Reklama

.

.

středa 26. dubna 2017

Výroky lidovců k matkám samoživitelkám jsou skandální

Soňa Marková

26. 4. 2017   První zprávy

Předseda KDU-ČSL dle médií prohlásil, že za rozpad rodin může z velké části „poměrně robustní sociální systém“ a že ženy samoživitelky si „musí najít jiného chlapa“.



Už jsme si zvykli na asociálnost a hrabivost lidovců, jak v souvislosti se sociálními opatřeními ve prospěch nejzranitelnějších skupin občanů, tak při jejich vášnivé obhajobě mnohamiliardových církevních restitucí. Nicméně cynismus zmiňovaných výroků na adresu matek samoživitelek nemá obdoby.

Právě maminky, které se mnohdy marně domáhají výživného na své děti, jsou nejvíce ohroženy chudobou. Jim nejvíce chybí dostupné kvalitní jesle, školky, nemají často ani na obědy ve školní jídelně a o možnosti poslat své potomky na školu v přírodě nebo výlet ani nemluvě. Především ony narážejí na nechuť zaměstnavatelů poskytovat částečné a sdílené úvazky, práci z domova, popřípadě další opatření, která by pomohla ke sladění rodinného a pracovního života.

Lidovci si zřejmě nevšimli, že feudalismus, kdy byly ženy zcela odkázány na vůli mužů, dávno skončil. Je jim zřejmě trnem v oku fakt, že současné ženy jsou rovnoprávné a rozhodují si o sobě a svém životě. Pohrdání ženskými právy a asociálnost jsou pro KDU-ČSL typické. Pro KSČM ale absolutně nepřijatelné.

P.S.redakce NR: To je nepřijatelné pro většinu Čechů a Češek!

60 komentářů :

  1. Co je na tom skandálního? Svobodná matka se má snažit najít si chlapa. Pokud ho nechce, je to samozřejmě její věc. Je to pohodlnější, chápu. Ale proč by jí tento luxus měl financovat někdo jiný?
    Nehladě na to, že většina těch "svobodných matek" vůbec nejsou žádné svobodné matky. Jen se nevdávají proto aby mohli čerpat veškeré benefity, ale žijí přitom normálně s chlapem jako by byly vdané.

    A Nová Republika by si teda měla rozmyslet jestli chce být konzervativní a podporovat tradiční rodinu a vztahy a hodnoty, nebo liberální a podporovat všemožné menšiny, feminismus apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jádrem pudla jsou "nepravé samoživitelky" - vypočítavé páry které předstírají samoživitelství rodičky, aby získali příspěvky. Je to okrádání společnosti.Podvod.
      Sktečné samoživitelky by taky neměly bezuzdně souloýit, když nemají zajištěnou existenci.
      Žena, která pobírá příspěvky od státu, není "rovnoprávná"

      Vymazat
    2. Existuje svět žen a svět mužů. Jsme rozdílní a kdybychom nebyli, nemohli by jsme spolu žít. V tom je podstata. Nemám rád lidovce, ale je fakt, že předseda KDU řekl jenom svůj názor, který je ve společnosti převažující. Je faktem a nemůže to popřít ani Soňa Marková, že celá řada, žen zůstává jako naoko sama a přitom je s partnerem. Všichni to víme, ale když to někdo řekne nahlas, tak ženy spustí ofenzívu a berou to hned jako urážku. Tím dávají najevo, že ženy jsou nedotknutelné a vše co řeknou je svaté. Máme 90% soudkyň a ty taky všechny rozepře mezi muži a ženami rozhodují v neprospěch mužů a ve prospěch žen. A přesto jsou ženy nespokojené. Máme 90% státních zástupkyň, 90% lékařek, 90% soudkyň 100% učitelek. Dnes ženu nikdo do ničeho nenutí. V první řadě všechny ženy dělají předně karieru, která je přednější, než cokoliv jiného a ve čtyřiceti letech se žena rozhoduje jestli vůbec bude mít nějaké dítě, nebo je důležitější kariera ve které neustále soutěží s muži i když muži nesoutěží se ženami. Pořád se křičí, že ženy berou za stejnou práci míň peněz než muži. Skutečnost je ale na taková, že když přijde na lámaní chleba, tak ženy které jsou na pracovním místě s muži a nastane problém s chutí spustí stejnou písničku asi v tomto smyslu: "My jsme tady jenom samé ženské a co si s tím máme počít". Jinými slovy se počítá s tím, že když nastane opravdový problém, nastoupí muži a ti to vyřeší. Po vyřešení nastoupí opět ženy a to s úplnou samozřejmostí, protože jsou přeci ženy, jsou slabší mají na to právo a muži jsou přeci od toho, aby to vyřešili. Muži to i berou za fakt, že to tak je a přirozeně ženy to taky využívají. Ale jinak se pořád křičí, že jde o nerovnoprávnost a ženy jsou neustále utlačované. Ženy to totiž berou jako že probíhá nějaká soutěž mezi ženami a muži i když o žádnou soutěž nejde. Když někde hoří, někde dojde ke katastrofě, dojde k mimořádné události, je samozřejmé, že tam půjdou v první řadě muži. Tak to bylo odjakživa a tak je to přirozené. Jenom teď se říká, že když to řeší muži, ženy jsou diskriminované. Všechny soudkyně automaticky při rozchodu svěřují děti matkám a otcům ukládají platit výživné a to proto, že všechny soudkyně vycházejí z toho, že za všechny křivdy na světě můžou muži. Ženy pak dělají všechno proto, aby se otec již nemohl stýkat s dětmi a děti navádí proti otcům. I když je to protiprávní, otcové to řeší tak, že začnou se vyhýbat placení výživného a nastává situace, že žena s velkou radostí podává na otce svých dětí trestní oznámení, nechává ho zavřít do vězení, tím ho kriminalizuje a pak se už dotyčný veze tím, že do smrti má v opisu rejstříku trestů, že seděl v base a jeho děti, že mají otce kriminálnika. Je skutečnosti, že jsme jediná Evropská země včetně Slovenska, která neplacení výživného řeší kriminalizací a zavíráním otců do kriminálu a nezbavili jsme se toho ani za 27 let budování demokracie i když na západ od našich hranic se neplacení výživného bere jako dluh a jako dluh se to řeší v občanskoprávním řízení a ne v trestním řízení se zloději a vrahy jak je tomu u nás. Jinými slovy, zaměstnává to desítky tisíc úředníků na sociálkách, na exekutorských úřadech na všech stupních policie, na státních zastupitelstvích a soudech a výsledek není žádný a náš stát neustále setrvává pořad na stejném řešení i když je neúčinné a zálohovaným výživným se docílí jenom to, že naroste zatíženost úřadů, bude to stát ještě více peněz a výsledek nebude žádný.

      Vymazat
    3. 11:45
      Uřežu ti uši, zmrde!

      Vymazat
    4. Když dojdou argumety uchýlíme se sprostostem. Pravda někdy bolí a hodně na vyjádření 11:45 je to znát.

      Vymazat
  2. Lidovci vždy vnímali ženy podle hesla "postel-kostel-kuchyně".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidovci jsou svine ale v tomto maji pravdu
      Feminismus je cesta k smrti

      Vymazat
  3. Skandální a těžko pochopitelné je stanovisko 11:45. A NR nebude doufám podporovat klerofašisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:58 feminista zapipal

      Vymazat
  4. 11:46
    Ty kolaborantský černopedelnický svině by měli zakázat,je to verbež milující ussacký agresory a sudetský fašisty,který by chtěli zrevidovat dějiny po vzoru velkýho omlouvače a udavače Havla!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:59 přesně tak

      Vymazat
    2. Beta muzi feministi

      Vymazat
    3. 12:48
      Zmlkni kreténe vylitej!!!!!

      Vymazat
  5. lidovce nemusím, ale jinak naprostý souhlas s 11:45!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni diskutéři si ve své omezenosti neuvědomují, že přesně na tyhle liberální žvásty tu máme Sobotkovo křídlo ČSSD, Zelené, možná TOP. Na co potom kdo potřebuje Novou republiku?
    Neuvědomují si, že jen o nepatrný krůček dál je podpora sňatků homosexuálů a leseb se všemi výhodami, adopce dětí jimi, povinné kvóty pro ženy všude, povinnost stejných mezd pro ženy a muže atd atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:23 tak, ona je vubec Nova Republika divna
      Neni divu, Dvorak podporoval Havla

      Vymazat
    2. Nelze také zapomínat na práva pedofilů !!

      Vymazat
  7. především by se měl vrátit respekt k rodině. Tedy té přirozené dle přírody - s tatínkem, maminkou a dětmi. Od té doby, kdy tento respekt není a došlo k rozpadu rociny upadá i naše civilizace. Pokud to takto bude pokračovat, že každý si půjde jen za svými "právy" , bez zodpovědnosti a povinností ke společnosti, státu tak nás během krátké doby převálcují muslimové nebo Romové. Ti děti mají a po svém vychovávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní26. dubna 2017 12:32
      Souhlasím s Vámi, že chybí respekt k rodině. Jenom si nemyslím, že upadá nějak sám od sebe, nýbrž že je liberální ideologií vědomě likvidován. P.K.

      Vymazat
    2. Ti naši čoudi to dělají co se týče otcovství následovně. Když mladá děvenka otěhotní,tak určí za otce svého dítěte nestaršího možného muže v široké rodině. U něho se dá předpokládat, že umře dřív,než zatajený otec jejího dítěte.Tím pádem matka začne pobírat vdovský důchod. Tak se to dnes provádí.

      Vymazat
  8. Anonymní26. dubna 2017 12:23
    „Páni diskutéři si ve své omezenosti neuvědomují, že jen o nepatrný krůček dál je podpora sňatků homosexuálů a leseb …“
    Vy si bohužel neuvědomujete, že právě tímto směrem míří KDU-ČSL. Nebo si nevzpomínáte, jak profesor Putna hrdě prohlašoval, že je katolická buzna? Pokud byste chtěl propagovat křesťanské řešení, tak by to bylo horování, pro snížení rozvodovosti a ne hledání si nového chlapa.
    Nic takového však KDU-ČSL nenabízí. Je to liberální strana, která je vždy ochotná se spojit s kýmkoliv, aby se dostala k lizu. Věřím, že o těchto volbách, se jim to již definitivně nepodaří. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ale o KDU nenapsal ani slovo. Dokonce ani o křesťanství. Psal jsem jen o tradiční rodině a vztazích.
      A jakým konkrétním způsobem byste si představoval snižovat rozvodovost? Jediné řešení které mě napadá a které může být funkční je nastavit to tak, aby rozvod oba v páru finančně velmi zabolel. Mohutná podpora svobodných matek je pravý opak.

      Vymazat
    2. Cernoprdelnici at jdou do prdele, buzny taky

      Vymazat
    3. 12:52 zakazat buzeranstvi a trestat buzny

      Vymazat
    4. Anonymní26. dubna 2017 12:52
      Pokud jsem Vás špatně pochopil, tak se omlouvám.
      „A jakým konkrétním způsobem byste si představoval snižovat rozvodovost?“
      Určitě by v tom měla hrát roli výchova. Skončit s propagací práv na cokoliv, včetně třetího pohlaví a začít prosazovat také povinnosti, včetně povinnosti k vlastní rodině.
      Bohužel, liberalismus se však snaží o pravý opak. O rozbití společnosti a likvidaci jakéhokoli pocitu sounáležitosti. Propagace migrantů, je také jedním z projevů těchto snah. P.K.

      Vymazat
    5. 13:06
      Výchova je na velmi dlouhé lokte a nejsem si jistý zda by vůbec stát měl do výchovy mluvit. Spíš ne.
      Projevem liberalismu je i toto okřiknutí Bělobrádka za dle mého zcela jasnou a přirozenou pravdu.

      Vymazat
    6. Anonymní26. dubna 2017 13:25
      „Výchova je na velmi dlouhé lokte …“
      Je to však jediné skutečné řešení. Ostatní je jenom dočasná a neúplná náhrada.
      „.. a nejsem si jistý zda by vůbec stát měl do výchovy mluvit. Spíš ne.“
      Jistě, potomky by měli vychovávat hlavně rodiče, ale stát zcela opominout nelze. Vždyť ve škole, tráví dítě velkou část dne. A jak je na něj během tohoto času působeno, nelze zanedbat. Tím míním, jak náplň občanských předmětů, tak přístup učitelů, během vyučování i během přestávek. Velkou roli zde hraje osobnost pedagogů.
      „Projevem liberalismu je i toto okřiknutí Bělobrádka …“
      Kritika politiků se odehrávala i za Rakousko-Uherska. Nechcete nám snad namluvit, že to byl projev rakousko-uherského liberalismu?
      „… za dle mého zcela jasnou a přirozenou pravdu.“
      Máte právo na svůj názor. P.K.

      Vymazat
  9. Rodina se skládá z biologických rodičů (otec + matka) a jejich dětí.

    Je věcí zodpovědnosti a morálnosti žen, když otěhotní kdo ví s kým, koho neznají, nebo dobře neznají... a odmítají s ním dále žít a spolu vychovávat (hlavně financovat) své děti.

    Argument, že ženy byly na mužích závislé ve středověku a že dnes mají plnou svobodu? OK pak ale ať neobtěžují stát (cizí muže a cizí ženy) vydupáváním zaopatření jejich potomstva s kýmsi nezodpovědným, jako jsou ony samy(netýká se samozřejmě dam, které ovdověly v průběhu manželství!). Svoboda je věc, kterou si musí každý SAMOFINANCOVAT - a samozřejmě samofinancovat i důsledky a následky svých svobodně uskutečněných činů.

    Prababičky na Žižkově prý dcerkám říkávaly: "Měla picinka radost, teď má prdelka starost". A tehdejší "samoživitelky" se holt musely natahovat podle své deky. Vyjít musely s tím, co si vydělaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Výroky lidovců k matkám samoživitelkám jsou rozumné. Bohužel jen před volbami.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13.19...jako výroky ČSSD k církvím a k církevním restitucím... návnada na voliče, zaseknout... a z vody ven, naivní kapříku.

      Vymazat
  11. My jsme to doma po našem rozvodu udělali jinak .
    Můj milý ex se zamiloval ,já jsem se zamilovala a tak jsme se rozvedli.Noví partneři nás obou byli absolutní sympaťáci a chápali všechno ,i to ,že děti jsou ještě malé a tudíž odchod otce k nové ženě by tak násilně mohl zasáhnou do výchovy i zdraví dětí.Po počátečních krátkých neshodách jsme se uklidnili a rozhodli ,že můj ex a otec dětí bude i nadále bydlet ve společné domácnosti a pŕítelkyni bude navštěvovat v jejím bytě (ona již sama také po rozvodu).U mně bylo totéž.(vdovec ,sám -děti soběstačné;prakticky z domova)..postupně jsme integrovali oba partnery ,pozvání k nedělnimu obědu ,výlety,společné Vánoce ,děti to nakonec
    neuvěřitelně obohatilo ,protože si na ně neustále někdo něco příjemného ,jiného i nového vymýšlel..zkrátka po rozvodu zůstal můj
    bývalý muž ještě dalších 10 let doma u dětí-dokud poslední neodmaturovalo!Můj nový muž prakticky s mým bývalým hraje karty a ja s jeho ženou řeším ženské otázky včetne toho kafe
    a dortíku v cukrárně..
    finančně se přetavily povinnosti v příležitostnou
    beznávratnou pomoc a padnout jednoho
    se rovná kolektivní ostudě ...
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava:...
      ...nechat padnout jednoho ...

      Vymazat
    2. SODOMA GOMORA a nezbývá aby zasáhl Nejvyšší.

      Vymazat
    3. Jituš, neskuteční a zajímavý příběh...
      pražský vrabčák Čimčaro

      Vymazat
  12. Paní poslankyně, problém je ale v tom, že černop.delníky nejvíce podporují svíčkové báby, které tvoří většinu aktivních návštěvníků kostelů. A je třeba dodat, že ve vztahu k ženám se katolická církev tak moc od musulmanských imámů neliší.

    OdpovědětVymazat
  13. V první řadě by se měli podporovat jen úplné rodiny !! Pokud ženu někdo přivedl do jiného stavu , jistě se najde i někdo , kdo s ní může žít !! Mužů je stejně jako žen !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik impotentů ochotných vydržovat nějakou samoživitelku a cizí dítě (po staru nějakou štětku s bastardem) zase není. Kór když neumí ani vařit, obstarat mu domácnost... Normální muž chce poslat do další generace SVÉ VLASTNÍ GENY a tak docházelo ke spojení vdov s dětmi s vdovci s vlastními dětmi do nových rodin.. které měly následně další své děti spolu. A vše na svoje náklady.

      Znali jsme takovou samoživitelku s pěti dětmi od pěti otců - která se graviditami vyhýbala poctivé práci již za komunistů... Píši o bělošce, aby nedošlo k nedorozumění.

      Holt dochází k romizaci společnosti.

      Vymazat
    2. 16:52 vybíráte výjimečný případ abyste zdůvodnil své asociální myšlení. TAdy nejde o tu ženskou "která se vyhýbá..." ale o ty děti!!!

      Vymazat
    3. 15:00
      Dej si facku! A hned.

      Vymazat
    4. 16.58 Kdo vám brání ty děti, o které vám jde, adoptovat a ze svého zajistit jejich potřeby? Nevybírám nijak výjimečný případ - to bych reagoval v článku o kuriozitách...

      Takže dokažte že jste je adoptoval, nebo si na sociální cítění jenom hrajete jako neziskovka, ochotná z cizího zaplatit všechny bědy světa... a ještě se na tom chutě financovat.

      Vymazat
    5. 17:21 - fakt už běž s těmi demagogiemi do řiti!

      Vymazat
    6. Hmm, tak 17.26 došly věcné argumenty? Tak se pravda čirá jako sklo nazve demagogií? Vy ty vámi adoptované děti otců neotců a ženských které umí chlapovi nabídnout jenom to jediné, vychováváte v řiti? Neměla by vás tam navštívít i televize a paní Marksová?

      Vymazat
  14. Existuje svět žen a svět mužů. Jsme rozdílní a kdybychom nebyli, nemohli by jsme spolu žít. V tom je podstata. Nemám rád lidovce, ale je fakt, že předseda KDU řekl jenom svůj názor, který je ve společnosti převažující. Je faktem a nemůže to popřít ani Soňa Marková, že celá řada, žen zůstává jako naoko sama a přitom je s partnerem. Všichni to víme, ale když to někdo řekne nahlas, tak ženy spustí ofenzívu a berou to hned jako urážku. Tím dávají najevo, že ženy jsou nedotknutelné a vše co řeknou je svaté. Máme 90% soudkyň a ty taky všechny rozepře mezi muži a ženami rozhodují v neprospěch mužů a ve prospěch žen. A přesto jsou ženy nespokojené. Máme 90% státních zástupkyň, 90% lékařek, 90% soudkyň 100% učitelek. Dnes ženu nikdo do ničeho nenutí. V první řadě všechny ženy dělají předně karieru, která je přednější, než cokoliv jiného a ve čtyřiceti letech se žena rozhoduje jestli vůbec bude mít nějaké dítě, nebo je důležitější kariera ve které neustále soutěží s muži i když muži nesoutěží se ženami. Pořád se křičí, že ženy berou za stejnou práci míň peněz než muži. Skutečnost je ale na taková, že když přijde na lámaní chleba, tak ženy které jsou na pracovním místě s muži a nastane problém s chutí spustí stejnou písničku asi v tomto smyslu: "My jsme tady jenom samé ženské a co si s tím máme počít". Jinými slovy se počítá s tím, že když nastane opravdový problém, nastoupí muži a ti to vyřeší. Po vyřešení nastoupí opět ženy a to s úplnou samozřejmostí, protože jsou přeci ženy, jsou slabší mají na to právo a muži jsou přeci od toho, aby to vyřešili. Muži to i berou za fakt, že to tak je a přirozeně ženy to taky využívají. Ale jinak se pořád křičí, že jde o nerovnoprávnost a ženy jsou neustále utlačované. Ženy to totiž berou jako že probíhá nějaká soutěž mezi ženami a muži i když o žádnou soutěž nejde. Když někde hoří, někde dojde ke katastrofě, dojde k mimořádné události, je samozřejmé, že tam půjdou v první řadě muži. Tak to bylo odjakživa a tak je to přirozené. Jenom teď se říká, že když to řeší muži, ženy jsou diskriminované. Všechny soudkyně automaticky při rozchodu svěřují děti matkám a otcům ukládají platit výživné a to proto, že všechny soudkyně vycházejí z toho, že za všechny křivdy na světě můžou muži. Ženy pak dělají všechno proto, aby se otec již nemohl stýkat s dětmi a děti navádí proti otcům. I když je to protiprávní, otcové to řeší tak, že začnou se vyhýbat placení výživného a nastává situace, že žena s velkou radostí podává na otce svých dětí trestní oznámení, nechává ho zavřít do vězení, tím ho kriminalizuje a pak se už dotyčný veze tím, že do smrti má v opisu rejstříku trestů, že seděl v base a jeho děti, že mají otce kriminálnika. Je skutečnosti, že jsme jediná Evropská země včetně Slovenska, která neplacení výživného řeší kriminalizací a zavíráním otců do kriminálu a nezbavili jsme se toho ani za 27 let budování demokracie i když na západ od našich hranic se neplacení výživného bere jako dluh a jako dluh se to řeší v občanskoprávním řízení a ne v trestním řízení se zloději a vrahy jak je tomu u nás. Jinými slovy, zaměstnává to desítky tisíc úředníků na sociálkách, na exekutorských úřadech na všech stupních policie, na státních zastupitelstvích a soudech a výsledek není žádný a náš stát neustále setrvává pořad na stejném řešení i když je neúčinné a zálohovaným výživným se docílí jenom to, že naroste zatíženost úřadů, bude to stát ještě více peněz a výsledek nebude žádný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsi kokot.

      Vymazat
    2. Muž, který neplatí na své potomky, není muž ale hovado. Nejde jen o ženské, jde především o děti!

      Vymazat
    3. Jak by byla pojmenována žena která nedává děti jejich otci? Jak by byla pojmenována žena která podává na otce svých dětí trestní oznámení aby dostala otce svých dětí do vězení a přitom pokud otec dětí je vězení a není tam pro něj vhodná práce není za dobu výkonu trestně stíhatelný za neplacení výživného, takže to že ho dostala do vězení a udělala z něho kriminálníka jí na výživném na děti nepřinese ani korunu. Tak jak by se pojmenovala taková žena?

      Vymazat
    4. Z odpovědi je jasné, že za všechno může muž. Žena je jenom trpitelka, která za nic nemůže a dokonce asi nebyla ani u toho když to spolu dělali.

      Vymazat
  15. Pro všechny kretény, co nesouhlasí s Markovou a smrdí jim svobodné matky!
    Bylo by pro vás dobré, vy zmrdi, kdybyste se příště narodili do společnosti, která se na samoživitelky vysere, jak požadujete.
    A pak budete skučet, až budete vyrůstat o hladu, budou vás šukat kdejací hovniválové, abyste měli co žrát, vy hovna!
    A lidovce do plynu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marková akorát využila situace, aby se zviditelnila. Jinak její kdákání ničemu nepomůže a nic neřeší, tak jako sprosté vyjadřování těch kteří s ní souhlasí, taky nic nevyřeší. Sprosťáctví není argument. Bohužel. \jinými slovy, za někoho nezodpovědnost jak ženy tak muže, platíme za to všichni, bohužel ti co jsou zodpovědní.

      Vymazat
  16. Jiří Jírovec26. dubna 2017 17:22

    Svobodné ženy mají smůlu, že není dost Bělobrádků, mezi kterými by si mohly vybírat. Svobodné matky, pokud nejsou oplodňěny uměle, měly alespoń v době početí chlapa. Jenže několik souloží ještě netvoří manželství. V době, kdy existuje existenční nejistota se mnozí brání tomu, aby do manželství vůbec vstupovali.

    Mimochodem, pokud si budou ženy hledat muže, kteří je finančně zajistí tak, aby nebyly závislé na "robusním sociálním systému", mohou s klidem odepsat muže s nižším příjmem než udává medián.

    Možná by se mohlo zavést finanční mnohoženství, tedy stavu kdy by Bělobrádkové vydržovali víc žen než stačí osouložit.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě štěstí, že Bělobrádek je jen zvěrokleštič!

      Vymazat
    2. Víc Bělobrádků a vychcípáme.

      Vymazat
  17. Nesouhlasím sice s výroky Bělobrádka a spol., ale placení výživného daňovými poplatníky? To mi také nepřipadá OK. Ale obecně. Prosím, rád bych slyšel, jak se stalo, že v tak báječném a vytouženém kapitalismu máme nezaměstnané, bezdomovce, lidi štítící se práce, nepřizpůsobivé, že v tom všem našem štěstí musíme budovat nové chudobince (kterým říkáme cudně sociální bydlení), máme asi polovinu matek samoživitelkami. Kdo udělal v tom nádherném kapitalismu chyby a proč ji mají stále napravovat daňoví poplatníci? Tedy ti, co poctivě pracují? A vysvětlí někdo, proč tyto problémy v tom hrůzostrašném socialismu nebyly? Že by nerozvážné a nezkušené kapitalistické mládí?

    OdpovědětVymazat
  18. Jiří Jírovec26. dubna 2017 20:49

    To je omyl: výživné není přesunuto na daňové poplatníky. Jde o to, že stát dá ženám foršus a zkásne dlužníka sám. To by ulehčilo situaci žen, protože by se nemusely domáhat peněz soudně.

    Před rokem 1989 to bylo jednodušší, protože většina pracujících měla lehce idenfikovatelného zaměstnavatele a alimenty mohla podle soudního příkazu strhávat účtárna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolte dotaz, zkásne je stejně jako to dělá u neplatičů nájemného? To se nedopočítá. Samoživitelky v nouzi by měly mít možnost, aby dosáhly na pomoc pro své děti, pokud možno rychle, ale u navrhovaného způsobu se spíš zvýší počet úředníků, kteří budou hledat a dohledávat neplatící bývalé partnery/ky/, ze kterých často ani nic nevymohou. Jiný, logičtější a jednoduší způsob pomoci, třeba časově omezené a dále opakované, by nebyl? Nevím, jak je to u sezdaných párů, ale tam je to vždy bez existenční nouze? Nebo potřebují pomoci i oni?

      Vymazat
  19. Jen tak na okraj, černoprdelník Bělobrádek později svůj výrok komentoval slovy, že to byl jen žert. Takže pravdu mají ti, co tvrdí, že je to zmrd. Prostě mu došlo, že by přišel o preference. Hovado které vás rozhádá a pak z vás má srandu nebo možná staženou prdel. Každopádně kdo si nestojí za slovem aspoň týden, je imbecil a nemá v politice co pohledávat. Také se občas nechám přesvědčit a můžu svůj názor korigovat, ale to mluvím jen za sebe a né za nějakou svoločí zvanou KDU.

    OdpovědětVymazat
  20. 15:56: I když v tom, co jste napsal, je hodně pravdy, nezdá se mi, že byste vystihl zcela podstatu problému. Vtip je ten, že KDU ČSL reprezentuje zde neoliberální myšlení, o kterém píše Keller ve svých knížkách. Člověk má fungovat jako firma /z toho důvodu se mi jeví, že pan Babiš je neoliberál, z mého hlediska člověk nebezpečný/. Podstata tkví v tom, že člověk si má ze svého financovat vše, co hradí sociální systém, který vynalezl Bismarck, pravicový politik v reakci na dělnické nepokoje. Tedy si má financovat vlastní zdraví, vzdělání i důchod. Tedy financovat si celý život. Idea je asi od toho, aby umožnila rozkrást zbytky státu. Pak už pravomoci státu budou zcela mizivé, do všeho budou kecat takoví lidé jako Rotschild - obecně koncerny /jiný název nadnarodní korporace/. Stát bude řešit /s penězi hlupáků samozřejmě/ takové věci, které by soukromníky zatížily. A nakonec budeme mít soukromé války financované státem, tedy hlupáky - námi všemi - kteří vytáhnou do války proti třeba Rusku, protože to potlačuje domokracii a nemá rádo Ukrajince a jinde zase máme nedemokratického diktátora /Kim/. V pozadí těchto soukromých válek jsou samozřejmě prachy. Čili já ty černoprdelníky beru prostě jako zlotřilce, kteří propagují neoliberalismus. Jen se zamyslete nad tím, co bude až bude zdravotnictví soukromé - nemusíte daleko chodit - USSA - pojízdné nemocnice, 40 mil. lidí z 300 milionového státu bez pojištění. Nikdy jsem tam, tedy v USSA nebyl, ale zdravý selský rozum /jaký doufám mám/ mi říká, že soukromé zdravotnictví je o vydělávání peněz /předepisuje se např. zcela zbytečné a přitom drahé léky/ nikoliv o léčení lidí. A nechvalte tak Reagana a Zeleznou Bábu. Ta druhá osoba řekla - Rusů do Uralu stačí 15 milionu /takže druhý Hitler/. Jinak se mi jevíte dosti naivní. Vy si myslíte - je to vidět v jedné větě - že ta "demokracie" něco skutečně positivně vyřeší? Demokracie, která jede ve službách soukromníků - neoliberalů? A zcela nakonec. Jsou i matky a ony vždy byly, které se octnou bez chlapa a kvalitního chlapa nyní asi je stále větší problém najít, stejně jako je stále větší problém najít kvalitní ženu. A pro tyto matky platí to, o čem je řeč v článku. Komunisté s tím problém nedělali. Píšete, že ženy rozhodují mít děti pozdě. Některé vůbec děti nechtějí - ve věku třeba 30 let. Porodníci říkají, že takové matky jsou již staré a porod je u nich více nebezpečný. Proč za komoušů udržení populačního přirůstku nebyl problém? Ti zlí komouši podporovali rodinu. Mateřské příspěvky byly větší než nyní. Nemluvě už o tom, že rodiny měly kde bydlet. Ted i ty byty jsou problém. Když nám rozkradali a ničili průmysl, tak jsem slyšeli, že prý byl špatný, mimo dobu, co říkají teď - třeba na otázku mateřství? Ono nejlepší nakonec bude - člověk jako firma. A ještě jedno: Muž který neplatí vyživné, které se mě zdá již za totality bylo dosti směšné - moje máti dostávala 400 korun na dítě, patří za mříže. Nebo si myslíte, že ne. Komunisté měli ještě zásadu, že člověk žijící na úkor společnosti, tedy vyhybající se práci, patři za mříže. Myslíte si, že to byla špatná zásada?

    OdpovědětVymazat
  21. Koukám, co je zde chytrolínů. Co lidí si myslí, že Bělobrádek má vlastně pravdu. Zkušenost je nepřenositelná. Buď to zažijete nebo nevěříte. Generalizovat o tom, že má tento vymaštěnec pravdu, je hloupé. Každý člověk se může dostat do průšvihu. Proč by matka samoživitelka měla být vyjímkou. A to, že po tom všem, už nechce znovu riskovat? To jí snad nemusí nikdo vyčítat. Všichni si platíme sociální a zdravotní pro případ, že se nám něco stane. A všichni máme nárok na to, aby nám z těchto peněz stát pomohl. Tečka.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to jsou huste komentare ... jsem bila cely zivot pracujici a prrsto jsem se ocitla po 13 letem msnzelstvi sama muz odesel za jinou zenou uz jsme ho nikdy nevideli , pomohli mi rodice (jsem jedinacek) takze mohli a pomahali pro me bylo to strasne tezke ze soc. systemu jsem mela je chvilku par korun pridavku pak uz jsem prelezla asi o 61 kc a tim prisla o pridavky zhruba 600 , no nic uz je to pryc dokazala jsem to , ale pomohli mi rodice ti se mnou udrzeli deti na skolach ...a umoznili nsm prezit doslova ... tuhle bouri nechapu .... jedine stat , co musi udelat je zjistit si opravnenost a kontrolu kam penize dava .... a p.s. najit si jineho chlapa haha (treba ma taky deti na ktere bud plati nebo neplati, ale uplne vim jak je natesenej na ty moje cizi ... jsem to taky zazila....) brrrr hnusne dlouhe obdobi sama s detmi nikomu to nepreju.....

    OdpovědětVymazat
  23. Toz tito konfidenti gestapa a gustapa cernoprdelnické hyény a mrchozroti vseho droho koncí.........oz nemajó temer zádno energio ,,,cernoprdelnické bafomet je na konecné.....v Reckovicách.....howk

    OdpovědětVymazat

Reklama