Reklama

.

.

středa 5. dubna 2017

Muzeum Mašínům v Lošanech: Gauner nebo hrdina, všechno jedna kavárna

J. Loudil
5. 4. 2017
Včera jem sledoval na ČT, jak  ředitel odboru pro  vojenské veterány MO ČR  plk.PhDr. Eduard Stehlík obhajoval vybudování muzea  a památníku "odboje" na rodinném statku Mašínů v Lošanech. Bude prý také připomínat "odbojáře"  proti komunismu, Ctirada a Josefa Mašíny. Podívejme se tedy na některé příklady jejich "nezjištného hrdinství a statečného jednání" :

1. Účetní firmy KOVOLIS Rošický  vyrazil pro peníze do banky, aby  mohl rozdat dělníkům v Kovolisu výplaty. Mašínové znali trasu jízdy dodávky s penězi, zalehli proto do příkopu a čekali. Když dodávka přijela , zastřelili účetního , který svěřené výplaty dělníků bránil  a s uloupenými penězi utekli. Za tyto peníze si později pořídili motorky  a jejich kumpán Švéda si z tohoto lupu nechal zavést vodovod do bytu. Zatímco se Mašínové nadšeně proháněli na motorkách , tak zavražděný účetní už  "hnil" v hrobě.

2. Na Moravě se Mašínové  zase rozhodli  "poškodit socialismus"  tak , že  zemědělcům zapalovali stohy slámy na polích. Místní dobrovolní hasiči pak toto dílo pyromanů   Mašínů jezdili hasit. Od požáru ujížděli proto Mašínové na kolech. Jednou ovšem spadl Mašínovi na kole řetěz a byl tak dobrovolným hasičem dostižen. Mašín vytáhl pistoli a prostřelil hasiči hlavu. Ten přišel o oko  a jen zázrakem přežil. Byl pak ovšem invalida.

3.  Mašínové ukradli sanitku a bílé lékařské oblečení. Dojeli před místní policejní stanici , kde  ohlásili nedalekou dopravní nehodu. Strážníci jim chtěli ochotně pomoci , byli však napadeni, spoutáni a omámeni chloroformem. Spoutanému a bezmocnému strážníkovi Honzátkovi uřízl potom  Mašín hlavu.

Suma sumárum : Jedno loupežné přepadení spojené s vraždou účetního , pokus o vraždu dobrovolného hasiče , dvě vraždy strážníků z venkovských služeben = pochůzkářů.  Několik zapálených stohů a poškozených lokomotiv.

P.S. V mládí za časů socialismu  jsem žil na vesnici , kde jsem zažil případ "pyromana hasiče", tento člověk zapaloval právě stohy slámy . Jako první byl u požáru a hrdinně hasil. Požaduji pro tohoto  "neznámého pyromana"  také zřídit muzeum a vyrobit bronzovou pamětní desku na jeho počest !! Vždyťˇon silně poškozoval socialistickou ekonomiku !! Také hromadná  vražedkyně Hepnarová, která najela s naklád´ákem do lidí na nástupním ostrůvku by měla být vyznamenána - "In memoriam" !! A to za statečnost !! ,neboť  sebrala během jediného okamžiku socialistické ekonomice několik pracovních sil !! Hůře se potom plnil plán výroby !!, když bylo  málo lidí. Rovněž všem dobře známý - "Spartakiádní vrah" - "skoro dokázal socialismus srazit na kolena", vyřadil totiž svými odpornými činy - "několik perspektivních pracovníků z výroby".

Počítám, že pan plk.PhDr. Eduard Stehlík z Ministrstva Obrany  by dnes přivítal třeba vraždu pošťačky, která roznáší penze důchodcům v čínské Šanghaji !! Podříznout ji přímo na chodníku a oloupit ji ! Bezpochyby i pošťačka musí podporovat komunistický režim v Pekingu. A co takhle zapalovat tam rýžoviště  !! To by byl hrdinný odboj ne na jedno muzeum, ale rovnou na dvě !!

Střelba do hasičů a účetních , zapalování stohů slámy =  "činy národních hrdinů".


http://chrudimsky.denik.cz/zpravy_region/masinovi20080318.html?reakce=link&id=46182

http://hassan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=205767
Poznámka red. I. Davida: Pan Rošický byl rodinným přítelem mého dědy, který byl "závodním" v Kovolisu Hedvíkov, a babičky. Nebyl politicky organizován a firmě, majitelům a zaměstnancům sloužil stejně věrně a obětavě před znárodněním, jako po něm. 
Mašínové jistě nebyli "pyromani", netrpěli duševní poruchou "pyromanie" dg. F63.1, tedy nutkamým impulzivním zakládáním požárů, šlo jim nepochybně o "poškození či zničení cizí věci".


96 komentářů :

  1. Konečně nějaká jistota. Tenhle současný režim s přezdívkou "demokratický" mi zničil prarodiče, rodiče, sourozence, hromadu mých skvělých přátel, vybujel na bezpráví, vraždách, podvodech, drancování a zlodějnách - a mně se tudíž nelíbí. Mám všechny důvody se mu pomstít. Ale nemám na akt pomsty peníze. Když si k nim pomůžu tak, že přepadnu třeba benzinovou pumpu, pozabíjím a podřežu čerpadláře, ukradnu hotovost, pak takhle zmasakruju ještě pár dalších objektů a fouknu, budu za hrdinu, a postaví mi nějaký příští režim muzeum? Takže památky po Stalinovi, Leninovi, a dalších se zboří a zničí, neboť to byli "vrazi", a památky jiným se vybudují, neboť to byli vrazi? Ještě by měly být pro děti ZŠ vydány učebnice s popisem, jak rozlišit sprostého vraha od správného vraha, neboť mezi vraždami je rozdíl - a kdo tento rozdíl stanovuje? Světový vrah USA ( správný) nebo světový vrah dejme tomu Čína, KLDR, nebo Rusko (nesprávný) neboť i ten "islámský stát" narozený z USA je jednou správný a jednou špatný - tak aby se dětičky naučily se v tom orientovat. Otázka zní - důvod -motiv -proč se podobné šaškárny vůbec dělají? Proč se zmrzačená ideologie jednou zavrhuje, a jednou glorifikuje? Proč se to musí dělat veřejně, všem na očích - nebylo už té ostudy dost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle současný režim nepopravuje po stovkách vlastní občany včetně válečných hrdinů a žen, neposílá tisíce "nepohodlných" v nelidských podmínkách kutat uran do lágrů tak jako se to dělo v 50. letech. Tvoje srovnávání a relativizace je až vulgární.

      Mašínové prostě nedělali a neviděli rozdíl mezi nacistickou a komoušskou totalitou. Mašínové žili stále v tom že jsou ve válce. My se můžeme bavit jak velký ten rozdíl byl, pokud vůbec nějaký. Jednání Mašínů nelze schvalovat, ale jde ho jednoznačně pochopit.

      Vymazat
    2. Jen Havlem propuštění vrazi zabili cca 200 lidí , kolik je nyní sebevražd , vražd,kolik nezaměstnaných , bezdomovců , podvedených , okradených , kolik je exekucí !! To vše jsou statisíce nešťastných lidí ! A vůbec nejhorší je , že se vše zhoršuje !! Nejlíp tu bylo za Husáka !

      Vymazat
    3. Mašínové byli zcela jednoduše obyčejní bandité, ze kterých se dodatečně udělali "odbojáři". Vraždy pokladníka, policisty a hasiče provedli dávno před útěkem za hranice. Utéct museli, protože už po nich šli. Stejné připady se v tutéž dobu děly i v zahraničí - v tom "demokratickém".

      Vymazat
    4. Tenhle režim "nepopravuje" vlastní občany po stovkách ty šmejde 16.26? A co ty statisíce lidí vyhozených z práce na dlažbu, bez jakékoliv náhrady hned po devadesátém? A byl zákaz je přijímat do práce, protože mají "socialistické návyky" ale maskovalo se to tím, že nové firmy které modří komouši zřídili ze státních podniků, přijímali lidi jen ve věku do 35 let! Ona to nebyla hromadná poprava? Restituce činžáků s obsazenými byty, bez jakýchkoliv smluv o zřízení věcného břemene? Byty, kde už bydlela třetí generace nevinných lidí, zařídili to - a všichni museli ven? Ale co bych psal zfanatizovanýmu hovadu!! Když někomu seberu žrádlo, a vyhodím ho na ulici - tím ho neodsoudím k smrti? Měli to udělat tobě ty kreténe! A takových byly statisíce - ani se psy se nesmělo a nesmí tak zacházet, jak se zachází s lidmi. Ve věznicích se mají zloději a vrazi lépe než tisíce lidí, důchodců a matek s dětmi - nemají ani žrádlo pro děti! Na jednoho vězeňského psa je vyšší příspěvek, než je existenční minimum, které se dává lidem. Desítky tisíc sebevražd, tisíce lidí umrzlých na ulicích a chcíplých hlady - ono to tobě ty gaunere nic neříká? To jsi takový prase, nebo tak blbej? Milionům lidí neublížil minulý režim, ale ublížila jim násilná demokracie, takže mé přirovnání je naprosto přesné. Ano, kdybych vraždil a kradl na protest proti polistopadovým zvěrstvům, měl bych právo na muzeum jako hrdina. Žes ty nechcíp, naopak jsi na zmaru země a mrtvolách svých spoluobčanů zbohatl, a je z tebe svině, ještě neznamená, že režim po devadesátém nebyl ještě horší gauneriáda, než ten po osmačtyřicátém! Pamatuj si to navždy ty zmrde!

      Vymazat
    5. 17:26

      Na to ti řeknu jediné. Jdi do prdele ty komunistický zmrde.
      Kdybych tě měl po ruce, tak ti za ty drzé lži rozmlátím tvou špinavou křivou hubu.

      Vymazat
    6. V životě jsem nebyl komunista - celá moje rodina i prarodina byly bezpartijní ty chcípáku, ale šmelináři taky ne.Ty hajzle zasranej 17.37- co z toho, co jsem napsal není pravda? Holomku posranej! Vůbec není důležitý, že to nechceš vědět. Že tohle nechceš slyšet. Zmrdanci jako jsi ty, prostě nechtějí vědět spousty souvislostí, protože by se jejich přiblblá teorie, kterou celej jejich zasmrádlej život žijou, zhroutila jako domeček z karet. Oni ve svým přesvědčení o zločinnosti výhradně minulého režimu chtějí i chcípnout - nechtějí nic vědět o ještě odpornějších svinstvech, která se děly po listopadu dějou dodnes. Anebo - že chcípají a umrzají lidi na ulicích, že přišli statisíce lidí o práci a byli vyhozeni i z bytů, že jsou tady stovky žebráků, kteří vybírají kontejnery a hledají něco k žrádlu - ona to není pravda ty jedna hnusná kryso? Ne? Ona to není pravda? Že mají lidi děravý držky, protože nemůžou zaplatit zubařům, i když se jim řadu let strhávají peníze na nemocenský pojištění, což ale rozkrádají manažeři pojišťoven? Ona není pravda, že dobytkové u politických koryt berou statisíce jako "mzdu" a existenční minimum pro přežití člověka vypočítali na měsíc na 2.800,- Kč? Takový jsou to svině a gauneři co nám tady vládne!!! A ty chceš tvrdit, že člověk, kterej má na měsíc 2.800 korun nechcípe hlady někde v kanále ty kryso smradlavá? A raději zaměstnávají stovky přivandrovalců, než by zaplatili pořádně za práci Čechům ty kryso smradlavá - vona to není pravda? Hajzle - lumpe - gaunere? Ty si lžeš do vlastní tlamy! Ty chcípneš na rakovinu chřtánu ty šmejde - a už brzy. Budeš mít po trápení. Budeš chcípat mezi krysama - protože pochybuju, že by o takovýho hajzla někdo stál.

      Vymazat
    7. 16:26-Můžete mi vysvětlit,jak bojovali
      proti totalitě?Kolik zabili vedoucích
      představitelů KSČ?Ani jednoho.Vraždili
      bez skrupulí,ale jenom ze zálohy.Tak
      trochu možná bojovali proti vesnickému
      policajtovi,jehož úkolem bylo vyšetřovat
      krádeže slepic.To ho ještě nejdřív omámili
      chloroformem a pak svázaného podřízli!
      Odboj byl zavraždějí pokladníka,který vezl
      dělníkům výplatu?Nebyla to náhodou loupež?
      Tak mi vysvětlujte jejich odboj,rád se též
      přiučím.Hlavně se vykašlali na své druhy,
      když po nich začali jít policajti a honem
      utekli na západ,kde by za stejnou činnost
      dostali elektrické křeslo.Frajeři,kteří
      byli hrdiny jen do té doby,než začalo jít
      o jejich vlastní kůži.Pak jim bylo nějaké
      hrdinství kdesi a bylo po odboji.(loupeži)
      17:37-Nevytahuj se!kdyby si ho měl po ruce
      tak by ses podělal strachy,rozmlácená
      špinavá hubo.Puberťáček se zkrátka nijdy
      nezapře.Hlavně v anonymitě.
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. Kdo je vrah a kdo je hrdina. Hledíme do historie a víme dobře, jak se ty pohledy mění podle toho, který "demograt" je u moci. Kdo je třeba pro Rusy islámský terorista, je pro Američana islámský rebel, umírněný terorista či umírněná opozice. Byli atentátníci na Heydricha hrdinové, teroristé či vrazi? Kdy máme použít slovo terorista, kdy partyzán, odbojář, záškodník, rebel... Ano, když někdo spáchá teroristický čin v Petrohradě, je to pro nás nejspíše odbojář, když v New Yorku, tak je to terorista. Jen vzpomeňme, jak laskavých označení se dostávalo od nás těm, kdo vyhazovali v Rusku školy, divadla, metro... A jaké pojmenování za stejné činy jsme dávali "hrdinům", pokud svá hrdinství předvedli v USA.
      Tedy dvojí metr. Ale nic nového, bombardování civilních měst - Coventry, Amsterodamu... Němci byla na Západě označována za 2. světové války, jako teroristická. Daleko horší bombardování německých měst USA a Anglií byla z pohledu Západu hrdinstvím, ale v Německu se jednoznačně psalo velmi tučně "angloamerický teroristický nálet". A oběti v Hirošime, Nagasaki ....a ne naposledy v Bělehradě: "vedlejší ztráty humanitárního bombardování", jak se světově zviditelnil a pro některé proslavil Havel.
      Proč jsou námi rozpoutávány války? Je to naše hrdinství, nebo teroristické činy proti - třeba nyní - muslimům? Proč vůbec máme neukojitelnou touho zabíjet druhé? Abychom se předvedli jako hrdinové, nebo teroristé. A proč těch, co války nenávidí je tak málo, že nejsou dnes prakticky slyšet? Ta generace, co zažila 2. světovou vymřela a občané států NATO si potřebují dokázat, že jsou hrdinové a že jen válkami mohou vstoupit do dějin lidstva? A nebo budeme v dějinách jednou figurovat jako nenapravitelní teroristé?

      Vymazat
    9. 16:26 Přečetl jsis ten článek? nejspíš né, jinak by ti došlo, že to nemůže nikdo normální obhajovat. Je to stejné jako jakýkoliv jinný teroristický čin, kdy se pomsta byt pochybná vykoná na nevinném obyvatelstvu. Například Lidice. To taky lze pochopit z hlediska Němců, vždyť my jsme byli protektorát a Němcům jsme se vydali dobrovolně a pak jim tady zavraždíme chudáka protektora. Jsme to ale svině , vlastně smějící se bestie.

      Vymazat
    10. 17:37 potrebujes lecit obesenim

      Vymazat
    11. Zlocinec Havel daval zlocincum za nelidske a bestialni zlociny MEDAJLE.

      Vymazat
    12. to 17.37
      napis kam mam prijet, v kolik hodin a kdy!
      budes me mit "po ruce". budu se tesit na to, jak mi to vysvetlis.

      Vymazat
    13. Západný (a prozápadných prostitútok) dvojaký meter v praxi:
      Rozlíšenie je jednoduché Naši-Vaši.
      Naši hrdinovia môžu všetko - Vaši nič.
      Naši sú prozápadní, Vaši sú proruskí, proslovanskí.
      Naši sú dobrí, Vaši sú zaostalí nedovzdelaní hajzli a vrahovia. A neviete si vládnuť sami, ste samá korupcia, preto Vám musíme poslať vládnuť našich.

      Vymazat
    14. 16:26 - kecy sračičky! Tenhle dvojí metr se praktikuje v školním dějepise stále: to se sečtou oběti obou stran, tedy zastřelení Rudou armádou, Čekou na straně jedné a k tomu se přičte dvojnásobná cifra zastřelených armádami bílou, modrou a zelenou a jinými spolky či bandity a vše se podtrhne a vyjede - 5 milionů obětí "komunismu" za občanské války v Rusku! A to se dá dětičkám ve škole a řekne se jim účelová sračka: a vidíte dětičky, že volit komunisty je zlo! Ale neřekne se jim, že volit antikomunisty je totéž! Páč ještě více z těch 5 milionů obětí bylo za bito antikomunisty! He! Že v Hitlerově říši zařvalo 6 milionů Židů v lágrech se cpe mediama lidem horem dolem, ale že jen v Kongu zahubil belgický král 8 milionů obyvatel, o tom se zarytě mlčí! Že v Osvětimi zahynulo až 1,1 milionu lidí se dozvíme každý rok, ale že stejný počet Filipínců zařval v amerických lágrech po povstání proti okupaci ostrovů v roce 1906, to se dozvíme leda ve Wikipedii! Že Mao zahubil 30 milionů lidí se tak nějak sem tam zmiňuje, ale že britští kolonialisté během opiových válek způsobili smrt až 60 milionů Číňanů se píše jen v článcích o dějinách pití čaje! Že kvůli Němcům za války zemřelo půl milionu Řeků hladem je známé a jejich premiérem často používané při žádostech o zmírnění splátek, ale o tom že Churchill má na triku 5 milionů obětí hladomoru v Bengálsku, tak o tom se zarytě mlčí! Páč má na Hradě sochu, že? To by se moc nevyjímalo! A tak je to se vším! Hází se tu mrtvolama jak se to tý který straně hodí! Přitom v reálu na ty mrtvý každej sere! jen se tu a tam to číslo hodí do politickýho krámu ...

      Vymazat
    15. 17:26, 18:01 máš naprostou pravdu. 17:37 a přijde čas - zúčtujeme spolu.

      Vymazat
    16. Myslím, že by neměl být problém vystopovat toho hsjzla 17:37. Pak bude kvičet jak podsvinče.

      Vymazat
  2. A těchto vražedných maniakálních desperátů ocenil zdejší politický režim medaily!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to vidím. Hitler i komunisté si uzurpovaii moc
    "demokratickým způsobem".
    A zde nastává schizofrenický stav. Partyzáni za okupace Německem, i když vraždili, byli hodní a hrdinové.Mašínové, kteří bojovali proti komunistům,
    ti byli zlí. Ne. Mašínové byli HRDINOVĚ!!!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abraháme, aby tě někdo nepodřízl v boji proti kapitalismu!

      Vymazat
    2. Určitě byli hrdinové Abraháme - zejména Ctirad. Byl hrdina od malička, protože utrhával mouchám nožičky, pak je uřezával žabičkám a nafukoval jim bříška tak dlouho, dokud nepraskly. To bylo taky kvůli komunizmu, nebo proto, že ten parchant byl od malička zrůda? Co by se dalo čekat od takový stvůry? A ty, Abraháme, jsi zrovna taková blbá stvůra. Nevím, co máš za rodinu, rodina toho chlapce, kterého svázaného stvůra Ctirad Mašín podřízl, se musela cítit strašně. Měli se taky pomstít, jít zapálit Mašínův statek, a vyvraždit všechno, co bylo uvnitř? Prostě pomsta těm a pomsta tamtěm - sprostý vraždění a výsledek je hrdina? Jsi duševní mrzák a já ti přeju z celýho srdce, aby ti nějakej pomatenec vyvraždil rodinu - to tě donutí přemejšlet jinak ty gaunere. Ty by ses pak oběsil sám. Jako řada gaunerů. Proč ses ještě neoběsil ty? S takovým myšlením nemáš mezi lidmi co dělat.

      Vymazat
    3. Můžete prosím doložit, že Hitlerovu NSDAP a její režim s rasovou ideologií, si Češi sami zvolili a masově podporovali? Předem děkuji.
      A musíte na tom být argumentačně opravdu velice mizerně, když vám nezbývá než vzít za vděk aspoň takovýmito "hrdiny". Není holt snadné obhajovat tento režim.

      Vymazat
    4. 18:12
      Ty slizký demagogu, Češi si sice svobodně a demokraticky zvolili komunisty, ti si ale následně ukradli na 40 let veškerou moc jen pro sebe.
      A nejsi snad až takové hovado aby jsi popíral jak se vypořádali s jakýmkoli byť jen náznakem opozice.

      Vymazat
    5. Anonym 18:21
      Takže rozumím tomu správně, že ten nesmysl schopen doložit nejste a potvrzujete jeho nesmyslnost, vzešlou snad jen z dočasné mentální indispozice?
      Mimochodem, mohl byste se třeba i svým oduševněle vybraným slovníkem rozepsat, co vám na mém dotazu připadá demagogické(pokud znáte význam toho slova, samozřejmě)? Děkuji.
      P.S. Smím-li vás poprosit, pokuste se prosím potlačit vliv svého sociálního původu a netykejte mi. Já opravdu nejsem z vaší vrstvy.

      Vymazat
    6. U Mašínů jsou dvě věci, které hovoří proti nim:
      1/ vraždili nevinné oběti pro peníze, které pak sami konzumovali na zlepšení své životní úrovně (nákupy nábytku, materiál na vodovod a pod.) tedy vraždili jako gangsteři a ne jako odbojáři!
      2/ po převratu (1989) je ani nenapadlo, aby se omluvili pozůstalým po zavražděných. Oni, a stejně i jejich fanatická sestřička, dodnes považují vraždění nevinných pro peníze za hrdinský protirežimní čin.
      Tohle mi stačí, abych věděl, co jsou Mašíni zač (včetně jejich nenávistné sestry).

      Vymazat
    7. Abraháme, v té výkladové posloupnosti Ti řada věcí chybí. Například, za jaké právní situace vzniknul Protektorát Bähmen und Mähren?

      Vymazat
    8. to 17.37 a 18.21
      znovu ti zopakuji svou zadost = kdy,kde a v kolik se sejdeme, resp. kam mam prijet...abys me mel po ruce a vysvetlil mi nalezite vsechno! Tesim se. Cekam.

      Vymazat
    9. 18:12 moc neukradli, vyhráli ve volbách. A Národní fronta ti neříká nic? Ale hlavně navrátili fabriky těm, kdo je vytvořili svýma rukama a půdu těm, kdo na ní pracovali. A že museli potlačit odpor parazitů? To jim může vyčítat snad jen stejný parazit.

      Vymazat
  4. Bratři Mašínové, jednoznačně hrdinové a stateční chlapi.Komunisté popravili a zničili tolik nevinných,a dodnes sedí v parlamentu a přihlouplý Ondráček - mlátička dokonce navrhuje zákony.To je CHUCPE !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podřezat svázaného policajta , zastřelit účetního , vystřelit oko hasičovi , to je skutečně hrdinství , lze srovnat jen s vyvražděním indiánů a bombardováním Jugoslavie , Afganistánu , Iráku , Libye , atd !!

      Vymazat
    2. V době , kdy naprostá většina lidí pracovala na rozvoji republiky , tak " hrdinové " podřezali svázaného policajta , který jim chtěl pomoci , zastřelili účetního , vystřelili oko hasiči ,atd ! Potom vraždili dál v NDR a Koreji ! Seznamte se s tím , co se dělo v 50. lettech v USA ! Horáková by za svoji činnost dostala provaz i tam !!

      Vymazat
    3. Chudáčku maličký, copak se ti s tou hlavičkou stalo ?

      Vymazat
    4. Anonym 16.36 je zasranej otrapa a hajzl. Už to nebude dlouho trvat, a nějakej jinej hrdina "Mašín" podřeře podobným hnusným sviním a otrapům chřtány. Zasraní hajzlové, potomci nějakých šmelinářů, kteří nenávidí "komunizmus" tak, že odmítají vidět i sprostý vraždy a utrpení nevinných obětí jen proto, že jeho plesnivýmu dědkovi bylo zestátněno jeho zasmrádlý, zadlužený doupě s verpánkem - a takových zadlužených zasmrádlých vepřínů bylo zestátněno víc. Jejich majitelé tím byli oddluženi - jinak by se byli museli zastřelit. Všichni tito živnostníci byli po válce zadlužená chátra - nic víc. A dnes budou jejich plesniví potomci vřeštět, protože si myslí, že přišli zestátněním dědka o "miliony" - takoví jsou to blbci. A nikdo to těmhle starým filckám nevymluví, musí to vychcípat, aby s těma blbejma řečma o zločineckým zestátnění podobnejch doupat už se přestalo. Až vychcípou potomci bývalých živnostníků, bude od toho pokoj - jinak ne. Budou žvanit takový sračky a opěvovat sprostý hrdlořezy jako hrdiny. Dal bych takovýmu prašivýmu debilovi sežrat jeho vlastní zvratky jak mám plné zuby týhle nesebekritický sebranky!

      Vymazat
    5. Ubožáčku 16:36, copak je normální oslavovat gangstery? Raději se seznam s tím, co bratři Mašínové udělali. Odmysli si ty kecy o protikomunistickém odboji a podívej se na fakta! Já můžu vraždit a loupit a přitom mít kecy o tom, jak změním režim, ale to nic nemění na skutečnosti, že jsem svými skutky pořád jen sprostý vrah a gangster.

      Vymazat
    6. 0:16
      Ti, kdo vrahy "oslavují" jsou většinou primitivní hlupáci; ale ti, kdo je "vysvětlují" a navštěvují jejich pohřby, to jsou ty skutečné svině (Nečas, Topolánek, Vondra a podobní)!
      A Česká televize tomu dělá propagandu!
      http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1246249-pohreb-ctirada-masina-salvy-a-oceneni-od-vondry

      Vymazat
  5. Z oficiální propagandy si musí hodnoty přebrat každý sám. Dřívější vrazi jsou dnes hrdinové, dřívější hrdinové vrazi.Čeští váleční letci v Anglii zaslouží jistě úctu, ale českých bojovníků na východě byly tisíce, o těch už se psát nemůže. Mrtví po teroristickém útoku v Moskvě jsou asi méně než mrtví v Londýně, Paříži nebo Berlíně. těm se v národních barvách neosvětlí Eifelovka nebo Braniborská brána a tak i Čech ubitý v Anglii je méně než ubitý Angličan, když vrah je beztrestný.

    OdpovědětVymazat
  6. Výsledek domluvené hry v rámci státní správy - soud vydá Mašínové (se zavřením obou očí jinak podle regulí zákona nevymahatelný podíl po bratrech) s tím, že tam dočasně bude jakýsi pofiderní památník. Ve fašizující se společnosti to ale ani jinak nejde. Nakonec to ani dříve nebylo soudně průchodné, bylo naživu příliš mnoho svědků hrdinného působení skupiny. Ještě by to chtělo státní vyznamenání (to od Topolánka je přece směšné) a doživotní zdravotní zabezpečení a důchod (neboť ten americký je také směšný) důchod pro přeživšího člena skupiny. A jako bonus pochopitelně kompletní rekonstrukci a renovaci statku na státní náklady. ČR je přece stále dost bohatá země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybí ještě mastné odškodnění za "újmy" způsobené zločinným komunistickým systémem.

      Vymazat
  7. Přemýšlí někdy Eduard Stehlík sám o sobě v uniformě důstojníka Armády České republiky; a co ještě žijící hrstka veteránů války, jichž se ujal velení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Je vůbec možné, aby voják nazval toto svinstvo odbojem? Co je tohle za morálku?

      Vymazat
  8. Co přejmenovat část Třídy Milady Horákové v Praze podle největší HRDINKY TŘETÍHO ODBOJE (gaunerky a vražedkyně jako Mašínové, která sama zlikvidovala víc nevinných lidí, než vychvalovaní teroristé Mašínové s celou bandou vyvrhelů) OLGY HEPNAROVÉ? Pravda, Krásná Olga nikoho neoloupila a VRAŽDILA - ODBOJAŘILA JAKO JEDINÁ ZCELA NEZIŠTNĚ - což odbojáři z povolání dodnes nedokáží pochopit a dělají z ní proto blázna.

    Doufám, že ji ta hov-ada navrhnou alespoň na Bílého lva (bílého hněvem!). Jejich ADA (18) by je pochválil; Dr. Gobbels by se nad takovou blbostí chytal za hlavu...

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud by se bratři Mašínové dopustili stejného jednání jako občani kterékoli jiné země a byli zatčeni dostali by trest smrti.
    Jen u nás dostali medaili:-D
    jen u nás jim absolvent vojenské školy, jimi nenáviděného režimu, Tupohlav udělil metál.
    A soudruh Tolja Nečas, bývalý předseda SČSP a svazácký funkcionář, nazval Paumera při jeho funusu kamarádem:-D
    A soudruh Stehlík, dnešní režimní kvákal, ovšem voják už za soudruha, jim otevře muzeum:-D
    To je pro ty zmrdy ve finále největší trest, když jim tleskají jejich ideoví nepřátelé.

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.svedomi.cz/dokdoby/1996_otevreny_dopis_ctirada_masina_davnemu_spoluzaku_vaclavu_havlovi.htm

    OdpovědětVymazat
  11. Plk. Stehlík je nechutný sliz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce řekl, že komunisté po roce 1948 rozpoutali občanskou válku, takže Mašínové byli ve válce, když vraždili a to se může.

      Vymazat
    2. 17:36
      No, daleko od pravdy nebyl.

      Vymazat
    3. Něco tak odpornýho, jako je anonym 17.36 se hned tak nevidí.Ke ses vylíhl ty hajzle? psát takový sračky - a proč lezeš s tím na diskuze? Lžeš si do vlastní tlamy a myslíš si, že jsi king? Co ti kdo udělal - zestátnili v osmačtyřicátým tvýmu plesnivýmu dědkovi zadluženej verpánek, a ty žiješ v nenávisti v přesvědčení, že dnes bys byl díky smradlavýmu verpánku milionář? Mršino hnusná - kde ses vylíhl? Živíš se na těch demagogických sračkách jako červi na hovnech. Kdy tohle skončí?

      Vymazat
    4. Pardon - to co jsem právě napsal platilo pro anonyma 17.39 - kterej tady vymočil na diskuzi, že po osmačtyřicátým v ČR komunisti rozpoutali občanskou válku - takový svinstvo! Tak tomu to platilo - ne anonymovi 17.36.

      Vymazat
    5. 18:10

      Zklidni hormon hysterický frustráte. Jsi tak blbej že neumíš ani napsat správně na koho vlastně reaguješ.

      Po skoro 30 letech by jsi se už konečně mohl smířit s tím, že tu máme demokratické volby a lidé o ty tvé komouše ani zbla nestojí. A pokud se s tím nesmíříš a nepřijmeš novou realitu jako fakt, tak se klidně poser zlostí a zbytek tvého zbytečného života dožij v mukách. Tvá volba.

      Vymazat
    6. Je šokující že absolvent Filosofické fakulty pracující pouze ve Vojenském historickém ústavu dostane hodnost plukovníka, což je hodnost velitele Divize (velitelství Plzeň) v roce 1985 . Navíc je pan Stehlík ubožák . Podříznutí omámeného a svázaného člověka nelze ani pochopit natož omluvit - to je teroristický čin a tomu chce pan Stehlík stavět památník.

      Vymazat
    7. 18:16
      Český stát má demokracii???
      Ty havlobanderovskej odpade vlastizrádce Havla,tady od roku 89 je maximálně debilokracie a i ta funguje po vzoru ussackej agresorů k houbnu!!!!

      Vymazat
    8. Stehlík je pták.

      Vymazat
  12. No děti se občas nepovedou. U Mašímu je to jasný příklad.

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych doporučil diskutujícím přečíst si něco o odbojové organizaci Obrana národa, o generálu Mašínovi a pak o tom, jak se rodině Mašínů odvděčili komunisté v rámci jejich "třídního boje". Dost dobré by bylo také si přečíst knihu Cesta na severozápad, aby si člověk mohl vytvořit na věc svůj názor. Pokud se týká např. tvrzení v článku "... uřízl potom Mašín hlavu...", tak to je holý nesmysl, a těch by se našlo více. Je jen třeba posuzovat záležitost s ohledem na dobu, kdy komunisté popravovali a zavírali nevinné lidi jako na běžícím pásu. Takže asi tak, bez nadávek a sprosťáren, kterými tady častuje účastníky to vzteklé, sprosté hovádko boží z Jandovy řitě.

    https://knihy.heureka.cz/cesta-na-severozapad-masin-ctirad-masin-josef-paumer-milan/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadávky a sposťárny jsou pro vás, kteří ten hnusný komoušský režim a jeho metody obhajujete a zcela vážně ho srovnáváte s polistopadovou dobou, jen to nejmenší.

      Vymazat
    2. 18:24
      Když máš v kedlubně jenom JandoPutnovo semeno místo mozku tak drž pec lejnolahvárenský pablbe!!!!

      Vymazat
    3. Stačí se podívat na film o těchto vrazích,vysíláno i v TV,dohledět i na sociálních sítích a Havloidní stvůry zmlknou!Byli to prachsprostí vrazy!

      Vymazat
    4. 18:19 ano hlavu mu neuřízl jen ho pěkně svázanýho podřízl.Výsledek je ten, že chudák vykrvácel a sám se ničím neprovinil. Tak a to je asi opravdu jedinná nepřesnost. Jo a ti zabití policisté v NDR také byli jejich nepřátelé? Vždyť NDR vznikla na základě dohody vítězných mocností. No není o čem debatovat byli to vrazi a basta a už zalezte ty cesto na severozápad.

      Vymazat
    5. 18:19 "a zavírali nevinné lidi jako na běžícím pásu." je podobné té uříznuté hlavě. Nebo ne, milý 18:19? O občanské válce vyvolané únorem 1948 nemluvě.

      Vymazat
    6. A/ Komunisty volila vetsina naroda.
      V podobne situaci by pak vrahove i masinove dostali vsude jinde i v USA za stejne zbesile zlociny elektricke kreslo.
      B/Komunisty zatahl k nam Hitler , ktereho zapad podporoval a nas/britove a francouzi/ Hitlerovi darovali. Logicke by pak bylo utocit na zlocince , kteri daruji jine staty jinym spratelenym spolupachatelum a vrahum.
      Zaver. Masinove byli zlocinci , kteri chteli za kazdou cenu vrazdit. Podle a uskocne.
      Tam , kde nebyl ocekavany odpor.

      Vymazat
  14. 18:16
    Kdy už se naučíš psát česky bez hrubek, Alberte? Nejsi náhodou absolvent CEVRO institutu?

    OdpovědětVymazat
  15. Bratří Mašínové jsou odporní VRAZI!Tečka!

    OdpovědětVymazat
  16. A nejsou nakonec - když tak tady čtu tu neskutečnou obhajobu Mašínů - všichni ti islámci, uřezávači hlav a hromadní znásilňovači taky hrdinové? Všichni ti vybuchující na stadionech a najíždějící auty do lidí - nejsou to taky hrdinové? Třeba to tak cítí a vnímají. A proč ne? Proč vraždění od jedněch je chápáno jako hrdinské,a vraždění od druhých odsuzováno jako výsledek zvráceného náboženství? Mašínové neměli zvrácené náboženství? Když se nad tím zamyslíte, všechno toto jsou úplně zbytečné ideologické plky, které nikdy nic nevyřeší, protože nikdy nic vyřešit nemohou. Dokud v celém světě nenastoupí jediné platné právo a jediná platná spravedlnost ( když už se tak žvaní o lidských právech) a dokud nebude měřen každý čin jedním metrem, dotud nemá vůbec smysl se ideologickou bažinou brodit. A jestli jsou nějaká lidská práva, pak je třeba doplnit, že i oběti vrahů mají právo na život, které bylo pošlapáno, a vrah by měl být potrestán - omluva by neměla existovat. Podříznutý chlapec -oběť Ctirada Mašína - měl právo na život - bez debat - a Mašín byl sprostý vrah - bez debat! Jak potom lze posoudit ubití českého chlapce anglickým hajzlíkem? Měl tedy soudce pravdu, když se to zašašilo jako "sebeobrana" ve prospěch anglického hajzlíka, ale kdyby to bylo obráceně, že by český chlapec ubil anglického hajzlíka, byl by potrestán jako vrah? Tak kde je do prdele nějaký příměr? Pokračovat v debatě, jestli jednou je sprostý vrah- vrah a podruhý hrdina je úplně stupidní.

    OdpovědětVymazat
  17. Já bratry Mašíny chápu. Chtěli dělat odboj a dostali se na scestí. Stali se bandity a vrahy.
    Škoda, že nebyli dopadeni a po zásluze potrestáni.

    Kdyby se jim ten zločinný komunistický režim měl pomstít adekvátním způsobem, mohl jim třeba podříznout jejich sestru, a před tím jí vystřelit oko, když vedli tu občanskou válku s lidmi, kteří o tom neměli tušení.

    Například, když mého otce lovilo gestapo (za protektorátu), byl vydán zatykač na něj, na jeho ženu a dvě děti (3 roky a 1/2 roku), kdyby se mu podařilo utéci. On se tedy vydal sám, takže nás pustili.
    PB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coz takhle aby masinove bojovali proti komunistum ? Nebo na to byli prilis ustraseny a zbabeli.
      Komunisti by asi strileli zpet ?? Urcite.
      Jako dnesni teroristi , utoci, kde vedi,ze se lide,zeny , deti, starci nemuzou branit.
      Na bliti..
      Dostanou brzy za to taky kyble medajli ??

      Vymazat
  18. Kuci Cesky,predstavte si,ze dnes pride Jozka ze slovenska a vystriela policajnu stanicu,ako boj proti kapitalismu .!!Blbe,ze?No a to iste je i s Masinovimi !Vrazda je vrazdou v kazdom rezime !Je to len otazka,na ktorej strane stojime !Treba vyyebat kapitalismus !Tym nemyslim,aby tu prislo rusko,treba,aby tu priel selsky,cesky a slovensky rozum a pud sebazachovy.Predsa nas nebudu riadit Juesej 8000km z ineho kontinentu!!

    OdpovědětVymazat
  19. Každý boj jedince za své vidění světa je legitimní. Každá společnost může fungovat jen pokud dokáže přinutit jedince dodržovat pravidla jí vlastních. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle tebe jsou Hitlerovy zločiny legitimní. To znamená, že jsi nácek.

      Vymazat
    2. Hochu, oplachuj si přirození vlažnou vodou. K.

      Vymazat
    3. 20:47 to byly bláboly! - https://www.youtube.com/watch?v=NEOFlM_ojrE

      Vymazat
    4. 20:47,13:56 S vaší logikou musel být nácek i Che. K.

      Vymazat
    5. Che nepodřezával krky chudým rolníkům v Bolívii. Bohužel si nedovedl vysvětlit, jak se mohou smířit se svým vykořisťováním. Také nechápu, jak si občané mohou volit do parlamentu gaunery, kteří je ožebračili a zotročili.

      Vymazat
  20. NATO a zejména USA jsou psychopatická teroristická verbež. Kdo s nimi kolaboruje, je totéž. Tak se není co divit, že "čeští" psychopati s teroristickými sklony oslavují vrahy Mašíny. Vždyť přece byli nadšení z mezinárodních teroristů a válečných zločinců Bushe a Obamy, proti nimž jsou Mašínové troškaři.

    OdpovědětVymazat
  21. Kdyby Mašínové se pokusili o atentát třebas na Gottwalda anebo na Zápotockého, dalo by se uvažovat o politickém motivu. Ale zavraždit pořádkového policistu, firemního úředníka a těžce zranit dobrovolného hasiče, to dokáží jen nebezpeční psychopati, kteří by si zasloužili přinejmenším doživotní vězení. Je zřejmé, podle nově otevřené expozice věnované Mašínům, že mravní bahno v Česku vystoupilo opět o stupínek výše. Co bude dále následovat? Otevření pamětní síně plukovníkovi gšt. E. Moravcovi, vydání kompletních propagandistických prací E. Vajtauera, anebo omluva německému národu a pozůstalým za "vraždu" R. Heydricha? Za téméř 28 let demokratúry vidím, že není špatnosti, před kterou by se vládnoucí strany v Česku zastavily. Myslím, si že samozvané české elity patří co se týče špatnosti, s vyjímkou prezidenta republiky, v Evropě na druhé místo, hned po ukrajinských "elitách". Zatím nás ještě nestřílí, ale myslím si, že se o to brzy postarají přišelci z Blízkého východu, které tyto samozvané elity rádi použijí na pacifikaci původního obyvatelstva.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  22. Pamětníků té doby, kdy bratři Mašínové vraždili rychle ubývá. Když uvážíme, že bylo krátce po válce a u značné části národa byly jiné starosti, než sedět u radia a sledovat, co se ve státě děje, na rozdíl od současnosti, kdy po 19. hodině sedí většina národa před televizí či rajtuje po internetu. Kromě toho nebylo v té době zvykem vést v rodinách před dětmi politické debaty ať již z jakéhokoliv důvodu. Tudíž lze si snadno spočítat, že se o politiku zajímal nejvýš každý 10. mladý člověk, pak těch pamětníků, kteří ještě žijí a tehdejší situaci vnímali je vskutku velice málo. Pokud si tedy vzpomínám, tak se zprávou o vraždících kumpánech Mašínových přišel otec a byť byl komunistou, v nejmenším nespojoval tyto vrahy se záškodnickou činností proti režimu. Pro něho to byli vrazi nejsprostšího rázu a já nemám důvod o tom v nejmenším pochybovat. Z celkového vývoje výkladu naší poválečné historie začínám mít obavy, že není daleko okamžik, kdy se nám bude někdo snažit tvrdit, že teprve německý "frajtr" byl skutečným bojovníkem proti komunismu.

    OdpovědětVymazat
  23. Nevim, ale jaky rezim, takove pomniky. Takze kdyz v tomto umira u nas vic nez tisic lidi jen sebevrazdou a stat se spojuje s organizaci, ktera ma na svedomi miliony mrtvych po celem svete, jake pak ma stavet pomniky? Jen takove, jako je ten Masinum. Jaky pan, takovy kram.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počet sebevražd u nás je v současnosti nejnižší v historii, cca poloviční než za komoušů.
      Takže raději zavři tu svou blbou tlamu.

      Vymazat
    2. 22:30 - hochu, velmi se mýlíš. Počet sebevražd se nezveřejňuje, protože je o jeden řád větší, než za minulého režimu. A to není pro ten dnešní žádná pěkná vizitka.

      Vymazat
    3. 22:30 lzes! Dnes je pocet sebevrazd mnohem vyssi nez za komousu! A mnohem vyssi je i pocet vrazd nez za komousu! Tva zoufala snaha o omlouvani havlismu je legracni.

      Vymazat
  24. Cesko je komedie a dustojnici ceske armady jsou jen legracne obleceni herci komicke operety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česko je svobodná, demokratická a bohatá země, jedna ze 40 nejvyspělejších na světě.
      A ty jsi směšný debílek který špiní svoji vlastní zem.

      Vymazat
    2. Česko je nesvobodná kolonie, bohatí jsou jen někteří a pro jejich bohatství jsme my ostatní zadluženi, klesli jsme mezi rozvojové země a ty, hlupáku, si dovoluješ nadávat lidem, kteří to otevřeně píší? Co jsi zač? Jak tě doma vychovali? Kde bereš drzost tuhle hloupost stále opakovat. M8š štěstí, že se schováváš za anonymitu.MM

      Vymazat
    3. 0:27
      Zkus někdy cestovat, ty rozežraný, ignorantský demente bez jakýchkoli známek soudnosti. Ať poznáš co je to skutečná bída a jak se žije ve skutečných rozvojových zemích.

      Vymazat
    4. S hlupákem (22:33 a 1:36) se bavit je opravdu dost marná činnost. Všimněte si, jak ten blbec reaguje na fakta, o kterých běžně píše i ten jeho mainstream. Když už neví kudy kam, se rozčiluje, že na svém sešupu dolů, je naše republika pořád ještě lépe než Somálsko či Mosambik. No není to jelito? A přesto se svými hloupými žvásty nepřestane. Na další porce jeho zveřejňované hlouposti se jistě můžeme jen těšit. MM

      Vymazat
    5. 22:33 nadavat umis, ty prase
      Ale mas pravdu, cesko je na tom lepe nez ten ostrov Krakatoa, ten se potopil
      Dale je na tom Cesko lepe nez Hiroshima po dopadu atomovky.
      K cemu jeste, havlovsky zapecniku, prirovnas cesko v tvem zoufalem pokusu o obranu havlova hovnoprotektoratu?

      Vymazat
  25. muzeum loupežných vrahů on totiž žádný protikomunistický odboj neexistoval

    OdpovědětVymazat
  26. Mašínové především nezvládli své mládí a popularitu svého otce, kterému se chtěli vyrovnat. Naneštěstí se jim uzavřeli hranice a oni pojali za vrchol svého boje dostat se na "západ" ať to stojí, co to stojí. Sami se jistě nepovažovali za hrdiny ale nikdy by to nepřiznali veřejně. Berme je jako "smutné hrdiny" na které se brzy zapomene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OU-buď vynechte "se" nebo platí "uzavřely".

      Vymazat
    2. Hovado opravilo gramatickou chybu a tím svůj příspěvek vylepšilo.

      Vymazat
    3. 23:11-vylepším to ještě jednou. Mohu za to já "hovado", že vrazi Mašínové nebyli USA vydány justici v ČSR? Jen jsem se snažil o sondu do "juniority" Mašínů.

      Vymazat
  27. Pták Stehlík určitě připraví scénář pro audiovizuální pořad, který se bude prezentovat v muzeu. Ukáže, jak rychle podříznout spoutaného policistu/esenbáka nebo jak vykrást auto s transportem peněz. Možná, že si tyto akce budou moci zkusit návštěvníci na figurínách. Jak čtu diskuzi, žije mezi námi dost demokraticky uvažujících občanů, kteří s radostí toto muzeum navštíví a přivedou své děti nebo vnuky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na otevření muzea by měli pozvat syna pana účetního. Zavraždili ho tito hrdinové pro peníze a zbraň, kterou neměl ani nabitou, ale povinně ji sebou musel vozit. Dané částkou, kterou převážel.
      Ocenil ho zloděj Topolánek. Do premiérského křesla zasedl s dluhem bankrotující firmy 2 mil. a po 2 letech mu při rozvodu dohledali majetek za 200 mil. v plusu.

      Vymazat
  28. Mašíni jsou vrazi. Ubozí špinaví vrazi. O opaku mě sotva kdo přesvědčí. . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z těch hajzlů už chcípl, toho už má boží spravedlnost. Toho druhého je třeba chytit, omámit chloroformem a ...............

      Vymazat
  29. Jsem nadseny z Muzea. Konecne.
    Vrcholna sin by mela byt sin kde Masin nozikem podrezava policajta, idealne by to bylo vyvedene animovanymi voskovymi figurinami, krev z podrezaneho krku by mela strikat az do prvnich rad, chropteni umirajiciho by melo byt v Dolby, pach krve lze jiste replikovat,
    Ale na tohle jsou radoby intosi kratci.

    OdpovědětVymazat
  30. Ještě lepší kandidát na medaili:

    "Podle svých slov dlouho bez cíle bloumal po městě. Nakonec ho zaujal úzký dům v Bělehradské ulici. Líbilo se mu, že na patře je jen jeden byt. Oběti si vybíral podle seznamu u zvonků. Volil ty byty, kde byl titul, protože podle něj byla větší šance, že v nich bydlí komunista."

    Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vrah-jaroslav-maly-0nh-/krimi.aspx?c=A161010_141753_krimi_cen

    OdpovědětVymazat