Reklama

.

.

pondělí 1. května 2017

1. máj 2017 - Moskva

1. 5. 2017, zdroj: RT

33 komentářů :

  1. Díky NR. Sezením u mého PC a otevřením vašich stránek se mohu účastnit prvomájového průvodu v Moskvě. Doma jít na slavnost nebo do průvodu nemohu. Kdo ví, kdo by mne viděl a co by se pak stalo (v mém věku asi nic)? Jak se zdá, v Rusku nejsou odbory služkou kapitálu jako u nás.

    OdpovědětVymazat
  2. To asi nebude pochod homosexuálů. Potřebovali by demokracii, aby se moc neradovali.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky NR. Dejte, prosím, za týden i Děň pobědy!

    OdpovědětVymazat
  4. V okamžiku, kdy jsem si pustil záznam z dnešního průvodu 1.máje v Moskvě jsem žil v představě, že spatřím pochod pamětníků SSSR, podobný shromážděním KSČM v současnosti na 1.máje u nás.

    Tím větší bylo moje překvapení, že průvod v Moskvě tvořili převážně mladí lidé ...

    Jsou mladí lidé v Rusku jiní než u nás, proč je zajímá, oproti situaci u nás, budoucnost ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mladí lidé v Rusku jsou opravdu jiní než u nás. A proč? protože jsou vychováváni k lásce ke své vlasti, k hrdosti na svoji zem. A u nás? K čemu jsou mladí vychovávaní u nás? LGBTI, Gender, Homo, Zoo, Pedo, ekonomická imigrace, čím bezohlednější a bohatější - tím lepší! Dagmar

      Vymazat
    2. Ad Dagmar: Naprostý souhlas s Vaším komentem, bohužel, máte pravdu!

      Vymazat
    3. Ano, ač nerad, tak musím také připojit svůj souhlas s paní Dagmar. Bohužel, přesně popsané.

      Vymazat
    4. Dagmar ano naprostý souhlas

      Vymazat
    5. V Rusku mají podobný problém jako u nás. Nevzdělanost mládeže pravidelně řeší v diskuzních pořadech. Po nástupu k moci bandou kriminálních demokratů, vyměnili na školách učebnice historie a zeměpisu. Teď sklízejí ovoce tím, že mladí lidé nevědí kdo s kým ve WWII bojoval. Opozičníci zuří, že Nesmrtelný pluk nezkrachoval. Naše demokratické strany ny se snad zmohly na pochod restituentů, disidenů, lhářů a kriminálních zločinců.

      Vymazat
    6. Dobrá otázka. "Jsou mladí lidé v Rusku jiní než u nás, proč je zajímá, oproti situaci u nás, budoucnost?"
      Myslím že odpověď je jednodušší, než by se mohlo zdát.

      Západoevropští mladí lidé totiž ztratili budoucnoust. My, naše generace, jsme jim ji prošustrovali. Mladí lidé se chovají defétisticky, už nevěří, že by mohli cokoliv ovlivnit. Nevidí světlo na konci tunelu. V podvědomí se jim uhnízdily pocity pesimismu a zrady. Jejich vůdcové, elity, establishment, každý den prokazují, že kolaborují proti budoucnosti vlastního národa.

      Mladí lidé v Rusku mají tuhle zkušenost přesně opačnou.

      Vymazat
    7. Ad 17:27 prostě klasika...
      Jste trapný sám, neboť kritizujete zcela neoprávněně jinou situaci vzhledem k té dnešní!
      To, k čemu se vyjadřujete, byly ty demonstrace, které zde vyvolávají podobní užiteční idioti za "lidská práva", elity a globální systém, tedy něco, co již většina euroatlantické populace nesnáší!
      Tedy není divu, že Vy, "korektní anonymní příznivec" současné úsluhy a poklonkování neexistujícím "západním hodnotám" a podobným liberálním nesmyslům, se zde rozhořčujete. Až budete, jako většina z nás, drhnout vlastním nosem o zem a uvidíte, že na tom nejste o nic lépe, než Vaši spoluobčané, kterými zjevně pohrdáte, spadne Vám hřebínek a, snad konečně pochopíte...

      Vymazat
  5. Ad 12:14 Tento web je soukromý, což znamená, že jeho management má právo si vybrat komentář podle svého gusta. Pokud jej kvalifikujete, jako prolhaně bolševický, tak se nedivte, že Vaše myšlenkové produkty ochotně vynechává!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tento článek. Má vztah k tomu, čím tady spousta lidí dříve narozené generace žila, má vztah k máji, má vztah k tomu, co je pozitivní. Děkuji za článek, který neobsahuje válečné vřeštění, demagogické úvahy, negativizmus a strašení. Děkuji za článek, který svou tematikou vylučuje, že na diskuze vlezou úchylové, psychopati, pologramoti s několika obecnými, zfanatizovaní dementi, a individua, jako je honolulu a broukpytlík, kteří dokážou zabrat celý prostor diskuzí jen pro své hovadiny, vzdálené české problematice, vzdálené České zemi, vzdálené české mentalitě, i když ta zažívá kruté časy, protože lidi se bojí být Čechy. Raději o své národnosti nemluví, dodatečně przní i svá jména, přejmenovávají se, aby měli nečeskou identitu. Nevědí, jestli se hlásit k jalovosti, nebo k březosti. A to je velice zlé - zprostředkovaná schizofrenie, kdy nikdo nemůže být šťastný, protože to nelze s vědomím, že abych obstál, lžu a přetvařuji se. A pokud se redakce NR rozhodla odstraňovat z diskuzí pitomé bláboly o koze k článkům o voze, sprostoty, urážky, pošklebování a vulgárnosti, děkuji redakci, že je možno si zde diskuze číst, a o čteném dokonce i přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  7. Mladým lidem u nás, a nejen jim, se nelze divit, že se mnozí z nich nezajímají o to, co se v současnosti u nás i ve světě děje, ale ani o svou budoucnost a budoucnost svých dětí.

    Naše politické representace, včetně komunistů, nás, občany tohoto státu, v minulosti opakovaně zradili a zrazují. Zdůvodnění si vždy našli a najdou, mnozí jim i to "zdůvodnění" uvěřili a uvěří.

    Příčiny jejich zrady byly a jsou různé - hloupost, zbabělost, strach, zločinné spolčení s cizí mocí a zájmy, hamižnost, atd.atd.

    Jejich zrada měla a má za následek likvidaci, v některých případech i fyzickou, nepohodlných osob, emigraci nejschopnějších a nejvzdělanějších lidí do ciziny, hospodářský a morální rozklad státu a společnosti, pokles vzdělanosti a národní hrdosti na svou vlast, apod.
    L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý L.S., komunisté vás zřejmě zradili, že se nerozpustili. Před mnoha léty, když jsem čekal na předání profesorského dekretu, dostal jsem nabídku pracovat v cizině. Tehdy jsem vás L.S. a vám podobné neznal, proto jsem nabídku hloupě odmítl. Nemusel bych pak číst NR.

      Vymazat
    2. 13:43 Zřejmě jste špatně četl, příp. vůbec nepochopil, co jsem napsal.
      Občany tohoto státu v minulosti zradili a v současnosti zrazují, nejen komunisté, ale i mnozí politici napříč politickým spektrem.
      L.S.

      P.S. Nutí vás někdo web NR číst ?

      Vymazat
    3. Milý anonyme 13.43, NR nemusíte číst ani teď. Asi budete vzdělaný, když jste měl šanci být profesorem dokonce v cizině ( nejspíš západní?) kde české socialistické vzdělání paradoxně neuznávali, a přednost měli jejich tupci s IQ houpacího koně s tituly Bc a Mgr. To byl ten kontrast mezi společností "západní" a socialistickou, schválně prosazovaný, aby ty lidi ze socializmu bylo možno dehoenstovat, ponižovat, a dávat jim za stejnou práci mnohem nižší plat než domorodcům. Děje se to pořád - viz dobu, kdy čeští lékaři a inženýři myli v "Západním" Německu okna, uklízeli, a pracovali jako gastarbeitři za mizerné mzdy, ale hlavně že jsou součástí "západu" Připadali si jako vítězové, i s tím ponižováním, ale to je zcela obvyklé české blbečkovství a snobizmus. Je to obrovský komplex národní méněcennosti, když Čech zapírá, svůj domov a své češství, a my to děláme tradičně a vždy. V Čechách je to odvěká diagnosa, a je to od středověku - nebo ještě starší nemoc? Takže - moje otázka zní - co jste svým příspěvkem chtěl sdělit? NR nemusí číst nikdo a nikdy.

      Vymazat
    4. Nikdo mne číst NR nenutí. Přirozeně jsem zvědavý, kdo to tady po převratu pokálel. Bohužel mnoho lidí je nepoučitelných. Já jsem do roka po převratu věděl, kdo je kdo. V tom se lišíme. Považuji komunisty zase jako naději pro nás všechny, i když vím, že vy máte jiné představy L.S.. Nebráním vám, propadejte se pořád níže a níže. Kdyby náhodou zázrakem komunisté ve volbách vyhráli, vy podepíšete Chartu XY.

      Vymazat
    5. Vážený anonyme 14.07 - s dovolením odpovím za L.S. Vám uniklo, že díky Bohumínskému usnesení, které bylo vyprodukováno ihned, jakmile se zmocnila moci v ČR modrá smečka - a sice, že se komunisté nesmí podílet na vládě, a to ani kdyby byli vítězové voleb. Toto lahodilo, lahodí a bude lahodit všem darebákům, a všichni s tím souhlasili. Ostatně - komunisté by museli být absolutní vítěz voleb a získat moc, aby se v ČR mohlo něco změnit, a všechny smečky zločinců od roku 1989, kterým uvízl za nehtama uloupený majetek, by o něj přišli, a zákonitě by museli být trestáni, viz privatizace, zlodějny a výprodej republiky, která jim dosud slouží jako trhací kalendář. Všichni za trestný čin zneužívání pravomoci veřejného činitele, a nehospodárné nakládání se svěřeným majetkem. To jsou oficiální trestné činy, ale oni mají imunitu, která nekončí ani skončením jejich politické funkce. Tak si to obstarali. Z toho vyplývá, že zásadní moc zde nesmí mít žádný stranický subjekt, tak jsou nastavena pravidla voleb, a proto volby zde nemohou změnit nic. To by mohl jen a jedině zase převrat. A ten by díky hromadám podvraťáků, kteří se díky zdevastování národa, národních tradic a všeho, čím jsme žili, domohli postavení a majetků, nemohl nastat, jedině snad krvavý, protože oni to, co si nakradli, hned tak nevydají. Navíc mají všestranou podporu USA, na to plně spoléhají. Na tom to stojí a padá. Ano - i já bych volil orla, ale s tím vědomím, že má olámaná křídla, a nikdy už nevzlétne.

      Vymazat
    6. 14:24 Komunisté a lidé s nimi "spříznění" se před rokem 1989 také spoléhali na heslo "Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak" a co z toho "zbylo" !?

      Vzhledem k tomu, že vnitropolitická situace v USA je zřejmě podobná té, ve které se ocitl SSSR před svým zánikem, můžeme očekávat mnohé ...

      Vymazat
    7. Ad 14:36: Podnětný koment, zcela s ním souhlasím.

      Vymazat
  8. Jen na tom všem nechápu -L.S. - ...emigrace nejschopnějších a nejvzdělanějších lidí do ciziny.... Kam bych jako schopný a vzdělaný emigroval? Do jaké ciziny, když shora uvedené, zprzněné hodnoty jsou úplně všude? Ve světě, kterému se přezdívá "civilizovaný" a kde mají všechno pod palcem zkorumpovaní zbohatlíci, politici, media, justice - kde není vůbec šance na slušný život, když se tomuto trendu nepřizpůsobím - kam bych utekl? Díky své vzdělanosti bych měl dokázat najít si slušně fungující ostrovní společnost na nějakém ostrově, který civilizační špína, navazující na politickou špínu a další vzájemné mafiánské, zkorumpované vztahy, zatím neinfikovala? Tam bych si pronajal apartmá, slunil se celé dny na pláži, večer bych se účastnil tanečního veselí, opíjel bych se, a snažil bych se zapomenout, že mám kdesi kořeny, domov, předky i potomky? Obávám se, že by se mi to nepovedlo. Nemohl bych být v duševní pohodě - asi bych to řešil podobně jako Hemingway - což on nebyl vzdělaný, a schopný? Přesto volil život v odloučení a nakonec i konec. Stejně jako Jack London a další a další. Z toho vyplývá dilema, že schopný a slušný člověk v této "civilizované" společnosti nemůže žít, což vysvětluje, proč spousta schopných a nadaných ( i bohatých) lidí bere drogy, a pije alkohol. Dělá to více vzdělaných a bohatých lidí, nežli socek -čím to asi je, že bez fetu a chlastu spousta dobrých a schopných lidí už mezi "lidmi" žít nedokáže? Proč si zbohatlíci -ještě dříve než si dostaví dům- vystaví kolem třímetrovou zeď? Aby si zajistil svůj vlastní "ostrov" před ostatní havětí? To dříve nebývalo - sousedé se měli rádi, respektovali své pozemky, a kdysi nebyly nikde ani ploty. Taky se dříve nestalo, že by někdo zemřel, a našli ho až za dlouhou dobu - kdo najde tyto zbohatlíky za jejich zdmi? Vedeme strašný život, asi nejhorší za posledních tisíc let. Snad to ukončí nějaký "bůh" a daruje nám jiné starosti? Aby se zase dokázal opřít člověk o člověka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emigrovat se dá také tak, že začnete pracovat pro cizí firmu. Pravda vyděláte méně než byste vydělal, kdybyste se přestěhoval za hranice.

      Vymazat
    2. Problém je, že ti, kteří v minulosti emigrovali šli za nadějí, že se budou mít, z různých důvodů, v cizině lépe než doma. Až na nepatrnou část z nich, kteří tam měli příbuzné nebo známé, dříve či později, většinou poznali, že tam na ně nikdo nečeká a že i tam "bez práce nejsou koláče".
      Pro mnohé z nich to bylo trpké poznání, často už pro ně "nebyla cesta domů" ...

      S vaším hodnocením současného stavu společnosti, u nás i v cizině, v podstatě souhlasím.¨
      L.S.

      Vymazat
    3. Emigrant v západním Německu nesmě být z práce propuštěn, což se veřejně neví. To nám zatajili.

      Vymazat
    4. 14.17 Musíte to upřesnit, není totiž emigrant jako emigrant.

      Vymazat
    5. Souhlas 14.17 Zbývá dodat - z otrocké práce - mizerně placené, kterou by domorodec nedělal. Protože jinou dělat bez protekce ani nemohli, až na výjimky, například herci, tj. veřejně známé osobnosti. Ti byli použiti jako agenti, nebo pro radio Svobodná Evropa, odkud štvali proti socializmu a proti poměrům ve vlastní zemi. Spousta emigrantů se po roce 1989 vrátila do ČR - co od toho očekávali? Vrátili se i herci s rodinami. Za své dlouholeté štvaní proti své vlastní zemi se nestyděli, v domnění, že zvrat poměrů je očistný. Absolutně jsem nechápal a nepochopím nikdy - čin Martina Štěpánka. Památka jeho slavného otce mu neříkala nic. Domohl se zde postavení až ministra kultury, a jako takový se zastřelil - proč? Viděl teprve pak, jaká je to všechno politická špína, jak je úděsná, že je horší než byla ta, před kterou utekl, a zastyděl se až potom? To se dozvíme po případné nové změně režimu, až se budou zase účelově odtajňovat jiné skutečnosti, než které účelově odtajňuje současný režim. Strašná a nepochopitelná je spousta věcí napříč politikou, poměry a děním v celém světě. Informatika se děje jen za předpokladu lží, úmyslného a účelového zkreslování skutečností, a manipulacemi "občanským stádem" - žijeme v děsném pokrytectví, a už začíná být úplně jedno, jakému gigantu a proč se leze do zadku, komu se slouží a komu se leští kliky.

      Vymazat
    6. Velmi zajímavá úvaha

      Vymazat
  9. Já souhlasím s13:53,protože znám popsanou situaci velmi dobře...Myslím si k tomu ještě :
    je možné, že už zde hraje roli i nějaký degenerativní,alergický syndrom ,kterým je člověk (myslící)v této civilizaci čím dál tím
    více zasažen,jako nějakým hnusným virem ..
    Tuto virózu (se musím přiznat)
    pociťuji i já a to pravidelně ,když vyjdu ven na ulici do davu.Obzvláště v určitè dny a do určitých míst ,navštívených určitými lidmi..
    Mám také často v tomto duševním stressu pocity soucitu a jakoby ve mně něco pro bližního planulo a hřálo..
    Ale náhle je to pryč ,až se stydím,jak krátce to vydrželo..
    prostě takhle..
    (pak se divte velikánům;-)
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem narazil - odpověděl jsem tomu prasákovi, kterej svým posledním příspěvkem do diskuze posílá redakci NR do píči, ale můj příspěvek nelze odeslat, "došlo prý k chybě" ... proč se odeslal příspěvek toho prasete v 19.00 hodin? Rozumíte tomu někdo?

      Vymazat
    2. V pohodě - právě teď bylo to prase vymazáno. Tím je věc v pořádku, a nikdo nemusí pociťovat zkaženou náladu hnusnýma urážkama diskuzních psychopatů.

      Vymazat
  10. Tady mohou konečně všichni vidět, že diskuze mají smysl a úroveň vždy jen do té doby, než na ně vlezou ty osvědčené filcky, které diskuze mrzačí svými sprostotami a urážkami. Nicméně se můžeme bavit tím, jak jsou tahle individua nasraná ve svém vzteku a bezmoci, když čtou diskuze, a vidí tu jasnou převahu normálně smýšlejících, slušných, obyčejných lidí. Tím, jak jsou nasraní a vzteklí, jak sprostě nadávají a uráží, působí všem radost. Ano, uvědomujeme si jak moc jsme v převaze, a jak duševní mrzáci ztrácejí všechno, co ztratit lze.

    OdpovědětVymazat
  11. Následující text byl v této diskuzi zadán ve 20:06, 21:46, 21:52, 22:10, 22:16včera a 0:45 dnes a zmizel. V dobré víře totéž zadávám znovu: Pane Dvořáku, nechápu jaký smysl má moderovat diskuzi tak, že mizí příspěvky bez toho, že by bylo vyznačeno jejich vymazání ... tedy konkrétně ten z 18:02 a tuším i ten ze 17:27, na který bylo reagováno. Nemyslím, že je, zejména dospělým, zapotřebí cestu k poznání zrovna takhle uhrabovat. Tak se přeceňují a přeceňovali mnozí. Není ku prospěchu NR takové napodobovat.

    OdpovědětVymazat

Reklama