Reklama

.

.

čtvrtek 6. dubna 2017

Ukrajinský „Buk“ byl v Donbasu v době pádu MH17!

6. 4.2017 První zprávy

Specialisté a novinář skupiny Bellingcat našli informace nacházení se ukrajinského „Buku“ u Doněcku v době pádu Boeingu malajských aerolinek letu MH17. Až po třech letech po tragédii.



Fotografii „Buku" v roce 2014 byla pořízena kaplanem Michaelem Gredilem.
Obsahují geografické údaje, které označují umístění protiletadlových střel na území Ukrajiny v Doněcké oblasti. Podle odborníků se fotografie objevila v sociálních sítích 15. července 2014, dva dny před havárií letu MH17.

Reportéři zjistili, že v květnu 2014 odjel Gredil do vojenského tábora ukrajinské armády u Doněcka, o čemž infomoval na internetových stránkách svého kostela. Experti říkají, že soudě podle publikovaných fotografií, kaplan odjel v květnu a červenci do stejného vojenského tábora. Také na webu nalezli video pohybu stejného „Buku“ pod Mirgorodem. A další fotky určují „Buk“ v oblasti Jasinuvacké oblasti na sever od Doněcka.
 
Ukrajinský "Buk" u Doněcka
 
Samozřejmě tyto fotografie nedokazují, že civilní letadlo bylo sestřeleno ukrajinskou armádou, ale něco přece: Bellincat velmi cudně napsal, že se zdá, že fotografie jsou v rozporu s tvrzením ukrajinské vlády, že nedošlo k žádným pohybu „Buků“ v zóně „boje proti terorismu“, neboli „ATO zóně“. Na což opakovaně upozorňovala ruská strana. Ale proč by ukrajinská vláda lhala?

Nicméně Belingcat tvrdí, že ukrajinské „Buky“ byl poměrně daleko od pádu MH17 a trvá na tom, že malajské letadlo sestřelila raketa „Buku“ ruské armády 53. protiletadlové raketové brigády se základnou v Kursku.


Ruské ministerstvo obrany označilo dřívější informace Belligcatu nejen za pochybné, ale záměrně protiruské a postavené na nepravdivých informacích.

Ruský koncern „Almaz-Antey“ provedl vlastní vyšetřování tragédie, podle kterého Boeing byl zasažen raketou typu 9M38M1 raketového systému „Buk-M1“. Raketa byla podle něj vypálena z okolí obce Zaroščenská, v té době kontrolované ukrajinskými bezpečnostními složkami. Zástupci skupiny také poukázali na to, že velký počet těchto střel má Ukrajina k dispozici.

Boeing 777 malajské letecké společnosti, který letěl z Amsterodamu do Kuala Lumpuru, havaroval v Doněcké oblasti Ukrajiny 17. července 2014. Bylo zabito všech 298 lidí.


Související: 
(kou, prvnizpravy.cz, bellingcat.com, foto: repro video bellincat)

112 komentářů :

  1. V té oblasti však ukři měli tou dobou ne jeden, ale několik BUKů.
    Bezprostředně po té události to přece na svých záznamech uveřejnili Rusové.
    A poté banderistánu položili oněch 10 jednoznačných otázek.
    Dodnes nebyla zodpovězena ani jedna z nich.
    A přitom bylo dokázáno, že pár dnů před tím sestřelem rostla aktivita radarů těch ukr. systémů PVO, aby ihned poté klesla k nule.
    Zvláštní!, když východní domobrana nemá jediné letadlo, že? A nejen to ...
    Jediné, co v tom případě může člověka ještě udivit, je to, že fabrikování zfalšovaných důkazů o vině Ruska či domobrany trvá té "pečlivě" sestavené mezinárodní tak dlouho! Dosud totiž oficiálně uveřejnili jen samé jalovosti. Jako např. tu, že boeing spadl po silném kinetickém nárazu, pravděpodobně střely BUKu ...
    Nebo, že by ti, kteří zpravidla ve svém lhaní nepociťují žádné zábrany, nějaké přece jen i měli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemají zábrany žádné, a nebudou, dokud se úplně nezdiskreditují. Mají pod palcem massmediální kurvičky a ti tancují jak oni pískají. Jenže jak říkala moje babička "všechno do času". Nejhorší trest pro ně bude až budou říkat pravdu a nikdo jim už nebude věřit.

      Vymazat
  2. Bohužel mám nějaký problém s technikou a nelze mi spustit záznam z vystoupení Dorazína jako zvláštního zpravodaje z Ukrajiny v den sestřelu, kde hovoří o přesunu Buků na Ukrajině, je to na Kose. Tam je někdy okolo času 13.30 popsáno, kde se Dorazín nacházel. No nic, každopádně tento článek je zajímavý tím, že po nějaké době i Belligcad začíná mít problémy se svým lhaním a nějak ustupuje. Že by se ledy hnuly?

    OdpovědětVymazat
  3. Od pachatelů se nikdy pravdu nedovíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. MH 017 sestřelila ukrajinská stíhačka (možná dvě). Pro všechny diskutující o dávno známé a zapomenuté záležitosti: tady to máte černé na bílém od novináře, který není žádný blbec, naivka ani psychopat:
      http://www.novarepublika.cz/2016/10/eric-zuesse-dukazy-jsou-presvedcive.html

      Vymazat
  4. Již v den zločinu

    bylo US špionům jasné - dle vyhodnocení satelitních snímků z kritické oblasti, KDO sestřelil a ODKUD byl civilní letoun sestřelen.
    Ale tato fakta se vůbec nehodila do nastartovaného protiruského štvaní a následně i holandští vyšetřovatelé vyšetřovali tak, aby nebyl tento scénář narušen...

    PRAVDA VÍTĚZÍ, ale někdy holt musí počkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:32 nechtějí ponížit Putina = běžná věc. V diplomacii není dobré naprosto svého protivníka nebo politického oponenta porazit až na kolena.
      Možná v tom hrají roli nějaké další dohody.
      O tom, že ruský BUK sestřelil MH17 není pochyb a prokazuje to i závěr z vyšetřování. BUK byl umístěn na území separatistů a po činu ho odvezli pryč.
      Další podrobnosti se dozvíš ze zprávy, která je na internetě ve větší části běžně dostupná.
      Jsou tam plánky, mapky, přepisy rozhovorů, jména atd.Najdi si na stránce https://www.government.nl/topics/mh17-incident
      To , že zprávu zpochybňuje ruská strana na tom nic nemění. Rusové lhali vždy a lhát budou i když je přicjytí při činu.

      Vymazat
    2. Mám pouze jednu otázku. Proč by to rusové sakra dělali? Nemá to prostě smysl. Ke každé akci musí být důvod a proto sestřelení civilního letadla rusové žádný nemají, leda že se chtěli sami dostat do mezinárodního průseru.

      Vymazat
    3. Holandská vláda mnohokrát lhala. Např. v případu Bosny a Srebrenice, o úloze holandského praporu ve Srebrenici, nakonec i ve věci sestřelu letadla. Nezapomeňte, že jejich královna je vedoucí osobností Bildebergu a holandské elity jsou přímo, často i příbuzensky, spojeny s anglosaskými mocenskými centry! 15:02 neumí kriticky hodnotit fakta, pouze věří "seriózní" straně. Všimněte si, jak Holanďané a jejich média papouškují "zprávy" od ukronácků, nebo od "syrské demokratické opozice". MM

      Vymazat
    4. pro 1641, jestli holandská vláda lhala nebo nelhala ohledně Jugoslávie mi je jedno.
      Já mluvím o závěrech mezinárodní vyšetřovací komise, kde kromě Holan´danů bylo několik dalších vyšetřovatelů. A toi všichni se shodli na závěrech, které jasně označují vinníka - jsou to separatisté, podporovaní Ruskem a byl to ruský BUK , po činu narychlo odvezený pryč.
      Pokud nevěříš "seriozní" straně - tak si klidně věř neseriozní, konspirační straně. potom se ale nediv, že jsi vedle jak ta jedle.

      Vymazat
    5. 17:05
      Tahle vyšetřovací komise je důvěryhodná stejně,jako každá jiná vyšetřující zločiny a spoluvinu na všem,v čem má USSA pazoury!!!!
      Jen vygumovanec a havlobanderovskej nesvéprávnej alkoholik tomu může věřit!

      Vymazat
    6. 17:05 Pravdou je jen to, že se jednalo o BUK ruské výroby. Ty má i Ukrajina. Ale to ostatní ve zprávě není. Takto její obsah překrucují média, ale v samotné zprávě vyšetřovatelů se nic o konkrétních vinících neříká. Přečtěte si jí a uvidíte. Nejste vy ten, co se pořád ohání Budapešťským memorandem aniž by znal jeho obsah?

      Vymazat
    7. 17:05-Mezinárodní vyšetřovací komise,jejíž
      členem byla Ukrajina,také jedna,na níž
      bylo podezření z činu a kromě toho měla
      právo veta?Pokud to říkáte tímto,že to
      byla mezinárodní vyšetřovací komise,proč
      měly zúčastnění právo veta?Nehledě k tomu,
      že hned po pádu letadla britský diplomat
      prohlásil,že je jedno,kdo to udělal,že se
      to stejně svede na Rusko.Za podmínek,které
      v situaci nastaly,není zpráva vyšetřovací
      komise věrohodná a jsou v ní nesrovnalosti.
      Skutečně v není určen viník,takže jste si
      své zdůvodnění vymyslel.Lhát běžte jinam.
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. pro 15:57
      byl to omyl separatistů, kteří si mysleli, že se jedná zase o nějaké vojenské letadlo. Chybou Ruska bylo, že jim dovezli BUK - nebezpečnou zbraň i pro vcivilní lety.

      Vymazat
    9. 1719
      nemusíš věřit ani tomu, že Země je kulatá. Tvoje věc.
      Věř ruské propagandě - ta se v minulosti vyznamenala už mnohokrát.
      Trochu zdravější asi bude věřit mezinárodní komisi vyšetřovatelů , než nějakému propagandistovi z Kremlu..

      Vymazat
    10. Meleš pořád stejné nesmysly, milý omezenče 19:49. Komise nebyla vyšetřovací ale propagandistická. Sestřel letounu je typická akce "pod falešnou vlajkou". přečti si něco z příspěvků nad tebou. Na blbosti, které stále opakuješ už bylo odpovězeno. Jinak vyčerpávající studium včetně kritiky holandské "vyšetřovací zprávy" je na Kose zostra v archivu Ukrajina. Tak čau a pořádně se vyspi. Tvůj selhávajíc mozek to už potřebuje. Proč vás trollíky nutí k tak dlouhým směnám? Stojí vám ty peníze vůbec za to?

      Vymazat
    11. I za petrohradským atentátem je Putler! Ten kluk možná ani netušil co nese v batohu .... on teď kdy proti němu povstává celá zem potřebuje nějak odvést pozornost! - https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/434400-dzalilov-mohl-poslouzit-jako-ziva-bomba-odpalena-na-dalku.html

      Uvědom si jednu věc! IS se ke všem činům svých lidí hrdě hlásí! I těch co nikdy nebyli přímo členy, ale jen sympatizanty!
      A tohleto by pro ně v době kdy s Rusákama zápolí u Palmýry byla vítaná propaganda! Ale nic ... mlčí! Už to dává tušit že za tím stojí Kreml.

      Vymazat
    12. 8:08 To jsem nevěděl, že IS je už i na Kavkazu. Vaše myšlení je zřejmě po havárii, potřeboval byste zajít do servisu, ke cvokaři.

      Vymazat
  5. Pan doktor Plzák kdysi radil nevěrníkům: Zatloukat, zásadně zatloukat a i když budete přistižen, zatloukat". Tato rad má celosvětový úspěch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi dávno pěkně předvedeno ve filmu "Průvodce ženatého muže". Je tam i krásné reakce manželky, která svého muže přistihne in flagranti a přesto po chvíli zatloukání přestane věřit svým smyslům a opět věří svému vykutálenému ale suverénnímu manžílkovi. Přesně jako naši ovčané. Vždy si na to vzpomenu, když koukám na zprávy v ČT a pak se kouknu na některé "trollí" poznámky v místní dikusi. Leo

      Vymazat
  6. Rusové budou závěry vyšetřovací komise znevěrohodńovat až do soudného dne. Je to jejich taktika. Všimněte si , kolik variant už ruská poropaganda vymyslela a to jenom proto, aby zněvěrohodnila už všechno, co se okolo té havárie napíše.
    Není to špatný nápad - vymyslet řadu variant a potom čtenář ztratí přehled a zájem .
    Pro Rusko je to typické.
    Mimochodem ani bych se nedivil, kdyby už dávno Rusko zaplatilo odškodnění pozůstalým s tím, že to něvyšlo ani najevo. I takhle se to dělá.
    Západ nechce Putina vidět úplně poraženého, tak možná ani nikdy nevyjde najevo nějaký jasný důkaz o sestřelu ze separatistického území.
    Je to takový typická hra.
    Faktem ovšem je, že Rusko i za tento sestřel trpí a to docela dost. Ta celá ukrajinská legrace včetně anexe Krymu se jim moc nevyplatila.
    Ale asi je pozdě ustoupit zpět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agente, máš to marný! Tomáš Marný

      Vymazat
    2. 14:03
      Havlobanderismus=milování ussackej agresorů,udávaní a vlastizrada!!!!!

      Vymazat
    3. 13:54 prosím tě človíčku, nejdříve si přečti ten článek a pak něco teprve napiš. Ten článek je o zprávě skupiny Belingat. To je skupina lidí, kteří vždy podle takových jako jsi ty měla pravdu a nic než pravdu. To, že teď tak nějak zpochybňuje sama svoje výblitky, tak z toho neviň RF. Nebo jsi už tak pitomoučkej, že nic nejsi schopen rozeznat?

      Vymazat
    4. 14:31 ale ta zpráva Belingat v tom samém zjištění píše, že není pochyb o tom, že sestřel letadla způsobila technika BUK z území separatistů a to ruský BUK, který potom rychle odvezli.
      To už ruská propaganda nepíše - a hádej proč.

      Vymazat
    5. 14.47 a ta stejná skupina Bellingcat byla už několikrát německými sdělovacími prostředky označena za čisté lháře - a hádej proč

      Vymazat
    6. Už se to putlerovskejm mamelukům všady chýlí! -
      https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/434377-masove-demonstrace-pokracovaly-v-srbsku-tretim-dnem.html

      Vymazat
    7. Mladí maj recht! „Chceme žít v normální zemi,” řekl webu Balkan Insight Miloš Jevtović, účastník protestu v Bělehradě. „Nemáme pět životů, abychom nechali každého diktátora vládnout deset let,“ řekl Marijan Mitrović.

      Lukášenko to ma nahlý, proti Putoroj povstali "školniki" a proti jeho psiskovodu nosatýmu za šafjori a teď navíc Ukrajinci dostali svobodný víza do EU a Černá Hora schválení do NATO, Trump odsoudil vraha Assada, pane jo ... z toho všeho se Putler voběsí!:)))

      Vymazat
    8. 15:29 15:32
      Ty havlobanderovskoussackej mamrde,zřejmě tvůj minimozek nechápe psaný text...není divu,když seš od rána do večera zlitej jako udavač Havel!!!!:-)
      Kdo jde ke dnu je NATO v čele s USSA,havlobanderovskej genetické vodpad a EU!!!!:-)
      Takže si skákni pro nový semínko poznání k JandoPutnovo eurohovnotám ty nesvéprávnej syfilitickej alkoholiku:-)))

      Vymazat
    9. Rusko už dávno zaplatilo potichu odškodné a vyměnilo to za mlčení.
      ono ve skutečnosti to není špatné řešení. Nikdo nechce zostudit Putina a nechat ho kleknout až na zem.

      Vymazat
    10. 17:09
      Tys tam byl při psaní výše odškodného ty Honimíre Hulibrkoviči....nebo to máš od genitálních expertů JandoPutnovo teamu???:-))

      Vymazat
    11. 17:25
      už to dávno proběhlo. běžně se to takhle dělá - stejně tak jako u jihokorejského letadla někdy v roce 1986 (nevím přesně) Rusové zaplatili kompenzaci.
      A stejně jako když Ukrajinci sestřelili omylem jiné letadlo nad Černým mořem v rámci svého cvičení. Zaplatili a hotovo.
      A stejně jako když americký pilot přeřezal stíhačkou někde v Alpách lano od lanovky.
      Atd - můžeme pokračovat donekonečna.
      Tak to je a tak to chodí.
      Chyba se stala a vysoká politika nedovolí, aby se ostuda vydala do světa. proto to řeší potichu a raději spiklenecky. Putina nechce nikdo nechat zostudit a klesnout na kolena. Pro svět by to byla asi špatná varianta. proto to takhle nakonec dopadlo.

      Vymazat
    12. Co to tu píšeš za blbiny? O jakých kompenzacích za malajzijské letadlo mluvíš? Kdes na to přišel. Jedna paní z Hagiboru povídala? Tady se diskutuje o faktech a ne o spekulacích a domněnkách.

      Vymazat
    13. I za petrohradským atentátem je Putler! Ten kluk možná ani netušil co nese v batohu .... on teď kdy proti němu povstává celá zem potřebuje nějak odvést pozornost! - https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/434400-dzalilov-mohl-poslouzit-jako-ziva-bomba-odpalena-na-dalku.html

      Uvědom si jednu věc! IS se ke všem činům svých lidí hrdě hlásí! I těch co nikdy nebyli přímo členy, ale jen sympatizanty!
      A tohleto by pro ně v době kdy s Rusákama zápolí u Palmýry byla vítaná propaganda! Ale nic ... mlčí! Už to dává tušit že za tím stojí Kreml.

      Vymazat
  7. 13:54
    Tenhle blábol ti do ty tvojí kedlubny zaselo semeno z JandoPutnovo lejnolahvárenský žumpy?!!!!!
    Každopádně jsi ussackej dutoleb jehož blbost hvězd a pruhů se dotýká!!!!!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá - zase jeden z komoušských uslintanců laje do lejnolahvárniků těm kteří popíjejí pětihvězdičkový koňáček z dob Druhýho císařství a podepsaný de Gólem a současně do nebes vynášej mužickou nuzotu ze Sibíře co nerozezná ani pěnu do koupele od samohonky!:)))

      Vymazat
  8. Kyjev/Londýn - Podle oficiální studie vyšetřovatelů stojí za sestřelením malajsijského letounu Boeingu 777 nad východní Ukrajinou v červenci 2014 raketa země-vzduch vypálená ze systému BUK. Nový dokument britské televizní stanice BBC ale ukazuje, že za útokem může stát americká CIA.

    Zdroj: http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/152992-let-mh17-sestrelila-americka-cia-ukazuje-novy-dokument/

    Pod článkem jsou zajímavé a věcné komentáře...
    -tak nějak chtějí ušetřit od tohoto konspiračního dokumentu, jinak by totiž napsali i tu tučně pod článkem uvedenou větu, že tento dokument bude na BBC2 vysílán 3. 5. 2016 ve 21 hod., což je ve 20:00 našeho času. Jinak, článek již sdílelo asi 4 800 a komentovalo asi 1 300 lidí, což je asi 1000x více lidí, než komentovalo článek o Savčenkové, který byl sdílen 80x. Nejvíce souhlasných liků (+) získal komentář, kde se jeden Angličan ptá: "Proč asi ukrajinský dispečer žádal, aby letadlo letělo níž? Co?"
    -Amíci byli při Majdanu tak arogantní, že se producírovali při mítincích přímo mezi Kyjevany, dokonce na podiu Mc Cain, Albrightová a podobní (mezi nimi i naši kolaboranti) povzbuzovali Kyjevany k rabování a násilí. Agent Plavec se chlubil tím, že byl v hotelu, kde bylo postříleno na stovku lidí, kdo ví jestli si taky nezastřílel. Nebo jen tvrdě spal a ráno se probudil a producíroval mezi mrtvolami?
    -začíná se přiznávat možnost, že letadlo malajsijských aerolinek nesetřelili Rusové ani východoukrajinské osvobozenecké jednotky! BBC je solidní stanice, která nemluví do větru. Ostatně, stačí se zeptat klasickou otázkou: Cui bono? neboli Komu by to prospělo? Rusku zcela jistě ne, a osvobozeneckým protifašistickým jednotkám také ne. Prospělo by to jedině reakčním silám, tj. fašistické Ukrajině a USA, aby mohly celý incident hodit na Rusy. Což se jim dosud celkem dařilo. Skutečnost, že ukrajinský letový dispečink odklonil bezdůvodně letadlo od plánované trasy do inkriminované oblasti, byl Západem bagatelizován, přitom dosud nebylo toto počínání uspokojivě vysvětleno. Chápu, že teď domácí i zahraniční reakce spustí jekot a nenávistné pištění, protože pravda se jí nehodí do krámu.

    Ostatně každý si udělá názor sám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klíčovým ukrajinským svědkům (dispečerce, co odkláněla let, a pilotovi, který na MH 17 střílel z palubních zbraní) na hrobech už dávno rostou kytičky - z Ukrajiny byli vyexpedováni k teplému moři okamžitě po sestřelu

      Vymazat
    2. 14:53 příklad agenta Plavce (ale nejenom jeho) mně potvrzuje mou osobní domněnku, že čím angažovanější komunista a zku.venější agent stb to byl před revolucí, tím větší větší lump a darebák je to dnes po revoluci. Lump zůstane lumpem v jakémkoliv režimu, mají to už v genech.

      Vymazat
  9. Doufám, že se tato zcela nežádoucí informace neobjeví v českých masmédiích. Bylo by smutné, kdyby se tato zpráva dostala třeba do zpravodajství naší pravdivé ČT, která šíří pravdu (a lásku) za naše koncesionářské poplatky, kterými si hradíme pravidelné dodávky pravdy, přesněji jenom té žádoucí a správné pravdy. Stávající pravda je nežádoucí, protože je v rozporu se základním zadáním pro masmédia, která národu vyplachují mozkovny. To zadání zní: "za všechno může Putin, za všechno Rusko"!

    OdpovědětVymazat
  10. Článek ale zamlčuje významnou skutečnost, že ta skupina Belingat sice píše o nějakém Buku z Ukrajiny, ale v tom samém textu znovu potvrzuje, že to byl ruský BUK, který sestřelil MH17. A tro ten BUK, který potom separatisté narychlo odvezli zpět do Ruska.
    Což potvrzuje i zpráva mezinárodní vyšetřovací komise.
    Nahoře tam jeden píše, že Rusové stále vytahují nové a nové varianty, jen aby zamlžili celou pravdu, která se jim moc nehodí.
    Takže to je tento případ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buky slouží pouze k odvedení pozornosti, letadlo sestřelila ukrajinská stíhačka.

      Vymazat
    2. Zpráva jaké komise, Einsteine? Ty myslíš tu Mickey Mouse komisi, která za tři roky vyšetřila velké kulové s přehazovačkou a navijákem? Viděl jsi v TV, jak probíhá takové vyšetřování letecké katastrofy? Tak se podívej, opakují to často.

      Vymazat
    3. Mohl bys třeba popřít toto a zamyslet se, proč tomu tak bylo (a to je nepopíratelný fakt) zrovna ten den, než tu začneš mlít omšelé ptákoviny, Rozume?

      Skutečnost, že ukrajinský letový dispečink odklonil bezdůvodně letadlo od plánované trasy do inkriminované oblasti, byl Západem bagatelizován......

      Vymazat
    4. 15.08 + 14.47 a ta stejná skupina Bellingcat byla už několikrát německými sdělovacími prostředky označena za čisté lháře - a hádej proč

      Vymazat
    5. 15:08 Představte si, že jste ukrajinský vojenský pilot, kterého pošlou do vzduchu sestřelit letadlo s Putinem, on ho úspěšně sestřelí a po návratu na letiště se dozví, že to byla civilní linka, co šla k zemi a že místo banderovského metálu je uklizen (nejdříve ze země) a poté zřejmě i umístěn hluboko do písku v jedné arabské zemi.

      Vymazat
    6. Blbeček trolíček, najprv napíšeš, že článok niečo zamlčuje, a potom v tom samom texte to potvrdzuje. Tak sa už rozhodni,čo sa v článku vlastne píše, lebo jediný, kto tu zatiaľ klame, si ty.

      Vymazat
    7. 1513 - jasně, a to navíc v době ledové. Vždyt přece podle jedné věrohodné informace z Ruska z nebe padala mrtvá zmrzlá těla !
      1518 - přečetl jsi si tu mezinárodní zprávu z vyšetřování ? tam je to objasněné - a navíc jsou tam představ si i docela věrohodné důkazy, jak to s tím BUKem bylo.
      1518 Bellingcat byl možná označen za nějaké lháře - ale to je mi skoro jedno. Závěry mezinárodní vyšetřovací komise jasně označují vinníky a prokazují jejich vinu bez pochyb. Druhá věc je, že ruská strana jako obvykle hledá další varianty , jen aby odvedla pozornost.
      1519 nepředstavuji si nic. jsou to nesmysly - asi takové, jak by jsi tvrdil, že letadlo sestřelili Marťané.

      Vymazat
    8. 15.44 proč tedy Bellingcatem argumentujete?

      Vymazat
    9. Protože i tento "zdroj" připustil zásadní nesrovnalost, která jde proti všem jeho dosavadním tvrzením! Proto.

      Vymazat
    10. 1901 - já jsem jen reagoval na příspěvek nade mnou. Bellingr.. mne vůbec nezajímá - mne zajímá vyšetřovací komise a závěr jejich vyšetřování.

      Vymazat
    11. Proč tě zajímá propaganda (holandská komise) a ne fakta (Kosa zostra, archiv článků o Ukrajině)? To mně vysvětli.

      Vymazat
    12. 19:40
      Nejsi ty příbuzněj knížete Poserplíny????
      Ten taky opakuje ty havlobanderovský inkoherence pokaždý když se náhodou vzbudí....geront alkoholik!!!!

      Vymazat
    13. 20:06
      mezinárodní vyšetřovací komise má sakra větší váhu, než nějaký bůhví jak placený majitel portálu KOSA a nebo vedoucí kolotoče v Aeronetu.
      Když je čteš a věříš těm nesmyslům, tak se nediv, že jsi mimo mísu.

      Vymazat
    14. Mezinárodní komise, která dává podezřelé Ukrajině právo veta, není mezinárodní komise, ale ukrajinská propagandistická komise. Na Kose je sbírka faktů, faktů a faktů z různých pramenů. Pěkně ozdrojováno. Jsi-li ale autista (dříve debil), není ti pomoci. Jsem rád, že ses naučil aspoň psát, když ne přemýšlet.

      Vymazat
  11. 15:08
    Co to tady zase meleš za ussackou lež?!!!!
    Banderovský svině měli a ještě mají výstroj a výzbroj z dob Sovětského svazu....a že to ledadlo sestřelili banderovci se vi,jen se o tom na příkaz USSA a EU musí neustále a dokola lhát!!!!!
    A teď utíkej sbírat semena pravdy k JandoPutnovo dýmce míru!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:17 a to Ti prozradili Marťani ? A nebo věříš ruské propagandě, která hájí pachatele - logicky ? A nikdy nepřipustí, aby se pravda dostala na povrch ?
      Obvykle je dobré se držet mezinárodních vyšetřovatelů - ti mají obvykle vždy pravdu.
      Tobě není divné, že Rusové už vymysleli a rozšířili tolik nesmyslných variant, že to je i trochu trapné ?

      Vymazat
    2. 15:39 Že Rusi nepripustia, aby sa pravda dostala na povrch? A ktorá pravda, usácka? A ako by asi mohli zabrániť zverejneniu nejakej pravdy,keď to zverejnenie je na niekom, koho neovládajú, a pritom tá pravda doteraz zverejnená nebola? Žeby preto, že tá pravda sa nehodí do krámu práve tým, ktorí najviac kričia proti Rusom?

      Vymazat
    3. 15:39 Agente, máš to marný! Tomáš Marný

      Vymazat
    4. 15:39
      Koukám,že chlast a progresivní paralýza v tvým podání postupuje ještě rychleji než u Edgara Hownera oblíkání žůžových šatiček!!!:-)
      To co napovídá lejnolahvárenskej hnůj v čele s USSACKÝMA AGRESORAMA MŮŽE BRÁT VÁŽNĚ JEN TAKOVEJ BEZMOZEK JAKO TY,havlomamrde!!!!

      Vymazat
    5. pro 15:47 co to meleš o USA ? Copak USA byly u toho, jak Rusové a nebo jimi podporovaní bandité sestřelili civilní letadlo a ještě byli tak blbí, že se tím hned chlubili ? Ta vyšetřovací zpráva přináší i přepisy telefonních rozhovorů ... myslím si, že v dnešním světě se už nedá jen tak něco utajit.

      Vymazat
    6. 16:41
      A proto ten USSACKEJ KSINDL INFORMOVAL O SESTŘELENÍ LETEDLA JEŠTĚ PŘED JEHO ZASAŽENÍM???
      TY MÁŠ TU KEDLUBNU VYGUMOVANOU A VYCHLADTANOU,HAVLOMAMRDE!!!!

      Vymazat
    7. 16:51 sestřelem se hlavně pochlubil nějaký Girkin/strelkov - důstojník ruské tajné služby, který kupodivu byl na Donbase na dovolené.
      Mimochodem i to je uvedené v té zprávě.
      O nějakých USA tam není ani slovo - ale ty jsi zřejmě chytřejší, než vyšetřovatelé.
      Škoda, že jsi se k nim nedal a neradil jim.

      Vymazat
    8. 17:01
      Škoda že jsi nešlápnul na držku McCainovi,když s tím sestřelením letadla přišel jako první!!!!
      Určitě by to čokovopice z Fuckingtownu ocenila řádem Purpurového srdce!!!:-)

      Vymazat
    9. 17:01 proč opakuješ ten nesmysl pořád dokola ? Vždyt to není pravda !
      Separatisté podporovaní Ruskem sestřelili letadlo a potom se teprve rozjela média na plné pecky.
      Moc dobře si to pamatuji, letadlo spadlo na území separatistů a téměř vzápětí se zjišťovalo, odkud byla raketa vypálená.
      Hned od počátku to bylo skoro jasné - a vyšetřování to jen potvrdilo.
      Mezitím Rusko vymýšlelo falešené varianty a zahltilo mediální prostor nesmyslnými zprávami. Od zmrzlých těl padajícíách z nebe až po stíhačky všeho možného druhu, a a nebo nějakého vymyšleného Carlose na řídící věži a nebo izraelskou raketu.
      Naštěstí se nakonec vše podařilo vyšetřit a zpráva jasně ukazuje vinníky.
      Stačí si to přečíst. Pokud ovšem nesleduješ jen konspirační noviny .. potom je to těžké.

      Vymazat
    10. Tvoji vyšetřovatelé nejsou vyšetřovatelé, ale obyčejní propagandisté a zametači svinstva pod koberec. Girkin/Strlkov mohl říkat co chtěl, v době, kdy tohle psal na internet už neměl vůbec žádnou pravomoc, nevelel ničemu a od velících struktur lidové republiky byl již dávno odstřižen. To jeho psaní není ani žádný důkaz ani přiznání. Chtělo by to trochu méně stranicky hodnotit informace a hlavně používat logos čili ratio. Oni holandští "vyšetřovatelé" dlouho k vyšetřování nepozvali malajzijce, stranu nejvíce postiženou ale zato ihned pozvali Ukrajince, čili jednu z podezřelých stran. To nestranný vyšetřovatel nedělá, nebo jo? Vůbec nevzali na zřetel fakta uvedená výrobcem oné rakety. Ta jsou dost přesvědčivá a ukazují na použití staršího typu rakety BUK, který je ve výzbroji Ukr.armády, ale ne ruské. Nebyli přizváni Rusové, a jejich fakta - např. radarové záznamy, "vyšetřovatelé" ignorovali. Inu, takhle se dělá propaganda a ne nestranné vyšetřování. NATO je k ničemu, ale dobře placení funkionáři a generálové se s teplými místy nechtějí rozloučit a proto se musí vytvořit nepřítel. A hle , máme to ono strašné Rusko s Putlerem v čele, Satanem nad Satany. A už se může vesele zbrojit, mastit si kapsy, stavět základny a přes ně ovládat další kout světě, a přitom tlačit i na státy, které zjevně nemají žádného nepřítele (např. ČR), aby zvyšovaly prostředky na zbrojení a okrádali tak své občany o kus slušnějšího života !!! Taurus

      Vymazat
    11. pro 17:30
      senátor McCain měl o den později projev a řekl, že USA mají své důkazy o tom, že letadlo sestřelili separatisté, podporovaní Ruskem. Protože zpravodajská technika je na takové úrovni, že v oblasti nějakých konfliktů se asi dnes už nedá nic pořádně zatajit. Američané přes své sledoivací družice našli stopu po vystřelené raketě a bylo to jasné. Proto McCain si dovolil ostře ve své řeči napadnout Rusko, které tyto bandity na Ukrajině podporuje. Jeho projev je tady: https://www.mccain.senate.gov/public/index.cfm/2014/7/statement-by-senator-mccain-on-russian-president-vladimir-putin-s-responsibility-for-tragic-shoot-down-of-malaysian-airlines-flight-17
      Nakonec to všechno potvrdila i nezávislá mezinárodní komise a závěry z vyšetřování si můžeš najít.

      Vymazat
    12. 1742 - jestli se domníváš, že vyšetřovací spis je připravený na základě nějakého Girkina a jeho chlubení na facebooku, tak to se mýlíš.
      Stejně tak se mýlíš, že nebrali v úvahu technické informace od výrobce - všechno je tam napsané, stačí si přečíst zprávu včetně doplňků, různých mapek , fotografií atd.
      Ty zřejmě se nechceš smířit s tím, že to skutečně (pravděpodobně) omylem sestřelili tví oblíbení separatisté s ruskou pomocí.
      Tak to máš asi smůlu - protože jiné verze příběhu nebyly potvrzené a naopak trato verze o vině Ruska je zcela prokazatelná.
      Ještě jednou opakuje, že Rusové podle mne už dávno vykompenzovali škodu Holandsku a teď jsou možná všichni ticho. Příbuzným se už jejich blízcí nevrátí - ale aspoň něco z toho neštěstí mají.

      Vymazat
    13. 17:52
      To letadlo sestřelili separatisté stejně tak,jako do Pentagonu tenkrát to osudný záři vlítlo letadlo unesený teroristama....ty seš fakt NEOBYČEJNĚ GENITÁLNÍ ZBLBO LEJNOLAHVÁRENSKÝ ŽUMPY!!!!;-))))

      Vymazat
    14. 1807
      nečti konspirátorské nesmysly. a budeš i lépe spát.
      měj se a polepši se.

      Vymazat
    15. Kdo věří "faktůmů holanské vyšetřovací komise, ten je úplné pako. Prošč měla komise ve své sestavě Ukrajinu, stranu podezřelou, a ta byla vybavena právem veta???!!! To ti nic neříká, ty havloidní pablbe? "Mapičky, nákresy" to se dělá právě pro taková nemyslící hovádka, jako jsi ty, obdivovateli 4. říše. Ale že zastaralý typ Buku, který má ve výzbroji jen ukroušská strana, zanechává po sobě stejné stopy, jako na té kabině, to asi nic neznamená, že. Raději si jdi studovat na Kosu zostra. Mají tam hezký archiv všech článků a faktů o majdanuté Ukrajině. Často s komentáři, které snad pochopíš i ty, při svém vzdělání a nadšení pro fašismus.

      Vymazat
    16. 19:39
      klidně věř konspirátorům z Kremlu, nikdo Ti nebrání. potom se ale nediv, že jsi mimo mísu.
      Já se budu držet mezinárodní vyšetřovací komise.
      Dobrou noc.

      Vymazat
    17. To je jako se držet nočníku. Stejný efekt: hovno!

      Vymazat
    18. 19:50
      Ty musíš sedět na nočníku....mimo mísu seš od toho náhodného výskytu!!!
      A mezi konspirační teorie patří i fakt,že seš bezmozek a milovník potápějící se lodi jménem USSA?!!!

      Vymazat
    19. Nevím, proč tady rozebíráte nějaké komise a vyšetřování. Pokud jsem článek četl. tak tam je výpověď pastora (kněze), který svou výpověď doložil fotkami. Proč by pastor lhal, když ví, že lhát je hřích.

      Vymazat
    20. pro 4:11
      já budu raději věřit mezinárodní vyšetřovací komisi, než nějakému domnělému pastoroci, kterého si třeba vymyslel nějaký chytrák v Kremlu v oddělení propagandy.

      Vymazat
    21. 8:19
      A kdo si vymyslel takovýho vola jako seš ty,Chujmere debiloviči???!!!

      Vymazat
  12. Obviňování "umírněné opozice" (řečeno terminologií USA) v Doněcku ze sestřelení Boingu 777 nad Ukrajinou je ze stejného kadlubu, jako obvinění syrské vlády z použití chemických zbraní. Jakou vojenskou výhodu či jaký účel by měl mít tento útok pro Doněck? Nula, nula, nic! Velkou výhodu ale tento vražedný útok měl pro fašistickou vládu v Kyjevě a jeho SS jednotky: svými hlásnými troubami s podporou států NATOU mohli hlásat do Světa lež s vírou, že se najde dost blbců, kteří jim uvěří, zase zejména v zemích NATO. A pro potřebu této lži, Kyjev nechal popravit cestující a posádku civilního letadla. Naprosto stejně jako v Sýrii - zde chráněnci a "umírnění" vyzbrojenci USA otrávili desítky civilistů chemickou zbraní, aby stůj co stůj zabránili mírovému urovnání konfliktu ve své zemi, které reálně "hrozilo" po rozhodnutí Trumpa neorientovat se v této chvíli proti vládě v Damašku, ale proti teroristům. Taková je pravda o Boingu 777, sestřeleném nad Ukrajinou jednotkami banderovců a taková je pravda o povraždění civilistů plynem "umírněnými teroristy" v Sýrii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:13 celý ten Tvůj blábol je postavený na chybn=é premise, že jsi přesvědčený, že vyšetřovací komise si vymýšlí a určitě nemůže mít pravdu.
      Sice nevím proč jsi tak přesvědčený o chybném vyšetřování, ale je to Tvoje věc.

      Vymazat
    2. 16:44 - nedovtipo. Nad tvým příspěvkem v 17:42 je vysvětlení.

      Vymazat
  13. 15:39
    Jando, zpráva jakých mezinárodních vyšetřovatelů? Ty myslíš tu Mickey Mouse komisi, která za tři roky vyšetřila velké kulové s přehazovačkou a navijákem? Viděl jsi v TV, jak probíhá takové vyšetřování letecké katastrofy? Tak se podívej, opakují to často, dvojzávite z Jandovo pornokomanda.

    A mohl bys třeba popřít toto a zamyslet se, proč tomu tak bylo (a to je nepopíratelný fakt) zrovna ten den, než tu začneš mlít omšelé ptákoviny, Jando?

    "Skutečnost, že ukrajinský letový dispečink odklonil bezdůvodně letadlo od plánované trasy do inkriminované oblasti, byl Západem bagatelizován......"

    OdpovědětVymazat
  14. 16:51
    To je vygum, ten 17:01, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:08
      ano máš pravdu, ten Girkin to fakt posral.
      Ale nejen on- prozradili se i ostatní bendité, tady je třeba přepis dalšího rozhovoru separatistů: http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-let-mh-17-sestrelen/263595/reakce-separatistu-kdyz-se-dovedeli-ze-sestrelili-civilni-letadlo-prepis-telefonatu-z-nichz-mrazi.html
      Když se Ti Blesk nelíbí, najdu to případně na jiném zdroji - a nebo to máš v angličtině v té vyšetřovací zprávě.

      Vymazat
    2. Ale blázínku, to přece nemyslíš vážně. Ti chlapy (hrdinný bojovníci proti ukrajinskému nacismu a ne bandité, jak píšeš ty, Hitlerovo žáček) to psali na internet ve chvíli, kdy si mysleli, že šel dolů další z teroristických letounů, které ukrajinská junta posílala na své spoluobčany a masakrovala jimi rusky mluvící civilisty. Raději si přečti v tom tvým Bleku, jak prodloužit tvou postavu o 7cm za týden!

      Vymazat
    3. 1750 přečti si ty chytráku celou vyšetřovací zprávu, už mne nebaví tady pořád dokola opakovat, jak to tam je .
      Ve zprávě je uvedeno plno jiných přepisů hovorů mezi separatisty a ti mezi sebou jasně hovoří, kdo to sestřelil (mimochodem to je i tady v tom neštastném Blesku) a odkud, a že se spletli a že to je civilní letoun atd.
      Ale i kdyby přepisy hovorů neexistovaly, tak vyšetřovací komise měla zřejmě záznamy ze sledovacích prostředků, které mají k dispozici vyspělé armády a tam to bylo asi jasně rozpoznatelné, odkud raketa vyletěla.
      Neustále omílat, že nemáš důvěru v nějakou komisi - tak to mi připadá jako postoj malého dítěte.)
      pokud nevěřís mezinárodním institucím, tak nevěř už potom nikomu.
      Měj se.

      Vymazat
    4. 18:06
      Jestli myslíš,že komise nelže a že he nezávislá.....rak budeš jistě taky věřit,ŽE DĚTI NOSÍ VRÁNA A ČÁP!!!!:-)

      Vymazat
    5. 17.50 uvedení přepisů telefonních hovorů jako "důkazů" bylo v roce 2014 oblíbeným prostředkem mystifikace, tomu se řehtal i Šarij, který se obyčejně příliš nesměje.

      Vymazat
    6. 1909 přepisy rozhovorů jsou pouze v příloze. Ve zprávě jsou uvedeny jiné a docela pádné důkazy.
      Rusko už dávno vyřešilo kompenzaci a jen doufá, že se na to brzo zapomene.

      Vymazat
    7. Ale ale, ty si pleteš své sny s realitou. Ty bys maturu z matiky asi neudělal, protože ti chybí logické myšlení. Styď se.

      Vymazat
    8. to snad už ani nelze číst, ten pablb havloidní pořád kecá ty samé nesmysly, že už jsem z toho otrávenej. Nicméně se tady pokusím něco vysvětlit.
      Dnešní článek je o jednom, i ta skupina tzv. ivestigativních novinářů, která je známá svojí zaujatostí proti všemu ruskému, tak něco málo přidala a to něco málo je právě to rozhodující. Ano Buk Ukrajinské armády se nacházel nejen v blízkosti , ale hlavně ve směru, který určila zpráva výrobce Buků Almaz. Ukři tvrdily, že se zde jejich Buky nenacházely.To, že se tam pohybovaly prohlásil i M.Dorazín při svém rozhlasovém vstupu. To je podstatné a o tom sice víceméně podprahově ,ale přesto hovoří dnešní článek. A te´d jednu takovou soukromou vsuvku, Belincat dává vinu přímo RF a jejím specialistům a to podtrhuji specialistům na systém BUK. Údajně přijeli, sestřelili a odjeli. Proboha , to už hraničí s demencí, specialista je člověk, který velice dobře zná svou zbraň a ta v tomto pžípadě je vybavena systémem, který velice dobře rozezná civilní letadlo od vojenského. Takže sestřel civilního letadla specialisty z RF je kravina. Nešťastná náhoda je blbost, úmysl je ještě větší blbost a tak nezbývá konstatovat, že Belincat jsou blbci a nyní si snaží postupně zachránit reputaci. A ten blb co zde neustále otravuje ať už zaleze a nesere.

      Vymazat
  15. Než se to zapomene. Je to zcela zřejmé. Byl to pokus o vyvolání 3.světové ze strany národní elity USA, aby si udrželo postavení hegemona. Probíhalo to takto sestřelil to Ukrajinský buk a protože hrozilo, že to spadne v Rusku kde by proběhlo řádné vyšetřování, dorazili ho stíhačkami. Svět je v pěkných sračkách, proto ani dobří (kteří vědí a byli u toho) nemohou říci davu vše. Je potřeba zabránit totálnímu chaosu. Perestrojka USA už probíhá. Takže všechny ty řeči jak je USA skvělé, byli slaboduché kecy pubertální morálně upadlé mládeže. Kdo je trpělivý tomu se pravda ukáže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Ale Prapor (pražskou pornokavárnu) to asi porazí. Škoda, je s nimi dost srandy.

      Vymazat
  16. Jaké diskuze, když letecký dispečink který navedl letadlo do rizikové oblasti nebyl ruský ale byl ukrajinský?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch letadel tam lítalo denně běžně asi 50 linek. Stejně jako se lítá i nad jinými válečnými oblastmi.
      Předpoklad, že nějací bandité dostanou z Ruska takhle nebezpečnou zbraň - v to asi nikdo nevěřil.

      Vymazat
    2. 18:08
      Jandovo filcko, jen jeden dotaz, kterému se pořád vyhýbáš: "Skutečnost, že ukrajinský letový dispečink odklonil bezdůvodně letadlo od plánované trasy do inkriminované oblasti, byl Západem bagatelizován......"

      Co na to Jandovo pornokomando? Chceš to snad popřít, ty komise?

      Vymazat
    3. 18.08 sestřelení letadla bylo prý zachyceno americkými špionážními družicemi, což veřejně tvrdil jak Cain tak Obama... kde asi tak průkazné snímky mohou být

      Vymazat
    4. 19:18
      a proč by ukazovali věčným popíračům pravdy nějaké své fotografie, které by jen dokazovaly, že mají super špičkové vybavení a vidí i to, co nikdo jiný nevidí ?
      A nebo ty čekáš, že tajné služby budou veřejnosti prozrazovat svoje metody práce ?

      Vymazat
    5. pro 18:27
      sice nejsem žádný Janda - a ani nevím, kdo to je, ale odpovím:
      při běžném letu Praha - Moskva například se běžně stává, že let odkloní pozemní dispečeři třeba 5x - a to kvůli větru, oblačnosti, bouřkám atd.
      Máš ještě jiné otázky ?

      Vymazat
    6. 19:33
      Věcně popírají pravdu leda tak ty tvoji agresoři z USSA!!!!!

      Vymazat
    7. 19:36 - Jando, je mi jedno, že se za své jméno, orientaci i afinitu k penězům stydíš a zapíráš se. Mám pro tebe malou úvahu: letadlo malayzijsých aerolinií bylo kalo jediné ten den odkloněno. Mnoho zdrojů upozorňuje na to, že v tu samou dobu po stejné trase se vracel Putin ve vládním letadle, které je velmi podobně pomalované, jako ono malayzijské. Rozbitá kabina nenese jen stopu po šrapnelovém výbuchu, ale i po dávce z leteckého rychlopalného kanónu. Rusové upozorňovali hned na první tiskovce, že na družicovém snímku ve stejné době byla ve vzduchu ukrajinská bojová letadla.

      Vymazat
    8. 1949 letadlo MH17 bylo odkloněno jako asi tisíc jiných letadel v ten den na jiných místech z padesáti různých důvodů.
      Putin letěl několik tisíc km na sever a v docela jiné době.
      Věříš konspirátorům - jsi mimo. Tvoje věc.
      Rozbitá kabina byla prozkoumaná vyšetřovatelem a mezinárodní komisí. Běž jim prosím poradit, kde udělali chybu. Budou Ti jistě vděčni. Oni asi tápou.
      Rusové na tiskovkách informovali o všem možném - byl to BUK - nebyl BUK, byla to stíhačka - nebyla to stíhačka, byla to izraelská raketa - nebyla, padaly těla zmrzlá z nebe - nebo nepadala.. atd
      člověk má trochu strach, aby se z toho nerozplakal.

      proto se raději držím oficiálních závěrů mezinárodní vyšetřovací komise.
      dobrou noc.

      Vymazat
    9. ... a na všechny vývody, které ukazují na vinu ukrajinské strany dal jeden člen vyšetřovací komise (Ukrajina) své veto... rozdíl mezi konspirační teorií a pravdou je v dnešní době maximálně několik let. Jako to bylo s propagandou v Jugošce. Stejný případ.

      Vymazat
  17. Tu nebezpečnou zbraň měli i Ukrajinci. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:30
      proč by nemohli mít ? myslíš, že třeba SR nemá žádné protiletadlové systémy ?
      Ale letadlo MH17 sestřelila separatistická banda, podporovaná Ruskem,. A to jde - to je velký průser.

      Vymazat
    2. 19:34
      U tebe ty mantáku platí......opakování matka havlobanderovskoussácký blbosti!!!!!
      Ty seš opravdovej omyl přírody;-)

      Vymazat
    3. Samozřejmě, že letadlo sestřelili na americkou radu Ukrajinci. Šlo o akci "pod falešnou vlajkou". Na tyhle akce jsou Amíci velcí specialisté - např. incident v Tonkinském zálivu. Nebo válka v Jugoslávii. Doufám, že tu zase nameleš už jsdnou namleté, na protiargumenty nemáš, takže s nimi nediskutuješ, nic jiného nechceš vidět ani vědět, protože omezenost je jedním z největších duševních handycapů.

      Vymazat
  18. 19:36
    Nejsi náhodou taky nějak odkloněný? A zrovna ho odklonili tam, kde nemělo být, sakra. Možná ani nejsi tak blbý jak ze sebe tady děláš, ale navedený.

    http://www.globalresearch.ca/malaysian-airlines-mh17-was-ordered-to-fly-over-the-east-ukraine-warzone/5392540

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, ot je dobrý článek, hlavně pro blbečky, co neumí ani ukrajinsky, ani rusky, ani německy, a v češtině zase nemyslí.

      Vymazat
    2. 19.34 ano jedním bukem, na vozidle bez zaměřovacích radarů:-), a všude kolem byly desítky ukrajinských vozidel se zaměřovacími radary v činnosti a just vystřelil a trefil ten jeden separatistický, jo jo precizní práce

      Vymazat
    3. 21.09 sledoval jsem tiskovky komise na místě pádu i samostatná vystoupení jejího předsedy Bochiurkiva, je zajímavé, že takové silácké řeči o jednoznačném viníkovi původně neměl.

      Vymazat
  19. Ještě bych dodal, že vyšetřování prostřednictvím komise je anglický způsob, kterým se věc vyšetří, prozkoumá a učiní závěry pro toho, komu to prospěje. Tedy Qui bono(=pro koho je to dobré, komu výsledek prospěje) a takový výsledek musí být. Ostatně i známý Murphy to říká výstižně:
    Projekt je schválen jedině tehdy, jsou-li členové schvalovací komise v případě neúspěchu z obliga a v případě úspěchu shrábnou vavříny. ...

    OdpovědětVymazat
  20. Pár darebáků zatají důkazy, lže, a miliony lidí si s tím roky lámou hlavu. Už směšné. A džihádisti se dál valí do Evropy. Děda.

    OdpovědětVymazat