Reklama

.

.

pondělí 3. dubna 2017

Plusy a mínusy pro kandidáta na prezidenta pana profesora Drahoše


Jiří Baťa
3. 4. 2017
Nerad bych, aby můj článek vzbuzoval dojem, že se nějaký způsobem snažím dehonestovat kandidáta na post prezidenta, pana profesora Jiřího Drahoše, ale stejně jako o něm bude řada jeho sympatizantů a podporovatelů pět „ódy na radost“, tedy většinu jen kladné a pozitivní charakterové rysy, není od věci se zabývat, resp. poukázat na vlastnosti z té druhé strany – negativní. Na některé z nich jsem již na NR poukázal ve svém předchozím článku „Kdybysem to věděl, tak...“, avšak není to zdaleka vše, co se ještě k jeho osobě, coby kandidáta na prezidenta, váže.


Jak vyplynulo z rozhovoru, který dal pan profesor sobotnímu PRÁVU, čistě z mého hlediska nemohu souhlasit s několika (resp. většinou) jeho názory a postoji. Nakolik se ztotožní i čtenáři, nechávám na nich. Pan profesor Drahoš svým názorem, že kvalifikace vědce nebo vědeckého pracovníka je docela dobrá i na funkci prezidenta republiky mi přijde jako poněkud nedomyšlené a nadsazené sebevědomí. Tím, nechci říct, že by jako takový na post prezidenta neměl, ale již ta jistota, že k tomu má jakési „pracovní“ předpoklady, je hodně neopodstatněná. Již několikrát jsem v jeho názorech zaregistroval jistou pochybnost a to v tom smyslu, že mu chybí politická zkušenost a přehled, jakkoliv to pan profesor dementuje poukazem na svou manažerskou činnost, ve které se „také“ setkával a jednal s politiky. To nepřímo souvisí s odpovědí na dotaz, kdo bude v jeho expertním týmu. I v tomto případě pan profesor nepočítá s podporou nějaké politické osobnosti, ale spoléhá na lidi mimo politiku i mimo byznys. Tak bude v jeho tým např. astronom pan Jiří Grygar, egyptolog Miroslav Bárta či pan Dalibor Dědek. Zda to lze považovat za klad či mínus, posoudí až samotní voliči.

Pozoruhodná a ne zrovna sympatická je jeho odpověď na otázku PRÁVA, zda se chce distancovat od tzv. „pražské kavárny“. Pan profesor se k tomuto pražskému uskupení elit vyjádřil, cituji: „ Pojem „pražská kavárna“ neuznávám, je to výmysl, který má lidi poštvat proti sobě“. Pan Drahoš ale jaksi zapomněl, že jsou to právě příslušníci „pražském kavárny“, kteří se výrazně distancují, vyvyšují a tím i rozdělují občany, čímž de facto dochází následně k vzájemnému štvaní.

Pan profesor Drahoš je také příznivcem a podporovatelem severoatlantické aliance, tedy NATO. Jeho názor je, že bychom měli rozhodně zvýšit výdaje na obranu tak, jak jsme se zavázali v rámci NATO. Vzhledem k tomu, že velká část občanů je názoru, že bychom měli z NATO vystoupit a vytvořit svou vlastní výkonnou armádu, nejsou slova pana profesora zrovna potěšitelná.

O panu profesoru Drahošovi je známo, že nikdy nebyl v KSČ, ani v jiné politické straně. Proto je se zájmem očekáván jeho názor, jak by postupoval v případě, kdyby jako prezident měl jmenovat vládu s účastí KSČM. Pan Drahoš nechce „spekulovat“, protože může časem dojít k nějakému posunu, ale už dnes říká, že v současné chvíli by vládu s účastí KSČM nejmenoval. Jistě je to postoj de facto taktický, protože dnes, pokud by se k možné účasti KSČM ve vládě vyjádřil pozitivně, by mohl hodně ztratit právě od těch, od kterých může očekávat podporu.

Je však smutné, že pan profesor papouškuje známá tvrzení pravicových politiků, že se KSČM dostatečně a důrazně nedistancovala od některých věcí, které se tehdy stalo. Možná ano, možná dostečně ne, je to věc názoru. Zajímavý je však jeho názor, že ve stanovách KSČM je napsáno, že je to demokratická strana, což mu prý ale prostě vadí. Z toho lze vyvodit, že KSČM nejen za demokratickou nepovažuje, ale zřejmě ji (aniž by to vyslovil) stejně jako pravičáci a antikomunisté, považuje za stranu extrémní nebo fašistickou.

Na připomínku PRÁVA, že pan profesor podepsal známou výzvu „Vědci proti strachu a lhostejnosti“ na podporu řešení migrace a také, že se fotil s německou kancléřkou Merkelovou, se pan profesor důrazně ohrazuje s tím, že toto nařčení jako neopodstatněné odmítá a jako přirozený pud sebezáchovy doporučuje lidem, kteří jej z těchto věcí podezřívají, aby si prý zmíněnou výzvu přečetli. Připomíná, že je tam vícekrát konstatováno že výzva nezlehčuje rizika migrace a apeluje na politiky, aby nezneužívali téma cizího neštěstí k získávání laciných politických bodů. Nevím, zda nás pan profesor považuje za negramotné a schopnosti logického myšlení, ale ačkoli jsem výzvu četl tak nemohu říct, že by se v ní jednoznačně a objektivně hovořilo o všech zvláště nebezpečných aspektech, které s migrací souvisí. Brnkat na strunu lidského neštěstí není od pana profesora zrovna patřičné, protože odpůrci migrace se jasně vyslovují v tom smyslu, že jedna věc je lidské neštěstí v důsledku válečných událostí v zemích, ze kterých imigranti přicházejí, jiná věc jsou jednak ekonomičtí, ale také naverbovaní a předem uplacení uprchlíci, kteří mají k lidskému neštěstí často dál, než my tady v Česku. To, že ve Výzvě není, v souvislosti s migrací také poukázáno na reálné nebezpečí terorismu a skrytá, ale až příliš zřejmá islamizace Evropy jako hlavní nebezpečí jak pro nás, také celou Evropu, je zřejmě panu profesorovi jedno. Pokud však politici sbírají potřebné body za to, že toto nebezpečí vnímají a akceptují a že se proti Evropskou unií řízené imigraci vzpírají, je z jejich strany vnímáno jako zcela mimořádně pozitivní. Pozitivní ze strany profesora Drahoše je jen to, že si je vědom a také na to upozorňuje, je velký problém náboženství a civilizační střet. Ovšem to, že to zmiňuje ještě vůbec neznamená, že se Výzva neuchyluje k podpoře migrace jako takové, než že by se snažila ji negovat a bránit jejímu pokračování.

Z mého pohledu pan profesor asi jen stěží bude mít podporu občanů na jeho odpověď na otázku, zda bude pro nebo proti zrušení protiruských sankcí. Pan profesor je totiž věcně přesvědčen, že zavedení sankcí bylo správné. Ti kteří jej zavedli by měli posoudit, zda se něco změnilo a zda Rusko splňuje podmínky pro jejich odvolání. Tento jeho postoj jen dokazuje, jak málo toho pan Drahoš o politice ví, nebo se jen snaží získávat kandidátské body od té prozápadně a protirusky orientované části občanů, jím samotným odmítanou tzv. „pražskou kavárnou“.

Podobný negativní postoj zřejmě zaujmou občané i k jeho odpovědi na otázku, jaký má názor na vyrovnání se s církví. „Jsem zastáncem toho, že když někdo něco ukradl a zloděj byl nakonec zjištěn, pak se má ukradený majetek vrátit. Jsem proto přesvědčen, že vyrovnání s církvemi je správné“. Nejsem si vůbec jistý, zda tento názor budou občané akceptovat, až půjde do tuhého, tedy k volbě prezidenta. Domnívám se, že tento jako i další názory pana profesora hodně vybočují z názorů přijatelných pro většinu občanů. Už je ve zkratce několik málo postřehů na názory pana profesora, které podle mého názoru, budou občané jen těžko akceptovat. Např. jeho souhlas s Centrem proti terorismu a hybridním hrozbám, o kterých se domnívá, že se kvůli nim strhla nesmyslná kampaň.

Pořádným vykřičníkem je však jeho názor na již výše zmíněné NATO. Pan profesor Drahoš si totiž „nedovede českou bezpečnost představit bez zajištění naším členstvím v NATO. Je tam prý „navíc“ náš člověk, pan generál Pavel, takže pokud by vedení NATO dospělo k názoru, že tady mají být umístěna vojska NATO, pak bych o tom jako prezident vážně přemýšlel!“ Myslím, že s uvedenými názory, resp. odpověďmi bude mít kandidát na prezidenta pan profesor Drahoš značné problémy, aby nás občany o své kandidatuře na post prezidenta přesvědčil. Pokud nás něčím přesvědčí pak jen tím, že kandidatura pana profesora Drahoše zřejmě nebude to „pravé ořechové“. Těch nestravitelných třešniček na jeho kandidátském dortu je až příliš a ne všechny jsou ozdobou jeho jinak významné osobnosti.

61 komentářů :

  1. Někde je informace,že v KSČ pan Drahoš byl.
    Jako prověřená osoba,bylo mu dovolena praxe v zahraničí.Pak je důležitá jedna věc,kdyby nebyl horlivým zastáncem USA demokracie v životě by se nedostal na tak důležitý post AV.Pro mne je to jen osoba,ze špatným myslením,bezcharakterný karierista.

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že zemanovci mají trochu bobky z tohoto kandidáta. Hned jak se o něm začalo před týdnem mluvit, tak se vyrojio plno článků, které ho chtějí ukázat v něgativním světle.
    To je nejlepší důkaz, že je to možná reálný protikandidát proti Zemanovi a jakmile se dostamne do druhého kola, tak nad Zemanem vyhraje.
    proptpo je potřeba ho špinit a plivat po něm - od Ovčáčka až po tady ty všechny spisovatele na NR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:49 pokud mají " zemanovci ", trochu bobky, jak by jste potom definoval chování " havlovců ", kteří už se nestydí snížit k takovým stupidním argumentům, že president sleduje dětské porno. A to je ještě poměrně daleko do voleb ?

      Vymazat
    2. Co je na tom stupidního,vždyť se k tomu sám přiznal a ještě se tím chlubí!

      Vymazat
    3. 15:35
      Další bezduchej tydýt!!!!

      Vymazat
    4. Ale di ty,to sji povídal taky o Horáčkovi, že má Zeman bobky a budeš to povídat i o tom třetím, který nastoupí, až se zjistí, že starého Drahoše novým kouskům nenaučíš. Bobky máte akorát vy a proto si pořád v lese hlasitě vesele zpíváte, jakože se nebojíte.

      Vymazat
    5. Áha Gregory 12:49 promluvil...

      Vymazat
  3. 12:49
    JandoPutno, reálný kandidát u slušných Čechů nemůže být člověk, který je v jedné partě s Putnou a Romancovem. Reálným kandidátem může být tak akorát v očích Jandova pornokomanda a přidružené pražské teplárny.

    OdpovědětVymazat
  4. V šedesátých letech minulého století vedl Československou akademii věd jistý Otto Schwarzenberg. Za jeho vedení tato instituce zaznamenala mnoho úspěchů. Zřejmě, kdyby tento pán dnes žil, nesahal by mu Drahoš ani po paty. Ovšem nevím, zda byl dotyčný Schwarzenberg nějak příbuzný s tím naším. To je fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 13:33
      Na toho pána si nevzpomínám,ale jen vím,za komunistů,to musel být věrný komunista,po sametové,zase věrný kapitalista.

      Vymazat
    2. No Havel nebyl prý za komunistů taky věrný komunista...

      Vymazat
    3. 17:11
      Ne,opilec Havel byl jen velmi věrnej UDAVAČ!!!!

      Vymazat
  5. Řekl bych, že velmi pěkně a výstižně vše popsal Erik Best a není zapotřebí k panu Drahošovi nic více dodávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přeci.Jsem šokována osobou prof.Drahoše.Vše mele kolem dokola,ty fráze znají i děti.Nenapsali mu náhodou kavárenští povaleči tahák ve větách holých?

      Vymazat
  6. Pan Baťa se pohybuje po slalomové trati: rád by "jinak významnou osobnost" Jiřího Drahoše dehonestoval, ale zároveň by byl nerad, kdyby to tak lidé chápali.
    Metoda "chytrá horákyně"....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není model "chytrá horákyně". Pan Baťa prostě kladně hodnotí Drahoše na poli vědy, ale dokládá jeho neadekvátnost pro pozici prezidenta ČR. Jednoduché.

      Vymazat
  7. Je srandovní sledovat, jak Zemanovi stoupenci kvičej při každý zmínce o panu profesoru Drahošovi.
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baťa napsal velkou řadu konkrétních argumentů, kterým jsi ty, b.be, kontroval stupidní větou o kvičení kohosi. Buď argumentuj, nebo neobtěžuj diskuzi svou hloupostí.

      Vymazat
    2. No já na tobě hňupe ve 13:39 žádnou srandovnost nevidím, leda, že už jsi sám posranděnej. Sám kvičíš, jako zařezávané podsvinče, až to s tebou mlátí ode zdi ke zdi, kámoši vítače čmoudů !

      Vymazat
    3. No jo, funguje to.

      Vymazat
    4. Funguje, máš pravdu. Stačí pár slov o panu prezidentovi Zemanovi a Drahošovi vítači slimáků kvičí jako podřezávaná prasata.

      Vymazat
  8. 13:39
    Je srandovní že dementní havlobanderovskej odpad komentuje vše....hlavně pořád a zbytečně!!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  9. I pan Drahoš si musí být vědom,že mu proberou a properou i spodní prádlo.Právě tuto možnost dovoluje přímá volba prezidenta.Zatím co jsem zaznamenal,tak je zastáncem utečenců,zastáncem NATO,zastáncem dosavadního řízení EU.Co je víc smutné i za jeho řízení AV,upadá celkově studium na vysokých školách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi zas plácnutí do vody. Jak jste přišel na to, že celkově upadá studium na vysokých školách?
      A jak s tím souvisí AV? Tady jste si malinko pomotal pojmy.

      Vymazat
    2. 15:16
      A jak jsi přišel na to,že neupadá????

      Vymazat
    3. Vidíš, že bych někde napsal, že neupadá?

      Vymazat
  10. K šancím Jiřího Drahoše:

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Zdenek-Zboril-Pohreb-Very-Spinarove-byl-protestem-proti-soucasnemu-svetu-Ty-reci-o-demokracii-uz-se-lidem-prejedly-482111

    OdpovědětVymazat
  11. Máte strach, Zemanovi komunisti a náckové. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:00
      Z bejvalýho zasložilýho komusnisty Drahoše a zlodějskýho veksláka Horáčka???
      Ty seš zase vožralej jak zákon káže ty havlobanderovskej vožungře!!!!!:-D

      Vymazat
    2. 15:04
      Aha, a on Zeman komunista nebyl? Nebo se o tom prostě nemluví?

      Vymazat
    3. Nejlíp bylo v této republice za Husáka !


      Předměstí Stockholmu Rinkeby obývají z 90 % problémoví migranti z Afriky. Původní policejní stanice navržena pro Švédy musela být zrušena, na jejím místě vzniká za přísných bezpečnostních opatření malá policejní pevnost pro 250 policistů. Náklady na stavbu asi 40 miliionů dolarů. Komunita čítá 15 tisíc, tzn. jeden policista na 60 obyvatel (pro srovnání Chicago ma jednoho policistu na 270 obyvatel). Úřadovna bude mít neprůstřelná skla, zdi zesílené ocelovými pláty a bude ohrazena ploterm patrně nabitým elektřinou.

      Ale objevil se nečekaný problém. Nikdo z převážně bílých policistů nežije v místě, musí tedy do práce jezdit. Auty jezdit nechtějí, protože jim je místní kradou a ničí. Veřejná doprava je příliš nebezpečná. Zvlášť pro ženy, kterých je v policejních službách plno. Zdá se tedy, že policisty bude do práce a z práce vozit zvláštní, opancéřovaný autobus se zatemnělými skly.

      Multi-kulti obohacení prostě není nikdy dost.

      Zdroj: http://www.zerohedge.com/news/2017-03-24/swedes-begin-constr...

      Klasifikace: polit.korekt

      Vymazat
    4. 15:00-Dovoluji si oponovat(pokud ten výraz
      znáte).Vaše prohlášení o komunistech a také
      náckách se hodí maximálně na tu havloidní
      kavárnu.Právě Vy a Vaši hacloidní kanarádi
      totiž lidi škatulkujete podle názorů.To
      byla vždy zbraň totalitních režimů.Jinak
      je pan Drahoš pro mne nevolitelný z toho
      důvodu,že se už stačil urážlivě navézt do
      občanů tohoto státu.Přímá demokracie je
      snadno manipulovatelná,ovšem v případě
      účasti pana akademika v přímé volbě,jako
      kandidát,nic takového nehrozí.Takže když je přímá volba při jeko účasti je to docela
      irelevantní.Zkrátka akademik.
      Petr Majevský

      Vymazat
    5. Když to budou Drahošovi zaslepení fandové stavět tak, že ostatní označí za komouše či nácky, tak to má Zeman automaticky vyhrané. Lid nemají rádi demagogy a blbce. Taurus

      Vymazat
    6. 15:00 mas pravdu, moc se bojime, bojime se ze chcipnes driv, havlovska zrudo, nez budes obesen za vlastizradu. Tez se bojime ze Drahos nejak, treba chcipnutim, utece trestu za vlastizradu tim ze vuta teroristy a dela z Cechu poddane NATO a EU.

      Vymazat
  12. 15:08
    Zeman byl za komunistů rok v Západním Německu????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:18
      Tak byl ten Zeman u komančů nebo nebyl?

      Vymazat
    2. 15:31
      Bavime se o Drahošovi,tak to nezamlouvej Zemanem.
      Drahoš byl kádrová rezerva jak vyšitá!!!!!

      Vymazat
    3. Zeman byl u komoušů od jara do podzimu 1968. Ale tomu ti antikomunističtí nedospělci asi nebudou rozumět. Leo

      Vymazat
  13. Toho člověka může volit jen nepřítel českého národa !! Je to vítač a západní poskok !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....kariérista,agent STB ,kterému se umožnil před r.89 pobyt ba Západě,Jeho CSc schvalovalo min.OV KSČ,,tam se vyznával k lásce ke KSČ a SSSR!Je to nyní i podlá vítačská myš!

      Vymazat
  14. Je mi líto, ale já žádný plus u toho vítače nevidím. Jen samé minusy.

    OdpovědětVymazat
  15. No jo, pan profesor Drahoš mě dost baví...

    OdpovědětVymazat
  16. Drahoš a Dluhoš - veselá parta excentrických klaunů,

    OdpovědětVymazat
  17. Milý pane Bárto, nevím,co vás vedlo k hanobení pana profesora. Snad jste se pokusil ovlivnit jeho volbu. vaše argumenty nemohu přijmout, zejména ten o nedostatku politické zkušenosti. podle mého názoru, má nejvíce politických zkušenosí pan Marek Benda, ale promiňte toho bych nikdy nevoli.

    OdpovědětVymazat
  18. Kdo se dostal do popředí státu,institucí.přeci židé,tak jak to je s panem Drahošem.

    OdpovědětVymazat
  19. No, já bych Drahoše nepodceňoval a klidně řeknu, že strach mám. Z toho aby nevyhrál.
    Určitě bude těžit z respektu který u nás akademici a profesoři požívali. Že dnes to jsou to věsměs pouze šašci skákajíci jak kdo platí a ochotní se propůjčit k čemukoliv si stále valná část společnosti neuvědomuje.
    Jeho visáž seriózního vzdělance, který nás jistě bude "důstojně reprezentovat" a "nebude rozdělovat národ" může mnoho lidí oslovit.
    Že je od samého počátku, pečlivě připravovaný a finančně zabepzečený je již nepochybné. Ovšem stále se neví kým...Je na zemanovcích, aby to včas odhalili.
    Jeho odpudivé názory jsou přímo ukuté v pražské kavárně, která se s mediální frontou s ČT v čele přetrhne aby ho na hrad dostala. Je to nebezpečný podvodník.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kývač směrem k NATO a EU to určitě je. Byla by ot politická katastrofa a navíc určitě procvičuje, jak elegantně klást věnce. K blbostem a urážkám husitů a odbojářů, které kolem sebe šířil Schwarzenberg asi také neklesne, takže Zeman to bude mít o něco těžší. Na druhou stranu M.Z získal za léta prezidentování dost příznivců. Bude to napínavé. Horší je, že nemáme koho volit do parlamentu, a to je malér. Leo

      Vymazat
  20. Já se nechci zabývat ani plusy ani mínusy kandidátů na kandidáta na prezidenta republiky. Samozřejmě většině, zejména pravicových partají a je zřizujícímu kapitálu, bude vyhovovat člověk z "elit" vědeckých: Nerozumí ničemu, než molekulám a nebude do toho kapitálu kecat a když mu na tu jeho vědu přihodí pár drobných, bude mít ústa zcela zabetonovaná a naopak bude kapitál velebit, jako spasitele Česka - ve skutečnosti ovšem svatého v daňových rájích. Když si vybereme nějakého klauna za prezidenta, kapitál má zase vyhráno. Šašci na podiích budou opěvovat krásy kapitalismu a doporučovat rodinám střídmost a starým brzkou smrt. Také veksláci, karbaníci, to jsou opraví básníci přes finance, šup s nimi na Hrad, kapitál jim přihraje pár žetonů, že nebude na přídavky na děti? - no tak proč je máte, když je nemůžete uživit? Co takhle doctor medicinae universae? Ten přece by uměl léčit chorý a vymírající národ - ale hlavně se v kampani zviditelní a prospěje to jeho soukromé ordinaci - jen se budou penízky sypat - a jeho návrh coby prezidenta: platit, platit a platit, lidští moulové! Zdraví je kapitál a ten vždy byl na prodej!
    A tak kdo mi zbývá - Zeman. Ne že bych s ním ve všem souhlasil. Ale už to unizóno útočení českých politických šašků (až na malé výjimky), snad celého kapitálu, soc. dem. se Sobotkou, TOP 09 ... - TA JEDNOTA SOBOTKY S KALOUSKEM V TÉTO VĚCI - TO JE VÍCE NEŽ NÁPADNÉ A URČITĚ NE NÁHODNÉ: zEMAN MUSÍ Z KOLA VEN, JINAK NEBUDEME MOCI TAK BLAHODÁRNĚ PRO NAŠE KAPSY KRÁST - PŘÍMO KŘIČÍ PROTIZEMANOVSKÉ AGITKY. A že se k tomu přidává tzv. umělecká retrogarda? Vždyť ta je živa z kapitálu, tak se musí kapitálu zavděčit svými pouťovými atrakcemi!
    OBČANE POZOR, TAM KDE SE SPOJUJE PRAVICE S TZV. LEVICÍ, JE ZCELA NEPOCHYBNĚ LEVOTA (PRAVOTA). ZCELA URČITĚ JDE O PODRAZ NA OBČANA!!! NEVOL NIKDY PODLE JEJICH RADY, SPOLHNI SE JEDNOU NA VLASTNÍ ROZUM!

    OdpovědětVymazat
  21. Prof.Drahoš podporovaný TOP 09, STAN - Gazdíkem je nevolitelný.
    Jediným kandidátem slušných lidí je dosavadní prezident M. Zeman i přes své chyby.
    Osoby nepřátelské lidu z tzv Pražské kavárny existují a nikoliv že nikoliv, jak tvrdí asi jejich obdivovatel pan profesor.
    Zeman by měl vyhrát v 1kole. Všichni dosavadní známí kandidáti mu nesahají ani po kotníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost bylo Zemana.
      Jediným kandidátem slušných lidí je Jiří Drahoš i přes své chyby.

      Vymazat
    2. 21:13
      To máš z vlastní kedlubny nebo ti to při dýmce míru do palice naládovali JandoPutnovo duo????

      Vymazat
    3. Díky za pravidelný zdroj smíchu a pobavení, který přichází do těchto diskusí, aby nás zhumorizoval. Mám na mysli onoho anonyma 21:13 s jeho pitoreskním zvoláním propagujícím budižkničemu Drahouše. Chcete-li elegantního prošedivělého brýlatého seriózního kladeče věnců a loutku v cizích rukou, volte toho pitomu Drahouše. ;-D) Smíchu zdar.

      Vymazat
  22. Voliči jsou snadno manipulovatelní. Zvolte mě prezidentem. Drahoš

    OdpovědětVymazat
  23. Opravdu se bojime, toho ze havlovci vcetne Pepka a Drahose utecou bez trestu za jejich vlastizradu, vitani, dobrosracstvi

    OdpovědětVymazat
  24. ten pán jse vyjádřil hlavně žádná referenda lidi jsou prý zmanipulovatelní kavárnický poskok a vítač

    OdpovědětVymazat
  25. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Spadly-z-nej-i-slipy-Povazuje-obcany-za-hlupaky-a-pohrda-jimi-Mame-pro-vas-zasadni-sdeleni-o-Jirim-Drahosovi-Promlouvaji-Schwarzenberg-Filip-Gazdik-Keller-ci-Okamura-482217

    OdpovědětVymazat
  26. Akademie věd je strukturou novodobá církev.
    Anti cena ,, Bludný balvan ,, jasně dokazuje hloupost našich špiček intelektuálů.
    Sami ovšem při honu na poslední částici hmoty bloudí...https://youtu.be/AOVViLoO0vk

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní 3. dubna 2017 21:13
    „Dost bylo Zemana. Jediným kandidátem slušných lidí je Jiří Drahoš i přes své chyby.“
    Stručné a hloupé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 4:34
      Právě ty jeho chyby se pak přetaví na velký problém.

      Vymazat
  28. Drahoš?To by byl podobný ksindl,jako na Slovensku vlastizrádce Kiska.

    OdpovědětVymazat
  29. KSČM nemůže nikdo (ani pravičáci!) považovat za fašistickou stranu! Fašistická ideologie je ultrapravičácká doktrína! A jak známo, komunismus je extrémní levicové učení... Někdo nám tu vytváří nejedlý dort pejska a kočičky.

    OdpovědětVymazat

Reklama