Reklama

.

.

pondělí 3. dubna 2017

Změna systému je nutná


3. 4. 2017  ANS

​Nemůžeme si již dovolit se v podzimních volbách 2017 mýlit! Mají-li se konečně začít prosazovat skutečně zájmy a vůle většiny národa, pak to pouhé demonstrace na náměstích nevyřeší, ale musíme jít k volbám! 


 My v ANS se domníváme, že nejlepšími kandidáty jsou takové osobnosti, jejichž historii lidé znají. Všichni bychom si měli uvědomit, že je dobré vědět, co má člověk za sebou, co v životě dokázal, kdo se jak angažoval a osvědčil. Musíme se soustředit na zlepšení reálného života lidí tady a teď a ne někdy v budoucnu. Došlo ke ztrátě sociálních jistot a životních perspektiv, ale přesně to lidé ke svému životu, k práci i výchově dětí nezbytně potřebují a je to i předpokladem uchování osobního zdraví. Každý z nás potřebuje určité perspektivy vlastní budoucnosti i svých rodin. Pro plnohodnotný život je nutné mít rozhodující hmotné i nemateriální sociální jistoty. - jako je řádně a odpovídající placená práce po celou dobu ekonomické aktivity člověka - tedy zaměstnanost, či možnost samostatně podnikat a bydlet.

​Je nezbytné vytvořit vlastní struktury národního řízení, národní stabilizační program, soběstačnou republiku. Po celonárodní konzultaci, kterou jsou de facto volby, musí být uzavřená NOVÁ SPOLEČENSKÁ SMLOUVA, která bude prosazovat pronárodní teze.

​Naši předkové bojovali generace a často i pokládali životy za to, co my dnes - za pouhého přihlížení mnohých - ztrácíme. A hrozí, že nevratně! Nyní je prvořadým úkolem další naší existence vystoupení z NATO a Evropské unie a zajištění bezpečnosti České republiky.


​Společnost tvoří lidé – tedy my, občané České republiky. Cílem a smyslem života je člověk a jeho životní úroveň. Nikoliv zvyšování HDP. Smyslem tedy není ekonomika sama o sobě, ekonomika je pouze způsob, jak se lidem zajistí slušná životní úroveň. Na prvním místě je člověk a kvalita jeho života. Naopak růst ekonomiky a zisky firem jsou jen prostředkem.

​Situace, kdy majitelé firem chtějí vyšší zisky, a proto považují za dobrý nápad dovézt si levné zaměstnance z ciziny, je nepřípustná! Česká republika nemůže být „klondikem“ pro zahraniční firmy - protože kromě velmi nízkých odvodů z velmi nízkých mezd z takových firem nemají domácí obyvatelé ČR jakýkoliv užitek a to zejména tehdy, když firmy své pohádkové zisky daní kdesi v daňových rájích nebo jako dcery zahraničních matek skrze „kreativní“ účetnictví vykazují zisky mimo Českou republiku.

​Členové a sympatizanti ANS nechtějí dále přihlížet rozvratu společnosti a rozkrádání jejího bohatství. Proto se rozhodli nesedět se založenýma rukama. Neoliberální režim, který dnes ovládá naši zem, je překážkou zdravého vývoje společnosti. Pod hesly o svobodě a demokracii zbavují stále větší část společnosti příležitosti k uplatnění a možnosti reálně spolurozhodovat o jejím dalším směřování.

Evropské pseudoelity a české tzv. „elity“ se chovají jako horda barbarů na dobytém území. Za pomoci médií jako nástroje manipulace ovládli klíčové pozice veřejné správy, a ta teď slouží jako jejich soukromá agentura dozorující vykrádání veřejných zdrojů.

​Dnešní majitelé států na rozdíl od předchozích vládců necítí odpovědnost za osud většiny společnosti a lidé je zajímají, jen pokud slouží jejich zisku. Zprivatizovali veřejné služby, od zásobování vodou a ovládnutí zdrojů energie, přes školství a zdravotnictví, veřejnou dopravu až po veřejné fondy a úspory občanů. Obecná dostupnost sociální péče je nahrazována charitou s domnělou laskavostí, ačkoli je financována z veřejných zdrojů.

​Kritika současného stavu společnosti a politického režimu rozhodně není výzvou k návratu předchozího režimu. Slýcháme ale, že změna není možná. To je lež! Zastavit to lze jen tak, že lidé dostanou životní perspektivu odpovídající schopnostem, aby se mohli podílet na rozvoji společnosti. Každý musí najít uplatnění, nejen placenou práci (pokud je jí schopen).

​Naším cílem je obrat této neblahé historie, proto jsme se rozhodli vybudovat politické hnutí Aliance národních sil. Opíráme se o lidi, kteří jsou znepokojeni společenským vývojem a chtějí přispět k nápravě. Našim cílem je znovu vybudovat soběstačnost České republiky.


Veškeré podrobnosti jsou uvedeny ZDE:

https://www.aliancens.cz/single-post/2017/02/15/Zm%C4%9Bna-syst%C3%A9mu-je-nutn%C3%A1


V Praze dne 3. 4. 2017 

mail:  aliancens@centrum.cz


130 komentářů :

  1. Až bude vaším cílem náhrada kapitalismu demokracií přidám se k vám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Forgáči, jak si představujete demokracii bez kapitalismu?

      Vymazat
    2. To jako, že v socialismu demokracie být nemůže? Naopak. Demokracie není v kapitalismu.

      Vymazat
    3. A on někde na světě funguje socialismus v kombinaci s demokracií?
      Kde, prosím?

      Vymazat
    4. A ona někde funguje demokracie? KDE prosím?

      Vymazat
    5. Kapitalismus je ze své podstaty nedemokratický a jenom předstírá falešnou demokracii (demokraturu). Socialistická demokracie zrovnoprávnila lidí a je cestou k vyspělé demokratické společnosti.

      Vymazat
    6. Nikde na světě není nebyla a nebude demokracie a pokud to někdo nechápe, nedá se nic dělat, vzdělání žádnou politikou nelze nahradit.

      Vymazat
    7. Samozřejmě že demokracie je možná jen ve společnosti, kde se peníze jednotlivců a korporací nepletou do politického procesu. A tou samozřejmě kapitalismus není. Oni někteří kubové si pletou tržní společnost s kapitalismem, ale to není jedno a to samé. Z toho pak pramení mnoho nedorozumění a demagogií. Taurus

      Vymazat
    8. 17:56 - Pardon, ale socialistická demokracie? Co to je? Copak my jsme tu měli za socialismu nějakou demokracii?

      Vymazat
    9. Presne napsano, ale dopadne to tak, ze po ODS, CSSD, TOP 09 a ANO vyhraje tahle strana a pri dalsich volbach dalni nova pravicova strana a budeme se mit hur a hur. Neb s vladnouci pravici to jinak nelze (viz USA). Za socialismu lidi meli prece jakesi prava, a mohli si je obhajovat na aspon 5 mistech, ZDARMA,coz jsem mnohokrat pouzil a vzdy vyhral, vyhral i pri soudu se zamestnavatelem, kam mne nepozvali, ale pravnika zamestnavatele ano. Vyhral jsem, protoze byla demokracie. Mela chyby, ale po emigraci do USA mi stacilo 6 let tam, abych pri jejich srovnani s tou v USA dosel k zaveru: ZLATI KOMUNISTE! A na tom trvam presto, ze po 3-letem pusobeni coby clen KSC od svych 23 roku nasledovala 22 let diskriminace kvuli vystupu ze strany, zpestrena 58 dny ve vysetrovaci vazbe. Ja byl vyjimkou, drtiva vetsina naroda, aspon 98%, takove problemy nemela. Misto vylepseni nasledovala poroba, poroba zvana kapitalisticka demokracie. Dukaz: i tahle ND je vlastne samizdat, samizdatu je ted aspon 10x vice nez za socialismu, vychazeji denne v nekolikastrankovych vydanich, jez maji vetsi rozsah nez melo Rude pravo. Protoze pravdu zadny oficialni SP uz nezverejni. Jestlize si nekodo mysli navic, ze kapitaliste budou zisky rozdavat lidem, jak to delali za socialismu komuniste, neb STAT vsechno subvencoval (dalsi idiotismus soucasnoti), nebot vsechny zisky sly zpet lidem ve stalych cenach po 40 let a stale novych investic, coz si tento stat nemuze dovolit presto, ze vse, skoro, co zdedil po komunistech rozprodal a vytenuloval a ted muze lidem nabidnout jen 21% DPH a 200 tis dluhu na kazdeho obcana. Zisky n aopak z drtive vetsiny jdou za hranice Ceske republiky. Genialni reseni pro tuto zemi vymysleli vsechny vladnouci pravicove strany!!!Volte pravici, bude jeste hur.A kazdy volic pravice a i ten, kdo nevoli vobec, si to jen zaslouzi.

      Vymazat
    10. "Pane Forgáči, jak si představujete demokracii bez kapitalismu?"
      ....stejne jako hovno bez latriny...

      Vymazat
    11. "Pane Forgáči, jak si představujete demokracii bez kapitalismu?"
      ....stejne jako hovno bez latriny...

      Vymazat
    12. Demokracie je jenom jedna z metod, jak změnit vládu bez krveprolití. Takovou změnu lze uskutečnit i jinak, než "demokratickým" hlasováním Lidu v současném pojetí.

      Vymazat
    13. 21:23 Na české politické scéně(!) není žádná levicová strana, snad jen mimo KSČM (ale i ta je paralyzovaná). A máte pravdu, že si lidé zaslouží všechno to svinstvo co se na ně valí, když volí gaunery.

      Vymazat
    14. 10:28
      Souhlas. Takže je třeba začít zas volit pravici.

      Vymazat
    15. 13:29 A mohu se zeptat,to myslíte vážně?Ty stejné gaunery z TOP 09,ODS,ČSSD,STAN,KDU?NE,musí se dát prostor SPD a abych se přiznala vize ANS se mi líbí.Jenom nevím,jací lidé jsou za touto stranou.

      Vymazat
    16. 15:03
      Lidé? Žádní, to je právě ten fór.

      Vymazat
    17. Největším nebezpečím příštích voleb je, že celý stát ovládne slovenský oligarcha s temnou minulostí. který se podivným způsobem zmocnil velké části českého národního majetku a chce pohltit i ostatní, rozšířil svoje podnikání do politiky, získal již kontrolu nad všemi firmami i jednotlivci a finančními toky v republice, má již pod kontrolou justici a státní zastupitelství a armádu, chybí mu jen kontrola nad policií.

      Vymazat
    18. Anonym 15:03. Například někteří z lidí ANS jsou uvedeni tady:https://www.aliancens.cz/nase-prohlaseni

      Vymazat
    19. 17:29 Nepište nesmysly. A co lidovci ty nevadí?Tahají zemi pod německou nadvládu a to je v pořádku?

      Vymazat
  2. Hezké, nádherná myšlenka, jak ale chcete dosáhnout toho, aby jste nedopadli jako zelení, LIDEM, zkrátka strany okolo kariéristy Bursíka, Bárty,jak chcete zabránit tomu, aby se tento spolek nerozklížil tlaky , korupcí apod.?Nebudou vám házet klacky pod nohy jen média, ale i zavedené parlamentní strany, kdo se postaví na vaši obranu? Ti mladí, kteří nedají bez smartfounu ani ránu?Myslíte si, že se najednou změní rétorika pracovníků ČT, a začnou informovat veřejnost a ne tvořit veřejné mínění? myslíte si že učitelé najednou přestanou vtloukat do hlavy žákům základních škol, že Putin je zločinec, že jsme byli 40 let okupováni?Myslíte si, že se neziskovky stáhnou a nebudou verbovat středo a vysokoškoláky ke samozřejmě spontánním demonstracím? Že se církev svatá začne třást a zmlkne?
    Program máte zatraceně šlechetný,ale zdá se, že bez boje to nepůjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efpe OSV vás zná jako dobrého komentátora.Objevte se mezi námi na NWOO.org,samozřejmě pokud budete chtít.

      Vymazat
  3. Téhle demokracie už mám plné zuby!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato tzv. demokracie není skutečnou demokracií. Je to past na lidí a jejich oblbování!
      demokrat

      Vymazat
  4. Milá Aliance Národních sil, udělejte společnou kandidátku s SPD pana Okamury, nic lepšího udělat nemůžete.
    A ten, kdo vás nepřijde volit, ať potom nefňuká, že mu čmoudi znásilnili dceru, vykopli ho z vlastního domu a on sám jim teď musí sloužit a vystrkovat v mešitě zadek nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, s vašimi 100 členy nemáte šanci dostat ani 1%, tak alespoň podpořte SPD!!!

      Vymazat
    2. SPD má jiný program a NECHCE SYSTÉMOVOU změnu, jestli jste si nevšimli, vy chytráci, a také nechce nikoho pod svá křídla - chce jen, aby byl velký TOMIO jako jednička a za ním spousta nul, aby byl ještě větší. A vy jste ty nuly, které tady plácaj blbosti.

      Vymazat
    3. Anonym 16:38: přece nejde o počet členů, ty pako! Kde žiješ. Jde o program a podívej se na tu svoji slavnou spd. Její program je pro kočku. Kdyby nebyli migranti, nevěděl bys ani co tam. Ale já ti to řeknu přesně. Nic.

      Vymazat
    4. Anonymní3. dubna 2017 16:49
      Program ANS, se „liší“ od programu SPD jedině v tom, že ANS chce okamžité vystoupení z NATO, kdežto SPD chce na toto téma vyhlásit referendu. Co je demokratičtější?
      Má ANS již vyřešenu naši bezpečnostní situaci, po okamžitém vystoupení z NATO?
      Na Vaši námitku, že SPD se zajímá jenom o migranty, můžu říci, že téma migrantů a zákon o referendu a odvolatelnosti politiků jsou opravdu hlavní body programu. Ale nikoliv jediné:
      1. Chceme radikální změnu politického systému, chceme přímou demokracii, referendum a odvolatelnost politiků
      2. Osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků
      3. Chceme zákon o prokázání původu majetku
      4. Konec zvyšování daní
      5. Budeme vytvářet nová pracovní místa – podpoříme proto podnikatele a živnostníky
      6. Nedovolme další okrádání občanů lichvářskou a exekutorskou mafií
      7. Chceme právo a spravedlnost. Chceme stát sloužící občanům
      8. Nechceme drahý a nefunkční sociální systém, chceme systém podporující všechny slušné lidi
      9. Chceme budoucnost bez dluhů
      10. Nechceme být provincií EU, chceme rozvíjet a bránit suverénní Českou republiku
      Body jsou rozepsány na http://spd.cz/program.
      P.K.

      Vymazat
    5. Téměř se vším souhlas, jen mi prosím vysvětlete onu "odvolatelnost politiků". Jak si ji představujete? Konkrétně! Jinak hezká nerealizovatelná ráze. Zdravím. MM

      Vymazat
    6. Chybí tam to nejdůležitější - zlikvidujeme vykořisťování! Změna politického systému bez změny celého společenského systému je iluzorní. Bez tohoto nevyhnutelného kroku se všechno to svinstvo nutně vyvalí opět zpátky.

      Vymazat
    7. Anonym: ANS je samostatný projekt malých vlasteneckých politických stran, hnutí, spolků a jednotlivců do parlamentních voleb roku 2017. Směr veškerého našeho konání a směřování určuje jediná otázka: "Je to dobré pro naši zemi?"

      Naším společným programem jsou TŘI PLUSY a TŘI MÍNUSY:

      1. ANO míru! Prosazovat mírovou mezinárodní politiku ČR - nedopustit, abychom byli zataženi do války!
      2. ANO vystoupení z EU a z NATO.
      3. ANO zestátnění strategických odvětví národního hospodářství a přírodního bohatství, zrušení církevních restitucí.

      1. NE ilegální imigraci - likvidace neziskových organizací, financovaných ze zahraničí.
      2. NE exekucím, které devastují lidské životy, a novodobému otrokářství nadnárodních firem.
      3. NE zrušení dekretů prezidenta Beneše.

      Program je detailněji doplňován zde: https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Vymazat
    8. Anonymní 4.dubna 2017 10:43

      To je sice hezké, ale i kdybyste sem ty "plusy a minusy" zkopíroval po stopadesáté, pořád se celá ANS vejde ke dvěma hospodským stolům.
      Proč asi, co myslíte?

      Vymazat
    9. Anonymní4. dubna 2017 7:55
      Odvolatelnost politiků je pouze jedna z možností využití referend. Samozřejmě nikoliv referend podle Dienstbierova střihu, ve kterých by bylo vymezeno pouze pár témat, na která je bylo možno použít. P.K.

      Vymazat
    10. Anonym 10:48 - protože nemají prachy (nejsou oligarchové ani provařené politické strany) a nemají ani přístup k mainstreamovým médiím a pak takový trdla, jako jsi ty, kladou takový přihlouplý otázky.

      Vymazat
  5. Správně! Podpořte naše aktivnější zapojení do struktur NATO, podpořte SPD!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..... pravil provokatér.

      Vymazat
  6. Jak se neumí takové sily spolu domluvit ,tak je REPUBLIKA v prdeli!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si myslím- pan Okamura je pro referendum, otázka, co lidi na jeho kandidátce.Moc věcí mimo pohled na migraci nijak nekonkretizuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho nemusím.Ale je nějaká alternativa?Robejšek nebo Mach?

      Vymazat
    2. ANS pod jehož textem diskutuješ 18:50!

      Vymazat
    3. Vzniká zcela nová myšlenka.OSV a ta ma Desatero voliče,Dzopuv plán inicializace síly proti síle a v neposlední řadě hnuti Tři hvězd.
      Tak se o nich informujte na nwoo.org

      Vymazat
  8. Víš co je to ANS, anonyme 16:56? Podívej se na jejich stránky. Snaží se dát dohromady malé politické strany a spolky. ANS je střecha, aby nemusely ty strany kandidovat v koalici. Zase jeden chytrej jako rádio!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANS BYLO NABIDNUTO VOLIČI,ABY DO SVEHO PROGRAMU ZAŘADILA POŽADAVEK JEDNOHO SLOVA

      a sice SOCIÁLNÍHO STÁTU do prvniho článku naši ÚSTAVY.Neozvali se zpět.Je vyraznou chybou,že politici se domnívají,že vytvořením ZAZRAČNÉHO programu za nimi půjdou voliči a oni pekelnou většinou zvitězi.
      To je chiméra.
      Oni jsou totiž schopni jen toho sejit se v jedné hospodě,tam si přinesou své tzv.ostre myšlenky,aby se tam jimi pobili.
      Odcházejí pak spokojeně domů,brodíc se ve vlastní krvi a doma teprve zjisti,že jim kdosi vykradl kapsy a banku ČNB lehce
      o 2 000 000 000 000 a oni ani v tom svem prý programu o tom nekniknou,natož aby pochopili,že tyto penize byly ukradeny SOCIALNIMU STÁTU o který oni nemají jak se zdá žádný zájem.

      A TY MÁME VOLIT PRÝ VŠEMI DESETI.
      HVzV

      Vymazat
  9. Pánové a co nám zbývá, než pokusit se táhnout za jeden provaz ? Na nějaké stranické rozmíšky je dost času po volbách. Hrozba ze strany islamizace a otroctví ve IV. Říši, ve které by se náš Protektorát nadobro rozmělnil, poněmčil a islamizoval je natolik akutní, že opravdu není čas na nějaké přihřívání politické polívčičky.
    Jen v jednotě je síla a je to možná naposledy !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ??? O jaký hrozbě poněmčení to tu mluvíš? Nezaspal jsi dobu s těma heslama jako "táhnout za jeden provaz", "v jednotě je síla", ...

      Vymazat
    2. No právě, proto je ANS střecha, aby pod ní mohly jednotlivě kandidovat malé strany, které se shodly na programu, aby nikdo nepřišel o svoji identitu a aby se nenavyšovalo procento nutné pro vstup do parlamentu, když by byla koalice. Je to geniální tah.

      Vymazat
    3. Zeptej se pana Hermana jak to myslel se svými návrhy, abychom se stali součástí Bavorska. Určitě ti rád podá vysvětlení.

      Vymazat
    4. 17:18 - Kdo zaspal dobu, to jsi právě ty, spáči! A pokud nevíš, heslo "V jednotě je síla" svým způsobem propagoval už Svatopluk v podobě 3 prutů. Takže, nespi a probud se, vole!

      Vymazat
    5. Chtělo by to změnu,jinak to bude zlé.Ale myslím si že bude vše při starém.Bohužel my Češi se probudíme až když jde už opravdu do tuhého.Škoda.Může být už pozdě.

      Vymazat
    6. Anonymní3. dubna 2017 17:20
      S tou genialitou brzděte. Představte si, že vyhrajete volby. Myslíte si, že ta skupina solitérů, která „neztratila identitu“, by byla schopná společně řešit vládní úkoly? P.K.

      Vymazat
    7. Anonym 0.55 A dovedete si představit, že vládu sestaví spousta nul z SPD? Copak znáte někoho jiného než Okamuru nebo Fialu? Copak o těch lidech někdo něco ví? Podívejte se na lidi a spolupracovníky ANS - to je jiný kafe!

      Vymazat
    8. 10:47
      Děláte si (z ANS?) prdel?

      Vymazat
    9. Anonymní4. dubna 2017 10:47
      Že by SPD byla schopná se domluvit na způsobu řešení vládních úkolů, si představit umím. Viz program SPD. P.K.

      Vymazat
    10. PK - a s kým se SPD ve sněmovně asi tak domluví, když všichni chtějí opak toho, co ona? A vy bráníte tomu, aby měla ve sněmovně spojence - třeba ANS?

      Vymazat
    11. Anonym 10:49 - nedělám si z ANS "prdel" - myslím to smrtelně vážně! ANS je jiná než SPD a lepší. Opravdu. Podívej se se na jejich program a porovnej ho.

      Vymazat
    12. Anonymní5. dubna 2017 1:23
      „ANS je jiná než SPD a lepší. Opravdu. Podívej se se na jejich program a porovnej ho.“
      To jsem udělal, ale nic takového jsem neshledal. Pravda, ANS tam má navíc, že chce mír. Pokud to tam SPD nemá, tak z toho nemůžete vyvozovat, že mír nechce. Když se na to celé, takto kriticky podíváte, pak nemůžete tvrdit, to co tvrdíte. P.K.

      Vymazat
  10. Bohužel jsme jako obvykle v situaci, kdy musíme volit menší zlo. Je to podobné, jako když mnoho z nás volilo pana prezidenta Zemana, přestože jím mnozí z nás nebyli příliš nadšeni. Ale dokáže si nyní někdo představit tu apokalypsu, kdyby se prezidentem stal rakouský nevzdělaný šišlavý nedoučený hajný ? Pan Bůh nás miloval, že k tomu nedošlo.

    OdpovědětVymazat
  11. V současné době hrozícího přelivu imigrační invaze až k nám, je existenčně nezbytné nevolit žádný politický subjekt s pozitivním přístupem k imigraci, žádný takový, který projevuje váhání s vytáčkami o jakémsi vybírání imigrantů. Je nezbytné volit pouze takové, kteří výrazně jasně a zřetelně stojí proti imigraci. Nikoli zrádný Úsvit ale SPD !

    OdpovědětVymazat
  12. Demokracie, jak jsem ji poznal, je jiná forma fašismu.

    OdpovědětVymazat
  13. Změna systému je nutná! V postsovětských republikách vzniká nový systém: demokratická diktatura. To je stav, když z cela kandidáta diktátora demokraticky zvolí drtivá většina voličů(Bělorusko a a některé postsovětské samostatné státy...). No nevím co je lepší, tato diktatura, nebo diktatura peněz nebo diktatura proletariátu, nebo u nás dnes demokratická diktatura bez jasného diktátora(nebo snad EU..?)...ale změna systému je nutná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tvá žbrndokecanina mě fakt pobavila. Adie, chromajzlíčku, psychoš tě už čeká, nezapomen!

      Vymazat
  14. Ještě pregrantnější termín je "demokratura". A to je přesně to, co u nás máme už 27 let. A stále se nám víc a víc utahuje kolem krku, že už je skutečně nejvyšší čas na změnu,

    OdpovědětVymazat
  15. Dokud nebudou lidé v rozhodujících pozicích přímo a také trestně odpovědní, dokud občané nebudou mít právo vetovat jakékoli jejich rozhodnutí, dokud je občané nebudou moci odvolat, žádná demokracie se konat nebude. Takové legrácky jako je občasný odchod provinilce z funkce(zpravidla někam do ústraní na ještě výnosnější pozici), je výsměchem demokracii i spravedlnosti a hlavně vztyčený prostředník všem občanům. Lidové soudy a pracovní tábory měly něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  16. Základem státu je rodina. Připomeňme si, co současný režim v Česku s rodinou provedl: Polovina dětí se rodí nemanželských, druhá polovina dětí ztrácí jednoho rodiče po rozvodu. Páry, pokud vzniknou, tak dávají v Česku přednost pořídit si psa, než dítě. Proto jako národ slušným tempem přes 20 roků vymíráme a náhrada populací s cizí kulturou, tradicemi, náboženstvím pomáhá jen kapitálu, jako laciná pracovní síla. Pomáhá hned dvakrát: pracuje za otrockou mzdu a snižuje úroveň mezd domácímu obyvatelstvu. Tím se kapitál podílí na našem vymírání, což je mu pochopitelně fuk. Stále vláda a její media troubí do českého světa, kolik euro přiteče k nám z Bruselu, nyní natvrdo jsme se dozvěděli, že je to pakatel za eura, které z Česka odtečou - jen na dividendách je to takřka 400 miliard. Asi stejný objem bude cestou daňových rájů a podvodů.
    (Vyskakuje se velice kvůli Babišovi, ale ten žádný svůj podnik v daňovém ráji nemá a z jeho podniků v zahraničí jdou dividendy do Česka - tak by se křiklouni (klauni) měli obracet na správnou adresu a neblbnout lhaním občanům hlavu. Kapitalismus je ovšem nereformovatelný a z podstaty věci je nedemokratický. Aspoň to tvrdí naše media, když vyčítají Babišův návrh, aby se státní správa (krajská, obecní) řídila jako správa podniku. Jenže to by byl 1. horor pro kradoucí kapitál, který právě prostřednictvím, s prominutím "bordelu", v českém byrokratickém systému se dostává ke stovkám miliard Kč ročně, které patří jinak občanům této země. Každý si může spočítat, že 4členná rodina na způsobu našeho hospodaření prodělává jen na dividendách ročně 120.000. Jak bychom poskočili svými platy a důchody konečně po více jak 1/4 století tam, kam nám sliboval že dojdeme Havel a Klaus v r. 1992!

    Volby: současný stav vládních koalic neumožňuje volat k odpovědnosti konkrétní stranu a už vůbec ne její vůdce a hlavní viníky. My je můžeme pojmenovat, ale koaliční guláš umožňuje jak nekonečné výmluvy, tak nekonečné sliby. Je nutné, aby občané zúžili volby na 2 strany, jednu na pravici - tou je dnes nejlépe a nejprůhledněji ANO a jednu na levici a tou je dnes,po 27 letech "abstinence", KSČM. Jiný způsob voleb je zcela bezcenný, žádná xkoalice nás ze srabu současné podoby kapitalismu v Česku nevyhrabe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO je evidentně proimigrační !!!, KSČM je svou minulostí "provařená".
      Jinak ovšem - souhlas. Děda.

      Vymazat
    2. KSČM je provařená ve své minulosti nikoli ideově, ale personálně. Je to tím, že neprosazovala obranné mechanismy proti kariéristům, které praktikoval již Lenin - platy i těch nejvyšších státních úředníků na úroveň mzdy průměrně kvalifikovaného dělníka, všeobecná volitelnost politiků a odvolatelnost kdykoli.

      Vymazat
    3. ANO od státu vyčerpá více na dotacích, než kolik odvede daní.

      Vymazat
  17. 16:49
    Pokud ti program SPD nic neříká, Einsteine, tak nechoď k volbám. Jaký program má ta Aliance?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se podívej ty osle 18:31!
      Tady je
      https://www.aliancens.cz/program
      a tady širší verze
      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Vymazat
    2. 20:51 Papír snese všechno. Myšlenka je to dobrá, ale již delší dobu vázne.
      Jde o rozředění zásadních demokratických požadavků předkládaných SPD.
      Vedlo by to k anulování nadějí na obranu před imigrací.
      Zatím jsou jen 2 strany v této věci konzistentní. Důslednější a hlavně známější je SPD.
      Proto důvěru dám pouze SPD. Děda.

      Vymazat
    3. No to je teda argument, že papír snese všechno - tedy to znamená, že i papír SPD. Protože, podívej se dědo, jak poslanci SPD hlasují - buď se stabilně zdržují anebo hlasují proti tomu, co hlásají - prober se!!!! SPD pouze píše na papír anebo něco hlásá na demonstracích, ale když má přiložit ruku k dílu a hlasovat, pak dělá pravý opak.

      Vymazat
    4. 1:19 Ono to jistě dá nějakou "práci" ruku zdvihnout (cca 2 kg zvednout o cca 30 cm).
      Pokud jde o věc samu, záleží na tom o čem se právě hlasuje. Pokud ruku nezvedají vědí proč, a já také, moc dobře sleduji to proč, a taky bych ji nezvedl. A většina zavedených stran nezvedá ruce pro návrhy SPD.

      Jo, milej zlatej, z fyzikálního hlediska máte pravdu, zvedání ruky je práce. Ovozenou jednotkou v soustavě SI je Joule. A je dobře viditelná. Ale vypočítat pár maturitních příkladů z matematiky je taky práce. Děda.

      Vymazat
  18. Takže sečteno podtrženo,nic se po volbách nebude
    měnit.Opět se tam zvolí ti,co tady škodí téměř
    30 let a jak se zdá,není možná žádná výměna těch,
    kteří jsou tam od převratu(Mareček Bendů),kterého
    jeho podrazácký tatíček usadil do parlamentu na
    dobu jeho žití.Naposledy byl na nevolitelném šestém
    místě kandidátky a vyšel jako vítěz přede všemi.
    Poněkud záhadná výhra,údajně vyhrál kroužkováním.
    Rád bych viděl blba,který by ho prosazoval do
    parlamentu.Jeho případ dokazuje,že jsou ty volby
    zmanipulovány.Pokud to národu nevadí!
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:54

      Mareček je kreatura. Co je ale tak nepochopitelného na tom, že ho jiné kreatury zvolily?

      Proti Vendovi Bendovi bylo možno mít tisíce námitek. Ale co na něm bylo podrazáckého?

      Vaše úsudky jsou vždycky rázné a skoro bez výjimky humpolácky hloupé.

      Vymazat
  19. Lidi musíte k volbám !!!! Jen nevolte co byli, jsou, je na vás jestli budou ? ČSSD,KOMUNISTI, ANO.ODS ,TOP, KDU-ČSL ,STAN,PIRATI,ZELENI DO HROBU!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RADŠÍ VYMYSLI JAK JIT K VOLBÁM A NEDAT SI UKRÁST HLAS A TEDY I MOC.

      Politická třida Šmejdů je celá nevolitelná tak tu aspn napiš koho přesně volit a proč.

      Vymazat
  20. ANO je hnutí lidu a je po čtyrech letech čitelné.Babiš je český podnikatel,který platí daně u nás a zaměstnává přes 30 tisíc lidí.Veškeré kauzy proti Babišovi jsou vykonstruované politickými odpurci a lidmi,kteří se bojí o své korejtko.Podívejme se pravdě do oči a příznejme,že kromě Babiše nikdo nezmenšil státní dluh,že nikdy státní rozpočet neskončil v tak velkém plusu,vrátil policii,hasičům,dětem ...atd to co Kalousek jim vzal.Je jisté,že když Babiš úspšje ve volbách,že mnohá tunrlářům a podvodníkům se život podstatně změní.Mějme na pamětí,že Babiš je náš podnikatel a má zájem o prosperitu naší republiky.Dejme mu každý kdo má rád svojí vlast svůj hlas.ANO je hnutí lidu a je po třech letech ve vládě čitelné.Babiš je český podnikatel,který platí daně u nás a zaměstnává přes 30 tisíc lidí.Veškeré kauzy proti Babišovi jsou vykonstruované politickými odpůrci a lidmi,kteří se bojí o své korejtko. Podívejme se pravdě do oči a přiznejme,že kromě Babiše nikdo nezmenšil státní dluh,že nikdy státní rozpočet neskončil v tak velkém plusu,vrátil policii,hasičům,dětem peníze ...atd ty co Kalousek jim vzal.Je jisté,že když Babiš uspěje ve volbách,že mnohá tunelářům a podvodníkům se život podstatně změní.Mějme na pamětí,že Babiš je náš podnikatel a má zájem o rozvoj a prosperitu našého státu.Dejme mu každý kdo má rád svojí vlast svůj hlas.
    Babiš co slíbil to splnil na rozdíl od Sobotky a nějaké ANS co to je.Experiment?Na to dnes není čas a každý experiment podpoří pouze Pražskou kavárnu v čele s Kalouskem a knížetem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblbněte tady s tou přihlouplou agitací. Pro mě za mě si volte třeba Babiše, nebo jakohokoli jiného oligarchu, ale aspoň z toho nedělejte takové divadlo.
      Já nepatřím k multimiliardářům, narozdíl od něj jsem za dobu jeho účinkování v politice svůj majetek ani téměř nezdvojnásobil, vzhledem k diametrálně odlišné sociální pozići se naše klíčové zájmy neshodují a nemohou shodovat a volit ho tedy samozřejmě ani tentokrát nebudu. Myslím že nejsem sám. Ať už tady budete tapetovat ty žalmy sebehustěji.

      Vymazat
    2. Anonymní3. dubna 2017 19:30
      Babiš v politice, je systémová chyba demokracie, kterou je třeba odstranit. Oligarchové, kteří žádají pro své firmy dotace od politiků, nemůžou být sami politiky. To už je do očí bijící další krok směrem k fašismu. P.K.

      Vymazat
    3. babišovo vítačské euhujerské ano kdo je volí volí makrelu eu nwo

      Vymazat
    4. Babiš jinak mluví, jinak koná.
      Do rozpočtu dal půl miliardy na podporu prvních imigrantů do ČR.
      Je pro Novou Evropu, tj. postupnou úplnou džihádizaci.
      Teď nejde o snižování dluhu, půjde o zachování státu a poté vlastního krku. Děda.

      Vymazat
    5. Mě z toho vychází, že vykořisťuje 30 000 lidí. Ale hlavně, že je to náš vykořisťovatel.

      Vymazat
    6. NEOHLUPUJTE TADY S BABIŠEM,

      zeptejte se ho proč chce korporátní fašistickou tyranii ohnutých hřbetů a nízkých platů,které stači jen na byt a stravu z nichž není možno nic šetřit, protože to stejně vykrade ČNB. Přitom on má být první,kdo na ty bankstery,kteři nás VYLOUPILI o sumu bratru 2 000 000 000 000
      za porušování zákonů,

      MÁ DÁT TRESTNÍ OZNÁMENÍ.
      http://e-republika.cz/article3790

      Zdraví vás všechny HVzV

      Vymazat
  21. 19:30 Podobné ódy jsem před lety četl i na Havla, Klause, Tošovského, Koženého, atd.atd.
    Nepatříte, zcela "náhodou", mezi autory těch ód ?
    Kde berete tu jistotu ? To jste opravdu přesvědčen, že Andrej Babiš, nomenklaturní kádr, vydělal ty "své" miliardy jen poctivou prací ?

    OdpovědětVymazat
  22. ...přidejte si do programu vyhnání prokleté katolické církve, zastavení všeho zbrojního průmyslu a ženám dejte odvěké privilegium že nemusí pracovat a jdu k volbám pro změnu systematického myšlení*

    OdpovědětVymazat
  23. Směšný minispolek ANS.

    OdpovědětVymazat
  24. Na demonstraci proti Babisovi dorazila jenom Bara Stepanova a par organizatoru....total holyud !!

    OdpovědětVymazat
  25. 19.55,o cem tocis!V kapitalisme nejsou spinave penize,vid rodinu Kennediu,kterou zvedl na piedestal jejich otec, nelegalni vyrobou a pasovanim whisky.Dnes je to 2.najvazenejsi rodina USA!Ktokoliv muze Babise zalovat,ak ma poznatek o jeho zlodejine..ano chce lacinou naftu na kterou ma narok,jako kazdy jiny farmar,ale u Babise je to stret zajmu!To zvatla Kalousek,ktery nikdy nevydelal 1 CZK,VLASTNI RUKOU,NEBO HLAVOU!

    OdpovědětVymazat
  26. naše zem je ohrožena islamizací a začleněním do 4 říše referendum o vystoupení z eu má SPD v programu co chcete více řešit za 4 roky už volby nebudou ale jen multikulturní makrelystán na podzim poslední šance zachránit ČR to jste to ještě nepochopily jestli tady vyhraje euhujer babiš a v německu shulc tak jse máme na co těšit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, to je to podstatné. Pokud to většina z nás nepochopí, má předem po smrti. Děda.

      Vymazat
    2. Dědo já vím a souhlasím s vámi erdogan to řekl jasně a veřejně mějte 5 dětí a ta země bude vaše

      Vymazat
  27. Je pozoruhodné, jak nikomu z diskutujících nedošlo, že celá ta nesvoboda za komunistů spočívala v tom, že se snažili ubránit systém, který všechen zisk z výrobní činnosti vracel zpět do jejího rozvoje, do infrastruktury a občanům, že z tohoto zisku nikdo bez práce nebohatnul a pokud, tak riskoval zásah státu. Ano, to hospodářství bylo nedostatkové, když motivace k co nejlepšímu pracovnímu výkonu nebyla valná, když řízení téměř neznalo hodnotové vztahy atd. atd. Jedno však onen systém uměl – dal naprosté většině sociální a existenční jistoty, čehož si téměř nikdo nevážil, protože byly zcela samozřejmé. Celoročně ovšem nebyly banány, občas kloseťák a třeba na barevný televizor si jeden musel počkat, aby se na něj dostalo. Dnes si půjčí, má ho hned, stačí, že onemocní a přijde exekutor. Račte si vybrat, nejdřív ale laskavě pochopte princip. Snad teprve potom lze rozumě diskutovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem téhož názoru.
      Dnes se máme hmotně líp, ale za cenu nehorázných dluhů státu i občanů a tím za cenu ztráty nezávislosti a budoucnosti. Státu i občanů.
      Za cenu rizika vlastního zániku hrozící džihádizací.
      Nevěříte? Tak více čtěte.
      "Projekt globálního kapitalismu je v závěrečné fázi své realizace." Děda.

      http://www.zvedavec.org/komentare/2017/04/7226-donald-trump-a-systemova-korekce-globalisticko-oligarchicke-vlady-nad-svetem.htm


      Vymazat
    2. Kazdy rezim je v ocich obcana ktery v nem zije zkurveny Ovsem mimo USA tam blb lezici pod plachtou za samoobsluhou v rosti ma nad hlavou americkou vlajku Lidi zidi doslova a uplne na dluh (prumerna uspor aje 2 400 $.Mozek je uplne vybrainwashovan medii jez lzou 24 hodin denne ,no samozrejme kdyz je vlastni vyhradne Steini ATD Neustale pruzkumy ukazuji to co chce slyset ten kdo to plati Ale zpet ke komunistum ,mas pravdu bylo to presne tak jak pises jen bych dodal ze dodnes nechapu jak to tak dlouho vydrzel kdyz vsichni delali ze delaji ,ale ne mnoho (mimo fabricy) jich skutecne delalo

      Vymazat
  28. Lidé přestaňte ty bláboly číst.Každý by jen demokratizoval a stále jsme tam ,kde nás po hadrové revoluci dotlačili.Jak vypadá a co obnáší kapitalizmus už jste viděli tak přemýšlejte. Zase je tu nová strana, která slibuje už konečný demokratismus, ale rádi by opět vládli a neumí se domluvit s dalšíma co už to provolávají více let. Nakopejme takovým stranám zádele, snaží se jen drobit aby se opět nic nedělo.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BLBÁ lado, ANS není strana, ale střecha pro malé nepralamentní strany, aby mohly kandidovat a nemusely být koalice. A jestli jsi četla samotný text - o čemž velmi pochybuji - pak jeho podstata je přesně v intencích tvé kritiky. Nikdo tam neslibuje žádný demokratismus. lado, je vidět, že jsi velká k-áva.

      Vymazat
    2. A tu střechu místo titulování si nechej opravit. Teče do ní.
      lada

      Vymazat
    3. 10:56-a jiní, "lada" nemůže být k-áva, Když tak jen v-l. To není písmo ženy. Ztratil se nám "Květa" z NR ale ten se občas ohradil, že je muž.

      Vymazat
    4. 10:56
      Obávám se, že je to střecha, pod kterou se ovšem nikdo nemá zájem schovat, ani když nám teče do bot. Takže k čemu je nám taková střecha?

      Vymazat
    5. Tak to teda mýlíš, anonyme 13.27. Prvně se podívej na stránky ANS a až pak tady něco mektej.

      Vymazat
  29. Celá ANS jsou provokatéři.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lada 9:08
      Provokatéři by možná rádi byli, ale spíš je to hrstka frustrovaných jedinců. Přestože mi připadají směšní, bych jim ale přičetl k dobru, že se narozdíl od jiných vůbec o něco snaží.

      Vymazat
    2. Proč jsi tak sprostá a zlá "lado". Uveď aspoň jeden argument!

      Vymazat
    3. Anonym 9.24. Proč by lidé z ANS měli být frustrovaní? Proč by proboha měli být směšní? Proč je tak hloupě urážíte? Co jste to za člověka?

      Vymazat
    4. Anonymní 4.dubna 2017 10:52

      Ptáte se špatně. Otázka není, proč by takoví "měli být", ale proč takoví JSOU, c je takovými udělalo.

      Podívejte se jenom na jejich vystupování na demonstracích, na zprávy o jejich schůzích, o jejich půtkách se Sládkem, Okamurou, s kdekým, i mezi sebou. To je naprostá beznaděj.

      Vymazat
    5. Jo, anonym 9.24 a lada ví o lidech z ANS hovno, ale nic jim nebrání do nich kopat. Bravo, to jste teda kabrňáci!

      Vymazat
    6. Co to kecáš anonyme 10.59, ukaž mi jednu půtku ANS se Sládkem nebo s Okamurou. Víš vůbec o čem mluvíš blbečku? Evidentně ne. Aspoň se ANS podívej, ty vole. https://www.aliancens.cz/

      Vymazat
    7. Anonymní4. dubna 2017 10:50
      Pokusím se objasnit situaci, prezidentskou paralelou. Prezidentský kandidát podle mého gusta, by byla paní Lenka Procházková. Přišlo by mi ideální druhé kolo voleb, Procházková-Zeman. Ale vzhledem k tomu, že by své hlasy získávali ze stejného okruhu voličů, tak by se také mohlo přihodit, že by do druhého kola nepostoupil ani jeden. Takže jsem pochopil, že pokud kandiduje Zeman, tak by žádný antisluníčkář (podle mého ten, který si nepřeje rozvrat země a likvidaci evropských národů), již neměl kandidovat. S tím nemá co dělat žádný respekt, úcta, či dokonce uznání nadřazenosti, ale pouhá volební matematika. Samozřejmě, spolu s vědomím, že Zeman má schopnost získat hlasy nejen protestních voličů, ale i další ze středního proudu, kteří ještě nemají úplně vypláchnutý mozek.
      Nyní ta paralela s ANS a SPD. Největší rozdíl ve volebních programech vidím v tom, že ANS si přeje vystoupení z NATO „okamžité“ (dle ustanovení NATO, však stejně nemůže být kratší, než jeden rok), kdežto SPD chce k této otázce svolat referendum. Proto ANS udělá pro prosazení svého programu to nejlepší (jde-li jí skutečně o ten program), když z voleb odstoupí a hlasy přenechá SPD. P.K.

      Vymazat
    8. Nemáte pravdu, pane PK - rozdíly mezi programy ANS a SPD jsou daleko hlubší. Zásadním je změna systému a vystoupení z NATO. Pokud si přečtete program SPD, pak nedeklaruje vystoupení z NATO - viz. program SPD strana 17 zásada č. 2. A pokud o NATO hovoří, pak jen o referendu, což není správné. Nevstoupili jsme na základě referenda a existují jiné způsoby, jak zcela legálně i vystoupit. A pak je zásadní, že SPD neprosazuje systémovou změnu společnosti - pouze chce šolíchat stávající poměry. Její program není komplexní. Naopak program ANS je postupně doplňován a mapuje stávající situaci, uvádí konkrétní kroky nutné k uskutečnění změn a zcela jasně definuje ve všech programových oblastech svůj cíl. Tedy: kam se na ANS hrabe SPD! A mimochodem: ANS neubírá SPD hlasy, ale oslovuje jiné spektrum společnosti - viz. např. reakce pana MB níže. A na závěr - znáte snad někoho jiného z SPD než T. Okamuru nebo R. Fialu. Víte vůbec, CO tam je za lidi???!!!

      Vymazat
    9. Anonymní5. dubna 2017 1:08
      „rozdíly mezi programy ANS a SPD jsou daleko hlubší. Zásadním je změna systému a vystoupení z NATO“
      Říkáte, že požadujete systémovou změnu, ale Vašich 3+3 bodů žádnou systémovou změnu nepředstavují. Kdežto minimálně první dva body programu SPD, představují zatraceně systémovou změnu:
      1. Chceme radikální změnu politického systému, chceme přímou demokracii, referendum a odvolatelnost politiků
      2. Osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků

      SPD navrhuje vystoupení z NATO prostřednictvím referenda. Vy uvádíte, bez bližšího vysvětlení, že to není správné. Vlastně to vysvětlujete tím, že existují i jiné způsoby. Navíc neuvádíte, jak chcete zajistit bezpečnostní situaci ČR, po tom okamžitém vystoupení z NATO.
      Co se týká lidí, tak SPD již má cca 5000 členů, máte pravdu, neznám je. Ale také nemám důvod, si o nich myslet něco špatného. P.K.

      Vymazat
    10. S většinou toho, co píšete o SPD souhlasím,jen mi není jasné, jak by podle vás měla probíhat ta "odvolatelnost politiků". Co to je za instrument mi jasné je, ale silně pochybuji, že je demokratický. Napište prosím, jak konkrétně si "odvolávání politiků" představujete. Myslím, že by to zajímalo víc lidí. Děkuji předem.

      Vymazat
    11. Osobní, trestná a hmotná odpovědnost politiků? Proč myslíte, že parlamenty zavedly "poslaneckou imunitu"? Protože nepohodlný poslanec se dá lehce zlikvidovat ve vykonstruhovaném procesu. Velmi lehce. Vzpomeňte si na volbu Havla a zatčení poslance Sládka! Stačil jeden den a měli jsme na dalších 5 let prezidentem člověka, kterého minimálně 1/2 národa a poslanců už nechtěla. Než soud dopadne a kauza se uzavře, je dávno po kritických hlasováních, kvůli kterým šel poslanec do vyšetřovací vazby a absentoval v parlamentu. Takže tenhle požadavek je protidemokratický. Naopak si myslím, že ta imunita byla u nás postupně silně okleštěna!

      Vymazat
    12. Anonymní5. dubna 2017 6:16
      Blíže o tom část bodu 1, volebního programu:
      „Budeme prosazovat uzákonění širokého referenda jako nejvyššího projevu vůle občanů. Občané musí mít právo v referendu rozhodovat o zásadních otázkách týkajících se budoucnosti země. Prosazujeme přímé volby poslanců, starostů a hejtmanů. Chceme odvolatelnost politiků a odpovědnost politiků občanům. Jsme pro zákaz souběhu funkce poslance a ministra. Chceme důsledné oddělení moci zákonodárné a výkonné.“ P.K.

      Vymazat
  30. Lada mimo mísu, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový primátů už tady bylo.
      lada

      Vymazat
    2. Jsi zapšklá provokatérka, lado.

      Vymazat
    3. Ale úpřimná.
      lada

      Vymazat
    4. upřímná ne, jenom neskutečně hloupá

      Vymazat
    5. Jak bys poznal, že jsi chytrý, nebýt nás hloupých.

      Vymazat
    6. Neskutečně chytrý
      lada

      Vymazat
    7. Jste se odkopali.Jak není povašemu tak jste hulváti tak že běž ty chytrolíne s celou střechou do p r d e l e.

      Vymazat
    8. 19:57
      Až po tobě ty genitální výtvore!!!!

      Vymazat
  31. ,,Řada otázek bez přesvědčivých odpovědí"
    Radikální společenská změna je NUTNÁ !
    Naprosto SOUHLASÍM.
    O jakou radikální systémovou změnu se má jednat?
    Kdo jí má uskutečnit a vést ?
    Má jít o návrat(alternativu) k národnímu kapitalismu jak nám předkládají konzervativní nacionalisté zprava či zleva nebo autoritářská pravice ? Je to v éře globalizace reálné ?
    Dala levice sbohem,internacionalisme ?!
    Nabízí se jiná reálná alternativa či potřebná utopistická vize-sociálně spravedlivý a demokratičtější Evropy než ji známe dnes...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétní program ANS v jednotlivých oblastech je postupně publikován zde: https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Vymazat
  32. Volte Sobotku a jeho státostranu. Pouze usměvavý premiér Sobotka (po schůzce s paní Merkelovou) vám totiž na rozdíl od Orbána nebo Szydlové zajistí trvalý přísun imigrantů a trvalé využití neobývaného bytového fondu, který proto tolik v ČR chátrá, že se musejí domy i bourat, aniž by byly rozumně využity.

    OdpovědětVymazat
  33. Některé pasáže rozhovoru s politologem Janem Charvátem o frustraci, nenávisti a setrvačnosti,který publikoval web A2.
    https://www.advojka.cz/archiv/2017/7/boj-o-misto-na-slunci

    ...České prostředí je na určité úrovni velmi maloměstské a konformní. Lidem se možná líbí radikální názory, ale nakonec raději hodí hlas Občanské demokratické straně nežli Sládkovi.

    Čtyřicet procent nevoličů jsou především nezaměstnaní a chudí lidé. Netvrdím, že tito lidé se nemohou časem přidat k různým protestům, ale zatím jsou vidět jen občas.
    Klasický současný antisemitismus pracuje s představou, že svět ovládá spiknutí Zionist Occupation Government [Sionistická okupační vláda]. Antiislamisté pro změnu tvrdí, že svět ovládá spiknutí Politically Correct Multi Culturalism [Politicky korektní multikulturalismus]. Tato konspirační teorie neříká, že jsou muslimové hybateli, nicméně jsou bráni jako beranidlo multikulturní Evropy a neomarxismu. Podobnost mezi praktikovaným antisemitismem a antiislamismem tudíž existuje na mnoha rovinách.
    Česká politická kultura je definována pragmatismem a izolacionismem. Chováme v sobě pocit malého národa, o němž často rozhodují jiní. Výsledkem je, že se necítíme pány svého osudu. Po roce 1989 nacionalismus čas od času někdo z politiků sice vytáhl, ale nikdy příliš silně nefungoval, což platí i o našich předešlých dějinách. V podstatě je „průměrný český volič“ orientován umírněně sociálnědemokraticky...

    OdpovědětVymazat
  34. Nestacim se divit,jak tady nekteri plivou na ANS a pritom o nich nic nevi.Hlavne by jste si meli obcas poslechnout nazory pani Vladimiry Vitove nebo i pana Jaroslava Ticheho.Ve svych poradech na Svobodnem vysilaci konkretizuji svuj program.Az tohke udelate,tak mi tu pak napiste co je na ANS spatne.Mimochodem,je mnoho lidi kteri SPD neduveruji a myslim ,ze prave ANS je pro ne idealni volba.A ze maji malo clenu?Ono totiz neni jednoduche bez pristupu k mediim sirit svuj program a myslenky.A na to,ze funguji teprve par mesicu,tak vidim ,ze pocet jejich priznivcu rychle roste.Nemyslim,ze by pretahovali voluce Okamurovi,ale doufam ,ze se jim podari sloucit zbytek volicu opozice aby se opet 25% hlasu nevyhodilo do kose.Nemusi se spojovat s SPD,protoze to se urcite dostane i pres 12%,ale mohou spolu aspon spolupracovat.MB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane MB, naprosto s Vámi souhlasím. ZA

      Vymazat
    2. ANS JE PŘILIŠ ZPUPNÁ,ABY SE SPOJILA S VOLIČI

      kteři po nich chtěli,aby zařadila do sveho Programu PROSAZOVAT do prvního článku naši zbědované ÚSTAVY jedno slovo
      SOCIÁLNÍ STÁT.
      Bud nevědi co to je nebo nemaji o voliče vůbec žádný zájem a spoléhají jen na svoje chimery. Zpět se totiž ani neozvali.

      Zdraví vás všechny HVzV.


      Vymazat