Reklama

.

.

středa 3. května 2017

Kasparov pochválil akce radikálů v Oděse 2.května


3. 5. 2017    zdroj
13. mistr světa v šachu a politik Garry Kasparov ohodnotil na své stránce na Facebooku působení ukrajinských radikálů při tragédii v Oděse 2. května 2014. Nazval událost tragédií, kterou zavinily "prokremelské separatistické síly". Zároveň považuje počínání ukrajinských radikálů za "obětavé".


"Před třemi lety se stala v Oděse tragédie - v důsledku provokace prokremelských separatistických sil zahynuly při střetech desítky lidí. V retrospektivě je jasné, že obětavé jednání ukrajinských patriotů zabránilo tragédii v mnohem větším měřítku, protože by se "hybridní" ruská agrese nevyhnutelně obrátila k realizaci donbaského scénáře v regionu", píše politik.

2. května 2014 začaly v blízkosti Řeckého náměstí rvačky mezi aktivisty Antimajdanu na straně jedné a fotbalovými "ultras" z Charkova a Oděsy a také radikály Euromajdanu na straně druhé. Rvačky skončily zničením stanového městečka a zapálením Domu odborových svazů, kde se skryli zástupci Antimajdanu. Oběťmi konfliktu se stalo 48 lidí a více než 250 bylo zraněno.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

88 komentářů :

  1. Kasparov má jako obvykle pravdu. Kdyby ruští diverzanti a provokatéři nedostali nakopáno do zadků hned v zárodku, tak v Oděse, stejně jako v Charkově a jiných městech dodnes zuří občanská válka a umírali by zbytečně tisíce lidí. Tak je tam klid a mír, což se zřejmě rusáckým kolaborantům a vlastizrádcům nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Все 32 фигуры будешь из жопы вынимать

      Vymazat
    2. 17:27 - Zase jako první a zase nehloupější. Blýská se cynizmem a myslí si, že je frajer. Té postavičky je mi líto, ve společnosti to musí být velmi neoblíbený exemplář psychopata. Leo

      Vymazat
    3. 17:34

      Hloupý Leošku, Kasparov je špičkový stratég a na rozdíl od blbů jako jsi ty dobře ví, že někdy je prostě třeba obětovat pěšce aby jsi vyhrál hru a zachránil krále.

      Tady o tom mluví i sám král ruských diverzantů, Strelkov:
      "Kdyby nebylo jeho oddílu, konflikt v Doněcké a Luhanské oblasti by se prý nerozhořel. „Všechno by skončilo jako v Oděse nebo Charkově. Bylo by několik desítek zabitých, spálených a zatčených, ale tím by všechno skončilo. Kolotoč války, která dosud pokračuje, roztočil náš oddíl," přiznal Strelkov. Na Ukrajinu prý dorazil s oddílem 52 bojovníků."
      Zdroj: http://www.denik.cz/ze_sveta/strelkov-valku-na-ukrajine-jsem-rozpoutal-ja-20141120.html

      Vymazat
    4. V každé zemi se najde jisté procento naprostých debilů. Např u nás to je BLB 17:27 v bývalém SSSR je to zase Kasparov. Tak už to v životě chodí a jinak tomu nebude.

      Vymazat
    5. 18:20
      Nýmand z internetu tady píše o nejlepším šachistovi světa kterým byl Kasparov 20 let a který má IQ 190, jako o "naprostém debilovi". Je tady s váma kucí náramná legrace :-D

      Vymazat
    6. 18:29 - bejvávalo, stáří je sviňa.......

      Vymazat
    7. 18:29
      A havlobanderovskej odpad křížený s JandoPutnovo lejnolahvárnou má místo IQ jen ÍÁ....ovšem ussackejch agresorů se bude zastávat do poslední Lahvičky!!!!
      To je vůl jak hromada Hownerů!!!!:-DD

      Vymazat
    8. 18:14 - na Ukrajině bojují místní Rusové proti fašismu v amerických službách. Ty blbiny o Strelkovovi si strč do řiti, 52 chlapů nemůže zastavit valící se takové armády. Bylo by dobré, kdyby ses někdy dokázal začíst do donbaských webů. Deník.cz je fakt zdroj jak noha, k němu ti blahopřeji. A nadávky od indolenta tvého ražení mne jen rozesmívají. Jen tak dál. Děláš ostudu celému zbytku pražské kavárny. Leo

      Vymazat
    9. 18:43

      Leošku, ty vůbec nevíš o čem plácáš, a nemáš ponětí v čem spočívají úkoly diverzních oddílů.

      denik.cz je zdroj v češtině. A pokud se ti nelíbí tak tady máš známý alternativní zdroj který nikdy nelže:
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Ja-jsem-zacal-valku-na-Ukrajine-pronesl-hrde-Igor-Strelkov-ze-sveho-bunkru-A-jel-dal-Donbas-jsme-ocistili-Ted-je-cas-udelat-poradek-v-Kremlu-366940

      Strelkov sám se tím nijak netají. Naopak. Považuje Putina za sraba a měkotu. V ruštině je toho plný internet. Proto ho také Putin z Ukrajiny stáhl.

      Raději už nic nepiš, blbe.

      Vymazat
    10. Kasparov byl vynikající šachysta, ale jako člověk nestojí za nic. Stejně za nic nestojí ti co s ním souhlasí.

      Vymazat
    11. Musím se smát tvým nadávkám. Ukazují autorovo na IQ a je zázrak, že jsi se naučil aspoň trochu klofat do klávesnice. K věci: Strelkov působí stále na Ukrajině, nikdo ho nestáhl. Vede informativní web přímo z fronty (https://vk.com/strelkov_info). Ve tvém Deníku (českém to zdroji painformací a překroucenin) ten zdroj znají, ale z důvodů čistě cenzorních z něj nic jiného než dva případy Strelkovova vytahování, neotiskují. Ten druhý je o sestřelení malayzijského letadla. To jsi zapomněl použít, truhlíku. Už sed těším na tvé další nadávky. Piš, piš, zajímáš mne. Leo (ale jsi-li Jandovo kuřbuř, klidně mi říkej Leošku, já to unesu)

      Vymazat
    12. To patří samozřejmě anonymovi 18:55.

      Vymazat
    13. Pro 18:29
      Ano, je nadprůměrně inteligentní, s tím lze souhlasit. Ale je to taky pěknej psychopat. Inteligence přece není dominantní při formování osobnosti. VK

      Vymazat
    14. 19:08

      Ne, Strelkov byl stažen a na Ukrajině nepůsobí. Je většinu času v Moskvě kde publikuje a je šéfem jistého spolku pomoci Novorosii.
      To co řekl, řekl. S tím nic nenaděláš. Smolík.

      Jsi bolševický hlupáček co neví vůbec nic, jen žvaní a žvaní, vymýšlí si a lže.

      Vymazat
    15. Ach jo, už meleš jen to samé, žádná kreativita. A ty nedávky jsou také bez fantazije. Polepši se!!

      Vymazat
    16. 19:28
      Dopadne líp než Jacehňup.....to si buď jistej ty havlobanderovskej vožralo!!!!

      Vymazat
    17. Idiote 18:29, zato tvé IQ je hodnoty lopaty. To tu předvádíš každý den havloidní eurobolševiku.

      Vymazat
    18. Omlouvat upalování lidí zaživa tím, že bylo možná zabráněno jěště většímu krveprolití, je z principu zvrácenost. Krveprolití na Ukrajině je jednoznačně vinou ukrajinských nacistů, ať už těch, co se násilím chopili moci v Kyjevě, nebo jejich primitivních vykonavatelů na ulici. Válka na Donbase nemusela vůbec být, kdyby civilní oblasti Donbasu nezačala bombardovat ukrajinská armáda za asistence dobrovolnických nacistických sborů. O nemorálnosti této pochybné vojenské operace svědčí desetitisíce dezertérů ukrajinské armády z řad řadových vojáků i důstojníků. Kdyby Ukrajinci respektovali právo na sebeurčení, které je zakotveno v chartě OSN i rezoluci OSN, kde je uvedeno, že toto právo je základním předpokladem pro uplatnění základních lidských práv, nemusel umřít jediný člověk. Díky tomuto právu vznikla např. i ČSR, ale i Slovensko, které má toto právo začleněno v Ústavě. Nepamatuji si, že by jsme z důvodu uplatnění tohoto práva Slováky, poslali v roce 1992 na Slovensko armádu, která tam vyvražďovala civilisty. Postoj Kasparova mě nepřekvapuje. Je to příslušník "panské-nadřazené" rasy, kteří mají identické názory, napříč všemi státy světa i profesemi. Počínaje např. Rothschildem, Sorosem nebo Havlem a konče třeba Krausem, Stropnickým nebo Holubovou. Všichni mají na politické otázky shodné názory. Ještě malou poznámku k pisateli 18:29. Bobby Fischer měj IQ 183, rovněž to byl mistr světa v šachu, a ten sám o sobě otevřeně říkával, že je v podstatě debil, který kromě šachu ničemu jinému nerozumí.

      Vymazat
    19. Mr. Kasparov je autista, tudíž bez empatie. A protože autista, hraje dobře šachy...............A reaguje, jak výše uvedeno.
      Autista není debil ...viz Fischer... Netřeba hanět ani děkovat
      JanDrda

      Vymazat
    20. Vraždění lidí, natož upalování zaživa je nepřípustná bestialita. Jestli Kasparov schvaluje takové jednání, tak je špatný člověk ať už má IQ jakékoliv.
      Urajinští "majdanoví vlastenci" zbožňují předky, kteří nosili stejnokroje hitlerovské SS a sypali Cyklon B do sloupů smrti. Všichni Češi měli skončit v plynových komorách (údajně vystěhováni na Sibiř) Osvětimi. Rodiče a prarodiče těch Čechů, kteří schvalují majdan provedený v Kyjevě také čekaly dva či tři týdny bez jídla a vody v dobytčácích a pochod do plynové komory, kde by jim dědeček takového vlastence nasypal Cyklon B a pokojně odešel na svačinu.

      Vymazat
    21. 18:29 definice "inteligence" nezahrnuje parametr mravnosti. Tam, kde je opozice upalována, vražděna ... tam je něco špatně. Kdoto s jakýmkoli zdůvodněním schvaluje je lidským odpadem.

      Vymazat
    22. Člověče 17:27, ty to máš v hlavě úplně, ale úplně domotané.

      Vymazat
    23. Asi by to chtělo kasparova s tím dementem 17:27 zavřít chlíva kam patří, obložit slámou ať si na vlastní kůži vyzkouší jaké to je.

      Vymazat
    24. A realita? Tu je lépe poslechnout si v originále místo papouškování židobolševický propagandy! Doporučuji tento zdroj - http://www.fronta.cz/dokument/hitler-o-cesich


      "Nelze vyloučit, že během dvou staletí vyřešime národnostní problémy. Na začátku třicetileté války k tomu málem došlo. Ve čtyřicátých letech minulého století se každý Čech styděl mluvit česky.
      Byli hrdi na to, že mluví německy, a největší pýchu pociťovali, když byli považováni za Vídeňáky. Zavedení všeobecného rovného tajného volebního práva v Rakousku muselo vést ke krachu němectví. Sociální demokraté šli zásadně s Čechy, k tomu vysoká šlechta. Německý národ je pro šlechtu příliš inteligentní, šlechta potřebuje něco na způsob malých okrajových nárůdků.
      Češi byli lepší než Maďaři, Rumuni a Poláci. Vytvořili pilnou maloměstskou třídu, která si byla vědoma svých hranic. I dnes k nám vzhlížejí se vztekem, ale zároveň s bezmezným obdivem: my Češi nejsme určeni k vládnutí!
      Člověk se učí vést jen tím, že ovládne cizí národy. Češi ztratili své pocity méněcennosti, když se během času cítili nadřazeni ostatním rakouským okrajovým národům. Stav před březnem 1939 si už nedovedeme představit: bylo to něco nemožného! Po staletích sebepozorování se musíme naučit aktivnímu postupu. To bude trvat padesát až sto let. Uměli jsme ovládat jiné! Rakousko je nejlepším příkladem. Kdyby se byli Habsburkové nespojili s opačnou stranou, tak by 9 milionů Němců zvládlo 50 milionů těch ostatních."

      Vlčí doupě 22. ledna 1942 v poledne,
      hosté: říšský vůdce SS Himmler, gauleiter Rainer

      Vymazat
    25. A jindy zase:

      "Háchu musíme prezentovat jako jednoho z největších mužů světa, pokud Čechům zanechá závěť, která bude znamenat jejich konec. Jeho jméno musí být vyslovováno jedním dechem se jménem krále Václava, aby se na něho v budoucnosti mohl odvolávat každý zbabělec. Jeho následník? Jen žádný chlap! Budeme vždycky vycházet líp se zbabělci než se statečnými muži. Čechy nejlíp vyřídíme tak, že na ně budeme prostřednictvím takových osob působit nepřetržitě a v dlouhém časovém období.
      Po Bílé hoře až do roku 1867 to tak dělal rakouský stát, takže se nakonec každý Čech skoro styděl mluvit česky. Značná část Čechů je germánského původu a může být poněmčena!"

      Říšské kancléřství 30.1.1942 v poledne,
      hosté: dr. Ley, Heydrich, dr. Weber, von Arent

      Dost podstatnej rozdíl oproti tomu čím nás strašili židobolševický kreténi po válce:)

      Vymazat
    26. 0:14 Než budete opět psát o vlastencich zkuste se zamyslet proč 6 milionů občanů SSSR bojovalo proti státu Stalina.

      Vymazat
    27. 9:26 Však! Sami Eurazijci-stalinisté vyvracejí onu chazaroidní lžiivou (jak jinak u nich, že?) kampaň o údajných plánech na likvidaci Rusů v díle Obelhaný Stalin, de se dočteme - cituji: "Na jaké země si Německo konkrétně dělalo nárok? Podle jeho prvotních plánů mělo být k Německu připojeno Pobaltí, severozápadní oblasti Ruska a Krym. Z těchto oblastí by se kompletně vysídlilo původní obyvatelstvo. Na celém území SSSR do linie Ural-Volha- Astrachaň by se vytvořily loutkové státy, ve všem kompletně závisle na Německu. Ty státy měly být prakticky koloniemi Německa.
      Na území těch "moskovij" a "ukrajin" měly být postaveny čistě německé města a vesnice, kam by měli Slované zakázán vstup - německé kolonie. A Rusové, Ukrajinci a další národy měli žít ve vlastních městech a vesnicích, ale pracovat na polích německých kolonií, v německých továrnách a závodech. Pravda, Němci se chystali pracovat i sami, proto podle jejich plánů v koloniích mělo zůstat 50 milionů Slovanů a zbytek měl být vysídlen za Ural.Existuje propagandistické klišé, že Němci údajně nutili podmaněné národy pracovat na ně násilím - s pomocí "esesáků" se psy. Nic podobného. Hitler říkal: "A tak, vládnouce nad námi podmaněnými národy na východních území říše, je třeba vládnout s jedním základním principem, a to: dát prostor těm, kdo si přejí využít osobních svobod, předejít libovolným formám státní kontroly a zároveň udělat vše pro to, aby se ty národy nacházely na co nejnižší úrovni kulturního rozvoje. Je vždy nutné vycházet z toho, že prvním úkolem těch národů je obsluhovat naši ekonomiku. A proto musíme usilovat, sledujíce ekonomické zájmy, všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné. A stimulovat v dostatečném stupni zemědělskou produkci a dostatek pracovní síly v dolech a zbrojních továrnách je možné prodejem jim produktů z našich průmyslových skladů a podobných věcí."

      Vymazat
    28. A text pokračuje - cituji: "Všimněte si, že Hitler nás chtěl udělat otroky nabídkou kompletní svobody od služby vlastnímu státu. To je paradoxní myšlenka, kterou málo kdo chápe, je to hitlerovská
      idea, kterou dnes energicky využívají USA a Západ při kolonizaci bývalého Sovětského svazu a dalších zemí.
      Proč chtěl Hitler nabídnout Rusům osobní svobody? Aby, ještě jednou cituji, "... všemi prostředky vysát z okupovaných ruských území vše, co je možné." Proč osobně svobodní Rusové budou otroky? Protože Němci by jim nabídli importovanou, znova cituji: "...průmyslovou produkci a podobné věci."
      A co se děje dnes? Dnes Rusové vlastníma rukama okrádají budoucnost svých dětí, vyvádějí z Ruska vše, co je možné - ropu, plyn, kovy, energii - a posílají to na Západ. A dělají to zcela dobrovolně kvůli všemu tomu importnímu zboží. V čem je rozdíl mezi dnešní situací a německou okupací? Němci na našich zemích chtěli jak sami pracovat, tak nás okrádat. A nyní na Západě nechtějí pracovat sami a jen nás okrádat. Vy můžete zhodnotit rozměr krádeže podle neustále rostoucích cen, likvidaci levného bydlení, bezplatného vzdělání, bezplatného zdravotnictví. Ale rozměr krádeže je možné ocenit i obecně. Podle "Ruské statistické ročenky" za rok 1995, v roce 1990 byl v sovětském, komunistickém Rusku průměrný příjem obyvatele v přepočtu na dolary o 26% vyšší než příjem Jihokorejce. A v roce 1999 podle údajů CIA byl příjem průměrného Rusa, to znamená včetně příjmů i Chodorkovských a Abramovičů jen na úrovni 32% příjmu průměrného Jihokorejce. To znamená, že jestli by Rusko neokrádali a nerozpadl by se Sovětský svaz, každý z nás by žil materiálně čtyřikrát lépe, než dnes. A milionkrát lépe duchovně. Ale zato, jak agitují zloději a jejich loutky ve vědě a tisku, máme nyní svobodu.
      Ano, máme. Je to ta hitlerovská svoboda. Stalin byl sluhou sovětského lidu, Stalin byl otrokem sovětského národa. A všechny ty, kteří chtěli pro sovětského člověka zařídit hitlerovskou svobodu, on byl zavázán, jako sluha, nemilosrdně ničit, jako se ničí vši, parazitující na člověku." Čili nadlváda Třetí říše nebyla tak zlá jako "kooperaceů s židoEU! řízenými USA!

      Vymazat
    29. Je pravda, že německé velení počítalo se smrtí až 30 milionů obyvatel okupovaných území hladem. Nicméně 50 milionů Slovanů bílé pleti mělo zůstat a ostatní pak měli být vysídleni za Ural nikoliv pro prdel krlikům, ale aby naše rasa toto území neztratila ve prospěch žlutých skrčencůůůůů! Zkrátka pan Hitler nehodlal svým japončickým dočasným spřežencům tyto oblasti postoupit ke kolonizaci žlutou rasou, toť vše ... dns už tomu sotva kdo zabrání!

      Vymazat
    30. Kasparov schvaľuje krutú smrť najmenej 48 a v skutočnosti možno až 200 ľudí? A provokatér 17:27 tiež, hej?
      Takže keby s vami obomi a vami podobnými bolo naložené rovnako, ako s tými v Odese a bol by "kľud a mier", to by sa vám asi páčilo, také sú vaše fašistické praktiky, zabíjať za názor. Ako to bolo je napr. tu:
      https://www.youtube.com/watch?v=08KDM0U3RQQ&t=14s

      Vymazat
  2. Ten ví, sportovec, s kým "hraje"!

    Bude najisto spokojen, až půjde o jeho blízké.
    Ach, jak hluboko, jsi klesl, velmistře!

    OdpovědětVymazat
  3. Zarazilo mě to, ale Kasparov tenhle úlet na FB opravdu má.

    Je mi to spíš už jenom líto, protože v mládí před 30+ lety jsem ho jako šachistu žral. Býval to frajer. Je z něho zatrpklý sebenenávistný Žid, případně sebenenávistný Rus (není to jedno ??) To i ten Navalnyj nebo i Chodorkovskij je proti němu chlap.

    Ale je tam pod tím aspoň pěkný, typicky odessitský koment:

    Ты, чмо прыщавое, ненавидь себе путина, куесос.
    Одессу не трогай. Все 32 фигуры будешь из жопы вынимать.

    - VR -

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím,že komentovat uvedený názor Kasparova i komentář 17:27 je naprosto zbytečné. Kolik musí být v těchto lidech cynismu.Fašismus nevymyzel a měly by konat justiční orgány.Některé bytosti si opravdu nezaslouží bytí na tomto světě a nezbývá než je opět zašlápnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímto justice nic nenadělá. To je nemoc ducha (či duše). Tolik nenávisti mít v sobě, to musí člověka nakonec zadusit.

      Vymazat
    2. máte naprostou pravdu, je to zbytečné, je mnoho takovýchto trollů, ať hloupých či placených, nevěřím, že někdo může být tak blbej jen sám od sebe, nebo fakt jo? strašný! Schvalovat upalování lidí za živa je nelidský, hnusný a zbabělí. Ano a pokud to jinak nepůjde bude válka a pak oni váleční štváči možná teprve pochopí, že válka je nejstrašnější co člověk dokáže vymyslet. Aby jsme ještě neprosili Rusko, aby nás zachránilo, opět!

      Vymazat
    3. Vraždili tam v Oděsse chazarští židobanderovci Slovany, pro to sionistický Západ k tomu mlčí.
      Oděssa navíc je židovské centrum odkud vzešel chazarský sionismus, už v 19. století tam chazarští židi stříkali kyselinu na křesťanská procesí, - v podlosti, zvířeckosti a zákeřnosti se chazarským zrůdám nikdo jen tak nevyrovná.

      Vymazat
    4. 9:02 Přesně jak díš! Jenže z obou stran! Tuhle Oděsu co jí místní prašivá rudá sebranka má plný tlamy, už měli srovnat se zemí dávno! Když Velká Káťa s Pepikem Druhým a Velkým Fricem smazali ten spolek nemravnejch holek zvanej Rzecz pospolita, tak se všechen chazarskej hnůj rozptýlil do okolí a nejvíc se jich usadilo právě zde! Carovým kozákům dalo pak pořádnou fušku ty Buntem štvaný a Rothschildem placený židobandy v roce 1905 rozšavlovat!

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. 17:34
    to trefil..je neuvěřitelné,že člověk "tohle"kdy obdivoval.Třeba za ten postoj dostane peníze.?

    OdpovědětVymazat
  7. Mně to přijde trochu jako ty histriónské provokace Pavla Novotného, co s oblibou publikují Parlamentní listy (snad kvůli čtenosti). Novotný taky bývá často za čarou a minimálně skutkovou podstatu "podněcování nenávisti ke skupině osob" naplňuje s pravidelností kolovrátku vrzajícího před podřadným bordelem. Naposledy odventiloval svou touhu stavět fanoušky Tomia Okamury ke zdi. Čímž neříkám, že jsem stoupenec stíhání verbálních TČ, ani náhodou. V případě juniora Novotného by ovšem nepomohlo ani pár výchovných facek, on by si to ještě hystericky užíval. Je pozdě. Rodiče se na něm podepsali, ale byli potrestáni nutností dívat se, co poslali do života za hovado. Tam ovšem bude asi rovnou i nějaká porucha osobnosti, ale to by nám řekl spíš Dr. D. U pána ze 17.27 to bude něco podobného.

    Jedna věc je vést tyhle řečičky tam, kde poslední dobou krev netekla, jako u nás, byť i to je přinejmenším o přes držku, a něco o dost jiného je veřejně schvalovat útok, při němž bylo cíleně upáleno zaživa několik desítek lidí, (a to dokonce i zcela bez ohledu na politický názor obětí či útočníků). Po obětech samozřejmě zůstali příbuzní, a netroufám si hádat, jak bych na jejich místě krotil přání nespokojit se s případným plivnutím Garrimu Kimovičovi do ksichtu (on je to pro průměrného Oděsana trochu problém už proto, že soudruh Weinstein poslední dobou málokdy vytáhne paty z New Yorku.

    Když se k tomu přidá fakt, že oběti z Domu odborů se staly chtě nechtě symbolem, a proti dosud zjemnělé Evropě obecně nižší stupeň okolků k řekněme brachiálnímu řešení sporů (platí pro kraje na východ od Čierne při Čope i na západ od Sochy Svobody), tak těch dvaatřicet figurek v zadnici by mohla být ještě ta mírnější varianta. Skoro to vypadá, že milého Garriho - jak je chytrej, tak je blbej - začali stylizovat do role potenciálního mučedníka - totéž, co se velmi pravděpodobně stalo Borisi Němcovovi. Pak už bude každému úplně jedno, kdo ho doopravdy sejmul, kor pokud se to stane ve Státech.

    Protože mám rád pozitivní závěry, tak na druhé straně Pavlu Novotnému nic takového nehrozí a pánovi ze 17.27 už vůbec ne. Novotného možná dokonce jednou nějaký ambiciózní žalobce odstíhá, až o něm začne platit montypythonovské "oh you are no fun anymore" (btw, umíte si představit ten skeč s Novotným - aspoň k něčemu by ten blbec jednou byl) a bude třeba předvést národu, že "umíme i sluníčkáře". Pána ze 17.27 a jiných řadových hnid se ani toto netýká.

    - VR -

    - VR -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -VR- cha,cha,cha............perfektní, tleskám a souhlasím.

      Vymazat
    2. Novotný je fekál.

      Vymazat
    3. Garry je autista. Komentáře netřeba. Nechte ho žít, nekomentujte a nepublikujte ho. Každému Nejvyšší udělil míru psyché dle svého uvážení.
      pa.paja@seznam.cz ´= Jan Drda

      Vymazat
  8. Pro všechny ty blbce tady, kteří vůbec netuší o čem vlastně plácají a s jejich mizivou mozkovou kapacitou nemají ponětí o čem mluví geniální stratég Kasparov, sem dám ještě citaci vrchního diverzanta vyslaného na Ukrajinu Putinem:

    "Kdyby nebylo jeho oddílu, konflikt v Doněcké a Luhanské oblasti by se prý nerozhořel. „Všechno by skončilo jako v Oděse nebo Charkově. Bylo by několik desítek zabitých, spálených a zatčených, ale tím by všechno skončilo. Kolotoč války, která dosud pokračuje, roztočil náš oddíl," přiznal Strelkov. Na Ukrajinu prý dorazil s oddílem 52 bojovníků."

    Zdroj: http://www.denik.cz/ze_sveta/strelkov-valku-na-ukrajine-jsem-rozpoutal-ja-20141120.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ukrajinští Rusové by žili jako dobytek se zákazem mluvit svým rodným jazykem !

      Vymazat
    2. No ty máš tu mozkovou kapacitu zvlášť dobře vyvinutou, JP, to nám tady neustále předvádíš, Jandovo filcko. No a s tím Deníkem jdi víš kam.

      Vymazat
    3. 18:41
      Ukrajinští Rusové by žili tak jako dnes žije půl milionu Rusů v Charkově. V míru a pohodě.

      Vymazat
    4. Trollující trubko 18:35 - tys s tou svou tapetou (18:14) asi moc neuspěl, viď, že jí musíš vystavit ještě jednou. Tedy opakuji - 52 chlapů nemůže zastavit útočící tankové jednotky. To dá rozum. Tak tu prosím neopakuj tyhle banderovské propagandy a lži. Strelkov byl zbaven velení už dávno, vejtaha už byl jako dobrovolní za bojů proti džihádu v Bosně. S těmi svými bláboly jsi dost trapný. Stejně jsi trapný s tím Kasparovem, "stratégem". Americká ambasáda a Šorošovi neziskovky v Rusku se chytají každého jedince, jen aby vytvořili protiputinovskou opozici a pitomci jako ty měli o čem psát. Ale zase: moc jim to nejde. Baští jim to jen pár volů v USA a pak ty.

      Vymazat
    5. 18:48
      Zřejmě proto,že místní tam nepochybují k čemu je dobrý jinde na Okrajině prapor Azov a ussacký agresoři!!!!

      Vymazat
    6. 18:55

      Opakuj co chceš, blbečku. Napřed by jsi si ale měl zjistit v čem spočívá funkce a úloha diverzních oddílů.

      Samozřejmě blbeček jako ty toho ví o tom konfliktu daleko víc než Strelkov, který tomu všemu prokazatelně velel. A zbaven velení byl právě proto, že moc mluvil, byl příliš radikální a těžko ovladatelný.

      Ale jo, mel si klidně tál ta tvoje hovna, chytrolíne.

      Vymazat
    7. 19:01
      Ty diverzní činnosti má Český národ zažitý od provokací Sudetáku,blbecčku vylitej!!!!!

      Vymazat
    8. Diverzní oddíl nemůže bojoat s tankovu brigádou. A těch poslal Prasečenko na východ Ukrajiny hned několik. Od opolčenců dostali po mordě nejen pod Ilovajskem a Děbalcevem. Ale ty jsi romantik nedotčený vojenskou službou, tak se nedivím, co tu píšeš. Podle výraziva spíš pasáček vepřů, že?!

      Vymazat
    9. Pussy Pepku 18:35, ten tvůj blábol co tu dáváš, dávno objasnili tento výtvor o Girkinovi vytvořili ukrajinští SBU. A ten autor toho důkazu nebyl žádný rusák ale bývalý člen SBU ukrajinec, kterého vyhodili, jelikož nebyl dostatečně banderovský . Takže ty i tvůj mainstream si nasral do hrdla, mongole. Ale šiř to dál, alespoň se krásně ztrapňuješ, čím dál víc. Pozdravuj tvého zaměstnavatele porno-pussy Jákoba Džandu, protože, takového debila jako ty nikdo jiný nemůže zaměstnat.

      Vymazat
  9. agent (17:27) vždy na stráži musí zaútočit jako první, má za úkol odvést diskuzi tím jediným správným směrem, je to příklad zoufalství loutkáře i jeho loutek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je známý JP (Jednohlavý 3,14čus) z Jandovo havloidního pornokomanda.

      Vymazat
  10. agent (17:27) vždy na stráži musí zaútočit jako první, má za úkol odvést diskuzi tím jediným správným směrem, je to příklad zoufalství loutkáře i jeho loutek

    OdpovědětVymazat
  11. Kasparov byl celý svůj život svině a sviní také
    zůstal.Když mu v SSSR zajišťovali vzdělání a též
    možnost věnovat se šachu,využíval tyto možnosti
    se samozřejmostí.Pak vydělal díky šachům prachy
    a už začal vyskakovat.Připomíná mi to české
    komedianty,kteří pro peníze hráli komunistické
    blbečky(jak se vyjádřili)a dnes tvrdí,jak byli
    šikanováni režimem a podobné žvásty!Vypadá to,
    že části tzv.inteligence vynechává paměť.Ono je
    to velmi výhodné si nic nepamatovat tvrdit to,
    čím sami před sebou omlouvají špatnou povahu.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PAW
      Bohuzel soutezi v zavodech o nejhorsi a nejzrudnejsi svini pod sluncem a v celem vesmiru..
      A bohuzel neni sam..
      Nema nic jen svinstvo za sebou a hnus pred sebou. Bliti a bliti..

      Vymazat
  12. Jsem hrdý na dobrovolníky z Čechije kteří brání lid napaden vlastní armádou podporovanou benderovci z Kyjeva . Smrt fašismu . Marcel

    OdpovědětVymazat
  13. Pan Majevský to napsal dobře .Je to klasický příklad tohohle hnoje.Využít,vysosat kde se co dá a potom pomluvit a poškodit.Smrad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se ti komunistko libilo, aby se diky Putinovym nacistickym hrdlorezum valcilo i v Odese.

      Vymazat
    2. Petr Majevský souhlas kasparov je parchant

      Vymazat
    3. V Oděse, ty jeden poděse, se bohužel válčit bude, protože nasranost místních Ukrajinců a Rusů stoupá. A Západ přestává míst trpělivost s banderovskou vládou v Kyjevě, které vede zemi do neřešitelné chudoby.

      A k tomu 22:16 - co to je za hlupáka, který každého, kdo myslí, tituluje "komunisto".

      Vymazat
  14. Kasparov má pravdu. Kdyby zůstali všichni váleční roztleskávači sedět doma na prdeli a kdyby jim buď přímo, nebo oklikou přes neziskovky neposílali Jidáši peníze, byl by všude klid. Na Ukrajině,.. v Sýrii, Libyi, Iráku, Afghánistánu, ve Venezuele,...

    OdpovědětVymazat
  15. To, že má niekto vysoké IQ neznamena, že má aj dostatočné EQ. EQ a jeho výška určuje hodnotu osobnosti človeka. Veľká časť šachových veľmajstrov boli a sú svojim spôsobom podivíni. Ich duševný rozmer je ovplyvnený neustálymi protiťahmi a ťahmi vo vymedzenom čase. Tento, pre mňa už navždy šmejd, vidí svet len v dvoch farbách. Čiernej a bielej. A čiernu obdivovali a obdivujú šmejdi najhorší. Fašisti. Heil Kasparov!

    OdpovědětVymazat
  16. Diky statecnym lidem kteri se postavili Putinovym nacistum je ted v Odese klid.
    Hodne vas to zlobi, komunisticti vlastizradci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó ty statečný ale neskutečně blbý!!!!

      Vymazat
    2. Znásilňování, polévání hořlavinou a upalování zaživa (spousta těl má spálenou jenom hlavu), střílení do hlavy, lámání vazu, uškrcení. Byli opravdu stateční tyto sadistické bestie s ukrajinskou vlajkou, stejně jako jsi ty, ubohý křiváku.

      Vymazat
    3. Každý kdo je proti fašistům na Ukrajině je "komunistický vlastizrádce". No není to dokonalý blb, ten 22:14?! To bude zase nějaký trouba jako Pašinský, či jak se to polské sádlo z Prahy jmenuje. Nebo mladý Novotný.

      Vymazat
  17. Neučil náhodou Kaparov Sobotku hrát šachy?

    OdpovědětVymazat
  18. Co na tom nechapete ?? Kasparov nema moralku , ma pouze strategii na vyhru...pro svuj zisk. TO JSOU SACHY a jak znicit protivniky ,kteri ti brani v zisku.

    Kdo hleda vice u Kasparova je podle mne idiot. Mozna mu pridat k charakteru nejake psychicke uchylky, nedostatek pocitu nadbytek ctizadosti narcisismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  19. Přesně ,anonym 17:27 má v hlavě seno a Kasparov nato že je šachista ,jeho odpověď je oznámení kam patří a koho podporuje a to - FAŠISMUS.Netušil jsem že Kasparov je Fašista ale každý se jednou odkope.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako proto, že si Ukrajinci nenechali rozmrdat Oděsu, Charkov a jiná města ruskými provokatéry a diverzanty a dnes tam mají díky tomu klid a mír tak jsou fašisti?

      Vymazat
    2. Takže 10:11, jako proto, ře si komunisti roku 1989 nenechali rozmrdat Prahu ... a jiná města ... tak by byli fašisti? Mravní relativismus je známkou buď chabého ducha nebo chabých mravů.

      Vymazat
    3. Ale, ale 10:01 - tobě to moc nemyslí, že?! Doněck, Luhansk a další města na východě Ukrajiny přece "rozmrdala" bombardování, ostřelováním a masakrováním civilního obyvatelstva slavná ukrajinská armáda a její pomocné fašistické prapory!!! Tak si to nejprve srovnej v hlavě, kdo co dělá, kdo za co může, a pak vystup veřejně. Zatím ses jen ztrapnil, hochu. Leo

      Vymazat
  20. Prosím, v zájmu zachování slušné úrovně diskuze ignorujte toho chorobně nenávistného, zlostného, vzteklého, sprostého, prostě nemocného Pepka Vyskoče s pěnou vzteku u huby 10:01, 9:52 kterému jeho choroba zatemňuje mozek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za instrukce co máme dělat, koho máme ignorovat a koho ne, ó moudrý politruku. Co bychom si my, nesvéprávní soudruzi, bez tvých rad počali.

      Vymazat
    2. 10:32 povšiměte si laskavě, že 10:27 vyslovuje svůj názor, který uvádí prosbou. Co s tím mají soudruzi, politruci, armádní kaplani, kuráti, osvětoví důstojníci?

      Vymazat
    3. 10:32 - paranoidní nedovzdělaný hulvát. Nic víc. Obveselení diskusních setkání. Štěká z klece.

      Vymazat
  21. Kasparov jako opravdový genitál s kvíkvé minimálně 250, ani nedokázal pochopit, že tímto násilím v Oděse ztratili UK Donbas a ty ostatní rj oblasti drží pouze brutálním násilím a strachem z fyzické likvidace.
    Čím to, táži se?
    No protože rusáci na Donbase, ale i jinde, názorně viděli, co by je čekalo s těmi milými hochy (i děvčaty).
    Takže ukrajinští tupouni mají místo dohodneme se, uděláme kompromis atd - život nebo smrt, uk. nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  22. Kasparov je normální nesnášenlivý žid. Židé mají za úkol všude po světě rozsévat jenom nenávist a války.

    OdpovědětVymazat
  23. Jako šachista jsem Kasparovovi fandil už od jeho legendárních soubojů s Karpovem. Tímhle ale u mě naprosto skončil, je to neskutečný prolhaný fašistický ubožák.

    OdpovědětVymazat
  24. je me velice lito jak nejlepsi sachysta vsech dob muze padnout jako clovek tak hluboko

    OdpovědětVymazat
  25. Inteligencia zdá sa nemá žiaden vplyv na morálku. Ak je človek bezcharakterné prasa tak inteligencia z neho urobí len prasa ešte bezcharakternejšie.

    OdpovědětVymazat