Reklama

.

.

pondělí 24. dubna 2017

​Média ČR ve světovém kontextu aneb Mediální koncept Aliance národních sil (ANS)

24. 4. 2017 Aliance národních sil (ANS)

Během několika málo měsíců prošel obsah západních a mezinárodních médií hlubokými změnami. Jsme svědky vzniku jakési dominantní entity (mediální kliky), o které nevíme skoro vůbec nic (ani o jejích tvůrcích, ani o jejích skutečných záměrech), ale jejíž tvrdě protidemokratické důsledky jsou nepřehlédnutelné. Západ v současné době prochází nebývalou systémovou změnou - mocné síly pomalu spojují totalitu médií v celek jdoucí jedním směrem. Současně s tím se mění i obsah médií.


Média se dnes chovají jako gangy, které staví svou soudržnost na emocích, a které reagují podrážděně, když jsou konfrontováni s lidmi, které odsuzují.

Po dobu asi čtyř desítek let jsme byli svědky postupného slučování médií v rámci mezinárodních trustů. V současné době 14 skupin ovládá více jak 2/3 západních médií (21st Century Fox, Bertelsmann, CBS Corporation, Comcast, Hearst Corporation, Lagardere Group, News Corp, Organizações Globo, Sony, Televisa, The Walt Disney Company, Time Warner, Viacom, Vivendi). Rozběhlo se formování aliance mezi Google Media Lab a First Draft, které však již předtím zaujímaly dominantní pozici. To, že mezi mediální kliku náleží i tři nejvýznamnější světové tiskové agentury (Associated Press, Agence France-Presse, Reuters) jen posiluje její hegemonii. Tohle je bezesporu „nezákonná klika“, vzniklá ne z důvodů stanovování cen, ale z důvodů produkce stylu uvažování, tj. výroba a prosazovaní dominantních „myšlenek“.

Všichni členové kliky Google, všichni bez výjimky, již v posledních šesti letech zaujímali jednoznačný postoj k událostem probíhajícím na širším Blízkém východě. Je pozoruhodným faktem, že pět z šesti mezinárodních televizních kanálů, které se podílely na propagandě NATO, jsou součástí této kliky (Al-Džazíra, BBC, CNN, France24, Sky, ale zjevně ne Al-Arabíja).

V USA, Francii a Německu, Google a First Draft shromáždily lokální média a média s mezinárodní působností za účelem posouzení „pravdivosti“ zpráv. Získané výsledky mají pramálo společného se snahou o objektivní zpravodajství.

Především se jedná o diskreditaci nepohodlných lidí jejich nařčením ve veřejné debatě. Jejich účelem je utvrdit občany v přesvědčení, že média jsou čestná, zatímco lidé, odsouzení médii, čestní nejsou. Tento přístup nemá za cíl lepší porozumění světu, ale pranýřování lidí, kteří mají být odstraněni.

A i proto, že nepsaným pravidlem mediální kliky je, že si vyhrazuje právo prověřovat nařčení a obvinění pouze ze zdrojů vně této kliky. Taktikou je podpora myšlenky vnímání světa rozděleného na „my“ (ti, co říkají pravdu) a „oni“ (ti další, co lžou). Tento přístup jen destruuje princip pluralismu, který je nutnou podmínkou pro demokracii, a otevírá cestu k totalitní společnosti.

Problém je, že manipulovaní občané už ani nereagují, když mediální klika začne vytrubovat ničím nepodložená nařčení. Jakým způsobem si mediální klika vybírá své oběti? Jediným zřejmým pojítkem je, že všichni, kteří jsou médii dehonestováni, se snaží znovu navázat styky s Ruskem, vystupovat proti agresivní politice NATO a USA a bojovat proti nelegální imigraci.

Jaké kroky je nutno učinit po volbách v ČR, aby se situace změnila?

Existuje objektivně několik trendů a z nich plynoucích problémů, které čekají na to, až se jejich řešení ujme nějaká skutečná mediální politika. Tedy politika, kterou politikové budou chtít vůči médiím a ve prospěch médií – ne proti nim – realizovat.

A/ Rozetnutí gordického uzlu tzv. veřejnoprávních médií – České televize a Českého rozhlasu – obě instituce, ale ČT zejména – se chovají jako privátní firmy, ale užívají k tomu veřejné prostředky (pro ilustrací rozpočet ČT je vyšší než rozpočet celého českého Ministerstva kultury). Rozměr a působnost obou institucí je nadbytečně velká, umožňuje v jejich rámci uskutečňovat mnoho obchodů, které nejsou ve veřejném, nýbrž privátním zájmu, a přitom ze zákona nespadají pod působnost Nejvyššího kontrolního úřadu. Tyto instituce mají ve svém čele pouze tzv. Rady ČT a ČRo, které jsou opět nominovány politicky, a jsou tedy převodními pákami politických elit. Hlídají zájmy svých politických guruů a o skutečné veřejné poslání těchto médií se víceméně nezajímají. Řešením by bylo buď postátnění a spojení obou institucí podle slovenského vzoru (od r. 2011 zde existuje spojená instituce RTVS navázaná na státní rozpočet i kontrolu), které nutně vede k ekonomizaci a úspornosti (a tedy výrazné racionalizaci) činností takové instituce[1]. Druhý způsob řešení je postupná privatizace jednotlivých technických prostředků ČT nebo ČRo. To ale v dnešní digitální epoše, a navíc pod Damoklovým mečem ekonomické krize, není příliš reálné. Přebujelé molochy žádný realisticky uvažující soukromý podnikatel nebude chtít, jedině, kdyby byl motivován politicky. V každém případě je řešení podmíněno změnou příslušných zákonů, a tedy předchozím politickým rozhodnutím.

B/ Opětovná liberalizace mediálního prostředí, jeho odbyrokratizování a také oslabení justiční zvůle ve sféře správního rozhodování o médiích, zejména elektronických. K této liberalizaci musí dojít logicky s postupem digitálních technologií. Už dnes může digitálně vysílat televizi kdokoli, kdo na to má prostředky, licence je nároková. Pro rozhlas to nastane obdobně v okamžiku, kdy se spustí proces DAB-T (Digital Audio Broadcasting – Terestrial). To ovšem opět chce politické rozhodnutí. Politická scéna brzdí spuštění DAB-T, protože je jednak pod vlivem dnešních dominantních podnikatelů v analogovém vysílání, kteří přechodem na digitální vysílání přijdou o svou absolutní dominanci v reklamním trhu. Podobně to probíhalo při digitalizaci televizního vysílání (DVB-T), kde dominantní soukromí broadcasteři dokázali lobbingem zbrzdit legislativu o dva roky a vynutit si různé výhody, které jim zaručovaly přednostní postavení na novém digitálním trhu.[2] V rozhlasovém prostředí to – při znalosti české politické reality – dopadne nejspíše podobně.

C/ Vytvoření terciálního vysílacího systému, tedy doplnění stávajícího duálního (veřejnoprávní versus soukromoprávní) o sektor neziskových, komunitnícDoc. Mgr. Petr Žantovský, Ph.Dh vysílacích subjektů. V některých zemích EU (např. ve Francii, Německu či Rakousku) již podobný systém funguje. Jedná se o to, že rozhlasové (a z ekonomického důvodu spíše v menší míře televizní) vysílání může provozovat nezisková organizace, prokáže-li veřejnou potřebnost svých mediálních produktů (vysílání pro náboženské skupiny, etnické menšiny, edukační či sociální obsahy atd.). V dnešním uspořádání je i vysílatel, který prokazatelně uspokojuje veřejnou službu (např. v rovině specifické kulturní produkce) postaven na roveň standardnímu podnikajícímu subjektu, a je mu tak v důsledku na malém českém trhu podnikání víceméně znemožněno. Nemůže být příjemcem cílených grantů a příspěvků, a přitom jeho akvizice běžného reklamního obsahu je z důvodu jeho malého plošného dosahu téměř nulová. Sekundárním efektem prosazení a legislativního stvrzení „komunitních“ médií by byl fakt, že by na jejich bedra mohla přejít velká část těch mediálních obsahů, které dnes poskytují veřejnoprávní média a jimiž zaštiťují své často přemrštěné rozpočtové nároky.[3]

D/ V oblasti periodického tisku nastane změna spíše psychologická: zde asi nelze očekávat nějakou proměnu v úrovni mediální politiky. Role periodického tisku, zejména toho s politickým obsahem, klesá, protože na místo denního tisku nastoupil internet se svými výhodami: rychlostí, multiplicitou, interaktivitou, dosažitelností atd. Tomu tisk nikdy konkurovat nemůže a je to i vidět v reálu. Meziročně klesá prodaný náklad českých deníků (s výjimkou bulváru) v průměru o 10%.[4] Snadná matematika nám řekne, že do pěti let se z deníků stane samizdat. Budoucnost periodického tisku je v jeho specializovanosti a malonákladovosti. Budoucnost mohou mít tiskoviny věnované určitým profesním, zájmovým či odborným tématům. Plnoformátové noviny na jazykově malém trhu, jako je ten český, mají čím dál méně místa.

E/ V oblasti internetových médií je zřetelná snaha některých politických elit – ať už přímo v ČR, či na úrovni EU či OSN, vtělit do veřejného diskursu úvahu o možné regulaci webových obsahů.[5] Jako důvod se používá skutečnost, že na internetu se objevují materiály s kriminálním obsahem, internet je komunikačním místem pro teroristy atd. Jenomže to je velmi nebezpečné uvažování. Jakmile přistoupíme k regulaci internetových obsahů, zrušíme jeho hlavní smysl a specifiku, totiž všestrannou a ničím neomezovanou svobodu. Svoboda je fenomén, který musí provázet odpovědnost. Pokud se to občas neděje, nemůže za to internet jako médium, nýbrž jeho velmi konkrétní uživatelé. Zrušit svobodu pro všechny kvůli chybám některých, je přímá cesta k Orwellově vizi organizované společnosti v románu 1984. Proto by se česká legislativa měla velkým obloukem vyhnout myšlence na regulaci internetu a jeho obsahů. Protože to je nejen cesty od svobody k nesvobodě, ale také od demokracie k totalitě.

Mediální koncepce, týkající se ČR, byla zpracována na základě podkladů, které poskytl Doc. Mgr. Petr Žantovský, Ph.D. ve své studii: "Mediální legislativa a realita – co nás čeká a (snad) nemine." A zahraniční část byla zpracována na základě informací Thierryho Meyssana.

- - -

48 komentářů :

  1. Je to v prdeli, havlismus hitlerismus je cesta do hoven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je snadne rvat vse je v prdeli to vidi kazdy ,to neni problem ale co dal priteli vysvetli .

      Tragedie Ameriky jak ja ji vidim je v tom , ze prumerni (70%) Americani uverili , ze nemusi chapat ekonomii, a ze ekonomie je strasne nudna . To ma za dusledky , ze konzumuji Trumpovo povidani bez smyslu , jak vybudujeme znova Ameriku a nikdo se ho nezepta , “VYSVETLI NAM CO JSTE VY VLADNOCI DELANI S PENEZI”ze jsme v takove financnim MANKU. Dokonce jsem neslysel otazku , absolutne zakladni aby se nekdo optal TRUMPA, komu dluzime PENIZE ..zakladni vec na kolik procent .!!!!!
      Jakmile ztratite kontrolu nad svymi penezi , nekdo ji ziskava, a z vas se stava zakonite OTROK!!!
      LePen je jeste schopna rozumne diskutovat a myslet , coz Trump neni, ten je poskakuje a urazi sve opnenty.
      Protoze kdo ma penize kontroluje TV a noviny, kontroluje zeny ( jedou podle mody) a zeny ovladaji svoje deti . A staci jedna generace a staty vznikaji a znikaji.
      Ovsem pto takove psychicke Otroky jako je HONOLULU je vsechno, ten vyleze na palmu na Floride a rve s tlampacem Trump Akbar Trump akbar , lePen akbar, a ja HONOLULU jsem jejich prorok z Afriky milovnik opic!!

      BroukPytlik

      Vymazat
    2. Pytle, zeres moc posypove soli cesky zapecny nevolnicku

      Vymazat
    3. Pytle, zeres tu otravenou rejzi z Billy, tu rejzi s arsenem
      Arsen se v cesku krmi ceskym nevolnikum
      Proto je v cesku epidemie rakoviny strev a zaludku

      Vymazat
    4. Rakovina střev je z velké míry způsobena pitím většího množství piva denně. o se asi spoluobčanům moc líbit nebude.

      Vymazat
  2. ano pokud bude jejich superstát tak bude diktatura jako v německu u voleb poslední šance to změnit

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s předloženým konceptem ANS, ale kladu si otázku, kdo jej prosadí v situaci, kdy si tuto představu zatím ani v náznacích neosvojila žádná relevantní politická síla. Nezakrývám svůj pesimismus. Musíme si asi ještě více loknout z poháru hořkosti. Pak možná...

    OdpovědětVymazat
  4. Aliance národních sil se začíná jevit jako nejodvážnější a nejschopnější politická strana ČR, která jediná pochopila, že ve volbách musí jít o změnu systému, a proto vytváří plnohodnotný politický program. Bravo! Konečně se objevilo něco opravdu smysluplného!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arsen v rejzi o Billy je krmen cechum, co chces resit? Cesi konci jsou vyvrazdeni rakovinou strev

      Vymazat
    2. 7:29 cesko bylo havlisty poslano na popravu
      Cesi maji na vybranou bud se nechat vyvrazdit nebo zakroutit krky vlade ktera provadi domocidu
      ZABITI TYRANA NENI ZLOCIN
      VYSSI PRINCIP

      Vymazat
  5. Média pracují pro vládnoucí třídu.
    ANS objevuje Ameriku.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivan ŠTAMPACH: Mediální terorismus

    http://denikreferendum.cz/clanek/25116-medialni-terorismus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane Kopecký, jste fakt svými útoky už únavnej.

      Vymazat
    2. 13:38
      To víte, třídní boj není legrace.

      Vymazat
    3. Kopecký a co jako chcete říct tím odkazem na Štampacha? Asi s ním sdílíte stejné názory, jako je třeba tento: "Ale na druhou stranu mi není líto Československa. I když jsme se Slováky žili v různých formách soustátí od konce 14. do prvních let 20. století, neznamená velmi podobný jazyk stejnou historickou zkušenost. Přeji Slovákům samostatný stát a jsem s nimi rád v Evropské unii."
      http://www.kulturni-noviny.cz/nezavisle-vydavatelske-a-medialni-druzstvo/archiv/online/2016/8-2016/ivan-odilo-stampach-nebyl-jsem-jen-cirkevnim-clovekem

      Anebo se vám na něm možné líbí toto:
      Odpadlý kněz a svobodný zednář Ivan Odilo Štampach je také homosexuál. Promlouvá na aktivitách homosexuálních sdružení (Logos), stejně jako Putna chodí na Gay Pride, je spoluautorem prohlášení "Církev, křesťané a homosexualita" a udržuje poměr s různými muži, například s Adamem Borzičem, vystudovaným teologem a homosexuálním "básníkem" (i ten chodí na Prague Pride) či s dalším homosexuálním poetou Petrem Řehákem. Pikantní přitom je, že Štampach je s Borzičem i Řehákem členem křesťansko-sociální platformy ČSSD.

      http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10646-rad-teplych-bratri-aneb-kdo-vsechno-jsou-katolicke-buzny-herman-stampach-i-halik-pry-.aspx

      Tak jen tak dál Kopecký!!!

      Vymazat
    4. A ještě něco pro kopeckého, když tady operuje štampachem a předhazuje ho - asi za vzor: "Štampacha se vždy zastává (otázka je, zda pro jeho pravdoláskařství, svobodozednářství či homosexualismus, ale nejspíše pro to všechno dohromady) Tomáš Halík, který se Štampachem několik dlouhých let bydlel na společném pokoji a který v jedné ze svých knih popisuje, jak mezi oběma muži "sílilo opravdové kněžské přátelství a lidské bratrství". "Jsi to nejsympatičtější odilo, které znám," vyznal se kdysi Halík Štampachovi, když tento přijal řádové jméno "Odilo"."

      http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/10646-rad-teplych-bratri-aneb-kdo-vsechno-jsou-katolicke-buzny-herman-stampach-i-halik-pry-.aspx

      Vymazat
    5. Anonymní 25.dubna 2017 14:27

      Anonyme,
      co chci říci, přenechám Vašemu nevalnému důvtipu. Moc ho nemáte, jak jste svými ubohými nenávistnými útoky osvědčil.

      Jen tak dál? Spolehněte se!

      Vymazat
    6. Kopecký kopecký, ty seš ztracenej. Argumenty nemáš žádný, zato blbejch keců vždycky plnou hubu. Tebe byl Nový republice čert dlužen. Jdi se vycpat v rakousku a neotrvauji nás ve své rodné zemi, kterou jsi zrádně opustil. Svý knížecí rady si strč za klobouk. Nikdo na ně není zvědavej.

      Vymazat
    7. Anonymovi 14:39

      Jste obyčejný srab, který nedokáže vystupovat pod vlastním jménem, a přitom máte tu drzost mi tykat a ještě mi chcete udělovat rady? Přihlouplé útoky jsou argumenty?
      To Vaše "zrádně opustil" jste se naučil četbou Rudého práva nebo snad od Viktora Dyka?
      Máte pocit, že JSTE VLASTENEC a že NA VÁS JE NĚKDO ZVĚDAVEJ?!

      JK

      Vymazat
    8. Tak vidím že jsem ťal do živého. Je to přesně tak, jak říkáte. Jsem vlastenec. A vy jste zrádce. A nikdo v ČR opravdu není zvědavej na vaše rakouský kecy. JK

      Vymazat
    9. Anonymovi 15:08

      "Nadporučík Lukáš byl typem aktivního důstojníka zchátralé rakouské monarchie. Kadetka vychovala z něho obojživelníka. Mluvil německy ve společnosti, psal německy, četl české knížky, a když vyučoval ve škole jednoročních dobrovolníků, samých Čechů, říkal jim důvěrné: "Buďme Češi, ale nemusí o tom nikdo vědět. Já jsem taky Čech."
      Považoval češství za jakousi tajnou organizaci, které je lépe zdaleka se vyhnout."

      Vy jste, ubohý anonymní "vlastenče", pokročil ještě dál. Vaše Češství už je tak utajené, že už se ani neodvážíte podepsat.

      JK

      Vymazat
  7. A to jste dávno nevěděli? Že za vším je vlastnictví médií gangsterskými tlupami, které tak v rámci tohoto politického zřízení - MEDIOKRACII, ovládají celý svět? Vlastnictví médií jednotlivci, rodinami, či korporacemi nemá vůbec nic společného s demokracií. Pomocí médií jsou mimmo demokratický proces schopni manipulovat spotřebitele, veřejné mínění, politiku atd.
    To je ten hlavní problém a jestli se ještě někdy lidstvu podaří revoluce, pak to bude především revoluce o tom, jak média vyrazit z roukou těchto vlastníků a napříště tomu nějak zakony zamezit. Myslíte, že je ještě šance?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že nejde jen o vlastnictví. Jde i o to, komu (jaké společnosti) je zpravodajství určeno. Čistě teoreticky, čt bude naprosto objektivní médium, které nebude žádnými lobbisty ovládáno - může si v tomto stavu společnosti dovolit říkat pravdu ve všech oblastech?
      Zdá se mi, že otázka vlastnictví a okolní společnosti jsou spojité nádoby. (Bylo dřív vejce nebo slepice?)
      Zdeńka Radičová

      Vymazat
    2. Ano, jde o to, komu je zpravodajství určeno - a to záleží na vlastnictví, na majitelích, komu je dávají k dispozici. Je nutná revoluční změna, vytvořit nový systém. Já osobně nevím jak to vyřešit, jak zajistit, aby média byla absoultně nestranná a nikdo je nemohl zneužívat. Zajímalo by mě, jestli existuje propracovaná teorie, jak by to mělo vypadat. Jedno je však jisté - buď se s tím něco zavčas udělá nebo společnost upadne do opravdového otroctví. Orwellova novela 1984 se stane skutečností a bude to ještě mnohem horší...

      Vymazat
    3. Bigo2 15:43

      Absolutně nestranná média být nemohou; nelze se postavit na nějaký pomyslný bod mimo společnost.

      Ta "revoluční změna" by spočívala ve vzdělání - i průměrně všeobecně vzdělaný člověk je velmi odolný vůči indoktrinaci a demagogii.

      Nestrannost novinářů je otázka profesionální cti (mnozí taky-novináři nemají bohužel potuchy, že něco takového vůbec existuje); na české poměry nezvykle velkou dávku nestrannosti prokázal např. Jakub Železný při vysílání o francouzských volbách.

      Vymazat
    4. Pane Kopecký, nemáte pravdu. V každé době může novinář zachovat nestrannost při referování, co se ve světě děje. Např. jen pouhé striktní odlišování zprávy od komentáře by nestrannosti novinařiny prospělo.

      Vymazat
  8. Pozoruji sympatickou snahu ANS o vypracování ucelenějšího programu rozvoje společnosti.
    Pokud se to hnutí časem vyprofiluje jako hnutí vedené morálně nepokřivenými osobnostmi (leadery), dnes již např. dr. Vítovou, Ing. Tichým aj., jistě si získá i dostatek voličů.
    Protože již dnes se o něm dá říci, že vyjadřuje zájmy většiny z nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. František Opluštil 25.dubna 2017 9:18

      Tihle baráčníci?!
      Tož pozorujte dál.

      Vymazat
    2. Co si to, ty chudáku 9.22, vůbec dovoluješ psát! Urážet, to ti jde, ale podepsat se - na to seš moc velkej zbabělec, viď Debile!

      Vymazat
    3. 14:34

      A Váš podpis je kde, když už o tom mluvíte, chudinko statečná?

      Kokotko

      Vymazat
    4. Anonymní 25.dubna 2017 14:34

      Baráčník je urážka?

      Vymazat
    5. Kokotko, můj podpis je: Bivoj statečný. Ale rozdíl mezi mnou a tebou je ten, že tady anonymně - ale veřejně - neplivu na konkrétní jména lidí, které ani neznám. Toto je princip slušného chování, ty hloupý kokotko. Už samo tvoje "jméno" svědčí o tvé "velikosti" ducha.

      Vymazat
    6. 14:34 jestli reaguješ na příspěvek s odkazem na čas, piš ho laskavě dle konvence, tedy s dvojtečkou, když už ho neumíš převzít clipboardem. To všem umožná přejít na takto odkazovaný příspěvek, třeba ve Firefoxu -úpravy-,-najít-,a v levém rohu dole odklepnout nahoru nebo dolu (slovem, když znaky to tady nebere)

      Vymazat
  9. Volby ve směru odglajchšaltování českých "masmedií" nemohou nic změnit a to ani kdyby se vlády ujali komunisté. To sepjetí medií je provedeno diktaturou kapitálu tak sofistikovaně, že ten propletenec nemůže ani několik let vlády rozumu (což ovšem je iluze) rozplést a napravit. Pravda je definitivně pohřbena v souběhu s demokracií. Ostatně ta nikdy nikde - ani ve starém Řecku de facto neexistovala. Celý boj ve společnosti je boj mezi lží a pravdou, tč. je kapitál na postupu a pravda na ústupu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nic se nezmění, pokud ani komunisté nebudou prosazovat systémovou změnu - což NEPROSAZUJÍ!!!!! Takovou změnu prosazuje v naší zemi pouze ANS.

      Vymazat
    2. 14:36 - Ano, to je zřejmá pravda. Tak to je.

      Vymazat
    3. 14:36, 16:59 - zřejmě programy KSČM neznáte. Věděli byste, že termín "systémová změna" je odtud převzat a v podkladech KSČS i KSČM je nepřetržitě od převratu 1989. Byl rizikový z hlediska tehdejšího tlaku na zákaz legality, dokonce ještě nedávno cestou iniciativy pana Štětiny. A že neprosazují? Jednak je to věc možné sebepropagace té strany, aktuální politiky daného vedení, ale v rozhodující míře volební podpory. Pochopte, že když mainstream straší komunisty, tak komunisté asi nebudou strašit revolucí. Kdo neví, nejspíš taky blbě volí. ANS se mi samozřejmě docela líbí. Mořná, že je iniciativou těch netrpělivých komunistů. Uvidíme.

      Vymazat
    4. Promiňte, ale nejde o revoluci. Jde o to otočit kolo od kontrarevoluce k lepší budoucnosti. A to komunisti neudělali a stále jen lpí na minulosti, kterou ovšem několikrát šeredně zbabrali (padesátá léta, normalizace, stagnace...). V té straně zůstali většinou jen normalizátoři a to je její konec. Ta strana k ničemu nemůže inspirovat.

      Vymazat
  10. „A/ Rozetnutí gordického uzlu tzv. veřejnoprávních médií – České televize a Českého rozhlasu. … Tyto instituce mají ve svém čele pouze tzv. Rady ČT a ČRo, které jsou opět nominovány politicky, a jsou tedy převodními pákami politických elit… a o skutečné veřejné poslání těchto médií se víceméně nezajímají.
    Řešením by bylo buď postátnění a spojení obou institucí…
    Druhý způsob řešení je postupná privatizace … ČT nebo ČRo… Přebujelé molochy žádný … soukromý podnikatel nebude chtít, jedině, kdyby byl motivován politicky.“

    První řešení je vlastně více téhož. Odstranit politiky volené rady a svěřit to rovnou politikům. Takto „řeší“ problémy EU, ale normální člověk to za řešení pokládat nemůže.
    Druhé řešení je ještě více „šalamounské“, jehož výsledkem by byla ztráta veřejnoprávních médií, která mají objektivně informovat veřejnost. A jejich předání, do rukou politicky motivovaných skupin.
    Pokud má být tento problém řešen systémově, je nutno změnit systém rozhodování tak, aby na vrcholu byl stále občan. Tedy prosadit zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků, či členů rad. Potom si tito funkcionáři, budou své povinnosti plnit.
    K tomu je však třeba zvolit SPD-Tomio Okamura. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hloupé přeměňovat diskuzi o problémech české politiky a jejího směřování na propagaci politických stran. Nechte si to na portál té strany a netahejte to sem. Stačí trollové a nenávistní sociopati. Děkuji

      Vymazat
    2. Anonymní25. dubna 2017 17:26
      Milý/milá objektivní, uvědomujete si, že to Vaše moudro uvádíte pod článkem, ve kterém se jedna ze stran propaguje? Je to také hloupé? P.K.

      Vymazat
    3. No hloupé, hloupá je především představa o odvolatelnosti politiků. Jak to chtějí dělat?

      Vymazat
    4. Anonymní25. dubna 2017 18:37
      Proč si myslíte, že ta představa odvolatelnosti je hloupá, když nevíte, jak to chtějí dělat? Nejste předpojatý/á? P.K.

      Vymazat
    5. 18:22 „...přeměňovat diskuzi...“ je napsáno. Jestli redakce blogu uvedla prezentaci v podstatě nové politické aktivity, je to zcela jistě námět k diskuzi, řekl bych typu pro, proti. Ale aby se všemi diskuzemi táhly propagační noticky jedné, nebo všech možných stran, nemyslím, že by prospělo. Toť vše.

      Vymazat
    6. Anonymní26. dubna 2017 12:35
      „… je to zcela jistě námět k diskuzi, řekl bych typu pro, proti …“
      Nevzpomínám si, že by zde byl uveden jediný článek, pod kterým by byla diskuse typu pro, proti. Většinou se diskuze vede o mnoha jiných tématech, než o tom, který byl uveden ve článku. Je jenom na čtenáři, jak posoudí, jak diskutovaná témata spolu souvisí, případně či vůbec. V tomto smyslu se domnívám, že moje diskuze byla k tématu. P.K.

      Vymazat
    7. Řešení objektivního informování obyvatel má na svém webu p.h. Změna pro lidi.www.zmenaprolidi.cz Viz stěžejní programové body:
      1) Změna v informování obyvatel o dění doma i ve světě a zřízení nezávislých médií a nezávislé agentury pro výzkum veřejného mínění.

      Vymazat
    8. 11:58

      Tohle moravskoslezské hnutí s trochu nudným názvem vypadá rozhodně mnohem solidněji než zde periodicky propagovaná ANS a mnohem inteligentněji než různé "Okamury".

      http://zmenaprolidi.cz/wp-content/files/zmena_pro_lidi_poster_A5.pdf

      http://zmenaprolidi.cz/v-soucasne-dobe-se-hraje-o-konec-demokracie-a-pocatek-diktatury-miliardaru/

      Vymazat
    9. Jejich stránky docela úroveň. Jejich cíl:
      „Sjednocení všech občanských iniciativ na níže uvedených základních zásadách, mobilizací lidí a následně vítězstvím ve volbách. Začít musíme velmi důkladným a všestranným auditem uplynulých dvou dekád.“
      Opět další zastřešení a nasazení uzdy nesystémovým hnutím. Toto vše je organizováno, aby se zabránilo skutečným systémovým změnám, pokud by se po volbách dostal k vládě Tomio Okamura.
      P.K.

      Vymazat

Reklama