Reklama

.

.

neděle 21. května 2017

Všem občanům a voličům v České republice:


Jaromír Bradávka
21. 5. 2017    Rukojmí

Když loni v červnu obyvatelé Velké Británie těsnou většinou v referendu rozhodli, že opustí Evropskou unii, svět zpozorněl. Do té doby neprůhledná a zdánlivě neprůstřelná monolitická nadstavba eurounijní multikultury a peudokorektnosti dostala velkou trhlinu. Lidé si uvědomili, že když spojí své síly, mohou svou zemi a svůj život změnit. Krátce poté začalo být jasné, že k podobné změně kursu se blíží i Spojené státy. Vítězství D. Trumpa vzbudilo další naděje na zlepšení vztahů mezi jadernými mocnostmi a na snížení mezinárodního politického napětí.

Prezidentské volby v Rakousku byly sice ovlivněny v neprospěch obránců samostatné státnosti, ale referendum a výměna vlády v Itálii naznačila i tady naději na změnu.

Letošní supervolební rok se zdál být poslední příležitostí ke změně politických a následně ekonomických a sociálních poměrů v Evropě a k nápravě toho, co bruselská byrokracie napáchala za posledních více než dvacet let. V Nizozemsku o sobě dali vědět pronárodní síly a ve Francii se Marine Le Pen dostala se svým programem obnovy Francie až do finále prezidentských voleb.. V Německu se po podzimních volbách bohužel nic nezmění; ať zvítězí A. Merkel nebo M. Schulz; Německo bude dál tlačit na pokračování federalizace EU.

Česká republika je nejslabším článkem V4, a proto je nutné i u nás změnit politický kurs směrem k vystoupení z EU a NATO, odpoutat se z ekonomické závislosti na EU a zejména Německu, a těsnou spoluprací se zeměmi V4 vytvořit silný blok nezávislých středo- a východoevropských zemí. Současná probruselská vláda nám nepřinesla nic dobrého, jen stále větší závislost na nevolených byrokratech a další zamoření státu neziskovými organizacemi, které jako plevel prorůstají do všech vrstev společnosti.

Je v našem národním, státním a ekonomickém zájmu, aby Sobotkova vlezdobruselská vláda nebyla nahrazena stejnou vládou pod vedením A. Babiše, neboť taková vláda nepřinese žádnou změnu.

Vláda ANO, ať bude v koalici s kýmkoliv, nevyhlásí referendum o vystoupení z EU a NATO, nebude se bránit přísunu migrantů a neudělá nic pro větší ekonomickou i politickou samostatnost naší země a vyvázání se z německého područí. Nanejvýš je vymění za americké.

V posledních volbách v r. 2013 volilo „tradiční“ politické strany, tj. ODS, TOP 09, KDU-ČSL, ČSSD a s ním vládnoucí ANO pouhých 40% z celkového počtu 8,5 mil oprávněných voličů! Všechny tyto strany dohromady nemají ani 100 000 členů! To znamená že nám, 10,5 mil. občanů, vládne (i s opozicí) 1% menšina!!! Přitom velká část řadových členů těchto stran žádné významné funkce nezastává, jen se vezou a občas svým sekretariátům a ústředním výborům něco posvětí. V drtivé většině však důležitá rozhodnutí přijímají a realizují úzké skupinky funkcionářů a tajemníků, samozřejmě pod dohledem lobbistů a s pomocí podřízeného státního aparátu. Současná vládní krize je toho důkazem.

Proč si to už téměř 30 let necháváme líbit? Neustále se pak divíme, že nám život ztrpčují nejrůznější nesmysly z Bruselu i z Poslanecké sněmovny. Ale vždyť jsme si to tak (nejen) v posledních volbách sami zařídili.

Chceme změnu?

Tak k ní musíme každý jeden přispět. V prvé řadě zvednout zadek a jít k volbám, za druhé nevolit žádnou z těch stran, které se u moci vystřídaly za posledních 25 let. Za třetí nevěřit na spasitele, kteří hlásají jednu mantru, která prý jako kouzelný proutek vše vyřeší a zařídí.

Je třeba si najít komplexní program změny a obnovy státnosti, ekonomiky, nápravy společenských vztahů a seřazení životních priorit. Většina z nás je podvědomě zná a ví, jak mají vypadat. Stačí jen najít toho, kdo takový program má ve svém štítu, se kterým jde do voleb, a tomu dát svůj hlas.


Pokud chcete skutečnou změnu, odpovězte si na následujících pět otázek:

Opravdu chcete znovu volit ČSSD, která své voliče vždycky nakonec zradila?

Opravdu chcete znovu volit ODS, které na voličích nikdy nezáleželo a podporovala vždy jen zájmy tunelářů a podvodníků?

Opravdu chcete znovu volit TOP 09, jejíž předsedové mají na rukou krev (českých parašutistů a kosovských Srbů) a jejíž poslanci volají po (atomové) válce proti Rusku?

Opravdu chcete znovu volit KDU-ČSL, která ač podle názvu křesťanská se spojí třeba s ďáblem (nebo aspoň s Landsmanschaftem), jen aby mohla usednout ve vládě?

Opravdu chcete znovu volit ANO BUDE LÍP, které se podílelo na všech lumpárnách a podvodech poslední vlády a posledního parlamentu a přitom dobře ví, že líp už bylo?

Zní-li vaše odpovědi ano, pak vám není pomoci a dostanete to, co si přejete a zasloužíte.

Pokud odpovíte ne, hledejte toho, kdo naplní vaše představy o vašem životě v naší vlasti a tomu dejte svůj hlas. Budete přitom mít podporu Britů, kteří volili odchod z EU. Rakušanů, kteří volili N. Hofera. Američanů, kteří volili D. Trumpa. Holanďanů, kteří volili G. Wilderse. A Francouzů, kteří volili M. Le Pen a J.-L. Mélanchona. Na vaši volbu budou čekat v Německu příznivci AfD.

„Nakonec vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To bude trestem za vaši neochotu podílet se na politice.“ (Platón, 400 př.n.l.)

Jak se rozhodnete?

35 komentářů :

  1. Stanovisko Národní demokracie k nynější vládní krizi

    https://www.youtube.com/watch?v=BMeSZvt7Tik

    http://narodnidemokracie.cz/

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1369076313181830&set=p.1369076313181830&type=3&theater

    OdpovědětVymazat
  2. Videli jsme v Recku kde zvolili stranu ktera se vlastne vyparila za par mesicu a slouzi lzidovi do roztrhani tela .Bude to stejne asi vsude a zapomente na pomoc Trumpa ten je jiz usmernen ,takze jedno zda Killary ci jiny sedmilhar. Novy film (vcera na HBO) okolo lzida Maddofa vysvetluje vladnuti a zivot v prepychu a holoty ktera jim tem lotrum slouzi jako lokajove .Jedine positivni na filmu bylo ,kdyz Maddof v interwiewu rekl ze ti okradeni(vsichni byli zide-bral nenazrance jen na doporuceni slibujice nekrestansky interest)byli vlastne spoluviniky neb byli tak nenazrani a penize mu cpali .Ztratlo se 50-70 bilionu(US) a nikdo nevi kam ty penize prisly Tak je to totiz vsude ,cesti representanti v Bruselu slouzi Bruselu a ne cechum (platy 500 000-800 000mesicne ) Kdo by odolal ze? A tak je to vsude a ve vsem .Budto se sluzebnici koupi a nebo odstrani. Volby ? Vzdyt i Stalin rikal ,neni dulezite kdo a jak voli, ale kdo to pocita Cely system nastaveny USA po skoro celem svet funguje pro ne dobre vzdyt 20 trilionu(us) neni ani mozno splatit a presto jejich mena urcuje vse ,bursu dluhy statu a dalsi Good luck pratele . Nadeje umira posledni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marna prace priteli vetsina Ceskych Televisnich Otroku nevi kdo byl Barry Maddof a co udelal!!

      Cely svet se mi zda plny lidi jako je Barry Maddof , Sobotku , Havlu...

      BroukPytlik

      Vymazat
  3. Naprosto skvělý a pravdivý článek. Je třeba jít k volbám volit SPD. Zbavit jse šílenců z eu. Kdo volí jinak volí eu islamizaci konec samostatné ČR. Bohužel je to naše poslední šance za 4 roky už volby nebudou.

    OdpovědětVymazat
  4. Když už zmiňujete Stalina, je dobré si přiznat, že volby jsou v podstatě silný statistický průřez názorem společnosti. A o statistice zase řekl Churchil, že věří jen té, kterou si sám zfalšuje. A přizná se, začínám mít čím dál silnější pocit, že když už se v USSA pejzáci rozhodli, že to daj Trumpetě, tak dopředu poradili Anglánům, ať z tý "Brusele" rychle vycouvaj, později už mohlo být podezdřelý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Churchilovi bych se ani nezminoval ,jeden z nejvetsicch sedmilharua iidiotu vubec.Ten ma vinu na 2 svetove vetsi nezli Hitler.Pejzatci , bych rekl, to Trumpetovi nedali lidi ho volili skutecne ,jako Onanistu. Lid veri ze rozhodduje a proto babky stoji v rade volit . Ale ta volba lidu je stejne k hovnu ,lotri veli tomu, kdo je zvolen ,tak co. S Anglii je to podobne nasranost lidi jiz neslo zfalsovat . Celkove ale si delaji co chteji. Bankeri-banksteri kradou az se z nich kouri -zcela legalne .Jak muze mit nekdo platy v bilionech jako na priklad Poulson manager hedge fondu?? Platy 450 milionu je taky jen pro hebelsteiny ci ne?Domy sbirky aut obrazu jacht atd je normalni,copak to je normalni? Prostituce v NY z toho zije-zid rad poprca po te tezke lopote.A mysli si snad nekdo ze ONI dopusti nejake zmeny volbou? Ja ne ,jedine muzicka sila to muze smest s povrchu zeme.

      Vymazat
  5. Kdo jse chce kouknout jak jse babiš klaní šílené krávě:

    http://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/14079965_620436928133026_631262324310719168_n.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Sobotka snad ne? Možná, že to je procedurálně složitější tím, že se jedná o ženu? Rád bych ovšem porovnal obdobné záběry s jinými politiky a totéž i v jiných časech. Domnívám se také, že existuje něco jako diplomatický protokol. Když neznám, nesoudím, o tom že lze vybrat, upravit a publikovat co nejvíc ztrapňující záběr nebo naopak není, při současné technice, vůbec možné pochybovat. Tím se nijak nezastávám ani občana Babiše, natož podrazáka, občana Sobotky. Doufám, že současná nepřítomnost trolů, není prací pana Dvořáka.

      Vymazat
    2. Sem tu sleduju te kokote
      Honolulu kuku

      Vymazat
  6. Když už chcete volit SPD, tak se nejprve pozorně podívejte na její názorové posuny. V NATO chtějí zůstat a s vystoupením z EU to již taky nebude tak žhavé. Po volbách by totiž Okamura neměl s kým dělat vládní koalici. Tedy, pokud budou lidé volit stejně jako dosud. Ledaže .......Pak je ovšem SPD vedle. A jinak jejich program nemůže řešit hlavní problémy tohoto státu. To snad již většina lidí u nás přece pochopila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesmysl, už zase meleš hovadiny o SPD a NATO. A ohledně vystoupení z EU, v programu je jasně obecné referendum o tom, zda občané chtějí v EU zůstat či nikoliv. Jejich program řeší klíčové věci k dobru státu. Nelži.

      S blížícími se volbami bude takovýchto očerňování SPD přibývat. Neposlouchejte je a volte SPD. Je to volba mezi globalisty a jejich loutkami a zkorumpovanými parazity a vlastenci. Poslední šance.

      Vymazat
    2. Anonyme 23:08, referendum si strč do zadku, když SPD nedokáže jasně říct, že je pro vystoupení z NATO a pro vystoupení z EU!!
      A program SPD neřeší NIC - jedná se pouze o kosmetické úpravy v rámci stávajícího systému, protože SPD chce fungovat v rámci stávajícího systému! A protože to konečně začali lidi chápat, tak proto jim SPD leze na nervy. Nikdo SPD neočerňuje, jenom tu lidé říkají, že SPD chce jenom něco a jenom v limitech systému, aby se neřeklo. A to nikam nevede! A SPD sama by měla chtít spojence, ale vy - příznivci - každého potenciálního spojence odrovnáte svýma kecama!

      Vymazat
    3. Anonymní22. května 2017 1:54
      Stále dokola omíláte nepodstatné detaily. Požadavek SPD na uspořádání referenda o vystoupení z NATO, je ten nejdemokratičtější způsob, jak se k této záležitosti postavit. Rozhodování je třeba vrátit občanům (zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků) a ne slepě spoléhat na politiky.
      Lidé to začínají chápat, proto také SPD rostou preference. Kromě této strany, tu už není nikdo jiný, kdo by mohl nastavit systémové změny. Tou systémovou změnou, už je jenom zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků, jestli Vám to pořád nedochází. Další programové body, řešící ekonomické, sociální, bezpečnostní, atd. otázky jsou na http://spd.cz/program/. Zvlášť bych upozornil na požadavek právního státu. To je základ. Ti, kteří žádají systémové změny, volí SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
    4. Ano, správně. Volme Okamuru, není v této době nikdo lepší!!!!

      Vymazat
    5. Já to hodím Alianci národních sil (ANS) - ti mají aspoň pořádný program, nejen referendum, ale vystoupení z NATO a EU, podnikání státu tam, kde soukromníci selhávají, především v okresech, kde není práce, konec nadnárondím korporacím, které nezdaňují u nás, konec zdaňování v daňových rájích, atd. atd.

      Vymazat
    6. Anonymní22. května 2017 19:02
      Já volím SPD. Okamura má stále konzistentní názory a prosazuje je již několik let. ANS takovou důvěryhodnou osobnost nemůže nabídnout.

      Vymazat
    7. "důvěryhodný Okamura" - no to je fóooor! Ti poslanci, kteří od něj utekli, ti říkají něco úplně jinýho!

      Vymazat
    8. Anonymní22. května 2017 20:59
      Okamura je trnem v oku mnoha systémovým „osobnostem“. Je jasné, že tak jako dříve, i před současnými volbami bude zadán úkol, Okamuru odstavit. To se bude dít i na všech webech. Váš příspěvek bude nejspíš z tohoto soudku.

      Vymazat
  7. Volím Alianci národních sil. Mají komplexní program - vystoupení z NATO a EU, neutralitu, zákaz vstupu imigrantům, novu ústavu, odstranění soukromých (!!) exekutorů, minimální důchod, znárodnění klíčových odvětví, atd.
    Více na www. aliancens.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si přečetl, co všechno ANO neudělá, jak sem nacpe imigranty atd. Problém mám v tom, proč jdou všichni šmejdi v jednom šiku proti ANO. Na radnicích, prostě všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíše proto, že jim BABIŠ ŠKRTÍ ROZKRÁDACÍ PENĚZOVODY.

      Vymazat
    2. ANO znamená ano NATO, ano Evropské unii, ano politickým mafiím atd. atd. Není o co stát. Děkuji, nechci.

      Vymazat
  9. Máte naprostou pravdu Anonyme 23:03. Komplexní program má opravdu pouze Aliance národních sil.

    OdpovědětVymazat
  10. K závěru článku bych ještě dodal: Opravdu chcete volit komunisty, kteří jsou se svými 10 -12% procenty spokojeni v závětří, v ničem nepřevyšují zmiňované strany a svojí politikou chytré horákyně si udržují posty? Kdysi se komunisti od soc. dem odtrhli, protože měli radikálnější názory, dnes by se nic nestalo, kdyby se opět spojili.

    OdpovědětVymazat
  11. 1:54
    "Budeme požadovat referendum o každém předání státní suverenity na orgány EU a referendum o vystoupení z EU."

    "Žádáme právo občanů rozhodnout v referendu o vystoupení z EU."

    Neumíš číst?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádat můžete, co chcete. Otázka zní, zda a kdo vám vyhoví. Jste a zůstanete osamocení, protože jste nesnášenliví s každým, kdo projeví byť jen trochu odlišný názor.
      Důležité je toto:

      Článek 10

      Vyhlášené mezinárodní smlouvy, k jejichž ratifikaci dal Parlament souhlas a jimiž je Česká republika vázána, jsou součástí právního řádu. Stanoví-li mezinárodní smlouva něco jiného než zákon či Ústava, je nutno ji uvést do souladu se zákonem a s Ústavou. Není-li to možné, mezinárodní smlouvu nelze ratifikovat ani použít.
      (Nové znění je ochranou české státnosti a ústavního pořádku před nadvládou cizí moci.)

      Článek 18

      (1) Celostátní všelidové hlasování občanů (referendum) se vyhlašuje: a) o přijetí Ústavy a Listiny svobod, práv a povinností a jejich změnách, b) o vstupu ČR do mezinárodní struktury či organizace nebo vystoupení z nich, c) o odvolání prezidenta republiky na základě petice občanů, d) o odvolání vlády a rozpuštění Parlamentu na základě petice občanů, e) o odvolání člena vlády na základě petice občanů, f) o jiné záležitosti, rozhodne-li tak vláda nebo Parlament, g) o jiné záležitosti na základě petice občanů.

      (5) Místní referendum se vyhlašuje : a) o odvolání poslance na základě petice občanů, b) o řešení obecních nebo krajských záležitostí a to buď na základě petice občanů nebo z rozhodnutí obecního nebo krajského zastupitelstva.

      Článek 3 Listiny

      (1) Je přirozenou povinností každého respektovat svobody a práva jiného a nebránit mu v plnění jeho povinností. (2) Je přirozenou povinností každého omezit svá práva, je-li nutno ochránit život nebo zdraví osob, ochránit svobody a práva druhých anebo odvrátit závažné ohrožení vnější nebo vnitřní bezpečnosti a pořádku.
      (3) Je přirozenou povinností každého dodržovat při svém konání Ústavu a zákony. Obcházení Ústavy a zákonů je nepřípustné.
      (4) Je přirozenou povinností a věcí cti každého vykonat vojenskou službu nebo výcvik a bránit svou vlast a svou rodinu. (5) Je přirozenou povinností každého pomoci jinému v nouzi.

      (Nové doplněné znění.)

      Proto volím Alianci národních sil.

      Vymazat
    2. Anonymní22. května 2017 10:38
      „Žádat můžete, co chcete… „
      S tou Vaší logikou, Vám na to musím odpovědět, že „papír snese všechno“. Už na demonstracích, jste se nemohli dohodnout, zda by se mělo jít k volbám, nebo nejít k volbám. Nyní jste se probudili, postupně přebrali programové body od SPD a „rozpracovali je“.
      Avšak takový počet šéfů hnutí, které „zastřešujete“, se zcela určitě nedohodne ani na tom, jak uvedené problémy řešit.
      Kdo chce systémové změny a opuštění chomoutu EU s jejich direktivami a omezováním státnosti, volí SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
    3. Pane P.K. z 15:44 : Na nové ústavě jsem pracoval už v době, kdy ANS neexistovala a váš Tomio byl ještě senátorem ve Zlíně, dělal si čáku na prezidentskou židli a žádná imigrační krize v Evropě nebyla...

      Vymazat
    4. Anonymní22. května 2017 17:59
      Já jsem žádný takový koncept nevytvořil, takže ani nebudu vrtat do toho Vašeho. Ovšem vyjádřit se k tomu chci.
      Podle mého názoru, je otázka, jak ten Váš koncept vypadal, když jste s ním začínal a jaké doznal změny poté, co Tomio Okamura zveřejnil svůj volební program.
      Další nesoulad, který zde vidím, spočívá v tom, že voličům slibujete nějakou svoji ústavu, ale Vy snad očekáváte, že po volbách získáte ústavní většinu?
      Spíš těmito svými kroky usilujete o zmaření pozitivních změn, které může na půdě parlamentu prosadit pouze SPD, pokud se na něm shodnou všechna protisystémová hnutí. V této souvislosti bych rád připomenul, že SPD již prošlo několika volbami, vytvořilo si krajskou strukturu, má zastupitele ve většině krajů. Takže Vaše útoky na SPD ho oslabí, ale místo něho, nikdo jiný ty (hodně podobné) programové body neprosadí. P.K.

      Vymazat
    5. Už jen pár slov panu P.K. Referendum je pro SPD cíl, ale pro nás jen jeden z mnoha prostředků, jak něčeho dosáhnout a není samospasitelné. Bez změny ústavy se ničeho nedosáhne. P. Okamura je ve Sněmovně stejně osamocený jako komunisté. Pokud nenaváže spolupráci s ostatními, kdo usilují o změnu, zůstane i po příštích volbách se svými 6% tam , kde je. Musí on i jeho příznivci pochopit, že nejen on, ale mnoho dalších lidí i s odlišnými názory a přístupy (včetně třeba DSSS) bojuje proti současnému systému tvořenému spojením politiků, podnikatelů, bank, médií, justice, policie, armády a podporovaných ze zahraničí formou neziskovek i přímo, prostě všech složek napojených na státní rozpočet, jako hlavní příjem financí, které si co nejdéle chtějí zachovat status quo. tedy bezplatný příjem. Kverulující lid jim v tom jejich podnikání jen překáží, i když ho potřebují jako pracovní sílu Ale to průmyslová revoluce 4.0 a 5.0 časem vyřeší. Někdo tomu říká "Deep state", někdo oligarchie, někdo plutokracie a někdo jen korporátní fašismus. Je jím prolezlá celá EU, ale my z bývalého východního bloku máme určité zkušenosti a pod "ekonomickou taktovkou" Číny a s vlastním přispěním bychom se mohli, aspoň částečně nevyhnutelnému osudu tvrdého jádra Evropy vyhnout. Tj.: Německé federaci a po povstání ve Francii občanské válce, chaosu a ekonomickému krachu po definitivním bankrotu Řecka a Itálie. To, co dokázal Macron - "vydupat" ze země hnutí, dokážeme také. nemáme tolik peněz, ale máme vlastence a patrioty - jsme Aliance národních sil. J.B.

      Vymazat
    6. Anonymní22. května 2017 21:32
      „Referendum je pro SPD cíl, ale pro nás jen jeden z mnoha prostředků, jak něčeho dosáhnout a není samospasitelné.“
      Hezky řečeno, chcete referendum pouze pro své stranické záměry, kdežto SPD chce prosadit referendum, aby všichni (včetně DSSS a ANS) měli demokratický nástroj, bránit se oficiální politice, která se utrhne ze řetězu.

      „Bez změny ústavy se ničeho nedosáhne.“
      K prosazení referenda, nemusíte měnit ústavu. V ústavě již zmínka o zákonnosti referend je, pouze chybí konkrétní Zákon o referendu.

      „P. Okamura je ve Sněmovně stejně osamocený ..“
      O tom to celé je. Ze všech stran ve sněmovně, pouze SPD – Tomio Okamura je zaměřená proti současnému systému. Má-li se něco změnit, musí dostat dost hlasů, aby byla neopominutelná.
      Vaše názory, že by nespokojení voliči měli dávat hlasy DSSS, ANS a dalším mnoha hnutím, jsou skrytou snahou, k žádným změnám nedospět. Podle Vašeho doporučení, by se mnoho hlasů zmarnilo u těch hnutí, která by nepřekročila 5%.
      Střízlivé odhady současných volebních preferencí SPD, jsou 8%. Podle mého názoru, je zde předpoklad, aby do doby voleb, byli alespoň dvojnásobné. Pouze v takovém případě, bude možno ve sněmovně něco prosadit.

      „To, co dokázal Macron - "vydupat" ze země hnutí, dokážeme také. nemáme tolik peněz, ale máme vlastence a patrioty - jsme Aliance národních sil. J.B.“
      Nevím, zda si uvědomujete, že Macronovo „vydupání se“ ze země, bylo dílem těch sil, proti kterým se nám ANS snaží namluvit, že chce vystupovat.
      Kdo chce systémové změny a opuštění chomoutu EU s jejich direktivami a omezováním státnosti, volí SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
  12. 17:59
    Nevím sice, co máš za problém, nebo za problém s Okamurou a SPD, ale vaše Aliance má 100 členů, kteří by udělali lépe, kdyby dali hlas právě SPD.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tohle se hezky řekne, ale hůř koná. Od roku 1989 stále volím jednu stranu, ale bohužel ani ta si nezaslouží být volena, zřejmě poprvé nepůjdu volit, NENÍ KOHO. A Okamuru sice poslouchám ale ani ten mne nepřesvědčil. Nehledě na to že se v mé rodině děje již několik let něco, co bohužel žádná partaj ani řešit nechce ikdyž je to do nebe volající nespravedlnost, která poškozuje zejména děti. Prostě je doba darebáků a lumpů a poctivý člověk je bez šance na spravedlnost. A myslet si, že když si někoho přečtu a souhlasím, tak je to dobrý člověk je naivita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je koho volit. Přečtěte si ještě jednou ten článek a pak se podívejte na www.aliancens.cz

      Vymazat
    2. Máte pravdu, doba přeje darebákům. Já sám jsem se soudil s policií tři roky, stálo spoustu času, peněz a nervů, ale nakonec jsme uspěl. nesmí se to vzdávat. Poctivých lidí je stále většina, jen většina z nich se nechce angažovat a někteří se i bojí. Ale to je třeba překonat. Před časem jsem četl zajímavý článek na téma strachu a co s ním: http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/2398-fejeton-proc-a-ceho-se-boji-cesi

      Vymazat

Reklama