Reklama

.

.

úterý 18. dubna 2017

Hyperzvukový Zirkon: vážný problém pro americké námořnictvo

Napsal/přeložil: ea24
18.4. 2017   Eurasia 24
Ruská protilodní hyperzvuková řízená střela Zirkon, která se už zanedlouho dostane do výzbroje námořních sil RF, bude znamenat vážný problém pro americké útočné svazy s letadlovými loděmi.„Úloha amerických letadlových nosičů při námořní konfrontaci bude výrazně oslabena ve prospěch našich těžkých atomových křižníků, které se plánuje vyzbrojit těmito raketami,“ řekl prezident ruské Akademie geopolitických problémů Konstantin Sivkov. Zdůraznil, že Zirkon je schopen překonat systémy protiraketové obrany, které jsou zaměřeny na ničení balistických nemanévrujících cílů.

Stejně tak bude Zirkon imunní vůči obranným systémům určeným k eliminaci současných protilodních střel s plochou dráhou letu – pro ně bude příliš rychlý.

„Tato raketa je už dovedena do stavu, kdy může být přijata do sériové výroby. Fakticky se jedná o první sériovou hyperzvukovou zbraň operačně-taktické působnosti na světě,“ poznamenal expert.

Informace o zahájení zkoušek hyperzvukové střely Zirkon, jejíž vývoj v Rusku běží od roku 2011, se objevily v loňském roce.

Charakteristiky zbraně jsou předmětem utajení, nicméně předpokládaný dolet je odhadován na 300 až 400 kilometrů a podle nejnovějších informací rychlost střely dosahuje až osminásobku rychlosti zvuku.

Na vyzbrojení Zirkony čeká atomový křižník Admirál Nachimov, který stejně jako křižník Petr Veliký dostane v rámci hluboké modernizace v závodě Sevmaš v Severodvinsku nové zbraňové systémy. Bude to mimo jiné deset univerzálních vertikálních odpalovacích zařízení, která budou určena k vypouštění řízených střel Kalibr, Onyx a hyperzvukových raket Zirkon.

Každé odpalovací zařízení pojme osm raket, takže po dokončení modernizace křižník ponese osmdesát protilodních a protizemních raket různých typů. Dosud byl Admirál Nachimov vyzbrojen dvaceti sovětskými protilodními střelami Granit v jednotlivých odpalovacích zařízeních.

ea24

131 komentářů :

  1. Eurazia, Eurazia ... to je ten hoaxwebík, kde psali že nějaký egyptský miliardář vykoupil od Frantíků ty ruský Mistraly a Rusku je ponechá za symbolický dolar?:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zbytečná snaha o zpochybnění.
      Taky tady (i jinde), hele :-)
      https://cz.sputniknews.com/nazory/201704165129074-expert-hypersonicka-strela-zirkon-americke-pozice/

      Vymazat
    2. Já mám za to že o tom psali na normálním portále. Jen tam doplnili, že Indové vyvíjejí souběžně lepší -
      http://zahranicni.eurozpravy.cz/evropa/185808-hypersonicky-zirkon-nema-konkurenci-nova-zbran-kterou-nelze-zastavit/

      Vymazat
    3. Relevantní je ovšem tato odpověď odborníka:

      Ruská raketa Zirkon má za cíl stát se jednou z nejmocnějších zbraní atd, atd. Všimněte si, budoucí čas. Zatím je ve vývoji, stejně jako Armata a Pak FA. Kdy budou tyto systémy zařazeny do služby, nevědí pravděpodobně ani sami Rusové.
      Současně probíhá v USA intenzivní vývoj nových prostředků PVO, určených pro boj s
      těmito hypersonickými zbraněmi. Věc se má asi takto: protože Rusové nebyli schopni stavět letadlové lodě, museli se zaměřit na boj proti těmto lodím. A Amíci naopak, protože Rusáci neměli letadlové lodě, nemuseli vyvíjet zbraně proti těmto lodím. Takže Rusové budou mít Zirkony a Amíci zavedou protiopatření. Tak to bylo, je a bude.
      Stačí si počíst v odborných časopisech typu L+K, ATM, či dalších a člověk získá určitý přehled. A, jak se člověk dočte, nyní pouze zbývá otázka, jak drahá je výroba střel Zirkon, jak rychle dokáže Rusko tyto zbraně vyrábět, jak je náročná údržba a jak bude zajištěn výcvik posádek, aby tuto unikátní zbraň dokázaly plně ovládnout a užít v případném boji.

      Vymazat
    4. I já tvrdím, že v budoucnu budou Rusáci mít jak Armaty, tak PAK - Fa. A jistě i ty Zirkony. Až skončí s testy. Až je zavedou do výroby. Až je zavedou do služby. A protože nemají finance, museli začít s modernizacemi t 72,
      80,90. Tedy ve větším počtu než plánovali před poklesem cen ropy a před zavedením sankcí. A jistě Kalibry mají lepší parametry než třicet let staré Tomahawky. Koneckonců je načase, že i Rusové zavedli do výzbroje něco podobného tomu, co mají už desítky let. Já nevím jestli je vpřed Rusko o krok nebo o krok pozadu, vím ale jistě jedno, totiž když Rus investuje do vojenských technologií, musejí si mužici utahovat opasek, jinými slovy pokrok ve zbrojení v
      Rusku znamená a vždycky znamenal omezení životní úrovně obyvatel. A to v USA
      neznají. Takže můžou být hrdi na Kalibry, či Armaty, ale musejí se omezit jinde.
      Ale to Rusáček rád udělá. Na druhé straně se ho nikdo neptá, zda je ochoten se uskrovnit či nikoli. A to je další rozdíl mezi USA a Ruskem.

      Vymazat
    5. A myslíš, že těch 30 ,milionů negramotných v USA se na to uskromnění lidí ptají?
      Jen tak namátkou. Já žiju v Británii a naprostá většina lidí po 40 letech věku tu chodí se zubama jak noty na buben, protože nemají na zubaře. Já jezdím do Čech, pořád se mi vyplatí dát u nás za bílou plombu 600 Kč než tady 200 liber. To je tvoje představa svobodného světa, kde si nemusejí utahovat opasky?

      Vymazat
    6. V USA si mužici opasky utahovat nemusí , prostě se zvýší státní dluh ! Trilion sem trilion tam !!

      Vymazat
    7. 17:22 - svoboda je pouze při absenci práce! Práce je se svobodou neslučitelná. Jinak ovšem svobodným jsi i v případě, kdy tě uvrhnou do temnice jako hraběte Monte Christa. Páč jeho duše je stále svobodná i v době kdy tělo nemůže opustit určitý prostor. Stále může to tělo opustit a vydat se na dobrodružné toulky až na kraj světa, prožívat tam fantastické příběhy jsa obklopen dostatkem krásných žen a vybaven těmi nejlepšími zbraněmi ke kosení protivníků - obé v množství v jakém si bude jen přát!
      Ovšem pokud byť i svoboden je člověk nucen pracovat, svobodu ztrácí vždy! Páč kdykoliv se rozlétne do světa - tu ho probudí herda drába dohlížející na jeho výkon nebo řev nějakého "dílo"veducího či jiné svině mající za úkol vyždímat z něho maximum nadhodnoty pro své pány. A tak i pokud útok odezní, není možné být svobodným, neb člověk je instinktivně ve střehu a rušen permanentní potřebou dávat pozor na práci kterou je nucen konat. Až zajde práce, lidé budou svobodní všude! - http://gci-icg.org/czech/komunismus1.htm#budpracicest

      Vymazat
    8. 18:04
      a už jsi alespoň skončil základní školu, když máš takové zkušenosti. Jednou do sametu jedna novivářka dělala rozhovor s asi 20 letým blcem a ten také říkal že už se napracoval dost.

      Vymazat
    9. 17.58

      V podstatě máte pravdu. Jen si dovolím upozornit, že jelikož jsou SS "vyjímečné", "jejich" TRILION, je "všude jinde" BILION!!! :-))

      Z hlediska ekonomiky je důležité i TEMPO zadlužování, které je v SS katastrofální, podobně jako na Ukrajině. NEJEN TAM!!

      SS by se měly věnovat zlepšení stavu svoji ekonomiky jinak, než neustálým přepadáváním cizích států, vražděním a loupežím!!

      B.B.

      Vymazat
    10. 17:58 to už právě není pravda už za obamy měly krizi neměly na platy státního sektoru už nelze tisknout prachy a půjčovat jsi proto tak řádí prostě zbankrotují:

      Pokud se čísla počítají v miliardách nebo dokonce bilionech, začnou ztrácet kontext. Jedním z takových čísel je státní dluh Spojených států. V současné době je to zhruba 19,5 bilionu dolarů. To je tak velké numero, že je to pro průměrného člověka obtížné pochopit. Server Visual Capitalist nabízí pět srovnání státního dluhu.

      Státní dluh USA je například větší než 500 největších veřejných společností ve Spojených státech. Letos v létě byla hodnota těchto firem „jen“ 19,1 bilionu dolarů. Je také větší než majetek sedmi největších amerických správců aktiv, ti mají celkem 18,9 bilionu dolarů.

      Jako měřítko by také mohla posloužit ropa. Dluh USA je pak větší než všechny světové exporty černého zlata za loňský rok. Když přejdeme k opravdovému zlatu, pak je státní dluh 155 krát větší než se po celém světě vytěží za celý rok.

      Ve skutečnosti je americký dluh větší než všechny světové fyzické měny, zlato, stříbro a bitcoiny dohromady. Bylo by to zhruba 65 procent státního dluhu USA.

      Vymazat
    11. 18:41 - tak když chceš zůstat otrokem potícím ze sebe nadhodnotu, to je tvůj problém, debile. Abys vůbec ty ideje pochopil, musí bezmozáckej kreten tvýho ražení mít aspoň tři vysoký! Mě stačí i maturita a léta samostudia :)

      Vymazat
    12. otázka co je dražší a zranitelnější, obrovská letadlová loď nebo smečka raket. letadlový lodě mají dnes stejnou historii jako bitevní lodě ve druhé světové válce, je to velká cíl a velká hromada šrotu a hodí se jen proto aby jste svoji operační základnu mohli přesouvat po světě a útočit na banánové republiky které nemají rakety ve výzbroji

      Vymazat
    13. Velice úsměvné !!

      Vymazat
  2. Star Wars překonal Rychle a zběsile - Zirkon...

    OdpovědětVymazat
  3. Nu uvidíme až dojde na realizaci dlouho odkládáneho poklesu životní úrovně v US díky desítky let trvajícímu zbrojení na dluh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USSA již nastal pozvolný pád ekonomiky a životní úrovně dolů, jako na skluzavce.proto se to také odráží i v zahraniční politice, která je velmi agresívní, válečnická a dobyvačná.Pro obrovskou spotřebu surovin, potřebují stále nové světové zdroje. Ekonomika, závislá na prodeji a distribuci amerických zbraní do konvenčních světových konfliktů, kde USSA podporují obě válčící strany a sami se jich také účastní.Příkladem je požadavek platby příspěvku 2% HDP po všech členech válečnické teroristické organizace.Americký dluh je mírovou cestou nesplatitelný.Za Bombami prosazované a zatím nerealizované TTIP, by zničilo evropskou ekonomiku a USSA by jen inkasovaly, zejména z vyvolaných arbitráží proti evropským státům.Největším trumfem by bylo, kdyby byl v Rusku u moci opilý Jelcin.Za něho by si USSA mohlo za babku těžit ruské suroviny a všem zákazníkům draze prodávat a to vše za využití ruské levné pracovní síly a možná by ve světě za tohoto stavu tolik "neřádily".

      Vymazat
  4. Historie vojenství říká, že na každou zbraň byla dříve, nebo později vynalezena protizbraň. A v otázce zabíjení lidstvo projevilo, projevuje a bude projevovat, abnormální kreativitu. Tak že i obrana proti zirkonu je pouhou otázkou času.
    Mne začíná zneklidňovat jiná věc. Vývoj a výroba stále složitějších systémů dává velmi vysokou pravděpodobnost selhání. Tak že se snadno můžeme dočkat vyhlazení, které paradoxně ani jedna strana nemusí iniciovat. Prostě se vloudí chybička, kterou druhá strana vyhodnotí, jako počátek agrese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte sice pravdu,ale bez zvyšování složitých systému by nás už dávno teplouši s IQ mrtvé kobyly zahlušili.
      lada

      Vymazat
    2. Nesouhlasím, že proti každé zbrani je vždy vynalezena protizbraň. V podstatě je toto tvrzení jen donekonečna opakované klišé. Například po vynálezu pušky byla protizbraň vynalezena až někdy na konci 20 století v podobě neprůstřelné vesty, kdy i tato má jen velmi omezený efekt. Už více než 500 let je v tomto případě protizbraní každého vojáka jen víra, že jej netrefí.

      Vymazat
    3. 22,36
      Je to určitá metafora. Pokud strana "A" vynalezla pušku a získala tím momentálně převahu, trvala ona převaha jenom do doby, než tu pušku nevynalezla i strana "B". Tím se poměr sil opět vyrovnal.
      Pokud Američané dokázali vyvinout letadlové lodě na svou současnou úroveň, získali tím jistě také převahu. Pokud mají dnes Rusové střelu, která dokáže překonat obranu a letadlovou loď potopit, vpodstatě tím vyrovnali americkou výhodu.
      Protizbraní nemusí být myšlena zbraň v pravém smyslu slova. Může jí být např i strategické spojenectví. Nemusím sám mít ty nejničivější zbraně. Postačí, když mám kámoše, který je má. Něco podobného se nyní děje na Korejském poloostrově.

      Vymazat
  5. 16:45
    No tak to se ti moc nepovedlo, Alberte. Kdybys tam v tom tvém US ráji pár let žil, tak bys takovou hloupost nevypšouk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, žijí a pracují tam desítky tisíc Čechů. V tvém rusáckém ráji akorát pár hokejistů přeplácených oligarchama.
      Lidé odjakživa jednoznačně hlasují nohama navzdory tvým přáním, fantasiím a bludům.

      Vymazat
    2. 18:40
      Bla,bla,bla ....a do nekonečna sračky zlitýho Hownerovskýho mamrda!!!!!

      Vymazat
    3. Ten hyperzvukový Zirkon tě nějak rozdováděl. Radši se šetři, pro takovéhle blby to bude ještě horší. Radši si přečti video s titulky od V. V. Pjakina, třeba ti chytně koudel v palici, alespoň se trochu ohřeješ a budeš moci říct, že ti už zapálilo.

      Vymazat
    4. Fakta jsou jasna: Rusove maji dlouhodobou zkusenost s Muslimy.
      .Docela byli schopni kooperovat dohromady.
      .Tatari nebyli zadny debilove,
      .Byzantie trvala pres tisic let a bylo dlouhou dobu vice pokrocila nezli Rim.

      .Evropa vzdy utocila na Rusko , nevim proc?? a delali tam bordel.

      Rusko ma nerosty.

      nevidim duvod proc by Rusko nemohlo mit soidni zivotni uroven, specialne kdyz nikdo se do nich nebude navazet!!!

      BroukPytlik

      Vymazat
    5. Mohli by dát Kimovi pár zirkonů, třeba by je otestoval. Konečně by letadlové lodi dostály svému názvu a létaly. Krásná představa.

      Vymazat
    6. Pane 18:40. Vy zde píšete své přihlouplé příspěvky pravidelně a váš styl je nezaměnitelný. K obsahu těch vašich bludů se nemá smysl vyjadřovat. Pochybuji, že ty vaše výlevy normální člověk vůbec čte. Vy si opravdu neuvědomujete, že jste vážně duševně postižený člověk, který nutně potřebuje léčbu?

      Vymazat
    7. 22:46 to není pán ale mladý fašistický fracek

      Vymazat
    8. 7:27 tak to je mi tě líto že nemáš v 50 rozum tys musel poslouchat na vojně lidičky další obět komunistického režimu dejte mu metál jako umělcovi bangovi

      Vymazat
    9. Ty ten systém musíš ovládat chrchle 7:27 když byl tvůj fotr prochlastanej lampasák. Zelený mozky se dědí jak je vidno zříti. I když tvůj zdegenerovaný fotr měl zelený a ty asi nebudeš mít žádný.

      Vymazat
    10. chudák, ve 20 se cítí na 50.
      A dokonce dokáže i psát. Že ty budeš inkludovanec cikánskej chlapec s 6 třídama obecný školy.
      Tak a ted honem si vezmi ty prášky na hlavinku, at tě z toho výkonu nebolí.
      Jo, a Dežo, šetři se. Je tě škoda pro tenhle web.
      J.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 17:12
      Takový feťácký zmrdy a věcně zlitý hovada bez mozku s hovnem.místo palice vidím každej den na pitevně ty drogovaná filcko ussackýho honimíra!!!!!:-)

      Vymazat
    13. 17:53 no tak nam to priznej, uz to mas na krajicku, komunisti te znasilnili vid? Komunistobijce. Vyklop to primo bez kecu a opisu od dementniho Pauka, coz je jen odpad s divnym jmenem. Ale ty si sem chodis lecit natrzenou prdel tim tvym volanim o pomoc.

      Vymazat
    14. Tak nám přeci jen na toho chrchla 17:01, 17:12 atd. něco zabralo. Je to jeho prochlastaný lampasácký fotr. Zelený mozek vypustil špínu ze svých kulí a vyskytl se zdejší bezmozek. Podíval bych se na něj s chutí přes optiku.

      Vymazat
    15. To popisuješ svojí rodinu a blízké??

      Vymazat
    16. 10:40
      Těžko!!!!!
      Popisuje rodinu havlobanderovskýho zmrda a milovníka ussackejch agresorů!!!!

      Vymazat
    17. 17:23 - ty magory feťácký bych moc neurážel, páč aniž si to rudej chcípáku uvědomuješ, urážíš tu asi jediný voliče který vám brzo zbydou ... a tenhle minispoleček rusofilních uslintaných zdegenerovaných strejců a tet by se spíš měl snažit chytit a získat si každičkou dušičku co se zabloudí a ne je ještě odrazovat, páč jinak se odsuzuje být navěky jen takovou sektou, kde se hned navzájem poznáte podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. Tetky ještě navíc podle inkontinetní širokorozchodné p-dele. Kdy už konečně začnete prchat do ráje SSSR, co ?::)))

      Vymazat
  6. Zbraně jsou vždy nástroje zabíjení, tedy zlá věc. V tomto případě je pro Rusko jediná omluva - jednoznačně je možno říci, že se brání nátlaku SSA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom mne tak napadlo. Bylo opravdu nutné vyprovokovat Rusy k tak horečnému zbrojení? On ani ten Putin nebude Rusku vládnout na věky a protože platí, že nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být hůř, může po něm přijít jiný sekáč. A ten může dnes hromaděného potenciálu využít jinak. A teprve potom můžou současní západní kormidelníci přemýšlet, kde se stala chyba...

      Vymazat
    2. To by potom mohl být průplav mezi Kanadou a Mexikem.

      Vymazat
    3. Souhlasím s 18:33. Rusku nezbývá nic jiného než zbrojit a jsem přesvědčen, že dělají zbraně účelně, jsou tedy účinné a levné. Mimochodem, válka je v zájmu jediné země na světě, a tou je USA, všem ostatním by přinesla jen zkázu. USA na válce jen vydělává, proto je také již více než sto let pod falešnými záminkami vyvolává. Kdo nechápe elementární ekonomické zákonitosti, je zmanipulovaný havlista, placený troll nebo blb.

      Vymazat
    4. Copak zmrde,zaseknul se ti gramofon????:-)

      Vymazat
    5. Ano, ano. Podobně, jako v gangsterské Americe, kde se okrádání stalo státní normou. Rozlézání po světě, rabování surovin a vykořisťování místního obyvatelstva. Svrhávání režimů, kdy ve jménu "svobody" několika tisíc vychcánků, dojde k oloupení a zotročení milionů. Aby to měli lehčí, zpracují hloupé masy pokleslou, holywodskou kulturou, kde američtí hrdinové neustále zachraňují svět a předvádějí svět, ve kterém dominuje tanec, zpěv a romantická láska, kterou konzumenti těchto škvárů nejsou schopni sami prožít .
      Vlastně se tyto dvě velmoci ani tak moc nelišší.

      Vymazat
    6. Von aspoň umí s češtinou, má bohatej slvovník ty rusáckej zkurvenej pračuráckej mamrde. Co ty hovno z Falrmerovy prdel namrdaný Putlerem umíš? Jen dokola nadávat na plešatou zpěvačku z Olympiku! Nebo na ex-ex-prezidenta! Co je nám po něm, kreténe vymaštěnej? Nebo co furt meleš tu vo nějakým putnoj či co, hovado! Ani neumíš jméno svýho fýrera kremelskýho pořádně napsat, hovade debilní komunisickej ... co ty máš hovado co mlet o zaseklej deskách? Ty seš celej zaselej, mrrzáku jeden skurvnej! Tys jeden velkej zásek debilitu do kmene inteligence a tvý zkurvený soudruzi jakbysmet.

      Vymazat
    7. 17:32 - to řikával můj strejc - tátův bratranec. Že Američani jsou vlastně Rusáci, jen maj splachovací záchod:))

      Vymazat
    8. 17:36
      Bla,bla,bla,bla....ussackej zlitej kokot v žůžovejch šatičkách a jmenuju se Edgar Howner,po mamince.....a po tátovi jde českej JandoPutna a znají mně ve všech havlobanderovskejch a ussackejch bordelech!!!!!:-)))
      Jo a je pravda,že tvoje stará je tak ošklivá,že ti utekla z čokovopicí na palmu někam do zahraničí????:-)))

      Vymazat
    9. 17:45 - platí co píšu, ty zdegenerovaná komunistická mršino. Jen papagajuješ dokola primitivních pár vět který se nijak nevztahujou k žádný realitě, jen odráží obraz tý zkurvený bezcenný sračky která se vyskytuje uvnitř toho slizskýho vředu co ti raší mezi těmi rachitickými ramínky. Až tvá zkurvenecká zdegenerovaná negramotná polorussácká famílie dá dokupy aspoň jednu větičku, která by mohla byť jen vzdáleně konkurovat Paukovu umění slov, tak se přihlas ...

      Vymazat
    10. Podívejte na ty nesmyslný hýky! To jsou opičí skřeky a ne vyjadřování člověka:

      "..ussackej zlitej kokot v žůžovejch šatičkách a jmenuju se Edgar Howner,po mamince.....a po tátovi jde českej JandoPutna a znají mně ve všech havlobanderovskejch a ussackejch bordelech" -

      Takovou sračku používající neexistující barvy, nesmyslný jména, dokola opakovaný debilní zkratky - to je pokus vyblejt nějakou nadávku, ale ne moc úspěšnej! Chudáku, vždyť ty jsi spíš dobrej do laboraotře jako pokusný zvíře:) Prej "žůžový" - dbil asi mysel ty bonbóny co mu jeho zkurvená dělnická muttr cpala do rypáčku když byl ještě v klícce jako maličký komunistický mamrďátko. Těm bonbónkům se říkalo "žůžů" a zpívala o nich Urbánková. Taky ho asi strojila ta uúchylačka jako holčičku a tak má v makovici tu vzpomínku na růžový šatičky. A zpívala si k tomu Jandovu Kde jsi, kde jsi ... a tomuhle debilkoj z toho mrdlo:) Jen nevím kde vzal toho Putna.

      Vymazat
    11. Neznám tvý příbuzný ... je mi ho líto, ale hůř jak ty dopadnut stejně tak jako tak nemoh.

      Vymazat
    12. A taky zasraný židobolšány! Včetně toho čekistickýho gaunera uprostřed! Máme právo je zabíjet! Ba svatou povinnnost! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/1488bratva-zhidva-091.jpg

      Vymazat
    13. Jéé ty jsou škaredý!! Tohle teda jsou ti filckonoši tý filcky komoušský co tu furt havlobanderuje? Tak to fujky fujky! :)))

      Vymazat
    14. 18:31 - a to jsou ještě ti hezčí z nich:))

      Vymazat
    15. Tak to už chápu proč je musíte zabít! Nabíráte furt bojovníky? Že bych se rád přidal ...

      Vymazat
    16. 18:33 - aby ne! Už brzo to vypukne! Dvojka! -
      https://www.youtube.com/watch?v=Z28U9B2xma4

      Vymazat
    17. Pauk je hodne nemocnej clovicek, havlista atd, ale ty tu volas o pomoc, komunistobijce. Natrhli ti prdel a ty se sem chodis lecit. Tady se nevylecis a jen na sebe a Pauka a jiny mrsiny privolavas opratku hnevu lidu. Ted chapu ze bylo sprave ze mrsiny jako ty popravovali.

      Vymazat
    18. 17:09 ty chcípneš dřív hajzle. Na každou svini se vaří voda.

      Vymazat
    19. oprava času: 23:09

      Vymazat
  7. To má být vtip? I kdyby těch raket měli nevím kolik. Ruské námořnictvo disponuje pouhými dvěma "atomovými křižníky" ještě z dob CCCP + několika konvenčními. USA disponují pokud vím 10 těžkými letadlovými loděmi. Aspoň trošičku realismu by to chtělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:46
      To ti nakecali při chlastání laciný whisky na Genštábu nebo máš tyhle genitální výlevy od přirození????

      Vymazat
    2. Nepochybně pravda, anonymní18. dubna 2017 19:46. Ale v tom to právě vězí. Mnohonásobně vojensky , ekonomicky, technologicky i lidnatostí slabší Ruská federace ohrožuje USA tak, že jim nezbývá než zvyšovat náklady na zbrojení a nutit EU, aby náklady na zbrojení zvýšila z dosavadních ca 1,1 % na 2% každý jeden člen. Vysvětlení ? Někdo lže, někdo má divné úmysly. Kdopak asi jsou ti hajzlové?

      Vymazat
    3. 19:46 Na co mít množství drahých křižníků a letadlových lodí, když nechci nikoho napadnout? Amíci si pro ránu, ve své aroganci, přilezou až do černého moře a můžou je neutralizovat i ze břehu.

      Vymazat
    4. To 20:33 - ale ve svém příspěvku vůbec neřeším politiku. Jen komentuji technické informace z článku. Neoddiskutovatelným faktem je, že US Navy jediné disponují významnou silou v podobě letadlových lodí, všechny ostatní státy, které mají vůbec nějakou, disponují jednou (max. dvěmi) obvykle podstatně slabšími (počtem palubních letadel) a vezmeme-li v potaz poměr cena / bojová hodnota, pak to opět s výjimkou US Navy je pouze otázka prestiže (předražené).
      Co se přetlačování týče, pak Rusko nedisponuje dokonce ani 2 křižníky třídy Kirov, ale v aktivní službě je jen jeden (celkem byly postaveny 4, jeden je vyřazen po havárii reaktoru, 2 jsou odstaveny ze služby již skoro 20 let - jen jejich reaktivace je jak finančním tak i technickým problémem) takže zbývá jeden Pjotr Velikij. Takže ať se na mě nikdo nezlobí, "hrozit" vyzbrojením jediné akceschopné lodě jakýmikoliv raketami je pouhá propaganda. Navíc Ruské námořnictvo - resp. loděnice, mají dlouhodobě problém s výstavbou nových větších jednotek - i jejich supermoderní jaderné ponorky třídy Jaseň jsou uváděny do služby s velkým zpožděním. V článku nejsou žádné parametry té "superstřely", takže jen spekuluji (nevím, zda je to technicky možné), větší hrozbou pro US flotilu letadlových lodí by bylo jejich umístění na ruské ponorky případně menší hladinová plavidla (tj. větší množství cílů schopných ohrozit) než na jeden (byť největší) jaderný křižník...

      Vymazat
    5. To jsou určeny zaručený zprávy Made in USSA...????

      Vymazat
    6. Počet lodí a jakost tradičních zbraní není to hlavní. Nejdůležitějším článkem vždy byl člověk, který by s těmi zbraněmi zacházet. Jsou i poměrně levnější a velice účinné materialní zbraně jako počítače a jejich rušičky.
      Tady mají Rusové výhodu - jsou "v koutě" a za takové situace mozek pracuje rychleji při vymýšlení.

      Vymazat
    7. Nezáleží na tom z čeho raketu vystřelíš, ale na tom kam spadne a jakou tam udělá rotyku, kapišto?

      Vymazat
    8. jenže ty rakety dostanou raketový křižníky jako první, a potom je dostanou i ty malý kocábky, protože raketa s doletem 400 km nebude větší než kalibr co lítá 2500 km a dělá 3 machy. takže potom taková malá kocábka pošle ke dnu letadlovku, ale tp píši jen pro ty blbý co si myslí že ty rakety půjdou jen na křižníky.

      Vymazat
    9. 19:46 souhlasím, že by to chtělo trochu realismu a možná logiky. Ono to vychází tak, 10 letadlových lodí proti 10 zirkonům.

      Vymazat
    10. To 11:45 ;) On ten zirkon z ruky neodpálíte... ani z nafukovacího lehátka ... Celý ten radostný pokřik mi připomíná jásot nad "wunderwaffen"...

      Vymazat
    11. Možná by šel odpálit z letadla nebo ponorky. Pokud je uvedeno, že má dolet 400 km, tak to může být jak u kalibrů. Tam byl diametrální rozdíl mezi tím co bylo uvedeno a kam kalibry doletěly.

      Vymazat
    12. :D :D A o čem v celém svém diskusním příspěvku asi tak píšu. Že je nesmysl (tedy propaganda) mluvit o vyzbrojování jediného provozuschopného (byť jaderného) křižníku... natož mluvit o křižnících v množném čísle (zbývající dva jsou už od konce 90tých let mimo provoz)... A navíc - útok kalibry v Sýrii byl na "pevné cíle" - jejich poloha je známá a "inerciální naváděcí systém", který Rusové hodně využívají (viz zmiňovaný kalibr) ho nemá problém "trefit" - 10 pohyblivých cílů = letadlových lodí, navíc obklopených spoustou doprovodných plavidel (strategii operačních svazů US Navy používá už 70 let) se hledá a trefuje podstatně hůř (a s rostoucí vzdáleností od cíle problémy rostou)... Takže celý ten článek je skutečně "jen" propaganda ;)...

      Vymazat
  8. Vtom je právě ta zrůdnost kapitalismu že parazituje a utlačuje většinu lidí na světě a těm nezbývá nic jiného než se jakýmkoliv způsobem bránit. Je to přirozená reakce i u zvířat. Zvrhlíka ničím nezměníš.

    OdpovědětVymazat
  9. Co pro US námořnictvo problém, to pro nás normální lidi úleva.
    Moje gratulace ruským výzkumníkům a vývojářům.

    OdpovědětVymazat
  10. Protože Zirkon je levnější, než letadlová loď, jsou ruské rakety daleko před americkými.
    Je to tak už od dob SSSR.

    OdpovědětVymazat
  11. 16.45 Už jsem se tak dlouho nezasmál. Rusové nemají na Zirkony, tak si budou muset zase utáhnout opasky. Jóó to amíci, ty na zbrojení maj, at to že jsou na bubnu a za měsíc si budou muset schválit další dluhovej strop, o tom se nějak nemluví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těm západním gaunerům to budeme platit my. 2% hdp půjdou do emeriky, o tom snad nikdo nepochybuje.

      Vymazat
  12. 21:21 Nejde o prestiž, jde o budování útočné armády. Více viz. 20:59.

    OdpovědětVymazat
  13. V Rusku to bylo vždy tak, že když se začaly konat veřejně nějaké zkoušky, bylo to vždy jen divadlo pro špiony, aby se tlumily choutky západu válčit s Ruskem. Ve skutečnosti jsou testované zbraně dávno ve výzbroji vojsk. Právě z toho mají USA největší strach, protože nevědí, na co by mohli v Rusku narazit. A ty letadlové lodi jsou už přežitek. Aby mohly nějak zasáhnout proti Rusku, musely by se příliš přiblížit a to už je dnes nemožné. A tisíc km je už pro ty mouchy na jejich palubách příliš velká vzdálenost. Byly by příliš dlouho na radarech a tím pádem jejich šance na úspěch nulová. USA to ví a proto se chce mstít na Koreji, aby ukojily touhu po krvi nevinných lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Letadlově lodě jsou čistě útočnou zbraní a její uplatnění je možné jen proti banánovým republikám, protože jediná raketa, miliónkrát levnější by je poslala ke dnu. Svůj účel však plní, jelikož vysávají obrovské finanční prostředky rozpočtu USA ve prospěch vojensko-průmyslového komplexu, resp. jejich majitelů. Podobně i bitevní lodě byly už ve druhé světové válce shledány jako víceméně nefunkční, jelikož ty největší a nejvěhlasnější byly velmi rychle potopeny, aniž by si vystřelily, a pokud ne, tak jen proto, že je nikdo netrefil.

      Vymazat
  14. Kdo si v této diskuzi dokáže uvědomit pomíjivost naší civilizace?Ať je to proruský,či proamerický element,je velmi důležité si uvědomit pomíjivost lidského života...Zrodí se,proběhne a skončí...Lhaní,zastírání a nezveřejňování pravdy jen směřuje naší současnou civilizaci k zániku.Kdo si nabubřele myslí,že jsme zde jedinečná,první civilizace,jen nechápe souvislosti.Je mnoho zpráv,kde se píše o zakázané archeologii a nevysvětlitelných nálezech,které potvrzují,že zde nejsme v žádném případě první civilizací(jak tvrdil Darwin),nýbrž jen další v pořadí.Kolikátá již jsme,to mocní vědí,ale my,běžní,tohle vědět nesmíme...Kdo si rád zjišťuje informace o historii blízké a vzdálené,nečerpá jen z těch nejdostupnějších zdrojů,pak mi jistě rozumí.Zatím to vypadá,že jsme další civilizací na řadě těch předešlých.Já osobně si myslím,že jsme minimálně čtvrtá.(podle nálezů lebek člověka dnešního typu ve vrstvách čtvrtohor)Měli by jsme tedy začít přemýšlet,jak tento cyklus zastavit a ponechat život té naší,současné... Pro udržení té současné by byla produktivní hlavně spolupráce lidí počínaje odhozením současných trendů a začít se sjednocovat proti malé skupince ovládající svět...Kdo toto nechce stále pochopit,bude dále jen loutkou v rukou té malé skupinky a ničí životy generací po nás.Pokud lidstvo neprohlédne včas,zůstanou znovu jen artefakty pro civilizace budoucí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte v podstatě pravdu, pouze ten útok na Darwine byl dost mimo.

      Vymazat
    2. Na životě jedince či jednoho druhu nebo i civilizace hovno sejde. Já vidím průser ve smrti času! Vždy jsem měl za to, že čas je vječný, ale vono hovno hovno! Tuhle dávali na PRIMA ZOOM takovej dokument o hvězdách a tam dokázali, že čas zemře! A to je v prdeli! Takže žádnej Bůh nic, i když ... na samým konci času totiž chcípne poslední atom ve Vesmíru a změní se podle zákona o zachování hmoty na čistou energii ve formě světla. A světlo prej podle Bible je Bůh. Tak nevím ...

      Vymazat
    3. Nerad bych se mýlil, ale Darwin se k počtu civilizací nevyjadřoval, neboť to není otázka biologická. Mám za to, že ani na vývoj člověka nepředkládal Darwin svůj názor jako neměnnou pravdu. (Přinejmenším se netajil vlastními pochybnostmi.)
      Jisté je pouze, že evoluce je neoddiskutovatelným faktem, a kdybych byl věřícím, tvrdil bych, že Bůh tvoří za pomoci evoluce stále dál. Nicméně k tématu:

      Přátelé, netrapme se tím, co bude zadlouho. Trapme se tím, co je za dveřmi.
      Vše jednou pomine, tedy i každá civilizace. Kdyby se nevyvíjela, dal by se její zánik oddálit. Nelze však zastavit vývoj, protože probíhá živelně a sám si hledá cesty.

      Také bych řekl: „pojďme se spojovat“, ale co bychom měli dělat, je nejasné. Navíc, pokud by náš spolek začal být pozoru hoden, koupili (ONI) by si naše vůdce, nebo by je zabili.
      Pokud je někdo tak zoufale bohatý (jako jedno %), nelze ho porazit v přímé konfrontaci, ale pouze asymetricky, snad nějakou změnou chování, a to se asi dostávám na utopické pole.
      Člověk je pořád jenom pouhé zvíře.
      PB

      Vymazat
  15. Nač Zirkony? Dodnes mají Američané problémy s vietnamským bambusem.
    P.S. Odborníci posuzují mobilizační schopnosti a logistiku, amatéři se baví o zbraních.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a mccainisti zase posuzují, kolik bomb při preventivním útoku nejprv naházet na Kaliningrad, Krym a Petrohrad a kolik jich nechat hned potom na Moskvu.

      Vymazat
    2. Chces videt moralni zvrhlost, uchylny stalinisticky dedku? Podivej se na ty mrtve deti v Syrii ktere zplynoval Putin s Assadem.
      Vy komunisti si nemate s nacisty co vycitat.

      Vymazat
    3. 8:00 Tak hlavně mu to celý rozmrdání Sýrie a vraždění tam bylo nakonec úplně na hovno!:)) Čti: https://www.novinky.cz/ekonomika/435401-do-evropy-povede-nejdelsi-podmorsky-plynovod-sveta-z-izraele-a-kypru.html

      Vymazat
    4. 5:40, 8:00, 8:20, Na tebe jsme tak zvědaví špino z kulí prochlastanýho lampasáka.

      Vymazat
    5. 17:05
      V 50 bez mozku,věcně zlitej jako Havel,bez práce,ale s plnou držbou JandoPutnovo ussackýho semene....ty seš fakticky genitální výtvor pražský lejnolahvárenský žumpy!!!!!:-)))

      Vymazat
    6. 17:09 - zase jeden z komoušských uslintanců laje do lejnolahvárniků těm kteří popíjejí pětihvězdičkový koňáček z dob Druhýho císařství a podepsaný de Gólem a současně do nebes vynášej mužickou nuzotu ze Sibíře co nerozezná ani pěnu do koupele od samohonky!:))) Havel tě chodí strašit, co rudej chípáku? Ale já dávám přednost Romanovi baronu von Ungern Sternberg! Páč ten na rozdíl od Havla s komunistama mluvil! Totiž když je jeho pacholci vhazovali do kotlů lokomotiv, tak se jich vždy zeptal jestli je dobře hořej:)))
      Spálíme tak i tvý zdegenerovaný pankharty a nejdřív jim vypíchnem vobě vočiska a vyříznem jazyky:))

      Vymazat
    7. Ale prej v kotlích lokomotiv vás spaloval jinej frajer! Jak tam píšou. Cituju:
      "Neprávem jsou mu připisovány i další zločiny,jako např. upalování zajatců v kotli parního stroje, jichž se však dopouštěli jiní bělogvardější vůdci, zvláště Semjonov."

      Co já četl, tak s tím měl velký zkušenosti Japonci. Oni měli slovník a v něm napsáno "Barzuk" - to je jezevec, nebo obecně "škodná" a pod tím dodatek Barzuuk=bolševik! A zajaté pak přivázali nohama a pod krkem ke kládě a ruce jim svázali na druhý straně klády. A s nima pak přikládali. Takový "živý polínka":))

      Ale na toho Semjonova musím mrknout, toho ještě neznám!:))

      Vymazat
    8. Aha! tak to byl tenhle číman! Frája! -
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Grigorij_Michajlovi%C4%8D_Semjonov

      Ale v kotli upálil jen něakýho komisaře Laza, z toho bych neďál vědu. Byl popraven bolševiky v roce 45 a Jelcinem rehabilitován! To sou věci, to sou věci ...

      Vymazat
    9. Máš tam něco,co jsi tady ještě neblil ty vysranej ostatku zkurvenýho lampasáka a dementní čokovopice prodávající se za dávku heráku???!!!:-)))

      Vymazat
    10. 17:40

      Jak z Putlera moh udělat Putena, to fakt rozum nebere:))

      Vymazat
    11. 17:43 - komouši se prodávaj za pouhý sliby různých rusáckých placených sajrajtů, že jim dopomůžou znovu k moci, že se dostanou zas k lizu. Nemaj šanci. Proto si tu z nich můžem leda dělat prdel. Voni by ji neměli ani kdyby se naskytla, páč bych ty xindly vystřílel jak prašivou zvěř do posedního zmetka! - slovy klasika, Qvéti Tarantinů. Fotřík mi totiž zanechal slušnej arzenálek, jakožto zástupce velitele druhýho největšího muničního skladu v bývalý republice:)))

      Vymazat
    12. 17:48
      A vojáky měl udělaný z cínu....ty jsi neskutečnej ussackej megakokot!!!!:-))))

      Vymazat
    13. Komunistobijce, takhle jako ty a Pauk a Putna, jmena na nic, vyhrozovala Horakova taky. A pak se posrala pod sibenici, coz te ceka taky.

      Vymazat
    14. Poměrně se bavím,jak tady tomu havloidnímu praseti 17:48 atd. tečou nervy. Podle jeho vyjadřování je vidět, že je duševně chorý a zdědit to po svém prochlastaném lampasáckém stvořiteli. Na jeho vyhrožování mohu uvést pouze to, že jsem v životě ulovil přes 500 divokých prasat, ale havloidní ani jedno zatím.

      Vymazat
    15. Kdes přišel na Havla? Já dávám přednost Romanovi baronu von Ungern Sternberg! Páč ten na rozdíl od Havla s komunistama mluvil! Totiž když je jeho pacholci vhazovali do kotlů lokomotiv, tak se jich vždy zeptal jestli je dobře hořej:)))

      Vymazat
  16. Zirkon? Superzbraň? No, dejme tomu.
    Ale není to nic proti americké superzbrani!
    A tou je morální zvrhlost.
    A to není ještě jejich jediná!
    Děda.

    OdpovědětVymazat
  17. Srandovni jak se komunisticti zoufalci upinaji k neexistujicim zazracnym zbranim.
    Vic a vic me vy tupa hovada pripominate nacisty v dobe porazky Rajchu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K neexistujícím zázračným zbraním se upínal Hitler kyž užje o tom řeč. Komunistům hlavně pomáhala touha po sociálně spravedlivějším světě pro všechny a snaha zabránit Hitlerovi zničit slovanskou rasu jednou pro vždy. Kdyby nás Sověti neosvobodili, dávno bychom nebyli. Pozor ten plán na likvidaci slovanské rasy stále existuje. A vo tom to je.

      Vymazat
    2. Vidiš? Takhle smejšleli! To od nich pochází ty hrůzostrašný cifry o 30 milionech Slovanech, který převzal i Solženicyn! Pokud ale chceš znát pravdu, pak je lépe podívat se na originální výroky Hitlera např. o Češích! -
      http://www.fronta.cz/dokument/hitler-o-cesich

      A tam jasně říká, že pouze věří v to, že bychom v průběhu několika málo staletí mohli zmizet asimilací, podobně jako se to stalo prakticky během Třicetileté války. Nic víc, nic méně. Je to nepatetické, odporuje to mpáýthům které nám obrozenecko-komoušští demagogové vtloukávali do hlav, ale je to fakt ...

      Vymazat
    3. Podstatně hůř na tom byli východní Slované, kde se počítalo s vysokou úmrtností v důsledku hladu a pak také přesunu nemalé části populace za Ural. Na obsazeném území Komisariátů mělo zůstat toliko 50 milionů původních obyvatel slovanského původu. Jak píšou i stalinisté v knize Obelhaný Stalin- cituji: "Na jaké země si Německo konkrétně dělalo nárok? Podle jeho prvotních plánů mělo být k Německu připojeno Pobaltí, severozápadní oblasti Ruska a Krym. Z těchto oblastí by se kompletně vysídlilo původní obyvatelstvo. Na celém území SSSR do linie Ural-Volha- Astrachaň by se vytvořily loutkové státy, ve všem kompletně závisle na Německu. Ty státy měly být prakticky koloniemi Německa.
      Na území těch "moskovij" a "ukrajin" měly být postaveny čistě německé města a vesnice, kam by měli Slované zakázán vstup - německé kolonie. A Rusové, Ukrajinci a další národy měli žít ve vlastních městech a vesnicích, ale pracovat na polích německých kolonií, v německých továrnách a závodech. Pravda, Němci se chystali pracovat i sami, proto podle jejich plánů v koloniích mělo zůstat 50 milionů Slovanů a zbytek měl být vysídlen za Ural.Existuje propagandistické klišé, že Němci údajně nutili podmaněné národy pracovat na ně násilím - s pomocí "esesáků" se psy. Nic podobného. Hitler říkal: "A tak, vládnouce nad námi podmaněnými národy na východních území říše, je třeba vládnout s jedním základním principem, a to: dát prostor těm, kdo si přejí využít osobních svobod, předejít libovolným formám státní kontroly a zároveň udělat vše pro to, aby se ty národy nacházely na co nejnižší úrovni kulturního rozvoje. Je vždy nutné vycházet z toho, že prvním úkolem těch národů je obsluhovat naši ekonomiku. A proto musíme usilovat, sledujíce ekonomické zájmy, všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné. A stimulovat v dostatečném stupni zemědělskou produkci a dostatek pracovní síly v dolech a zbrojních továrnách je možné prodejem jim produktů z našich průmyslových skladů a podobných věcí."

      Vymazat
    4. 8,29
      ...aby se ty národy nacházely na co nejnižší úrovni kulturního rozvoje.

      Tak nějak mi to připomíná politiku Bruselu. Nevaž se, odvaž se. Staň se konzumentem pokleslé "kultury". Získej akademický titul i s mizernými znalosti v oboru. Důležitá není práce, ale zábava. Herci, zpěváci a tanečníci dřou do úmoru. Všichni ostatní chodějí pouze do zaměstnání. Laťku umění a vkusu určujeme MY.Pokud se vám nelíbí, jste barbaři.
      Tak nějak je nám to nepřímo a stále častěji i přímo podsouváno.

      Vymazat
    5. 8:26 as te budou veset, hitlerovce, tak se nabidnu za kata, ale doufam ze budes mit pliny abys me neposral jako kdyz se posrala Horakova
      Zaslouzis si to, ortel jsi si vyrknul sam


      Vymazat
    6. oprava času: 6:59

      Vymazat
  18. Čili o nějakém "vyhubení Slovanů" nemůže být vůbec řeč. Naopak! Onen plán přesídlení většiny za Ural (jen z Běloruska tam mělo být odsunuto až 3/4 obyvatel arijského slovanského původu) v sobě zahrnoval skrytý úmysl nevydat Japončíkům či jiným šikmookcům či turkickým národům prostor západní Sibiře! Což dnes reálně hrozí ...

    OdpovědětVymazat
  19. Často jsem četl Ben Klassena, jak kritizoval Hitlerovo "nepřirozené" spojenectví s Japonci proti vlastní rase. Ovšem když se nad tím hloubějc zamyslíme, tak on to měl geniálně prokoumaný! Totiž ideologie bušidó uznávala "jediný božský národ na Zemi" - Japonce! A ti měli za cíl definitivně zpacifikovat Čínu! Tedy vyhladit inteligenci a rolníky ponechat negramotné a v množství nezbytném pro zásobování Japonska levným jídlem. To znamená většinu nechat pomřít hladem. Tedy Hitler takto vlastně ponechal žluťáky aby se sami mezi sebou vymlátili, místo aby se třeba spojili proti nám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen dodám: což opět téměř hrozí dnes! Jedině budeme-li rozesírat Japonce a Číňany mezi sebou a dáme Japoncům zbraně, včetně jádra, můžem to napravit! Taky je naděje že Korejci se mezi sebou vymlátí. Uvidíme a doufejme ...

      Vymazat
    2. Už na tom pan Prezident Trump pracuje! :))) - https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/435533-korea-byla-soucasti-ciny-prohlasil-pomylene-trump.html

      Vymazat
    3. Než začnete s těma akcema ve světě, tak nejdřív ukliďte komoušskej bordel tu doma!

      Vymazat
  20. 18:04: Člověk by měl být natolik soudný, aby dokázal zhodnotit jestli, zde něco umístit. Bohužel ty tu soudnost postrádaš.Drsná pravda o kterýmkoliv z nás, je to nejlepší, co člověka v životě může potkat - alespoň může nad sebou pracovat a zlepšít se. Proto jsem ti to tak řekl otevřeně.

    OdpovědětVymazat
  21. Když jsem tak pročítal některé diskusní příspěvky. Napadlo někdy ty, kteří dnes nemohou přijít na jméno Putinovi, že po něm může přijít někdo mnohem horkokrevnější? Třeba takový, který nejdříve střílí a potom (někdy) myslí? A kecy o vymazání Ruska neberu. Potom se bavme o vymazání celé planety. Nevím jak kdo z vás, ale pokud by mne někdo zatlačil ke zdi, asi bych si řekl, že když ne já, tak nikdo. A nezapomeňte, že v Rusku je dnes kapitalismus. A mnozí boháči by raději zemřeli, než by se stali chudými. O své zdroje se s nikým, tedy ani s Američany, dělit nemíní a ani dělit nebudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je těžké se v tom vyznat. To co tvrdí jeden, druhý zpochybňuje. Vypadá to jako v našem parlamentu, když to posloucháte, říkáte si jo, jo tak to asi bude. Pak vystoupí protistrana, a ejhle, není to náhodou jinak? Jsou to prostě kecy na oblbnutí lidí a tak to je se vším. Jedině hodnocení s odstupem času ukáže kdo lhal a kdo ne. Když napíšu, že jsme zápaďáckou propagandou tak zmasírovaní, že nevíme která bije, tak je to pravda. Teď Rusové začínají přehodnocovat minulost. Například Stalina, Chruščeva, Brežněva, Jelcina. Který byl nejlepší poznáte podle hodnocení západu, z koho udělali masového vraha ze Stalina a koho hodnotí nejlépe Gobačova, Jelcina. Jsme hloupí,že těm jejich blábolům věříme. Podívejte jak z ožraly Havla udělali presidenta, vždyť ho před sametovým pšoukem nikdo neznal.A když budou chtít udělají z ďábla anděla a naopak. Za blbce jsme potom my, jako vždy.

      Vymazat
    2. 13,13
      Jenom jsem chtěl naznačit, že nikdy není tak zle, aby nemohlo být i hůř. Važme si toho, že ještě žijeme a netlačme nikoho do bezvýchodné situace, protože zoufalí lidé dělají zoufalé věci. Především mocní západu rozesrali polovinu Afriky a blízkého východu. S naší pomocí. My jsme napomohli, často svojí nevědomostí, nevzdělaností a lhostejností, že nás dnes zaplavují statisíce Arabů a černochů. To díky naší lhostejnosti byla rozbombardována Libye, Irák a Sýrie. My jsme pomohli k moci těmto nenažraným jestřábům. A my se nyní snažíme o podobný scénář v Rusku. Ale tam nemusí dojít na syrský scénář. Tam může dojít třeba na turecký a po svržení Putina se moci v Rusku může chopit nějaký ruský Erdogan, nebo ještě horší pošuk. A teprve potom nám můžou nastat horké chvilky. A děláme proto opravdu hodně.

      Vymazat
    3. Také vnímám Putinovo jednání jako velmi uvážlivé. Dokonce mě napadá někdy, jestli by neměl být agresivnější, abychom (my NATO) se ho víc báli, a tolik ho neprovokovali. Putin není diktátor, který by si mohl dělat, co chce. Je tlumícím prvkem mezi táborem ústupčivým a táborem útočným.
      Po jeho odchodu, (který nastane), sázím na nástup agresivní skupiny. Protože oni dobře vidí, že smířlivost není oceněna.

      Přimlouvám se u Boha, aby Sev.Korea dostala Zirkony, aby se mohla bránit. Tím by skončila etapa kolonialistických nájezdů, alespoň do doby, než si najdou nové způsoby expanze.

      Také bych si přál, aby byla americká armáda ještě větší. Aby si udělali ještě dalších 20 letadlových lodí. To je nejlepší cesta k jejich zániku. Finanční úpadek.

      Bože, pomoz našim nepřátelům, ať nás oslabí.
      Třeba pak přijdeme k rozumu a začneme hledat mírové soužití.
      Ale Bože, varuji tě, jestli pouze jedny lidojedy nahradí lidojedi noví, nezačnu v tebe věřit!
      PB

      Vymazat
    4. 17:20
      Ty směšný troubo, tak ty varuješ Boha, jo? Bůh se směje až se za břicho popadá.

      Každému takovému debilovi jako jsi ty narvat toho slavného zirkona do prdele a vystřelit ho do tvé milované KLDR za tvým vůdcem Kimčongem.
      Tady je tě fakt škoda.

      Vymazat
    5. Rusové jsou díky diletantské politice západu jednotnější, než kdykoliv před tím. Jestli před zavedením sankcí měl Putin podporu okolo šedesáti procent, dnes, "zlomené" sankcemi, atakuje devadesátku. Našimi médii prezentované mnohatisícové demonstrace jsou jenom plácnutím do vody.
      Po odchodu Putina se moci může chopit člověk mající vliv na armádní špičky a pokud to nebude uvážlivější člověk, můžeme se dočkat velmi dramatických chvilek. Pamětníci by potom mohli vzpomínat na kubánskou krizi, jako na čajový dýchánek.
      Stejně, jako jinde, i v Rusku politiku neurčují masy, ale hrstka zazobanců. Ti si uvědomují, že nejde o žádnou hru na demokracii, ale boj o zdroje. Ústupek západu by znamenal ztrátu zdrojů a tím pádem i zisků.

      Vymazat
    6. 17:44
      Tebe Bůh navštěvuje každý ráno havlobanderovskej sajrajte....a pokaždý na záchytce!!!!!:-)

      Vymazat
    7. 17:51 - co máš proti panu Banderovi, ty zasraný komoušský hovado omylem někde vylíhlý při pokusech rusáckých pavědců s křížením negrů a opic?!? Co? Drž ten svůj tlamoprdelí votvor, nebo ti ho zavřu natrvalo volovem, zkurvenino rudá zbytečná! Jasný!

      Vymazat
    8. A pro ty co nevědí jaká bije, na rozdíl od kreténa putleroffskýho co jen nesmysly tu blije, já vše co píšu mám doložené prameny a zdroji! - http://www.info.cz/magazin/stalinuv-vedec-chtel-zkrizit-cloveka-s-opici-neuspel-a-zemrel-ve-vyhnanstvi-7899.html

      Vymazat
    9. 18:03
      U tebe se mu to taky extra nepovedlo....vzniknl takovej patvar,jako je reprezentant TROP09 Dominik Feri!!!!!:-)

      Vymazat
    10. 18:09 - tvý příbuzný neznám, nicméně hůř než ty dopadnout stejně nemoh, tak o co go ...

      Vymazat
    11. 18:02 pred popravou se vyser, hitlerovce, at se nezaseres jako Horakova, kdo ma to svinsto umejvat
      A neboj, na sibenici pujdes zivej

      Vymazat
    12. To mu nepomůže. Je těch sraček plnej i s hlavou. Tam má 95% sraček a kousek zelené hmoty po svým prochlastaným lampasáckým fotrovi.

      Vymazat
    13. Už jsem na přišel. Ta kreatura píše z Bohnic.

      Vymazat
    14. 7:05 - jo vyseru se ti na tvou rudou makovici rusáckej čuráku! Si zahrávej! Asi vás zmrdi rusácký a komoušský ještě minule málo pochcípalo, co? To fakt chcete mermomocí zas poslat dalších 30 milionů svejch mužickejch zkurvysynů pod zem? A Amíci už vám znovu prdele nespasej!

      Vymazat
    15. 10:21 - ty rudá prašivino nemůžeš mít po nikom nic, páč jsi se ani nenarodil, nýbrž vzlínáš přímo ze smrdutý putleroffský zengrúny!

      Vymazat