bez rozdílu, zda bude na hradě sedět Zeman, nebo Drahoš.

      Vymazat
    2. Nesouhlasím !

      Jsem přesvědčen, že rozdíl mezi tím, zda "bude na hradě sedět Zeman nebo Drahoš" je podstatný a zásadní.

      Na jedné lodi s Němci ještě nejsme, a to hlavně zásluhou Miloše Zemana.

      Z hospodářské závislosti na Německu je jediná cesta - vystoupení z EU a spolupráce v rámci Euroasijské unie.
      L.S.

      Vymazat
    3. Re (08:31):
      Vladimíre!, přece jen lze rozpoznat jemný rozdíl mezi takovým Orbánem (trochu i Zemanem) a např. Kiskou.
      Zatímco první dva víceméně stále ještě hájí nár. zájmy, Kiska na to rezignoval ve prospěch podřízení se Západu (EU/USA).
      Samosebou, že Německo může uplatňovat mocenské praktiky a taky to i činí. A také i vyhrožuje a tlačí!
      Je ale na nás, jakou odpověď a postup zvolíme, jaká opatření přijmeme. I přesto, že tím půjdeme po cestičce křivolaké a nevyšlapané.
      Metodou odevzdané poslušnosti se však dostaneme pouze tam, kam se zpravidla dostává jatečný skot ...
      A to s naprostou jistotou.
      Dovolím si připomenout pár slov E. Beneše z roku 1919. To když zauvažoval o naší budoucí zahraniční politice: " ... Na našem území budou se sbíhat tři velké proudy, a sice západní, germánský a ruský (slovanský). Jde o to, abychom dovedli z těchto tří faktorů vytvořit prostředí, ve kterém bychom se nikdy nestali nástrojem některého z nich, .. dovedli uhájit své postavení, vytvořit si vlastní politickou intektualitu, vysokou kulturu a stali se skutečně svými".
      ---
      Nemyslím, že by se toho, co měl Beneš na mysli, dalo dosahovat politikou podřízené odevzdanosti.
      Vyžaduje to tvořivou inlektualitu s lidmi morálně ukotvenými a lidmi s vizí, kteří vědí: kam, proč a jak.

      Vymazat
    4. Jedna slovenská výhrada. Kiska nerezignoval, on bol vyškolený a dotlačený do súčasnej funkcie.

      Vymazat
    5. L.S. souhlas ještě jsme neprohrály volby se blíží volme SPD pro referendum o vystoupení z eu aby z ČR nebyl chalífát

      vladimír hricák to právě není jedno kdo je president nesmí to být vítač drahoš horáček pospíšil stropnický jourová kohout....

      Vymazat
    6. Němci si vždy pochvalovali, jak se Turci integrují á stávají se součástí německého způsobu života.Teď vystřízlivěli, většina Turků v Německu tíhne víc k Turecku než k Německu, i když tam bude diktatura. Hlavní problém podle mého názoru je v tom, že Němci povolili Turkům dvojí občanství.Kdo chtěl německé občanství, měl se vzdát tureckého a pokud by se ho vzdát nechtěl, tak by zůstal Turkem a nestal by se Němcem. Takhle u statisíců vytvořili konflikt loajalit a z Němců jsou najednou Turci.Měli bychom si to zapamatovat, až sem ti migranti přijdou.

      Vymazat
    7. 14.07-SPD bych nepropagoval...Všimněte si,že za stejné názory byla Národní Demokracie potahována soudem a jejího lídra Bartoše to ještě čeká... Proč asi? Okamura je movitý podnikatel a Bartoš je táta od rodiny.Mimochodem,SPD půjde po volbách do koalice s ANO,již mají předkoaliční smlouvu... Nemyslím si tedy,že je to vlastenecké hnutí...

      Vymazat
    8. Jan Procházka čtěte:
      http://svobodnenoviny.eu/stanovisko-k-aktualni-kampani-vedene-proti-spd/

      Vymazat
  2. Pristi velikonoce misto pomlazky zelezne tyce, jako v Seville.

    OdpovědětVymazat
  3. Erdoganovi "pomohly" k 59% především zákazy agitace tureckých politiků na území Německa. Proto by měl Erdogan říci "díky Merkelová"!

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, co pan Valenčík myslel tím "jak obstojíme". My už jsme příležitost měli a neobstáli jsme v ní. Jsme rozdělení, zatímco naši nepřátelé se intenzivně sjednocují. Oni mají alespoň v jedné věci jasno. Kdo je jejich nepřítel. Zatímco my ztrácíme čas i energii ve vzájemné nenávisti. My se hádáme, zda má být prezidentem Zeman, nebo ne. Francouzi, zda má být prezidentkou Le Pen a v Americe Trump. Kvůli tomu se názorový rozdíl mění postupně v nenávist, uměle živená placenými Jidáši z médií. Až přijdeme na to, že naším nepřítelem není soused Franta, volící Zemana, budeme mít proti sobě sjednocenou frontu muslimů, přesvědčených, že jejich nepřítelem jsme my. Bez rozdílu, zda ten či onen volil Zemana, nebo Drahoše.
    Včera bylo pozdě k radikálnímu řezu. A my lacině utrácíme poslední zbytky času, který nám zbývá v licoměrných šarvátkách, nebo řešíme velikost zavařovaných okurek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednoduché a vystižné, plný souhlas!

      Vymazat
    2. V podstatě máte pravdu. Jen bych dodal, že nepřítelem jsou i havlističtí, resp. globalističtí politikové, většinou jarmulkáři, jejichž cílem je zničit státy a národy, načež pak bude snadné původní obyvatelstvo, zbavené historické, kulturní a etnické identity ovládnout, k čemuž jim skvěle slouží i muslimské invazní hordy.

      Vymazat
  5. Nesouhlasím s tím,že jsme závislí!Jsme pouze propojeni a to se dá vždy řešit.Co nejdříve vystoupit z EU,vládnout s lidmi,kteří to myslí s lidem republiky jako patrioté a nebudou krást,ti co kradou odstavit od zdroje,vážit si poctivých podnikatelů ve všech odvětvích,odpárat se od nicnedělajících provokatérů neziskovek,opět uzákonit povinnost pracovat a to bych se divil,kdyby to nešlo.Vepřím,že je tady spousty slušných lidí,kteří by teď do špíny politiky nešli,ale kdyby byla nastavena jasná a tvrdá pravidla,dali by si říci a obětovali se.Proto musíme být ve střehu před volbami,abychom zase nenaletěli.ČSSD,ANO,KDU ČSL S paskvilem STAN,ZELENÍ,REALISTÉ,PIRÁTI SE NESMÍ DOSTAT K MOCI.Eurohujerům,zrádcům národa bude vystavena ČERVENÁ karta a odklon od politiky.Nakonec za tu zrádcovskou práci,budou mít i teď měsíční důchod ve výši dvouletého důchodu průměrného důchodce.Volím SPD !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NAPROSTÝ SOUHLAS - SPD.
      Snad to národ přežije, když nebude na trhu 30 druhů jogurtu, ale "jen" 3.

      Vymazat
    2. Jsme naprosto závislí. Téměř nic nám v této zemi nepatří - banky, průmysl, nerostné bohatství a dokonce ani voda. Jsme závislí na západním kapitálu i odbytištích. Jsme povinni přijímat zákony, na příkaz nikým nevoleného orgánu EU, zvaného Evropská komise. Velká Británie má obrovský problém odejít, a to je silná země s podporou USA. Kdyby to zkusila bezvýznamná zemička, jako je ta naše, byly by na nás uvaleny nepředstavitelné sankce, např. v podobě cel, které by nepochybně způsobily takový propad životní úrovně, že by v nejbližším referendu hlasovalo 99 procent ovčanů pro opětovné připojení, aniž by takové referendum bylo nutno falšovat. EU se musí rozložit spontánně celá, jinak to prostě nejde. Pak teprve se z nás může stát aspoň částečně suverénní stát.

      Vymazat
    3. PAW
      AUDI ARABIE !!! Je pak pobocka Turecka a afroarabu. Pro uplnost. A vede to nejaka TURKEL.
      JE TO BEJVALA SPOLKOVA REPUBLIKA NEMECKA.
      Ale to bejvavalo...
      Ale pozor, siri islam na vsechny strany a nasilim !!!
      See you while turkophile..
      PAW

      Vymazat
  6. Není turek jako turek a islám jako islám ,už jsme všichni mrtví !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Zamyslí se nad tím i nadšení propagátoři referenda v Čechách, na Moravě a ve Slezsku? Také už se těší na budoucí vítězství - s prominutím - venkovských analfabetů?

    Jinak:

    1) Veronika SUŠOVÁ - http://casopisargument.cz/2017/04/16/ft-v-tureckem-referendu-jde-o-hodne/

    2) Petr SCHNUR - http://casopisargument.cz/2017/04/16/nemecka-europa-a-turecke-nemecko/

    3) Yekta UZUNOGLU - http://casopisargument.cz/2017/04/17/turecke-referendum-ano-pro-sultanat-znamena-ano-pro-zacatek-konce-turecka/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kopecký, co uděláte s těmi "vesnickými balíky"?

      Vymazat
    2. Na "veniscích" mají selský rozum, zatím co ty jsi městský debílek.

      Vymazat
    3. No co,demokratiky vyhubit.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký,jako skoro vždycky,žvaníte.Ti selští "vesničtí balíci"nejsou moc bystří,ale rozhodně stále mají víc rozumu,než balíci měsťští,což dokázaly poslední volby presidenta,naštěstí přímé,jinak by tam na Hradě zahnívala ta knížecí mumie...
      Jak víme,ve velkých městech a v Praze zvlášť, byla ta mumie vítězná...Až nastane ta mela "praktického multikulturalismu/džihád v otevřené formě",tak to budou právě ti vesničtí balíci,kteří tuhle zem svými okovanými cepy a narovnanými "kosami" osvobodí,jak od islámské náplavy,tak zdebilnělé pseudointelektuálské bažiny a jejích adolescentních přechatralých exkrementů z poslucháren i ne"ziskových" sorosových podjebávacích manufaktur na špatnosti...to si pište !!!
      Račte to sledovat,ve Francii to začne naplno a už brzy...

      Vymazat
    5. Pro pana Povolného: Co by s těmi balíky udělal? Poslal je do sběrných táborů, odtud pracovních táborů, pak by je zkoncentroval v koncentračních táborech a nakonec zplynoval ve vyhlazovacích táborech. Už to tu přece jednou bylo, osvědčilo se to a co jiného s balíky, kteří nemají nárok ani na volební právo???Pak zůstane v Čechách jen ta správná ELITA, která spolu s Berlínskou a Bruselskou ELITOU jediná ví, co je správné...

      Vymazat
    6. 13:43-budou-li "venkovští balíci" rozumní, jak píše 13:41,sběrné tábory nebudou potřeba, tedy pokud těch "městských balíků" nebude "neúrekom" a nebudou pro ně.

      Vymazat
  8. kolonie ma jedine pravo byt obsazena každym kdo si na ni ukaže a loutkova vlada je jen dusledkem připo 8ranosti našich jelit ale ještě neni tak zle aby jelita začala balit kufry přestože konta už maji ve švajcu a usraeli

    OdpovědětVymazat
  9. Turci dobrovolně zvolili diktaturu? A co bývalé postsovětské asijské země, kde zcela dobrovolně voliči demokraticky(!) zvolí kandidáta na prezidenta, který má přímo ve svém programu diktátorský program. Co Bělorusko? Jak by dopadlo referendum v Saudské Arabii? Já tomu říkám demokratická diktatura, kdy si voliči dobrovolně zvolí do čela státu svým programem neskrývaného diktátora. Takový Stalin, je více problémem západních demokracií, než samotného Ruska a o Gruzii ani nemluvě. Podle neuveřejněného výzkumu Považuje Hitlera 80% Němců za největšího Němce všech dob. Vyhrál tam Marx, Hitler nebyl do oficiální soutěže připuštěn.

    OdpovědětVymazat
  10. Po válce... tedy té druhé Velké si Němci domů natáhli gasterbaitry. Italy, Jugoslávce, Turky. Byla to náhrada za ,,hrdiny" co padli za feterland pod Moskvou , nebo Stalingradem či u Kurska. Italové či Jugoslávci se po čase vrátili domů. Turkové zůstali. Jak vidno ani ve třetí generaci nejsou schopni se sžít s naší křesťansko-židovskou kulturou. Tak co s nimi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To 12:41 To akcentování židovsko-křesťanské kultury není nijak nutné. Stačilo by říct - evropské občanské společnosti. Multikulti je slepá ulice, protože normální evropan by se i smířil s nějakým tím jiným odstínem člověka, rozptýleným v množině většiny, jenže tyto společenstva, jako turkmani, se pro svoje středověké, většinou extrémistické náboženství, nesžijí s hostiteli.

      Vymazat
    2. Re (12:41):
      A že co s nimi?
      Snad abyste se raději optal Němců. Ti si je pozvali! Plynem to nepůjde, tak snad je soužitím. Podepřeným svatou trpělivostí, spolu důsledným lpěním na německém právním systému. Žádné dvojpráví se šaríou či dokonce bezpráví (jako např. ty "no go zones"), které tam vyhání své kořínky.
      Pro nás z toho budiž jen dobré poučení ...

      Vymazat
    3. Nebojte se,oni už Němci na něco přijdou,zvlášť budou-li mít inspiraci v v šíleném Erdoganovi,který má inspiraci v jejich fírerovi,neméně šíleném Hitlerovi a tvrdí že,"všude,kde jsou Turci,je Turecko..." A právě tyhle kecy měl svého času Hitler v hubě,když nám bral se svými/našimi spojenci, pohraničí.A to bude právě ten okamžik,kdy Němci pochopí,že Beneš dělal odsun,nikoli vyhnání...
      Ano,dějinné události se opakují a jak praví klasik:"jednou jako tragedie a podruhé,jako fraška..."Opět za tím stojí sionisti a tak se "suchá větev"jejich judaistických prý souvěrců musí víc snažit,aby se ta idiocie s imigrací,řízenou sionisty,co nejdřív zastavila,aby to chudáci zase neslízli za ty své souvěrce z spozaoceánu,jako posledně,protože všeobecně lidi velmi rychle zapomínají a jsou nepoučitelní...

      Vymazat
  11. Vesmírné civilizace, které na Zemi už přes dvacet let zastupuji, neuznávají právě proběhlé turecké referendum, považují ho za už odpočátku neregulérní a navíc strašně zfalšované. Ve skutečnosti Erdogan v tomto referendu prohrál. Nestane se, že by tyto vesmírné civilizace jakkoliv komunikovaly s prezidentem Turecka takto posíleným. Znamená to doslova, že v případě válečného střetu vesmírných civilizací s Tureckem, nebude mít Turecko ani možnost vyjednat své kapitulační podmínky. Bude se tedy rozhodovat o Turecku bez Turecka. Erdogane, TO je ta odpovědnost, která Ti ve tvé egoistické šílenosti zrůdy chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..jo,a ty si dej na hlavu studenej obklad,"mrskut je od slova "mrskat" myšleno tím spletencem proutků,nikoli "zmrskat se"...

      Vymazat
    2. 14:14 To mi připomíná Kreml, protože když někdo tvrdí, že referendum je vnitřní záležitostí státu, v tomto případě Turecka a každý by ho tedy měl respektovat ... i když bylo neregulérní a zfalšované, potřebuje fakt na hlavu studený obklad aby ho vrátil k vědomí.

      Vymazat
    3. - Někdy si říkám, jestli ten Kreml vůbec myslí. No, ale to by o tom psaly všechny noviny.

      Vymazat
  12. Přestaňte už blbnout s těmi rádoby vtipnými příspěvky. Prokecáte se až k nicotnosti. Je na čase se vší vážností vyvíjet tlak na změnu. Nové zákony, které znemožní infiltraci islámu do naší země (např. zákaz vyznávání islámu, který hlásá nenávist ke křesťanům i ateistům), vytvořit právní i technické předpoklady k účinné ochraně hranic a zajištění bezpečnosti státu atd., vypráskat z politiky všechny, kteří jsou ochotni sloužit cizím zájmům, eliminovat ty, kteří se drze podílejí na prznění našich dějin, kultury, výchovy atd. Prostě přestat planě žvanit a začít makat. Čeká nás ještě hodně práce...

    OdpovědětVymazat
  13. Celé to má ještě jeden podtext.Je to důkaz,že
    multikulti nefunguje.Turci si po desetiletí
    žijí podle svých zákonů.Muslimové nezmění své
    zvyky,protože se každý má přizpůsobit muslimům,ne muslimové většinové společnosti.Jsou však zcela
    dlouhou dobu schopni čekat,až nastane pro ně
    výhodná situace.A ta nastala hromadnou migrací.
    Proto dochází v Evropě k nevratným změnám.Maďaři
    a Poláci neustupují nátlaku EU.Proto se objevily
    výhružky,že budou vyloučeni z blahodárné EU.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  14. Dekuji za tento prispevek.

    OdpovědětVymazat
  15. Co si upečou Turci doma je bohužel jejich věc. My to jen musíme vzít v potaz a začít bránit naše národní zájmy jako to děla Erdogan. Určitě by bylo dobré zde začít se zákazem islámu, nepodporovat ho jako naším státem uznané a podporované náboženství, pokud se nevzdají šarii. Jako státem uznaná církev mají nakročeno na naši státní podporu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. František Opluštil17. dubna 2017 9:51 – rozumné, vyvážené a k věci

      Jan Kopecký17. dubna 2017 12:08 napsal „ Zamyslí se nad tím i nadšení propagátoři referenda v Čechách, na Moravě a ve Slezsku? Také už se těší na budoucí vítězství - s prominutím - venkovských analfabetů?“ Zapomíná ovšem, že možná navzdory právě jim, venkovským analfabetům, nám ti městští supervzdělanci, naordinovali i Vítězství pracujícíh v únoru 1948. A nejspíš i samet roku 1989. Jste si jist, občane Kopecký, že jedině ostud lze očekávatb rozum? Vrtá mi hlavou, i když jsem ze stotisícového města. Nebo právě proto?

      Vymazat
    2. 4:47
      Je dobře, že Vám to vrtá hlavou, i když zatím bohužel s chabými výsledky.

      Vymazat
    3. 4:47-joo být z Vídně, jako pan JK, to by byly výsledky!

      Vymazat
    4. Jene Kopecký, výsledky jsem ještě neuvedl, takže je nemůžete hodnotit. Já se domníval, že jste na vyšší úrovni. Lituji.

      Vymazat
  16. 11:34

    Nevadí, já si rád počkám.

    (Za výsledky toho vrtání jsem, asi unáhleně, považoval ty "městské supervzdělance"; omlouvám se.)

    OdpovědětVymazat

Reklama