Reklama

.

.

pátek 14. dubna 2017

Jihlavský seminář 2017 - vystoupení Ivana Davida, předsedy Nové republiky z.s.

14.4.2017  NováRepublika - videodílna

8. 4. 2017 se v Jihlavě konal seminář Nové republiky Měnící se svět 2017 a Projekt pro 10 milionů. Úvodní slovo a referát přednesl bývalý ministr zdravotnictví v Zemanově vládě MUDr. Ivan David.
Postupně budeme uveřejňovat videa s dalšími hosty semináře. Věříme, že vás seminární vystoupení předních českých ekonomů, pedagogů a politologů přivedou na cestu přemýšlení o naší budoucnosti.

Za redakci NR Václav Dvořák


89 komentářů :

  1. No ten stát, tak jak ilustrační foto tak zeštíhlený ještě není, ale jsou mi v naší zemi pod úroveň potravinové sbírky pro hladové, sbírky pro naše chudé děti, které s velkým humbukem organizují naše celebrity a všechny ty ostatní sbírky na obědy školáků atd. Žil jsem v chudobě a bídě socialismu a přesto jsem nikdy hladový nebyl a naši měli vždy na moji svačinu a oběd. Takovou to pomoc nikdo z nás tehdy nepotřeboval. Pamatuji pouze jedinou sbírku a to dokonce ve škole, kdy jsme měli přinést nějaké nepotřebné hračky pro děti ve vesničkách SOS. Rád jsem přispěl a dal tam dokonce i tu mou nejmilejší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TRUSTED LENDER (LEXIELOANCOMPANY@YAHOO.COM)
      Jmenuji se Michael Lee občan Illinois, USA. Byl jsem scammed o 7 různých internetových mezinárodní věřitele, všichni slibují, aby mi dal půjčku poté, co dělat, abych platit řadu poplatků, které přinášejí nic a činil k žádnému pozitivnímu výsledku. Ztratil jsem těžce vydělávat peníze a to bylo celkem 23930USD. Jednoho dne, když jsem byl procházení internetu se slzami na oka jsem narazil na svědectví člověka, který byl také scammed a nakonec dostal vázána na důvěryhodně úvěr společnost s názvem Martinez Lexie úvěr společnosti, kde se konečně dostal půjčku, a tak jsem se rozhodl Obraťte se na stejný úvěr společnost a pak řekl jim svůj příběh o tom, jak jsem byl scammed o 7 různých poskytovatelů úvěrů, kteří dělali nic jiného, ​​než na kurz mi víc bolesti. Vysvětluji firmy poštou a vše, co mi řekl, bylo do pláče nic víc, protože jsem se dostat můj půjčku v jejich společnosti a také jsem udělal správnou volbu kontaktování. naplněn jsem formulář žádosti o úvěr a pokračoval se vším, co bylo požadováno na mně a mému největšímu překvapení byl můj úvěr poskytnutý na mě bez dalšího odkladu a tady jsem dnes šťastná, protože Martinez Lexie Loan Company mi dal důvod žít, tak i učinil slib mé vlastní, že budu i nadále svědčit na internetu o tom, jak já mám půjčku. Jste povinni spojit se GODSENT věřitel pomocí emailu: Lexieloancompany@yahoo.com nebo textovou +18168926958

      Vymazat
    2. To je Čech jako poleno! Nevěřit! Lže jako Američan.

      Vymazat
  2. Poslechl jsem si Davida, Baštu a Krejčího. Baštovi bych vytkl, že nevzpomenul sociální obrození po roce 1948. Po komunistech zbyl velký majetek a vzdělaní lidé. Bylo co rozkrást a je tady kvalifikovaná síla, kterou lze pohádkově vykořisťovat. Asi to někoho rozžhaví doběla, aspoň se bude vědět, kdo je kdo.

    Řeč o cizí armádě na našem území není až docela tak přesné. Rusové do řízení podniků nemluvili, zatímco nyní už bez okupace zase do řízení podniků nemluví domácí lidé, což je horší než nenáviděná poslední okupace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si je poslechl a nejvíce mě zaujal p.Bašta. Odvážil se nejen vyjádřit, že jsme kolonie, ale také navrhnout, co si myslí, že je třeba dělat.
      Oceňuji jeho snahu pozvednout ducha národa, i když některé příklady, byly mírně přitažené za vlasy (např. že pražské jaro 1968 se zasloužilo o rozpad SSSR). Jiné příklady, např. že již od dob R-U, jsme se vyznačovali vzdělaností, mi přišly být inspirující. Tudy bychom se nejspíš měli rozvíjet. A dát si přitom pozor, jak varuje, abychom nevytvářeli „digitální proletariát“.
      Takže ty jeho recepty:
      - otevřeně mluvit o svém koloniálním postavení
      - bránit poslední zbytek suverenity, tj. nepřítomnost cizích vojsk na našem území
      - obnovit vlastní ochranu hranic
      - bránit vývozu kapitálu
      - ekonomická emancipace, konec montoven za žebráckou mzdu
      - odstranění polit. elit, které nás vzdalují od národní svébytnosti a vedou do stavu, kdy bude i právo na vlastní území, pokládáno za „občanské společnosti“ nehodné.
      Nic bych těm receptům nevytknul, podle mého odhadu, to tak již může vidět nadpoloviční většina společnosti. Jenom ještě musí přijít někdo, kdo nám to prosadí. Zatím tu je jeden takový – T.Okamura.
      Takže, volby se blíží. P.K.

      Vymazat
    2. P.K souhlas též budu volit SPD ono nám ani nic jiného nezbývá kdo nechce žít v totalitním multikulturním makrelystánu tak bude volit SPD

      Vymazat
    3. Pánové 21:32 a 22:58,
      Vaše rady jsou pochopitelné jen v případě, že vás oba má Okamura na kandidátní listině a před vámi je vidina koryta a teplé místečko v parlamentu. Nenuťte jiné, aby důvěřovali těm, koho neznají. Kdo je kdo, to se pozná, až dostane moc. Okamura žádnou moc neměl a nikdo neví, co udělá, až ji dostane. Havel vypadal také jako skvělý charakterní člověk, který za nás trpěl. Až se stal prezidentem, mnoho lidí protáhlo ksichty údivem, co si to vyzvonili. Baštův recept na řešení současného srabu je sympatický. Promiňte, paměť mi ještě slouží a hned se zeptám, kdo nás do těch srašek zatáhl. Na převratu se Bašta aktivně podílel, takže nemůže tvrdit, že nic nevěděl, že za všechno mohou jiní. Kdyby převrat nebyl, řadu jeho receptů by nebylo třeba vůbec řešit. Pro Baštu je období od roku 1947 do 1989 černou dírou. Já pocházím z obyčejné dělnické rodiny a otec nikdy nefunkcionařil nebo nepartajničil. Kdyby nebylo Února, já bych se vyučil a nikdy bych nedosáhl, k čemu jsem se díky komunistům dostal (vzdělání, příležitost pracovat ve výzkumu, atd.). Nelámu na Baštou hůl, pokud chce důvěru, měl by se se svým životem vyrovnat. K současnosti je kritický a hledá, co s tím. To je první krok.

      Vymazat
    4. 0:45 tak nejsem členem SPD jsem jen český vlastenec co chce žít v samostatné ČR jestli nás začlení do tzv superstátu bude konec 300 let pod habsburkama nestačilo? a poté jsem migranty budou lifrovat ve velkém a to co jse děje v německu bude i tady tam už jsi přestaly hrát na demokracii

      Vymazat
    5. Anonymní15. dubna 2017 0:45
      Vaše skepse je bohužel dosti rozšířená, ale je nepoužitelná. Na podzim máme volby a stoprocentně, někdo bude zvolen. Tím, že se nezúčastníte, můžete poškodit jenom sám sebe. P.K.

      Vymazat
    6. 20:55, nikdy od převratu jsem nevolil stranu, která patří podle propagandy k demokratickým. Pomohlo mi to? Nepomohlo. Nemusím mít pocit viny, že jsem k tomu bordelu přispěl. Volil jsem Zemana. Fakticky na koloniálním kapitalismu nezměnil vůbec nic. V zahraniční politice je navázán na zlo, o kterém na svých shromážděních ani necekne. Proč bych mu zase pomáhal ke korytu. Ať spoléhá na ty, které pozval na Hrad na raut.

      Vymazat
    7. Anonymní16. dubna 2017 9:34
      Vidím to tak, že běh světa, se snaží ovlivnit mnoho různých sil. Občané (nepolitici, nepodnikatelé) jsou jednou z nich. Pokud v té přetahované prohrávají, nepomůže jim obviňování silnějšího, že je silnější. Musejí posilovat, aby dosáhnuly lepšího výsledku.
      Jedna z forem tohoto „posilování“, je sjednotit se u voleb za svým kandidátem. Zkuste se letos přidat k voličům demokratického kandidáta. Takového, který není demokratický pouze podle propagandy, ale již léta propaguje demokratické principy, jako je zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků. P.K.

      Vymazat
  3. Dobrý úvodní referát. Jen opakování zmateného bludu o Frankfurtské škole (decentně na to upozornil Oskar Krejčí) je u vzdělaného člověka zarážející.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Kopecký, jistě mám mezery ve vzdělání, ale to mi nebrání, abych odmítl opakovat zmateně bludnou tezi o tom, jak se psychoanalýzou podařilo překonat jednostrannost marxismu. Psychoanalýza není věda ale mýtická spekulace. Na tom nic nemění ani to, že byla v době "Frankfurtské školy v módě.

      Vymazat
    2. 21:45

      To je bohužel nedorozumění: neměl jsem vůbec na mysli kombinaci marxismu s psychoanalýzou - (obdiv k Erichu Frommovi mimochodem nesdílím) - ale zaměňování či spojování dnes módního publicistického termínu "neomarxismus" s Frankfurtskou školou.

      Typicky zmatený výklad se objevil např. před časem presentován v Literárkách:
      "Kulturní neomarxismus jako ideologie rozvratu"
      - http://www.literarky.cz/komentare/ostatni/22400-kulturni-neomarxismus-jako-ideologie-rozvratu

      ........

      Jinak nevím nakolik - možná v psychiatrii? - je dnes otázka vědeckosti psychoanalýzy vůbec ještě aktuální - byl to přece od začátku (a nejen v USA pořád ještě je) hlavně dobrý byznys - když faráři jaksi vyšli z módy; - jak říkal Karl Kraus: "...mehr eine Leidenschaft als eine Wissenschaft."

      Vymazat
    3. Pane Kopecký, ve sporech Krejčí – David, se přikloňte k Davidovi a neuděláte chybu.

      Vymazat
  4. Oskar Krejčí (14:05):
    "Máme pocit, že odpovědi jsou na stole. Není to pravda; to, co je na stole, jsou emoce."

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky jste si zaplakali, komunisticko-nacisticti vlastizradci?
    Skoda, ze uz nemohla prijit soudruzka Svorcova, Vasil Bilak a Mudr. Mengele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:40 - Hleďme, zapadlý vlastenec se probral z mrákot?

      Vymazat
    2. Kdepak, 16:40 se ani neprobral z mrákot ani neblouzní. On má skutečně tak popletené pojmy, že neargumentuje, jen hloupě nadává.

      Vymazat
    3. Osel, který se živí trolováním diskusí, co mu všechny ty blafy píšou jiní, tu zase zkopíroval nějakou blbost od Jandy.

      Vymazat
    4. 16:40 vlastizrádce jsi ty a makrely poskok ty bys dal Česko němcum a vítal bys afričany

      Vymazat
  6. ...pořád mně nejde zvuk a tak se omlouvám že odbočím od tématu,
    ono stejně bez národního obrození, uvědomění si občanů že kam dohlédnou je jejich svrchované nedotknutelné území o které naši otcové bojovali,tak bez tohoto obrození jako národ končíme...
    Dovolím se udivit že nikdo nekomentuje možný konec světa... :))
    Zítra Korea slaví svátek slunce,
    k tomu to výročí připravuje jaderný test.
    Doník je odhodlaný ,hned jak uvidí více než jedno slunce, zaútočit konvenčními prostředky na zabíjeni lidí.
    Korea na oplátku slibuje zničit 90 % území USA...
    Doník má informace že Korea nemá dostatek nosičů a tak se nebojí...
    Zhruba vše.
    Dobrou noc*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doník si pro jistotu vyzkoušel maminku všech bomb....?

      Vymazat
    2. ...sekundanti : Rusko, Čína, Japonsko, ...?

      Vymazat
  7. Geeee, me se to libi ! Tak pracuje americky THINK TANK !
    Frankfurtska skola je neslucitelna s matematikou a logikou.
    Pani Prochazkova je mladsi nez loni a vypada velmi dobre.
    Kunstekovi neujel autobus ? Jemu okradli hodinky v Brne na nadrazi.
    Nigerie je popelnice sveta !
    Az se Nigerie da na pochod, tak bud vymlatite vy je, nebo oni vas.

    Pane dr. Davide..Jeden mravenec na stole zn. 1000 ve skrini. Smim Vam poslat krabici jesterek z Floridy na vycisteni vasi ordinace ?

    NEEE ! Panove to je pouze sranda.

    Chci vam rict, ze vase cinost se mi velmi libi. Inspiruje k premysleni a delate dulezitou hodnotnou praci.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  8. Ted male odboceni...
    KOREA ! Bude-li valka v Korei, tak To NEzavinila
    Amerika ! Severni Korea se ji dozaduje uz 5 let, ale vsichni ji ignorovali. Ted uz ignorovat nejde. Oni maji nejake zbrane/rakety - ktere leti az do Ameriky.

    AFGANISTAN ! Tam teroriste (ISIS Al-Nustra) maji tunely a v nich se schovavaji.

    My Krestane, jsme na ne hodili "Matku vsech bomb" !
    11 tun vybusniny v krabici, ktera vybuchne 2 metry nad zemi a tlakem zasype vsechny tunely i s ISIS.

    SYRIE ! Asad a jeho vojaci nezabiji Krestany.
    ISIS a Al-Nustra vsak ano. Takze president Trump omylem pomohl AL- Nustre... (To jsou ti, co znasilnuji ovce, koze a rezou krky Krestanum.)
    President Trump ma nejakeho NEkvalifikovaneho poradce.

    Uchazet se o pozici poradce presidenta NEMOHU. Ja bych omylem zase bombardoval Berlin a Brusel...

    President Trump se vystoupenim proti vrahum ISIS vraci k nam k Nacionalistum.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:02 - Není ta křesťanská bomba spíš VELKÉ odbočení? (Na Hirošimu a Nagasaki spadly taky křesťanské bomby?)
      Co to je zase za blábol?

      Vymazat
    2. Trumpeta bombardoval tunely, které USA stavěly, nebo stavět pomáhaly. 36 mudžiků, nebo výrobců héráku je na bombu za $16 millionů pro Americko-islámsko-fašistické vojsko opravdu "úspěch". -D

      Vymazat
    3. Katolická prokletá církev která je hlavou západní politiky se za křesťany jen schovává...
      Církev pravoslavná vždy aktivně bojovala a bojuje proti fašizmu, to jsou křesťané*

      Vymazat
    4. Pokusy zablokovat návrhy Ruska a Íránu na sestavení nezávislé komise pro nezaujaté objektivní vyšetřování svědčí pouze o tom, že ti, kdo tyto pokusy podnikají, nemají čisté svědomí," řekl Lavrov k závěrům moskevských jednání s hlavami MZV Íránu a Sýrie.

      Vymazat
    5. ...jedinou snad šanci je že o proti blbosti stojí inteligentní lidé*

      Vymazat
  9. Takovou špinavou politiku může hrát jen největší agresor světa a tím jsou U S A!! Tento agresor stále vymýšlí a zkresluje skutečnost a obviňuje stále někoho!! KLDR nepřekročila svoje hranice a je obviňována ze zvyšování napětí, zato největší agresor světa USA se roztahují po celém světě, daleko od svých hranic, jako páni světa! OSN je naprosto zbytečná organisace, protože vůbec proti tomuto agresorovi nezasahuje a tím ho mlčky podporuje!! Naši pokrytečtí politikové v zájmu udržení svých koryt jen papouškují tyto nesmyslné výmysly!! Zlatí komouši!!!! Volby se blíží a žádná strana, která má svědomí devastaci této republiky nemůže počítáš s mým hlasem!! To co předvádějí zločinecké vlády po roce 1989 v republice nemá ve světě obdoby!!! Valná většiny národa živoří a z prosperující společnosti s plnou zaměstnaností vytvořili ukázkovou otrokářskou společnost se všemi aspekty!! To jsme to dopracovali a dobře nám tak!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Národní obrození,
      probudit národ do uvědomění kde a co se s nimi děje.
      Osobnosti jako pan Palacký, nebo mistr Jan Hus, jsou více než aktuální.
      Národní obrození je jediný smyslu plný politický program*

      Vymazat
    2. Jan Petr 14.dubna 2017 18:28
      To národní obrození ale spočívá ve vzdělání, jak na semináři zaznělo.

      Vymazat
    3. 18.28 tak.

      Vymazat
    4. ...myslím že tohle tvrzení o vzdělání je veliký omyl.
      V šesti a dnes už v pěti letech povinně odevzdáte dítě do systému,
      když bude úspěšný dostane jako dospělý člověk diplom.
      Ovšem na místo přirozeného vývoje a utváření si sociálních vazeb, máme tady chytré dospělé asociály...
      Dnešní školství je dělané pro převýchovu, nikoliv pro uvědomění !!!
      Proto si dovolím nesouhlasit.
      Uvědomělí mohou být i malé děti bez vzdělání a obráceně...
      Řečník jenž se honosí titulem na veliké bílé ceduli, zřejmě dává najevo ještě před vystoupením že je autorita...což ve většině případu není pravdou*

      Vymazat
    5. ...podle vaší rovnice je třeba nejprve pracovat na vzdělání a potom na uvědomění...?

      Ovčák v pastoušce je více uvědomělým vlastencem než
      celá Česká akademie věd*

      Vymazat
  10. Teprve až americké židoislámskofašistické přihřáté a zfetované vojsko dostane pořádně přes prsty, bude na chvíli klid.

    „Režim v Severní Koreji má samozřejmě daleko k normám západní demokracie, ale jejich logiku je také možné pochopit. Nejsou to blázni. Mají jediný cíl — aby je nechali na pokoji. Ale když se taková vojensko-námořní armáda chystá k možnému útoku, není možné předpovídat jednání severokorejského vedení. Dejme tomu, že severní Korea použije jaderné zbraně proti americkým „Tomahavkům". To znamená, že USA začínají jadernou válku, je prováděn odvetný útok. Proto může být situace horší než Karibská krize v roce 1962. A Trump musí pochopit, že sázky ve hře, do které se pouští, mohou být prostě děsivé vzhledem ke svým katastrofickým následkům. A to nelze v žádném případě dopustit", je přesvědčen Igor Korotčenko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...nafoukneme rekreační čluny nakoupené v Tesku a poplujeme zabránit katastrofě.
      Igorku jsi génius*

      Vymazat
    2. Za vším hledej ......
      http://politikus.ru/uploads/posts/2017-04/1492122399_masony.jpg
      Co se psalo před 89 lety
      http://politikus.ru/uploads/posts/2017-04/1492177523_large.jpeg

      Vymazat
  11. Dnes je VELKY PATEK...
    Je to presne 1988 let, co byl popraven socialni REFORMATOR Krist. I Kdyz katolicka cirkev vam to poda, pro svoje manipulativni potreby jinak, nez se to stalo, tak je jiste, ze to byla POLITICKA vrazda , vyhovujici pouze male skupine oligarchu, zdruzene v jedne nepocetne mocenske skupine /strane.

    Vy kteri mate hloubavou mysl, by jste se nad dobou Krista meli ZAMYSLET, protoze je to hodnotna ucebnice politickeho boje mezi peti stranami, dvorem krale a okupacni velmoci. Dejiny se porad opakuji v ruznych obmenach.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tihle ubožáci a duševní mrzáci, kteří denně píší na diskuze sračky o válčení a válkách a skřehotají svoje hovnivároviny, nejsou už schopni vnímat nic jiného.Ani si nevšimli, že je Velký pátek,(ale toho si nevšimli ani pisálci každodenního válečného humusu) ani si nevšimli, že jsou Velikonoce. Tahle zmrzačená, vypatlaná a vymaštěná diskuzní hovada nic jiného než válčení a zabíjení, k čemuž můžou vřeštět ty úchylný, stále stejný kokotiny, nezajímá nic jiného. Ubozí, opuštění kreténci bez partnerek a bez rodin se vyskuhrávají a rajcují už jen násilím, už se definitivně zasnoubili s počítačem, se kterým šukají - jinak jsou totálně impotentní. Neumím si vůbec představit, jak by normální chlap, který má ženu a děti, a rodiče a prarodiče, na Velikonoce nebo v jiné svátky dřepěl u počítače a psal svoje sračky na diskuze. Ženy už se na diskuzích nevyskytují vůbec - stalo se to doménou mužských vypatlanců, impotentů a duševních mrzáků. Proto tyto žvásty vůbec nemají žádnou cenu, ani žádnou vypovídací hodnotu - jsou to jen mozkové výlevy opuštěných ubožáků. Proto taky se jim promíjí i urážky, sprostoty a nadávky. Připomínat jim Krista? Těmhle?

      Vymazat
    2. ...
      :))
      Ježíšek je můj nejctnostnější přítel.
      Snažím se být jako on a nebo lepší..:))
      Maminka Ježíška, Drahá paní Marie,
      jasně poukazuje na úlohu muže !!!
      Pouhým záměrem lze z panny státi se matkou.
      Jediná panna může zploditi desítky mužů...
      Ten kdo zapomněl jména Českých bohyň a věří že jeho pra-původ matky je žebro, sám je žebrákem.
      Žena je branou do tohoto světa*
      ---------------------------------------------
      p.s. pro ty co vědí :
      Ježíšek se mně zjevil způsobem nepochybným*

      Vymazat
    3. Honolulu, souhlasím, popravit jednoho z nich se srdcem Krista a pak pokřivit vnímání jeho ideí pro ostatní ( nevědoucí ) bych hnus. Jinak přišlo mi zajímavé toto video ze Slovenska https://www.youtube.com/watch?v=gzk96BqcZqg . Přiznám, že jsem to zhlédl zběžně, tudíž povrchně, ale i tak mi přišlo, že jediný ze všech účastníků, který podle mě nejméně chápal, ( nebo jen plnil svoji roli? ) byl moderátor, který tam vsouval něco o pravdě. Ale mi, kteří chápeme relativitu, se o pravdu nepřeme, domníváme se , že jde o pohledy na věci, nikoliv o to, kdo má pravdu. A představte si, kdyby masám s jednodušším pohledem, někdo z těch politiků ( kteří ví o co jde ) řekl, že je má ( potenciální voliče ) za OVCE. No asi by jej nikdo nezvolil. Museli by se ti politici domluvit a vyřknout to společně. Přece žádný volič by nezkousl, že může být na nižší myšlenkové úrovni.
      Řešení většiny problémů tkví jen v tom, jak přimět nižší úroveň, aby se snažila přizpůsobit vyšší a tím přijala odpovědnost sama za sebe, ale i za ostatní. Protože jsme všichni do jisté míry provázaní. Příměr o mravencích to vystihuje.

      Vymazat
    4. 18:41 https://cz.sputniknews.com/svet/201704145118283-pocet-dotazy-Google-treti-svetova-rakordni/

      tobě to je šumák nebo tě ten tvůj bůh zachrání hele proč jsi tak sprostý když jse dovoláváš krista?

      Vymazat
    5. 18:41- zašukal sis na Velký pátek s počítačem a máš výčitky? Ulevilo se ti aspoň, když jsi svůj poklesek vytknul ostatním? Ježíš tě pochopí.

      Velikonoce nejsou výročím ukřižování. Jsou pohanskou oslavou obnovy přírodního cyklu - odvozenou od lunárního kalendáře. První neděle po prvním úplňku po jarní rovnodennosti.
      Křesťané si na to šoupli zmrtvýchvstání a příslib spásy.

      Vyvstává mi otázka, co se stalo s tehdejšími účastníky ukřižování a zmrtvýchvstání, události, kterou považujeme za mimořádný přelomový okamžik všech dob.

      Nic. Nestalo se nic. Ani zmínka v dobových kronikách.

      Apoštolům to musela vysvětlit Marie Magdalena, a trvalo jim nějakou dobu, než jim to došlo. Jejich následovníci teprve napsali Evangelia.Pak se křesťanství šířilo a vyvíjelo skoro 300let divoce a bylo pronásledováno.

      Židé po nějaké době prodělali čtyřletou válku, po níž byli rozprášeni a nastoupili cestu k ovládnutí světových peněz.

      Římané si udrželi světovládu ještě pár set let, za postupujícího úpadku. Byzanc vydržela ještě tisíc let.

      Zdá se, že viditelného se nestalo nic, ale skrytá restrukturalizace běžela na plné obrátky.
      I naše doba tak funguje. Restrukturalizace stále běží, byť ledacos tušíme, nevíme, jakým směrem.
      Život jedince je příliš krátký, než aby se očekávané změny stačily projevit.
      Jedna okolnost je však relativně nová: Jaderné zbraně.

      A jsme zase u Velikonoc. Můžeme se ptát, zda právě tyto nejsou poslední.
      PB

      Vymazat
  12. Huuu, ha, ha, ha.....To je zase vybuch atrocitni propagandy nicim nepodlozene.

    5 let neni slyset nic jineho, nez narikani Japonska a jizni Koreje nad vyhrozovanim od severni Koreje a smich Ameriky, ktere je vyhrozovano take - non-stop od prtateho tloustika z Koreje.
    Oni nesnesou byt ignorovani.

    Tloustik vyhrozuje vsem a ted zacala Cina vyhrozovat tloustikovi...Z toho prset v Americe nebude.

    Ani Rusove, ani Americane nikdy tunely a jeskyne v Afganistanu nestaveli.. To postavil ten, kdo vam v Cesku postavil Macochu u Blanska. (Tam jsem take nikdy nebyl.)
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...honolulu neser boha,
      nevyzrazuj vojenská tajemství !!!
      O tom že Macocha vede do Afghánistánu věděl jenom Daniel Landa*

      Vymazat
    2. Velký kus tunelů je od přírody, to máš pravdu, ale ...
      http://shoebat.com/2017/04/13/edward-snowden-reveals-that-the-isis-tunnels-that-the-us-just-bombed-in-afghanistan-were-simply-tunnels-built-by-the-cia/

      Vymazat
    3. Takže to shrnu – ohledně plynového útoku se nic nevyšetřuje a hned se střílí, ačkoli myslící člověk nedokáže pochopit, proč by Asad plyn použil a jak je možné, po blamáži v Iráku, použít stejný scénář. A to s rizikem světové války. Naproti tomu v Dortmundu se bude vyšetřovat až do úplného vyšetření. Ačkoli jde, ve srovnání se Sýrií o banalitu. I když nanejvýš podivnou, to přiznávám.

      https://vlkovobloguje.wordpress.com/2017/04/14/mohl-a-mel-predvidatvedet-dovodit-ze/

      Vymazat
  13. 18:41.. Nerouhejte se a neodsuzujte blizniho sveho.
    Kristus na posledni veceri pane, mluvil o politice, protoze 9 z jeho 12 Apostulu patrilo k politicke strane ZEALOTU (dnesni Nacionaliste) a
    Jidas byl agentem a informatorem mocenske skupiny/strany PHARISEES.
    My mame zmapovano vse, co se stalo minutu po minute 10 dni pred zatcenim Krista a my vime i jmena tech kterymi byl popraven.
    -----------------------------------------------------

    Pane BLABOL, 18:12, kdyby nebylo Atomove bomby v Hirosime, tak by zahynulo dasich 1/2 americkych vojaku.

    Miluji Viden, ale vy ve Vidni jste degenerovani natvrdlici a to rikal uz i zakladatel Socialni demokracie u v roce 1881.
    nick HONOLULU



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amíci měli strach, protože kdyby nebylo kapitulace Japonska 15. srpna 1945, jistě by Hokkaido bylo Ruské. Proto v USA tolik chvátali s atomovkou, aby se japončíci vzdali jim.
      V podstatě šlo o to pokusit se vysílit ruskou armádu před novým útokem na SSSR. Jenže jim to trochu nevyšlo a ruská armáda hnala šikmoočky tak rychle, že se muselo přikročit ze strany USA k akci.

      Vymazat
    2. Článek vydaný v roce 2005 vysvětluje, že ty tunely, které teď v Afghánistánu bombardovaly USA, obsahovaly „bunkry a základní tábory zakopané hluboko do prudkých skalních stěn“, co bývaly „součástí CIA financovaného komplexu postaveného pro mudžahedíny.“

      V 80. letech CIA financovala a vyzbrojovala v Afhgánistánu džihádistické rebely a využívala je jako zástupnou sílu ve válce proti Sovětskému Rusku. Tito mudžahedíni vedení Usámou bin Ládinem osmělení tímto úspěchem a zaplavení penězi od CIA následně zformovali al-Kaidu.
      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/10186-tvrda-realita-matka-vsech-bomb-znicila-tunely-ktere-postavila-cia

      Vymazat
    3. honolulu - blb nereagovat na nej ,on na reakci ceka z toho masturbuje

      Vymazat
  14. Kdyby jste vse neodsuzovali smahem, tak by jste vedeli , jak Caiaphas, nevyssi knez a chief strany Pharisees, voprcaval dceru Amana, ktery byl velitelem straze v TEMPLU.

    To jsou dulezite veci, protoze vas to uci a vysveli vam to, proc jsou oligarchove nedomrli a ododeleni o reality.
    ------------------------------------------------------

    A hodte si dnes karty, nebo Taroty. Tim si zjistite osobni budoucnost.. Vesmir je dnes zdilny.
    Koncim jdu delat ritual.
    nick honolulu




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pámbíčkáři jsou více zvrácení, než světští lidé. Jsou promrdaní až na půdu. Při svém celibátu a obracení se k "bohu" mají problémy s ptákem a pořádně neví co s tím. Proto nejvíce úchylek je u kněží.

      Vymazat
    2. 14. dubna 2017 19:23
      Nikam nechoď a pojď kecat. Se. na práci. Práce není zajíc.

      Vymazat
  15. honolulu, jak to, že je dnes Vesmír sdílný? Kvůli Velikonocům, nebo je nějaký svátek Královny Nebes?

    OdpovědětVymazat
  16. Panove mam dobrou zpravu. President Trump bude znovu pod vetsim vlivem Bannona nez Kushnera !

    Bannon je nas clovek. Kushner neni nas, tim myslim Nacionalistu. Lide pisi Bannonovi dopisy podpory z cele Ameriky.
    --------------------------------------------------------

    Globaliste vnucuji lidem jejich vizi sveta, a ta je k nicemu. Ona nici evropske zeme. Jejich pocinani je casto smesne a cela Amerika si z nich dela srandu.
    Napr.
    Na Floride, v tom horku, co zde mame lide, jedi ovoce a salaty. A president Trump, kdyz si polil salat polevou
    ktere se rika RUSSIAN DRESSING, tak je to pro globalisty "dukaz", ze Putin a Trump neco 'pecou' proti 'demokracii'.
    Takova mame trdla mezi Globalisty.
    -------------------------------------------

    Bordel , ktery je v cirkvi, NEMA absolutne nic spolecneho s ucenim Krista. Benedict XVI (Joseph Ratzinger), byl sesazen globalisty a NWO po 7 letech.
    Ne vsichni knezi jsou na strane Globalistu.
    Stejne to vyhrame.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  17. 21:16... Zdilnost vesmiru je dopredu oznamena organizaci New Age. Tato organizace je zdruzeni citlivych lidi, kteri jako anteny stale hodnoti a poslouchajici "vlny" z vesmiru.
    (Knezna Libuse byla jedna z nich.)
    Occultisticke pomucky a AURA kolem vasich rukou vam prozradi budoucnost. Taroty (a karty z hrackarny $ 1 pracuji na stejnem principu.)

    JE TO POUZE HRA ! Ale je stara jako Egypt. Nejde ji brat vazne. (Vecinou). Je to pouze na pobaveni.
    Sv. Panna Marie ma Svatek v zari...

    Kdyz uz mame toto thema, tak si vsimnete narodu, ktere nebyly pod vlivem Krista a tech co byly. To je velky rozdil.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  18. Logika autora z 18:41 spočívá je taková, že se dovolává posvátnosti Velikonoc, oběti Ježíše Krista a jeho vyznání nenávistnými vulgaritami proti těm, kteří mu názorem či počínáním nějak nevyhovují. Připisuje jim vlastnosti, kterých může být sám nositelem, když se vyskytuje ve stejné pozici a ve stejném prostředí diskuze na internetu. I díky takovým, objektivně nevzdělatelným, je svět, jaký je. A všichni budou zváženi a mnozí shledáni lehkými ..., neb nebudou stát na straně Ježíše Krista v Armagedon

    OdpovědětVymazat
  19. from honolulu, to retardovane ostude 2:07 ze skupiny politickych kretenu.

    Zpravne dis degenerate ! NEREAGUJ NA ME ! Nebo ti omlatim klavesnici o tvoji tupou makuvku.
    I kdyz bych dnes podle kostelniho radu nemel.
    --------------------------------------------

    Panove , vy ho asi neznate, ale zemrel William N. Grigg !
    On byl ideolog naseho hnuti. On postavil proti globalistum nase medialni hvezdy na YouTube, jako napr. Gary Franchi a dalsi.

    Sice zil v horach, ale Floridane rekli, ze odesel tam, kde je lepsi - Swimming pool.

    Hned po nasem viteztvi bude u vas zaveden jiny skolni system, podle jmenovaneho ideologa.
    --------------------------------------------

    A jeste neco ohledne Krista. Po jeho smrti nastal velky chaos, nejen tam kde zemrel, ale i v okolnich zemich, jako byl, Ammon, Moab, Edom , Egypt a Syrie.

    Matka cisare Tiberia v Rime , ( Livia Julia Augusta - ta co vladla tehdejsi tajne "policii" z toho zemrala, ve stejny rok 29 A.D.)
    Sv. Mary Magdalena utekla, emigrovala, do Galie (Francie) a nastalo obdobi revoluci, valek a masakru - ETNICKYCH.
    Ale je hodne duvodu proc o tom nesmite vedet.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  20. Panove, vsechny politicke a ekonomicke prusvihy se stale opakuji ruznym generacim a kdyz poslouchate pozorne co rikaji panove Dr. David, Basta a Krejci, tak jsou to motivovani Casearovci v opozici Pompeyovcu. (Kdyz uz byla rec o Antice. Ale oni o tom vubec nevi, a je jim to uplne jedno.)
    Vy 3 panove mate VELMI BLIZKO poutni misto.
    Ve Vidni, tam kde je Am Hoff byla H.Q. X-te Geminy Equestris. Nejslavnejsi Casearovi Legie.
    Podle pravidel Occultismu, pujdete tam na cafe a dostanete strategicky napad na volebni viteztvi.
    Kdyby to nefungovalo, tak nepijete nic hodnotneho, ale neco z upravny vody ve Vidni, radej nechci upresnit.
    nick honolulu - byvaly propustenec galeii v CSSR.

    OdpovědětVymazat
  21. 2:07 v pripade, ze nenadavas me, tak SE OMLOUVAM !
    Myslel jsem, ze jsi Brouk Pytlik, mistni strasidlo, ktere zacinam videt za kazdym slovem a stromem..
    Koncim zde panove.
    nick honolulu
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  22. Honolulu, díky za odpověď. Když je Vesmír sdílný, tak bych měla několik přání. Otázky na budoucnost ani ne.
    To je velmi zajímavé: jestli je vyspělost bílé civilizace a třeba Izraelců daná učením Krista.

    Četla jsem příběh Inda (hinduista a špičkový lékař v Kalifornii), který zažil NDE. Setkal se tam s Ježíšem, archandělem Michaelem a archandělem Rafaelem. Ten Ježíš měl modré oči a ti archandělé za ním od té doby stále chodí. .... Je zajímavé, že ač Ind a hinduista, setkal se zrovna s Ježíšem a archanděly.

    OdpovědětVymazat
  23. K úvodnímu slovu Ivana Davida,který přednesl na semináři v Jihlavě.
    Mezi posluchači semináře převažovali členové a voliči parlamentní levice(KSČM,ČSSD)který přijeli z různých koutů republiky.To bylo tentokrát poznat i na větší účasti.Seminář,který pořádala politická iniciativa Nová republika,který se deklaruje jako levicový byl nepřímo určen.
    Nechci podceňovat znalosti a vědění posluchačů.Nicméně si myslím,že Frankfurtská škola(FŠ), neomarxisté apod. musel pro velkou část z nich význam termínu těchto slov dost neznámý.
    Ivan David je jistě kultivovaný řečník a odborník na psychologii.O tom není sporu.
    Otázkou je,zda má vědomostní mezery,co se týče FŠ nebo se jedná o účelovou manipulaci veřejným míněním.Web NR rád publikuje články,které přebírá od krajní pravice, konspiračních a dezinformačních webů jako White Media.Je v tom rozhodně komerční i politický záměr jeho tvůrců.
    Proč některý bývalý i současný český ,,sociální demokraté a komunisté" straší neomarxismem, a co tím ve skutečnosti sledují(...)?
    Vinu za politickou,sociální,morální a hodnotové krizi zjednodušeně David vidí v globalizaci,ultrapravicovém neoliberalismu a neomarxismu.
    Tvrdá data ,odborné studie a analýzy pro svá tvrzení jako vždy ignoruje.
    Sází na emoce a frustraci s polistopadovým vývojem.
    O svých tezích tvrdí,že nemají nic společného s nacionalismem.Implicitně však posluchači předkládá řešení-návrat k národnímu státu a konzervativní revoluci jako jedinou možnou alternativu pro politiku sociálního státu.

    Pokud se dnes hovoří o tom, že „konflikt levice a pravice je překonaný“, není řeč o celém politickém spektru, ale jen o této jeho straně: rozdíl mezi liberální levicí a liberální pravicí se skutečně vytrácí.
    Proč chybí alternativa k jedinému politickému konfliktu dneška mezi elitářským liberalismem a konzervativní kontrarevolucí? Lze ještě stavět levicovou politiku na sociálním státu? A kam se poděla pravice?Jak se stalo, že jsou rovnostáři označováni za elitáře? A jaká je budoucnost sociálního státu v kapitalismu 21. století?
    Tato potřebná a aktuální témata pro českou levici seminář nepřináší.Proč asi ?
    Veliká část levice se dnes sbližuje s liberální pravicí prostě proto, že ta je kulturním hegemonem – přibývá tak antirasistických, ekologických, lidskoprávních a konečně i sociálních manifestací s liberálním rámováním.
    Politický konflikt uvnitř západního světa se dnes zužuje na střet dvou sil. Jak přesvědčivě popsali Anna Pospěch Durnová s Lukášem Likavčanem na A2larm, není to konflikt elit proti lidu, ale konflikt dvou elit. Na jedné straně stojí liberálové – jejich jádrem jsou vzdělaní měšťané hájící skrze své politické přesvědčení práva jednotlivých kulturních identit (sexuálních, rasových, náboženských menšin, žen, důchodců, imigrantů)

    Veřejné mínění nikdy nebylo pouhé zrcadlo prostého lidu, ale bylo vždy aktivně utvářeno soubojem elit.
    To Ivan David a politické iniciativy typu Nová republika jistě dobře ví.
    Jinými slovy,nebuďme užitečnými idioty konfliktu dvou elit.
    Nepotřebujeme lepší kapitalismus,ale jiný svět.
    Takzvaná nová levice je novou především svou pozicí v novém politickém klimatu vytvořeném globalizací. „Novou“ nazýváme tu levici, která kritizuje na jedné straně dnešní „liberální revolucionáře“ za servilnost vůči ekonomickým nerovnostem, na druhé straně však kritizuje i „konzervativní kontrarevolucionáře“ za jejich antidemokratickou, anti-lidskoprávní, rasistickou, nacionalistickou, kulturně nespravedlivou a zpátečnickou agendu, jíž všichni tito „národní socialisté“ podmiňují sociální reformu.
    Novou nazýváme tu levici, která se chce stát třetím pohybem v pasti současného konfliktu, alternativou k liberálně-konzervativnímu závodu k ekonomickému, kulturnímu a civilizačnímu dnu postmoderního fašismu.
    Rychlá odpověď




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 15.dubna 2017 10:41
      (Kde se tu, proboha, berete?!)

      1) Máte pravdu, že rozdíl mezi pravicovým a levicovým liberalismem je minimální (řekl by kosmetický).

      2) Duchovní příbuznost mnoha zde publikovaných textů s proudem konservativní revoluce (kam vlastně patřila i "Wende" Helmuta Kohla v Německu - ne náhodou tehdy vehementně vystoupili revizionisté jako Ernst Nolte; ne náhodou byl jeho poradcem Armin Mohler) je do očí bijící.
      Probuzení tradičního fašismu v Pobaltí, Kaczynski v Polsku, Orbán v Maďarsku, Timothy Snyder a jeho "Krvavé země" patří do téhož proudu.
      Je znepokojující, ale historicky nijak překvapivé, že liberální proud, který už mezitím prakticky beze zbytku stačil vstřebat sociální demokracii, je vůči tomu podobně bezradný jako už ve 30. letech minulého století.

      Vymazat
  24. Celkem s panem Davidem souhlasím. Podle mého názoru, je na vině současnému stavu nesouměřitelnosti, onen neoliberalismus. To není nic jiného, než globální kapitál pustit do všech oblastí ekonomiky a státní správy. Navíc je třeba si uvědomit, že kapitál má vlastníky a ti mají přirozené lidské touhy, např. touhu po moci. Takže kapitál pomáhá vlastníkům k moci a ti ji používají k dalšímu hromadění kapitálu. To už není podnikání, ale likvidace konkurence a vytloukání renty.
    Ta nesouměřitelnost, nemůže být pro většinu populace přijatelná. Ale otázkou je, jakou hráz tomu postavit. Tou hrází může být návrat k ochraně a podpoře národních ekonomik.
    Nadále jít tou liberální cestou, kterou nás vláčí EU, je cesta k likvidaci státu a posléze k likvidaci národa. Budou nahrazeni obyvatelstvem, které třebas bude mít materiální dostatek, tak to bude dobytek, bez jakékoliv identity. V tomto duchu je nutno také nahlížet, na ty „dary“, jako jsou EU-dotace. Je to pouze další nástroj, na zlomení samostatnosti a soběstačnosti národních států a zkorumpování vládnoucích elit. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.K. 12:51

      Položil jste si už otázku, kde je hranice "podnikání"?
      Máte snad na mysli nějaký "slušný" kapitalismus?
      To přece není tak, že "někdo" globální kapitál někam "pustil".

      Podle toho, co píšete o "likvidaci státu" a "likvidaci národa" či o "samostatnosti a soběstačnosti národních států" jste patrně ještě nikdy v životě neotevřel Komunistický manifest.

      - Jakou Vy chcete "jít cestou"?
      - S kýmpak chcete "stavět hráze"?
      - Co to vlastně je ta Vaše "identita"?

      Vymazat
    2. Souhlasím s 12:51

      Vymazat
    3. Jan Kopecký15. dubna 2017 13:10
      „Položil jste si už otázku, kde je hranice "podnikání"?
      Máte snad na mysli nějaký "slušný" kapitalismus?“
      Nepoložil, ale řekl bych, že dříve ta hranice byla tam, kde ji zákonodárci státu nastavili. Jako taková zajímavost z těch dob, tak se říkalo, že v Kuvajtu může mít zahraniční podnikatel v kuvajtské firmě, vlastnit maximálně 49%. Takže velká část kuvajtské populace, byla podílníkem nějaké zahraniční firmy. To jenom, abyste si nemyslel, že nastavit podnikání nějaké hranice, že je něco nevídaného, neslýchaného. Podobně lze nastavit omezení, ve vývozu zisku ze země, atd. atd.

      „To přece není tak, že "někdo" globální kapitál někam "pustil".“
      Současný neoliberalismus, taková omezení považuje za hřích, vůči doktríně. A politici to oslovsky přebírají, jako hlas z nebes.

      „Podle toho, co píšete o "likvidaci státu" a "likvidaci národa" či o "samostatnosti a soběstačnosti národních států" jste patrně ještě nikdy v životě neotevřel Komunistický manifest.“
      Neotevřel. Vy ano? A jaké závěry jste si z toho vytvořil?

      „- Jakou Vy chcete "jít cestou"?
      - S kýmpak chcete "stavět hráze"?“
      Domnívám se, že je nutno, aby státy opět převzaly kontrolu nad svým územím. Připouštím i uskupení středoevropských států. EU již dokázala, že toho není hodna. Avšak éry Klause a Kalouska ukázaly, že návrat rozhodování na národní úroveň také nestačí. Je nutno zapojit občany do rozhodování o směřování státu. Tedy zavést zákony o referendu a o odvolatelnosti politiků. Takže ty hráze je možno stavět pouze s SPD-Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
    4. 20:23 - P.K.

      Děkuji Vám za odpověď.

      K Vaší otázce ohledně Komunistického manifestu: Mimo jiné je z toho 170 let starého textu patrné, že globalisace není tak novým fenoménem, jak by se mohlo zdá z dnešních diskusí o ní. - Nemohu Vás samozřejmě nutit to číst, ale myslím, že Vás to může zaujmout:
      http://www.marxistsfr.org/cestina/marx-engels/1848/manifest/ch01.htm

      Se záměrem "zapojit občany do rozhodování o směřování státu" nelze nesouhlasit. Jen jsem skeptický k (ne proti!) referendu: vezměte si např. jenom zítřejší Erdoganovo referendum v Turecku.

      Narozdíl od Vás a většiny diskutujících si myslím, že ještě existuje naděje na demokratizaci EU a že má smysl o ni usilovat. Rozpad EU, ve kterém chcete vidět jen "obnovení národní samostatnosti a soběstačnosti" by znamenal posílení nadnárodního kapitálu.
      Kapitál už nelze "nacpat" zpátky do národních hranic (a regulovat zákony), džina zpátky do láhve nedostanete.
      To ale vůbec NEZNAMENÁ, že nemáme usilovat
      1) o potravinovou, energetickou a vzdělávací nezávislost, o obnovu zemědělství a učňovského školství atd.!, a zároveň
      2) o evropské sociální, pracovní, ekologické, daňové zákonodárství (progresivní zdanění, likvidace daňových rájů).

      Aktuálně je jednou z mála výhod ČR, že nepřijala Euro (byť se ČNB chová, jako bychom ve eurozóně byli!)

      JK

      Vymazat
    5. Jan Kopecký15. dubna 2017 20:53
      Nepochopil jsem, co se Vám na tureckém referendu nelíbí. Erdogan chce větší pravomoci a žádá národ o rozhodnutí. Měl to radši předložit parlamentu, nebo to měl radši rozhodnout sám? Nevím, která varianta referenda (Ano/Ne) je lepší, ale Turci budou mít, co si rozhodnou. To považuji za demokracii. Nechápu, jestli si ještě někdo myslí, že poslanci mají patent na rozum.
      S tím rozpadem EU to je opravdu smutné. Ale síly které EU ovládají, neustoupí od další koncentrace své moci. Se všemi mnohokrát popsanými negativními dopady na obyvatelstvo, které je jim u zádele.
      Džina je nutno zkrotit. Jinak ta Vaše obodovaná usilování, se kterými nemám problém, budou v jeho (zjevné, nebo skryté) režii. Takže se bude medializovat řešení nějakého problému, ale tím „řešením“ bude další a další likvidace svobod a práv občanů. P.K.

      Vymazat
    6. P.K. 23:29

      Turecko? Demokracie analfabetů z Anatolie?

      Islámská demokracie? Jako v Íránu (i tam probíhají regulérní volby)? Demokracie Muslimského bratrstva v Egyptě (naštěstí už potlačená armádou)? Demokracie na Filipínách, jejímž výsledkem je vraždění lidí?

      Slyšel jste už někdy o tom, že předpokladem demokracie je vzdělání?

      Dnešní "duch doby" se svým opovrhováním "intelektuály" a nedůvěrou k "elitám" nad něčím takovým ovšem ohrnuje nos. Je to i Váš názor?

      Nezaměňujete náhodou "většinu" za "demokracii"? Pak byste musel připustit, že Hitler se dostal k moci (víceméně) demokraticky.

      Vymazat
    7. Jan Kopecký15. dubna 2017 23:54
      Pane Kopecký, samozřejmě, že vzdělání nepodceňuji, dokonce v něm vidím naději na rozvoj země. Ale problém je v tom, zda každé vzdělání skutečně zvětší i rozhled v oblasti řízení státu. Nemyslím si, že by naše školy na tuto oblast kladly důraz. Zde bych viděl jako přínosné, kdyby třeba od vyšších ročníků základní školy, se probíral předmět Správa státu.
      Na druhou stranu, inteligenci, zvlášť sociální inteligenci můžou mít i lidé, kteří neprošli nějakým certifikovaným vzdělávacím procesem. To, že prošli základní školou, je u nás snad samozřejmost. Proto nechci ve vztahu k demokracii lidi kategorizovat podle toho, jaké mají doklady o svém vzdělání.
      Turci a Filipínci, ať si to řeší, jak umí. Podobně se nechci zabývat detaily, jak hodně demokraticky se dostal k moci Hitler, nebo jak hodně mu k té moci dopomohly bojůvky SA. Můj osobní názor na Hitlera je ten, že začínal s politikou s úmysly, vymanit Německo z poroby reparací za I.SV.
      To zvíře z něho udělala až absolutní moc, ke které se dopracoval. A nejspíš ho udělá z každého. Proto nejsem příznivcem předání moci nějakému osvícenému vůdci. Bez demokratické kontroly, budou konce stejné. P.K.

      Vymazat
    8. P.K. 2:18

      Na tom, že je nedobré lidi ketegorizovat (škatulkovat), se shodneme.
      Inteligence samotná (tedy mentální schopnost přizpůsobení se, zejména novému) ale vzdělání nemůže nahradit. Inteligence sama z nikoho neudělá lékaře, učitele ani automechanika.
      A samozřejmě všichni známe "vzdělané blbce"; a tedy víme, že vzdělání je něco úplně jiného než orazítkovaný glejt.

      Ještě abych zdůraznil, o co mi vlastně šlo v předchozím příspěvku: Je otázkou zda a nakolik může analfabet vůbec být občanem. To, že někam hodí hlasovací lístek, ještě neznamená, že nezůstává poddaným (aktuálně: islámské nebo nacionalistické ideologie).

      Takže chápu zoufalství vzdělaných a demokraticky smýšlejících Turků. Éra "osvíceného vůdce" Atatürka po necelém století skončila, začala éra neosvíceného demagoga Erdogana, který se vyznačuje mimořádně velkou dávkou sociální inteligence.
      (O Turecku mluvím hlavně proto, že je zrcadlem nastaveným Evropě.)

      Vymazat
    9. Jan Kopecký16. dubna 2017 10:49
      Pane Kopecký, musím Vám dát za pravdu, že vzdělání ničím nenahradíš. Jenom ve vztahu k referendům, mi nepřišlo zase tak důležité, aby mohlo zpochybnit účast „nevzdělaného“.
      Rozumím Vám, že horujete pro vzdělání, které tak naléhavě doporučuje Pjakin. S tím bych také souhlasil. On je totiž novodobý Marx, je-li něco takového možné.
      Přečetl jsem si Vámi doporučenou literaturu a ta podobnost se současností je neskutečná. V tehdejší době byla společnost nejspíš opojená rozmachem materiální výroby, který umožňoval koncentrovaný kapitál. Vedlejší ztráty (např. životní úroveň dělníků), politickou třídu moc nezajímaly.
      Dnes, po rozpadu „tábora míru“, jak říkali jedni, nebo „říše zla“, jak říkali druzí, jsou majitelé peněz a jejich politici opět nadšeni, nad svými možnostmi. Ale „dvakrát nevstoupíš do stejné řeky“.
      Dnes je kapitál mnohem koncentrovanější a vedlejší ztráty (už ne nedostatek jídla, ale nedostatek smysluplných perspektiv) zasahují mnohem větší část společnosti. Ale revolučnost u lidí nevzniká, neboť majitelé všeho, se také zdokonalují a tak dávají lidem „chléb a hry“. Bude mít Pjakin hodně práce, aby to podstatná část společnosti pochopila, natož aby to chtěla změnit. P.K.

      Vymazat
    10. 13:10

      Nevím, mne Pjakin zatím ještě ničím nezaujal.

      Neříkal bych tomu, že pro vzdělání "horuji". Jen to považuji za nezbytné. Podobně jako Jarda Bašta, když mluví o digitální demenci. (Pozor! Ta se nevztahuje jen na nějaké "teoretické" nebo vědecké znalosti; množí se zprávy o řidičích kamiónů, kteří někde uvízli, protože už jezdí jen podle navigace a ztratili normální schopnost orientace.)

      Bohužel dnes naprosto nic nenasvědčuje tomu, že by se vzdělanost v budoucnu měla obnovit (tedy jinak než "zajímavé hobby" zanedbatelné menšiny). Její nositel, tedy ta část buržoasie, které se říkalo "Bildungsbürgertum", totiž zmizela s povrchu zemského podobně jako její pendant- uvědomělý proletariát.
      Ray Bradbury (451° Fahrenheita) nebo Egon Bondy (Invalidní sourozenci) už dávno dost věrohodně popsali společnost bez vzdělání.

      I ke globalisaci a k Marxovi je docela zajímavé podívat se na tohoto Hrabalova kamaráda Zbyňka Fischera (Egon Bondy):

      http://egonbondy.info/31-rozhovory/38-pavelka-zdenko-bondy-o-globalizaci/Rozhovory

      Vymazat
    11. (PS - k 15:47)

      1) http://blisty.cz/art/36358.html

      2) http://blisty.cz/files/knihy/kontra-bondy/kontra-02-07-priloha.pdf

      Vymazat
  25. 10:41... Pisete slozite o jednoduchych vecech.
    Nejen vy, ale hodne lidi si plete narodni socialismus s nacionalismem.
    Zahrnujete dohromady neslucitelne, jako ultrapravici a neoliberalismus.
    Pane vy jste BREPTA !
    Kdo rika neco o RASISMU, tak je vzdy brepta !
    Prava mensi ? Zadne nesmi existovat ! Kompaktni narodni stat je nasim cilem. Duchodci nejsou mensina ! Zeny samozivitelky nejsou mensina ! HJsou casti naroda pokud mluvi cesky (nebo americky. Ne anglicky.)
    Perverti sice mensina jsou , ale musi byt to tajna mensina !

    Stavet modly je v kompaktnim state zakazano ! O tom rozhodne lid spontalne a svobodne.
    Lidem jako jste vy, musi byt omezen vliv, a to podle zakonu Byzance.
    Zde prohlasuji, ze dr. David ma pravdu...
    Nasmerovani ceske republiky smerem k narodnimu statu podle vzoru americkych Nacionalistu zarucuje blahobyt.

    Rasove minority budou zcivilizovany a budou z nich Cesi nebo Amici a kdyz ne, tak je posleme do Somalska.

    Zadna privilegovana skupina nebude vytvaret stat ve state. (A ke vsemu jeste "prdnuta" !)
    Vase identita se pozna snadno. (Nemate filtr.)
    nick honolulu - tribun lidu plebejskeho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:17 - Hlupák (Honolulu) se pozná snadno podle toho, že se údajně ve všem vyzná.

      Vymazat
  26. oprava 15:17... prava MENSIN.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  27. 7:48... Vyberte 3 karty po zamichani, a to tak, aby jste nevidela, co jste si vybrala !

    Po obraceni mi je oznamte. Podivame se do Egyptskych tabulek, co vam karty naznacuji. Symboly karet jdou snadno prelozit k tem puvodnim.
    (Ale az vecer, jdu ted z domu.)

    O ocich Krista o kterych se zminoval uz Longinus nemohu nic napsat. Oni by to smazali. Officialni dejiny strasne lzou ohledne vseho. Cirkev lze take. Seznam nejvetsich lharu z dob anitky po poprave Krista je vseobecne znam a tento seznam udelali vedci a ne cirkevni hodnostari. Seznam mam v knihovne...
    T.j.srandy kopec.

    Houba namocena ve zredenem octe byla snaha o pomoc v utrpeni, kdyz byl Kristus na krizi. Recept na tento oblibeny napoj rimskych legionaru mam v knihovne a uz jsem si ho udelal nekolikrat. Chutna mi to. Je to osvezujici. Smrt ukrizovanim je smrt pomalym udusenim a je nejhorsi co existuje, krome smrti dehydraci, nebo hadim jedem. (Jako Cleopatra.) Coz je vlastne podobne.

    Trnova koruna a napis byla snaha o vysmech ironie o kterou se postaral Caifas.

    Pomsta za tuto politickou vrazdu byla spontalni kolektivni a hrozna. Trvala 40 let. Nejhorsi byla v Alexandrii a v Jeruzaleme.

    Jedna ze mstitelu byla XV. Apollinari. 42 let byla umistena kousek od Bratislavy a v roce 66 byla poslana do Syrie. Ta co Krista popravila byla X. Fretensis. Nema nic spolecneho X. Geminou z Vindebony (Vidne).
    Vsechno vycuchame a nenechame si lhat v nicem.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  28. Ne ve vsem, pouze v boji o moc. 15:21
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:11 - no v tom už vůbec ne!

      Vymazat
  29. Dobrý den pane Kopecký.
    Vy jste zřejmě poslední levicově zaměřený čtenář(diskutující)který za dobu trvání webu Nová republika zde zbyl.
    S vašimi názor,které publikujete v diskuzi více či méně souhlasím.Jako jeden z mála dokážete argumentovat věcně a konstruktivně.
    Držím Vám palce.
    P.S. Web NR sleduji už jenom okrajově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:47

      Děkuji - ale nepřehlédněte, prosím, pravidelné příspěvky podepsané "KR" (podle všeho z Alternativy zdola Ilony Švihlíkové) nebo také nepodepsaný příspěvek pod tímto článkem: "Anonymní 15.dubna 2017 10:41"

      Obligátně doporučuji !Argument (http://casopisargument.cz/)
      1) stručné kvalitní zprávy
      2) erudované komentáře a rozbory
      3) žádné reklamy
      4) žádné hloupé diskuse

      Jen k Turecku včera a dnes: Sušová, Schnur, Uzunoglu.

      Vymazat
  30. Pane Kopecký,nějaký komentář v diskuzi od demokraticky levicově zaměřeného jedince se občas zde ještě objeví.To je pravda.
    Při vší úctě ke všem těmto autorům jsem toho názoru,že se jedná jinak o zbytečnou ztrátu času.
    Nová republika se za dobu své existence drtivou většinou článků a jejich autorů,které publikuje profilovala jako konzervativně-nacionalistický zpravodajský a informační web.
    Politolog Ondřej Slačálek to nedávno v rozhovoru(Pravda nikdy nevládla, říká k problému postpravdivé doby Ondřej Slačálek)pro E15.cz trefně vystihl:...Pravda byla vždycky relativní a lidé ji vždycky poměřovali přesvědčivostí pro svůj vlastní život, vlastní zkušenost. Gramsci to popisuje hezky na příkladu náboženských reformátorů či socialistických agitátorů, kteří přišli na venkov a přesvědčovali racionálními argumenty a vlastní intelektuální převahou. Vesničané jim neuvěřili a v jejich „omezeneckém“ konzervativním přístupu byl moment pravdy – ti lidé, kteří je přicházeli přesvědčovat, byli prostě „z jiného světa“, jejich druh rozumu nekorespondoval s tím, co daní vesničané znali a co si mohli prověřit.
    Jinými slovy,podle mého názoru vystupovat na internetové diskuzi na webu typu Nová republika z progresivně levicově socialistických pozic má obdobný výsledek,jak popisuje Gramsci.
    S lidmi je jistě potřeba mluvit,slyšet jejich názory a debatovat.Otázkou je,jak na jaké platformě to má být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:42

      Musím Vám dát za pravdu. Říkat cokoli dalšího k myšlenkové a jazykové úrovni 80% textů je zbytečné. O zhovadilých "diskutérech" ani nemluvě.

      Nebude určitě náhodou, že se tu František Jonáš ani Ilona Švihlíková (dva ze čtyř členů přípravného výboru, podepsaných pod stanovami NR v říjnu 2013; oba znám jako skvělé lidi) prakticky nevyskytují.

      V Manifestu NR (http://www.novarepublika.cz/p/manifest.html) se píše:
      "Chceme se opírat o lidi, kteří jsou znepokojeni společenským vývojem a chtějí přispět k nápravě. Spoléháme na odborníky humanitních i technických oborů a na jejich tvořivost při rozvíjení projektu. Jsme si také dobře vědomi, že zásadní změny není možno prosazovat izolovaně, bez koordinace s podobně zaměřenými skupinami v zahraničí."

      .......?

      Vymazat

Reklama