Reklama

.

.

neděle 14. května 2017

Co učinil premiér Sobotka pro to, aby nemělo Česko jen drobky z nové Hedvábné stezky? Svým lhaním a odporem vůči cestě prezidenta Zemana do Číny na summit na toto téma nám udělal jen ostudu..

Břetislav Olšer
14. 5. 2017  Rukojmí

Včera znovu při své návštěvě Číny označil prezident Miloš Zeman novou Hedvábnou stezku za nejvíce fascinující projekt v novodobých dějinách. Projekt, který má zlepšit dopravní spojení mezi Asií, Evropou a Afrikou, přirovnal k Marshallovu plánu pomoci poválečné Evropě. Očekávané náklady však podle něj budou dvanáctkrát větší.

Česká republika podle Zemana na summitu schválila 22 "poměrně malých" projektů týkajících se nové Hedvábné stezky a dalších 16 se chystá pro česko-čínské investiční fórum v červenci. Čínský prezident Si Ťin-pching uvedl, že Peking na projekt vynaloží 124 miliard dolarů (asi tři biliony korun).


Hedvábná stezka by měla zlepšit dopravní propojení mezi Asií, Evropou i Afrikou a tím zlepšit i vzájemnou obchodní a ekonomickou spolupráci. V rámci projektu budou budovány moderní železniční tratě nebo přístavy.

Původní proslulá Hedvábná stezka vznikla před více než 2000 lety, kdy podnikaví a odvážní lidé na euroasijském kontinentu vytyčili několik obchodních cest spojujících významné civilizace napříč Asií, Evropou a Afrikou. I přes konflikty a války v Euroasii doprava po Hedvábné stezce, se zvuky zvonců na krku velbloudů a nekonečným proudem karavan a lodí, nikdy zcela neutichla. Doprava a technologie byly tenkrát nerozvinuté, ale nic nezabránilo obchodníkům, mudrcům, vzdělancům a vyslancům v obtížném cestování přes pohoří a řeky a v prozkoumávání Hedvábné stezky s ohromnou houževnatostí a odvahou.
Čínou utlačované tibetská dívka na Velké čínské zdi... Snímek Břetislav Olšer

Pro velké i malé země podél těchto cest byla Hedvábná stezka značným přínosem. Čína se od ostatních zemí mnohému naučila, a stejně tak ostatní země od Číny. Takové vazby vzájemného propojení po Hedvábné stezce umožnily výměnu zboží, znalostí, osob a idejí, podpořily hospodářský, kulturní a společenský pokrok v různých zemích, usnadnily dialog a integraci odlišných kultur a zanechaly po sobě skvělé kapitoly v dějinách lidstva.


To byla dávná minulost, poté v září 2013 oznámil čínský prezident Si Ťin-úching záměr vybudování nové Hedvábné stezky. Dne 15. února 2016 přijel první vlak z východní čínské provincie Ce-ťiang do Teheránu. V lednu 2017 byl vypraven první vlak do Londýna, který celou trasu délky 12 000 km ujel za plánovaných 18 dní (náklad musel být několikrát překládán, měněny byly lokomotivy i vagóny).


Zdroj: ČT24


Nákladní vlak s 30 vagony naplněnými oděvy, taškami a dalším spotřebním zbožím vyrazil začátkem letošního roku z čínského města I-wu do Londýna. Přeprava zboží po železnici přitom stojí jen pětinu toho co doprava letadlem a­ trvá o měsíc méně než lodí… Země podél nové Hedvábné stezky založily v uplynulém roce v Číně 781 společností, což představuje 40procentní nárůst. Dle čínských údajů investovala Čína od roku 2013 do ekonomik podél Nové hedvábné stezky více než 50 miliard dolarů a vzniklo na 180 tisíc pracovních míst.

Kolik desítek miliard dolarů,(nepočítám výrobu zbraní a díky jim miliony zabitých civilistů) a noných pracovních míst vytvoří v Evropě nějaký novodobý projekt USA, když nebudu počítat jen účelově ziskový Marshallův plán po zničení půlky světa 2. sv. válkou? Ten měl jen suploval naoko na pár měsíců předtím navržený původní Morgentauův plán o totálním odzbrojení Německa jako původce dvou světových válek... Morgentauův a Marshallův plán…

Pokud započteme ještě odstranění obchodních bariér, pak dle zmíněné analýzy budou mít největší prospěch z nové Hedvábné stezky Rakousko, Maďarsko, Polsko, Belgie, Dánsko, Německo, Nizozemsko a Slovensko. Jejich zahraniční obchod by se měl zvýšit mezi osmi až devíti procenty. Český zahraniční obchod by si přitom polepšil o 2,81 procenta. Že jsou to jen drobky? Nemůže za to náhodou rovněž pokrytecká politika současné ČSSD, jako jednoho ze tří koaličních partnerů české vlády? http://www.rukojmi.cz/clanky/3888-svetovi-politici-stoji-frontu-na-prijeti-v-cine-jen-cesti-zamindrakovani-trpaslici-chovanec-a-zaoralek-delaji-ofuky-a-odmitnou-cestu-do-nejbohatsi-zeme-planety-aby-mohli-doma-chystat-za-zady-prezidenta-zemana-cesky-majdan

Sobotka v Číně: Premiér se zúčastnil summitu 16+1 v Su-čou.
• FOTO: Úřad vlády

Chování po vzoru prolhaného chameleona nám rozhodně neprospívá. Jednou čehý, podruhé hot, jako v nevěstinci...(poprvé tato slova použil Francois Villon v Baladě o Tlusté Margot - "rajtuje po mě, vzteklá, čehý, hot, zde v hampejzu, kde rozbili jsme stan...". Slovo "čehý" je zmršené francouzké slovo "cheminée" což je v překladu TOVÁRNÍ KOMÍN; co to znamená v prostředí hampejzů asi netřeba psát. Naproti tomu slovo hot pochází ze slova "hôte". I toho bývá v podobných institucích až až; společná tabule, společný stůl, kde stálí hosté jedí za pevnou cenu → table d'hôte.... citováno z http://www.equichannel.cz/diskuze/?o=dsk&c=sho &id=1120912&style=detail)

Napřed svým „prohlášením čtyř“ loni nadzdvihlI pražské kavárně adrenalín... Zeman, Sobotka, Hamáček a Štěch (je to ten samý, co přirovnal chování Miloše Zemana k chování „senilních starců, kteří už na tom nejsou fyzicky, ani duševně právě nejlépe“...) totiž Čínu společně ujišťovali o své věrnosti poté, co došlo na oficiální přijetí tibetského duchovního vůdce dalajlamy ministrem Danielem Hermanem. Sami se však o Číně či Tibetu vyjadřovali v minulosti jinak než dnes. Šéf Sněmovny Hamáček Tibet hájil. Jen Miloš Zeman si stále tvrdí svou. Ať už jako šéf Sněmovny, vlády, nebo Hradu, vždy dával obchodním vztahům bez emocí přednost před dalajlamou; stejně jako např. Norsko, papež František či britská královna... A věděli proč... Zde: Dalajlámův dopis Maovi

 

Zde je text společného prohlášení nejvyšších ústavních činitelů České republiky:

Jako nejvyšší ústavní činitelé České republiky, chceme společně zdůraznit, že naše země při naplňování své dlouhodobé politiky vůči Čínské lidové republice vychází z principů strategického partnerství mezi oběma zeměmi a ze vzájemného respektu ke svrchovanosti a územní celistvosti Čínské lidové republiky, jejíž je Tibet součástí.

Vztahy obou našich zemí a jejich výrazný rozvoj v posledních letech považujeme za velmi přínosné a užitečné pro obě strany a jsme přesvědčeni o tom, že je v zájmu České republiky tyto vztahy i nadále intenzivně rozvíjet. Osobní aktivity některých českých politiků nejsou výrazem změny oficiální politiky České republiky a považovali bychom za nešťastné, aby takto byly kýmkoliv vnímány.

Prezident České republiky Miloš Zeman Předseda Senátu Parlamentu České republiky Milan Štěch Předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Jan Hamáček Předseda vlády České republiky Bohuslav Sobotka
 

Obrtlík Sobotka při své návštěvě Pekingské univerzity... Foto: Reuters...
Česká republika se prý zapojí do projektu nové Hedvábné stezky, jehož cílem je oživit starověkou obchodní trasu z východní Asie do Evropy, otevřít Pekingu cestu ke zdrojům energie ve střední Asii a přivést čínské firmy na lukrativní trhy. Příslušnou dohodu podepsal Sobotka v listopadu 2015…

Asi na to zapomněl, když dnes chce prezidenta Zemana žalovat u Ústavního soudu jen proto, že za něho nemíní tahat horké kaštany z ohně a klidně si odletěl místo toho do Číny… Prostě Ferdyš Pištora reinkarnovaný do premiéra Sobotky; úlisného a nedůvěryhodného politického packala, co říká každou chvíli něco jiného, prostě jen to, co mu upevní jeho politické koryto, od něhož ho prý neodežene ani Babiš, kterému vadí, jak u toho premiér nekřesťansky mlaská, jenž ke všemu má zřejmě obrazně řečeno záměrně holou hlavu, aby se mu lépe vykonávala anální politika vůči EU…

 

Bohuslav Sobotka začal profesionálně lhát a podvádět jako vrcholový politik už v roce 2003, kdy zradil svého šéfa z ČSSD Miloše Zemana, když mu nedal svůj hlas ve volbě prezidenta ČR. Stejně tak odvolal, co odvolal, když před měsícem podal demisi a hned ji zase zrušil, přitom předtím v roce 2004 okradl stát o skoro pět miliard při privatizaci OKD a tak by se dalo pokračovat do aleluja. Máme zkrátka premiérem psychopata a nedotknutelného kriminálníka, co on nic, on jen muzikant, ovšem se zcela falešným hudebním hluchem…

Inu, co učinil premiér Sobotka pro to, aby nemělo Česko, kterému vládne, jen drobky z nové Hedvábné stezky? Nic, ke všemu svým lhaním a odporem vůči dlouhodobě plánované cestě prezidenta Zemana do Číny na summit na toto téma nám udělal jen ostudu...

44 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. 23:25... To co Olser pise je velmi zajimave, ty veprovej KOKOTE ! Ty nejsi schopny napsat nic, protoze jsi nemehlo bez mozku.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta slavná hedvábná stezka nemá za cíl nic jiného než vyvážet více čínského šmejdského zboží do celého světa. Snad si ty imbecile nemyslíš, že ji Číňané chtějí vybudovat aby podpořili náš export do Číny.
      A je dojemné jak kokoti jako ty a Olšer, kteří se neustále vymezujete proti "globalistům", podporujete největší globalizační projekt vůbec.

      Vymazat
    2. 0:12 Zajdi si k adminovi pro včeličku, tvé rozrušení je patrné v každé větě: "šmejdského, imbecile, kokoti".

      Vymazat
    3. Československý rozvinutý export do Číny skončil prichvatizačním procesem . Myslím, že posledním uskutečněným projektem byl komplex elektráren v Šen- Tou.Československo provozovalo v Číně například klimatickou korozní stanici,která vydávala osvědčení pro materiály, určené pro tuto klimatickou oblast.A správně píše 0:12, že Hedvábná stezka podpoří obchodní spojení s Čínou, ale nejen s ní.
      Popřevratový vývoj dopravy v ČR je tristní. Po rekonstrukci trati Plzeň-Cheb z ní odešla mezinárodní doprava. Jedete-li například z Bratislavy do Chebu, pojedete přes Wien, Passau,Nürnberg, vnitřkem ČR vás webový jízdní řád nepustí, přes ČR je to o 3 hodiny delší. Přitom již před 30 léty toto nebezpečí popisovali v Hospodářských novinách.
      Viz:
      www.zsr.sk
      Klausovy vlády jen tupě přihlížely na vyklízení hospodářského prostoru a zaostávání kolejové dopravy. Teď je možnost se znovu zapojit.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. ČSSD ovládá,díky Sobotkovi,Hamáčkovi a Štěchovi,celou naší výkonnou i zákonodárnou scénu.S nikým se po volbách nebyla ochotna o to podělit.Se skřípěním zubů dnes,zvláště při jejich "obrovských" předvolebních preferencích,závistivě pokuje po hnutí s preferencemi snad trojnásonými.Sobotka pak jedná a vytahuje skutečnou a umělou špínu na svého úhlavního nepřítele,pardon úspěšného koaličního partnera.Před národem Sobotka k tomu ještě vytváří dojem,že díky tomu za vzniklou vládní krizi může ten na koho on háže bláto.A ještě má tu odvahu dělat oběť frašky,kterou sám rozehrál,ze sebe.Jeho tvářička předpubertálního dítěte je k tomuto více než vhodná.A spousta lidí mu i naletí a spolu s placenými žoldáky americké PR agentury,kterou si najala na letošní volby ČSSD,zcela "spontálně" demonstruje proti nějvětšímu "zlu" u nás Babišovi a Zemanovi v několika městech.Ano,byla a je to řízená negativní předvolební kampaň ČSSD proti konkurenci. Karel z Plzně

      Vymazat
    6. Ty ussáckej kokote sto let nemytej,ty máš v hlavě stejný kulový jako měl udavač a vlastizrádce Venca Lahváč,tak drž hubu,gerote smradlavej!!!!!
      Pro 0,06

      Vymazat
    7. Tatra Kopřivnice měla kdysi v Číně montážní závod. Nákladní auta se do Číny exportovaly po tisících ročně vcelku nebo tam byly smontovány. S příchodem převratu kriminální vlády všechno zlikvidovaly. Tatrovka nesídlí ani v okresním městě, přesto se místním lidem podařilo zřídit v cizině svůj podnik. Zadolárek na nějaké besedě prohlásil, že jsme slabí a malí a do Číny nás musí někdo cizí dovézt. Ten zaostalý nemyslitel si neuvědomil, že zisk finalisty z ČR zmizí. Nebude dobře, dokud lid nevykope hlupáky a zloděje od vlády. Samozřejmě volbami, aby se ti podvodníci zase opakovaně lidu vysmáli. Gottwalda na ně!

      Vymazat
    8. Už je tu, smradlavá filcka z úuuuusáaaa. A hned sprostě nadává

      Vymazat
    9. Pane Břetislave Olšere, Váš článek je velmi kvalitní a velmi pravdivý, děkuji! Stačí, když Bohuše Dluhoše Sobotku někde zahlédnu a už je mi na zvracení. Bohouš totiž v 21. století celoživotně "slaví pánbíčka", tak se vlastně nedivme, že je tak trapný a opovrženíhodný. On myšlenky sociálně-demokratické v ČR úplně zničil. Vážení, na Seznam.cz teď vystrčili jakousi rádobysatiru Jindřicha Šídla, viz, o "poklidném týdnu". Ten předkládaný videozmetek je dokladem, že J. Šídlo je naprostý ubožák, trapný duševní chudák. Mimochodem, člověk logopedicky defektní, jako je Šídlo (ale i řada dalších zaprodanců), by vůbec neměl být mezi masmediální profesionály vpuštěn.

      Vymazat
    10. O Tatře Kopřivnice podrobně www.tatrakolemsveta.cz
      --četné odkazy uvnitř.

      Vymazat
    11. Tatra (a srovnatelné podniky) nemohou obchodovat přímo , potřebují německého zprostředkovatele,cožje důsledek 40 let ,,komunismu" , říká Petr Robejšek.

      Vymazat
    12. Ty nadávky Sobotkovi, ve vztahu k Číně navíc zcela nepodložené, jsou pro p.Olšera zcela nedůstojné.

      Vymazat
  3. Co je vlastne Hedvabna stezka se doctete zde v perfektni studiihttp:----//www.eurasia24.cz/analyzy/item/2438-nova-hedvabna-stezka-giganticky-projekt-ktery-zmeni-zivoty-miliard-lidi-nejen-v-eurasii
    A;e hlavne nezapominat co rekl Trump vy cervene zaostale opice ,diky Honolulu za tvou vedeckou praci pro osvetu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doník má za úkol odstavit světové kurvítko a devalvovat americký dolar, aby se omezilo cestování Američanů po světě a šetřily se tak celoplanetární zdroje, jak o hodnotě paliva správně píše Honolulu.

      Vymazat
  4. 23:25 "To je ale imbecil, ten Olšer..." pozoruhodně podrobně a logicky vyargumentovaný názor, navíc, podaný pohotově.

    OdpovědětVymazat
  5. Někdo snaží rozebrat pomocí dluhů a imigrantů evropské státy a Zeman s Babišem tomu překážejí. Sametová STB má potom spoustu práce.

    OdpovědětVymazat
  6. At cokoliv zeleznice vozi na zapad, ci vychod, tak je to velmi uzitecna vec.
    Je vypocitano, ze 1 Gallon diesel fuel po zeleznici ma hodnotu 220 mil, kdezto po silnici jen 54 mil..

    V 80-tych letech jsem jel vlakem z Vancouveru v Britske Columbii, do Toronta v Ontariu a ta cesta vlakem byla nejprijemnejsi a nejpohodlnejsi jakou jsem kdy mel..
    (Vyhlidkovy vagon, jidelni vagon, loznice s WC a sprchou, kavarna a obyvaci vagon, plny nezbednych Kanadanek.)
    Tak je spravne cestovat ! Jidelnak a kavarna plna pochoutek a pohled z okna mel fantasticke scenerie.

    Zeptejte se Jiriho Jirovce, co sem pravidelne pise, jak to tam vypada ! On tam zije. Cestovat se ma pozitkarsky.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  7. Byl jsem nekolikrat v Evrope na vylete a vlak mezi Vidni a Zurichem je take velmi pohodlny, prijemny a plny pochoutek a zajimavych lidi.

    Vlak mezi Chicagem a New Yorkem (20th Century Limited - ted se to jmenuje jinak, ale je to stale hotel na kolech) byl take velmi prijemny, ale Canadian Pacific byl lepsi.
    Jake maji vlaky v Cine, nebo v Rusku nevim.
    Je vsak dobre, ze tam postavili zeleznici.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme radi ze jste se nam vratil Mistre.Vase poucne soty nas tak nadchli ze jsme se rozhodli venovat Vam jednu celou sekci na psani Vasich pameti Mistre .Obvzlaste ty cesty musely byti zajimave ale to ty opice s prdelakova co maji dvacetikilove koule nepochopi.Jiste muselo byti prijemne pokurovat opium a nechat se lehtat na ruznych mistech Vasi vypestovane kulturisticke figury slepicemi z Canady ktere se pri tom jiste hihnaly jako opice s cervenou prdeli kdyz kradou v samoobsluze v Dejvicich.Jake byly pocity kdyz va svynaseli z hoteloveho vlaku zamestnanci zeleznice primo do hotelu kamenneho? Bylo to stejne a nebo tan na kolech byl lepsi ?? Rozepiste se vice obzvlaste sexuelni story maji nasi ctenari radi . Redakce-Vasek,uz nemazu slibuji

      Vymazat
  8. Cestovat a toulat se po Americe autem, je velmi prijemna
    vec ! Jo ! Pro mlade lidi, kteri maji plno energie !
    Cestovani pro penzisty je daleko slozitejsi a narocnejsi, protoze te energie uz tolik neni a vsude je daleko !

    Cestu z Floridy do Canady do Toronta jsem v mladi dokazal udelat za 2 dny ! Ted to nedokazi ani za 3 dny.
    Kdyz je to namahave, tak je to otravne a proto mam vlaky rad. Nekdo ridi za me a ja mohu odpocivat a mlsat v jidelnaku.
    Vy mladi Cesi jste zatim nepoznali zadnou kvalitu cestovani.
    Nejeze NEROZUMITE pochoutkam , kave, vinu, a doutnikum, vy nerozumite ani toulani.
    Americane na toulkach jsou daleko vyspelejsi. Oni vi velmi dobre, kdy utratit a kdy ne.

    V dobe, kdy jsem zil v Johannesburgu , tak jezdil z Pretorie do Cape Townu NEJPREPYCHOVEJSI vlak na svete.
    Jmenoval se BLUE TRAIN ! Kdyz ten vlak prijel do Cape Townu, tak na neho cekala lod do Evropy, ktera se jmenovala
    WINDSOR CASTLE. Takze cestujici sli z jednoho pohodli a prepychu do druheho. Jak v tom vlaku, tak na te lodi panovala anglicka kolonialni ethiketa.
    Tak si to ted naguglujte.

    Potom prisel Mandela a lod je ve srotu a vlak prestal jezdit.
    Zachody prestali splachovat a elektrika svitit. Netekla voda, tak vsichni srali do sacku a hazeli to na ulici na Hillbrow. Potom prisel dest a reka hoven tekla smerem na centrum Johannesburgu a ted uz spadlo vsechno !

    Tomu se rika nestastne POLITICKE cestovani a to prijde i kvam, kdyz se nebudete branit.
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
  9. Redakce - Vasek 4:52... Jsme velmi rad, ze jste KONECNE ocenili muj civilizacni prinos a prinos svetla do vaseho tmaveho podchmurneho prdelakova.

    Uvadim vas do sveta o kterem vubec ani nevite, ze existuje, ci existoval. Vim, ze vas obohacuji a rozsiruji vam obzor. Rozumem sice vim, ze vam patri nakopat do prdele, ale moje dobre krestanske srdce usiluje o hvezdiku v nebicku, tak se snazim o vas mentalni rust.

    Zitra vam reknu o jidenim listku v Canadian Pacificu a o nejoblibenejsich autech v Americe na VELKE cestovani.
    At uz konecne vypadate profesionalne, kdyz jedete na hribky na Sazavu.
    nick honolulu - Good Night.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Priteli popiste vase sexuelni zivotni zazitky to musi byti zajimave
      Jituse

      Vymazat
  10. Některé příspěvky jsou výplodem slabomyslných. Copak USA od nás bere všechno šmahem protože to je z ČR. Přece jde o to abychom měly výrobky o které budou mít zájem. Jsem starý a na dnešní poměry pologramotný ale takové voloviny bych nevymyslel ani za zlaté prase.

    OdpovědětVymazat
  11. Autor uvádí, že Německo je původcem dvou světových válek. Až do přečtení článku jsem bral jako objektivní fakt, že to byla Francie s Anglií, kdo v.r. 1914 vyhlásil Německu válku, a ne obráceně.

    OdpovědětVymazat
  12. a podobne to bolo aj v r. 1939 - len sa na to akosi - ehm - zabudlo, že Poľsko vyhlásilo čiastočnú mobilizáciu už v auguste - viď - príprava Francúzka a VB na prepadnutie CCCP v r. 1940, zhromažďovanie vojsk v Iráne - preto Poľsko obrátilo - Nemecko a CCCP mali zmluvu - a chcelo v prípade útoku - bola jeseň 1939 - nerátali s takým masívnym útokom Nemecka, že po napadnutí CCCP sa bleskove zapoja aj oni, preto vojská stáli - poľské aj na východnom fronte, preto sa tak rýchlo zosypala obrana - a ten pofuck s vysielačom - boli to naozaj poliaci čo zaútočili - nutne potrebovali zablokovať Nemecku Gdansk -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 8:02 a 8:34: Jen se těch Němčourů nesnažte zastávat. Souhlasím s panem Olšerem, že obě světové války zavinili Němci, ostatně je to dáno jejich útočnou, expanzivní národní povahou. Agresivními germány jsou a žel vždycky budou! Proto velký pozor na ně bez ohledu na aktuální letopočet. Takzvané "sjednocení" Německa bylo obrovskou chybou, ne-li (pro malou ČR) chybou osudovou.

      Vymazat
    2. Ha ha, to co píšete je zábavné! Jen jsem z vašeho textu nepochopil, jestli chtěli Poláci bojovat s CCCP, Německem, nebo oběma najednou ? A co na to zelený Raul?

      Vymazat
    3. 8:47 To víte. Buď dáváte přednost faktům, nebo žijete ve virtuální realitě. No a vy jste si asi vybral tu realitu virtuální.

      Vymazat
    4. Válku přece zahájilo Rakousko-Uhersko, spojenec vilémovského Německa, přepadením Srbska. Pak na obranu Srbů vstoupilo do války Rusko, spojenec Francie a Británie. A tak to šlo řetězově dál podle podepsaných dohod. Nakonec všichni s překvapením zjistili, že válčí celý svět.
      ----
      Poslouchat tu blbost o vysílači v Gliwicích, že to udělali sami Poláci, to už je fakt přespříliš. Ani bych se nedivil redakci, kdyby vedle nadávek mazala i nesmysly. Pavel P.

      Vymazat
    5. 8:34 souhlas

      Vymazat
  13. Jetliže Zeman přirovnal projekt Hedvábné ztezky k Marshallovu plánu, tak od toho honem pryč! Marsh.plán byl založen mimo jiné(a hlavně)na zbavení se vojenských přebytků, uniforem, konzerv, které měli omezenou životnost, žvýkaček atd., protože USA očekávalo, že válka bude trvat déle. Tuto pomoc Poláci spláceli přes třicet let a téměř nic jim nepřinesla. Pamětníci vědí, že daleko větší pomoc získali od RVHP, když i my jsme tenkrát hladovým Polákům posílali kvalitní vejce, maso, kuřata...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepletete si Marshalův plán s UNRA? MArshalův plán byly především investice do obnovy a modernizace průmyslu.

      Vymazat
    2. Jó konzervy od UNRA. Ty chutnaly.

      Vymazat
    3. No tak to tam už tenkrát musel ty investice z M.plánu někdo rozkrást, protože po válce jsem tam nic moc neviděl z toho postavit. Co jsme tam nepostavili my cukrovary, pivovary,... že by to Poláci platili z těchto peněz? Ale i tak po válce bylo Polsko z 80% zemědělský stát.

      Vymazat
    4. 9.12 A já proč zbytečně bombardovaly spojenci koncem války naše továrny v Plzni, pardubicích, Kolíně, Ústí...

      Vymazat
    5. Hezké. Nejdříve jakoby chybou navigace vybombardovat třeba Prahu místo Drážďan (14 dnů před koncem války ?) a pak tam investovat (samozřejmě ne zadarmo,že).Naivita ale není trestním činem.

      Vymazat
    6. 16.22 Opravdu by mě zajímalo, kdo udělal z amerických pilotů takové debilní pitomce, kteří se nevyznají v navigaci a seknou se téměř o 200 km. Být americkým pilotem, tak za to někoho zažaluju.

      Vymazat
  14. Kdo lže ale v současné kauze Sobotka : Babiš? Proč se nerozřeší aspoň jedno obvinění, třeba to, zda měl či neměl danit Babiš "korunové dluhopisy"? Proč je toto nařčení Sobotkou a spol. ponecháváno jako nařčení a neřeší se, aby národ viděl, kdo je lhář a podvodník, zda Sobotka, nebo Babiš. Někoho obvinit je snadné a na základě falešného obvinění člověka sejmout. Je tedy potřebné, aby konečně po měsících Sobotkova vykřikování a nařčení Babiše položil důkazy na stůl, a pokud tak nečiní, je podezřelým z účelového lhaní Sobotka a měl by být odvolán z funkce, nebo,pokud si chcezachovat zbytek cti, tak odstoupí.
    JUinak musím říci, že se Soébotka pochlapil, slyšel jsem, že nastoupil v 1. řadě proti Francii. To tedy bude Makron koukat, tak jako kouká Pepíček Koukalů či AljošaMitrofanovic či Lukášek Jelínků na svět v Rudém Právu přes tučné korupné. KSČM je ovšem z obliga, jim už dávno bezpráví Práva neříká pane. Tam se etablovali jiní hochštapleři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korouhvička se nikdy nemůže "pochlapit". Ta se otáčí ve větru a nikdy se neotočí proti větru. Já doufám, že si v brzké době ukroutí podstatu a zřítí se, aby byla sebrána a překována na užitečnější nástroj. Navrhuji provzdušńovací hrábě, to aby alespoň část podstaty její byla zanechána.

      Vymazat
  15. tento článek vyjasňuje situaci (i kolem kudrnáče) docela jasně: http://aeronet.cz/news/hedvabna-stezka-2-0-milos-zeman-jednal-v-pekingu-s-vladimirem-putinem-i-s-cinskym-prezidentem-pripravy-na-euroasianismus-vrcholi-stejne-tak-pripravy-na-novou-evropu-mame-se-radovat-nebo-obesit/

    OdpovědětVymazat
  16. Břetislave Olšere!
    Souhlas!!! Ale ....
    Do politických mrtvol a politických loutek se nekopá. Nestojí za to.

    OdpovědětVymazat
  17. Sobotka by měl skončit v politice. Dělá problémy před volbami a škodí ČSSD. Nemá na to nervy a jeho jednání to potvrzuje.

    OdpovědětVymazat

Reklama