Reklama

.

.

pátek 5. května 2017

Majestát nemajestát, pojďme si to rozdat!


Zdeněk Hrabica
5. 5. 2017
Dějiny téměř každé české i československé politické strany, jsou něčím pochroumané. Z odkazu svého otce mi zůstalo jedno přikazání. Nebylo z jeho hlavy, ale byly to rady významného politika, senátora a říšského a zemského poslance, jednoho z tvůců sociální demokracie, posléze odkloněného - Josefa Hybeše: „ Dej si pozor na socany, zrazují, dej si pozor na jestřáby, na Němce a na Brňáky“.


Poté, když přestal být otec pacholkem u sedláka a u kováře v Hauskirchenu v Dolním Rakousku, byl krátce sluhou Josefa Hybeše. Kromě odkazu si otec pochvaloval, že Hybešovi k velké politice stačily – postel, skříň, stůl, dvě židle a věšák, trocha nádobí a skromně, leč noblesní oblečení.

A především vznešenost.

Včera jsem si na tuto epizodu vzpomněl. Ve chvíli, když se v přímém televizním přenosu z Pražského hradu odehrála fraška ve světle ramp v sídle majestátu. Předcházelo ji několik komediálních dějství, které následovaly po oznámení předsedy vlády Bohumila Sobotky, že hodlá podat demisi.

Byly to dramatické okamžiky.

Hlava kočkopsí vlády, složené z ČSSD, hnutí ANO a KDÚ – ČSL se ocitla jakoby v pasti.

Náhle, o čem se dávno šušká, se zjistilo, že v komoře je myš a že se v ní krade, šidí, klame. Nebo se tak zase často i dělo.

Chyťte Babiše!
Ještě nedozněly sjezdové fanfáry a křepčení z radosti nad silnými mandáty, neskončilo vrtkavé pobíhání kolem platnosti bohumínského usnesení a ejhle!

Pod svícnem byla dlouho hustá tma. Rolety na oknech byly dlouho spuštěny.

Surfoval jsem na notebooku, co k tomu všemu, co jsem spatřil na obrazovce v duelu Zeman - Sobotka říkají uši vlasti milené, zmatek nad zmatek. Chaos, komedie na pokračování.

Hledal jsem moudro, obtížně a marně.

Ještěže mne hřály návraty k mé včerejší přítomnosti mezi odbornou lékařskou veřejností při XII. Traumatologickém dnu v pražském hotelu Globus, kdy jeden z řečníků maně do sálu pronesl: „Projevy a sukně žen a dívek mají být krátké, myšlenky a ženské výstřihy mají být hluboké.“

Podle tohoto mustru, jsem tomu podobné řádky našel, napsal je poslanec KSČM Jiří Valenta.

Cituji: „ Tato bizarní fraška doposud na naší politické scéně nevídaná, jen ilustruje fakt, že mnozí, a v tomto případě i prezident, považují vlastní exhibice za jakýsi projev politické síly a moci a snad dokonce odplaty. Zemanovo hradní extemporé vlastně jenom zarámovalo Sobotkovy rezignační taškařice, kterými sociální demokracie odstartovala volební kampaň.“

Myslím, že jde o událost nanejvýš nedůstojnou!

I hodně varující pro zemi, pro národ, pro její význam a polohu.

Jakoby z mrtvých opět povstávali nespříznění Bismarck a Marx, když jistě nesprávně ukazovali, že Češi si nezasluhují vládnout sami sobě.

Minulý i současný režim jejich mínění zatlouká. V překladech je editoři retušují a začerňují, byť leckdy platonicky.

To, co se odehrálo v přímém televizním přenosu nemůže projít bez následků.

Pardón, nementoruji!

Státníci se mají chovat noblesně, třeba jako vzpomenutý Josef Hybeš.

187 komentářů :

  1. Jako jeden z největších blbů se dnes ukázal Štěch.
    Ten nemá v hlavě nic, než piliny. Ty nenahradí, ale možná by mu pomohl alespoň logoped.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám obavu, že si tento elektrikář myslí, že by byl dobrým prezidentem. Alespoň se tak už stylizuje. Přitom při volbách do senátu získal v druhém kole 13 tisíc hlasů a v roce 2008 pak měl 22 tisíc hlasů. Účast byla tehdy 33% v druhém kole v roce 2014 pak jenom 19%- Měl by si dát pokoj s těma hloupýma řečma, voliči ho evidentně neberou, takže si nemá proč vyskakovat. Navíc důvěru má jenom u 38%, podle čísel z prosince 2016.

      Vymazat
    2. pane Hrabico, vy jste asi zapšklý cajzl s tou narážkou na Brňáky. Opak jest pravdou. Umístili mu velikou bustu a pojmenovali po něm ulici. Dodnes obé existuje. Žil v Brně po mnoho let a je s podivem že to mezi brňáky vydržel tak dlouho. Zamyslete se předtím než zase nějakou takovou blbost zveřejníte.

      Slávek z Brna

      Vymazat
    3. 22:17 proč prosím?

      Vymazat
    4. Slávku z Brna 9:43, pan Hrabica, pokud se nepletu, pouze cituje!

      Vymazat
  2. "Z odkazu svého otce mi zůstalo jedno přikazání."
    ------- ?!
    Pane Hrabico, pozor na češtinu - je záludná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stalo se, ale v zápalu reakce si myslím, že to není úplně důležité. Brzy nám jazyk nebude tolik sloužit, jak si myslíme! Díky. Autor

      Vymazat
    2. 22:49

      Máte pravdu, jsou i důležitější věci.
      Jenže právě Vy, jako jeden ze stále se zmenšující hrstky seriózních autorů, si asi uvědomujete, že i v tom můžete být vzorem. Kdo jiný se pak češtiny nakonec ještě zastane?

      Vymazat
    3. Také jsem nad tím svého - mého přemýšlel, ale vzhledem k hloubce výstřihů (pardon myšlenek) bych to autorovi odpustil :-). Důležité je vyznění. Ale kvůli tomu nepíšu. Zemanovi tyto trapné situace nesvědčí. Velikost státníků určitě není v tom, jak silně dokáží potupit jiného (neoblíbeného) politika. V tomto případě mohl nechat padnout Sobotku a brát to jako odplatu typu "božích mlýnů". Místo toho docílil, že ho bude mít ve funkci ještě dalšího půl roku. Jak Zemana ctím, tak se projevil jako hlupák. Navíc hlupák s malým rozhledem, protože se dalo očekávat, že druhým krokem musí být odvolání Babiše. A následuje další fraška se vzkazem, že premiér nezná Ústavu. Ano, je to trapné, ale tak jako tak dojde k odvolání ministra a pokud prezident bude pokračovat v rebelské politice, zůstane nakonec on sám s máslem na hlavě. Zemana jsem s nevolí volil. Nyní začínám zvažovat, jestli nebude v blízkých prezidentských volbách lepší pro mé svědomí dát hlas někomu jinému a pokud se Zeman dostane do druhého kola, raděj se ho nezúčastňovat. To, co prezident předvedl, nemá s vážností jeho funkce nic společného. Za jeho dnešní představení se hluboce stydím. TnT

      Vymazat
    4. 23:21

      Nebýt darebáka Schwarzenberga, nebyl opravdu žádný důvod být pro Zemana.

      Zahlédl jsem ho někdy v jednadevadesátém v jedné hospodě pod Vyšehradem, a můj první dojem byl: co je to za arogantního ehibicionistu! Asi o sedm let později jsem měl možnost mluvit s jedním z ministrů jeho vlády, a ptám se: Jaký je ten Zeman? Stručná odpověď byla: "Je to vůl."

      Takže se vlastně ex-post tolik nedivím, že ho socani v roce 2003 zradili a nezvolili. Tehdy by toho asi byl schopen napáchat mnohem víc než dnes.

      Klause jsem nikdy neobdivoval. Jen jeho projev v památníku v Lidicích byl opravdu státnický (nevím, kdo mu ho psal). Svou amnestií pak ale potvrdil, jaká je svině.

      Vymazat
    5. PAW
      Dejiny, lzi a podvody , jako vzdy.
      "Nahadejte mi minulost, ale hadejte mi Budoucnost", rika hlavni postava ANTIFASISTICKEHO pribehu G.Greena ..
      MINISTERSTVO STRACHU ..
      Anglos a Saxons jsou schwabove germanskych kmenu..
      Proto Orwell a Huxley tak presne znali vyvoj a smer anglosaskych agresoru proti svetu !!
      Pred 103 lety vypukly jatka a zvana hysteriky 1. sv. valka..Kdo zase chtel valky byly samozrejme vyse jmenovani..
      Obrovska Kolosalni fasisticka propaganda pak urcila skupinu studentu z Bosny jako puvodce valky.
      Na tom se pak stavi dodnes dalsi utoky na Slovany.. Jako puvodce vseho nejhorsiho.
      Na zakryti jejich zlocinu udesnych proporci..Podobne jako zakamuflovat vsechny jejich zlociny.
      Dobyt svet i treba jeho znicenim je vzdy jejich zamer a cil..
      G. Princip a skupina z Bosny je zly kasparek , kterym se nam mava pred ocima. Jiz od 5 let.
      Potom se stavi dalsi viny a zlociny z toho pochazejici. Versailska smlouva , pocatek fasimsu atd.atd...
      PAW

      Vymazat
    6. PAW
      A/ Srbove nemeli nejmensi zaminku a motivaci se nechat znicit obrovskou presilou valkychtivych germanu na jejich hranicich.
      ANI 150 ZABITYCH FERDINANDU BY NIC NEVYRESILO PRO srby !
      B/ Maly narod a hrozba vzdy a obavy z jejich vyhlazeni. Samozrejme valkou.
      Kdyz to TURCI germansky spojenci vzdy, je nestihli predtim vyhladit.
      Slovany koho jineho ?
      Stopy vedou do Turecka , k islamistum, z islamske Bosny.
      Byli povereni/islamisti/ ukolem a germani jiz byli pripraveni reagovat a ihned zacit valku a jako zaminka vyhlazovani!!
      A Srbsko si rozdelit.
      C/ Nic lepsiho nebylo jako zaminka a cokoliv nemohlo situaci zmenit , zlepsit, ale naopak vse zhorsit do zaniku Srbska !!
      Proc by se nekdo ze Srbska obtezoval zavrazdit .
      /Ferdinand byl patsy , falsifikat//. Jako Oswald.
      Take ridic , ktery Ferdinanda zavezl do "SPRAVNE ULICE" mel sve rozkazy.
      Podobne jako v pripade vrazdy Kennedyho, jelo se pred vrahy za ucelem dodani obeti na misto predem urcene !! Nikdo se nikdy neobtezoval zeptat se a zjistit kdo daval rozkazy k druhe jizde !! A kdo premluvil Ferdinanada zase se vystrcit atentatnikum pred pistole a bomby.
      Na metr presne byl dodan k Principovi..
      A Satani si zase mnuli ruce..
      Orgie zabijeni mohli zapocit.
      Unisono kvici historic jiz 100 let. ze umysl za zastrelenim Ferdinanda BYLO ZVETSIT A DOSAHNOUT VELKEHO SRBSKA !!%&((*^$#?>?
      A milony germanu na jejich hranicich pak meli k tomu Pomahat !!???
      Pomoc od Ruska byla daleko a moznost zachrany kdyz uz tak mohla prijit pozde. Urcite pozde.
      A nikdo nevedel zda prijdou rusove a zda vubec mohou prijit na pomoc.
      To ale zadnymu inteligentovi nevadi...
      A podobne veci se stale opakuji a budou..
      PAW

      Vymazat
    7. PAW
      Dodatek : Uroven nejvyssich kruhu agresoru byla JAKO VZDY obzvlastni.
      Valku pripravovali po mnoho let A SOUCAST BYLY NAVSTEVY Turecka.
      Pri jedne z navstev predstavili cisarovne EUNUCHA.
      CISAROVNA SE IHNED ZEPTALA: "A VAS OTEC BYL ZAJISTE TAKE eunuch !!??

      Vymazat
    8. Jasně - najednou jsou všichni proti Zemanovi. Proč? Já bych toho pitomce Sobotku taky neposlouchal - vlastizrádce, gaunera, tchoře, parazita, vyučenýho politika. Proč by ho měl Zeman poslouchat? Celá česká vláda je svinstvo, a od roku 1989 obr svinstvo.Šmejdi, kteří si přišli na politice nahrabat. Ani jeden z nich nešel žít na chalupu s důchodem jedenáct tisíc měsíčně - za to by chcípli tihle nadlidi. Co tady zas žvaníte? Dobytku hnusnej - diskuzní svrab v akci. Media se navážejí do Zemana - diskuzní svrab bude štípat. Zasloužíte si v čele státu nařvanýho gaunera a první co by měl udělat, všem sebrat důchod - a hybaj pracovat počítačový sedliny starý mizerný. A kdo by mu začal sprostě nadávat, jako se nadává Zemanovi, pověsit - okamžitě! Všechny hnusný novinářský kurvy - pověsit! Měl by být horší než Erdogan. Česká verbež si zaslouží v životě jen to nejhorší. Jen ponížení, bídu a knutu na záda - nic víc. Hnus hnusnej!

      Vymazat
    9. Volba Zemana byla skutečně tehdy volbou menšího zla, jako třeba teď ve Francii s Macronem. Ale teď to bude jiné a mnoho voličů kteří volili Zemana jako já už ho volit nebudou, Výkon jeho funkce je tristní a v posledních dnech přímo škodlivý. Celou dobu okopával ČSSD, ale teď jí vyhlásil v zájmu Babiše válku. Jdu podepsat jako bývalý volič Zemana nominaci prof.Drahoše.

      Vymazat
    10. 12:15 A připrav se na nával čmoudů.

      Vymazat
    11. 12:15 ano, Zeman svým hulvátským chováním vůči Sobotkovi poškodil váhu vrcholné státní funkce, úřadu prezidenta Republiky. Zřejmě nezná míru, hoví svým třeba i odůvodněným záštím, bez ohledu na důstojnost, třeba i zájmy státu. To ovšem neznamená, že budu volit Drahoše. O tom koho, nemůže rozhodovat více nebo méně respektovaná etiketa. Zemana jsem volil proto, že ostatní hrozili být svou orientací mnohem horší. Za stejné situace, a ta hrozí, mi nezbývá než znova volit hulváta Zemana.
      Politika je uměním možného. Proto postrádá morálku, skutečné efekty a smysl záměru jsou to nejdůležitější. Podle toho nezbývá než se rozhodovat.

      Vymazat
    12. Přiznám se, že nechápu, proč někteří tak v tomto případě šulí proti Zemanovi. Zajisté neni dokonalý, ale popořadě. Sobotka nebyl schopen odvolat Babiše, přestože mé Ústava přednost před nějakou koaliční dohodou. Kdysi nedokázal odvolat ani dacana Hermana. Pak prohlásil, že podá demisi, údajně celé vlády, to však ve vládě neprojednal, což znamená, že, zřejmě nevědomky mluvil o demisi své. S kanceláří prezidenta /jako korouhvička/ komunikuje přes media, místo aby s nimi komunikoval úředně, na to snad ještě úřad vlády stačí. A pak přijde na Hrad podat demisi-nedemisi. Chová se jak loutka, jako nějakej posera s kytkou. Předseda vlády musí mít svou osobnost a když něco říká, tak ne proto, že se mu právě chce hejbat hubou. Prostě na ten úřad nemá schopnosti, a to dával Zeman najevo už při sestavování vlády.

      Vymazat
    13. Anonymní6. května 2017 18:06
      Nejsem příznivec Sobotky, naopak si myslím, že je bezpáteřní pohůnek EK. Vy navíc uvádíte, že na ten úřad nemá schopnosti. To neumím posoudit.
      Ale už si nemyslím, že přišel na Hrad podat demisi-nedemisi. On přišel na konzultaci, což Zeman sám hloupě potvrdil. Takže Zemanovo divadlo bylo nepatřičné a nehodné úřadu prezidenta. Naopak si myslím, že Sobotka se překvapivé situace zhostil obstojně a nepodlehl Zemanově režii.
      Trochu Zemana chápu, neboť trvale čelí dehonestacím ze všech stran a má také jenom jedny nervy. A zde je neudržel na uzdě. Domnívám se, že tím poškodil svou reputaci. P.K.

      Vymazat
    14. Naopak, Zemanova scénka byla perfektní, pobavil sebe i nás, natřel to tomu Sobotkovskému troubovi, tak, jak ten to potřeboval - už jako prase drbání. Sobotka= protektor protektorátu Česko byl po zásluze zesměšněn. Pane prezidente, díky a jsme s vámi. Volit vás budu.

      Vymazat
    15. 12:15 Pak ale nevíte,co činíte!Drahoš na Hradě by byl jasně a zřetelně loutkou havloidních,multikulti zastánců,bez svého názoru a činů.Pokud toto nechápete,je mi vás líto.Vy jste nečetl jeho prohlášení?Zaplať bůh za Zemana.Není sice Dellon,ale je chytrý,vzdělaný,má sloní paměť a vše co dělá, je je promyšleno.A hlavně je Čech a nenechá si vnucovat zrádné myšlenky proti národu a je neúplatný a jeden z mála,racionálně myslících politiků.Já být Zemanem,tak Sobotku tou holí v přímém přenosu přetáhnu za zradu,neprofesionalitu,lež a bezduchost.Takového hajzla a podvodníka,jako je Sobotka ,těžko pohledat.Je vidět,že má ty emerické poradce!Pane,je dobře se zamyslet,kdo je Drahoš,kdo za ním stojí.Moje známá mi také říkala,že ho asi bude volit.Když jsem se zeptal,jak k tomuto rozhodnutí došla,řekla,že je hezčí než Zeman.Od takových lidí,takto myslících,ať nás chrání sám ROZUM!Zeman je jediná možnost a pojistka pro náš národ,jinak jsme v háji!Cítíte,kam a kdo chce otáčet dějiny našeho ohroženého bytí nebo nebytí?Těm ostatním kandidátům je to jedno.Mým tajemstvím je,že pokud by kandidovala LENKA PROCHÁZKOVÁ,které se Štech a senátoři tak bojí a nejen oni.Ale bohužel nekandiduje,tak můj hlas je pro Zemana!

      Vymazat
  3. Ozrale prase se odbelhalo jeste kdyz pan premier mluvil. Typicke chovani komunisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:27 sobotka bezpáteřní nula typické chování havlisty

      Vymazat
    2. 22:27 - A ty máš typické vulgární chování antikomunisty s IQ houpacího koně! Píšeš bez znaků a čárek a do všeho cpeš bezdůvodně komunisti, jak se ti to hodí. Upřesni a odůvodni ten svůj urážlivý blábol, antikomouši! Howgh!

      Vymazat
    3. Když chybí rozum a argumenty, nastupují nadávky, že?

      Vymazat
    4. hochu bud si kup nove brejle nebo televizi. Zeman vyzval Sobotku aby ho nasledoval na schuzku, kdezto Sobotka zustqal a zvanil dal. Hele Zemana nemusim, ale uvedom si.... ale co se s tebou budu srat, ses vul

      Vymazat
    5. Neurážej komunisty, demente. Žádný komunistický politik se na veřejnosti nepředváděl opilý. To bychom se spíše mohli pobavit nad opileckými výstupy pana Kalouska.

      Vymazat
    6. Komunismus (z latinského communis = „společný“) je politická ideologie, požadující společné vlastnictví a odmítající třídní rozdíly mezi lidmi. Její zastánci se označují jako komunisté. Kde tedy drahý příteli vidíte analogii s ožralým prasetem? Opravdu věříte tomu, že je Zeman tak intelektuálně sláb aby šel na státní akci v Chrámu svatého Víta opilý? Jednou Vás věk a nemoc dotlačí k přehodnocení této vaší originální, leč podsunuté myšlenkové konstrukce. Sobotka pouze sklidil jak zasel. A hlavně několikrát opakoval, že 20.5. písemně doručí na hrad demisi. Leč je to "zákulisní velhráč" s hadicí místo páteře a tak následně druhý den popřel sám sebe, což je příznačné pro celé vedení ČSSD a jejich stínové loutkovodiče. Protože když se jedná o prach a jejich osobní prospěch jde ideologie stranou napříč celým politickým spektrem.

      Vymazat
    7. Mate pane Straka. Milosek v te kapli opily nebyl. Byl ozraly jako to prase.
      (Omluva skutecnym prasatum).

      Vymazat
    8. Tak zajímalo by mě, jak byste vypadal vy, v parném létě, když byste měl vystoupat několik desítek točitých schodů v ledové místnosti, s neléčenou cukrovkou. Myslím, že byste padl na hubu už při vstupu nahoru a ne až pak při návratu. Všichni ostatní se tam dostavili jako k první akci pro ně toho dne, Duka to měl přes ulici, kdežto Zeman už absolvoval několik dalších akcí, není se co divit, že ho to odvařilo. Vzpomeňte si na Clintonovou, když stála hodinu v horku u památníku, jak ji pak odnášeli do auta. A nikdo neříkal, že byla ožralá.

      Vymazat
    9. No vida - jak málo stačí, a už se tady připojí ten sprostej dobytek s nadávkama komunistům a sprostýma urážkama Zemana. Českej národ je prolezlej tímhle číhajícím dobytkem - sprostým, hnusným - už aby byla ta válka, protože to,co se děje v současné ČR je neslučitelné se slušným a normálním životem. Každej sprostej chcípák z diskuzí by měl viset. Ihned - najít, odtáhnout pod strom, oběsit. Ozdobit všechny stromy těmito sprostými prasaty. To nejsou lidi - to je sprostá havěť - co s takovými? Převýchova nemožná, protože jsou to staří paznehti. Takže - Zeman se zachoval tak jak se zachoval jen tak sám od sebe? Ano? Ono se nic jiného nestalo? Co předcházelo tomu, že se Zeman otočil k té hnusné plešaté filcce zády? Ještě ho měl praštit do čumáku a nechat ho vyvést hradní ochrankou.

      Vymazat
    10. 22:27 to cos‘ napsal, má stejnou úroveň, jakou předvedl Zeman v diskutované věci. S politováním si myslím, že nejen prezidenti Masaryk a Beneš, ale ani ti komunističtí, by se takového chování nedopustili. Ostatně, on se natolik přemáhal i daleko prokázanější alkoholik než Zeman, sám Veliký Václav Havel. No, nakonec, byl z lepší rodiny s lepšími styky. Věnovala se mu, do času, guvernantka. V tom ohledu měl Zeman přecejenom smůlu.

      Vymazat
    11. Pan/í/ 22:27 nejen že trpí ztrátou paměti, ale ani nezná Ústavu. Speciálně ministři mají ve svém slibu na funkci ministra závazek: -nezneužiji svého postavení ke svému prospěchu-. Pokud by u nás existoval právní stát, potom z těch asi až 250-300 lidmi, kteří prošli od převratu vládními pozicemi, muselo být 75-80 procent v teplákách na Borech. A Ozubená Pleš by mezi nimi byla na "významném" místě. Tak laskavě nenechte cloumat hulvátstvím svůj "majestát".

      Vymazat
    12. 22:27 a ja se vysral kdyz mluvil Sobotka a tez kdyz mluvis ty

      Vymazat
    13. 8:28 uzijes si Zemana coby dalsiho presidenta, rovnou si to hod, proc cekat na zhorseni deprese
      A at ta tva sebevrazda neni jen trape demonstrativni

      Vymazat
    14. 22:27 Hulváte,Sobotka zapoměl,kde je a co provedl.A jako bezcharakterní póvl vedl monolog ospravedlnění se a bezduchou zášť proti Babišovi.Popíral sám sebe každým slovem neuvědomil si,že svým monologem snižuje sám sebe,ale uráží prezidenta,kterého podvedl.Pouze slušně odešel ,protože to,co tam Sobotka vyblil,nebylo k poslechu ani k ucelení názoru.Jasné trolle!?

      Vymazat
  4. Vidím jen samé honiče a náhodnčí. Psychopaty a deprivanty. O myslivosti nemůže být řeči.

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi mne baví, jak se politici ohánějí ústavou. Co je to za spisek, který umožnil církevní restituce a vykradení republiky bez explicitního souhlasu občanů? Běžte s ústavou do řiti.

    Poznámka: Na základní škole nás soužka učitelka biologie poučila, že řiť je korektní biologický termín (šlo o nějakého prvoka). Takže prosím odpusťte si chi chi chi a nemažte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohrdáš Ústavou ČR? Nejzákladnějším zákonem naší země? Tak tady v této zemi nemáš co pohledávat, zmetku. Není žádný rozdíl mezi tebou, islamistou, nacistou, anarchistou a podobnou verbeží. Do řiti běž ty.

      Vymazat
    2. Vole 1:01, kde najdeš v ústavě povinnost restituovat mého otce, kterého za první republiky vykořisťovali a proto zůstal chudý?

      Vymazat
    3. Najde se v naší ústavě zákaz vykořisťování? Není co řešit.

      Vymazat
    4. Já taky pohrdám Ústavou - co to je? Nějaké psaní, které si může každý zmrd přizůsobit svým potřebám kdykoliv se mu zachce? Kde máme právo na práci - čím je realizováno? Tisícema úředníků na úřadech práce? Statisícema lumpů v pracovních agenturách? Aha - tak to jo. A kde máme bezplatné lékařské ošetření? V tom, že čekáme na prohlídku půl roku? V děravých hubách lidí, kteří nemají na zubaře? Aha - no tak to jo. To je sakra ústava! Kdybyste raději zalezl s těmi pitomými žvásty. Tady v ČR každej, kdo má díru do prdele, si může teoreticky dělat co chce. Počmárat sousedovi barák, obsadit nějaký dům, někoho zapíchnout, a bude to ještě horší. S těmato hadrovýma vládama, jejichž aktéři si akorát navzájem v přímém přenosu skáčou po krku jako vzteklá psiska? Jsou to vlády směšné - jen prasata kolem koryt. Nic víc. Proto to tady tak vypadá. Tisíce vražd a loupeží, samej bordel! A bude to ještě horší. Teď začnou pomalu vypouštět z vězení odsouzené lumpy a vrahy - pod jiným jménem, jinou identitou, zvyklé požírat prášky. To uvidíte národní tance. Budete čumět. Tady se bavíte jak blbci, media zahájila hon na ministra financí a teď i na prezidenta ( to se tady může - tady se může totiž všechno) a smečka pitomců už dráždí psy a připojuje se k honu. Jděte do prdele! Zasloužíme si krutý časy, v nichž nebudeme mít co žrát, přesně jak to říkal kníže Schw. A přijdou. Pogrom na českou havěť, což si plně zaslouží.

      Vymazat
    5. Kdo jiným jámu kopá.....znáš to? Třeba se dočkáš těch pohrom, ty osobně, když to tak vzýváš.

      Vymazat
    6. 1:01 ceska ustava a hovno jedno jest
      A ty cesky nevolniku nemas pravo z kolonie kohokoliv vyhanet
      Prodal si pudu i vodu
      Bud rad ze jsi v cesku tolerovan
      Zbyl ti provaz na obeseni?

      Vymazat
    7. 22:17 on varuje, ty jsi to zpusobil, havlisto

      Vymazat
  6. Pane Hrabica, neco o Hybesovy, co asi nevite !
    Rozdaval z toho, co vydelala jeho pani v malo placene praci. Ta byla upracovana a zila v bide. Rozvedla se s nim v pozdnim veku.
    Na rohu Pradlacke ulice a Spolkove v Brne (dnes Cikanak) byvala jeho oblibena hospoda. Tam take zemrel. (1929) 2x byl po jeho smrti analyzovan v NEW AGE, zatim co napr. Bohumil Lausman ( pozdejsi Soc. dem.) ani jednou..

    Hybes tuto stranu pomahal zalozit ve Vidni v roce 1881-82

    Stefan Pagac, s kterym jsem se potkal v New Yorku (1979) byl s Lausmanem zavreny a napsal knihu, SVEDEK Z CELY CIS. 13. o Soc. dem. (Knihu mam v knihovne.)
    Ta strana nikdy nevedela kam patri. Vzdy byla desorientovana. (Pouze pro zajimavost.)
    nick honolulu



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aspoň jsem se dotlačil přečíst si jeho životopis
      Zajímavý člověk

      Vymazat
  7. Preklep - 1921 v Brne. (Bylo mu 71).
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  8. Důležité je, že Sobotka slíbil prezidentovi, že pošle demisi písemně. Pošle, nepošle? Když ne, tak kolikáté to bude otočení Sobotky na obrtlíku? Někdo by řekl(já ne): ten Sobotka není chlap s gulama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc že mu ji pošle v polovině května. A teďka všichni kvičí, že Babiše musí Zeman odvolat v termínu, který mu určil Sobotka. A proč ne až po té polovině května, když to ještě den před tím tak bylo naplánováno.

      Vymazat
  9. Sralbotka: Běž tam, nevím kam, přines to, nevím co, pal, nepal... Dokonalé charisma vyždímanýho hadru, připomíná mi nejvíce Jaceňuka a i ten vyždímaný hadr č.1, výborná reprezentace našeho Kocourkova.

    OdpovědětVymazat
  10. Pozoruhodné je, jak se nyní "za Sobotkou" a na jeho obranu, jednotně sešikovala "Pražská kavárna", černoprdelníci, politici schopní odhlasovat cokoliv, média, politologové a ústavní právníci všeho druhu, apod.

    Všichni teď hovoří o zřejmém porušení ústavy, nevhodném jednání prezidenta republiky, rozkrádání tohoto státu, atd.

    Kde všichni tito "vykladači zákonů a morálky" byli, když došlo k zničení Československa v roce 1992, rozvratu našeho hospodářství, rozsáhlému rozkrádání našeho společného majetku při restitucích a privatizaci, atd. atd.

    Zřejmě se dotčení státníci chovali "noblesně" a to jim, části občanů, ale i panu Hrabicovi, ke štěstí stačí ...
    Každý se projeví, až o něco jde !
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, ani tentokrát nelze všechno otáčet proti prezidentovi! Kam se poděly sliby - týkající se restitucí - ale jedno je neodmyslitelné, selhala noblesa. Kromě Havla, za kterého opilci rozbili Masarykův broušený servis s pěti erbovým znakem ČSR se nic tomu podobné nemělo na Pražském hradě již navěky odehrát. Ale pamatujme, Sobotka není z obliga. A jeho kumpáni jakbysmet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Noblesa" je často jen příznakem pokrytectví , za každého "mluví" pouze jeho činy a jednání.

      Revize mnohých restitucí, privatizací, prodejů státního majetku, majetkových převodů, odlivu majetku a zisků do zahraničí, apod. je jednou cestou k nápravě a řešení současné situace.

      K tomu všemu ale musí být vůle většiny nás, občanů tohoto státu !
      L.S.

      Vymazat
    2. Pravá zabijačka po česku. Jenom ten vepřík, na které se už vařila voda, si zatím vesele pochrochtává a pomlaskává u korýtka.
      Slovy K.K. Tak jenom pojisti a nechat zadní vrátka... Nemíti skrupulí, když o náš prospěch běží.

      Vymazat
  12. konečně snad i uplny blb či idiot pochopi že to cc sedi na hradě v posranecke sněmovně a sernatu je jen obyčejna banda podvodniku a lupiču kteři z dluhe chvile hodi drobek kvičici luze aby je snad nahodou nelinčovala což samosebou nehrozi ani nahodou natož doopravdy za dveřmi stoji hlidači a evrohujeři a ti už by ty vzpurne srovnali do latě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekáme jen na vás, náš "spasiteli" ..

      Vymazat
  13. Premiér který si k uskutečnění svých politických cílů bere demisi vlády jako nástroj vydírání,
    si nic jiného nezaslouží než opovrhování*

    OdpovědětVymazat
  14. Tak nevím, nevím, kdo tuto politickou krizi (pro neznalé šaškárnu) vyvolal. Hamáček, Zaorálek, Fiala, Babiš, Bělohrádek, Kalousek, Štěch, Zeman či Sobotka? Koho z nich označit za šaška šašků? S ohledem na skutečnost, že Sobotka ještě neprošel celým obdobím adolescence, musím jmenovat i ty, kteří Sobotku řídí - Špidla, Pokorný a spol.

    OdpovědětVymazat
  15. Z odkazu mého otce: "Revoluce? Vezmi bidlo, zamíchej žumpou a teď se podívej, co vyplavalo navrch", Dodávám pouze "Amen, slyšeli jsme slovo boží"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jako by ten tvůj otec nevěděl, že čím více budeš rýpat do hovna, tím více bude smrdět...*

      Vymazat
  16. Že tady jsou depriváti,hulváti a bezmozci, většina to dělá zadara.Ale na novinkách za prachy taková Bejlková a Vladyková dehonestují a překrucují, to je na pováženou.

    OdpovědětVymazat
  17. "Já vám nevím... Když se ale objednám k zubnímu lékaři na vytrhnutí zubu a on si pro tuto věc vyšetří čas, ale já tam přijdu a řeknu, že jsem si to spletl a chtěl bych s ním jenom mluvit – no tak co si o mně bude myslet? No a Sobotka předvádí podobné neseriózní jednání. Navíc jej ještě podává hystericky. Zeman mi oproti tomu připadá jako uvážlivá a seriózní hlava státu"

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Sobotka-se-objedna-k-zubari-na-vytrhnuti-zubu-a-pak-si-chce-jen-povidat-Zeman-potvrdil-ze-je-statnik-velkeho-formatu-vypalil-cesky-reziser-486510

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen aby mu nebyl vytržen poslední zub moudrosti, potom už jen Bůh s námi...

      Vymazat
  18. No holt máme tu "demokracii" hezky na talíři. Nejsem nijaký "inteligent", protože v dolech a na čelbě obzvláště to nemůžete moc uplatnit, ale ty prasečiny co předvádějí ti dnešní "politici" jsou už opravdu na úrovni těchto zvířat.
    Zeman už delší dobu zkouší trpělivost svých příznivců, a zřejmě už moc nepočítá se svým znovuzvolením. A ten zbytek "inteligentů" jsou jen dobře vymýdlená prasata. Babinský mezi nimi je jen takové poloprase, sorry jako. A tom Boho uškovi, "politikovi" od narození ( něco jako to Benda ), raději pomlčím. Typický sosan. Zrada jako program.
    No nebylo to jednodušší za těch komančů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bylo jednodušší. Přesto si komanče strč zpět do prdele.

      Vymazat
    2. 10:13 Ty jsem si strkal do řiti ještě dříve, než jsi z tvé ústní řiti vypouštěl ty svoje chytrosti. Šulínku.

      Vymazat
    3. 10:13 za komunistu bylo lip nez ted a mnohem lip nez bude zitra

      Vymazat
  19. Chápete vůbec, co Sobotka provedl? O čem se bavíte? Co s tím má společného noblesa? Pan prezident jenom vyjádřil pohrdání lokajem, Sobotka se k ničemu sám nerozhodl, to má zakázané, mají ho v hrsti, je na dně a působí to komicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať Sobotka provedl nebo neprovedl co chtěl, tak prezident má především ctít Ústavu ČR a konat podle ní a dělat co mu ukádá. Ne si ji znásilňovat jak ho napadne jako vychcánek nejnižší úrovně.

      A při jeho zřejmě už pokračující demenci si vůbec neuvědomuje, že svým přiblblým jednáním naprosto otočil karty a z mučedníka Babiše proti kterému se všichni spikli udělá nakonec mučedníka ze Sobotky. Takže poškodí Babiše, sebe a z odepsaného Sobotky udělá hrdinu. A to úplně zbytečně.

      Vymazat
    2. To cos napsal jen dokazuje, jak jsi zmanipulovanej. Klystýr mozku zapracoval? Takže nikdo jinej ústavu ctít nemusí? Každej si může někde v obchoďáku zapíchnout koho chce, mafiánská sebranka se tady mezi sebou vyvražďuje otevřeně, a už dlouho jak se teď ukazuje, policajti zatýkají každý den, vybírají loupežnický pelechy, a ty budeš žvanit o Ústavě? myslíš si, že prezident je pro každého vládního zmrda trhací kalendář a má se k tomu tvářit vznešeně? Sobotka je mizernej zbabělej zmrd, lhář, vyučenej politik, parazit a gauner prvního řádu, za svýho ministrování financí tady řídil smečku rozkradačů, rozkradli OKD, rozkradli hromady dotací, okradli miliony občanů, dluží 300 milionů - víš co by udělal exekutor se starou babkou, která dluží tři stovky? A oni jsou odporná smečka nadlidí - myslíš, že to Zeman neví a nevidí? Šupák si vymyslí nějaký sračky, aby si zachránil koryto ještě alespoň půl roku, a rozpoutal sprostej hon na ministra financí, který zatím první a jediný dokázal hospodařit s přebytkem, rozeštval proti němu ostatní politická psiska a media, najednou se ho půl roku před volbama potřebuje zbavit proto ohlásí demisi celé vlády, aniž to vládě vůbec oznámil? A nasraná vláda chce jen jeho hlavu, takže obrátil, a potřebuje odvolat ministra financí, sám si koryto zachovat, a zase k tomu potřebuje prezidenta? Já bych ho kopl do prdele a nechal ho odvézt do blázince! Je to politický psychopat, ačkoliv je mnohem mladší než Zeman. Co je to za hnusné divadlo? Komu uhrabujou cestu k prezidentování? Kdo je režisér a producent téhle hnusné frašky - USA nebo kdo?

      Vymazat
    3. 11:01 - asi tak:)

      Vymazat
    4. 11.01 - moje řeč. Připomeňme si tyátr se "strýčkem" Bradym. Je toto druhé dějství? Sobotka mučedník?? Sobotku nakopat do prdele.Plaz jeden.

      Vymazat
    5. 10:42 mylis se, havlisto, pletes si tve prani s realitou

      Vymazat
  20. Totální rozvrat.Američtí poradci to dokázali jako vždy. Sobotka objednal,my všichni zaplatili. Aplaus. Národe český.jsi opět za blba a na lopatkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman má americké poradce? To on dokázal takřka nemožné a z odepsaného, vyřízeného Sobotky udělal svým jednáním mučedníka a udatného bojovníka za záchranu demokracie. Takže opravdu "bravo", Zemane :-(

      Vymazat
    2. Ty dobře víš jak je to myšleno, ty vypláchnutej mozku a lháři 10.54 - Zaorálek, Sobotka, Bělobrádek - to všechno je sebranka, která hraje podle not z USA - a nejen oni. K čemu by potřeboval poradce Zeman? On tady nevládne, on tady nedělá ty hnusné opičárny v přímém přenosu, jako to bylo s Brady a Hermanem, a teď toto gala reality šou. Teď je konečně umetená cesta - ven s ministrem financí i s prezidentem, hochštapler Sobotka za hrdinu, prezidentovat bude ta svině textařská Horáček, nebo že by američan Jiříček Dientsbierů? Ale víš, že už je to jedno, kdo tady bude říšským protektorem?Českou verbež ( jak už o nás říká celý svět) nečeká už nic dobrého. Zas utáhnout opasky, důchodcům sebrat důchody ( přece bude zase krize - ne?) opět poletí tisícovky lidí z práce na dlažbu, ale my přece máme trénig- ne? Tentokrát dopadne česká verbež velmi špatně - a dobře nám tak. Všechno zlé na Čecha je správné - ať se to integruje s nějakým slušným státem nebo ať to konečně zanikne. Tak dlouho si koledujeme o natržení prdele, až si to vykoledujeme. Ti, co to tady zavinili, a které tady teď zuřivě hájíte, se budou ze svých luxusních nemovitostí někde mimo ČR akorát tak šklebit, a možná že jim ukápne slza nad krutým osudem českého národa? Kdo ví.

      Vymazat
    3. "...a které tady teď zuřivě hájíte..."
      ==========
      Evidentně jsi nic nepochopil, imbecile. Ztráta času.

      Vymazat
    4. Dle komentářů pod článkem asi většina lidí neví, že Sobotka má americké "poradce".
      Pro A z 11:22h:
      Již tradičně místo faktů předstíráte "zasvěcenost" a ve skutečnosti manipulujete.
      Za to jste přece placen.
      Pavel p

      Vymazat
    5. Cesti nevolnici cinkali havlovi a prodali vodu i pudu

      Vymazat
  21. Nikoliv s každým ohlasem na řádky souhlasím, tak to má ale být, je to napsáno srdcem, ale snad autor klepl kladivem na hlavičku. Noblesou jistě neměl na mysli spadlé gatě kohokoliv, ale toto všechno by do české a ani slovenské politické kultury nemělo patřit! Vezměte si do ruky dnešní český a slovenský denní tisk, všichni se vrhli na Zemana. A to není dobré, to je i zákeřné! Zeman má pravdu v jednom, nejenom pisálkové jsou žumpou, většina politiků - několik nepodařených političek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co kurva Zeman po svém trapném divadlu, mácháním a ukazováním hůlkou, vyhýbáním se ústavní povinnosti, do očí bijícímu spojenectví s Babišem jako čekal? A co čekáte vy?

      Vymazat
    2. 10:59 - Mně zase bije do očí seznam zlodějin které se nevyšetřují a které přečetl v parlamentu pan Babiš. Proto jim překáží a vymýšlejí zase kauzy. Potřebují chudý, zadlužený stát a postavit armádu proti Rusovi, ale na to my jim s...me! Co je to za amatéra, který každý den oznamuje a podává demisi někoho jiného.

      Vymazat
    3. 10:59 a že se tady vylouplo ústavních odborníků ... Měli by začít usilovat o profesůry.

      Vymazat
    4. 17:57 ceska ustava je hovno

      Vymazat
  22. Celé tohoto divadlo je výsledkem řízené provokace, připravené Kalouskem pro jeho spolupracovníka Sobotku k diskreditaci Babiše a následně prezidenta Zemana. Kalousek připravil a rozpoutal "aféru" Babiše s korunovými dluhopisy, které si Babiš zcela legálně zakoupil od firmy Agrofert stejně jako stovky jiný podnikatelů podle Kalouskem připraveného zákona v roce 2012. Kalousek pak použil Sobotku, jemuž stále klesaly preference k útoku na Babiše, který se nakonec bál Babiše odvolat a stále jen kecal o Babišových podezdřeních a tlačil na Sobotku, aby ho odvolal. Sobotka jako známý posera nakonec hodil demisi a tím přehodil odpovědnost na Zemana, pročež následně Kalousek zuřil. Po středečním divadýlku na Hradě , koplo grémium Sobotku do zadku a poručilo mu demisi odvolat a Babiše vyhodit z vlády. Následně Kalousek přes ČT rozpoutal protizemanovskou agitaci o tom, že Zeman Babiše neodvolá a nedodrží ústavu.
    Lidé si musí uvědomit, jací zmetci se pohybují na naši politické scéně a co způsobují: Kalousek jako iniciátor a slaboch Sobotka jako tajtrdlík v jeho službách a nevolit je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je, přesné zhodnocení situace.

      Vymazat
    2. Souhlasím, Kalousek si připravuje návrat do vlády. Využívá toho, že je mu Sobotka zavázán za to, že ho díky svým profesionálním demonstrantům a konexím v ČT dostal na premierské křeslo. Počítá s koalicí top09, soc.dem. a kdu-čsl+stan. Hlavně je nevolit, pamatujme si, že má Kalousek a kdu-čsl na svědomí církevní restituce.

      Vymazat
  23. A: 10:30 - Souhlas! Bylo mu právem určeno místo, postavením do kouta. Toto ponížení jeho Eunuchové neunesli, tak mu dali výchovnou "deku" za zavřenými dveřmi, aby nakonec spráskaný rychle otočil a zvolil variantu mnohem horší. Většina občanů pochopila. Dalších slov netřeba, akt byl vykonán. L.

    OdpovědětVymazat
  24. Fakt je ten , že prezident jednání ukončil ,rozloučil se a Sobotku vyzval , aby ho následoval k soukromému hovoru , ovšem Sobotka místo aby Zemana následoval , začal znovu tlachat !!

    OdpovědětVymazat
  25. Vidím, že v tom všichni máte jasno.
    Já se jenom domnívám, že pan prezident neměl zrovna šťastné ráno. Kdyby byl jaksepatří při sobě, tak by jenom pronesl :"Bohoušku, mně nemůžeš nachytat na švestkách nepřipraveného, to přece víš. Tak jsem si pro Tebe pro všechny případy připravil parádní abdikaci pro případ, že by sis to cestou na Hrad ještě rozmyslel " A bylo by vymalováno, novináři by neměli co řešit a lid by chválil moudrého prezidenta. Inu, někdy to prostě nevyjde.
    Váš typický troll Jířa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasné sledovat tu okamžitou, horečnou aktivitu všech manipulátorů, placených za naše oblbnutí, a to jak v "masmédiích", tak v internetových diskuzích, všude tam, kde se tvoří mínění většiny (a jejich přisluhovačů - užitečných idiotů).
      Sobotka šlápl do "exkrementu" a oni jím pěkně za čerstva "pomazávají Zemana ..", aby toho na něm co nejvíc ulpělo!
      Protože, když to nejde proti Zemanovi přímo, tak musí alespoň takto, na principu "není kouře bez ohně".. Vždyť "Zeman je přece hulvát, i když má silnou cukrovku, "dovolí si motat se a vypadat zničeně.." , Bohouškovi nezabrání ve vypití "hořkého kalichu, který si sám na sebe připravil, chystá se porušovat Ústavu, peče s Babišem, atd., atd. Proto by byla chyba ho podruhé volit a možná, že by jsme ho také měli zkrouhnout, jako v Brazílii. Zvlášt, když nás jeho chyby připraví o ráj na zemi s bruselskými "soudruhy", pod vedením amíků, za hromadného sbratřování s imigranty, atd., atd., ...
      Tato diskuze je podobných "prohlášení" plná.

      Je mi líto pane Hrabico, že Vám Váš věk brání vidět pod povrch věcí, které kritizujete.
      To si opravdu myslíte, že naší společnosti by prospělo, kdyby president pomohl zakrýt, že máme premiéra, co "káže o morálce a sám ji nemá .."?!!
      Pavel p

      Vymazat
    2. Ještě pro A z 13:15h :
      Vy nejste "typický troll Jířa", Vy jste "nově proškolený" troll Jířa.
      Pavel p

      Vymazat
    3. Zeman se zachoval velmi pohotově, je vidět, že mu to myslí. Výtky ohledně "noblesnosti" --- cha, jděte na panství Downtown. To je něco, když český politik řekne veřejně, co si myslí a dá na frak blbečkovi a zrádci v jedné osobě.

      Vymazat
    4. PRESIDENT DEMISI PRIJAL

      Vymazat
  26. To, že je Sobotka tak jako tak na své konečné, mně včera potvrdilo prohlášení podvodníka Kalouska, že jeho strana TOP09 bude podporovat Sobotkovy kroky. Tak to tu ještě nebylo. Ale je jasno, je vymalováno. Sobotko, go out !

    OdpovědětVymazat
  27. Všem diskutujícím.
    je mi z toho co tady čtu tak nějak smutno.Česká společnost je rozdělena na naprosto nesmiřitelné tábory, které jsou odhodlány si navzájem škodit až do konce.Co chcete potom po politických stranách ? Co po presidentovi ? Slyším a čtu jak bylo to veselé když "kumštýři" ukradli prapor z hradu a pověsili tam trenýrky,brali jste to jako povedenou taškařici, žádné vyslovení ústy státnímu symbolu, nyní se dožadujete úcty k ústavě od presidenta, je to stejná legrace jako ty trenýrky.Souhlasím, že poslední "vystoupení" Zemana se mu nepovedlo, dal průchod emocím před rozvážností, za to zaplatí nemalou cenu politickým stranám.Všichni se nyní proti němu sešikovali a věřte nemá moc šanci odolat. Když se na kohokoliv správná parta domluví, nemá smysl s nimi bojovat, protože boj je předem prohraný.Divím se Babišovi, asi bude dobrý manažer svého podniku, ale není dobrý psycholog, člověk v jeho postavení, bohatý a zásobený správnými informace celé té kampani jen pasivně přihlíží a tváří se zmateně.Chce se říci, že se chová zbaběle a místo aby šel do protiútoku tváří se jako obětní beránek.Je tak Babiš neschopný ? Pokud ano, nemá tam na tom postu co dělat. Česká politická scéna je zajímavá tím, že politicí ve svých stranách rádi organizují puče. ODS, ODA, Lidovci, Věci Veřejné, Socani a už nám jen chybí ANO, nedal bych ruku do ohně za členy hnutí ANO, že na sto procent podrží Babiše, v rozhodný okamžit se rozdělí na dvě různě velké části a jedna z nich jako nová strana pojede s těmi starými matadory dále.Mnoho voličů pžemýšlí nad posledními Zemanovými kroky a uvažují, je to ten správný stratég co nás má vést dále ? Nechal se doslova rozhodit politickým usmrkánkem, který má za sebou partu všehoschopných. Ti slušní socani už odešli už nejsou ve straně. Babo raď, neporadí protože sama neví ? A tak nás čeká opravdu nelehké období dvojích voleb, kde se rozhodne o tom, zda se posuneme někam dále, nebo zda si stávající mafiáni upevní pozici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že nejsme monarchie, ani země s prezidentským systémem, tak je diskuse kolem prezidenta odváděním pozornosti od podstaty problému. Jsme (prý) parlamentní republika, kde výkonnou moc má ve svých rukách koaliční vláda, kterou (prý)kormidluje premiér. Není zcela jasné, kdo řídí premiéra, ale jím kormidlovaná ČR (ale i ČSSD) už dávno najela na ledovec. Sobotka je totiž kormidelníkem Titanicu.

      Vymazat
    2. 14:06

      Je Vám sice smutno, ale až na slušnou formu se od většiny diskutujících nelišíte. V čem? V tom, že vyjadřujete své sympatie a antipatie podle toho, jak se Vám pozdává nebo nepozdává vystupování aktérů na scéně.

      To podstatné ovšem, totiž otázka, jakými principy by se politika měla řídit a čeho se vyvarovat (štítit), pomíjíte. Děláte si o Babiše starosti? To je vážně moc dojemné!

      Možná v ČSSD pár slušných zůstalo? A možná je poslední kroky toho "usmrkánka", jak mu říkáte, povzbudí?

      Jednu velmi podstatnou věc ale Sobotka bohužel neudělal (a neudělá?): neodsoudil Karla Březinu, který je pro pravdivost Vašich slova o "všehoschopných" momentálně tím nejpřesvědčivějším dokladem.

      Sobotkovi chybí formát Jiřího Paroubka. Alespoň se ale dokáže postavit Zemanovi. Ještě pár takových ůletů - a Zeman si může začít balit kufry. Protože Češi tak "blbí", jak to tu o nich mnozí (např. pan Majevský či "Honolulu") do omrzení opakují, možná nejsou.

      Vymazat
    3. P.S.
      Škoda, kterou si mlčením k Březinovi a podobným ČSSD způsobuje, je ještě zřetelnější, jakmile si vzpomeneme, jak ochotně se vedoucí funkcionáři strany svého času odtáhli od Davida Ratha. Že by to bylo tím, že ten pro stranu neobstaral dost kmotrů?

      Vymazat
    4. Pane Kopecký je mi smutno i z vás, dle čeho bych měl soudit když ne podle toho jak aktéři vystupují? Starost o Babiše nemám, má dost peněz na to aby si i bez politiky žil lépe než většina z nás.Je jsem uvažoval nad Babišem proč koná jak koná, není to normální. Zeman se zachoval emotivně, Sobotka se zachoval jako malý kluk, to, že oceňujete jeho odvahu postavit se Zemanovi ještě neznamená, že je formát, dle mého ani nepostupuje podle svého ale na základě rad svých "poradců", nakonec proč by odsuzoval nějakého Březinu, je to malá ryba na kterou se lehce zapomene. Váš obdiv Jiřímu Paroubkovi je za co ? Najděte si informace, které jsou z veřejných zdrojů jak a v čem ten Jirka podniká, možná že Váš obdiv se rozplyne. Víte pane Kopecký nejsmutněji mi však je s těch diskutujících, kteří se řídí metodou kulového blesku patřičně opepřeného vulgárností a nenávistí jeden proti druhému. Připomíná mi to 5o té léta v Rudém Právu a Dikobrazu s "krvavým psem Titem" a následně pak léta 67-68, kdy jsem měl opravdu někdy strach že budeme bojovat proti sobě se zbraní v ruce.
      S úctou Mirek

      Vymazat
    5. Pane Kopecký,předhazujete mi slova,že Češi
      jsou hloupí.Já si za tím stojím.Chytrý si
      totiž dává pozor,jak se chová a co dělá
      ten,kterého zvolil.Češi jsou stádo,které
      je schopno zvolit po patřičné kampani za
      prezidenta státu třeba Posselta,kterého
      tak zviditelňuje fašistka Smetana.Stačí
      pár koblih a stádo volí dle toho.Mne to
      mrzí a proto stále tvrdím,že Češi jsou
      hloupí.Nebo považujete za chytré úvahy,
      že si politici nahrabou a pak už nebudou
      krást,jak se někdo vyjádřil?Důvodem pro
      mé tvrzení jsou stále stejné výsledky
      našich voleb,kde vyhrávají stále stejní
      lidé.Přesto Vám děkuji,že jste se nesnížil
      k nadávkám či urážkám vůči mé osobě,přesto
      že se mnou nesouhlasíte.
      Petr Majevský

      Vymazat
    6. 14:06 v cesku nejsou volici, jen nevolnici

      Vymazat
  28. 14:05 na konečně není jenom Sobotka, ale celá ČSSD (spíše všechni jejich kápové). Tato strana se spolupodílela na vytváření exekutorské mafie , kde za jednu nezaplacenou jízdenku v MHD zaplatíte po několika letech pár desítek tisíc za legální odměnu exekutorovi. Vedení ČSSD mělo zaplatit Altnerovi snad necelých dvacet miliónů za získání Lidového domu. Platit se jim nechtělo a dnes je z toho od soudu asi 300 miliónů i s úroky. A ČSSD neplatí ? Jakým právem ? Ať si dnes sama ČSSD vychutná, jak je obyčejným lidem po standardní exekuci. Je to zasloužený trest, nejenom za exekuce v ČR, ale třeba i za církevní restituce. ČSSD je levicová jenom podle názvu a jenom před volbama. Vzpomeňte si, co všechno nasliboval Bohuslav jenom letos, aby si zvýšil preference (i když na to prachy nejsou a nebudou) ! Bohuslav je nemohoucí slibotechna a celé vedení ČSSD i ním asi řídí ze zákulisí proradný Kalousek.

    OdpovědětVymazat
  29. to 14:17
    Máte pravdu socany by si měli nyní vychutnat exekutoři, nikomu nic nepřeji zlého ale jim za to pohrdání právem, jim to přeji.

    OdpovědětVymazat
  30. Nestačím se divit jakou ostudou prezidenta je falešně zaplavován mediální prostor. Ceremoniál k předání demise byl připraven na základě jasných sdělení premiéra. To, že prezident nebyl připraven na zmatené pobíhání premiéra, ne jeho kvokání kokokodák, já tu demisi nepřišel dát, že tudíž nějak reagoval a nepřetáhl premiéra holí a nevyhodil jej se slovy, tak tedy nevím, co tu vlastně pohledáváš, lze považovat za úsměvnou ohleduplnost prezidenta v přímém přenosu a ostudu premiéra. A média jak v pominutí mysli, z toho zase vyrábí ostudu prezidenta. Nikdo normální z těch, kdo shlédli premiérem předem zřetelně avizovaný akt předávání demise, nemůže přijmout vehementní manipulace médií o tom, že ostuda premiéra je ostudou prezidenta. S takovou se nemohou divit, že ty lži a manipulace našich médií, nemají a nebudou mít žádný úspěch u normálně myslících lidí. Brzo bude nezbytné nahradit přímé přenosy patřičně upravenými záznamy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrad velice dobře věděl s čím tam Sobotka jde. A vaše lhaní a vymýšlení si jakýchsi příběhů je podobné jako vaše lhaní o Zemanově "viróze".
      Ani netušíte jak se vy sami, neumělou snahou popírat zcela zřejmé věci, ztrapňujete.

      Vymazat
    2. Máte pravdu. Tyto idiotské informace, jako kdyby připravovali žáci blbšulky. Kdo z tohoto "SHOW" vychází jako dokonalý pitomec a posera je snad opravdu každému myslícímu člověku jasné. Věřím, že kdyby si Kalousek zlomil třeba hnátu, tak za to může určitě Zeman.

      Vymazat
    3. Pro A z 14:45h platí, co jsem napsal v 15:10h, včetně mé poznámky níže.
      Pavel p

      Vymazat
    4. 14:45 Co hrad velice dobře věděl nebo nevěděl je tvrzení jak věštění z křišťálové koule. O jakém lhaní to tu melete? A o ztrapňování raději pomlčte, když lžete i o tom, co jsme shlédli a viděli v přímém přenosu. Úplně za všeho se mohou socdemáci vylhávat mezi sebou ale ne před svými voliči, dnes již jen bývalými.

      Vymazat
    5. 14:45 jen tak na okraj. Jak dalece si můžete být jist ve věci Zemanovy virózy? Rád se ve svých pochybnostech nechám přesvědčit. Stejně tak s tím Zemanem jako alkoholikem ...

      Vymazat
    6. 14:45 zastavas se Sobotky, vycpi se, moc vas neni, rarito

      Vymazat
    7. Proč nedoloží Úřad vlády, kdy informoval Hrad o změně účelu návštěvy prémiéra ???

      Vymazat
  31. Vážený pane Hrabica. Nevím jakou jste morální autoritou, že můžete posuzovat co je ještě noblesní a co již ne. Ani já jsem nebyl nadšen z výstupu na hradě, ale byl jste zřejmě vychován v duchu bible, tedy udeří-li tě někdo v tvář, nastav druhou. Omyl doba se pohnula a dnes víc než dříve platí : "Na hrubý pytel, hrubá záplata". Zemana volit nemusíte, ale pak budete mít na hradě loutku jak poleno, ale důstojnou a noblesní. Asi tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman muze nastavovat svoji tvar ale nesmi nastavovat verejnou tvar

      Vymazat
  32. "Kopecky", 14:24,
    ty pseudomine, proc do toho zatahujes me, kdyz jsem se k tomu nikdy nevyjadril ? ? Ja to jen sleduji a bavim se skvele.
    Pan Babis se o tobe vyjadril negativne a zminil se i o dalsich osobach. Rikal ze jsi na strane Sobotky.
    Ta tva parta, ta ma rada vsechny Sobotky.

    Sobotka je pro me komornik destruktivni Merkerove, ktery vynasi jeji nocniky.
    Ty mas rad Globalisty. (Podle Konstituce mas na to pravo, podle zajmu Caske zeme - nemas.)

    Presidentu Zemanovi fandim ! On je vlastenec a je daleko chytrejsi nez ty.
    A nadavani Cechum ? ? Oni nadavaji me a ja nadavam jim !
    To je prece prirozene.

    Prece po me nechces, abych se choval jako president , kdyz na nebo Neandrtalci hazeji vajicka.
    JA BYCH JE s radosti HAZEL ZPET !

    Premierem bude Babis. Sobotka bude managerem holicstvi a kadernictvi ve Slavkove, coz je nekde za Brnem...
    (A ja budu veselej turista v nejlepsi cukrarne.)
    nick honolulu


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to zasíráš i tady, demente? Vrať se do diskuse tvým Trumpovi.

      Vymazat
    2. Tak to teda já teď a tady dávám Nickovi Honolulu za pravdu 15.13! Je to přesně tak jak píše, ačkoliv zde není, aby sledoval detailně hnusné české reality šou, vystihl to přesně. Kéž byste měl pravdu Nicku. Nic víc bych si nežádal, aby byl konečně v ČR řád, pořádek a kázeň. A všichni političtí zloději za posledních 30 let by se mohli začít zavírat natrvrdo, majetek zrekvírovat a našup by v Čechách mohly jít ceny dolů. Dohonili bychom Německé mzdy a ceny - došlo by na splnění slibu daného nám před dvacetisedmi léty. Ať žije Nick!

      Vymazat
    3. 15:13 zavidis, cesky nevolniku

      Vymazat
  33. Zeman by mel prestat chlastat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 15:08h :
      Asi jste mluvil o sobě.
      Když nevíte, že cukrovkáři nemohou "chlastat"..
      Pavel p

      Vymazat
    2. A TY 15.08 - myslíš si, že to co píšeš na diskuze je projev normálního, slušného člověka? Musíš nad sebou hodně přemýšlet.

      Vymazat
    3. 15:08 a ty dejchat

      Vymazat
  34. President Zeman ma u vas velmi tezke postaveni, protoze vy neuznavate jeho 100 % legalitu - jeho postaveni a nemate k nemu respekt, jako k prvnimu obcanu zeme....

    Vy na neho utocite hure, nez na me a jemu jeho urad zamezuje zautocit zpet...
    To je strasne tezke byt v Cesku presidentem.

    Ted musi resit osobni spor mezi Sobotkou, ktereho navedl Kalousek a Babisem, kteremu nekdo zavidi fabriku na jitrnice.

    Jen se pekne kousejte ! Svet se bavi a smeje.
    A NEBERTE zretel na media u Nemcouru. Ta nejsou svobodna.
    Jejich nazor je bezcenny.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně Nicku. Dobrý postřeh.České zaprodané blbky se chovají vůči svému prezidentovi hůř než ke kusu hadru. Kde je nějaká úcta ke stáří? Kde je vůbec nějaká úcta od těch, kteří dřepí u počítačů, slintají a sprostě nadávají, ačkoliv mají také sedmdesát let a měli už by hrát člověče nezlob se a ne slintat do politiky? To jsou dobré příklady pro naši mládež. Pak se nedivte, až vás mladí hulváti budou okopávat, budou se vám pošklebovat, a až se dostanou k moci, seberou vám důchod. Co s tím uděláte? Ještě se budete modlit k Zemanovi. Pravdu řekl kníže Schw. že dokud Čech má co žrát, bude nadávat, žvanit, a tlachat - Češi musí mít hlad a bídu, aby dali pokoj a naučili se pokoře. Sprosté nadávání prezidentovi a ministrovi financí, zatímco skandální chování vyšlo od premiéra, jsou to skutečně zloději, viz Zimola a jejich milionové platy manažerům nemocnice, viz teď Březina, viz řada lumpů a sám Sobotka s OKD, a dál Kalousek - zločinec, ale jemu smečka nenadává, a největší lump, který prodal naši českou vodu cizincům ( umí si to vůbec někdo představit? ale Babiš to nebyl) a dobrý. Proti tomu smečka nic nemá - a tady budou vřeštět, a hned pouští psy k účasti na honu na prezidenta. Teď vidím, že Češi je ještě hnusnější havěť než se obecně míní - a hlavně pak ta stará generace. Ta je úplně zkažená.

      Vymazat
    2. Cesi jsou nevolnici

      Vymazat
  35. 15:08... Pijeme proto abychom se povznesli. My nepijeme proto, abychom upadli.

    V pripade, ze president Zeman pije, tak je to z deprese - kdykoliv se podiva z okna na Prahu.

    Ulice jsou plne chameleonu, politickych prostitutu, moralni akrobatu, zlodeju, ambicioznich nemehel a turistu z Ameriky, kteri neznaji slovo cesky a nevi, kde se octli.
    ---------------------------------------------------------

    15:13... Musis o to pozadat pekne ! Pan Dvorak jasne rekl, ze nebude tolerovat vulgaritu. V kostele a na NR je zakazano prdet ty smradochu.
    A potom se Kopecky pohorsuje, ze nadavam Cechum a kdyz oni nadavaji me, tak to nevidi.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spis se divim se se cesi nuechlastali nebo si to nehodili

      Vymazat
  36. Občas při pohledu na realitu se zapomíná, že jsme národem Jana Husa, Jana Žižky, Jan Amose Komenského, ale také Jaroslava Haška.
    Říká se - a platí to především pro státy s demokratickými mechanismy, svobodnými volbami -, že každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.
    Která politická strana v ČR má vedení, jež nevyvolává přinejlepším jen intelektuální a morální otazníky a v horším případě jsou to loutky a grázlové? Každý občan může volit, může být společensky činný, když už ne v politické straně, tak v občanské iniciativě. Česká politická reprezentace je zrcadlem českého národa a širšího volebního systému v ČR (od výběru kandidátů v politických stranách po hlasovací systémy PS a Senátu).
    Havel, Klaus, Zeman, Dlouhý, Lux, Ruml, Benda, Kalvoda, Sládek, Kalousek, Gross, Tlustý, Rath, Špidla, Paroubek, Bém, Nečas, Sralbotka, Zadolárek, Bursík, Bárta, Březina, Laudát, Langšádlová, Filip, Vostrá, Dolejš, ....
    Vyskládali bychom celou abecedu několikrát z vykutálenců, hlupáků, loutek, kariéristů, dogmatiků, grázlů a dalších žalostných zástupců občanů ČR, A přidat k tomu kožené, krejčíře, mrázky, rittigy, bakaly, pitry, babiše, janoušky, mrencové, romany, dvořáky, schapiry apod. vznikl by nám politicko-lobistický slovník temnoty a bídy českého národa, jeho loutek a loutkařů.
    Scéna, která byla odehrána na Pražském hradě sice může u mnohých účastníků a pozorovatelů budit (škodolibou) radost a uspokojení, u dalších zase znechucení a odpor, ale je to v konečném důsledku obraz trapnosti naší současnosti. Naší politické reprezentace, ale i voličstva, české společnosti. Nenapraví to stupňování vzájemné nesnášenlivosti, pokračování schválností a urážek, další politická polarizace, prohlubování názorových zákopů. Rozpolcenost společnosti běžným občanům nepomůže, vydělají na tom úplně jiní, ti, jimž o štěstí ostatních lidí vůbec nejde a naopak je potřebují jen jako zdroje svého blahobytu a uspokojení.
    Růst vnitřního společenského napětí ukončí až nějaká katarze - žel, často je to nějaká (nad)národní tragédie.
    Drobnou katarzí je i hradní nedemisní scéna emotivně obnažující českou bídu ducha, včetně limitů Miloše Zemana, pro nemálo voličů jen menšího zla tuzemského politického bahna. Pokud si ji M. Zeman sebekriticky nerozebere (jeho tým na to sotva má) a zopákne ji třeba vůči důstojnějším osobám, např. proti Jiřímu Drahošovi, jehož zákulisní kruhy vyslali do boje jako nového Jana Švejnara, tak se z menšího zla stane zlem větším, tj. nevolitelným.
    Kvalita budoucího vývoje českého národa a občanské společnosti v ČR závisí na tom, zda a jak ovládne Miloš Zeman své emoce, vášně a životní křivdy. Inteligence má zatím ještě dost, aby mohl opět prezidentovat, avšak nechá-li se unést k dalším podobným kouskům, nebo kouskům, které by tak mohly být dezinterpretovány, tak si pobyt na Hradě sám ukrátí. Neznamená to, že se ze Zemana má stát suchar, ale jeho bonmoty a vtípky by neměly být jízlivé, ponižující, nýbrž laskavé, neutrální, nebo dokonce sebekritické. Skutečný státník nedokazuje svoji velikost zašlapáváním oponentů do suterénu a sklepení, kde je nikdo nevidí, ale rozdílem mezi mrakodrapem a bungalovem. Navíc to má jednu výhodu pro společnost. Když mrakodrap osiří, nemusí se začínat v politické zemljance.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:40 Pochybuji o tom, že "kvalita budoucího vývoje českého národa a občanské společnosti v ČR závisí na tom, zda a jak ovládne Miloš Zeman své emoce, vášně a životní křivdy". Český národ byl před Milošem Zemanem, ale bude i poté, až přestane být M.Z., dříve či později, prezidentem České republiky.

      Miloš Zeman opakovaně prokázal, že mu vždy šlo a jde o blaho českého národa a vaše výhrady k němu jsou v tomto případě nepřípadné, až urážející.
      L.S.

      Vymazat
    2. to KR

      Jenomže Zeman se nechce nijak sebeovládat a nenechává se nijak "unášet". On se v konfliktech, vášních, emocích,... přímo vyžívá a záměrně a plánovitě je vyhledává a vyvolává.

      Za podpory jeho zcela nekritických roztleskávačů, kteří by Zemana mohutně oslavovali i kdyby se na Pražském hradě v přímém přenosu vykadil na zem. Jak je názorně vidět zde v diskusi. Jenomže těchto roztleskávačů není 55% obyvatel republiky kteří ho minule volili, ale tak maximálně 10%. A to ke znovuzvolení stačit nebude.

      Vymazat
    3. 17:29 Bláboly ...

      Vymazat
    4. On ten blábola v 17:29 se může klidně stavět na řasy a odstrkovat ušima, na jeho dementní projevy stejně nikdo nedá.

      Vymazat
    5. 17:32 Jasně. Přesně ně o vás jsem psal ve 2. odstavci.

      Vymazat
    6. Pro L. S.
      Nezpochybňuji bytí českého národa, píši o kvalitě tohoto bytí.
      Miloš Zeman opakovaně prokázal, že blaho českého národa mu není prioritou. Stačí vzpomenout na privatizaci bank, na systém pobídek pro zahraniční investory, na vstup ČR do NATO, na jeho návrh na většinový volební systém, na jeho postoj k zákonu o celostátním referendu.
      Místo zefektivnění vlastnických práv státu v bankách a výkonu bankovního dohledu je na náklady státu oddlužil a levně prodal, takže čeští střadatelé a firmy se pro zahraniční kapitál stali vydatně stříhanými ovcemi a zlatým dolem sanujícím finanční extempore zahraničních bank.
      Pokud by tuzemské firmy dostaly obdobná zvýhodnění jako zahraniční investoři, tak by ve svých oborech vesele expandovaly a na rozdíl od zahraničních by více zisku danily v tuzemsku.
      Vstupem do NATO, navíc bez referenda, je ČR přímo zatažena do vazalského systému zájmů USA, případně VB, F a SRN, resp. jejich nadnárodních korporací.
      Jeho a Klausův záměr zavést většinový volební systém i pro sněmovnu, resp. zdeformovat poměrný tak, že vyzní jako věšinový, by připravil obrovské množství lidí o možnost jejich bližšího, autentičtějšího politického zastoupení.
      Nakolik M. Zeman využil svého postavení k prosazování (efektivního) zákona o celostátním referendu?
      Česká občanská společnost potřebuje objektivní pohledy na skutečnost, na sebe a své reprezentanty. Zaslepené opěvování, zamlčování faktů povede jen k opakování minulých chyb a omylů. Pokud osvícený panovník nepracuje na systému, který jeho opatření a snahy dlouhodobě zapracuje do politického systému země a ducha společnosti, tak jeho dílo vesměs už po pár měsících padá do prachu, neboť nový panovník, noví politici nejsou nijak rámováni zavedenou strukturou, vazbami a procesy a přetočí politiku kamkoli. Jestliže chce Miloš Zeman po sobě nechat v českém národě nějakou brázdu a ne pouze mihnutí komety, tak musí pracovat na systémovějších proměnách politického systému státu, na povznesení ducha národa a nespokojovat se s osobní exhibicí, jakkoli intelektuálně vytříbenou a aktuálně politicky působivou.
      To, že je M. Zeman spíše solitér, než týmový hráč, dosvědčuje jeho angažmá v ČSSD a pozice SPO. Pokud by byl Zeman tak vnímán národem, jak byste se i přál (viz Váš druhý odstavec), tak by za ním stálo organizované široké hnutí, jež by bylo zárukou pokračování jeho linie i po jeho politickém konci. To není a dav jeho voličů se po jeho odchodu do politické penze rozlije na různé strany, ale žádnou jeho vizi dále neponese a jediné, co je bude spojovat, budou vzpomínky na minulost.
      KR

      Vymazat
    7. 17.41 Zřejmě toho o lidech moc nevíte a tak píšete nesmysly. Ne každý z diskutujících, který s vámi nesouhlasí, musí být "nekritický roztleskávač Zemana".

      Vymazat
    8. KR 17:58 Zřejmě si zcela nerozumíme ...
      Miloš Zeman není žádný "Bůh", ale obyčejný smrtelný člověk, který se několikrát mýlil. V jednání, i v lidech. Stejně se mýlil T.G.M. a mýlí se zřejmě kdokoliv z nás.

      Řada z věcí, které mu vytýkáte, je diskutabilní a nelze říci, že je zavinil pouze on sám. Nebyla-li vůle ostatních, těžko mohl sám řadu věcí, o kterých uvažoval, prosadit. I v době, kdy byl premiérem, také mnohým, i ve vlastní straně, vadil. Podobně jako nyní ...

      S tím "organizovaný širokým hnutím" bych byl opatrný. Tvrdí se, že T.G.M se opíral především o legionáře, Sokoly a intelektuály. Po jeho smrti se vše, s prominutím, "rozsypalo jak krabička sirek". Přišla 2.republika ...
      L.S.

      Vymazat
    9. 17:08 o blaho a budoucnost národa šlo i Hitlerovi. Je otázkou všech těch posuzovatelů, co považují za blaho, potom jejich schopnosti posoudit, které cesty k dosažení takového stavu reálně vedou. To by ovšem museli všichni mít stejné a stejně hodnotné informace, stejnou inteligenci a morálku. Takový stav neexistuje a nikdy existovat nebude. Pak možná zjistíte, že svého času komunisty prosazený systém nebyl až tak špatně promyšlen. Jiná věc je, jak mohl být a byl, zejména na rozvojově opožděném východu, realizován.

      Vymazat
    10. Pro L. S.
      Naprostý souhlas, že M. Zeman, stejně jako kdokoli jiný, je normální smrtelník se svými silnými a slabými stránkami, s chybami a omyly. Je ovšem velmi inteligentní, takže by si mohl uvědomovat, co jsou jeho slabiny a tudíž, že by měl své rozporné vášně obezřetně užívat, aby si zbytečně neodháněl příznivce. Nejde o podbízení, jde o kultivovanější průchod emocí, vtipů, bonmotů. Zeman cílí svá sdělení adresátům, aby v nich zanechal nějaký dopad. Nesmyslné, hloupé je však vysílat sdělení, která urážejí a činí z adresáta protivníka, místo toho, aby v něm odstartovala proces rozmýšlení nad věcí a přivedla ho na cestu sympatizanta.
      Ohledně vyše uvedených případů by mne zajímalo, kdo v tom je namočen více než on jako někdejší premiér a předseda ČSSD se zdaleka vyšší neformální autoritou ve straně a společnosti než kdokoli jiný z ČSSD, resp. on jako dnešní prezident. Ventiloval někde otázku zástupců veřejné správy ve firmách? Dodnes není vyřešena a je to jeden z nástrojů korupce zastupitelů a úředníků (20 let po Zemanově akci Čisté ruce...) a nástroje neefektivity daných firem. Výjimečné startovní podmínky pro zahraniční firmy vers. klopotné hromadění kapitálu tuzemci jde opět za ním. On byl motorem invetičních pobídek. Otevření českého nebe pro bombardování Srbska právě on prosadil velmi drsně. Kdo mu brání v medializaci tématu celostátního referenda a seriozního znění zákona o něm?
      Případ TGM mne napadl už předtím, ale nechtěl jsem s ním dráždit. TGM neměl nikdy takovou politickou stranu (a tím pádem parlamentní sílu), aby prosadil strukturální změny v politickém systému 1. ČSR, avšak alespoň masarykovské myšlenky žijí dál. Zeman takovou stranu měl a žádné myšlenky po něm, jak to alespoň zatím vypadá, nezůstanou. Jen bonmoty.
      Neomlouvejme Miloše Zemana. Má na víc. To, že je někdo jeho volič, ho nezbavuje práva na kritiku Zemana, nýbrž naopak, měla by to být kritika kvalitativně vyšší, náročnější, pravdivá, fundovaná, objektivní, která nechce voleného zničit, ale zlepšit.
      Zeman je poslední z velkých mužů listopadu a jeho autorita ve společnosti je srovnatelná s autoritou V. Havla a V. Klause, nikdo z jiných politiků takovou nemá. Ti první dva své renomé prohospodařili, tak by se měl M. Zeman snažit, aby nedopadl stejně a využil svých možností ku prospěchu tohoto státu a jeho obyvatel. Mějme na něj vyšší nároky, je to naše zodpovědnost vůči sobě a dalším občanům.
      KR

      Vymazat
    11. Typická ukázka -české nuly se zajištěným důchodem denně dřepící u počítačů, mají tu drzost psát co český prezident -hlava státu -smí nebo nesmí. Media mohou lhát a být sprostá, poslanci mohou být sprostí a navzájem si nadávají, všichni smí být sprostí, ale prezident uprostřed této ubohé stoky musí zachovávat dekorum - jaké dekorum proboha? Myslíte, že prezident neví o všech těch hnusných diskuzích na novinkách, zde a jinde? Že prezident neví, jak sprostě mu smečka pitomců nadává, jaká jména mu dávají, a media k tomu mlčí a nejen že mlčí, oni to rozpoutávají! Myslíte, že prezident neví, že k článkům, o cikánech nebo teplouších jsou diskuze blokované, aby havěť nemohla nadávat, ale prezidentovi se smí? Ani k poslednímu Gejzovi byste si nesměli dovolit to, co k prezidentovi -k hlavě státu - nepřipadá vám to strašné? Nesmírně ostudné? Jak to, že češi nebrání svého prezidenta, kterého zvolili, naopak mu sprostě nadávají? Pamatujte si, že už za tohle přijde hrozný trest na celou zem - abyste pak věděli proč, až to přijde. Nezasloužíte si vůbec žádné ohledy, sami nevíte co to je.

      Vymazat
    12. 19:59 proč se pořád "sereš" do důchodců. To mám v 71 letech sedět na zápraží a točit rukama mlýnek. Nevím kolik je Ti let, ale říkám táhni už do "prdele" Omlouvám se za ty sprosté výrazy, ale s blbem se nedá mluvit slušně. Jinak za sebe jednání Zemana schvaluji a o Sobotkovi si myslím jen to, že youfalí lidé dělají zoufalé věci, V.J.Horák

      Vymazat
    13. 16:40 hodne prazdnej kecu, tebe tak bude Zeman poslouchat

      Vymazat
    14. 17:59 pojd se vsadit o milion, sracko zbabela?

      Vymazat
    15. Anonymní 7.května 2017 2:57

      Co to musí být za magora, který tu tři hodiny po půlnoci píše své stupidní štěky?
      Co motivuje takovou kreaturu?
      Peníze přece za to nikdo platit nemůže?

      Vymazat
    16. Když jsem viděl Zemana s hůlkou, vybavila se mi scéna z Pelíšků. Marně a se smutkem v duši jsem čekal kdy toho přizdisráče řachne po palici aby se mu konečně rozsvítilo. Škoda, velká škoda mohlo dojít k Sobotkovu osvícení ve zlomku vteřiny.

      Vymazat
    17. Pan Straka (*pohlaví: "jiné") má zajímavé představy o politické kultuře... Třeba najde spolubojovníky?

      Vymazat
  37. Nekdy se u vas projevuji politicke habadury, jako za Weimarske republiky, coz je pro cizince estrada, ale pro mnoho lidi u vas neprijemna vec.

    V roce 1998 jste dali nelegalne zavrit do vezeni MIROSLAVA SLADKA a tim ho nelegalne pripravili o urad presidenta - ktery mel prakticky vyhrany.
    Tomu se rika assassination a znasilneni vule naroda !

    V roce 2003 bylo jasne, ze presidentem bude Zeman a vy ve vlastni strane jste ho smrdute zradili a poslali k rybniku na vesnici.

    Proc se vam, vy necestni smelinari s vlivem, president nepomsti, je pro me ZAHADA.

    Ja byt presidentem, tak vas drzim v Daliborce pod zamkem a budu vas mucit operou, kterou napsala moje senilni stara teticka na pocest Zapotockeho.
    Tak na vas vy prostituti.

    Ted ma opozice presidenta pruser az do oblak ! Nema jednoho jedineho kandidata, ktereho by mohla postavit proti Zemanovi.

    Vzdyt je to sami prdolizek bez vlastnich nazoru a nebo ritolezec - rektalni alpinista - bud k americkym globalistum, nebo k Merkerove.

    Sladek se vraci a vsude na svete, se lide pridavaji k Trumpove agende, ktera je opozicni tomu, cemu podlezal a klanel se vas Havel.

    Nemate samostatne myslici osobnosti, ale jste velmi zabavni. To jsem zvedav, kdo prvni z vasich politiku dosahne urovne Vlasty Buriana.
    nick honolulu - vas bolehlav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně Nicku - jste chytrý muž a máte přehled. Buďte rád, že jste na Floridě, daleko od této české stoky. Čechy čeká strašný trest - nedovedou si nikoho vážit, nikoho podpořit, mají ministra financí, který zavedl pořádek v placení daní, který dokázal jako jediný za dvacet sedm let! hospodařit s přebytkem, který jako jediný se zřekl platu ministra a nic za svoji práci nebere - a jak se k němu hnusná smečka chová, zatímco prasatům, kterým jde jen o koryta, se pomalu klaní a nadšením chrochtají? Za to, jak nadávají starému panu prezidentovi, čeká nás všechny strašný trest. Tito paskřivci bez jakékoliv pokory, a nejvíc ti, kteří dřepí doma se slušným důchodem a nic nedělají, se ukazují jako sprostá smečka - za to všechno přijde trest a už brzy. Nebudeme mít svého prezidenta, nebudeme mít svého ministra financí, budeme mít jen lotry nad sebou, kteří nám seberou úplně všechno, A kupodivu, teprve potom všichni čeští paskřivci zavřou huby a budou kňučet jak postřelené myši.

      Vymazat
    2. Vemeno copak s enekdo tituluje jmenem "prezdivka"? To svedci o urovni zdejsich 30 % pablbu

      Vymazat
    3. No to tady rikam furt, cesko je komeeeeeedie
      Ale smutna
      Zeman se msti moc malo, uz davno to melo jinak litat
      A lid se msti jeste min, jinak by na kazdem kandelabru visel politik

      Vymazat
    4. 20:56 cesky nevolnice prodavajici i vodu i pudu

      Vymazat
  38. Politika se meni vyvojem a meni casem...
    Proto nejde Zemanovi vycitat vstup do NATA ci EU v dobe, kdy to vypadalo rozume.

    Ted je president velmi proziravy a ma respekt celeho sveta. Snazi se zblizovat narody. Pridal se na stranu presidenta Trumpa, t.zn., ze ma na sve strane kazdeho belocha v USA a kazdeho patriota.
    Samozrejme, ze washingtonska bazina a prazska kavarna ho nemaji radi, ale to je mu ke cti !
    Cesi volte za presidenta Zemana !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně Nicku. Jen pište - ukazuje se, že vy jediný máte úroveň a chování, vy jediný se nepřipojujete ke sprostému nadávání a házení hovny na našeho starého pána prezidenta, asi proto, že jste odtud odešel včas, a nemáte s lacinou, hloupou a bezpáteřní českou sebrankou, která nikdy neví co chce, nic společného. Neboť oni nikdy nevědí co chtějí. Když volili hnutí Ano a Babiše, volili nadšeně právě proto, že on jediný nazýval věci pravými jmény, a jediný dokázal Kalouskovi říci, že je gauner a zloděj, ( kromě Ratha, a Vítka Bárty - s oběma samozřejmě zametli po neskutečně sprostých intrikách). Jim je totiž úplně jedno kolik kdo ukradl, a jak to má s daněmi, dokud s nimi drží basu, všechno je v pořádku, ale nesmí se otočit proti nim. Tady v ČR nikdo nesmí začít vykydávat hnůj a zavádět pořádek a řád - okamžitě s ním zametou. Kubiceho zpráva - hnusná lež a intriky, odstranění policejního prezidenta Lessyho - totéž - kdo s s nimi chce vládnout,musí být stejná svině jako jsou oni. Jinak s ním zametou, což dokazují sedmadvacet let v přímém přenosu, ale občané se chovají pořád jako blbci, blbci, blbci. Tak si zaslouží to, co přijde. Co musí zákonitě přijít. Totiž - situace je úplně, ale naprosto stejná jako byla v květnu roku 1989 - a pak následoval listopad a všechno tohle svinstvo. Jenže teď bude to svinstvo horší o majdan a šibenice.Češi si vždycky tak dlouho koledujou, až si vykoledujou a pak nad rozlitým mlékem řvou, bědujou, a páchají sebevraždy.

      Vymazat
    2. Vlastovko diky za uznani ,a hlavne vzdy nezli ulehas ,trosku mazadla!!

      Vymazat
    3. Anonymní Honolulu 6.května 2017 18:44

      Vstup do NATO vypadal "rozumně" ve chvíli, kdy USA nakládaly do letadel bomby a rakety, včetně ochuzeného uranu, pro Bělehrad a Novi Sad? Ve chvíli, kdy ve Vicenze šly desetitisíce lidí proti tomu protestovat?

      Inu - jak pro koho!
      Záleží zkrátka na tom, co kdo chápe jako "rozumné".

      Vymazat
    4. Jestli myslíš mně, Nicku, tak já nejsem vlaštovka - já jsem špaček. A vždycky jsem proti tobě štval, a měl jsem vztek, že Čechům z Floridy pořád jen nadáváš. Ale teď jsem to teprve pochopil. Češi jsou verbež- dokazují to přesně touhle událostí, ta je zkalibrovala. Hnusnej Sobotka se chová jako tchoř - a už dávno - od aféry Brady - a pořád hůř a hůř a je zodpovědný za pokles preferencí ČSSD - teď tomu nasadil korunu - a český lid dřepící u počítačů nadává prezidentovi a ministrovi financí, sprosté nadávky, lítá jim pěna od huby, připojili se k neskutečně humusoidnímu mediálnímu honu na prezidenta a Babiše jak vzteklá psiska - omezenci u počítačů - strašně mě zklamali, a pokud jim nadáváš, plně si to zaslouží. A nejen to - zaslouží si i to, že nás čeká skutečná pohroma. Ano, budeme mít jiného prezidenta i ministra financí - to budou čumět. Ale jen čumět - a strachy pištět, aby jim nesebrali důchod. I to se může stát a možná stane, a víš co se stane, až seberou cikánům podpory a dávky? To bude mela jakou svět neviděl, taková ta česká mela -horší než majdan. To uvidíme lidové tanečky. Holt -kdo chce kam, pomozme mu tam, Česká svoloč nezná pokoru, tak si ji užijou vrchovatě!

      Vymazat
    5. 21:33 jsi korouhvicka bez cti

      Vymazat
  39. KR 19:11
    Srovnávat T.G.M s Milošem Zemanem není možné. Každý z nich měl nebo má jiné vzdělání, životní zkušenosti, nemluvě o tom, že oba působili nebo působí v jiné době.

    Věc, která je jim zřejmě společná, a kterou nebyl a není ani jeden z nich schopen ovlivnit, je působení v době, která je nestabilní a "náchylná" k podstatným změnám.

    V současnosti už my víme jak se s tím vypořádal T.G.M., u Miloše Zemana se o tom můžeme jen dohadovat. T.G.M. také neměl ve své době jen své příznivce, ale měl řadu sveřepých nepřátel.

    Mít "vyšší nároky" na M.Z. - víme vůbec co chceme ? K tomu nám chybí informace ... Kritizovat ho můžeme, ale rozumně.
    L.S.

    P.S. 2.odstavec vašeho příspěvku je diskutabilní, záleží na úhlu pohledu a faktech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro L. S.
      Tak kdo tedy při hlasování o otevření vzdušného prostoru ČR pro bombardéry NATO nalétávající na Srbsko hrozil ministrům odvoláním? Kdo brání Zemanovi zdůrazňovat význam celostátního referenda? Vždyť návrhů bylo v PSP již asi půldruhé desítky, v posledních dvou letech vzniky asi tři občanské návrhy, funguje Hnutí za přímou demokracii, petice za přijetí takového zákona.
      Pane L. S.,
      můžete tedy předložit fakta k privatizaci českých bank a ke vzniku pravidel o investičních pobídkách pro zahraniční subjekty? Postavil se Zeman za hlasy žádající referendum o vstupu do NATO? Nepište, že je to diskutabilní, že je to na úhlu pohledu, ale vytáhněte fakta. Měl snad M. Zeman slabou pozici v ČSSD? O rizicích s využitím daňových úlev a pak úniku firem se tehdy psalo. Stejně tak se psalo o kritice ze strany domácích firem a jejich organizací, které porovnávaly své podmínky s těmi pro zahraniční investory. Jak dopadly jeho sliby z akce Čisté ruce? Neomlouvejme Zemana, nezakrývejme jeho skutky. Tím jemu a věci nepomůžeme.
      Podobně je to s jeho srovnáním s TGM. Samozřejmě, že každý žil v jiné době, byl osobně jiný a vnější podmínky byly jiné. Při striktním výkladu bychom ale potom nemohli porovnávat ani třeba dva nájezdy po prodloužení v hokeji. Porovnání samozřejmě musí zohlednít mnohé faktory, ale není nemožné. A v případě TGM, M. Zemana či Václava Havla, resp. jejich myšlenkového odkazu, to zatím vyznívá dost jednoznačně pro TGM. V oblasti struktur, vazeb a procesů v politickém systému ČR nikdo z nich nevykročil za hranici standardu a neinicioval nějaký významně nový prvek. U doby TGM by se dalo připsat jako významné plus ustavení ústavního soudu, což byla (spolu s Rakouskem) světová novinka, která se rozšířila do řady států, ale Havel, Klaus a Zeman to nedotáhli ani na již velmi rozšířený standard zákona o celostátním referendu.
      M. Zeman určitě nemůže dělat zázraky, jeho pozice legislativní a výkonná je omezena, ale má dost prostoru na medializaci některých témat (dotáhne třeba inkluzi k tomu, aby se po 1. roce vyhodnotily, porovnaly výsledky?) a formování odborné i veřejné diskuse. Tam má velké rezervy. Daleko více by mohl odvést třeba v osvětlení významu samospráv a v podpoře zapojení občanů do správy věcí veřejných. Co mu brání, aby pořádal společná sezení s hejtmany, primátory, starosty a dával tak obecnému lidu na vědomí, že vládci nesedí jen na Malé Straně, ale že je mají vedle ve městě, či přes ulici a mohou a měli by je tlačit do řešení svých každodenní problémů, kontrolovat, motivovat, inspirovat. Místo toho nechává dav, aby k němu posvátně vzhlížel, že to on zajistí. Nezajistí a tuplem to padne, když ve funkci skončí. Proto, je-li Vám osud tohto národa drahý, mějte na Zemana vyšší nároky, aby se zasadil o strukturální změny, o veřejnou diskusi na tíživá témata, o kvalitativní růst občanské společnosti.
      KR

      Vymazat
    2. NR 21:09
      Něco ze žádaného :

      Souhlas s přelety :
      "Rozhodně není pravda, že byl „souhlas vynucený premiérem“, tím méně „pohrůžkami odvolání“, jak bylo uvedeno .."
      http://www.novarepublika.cz/2014/04/jak-ceska-vlada-jednala-o-bombardovani.html

      Referendum :
      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/201607013432511-zeman-referendum-eu-nato/
      Je známo, že referendum prosazovala jeho vláda již v letech 1998-2002, vždy neúspěšně.

      Akce "Čisté ruce"
      se neuskutečnila vzhledem k opoziční smlouvě vynucené faktem, že vláda M.Z. byla vládou menšinovou.

      Jednání:
      Na svých cestách po ČR se pravidelně setkává a diskutuje s hejtmany, starosty, krajskými, městskými a obecními zastupiteli, vedením firem a jejich zaměstnanci, občany. Účastní se řady konferencí a jiných shromáždění ..

      Nároky je třeba mít nejen na Miloše Zemana, ale i na sebe.
      L.S.

      Vymazat
    3. Pro L. S.
      K hlasování o přeletech - ministři Zemanovi vlády si musejí ujasnit, co tedy budou po letech těm kterým svým posluchačům a čtenářům říkat a psát. Od koho Irena Ryšánková a řada dalších jsme asi tehdy měli informaci o výhružce odvolání? Také jsem si proto s údivem četl zmíněný článek a kladl si otázku, proč ho Ivan David psal.
      Ad referendum, "Čisté ruce" apod. - vláda sice menšinová, takže v zákonodárství poněkud omezena, ale vláda, která má určité pravomoci v oblasti výkonné. Na chytání grázlů, tunelářů, korupčníků, podvodníků, zneužívačů funkcí a dotací ap. nepotřebujete jiné zákony, tam je na taková kvítka dost paragrafů. Musí ale podržet policisty, vyšetřovatele, státní zástupce a soudce a přidusit cizí a své kmotříky a své ziskuchtivé funkcionáře. Nové zákony potřebujete na systémová opatření omezující možnosti korupce, zneužití funkcí atd.
      To, že se Zemanově vládě nepodařilo zákon o referendu protlačit, neznamená, že jako prezident na to už tlačit nemusí. Nynější vláda si to dala do programu - a skutek? Utek.
      Ad setkávání s hejtmany apod. Úmyslně jsem psal o "společných sezeních s hejtmany, prmimátory, starosty", nikoli o setkáních s hejtmany,...., protože právě tuto námitku o setkáních na jeho spanilých jízdách jsem očekával. Něco jiného je totiž setkat se tu s hejtmanem kraje A a onde s hejtmanem kraje B atd. a jiné je uspořádat společné sezení hejtmanů, společné sezení primátorů. Akce prvního typu jsou zcela přirozenou součástí výjezdu prezidenta, premiéra či ministra, mají často zejména jen oficiální charakter a zaznamenají je jen místní média. Společná sezení svolaná prezidentem, tématické konference a společné pracovní konzultace, by byly jiný, pracovní level, než představení obce nad ošatkou s chlebem a solí. Mohly a měly by mít politický výstup a byly by kryty i celostátními médii, viz třeba zasedání Asociace krajů.
      Každý premiér a předseda strany, včetně M. Zemana, je omezen týmem, který reprezentuje, jako prezident však nemusí hledět na názory ministrů, koaličních partnerů, zavěry předsednictva, ÚVV, sjezdů atp.
      Takže ohledně nároků na mne a Zemana nic měnit netřeba.
      P.S.
      A co ta privatizace bank a pravidla pro zástupce státu v orgánech různých firem?
      Zemana si není nutno idealizovat a chránit jej před kritikou občanů. Naopak. Nepochybně je vystaven tlakům různých lobbistů a hajzlů, takže je třeba ho vystavit i tlaku zdola, aby neměl tendenci ustoupit lobbistům na úkor občanů jen proto, že běžní lidé budou s úctivým pohledem a sežmoulanou čapkou v ruce čekat, jaký bonmot zase prohodí, a nedovolí si po něm cosi chtít.
      KR

      Vymazat
    4. Vážený pane KR,
      Již vícekrát jsem v různých diskuzích napsal, jak hodnotím soukromou osobu M.Zemana.
      Stručně " je vinen, jako celá "po-podrazová", tzv. politická representace našeho státu, kromě několika mála jedinců, kteří během prvních několika let prohlédli, o co skutečně jde a odmítli se toho aktivně účastnit ( či dokonce proti tomu aktivně vystupují).
      Jak velká bude jeho míra viny, určí budoucnost a též jeho současné jednání, podle toho, jaké bude vzhledem k našemu (celostátnímu) prospěchu!
      Domnívám se, že na rozdíl od Havla nejde o vědomou vlastizradu (byť u něj silou zatlačovanou do podvědomí - viz. jeho "autorský film"!), ale o vlastizradu z neznalosti, z nevědomosti, které jsme se v jisté míře dopustili my všichni, kteří jsme skočili na lep fikané propagandy, líčící nám "Západ" jako "ráj svobody a prosperity na zemi" a kteří jsme aktivně pomáhali demontovat "starý pořádek" a nastolovat "Nový řád"!
      Problém tedy nespočívá v tom, do jaké míry má soukromá osoba M. Zeman máslo na hlavě, či jaké má povahové vlastnosti, ale v tom, že v současnosti není NIKDO jiný, který by mohl zastávat stejně dobře (natož lépe!) místo něho post presidenta!
      A dále, že "síly" které předstírají, že jsou naše národní a že nejsou pouhými nitkami bruselských a amerických globalistů (masmédii, poslanci a Kalouskem počínaje, Hospodářskou komorou konče) se snaží odstranit ty, kteří jim u nás překážejí - Zemana, Babiše (u kterého zatím víme, že dal do pořádku finance, zbytek se teprve ukáže!) atd.
      Jedná se o jednu z mnoha "barevných revolucí" v "evropských podmínkách" (viz. anti-Orbánovské hnutí, Makedonie, Polsko, Itálie, Francie, atd., atd.)
      V konečném důsledku jde o vyvolání "setrvalého stavu chaosu". Jak v morálce, tak v politice, tak v sociální oblasti, tak v ekonomii!
      (Je to na delší téma, třeba jindy. Jen drobnou poznámku :
      Dnes již nikdo pořádně neví, zda je pravicový nebo levicový, co je to "pravice", co je to "levice", co je "morální", co "nemorální"a co je "normální"!
      Ten, kdo se považuje za "pravicového" prosazuje "levicové" názory a obráceně.)
      Je dobré chtít po presidentovi víc, než dává, ale není možné po něm chtít nemožné.
      Viz. Vaše požadavky o "konferencích hejtmanů a starostů dohromady" a hlavně o prosazení , či popularizování "referenda". Je třeba odhadnout realizační možnosti v rámci reálného času a též v rámci profanace daného tématu.
      Např. prosazovat "referendum, (které jediné, společně s přímou demokracií a odvolatelností politiků - to vše vhodně nastavené, nás ještě může zachránit před katastrofou!) za současného personálního obsazení parlamentu by znamenalo zabít "silnou profanací" tuto naší jedinou naději!
      Ohledně hlasování vlády, zda podpořit průletem bombardování Srbska, se Vám divím, že jste ochoten věřit pí. Ryšánkové (a podobným) a ne přímému (a pravdivému) účastníkovi jednání vlády, panu Davidovi. O pí.Ryšánkové vypovídá již to, že byla v Řídícím výboru Syndikátu novinářů ČR a dál viz : http://virtually.cz/archiv.php?art=5641
      Problém pro nás všechny s vnímáním "presidenta" je ten, že je to historicky mýtický symbol! "Instituce" nadřazená jedinci. Tento význam je již zakomponovaný v rčení " Král je mrtev, ať žije král!"
      A jako takový ho vnímáme a z toho úhlu pohledu projevy jedinců, zastávajících tento symbol, hodnotíme.
      Myslím, že máte-li konstruktivní kritiku, či vhodné nápady pro výkon funkce presidenta, pošlete je přímo na Hrad. Jsem přesvědčen, že se to k presidentovi dostane.
      Jinak nemůžu než souhlasit s panem L.S., začínejme vždy u sebe. A snažme se též "vciťovat" do situace a osoby těch druhých.
      (Např. Kalousek: do jaké míry je gauner, do jaké užitečný idiot, do jaké ho drží někdo pod krkem, do jaké si realizuje své mindráky, jak to, že stále stojí v pozadí všech "komplotů", atd., ..)
      Pavel p

      Vymazat
    5. Pro Pavla p
      Ad hlasování vlády o přeletech bombardérů NATO ještě jednou: Napsal jsem otázku, od koho asi měla I. R. a spolu s ní řada dalších lidí informaci o hlasování. Dále jsem napsal, že ministři si musejí sladit noty, co budou komu vyprávět. Z toho jasně plyne, že informaci o výhružce odvoláním vynesl některý z ministrů, a to nejen I.R. - slyšel jsem to na vlastní uši od dotyčného ministra. Tudíž I. R. ani nikdo z dalších u toho stolu si ji nevycucal z prstu a je zcela nepodstatné, kde je čeho I. R. členkou. I proto jsem také psal o údivu nad článkem I. D., který autor otvírá poznámkou, že jde o reakci na šířící se informaci. Článek I. D. vyšel několik měsíců (již si přesně nepamatuji) po té, kdy ta informace o nátlaku pronikla z kruhu ministrů. Je to už jasné?
      Souhlasím, že M. Zeman je menší zlo, a to výrazně, než ostatní široko daleko.
      Pro prezidentskou kancelář nemůže být problém uspořádat občas nějakou konferenci se zástupci samospráv. Zeman a spol. tu nejsou jen od toho, aby řečnili na náměstích, na Žofíně a v jiných sálech, ale aby také aspoň občas poslouchali nižší reprezentaci veřejné správy, diskutovali s těmito lidmi; mohou to být výživné tématické besedy.
      Zatím politici, a prezidenti obzvláště, sami nebo svým aparátem kolem sebe staví zeď, vyzdvihují se na pódia, takže debata se nevede, jen se kladou otázky a odpovídá bez šance jít diskusí do hloubky a šířky. Pokud má některý z politiků zájem o setrvalejší směřování státu, tak musí vychovat a vzdělat ěirší bázi politiků a občanů, která dané znalosti a myšlenky ponese několik volebních období, proto že jich bude hodně a na různých úrovních, takže nebude vadit, když někdo vypadne.
      Ad zákon o referendu - to, co vylezlo od J. Dientsbiera, byl neskutečný paskvil, který by přímé demokracie v ČR rozhodně nepomohl, protože měl několik oken, která by politici využili k zablokování referenda, nízké účasti, manipulaci předereferendové diskuse a k deformaci či vůbec nerealizaci výsledku. Od Zemana očekávám, že bude téma zákona o celostátním referndu politikům otloukat o hlavu a že bude moderovat seriozní diskusi o problematických bodech referenda, aby zákon prošel a to ve znění, které splní účel posílení občanské společnosti, nikoli obezličky pro pseudodemokratické politiky.
      Práce s funkcionářským aktivem veřejné správy a s občany jsou klíčem, podmínkou k prosazení nějaké státní/národní vize. Předchozí dvojka prezidentů na to stavěna nebyla. První o tom sice žvanil, ale nic moc neudělal, druhý na občanskou společnost několikrát i zaútočil. Zeman komunikovat s lidmi umí, tak pokud chce pro tento stát něco udělat, tak musí makat na nástupci, resp. na vyformování vlivné komunity, která státní ideu a vizi ponese dál. Na takové konání nepotřebuje zákon, vládní usnesení, velké peníze, to může zvládnout se svým hradním týmem a rozpočtem, který má. Žel, jeho tým za moc nestojí, tedy alespoň v tomto státnickém směru.
      KR

      Vymazat
  40. Je hezké , jak pan Kalousek podporuje ČSSD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano -a dojemné. A jak si najednou oba gauneři notují, když jim Babiš předvedl, jak lze hospodařit s přebytkem, i za předpokladu valorizace důchodů, zatímco oba gauneři na pozicích ministrů financí hospodařili se ztrátou, žvatlali o krizi, důchodcům valorizace sebrali, na nic nebyly peníze ( jen jejich platy byly nedotčené) Kalousek s oblibou žvatlal, že to "my jsme si projedli budoucnost" a rozesílal -svině jedna -lidem složenky. To oni předhodili občany jako kořist lichvářům, a nikdy nedokázali uzákonit, co je to lichva, to oni hodili občany do tlamy exekutorům, přičemž svině Kalousek žvanil, že si lidi půjčují peníze na hlouposti a marnivosti, to oni zavinili, že tady začaly bujet kšefty s chudobou, to oni zavinili obrovské nárůsty poplatků za bydlení,a podpořili vznik ubytoven a zavinili příliv obrovského množství cikánů. To všechno - ten všechen bordel co tady je, zavinili oni. Obdivuji se Andrejovi, že do takového bordelu vlezl, a kdybych byl dnes ministrem financí já, okamžitě bych z vlády odešel, a na ně na všechny bych podal trestní oznámení za zneužití pravomocí veřejných činitelů a rozkradení státního majetku - jejich imunita by jim byla hovno platná. Divím se, že to dosud neudělal, ale možná, že to udělá. Zkrátka - dopadne to tady velmi špatně. Měli by je všechny zajistit, aby nezdrhli.

      Vymazat
    2. Anonymní6. května 2017 19:51
      Anonymní6. května 2017 20:30
      Kalousek podporuje Sobotku, páč to oba budou chapadla globalistů. Babiš se Zemanem budou zřejmě nějací euroasiaisté. Přesto dnes u Moravce Kalousek pochválil Babiše, že výrazně zadlužil náš stát (nikoliv, že hospodaří s přebytkem, 20:30). Omlouval to tím, že jsou záporné úroky a že je chytré do toho jít. Protože Kalousovy se nedá věřit ani pozdrav, tak nejspíš díky inflaci koruny, zapadneme ještě hlouběji do bažiny zadlužení.
      Babiš není naše spása, on je dalším krokem, k oligarchizaci politiky. Podle mého názoru, by lidé jako on, by měli mít zapovězen vstup do politiky. Podnikatel, který podniká s podporou státních dotací, nemůže být současně politikem, který o tom rozhoduje.
      Každý si může vybrat, zda chce být v politice, nebo podnikat s podporou státu. Obojí je střet zájmů. Navíc to vypadá, že Babiš toho má na triku více, než jenom střet zájmů. P.K.

      Vymazat
  41. nevyskakujte - Bismarck a Marx, když jistě nesprávně ukazovali, že Češi si nezasluhují vládnout sami sobě.
    - povedal to Morchedej Marx a správne zneje - Slovania si nevedia vládnuť ...

    OdpovědětVymazat
  42. Trochu Bismarcka připomenu.Cituji:kdo ovládá
    českou kotlinu,ovládá Evropu.Buďme rádi,že tam
    sídlí Češi,kteří jsou národem nevýbojným a
    nikoho ze svých sousedů neohrožují:konec citátu.
    Nevím,zda prohlásil něco o vládnutí,ale co vím
    je,že toho rádi zneužívají nepřátelé českého
    národa ve snaze zlikvidovat českou státnost a
    následkem toho i český národ porobou cizině.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se to nepotvrdí - český národ se likviduje už 27 let, a zlikviduje se sám. Český parchant nezná pokoru, a koleduje si tak dlouho, až si vykoleduje. Ani k poslednímu Gejzovi by si nesměli dovolit sprosté nadávky, jak nadávají svému vlastnímu prezidentovi, a ministrovi financí ( včetně vás - viz slovačisko) Český národ nemá nepřátel, český lid je každý každému nepřítelem, soudí se skrz úplné kraviny, viz ty přiblblé televizní reality šou ze soudních síní, jimiž jsou programy zahlceny, přičemž je čerpáno z autentických kauz - to bude nekonečné. A až pánbů dopustí a motyka spustí, začne se česká verbež mezi sebou pobíjet naostro, bude přesně kopírovat náš vládní šunt jak se střídá u koryt už 27 let a jen si skáčou po krku jak slintavá psiska, a to tady tvoří zákony, a myslí si to, že to požívá respekt občanů. Plné kriminály a ulice plné zfetovanců dokazují, že takové vlády mafiánů ani nemohou požívat respekt občanů - to nejde. A co ostatní češi proti tomu? Nic. Ten bordel si tady zavinili sami Češi tím, že se nechali zneužít stranickými aparátčíky k ostudnému puči, a klidně přihlíželi výprodeji republiky, protože si každej ten parchant myslel, že se na tom přiživí taky, a zbohatnou. Ti,co nezbohatli, dnes dřepí u počítačů a nadávají. Na všechno. Neví co chtít, a nadávají jak pitomci. Nemají pokoru ani slitování - až dojde k novému puči, protože tahle štvanice na prezidenta o ničem jiném není, bude se proti občanům postupovat také bez pokory a bez slitování, tak, jak zasluhujou.

      Vymazat
    2. A Vy - šlechetný, pokorný, moudrý a slitovný - už jste si vybral, ke které národnosti se chcete hlásit? Podle toho si pak zvolíte i přiléhavé jméno? Zatím se bojíte i podepsat. Vy patrně k té "české verbeží" nepatříte ani náhodou - jak tak koukám na Váš slovník!

      Vymazat
  43. NENAPSAL jsem prispevek 20:52 a neoslovoval jsem pani vlastovku !
    Cechum nadavam POUZE, kdyz oni nadavaji me.

    Nesouhlasim s nazorem, ze president Zeman je stary ! Na statnika ma nejlepsi vek, protoze je vyrovnany !

    Nesouhlasim s nazorem, ze ma cukrovku ! To by vypadal jinak.
    Zbavit se zvyseneho cukru v krvi je otazka 3 mesicu bez prasku. NEJSEM vsak dr. a uverejnovat recepty na zaklade prirody nesmim ! Peripheral neuropathy, (nohy) neni zadna nemoc a jde se toho zbavit, ale trva to dele, nez se zbavit cukru. O ceskych cigaretach, ktere president kouri, nevim vubec nic. Uziva-li nejake prasky, ktere maji chemicky podklad, tak bude mit vedlejsi skodlive ucinky. Verim v kralovnu prirodu. Telo je zazracna masinka a regeneruje se samo , kdyz ma k tomu moznost.

    [(muj cukr je 96, a to mam rad sladkosti - cukrarny, a tlak je
    120/66)] zminuji se o tom, protoze byt zdravy neni zadna veda, ale respekt k prirode.
    Presidentovi fandim - je proti nasilne integraci kultur, ktere nemaji spolu nic spolecneho.
    Cesi volte presidentem Zemana ! Nemate nikoho, kdo je lepsi.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  44. Kopecky, komu je adresovan vas 21:53 ?
    Uvedte cas prispevku, komu ho venujete.
    Jsem ze 4-cennove skupiny, a tam nikdo neni Nostradamus..
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:28

      To už musíš žadonit, aby si s tebou někdo povídal? Dolejzáš, když nikoho nezajímáš? Budeš si muset zase psát odpovědi sám, jak to děláš už dávno.

      Vymysli si zase nějaké "Čechy", co ti nadávají - a pořádně jim to nandej!

      Liu-Šao-Či

      Vymazat
    2. 0:25 hovado, ja sem chodim jen kvuli Honolulu
      Zato ty jsi zbytecny i na diskuzi i na planete

      Vymazat
  45. Pane Honolulu, za dnešek Vás musím pochválit, vše Vámi uváděné má hlavu i patu a jsem rád, že chybí některé zbytečné vulgarity. Máte ode mne podtrženého smajlíka. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  46. O:25...
    Zaujalo me to, tak se ptam ty zlutej lidozroute !
    Kdyz neumis cist cesky a ujde ti to, tak ti nemohu pomoci. Prestan zrat drogy hovado a uvidis ty nadavky sam. Krome toho me nevadi, kdyz je mohu vratit.
    nick honolulu
    -----------------------------------------------------
    22:38
    Pane Horak, moje slusnost je moje chyba v prasecinci !
    Bez vulgarit se v hnusakove nejde obejit.
    Vynasnazim se byt horsi.
    (Je to skaredy rys povahy, ale nakopnout prdel primitiva je pro me radost.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V cesku se da prezit jen za pouziti vulgarit a chlastu

      Vymazat
  47. Nejsem nějakým arbitrem pana presidenta Zemana, ale srovnávat jeho úroveň s blbcem Havlem uráží snad každého trochu myslícího člověka!!!
    Václav

    OdpovědětVymazat
  48. Lidé by konečně měli pochopit, že konflikt do života / i politiky / neoddělitelně patří a měli by se naučit tváří v tvář stanout konfliktu v rodině, na pracovišti / to zejména! / a přestat vyšilovat po "konsensu", stabilitě, totalitě jednomyslných názorů. Ti, co jsou tak rozklepaní z toho, že "politická scéna" je nejednotná, jsou nedospělí. Jen chytrým a odvážným bojem muži i ženy nalézají sami sebe a prosazují, co chtějí. Pokud někdo chce hlavně ten "klid", inu, skončí v kolonii jako pucflek, podržtaška či kostní moučka. To píšu, jsouce ženou, pánové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:06

      Nevím sice, na co konkrétně reagujete ("rozdělená společnost"?), ale je to docela rozumná replika; a to tu není obvyklé.

      Jenom vůbec nechápu, proč - "jsouce ženou" - píšete anonymně. To už si i ženská dneska musí osvojovat zlozvyky a řadí se do davu anonymů?

      Vymazat
    2. Odpovídám vám, pane Kopecký: ano, řadím se do davu anonymů,a vím proč..../ A ještě malá oprava:"jsouc ženou".

      Vymazat
  49. K : 15:06
    No, já ( a asi nejen já !)nejsem rozklepaná, ale naštvaná. Protože sice "jen chytrým a odvážným bojem .. prosazují, co chtějí", ovšem hlavně ku svému prospěchu a pomocí lží a podrazů.

    OdpovědětVymazat
  50. Ať doloží Úřad vlády, že o změně nepodat demisi, ale přijít na konzultaci informoval Hrad. Sobotka to řekl pouze přes média. Stačilo by i sms, kterou odeslal ˇÚřad vlády" a čas přijetí sms Hradem. Hrad oznámil, že první a poslední informaci má o podání demisi vlády, ozměně ne

    OdpovědětVymazat
  51. Pane KR, již jen krátce.
    Souhlasím, že k vytváření osvěty a perspektivní vize našeho dalšího směřování, zatím výrazně chybí vhodní lidé.
    Též proto, že 27 let je zde cíleně likvidována vzdělanost a objektivní informovanost a je tedy těžké brát tam, kde nic není.
    A s masivně stoupající dezinformovaností a stále větším zatajováním objektivních faktů, to bude jen horší a horší..
    Takže chybí ne jen presidentovi, ale hlavně ve školství (kde se přidává ještě pohroma ve formě "inkluze"), stejně tak v kultuře, ale i ve vědě (viz. předseda Akademie věd - kandidující na presidenta, aj.), prostě všude chybí lidé, kteří by pomáhali tuto vizi vytvářet a předávat dál!

    Znova opakuji, všechny Vaše konstruktivní návrhy pošlete presidentovi. Nechcete-li, aby si Vás s nimi spojoval, klidně anonymně.
    K hlasování ministrů:
    Jak pravdomluvný je Váš ministr, od kterého jste to slyšel?
    Proč o tom teda za sebe nenapíše? Či nedá rozhovor?!
    K pí. Ryšánkové.
    Jak morální a pravdomluvní jsou, v "po-podrazové době", členové "Řídícího výboru" Syndikátu novinářů? (Též viz. kritika její činnosti, v mnou shora uveřejněném odkazu.)
    Pěkný den .
    P.S.:Automat mi to nechce zařadit za Vaší odpověď, tak nevím, kde to bude a předem se za případné chybné umístění omlouvám.
    Pavel p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.
      Od kterého ministra tu informaci mám, bych Vám sdělil osobně. Asi byste třeštil zrak. Na jednu stranu jsem to obsahem svých vět zamlžil, na druhou stranu jsem to některými spojkami se snažil naznačit.
      Na druhou stranu, je zřejmé, že výhružka, padla-li, nebyla realizována.
      KR

      Vymazat
    2. Taky dík za ochotu, třeba si to někdy povíme.
      Mějte se.
      Pavel p

      Vymazat