Reklama

.

.

čtvrtek 20. dubna 2017

Kam s vámi, senátoři ?


Ludvík Smýkal
20. 4. 2017
Prezident republiky Miloš Zeman navrhl v pátek dne 10. března 2017 Senátu Parlamentu České republiky k volbě nové členky Rady Ústavu pro studium totalitních režimů paní Lenku Procházkovou (ZDE). Ženu, která je česká prozaička, dcera Jana Procházky , signatářka Charty 77 . Jejím životním partnerem byl Ludvík Vaculík, autor manifestu 2000 slov v roce 1968. V posledních letech se aktivně podílela na odporu našich občanů proti sociální nespravedlnosti, církevním restitucím, státní byrokracii a oligarchii, nekontrolované migraci a válce.


Jako první se proti návrhu prezidenta Miloše Zemana ozvali dva předsedové odborových organizací Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR), neboť „ta je podle nich známá svými aktivistickými demonstrativními vystoupeními a s hodnocením minulosti nakládá ideologicky. Používá podle nich také propagandistický a demagogický styl. V textu připomněli řadu jejích vystoupení, při kterých třeba pálila symboly NATO, vyzývala Česko, aby se stalo pátou kolonou v Evropské unii, nebo katolickou církev označovala v souvislosti s majetkovým vyrovnáním za národního nepřítele. Invazi vojsk Varšavské smlouvy v srpnu 1968 pak hodnotila jako zradu západních politiků, kteří změny v Československu obětovali pro udržení mocenského rozdělení světa. Senátory vyzvali, aby návrh Zemana posoudili kriticky.“ (ZDE). Následně se k nim připojili někteří politici a média, včetně veřejnoprávních.

O návrhu prezidenta Miloše Zemana, rozhodoval dnes, tj. 20.4.2017, Senát Parlamentu České republiky.

Na webu Senátu (ZDE) nejsou do této chvíle, tj. 20.4.2017, 19:30 hod.) o projednání tohoto návrhu prezidenta republiky žádné bližší informace. Chybí sdělení, zda byl vůbec projednán, s jakým výsledkem, není zveřejněn průběh rozpravy a výsledky hlasování.

V dnešních iDnes byl uveřejněn článek „Senátoři odmítli kandidátku, kterou do rady ÚSTR prosazoval Zeman“ v dnešních iDnes (ZDE) ,

Po jeho přečtení se mi okamžitě, i když mám školní léta dávno za sebou, vybavil fejeton Jan Nerudy „Kam s ním“. Pro osvěžení paměti si dovolím připomenout, že v onom slavném fejetonu šlo o starý, nepotřebný slamník, věc potřebnou, ale nevhodnou k nacpání do popelnice už kvůli svému obsahu a rozměru. Dlouho, předlouho trvalo, než její obsah našel svého smyslného využití.

Doufám, že by mi Jan Neruda prominul, že jsem si vypůjčil název jeho fejetonu, trochu jej pozměnil a na otázku v něm obsaženou i odpověděl.

Kam s vámi, senátoři ? Na smetiště dějin … ! Je zbytečné s vámi o čemkoliv diskutovat, zřejmě to nejste schopni a ochotni pochopit.

Závěrečná modlitba spisovatelova napovídá, že ani v případě fejetonu „Kam s ním“ zřejmě také vůbec nešlo „o slamník“.

”Všemohoucí nebe! Děkuju ti vroucně, že jsi mne dnes přede všemi myšlenkami milostivě zachránilo a ostříhalo vtipy moje, takže jsem nevzbudil ani nelibost mocností této země, aniž ublížil na duševní čistotě milým spoluobčanům svým, nebo na zdraví zítřejšímu našemu číslu, jež je nedělní – Amen!” (ZDE)

87 komentářů :

  1. ústav pro studium totalitních režimů je zbytečná instituce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A paradoxně je, že je placený i z daňových kapes komunistů! Demokratura na n-tú!

      Vymazat
    2. Stejně jako Senát!!!!!!!!

      Vymazat
    3. To je zavádějící nepotřební pro zdraví organismu nebo společnosti jsou všichni paraziti. Hlavní otázka zní jak se zbavit parazitů a kterých nejdříve. Tohle je téměř neškodný parazit v porovnání s ostatními. Mohl by být, ale přeměněn na symbiont, proto se senátoři bojí, jde jim o žrádlo, když nebude podle zadání páníčka za oceánem ten správný vnitřní nepřítel přijdou o kšeft.

      Vymazat
    4. Ale zase má dvě odborová sdružení, takže je vidět, že kolektivní jednání je pro ně důležité a mají ho v krvi.

      Vymazat
    5. Pražská kavárna a Havloidi ovládají media a školí nás co je to demokracie. Co je to demokracie? Demokracie je bombardování Jugoslávie a všechny bombardování které provádí USA a NATO což jsou garanti veškeré demokracie na světě. Kdo říká opak je slouha Putina protože za všechno zlo a za všechny žaludeční problémy kohokoliv může Rusko a Putin. AMEN!

      Vymazat
    6. To je omyl, ústav pro studium totalitních režimů je instituce velmi užitečná.

      Zájmům korporatovně fašistického režimu slouží dokonale.
      Stejně jako všechny ostatní instituce.

      Vymazat
    7. Viděl jsem na ČT24 soudružku, která vysvětlila proč p. Procházková neprošla. Kritizuje migraci, EU, dokonce i NATO!!! Přitom člen ÚSTRu musí být tak servilní k tomu dnešnímu bordelu, že když se řekne Rusko, musí okamžitě zalehnout za kulomet. To tam zase dodají bezpáteřní, servilní, případně sudeťácké hovado, typu Herman.

      Vymazat
    8. 12:15Jiří,to je hrozné.Doufám,že tuto maškaru havloidní,budou večer opakovat.Budu psát Štechovi a myslím,že kdo zná paní Procházkovou,tak by měl bombardovat senátory!Ty dědkové a babky opravdu ujídají jenom našeho chlebíčka.

      Vymazat
    9. Do této bezvýznamné instituce, navíc ideologicky a tendenčně pojaté, je zbytečné, aby členy volil senát. Ten se navíc zamítnutím jmenování paní Procházkové zdiskreditoval a tato pravomoc by mu měla být odejmuta.

      Vymazat
    10. Do tohoto zprofanovaného ústavu neměla být paní Procházková navrhována a ani to sama neměla přijmout. Jen se tím zbytečně zdůrazňuje jeho důležitost namísto bezvýznamnosti.

      Vymazat
    11. Nevim proc totalitni rezim studovat, kazdy ho vidi kolem sebe. Lenka velice dobre, proto nemohla byt zvolena.

      Vymazat
  2. Podle Radiožurnálu se prý hlasovalo tajně dvakrát a paní Lenka neprošla.

    Myslím, že paní Lenka nebyla ani komunistka a ani antikomunistka. Protože se s antikomunisty veřejně neidentifikovala, neměla šanci se dostat do tzv. "vědecké" rady Ústavu pro lživý výklad dějin. Nacisté byli nepochybně antikomunisté, kteří komunisty zavírali a tisíce jich popravili. Jak to vypadá, všechna politická práva mají u nás jen antikomunisté. Policie České republiky by měla zahájit šetření, zda mezi antikomunisty nejsou náhodou také nacisté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:26 To víš že jó, ty ťuňťo. Za Protektorátu tu byl pro kolaboranty, jako jsi ty, klídek a pohoda. Jen v něm díky Němcům zahynulo stejně Čechoslováků, jako Amíků za celou válku. Jinak o nic nešlo, byli jsme stejně svobodní, jako dnes v bratrské náruči EU. Jen tenkrát nikdo nezastíral, že jsme otroky ciziny.

      Vymazat
    2. Frau Merkel bude asi kancléřkou dál! Protože ten magor Schultz je kvůli komoušům v prdeli! Voliči v Sársku dali Wagenknechtkám a jiným agentům Kremlu stopku! - https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/435660-pohasly-schulz-pokukuje-po-semaforu.html

      Tak snad najdou společnou řeč s panem Macronem, když už ne z Terezkou Mayů!

      Vymazat
    3. 1:26 tak v Bohnicích se nespí? Ty musíš mít těžké noční můry potomku prochlastaného zdegenerovaného lampasáka.

      Vymazat
    4. 1:26Na váš absolutně debilní komentář hatlapatla,je zbytečné reagovat.Co se týká Paní Lenky Procházkové,nesaháte jí ani po kotníky,jelikož vy ji neznáte!Tato žena by byla dokonce vynikající prezidentkou!Je to bojovnice opravdu nebojácná nejenom na straně práva a spravedlnosti,ale i PRAVDY!Co se týká Senátu,jsou to trafiky pro vysloužilce a při volbách do tohoto spolku,vždy vkládám PRYČ SE SENÁTEM!Nakonec,když má 15-25% volitelnosti,tak je to neregulérní spolek blbců.Dnes jsem si zapl omylem ČT 24 a ejhle,senátorka kvákala o globálním oteplování.To co tam kvákala,na to nemusó ujídat peníze daňových poplatníků!To nám řekne zdarma a rád,žák 5.třídy !A tito rozhodují o ženě takového formátu,jako je Lenka Procházková!No,tak se styďte svolutní SENÁTOŘI NAŠÍ ŘÍŠE! STYĎTE SE!A Vy,paní Lenko Procházková,buďte stále hrdá a nenechte se otrávit takovými nevzdělanci,kterých je kolem nás bohužel,dost!On by těm senátorům vyhovoval takový Štětina nebo Kocáb�� .Těším se na příští setkání s Vámi a Vašimi kolegy někde na náměstích nebo v sálech.Fr.

      Vymazat
    5. 2:08 "díky Němcům zahynulo stejně Čechoslováků, jako Amíků" - to ych rozhodně nesrovnával! Už vzhledem k tomu co jsem slýchával od dospěláků v dětství, tedy že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. :)

      Vymazat
    6. Můr máte plný noci leda tak vy, rudý lejna, když marně vzpomínáte na časy, kdy jste s mávátky vykřikovali ty vaše skurvenecký hesla o míru a socialismu a mysleli si že máte "historickou pravdu". A měli jste leda hovno skončili jste po zásluze na smetišti dějin ...

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Bože,napadl nás nějaký kůrovec a tentokrát je to blb denní a s pohnutou historií. To vypadá špatně, ten se tu zasalaší a všecko to tu poblije. To bude na dlouho. Bůh s námi a pokud možno na něj nereagujte.

      Vymazat
    9. 8:55-Lžete!to,co tvrdíte,se říkalo o jen
      o cikánech.Takže jste nikdy nemohl něco
      takového slyšet.Stejně tak se říkalo,že
      je měli komouši nejdřív vyhnat za hranice
      a teprve pak zakázat kočování.
      9:02-Že jste hlupák nemusíte dokazovat.
      To tady všichni vědí,nemusíte nám to
      stále připomínat.
      Petr Majevský

      Vymazat
  3. Nejdůležitější ze všeho je jaký je postoj Senátu k existenci Ústavu pro studium totalitních režimů. A pakli se vyřeší tato věc, možné přistoupit i k věci další. Tuto logiku tento režim nemůže pochopit. Skoro podobné ve vztahu k existenci a trvání lustračního zákona. nakonec vzniká otázka věci samotného Senátu. To jsou opravdu starosti, které nezmění ani Lenka Procházková.Těm, jak zřejmé leží samotná Lenka Procházková přímo v žaludku.

    OdpovědětVymazat
  4. Přímou volbou lidem demokraticky zvolení senátoři zcela demokraticky rozhodli. Zcela podle svých povinností, pravomocí a svědomí v souladu s ústavou.

    Na smetiště dějin patří Smýkal s jeho chápáním demokracie a ústavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:24 V dějinách se najde dost příkladů, že v souladu s ústavou a zákony "demokraticky" zvolení poslanci, senátoři, apod. rozhodli o smrti a pronásledování milionů lidí.
      Záleží zřejmě jen na tom, jak si tu "demokracii", kdo vyloží ...

      Vymazat
    2. A teď nám 22:24 může chvíli povídat ...
      no třeba o Červené Karkulce...

      Vymazat
    3. 22:55
      No, těch příkladů opravdu mnoho není.
      A nemyslíte, že srovnávat tohle s nezvolením jakési Zemanovi oblíbenkyně je "trochu" mimo?
      Krom toho, Zeman a jeho nohsledi mohou leda tak držet pysk když sám odmítá jmenovat některé profesory apod.

      Vymazat
    4. 23:14

      Jestli považuješ Ústavu ČR za "Červenou Karkulku", tak v naší zemi nemáš co pohledávat. Táhni někam do Afriky, KLDR, Venezuely. Tady je tě škoda.

      Vymazat
    5. Senát ukázal, z jakých idiotů je složen. To nemá nic společného s demokracií. Paní spisovatelka Lenka Procházková celým svým životem prokázala, že je samostatně a humanisticky založený člověk plný odvahy. A toho se posraní senátoři a patroni Ǔstavu pro lživý výklad dějin bojí. Bojí se jí, jako čert kříže. Opět se podařilo diskreditovat samu instituci českého Senátu.

      Vymazat
    6. Pro 23:15 - z vaší strany demagogie až na půdu. Zeman pro odmítnutí jmenovat rektory či vyznamenávat jisté navržené lidi má vždy dost pádné důvody. Ale co má Senát proti chartistce Lence Procházkové, která i po Plyšáku prokazuje samostatné nezkorumpované myšlení?! Tenhle stát a jeho instituce stojí už delší dobu za hovno. Je to čistá demokratůra jako za bolševika!!!

      Vymazat
    7. 23:31

      Senátoři mají ještě pádnější důvody. Nechtějí v ústavu který má vyšetřovat totalitní režimy sympatizantku totalitní strany.

      Pokud se ti nelíbí v naší krásné zemi a nevážíš si toho štěstí že tu můžeš žít tak odsud táhni někam kde ti bude líp. Nikdo tě tu nedrží, hranice jsou otevřené. Na světě je cca 5 miliard lidí kteří by uvolněné místo po tobě s vděkem přijali.

      Vymazat
    8. 23:42 Lze oprávněně pochybovat, že v ústavu pro výzkum totalitních se něco vyšetřuje nebo zkoumá. Takových ústavů, úřadů, státních a "neziskových organizací jsou u nás zřejmě stovky, možná tisíce.

      Nelze se divit, že jakákoliv jejich kontrola je nežádoucí. Dnes to potvrdil i Senát.

      I vy jste zřejmě jedním z jejich "chovanců" a cítíte, že vám "zvoní hrana".

      Vymazat
    9. 0:05 - opět jsi prokázal svoje ničím neomezené duševní omezení. Napsat o Lence Procházkové, že je komunistka, to je stejné, jako o tobě napsat, že jsi inteligentní.

      Vymazat
    10. 0:16
      No problem. Oboje platí.

      Vymazat
    11. 0:44 Ve vaší terminologii je zřejmě komunista každý, kdo nemá v hlavě nasráno. Pak ovšem za inteligentní považujete lidi, o kterých platí opak.

      Vymazat
  5. Slibuji věrnost České republice, slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu VŠEHO lidu a podle SVÉHO nejlepšího vědomí a svědomí. Slibuji.
    I jim to pouze předčítali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si lidi navolí
      koukaji pak jak voli

      Vymazat
  6. Opět se tady v diskusi i článku ukazuje v plné nahotě jak diskutérům a autorovi čouhá touha po totalitě z jejich zadků. Nic jim neříká ústava naší země, Neuznávají ji, neznají ji. Nic jim neříkají pojmy jako "dělba moci". Oni by byli nejraději kdyby stál v čele naší země diktátor, který by nepotřeboval schvalovat vůbec nic. Nijak se neliší od těch muslimských primitivů kteří hlasovali v Turecku i Evropě za Erdogana diktátora. Ostatně jejich obdiv k totalitním režimům všude po světě jako KLDR, Kuba, Venezuela... mluví za vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:34 Bláboly ...

      Vymazat
    2. Otázka zní, proč v USA nedochází k nepokojům, barevným revolucím? Odpověď je jednoduchá. V USA nejsou velvyslanectví USA. Na Slovensku v Bratislavě došlo k pětitisícové demonstraci kterou organizovali dva středoškolští studenti z Banské Bystrice a organizaci demonstrace měli na starosti děti ve věku 15 až 18 let. Demonstrace byla zaměřená proti korupci, ale od demonstrantů bylo slyšet hesla jako: "Dost bylo Fica". Demonstrace měla velkou mediální sledovanost západních televizí včetně ČT 24. Demonstraci podpořil i současný prezident Slovenska Kiska. Výše uvedené údaje hovoří sami za sebe a každému se naskytne otázka životních zkušeností patnáct až osmnáctiletých dětí zorganizovat demonstraci proti vládě a další kdo jim dal peníze na dost finančně náročné demonstrování. Od velvyslanectví USA na Slovensku je to jasný signál pro premiéra Fica, že jestli nebude zařezávat tak jak bude velvyslanectví USA pískat, nebude dlouho už premiérem.

      Vymazat
    3. ...posedlý...

      Vymazat
    4. S těmi, kdo si myslí, že přesně ví, co si myslí druzí, je zbytečná diskuze. Vlastně ani o diskuzi nestojí. Vystačí si sami. Diktatura EU Vám nevadí? Upozorňují na ni sama europoslanci. A co nekompromisní pošlapávání všeho, co ještě zbylo české? Taky s tím nemáte problém?

      Vymazat
    5. 23:34 rád bych věděl, jak se z toho pel mel shora, dá odvodit touha po diktátorovi, dokonce konkretního typu. O kterém 23:34 nakonec nemůže vědět prakticky nic.

      Vymazat
  7. Zdá se, že mimo rozlišovací schopnost řady diskutujících jsou takové věci, jako že ÚŚTR od samého počátku neplní základní funkci, která mu byla dána do statutu. Naopak jeho ředitelé počínaje Žáčkem z něj učinili jakousi aktivistickou organizaci plnící ad hoc zadání šedého přítmí politických stran na jakési "ohýbání" demokracie cestou kompromitování aktuálních politických protivníků. Tedy nikoli Úśtav pro studium totalitních režimů, ale jakási "železná pěst" politických elit. Skutečnost, že se ÚŚTR zatím teměř nevěnoval totalitě,druhé republiky a protektorátu, tedy té která předcházela té "dělnické" to jen potvrzuje.

    OdpovědětVymazat
  8. 23:34- vy jste ale hlupáček havloidní. Dokonce to vypadá, že těm blábolům co píšete, skutečně věříte.

    OdpovědětVymazat
  9. Nojono, paní má smůlu, že není šílená a nekompetentní fanatička jako Šabatová.... zřejmě by málo škodila občanům této země a proto nemohla projít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to komunistka. Ještě by Zeman mohl navrhnout nějakého nacistu a islamistu ať máme tu sbírku exotů komplet.

      Vymazat
    2. 0:40 - opět jsi prokázal, že jsi nemyslící psychouš nevalného vzdělání, který by nesložil ani maturitu z matematiky. Kde není logika, není ani rozum. Měli by tě ukazovat medikům jako krystalicky čistý případ. A nemělo by tě posilovat ani vědomí, že podobných kreatur je v Senátu také řada.

      Vymazat
    3. 9.16 - slova Adolfa Hitlera, který se 5 let jako bezdomovec potloukal po Vídni než přišel na to, jak lehce lze zmanipulovat takové hlupáky jako si ty.

      Vymazat
  10. I když to tady již bylo řečeno, musím souhlasit. Ano, ÚSTR je stejnou trafikou, jako senát. Už jenom tím, že se tam Procházková dere, dostala její pověst v mých očích povážlivé trhliny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:09 Pochybuji, že "se tam Procházková dere", návrh na její jmenování do ÚSTR vzešel od prezidenta ČR.
      Nepochybuji ale, že Senát i ÚSTR se, i v tomto případě, ukázal v plné své nahotě a zbytečnosti.
      S pověstí paní Lenky Procházkové, která opakovaně prokázala a prokazuje svůj postoj k bezpráví nemá tato skutečnost vůbec nic společného. Važte svá slova ...
      L.S.

      Vymazat
    2. Zatím máme všichni právo volby. I paní Procházková...
      Pokud by byla k něčemu takovému nucena a donucena, měl by jste bezesporu pravdu. Neobstojí u mne ani často používaný argument, že by mohla tento úřad napravit. Proč napravovat něco, co je absolutně zbytečné a až příliš okatě slouží jako trafika pro hrstku kamrádíčků. Třeba i Zemanovo kamarádíčků.

      Vymazat
    3. Senát se odkopal jako vždy a i ÚSTR zaslouží zrušit. A je jen dobře, že tam paní spisovatelku nevzali. Takhle se od nich neušpiní a zůstane naše. TES

      Vymazat
    4. Pane Hricák,většinou s Vašimi názory souhlasím,ale v tomto případě je tomu naopak.Máte pravdu,že ÚSTR je zbytečný.Neřekl bych,že je to trafika pro p.Lenku.Za co by to měla být ta trafika?A od koho?Pořád je lepší paní L.Procházková než nový Herman.Zdeněk

      Vymazat
    5. Paní spisovatelky Lenky Procházkové se ta česká NATOidní a HAvloidní sedlina bojí, protože by psala, jak to v tom úřadě chodí, za co dostávají peníze, jaké podvratné a dehonestující kampaně vyrábějí a jací jsou tam "vzdělaní, charakterní a odborně zdatní jedinci".:-D) To by bylo počteníčko, to by bylo ostudy!!! A my celý ten cirkus křiváků platíme z daní!!! MM

      Vymazat
    6. Re (05:09):
      Pokud by ale Lenka Procházková od Senátu dostala tu příležitost, mohla v tom ústavu "třídní odplaty" něco změnit! A třeba jej i navrhnout ke zrušení. Musela to podstoupit. A je už jedno, kdo ji tam "cpal" ...
      Bylo by to mnohem víc než si tady vyměňovat svá moudra, která v republice beztak nezmění zhola nic.

      Vymazat
    7. 8:41Ty bezduchý ubožáku,cos to zplodil?L.P.a havloidní?Že ty si ji pleteš s tou druhou ,Havloidní a fašistickou novinářkou,která už sama neví,co je pravda?Lituji tě,nevzdělanče!

      Vymazat
    8. Pane Hricáku, LP se tam nedere, pouze to neodmítla a pokud by tam byla, mohlo to být zajímavé. To by vám, pane Hricáku, vadilo?

      Vymazat
  11. Co nedokázal skartovat Sachr a jemu podobní o to se má postarat ÚSTR.Vůbec nejde o spravedlivé posouzení totalitních režimů,ale jen kdo s totalitními vládci spolupracoval,aby byl očišten.

    OdpovědětVymazat
  12. Senát není Duch Svatý, jsou to konkrétní zvolení lidé a je to tam samý sociální demokrad. Dejte sem, jak jednotliví senátoři hlasovali a za koho kandidovali, jak hlasovali ti tzv. "nezávislí" a zase to skončí u nemyslícího voliče. U voleb do senátu byla účast tuším 15%! Senát je poslední instituce, kterou potřebujeme, ale k volbám do senátu jdu, já si ten luxus nejít k volbám, nemohu dovolit. Když se optám lidí, tak mně řeknou, že nikam nejdou, že je senát na h.vno. Ano je, ale rozhodují o nás, jak budeme žít. Proč se tím ale trápit, je to smutné, ale má to i světlé stránky, blbci se přestanou rozmnožovat, protože k tomu nebudou mít podmínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:00 inspirativní myšlenka! Pomáhat blbcům znamená, že se jim znemožňuje aby zmoudřeli a zároveň se jim umožňuje, aby se množili. Naučerní: Blbcům nepomáhat!

      Vymazat
  13. Lidi,kteří mají poslanecká a senátorská koryta patří poslat trvale k lopatě,aby si vážili peněz.
    Záleží na nás občanech koho ke korytům pustíme ukažme to při volbách a stávající sebranku nevolme.

    OdpovědětVymazat
  14. Do politických funkcí jsou vybíráni lidé podle poddajnosti.Ti so pak samozřejmě neváží lidí nepoddajných.

    Jednou z mála výjimek je prezident Zeman a zejména jím navrhovaná paní Procházková. Proto jsou terčem štvanice ze strany lidí otrocké mentality. Otroci celého světa se spojili a bojují za udržení svého otroctví.
    PB

    OdpovědětVymazat
  15. Lenku Procházkovou nikdy nezvolí, protože je to jejich černé svědomí. Dělala a dělá a říká to co si myslí, že je pro tuhle republiku a její lidi dobré. Vlastně tím supluje to co by měli dělat politici. Každým vystoupením připomíná jejich zrady a to se neodpouští. Toho koho budu volit a celá naše rodina, musí také mimo jiné, slibovat zrušení senátu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si ty pako jedno myslíš, že třeba v poslanecké sněmovně by Procházková prošla? nebo by jsi zrušil i poslance? Nebo bys rád udělal ze Zemana diktátora s neomezenými pravomocemi?

      Vymazat
    2. 9:95Souhlasím s Vámi.Velice smutné je,že jí urážejí lidé typu Jandy a právě i ti,kteří nic nemohou pamatovat,jako právě pan ředitel ÚSTR.Další ostuda je,že si lidé,pokud vůbec jim tato jména něco říkají,pletou Lenku a Petru Procházkovou.Je to smutné a podezírám i senátory,že nemají ánunk,která kdo je.Ovšem tu havloidní Petru by asi zvolili.Je to velká OSTUDA SENÁTORŮ!Za 20.let už nikdo nebude vědět pravdu o historii a to dopustili SENÁTOŘI, nezvolením paní LENKY PROCHÁZKOVÉ.Že by žezlo předali sexbombarďákovi Jandovi?Tak SENÁTOŘI,hr na to!Nebo na něj?��

      Vymazat
    3. Ano, Lenka Procházková, chartistka, bývalá havloidní disidentka prokoukla a angažuje právě proti zrůdné politice havloidů, neokonů, církevních zlodějů a podovdných šmejdů všech typů. Ano, je jejich černým svědomím!!!

      Vymazat
  16. Opět jste prohráli, komouši. Po kolikáté už? A to i přesto, že Zeman má v senátu své podržtašky jako Veleba, Čuba, Doubrava, Homolka... V prvním kole pouhých 24% hlasů a v druhém 22%

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to v hlavě hodně popletené, ty naše malé jelítko 9:09. Kdo jsou podle tebe komouši? Zeman? Opozice proti EU? Opozice proti NATO? Ti, co nesouhlasí v imperiálními válkami a la USA? Veleba, Čuba, Doubrva? Bože, tak stupidně jako ty může žvatlat snad je pokažený gramofon. Ten také vyluzuje zvuky, ale vůbec nepřemýšlí.

      Vymazat
    2. Kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe, takže neříkej hop dokud nepřeskočíš, Trollíku z 09:09. Zajdi si opruzovat někam jinam, ke svým.

      Vymazat
    3. 9:09 Opravdu mladé telátko.

      Vymazat
    4. Snad Bůh dá a někdy dospěješ, ale s tím rozumem je to definitivně v prdeli.

      Vymazat
    5. 14:23
      Nečum do zrcadla při psaní odpovědí bělogvardějská zdechlino!!!!

      Vymazat
  17. KAM S NIMI? Neb nejde vůbec jen o senát, který představuje jen trafiky pro vysloužilé, opotřebované a "neproduktivní" politiky. Ale každá pracovní síla by byla do výroby dnes dobrá, aspoň tak slyšíme volání podnikatelů. Ale copak by byli upotřebitelní ve výrobě, stěží na zametání ulic a do průmyslu by mohli jít schopnější smetaři. Byrokracie nám zbujela o více jak o 100 %. Co tak zase po 60 letech 300 tisíc pracovních sil převést do výroby. Samozřejmě po zaškolení, tam by snad byla naděje na uplatnění větší, než u senátorů. Průmysl volá po 150 tisících - tak na jedno místo dělníka by byli zaměstnáni dva novopečení, třeba by ve dvou dokázali to, co jeden dělník. I to by se prý vyplatilo. Ale nejjednodušší je dovoz otroků. To už znala Amerika z dob plantážníků, kteří otroky lovili v Africe. Nám stačí pro lovy otroků Ukrajina. Gastarbajtři, co je to jiného, než kapitalistická forma otroctví. A co takhle import islámistů? Ne, to ne, ti chtějí dávky a ne práci. To jsme šlápli vedle, když jsme je začali svými válkami vyrábět. To majdanem v Kyjevě se nám podařil dobrý tah pro posílení diktatury kapitálku. Zkrotnou tím i domácí ovce, až dumpingovou cenou za pracovní sílu z dovozu bude stlačena řádně cena českého dělníka. Tedy kam s kým? Potřebujeme o tisícovku více psychiatrů - také by se dalo ušetřit, ale jak vládnout v kapitalismu a neudělat z lidi "blázny". Děláme si starosti s miniepidemií spalniček či s meningokokem, ale makroepidemie šílenství občanů po r. 1989 nám nějak nevadí - naděláme psychiatry a blázince, pardon, centra "duševního zdraví". Kdopak to zbabral a je odpovědný za dnes obtížně zvládnutelné národní šílenství - tedy kolik lidí zase se vytratí z produktivní práce pro svůj duševní stav a pro ošetřování těchto nešťastníků, konzumujících po hrstech antidepresiva, antiagresiva, prášků na spaní, na dobrou náladu, na PŘEŽIVOŘENÍ! Už víte, proč máme u nás nejen málo dětí a málo pracujících, hodně rozvedených manželství, vydatnou kriminalitu, neschopnou armádu k ochraně hranic a státu a už víte, kdo za to nese odpovědnost? Už víte koho nemáte volit?

    OdpovědětVymazat
  18. Historii by měli studovat kompetentní historici, kteří jsou studovaní. Ústav pro studium totalitních režimů , je k ničemu. Dosud nic nevystudovali, Jsou to jen teplá místečka pro povolné "revolucionáře" a slouží jenom k likvidaci spisů bývalých agentů STB, kteří se právě dostali k moci.

    OdpovědětVymazat
  19. Ústav pro studium tot. režimů je především trafika pro rodinné příslušníky a přítelíčky politiků, ale hlavně je to kontrolní mechanismus pro to, aby nevylezly na povrch nějaké dokumenty, které by kohokoliv z vládnoucích galérek mohly kompromitovat. Příkladem byl spis rodičů Nečase, těžkých bolševiků a práskačů StB, který zmizel brzy po té, co se objevil. Čest práci, rozumové.

    OdpovědětVymazat
  20. Buď pomůže volba SPD, a to co prosazuje, nebo už vůbec nic. Děda.

    OdpovědětVymazat
  21. Prezident někoho navrhl a senát ho neschválil. Kde je problém? Senát je suverénní orgán, který to má k kompetenci. A suverénně se rozhodl. To je snad dobře ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:30 Senát se nerozhodl jako suveréní orgán,ale jako tajný spolek kočičí pracky.Proč?Více jak polovina senátorů má z paní Lenky strach z odhalení své minulosti.To je to nečisté svědomí!Píši to již dva roky,že paní Procházková-LENKA,by byla i výbornou prezidentkou!

















      Vymazat
    2. To tady těm opovrhovačům ústavou ČR a naším demokratickým řádem a podporovatelům všemožných diktátorů po celém světě vůbec nevykládej.
      Ti mají IQ průměrného severokorejce.

      Vymazat
    3. Senát dokázal, že ÚSTRk není demokratickou institucí, ve které se pěstuje diskuse s veřejná kontrola. Je to pokoutní spolek an likvidaci některých nepohodlných krajanů. Vzpomeňte si na tu sprostotu kolem Milana Kundery!!! Za aférou stál Ústrk a to bez jediného důkazu. To jsou ty jejich špinavé (katolické) praktiky. Proto tam Lenku Procházkovou nezvolili, protože to by se potom s tím svým šmé museli rozloučit a k čemu by jim celý Ústrk nakonec byl, že?! MM

      Vymazat
  22. 12:20
    A ty máš ÍÁ čokovopice z Fuckingtownu!!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Zde nick HONOLULU, hvezda ceske emigrace
    projhlasuje, ze plne podporuje pani Lenku Prochazkovou pro jeji vysokou inteligenci, analytickou mysl, literalni schopnosti a charakterni, primou, cestnou povahu.

    Pani Lenka Prochazkova je novodoba knezna ceskeho naroda a zije odvazne v jejiho centru, coz samo o sobe, pro ni zkryva velke nebezpeci.

    Jedine z dalky a z nadhledu by videla, ze cesky narod byl zachvacen cizopasniky, kteri zapricinili vyskyt HEMEROIDU v autorativnich slozkach naroda.

    Pani Lenka Prochazkova i bez schvaleni senatu je NADRIZENA vsem historikum v Cesku. Duvod je v tom, ze tito "historikove" jsou POSEROUTKOVE/PAPOUSCI a informuji a dejinach scestne a manipoulativne.

    Jejich titul profesoru budou vymenen za titul DINGLEBERRY. (To je po prelozeni z jazyka LATINSKEHO do ceskeho, mala hneda kulicka vysici v rektalni oblasti republiky.)
    AT ZIJE USLECHTILA PANI PROCHAZKOVA !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  24. Zlomyslnost, neprejicnost a zavist, je mezi ceskymi obcany, tak udivujici a bijici do oci, ze byla tajne provedena studie mezi vedmami z NEW AGE, cim to je ? ? Hmmm ?

    Prislo se na to, ze to zavinala jedna z ANTICKYCH MUSY.
    Chlastala a zapomela rozdat dary nekterym ceskym obcanum.
    Toho vyuzily zlomyslne sudicky a zminenym obcanum nasraly do kolebky...

    Takze cesky narod ma aristokracii povahy a ducha v mensine.

    Takovych, kteri o dary Musy neprisli je mene, nez tech co zavidi.
    Pani Prochazkova oni vam ZAVIDI ! Zavidi vsechno.

    A NEPOSILEJTE me do prdele, Hurvinci, kdybych tam sel, tak mam adresu na vasi ulici.
    nick honolulu.

    OdpovědětVymazat
  25. Naopak,teď si zasloužíš pochvalu:-)
    Díky a hezký den;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Kdyby nekandidoval Zeman, byla by to, v mých očích, jediná jeho adekvátní náhrada do prezidentských voleb. Co vy všichni na to?!!

    OdpovědětVymazat

Reklama