Reklama

.

.

sobota 29. dubna 2017

Moudrý komentář v Nové Republice. Kdo je autor?

Radim Valenčík29. 4. 2017    RadimValenčíkPíše
Na "Nové Republice" byl ke standardnímu rozboru z pera P. C. Robertse přidán nečekaně přesný, prozíravý, realistický a v určitém smyslu i optimistický komentář podepsaný jen iniciálami. (Netuším, kdo je autor, ale musí to být velmi inteligentní a slušný člověk.)
Zde je článek P. C. Robertse na "Nové Republice" se všemi (většinou kvalifikovanými) komentáři, včetně toho, který považuji za vynikající: zde
Komentář byl zveřejněn 28. dubna 2017, 11:19. Zde je (zvýraznil jsem některé pasáže):



V USA, Francii, Německu a řadě dalších států jsou i lepší protiestablishmentové politické směry, než Trump, Le Penová, Wilders apod. Jejich odpověď na otázky dneška není ovšem tak jednoduchá, primitivní, jakou podávají výše zmínění, ale je správnější, protože neklouže po povrchu, ale jde více k podstatě. Vyprávějte to ale dezorientovaným davům, které zatím sice klopýtají, avšak ještě neryjí držkou pod povrchem věcí.

Musí nejprve přijít vystřízlivění z primitivních postupů, což nebude nic příjemného a bude to stát slzy, pot a krev. Hodně, protože příliš mnoho lidí nevidí běžně dál, než na špičku svého nosu, a teprve, až si všimne, že za špičku jejich nosu jsou další trpící "nosáči", že mají stejný trpký osud, že jejich individuální hoře není jediné, že jde o hromadnou věc, systémovou věc, tak si začnou všímat systémových procesů a napravovat nejen svůj osobní osud, ale společenský.
Musíme vydržet, snad se toho dožijeme.


Protistrana, profitující establishment a jeho pomahači, nejeví žádné známky pochopení příčin krize, jen je trápí některé povrchní jevy. Bude proto pokračovat ve své bezohledné politice a nasírat stále větší počet lidí, včetně zatím lhostejných lidí a také včetně svých příznivců. Jejich konkurenční, závistivé myšlení totiž logicky neustále staví proti sobě další, stále sobě bližší osoby tak, jak postupně poráží, likviduje odpůrce a vzdálenější sympatizanty, méně dravé řiťolezce, obětní vazaly.
Po rozčarování z Trumpa, (poměrném) neúspěchu Wilderse, Le Penové dojde na čas k útlumu oponentů establishmentu, ale protože se politika establishmentu takřka nezměni, chemie v lidských mozcích opět zapracuje a příjde další kolo. To už populistický protiastablishment absolvuje úspěšněji a začne se sám historicky
znemožňovat, aby konečně přišel čas systémových změn.
¨
Tedy pokud se toho v té mlýnici osobních ambicí, skupinových zájmů, hlouposti, závisti, chamtivosti, nemorálnosti, nenávisti, zaslepenosti, rozumu, pochopení, humanismu, spravedlnosti, solidarity, moudrosti někdo dožije.
Role P. C. Robertse a jemu podobných je v prezentování širšího vějíře možností výkladu situace a příštího vývoje, čímž podporuje rozmýšlení lidí nad věcí a připravuje je i na případné málo čekané scénáře a zvyšuje tak jejich osobnostní rozumový růst a osobní a skupinovou připravenost na budoucnost. Není třeba s ním souhlasit, aledíky za podněty k myšlení, za potvrzování toho, že myslící a mravní lidé stále ještě existují a není třeba upadat v malomyslnost.
KR

V podstatě nemám připomínek. Lépe bych to nenapsal. Chce to rozum do hrsti a vytrvalost. Moc, která stojí proti nám, sice zdegenerovala a rozpadá se, ale je nesmírně mocná. Patrně dost mocná na to, aby do té doby, než lidem dojde, o co jde, byla schopna "ochočit" a podřídit si i takové (pseudo)vzbouřence jako je Trump nebo Le Penová.
Připomenu: "Protistrana, profitující establishment a jeho pomahači, nejeví žádné známky pochopení příčin krize, jen je trápí některé povrchní jevy." – Naší nejsilnější zbraní je pochopení toho, o co jde.

Mimo jiné, jak neustále zdůrazňuji, všimněte si, že politické reprezentace se vůbec nesnaží o pochopení příčin současných problémů. A s tím musíme něco udělat.

121 komentářů :

  1. dobře napsané souhlas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky napsane clanky muzete psat roky, nic se nezmeni. Musi se zmenit lidi a vlada. A jestli tam misto soucasne pravice bude jina pravice, zase se nic nezmeni, a muze byt treba ze zlata (nakradeneho jinym zpusobem). Dokud si tohle lidi neuvedomi, bylo by nejlepsi zadne clanky a komentare na ceskou politiku nepsat. Je to ztrata casu. A i to se nezmeni, pokud v celem svete buda vladnout touha po moci a zisku. Tady uz musi zabrat (myslet) cele lidstvo. Je to tezke, protoze uz jeden pokus, kdy se nezabijelo z jedne strany 70 let, selhal, protoze lidi touzili vice po penezich nez po tom, aby i jini lidi se meli dobre. Zalezelo jim jen na sobe, jako ted. A ti co maji moc sve zajmy prosazuji vice nez stoprocentne. Problem je v tom, ze se zabijelo vzdy po tisicich, ted hrozi miliony a nebo cele lidstvo. TAk ale mysli jen p. Roberts a par dalsich lidi. Kde je lidstvo?!

      Vymazat
    2. Pavel Lepenka30. dubna 2017 4:46

      "A s tím musíme něco udělat". Otřepaná fráze, kterou končí většina těchto mouder. Lze si položit otázku. A co s tím uděláme? A hlavně, jak? Nikdo totiž neví a ani toho není schopen. Bohužel naše "dělání" končí pouhým tlacháním na internetu. Na nic jiného se totiž nezmůžeme. Ono totiž změnit systém není jednoduché a nevzniká to ani spontánně. Pouze se to tak tváří. Za takovými změnami totiž stojí obrovská moc a obrovské peníze.

      Vymazat
    3. Je nutno přesně definovat co chceme. Pojmenovat problémy a hodnoty o, které se chceme opírat. A následně preferovat společenský, sociální a komerční styk s lidmi jímž jsou tyto hodnoty opravdu vlastní. Zrovna tak jako konzumní mainstreem vytlačuje do ústraní a hubí nepoddajné a málo dravé jedince a vytváří si tak svou tupostí systémovou protiváhu. Kouzlo spočívá, řekl bych, v číslech. Tedy v procentech nasranosti populace, neboli dosažení krytické meze, kdy již dochází samovolně k řetězové reakci 😆. Otázkou jen je, kdo se toho chytí a bude chtít oblbnout davy.

      Vymazat
    4. Záveřem "MOUDRÉHO KOMENTÁŘE"je moudrá rada:
      Čekejme až LIDÉ i OKOLOSTI současně "dozrají" ke změně!
      Na dozrávání lidi už bezúspěšně pracovali Ježíš přesvědčováním i (Bůh + Stalin) vražděním "nedozrálých".
      Zkušenosti nám říkají, že pravděpodobněji "dozrají" pouze okolnosti.
      Okolnosti horem pádem dozrávají.
      LIDÉ SE MUSÍ "DOZRÁT" SAMI. ANI BŮH TO ZA LIDI NEUDĚLÁ!!!

      Vymazat
    5. Úvaha nad současným modelem společnosti
      Štěpán Forgáč

      Současný model společnosti je postaven na rádoby přirozenosti individualizace – atomizace společnosti. Svoboda osobní je v něm nadřazována svobodě kolektivní. Reprodukce kapitalismu je na produkci atomizovaných „svobodných“ jedinců přímo závislá. Čím více jednotlivců přijímajících individuální svobodu jako podstatu svého bytí je produkováno, tím snadněji se kapitalismus reprodukuje a tím silnější je jeho pozice. Ve skutečnosti dochází ke konsensu vykořisťovaného s vykořisťovaným. Tento stav v podstatě vylučuje jakoukoliv významnější vzpouru Rabů proti Pánům. A tak Páni celkem v pohodě žijí na úkor Rabů.
      Nadřazování individuální svobody nad svobodu kolektivní není ničím jiným než sýrem v pasti na myši. Tu past nastražili sofističtí myslitelé – zamnňovači lži za pravdu. Přijímáním lži o svobodě současně přijímáme dobrovolně model společnosti charakterizovaný existencí Pánů a Rabů.
      Přirozenost nadřazenosti jednotlivce, nad kolektivem tedy i nadřazení jeho svobody nad svobodou kolektivní je lež vydávaná za pravdu.
      Skutečnou pravdou je opak – přirozená nadřazenost zájmů kolektivů nad zájmy jednotlivců. Z toho vyplývá, že teprve svobody kolektivní mohou umožňovat existenci svobod individuálních tak, že transformují svévoli svých členů ve svobodu. Model společnosti postavený na skutečné přirozenosti – nadřazenosti kolektivů nad jejich jednotlivými členy je Pánů a Rabů prost. Tím je také prost zárodku chaosu, který je v každém společenském systému postaveném na existenci vládců a ovládaných přítomen a vždy je příčinou jeho zhroucení sama do sebe.
      Podstatou demokracie – vlády všech je kolektivismus. Tak o jaké svobodě a demokracii, prý přítomné v českých luzích a hájích, stále někdo blábolí?
      Kapitalismus je s demokracií neslučitelný! Jednoduše proto, že je postaven na individualismu, kdežto demokracie je postavena na kolektivismu.
      Nabízí se otázka: Existuje nějaká strana, která staví svobodu společenství (svobodu kolektivu) nad svobodu jedince? Nevím o žádné!
      V čem já spatřuji projekt pro deset milionů? V politické kolektivizaci moci v obcích a městech – tedy v jejich demokratizaci. Ve vzniku a realizaci občanských mocenských a vládních institucí – obecních a městských shromážděních. Příkladem nám může být např. Švýcarsko.
      Kapitalismus versus demokracie = individualismus versus kolektivismus = privátní kapitál versus sociální kapitál. To je oč by mělo, aby to mělo smysl, běžet.
      Současně s tím se nabízí další otázky: kde začít, jak začít, kdo začít, jak by měla vypadat funkční struktura občanské moci a mnoho dalších.
      Ano, bude to běh na dlouhou trať. Ale jestli chceme zásadní pro společenskou změnu, nezbývá nám nic jiného, než zbavit moci privátní kapitál a to je bez politické kolektivizace nemyslitelné.

      Vymazat
    6. Štěpán Forgáč 30.dubna 2017 18:15

      To, co popisujete - svoboda (majetného) individua - je základem liberalismu:

      http://busin.biz/library/history/Liberalism%20(A%20Counter-History)%20-%20Domenico%20Losurdo%20opt.pdf

      Vymazat
    7. Štěpán Forgáč 30.dubna 2017 18:15

      Mladý Marx (Ekonomicko-filosofické rukopisy) k tomu napsal:

      "Je hlavně zapotřebí zabránit tomu, aby byla „společnost“ opět fixována ve vztahu k individuu jako abstrakce. Individuum je společenskou bytostí."

      - Do kamene tesat!

      Vymazat
    8. Nejen pro Jana Kopeckého:
      Proto jsem kolektivista, nikoliv marxista.

      Vymazat
  2. Jak se zpívá v jednom songu, "..tddd dam, já čekám v Čechách, ... "

    Ale to se holenkové načekáte, min. ještě takových 25-35let. Mezitím si mnozí stihnou tzv. velmi užít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:33 Zřejmě se mýlíte, ještě v roce 1988 se nám o nějaké změně mohlo je zdát ...
      Změny ve světě v současnosti již probíhají, dříve či později zasáhnou i nás.
      Nebudeme-li na ně připraveni, je pravděpodobné, že nás budou hodně "bolet"...
      L.S.

      Vymazat
    2. To je jinak, ta česká prostonárodní: „Měl jsem tři prsty v prdeli. Zastrčený. Čížek mi tu prdel ukrad, nemám je teď už kam strkat. Jsem ztracený.“:)))

      Vymazat
  3. Co se s tím musí udělat se dozvíte po skončení
    voleb.Hloupí čeští voliči budou volit slovenského
    podvodníka a přidají k tomu zrádce Sobotku.Co tedy
    budete dělat?Nechci být sprostý.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod ty prsty zastrčený v prdeli ( viz inteligentní příspěvek do diskuze) se váš příspěvek náramně hodí. Ale proč jste nenapsal "slovačisko"? Vy přece zásadně píšete - pokud jde o Babiše, na kterého jste chorobně alergický jak na bodnutí klíštětem - "slovačisko". Klidně buďte sprostý, podívejte se na celé diskuze, co je to za žumpu. Už sem píšou jen blívajzové, úchylové, perverzní tupci a honolulu - úroveň senkrůvny, kterou může číst jen člověk se silným žaludkem. Jak ta svoboda zapříčinila, že tenhle lidský hnus vyvřel na povrch, a jestli jsme si až do nedávna mysleli, že dříve narození Češi prošli dobrým školstvím, a mají úroveň, tak diskuze dokazují, jak jsme se mýlili. Dříve narození Češi se chovají jak expedice z blázince a píšou neskutečný, sprostý sračky. Divím se, že ani jednomu z těch dementních prasák nepřijde,že je blbej a sprostej.

      Vymazat
    2. Pro 23:13.
      Přestaňte hloupě mentorovat. Je to únavné a především nesmyslné. Pavel Dvořák.

      Vymazat
    3. Otevřené anonymní diskuze přitahují exhibicionisty a zakomplexovance. Stačí jeden dva a máte dojem, že se všichni zbláznili. Takže neprospěje pesimismu. VD

      Vymazat
  4. Na rozdíl of V.K. a pana Valenčíka si myslím, že kapitalismus u nás navždy zvítězil. Vymknout se kontrole kapitálu bylo možné jen po hrozné zničující válce, viz. Rusko roku 1917 a Československo roku 1948. Kapitalisté dobře vědí, že držet lidi na uzdě je snadné jejich rozeštváním. Už více než 25 let se to daří proti komunistům. Komunisté byli většinově vzdělanější, profesionálně a organizačně zdatnější. Primitivové hloupí a líní pochopili, že se od nich chce komunisty bývalé a současné nenávidět. Štvát lze staré proti mladým, zdravé proti nemocným, nevzdělané proti vzdělaným, lidi žijící na vesnici, proti lidem ve městě, atd., vždy se něco najde. Možnost uplácet je nekonečně. Jako v ráji si žijí politici, umělci, novináři a sportovci. Pod kontrolou mají všechny prostředky k ovládání nálad obyvatelstva. Na smíření nelze věřit. Dozorců pro koncentráky se najde ve vhodný okamžik také dostatečné množství.

    Po příští válce žádná příležitost nenastane. Válčit se bude především proti civilnímu obyvatelstvu. Přeživší budou tak zaměstnáni pohřbíváním, že demokraté a ochránci lidských práv zmocní rozhodně moci tak, že většinový zbytek bude hledět s otevřenou hubou na to, co se zase stalo a že znovu přišli o moc jako po hadrovém převratu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:08 Jsem přesvědčen, že socialismus u nás byl jen určitou formou kapitalismu, ve kterém byla výrobní část soukromého vlastnictví převedena na stát.
      Když se zjistilo, že státní elitě tato forma řízení nevyhovuje, byla zrušena.
      Současný kapitalismus u nás nemá moc společného s kapitalismem rozvinutých demokratických států, jsme pro ně kolonií, ze které jim plyne zisk a jiné požitky.

      Vymazat
    2. Kapitalismus rozvinutých demokratických států dávno neexistuje, nevím jak v dnešní terminologii, ale za dob mých studií se tomu říkalo kapitalismus volné soutěže. Dnes jsme přesně ve stadiu toho, čemu se říkalo imperialismus jako nejvyšší stadium kapitalismu, vím, zní to marxisticky, ale je to tak, vytvářejí se impéria, jedno je třeba EU s nadnárodním jednotným trhem, další je USA,Kanada a Mexiko, další bude ono Euroasijské, ať se nám to líbí nebo nelíbí, je to přesně, jak to ten zatracenej Marx před 140 nebo kolika lety popsal. Kdo si dá tu práci a přečte si to, tak se o tom přesvědčí. A to je ta tragédie postmoderní doby.

      Vymazat
    3. 17:25 - to docela přesně odpovídá tomu co popisuje i známý kritik všech čecháčků a čecháčkovství obecně - pan Bořek Pauků - cituji: "Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale promoskevskou trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Levicoví lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí bez olupování těch úspěšnějších nebo bez darů z EU. Přemnožené „lůze“ (tj. „revolučním kleptopracujícím“) rozdali „za věrnost ČSSR“ kuponové knížky, neradi vrátili část zničeného majetku několika přeživším restituentům (včetně oportunistického, teatrálního "mouřenína" a „disidenta“ Havla). Teď rafinovaně a štvavě svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, cizince, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM, jakož ani na elitou StB předem vypěstované tržní a podnikatelské oligarchy) a každý solventní daňový plátce i nesolventní volič je jim dobrý v jejich absurdní oposmluvní frašce: „Každý chvilku krade pilku“, trvající až do té doby, než ruský protektor převezme českou smrdutou zamořenou kotlinu do své gubernátorské a investorské správy, lenivé příživnické čecháčky přesune za Ural, jako nárazník ke komunistické Číně a nahradí je Novými Rusy, nebo ruskými muslimy. Ohánějí se "standardní parlamentní“ nacionalistickou kleptokracií huhňavého, křivohubého superagenta, vlastizrádce a haličského křiváčka Pružinského a jeho nahrávače Milouše. A s její pomocí úspěšně sabotují a diskreditují civilizovaný evropský kapitalizmus - na povel KGB - a tiše připravují půdu pro invazi islámu do EU, aby „odlehčili“ Izraeli i Pravoslaví."

      Vymazat
    4. Tvrzení 17:25 je zákeřně lživé. Za komunistů jsem všechno, co s mou pomocí vydělat komunistický stát, dal zpátky svým občanům. Gauneři ze socdem a ODS mne po převratu systematicky okrádají tím, že vydělat nechají někoho z ciziny. Stovky miliard mizí v cizině se souhlasem podplacených zrádných vládců. Komunisté měli dost peněz na všechno, naproti tomu demokraté nemají peníze na nic.

      Vymazat
    5. 18:01 Ve skutečnosti Listopad 1989 byl jen dovršením loupeživého Února 1948, kdy byl KSČ, vedoucí silou zbabělého, lenivého, kolaborantského a závistivého lumpenproletariátu, (s podporou tří oportunistických stran „národní fronty“ a huhňavého křiváčka Beneše) po pečlivě převzatém vzoru dvou sousedních velkých totalit (Hitlerovy a Stalinovy), uloupen skutečným pracujícím a zákonným vlastníkům majetek za BILIONY, avšak „revoluční" (neústavní) cestou a zaveden feudalizmus dědičných Kádrových Soudruhů Československých = KSČ (bez několika rudých „sionistů“- tehdy preventivně ožraleckým buranem Gottwaldem popravených). Lůza spolu s disciplinovanými vyvlastněnci dostávala pravidelné záchovné dávky, mávátka a pracovní umístěnky, dokud zásoba naloupeného vystačila. Předúnoroví odborníci směli (tiše a pokorně) režimu až do svého vymření sloužit a udržovat zbytky předválečné „kapitalistické“ morálky (dnes klamně připisované komunistům). Až zásoby naloupeného došly, nebylo co a kam exportovat a „reálný socializmus s vyčuranou tváří“ se zhroutil jako prohnilá kadibudka, tak si to nedočkaví a tuzexem nadržení soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti KGB „oposmluvně demokraticky zlegalizovali a zprivatizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „Strany Klausova Modrého Ptáka“ a „Zemanova Oranžového Levého Padělku“. Ovšem největším zločinem českého komunizmu zdaleka nebyly jen tisíce zahubených nekomunistů – ale obehnání země ostnatým drátem - vysokonapěťovým dobytčím ohradníkem a totální znevolnění milionů otupělých poddaných, kteří ztratili schopnost k samostatnému, mravnému a nezávislému myšlení, chování, a tím i k životu. A dosud ji nenabyli; (viz internetové diskuze).

      Vymazat
    6. 18:01 Zřejmě si protiřečíte, že vše, co socialistický stát vydělal, dal zpátky svým občanům s tvrzením,, že komunisté měli peníze na všechno.
      Aby měli peníze pro někoho, nebo na něco, museli jiné "okrást". Podobně jako nyní, jen si říkají "podnikatelé" ...

      Vymazat
    7. Milý 17:50 i 18:07
      mlátíte prázdnou slámu, na tyhle žvásty už dnes nikoho nenachytáte, leda tak své příbuzné. Chápal bych kdyby z vás hovořila nenávist ke všemu před rokem 89, ale z vás hovoří jen hloupost a neznalost.

      Vymazat
    8. 18:47 To těžko, autor je prý dost zkušený a nejméně o 18 let starší než já! A to je co říct ... jeho návrh volebního zákona bys se svým IQ sotva kdy pochopil, když i já se svýma 167 body mám s tím problém! Jenom kryptokomoušsky žvaníš. Autor slov je tento pán co tu napsal tento článek na PL - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Borivoj-Pauk-PRAVNI-STAT-jako-predmet-spoluvlastnictvi-obcanu-a-ne-jako-korist-politiku-279758

      Vymazat
    9. Tak jsem vygooglil, že je ještě starší! V roce 1967 dokončil studia na VUT v Košicích, fakultě hutní. Většinu života pracoval jako analytik-programátor ve výpočetních střediscích velkých firem nebo jako systémový inženýr a projektant ASŘ na několika tehdejších generálních ředitelství VHJ (výrobně hospodářských jednotek). Takže pro ten skurvenej režim poválečnej udělal nesrovnatelně víc než my dva voli dokupy:))
      - http://nova.ceska-justice.cz/author/pauk/

      Vymazat
    10. A jeho blog je skvělý plných úžasných popisků na ší reality jaká opravdu je bez putleroffských propagand a jiných lží - https://plus.google.com/102483489539857983790

      Vymazat
    11. 20:20

      Článek v PL, na který odkazujete, je zajímavý, hlavně proto, že je reprezentativní pro určitý "názorový proud". Kámen úrazu je v hluboce mylném tvrzení, že "hlavní problém je ... informačně-technologický."

      Naproti tomu na autorově profilu google, na který upozorňuje 20:27 jsou jen hloupé zlostné výkřiky psychopata. Nepřekvapuje ovšem, že právě to se leckomu líbí.

      Vymazat
    12. 23:39 - to je stejný autor! A píše to velice dobře. Jeho článku na PL moc nehovím, ale jeho popisům naší reality, kterým se tu čecháčkové snaží marně vzpěčovat rozumím velice dobře a náramně se při jejich kvílení, když jim je předložím k přečtení, bavím:))))

      Vymazat
    13. Tak třeba tohlencto, to je bomba! A pravdivý vod začátku do konce! Cituju:
      "Český loupeživý bachratý komunizmus vznikl a trvá jako vazalství vůči feudální Moskvě, bez ohledu na to, jaký satrapa ji zrovna ovládá a jako vlajkou zrovna mává. Ubozí, kolaborantští a neschopní Švejkovští modroknížkoví Čecháčkové se potřebují schovat za sukně někoho silnějšího a přitom kulturně zaostalejšího - aby vůči němu neměli mindráky (jako vůči Západu).
      Začal s tím úlisný agent a rozvraceč EU - kleptoman Klaus a jeho poskoci hájkové, zahradilové a insemínové. Zeman je jen ubohá, vyžraná atrapa moskevského satrapy - jako kdysi Gottwald. Ten ale ještě nestihl lézt zároveň do řiti i Číńanům. Řešením je celková změna paradigmatu politiky na celém světě (viz závěr).
      Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie i ekonomické výkonnosti. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou.
      Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených válečných dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil).
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu nebo z ruské Berjozky.
      Zneuznaný, c. a k. Univ. Prof. TGM upletl bič z rakouského dezertérského lejna - avšak zapráskat s ním už nedokázal - ani ve své mnohonárodnostní, uměle a ješitně vytvořené jepičí pidiříši. Proti literárním padělkům se sice postavil - avšak politický padělek a zmetek vytvořil. Děti se mu rovněž moc nevyvedly. Pravda vyděsí !!!" Konec citace.

      Vymazat
    14. Zpitomělý autor 17:50 a 18:07 mluví o „civilizovaném“ kapitalismu jako by se kdekoli ve světě, v nějaké fázi, neodehrávalo totéž co v ČR, snad jen s rozdíly v míře skrytosti a míře toho, kolik z produktu té které lokální ekonomiky může propadnout k „dolní“ většině občanů. Že se tento podíl stále zmenšuje, přiznávají i oficiální statistiky (bohatí bohatnou, chudí chudnou). Krom toho je evidentní, že „vyspělé“ demokracie, vesměs pod taktovkou USA, vedou stále méně zastřenou politiku vojenských agresí vůči suverénním státům, ne nepodobných zásahu SSSR v Maďarsku 1956 a v ČSSR 1968. Což ovšem bylo v rámci vlastního bloku, jak byl dán výsledky Druhé světové války. Dnešní agresor se cítí oprávněn takto zasahovat kdekoli na povrchu zeměkoule a tak, jak technické prostředky dovolí, stejně i ve vesmíru. Co je proti tomu únor 1948 v ČSR, když celé to skutečně revoluční období trvalo necelých deset let s výsledkem, že co ekonomika vyprodukovala, vrátilo se občanům. Nesmyslné tvrzení, že komunisté si cokoli přivlastnili vyvrací skutečnost, že osobně žádný z nich nic ze „znárodněného“ hospodářství nevlastnil, takže ani dynasticky nikdo nedědil. Zároveň není obtížné srovnat výdělky, platy odměny v hierarchii společnosti za komunistů a v hierarchii současné. Srovnejme třeba generálního ředitele televize tehdy a dnes. O hospodářské sféře, bankovnictví a vrcholových vlastnících nemluvě. Absolutní nepravdou je, že čs. hospodářství pracovalo ze znárodněné podstaty bez jejího rozvoje, když objem průmyslové i zemědělské produkce vzrostl řádově a obory i osvojené technologie přesáhly násobkem stav z předúnorových let. Jaké měli komunisté, těmi samozřejmě nebyli všichni držitelé stranických knížek, výhody? Volnější cestu ke kariéře, ve vrcholných politických pozicích zvláštní zdravotní péči (SANOPZ) a zvláštní zásobování (Státní statek Praha), snad i snadnější přístup do Tuzexu a jistě i obecně přátelštější službičky. Je tomu dnes, ve věrchušce, jinak? Zajisté že ano. Ona ta zvýhodnění jsou mnohonásobně větší, často doživotní a dokonce se některá i dědí, což za komunistú nebylo. To co tvrdím, je výsledkem osobního prožitku, kdy bylo dost možností sledovat a dozvídat se kde co, pokud kdo měl trpělivost, zájem, schopnost orientace, nakonec i nějaké ty odborné znalostí a dovednosti. Cesta ke spravedlivé, rozumně hospodařící společnosti je tarasena nejen zisku a mocichtivostí, ale až neuvěřitelnou lidskou hloupostí.

      Vymazat
    15. 21:42 Já se přiznám že politické zaměření citovaného autora přesně neznám. Dle mého soudu je to c. a k. monarchista a za "civilizovaný kapitalismus" považuje ten slušný, rakousko-uherský, jehož se EU stala následovatelem. Jeho proněmecké zaujetí lze lze poznat z tohoto jeho textu: "Na pomoc ztopořené, podělané a pomočené Praze:
      Hrdinní, nezištní a všem pravdy přející čecháčkovští „boží“ bojovníci proti Bruselu !!!
      Sledujíce váš neúnavný boj a „spanilé jízdy“ proti EU a Bruselocentrizmu za výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit vaši zfušovanou a rozkradenou vozovou hradbu. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně a mravně, ale i municipální správou). Hodláme posléze vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme (ušlechtilý) slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset s vámi vést „falešné a prázdné“ diskuze, jako např. o zavedení Eura coby měny, nebo jiných civilizačních norem. Vám zůstane měnová kuriozita – Pražský groš (Pg) - namísto dosavadní vekslácké (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat (po konzultaci s V. Mečiarem). Předběžně vám nabízíme, že s Muchovou epopejí si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou namísto Blobu, či k zapůjčení do Japonska). K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový třicetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ i s primátorem (včetně řetězu - ale jen řetězu kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, na zakrytí celé vaší euroodpadové kotliny včetně těmi správnými osmahlými vlastenci a Novými Rusy „hrdinsky počeštěných“ německých Sudet. Místo vykastrovaného lva si můžete dát do znaku rudého kance s modrým ptákem nebo straku zlodějku a za hymnu vám může posloužit česká prostonárodní píseň: „Měl jsem tři prsty v prdeli. Zastrčený. Čížek mi tu prdel ukrad, nemám je teď už kam strkat. Jsem ztracený.“ Zato heslo rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba: „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň náhodní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři a kapsáři). Váš ovarový „ctnostný mocnář“ a ruský agent toho aspoň nebude mít tolik na únavné inspekční inkontinentní objíždění a pojídání osoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen levně aklamací přímo na Koňáku. Na Vítkově v Maus-oleum je pro něj teď po ožraleckém Gottwaldovi místa dost. Když dáte kovošrotovému loupežníku a euroteroristovi Žižkovi do ruky raketu (tenisovou), nebo ukořistěné pero, případně jitrnici s becherovkou, ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodražit Blanku, či jakýkoli jiný Klauzemanův český tunel. Vyvěsíme: „Češi nekrást tady“ (protože „Kdo nekrade, není Čech, hop, hop, hop“)."

      Vymazat
  5. Příčinou všeho, co se dnes děje, jsou rychlé rozsáhlé změny, rychlejší a větší, než aby na ně dokázal politický systém reagovat demokraticky.
    A nejen, že "politické reprezentace se vůbec nesnaží o pochopení příčin současných problémů," ale dokonce přímo a doslova slouží proti tomu.
    Proto v současných podmínkách je současná "vedoucí" (ve smyslu establishmentová) politická reprezentace doslova antidemokratická.
    Vzhledem k tomu, že politická reprezentace je svým způsobem řízená, zatímco davové povědomí reaguje s mnohaletým zpožděním, tak asi není vyhnutí, čeká nás nová všeobjímající totální totalita, s jakýmsi kvazi-demokratickým nátěrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevzal jste v úvahu možnost, že politická reprezentace pracuje v něčích službách. Pravda, občas budí dojem neohrabanosti. Ale pokud chce zachovat u davů dojem "demokracie", musejí ještě chvíli hrát hru na získání popularity a volby.

      Vymazat
    2. Naopak, to že politické reprezentace slouží různým mocným silám v pozadí, je předpkladem jakýchkoliv smysluplných úvah o tom, co se dnes děje. A zatímco demokratické instrumenty umožňují změny s mnohaletým zpožděním, tak přímé ovládání politiků je mnohem akceschopnější. Proto dnes, v době obrovských rychlých změn, už žijeme na počátku kvazidemokratické totality, která se bude jenom prohlubovat.

      Tak jako se budou posilovat totalitní prvky, bude se, s využitím PR manipulace a propagandy, zesilovat taky kvazidemokratický nátěr.

      Vymazat
    3. Tak že se vracíme k budování míru a socialismu. Volit budeme, možná dokonce povinně, ale pouze jednotnou kandidátku národní fronty. Partaje mimo tento okruh budou zpočátku označeny za extremistické, nebo fašistické. Pokud nezabere mediální masáž, budou přímo postaveny mimo zákon.
      Zní to možná absurdně, ale první snahy už tu máme.

      Vymazat
  6. Od západu nelze čekat nic dobrého.

    OdpovědětVymazat
  7. Hloupý Česky národ !!! V prognózách jsou proti všemu, ale vlastenectví se jím nic neříká ? Mám to doma a proto musí spadnout na samé dno!! až jím půjde o život .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. Takoví hajzlové jako ty jedou podle hesla "čím hůř, tím líp".

      Vymazat
  8. Myslím, že socialismus byl lépe reformovatelný, než kapitalismus. Korekce systému (sice někdy částečně omezující osobní ambice) byly možné, zvláště pokud by byl rozšířenější ve světě. Když vidím kolik sobců je v současnosti ve vedoucích funkcích, tak odpouštím i těm nenažraným "zelinářům" apod. ničících fungování a image socialismu.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s Radimem
    i s pisatelem komentáře-
    monogramistou KR.
    j

    OdpovědětVymazat
  10. V Alternativě zdola nejsou žádní hlupáci, pane Valenčíku. Doufám, že sledujete !Argument.

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnaží se hledat příčiny ... stejně jako média, tedy vlastně jen jiná forma propagandy, která doplňuje frontový útok na mozky voličů ...

    OdpovědětVymazat
  12. Vědí o co jde a proto sem ženou migranty. Nastupuje doba robotizace a většina lidí bude zbytečná. Neni to rezignace ale co s tím. Proto ty řeči o vymírání národa je také součást této hry jako to strašení válkou. Zredukujem se sami. Zlo má větší moc než dobro.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Byly různé režimy, jak přišly tak odešly, ale co jako stařec považuji za nejdůležitější je nepouštět sem cizince, neboť již během pár let nemusí vaše generace zde být doma. To znamená, že ve vašem domě, rozuměno vlasti se budou roztahovat cizáci a vy jim budete sloužit. Je to nakonec popsáno i v Bibli.

    OdpovědětVymazat
  15. Gustave Le Bon stále není nějak zásadně překonaný. To co posal pořád platí.
    Podle něj voličské davy mají slabou schopnost uvažovat, nedostatek kritického ducha a lehkověrnost, vždy hledají a nacházejí nějaké vůdce, působí na ně faktory jako tvrzení, opakování, fascinace a nákaza; fascinace (tzv. prestiž) je zásadní podmínkou pro úspěch kandidáta, dokonce důležitější než talent, důležitou roli hrají především sliby, nejlépe jednoduché, které ani není tak důležité poté dodržet, jako spíše je dobře podat.

    Všichni ti lidé kolem Nové republiky vykonávají záslužnou práci, ta ale nebude mít na voličskou základnu dostatečně rychlý vliv, a už vůbec ne bezprostřední.

    Jednoduchá hesla, symboly, obrazy, krátké pojmy a formule, vytváření iluzí, to naopak bude mít vliv vždy.
    Je to marnost nad marnost. Mýlí se jak autor onoho diskuzního příspěvku, tak i pan Valenčík. Netvrdím, že se s těmito nepříjemnostmi skutečného světa musíme nutně a úplně smířit, ale nebuďme naivní, nevytvářejme si iluzorní představy, že voliči čtou komplexní politické programy, nebo že jsou dokonce schopni, na takovém základě, shodnout se na potřebě konkrétních systémových změn. Nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďa z Brna 29.dubna 2017 20:09

      Bylo by dobré, kdybyste zkusil přesněji rozvést, v čem ten omyl spočívá.

      Ke společenské změně nikdy nestačí pouhý intelektuální výkon (tj. analýza stávající dynamiky společnosti), jakkoli je NEZBYTNOU podmínkou. Tu "obtížnější" část vždycky představuje otázka praktického jednání, které na pochopení skutečnosti "navazuje".

      Řečeno polopatě: nestačí - jak se domnívají idealisté - změna smýšlení ("metanoia").

      Ta "nudná" organizační otázka nikdy neztratí svou důležitost. A není přitom radno mít už předem strach z elitářství.

      Vymazat
    2. Pane Kopecký, když si můj příspěvěk přečtete opakovaně, třeba Vás osvítí i bez mého přídavku. Samozřejmě, "změna smýšlení", vzývaná Vámi, panem Valenčíkem a dalším, určitě přijde. Ale přijde včas?

      A myslíte, že síla, která z té "změny smýšlení" (chcete-li "metanoia") možná vyplyne, bude podchycena komplexními programy? Těmi správnějšími, protože neklouzajícími po povrchu, ale jdoucmi více k podstatě?
      Nebo spíše bude podchycena těmi politiky a pseudo-vzbouřenci typu Trump, Le Penová, Wilders, jejichž odpovědi na otázky dneška jsou "tak jednoduché a primitivní"?

      Částečně potvzuji, že "protistrana, profitující establishment a jeho pomahači nejeví žádné známky pochopení příčin krize, jen je trápí některé povrchní jevy." Jenom si myslím, že je chápou, ale až tolik jim nevadí.
      A souhlasím, že pochopení toho, o co jde, je nutné, především pro nás ostatní, pro ty, kterým ty přicházející změny vadí, a pro naše spřízněné elity. (Taky rád vždy chválím záslužnou práci např. lidí kolem Nové republiky).

      Ale tvrdím, že vliv této práce, jdoucí do hloubky a šíře, na voličské davy, není bezprostřední a proto není dostatečně rychlý. A rychlost hraje dnes větší roli, než kdy dřív, vzhledem k rychlosti změn.
      Souhlasím s Vámi, že "řečeno polopatě: nestačí - jak se domnívají idealisté - změna smýšlení (metanoia)". Jenomže tato Vámi vzývaná "metanoia" nestačí, protože nebude stíhat.

      Vymazat
    3. Možná byste si všichni tři, Vláďa z Brna, pan Kopecký ale i Radim Valenčík měli doplnit znalost komentu "KR, 29.4.v 0:59, se kterým se plně ztotožňuji. Nejblíže tomu komentu bude asi názor Vláďi z Brna. Pan Kopecký sice "KR" zná ale v "levicovosti" se dost liší.

      Vymazat
    4. Vlado z Brna muzes mit pravdu , i v tom , ze zmena prijde pozde ,a to je i cast planu!!!
      Proti-Strana jim koupi cas... a cas je skutecne co potrebuji v tomto momentu!!!

      Mozna polozi male penize na stul, ovse to je taky v planu.Koupit si cas!!!

      BroukPytlik

      Vymazat
    5. Vláďo 20,09
      Velmi výstižně formulováno. Víte, občas s lidmi mluvím o politice. Aby si člověk mohl udělat alespoň rámcovou představu, měl by znát alespoň trochu historie. Že tyto znalosti nemá traktorista, nebo dřevorubec, není nic překvapivého. Když vás ale neznalostí základních historických skutečností překvapí vysokoškolák, navíc vystudovaný kantor, vyrazí vám to dech.
      Takto hloupé a nevzdělané lidi lze doslova opít rohlíkem. Koupíte si je koblihou a oni uvěří i těm nejhloupějším slibům.
      Když je zaženete do úzkých tím, že jim zopakujete základní historická fakta, bývají často zlí. Oni ve velké míře ani nestojí o nepříjemnou pravdu. Raději budou dál žít s nasazenými růžovými brýlemi.

      Vymazat
  16. Tak. Nič z toho čo sa ako alternatíva prezentuje, v skutočnosti alternatíva nieje. Iba ďalší, ešte väčší, sociologický volebný podvod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda v žádném případě!
      To, že se přes současnou alternativu nedosáhne systémové změny přece neznamená, že nejsou lepší alternativou, než stávající mainstreamové systémové strany.

      Vymazat
  17. PC Roberts není žádná "alternativa", ale senilní kokot pletoucí hlavy absurdními konspiračními teoriemi různým slaboduchým jedincům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konspirace je jedním ze základních instrumentů politiky.
      Slaboduchý je každý, kdo o tom pochybuje.
      A kolaborant s totalitou je každý, kdo, se snaží, aby o tom pochybovali ostatní.

      Vymazat
    2. Rázné a duchaplné zhodnocení p.Robertse.Promluvil znalec a to je vidět na první pohled.A ta slovní zásoba.Okouzlující.

      Vymazat
    3. 21:29
      A co tím "moudrem" jako chcete říct? Že musím věřit každému panákovi všechno co se vylíhne v jeho paranoidně schizofrenní hlavě? Jinak jsem slaboduchý a kolaborant s čímsi?

      Vymazat
    4. 21:39
      Není třeba být znalec. Stačí pouze použít selský rozum a projít si pár minulých proroctví a mouder tohoto kokota. Skoro nic z toho se nevyplnilo. Ten člověk je úplný mimoň. A pokud vy takové berete vážně tak pánbů s vámi.

      Vymazat
    5. Všimněte si, jak lehce trollik odvedl vaši pozornost od tématu. Ten článek není o Robertsová.MM

      Vymazat
    6. Njn. cosi jak ten rusák, ten Ptákin, nebo jak si ten kremelskej Hanussen říká ...

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. ...já si myslím, že tady po 68 roce téměř žádní
    upřimně věřící komunisti ve vedoucích místech
    nezůstali..většinou karieristi nebo pár nepoužitelných dogmatiků...ve výsledku byl 89 rok
    privatizačním pučem na kterém nejvíc profitovalia
    komunistická oligarchie, která se tak fyzicky zmocnila majetku, kterému doposud vládla z pozice funkcí, do kterých byla politicky dosazena....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš pravdu. Před natistickým převratem v r. 1989 byli v KSČ slušní lidé i gauneři a mimo KSČ byli slušní lidé i gauneři, v obou případech zhruba ve stejném poměru. Kdybys nebyl postižen prolhanou antikomunistickou propagandou, věděl bys, že po převratu gauneři z KSČ odešli, vstoupili do stran založených těmi druhými gaunery a začali rozkrádat, co se dalo; co nešlo rozkrást, to v zájmu Říše likvidovali. Takže KSČ se postupně očistila od gaunerů, zatímco jiné strany se jimi naplnily.

      Vymazat
    2. 21:35 to jsem si po 1968 myslel taky a po 1989 poopravil. Měl jsem a mám nějaký ten přehled o převlékačích kabátů i pohotových privatizátorech. Převlékači se v převážné míře stali „svazácké“ kádrové rezervy, privatizátory zahraniční exponenti českého původu, vedoucí hospodářské kádry prostřednictvím znalostí i kontaktů, mnohdy také natruc všelijakým těm „Koordinačním centrům Občanského fóra“, která si v mnohém nezadala s „Akčními výbory Národní fronty“ z roku 1948. Pak to byli různí ti vexláci, zelináři ..., dobrodruzi i naivkové, kterým přála doba, kteří napáchali škody a nakonec zbankrotovali, pokud se dřív vzájemně nezlikvidovali. Jsem si jist, že ti rozumem i srdcem skuteční komunisté, staré i nové generace, jsou pro budoucnost možným přínosem. On se ten Marx, možná i Lenin, až tak nepletli. Jak současnost ukazuje.

      Vymazat
    3. 21:35 a 21:55- pravdu máte(a nemáte) oba! Po 68. se KSČ zředila ve prospěch kariéristů do vedoucích funkcí a tím byl zaručen "úspěch" převratu v 89.,včetně "připravených pozic" v médiích, které rozhodly.

      Vymazat
    4. Pane Povolný, proti převratu 1989 měla tehdejší KSČ dostatek prostředků, aby ho třeba za cenu tvrdých opatření odvrátila. Nejdál ovšem do pádu SSSR, odkud ovšem ani předtím už nemohla očekávat valnou podporu. Snad i naopak. Prozíravější ve vedení KSČ tu moc, za úlevy, celkem promyšleně, pohodili na ulici. Mám to za jisté.

      Vymazat
    5. 23:38- máte pravdu, prostředky na tvrdý zásah byly, vůle(rozumná)žádná. Stali bychom se severní Koreou v Evropě. Něco jiného je "předání moci, jak a za co" a zde mám velké výhrady i jako nekomunista.

      Vymazat
    6. Milej zlatej 21:35, když si myslíš, že „...že tady po 68 roce téměř žádní upřimně věřící komunisti ve vedoucích místech nezůstali ...“, tak ukazuješ, jak málo víš o co jde. Skutečný komunista nemůže být čemukoli a komukoli „věřící“, ale jen a jen reálně přesvědčený. Pak samozřejmě nemohlo platit Gottwaldovo „straně věřte, soudruzi ...“ a muselo dojít k „Pražskému jaru“ 1968 i prověrkovému dělení v letech 1969/70, k nějakému rozhodování koncem roku 1989 a potom i k „převlékání kabátů“. Pak může být zajímavé sledovat vývoj a jednání jednoho z nejinteligentnějších komunistů těch časů, Lubomíra Štrougala. Což ovšem vyžaduje znalost mnoha podrobností.

      Vymazat
  20. Nemyslím, že by "politická reprezentace" nechápala, co se děje, jsem přesvědčen, že to moc dobře vědí; proto nemá cenu je přesvědčovat - žádného psychopata nemá cenu o něčem přesvědčovat. Jediné, co na ně platí, je malý dvorek a velký bič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem téhož názoru. Co se děje není důsledkem žádného neporozumění, ale naopak zvrhlým záměrem zrůd u kormidel. Celá státní správa je složena z všehoschopných psychopatů a z uvědoměle poslušných vykonavatelů bez vlastního názoru.

      Vymazat
  21. otazka jestli narod jako Cesi vubec maji nadeji???

    Ja jsem zil v predstave, ze kazdy narod ma sve genie a system pod-geniu.

    k tomu televise,noviny a informacni cesty
    ktere vysvetli JASNE lidem proti jakemu nebezpeci stoji a co si mysli geniove!!

    Znova a znova.

    Pak geniove a lidi udelaji plan jak zabranit nebezpeci opet media informuji.

    Narody stoji dnes proti financne neskutecne silnemu protivnikovi.
    Ktery ma sve, genie , dost pracovniku aby uvedl do chodu , kterykoliv plan ktere ma vypracovany kupredu 10 let do detailu. K tomu vlastni televise ,media atd .... a udela prvni tahy na sachovnici.

    A to byla ta proti-strana s Trumpem, lePen, Niguel Faragem, ovsem ja verim ze maji promyslene kombinace 100 let kupredu!!

    Ja bych rekl jen z pohledu systemoveho mysleni , narod jako Cesi pak nema nadeji , neb nemaji obrany proti systemu ani geniu a ani informacnich cest.

    Pokud se lidi prestanou ptat co je pravda!!!,ci ztrati moralni silu vse je ztraceno automaticky.

    Vysvetlete mi , ze nemam pravdu !!!!

    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
  22. tady něco pro obhájce válečného štváče trumpa:
    http://svobodnenoviny.eu/trump-naridil-evakuaci-230-000-americanu-v-jizni-koreji/

    http://svobodnenoviny.eu/kandidat-donald-trump-miluji-wikileaks-prezident-donald-trump-zatknete-assange/

    OdpovědětVymazat
  23. Brouku, pravdu máte ale jak víte(z daleka), že nemáme morální sílu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehce odpovedet pane Povolny:

      moralni sila neznamena nic bez geniu a tisku, medii . Moralni sila je nejslabsi faktor z 3.

      Nemame genie,mozna subgenie , nemame media(silne).

      Kdyz ctu NR tak se mi dela slusny obraz co si mnoho lidi mysli ( ABSOLUTNE NIC).

      Vidim jak to funguje jinde ( me prislovi:
      Clovek pracujici pro velkeho zlodeje (bohace) rika : ja jsem slusny clovek , ja nekradu, ja tady jen pracuji!!!

      Uslovi pana Kissingera :" Lidi jsou rakovina na povrchu planety Zeme"

      BroukPytlik

      Vymazat
    2. Ale Brouku, géniů v pravém slova smyslu máme v národě hodně, jen media o nich nepíší(záměrně), o minulých i současných! Je třeba získat média a moc,potom bude změna "géniů" v ty naše.

      Vymazat
    3. Media ztrácejí moc nad čtenáři, internet moc nabývá! Podporujte nezávislá média, kdo může i finančně. Internet je dnes cesta ke změně!!! MM

      Vymazat
    4. 9:07
      A hlavně nečtěte knihy!

      Vymazat
    5. Co sem pletete knihy? Číst knihy je prospěšná věc, rozšiřuje to slovní zásobu. Důležité je si umět knihy vybírat! MM

      Vymazat
    6. MM 9:18

      Tož nějaké nabídněte -

      Vymazat
  24. Nevim nic o geniich.
    Ale i kdyby byli nikdy nebudete miti MEDIA!! a tim je pripad uzavreny.
    Nemate nejmensi nadeji.
    Ocekavam, ze elektronicka bezpecnost do 5 ti let bude tak silna , ze nebudete mit nejmensi nadeji. A k tomu potrebuji 5 let a proto maji PROTI-STRANU!!! A staci pak mit pouze elektronicke penize , ci chipy v tele, a budete poslouchat jako hodinky , nebo nebudete mit co jist par dnu ci tydnu??? Pak prijdou roboticky policajti, lidi s chipi a pripad je uzavren.

    Doporucuji sledovat vyzkum MIT, kurzweil atd. Nebud naivni!!!lidi jsou..... podivej se na HONOLULU a uvidis lidsky typ ochoten vse sprasit pro svou ilusi z televise ci zalibit se.

    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brouku, Váš pesimizmus mi nahání hrůzu ale splní-li se ty čipy, Vy je mít nebudete?

      Vymazat
    2. Kazdy !!!je bude mit s mozna (99.99999%) s vyjimkou elit.Ty chipy jsou primo idealni nastroj na organisovani davu lidi. Neco si o tom precti!!! Uz dneska je tlaci vsude. Nebudou penize jen chipy, verejna doprava plne monitorovana. Kazdy tvuj krok monitorovan +- 0.5 metru . Vse se vzdalenosti mozna 10 ti metru ?? kdo vi to se necha vyresit technicky neni problem. Plus zruseni penez a nahrada elektronickymi a jsi uplne ovladnuty.

      Kde zijes Mirku na mesici. To je jasne na stole jen to sleduj a googluj a pripoj do nejake futuristicke skupiny : slusna je Kurzweil , a neco okolo MIT. At vidis o co jde. Oni ti budou posilat zpravy zdarma .

      Ale oni ( temny stat ) nema zrejme jinou moznost abych se jich zastal , lidi se mnozi jako kralici a nencha se jim nic vysvetlit. Tak se pekne vzdelej a nebud liny!!! a CTI Jak JDE!!! odbornou futurologii a uvidis tam vse!!!

      Kdyz ctu v NR lidi si rikaji zmrdku a pod ...tak si rikam , ty musi byt ale psychopaticky ZDEGENEROVANY jako muj otrok Honolulu, znamy rozbijec ksichtu cernochu z Jizni Afriky a USA a zbytku sveta.

      S uctou BroukPytlik

      Vymazat
  25. Vazeny pane presidente Zemane.
    My to vime od vcerejska.
    President Trump se chysta do Prahy !
    Nevime sice datum. Bude to vsak brzy.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať zustane na Floridě. O toho blba s přehazovačkou zde nestojíme.

      Vymazat
    2. Úžasné!!!!!!!!! Největší president vesmíru přiletí do Prahy. Všichni padneme na zadky před přehazovačkou. Pane Zemane, váš kámoš přijede do Prahy!!!!!!!!AT ŽIJE TRUMP AŤ ŽIJE TRUMP AŤ ŽIJE TRUMP AŤ ŽIJE TRUMP

      Vymazat
    3. Díky honolulu.
      Držte se,ale i Trump se musí pochlapit.To mě napadá také,že se Trump sejde v Praze s Putinem.Proto byla odložena schůzka Trump Zeman.Jak víme,více prezidentů USA si oblíbilo Prahu.

      Vymazat
    4. 1:55 tebe bezpravny nevolnice se nikdo netaze

      Vymazat
  26. Pane Povolny... 0:14... Brouk Pytlik je IDOT a neni treba ho brat vazne. Co slovo to nejaka fantazie.
    Ty sobotni bohosluzby co maji jsou pouze pro UFOuny.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brouk je predevsim hlupak, a hlupaci jsou uzvaneni
      Navic by chtel alespon odlesk Honolulovy slavy

      Vymazat
  27. Brouku Pytliku 23:09 - Kissinger tim myslel tebe a tvoje okoli.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  28. 1:55...O co ty stojis , ci nestojis, je tak dulezite, jako uprdnuti velblouda na Sahare...
    Maleho kureciho hovinka se nikdo nebude ptat na nazor.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  29. K článku p. Valenčíka, k názoru pana PK, k "pochopení toho o co jde", moje poznámka:
    Wilders, Le Penová, Orbán, ... to je jen začátek.
    Nutný začátek.
    Konec, stejně tak nutný, by musel být:
    Jen národní státy, globalizaci vrátit o desítky let, centrální banky zcela vymanit z cizích vlivů, národní měny podložit zlatem nebo analogií, státně důležité aktivity znárodnit (nejen vodu ale i bankovnictví, zdravotnictví, školství, nerosty atd, ... veké firmy znárodnit, růst dalších limitovat), omezit vliv přetrvávajících korporací.

    Bez zrušení vlivu obrovských světových nepodložených financí zbývá pouze možnost nepodstatného zpomalování postupu ke globálnímu zotročení.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě - žádné zadlužování mimo hranice státu. Děda.

      Vymazat
    2. Děda.
      Přesně tak,signál už byl vydán,jen to tlačit dál.Zatím,jakoby byl výsledek voleb předem dán,kdo musí zvítězit ve volbách.Něco se musí změnit při sčítání hlasů,jinak i Zeman to nemá jisté,když není z Wachingtonské bažiny.Média už pracují na jeho likvidaci,když vidíme koho vytahují a preferují.

      Vymazat
  30. To nebezpečí na které poukazuje BroukPytlík je reálné a vše nasvědčuje že o to euroatlantické elity usilují. O tom že přírodní bohatství patří všem občanům státu stejným podílem tu píší víc jak rok. Co by to zastavilo píše Děda, jenom jak to prosadit za současného marasmu. Každému kdo má potomky a nemyslí jenom na sebe to nemůže být lhostejné. Vás v životě zklamalo asi hodně lidí.

    OdpovědětVymazat
  31. To už není zábava to humusárna, říkat že mám IQ 161 na to není slov.takových je tu většina.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ladusko, prosimte doufam ze necekas slusnost na politicke diskuzi
      Politika vzbuzuje v lidech v lepsim pripade hrubost
      To se musi ocekavat
      Co je zde ovsem spatneho je ze sem pisou hlupaci typu Brouk kteri nemaji ani na argument

      Vymazat
  32. 4:56 co jiného byly programy stran Národní fronty a vládní program po volbách 1946 v ČSR? Do jaké míry takovou vizi eskalovala politika KSČ po únoru 1948? Byly tak systémově zlepšeny nebo zhoršeny podmínky pro rozvoj životní úrovně i úrovně života všech občanů podle zásluhy? Byly tak lépe nebo hůř, zajištěny potřeby jinak hendikepovaných? Bylo dost smysluplné tehdejší potlačení společenských rozdílů v kulturním smyslu i v příjmové oblasti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vaše otázka zrovna jednoduchá.
      Ačkoliv mám zkušenosti z té doby neblahé, dnes se domnívám, že veřejnost mohla mít svůj osud pod kontrolou v mnohem větší míře než dnes. I když to dosti nezvládla.

      Dnes se momentálně a v průměru cítíme snad i spokojenější. Než nás zkorumpovaní politici předhodí k likvidaci džihádistom, nebo nás naženou do útočné války.

      Ono i to potlačování rozdílů vyžaduje rozumnou míru, rozumné hranice shora i zdola. Nahromadění nekrytých peněz dnes v důsledcích hrozí až zánikem této civilizace. Děda.

      Vymazat
  33. Vite, citim tu zavist zapecniku k Honolulovi
    Nejde o tu zavist, jde o to ze cesko je zrejme na tom zle

    OdpovědětVymazat
  34. Výše popsaný komentář je zajímavý - ale - popisuje situaci kterou známe. Že si všichni sáhneme na dno.... to je taky fakt. Ale nevidím žádné návrhy řešení. Spousta lidí vidí jaké sociálně politické procesy se dějí, ale co s tím ?
    Kdo za tím vším stojí a jaké má nástroje k prosazování své moci ?
    Peníze dělají moc. Kdo ovládá peníze ? Bankéří.
    Tam je potřeba nasměřovat naše úsilí.
    Seberme jim tuto moc - peníze.
    Plaťme co nejvíce v hotovosti.
    Proč se pachtit za co největším výdělkem a mít v bance co nejvíce peněz - vždyť tyto peníze používají proti nám.
    (dnešní móda - užij si hned - pujčíme ti)
    hypotéky, půjčky - zbraň k ovládání lidí
    Svět je ovládám dolarem - přesněji PETRODOLAREM. Jak to vzniklo ? USA se domluvily se Saudskou Arábií že arabové budou prodávat ropu pouze za dolary. A je to vše vysvětleno. Vše je jednoduše vysvětleno na "Koncepce společné bezpečnosti".
    Ochrana rodiny, národního myšlení atd...
    To vše si necháme ničit za mrzský peníz ? Půjčený ?
    V lidech je podporován strach - bojíš se - jsi ovladatelný.
    Jak se takový strach vyrábí ? Jednoduše. Půjči si peníze, a hned Tě tvůj zaměstnavatel může vydírat - přijít o práci znamená nesplácet půjčku atd ....
    Mediální masáž - všude slyšíme o násilí.
    Takto bych mohl pokračovat až do .......
    Studujte, INFORMACE JE TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ, a samosřejmě umění je použít. Ale to je také jednoduché, jakákoliv volba tvoří zkušenost, PAMATUJME SI SVÉ ZKUŠENOSTI a podle nich jednejme.
    Zklamali nás naši zvolení zástupci ? Už několikrát ? Proč děláme stejnou chybu a znovu je volíme ? Necháme se ukolébat jejich sliby. ALE HLAVNĚ SI NEPAMATUJEME SVOU ZKUŠENOST NEBO JI NEDÁVÁME VÁHU.
    Půjčíte peníze někomu vícekrát když Vám je nevrátí ? Asi sotva.
    Tak proč volíte stejné lidi ?
    introus

    OdpovědětVymazat
  35. Změna přijde, až bude většině opravdu zle. Já nevím, proč nad tím tak všichni dumáte. Prostý-řadový-obyčejný-VĚTŠINOVÝ - občan/ka vidí ty přetékající regály a v rámci zásady máš co jíst? máš kde bydlet? - je relativně spokojen. Jakoukoliv změnu systému vyvolá nouze+úzkost. Vždyť proto je Sameťák tak flagrantě podvodný, že tehdy žádná nouze nebyla, úzkost byla na běžné úrovni, a celkově se žilo - dobře. Porovnám-li život před převratem 89 s životy svých předků, jejich obrovské snažení překonat opravdovou nouzi, jejich dětskou úmrtnost, jejich bydlení v chaloupkách z vepřovic a jejich dřinu celoživotní, tak bych jejich projekcí, jejich ústy mohla říct jen: O čem tu stále melete, pánové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní30. dubna 2017 15:33
      „Změna přijde, až bude většině opravdu zle. Já nevím, proč nad tím tak všichni dumáte.“
      Podle mého, jsme ve fázi, kdy moc zbavuje objekt svého zájmu (populaci) možnosti se bránit represím a možnosti samostatně/nezávisle existovat. Lidé jsou zadlužováni, jsou pod hrozbou exekuce, na otevřených i uzavřených veřejných prostranstvích jsou všude zaváděny kamerové systémy s rozlišováním obličejů, výrobci softwarů jsou nuceni do svých produktů umisťovat zadní vrátka, takže brzy nás bude špehovat i toustovač, atd., atd. Samozřejmě, je nám to zdůvodňováno péčí o naše bezpečí a pohodlí (např. TV ovládaná hlasem). A my to nadšeně přijímáme.
      Až bude vše dostatečně podchyceno (ještě zbývá zrušení peněz a jediná možnost platit prostřednictvím karty), režim „chléb a hry skončí“. Ta Vaše „nouze+úzkost“, na které spoléháte, však již žádnou změnu nevyvolají, neboť veškeré aktivity všech, budou monitorovány a státní mocí řízeny.
      Proto se domnívám, že je nutno se bránit rostoucí centralizaci moci a usilovat o navracení rozhodovacích pravomoci, blíže k lidem. Opak toho, do čeho nás zavádí EU. P.K.

      Vymazat
  36. Globaliste stale hlidaji, kdo s kym mluvil a nemluvil. Kdo s kym muze mluvit a nesmi nemluvit.
    Tim, ze Trump pojede do Evropy, tak vsechny tyto globalisty splachne...

    Bylo by moc dobre kdyby se v Praze setkali presidenti Putin, Trump, , Zeman , Oraban a tim dali najevo globalistum, ze nebudou v Evrope zavadet zadne rejdy, jako mela kdysi davno Inkvizice.

    Neco na zasmani ! Byla ve Washingtone velka slavnost !
    Samej pozlacenej KAKANEC z Holywoodu a z medii. Jako vzdy velke divadlo sebedulezitosti.

    President Trump jim ze slavnosti utekl do Pennsylvanie a mluvi k tisicum lidi z ulice z daleko lepsim charakterem a vsichni se moc smali, ze presidet preferoval je, pred
    napudrovanymi a pozlacenymi kakanci z medii a Holywoodu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  37. Zde zmizel dulezity prispevek ohledne cesty Trumpa do Evropy. Tak koncim pod timto clankem.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  38. Nesmite se dovolavat svobodneho projevu, az zitra zavreme huby vam pani Cenzori, jak dnes vy nam.
    Oni smazali informaci o ceste Trumpa do Evropy a duvody cesty. (Nic vulgarniho tam nebylo.)
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  39. Pani cenzori vy retardi tupi zakomlexovani. U vas clovek nikdy nevi, co se smi napsat a co nesmi ! Zadny pacient z rapl hauzu s akutni BI-POLAR, neni tak nevypocitatelny, jako jste vy.
    Vy jste mentalne postizeni, ze vam nejde rozumet ? My mluvime v Americe o vsem, vy pouze o tom ce je povoleno. Kym ? Ktery kralem oslu ?
    Bye, bye.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu 30. dubna 2017 16:08 – bych se divil, že by komenty byly mazány bez obligátního „Tento komentář byl odstraněn ...“, k čemu u tohoto článku došlo naposled 29. dubna 2017 21:28. Z toho bych usuzoval buď na nefér tvrzení nebo na technický problém. Ověřme to alespoň částečně takto: Honolulu vloží svůj koment, tj. dá „publikovat“, přesvědčí se, že je zobrazen a zaznamená si přiřazený časový údaj hh:mm (třeba přenesením na list Wordu Ctrl „c“ , Ctrl „v“, lépe do Excel tabulky, prostřednictvím které může evidovat všechny svoje vstupy ...). Přejde jinam (na jiný koment nebo i jiný článek a ke svému komentu se vrátí (třeba odklepnutím přísl. časového údaje na použitém listu Wordu ... v tabulce Excelu). Jestli se koment objeví, tak pokud napříště zmizí, je téměř jisté, že byl vymazán prostřednictvím redakčního systému. Potom doporučuji protestovat komentem s udáním času zmizelého komentu. Jistěže je možné ukládat si celý časový údaj tj. dd měsíc rrrr hh:mm atd. jako odkaz. Aby bylo jasněji. Nezdá se mi, že by komukoli mělo stát za námahu neutralizovat tichou selekcí kohokoli komenty. Od té doby co si vedu záznam, jsem „ztrátu“ svého komentu nezaznamenal. Zdravím

      Vymazat
  40. UZ JSEM NA TO PRISEL, proc jsem byl smazan.
    Autor je z jine planety !
    Lidove milice,
    Socialni analyzy,
    Socialni vedy,
    Ekonomie,
    Matematika,
    Clenstvi v KSC,
    Clenstvi v CSSD,

    Kariera v kazdem rezimu !
    Ale k akademicke dokonalsti v Praze chybi !

    Analyza rozmnozovani cervevych mravencu v Amazonii.
    Sexualni zivot pygmis v Congu.
    Tajemnik u Hare Krisna.
    Cordinace sletu americkych carodejnic v Sandusky, Ohio.
    atd. atd. atd.

    T.j. jasne, ze v takovem prostredi nemam slovo, coz je vlastne stesti.
    nick honolulu



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:35 nic proti srandě Honolulu, zásadně ale proti porušování pravidel. Jak si ten problém objasnit viz 17:18. I když máme Čarodějnic

      Vymazat
    2. Cenzoři jsou čuráci všude a ještě horší jsou jejich přicmrndávači. V debatě k Labyrintu II dostal suprovej vtipnej koment u kterýho jsem poprskal obrazovku snad 20 mínusů od podobnejch čuráčků! A teď jak jsem zjistil tam už není vůbec! Je tam jen "že byl smazán pro "porušení pravidel"!
      O co šlo. Kdosi nadhodil otázku co je s pokračováním seriálu od Jiřího Stracha Krev Démona, jestli to stopli nebo co, že se o tom nepíše. A kdosi odpověděl velice vtipně, že "scénář již byl hotov a uložen na centrálním harddisku ČT, jenže omylem ho našel ten Somálec či Ukrajinec co má na starosti kontrolu diskusí a smazal ho, protože v textu narazil na to, že hlavní pachatel ujel ve voze značky KIA a žádná reklama se v diskusích nepřipouští:)) A protože prý scénárista si neuložil kopii, tak musel začít od začátku celé, protože děj je složitý - prý je v tom zamotaný praotec Ćech i Abraham Lincoln a on ho zapomněl:))). A tohle smazali! Všude stejnej xindl, tahle cenzůra!

      Vymazat
    3. 18:36 Brouk Pytlík- řešte si své spory s honolulu někde jinde-zasirate diskuzi. Pavel Dvořák

      Vymazat
    4. 18:36 Brouk Pytlík- řešte si své spory s honolulu někde jinde-zasirate diskuzi. Pavel Dvořák

      Vymazat
  41. Je stale tezsi a tezsi sehnat kvalitni informaci !

    Trumpova strana se odmita bavit s medii, protoze vse zkresli a zmanipuluji ve svuj prospech.
    Officialni medialni strana, je totalni nemoralni hnojiste manipulace, lzi , podvrhu a promoce Globalistu, kteri ji vlastni a plati.

    Nejlepsi informace jsou z alterativniho vysilani radiovych stanic a od dustojniku policie z New Yorku, kteri jsou na strane presidenta Trumpa a kteri zde ziji v sezone.
    (Ted zase utecou pred horkem.)

    Kdyz ja to napisi do Ceska, tak bud sklidim urazky a sprostoty, kterym se NEsmim branit svymi sprostotami, nebo je to vse smazano, kdyz se informace nehodi - cert vi komu a kym..

    Zde se vede boj o nasmerovani zeme podobny, jako v Americe, kde je to intenzivnejsi.

    Tento souboj myslenek a informaci my nevyhrajem, kdyz se nedostanem ke slovu. Narod by si mel politickou inklinaci zvolit / vybrat svobodne. Ale vyridit si ucty s temi kteri nas umlceli, to snad stihneme.

    Trump to zase vyhrava ! Vcera se vratil ke sve agende v Pennsylvanii. A ja chci, aby o tom lide v Cesku VEDELI.
    Mam k tomu duvod - aby z Prahy nebyl dalsi Johannesburg.
    Navsteva Trumpa v Praze je dulezita a je na programu. Korea to vsak zdrzuje a glopaliste, NWO, Neocon's prskaji vztekem.

    Koncim panove jedu na schuzi a vratim se informovany, ale jak vam to vsechno vyslepicim, nevim.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  42. smázli i můj příspěvek tak to zkusím znovu
    Psal jsem :
    USA-CIA řídí skoro všechny státy. Štve nás to ?
    V tom případě až k nám pojede Trump tak se prostě na něj koukat nemusíme. Zůstaňme doma. Až uvidí všichni že o něj není zájem tak to bude aspoň jasné že tady nená co dělat
    introus

    OdpovědětVymazat
  43. Stěpán Forgač, 18:15, 30. dubna - Vynikající komentář. Podepisuji se všemi deseti. Byl jsem jednou na seminaři, kde na prvním diapositivu bylo napsano pro mně nesmyslné: Práva jednotlivce jsou nadřazená pravům společnosti. Bylo mi řečeno, že toto je z listiny lidských práv. Dival jsem se do listiny lidských práv ale nic takového jsem tam nenašel. Jinak kdyby se Vám chtělo odpovědět na můj dotaz: Ty skvělé myšlenky, které jsou obsaženy ve Vašem komentáři jsou z nějaké knihy, případně z knih, nebo to je řekněme z vlastní hlavy /čemuž já moc nevěřím, protože si myslím, málo názorů je uplně originálních, většinou je přejímáme od někoho/.
    Jinak 17:50 a 18:07: víte napsat "levicový lempl" to je ten takový způsob, jak se dnes vymývají mozky. Co tak komunisté, kteří byli v koncentráku a samozřejmě v mnoha případech ten koncentrák nepřežili. To též byli lemplové? Abych pochopil Váš přispěvek, tak bych si ho musel několikrát přečíst, letmo jsem ale Vaše příspěvky přečetl. Nechcu se k nim vracet protože se mi příčí nalepkování, které v těch článcích provádíte. Také souhlasím s hodnocením Vaši produkce, které provedl komentátor 21:42, 29. dubna - rovněž dobrý komentář.

    OdpovědětVymazat
  44. www.rense.com
    Tam pod červeně blikajicim nápisem HEADLINE STORIES najdete poslední zprávy. Zjistìte že Trump je plně pod kontrolou jarmulkářů.

    OdpovědětVymazat