Reklama

.

.

pátek 26. května 2017

Co dokáže lež (a totální neprofesionalita, demagogie a lidská zaslepená blbost)

- vlk -
26.5.2017 Kosa zostra čili vlkovobloguje.wordpress.com

V úterý večer jsem měl volnou chvilku, kdy jsem čekal na další díl ze třetí řady americké televizní serie Dům z karet. Upozorńoval jsem na Kose na její první a druhou řadu, tuhle pokládám zatím za nejslabší, protože zloduch Underwood není, zatím, ani zdaleka tak zlý, podlý a vraždivý jako v předchozích dějových linkách. Roli hlavního zloducha evidentně převzal, ruský prezident Petrov a Underwoodovy intriky jsou vlastně nyní už i v zájmu obyčejného Američana…



Nedá se ovšem vyloučit, že budu třeba už další úterý vyveden nekompromisně až brutálně z omylu. Ale než se tak stane, mám právo na názor, že Dům z karet III je tak nějak jiný a dějově slabý domeček z karet… Ale dneska nepíši žádnou upoutávku na seriál, který snad ČT zakoupila v návalu náhlého pomatení smyslů, když zrovna její šéfideologové a šéfcenzoři  (kterým eufemisticky mohou na Kavkách říkat dramaturgové nebo kdo ví jak podobně byli na dovolené nebo v nějakém přechodném rauši.

Dneska chci krátce pojednat to, co jsem si na ČT 2 protrpěl asi tak posledních 20 minut, než se konečně dostavil mnou očekávaný Kevin Spacey co by padouch Frank Underwood -totiž film, který Česká televize natočila ve spolupráci s jakousi firmou Arte, pod úderným a vše říkajícím jménem

Co dokáže lež

s podtitulkem

Kdo stojí za nepravdivými informacemi v médiích a především na konspiračních webech? Dokumentární film o informační válce a vlivu dezinformací v České republice
Ten filmík najdete v archivu ČT2 nebo na Tubce. Pro tento článek využiji druhou možnost, protože Youtube přímo linkuje do WordPressu a vy nemusíte nic dělat a nic dalšího otevírat.

Znovu opakuji – neviděl jsem to celé, zatím jen asi posledních 20 minut. A jakkoli nejsem zvyklý komentovat něco, co nemám prozkoumané ze všech, pro mne dostupných stran, musím učinit výjimku. Na tuhle demagogii, která se svou tupostí vyrovná snad jen nejprimitivnější husákovské normalizační propagandě, musím reagovat okamžitě i když se budu trefovat jen do toho kousku, který jsem absolvoval na vlastní oči. Jsem si totiž celkem jistý, že ten zbytek vypadá stejně, ne-li ještě hůře. Ostatně máte-li zájem o protikoment toho blábolu celého z klávesnice někoho jiného než vlka, pak vám rád posloužím linkem na Parlamentní listy, které se tomu také s gustem věnují – zde. Jenže PL si, na rozdíl ode mne, vyřizují s tvůrci filmu svoje vlastní účty.

Osobně jsem viděl v akci tyto hlavní „hvězdy“ toho propagandistického díla, za které by se nemusel stydět ani neblaze proslulý Gottwaldův ideolog Václav Kopecký, Novotného - Jiří Hendrych ani jejich Husákův následník Vasil Bilak. Stačilo, aby se otočila znaménka a zaměnilo pár slůvek – například ruský za imperialistický a tak podobně – Jakuba Jandu (toho ovšem jen málo), Sabinu Slonkovou, Evu Romancovovou, Annie Applebaumovou a britského novináře Edwarda Lucase.

Takže se cítím být legitimován se zmínit jen o jejich výlevech. Jandu přeskočím - s tím jsem účtoval předevčírem, když jsem komentoval jeho vykřikování o ruské hackerské hrozbě a to přesně v obě, kdy na svět zaútočil masově vir WannaCry, který vytvořila nikoli KGB nebo GRU nýbrž americká NSA a které ho evidentně nějaká hackerská skupina šlohla a využila pro svoje účely. Tomu se říká střelit se do vlastní nohy.

Takže se můžeme věnovat vystoupení Sabiny Slonkové. S touhle dámou mám občas problém – pokud si odpustí svoje politické preference a dělá novinařinu, má můj naprostý respekt. Bez ohledu na to jestli s jejími vývody souhlasím nebo ne. Prostě když dělá jen novinařinu, je určitě pro mne dobrou adresou. Jenže novinařina není její stálou parketou. Bohužel. Ona sem tam zasurfuje na té správné ideologické vlně a to je pak úplně jiná písnička. Do filmu se dostala proto, že jeho autorům imponovala jedna taková surfařská produkce na pěkně vzedmuté protiruské vlně – jejím seznamu proruských webů. Nicméně jak se Jakub Janda zesměšnil s tím mezinárodním panelem o ruských hackerech v čase, kdy si kybersvět parceloval WannaCry, tak podobně to dokázali i ti filmmajstři z ČT a jejich pobratimové co zastupovali ten ART/uff, (když vidím ten název, neměl bych se z vlka přejmenovat na Pulitzera? Ale zanechme úsměvných blbůstek). Když totiž chtějí ti filmšmoci slyšet o tom, jak konkrétně funguje propojení těch proruských serverů na Rusko, tak Slonková vypotí – že: „…. nemůže najít spojnici mezi „prokremelskými weby“ a Kremlem. Můžeme prý těmito weby opovrhovat, ale důkazy bohužel nejsou. „Ale myslím si, že z devadesáti procent to tak je,“

Tak jo, Sabino Slonková, vy myslíte (můj prófa na deskriptivu by vám odvětil, že myslet znamená kulové vědět), že z devadesáti procent to tak je. A proto vytvoříte seznam, proruských, ačkoli žádný důkaz nemáte! Nepřipadá vám, že to je jako v tom starém, hodně starém vtipu z dob bolševika, kdy tehdy jakýsi Slonek byl, pokud se nepletu – šéfredaktorem deníku Pravda, který byl orgánem KV KSČ v Plzni, a který z ní takto:  

Přišel příslušník k Jurovi Valachovi z Valašských Klobouků a říká mu - Juro, musím tě zatknout, protože pálíš načerno, vím, že máš přístroj. Jura opáčí – a chytil jsi mně při pálení? Příslušník odpoví – netřeba, říkám ti, máš přístroj! No a Jura jen ucedí – tak fajn, tak mi dej želízka, ale před tím zapiš moje udání na tebe pro znásilnění! A proč člověče diví se esenbák. Já jsem nikoho neznásilnil, co jsi si to vymyslel? Jura se nedá a příslušníka dorazí konstatováním – určitě znásilnil, protože máš přístroj!

S vámi je to stejné, vy jste označila asi tak pět desítek portálů za proruské, spojené s Ruskem a dělající putinovskou propagandu. Aniž byste to mohla prokázat fakty. Je to stejné, jako kdybych já nyní konstatoval, že jste z rodiny onoho bolševického šéfredaktora. Protože máte stejné jméno. Já otevřeně říkám, že to nevím a nehodlám spekulovat o tom, zda ano nebo ne. Kosa není a nebude bulvárem. Nemá to zapotřebí. A znovu opakuji – pokud děláte čistou novinařinu, děláte ji dobře a to přesto, že velmi často s vámi nesouhlasím. Ale po Jakubu Jandovi opět príma rána do vlastní nohy. To se musí nechat. Důkazy nemáte, ale je to tak, protože vy si to myslíte!!!! To nemá chybu.

Kouzelná byla tradičně paní Romancovová, která zase obhajovala a to velmi komicky, existenci svého ministerstva pravdy. Zejména když se oháněla tím, jak první proruský fake news , který ona a její squadra vyvrátili, byla informace o ovlivnění prezidentské volby Zemana v roce 2013 z Ruska. Už ovšem zapomněla dodat, že ta fake news byla těžce protikremelská a že byla tak nesmyslná a odtržená od českých reálií, že ji nemohl věřit ani příslovečný Pepek Vyskoč z obecní pastoušky… Takže i tady velmi zdařilá trefa do vlastní dolní končetiny.

Nyní bych se měl podle pořadí věnovat Anne Applebaumové, ale snad mi ta dámička promine, že tak neučiním – dámy sice mají přednost, ale já jsem zvyklý si nechávat to nejlepší na konec svých článků. A ona, jak uvidíte, je skutečnou superstar tohoto povedeného dílka.

Takže na řadu přichází už zmíněný britský novinář Edward Lucas, jako dokonalý klaun, který popisuje současnou Českou republiku jako doslova ráj pro Rusy a jejich aktivity všeho druhu a to už od devadesátých let, kdy se začali zakupovat silně v Praze a zejména v Karlových Varech. Protože to tu znají, z dřívějška, mají tady konexe, staví se na bývalých kontaktech mezi StB a KGB. A vůbec se sem valí ruští miliardáři. A svoje expozé v tom propagandakusu končí silnou větou

„Jako Čech bych byl velice znepokojený,“

V té chvíli jsem se u bedny doslov a rozřechtal. Nikoli jako vlk, ale, jak v Čechách jsme zvyklí – řehtat se nebo dřít – jako kůň! Jako Čech si mám dávat pozor na ruský vliv, protože se sem valí ruští miliardáři?!

No myslím, že o situaci a zakupování Rusů v Karlsbadu cosi vím. Není to tak daleko od Vlčštejna a do mé pracovní kompetence patřilo řadu let i řízení varské pobočky banky u které jsem pracoval. Takže na rozdíl od pana Lucase vím, že první i druhá a nejspíš už i třetí a čtvrtá, ruská oligarchická liga je z Varů dávno a dávno pryč. Svoje česká aktiva tihle už před drahným časem prodali, protože zjistili, že pro jejich ambice je nějaká Česká republika naprosto nezajímavá destinace – něco jako díra po granátu. Oni chtějí prvotřídní světové adresy – například Londýn.

Nemám čas gůglit, co všechno v Británii a Londýně už ruská vlivová smetánka koupila a není to ani důležité. Jedno však vím zcela jistě. Že pro každého Brita je fenomenem fotbal, který zcela mimořádně ovlivňuje velkou většinu populace. Netuším zda je pan Lucas fotbalovým fandou. Pro případ že není, mu sděluji, že nový anglický fotbalový šampion se jmenuje FC Chelsea. Už 14 dnů, když si titul zajistil výhrou nad WBA. Dále mu sděluji, že mistrovský klub vlastní pěknou řádku let jistý Abramovič, takto ruský miliardář.

Možná si řeknete, hele vlku, každej není blázen do koženého nesmyslu jako ty, pan Lucas myslel podstatný ruský vliv na informační a mediální scénu a ty vyrukuješ zase s blbým fotbálkem, protože ti došly argumenty a nevíš kudy kam. Omyl vážení. Ten fotbálek je jednak náboženstvím Britů a dokonce i britských islamsitických teroristů, ale byla jen ochutnávka pro Lucase a spol. Navození situace před odhalením absurdity výroku toho britského intervjůka – pro ČT a ATR experta.

Je-li pan Lucas opravdu novinář, pak by mu mělo být známo jméno Alexandr Lebeděv. A měl by vědět, že jde o bývalého ruského diplomata a ještě před tím špičkového kmenového důstojníka KGB, který v Británii nejprve koupil bulvární Evening Standard a následně po Timesech asi nejvlivnější britský deník The Independent! A to nikoli včera, nýbrž před 8, respektive 7 roky! A navíc jak je koupil!!! Evennig Standard, jestli si dobře pamatuji – za celou 1 libru!!! a Independent dokonce tak, že – cituji:

Bývalý vlastník listu Independent News & Media souhlasil, že ruskému magnátovi navrch zaplatí 9,25 milionu liber za to, že převezme všechny další závazky a pohledávky ztrátového deníku.

Takže pan Lucas by se, být Čechem, bál ruského vlivu? Chci ho uklidnit, zatím není známo, že by nějaký Rus koupil v tuzemsku vůbec nějaký fotbalový klub, o mančaftu české fotbalově historické relevance Chelsea nemluvě. Slávku mají Čínani a Sparta zatím patří Křetínskému a o Viktorku určitě mít zájem nebudou. Podobně není známo, že by nějaký Rus držel ve svém vlastnictví Lidovky, MfD, Právo nebo Hospodářky, či dokonce Blesk. A jsem si jistý, že to ani, na rozdíl od Británie nehrozí, protože čeští oligarchové už pochopili, co znamená mediální vliv – viz Babišovy odposlechy a nenechají si ho vzít.

To tedy pane Lucasi a patlalové z ČT a ART, to se vám povedlo naprosto skvěle! Tohle tedy byla klauniáda jak se patří. A mohl bych přidat ještě cosi daleko ostřejšího a z pana Lucase i tvůrců té propagandistické ptákoviny udělat totální blbce, kdybych dal Lucasovo varování Čechům do souvislosti s jistou obrovskou tragedií, která se odehrála na severu Anglie jen pár hodin před tím, než pan Lucas strašil Čechy, že se mají bát. Ne, ta tragedie byla natolik otřesná a hrůzná, že si jakýkoli poukaz a spojení rád ušetřím. Na hrobech se netančí, říkala moje babička.

Dostáváme se do finále. To, jak už stojí výše patří Anne Applebaumové. O ní už jsem se na Kose párkrát zmínil. Ale chápu, že pravověrní z ČT ani elitáři z ARTu asi Kosu číst nechodí. Jakub Janda nebo někdo z jeho služebních voček možná a možná sem tam i Sabina Slonková, kdo ví? O obou vím jistě, že minimálně 1x na Kosu jukli. Třeba přijdou zas. Takže si je dovoluji tímto požádat, aby tenhle článeček doporučili p.t. neumětelům, co za moje koncesionářské poplatky točili ten duševní Durchfall, který je předmětem mého dnešního přezkumu. Aby si rozšířili obzory a nebyli za obrázek na žolíkové kartě v mém dnešním pojednání sami. Cizí neštěstí, jak známo mírní vlastní debakl. Ne, pane režisére Kudrno a spol., nestačí si, pro kvalitní rešerši o něčem vybrat respondenta, o kterém si na Wikině přečtete, že je držitelem Pulitzerovy ceny a National Book Award. Protože kdybyste dělali profesně do financí, tak byste věděli, že platí výrok, že minulé výnosy nějaké investice nezaručují výnosnost budoucí! Což neplatí jen pro akcie, ale také pro expertní názory. Na cokoli a na politiku zejména.

Paní Annie dala k lepšímu v tom filmu několik duševních perel. Třeba tuhle: „Když je ve společnosti rozpor, tak ruské trollingové agentury mají situaci zhoršit,“ objasňovala princip. Ve střední Evropě je to prý nejnebezpečnější, protože tamní politice Rusové dobře rozumějí a mají tam staré kontakty, které mohou obnovit.

Je známo, že si tahle Pulitzerem ověnčená „znalkyně“ vzala za manžela polského exministra Sikorského. A kdo jiný by měl znát jak středo a východoevropské reálie a navíc temné ruské rejdy než poměrně hodně dlouho sloužící zahraniční ministr polské, rádo by regionální mocnosti.

Paní Anne nás varuje před ruskými trolly, co zhoršují situaci v Evropě a rozeštvávají ji, lžou a vůbec Češi by se neměli dát manipulovat a proti ruským hoaxům je nutné bojovat a bojovat. Nepodceňuji nijak snahu Ruska o ovlivnění názorů obyvatel Evropy. To dělá každá velmoc. Applebaumová by o tom, jako vyznamenaná INVESTIGATIVNI novinářka měla mnohé vědět. Bezesporu. Nicméně soudím, že by bylo nejlépe, kdyby si udělala nejdříve pořádek doma a pak richtovala ostatní. Snad si ještě vzpomene, že její manžel ještě jako polský ministr zahraničí, pustil do světa v době asi největšího vyhrocení ukrajinské občanské války informaci o tom, že Putin nabídl Polsku už v roce 2008, aby si obě země rozdělili Ukrajinu, že je to umělý stát. Budu ho citovat:

„(Putin) po nás chtěl, abychom se podíleli na dělení Ukrajiny. Byla to jedna z prvních věcí, které Putin řekl premiérovi Tuskovi, když navštívil Moskvu,“
uvedl Sikorski v interview.

Aby se následně ukázalo, že to byla lež jako věž, kterou popřel dokonce i Donald Tusk, ačkoli ten se s Kremlem a Putinem nijak nemaže. Už chápete, proč jsem si Applebaumovou musel nechat na samé finále tohoto sloupku? Opravdu to nešlo jinak. Pro mne osobně je Sikorského lež nejskandálnějším hoaxem, který jsem kdy slyšel, samozřejmě s výjimkou amerických vyhlášení v RB OSN po Saddámově arzenálu ZHN.

Neviděl jsem ten filmík celý, ale to, co ano, to je tedy dílo jak má být! Už jsem to otaxoval slovy propagandistický Durchfall. Dodávám – non plus ultra. Jediné co sedí v každém případě je název –

Co dokáže lež!

A já dodávám totální neprofesionalita, demagogie a lidská zaslepená blbost!

- - -

79 komentářů :

  1. Dneska zase zazářil rozhlas. Komentovali koaliční bombardování IS na území Sýrie, při kterém zahynulo 80 civilistů, z toho 30 dětí. Prý jsou to vynucené ztráty, doprovázející každý konflikt. Nic proti tomu, ale ještě slyším, jak komentovali ruské bombardování Alepa.
    Metoda dvojího metru českých vymývačů mozků už mi leze krkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme se téhle demagogické pakáži vzepřít. Nevolit strany, které ji podporují (ODS: TOP, ANO, KDU, ČSSD atd.) Pamatovat si, kdo co píše a kdo co vysílá. Ohrožují nejen demokracii, naši státní suverenitu a bezpečnost a kryjí mafie, které tyjí z naší práce!Jendou s nimi zatočíme!!! Leo

      Vymazat
    2. Milý Leo,
      a máte už nějaký notes? Protože ten seznam jmen téhle pakáže je nekonečně dlouhý. A mám pocit, že se denně prodlužuje. A než přijde den zúčtování, pokud se ho vůbec kdy dožijeme, tak už jich většinu zase zapomeneme. Jako již mnohokrát v minulosti.

      Vymazat
    3. Leo, ve výčtu ti chybí SPD.

      Vymazat
    4. 21:45-Jak chcete donutit tupé voliče,aby
      nevolili ČSSD,ANO,KDU-ČSL,TOP09 a ODS?
      Vždyť změnit vládce měli už mnohokrát,ale
      vždy volili stejný typ lidí,i když pokaždé
      z jiné partaje.Nic nechtěli změnit a mají
      radost,že mohou další 4 roky nadávat.Stačí
      jim to ke štěstí.Pro ně by byla hrůza,když
      by neměli na koho nadávat.Poučte mne!
      Petr Majevský

      Vymazat
    5. Nepotřebujete poučení p.Majevský - máte v tom naprostou pravdu. Proto si český "národ" míněno "občané" zasloužili to, co si vyzvonili, a zalouží si přesně to, co se děje a to, co přijde. Pokud svůj postřeh čerpáte z diskuzí, nemá chybu. Musíme však vycházet i z toho, že velká většina lidí internet nesleduje, a diskuzím nepropadla -propadli opravdu jen ti diskutabilní. A na základě těchto není zodpovědné udělat si názor průměrem na celou společnost, ale v podstatě máte pravdu ... - pro ně by byla hrůza, kdyby neměli na koho nadávat... pro ně by byla hrůza, kdyby neexistovala internetová publicistika....pro ně by byla hrůza, kdyby nebyly přípustné diskuze. Mnozí by to nepřežili. Ono - všechno souvisí se vším. Asi tak.

      Vymazat
    6. Pane Majevský, proč urážíte voliče, kteří mají jiný názor než Vy? Já bych taky nevolil KSČM, SPD, Úsvit, ANS a jiné podivné spolky a přesto bych si nedovolil jejich voliče urážet.
      Já respektuji jiný a klidně opačný názor. Petr

      Vymazat
    7. Jenže jsem si nevšiml - 22.38 - že by byl pan Majevský "urazil" nějaké voliče.Které urazil a čím? Musíte být konkretní. A o tom, že obrovskému množství lidí by nejvíce vadilo, kdyby neměli na koho sprostě nadávat, má pravdu. Vás v tom necitoval -čím vás urazil? A jaké ještě další voliče ( uražené) máte na mysli? Volte si koho chcete, třeba voli - na to máte plné právo, ale nepište tady blbosti. A jestliže jste schopen napsat o čemkoliv "podivný spolek" jste opravdu vytříbený demokrat. Není náhodou vaše familie "podivný spolek"? V každém případě jste napsal "podivný názor".

      Vymazat
    8. 22:54 - Pan kolega označil voliče pěti stran za voliče tupé. Je to dost konkrétní? Není pochyb o tom, že lidi potřebujou mít v hospodě na co nadávat. Ale o hospodské kecálisty bych se nebál, v Čechách jsme si vždycky našli někoho, na koho jsme nadávali.
      A nenapsal jsem o čemkoli, že je to "podivný spolek". Když se mě snažíte chytat za slova, tak moje výroky, prosím, nepřekrucujte.
      Byl jsem dostatečně konkrétní? Petr

      Vymazat
    9. Petr Po volbách si můžete vzpomenout na Majevského až vám jsem budou tyto strany lifrovat migranty. A až příjdem o Českou zem.

      Vymazat
    10. Ale co je to za nesmysl, vždyť je sem nikdo lifrovat nechce. Buďte aspoň trošku korektní. Já teda rozhodně nejsem voličem těch, co jsou momentálně u moci, ale kdo z nich řekl, že k nám hodlá lifrovat migranty? Petr

      Vymazat
    11. Petře,
      ale oni to řekli snad všichni. Sobotka sice od počátku odmítal princip kvót, ale druhým dechem dodával, že je pro pomoc výběrem určitých skupin migrantů. Babiš zpočátku říkával, že migrantům je potřeba pomoct, aby později, kdy z průzkumů vyplynulo, že nejméně 80% lidí je proti, přestal na dotazy ohledně migrantů odpovídat úplně.
      Víte, to, že o tom někdo nemluví ještě neznamená, že si to nemyslí, nebo se to dokonce nechystá udělat.

      Vymazat
    12. Oproti hloupému odvetnému náletu byla akce teroristů levnější a účinější minimálně o 97%

      Vymazat
    13. Pane Hricáku, jak Vy víte, co si kdo myslí, nebo dokonce co se kdo chystá udělat? (a to znovu připomínám, ani jednoho z uvedených pánů se rozhodně volit nechystám)

      Vymazat
    14. Lidi na vás, na komouše serou, páč konečně velký prachy berou! Chycht! - https://www.novinky.cz/finance/438949-prulom-cesi-jsou-se-svym-zivotem-spokojeni.html

      Vymazat
    15. A co takhle jednou provždy přestat žvanit o migrantech a zabývat se skutečnými problémy? Tím, co nám dělá ze života peklo? Lidi nemají peníze, dělají sbírky na nemocné děti, nemají pro děti ani na školní obědy, zatímco politická verbež a spousta příživníků, které tady nechala verbež rozmnožit, rozhazují statisíce - není to větší problém než věčně žvanit o migrantech? Tady kdosi napsal, že zatím žádné neviděl. Já jsem z města, kde se to hemží kreaturami všech barev, které sem sváží asi tak stovka pracovních agentur ( taky vymoženost současné nesmyslné politiky), které tady operují, ale migranta ne. Co takhle se o nich bavit až to bude aktuální - a jestli to vůbec bude aktuální? Zbytečná ztráta času na bláboly o ničem.

      Vymazat
    16. 18:00 az budou v cesku tak bude pozde
      Trochu mysli
      Slunickari, vitaci, havlisto

      Vymazat
  2. Omlouvám se, není to úplně k tématu, ale kde jinde se mám ,,vyzpovídat", než zde? Dostal jsem dnes na den ,,distanc" na diskuzi Seznam... ble , ble. Za co? Byl to článek o bombách na které píší američtí vojáci vzkazy IS. Čím jsem se já ,,provinil"? Příspěvkem: ,,Vím, že budu zablokován, ovšem nevíte s jakou láskou bych se podepsal na bombu určenou té bábě ježí..." (Seznam 13:29).
    Dál nebudu vysvětlovat, či komentovat. Názor si udělejte sami.
    PS: :-D Konečně... Tou bábou ježí jsem myslel tu ruskou babu jagu z Mrazíka. Myslíte, že by mi to o soudu jako obhajoba prošlo? Dokažte mi, že jsem myslel tu německou Angeliku.
    Jestli se už za tohle omezuje svobodný názor, tak Vás vítám v ,,demokratické" totalitě.
    ;-)

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Urážíte redakci. Podsouváte zlé úmysly. Opakovaně vám bylo vysvětleno, že se mýlíte, ale vy pokračujete stále v urážlivých tvrzeních. Byl jste proto smazán.

      Vymazat
    3. Milý Pepo Milane,
      vaše chyba. Zprávy na seznamu nečtu a diskusí se nezúčastňuji nejméně dva roky. I PL ve své době docela zářily. Bez jakékoliv cenzury vytiskly názor, např. Šafra, ze kterého jsem se dozvěděl, že jsem zmrd, nebo ještě něco horšího. Když jsem mu oplatil stejnou mincí, byl jsem promtně smazán.
      Pokud chce vedení zachovat nějakou úroveň, měla by se vyvarovat rozhovorů s podobnými nulami, které využijí veškerou zásobu svých vulgarizmů na lidi s odlišným názorem. Nebo těm lidem s odlišným názorem umožnit mu oponovat stejnou slovní zásobou.

      Vymazat
    4. Byl bych neskutečně rád, kdybyste upřesnil alespoň jeden zlý úmysl, který jsem podsunul a komu jsem ho podsunul. Vědomě LŽETE! Už klesáte ke lhaní, osočování a napadání vytipovaných lidí, a já mám tu čest být mezi nimi? Proč? Koho zde hájíte - ty lumpy a šmejdy z diskuzního fóra novinek? A proč? Proč se ujímáte špinavých metod, které tento server praktikuje, angažováním provokatérů? A vy dobře víte, že to dělají. Tak - a velice a od srdce bych vám přál nějakou tragedii v rodině, ale v hodně velké blízkosti - aby vás to zasáhlo!!! A aby ten bulvární dobytek Novinky to daly k lepšímu diskuzním hyenám, které budou k vašemu mrtvému či zraněnému, nemocnému apod. psát ty příšerné, sprosté sračky a urážet je. Budete podávat trestní oznámení? Co budete dělat? Nebo ty hnusné sprosté urážky obecně na adresu žen - já sám zvažuji podnět trestního oznámení na tento server, a jeho sprosté diskutéry, i když mé osoby se netýkají, ale týkají se celé společnosti, týkají se úmyslného nasrávání lidí a rozpoutávání nenávisti, na které ti šmejdi profitují- anebo chcete tvrdit, že server Novinky nevydělává na počtu diskuzí? To byste neuspěl, protože byl dokonce jejich zisk zveřejněn! V poslední době vůbec začínám být hodně háklivej na hry podobných serverů ( i když je soukromý, nesmí si dovolit veřejné pomluvy a urážky) tedy hry na "jako". Vy konkretně přehlížíte neobyčejně sprosté výpady toho emigranta vůči Českému národu jako takovému, sprosté napadání všech Čechů, které toto individuum ( duševní mrzák) nenávidí, zabírá svými výplody celé diskuze, píše urážky a sám si na ně odpovídá, a když se někdo ( nejčastěji já) proti němu ohradí stejnými vulgarizmy co používá on vůči celému našemu národu, mentorujete mně, a mažete mně - to vám připadá jako normální? Mám docela silné právní zázemí, a tohle už mně vážně štve. Panu Pepovi jsem napsal ZCELA PO PRAVDĚ - že je diskutér novinek, a jen když ho tam zablokují, "vleze" na NR a tady si stěžuje. Takových je tady více. Nevím, co se vám na tom nelíbí - že je to pravda? A pokud si nepřejete diskuze, proč je vůbec připouštíte? Jestliže lidé smí a mají diskutovat, proč jim do toho lezete, když napíšou pravdu - co chcete abychom psali, lži, pokrytectví, jízlivosti a nadávky? Já jsem se vás osobně zastal, když jakési idividuum psalo o vás cosi z vojny, a pak že máte nějaké domy, a jste sám vydřiduch domácí, takže zrovna od vás tady ty spravedlivé pózy sedí - ale už to nikdy neudělám! Jste arogantní, egoistický, snášíte dobře jen ty své osvědčené pologramotné diskuzní blbečky - nesnášíte lidi s vyšším IQ než máte vy? To se shoduje téměř s celou tou politickou smečkou, proti které zde publikujete články. Nesnáší a nepřipustí ke kormidlu nikdy nikoho opravdu schopného a chytrého, raději mají i recidivisty, a tupce s všelijakou pověstí, a podle toho to v ČR vypadá. Takže -citujte zde, jaký zlý úmysl a komu jsem podsunul, protože to není pravda a vy jste mne urazil. Zvažuji právní kroky -buď sledujte všechny diskuze podrobně a konejte, ale abyste se zaměřil jen na mně, to si vyprošuju. Na tento web mám přístup, neboť je veřejný, a varuji vás, ještě jednou zde bude sprostý příspěvek, který mne jako občana urazí, a budete mít problémy. Práce se má buď dělat zodpovědně, nebo se nemá dělat vůbec, a jestliže jste "administrátor blogu" musíte cítit větší zodpovědnost. Být vámi, cítil bych se trapně se svým vyskakováním a šikanováním, které je nespravedlivé. Buďte zdráv.

      Vymazat
    5. 22:23 - drž tlamořiť ty rudá špíno, jde po tobě pan Aquino!(El Prezidnete) - chycht!

      Vymazat
    6. No to víš 10.08 - takováhle praštěná svině jako jsi ty, pravidelně zfetovaná, nikdy smazaná z diskuzí nebude. Dementi, hajzlové, sprosťáci, perverzní prasata, tchoři, filcky, úchylové, a další druhy omezených pologramotných šmejdů jsou na diskuzích vítány. Ty nemají "zlé úmysly" to jsou jenom neškodné svině domácí. Chro -chro - chro -

      Vymazat
    7. 22:23 tak podas ten trestnak, zbabely zmrde
      Za nebezpecne vyhrozovani pujdes do lochu a tam zhnijes
      A najdem si te i kdyz trestnak nepodas

      Vymazat
  3. Já jsem se na to taky nevydržela dívat, zase se mi chtělo zvracet. A s tím americkým seriálem máš pravdu, že by Kevin vyměkl? Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji!
    Skvěle napsáno.
    Po době tápání se Vlk stal opět starým dobrým Vlkem:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle článek mě učinil dnešní večer snesitelnějším - ne pro ty ubohosti, které jsou předmětem článku, ale pro styl, briskní formulace, perfektní češtinu, prostou hrubých chyb. Úžasné psaní. Pro informovanost prostého občana zajímavé čtení, ale bez dilema pro "prostého občana" My s tím totiž neuděláme nic. Nemůžeme. Můžeme jen vzít na vědomí celou tu odpornou, prolhanou a manipulativní novinářskou - mediální ( včetně TV a rozhlasu) břečku, která pomalu ale jistě vtahuje svět promyšleně do války, cíleným a účelovým pošťuchováním, popichováním lidí proti sobě navzájem, rozpoutáváním nenávisti a závisti. Jen by bylo dobré ještě dobré vědět, jestli se tak děje na nějaké cílené vnější zadání, nebo jde o vlastní přičinění všech těch psavých a žvanivých slimejšů. Jestli jde o jejich vlastní iniciativu - ale jak se na tom mohou mezi sebou domlouvat, a jak by na rozesraném celém světě profitovali? Že by se bulvár napásl ještě více na teroristických útocích, vládních krizích, omilostněných vězních, a různých tragediích a šokujících nebo mordýřských srajdách, jako se na tom pase jak červi na mrtvolách už dávno? Proč tihle červi pasoucí se na mrtvolách by měli chtít, aby nebylo tragedií, aby byla obecná spokojenost, a veškerý světový lid jen šťasten a spokojen? Těžko by si vystačili jen s přiblblými sereblitami, které jim posílají svoje vlastní fotky, těžko by si vystačili jen s rozkroky a prdelkami. Ze všeho - z nenávisti, závisti, válek, zabíjení, a tak dále, v současné době vždycky někdo profituje, což myslím že předchozích zhruba dva tisíce let nebylo. Dnes manželka vydělá na tom, že její manžel se v restauraci na společném obědě zadávil broukem schovaným mezi knedlíky, kterého kuchař přehlédl, i miliony.Může si vzít - jako bohatá - dalšího manžela, už zavedenějšího, a vůbec je svět postaven jen na vytěžování z druhých, z nehod, z tragedií, z nedbalosti. Třetina lidí světa pomyslně pase ty druhé dvě třetiny lidí světa, ale má z nich skutečný profit. Ale kdyby ze dne na den zmizela ze světa všechna media, v důsledku čehož by nikdo nebyl denně informován, - to jest ve skutečnosti - nikdo by nebyl cílevědomě a účelově znepokojován, strašen, poštváván na druhé, puzen závistí, a nastal by stav absolutní duševní svobody, jakou kdysi požíval lid negramotný. Každý by si hleděl svého, své rodiny, svých sousedů, svého okolí, zvěsti by putovaly "od úst k ústům" jako kdysi, ze společenské scény by zmizely odporné a uřvané reklamy, tragedie, rozkroky a prdelky. Rozpoutala by se obecná blaženost.Takže ten, kdo přirovnal media ke zbraním hromadného ničení, měl pravdu, i když je třeba zdůraznit, že media jsou ve svých důsledcích na společenství lidí horší, než zbraně hromadného ničení. Víme o nich, štítíme se jich, ale všude jsou za námi, a jsme proti nim úplně bezmocní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:23
      Sáhodlouhý příspěvek, který se vlastně týká osobní nevraživosti autora (anonyma) který vyhrožuje administrátorovi webu je skutečně ukázka lidské hlouposti.
      Václav

      Vymazat
    2. A co je tobě - 22.23 - vůbec do toho? Nikomu nevyhrožuju, ale nenechám se urážet od nikoho - ani od administrátora blogu, ani od tebe ty skopová hlavo. Do celé záležitosti je ti hovno, problému vůbec nerozumíš. Lítáš z diskuzí na novinkách sem, je to pro tebe zábava z nudy, tak ale na mně se vyser, jo? Dík. Když je velký problém, musí být příspěvek delší, sprostým výštěkem, jak je realizuješ ty, se nic nevyřeší. Konečně - ani mi neodepsal, neboť neví, co by mi asi tak napsal jako můj údajný "zlý úmysl" - Zlý úmysl měl on - a to prostě můj příspěvek odstranit, zcela bezdůvodně. Tím horší, že hnusné a sprosté prasečiny a urážky nechává ten tvůj administrátor bez povšimnutí - ale jak píšu a opakuju - je ti po tom hovno. Hleď si svýho, a moje příspěvky nečti.Verstehen Sie?

      Vymazat
    3. 18:10
      Ty se nauč číst hlupáčku odpovídáš na svůj hloupý a nenávistný blaf. (22:23)
      Václav

      Vymazat
    4. 18:10 ale vyhrozujes a tim porusujes zakon
      Spis na tebe je jiz dost silny, tak na deset let, to neprezijes
      Vyhrozoval jsi ubodanim nozem, stazenim z kuze, umucenim
      Jsi nebezpecny zvire a uz se na tebe porada hon, vezeni te tezko zachrani
      Cenzor v tom lita taky
      Jo a materialy na tebe jsou mezinarodni, tech vezeni pokud se dozijes poznas vic
      Takhle blbe si zkazit zivot
      Horakova taky vyhrozovala atomovkama na ceska mesta a pak se posrala pod sibenici

      Vymazat
    5. 18:10 jo vyseru se na tebe
      Na tvy zada bez kuze

      Vymazat
  6. Mám nový zaručený druh diety. Večeřím v půl sedmé. V sedm si pustím zprávy na ČT. V osm se z toho musí dojít vyzvracet. Je to taková síla, že tu dietu musím občas přerušit a několik dnů na žádné zprávy nekoukat.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám na hnůj,který vysílá čt svůj recept,již 2 roky nesleduji zejména zprávy.Osobně si myslím,že ti blbečci včetně Petra Dvořáka nejsou úplní debilové jen vysílají to, co mají nařízeno jinak by letěli a oni se neumí živit ničím jiným než lhaním,polopravdami a podobným hnojem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Češích je známo, že kdyby se dozvěděli, že nás mají obsadit Číňané, bude mít většina zítra ráno šikmé oči a na hlavě copánek.
      S trochou nadsázky, Jidáš musel pocházet z české kotliny. A peníze nesmrdí...

      Vymazat
    2. 22:05 Tedy Vy jste ale kus blba.

      Vymazat
    3. Blb jste vy. Pamatujte si, většina lidí si většinu lidí plně zaslouží. Potažmo, každý národ má vládu, kterou si zaslouží. Respektuji, i když s notnou dávkou sebezapření, volbu většiny. Pokud si většina vybírala, vybírá a jak to vypadá, vybírat bude dál, lháře, zloděje a hlupáky, převládají u nás přesně tyto typy lidí. Bohužel.
      Jenom málo z nás je ochotno a schopno říct přímo do očí lumpovi, že je lump. A volby jsou anonymní. Tam by stačilo si o těch, kterým chci dát hlas něco zjistit. To, v době internetu není tak velký problém.

      Vymazat
    4. Pánové, nenadávejte druhým za jiný názor. To je normální. Pokud Vás neblokují jako mě na některých servech 3 měsíce, jste v normě. Když nadáváte, to je "jejich" norma.
      Když budete psát konkrétní fakta, toho se "ministerstvo pravdy" bojí.

      Vymazat
    5. Váženej pane, každej, kdo zahájí "O Češích je známo ... je prostě jen přiblblo z pražský senkrovny a nemá cenu se s takovým zoufalcem a jeho příspěvky víc zabývat.

      Vymazat
    6. Ano, a s tím souhlasím i já anonyme 9.24. Jak začne Čech blekotat něco ve smyslu .. o Češích je známo... nemá smyslu ve čtení pokračovat. Co je asi tak známo o samotném českém pisateli takových sraček?

      Vymazat
  8. nápodobne u nás - a to sa dokonca začali vyhrážať, že prestanú vysielať - to bolo radosti - šli sme do kina !

    OdpovědětVymazat
  9. No, logicky. Jak se asi chová nějaký "Putinův agent"? Určitě nepokřikuje ať žije Rusko, ať žije Putin. Nejvíc proti EU dělají právě ty Aple, Štětiny, Koláři, Slonky, Heheové, romancovci, kyjevští rodáci Fištějni? Jandi a podobná chátra. Rvou takový do národa takový pitomosti, že jim nemůže uvěřit po čase ani intelektuál, natož příslušník našeho národa - Čech. Nám Čechům sudičky dávají dvě charakteristický vlastnosti - kritické myšlení a rovnostářství. Takže pokud já soudím, tak všichni výše uvedení a jim podobní jsou proruští trollíci. My ostatní jsme rozumné bytosti.Nechováme proti Rusku nenávist, ale dokážeme kritizovat padni komu padni. Bez dvojího metru, protože máme morálku - tu obyčejnou, lidskou, ne dvojí podle měšce, co nám sype do korýtka.

    OdpovědětVymazat
  10. Moje dieta - žádná televize, žádné noviny; i tak toho na zvracení zůstává dost - jen čistá popisná fakta: co se stalo, bez toho, co si o tom trubadúr myslí.

    OdpovědětVymazat
  11. Lidičky nerozčilujte jse 82% občanu jsou Putinovi agenti xenofobní extrémisté.Jen těch 18% má pravdu a lásku tfuj taixl.

    OdpovědětVymazat
  12. 22:23... Tobe bylo nekolikrat dokazano, ze ten "emigrant" nikdy nezacne ze sprostarnama , ale, ze je to tvoje psychologicky teroristicka parta, ktera se sprostarnama zacina.

    Ty na to nereagujes a stale kecas, tvoje zvasty potrebne k ublizeni NR, ktera je jedina svobodna.

    Uvedom si ty pruhledny politicky manipulatore, ze nazor kazdeho cloveka je chranen prvnim clankem americke konstituce.

    To zn. i nazor , ze honolulu je debil a honolulu nazor ze nadavku rekl idiot - a tim je to vyrovnano... Budes-li zde zavadet despoticke manyry importovane z Middle East, tak to budes ty, kdo bude blokovan..
    At si Cesi rikaji co chteji, a at si nadavaji jak chteji, pokud maji stejna prava.

    Ty nikoho vychovavat nebudes, protoze nejsi na to kvalivfikovan.
    A neohanej se "VLASTI" kdyz zadnou nemas a nikdy jsi nemel.
    Typ jako jsi ty, je odmitnut vsude.

    Budes-li vyhrozovat Dvorakovi, tak vsichni mu pujdem na pomoc. Kdyz mas povahu devcete v puberte, tak nelez do ARENY GLADIATORU.
    Nemas ani zakladni slusnot se podepsat nickem nebo znackou a pritom kritizujes nekoho, kdo nick ma.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  13. POZOR ! Vsichni kdo to ctete ! V Americe v techto dnech je vztekla a zuriva bitva o zlomeni monopolu, na media / informace, ktere ma v rukou pouze jedna skupina specialnich zajmu !

    Mezi lidmi prichazi k nasili a vcera vysoky urednik z Montany napadl telesne predstavitele monopolu.
    Policie ho zatkla - ten druhy je zranen.

    Zminuji se o tom proto, ze se k tomu schyluji i u vas na zaklade toho, co zde ctu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  14. Jak je videt, tak u vas neni rozsirena znamost prvniho clanku americke Konstituce, ktera je NEJLEPSI NA SVETE !
    Tak ZPOZORNETE, ZDE JI MATE ! (Prvni clanek pouze.)

    1 ) NABOZENSTVI, (FREEDOM OF RELIGION), coz se da applikovat na ideologii.
    Vlada nesmi zasahovat do techto veci a neco predepisovat.
    At jste Komunisti, Katolici, Fasisti, Evangelici nebo Spiritualiste, Naciste, ci ortodoxni Zide, tak mate pravo verit v co chcete !

    2) SVOBODA PROJEVU - (FREEDOM OF SPEECH). Co mate na srdci a v hlave, to mate pravo vyjadrit, at je to cokoliv. (Samozrejme, ze ne se sekerou v ruce.)

    3) SVOBODA TISKU - (FREEDOM OF PRESS), piste co chcete o kom chcete !

    4) PRAVO SHROMAZDOVACI - (PEAPLE PEACEABLE TO ASSEMBLE)
    Mate pravo se shromazdovat a protestovat, ale nemate pravo prevracet auta, nebo rabovat obchody.

    5) PROTESTOVAT VLADE - (TO PETITION THE GOVERNMENT FOR REDRESS OF GRIEVANCES.)
    Vy mate constitucni pravo poslet vasi vlade protesty a stiznosti na autority a vladu.

    Americane jsou VELMI, VELMI CITLIVI na konstituci, kterou povazuji za svatou ! Kdo napadne konstituci, tak ma rozbitou hubu z kazde existujici strany a rasy.

    Tak nezavadejte manyry, co se psat smi a nesmi. To by bylo velmi protiamericke.
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik teorie! Současná US praxe je zcela odlišná a velmi podobná komunistické....

      Vymazat
    2. To jsou práva svobodných amerických občanů, ano, podle americké Ustavy. To vše je ale vynulováno možným právem toho, který se cítí svobodami těch práv požkozen ve svojí činnosti,utrpěl duševní újmu a jiné strasti.Subjektivně, ze svého pohledu samozřejmě objektivně. To dá přece rozum,že?! Na jeho podnět koná,konají soudy, soud.Ten je zase schopen vysvléct žalovaného do symbolických i faktických trenýrek.To je ta druhá strana mince,určitě víte,honolulu.Prostě svoboda projevu ano,ale prakticky vocaď pocaď...

      Vymazat
    3. 10:46
      Dokonale to neni
      Ale zadny American nebyl ani zdalky souzen za to ze rek o papalasovi ze je prase a dobytek
      Zato v ceskym nevolnikove se zavira za projev
      Horni Dolni

      Vymazat
  15. Vladimir Hrincak 22.05
    Me se vas prispevek velmi libi !
    Po strance historicke vsak Iscariot Judas, byl spise politickym manipulatorem, nez zradcem. On byl odvazny Zealot a zatcenim Krista chtel docilit revoluci a povstani proti tehdejsimu establismentu. Nevyslo to casove.
    ------------------------------------------------------

    - Pane Dvorak, my zde mame zahadu !

    Psychicky nemocna , NECHTENA, ODMITANUTA zena, zde vystupuje jako muz. To je druh histerie zapricineny chemickou nerovnovahou v mozku a touhy po recognition a pozornosti, kterou NEMA od nikoho.

    Toto podezreni ve me vzbudilo nekolik vet, ktere by muz nikdy nenapsal ! V anglictene bych si byl jistejsi. V cestine si nejsem jisty, proto to necham pro dr. Davida., ale vsimnete si podezreleho slohu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas pravdu, taky to citim, je to divny hermafrodit

      Vymazat
  16. Článek je dobře si přečíst. V ČT předpokládjí, že už máme všichni vymyté gebule. Panu Vlkovi děkuji. Mám pouze malou výhradu. Článek je určen pouze obyvatelům ČECH.
    "V té chvíli jsem se u bedny doslov a rozřechtal. Nikoli jako vlk, ale, jak v Čechách jsme zvyklí

    OdpovědětVymazat
  17. Sjel jsem po ránu diskusi. Přiznám se, že nevím proč byl můj oponent smazán. Nicméně něco jsem z následujících názorů pochopil.
    Tak za prvé... ,,Lump a šmejd z Novinek." Týká se to mne? Nikdy, podotýkám nikdy jsem se nedopustil vulgarismů a impertinencí.
    Za druhé... Nemíním se zde rozepisovat o svém vzdělání, tituly jsem nikdy nepoužíval, ale abych nebyl nařčen z toho, že jsem nějaký ,,proPutinovský" agent, tak mám školu ve Francii, byl jsem na stáži u USArmy a mám německou bronzovou orlici.
    Za třetí... ,,přát tragédii v rodině." To je snad vtip? Jsem bývalý důstojník CIMIC. Prosím... měl jsem modrý baret a u pasu jen pistoli. O tragédiích v rodinách mi prosím nic neříkejte. Ještě dnes... Sorry, začíná se mi potit monitor.
    Omlouvám se... nemůžu dál psát dál. Prostě to nejde. :-(

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Německé vyznamenání je pro Čecha spíše znamením hanby.

      Vymazat
    2. Takže - Pepo - vy jste vůbec - ale vůbec nic nepochopil. Za prvé vím, že jste vysokoškolák, neboť na NR jste diskutoval častěji ( to asi jste byl na novinkách zablokován?) Pak jste se na dlouhou dobu odmlčel, a asi opět odešel diskutovat do vaší domovské diskuzní obce - na novinky - a teď, po zablokování, jste opět zde. Já přiznávám, že hnusný bulvár tak, jak jej produkují novinky, a diskuze k tomu, s velkým počtem angažovaných provokatérů, jimž jsou účelově měněny přezdívky, občas čtu, ale to už je smyslová denucinace, protože něco tak strašného, stupidního, hnusného ( viz výštěky hyen ke všemu, i k tragediím, k mrtvým, k sebevraždám, k nehodám atd.) se nikde jinde nevyskytuje.To jsem vám napsal, a popsal jsem ty hnusné praktiky redakce novinek, a vyjádřil jsem podivení, že můžete s něčím takovým, jako jsou pologramotní diskutující novinek, diskutovat. Ale právě ten můj příspěvek byl smazán, že prý "pomlouvám redakci" a mám "zlé úmysly". A teď přijde otázka: Proč se administrátor NR tak mohutně ujímá redakce novinek? Nepíší tam případně někteří stejní, co píší na NR? Neprolínají se všechny ty články navzájem, a nedělá si z nás, čtenářů, celá tahle mediální ... prdel? Jedni se tváří jako hodní a pomlouvají ty druhé, pak obráceně, ale je to nejspíš stejná sebranka. A že je redakce novinek sebranka, o tom žádná - vy si to nemyslíte? Chcete důkazy? Když vám je napíšu, vašnosta Dvořák to odstraní, protože nedopustí, aby někdo napsal o tom pravdu. A právě o tom. Sprosté nadávky a urážky na diskuzích nemaže, ty mu nevadí, ale jiná pravda, než jakou demonstrují oni, mu vadí. Tak - a vy neumíte číst!!! Nikdy jsem nenapsal, že tragedii v rodině přeji vám, aby se mohly hyeny na diskuzích novinek k tomu vymezovat, pošklebovat se mrtvým apod, což s oblibou dělají, ale to jsem přál právě administrátorovi, který se tohoto stylu zastává!! Anebo není v obraze? Odstranil příspěvek, kterým jsem velmi slušně odpověděl vám, stran toho, co píšete o zablokování, ( asi si mne vybral k šikanování a dokazuje mi, kdo je tady pánem) ale na jiných diskuzích ponechává příspěvky tak neskutečně perverzní a sprosté, až je to k nevíře. Například Honolulu, nebo to,co se za Honolulu vydává - ty každodenní nadávky, urážky celého Českého národa, všech Čechů, nadává nám tady "hurvínci" a podobně - a to si musíme nechat líbit? Proč se těmto dementům jejich bláboly vůbec objeví, když redakce má nástroj tomu zabránit? Takže - váš příspěvek 7.30 je úplně od věci, zcela nepochopitelný - podsouvá mi něco, čeho jsem se nedopustil. Slušného člověka jsem neurazil v životě ještě NIKDY! Pologramotní a směšní urážeči prezidenta, nebo ministra financí jsou výjimka, ale ty za slušné nepovažuji, a jinak hajzlům a sprosťákům oplácím stejnou mincí, jelikož redakce je nechává bez povšimnutí. Asi tak. Doufám, že toto na vysvětlení stačilo.

      Vymazat
    3. 18:36 ty jsi vyhrozoval ci vyhrozovala, hermafrodite
      Jsi odpad a musis byt izolovan, nejlepe sibenici jako posrana horakova

      Vymazat
  18. Nejlepší na tomto zcela jiště pravdivém článku , je to, že autor Vlk stále věří na US vládní konspiraci o 9/11........:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A s ním několik dalších miliard lidí na této planetě. Nejpovedenějším činem satana bylo přesvědčit lidi, že neexistuje,nejpovedenějším činem liberálů bylo přesvědčit lidi, že všechny názory, které liberálům nevyhovují, jsou konspirační teorie a že žijí v demokracii.

      Vymazat
    2. 9:00 spíš to vypadá, že autor Vlk je přesvědčený zvonič klíči. Aby nemusel připustit svůj omyl vyhlašuje, že správně organizovaný a kontrolovaný trh (dle Adama Smithe, ideálně) vyřeší všechnu zrůdnost kapitalismu. Když nebude korupce, všichni vydají ůčtenky, faktury a zaplatí dyně, nebude bezdomovců, exekutorů, nezaměstnanosti a asi, ani loupežných válek. I ta justice a policie bude férová. Ba jo.

      Vymazat
  19. Užitečný dokument, víme, co je to za verbež . . cenný je tam pan ministr . .

    OdpovědětVymazat
  20. Lež, podvod a podlost - chléb diktatury kapitálu vezdejší. Nic nového, tak to bylo, je a bude, pokud kapitalismus nebude nahrazen humanismem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak chceš nahradit kapitalismus humanismem? Jak by v reálu vypadala ekonomika? Firmu přece musí vést její majitel a to je pořád kapitalismus. Jak by to vypadalo v humanismu?

      Vymazat
  21. "Ruské neony vydrží i bombový útok." Zde např. svítí a nic jim neublížilo. Ostatní světla americké výroby v hale nesvítí. Nebo je to lež, podvod, optický klam?
    https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/05/dd-composite-muzz809.jpg?strip=all&w=765&quality=100

    https://www.thesun.co.uk/news/3624815/manchester-bombing-suspect-salman-abedi-pictured-terror-threat-level/

    OdpovědětVymazat
  22. TO: Anonym v 9:33.
    Ta bronzová německá orlice není vojenské, či politické vyznamenání. Ta je za výsledky ve střelbách. Nevím, nevím... možná jsem schopen trefit člověka na dva kilometry. Ale tohle bylo před xx-lety. Tehdy jsem ještě netušil... nevěděl. Znáte I. Epištolu sv. Pavla Korintským?
    Budu parafrázovat, tak jak mi to utkvělo v paměti.
    ,,Vždyť já jsem poslední z apoštolů... a nejsem ani hoden toho jména, neboť jsem pronásledoval církev boží. Ale jeho vůlí jsem tím čím jsem." Rozumíte tomu? Nerozumíte a ani rozumět nemůžete.
    Na cestě leží panenka... co napadne dítě? Zvednout ji. Jenže ta panenka je přivázaná k saturně a ta saturna k odjištěné přepravní pojistce granátu na principu našeho RG-F-1. Smrtící účinek střepin je dvěstě metrů!
    Běžte do pr... se svým sluníčkařením. Přestaňte mě obviňovat já nevím z čeho. Jestli napíši, nepřímo že Merkelovou by bylo třeba...
    Jo, pojďte vy a Merkelová a Hollande a další. Ne dělat tragické ksichty nad oběťmi nějakých masakrů. A kondolence a... otřískal bych vám ty věnce o hlavu.
    Postavil bych vás nad rozervané tělíčko holčiny, která zvedla tu panenku. Víte vůbec jak vypadají lidské vnitřnosti? A jak páchnou?
    Jestli tohle to prožijete a poznáte, tak máte právo mne obviňovat, že jsem lump a šmejd z Novinek.
    Na rozdíl od vás se podepisuji.
    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Pepo - jestli toto vaše rozhořčení nad něčím, s čím nemám nic společného, platí opět mně, opět zdůrazňuji, že jsem NIKDY a NIKDE nenapsal, že jste "šmejd z novinek" i když kdekoliv zopakuji, že tam se na diskuzích scházejí převážně dementní, pologramoti, mohutně povzbuzováni angažovanými diskuzními provokatéry ( to jste ještě nezaznamenal?) Vyjádřil jsem jen podivení nad tím, že s něčím takovým dokážete diskutovat. Mne byste tam nenašel. Já diskutuji jen zde na NR - novinkové diskutující, kteří przní diskuze i zde poté, co vyčerpají své povolené dvě možnosti diskuzí, nebo když jim novinky nepředhodí něco výživného, a emocionálně silného, k čemu lze hýkat a nadávat, nebo je zablokují, hned poznám.
      A co by vyřešil můj podpis? Právě provokatéři z diskuzí novinek mne poučili - mění přezdívky jako ponožky ( Hroch, Navrátil, Žabička, Zralý, Lopata, změněno na Černín, Hnida, a další a další) takže - co se tím dokazuje? Že je možno si dělat práskačku ze všech čtenářů, kteří by tato jména dokázali brát vážně? Jak vidíte, internetovou publicistiku sleduji už nějaký čas, ale do diskuzí se nezapojuji - NR je výjimka. A provozovatel této publicistiky, a to jak Novinky tak i NR - je společnost Seznam.cz, která nepodniká podle elektronického zákona, každý počítač si dovede zaměřit, a koho si vytipuje ( tj. kdo se proti jejich hnusným praktikám ohradí) toho začne šikanovat způsobem, že se dotyčný nedostane ani ke svým e-mailům. Mohl bych vám tyto šikanozní metody popsat, sdílel jsem to se svým kolegou, který musel chodit pracovat do knihovny, a pak si musel pořídit nový počítač. Ale to by bylo na delší psaní. Zkrátka - toto jsou dost odporné záležitosti, takové hry na "jako" a pravdu vám z medií neřekne nikdo. Ale už mne prosím neosočujte, už to stačilo.

      Vymazat
    2. 18:51 lzes, nebezpecne jsi vyhrozoval (a) a jsi mukl ci zukl jako posrana Horakova
      Kdo vi ale kdo se sveze s tebou

      Vymazat
  23. 11:36...Vy mate pravo mit jakykoliv nazor ! Za svuj nazor se nemusite nikomu omlouvat...Jste-li napaden brante se ! Jste-li odsouzen, tak sudte. Jste-li zahrnut vulgarismi budte vulgarni.

    9:23 & 10:46...Lide mluvi co chteji a pisi co chteji na kazde thema... Toto "politicky nekorektni" chovani americkych obcanu, je kazdy den horsi a horsi a nikdo si s tim nevi rady. Americane ted napadaji
    t.zv. DEEP STATE ! (Coz je tajna vlada za officialni vladou.)

    V Canade je to daleko mene svobodne. Tam jsou lide terorizovani za svobodny projev.

    V Americe na jakekoliv thema je vzdy nekolik nazoru a tak to ma byt.

    O co vetsi boj vede Trump a jeho lide proti predepisovane politicke korektnosti a tyranii Deep State, o to zoufalejsi pokusi a jeceni, vyvyji jejich protistrana.

    A jak je videt, tak to zacina i zde !
    President Trump nema rad Merkerovou a nekolikrat odsoudil jeji politiku. Vy mate pravo ji nemet rad take.
    Me osobne ta protievropska destruktivni baba desi.
    (O Novinkach nevim nic. Nikdy jsem na nich nebyl.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  24. INTERNET, zasadil predepsanemu "politicky korektnimu" mysleni smrtelnou ranu...
    Tato zmena v psychice lidi prinese lepsi budoucnost pro kazdeho.
    1.8 % je tech kteri jsou clenove toho, cemu se rika deep state a tito lide ztraci vliv. Jejich media ztraci vliv take.

    New Age to vysvetluje tim, ze nase planeta ZACINA BYT pod vlivem konstelace Aquarius, ktery je uplne jiny nez byla doba pod vlivem Piesces - ta ovladala nasi planetu 2300 let.

    Zde mate priklad ! V minule dobe mohl ten, ktery protestuje proti cemukoliv napsat knihu a to bylo vse.
    V dnesni dobe internetem promluvi k millionum.

    Na lidi v kazde zemi to ma obrovsky vliv. Ten z vas kdo ma rad internet patri k tem co zmeni a zlepsi udel kazdemu - i kdyz to nebude hned zitra.

    OdpovědětVymazat
  25. 14:32 napsal nick honolulu. Zapomel jsem na podpis. . Omlouvam se !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  26. Maly dodatek ke 14:32 !
    SPINAVA a NEMORALNI taktika protistrany prosazujici "politickou korektnost" se projevuje tim, ze nevitany nazor a jeho prispevkar je zahrnut urazkami a vulgaritami - KTERE NESMI VRATIT, nebot by byl narcen z vulgarit !
    Musite uznat, ze je to srandy kopec.

    Svet velkych otevrenych dalek, kde lide neziji stisnene jeden na druhem jako v Evrope a svet mentalni svobody a otevrenosti, vstoupi do krve kazdemu, (jako tezke vino), kdo nejakou dobu zije v Americe.
    Potom prijede do Evropy na dovolenou a zacne se mentale DUSIT, i kdyz napr. STRUDL je daleko lepsi v Praze a ve Vidni, nez treba v Atlante, nebo Chicagu.
    Svoboda mysleni je proste prirozena vet. Je to pozadavek kralovny prirody.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky jsi to rekl, evropa je sveraci kazajka
      Ale to zapecnici nemuzou pochopit

      Vymazat
  27. Honolulu, jen si tu Emeriku pochval. Že si žije a ty v ní, na dluh a úkor zbytku světa, tě zřejmě netrápí. Otázka je, buď jsi bezcharakterní sobec, nebo tupec, kterému to zdaleka nedochází. Ať tak nebo tak, tvoje agitky jsou falešné.

    OdpovědětVymazat
  28. 17:53..To je prilis hloupy prispevek , aby stal za odpoved.

    18:36..NEMAS smysl pro spravedlnost, tak jsi Hurvinek SLABOMYSLNY. Spravna lekarska diagnoza je IMBECILISMUS a to neni urazka, t.j. medikalni definice.
    Sprostaku ! Slusny clovek ma jmeno, nick, cislo a nebo znak, ty nemas nic.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:13 chápu, Honolulu, že se vyhýbáš diskuzi o skutečnosti, že si USA žijí nadprůměrně díky zadlužování a celkem, na úkor ostatního světa. Takže pro některé, možná i pro tebe, mohou být fajn. Jen to svědomí, že?

      Vymazat
    2. 1:36 jsi pod urovni Honolulu
      Spis se zamysli z ceho tyje kapitalista VSUDE

      Vymazat
  29. No výborně... Ono se těžko diskutuje s někým anonymním, ale už se pomalu dostáváme k meritu věci. Můj anonymní oponente. Byť bývalý voják mám humanitní vzdělání. Jestli si po desítkách let pamatuji z filosofie, tak se tomu říká ,,kategorie trhu." Prostě máme stejný názor, jen jej každý prezentujeme jinými slovy. No a v důsledku myslíme totéž. Už jednou jsi mne(můžu tykat?) napadl, že z Novinek přebíhám na NR, když jsem tam zablokován. Budiž.
    Mám návrh. Podávám ruku a diskutujme spolu jako inteligentní lidé.
    Bereš? ;-)

    Pepo Milan

    OdpovědětVymazat

Reklama