Reklama

.

.

čtvrtek 6. dubna 2017

Další západní kachna ze Sýrie?

P.C.Roberts, přeložil Lubomir Man
6. 4. 2017

Tvrzení, že v úterních ranních hodinách použila Sýrie proti svým nepřátelům v provincii Idlíb chemickou zbraň, nese pachuť dalšího kusu západní zharmonizované a prostitující se propagandy proti prezidentu Asadovi a Rusku. Všimněme si, co k případu uvádí skutečný žurnalista Paul Antopulos z webu Information Clearing House:


Přinejmenším 58 lidí přišlo o život při domnělém strašném plynovém útoku v provincii Idlíb. Zajímavé je, že ještě předtím než mohlo být zahájeno jakékoli šetření, kdo za útok odpovídá, odsoudila za něj vysoká představitelka EU pro zahraniční záležitosti a veřejnou bezpečnost Italka F. Mogheriniová syrskou vládu – a to tímto prohlášením: „Asadův režim nese zodpovědnost za „strašný“ syrský „chemický“ útok“.

Toto podezřele pohotové obvinění z úst vysoce postavené osobnosti EU má zřejmě sloužit jako precedens pro situace, kdy se politický pokřik spouští ještě předtím, než je možno dodat k případu jakékoli pravdivé informace.

Samozřejmě se k odsudku syrské vlády pohotově připojil izraelský premiér Benjamin Netanjahu a stejně tak učinila i organizace Amnesty International.

Zdroje: Paul Craig Roberts, ICH

Text k připojené fotografii z webu Information Clearing House:



Bílé helmy financované organizací NATO a státy Perského zálivu ošetřují oběti domnělého útoku sarinem v provincii Idlíb, a to holýma rukama a bez masek. Což je v křiklavém rozporu s lékařskou procedurou, kterou je nutno při tomto typu útoku používat…

Omlouváme se, že malým organizačním nedopatřením jsme otiskli tento článek dvakrát. V.D.

78 komentářů :

  1. A váš Trump už mění názor na Asada:-)Nikdy nedovolí Rusku v Sýrii vyhrát...prostě NIKDY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu ještě další možnost, že se totiž Rusové nebudou donekonečna srát s tím jestli pindosi něco dovolí nebo ne.

      Vymazat
    2. Jo jo. V politice je to jako s ženskýma.
      Jste si jist, že "našeho" Trampovo NIKDY znamená NIKDY? :-D

      Vymazat
    3. Asi tak, rusové se na amícký čikenfakery jednoduše vyserou.

      Vymazat
    4. K tomu, aby Rusko vyhrálo v Sýrii (a nejen tam), nepotřebuje a nebude brát v potaz "povolení" od Pindosů. Ro ti ty americký rektonaute a anální speleologu nedochází.

      Vymazat
    5. Zklidni se, Jando. To přece musí Trump říct, vždyť nemá situaci v CIA ještě ve vlastních rukách, ten "chemický útok" jen toho důkazem. Vyčkej času jako husa klasu, za týden to utichne a až se vrátí Tillerson z Moskvy, bude zase vše jinak.

      Vymazat
    6. Trump nemusel tak zbrkle reagovat, jako politik měl dát na vědomí, že vyčká vyšetření zda se jedná o útok chemickou zbraní a nebo následek bombardování skladů s chemickými zbraněním, municí - zásobami. Zřejmě "jeho lidé" záměrně dali svému prezidentovi špatnou radu a nebo "opomělí" upozornit na zprávu o útoku, která byla zveřejněna dříve, než byl ten prostor bombardován. Trochu to připomíná zprávu hlasatelky v TV (tuším z Francie), která oznámila pád "dvojčat" a útok na ně dříve, než se stal. Trump se nebude cítit dobře, že naletěl na vidle!
      Volič-Vilč

      Vymazat
    7. Je každému jasné,že tento útok byl opět provedený islamisty vedenými režimy USA,Izraele a Británie,protože tito mají největší zájem na tom aby tam válka neskončila.Tuto válku v niž jsou bezbranní lidé vystavováni genocidě ,rozpoutali především USA a Izrael .Ti potřebují tzv.odstřihnout Rusko od finančních zdrojů z obchodů.Proto USA se svými kumpány si protiprávně
      v Sýrii i Iráku postavili základny za účelem rabování ropy.A co se týká chemických útoků,tak všichni vědí že svého času to byli právě Amerikáni,kdo dodal Saddámovi H.chemické zbraně proti Kurdům s tím aby to ihned proti nim použil.
      Není to tak dlouho co chemické zbraně použili islamisté ,ti tzv.umírnění proti syrským vojákům a civilistům.To jim také dodali USA.A nyní se to opakovalo znova.A samozřejmě naše tzv.veřejnoprávní media ,jako dobře placení presstituti vědí všechno nejlépe.Dokonce více než ti samotní zločinci.Každému musí být jasné ,že je nesmysl aby to provedla syrská armáda.Vždyt ta právě bojuje za osvobození Sýrie asyrského lidu.

      Vymazat
    8. Na příkladě tý Mohérový Krůty je vidět, kolik je na světě i v médiích idiotů, kteří pět minut po jaké-koli události zaječí, "za to může Bin Ládin". A kolik je dalších idiotů. kteří na to skoči,nebo to aspoň opakuje.

      Vymazat
    9. Nejpodezřelejší na tom všem je jak rychle a dokonale byly záběry televizních profesionálních kamer, tedy ne žádné záběry z nějakých mobilních telefonů, ale přímo profesionály a profesionální technikou. I ten otec držící dvě děti před kamerami hraje divadlo a vůbec mu nevadí, že ho filmují kamery a ještě navíc děti strká přímo pod záběr kamery, což by nedovolil žádný rodič, aby kamery filmovaly smrt jeho dětí. Už bývalý ředitel televize Nova při jednom vystoupení prohlásil, že jakmile u čehokoliv jsou připravené kamery, které hned filmují tzv. exkluzivní záběry, tak věci které se dějí před těmito před takto připravenými kamerami, nejsou náhoda. Je to tedy zinscenované divadlo, které má sloužit k prodloužení války a k hysterii proti Asadovi. je to pořád stejná písnička. Na to aby USA zaútočilo na Irák a Afganistán byla sehrána komedie kolem 11. září. Aby se vytvořila hysterie proti Rusku, bylo sestřelené letadlo nad Ukrajinou. Aby pokračovala válka v Sírii je nutné provést komedii s chemickým útokem. V každém z těchto případu, bezprostředně po provedení, byl okamžitě označen viník a to i bez jakéhokoliv vyšetřování a všechny západní demokratické média melou to samé a hlavním viníkem je vždy ten, kdo se západu nehodí. USA se už ani nesnaží jít v provedení do nějaké dokonalosti a tak do Pentagonu narazí letadlo, které tam nikdy nenarazilo. Na poli spadne letadlo po kterém zůstane díra a žádné trosky, redaktorka BBC říká že dvojčata padají a oni ještě stojí. Když na to kdokoliv poukáže je označen za spojence Putina. Čeho je moc toho je přiliž. je tady ale jeden rozdíl. A to mezi obyvatelstvem západních zemí a obyvatelstvem východních zemí. Ti na západě jsou naučení slepě věřit západnímu demokratickému režimu a nepochybují o tom co jim propaganda servíruje. Na druhé straně my z východu tomu nevěříme a s tím co nyní západ provádí nesouhlasíme. Nás těžko opijí rohlíkem. Je taky ale fakt, že jim to je jedno, protože oni provedou akci chemického útoku a následovat bude to co zamýšleli touto komedii ve skutečnosti provést a to je eskalovat konflikt. Asad nikdy žádný takový útok nenařídil, přeci nebude postupovat sám proti sobě.

      Vymazat
    10. A je to tady !!USA napadli Syrii.To se nam Trump pekne uvedl ! Smrt americe !

      Vymazat
    11. Trump je pouze ubohy pohunek zidovskych loutkaru, jen dela co je mu narizeno.
      Loutkari potrebuji vyvolat valku s Ruskem proto zorganizovali "plynovy utok". Ron Paul prohlasil ze utok je dilem MOSSAD. Smesna prehazovacka dela jak je mu narizeno jinak jde od valu. On stejne pujde, jeho rating pada jak olovenej balon, skoro nic krome par vyhozenejch mexikanu ze svych slibu neplni a plnit nebude. Zadna hradba mezi USSA a Mexikem se nekona, nejsou prachy. Jeho prava ruka Bannon byl odejit, nic se mu nedari, je to jen ubohy diletant s obarvenou prehazovackou.

      Vymazat
    12. Prave ze Trumpovi Teroristi prohravaji , tak jim prisel na pomoc..

      Vymazat
  2. západní šmejdi potřebují nekonečné války

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každej potřebuje války! Kvůli nezdegenerování. Dokud Řím vedl války, ty skutečné, ve kterých šlo o bytí a nebytí Republiky, jako ta s Pyrrhem, s Jugurthou či Mithridatem a hlavně s Hannibalem, země byla pevná jako ocel, lidé v ní hrdí a nezdolní! Zocelení bojem a každodenním nebezpečím, potřebou sebeobětování!
      Jak ale nastal tzv. mír, tedy jistí imperátoři - cézaři vedli místo válek jen válčičky, tu s Germány kdesi, tu s primitivními Dáky či Svéby zase jinde, nastal úpadek! Množili se buzeranti, děvky a alkoholici a rostla zkorumpovanost,letargie, tupost,blbost a intrikaření! Dnes se k tomuto stavu opět přibližujem. To chceme?

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. 11:00 Jasně, jeden má masku a druhý rukavice. Takže v globálu skutečně zasahují po chemickém útoku. Existuje ale více záběrů, kde nemají nic. Jenže to zřejmě bylo "za kamerou", při přípravě záběrů, jako když "zachraňovali zraněného" civilistu v Aleppu. Faktem je, že byl rozbombardován sklad ISIS s nějakým chemickým svinstvem. To je vidět i na fotografii. Sarin je kapalina, ne prášek.

      Vymazat
    2. Plynove masky a protichemicke jim dodala Saudi Arabia a USA a verejne se o tom psalo !!Neni to tak dlouho !!

      Vymazat
  4. „Proč?, Cui bono?“ OSN na jedné straně potvrzuje, že Asadův režim odevzdal všechny komponenty nutné k výrobě chemických zbraní, ale i kdyby mu nějaké někde za nehty zůstaly, proč by je – v době, kdy vítězí – používal a némlich hned u tureckých hranic a přivolával na sebe „hněv Západu“? Jistě, pokud budete mít duševní rozhled (třeba) Evropských hodnot, odpovíte, že je to tím, že je Asad přece řezník a vrah. Stačí ale sundat klapky z očí a otázka „Proč?“ zůstává. Nabízejí se totiž i jiná vysvětlení. Třeba chtěl „někdo“ americkému ministrovi zahraničí Rexi Tillersonovi vzkázat, že jeho politika, v níž už sesazení Asada „není prioritou“, je „hodně špatná“ a měl by se „vzpamatovat“. Nebo chtěl někdo Američanům vzkázat, že jejich rozhodnutí přestat dodávat zbraně džihádu bylo idiotské. Nebo chtěl někdo „nabourat“ probíhající konferenci OSN–EU, která mimo jiné měla na programu otázku rekonstrukce Sýrie. Nebo chtěl někdo třeba odvést pozornost od skutečnosti, že americká „koalice proti Daeši“ (včetně zmíněných Britů) jen za březen pozabíjela v Iráku a Sýrii nejméně 1484 civilistů… Mimochodem, když americký Newsweek zveřejnil tyto údaje, zdůraznil, že Trump už zabíjí víc lidí než Rusové.

    OdpovědětVymazat
  5. To pro myslícího je zcela jasné a jakákoliv šetření musí vyznít takto: chemickou zbraň použila USA vyzbrojená a vycvičená "umírněná opozice", která potřebovala zvrátit rozhodnutí Trumpa, nepokračovat v Obamově cestě války proti zákonné vládě Sýrie, ale proti teroristům. V tom okamžiku museli "umírnění teroristé" nějakým činem dokázat, že vláda Sýrie je zločinná a tak změnit rozhodnutí administrativy USA. Proto použili chemické zbraně proti svým rukojmím - civilním občanům!!! Přesně tak a ne jinak to bylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, netřeba hledat jiné.

      Vymazat
    2. Shodná taktika jako s letem MN17.

      Vymazat
  6. Jsou dvě možnosti: buď výhodnou situaci zkurvil nějaký vládní aktivní fanatický velitel nebo to byla provokace šmejdů,kteří se jako jestřábi pořád motají okolo.Jelikož se Rusům a vládním vojskům dařilo,předpokládám,že ta druhá možnost je téměř jistá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový velitel neexistuje, chemická zbraň se nenachází tak nějak někde po ruce.To je vyloučeno. No a letci nejsou zrovna pitomci.Naprosto špatná úvaha. Je jen neuvěřitelné, že vůbec někdo dokáže uvěřit západu. Nevím , asi jsem z Marsu ale naprosto nechápu. Včera například Gabal.

      Vymazat
    2. Oni věří jen tomu, čemu chtějí věřit. Přesvědčivost faktů pro ně nic neznamená.

      Vymazat
    3. 11,48 ta relace byla ze strany reportéra a Gabala naprosto totální demonstrací zrůdnosti.

      Vymazat
    4. Oni všichni vychází ze zprávy SOHR.Ten
      člověk,který je sám tou organizací,sídlí
      v bezpečí v Anglii,ale zprávy vydává ještě
      dříve,než se staly.Ovolává se na zdroje
      z Libanonu,které jsou určitě přímo na
      místě.Jinak mimo Bílé přilby stejně dělali
      lékaři v nemocnici,bez ochranných pomůcek.
      Ty se objevily až později.
      Petr Majevský

      Vymazat
  7. Hitler dal taky zapálit Říšský sněm. Tak proč by si s ostudou utíkající IS v čele s Baghdádím nedovolil něco podobného. Účel světí prostředky, jen když je možnost něco hodit na Rusáky a Asáda. Naši pseudonovináři v čele s Pehem, Mitrofanovem a Slonkovou se toho nadšeně chopí.

    OdpovědětVymazat
  8. Asad chemické zbraně pod dohledem OSN zlikvidoval,tak nevím,co mediální prstituti řeší...Používají je ti špinaví smradlaví otrhanci,kteří jsou vydáváni za umírněnou syrskou opozici...A Trump mě nasral.Je to loutka a idiot.Nic víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jsem nad ním také právě zlomil hůl. Souhlas Trump je idiot a bohužel jak se ukazuje i všichni amíci. Asi začnu prohlašovat , že jsem Rus

      Vymazat
    2. Trump má pěkné děti (a vnuky?) v bezpečí a luxusu - pokud to tak má pokračovat byť jen už relativně krátkou chvíli tak v do současnosti panujícím systému musí přímo či nepřímo "předčasně ukončovat" životy jiných rodičů a jejich děti všemožně po světě. Obvzláště na uzlových místech kudy již proudí či má proudit ropa, zemní plyn apod. pro světovou ekonomiku.

      Až toto strávíte, pochopíte prapodivné motivace i poskoků z naší kotliny k těmto zákonitostem velice divného varianty fungování světa do které jsme se procinkali.

      Vymazat
    3. Tady zatím ne, ale okolo nás co se týče nejspíše celé vlády, drtivé většiny poslanců , senátorů, meinstreamu a přívrženců kchárla nejspíše jich je dost. Bohužel a to je fakt se kterým dokud si to lidi neuvědomí nemůžeme nic jiného dělat, než snad radši nečíst, nedívat se na TV a radši si užívat rodiny, protože debilové o kterých jsem mluvil jsou schopni to zde na jinak krásné planetě jež se nazývá zem urychleně ukončit.

      Vymazat
  9. Trump mění na Asada názor. A vo to přeci jde, ne? To fakt tady někdo věří tomu, že pozici si upevňující Asad si pod sebou bude podkopávat větev chemickým útokem na civilisty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, věří tomu idiot Gabal a když si uvědomím, že ten idiot bez mozku je členem výboru obrany, tak mám strach. Protože nejnebezpečnější v dnešní době jsou právě takoví idioti.

      Vymazat
    2. Vážený 13.53 takoví idioti byli nebezpeční vždy! Bohužel takoví idioti řídí a vedou naší společnost. Kam? Až tam budem, bude pozdě...

      Vymazat
    3. pánové trochu bych vás poopravil - to nejsou idioti ale psychopati !!!
      Vaska

      Vymazat
  10. Nedávno Bílý dům vyhlásil, že na odstoupení Asada z prezidentské funkce netrvá!
    No, netrvalo to až tak dlouho, a US Deep State zapracoval. A jako vždy, záludně ...
    Pro použití těch chemických zbraní je nyní jen jedno vysvětlení. A sice to, že se s Asadem Bílý dům (a ve skutečnosti jejich Deep State) nesmířil a smířit nehodlá!
    A proto dělá vše, aby Asada před světovou veřejností jak jen zdiskreditoval.
    Ten však není a zřejmě ani nebude v situaci, která by jej nutila k použití chem. zbraní. Stejně jako Rusko, které tam ty proamerické zmetky i zfanatizované džihádisty v Sýrii drtí klasickými zbraněmi. Tak jako tak.
    Nadto, Asad - po dohodě s Ruskem - ihned po první podobné chemické provokaci (zcela jistě zinscenované US huny) svůj celý chem. arzenál nechal pod mezinárodním dohledem zlikvidovat. Takže, jak?? ...

    OdpovědětVymazat
  11. Pane Opluštil sice máte pravdu, ale co s tím? Když budu tento názor, který je naprosto shodný s mým vyprávět té druhé straně jež se nazývá sluníčkáři a mají zatím vše v rukách , tak jsem považován za Putinova agenta.Bohužel v takových chvílích jako je tato nezbývá nic jiného, než doufat, že to neskončí katastrofou.No a prezident zatím nic. Možná dobře, než aby řek zas nějakou hloupost jako v případě Krymu, že to je anexe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (12:20):
      Ano, názor je pořád jen názorem. Důležité bude, aby ten incident byl řádně vyšetřen. Nejlépe inspektory organizace OPCW (pro kontrolu zákazu ..).
      Ti snad mohou provést šetření na místě, zajistit důkazní materiál (fragmenty, kontam. předměty aj.), mají i charakteristiky bojových chem. látek, s nimiž se již dříve po světě potkali, aby se mohli vyjádřit nejen k tomu, co bylo použito, ale odkud ty látky mohou pocházet. Každá technická směs má totiž specifické složení závislé na technologii syntézy a použitých surovinách (prekurzorech).
      Ale pokud se ukáže, že ty látky nemají s Asadem společného nic, bude ticho po pěšině.

      Vymazat
    2. Náš ministr zahraničí Zaorálek má už ve všem jasno. Zvažuje odvolání naší velvyslankyně Evy Filipi. Ambasadorku, která je celosvětově oceňovaná a v Damašku zastupuje mnoho uzavřených západních ambasád.
      Jak tohoto zrádce vidím, tak se mi chce zvracet.

      Vymazat
    3. Re (14:47):
      Od doby, kdy si Zaorálek spolu se Schwarzenbergem, Fülem a Štětinou "čechrali své peří" na ukr. majdanu, je mi zcela lhostejný.
      Nemá smysl zabývat se touto lidsky nedůstojnou loutkou. Ani celou jeho partají.

      Vymazat
  12. Kdyby něco podobného udělal Prasečenko na Ukrajině, nebylo by se mu co divit, když mu hoří koudel u zadku. Ale Asad to rozhodně nemá zapotřebí, když má vítězství v kapse. To džihádistům bouchly nějaké dárečky od Obamy a teď nevědí na koho to shodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Asad to neměl zapotřebí. Jen idiot by si takhle pod sebou řezal větev. Proč by si takovým to činem proti sobě poštvával veřejné mínění?

      Vymazat
    2. Pane Opluštil, vyšetřování může a dokonce musí proběhnout, ale co když se na tento icident opravdu ta druhá strana důkladně připravila? Mám na mysli třeba při ničení Asadova arsenálu na USA lodích? Něco málo mohlo zbýt, nebo některé sklady zabraly oddíly bojující proti Asadovi, to pak budou vzorky shodné s tím co měl Asad a dal zlikvidovat. Prostě kdo něco připravuje má tu výhodu, že se na to může dostatečně připravit. Moc se obávám, že toto bude ten případ, nerad maluji čerta na zeď ale mám takové obavy.

      Vymazat
    3. Trump nemusí nic takového říkat, maximálně projevit účast. Nejspíše se nevyjadřuje také k mrtvým v Mosulu, to by se z toho posral. A když něco, tak jen, že musí být vytvořena vyšetřovací komise a teprve na základě vyšetřování a její zprávy se k tomu nějak postaví.

      Vymazat
    4. Re (14:17):
      O tom, že se na Asada druhá strana připravila, nemusíme pochybovat! Uvidíme ...
      O uvalení sankcí na Sýrii se i tak může jednat pouze na základě nezpochybnitelných důkazů shromážděných inspekčními týmy (OSN). A pokud do té oblasti opravdu vycestují, o čemž pochybuji (nezapomínejme, že jim tam nemá kdo garantovat bezpečnost!!), pak na to mají své procedury.
      Ale i k kdyby byly jejich výsledky záměrně zmanipulovány, mají možnost říci k tomu své oba dva stálí členové RB OSN.
      A protože ani Rusko (které mimochodem také podčarově obviňují!!) ani Čína něco takového nepřipustí, tak zůstane jen u té oblbovací mediální bouře.
      Smysl toho všeho beztak nebylo nic jiného, než jen opakovaně zostudit legitimní syrský režim jako režim "darebácký".
      A Asad bude dál spolu se svými spojenci osvobozovat jednu syrskou vesnici za druhou. A to vzdor nepřekonatelné nelibosti těch zpoza oceánu, co se mají za vyvolené k řízení Země a Vesmíru.

      Vymazat
  13. Naprosto stejná provokace,jak za Obami,když se chtěl dostat do Sýrie.Jak je vidět CIA ho dokáže oblafnout a aniž by si všechno ověřil,je přesvědčen o vině Assada.Skutečně,bude ztrácet své příznivce,jak doma,tak i ve světě.

    OdpovědětVymazat
  14. LULULU HONOLULU, tak co nám k tomu řekneš ty? Ten zazobanej darebák Trump je stejnej jako všichni ostatní před ním. Nikdy jsem nevěřil jeho medovejm předvolebním slibům. Je to produkt americkéspolečnosti, která už jde ke dnu, ale ještě o tom neví. Válka je vůl a tromp je korunovanej P-rezident.

    Slávek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi trouba, kterej věří každýmu šmejdovi, co někde něco vypotí a napíše. Jak vidím, oblbování lidí je snadný -ale tak snadný!

      Vymazat
    2. Zklidni se, Jando. To přece musí Trump říct, vždyť nemá situaci v CIA ještě ve vlastních rukách, ten "chemický útok" jen toho důkazem. Vyčkej času jako husa klasu, za týden to utichne a až se vrátí Tillerson z Moskvy, bude zase vše jinak.

      Vymazat
  15. Chtělo by to nějaký dobrý střelce na ty novinářský kachny. Media jsou jimi zasrána dnes a denně. Občas to sestřelit, a snad by s tím ti bulvární šmejdi přestali. Kdo ví, co je pravdy na tom, že o tom "cosi řekl Trump" a jak tím pádem "mění stanovisko k Assadovi" a tím pádem "je jasný, kdo za tím stojí" a podobně. Novinářský kachny kvákají a činí se, a lidi dole tomu všemu věří a na diskuzích se taky činí a tak to jde pořád dokola -účel to má - jakej? Přestávám chápat mediální špínu a mediální snahy. To vycházejí z toho, že oblbování lidí je opravdu tak snadný a nevyžaduje to žádnou námahu? Asi jo. Co jen dá práce postavit most, přes kterej můžou lidi přejít třeba silnici nebo řeku - ale nažvatlat hovadinu, a lidi tomu nejen že věří, ale hned i konají, je tak strašně snadný!!! Proto je mediálních šmejdů dnes už tolik a rozrůstají se geometrickou řadou. Mediální průmysl je jednička.

    OdpovědětVymazat
  16. Na obou stranách velmocí se jedná o boj kdo bude určovat co "pravda" je a co není. To nemá nic společného se skutečností jak se věci staly. Je také podivné, že místo útoků je blízko Tureckých hranic a kromě islamistů tam jsou převážně Kurdové.

    OdpovědětVymazat
  17. K obvinění Asada dokonce došlo o 4 hodiny dřív než se odehrálo bombardování !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 13:19 Pan Gabal to ale vidí poněkud jinak a je to odborník, jinak by tuto funkci nemohl zastávat. To platilo v době minulé, ale ne dnes. Protože dnes takové posty zastávají jenom a pouze odborníci, jiná možnost není.

      Vymazat
  18. 13:19
    Tomu se říká USSÁCKA PRAVDA!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Out of topic (nebo mozna take ne): uSSaci zrovna rovnaji se zemi Mossul vcetne jeho obyvatel. Nemuzu nalezt zadne rezimove plkatko ktere by o tom informovalo a nenalezam taky zadne stiznosti zapadnich tluchubu - nemate nekdo link ALESPON NA NECO REZIMOVEHO co alespon trosku o teto zalezistosti informuje??? Abych se dovedel co rezim chce abychom si mysleli. Dik!

    OdpovědětVymazat
  20. 13:51
    To je dost dobrý vtip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, věří tomu idiot Gabal a když si uvědomím, že ten idiot bez mozku je členem výboru obrany, tak mám strach. Protože nejnebezpečnější v dnešní době jsou právě takoví idioti.

      Vymazat
    2. Když může dělat ministra obrany herec, co by nemohl být členem výboru obrany, Gabal?

      Vymazat
    3. Stropnický má na ministra obrany kvalifikaci. A jakou! Hrál v dramatu K.Čapka Matka vedle Švorcové Tonyho...no i když to byla protiválečná hra....někdo si občas plete pojmy s průjmy.

      Vymazat
  21. První zprávy o chemickém útoku v provincii Idlíb začaly přicházet několik hodin před tím, než vojenské letectvo Syrské arabské republiky 4. března poprvé zaútočilo na muniční skladiště v Rusku zakázané teroristické skupiny Fronta an-Nusra, prohlásil syrský ministr zahraničních věcí Walid Muallem na tiskové konferenci v Damašku.

    „Zpráva o tom, co se stalo v Chán Šajchúnu, se objevila v 6:00 ráno, zatímco syrské vojenské letectvo poprvé zaútočilo na skladiště zbraní Fronty an-Nusra, ve kterém se nacházely chemické zbraně, v 11:30, řekl šéf syrské diplomacie.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201704065059665-mzv-sar-zpravy-chemicky-utok-sklad-ozbrojenci/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:14 Zřejmě je v syrském letectvu krtek, který informoval média o plánovaném bombardování. Nebo možná Sýrie hlásí cíle útoků "koaličním spojencům" kvůli zabránšní střetům? A Západ dobře věděl, co v tom skladu "umírněná opozice" má, protože jim to dodal. Syřané to určitě věděli také, proto ten sklad zničili. To je typická americká taktika win-win. Kdyby nebyl sklad zničen, použili by isilovci ony zbraně proti civilistům a svedli by to na Asada. Když byl zničen, svedou na Asada to chemické zamoření.

      Vymazat
    2. Ankara podpoří možnou vojenskou operaci USA v Sýrii, oznámil prezident Turecka Tayyip Erdogan.

      Televizní kanál CNN dříve s odvoláním na zdroj oznámil, že prezident USA Donald Trump oznámil členům Kongresu, že zvažuje vojenská opatření proti Sýrii po chemickém útoku v Idlibu.

      „Ať slova Trumpa o zásahu v Sýrii nezůstanou pouze slovy. Jsme připraveni podpořit operaci USA, pokud k ní dojde," oznámil Erdogan v přenosu televizního kanálu Kanal 7.
      https://sptnkne.ws/eauu

      Vymazat
    3. Jeden větší zkurvysyn než druhej!!!!!!
      Ten zrzavej zmetek se brzy ukázal....

      Vymazat
  22. Také to vypadá stejná provokace,jako když se tvrdilo o útoku na humanitární konvoj v Allepu.Také se ukazuje,že USA armádu neřídí Trump,ani jeho ministr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se zjistí, kdo je skutečným viníkem chemického útoku, uvidíte ten naprostý klid a žádnou reakci všech medií řízených z USA, včetně ĆT. O Allepu taky klid po pěšině! A to, že Trump nebude držet hubu a krok, jako ostatní prezidenti před ním, si může myslet jen naiva. Prezident USA je jinak ve své zemi velmi malý pán!

      Vymazat
  23. Je malý pán a ostatní vládní elita také tahá za kratší konec. To jak si Amíci myslí že jsou pupkem světa, vyjímeční, vyvolení a ostatní je musí poslouchat, to je nakonec dostane do kolen.Stačí si na NWO org přečíst článek "Smrt petro-dolaru... a co dál...?Kapitola I a II., a budete okamžitě v obraze v jaké řiti Amíci jsou a co je čeká. Možná si říkají, jako Hitler, po nás potopa, ale to by se jim nemělo podařit, až tak blbí snad už nejsou.

    OdpovědětVymazat
  24. Zjištěno bude jen to co vyhovuje protiasádovké propagandě, jako u sestřelení letadla ned Ukrajinou vyhovovalo jen antiruské propagandě. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  25. Klábosení ČéTé a dalších o chemickém útoku v Sýrii. Obviňování Damašku bez jediného důkazu mi připomíná výroky soudů bez hledání pravdy, práva a spravedlnosti. Samozřejmě že hlavním podezřelým je ten, kdo nejvíce křičí "udělal to Damašek". To dá rozum snad i blbýmu, že si nebude Damašek kadit do vlastního hnízda. A že naopak ten co řve "to oni" bude oním vrahem bojovým plynem. Tedy umírnění teroristé vycvičení USA. A proč tito? Jen proto že křičí, "že tam ti"? Ne proto, ale proto, že jim hrozilo, že se Trump domluví s Damaškem a oni, nadějně podporovaní islámským státem, přijdou o vládnutí v Sýrii. Proto museli umírnění teroristé povraždit plynem své syrské spoluobčany a svést to před světem a za asistence notorických lhářů z EU i USA na Damašek. Ale to je přece stará praxe. HITLER TAK ZAČAL 2. SVĚTOVOU VÁLKU! BOMBARDOVAL VLASTNÍ VYSÍLAČKU V GLEIWITZ, ZA ÚTOČNÍKA OZNAČIL POLSKO A DŮVOD K OBRANĚ VLASTI - TŘETÍ ŘÍŠE- PROTI POLSKÉMU AGRESOROVI BYL NA SVĚTĚ. TAK SE TO PŘECE DĚLÁ, TAKÉ NA UKRAJINĚ (SESTŘELÉNÍ CIVILNÍHO BOINGU 707 SS BANDEROVCI), VÁLKY NATO NA BLÍZKÉM VÝCHODĚ A "ZBRANĚ HROMADNÉHO NIČENÍ" V IRÁKU - NIKDY SE NENAŠLY, POUŽITÍ PLYNU V SÝRII....ALE JAK JE TO S ROZUMEM OBČANA V ZEMÍCH NATO, ŽE BLUDŮM TAK RÁD VĚŘÍ? JE TAK ZBLBLÝ ZE SOUKROMÝCH EXTRASOROŠOVÝCH ŠKOL? POČÍTAČOVÝCH HER S VÝUKOU MASOVÉHO VRAŽDĚNÍ? Z KATASTROFICKÝCH FILMŮ HOLYWOODU?
    Dnes jsem slyšel už ne "zlatý komunismus", ale "zlatý nacismus". Tak takhle, pod úroveň nacismu, je hodnocena dnešní doba u nás! Asi by to stálo k zamyšlení! Proč?!

    OdpovědětVymazat
  26. http://zvedavec.org/vezkratce/14157/

    OdpovědětVymazat
  27. Sakra, sakra von tam řádí sarin a bílý helmy zasahují bez rukavic a zcela hovadsky sprchují oblečené oběti. Ti, co na snímku mají "uříznuté" hlavy, jistě nemají ani masky. Zeptejte se na to nějakého vysloužilého vojína vod chemiků. ten to okomentuje.

    OdpovědětVymazat
  28. Bašár Asád není hlupák. To úplně vylučuje jeho vinu na chemickém útoku.
    Jsou tu ale dvě strany, které se mohou domnívat, že něco získají - Asadovi syrští protivníci nebo ti, kteří chtějí budovat Asádem zakázaný plynovod přes Syrii. Vyberte si kdo z nich v tom "má prsty"!

    OdpovědětVymazat
  29. Nejpodezřelejší na tom všem je jak rychle a dokonale byly záběry televizních profesionálních kamer, tedy ne žádné záběry z nějakých mobilních telefonů, ale přímo profesionály a profesionální technikou. I ten otec držící dvě děti před kamerami hraje divadlo a vůbec mu nevadí, že ho filmují kamery a ještě navíc děti strká přímo pod záběr kamery, což by nedovolil žádný rodič, aby kamery filmovaly smrt jeho dětí. Už bývalý ředitel televize Nova při jednom vystoupení prohlásil, že jakmile u čehokoliv jsou připravené kamery, které hned filmují tzv. exkluzivní záběry, tak věci které se dějí před těmito před takto připravenými kamerami, nejsou náhoda. Je to tedy zinscenované divadlo, které má sloužit k prodloužení války a k hysterii proti Asadovi. je to pořád stejná písnička. Na to aby USA zaútočilo na Irák a Afganistán byla sehrána komedie kolem 11. září. Aby se vytvořila hysterie proti Rusku, bylo sestřelené letadlo nad Ukrajinou. Aby pokračovala válka v Sírii je nutné provést komedii s chemickým útokem. V každém z těchto případu, bezprostředně po provedení, byl okamžitě označen viník a to i bez jakéhokoliv vyšetřování a všechny západní demokratické média melou to samé a hlavním viníkem je vždy ten, kdo se západu nehodí. USA se už ani nesnaží jít v provedení do nějaké dokonalosti a tak do Pentagonu narazí letadlo, které tam nikdy nenarazilo. Na poli spadne letadlo po kterém zůstane díra a žádné trosky, redaktorka BBC říká že dvojčata padají a oni ještě stojí. Když na to kdokoliv poukáže je označen za spojence Putina. Čeho je moc toho je přiliž. je tady ale jeden rozdíl. A to mezi obyvatelstvem západních zemí a obyvatelstvem východních zemí. Ti na západě jsou naučení slepě věřit západnímu demokratickému režimu a nepochybují o tom co jim propaganda servíruje. Na druhé straně my z východu tomu nevěříme a s tím co nyní západ provádí nesouhlasíme. Nás těžko opijí rohlíkem. Je taky ale fakt, že jim to je jedno, protože oni provedou akci chemického útoku a následovat bude to co zamýšleli touto komedii ve skutečnosti provést a to je eskalovat konflikt. Asad nikdy žádný takový útok nenařídil, přeci nebude postupovat sám proti sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA už zaútočily na Sírii. To znamená, že USA provedlo chemický útok z kterého obvinilo Asada a pak následoval útok USA na Sírii. Na vyšetřování, kdo provedl chemický útok, USA čekat nebudou, protože hlavní bylo pro ně vyrobit záminku k jejich útoku raketami s plochou dráhou letu. USA jsou ekonomicky na dně, celý stát se jim rozpadá. Ale tímto útokem v době návštěvy Čínského prezidenta je to provokace jak Číny tak Ruska. USA potřebují vyvolat III. sv. válku a proto budou pokračovat v provokacích tak dlouho až toho dosáhnou.

      Vymazat
  30. Příprava: 1 pád - lež, 7. pád mn.č. - lžemi.
    Oznámení: Lžemi se nezabývat.
    Když slyším z ČRo citovat Trumpa, Tillersona, ...
    už to automaticky považuji za lež nebo zkreslování, přijímač přeladím nebo vypnu.
    Co řekli skutečně je třeba hledat později a jinde.
    Televizor bohudík nemám.
    Celý svět evidentně baví blbým lhaním. Děda.

    OdpovědětVymazat
  31. Teď už vidíme komu to posloužilo, teď už vidíme , že Trump je farizej a zahr. politice USA se nic nemění a ženou svět do války. Stejně postupoval Hitler v Polsku než rozpoutal II. světovou válku.

    OdpovědětVymazat
  32. Komu se tento útok hodil do krámu?
    Pokřik o chemických zbraních, se používá docela často.
    Před nedávnem se takto začínala obviněním, nakonec nepotvrzeným už jedna válka NATO.

    OdpovědětVymazat
  33. Politika Západu stejně tak jako jí spřízněný mediální mainstream postrádají jakoukoli důvěru světové veřejnosti. Ano propaganda a mediální manipulace mohou někdy ovlivnit smýšlení i jinak celkem racionálně uvažujících lidí. Žel realita následných událostí, stejně tak jako argumenty vyvracející lživá prohlášení politiků a žurnalistů bez vyvození patřičné politické, právní a humanitární odpovědnosti, svědčí o tom, že lež a pomluva, nebo snad politická korektnost?, nacházejí v této Orwellovské společnosti své místo. Pak se také může stát, že když se v pluralitní demokracii najde "bílá vrána", která se snaží učinit politiku "čitelnou", vytvoří se proti této "bílé vráně" v parlamentu a v závislých mediích neformální opozice nesoucí typické typické znaky spikleneckého souručenství bez ohledu na jakési koaliční smlouvy, že? Řečeno slovy klasika "Tento způsob politiky a vlastně demokracie vůbec, zdá se mi poněkud zvláštní".

    OdpovědětVymazat