Reklama

.

.

pátek 7. dubna 2017

Asad by musel být úplný idiot, aby použil chemické zbraně, když vyhrává na všech frontách!

Ladislav Kašuka
7.4. 2017   posláno redakci NR
V okamžiku, kdy syrská armáda za pomoci Ruska a dalších spojenců vítězí na všech frontách a světoví politici se začínali smiřovat s realitou, že Bašár Asad zůstane prezidentem a bez masivního vojenského zásahu NATO s tím lze jen těžko něco udělat, najednou přišel úterní chemický útok na civilisty v Chán Šajchůnu v provincii Idlíb. Západní politici a Turci okamžitě hází všechnu vinu na Asada, ale řekněte sami, pokud použijete mozek a jednoduchou selskou logiku, dává Vám něco takového smysl?

Asad by totiž musel být úplný idiot, kdyby dal své armádě povel k chemickému útoku v okamžiku, kdy to vůbec nemá zapotřebí. Nechme teď stranou debatu o tom, jestli by toho byl morálně schopen, čemuž osobně příliš nevěřím a zaměřme se na fakta. Syrská armáda má v Rusku mocného spojence, díky kterému obrátila válku ve svůj prospěch. Používá v drtivé většině staré sovětské zbraně, do kterých jí Rusko dodává ze svých nepřeberných zásob dostatek munice, takže nemá zapotřebí házet někam nějaké druhořadé barelové bomby se sarinem, díky kterým válku určitě nevyhraje.

Na druhé straně povstalcům z řad islámských extremistů dochází úplně všechno, od lidí po zbraně a munici. Navíc ztrácí rychle území, na kterých mohou operovat a smrtící kruh syrské armády se kolem nich pomalu, ale jistě neúprosně svírá. V Americe k jejich smůle vyhrál volby prezident, jehož podpora někomu, o kterém sám řekl, že vůbec neví co je vlastně zač, je mírně řečeno nejistá. Takže v okamžiku, kdy se z Washingtonu ozvou slova o tom, že svržení Asada již není prioritou USA, zbývá povstalcům volba mezi kapitulací, smrtí, nebo činem, který by byl tak hrozný a šokující, že se je západ i přes hrozbu, že se kvůli tomu dostane do křížku s Ruskem, znovu rozhodne podporovat.

A na závěr se tedy sami sebe zeptejte, jestli by použití chemických zbraní na pár civilistů pomohlo nějak Asadovi, nebo spíše povstalcům bojujícím proti němu. Každopádně pevně doufám, že se OSN rozhodne důsledně prošetřit všechny varianty a ten, kdo hrůzný útok zosnoval, se dočká zaslouženého trestu, ať je to kdokoliv!




115 komentářů :

  1. Tak a je to tady, vražda v přímém přenosu. Vrah Donald se ukázal. Nenávidím je všechny ty svině. Bohužel se obávám, že nás zradí i Zeman, za těchto okolností je jeho případná návštěva vraha zcela mimo mísu. Kdo neodsoudí USA a navíc se s nima bude stotožňovat a chválit je za jejich podlý čin zaslouží odplatu.ČSSD pro mě definitivně skončila již dříve ,ale po tomto je brána jako katan a katan zaslouží smrt.Jako by nestačila podpora banderovců, teď ještě tohle. Smrt vrahům a jejich podporovatelům. Ivo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivoušku, jaký vrah? Trump je přece nekompromisní bojovník proti establišmentu, proti globalistům, největší mírotvorce a přítel Putina.
      Aspoň tak jste tu fanaticky blábolili celý poslední rok a běda když s váma zkusil někdo polemizovat.

      Vymazat
    2. 10:54
      Kdyby tady někdo z nás byl doopravdy fanatik,tak ty už prdíš do hlíny lejnolahvárenský demagogu!!!

      Vymazat
    3. Vzhledem k anonymitě diskuzí není vyloučeno, při trošičce fantazie, že Ivo 10:48 a Anonym 10:54 jsou tentýž placený trol.

      Vymazat
    4. Debile. Já jsem napsal první příspěvek a zcela jej i po hodině potvrzuju. Nechápu proč myslíš , že jsem trol. Nejspíš proto, že nevíš kdo je trol. Tak já ti ti vysvětlím, trol je rozbíječ diskuzí. Tedy něco jako jseš ty . Můj příspěvek je napsán na základě pocitu po neospravedlnitelné agresi a bohužel také po slovech našich vrcholných politiků, kteří již od samého začátku se těšily na pytle mrtvol vojáků RF odvážených ze Sýriie. To se nestalo a naopak Sýrie začínala s osvobozováním . To těm sviním a mezi ně samozřejmě patříš i ty zmrde nevyhovovalo. Tak si vymysleli útok plynem. Bez vyšetřování a zrádně v noci.Nejspíše nebyl čas. A proti takovým jako jsem popsal zde vystupuju a taky přidávám své jméno . A těď se také podepiš.
      Ivo Vondrák

      Vymazat
    5. Naše vláda podle hlášení TV NOVA vlezla do Trumpy (_!_) ... a podpořila obdobu německého opětování polské palby z 1. 9. 1939. Takže ostřelování Gdaňské pošty, ostřelování Westerplate a OPĚTOVÁNÍ POLSKÉ PALBY nejenom u Gleiwitz bude zpřejmě naší protektorátní věrchuškou rehabilitováno.

      Stydím se za tu procizáckou verbež, co nám vládne. Chápu, že nemáme ani cepy... ale pak by nám slušelo důstojné mlčení...

      Vymazat
    6. 10:54 Podle všeho jandův trotle jsi to byl právě ty, kdo tu toho amíckýho Trumpetu vychvaloval.

      Vymazat
    7. Znovu si připomeňme: V Sýrii se od počátku nehraje o Asada, ale o Rusko. Válka je v této chvíli opět mnohem blíž. Trump a jeho volební vítězství je definitivně poraženo.

      Jedenadvacátě století začalo až 11. září 2001. Fatální rok 2017 začal právě dnes.

      Vymazat
    8. Před
      chvílí jsem viděl tiskovku NGŠ RF, který potvrdil útok na leteckou základnu s tím, že z 59 raket dopadlo pouze 23 a dále ukázal letecké snímky základny, kde je minimální poškození. Letové a pojížděcí dráhy jsou bez zásahu a úly také. Pár letadel v dílnách útok odneslo. Nasazení a efektivitu Tomahawků ohodnotil jako krajně nízkou.

      Vymazat
    9. Je víc než pravděpodobné, že chemické zbraně použili Assadovi odpůrci, podporovaní a řízení USA. Počkat si na přílet Syrských letadel a pak odpálit barel s otravným plynem v civilní čtvrti, nebude asi nic těžkého vymyslet ani realizovat. Assad by musel být opravdu naprostý hlupák, aby tohle udělal v situaci, kdy vítězí na všech frontách, a když navíc musí vědět, že by tím proti sobě poštval celou světovou veřejnost. Jsou to věci tak průhledné a prosté, že mě až děsí, čeho jsou západní stratégové schopní příště. Navíc jsou si jistí, že jejich média a loutkoví politici to věřejnosti zase nějak vysvětlí. Oni si prostě myslí, že jsme všichni úplni pitomci, kteří neumí používat mozek a vyhledávat informace.

      Vymazat
    10. Bašar Asad, že by idiot?
      I položil na oltář své vlasti,
      kruté mentální své strasti:
      Obětoval se nám milý Trump,
      z idiota stal se lump.

      Vymazat
    11. Souhlas s 23:26. Skoda ze USA a vsechny zapadni zeme jsou okupovany a rizeny Sionistikou elitou a Israelem. Zidi jsou moc chytri a vyscani aby sli obetovat jejich bohem vybrane zivoty tak radeji poslou mlade blbecky z USA a NATO prosazovat jejich zajmy. A valky jsou zdrojem penez a pro zidy to je asi ta jedina vec co maji v hlave a prostrednictvim klani a podvodu a financi so si nakradly poslednich 2000 let od lidstva se jim zatim dari. Velka skoda ze miliony lidi zemrelo a jeste neni konec....

      Vymazat
  2. Samozrejme ze to nebyl Assad ani rusove. To musi byt jasne kazdemu kdo ma dve mozkove bunky schopne komunikovat, na to jeden nemusi byt raketovy vedec aby pochopil ze je to false flag.
    Ron Paul, byvaly kandidat na presidenta USA, prohlasil ze je plynovy utok dilem zidovske tajne sluzby MOSSAD.
    mossad byl i za utokem 9/11.
    Je to zacatek treti svetove valky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ronpaullibertyreport.com/archives/false-flag-ron-paul-says-syrian-chemical-attack-makes-no-sense

      Vymazat
    2. Američtí zločinci čekali jen na záminku, aby podpořili další teroristický stát, stát Izrael!!!!!

      Vymazat
  3. Jistě myslícího napadne varianta, že to byl akt provedený "rebely", protože potřebovali otočit kormidlem Trumpa ve svůj prospěch a neprospěch Damašku. Ale jak se ukazuje z překotného sledu událostí, za tím mazaným trikem je asi Trump a jeho militaristé. Potřebovali vymyslet pro Svět báchorku a potřebě zničení Sýrie svými raketami a bombami. Proto bylo nutné udělat katastrofický čin, svést ho na Damašek a pak ho za to "trestat"- jako Hitler si vyrobil důvod pro 2. světovou válku, tak Trump ji nyní vyrábí pro tu 3. Jen jsem zvědav, co na to čínský prezident. Podle mne by měl sednout do letadla a letět domů - s Hitlery jednají jen Chamberleini a Daladierové, možná Trumpové, ale jistě ne Číňani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom aby Číňan neskončil jako vydírané rukojmí. Trump je zase vydíratelný jak přes jeho děti (bylo by jich škoda, pane presidente...), tak přes možnost naprostého ožebračení...

      Vymazat
  4. Nebo Asad někde udeřil na americké poradce a mohla to být odveta z hrdosti, v každém případě dost hustý

    OdpovědětVymazat
  5. USA se rozhodly stůj co stůj odstranit Asada a neštítí se pro tuto věc ani chemického útoku svalovaného samozřejmě na Asada. Proč čekat na výsledky vyšetřování, když jsme si připravily půdu pro další agresivní vpád do Sýrie, že USA?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu si připomeňme: V Sýrii se od počátku nehraje o Asada, ale o Rusko. Válka je v této chvíli opět mnohem blíž. Trump a jeho volební vítězství je definitivně poraženo.

      Jedenadvacátě století začalo až 11. září 2001. Fatální rok 2017 začal právě dnes.

      Vymazat
  6. Milý Ivo 10:48, v anonymních diskuzích se někdy dost těžko poznává, kdo na jaké straně stojí, obzvlášť když dotyčný předkládá nějaká hodně ulítlá stanoviska. Takže názorů "pod falešnou vlajkou" je tady pak jako máku a tak nevím ani, z jaké pozice vy jste napsal to, co jste napsal.

    Vzhledem k tomu ale, že Trump má velké vleklé potíže vůbec nějak vládnout, tak jednoduše napsat "vrah Donald" je asi hodně předpojaté.

    A ještě do toho naroubovat "zradu Zemana", tak to už je opravdu na zamyšlení, proč nám tyhle "názory" podsouváte.

    Souhlasím, že ČSSD zradila a zrazuje náš národ, že Američani zase znovu prokázali, že Boha jenom káží, ale vzývají Satana.
    S tím Trumpem je to naprosto nejasné a se Zemanem ještě víc, ale nasazovat na ně, to je absolutně předčasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud se to nevyšetří,agresor je USA.
      Ivo má pravdu,každý by měl agresora odsoudit a i Zeman v četně naší vlády.Jinak podotknu,začíná to být hustý,že nebude prostor pro jednání a můžeme se modlit,ať se moc netrápíme před smrtí.

      Vymazat
    2. Vláďo z Brna, děkuji za reakci ale nejspíše jsi špatně četl, já jsem nerouboval žádnou zradu Zemana, já se jen obávám, že nás zradí a protože jak jistě víš je to člověk který je ve své podstatě narcis a tak si myslím, že se k této situaci bude stavět opatrně, aby se mu cesta do USA nijak neuzavřela, bude-li to nějak jinak rád svůj omyl přijmu a Zemanovi se zde omluvím. Ale jak znovu píšu napsal jsem, že se obávám. K tomu Donaldovi je to bez diskuze. Člověk který svévolně zaviní něčí smrt na základě falešného nebo minimálně neprokázaného obvinění je u mě vrah. vrah který si myslí, že je nepotrestatelný. Soudce lynč. Svině a jidáš.Ale asi bys Vláďo hovořil jinak kdyby ti tam zemřel někdo z rodiny, myslím na té napadené základně. To nemluvím o materiálních škodách a co je také podstatné velice silném oslabení Syrské armády. Je zajímavé, že současně s útokem vrahů z USA zaútočili i jejich spojenci z ISIL. Není to poprvé, američané zabíjeli již takto jednou, tenkrát jim padlo za oběť asi sto vojáků ze syrské armády a současně zaútočili přátelé a spojenci z ISIL. Co dodat. Vím, že jste to nemyslil tak zle jak to vyznělo, to se asi již dnes stane zvykem i já jsem se rozhodl, že odhazuji rukavičky a podle toho budu psát a také se chovat. Ivo Vondrák

      Vymazat
    3. Uz je vam jasno do jake nedustojne role fackovaciho panaka se Cesko dostalo. Diky Havlovi. Nemit armadu ted kdyz zacina Svetova Valka, to muzou udelat jen havlisti.
      Valka je tu.

      Vymazat
  7. No a vidíte USA předběhlo nějaké vyšetřování udeřilo raketami na Syrii a Rusko zase nic, a to má prý Rusko pod kontrolou vzdušný prostor Syrie , jak je vidět nemá. Teď Putin vidí, že Trump není přítel Ruska, a jsem zvědavý, jak tento test připravenosti Ruska ustojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mně to dost překvapilo, zejména, když rusáci byli o tom útoku uvědoměni. Je ale otázka, jak dlouho před tím. V každém případě, když američtí yahoos řvali o ruské agresi, tak toto je čítankový příklad agrese.

      Vymazat
    2. Že není již třetí světová,tak můžete opět poděkovat Vladimíru Vladímiroviči.Určitě to nese těžce, ale zřejmě to ještě nebylo tak za hranou aby nechal zničit svět.Uvažujte .
      lada

      Vymazat
    3. Proč myslíte, že "Rusko nic"? Kam se asi ztratilo těch 36 Tomahawků, které základnu nezasáhly a neví se ani kam spadly? Někdo je asi odklonil nebo zničil. Počet ztracených (36) odpovídá jedné salvě S-400.

      Vymazat
  8. 11:18
    Jestli chceš válku tak padej do Fuckingtownu a dobrovolně se přihlás ty vemeno z kachny....až to USSA RUSKO VRÁTI ZAČNETE MAZEC!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsi tam? Nebo si nebyl dal nez za humnama.

      Vymazat
  9. Vini jste všichni vy, kteří jste fanaticky podporovali Trumpa a dělali jste z něj spasitele. Jste spoluviníci. Měli byste všichni zalézt 100 metrů pod zem a stydět se za svou nekonečnou blbost a naivitu. A ne tu ještě vykřikovat další vaše hovadiny jako by se nechumelilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pozoruhodné, že anonymního ze 7. dubna 2017 11:43 a řadu dalších nenapadá, co všechno se může dít v USA, když se srazí mocní. Vezměme příběh Kennedyovců, „nehody“ některých dalších, třeba i původní záměr Obamy a teď osobností kolem D. Trumpa. Možná nastal čas, kdy ryzí zločinci, lidé zcela bez zábran, vyhrávají.

      Vymazat
    2. 12:04
      Ty milovníku Hitlery a Onany,nech si ty průpovídky pro lejnolahvárenský trotly!!!!

      Vymazat
    3. Otázka 12:04, umíš číst? Jestli ano, pokus se zamyslet. Dík

      Vymazat
  10. 11:43 trump je menší zlo než clintonová nepodporuje migraci

    a ty chemické zbraně to je ta samá lež jak o iráku usa šmejdi mají vyplundrované zdroje tak chtěj krást Syrskou ropu za podpory teroristů

    OdpovědětVymazat
  11. Normální člověk i bez právnického vzdělání si musí nutně položit otázku ,,cui bono." Asadovi ne. Ani Rusům ne, ba ani Američanům. U těch je jen s podivem jak rychle odhalili viníka a proti němu zasáhli. Vlastně ono to tak s podivem ani není. Prostě je to jejich ,,tradice."

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11.59,usa bolo jasne,ze bezletovu zonu nepresadia a Syrcania celkom uspesne drzali ISIL...preto potrebovali znemoznit operovat Syrske letectvo,preto ta habadura s chemiou a hned nasledne znicenie letiska...ake jednoduche a opat hned zautocil ISIL,ci Daes na HOMS.

      Vymazat
  12. Jak je vidět ta pravda a láska nemá meze. O nějaké demokracii už není možno ani snít. Ale lež má krátké nohy a pravda neuteče.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak co debílci? Kde je vychvalování Dona, jako před volbama? 😂😂😂 Nevidíte si do huby zmanipulovaná lůzo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deryle, nejspíš Ti nerozumím a tak budu rád, když mi to vysvětlíš. Jsou totiž v tvém příspěvku nějaké nesrovnatelnosti. ¨
      Proč nám říkáš . že jsme debílci, když jme chtěli jen nějakou změnu a tu nám přinášel možná naivně, jak se ukazuje opravdu naivně Donald.Nebo si myslíš, že ta kráva Hitleri by byla lepší? Co je to zmanipulovatelná lůza. To jako, že jsme jedinní, kteří se nedali ošálit našimi zpravodajci věřili ve vítězství Donalda? Nebyl jsi spíš zmanipulovaný naší ČT ty? A vlastně máš nebo nemáš radost z agrese USA? Jestli odpovíš budu Ti vděčný , takhle si myslím jen, že jsi obyčejný tlučhuba, který si a ktomu použiji tvoje slova"nevidí do huby".

      Vymazat
    2. Jsem anarchista, nevolím nikoho. Jen mě pobavilo, jak se bojovalo proti Clinton. A najednou je to zase špatně. Jste zmanipulovaní. Každý kdo stojí na jedné z těchto dvou stran je zmanipulovaný.

      Vymazat
    3. No spatne to je pro Cesko

      Vymazat
  14. A vůbec, kde je vlastně Hovnolulu? Asi mu to teď pěkně šrotuje v palici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby ho Dvorak nemazal tak by tu byl

      Vymazat
  15. A kde byl ten nepřekonatelný systém S300 a nebo S400 a nebo třeba S888 ?? To bylo řečí - že Syrské nebe je bezpečné .
    Takže buď protiletadlový systém S .. xy je nějaká habaďůra a vůbec jim to nefunguje a nebo Rusové mlčky se zásahem souhlasili.
    Myslím, že to druhé je pravda - už i oni mají toho Assada plné zuby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád bych věděl 12:27 jak bys rozhodoval vázán dohodou s účastníkem bojových operací, která stanoví pravidla vylučující vzájemné střetnutí, když ti ohlásí s předstihem 4 hodin svoji akci. Znáš jeho možnosti co do počtu střel, jejich manévrovací schopnost. Znáš kapacitu svých obranných prostředků. Spotřebuješ jejich významnou část, abys riskoval nedostatečné krytí vlastních, tedy významnějších pozic a prostředků? Ostatně, pokud je to pravda, Ruská federace vypověděla dohodu, která je zmíněná shora. Chápeš vůbec, kam až to ta jistá namyšlená mocnost, u které dokonce není jasné, kdo vůbec tam rozhoduje, kam až to ta mocnost žene?

      Vymazat
    2. pro 13:34
      takže ještě jednou: najdi si články z ruských zdrojů Sputnik apod. jaká to byla sláva , když nasadili do Syrie S300 a S400. Potvrzovali, že od te´d je Syrie na nebi bezpečná.
      A skutečnost ? Myslíš, že USA to neví - jaké tam jsou protiletadlové a protiraketové systémy ?
      Ale zřejmě mají i informace o tom, jak to rusům funguje - a proto klidně vypustili desítky raket a věděli, že ty protiraketové systémy asi nic nezmůžou.
      Proto jsem se ve svém příspěvku upřímně té ruské naivitě zasmál.
      A kolik to bylo slávy !

      Vymazat
    3. Naivo 13:44, odmyslet si propagandu je to první, o co se musíš pokusit, abys měl šanci chápat události. Takže znovu, USA a RF mají dohodu, která zajišťuje, že se vojensky nestřetnou. USA ohlásí raketový útok na pozici Bašára Asada. RF vojensky nereaguje, ale vypoví předmětnou smlouvu. Druhá věc je, kdo si může a kdo ne, dovolit plýtvat bojovou technikou. Každému snad musí být jasné, že RF ne. Jak se můžeš v tak elementárních skutečnostech bahnit a nic nechápat?

      Vymazat
    4. 1412
      možná Rusko a USA mají dohodu, ale proč se tedy Rusko prsilo umístěním S300/400 na území Syrie s tím, že od ted je nebe nad Syrií bezpečné !! Proti komu to nasadili ?? Když rebelové a assadova opozice nemá letectvo ?? Letectvo mají jen USA a v té oblasti možná někteří NATO členové ..
      Jako obvykle jde jen o velkohubou reklamu ruské techniky, která pravděpodobně v prvním ostrém boji ani trochu nebyla schopna zareagovat.

      Vymazat
    5. Pane 15:29. Ruské S 300, popřípadě S 400 jsou určeny na ochranu ruských základen před raketami i letadly a nikoliv na ochranu Syrských základen. To nechápete takto elementární věci? Navíc sestřelovat laciné podzvukové rakety s plochou dráhou letu raketami S 300 by bylo krajně neefektivní.

      Vymazat
    6. 13:44 ty tomahavky staly mnohem vic nez to co trefily, pochopitelne nepocitaje do toho lidske obeti

      Vymazat
  16. To, že pan Trump zaútočil, aniž by tuto tragédii důkladně vyšetřil, alespoň pro mě znamená, že akce byla připravena. Jestliže USA vpadly pod vylhanou záminkou do Iráku, proč by to neudělaly v Sýrii!!! To, co se teď stalo je zločin a nyní je již jasné kdo má zájem na tom aby se v Sýrii válčilo co nejdéle. Mám nepříjemný pocit, že zde jde o něco více: O GENOCIDU ARABSKÉHO NÁRODA . . . TO AŤ SOUDÍ BŮH . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA mají zdorje informací, které jednoznačně ukazují na assadovo letectvo. A pokud použili chemické bomby, tal zásah je velmi nutný a to bez ohledu na nějaké mezinárodní dohody a nebo mezinárodní pravidla.
      Chceš snad aby nám někde v Evropě vybuchla nějaká chemická miunice, co nějaký popšuk ji odtamtud doveze ?

      Vymazat
    2. Jo, to jistě, mají stejně spolehlivé zdroje jako před lety v Iráku . .

      Vymazat
    3. 13:54 nakonec i v Iráku byly chemické zbraně ... najdi si zprávy o likvidaci.
      Alůlůe to není důležité - mezitím zpravodajské služby zachránily mnoho možných útoků, problémů a teroristického nebezpečí.
      trump to dobře ví a proto k CIA a jiným složkám změnil po nástuopu do Bílého domu svůj postoj. potřebuje jejich informace.
      A všimni - jakmile je dostal, tak jedná. Žádné kamarádství s Ruskem nebude - to si jen dělali Rusové plané naděje.
      Ještě budou litovat, že tam nesedí Clintonka, která byla alespon vypočítatelná a čitelná. trump se projevuje docela nečekaně a zatím v neprospěch nějaké družby s Ruskem.

      Vymazat
  17. Pod kontrolou OSN a jeho kontrolou bylo potvrzeno,že chemické zbraně byly odvezeny ze země.Tak jaka kontrolu a podmínky byly tehdy když se odvoz a ničení chemických zbraní uskutečnil?Nyní je obviňován Asad,že použil tyto zbraně.Prokázano to nebylo a již je celosvětová reakce?
    Pokud by to bylo prokázano měla podniknout koalice ještě
    tvrdší postih.Jinak Sobotka a celá pravice svým podlézavým postojem je pro národ nepřijatelná.Znovu se opakuje humanitární bombardování!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:06 ze země před 5-ti lety odvezli pouze část, kterou tehdy Assad přiznal.
      Jak je vidět, tak měl v rukávu ještě další zásoby. pěkného kamaráda mají ti Rusové - a ještě ho podporují.

      Vymazat
    2. 13,47
      NÁVRAT USSÁCKÝHO DOBROSERA A HAVLOBANDEROVSKÝHO IDIOTA!!!!!!

      Vymazat
    3. 14:09 a proč se nám tady ohlašuješ ? Vždyt my Tě podle Tvého projevu už zdaleka poznáme...

      Vymazat
  18. Obvinit je možné i státnika,kde je napsáno,že příkaz k tak humanitárnímu útoku vymyslel Trump.V žádném případě se ho nezastávám,ale není to zámněr globalistů? Jestli chtějí uspět tak musí nemožné dobře věděli, že Putin nebude reagovat odvetou.Proto aspoň já sem mu vděčen.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové měli s USA dohodu o koordinaci akcí. USA ji porušili. Jako obvykle: MH17 ještě nedopadlo a Kerry již obvinil Rusko a Opolčence. Uběhly tři roky a nic se nevyšetřilo. Podobně to bude s chemickým útokem.Komu to prospělo? Samozřejmě západu a naši holohlaví zajíci jen přitakávají.

      Vymazat
    2. 14:43
      1/ dohoda nedohoda. když nějaký blbec použije chemickou munici, tak USA velmi správně zareagovaly. Je to podle mne se souhlasem rusů, kteří už Assada mají možná plné zuby. Ani nemukli, když to okolo nich lítalo.
      Ale je docela možné, že jim ta slavná S300/400 nefunguje.
      2/ McCain a Kerry udělali prohlášení o havárii MH17 až později ten den, McCain dokonce až další den po havárii. A to už dostali informace od svých zpravodajských služeb - a nebo si myslíš, že kecají jen tak ? Jako náš Zeman ? Který je k smíchu celému světu ?
      A havárie je už dávno vyšetřená a vinníci známí - stačí si najít zprávu mezinárodní vyšetřovací komise k MH17 = byli to separatisté a nebo přímo rusští vojáci, kteří ruským BUKEM narychlo potom odvezeným omylem sestřelili civilní letadlo.
      Podle mne už Rusko dávno vyřešilo kompenzaci Holandsku a pozůstalým a nejraději by byli, aby se na všechno v tichosti zapomnělo.

      Vymazat
    3. Pro 15.42 : Proč by to Asad dělal , všude vítězí ! Navíc všechny chem. zbraně mu už dávno zlikvidovali !!

      Vymazat
    4. Pro 15:42. Věřit soudruhu pravdoláskaři straně, USA a nepochybovat.Co Iraq pořád věříš, že tam byly zbraně HN? Co víš o MH17 a komisi v Holandsku. Z jaké pozice Jste v řadě se západními politiky, se Sobotkou. Vždyť nemáte nic v ruce a jen slepě věříte a poslucháte. Co takhle zkoumat a hledat pravdu bez toho vlezdoprdelismu? A Zeman? Ten alespoň přemýšlí a nedělá ukvapené soudy. Bude opět dobrý prezident.

      Vymazat
    5. Pro 15:42.Nyní řekl Kohlíček na PL.USA vybombardovali leteckou základnu proto, aby zjistili, že odtamtud žádné chemické bomby nevzlétly, což se jim potvrdilo. Je to opravdu tvrdá prověrka a Rusy půl hodiny předem varovali.Zřejmě rověřovali, zda jsou na základně další chemické zbraně.

      Vymazat
  19. teraz má Rusko právo každé lietadlo zostreliť - a čo sa aj stane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:28 asi jim ale ty S300 a S400 vůbec nefungují. Rusové jen koukali jak jim to tam lítá a nebyli schopni nic udělat.
      Pravděpodobně jim to nefunguje a nebo nefungovalo vůbec nikdy - a dělali jen propagandu. Jako obvykle.

      Vymazat
    2. 13,48
      Ty tam seš osobně přítomnej ty lejnolahvárenskej geronte,že tak pindáš???!
      Nebo už zas máš tři v žíle a seš nepřemožitelnej jako hovno u cesty!!!!!!

      Vymazat
    3. 14:11 ono kolikrát stačí se podívat na výsledek. Dnes ráno Rusové jen čuměli a slavný systém S300/400 nefungoval.

      Vymazat
  20. Říká se dvakrát měř a jednou řež,to asi nezná Trump.
    Ukazuje se,že to bylo zmanipulováno,naaranžováno.Normálně nějaké mrtvoly dovezly bíle přilby a někteří to dělali za peníze,po filmování vstali a odešli.

    OdpovědětVymazat
  21. Jedna věc je v dané situaci dobrá. Odkopou se všichni zrádci a americký řiťolezové. Dobře si pamatujme kdo schvaloval tuto teroristickou akci Fašinktonu.

    OdpovědětVymazat
  22. Zde je nick honolulu...DEJTE mi moznost vam vysvetlit dve veci !
    Prvni vec !
    Kabinet presidenta Trumpa se rozdelil na dve frakce !
    Dve skupiny, ktere se vzajemne NEMAJI RADI.
    Americane pro ne maji nazevy. Skupina NACIONALISTU a skupina, t.zv. WEST WING "DEMOKRATS".

    Prvni skupina NACIONALISTE = Steve Bannon, Jeff Sessions, Steve Miller a Kellyan Conway, jsou nejvlivnejsi clenove.

    Druha skupina WEST WINGS DEMOKRATS = Jared Kushner, (velmi mlady manzel presidentovi dcery Ivanky), Gary Cohn, a Dina Powell, jsou jeji nejvlivenejsi clenove.

    Bannonova skupina a Kushnerova skupina meli velmi rozdilne nazory na to, co se deje v Syrii a Bannon hrozil resignaci.
    Bannon chtel Syrii odepsat a Kushner ne. Kushner vyhral a Syrie byla bombardovana - nejaka letecka zakladna, ale Rusove to vedeli predem. Jak ? Nevim !

    Druha vec !
    Valka v Syrii neni obcanska valka, ale valka by proxy.

    Valka v zastoupeni. Iran (Persane - Arijci) a Saudska Arabie (Semite) se rvou o prvni misto v Muslimskem svete.
    Krome toho maji rozdilne nabozenstvi.

    Situace pro svet je nebezpecna proto, ze obe strany maji svoje spojence, ktere budou vtazeny do konfliktu ! (Tak jako v prvni svetove valce.

    Benefitem teto valky bude pravdepodobne Israel a Turecko, protoze si rozdeli Syrii.
    Tak se na to diva americka verejnost a ja NEJSEM zodpovedny za nic jineho nez preklad.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, je mi líto, ale pokud se z toho nevyklube nějaká geniální "rošáda", tak Trump skončil!
      Buď je "nastrčený panák" pro "oblbnutí mas" nebo je hloupý nebo ho něčím přitlačili k zemi.
      Tak jako neměl "uvolnit" svého generála, tak nikdy neměl "změnit názor" na Asada a Sýrii!
      A na Kongres měl tlačit přes aktivování té veřejnosti, která je na jeho straně.
      V každém případě je to konec nadějí nás všech, kteří doufali, že by mohl něco změnit.
      Teď už je to jen na Rusku a Číně.
      Pavel p

      Vymazat
    2. Trump je nastrceny panak, jinak by tam nebyl, vsichni mimo JFK byli a budou jen nastrceni panaci v rukach zidovskych lichvaru. Budto budes poslouchat a nebo se ti bude valet mozek na silnici.
      Trump je ubohy zidovsky pohunek, dela jen to co ma narizeno, tak na neho nebudte tak tvrdi, on ma spoustu prace si nahonit svoji trapnou prehazovacku coz mu zabere 3 hodiny kazde rano a nema moc casu si rozebrat o co vlastne jde, je to svym zpusobem chudak.

      Vymazat
    3. Nemaluj si to, naka bojuvka nekde daleko jen tak Americkeho presidenta ze sedla nevyhodi, ale male zemicky jako Cesko by to mohlo potopit. Kdo by se se mnou chtel vsadit ktery rezim vydrzi dele, Cesky ci Americky? Bojite se vsadit?

      Vymazat
    4. 0:24 jak se vede, horni dolni aka hovnolulu? Jsi nenapadny jak pulmetrovy hovno v pruchodu.

      Vymazat
    5. Cili kabinet Trumpa je nefunkcni, Trump, jakozto commander in chief je nefunkcni, nema zadnou moc, je plne v rukach jeho loutkaru.

      Vymazat
  23. honolulu.
    V pořádku,jenže,Trumpa dostali do nepříjemné situace,aniž by si všechno ověřil,dal povel bombardovat Sýrii.Už se ukazuje,že to bylo naaranžované skupinou bílých přileb.Žádný chemický útok Assad neprovedl a Trump je za bl..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co, tohle Trump a Amerika prezije

      Vymazat
  24. 12:26... nic mi v palici nesrotuje a zatim mam presny obraz toho, co se deje, protoze SUDICKY, me obdarily dobrym cichem, logikou a bystrosti.

    Rozkol v presidentove kabinetu je vazna vec a pozici presidenta Trumpa oslabuje...
    Myslim si, ze rozkol je pouze docasny a myslim si, ze West Wing Democrats plni ZADANI skupiny, ktera bude mit benefit z rozdeleni Syrie jako koristi.

    Kdo to asi je vam nemusim jmenovat - snad ! Ale u vas clovek nikdy nevi.
    nick HONOLULU - bystrozraky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to nebude Hovnolulu tim, ze je ten tvuj Trump (stejne jako Zeman a Putin) obycejne hovado.

      Vymazat
    2. Manipulátory typu 14:22h, či těch co se snaží různě pomlouvat Rusko (že jsou domluvení s amíkama, či že maj špatný zbraně, atd.) a Asada ( že měl skryté zásoby chemických látek, které teď, když vítězí a americká přítomnost ztrácí své "rádoby opodstatnění" musí "rychle použít", aby se "mohlo bojovat dál"..)nemá smysl vůbec vnímat!
      A s "naší" EU to vypadá taky špatně!
      Pavel p

      Vymazat
    3. 14:22 byl si nekdy na Havaji, v Honolulu, zapecniku?

      Vymazat
    4. Ale srotuje, jsi zesmesnen po tom fanatickem vychvalovani staryho napomadovanyho exota Trumpa ktery je jen dalsi z rady loutek USA "presidentu". Vubec nezalezi na tom jaky spin se snazis na to nahodit, pravda je nabiledni. Trump je pohunek zidu a pouze kona prikazy.

      Vymazat
  25. Rusko jedná s mezinárodními aerolinkami, jestli může opět proplout parní křižník Kuznětsov Lamanšským průlivem. Kouř z kotlů totiž při nedávném přejezdu zadýmil oblohu na několik hodin a způsobil velké problémy letounům mířícím přes Atlantik. Rusko tak dává najevo, že by rádo poslalo postupně všechny tři své lodě (parník Kuznětsov, opravárenská loď Kuzmič a loď s náhradními díly Urvikost) do Středozemního moře, kvůli eskalaci svých neúspěchů v Sýrii.

    OdpovědětVymazat
  26. Ta úpěnlivá snaha vyvolat válku a svést to na Rusko je zřejmá. Zkoušeli to přes Ukrajinu - majdan, sestřel civilního letadla, zkoušejí to s pomocí teroristů a imigrační invaze a teď to zkoušejí přes Asáda. Oprašují vzpomínky na zahájení druhé světové, když Němci v Polsku převlečení za Poláky přepadli Němce. A bylo vymalováno. Ušákům se "západem", není žádné podlé svinstvo cizí.

    OdpovědětVymazat
  27. 14:01... Panove mezi Persany a mezi Araby, je takova nenavist, ze chemicky utok, at uz se stal nebo nestal, nikoho nezajima.

    Bannon je Nacionalista a zarazena osina v riti skupiny, kterou nechci jmenovat a ktere utok na nejake letiste vyhovuje. Rusove vsak byli varovani a hodinu pred utokem byli z letiste pryc. To rikaji nase media. Kdo je varoval nevim. Media to take nevi a kdyz vi tak mlci.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu ja som zodpovedny clovek,ale poviem ti,ze je na case priyebat usa jadro,aby ludia usa vedeli,co je vojna !!Co si kolonialna amerika dovoluje,je skutocne privela ! Trump sa ukazal na celej ciare kto je ..je to hostapler !!Odrazu zmenil nazor na Asada a za tyzden ho bombarduje! Spina jena zidovska !

      Vymazat
  28. Znovu si připomeňme: V Sýrii se od počátku nehraje o Asada, ale o Rusko. Válka je v této chvíli opět mnohem blíž. Trump a jeho volební vítězství je definitivně poraženo.

    Jedenadvacátě století začalo až 11. září 2001. Fatální rok 2017 začal právě dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suhlaim s vami14.38 . Tento den si treba zapamatat ako den definitivnej porazky prezidenta Donalda Trumpa a jeho volebneho programu. Od teraz to bude Hilary Trump a nadeje na odvratenie vojny odchadzaju do nenavratna.Zial.
      Okoloiduci

      Vymazat
    2. Nechod Cesko s Amiky na led
      Amik se zklouzne a Cesko si nohy zlame
      Kdo je tady houpak?

      Vymazat
  29. 14:22... Nesouhlasim s tvym nazorem, ze tebou jmenovani 3 statnici jsou hovada.
    Oni ziji pod TLAKEM. Zde je otazka, co donutilo Trumpa k jeho rozhodnuti.
    Mam sice urcite podezreni, ale je to pouze domenka. To objasni brzka budoucnost.

    Kdyby nebylo Bannona a Millera, tak by nebylo presidenta Trumpa. To, ze Bannon straci vliv, na me pusobi daleko hure nez valka (v zastoupeni) v Syrii mezi Persany a Arabi.
    Ta uz existovala 1000 let pred vznikem muslimskych nabozenstvi. To jsou proste GENY !
    To zavinila kralovna priroda.
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  30. honolulu.14:37
    Díky za odpověď.
    Napadá mě u té tisícileté války,že někdo třetí čeká za bukem.Někdy podpoří jednoho,potom druhého,aby se náhodou nedomluvili na toho třetího.

    OdpovědětVymazat
  31. Američané jsou nepoučitelní idioti, kteří se ke všem ostatním ve světě chovají stejně jako dříve u sebe doma k indiánům, nejdříve je vystřílejí a zmocní se jejich území. Doba pokročila, takže se věnují i válce mediální, kterou obhajují svoji střelbu . viz článek: http://aeronet.cz/news/a-je-to-venku-dukazy-a-fotografie-potvrdily-ze-chemicky-utok-v-idlibu-byl-zinscenovany-bilymi-prilbami-a-americkou-cia-syrska-opozice-na-twitteru-informovala-o-chemickem-utoku-den-predem/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chapes to moc jednoduse, co konecne zacit cist neco jinyho nez Majovky?

      Vymazat
  32. 14:36... Kdepak , ono jeste neni porazeno, ano je pouze zeslabeno docasne. Nacionaliste jsou silni.

    Pred 14 dny si Americane delali srandu a rikali, ze jejich president je Stephen Bannon. Dnes si delaji srandu, ze jejich president je Jared Kushner.

    Bannon je velmi chytry a mnoho "vyvolenych" se ho boji. On je genius na strategii a zde je silna nadeje, ze kdyz se na nekoho nasmeruje, tak ho zdecimuje.

    Podle alternativnich medii, vecere cinskeho presidenta s Trumpem v Mar A Lago (Palm Beach), nebyla jak se ocekavalo. Cina se cuka zdisciplinovat severni Koreu. Ta je take kamosem IRANU a bez prestani nekomu vyhrozuje valkou.

    Pouze prekladam do cestiny to, co rikaji medialni hvezdy, ktere jsou svobodne v mysleni a rikaji co maji na srdci.
    Z moji hlavy to NENI.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicku ami mediální hvězdy to je jenom přeplacený povl. Jdi se vycpat. Ten tvůj kámoš si myslí, že když ukáže čínskému presidentovi
      svůj nobl bejvák, že se tento pán posadí na zadek. Co ten trouba ví o čínské historii a o čínských stavbách.

      Vymazat
  33. Ja zajimave , ze
    Trump rikaval Obamovi, at se nevmesuje do Syrie a ted z nejakych pricin zmenil nazor.
    Podlehl tlaku Kushnera a jeho skupiny ?
    Kdo jsou ti, co stoji za Kushnerem, kdyz sam velky Bannon chtel resignmovat ?
    Je Trump unaven z nekonecnych valek se Sorosovi medii a z reseni domacich problemu , ze podlehl tlaku Kushnera ?
    My na to prijdeme ! Nastavime usi na vsechny strany.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýkoliv americký prezident (poslední vyjímkou byl snad JFK) je pouze mediálním mluvčím neviditelného "deep state", ten řídí Ameriku a svět do pekla.

      Vymazat
    2. Honolulu,USAa NATO,nemaju co robit v Syrii,je to jednoducho agresia...a ci si Bannon,ci Sranon myslia cokolvek,svet to nezaujima.USA,nech vypadne zo Syrie,lebo Rusko sa nenecha ponizovat,donekonecna a potom bude plakat obcania juesej!jozka ze slovenska.

      Vymazat
  34. Na jednom ruském webu rozebírali celkovou situaci, že hitlerovské, pardon, dnes NATO zbraně jsou už navezeny a připraveny na pozicích kolem celého Ruska od severu k jihu a že se útok Američanů a jejich loutkových spojenců očekává kdykoliv po 16. dubnu t.r. Západ chce zřejmě k útoku rychle využít i teritoria banderovské části Ukrajiny, proto také v DLR právě probíhá masivní mobilizace. Každopádně deadline je již tady. Poslední tomahavková salva v Sýrii to byla jenom drobná provokace a brknutí na Putinovy nervy.

    OdpovědětVymazat
  35. Kašuko - kdo Tě zase platí za takové propagandistické články ? Rusové - jako minule ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agente, máš to marný! Tomáš Marný

      Vymazat
    2. Jestli je Kašuka agent tak z toho alespoň něco má, v každém případě má pravdu. Já si teda myslím to co on, ale nic z toho nemám, žádný profit.

      Vymazat
  36. Pro všechny pablby, co se navážejí do S-300, S-400.
    Rusko, má nejlepší PVO na světě. A má ji už od 60. let.
    Amíci jsou v těchto věcech daleko pozadu.
    proto, že by Rusové byli chytří a Amíci blbí.
    Je to proto, že antiraketa je levná a US zbrojní komplex potřebuje drahé zbraně, aby se uživil. Proto raději investoval do letadlových lodí, ponorek, Abramsů, SDI a podobných nesmyslů.
    Americký politruk je živen a držen u moci zbrojní lobby, ruská lobby je na politrukovi závislá.
    To je rozdíl v chápání, proč.
    Při aktivaci S-300, S-400, se neodváží vzlétnout ani jeden US letoun. ANI JEDEN!.
    Tomahawk je starý šrot, nemá proti moderním systémům šanci.
    Útok na letiště Šajrat byl domluvený dopředu, proto Rusové nezasáhli. Monitorovali letiště v přímém přenosu z dronu. Letiště fakticky nepoškozeno.
    36 Tomahawků "zmizelo".
    Z 59 vystřelených.
    Ve skutečnosti je útok vojenské fiasko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://cs.wikipedia.org/wiki/S-400
      Počet současně ostřelovaných vzdušných cílů 36
      Co dodat?

      Vymazat
    2. pro oba 15:53 + 7:55
      jste nějak mimo. PVO Ruska vůbec nezareagovalo a to buď kvůlu tomu, že jim to nefunguje, a nebo kvůli tomu, že Rusko s útokem souhlasilo.
      Těch Tomahawků doletělo na cíl naprostá většina - určitě véíce jak 44, protože tolik je zaznamenaných zásahů. Na některé cíle letěly rakety po dvou a nebo dokonce po třech.
      Kdyby se Rusům podařilo alespon jednu sestřelit - tak to byste viděli ten propagandistický mejdan.
      Takhle jsou nějak zamlklí - a budou muset s těmi super truper systémy S300/400 něco udělat.
      Do Syrie je poslali právě na ochranu proti křídkatým raketám - viz https://twitter.com/Fake_MIDRF/status/850234544045268992
      Už i na tomto twitru je vidět, jak si z toho celý svět dělá legrace.
      Kdyby se aspon ti ubožáci neustále nechlubili svojí super vojenskou technikoui - jenom tady na NR je každý týden minimálně několik oslavných článků na téma Ruské armády.
      Už raději mlčte - začínám si myslet, že to tam je naprosto stejné, jako za socializmu, když jsem sloužil na vojně a jeli jsme na cvičné střelby rakeťáků do SSSR. Docela jsem zblízka viděl ten bordel.

      Vymazat
  37. Hm, valka v Syrii je válkou mezi Peršany a Araby, která existovala už 1000 let pred vznikem muslimských naboženství. Znalost historie a našeho původu pomáhá pochopit důvody dnešních válek.
    A co náš původ a původ Reginy Coeli ... není to převtělení egyptské Isis? A jaká Regina Coeli vlastně je?

    OdpovědětVymazat
  38. |Těch spekulací je přehršle, až z toho jde hlava kolem. Jen jestli to není jako s tím Rabínem, když umíral tak chtěli aby jim řekl největší svoji moudrost. Potichu zašeptal "Všechno je jinak"

    OdpovědětVymazat
  39. Kuci ceski,vy sa drzte len vaseho precedu Sobotku a mate to vyhrane!Toho zleho slovaciska,co vam urobil prebytok v rozpocte odfajcite a CHemik vas potahne k vysinam...

    OdpovědětVymazat
  40. Když už budou prošetřovat ty chemické útoky v OSN tak mohou přidat i útoky nervovým plynem ve Vietnamu. Asi si ho tam také používali Vietnamci na vlastní lidi...
    nebo ne?
    OSN mi připomína serošovo neziskovku pod ochranými křídly USA.

    OdpovědětVymazat
  41. Evroposlanec Kohlíček dnes řekl tvrdou pravdu. USA vybombardovali syrskou leteckou základnu proto, aby zjistily,že tam žádné chemické zbraně nejsou,což se jim potvrdilo.Po vybombardování tam žádné chemické bomby nebyly. A nyní by se měli všichni ti vlezdoprdelkové kát!!! včetně našeho holohlavého zajíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:14 USA především chtěli pohrozit Assadovi - neměly v úmyslu ničit a zabíjet. Proto také včas informovaly Rusko a to zase Assada.
      Cíl byl splněn - Assad si to příště nedovolí. Navíc Rusko bude muset něco vylepšit na těch PVO, kterými se neustále chlubí - a vlastně nedokázali s nimi ani zareagovat.
      I to mnohým asi otevřelo oči - s tou ruskou armádou to nebude všechno tak bezvadné.

      Vymazat
    2. Použití chemických zbraní Asadem je asi stejný figl jako útok polských vojáků na radiostanici Gliwice v roce 1939. Jelikož to nedává smysl, je to proti zdravému selskému rozumu - v obou případech - myslím si, že psát o nějakém pohružce Asadovi - je blábol. Ostatně i další indicie říkají, že opět co máme do činění s falešnou vlajkou, stejnou tedy jako v případě těch Gliwic nebo i další případy - Vietnam, útok letadel na výškové budovy v New Yorku /za dejme tomu 50 let - pokud se lidstvo dožije - se budeme dívat na 11.9.2001 stejně jako na Gliwice/.

      Vymazat
    3. 18:48 vůbec nic Jste nepochopil. Ty vzlétnuvší letadla ze základny nemohla mít žádné chemické bomby, když tam žádné po bombardování nezbyly a nebyly objeveny žádné pz příznaky jejich existence. O čem to vypovídá. Buď platí ruská verze, nebo si to někdo vymyslel, či byly chemické zbraně dílem místní opozice. O ruském PVO nic nevíte a proto radši mlčte. To Vám říkám z pozice, že o tom něco vím. Rusové po domluvě zřejmě USAákům ustoupili, aby se přesvědčili.Je to však podle reakcí i západu marné.Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde.

      Vymazat