Reklama

.

.

pátek 21. dubna 2017

Řeč Lenky Procházkové 19. 4. před Senátem, který měl projednat její nominaci do Rady ÚSTRu.


Lenka Procházková
21.4.2017

Vážené paní senátorky, vážení pánové senátoři,

každý národ potřebuje znát své milníky i omyly.

Jako pamětnice minulého režimu a jako vnučka účastníka odboje popraveného gestapem cítím, že je nutné zkoumat a analyzovat příčiny a způsoby likvidace svobody člověka, ať už se jedná o druhou republiku, protektorát nebo o období 1948 až 89.


Dosavadní práci Ústavu, který se tímto ze zákona zabývá, znám převážně jen z veřejně dostupných zdrojů a ty informace jsou mnohdy rozporuplné. Signatáři otevřeného dopisu, ve kterém varovali senát před mým zvolením do Rady, tvrdí že ústav je v krizi. Krize je příležitost. Příležitost ke změně. To vyžaduje debatu, na kterou jsem připravena.

Od chvíle prezidentovy nominace jsem přemýšlela o tom, jakým přínosem pro Radu budu, pokud mě zvolíte. Když jsem si prostudovala náplň práce jednotlivých oddělení, jako spisovatelku mě zaujal odbor publikační činnosti a oddělení výstav a vzdělávání. To je činnost, které rozumím nejen jako autorka a vysokoškolská pedagožka, ale i jako účastnice a organizátorka seminářů.

Mým celoživotním tématem je pražské jaro. Ve výročním roce 2008 jsem uspořádala a moderovala v NK cyklus veřejných přednášek, v nichž vystupovali pamětníci a odborníci a chronologicky jsme zmapovali ten vývoj od tzv. Strahovských událostí, přes sjezd spisovatelů až k činu Jana Palacha a k počátkům normalizace. Celý cyklus natáčel pro archív štáb Českého rozhlasu. O Janu Palachovi jsem napsala dvě knihy, ta první je dokumentární, spoluautorem byl Jiří Lederer a vyšla v samizdatu. Tu druhou jsem zpracovala jako román, abych příběh mého nezapomenutelného vrstevníka přiblížila mladším čtenářům. V knížce se zabývám i Vysočanským sjezdem, což je téma dnes poněkud opomíjené. Domnívám se, že neprávem. Proč mladé lidi neinformovat o statečnosti tehdejších delegátů, kteří se napříč okupovanou republikou sjeli do Prahy a organizovali odpor proti invazi včetně celostátní generální stávky? Étos pražského jara neskončil podpisem Moskevských protokolů,

pokračoval listopadovou stávkou studentů a i v normalizaci, kdy sta tisíce lidí sice neprošly kádrovými prověrkami, ale prošly zkouškou pravdy, když odmítly uznat invazi za přátelskou pomoc a raději se daly vyhodit z práce a šikanovat. Étos pražského jara se nevztahoval jen na reformní komunisty, jak je dnes zjednodušováno, byla to univerzální hodnota. Mnoho rodin dodnes opatruje zažloutlé výtisky novin a časopisů z konce šedesátých let, v nichž publikovali později zakázaní autoři.

Každý národ potřebuje znát milníky, na které může být hrdý. A pražské jaro k nim také patří. Pokud mi pracovníci ÚSTRu ve svém dopise senátu vytýkají větu z nějakého projevu, že pražským jarem vstoupili Češi do mezinárodního dialogu, jak zachránit svět, pak jsou asi příliš mladí na objektivní pohled. Zkoumat dějiny sine ira et studio tedy bez hněvu a zaujatosti dokáže asi málokdo. Člověk není robot. I mně se zvedl žaludek, když jsem pro potřeby televizního pořadu o mém tátovi odtajňovala v Achivu bezpečnostních složek materiály operativy včetně telefonních odposlechů, které měly sloužit k přípravě politického procesu s Janem Procházkou – protagonistou pražského jara. Je prospěšné tyto estébácké metody zkoumat, analyzovat a zveřejňovat. Současně je ale nutné dávat je do souvislostí s tím, proč byly užívány a co, koho a jaké myšlenky měly dehonestovat. Někdy mi připadá, že pražské jaro je na indexu pořád.

Kladu si otázku proč.

Další téma, které si zaslouží zájem badatelů, je druhá republika. S normalizací ji spojuje statečnost některých a zbabělost jiných. Nevím, zda byla probádána a zanalyzována mediální štvanice na Karla Čapka.

Každý národ potřebuje znát své milníky.

Pokud mě zvolíte za sedmého člena Rady, pokusím se iniciovat bádání na téma vliv médií na likvidaci demokratických režimů. A jsem si jistá, že těch zanedbaných témat je celá řada. To je zhruba vše, děkuji za pozornost a budu ráda za vaše otázky.



Pozn.: Žádnou otázku mi nikdo nepoložil a ani rozprava se nekonala. V tajném hlasování jsem v prvním kole získala 15 hlasů, ve druhém (dalšího dne) 10 hlasů.

68 komentářů :

  1. Bojejí se jí, jako čert kříže. Doslova. Je černým svědomím chartistů, kteří se nechali zkorumpovat, kteří zblbli a kteří nalezli do americké imperiální zadnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:36
      Kdo jste Vy a za koho mluvíte, že nemáte ani odvahu se podepsat?

      Vymazat
    2. Ano je to přesně tak. Ale změny už se dějí, kdo nepřevlékne včas kabát a nepřestane lézt do prdele vojenskému průmyslovému komplexu USA skončí na smetišti dějin a možná i ve vězení. Je to vidět v celé Evropě, jak národní zájmy začínají vystrkovat růžky. Trump dobře plní úlohu na jejich postupný odpis - je to velmi komplikovaný manévr, zvláště když vezmete inteligenci a myšlení průměrného Američana.

      Vymazat
    3. Pane Kopecký, hluboce se klaním a smekám pomyslný klobouk, před vaši neskutečnou odvahou. Obdivuji vás, je to neskutečné gesto, takhle vystoupit. Děkuji !!!!!!!

      Vymazat
    4. Pane Kopecký,
      zde není podstatné jestli se dotyčný, jako většina diskutujících, již opět bojí podepsat, ale zda to , co píše, je pravdivá informace, či ne.
      (Jak Vám již někdo přede mnou naznačil.)
      A bohužel pro nás, je to 100% pravda.
      Pavel p

      Vymazat
    5. 18:48 Pavel p.

      Nesouhlasím. Je to paušalizující hloupý žvást.
      Jakým právem chce nějaký anonym šmahem posuzovat svědomí několika stovek lidí ("černé svědomí chartistů")? Je to jen čirá neomalenost ignoranta, který si tu kompenzuje bůhvíjakou frustraci.
      JK

      Vymazat
    6. Tady 18:15.Pane Kopecký, jdu se dívat na duchaplný seriál "ULICE". Předpokládám, že je to mnohem větší přínos, než diskuse s vámí. HOWGH.

      Vymazat
    7. Havlisto Kopecky, mas hezkou prezdivku, podvodniku
      Pojd se setkat, proverim tve prave jmeno

      Vymazat
    8. Senátoři z jako levicové ANO, ČSSD a pravicově jinak delegované komunity (ODS, KDÚ-ČSL, TOP09, nestraníky) dříve odhlasují do USTRu Mašíny, nebo jejich uctívatele, než někoho kdo opravdu celým svým životem a prací bojoval za právo a demokracii.
      Volič-Vilč

      Vymazat
    9. Jak jsem již napsal v předešlém článku .Senátoři,styďte se!Vaše černé svědomí vás dožene!70% vás,se bojíte čestné,nebojácné,pravd umluvící PROCHÁZKOVÉ LENKY!Jsem šťastný,že jsem vás nikdy nevolil!Jste spolek 15%trafikantů,žijící na úkor nás,daňových poplatníků,tudíž neplatný spolek starých sráčů,kteří si neváží ani sami sebe.Za deset let díky vám ,se děti budou učit zcela jinou historii národa a to historii lži!A to i díky vám!František

      Vymazat
    10. Jane Kopecký ze 17:46 přijde mi, že 17:36 netvrdí, že za někoho mluví a důvody proč se nepodepisovat mohou být racionální. Například, je přípustné vystavovat své blízké nepříjemnostem bez jejich souhlasu? Nezkoumal jsem, jak je při případné registraci ověřována identita, nevím, do jaké míry je uváděné jméno věrohodné. Já se nikde neregistruji z principu, když stačí být v databázích našeho roztomilého státu. Kam se jeden může dostat prostřednictvím jiných databází ví jen Bůh, možná i někteří svatí. Odvahu si rezervuji na důležitější věci než je diskuze na NR, kde hostem třeba už od zítřka ani nebudu. Zdravím

      Vymazat
    11. 21. dubna 2017 22:16
      Naprosto souhlasím. Jde o názor a tento názor byl vyjádřen slušným způsobem. Jméno je v tomto případě celkem zbytečné.
      Václav

      Vymazat
    12. 17:27

      Pane Václave,

      to, je-li "názor", že celá početná skupina lidí někomu "nalezla do zadnice" slušně vyjádřený, není tak jisté. To je ale celkem nedůležité. To, že se neshodneme ohledně anonymity, je taky vedlejší.

      Spíš by mne zajímalo jestli s obsahem takového paušálního výroku souhlasíte, a pokud ano, proč? A pokud ne, proč?

      JK

      Vymazat
    13. Zkusím odpovědět za pana Václava a též za sebe.
      Vím, že většina zakládajících "chartistů" (ale ne 100%) byla vytvořena díky hloupému tlaku těch, kteří tehdá v dobách socialismu "vládli" a byli to v rámci jejich možností, lidé čestní a stateční.
      Později (cca od 80 roku) už to byl mnohdy výhodný způsob existence.
      Morální hodnota všech v těch dobách aktivních "chartistů" se odkryla nejpozději do 4 let od "podrazu" (= od "plyšáka", = od r. 89), kdy se dělilo "zrno od plev".
      A to na "nové pány", na "mlčící většinu" a na opětovné "kritiky" (šťouraly, disidenty, atd.), kterých bylo a je, bohužel, minimum!
      Takže jejich celoživotní či celková morální hodnota? - Mizivá!
      A někteří jsou přímo největší vlastizrádci a mnoho ostatních je velmi odpudivých!
      Např. :
      Havel !!!
      Uhde, Pithart, mladý Dientsbier, atd., atd.,..
      Výborná studie na toto téma je Mňačkova kniha "Jak chutná moc"!
      Pavel p

      Vymazat
    14. Pavle p, málo kdy se shodnu s panem Kopeckým s posuzováním politiky ale s nutnou identifikací osobní určitě. Navíc(oproti J.K.) požaduji identifikaci veřejně činné aktéry lustrací politickou a národní, aby bylo jasno, "o co jde i pro "primitivy".

      Vymazat
    15. 21:19

      Komu chybí schopnost vlastního úsudku, tomu nezbývá než spoléhat na materiály vyrobené Státní bezpečností či jinými odborníky.

      Vymazat
  2. Diví se někdo že tuhle podporovatelku komunistů smetli senátoři ze stolu?
    A těm co tu budou blekotat o tom jak je senát zbytečný spolek necharakterních sviní si dovoluji připomenout, že se do toho senátu Procházková snažila procpat přes VV. Neúspěšně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro nevychovaného idiota 17:50.
      ----
      1/ Lenka procházková na rozdíl od tebe, ty zakyslá nulo, bojovala celý svůj dospělý život proti nespravedlivému systému a zkaženým lidem. Žádnou podporovatelkou komunistů nikdy nebyla.
      ----
      2/ Ne paní Procházková, ale Věci veřejné se snažily její popularitu využít ve svůj prospěch. Ona se nikdy nikam necpe! Zato ty a tvoje zákeřné blafy musíte být tady stále. Jedna jedovatá slina za druhou. A ještě nadávky. To je tvoje parketa.

      Vymazat
    2. Pro A z 17:50h:
      Váš příspěvek obsahuje skoro všechny vady typické amíkovské manipulace.Tím je již klasicky kontraproduktivní a Vaši "zaměstnavatelé" nebudou "nadšeni".
      Pavel p
      Pavel p

      Vymazat
    3. 17:50- nedivím se, je jejich nepříjemné svědomí, i Vás.

      Vymazat
    4. Právě proto se tam snažila procpat, aby tam alespoň někdo něco užitečného dělal. Když už tu partu darmožroutů a odložených č..ků nemůžeme zrušit.
      Václav

      Vymazat
  3. Blahopřeji paní Lence Procházkové. Vstoupit do takového sudu špíny, to by ji samotné nakonec ublížilo! Vždyť ta instituce nad prostitucí historiků - to není pro lidi pravdy a cti! Nechť slouží paní Lenka dál občanům, být posluhou lži, na to máme v našem státě nepřeberně korumpovatelných spoluobčanů. Vím, že to Zeman myslel dobře, když paní Lenku do "Rady" navrhl, ale ne kvalifikovaně. Tato protiobčansky vybudovaná instituce se nikdy nemůže přerodit do pravdy a demokracie, to by bylo pro ní sebezničující. A za to krásné korupné každý blbec bude pilně hrabat, či jen hrabošit.

    OdpovědětVymazat
  4. Má to ta paní Procházková zapotřebí se do této profláklé instituce nominovat? Ona je podle mne docela čestný člověk. V ÚSTRU její prestiž u mnoha lidí, jejich příznivců klesne. A to i kdyby se tam stavěla na hlavu. Paní Procházková neponižujte se.

    OdpovědětVymazat
  5. No pokud jde o senát, tak ten je skutečně jen odpadkovým košem politických trafikantů a zcela zbytečnou a pro občany nákladnou žvanírnou. Snad ještě výraznější žvanírnou je sněmovna, kde by stačilo vrchovatě 99 poslanců. Tak v tomto ohledu má Babiš naprostou pravdu. A že tam žvaní někteří už 1/4 století, to je jistě špatným vysvědčením pro voliče - tato dvojice poslanec - volič mi připomíná film blbý a ještě blbější. Kam se podělo Čechům jejich IQ, vypláchlo jim ho pivo, drogy? Škoda. Již nikdy nebude lépe - zázraky se nedějí, jak s rozumem občanů, tak politiků, u nichž jejich "kroky" modeluje navíc to báječné korupné od lidumilných kapitalistů.

    OdpovědětVymazat
  6. Rusko zažívá zemědělský boom, který dokazuje, že trh skrývá spoustu možností pro investory, píší Financial Times.

    Poté, co v roce 2014 Západ zavedl sankce proti Moskvě, ta odpověděla kontraopatřeními, mnozí v Rusku v tom uviděli možnost pro rozvoj místních společností a perspektivy pro nahrazení importu, připomíná autor článku Neal Buckly.

    Ussurijská tajga
    © Sputnik/ Alexander Liskin
    Média: Japonsko chce pomáhat v rozvoji zemědělství na Dálném Východě
    Někteří západní analytici a investoři věřili, že kvůli tomu se něco stane. Ovšem minimálně ve sféře zemědělství byl optimismus oprávněný, stojí v článku.

    V minulém roce se Rusko stalo největším exportérem obilnin na světě. Celkový objem jejich výroby dosáhl podle FT rekordních 119 milionů tun, z toho šlo na export 34 milionů.

    Ruské společnosti dosáhly úspěchů i v jiných sférách zemědělské výroby: vnitřní výroba vepřového a kuřecího dosáhla takových hodnot, že otázky jejich importu odpadly. Kromě toho se Rusko stalo vedoucím dodavatelem cukrové řepy, objemy výroby skleníkové zeleniny v minulém roce stouply o 30% ve srovnání s rokem 2015.

    Financial Times zmiňují, že zemědělské produkty se staly druhým základem exportu v Rusku po ropě a plynu.

    Prodej pomerančů v Moskvě
    © REUTERS/ Sergei Karpukhin
    Putin: vláda RF se rozhodla pustit na svůj trh řadu tureckých zemědělských výrobků
    Rusko také aktivně využívá výhod své zeměpisné polohy — úrodná půda centrálních a jižních regionů je dostatečně blízko k exportním terminálům Černého moře. Díky nim se ruská pšenice dostává k tak velkým importérům jako Turecko či Egypt.

    Agrární sektor se bude s největší pravděpodobností dále rozvíjet, jelikož růst příjmů dovoluje farmářům vkládat prostředky do technologií a nakupovat více prostředků pro zlepšení situace v méně rozvinutých sférách agrárního komplexu.

    Například na hranici s Čínou má Rusko možnosti pěstovat sóju. Je ovšem pravda, že rozvoj tohoto směru může trvat celé roky. „Ale i bez toho ruský zemědělský boom ukazuje, že nehledě na sankce a problémy se vztahy mezi Východem a Západem, je na trhu mnoho možností," uzavírá Buckly.

    OdpovědětVymazat
  7. ustr zrusit vyzirky naroda, nic neresi!! venca havlu nechal skartovat tisice politiku kooperujicich s STB!!
    ano, I stalo se 2.4.1990 podepsan ministr vnitra judr Richard sachr!!! kopii zaslu v pripade zajmu
    boss

    OdpovědětVymazat
  8. Mě mrzí, že paní Procházková neprošla, protože ona je jedním z lidí, kteří zvedají průměrnou hodnotu morálky národa. Kdo jiný by měl být v ÚSTRu, než právě ona.

    Že dostala málo hlasů mě však nepřekvapuje. Dříve se dělala kádrová práce, dnes se dělá taky.

    Ve funkcích sedí
    jednak lidé, jejichž minulost (a jejich předků) není bez šrámu,
    jednak lidé zkorumpovaní pod nadvládou kmotrů, a ti nesnesou neúplatného člověka.

    Že „doma není nikdo prorokem“, je smutnou obvyklostí. Lidé, kteří upozorní na korupci, jsou vyhazováni z práce před zraky národa, a všeobecně přijatelným člověkem je ten, kdo je průměrný, ohebný, a nemá jiné zájmy, než obsah vlastní peněženky.
    Zvířata s lidskou podobou a inteligencí semknutá pod praporem strany, řízená zákulisně nějakým „poctivým zlodějem“.
    Každá doba má svoji „demokracii“.

    Pomalu vařená žába se nedívá na teploměr. Čte si svůj bankovní výpis a říká si: "Je to dobrý". Na víc už nemá duševní kapacitu.
    PB

    OdpovědětVymazat
  9. Soudruzi, vaše favoritka prostě nebyla zvolena. A to zcela jednoznačně, demokraticky, v souladu s Ústavou, po právu.
    Smiřte se už konečně s tímto faktem a přestaňte kvičet jak kdyby vám někdo zavraždil děcka.
    ===================================
    Jenom mazej a cenzuruj ty Dvořákův čuráku. Nic jiného neumíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kvičet? proč?
      ÚSTR má zákonnou povinnost zkoumat období totality.
      A to období bylo zákonem vymezeno od 1.10. 1938 do 5.8. 1945.
      Žádný výstup ÚSTRu z tohoto období není k dispozici. Třeba o úloze firmy KAPSCH, která pro GESTAPO dodávala zařízení na úspěšné sledování
      a vyhledávání odbojářských vysílaček v období Protektorátu B+M. Té firmy která získala od lidoveckého ministra dopravy v roce 2006 státní zakázku na vybírání mýtného na dálnicích.
      Senátoři kandidátku prezidenta skáceli.
      Bravo?!
      A tak česká veřejnost bude ochuzena o informaci, kterou by zřejmě p. Procházková otevřela.
      Hanba všem, kteří se o takový výsledek svým hlasováním postarali.
      Vyzývám vedení Senátu Parlamentu ČR, aby uvedl jmenovitě senátory, kteří byli proti kandidatuře p. Procházkové.
      T: okamžitě

      Vymazat
    2. 19:17 Nikdo nebyl přece proti, vše bylo a zůstane "přísně tajné".
      Skutečnost, že o návrhu se hlasovalo v cca 23,00 hod. mluví za vše ...
      Nic nového pod sluncem ...

      Vymazat
    3. Soudruhu 18:53, nech si té agitace ve prospěch komunistů nebo tě Dvořák vymaže právě proto, že to děláš moc dobře, penisi zatracenej.

      Vymazat
  10. Z "Žádnou otázku mi nikdo nepoložil a ani rozprava se nekonala."

    Z uvedeného lze odvodit, že i ti, kteří pro Lenku Procházkovou v 1.a 2.kole hlasovali zřejmě nenašli v sobě tu odvahu veřejně se za ní postavit.

    K "poblití" páni senátoři !!!
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem rad, Honolulu, ze jsi zpet!
    Horni dolni v inkognitu

    OdpovědětVymazat
  12. POUZE pro pani Prochazkovou !
    Vazena pani Prochazkova,
    uz jsem napsal nekolik clanku na vasi podporu a ti hemeroidi, kteri Vas sabotuji
    me ignoruji !
    Tak ted vam zdelim NARODNI HISTORICKE TAJEMSTVI !
    Prazske jaro jsem zavinil JA !

    V prosinci 67, pred sekretariatem KSC jsem rozbil zarovku nad vchodem a obsah strev vyprazdnil na rohosku pred dvermi.
    Soudruzi Komousi si pred zacatkem schuzovani ocistili boty od snehu na rohozce a potom misto zpevu Internacionali se pohadali kdo se z nich posral.

    Ty hadky byly horsi a horsi a nekonec se zacali kvuli hovnu i strilet. S prekvapenim jsem uvidel Sovetske tanky v srpnu 68. Panika me zachvatila a ja utekl pres hranice bez pasu, na ktery jsem nemel narok. (Byl jsem ministrantem u matky Bozi..)

    Jihoafricane v Rakousku me za to hovno na rohozce nakrmili, oblekli jako prince a dali letenku do Johannesburgu ZDARMA - kde me ceska emigrace z roku 48 rozmazlovala.
    Ale to uz bude brzy 50 let, a to hovno ztratilo na hodnote. Cesko je ted uplne jina zeme, nez byla drive.

    Hned jak prijedu do Olomouce, tak vas pozvu do nejlepsi restaurace a reknu vam o nejslavnesich ceskych emigrantech ve svete.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:53 - HOVNOLULU, opet jsi utekl ze cvokarne? Dr. Chocholousek te uz nalehave shanel! Pry jsi zase utekl z klece. A není jiné pomoci, nez te odchytit, zavrit a klic hodit do kanalu. Proto se bez meskani hlas u svého doktora dr. Chocholouska! Konec hlaseni!
      velitel patraci jednotky

      Vymazat
  13. 19:30... vitejte v arene rytiri.
    Budte OPATRNY. Co napisi to podepisi, ale jsou zde dva strasaci co kradou moji identitu. Jeden je Brouk Pytlik.

    Cim vice nenavisti a zasti vzbudite, zde na besede u Hurvinku - tim jste lepsi clovek.

    Vase intognito nepoznam. Chtel bych ho znat, abych nekdy nelopatoval jedy na pratelskou stranu. Take nejsem stavu poznat, pisete-li z Evropy ci Ameriky, coz je OK.
    Ozvu se vecer jdu ted plavat. Je zde horko.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:21
      Takže když Ti po pravdě napíšu, že jsi pitomoučké hovado - jsi "lepší člověk". Rádo se stalo - nemusíš mi děkovat.

      Vymazat
  14. 20:13... ty zase zavidis to, ze jsem ovlivnil dejiny Evropy
    obsahem strev, a ty to nedokazes ani nejlepsim a namahavym premyslenim.
    Jsem tvuj superiorne nedostizny priklad...
    Nemohu ti to TED dokazat detailne, jdu si zaplavat. vratim se vecer.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
  15. 20:24... Kradeni identity degraduje kazdeho pod nejpodradnejsi odpad.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ===========================================
      Na blbečka jako Honolulu je Lenka Procházková jistě moc zvědavá!
      ===========================================

      Vymazat
    2. 20:33
      To čemu ty pořád říkáš "kradení identity" (chtěl bych vidět blbce, který by stál o identitu takového kreténa jako ty?!) znamená jenom to, že si z tvé neuvěřitelné pitomosti občas někdo dělá srandu, Honolulu.

      Vymazat
    3. 20:33 - Máš recht, já se také občas podepíšu jako HONOLULU, protože mě ten človíček z Floridy sere svýma blbovinama. Taky mávám z něho srandu, jak se vnucuje tým svým málokalorickým umem.
      falešný HONOLULU - světlo na konci tunelu

      Vymazat
  16. Jako jsem si vážil spisovatele a dramaturga Jana Procházky(např.Ucho),vážím si i jeho dcery...bašata

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Lenko, žumpu nelze změnit ve studnu, ani ve studánku čisté vody. Blahořečte novému osudu, že jste do ní tou smečkou senátorských hlupáků a darebáků, nebyla po hlavě vhozena!

    OdpovědětVymazat
  18. Ale panove, 20:44 & 2039
    i kdyz nedavate najevo svuj menecenny IMBECILISMUS, tak se to pozna na dalku, ze jste nedonoseni kreteni a vyrustali jste bez vitaminu. Neni treba ze sebe delat jeste vetsimi blbce nez jste.
    nick HONOLULU
    HONOLULU vas nedosazitelny vzor, ctnosti a uslechtilosti..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HONOLULU, zase jsi mi ukradl mou poctivou identitu. Asi proto, ze ja jsem nejkrasnejsi a nejmoudrejsi a ty mi to závidíš. Musim se obratit na zdejsiho floridskeho sheriffa, aby vyhlasil na tebe hon a odchytil te jako skodnou.
      skutecny HONOLULU - posel miru, lasky a stesti

      Vymazat
  19. Vazena pani Prochazkova,
    dovolte mi, abych vas vysvetlil kouzlo bahenni koupele v zumpe.

    Kdyz pracuje nekdo v Office u nas, tak musi dodrzovat
    Dress Code, Ethics Code, Business Code, Conduct Code a Profesionalni Conduct, atd.
    Vyzadovane chovani se jeste daleko prisnej pozaduje v zemich s kolonialni minulosti. (Anglie, Spanelsko, Portugalsko, atd.)

    Proto je velmi osvezujici pro kazdeho, se za nejaky cas ponorit do jakekoliv zumpy !
    Je to dobre na plet a vzdy to pozvedne naladu.

    NR je vyborana na valeni se v hnoji nekterych prispevkaru. Potom je clovek vdecny osudu, ze neni jeden z nich.
    Jak je to v senate NEVIM, ale mam dojem, ze je tam proti vam staven umely process, na vase umlceni a zniceni.
    Az neco vypatrate, pomste te se a hned to pozalujte narodu...

    Budeme mit estradu a dobre se pobavime. Proto se zadne zumpe nevyhybejte.
    nick HONULULU - pozitkar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem blazen co fouka fletnu hraje klarinet a rika casto hoooboj .Planuji take vystoupit verejne za LGBT ve svem okrsku kde zije velka zidovska komunita a sposta pratel z Kuby .Mezi temi mladymi je mi opravdu skvele ,jak se rika sroubuju jim ho do ....,az pri tom pisti jako vy stetky z Karlina
      Nick Honolulu kuku bukvice

      Vymazat
  20. Tak to byl nejaky FLETNISTA v Hamelinu - dolni Saxony v Nemecku a 130 hloupych deti ho nasledovalo, kdyz zapiskal na fletnu.
    Ja nick honolulu jsem lepsi "fletnista" !

    Ja nick HONOLULU, kdyz si uprdnu, tak polovina IDIOTU z cele Prahy zbystri pozornost a utika se nadychat moji slavy. Bez moji pritomnosti by pochcipali na intelektualni hladomor.
    nick HONOLULU - "fletnista". (A nezapomente se za me vydavat vy nevyrazni cervici ! Vy mysi ! Jinak by vas nikdo nevnimal.)
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  21. Brouku Pytliku, 22:29 !
    Ty skaredo odpudiva strasidelna, ty me DLUZIS flasku Burgundy, kterou jsem vypil na oslavu v domemni, ze jsi chcipnul. Ani certi te nechteji a neni se cemu divit.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicku diky za tu hracku 8 rychlosti je prerfekt a je fakt ze uzivam jen nastavec "okurka zahradni"To zes jej pouzil mne nevadi jak se rika je "zajety" ci predehraty. Temer se nezastavi nosim si ho i do sklepa kdyz jdu pro brambory ,je tam klid a teplouucko .Zdravi te priteli tva znama V .Kdyz tak posli jeste ty nove baterie co vydrzi jet na plno vice nezli hodinu . Dik

      Vymazat
  22. Proberte jména lidí,sedících v Senátu a bude Vám jasné,že Procházková zvolena být nemohla.Většina má totiž máslo na hlavě,někteří slyšeli růst trávu,stavěli dvojdomky,kolaborovali.Česko je plné deformovaných lidí.Tragédií je,že tito charakteroví pokřivenci rozhodují o statečných lidech tak,že je zašlapou v prach a ví proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte tak zcela pravdu.Není to dlouho, co samozřejmě, poprávu obdržel vyznamenání Františka Kriegla, hudební virtuos, geniální textař, pan Banga. Tuto cenu si již dávno zasloužil.Blahopřeji.

      Vymazat
  23. Upozorňuji, že již je k dispozici nové video V. V. Pjakina. Dnes mimořádně výživné a zajímavé, mimo jiné tam hovoří o tom aby lidé byli angažovaní a aktivní a to ve vlastním zájmu. Doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  24. 1:18 ..OH, nebesa ! Vsimete si te HRUZY !
    Ztrestejte PERVERTA ! 1:18 !
    Kvuli takovemu prcackari byla znicena Sodoma/Gomora !
    Jdu pryc a cervanam se, jak sovetska vlajka.
    nick HONOLULU


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nick je Big Dick
      Big Dick je nick
      Honolula co ho tak rad lula
      na svem hrade
      rytir statny, je to bejk vsak preudatny
      ,co s tim sudem dela
      ostatni jsou nula

      Vymazat
  25. Celý tenhle ústav je proto zřízený, aby naše dějiny překroutil.
    Senát svým mlčením dal jasně najevo svůj postoj podplacených vazalů*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Ústav byl v těch nejlepších rukou v době vedení panem Hermanem. To byl velice slušný, čestný člověk. Škoda, že nedokončil tuto velice náročnou práci a jal se obětovat na post ministra kultůry, ale i v tomto oboru je to nedostižitelný expert. Děkuji pane Hermane.

      Vymazat
    2. 10:04 je člověk, co napíše ve slově kultura "ů". Lze jej tedy zcela oprávněně nazvat nevzdělaným debilem. A pokud chválí ministra Hermana, tak jsem docela potěšen...

      Vymazat
    3. 13:42 Můj příspěvek je pochopitelně myšlen ironicky, to se snad dá pochopit. Pokud mě však nazýváte nevzdělaným debilem, za "ů", tak bych vám chtěl doporučit, aby jste se zdržel čtení příspěvků současných vystudovaných intelektuálů. Určitě by to na vás zanechalo celoživotní následky, pokud by jste to vůbec přežil.

      Vymazat
  26. Položme si otázku, co by změnilo na současném žalostném stavu "odhalení" paní Procházkové, že média nám zabíjejí demokracii?
    Podle mého názoru, nic.
    Před ní na to poukázala již celá řada osobností. Navíc, nemusím mít ani encyklopedické znalosti, abych mohl opakovaně usvědčit většinu médií ze lží a manipulací. Stačí si trochu pamatovat.
    Paní Procházková by více prospěla demokracii, kdyby se zasadila o zrušení ÚSTR stejnou měrou, jako senátu, který ji měl do onoho úřadu schválit. Marně vzpomínám na jediný případ celospolečenského užitku obou institucí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně rozumný názor. Nejdůležitější je pozorně studovat přítomnost. A to lze dělat i bez ÚSTRu. Neb z toho vyplývá, že žádná budoucnost se již konati nebude.

      Vymazat
    2. 7:07 A co vy, budete se na to jen dívat a radit ?!
      Ten z 10:20 by "studoval přítomnost" ...

      Vymazat
    3. 12,14
      Ať s tím budete souhlasit, nebo ne, ať se vám to líbí, nebo ne, jsme malí a bezvýznamní. Jsme pouhými statisty v komedii velkých hráčů. Pokud se radikálně nezmění poměry u těch velkých, nezmění se nic ani u nás.
      Jsem už dost starý na to, abych si pamatoval, jaké to bylo, když jsme byli ve vleku SSSR. V tom vleku jsme dnes zase, pouze jsme vyměnili lokomotivu. Možná se ještě dožijeme časů, kdy se změní politika v Bruselu. Potom budeme svědky neskutečného názorového obratu i u nás. Dřív to nebude. Na radikální obrat je nás v této zemi ještě stále zoufale málo a jsme navíc názorově roztříštění. Jeden věří Babišovi, další volí komunisty a třetí zase Okamuru. Přitom je jasné, že ke kormidlu se nedostane nikdo, koho není možné ovládat. Jedno, zda vydíráním, nebo korupcí.
      Měli jsme šanci, ale tu jsme promarnili, resp. vyměnili za konzum vykoupený naší závislostí na našich nových otrokářích.

      Vymazat
    4. vladimír hricák 14:51

      Měli jsme šanci? To jsme tedy nebyli "malí a bezvýznamní"? Není v tom, co jste právě napsal, trochu nesrovnalost? Nebo jak to vlastně bylo?

      Kokotko

      Vymazat
    5. 7:07
      Vážený pane Vladimíre , dávám Vám za pravdu a nejen senát, a výše uvedený ústav, ale všechny zbytečné ústavy a zařízení by mněli být zrušeny!

      Vymazat
    6. 14,55
      neměli jsme lézt do EU. Už před hlasováním jsem tvrdil, že podmínky jsou nefér. To byla naše šance, kterou jsme propásli.

      Vymazat