Reklama

.

.

sobota 20. května 2017

Nový americký velvyslanec v ČR: křesťanský fanatik, který opovrhuje ateisty a vyzývá k porážce sekulárních humanistů


Honza Werner
20. 5. 2017      AteistéČR
Líheň amerického náboženského fanatismu je prakticky bezedná, proto jsme mohli jen s hrůzou v očích vyčkávat, jakou libůstku si pro nás Donald Trump připraví a jakým jménem obsadí post amerického velvyslance v České republice. Nakonec se tak stalo neočekávaně brzo: informace o tom, kdo se stane novým velvyslancem, se v médiích objevila již včera. Trump nakonec rozhodl, že po Andrew Schapirovi převezme uvolněný velvyslanecký post dlouholetý poslanec americké Sněmovny reprezentantů, Steve King.


Pojďme se ve stručnosti podívat, jaké názory King zastává.

King je samozřejmě horlivým podporovatelem prezidenta Donalda Trumpa i víceprezidenta Mika Pence. V nedávném videu, které zveřejnil na svém youtube k Národnímu dni modliteb, King uvádí, že Trump i Pence jsou „božími muži“. Že se Trump a Pence dostali do Bílého domu a vykonávají nyní pozice prezidenta a víceprezidenta, je důsledkem toho, že Bůh vyslyšel modlitby a Trumpa do Bílého domu dosadil. „Od 24. ledna 2015 jsem se pilně modlil takřka každý den, a to až do 8. listopadu 2016. Nejen já, ale i mnoho mých kolegů jsme se modlili za to, aby Bůh pozvedl kandidáta, který by obnovil duši Ameriky. A nyní věřím, že Bůh vyslyšel naše modlitby, a nejen, že pozvedl lídra, který již nyní vykonává prezidentskskou funkci a který obnoví duši Ameriky, on pozvedl dokonce dva lídry, Donalda Trumpa a Mika Pence. Včera se v Bílém domě konala večeře, která trvala takřka čtyři hodiny – bylo tam spoustu modliteb a také hodně teologických debat a spirituálna. Musíme vytrvat v modlitbách a modlit se i nadále, ale nejen za prezidenta a víceprezidenta, ale za celý jejich kabinet. Nezapomínejme, Bůh odpovídá na naše modlitby. A já věřím, že pozvednutím Trumpa do prezidentského úřadu Bůh odpověděl konkrétně na mou osobní prosbu“, uvedl 4. května letošního roku nový český velvyslanec Steve King.

Velvyslanec King také zastává názor, že „Bůh ustanovil hranice Spojených států„. Tuto tezi King pronesl v létě 2014 na konferenci o imigraci, které je kritikem. Podle Kinga byly hranice ustanoveny Bohem, a proto nerespektování hranic znamená nerespektování Boží vůle.

Zatímco předchozí záležitosti lze vnímat jako ještě relativně neškodné a roztomilé projevy pohádkářského fanatismu, sranda přestává v momentě, kdy King mluví o „porážce sekulárních humanistů“. Nejlepším způsobem, jak dle Kinga porazit sekulární humanisty, je rozdávat studentům jakési vouchery, které by byly financovány z daňí, a na základě kterých by mohli navštěvovat náboženské školy, „aby se jim dostalo řádného morálního vzdělání“.

Naprosto jedinečný je pak Kingův důkaz toho, že „Amerika je křesťanským národem“. King popisuje hypotetickou situaci, kdy někdo omylem přejede psa svého souseda. Následně se jde z činu vyzpovídat svému sousedovi a činí pokání. Od souseda se mu dostane odpuštění, což vede k vykoupení. A to dokazuje, že Spojené státy jsou křesťanským národem. Ano, k tomu skutečně není třeba cokoliv dodávat. Na Kingův neprůstřelný důkaz se na vlastní oči můžete podívat v přiloženém videu.

Co tu máme dál? V dalším videu King obhajuje tradiční mýtus o tom, že Západní civilizace = křesťanská civilizace. Moderátor mu namítne, že Západní civilizace není bez chyby, že tu však máme postavy typu Hitlera či Stalina. Kingova reakce? Dle Kinga Hitler a Stalin nebyli založeni křesťansky, nýbrž ateisticky a agnosticky, a proto to byli špatní lidé. Pokud je totiž někdo křesťan, nic špatného by nikdy neudělal. To, že Hitler považoval ateismus a sekularismus za vůbec největší nepřítele pro Třetí říši, to pan velvyslanec zřejmě zapomněl zohlednit. „Sekulární školy nebudeme nikdy tolerovat, protože tyto školy nejsou vedeny na základě náboženských instrukcí, a morální příkazy bez náboženského základu jsou posaveny na vzduchu“, uvedl Hitler stran sekularismu. Na adresu ateismu se Hitler vyjádřil v tom smyslu, že jsme se „ujali boje vůči ateistickému hnutí, a to nikoliv pouze v teoretické rovině: potlačili jsme je“. Domnívám se, že v těchto bodech by si pan velvyslanec King mohl s Hitlerem docela notovat.

King se také staví velice ostře proti právům žen na svobodné nakládání se svým vlastním tělem a je horlivým zastáncem proti-potratové legislativy. Staví se také do opozice vůči výzkumu embryonálních kmenových buňek. O Kingově charakteru mnohé vypovídá také aféra republikána Todda Akina. Ten během kampaně v roce 2012 prohlásil, že „těhotenství se občas může objevit jako následek legitimního znásilnění“. King se postavil na Akinovu obhajobu a uvedl, že Akin je „silným křesťanem“.

Snad nikoho už tedy nepřekvapí, že King odmítá i homosexuální svazky a staví se proti právům homosexuálů. Když v roce 2009 Nejvyšší soud USA rozhodl o neplatnosti zákazu stejnopohlavních sňatků ve státě Iowa, odkud King pochází, vzkázal pan velvyslanec soudcům, že by měli rezignovat na své pozice a vyjádřil obavu, aby se z Iowy nestala „Mecca homosexuálních sňatků“.

Do České republiky tak míří reprezentativní vzorek současného amerického náboženského primitivismu.

Pro srovnání: Pane Steve Kingu, vítejte v Praze. Vítejte v České republice

161 komentářů :

  1. Čo je kultúrny marxizmus
    https://www.youtube.com/watch?v=JzkpsHOfHLc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k válečnickým avantýrám USA za posledních dvacet let, po zrušení obranné Varšavské smlouvy to vypadá, že "hranice USA" místo Boha vytýčil vojensko-průmyslový komplex a vládnoucí finanční oligarchie a tvoří ji celý svět! Dnešní náboženští fanatici USA mají mnoho společného s náboženským zanícením Německého fašizmu, vždyť vojáci Wermachtu neměli pro nic za nic na opasku známé : Gott mit uns !! Každý kdo ve 21. století věří na existenci starověkých povídaček o Bohu by měl být pod laskavou péči psychiatrů !!

      Vymazat
    2. Po buzerantovi,po kozomrdech ještě mormóni.... to je ten kultúrní marxismus .......

      Vymazat
    3. Ne, že bych se zastával fašismus či náboženství. Ale argumenty by měly být pravdivé.
      Heslo "Gott mit uns" na opascích vojáků nezavedl Hitler, ty tam byly už od r. 1861. To se týká vojáků Německé říše. Pruští vojáci to měli už od 1947. BUndeswehr zo změnil až 1963. Německá policie až 1972.

      Vymazat
    4. Takže v podstatě je nový velvyslanec přesným ideovým opakem předešlého velvyslance - "říšského protektora Reinharda Schapiro". Myslím, že nábožensky založený ambasador, byť možná fanatik, je pořád lepší, než fanatický neomarxista, jakým byl Schapiro. Utvrzuje mě to v přesvědčení, že Trump ve své funkci dlouho nevydrží. Buď dopadne jako Nixon nebo jako Kennedy.

      Vymazat
    5. 13:15 a ja zase predvidam ze cesko havelsko bude zrat hlinu

      Vymazat
    6. Hovado bylo vyměněno ještě větším hovadem.

      Vymazat
    7. Přesně , jeden jak druhy ,to si Herman s ním bude rozumět a zavedou islám !!!!!

      Vymazat
    8. Jak bylo zjištěno, jedná se o jiného Kinga než o kterém autor píše. Je to ale možná ještě větší diletant v diplomacii než ten kongresman, podnikatel s Visconsinu. Praha je tradičně jen pro sponzory prezidentů, bez ohledu na kvalifikaci.

      Vymazat
  2. Konecne na vas bude pusobit krestanska civilizace a naucite se mit krestanske vztahy mezi sebou.
    Zatim jste si byli vzajemne lidozrouty, protoze jste lezli do rektalu Bolsevikum...
    Nemusite verit v nic, ale okolnosti vas donuti respektovat to, na cem stoji evropska civilizace.
    Take si vsimnete rozdilu mezi zememi, ktere jsou krestanske a ktere nejsou. (Krestanske prosperuji !)
    (To, jak se na to divaji homosexualove je nam jedno.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se teda hodně pleteš,Nicku, ale hodně! Nebo kecáš schválně? Lidožrouty jsme se stali, a taky jsme se stali člověk člověku vlkem, až když se začalo lézt do zadku američanům!!! Až když se z našich celebrit stali imitace amerických deklamátorů sraček, až když se naše kulturní scéna doslova zahltila americkými zabijáckými a sprostými sračkami. Dnes - kdo by si chtěl vyfotit americký hnusáky s ptákem vylezlým z kaťat, a americké vysloužilé lidské krávy polonahé, a hnusné, stačí když zajede do Los Angeles - tam je možné na ulicích vidět všechno.Spoustu neuvěřitelného hnusu. Proč tohle nikdo nezastaví? Nezakáže? Město prolezlé devianty obojího pohlaví - je snad na to hrdé? To jsi tedy netrefil, tenhle žvást. Když se musel poslouchat bolševik, tak té době se u nás říkalo "zlatá šedesátá" kdy byl občanský život ještě normální, žádný zbohatlický prase si tady nevyskakovalo na ostatní, žádnej gauner si tady nestavěl luxusní sídla s třímmetrovými cihlovými hradbami kolem, a podobný zhovadilosti.Nebyly tady všude kamery a podobně. A podle americkýho vzoru se dnes každej soudí s každým - jak blbci. To tady neexistovalo. Zkáza ČR a celé společnosti se datuje od doby, kdy jsme byli nuceni vzdát se češství, a začít napodobovat americkou stoku plnou omezenců, pitomců, sprosťáků, magorů, a deviantů. Jestli jsou taky křesťané, těžko říci, ale když člověk vidí dřepět na zápraží mladou ženu "matku" kojící smrádě, přitom má v držce cigaretu, zjevně zfetovanou - co k tomu dodat?

      Vymazat
    2. Honolulu mícháš jablka s hruškami, to ovšem ve své bigotní vířeuž nepochopíš. Morálka je věcí síly osobnosti, ne nějaké tá smyšlené vyšší bytosti. Ty duše prostá, katolická.

      Vymazat
    3. Naprosto souhlasím s 5:55. A dokonce si myslím, že alespoň Ti vzdělanější věřící ví, že morálka nijak s ateismem nesouvisí. To co je základem morálky je fungující rodina, domov, kam se člověk rád vrací, obec a stát kde si lidé ctí a vytvářejí svoje tradice, vzájemné kulturní obohacování, které chceme přijmou, né které nám má být vnucováno.

      Vymazat
    4. 0:02 co to tady zase meleš za hovadiny? Ta tvoje zdegenerovaná západní civilizace se šířením amerických zájmů po světě prostřednictvím humanitárního bombardování je na vymření. Schováváš se za křesťanství a jde vám jen o kšeft na úkor jiných. O tom svědčí i nynější návštěva toho kašpara s přehazovačkou v saúdské arábyi. Ten by se spojil i s ďáblem, jen aby prodal ten americký šrot šířící smrt po celém světě.

      Vymazat
    5. Křesťanske možná prosperuji, jen tak tak ale země silně katolicke jsou jedny z nejchudšich.
      Jihoamericke země Polsko Španělsko a.t.d.
      Katolická cirkev je církví satana a je jak gigantická štěnice vysávající své hostitele.

      Vymazat
    6. Že na toho kreténa a psychopata honolulu vůbec někteří reagujete.

      Vymazat
    7. Na tomto "vzorku" americké civilizace si uděláš obrázek o její úrovni.

      Vymazat
    8. @9:03 spravne dick nick ma tezke postizeni po tom kdyz ho znasilnil baboon v te africe!!! dale NC!!! hhh
      chef

      Vymazat
    9. A které to jsou ty prosperující křesťanské země? Máš na mysli, Venezuelu, Španělsko, Řecko, Polsko nebo Filipíny?

      Vymazat
    10. Kvicite buzeranti homofilove

      Vymazat
    11. Občas jsi měl Nicku i přijatelný názor, ale zdá se, že ti tem maligní nádor v hlavě nějak makabrózně roste. Zatím co ateista, ve chvíli kdy si uvědomí, že existence boha je fyzikální nesmysl, pochopí, že k vůli tomu nemusí lhát, krást a vraždit. Vy to máte uplně naruby, právě představa boha vás ke lhaní, zlodějně a vraždění pudí. A to ještě ani netušíte, že po těch cca 200 letech se teprve hrabete z lidožroutského pravěku do inkvizičního středověku. Tak to vás potěš koště. ty, z psychiatrického hlediska nejsi křesťan, ale trisexuální hemafroditní pedofil.

      Vymazat
    12. 13:28 krestanská země nemusí být katolická, mluvim o predominantne katolických zemich které patří mezi nejchudší. Křestanská zeme je např Usa kde je hafo kresťanskych denominací, Austrálie, Canada, N Zealand to samé,ale kde vládne katolická cirkev je svrab a neštovice. Neplést si katolicismus s křesťansvim.

      Vymazat
  3. Další ussácký umravňovač "proradných" a neloajálních Čechů k Velkému bratrovi.Velmi dobře zapadá do schématu k Halíkovi a Hermanovi!

    OdpovědětVymazat
  4. Že by tím pádem skončily ty hnusný duhový pochody teplometů a deviantů? Tak to je konečně člověk na svým místě ať už je náboženskej fanatik nebo ne. Česká celebrit scéna je prolezlá teplomety, stejně jako česká politická scéna, až je to hnus. Nikdy to tady nebylo.Konečně zalezou, a v televizi nebude ani hnusnej Cibulka s hnusnym Jagelkou, hnusák Musil, kterej zjistil že je teplomet až po druhým manželství s dětmi, hnusnej Moravec, Janis Sidovský, a další a další a celá ta hnusná squadra teplometů. Pak by někdo mohl napsat knihu s názvem "Konec teplometů a deviantů v Čechách".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že se to tady už tak rozjelo, že brzo budeme 4procentní my normální slušní lidé a těch čuňat bude 96%. Kdysi prohlásil jeden odborář, že se bojí na ministerstvu dopravy zohnout pro tužku a brzy se budeme bát my normální předklonit kdekoliv.

      Vymazat
    2. 0:06 proč nevzpomenout i europoslance Jiřího Pospíšila?

      Vymazat
    3. Buzny at tahnou

      Vymazat
  5. Lidi, kteří rozhodují v USA o tom, koho dosadit třeba za velvyslance, řídí pravděpodobně pan Soroš. Ten v rozhovoru, který je na Youtube prohlásil, že ne Bůh stvořil člověka, ale člověk stvořil Boha. Nebudu jmenovat, ale tenhle spolek, který si říká služebníci boží, přijal církevní restituce, přijali dar od Satana a Satan má cenu danou. Myslel jsem si, že tzv. služebníci boží, jsou vzdělaní lidé, ale nemohu se zbavit dojmu, že je v seminářích? učí kraviny. Jsem vděčný, že mně komunisti vysvětlili, co to je náboženství. Svým způsobem nejsem ateista ale s těmi, kteří se ustanovili za jeho služebníky, nechci mít nic společného. Pokud je pan velvyslanec fanatik, tak to bude něco jako Sobotka, užitečný ....t.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen další šašek do manéže vpuštěný z HollýÚdu...,kádrovou politiku tam řeší oni a mají první i poslední slovo a vždy je to "z extrému do extrému",až se dostanou ke konečnému exkrementu,nejlíp řádně bigótnímu a v každém případě fanatickému.

      Vymazat
    2. V technickém muzeu v Ostravě běželo video, možná ještě běží, že největšího technického rozmachu se lidstvo dočkalo, až když náboženství přestalo být povinným předmětem.

      Vymazat
    3. 7,35
      Však také vládnoucí oligarchie tvrdě maká na na no své náhradní víře, která by nás vrátila o několik století zpět a přivedla opět k poslušnosti.
      Dokud lidé věřili, poslouchali. Ve dvacátém století se z většiny lidí západního světa stali ateisté. Islám, spolu s primitivismem, který současný islám razí, je ideálním nástrojem k ovládání mas hlupáků. Aby ve jménu boha zabil otec svého syna, syn svého otce, dítě matku, to dokázalo křesťanství pouze v dobách nejhlubšího temna. V ortodoxně muslimských zemích je to běžné ještě dnes.
      Bezděky se mi vybaví Thomas Barnett. "... výsledkem křížení bude vznik světle hnědé rasy s průměrným IQ 90. Dost na to, aby mohla samostatně pracovat, málo na to, aby mohla samostatně myslet."
      To, čeho jsme svědkem v Evropě, je výměna náboženství. Bohužel i s výměnou obyvatelstva.

      Vymazat
  6. My vsichni to Krestanstvi potrebujeme jako obranu a protivahu, proti 20 blbeckum z Frankfurtske skoly, (20-ta leta), kteri si na nas vymysleli tucet filozofii podle kterych vas vsechny budou nutit a ucit zit..

    Vy samozrejme ted budete NADAVAT ME, (jako obvikle), ale sami se z toho zblaznite, az to Brusel protlaci k vam.

    Mate dve moznosti ! Bud Krestanstvi a nebo, toleranci vseho co je proti vasemu citeni. (Homosexualita, invaze barbaru, rasismus proti vam pod jinym jmenem - Affirmative action, financni znevyhodnovani, atd.)

    Krestanstvi NEREPRESENTUJE Halik, Kalousek nebo dokonce pomateny Frantisek II., ale filozofie dobra a vyhod pro vas.

    Ruzne cirkevni nominace v Americe jsou jine nez ty, ktere znate z Evropy. Proto jsou oblibene a Americane tam chodi dobrovolne. NIKDO, nikoho nenuti.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hloupi cesi nepochopi

      Vymazat
    2. Protože jsou v USA lidé zaostalí a nemají
      rozum.Taky podle křesťanského zvyku v těch
      církvích dostanou odpuštění za své hříchy,
      jako je např.vražda a mohou vraždit znovu.
      Vzhledem k tomu,že USA jsou zemí s tím
      nejhloupějším obyvatelstvem,je jakákoliv
      kritika hlouposti druhých irelevantní.Tak
      si dál notujte,náboženští fanatici.Vůbec
      nezáleží,odkud jste.Fanatik je fanatik,
      ať se jedná o náboženství,politiku nebo
      u amíků pocit nadřazenosti.Proto chtějí
      být vládcem planety.Protože jim chybí
      historie,nemají potuchy,jak dopadli ti
      se stejným názorem v minulosti.Historie
      USA začíná nějak v roce 17--!Hlubší
      znalosti nemají.
      Petr Majevský

      Vymazat
    3. Na ja, pane Honolulu. Lidé v Evropě nepochopí, jak nějaký BĚLOCH MŮŽE VE 21. STOLETÍ VĚŘIT, ŽE JE ZEMĚ PLACATÁ A ŽE JI JEJICH BŮH DAROVAL ŽIDŮM... a z ostatních lidí tím udělal dvounohý dobytek...

      Vymazat
    4. A vy jste chytrý Američan ? Jen pro pořádek.

      Vymazat
  7. 0:20... to vse se deje , ale to nema nic spolecneho s americkym prumerem . To je propagovana uchylka uchylousu, frankfurtskou skolou. Hollywood a jeho hlouposti - NENI americky. To neni Amerika !

    Preverznosti a uchylky neni Amerika. Zde bylo mnoho pripadu, ze uchylousi byli zabiti, coz je druhy extreem, take nezpravny.
    Amerika a Krestanstvi propaguje manzelstvi muze a zeny. Rozhodne ne dvou muzu, nebo dvou zen.
    Manzelstvi ze stejne kulturni skupiny !

    Frankfurtska skola je opozice Krestanstvi na ktere jste zvikli a je to vas nekonecny boj v budoucnosti s neprijemnymi vecmi, ktere vas cekaji.. Nekteri lide tomu rikaji "kulturni marxismus".
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:20 Ale ale Honolulu, co to povídáte? "Perverznosti a úchylky není Amerika". Chachacha. Pan velvyslanec Schapiro tedy asi nebyl Američan, když u nás každoročně kráčel v čele Prague Pride (pochod homosexuálů). A Američané jsou jistě praví křesťané, jenom jim jsou ve vztahu k jiným národům naprosto cizí mravní zásady křesťanství: Nepokradeš, Nezabiješ, Miluj svého bližního jako sebe samého, Co nechceš aby druzí tobě činili, nečiň ty jim. Brodí se v krvi, ale mít plná ústa "křesťanských hodnot" a ohánět se Bohem jako svým kámošem, na to je užije. Bůh žehnej Americe !! Kdyby Bůh opravdu existoval, tak už dávno s Amerikou zatočil, jako prý zatočil se Sodomou a Gomorou.

      Vymazat
    2. Jsi blby televisni kreten. Zil jsi v Americe?? par let. Opakuje a jsi nasakly kecy neokanu co ti ale uplne vygumovali mozek!!! Rozjed se po svete , necum na televisi a udelej si vlastni nazor blbecku!!
      Bruno

      Vymazat
    3. 3:05 mysli hlavou, ne riti
      Sapiro za buzny pochodoval, byl to obamuv poskok, a Trump ho vyrazil
      Ze ty si pletes i Losnu i Maznaka
      Radsi nepis

      Vymazat
    4. Tak perverznosti a úchylky neni Amerika? Tak to nám tedy Nicku prozraď, kde poprvé na světě se veřejně předváděl grupáč asi dvaceti aktérů obojího pohlaví? No přece u vás v divadelním představení v New Yorku. Už prosím te zalez někam pod kámen.

      Vymazat
  8. Posledni prispevek a dam vam pokoj !

    To, ze Cesi maji spatny pomer k nabozenstvi - tomu jde snadno rozumet ! Zname dejiny Ceska vsichni...

    Krist vsak byl umucen cikvi, ktera se chovala tak blbe, jako cirkev v dejinach Evropy casto !
    Krist a jeho nauka nema nic spolecneho s cirkvi, ktera nauku zmanipulovala ve svuj prospech.

    PHARISEES byli zlodeji, lhari, intrikani a politicti vyderaci. Vedl je Caiaphas a Amon ! (Fanatici.)

    SADUCEES byli otrokari , oligarchove a ultra zlodeji, kteri kolaborovali s Rimany na ukor naroda, byli vsak liberalni.

    ZEALOTS byli nacionaliste, revolucionari, vlastenci, rebelove a ze 12 apostolu 9 bylo v jejich radach.

    SICAREES byla odnoz, vetev Zealotu, kteri vrazdili Rimany a Reky.

    ESSENES byli separatiste a politicky nejslabsi skupina v rimske provincii Judea.

    KRIST byl socialnim reforamtorem , ktery mistrne napadl
    Pharisees a ohrozil jejich existenci.

    Dale napadl Saducees a zeslabil je natolik ze museli spolupracovat se Herodians a Hasmoneans.

    Jeho pomer k Zealotum bylo uceni strategicke taktnosti, opatrnosti, protoze vedel co dokaze rimska legie.

    Vy o tom NEVITE, ale kazdy z vas je stoupenec Krista, (a jeho nauky), kdyz se snazi pro svoji rodinu zlepsit zivotni udel.
    Krestanstvi neni vas nepritel ! Kulturni marxismus vasim nepritelem je. Vyberte si s nauky to, co vas zajima a co vam pomaha.
    To, co se tam delo, je socialni ucebnice, pro kazdy vek. T.zn., ze i vas.
    Nebudete-li nadavat, tak napisi nekdy o sexualnich dobrodruzstvich nejkrasnejsi zeny v dejinach antiky o Sv. Mary Magdalene a jeji pomste za smrt Krista a nebo o Claudii Procule - manzelce Pilata, neteri cisare Tiberia.
    Prvni Krestance na svete, ktera se pomstila Pilatovi.
    Dejiny jsou velmi poucne.
    nick honolulu - (To zase bude nadavek zitra a ja nesmim nadavat zpet. T.j. jak v Jeruzalemne na zasedani Pharisses a cenzor je pomateny prta Amon.)





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle musel psat muj Televisni Otrok HONOLULU.
      Bud te na nej hodni on se dival 100 krat na film Ben Hur a mysli si , ze je konem Rimskeho cisare!!!
      Rimane se prevtelovali v zvirata Honolulu je jeden z nich.

      Ovsem v necem ma ABSOLUTNI PRAVDU :!!!!!

      Jak nahradite duchovni silu , kdyz zlikvidujete nabozenstvi!!!pak se narod rozpadne na stado kurev!!!!

      Jen se podivejte kde jsme dneska okolo sebe, ceske divky kouri negry za $$$.

      Ja nejsem pro katolictvi , ale Zidi maj svoje nabozenstvi, Armeni maji svoje , Srbove maji svoje CESI by meli byt cleny CESKO_BRATSKE Cirkve Husitske a to povine!!

      Kazdopadne by to Cechum pomohlo prezit!!!

      Od doby TGM jako narod upadame, upada skolstvi, vse absolutne!!!

      Zidi , Armeni prosperuji!!! Vam to zrejme Porad nedochazi!!! MAMELUCI TELEVIZNI PITOMY

      BroukPytlik

      Vymazat
    2. 3:34 Pytlíku, KAŽDÉ náboženství je jen prostředkem k manipulaci lidí vymýváním mozků. Lidé se mají chovat lidsky protože je to nutné pro přežití lidstva, ne proto, že vám to někdo řekne prostřednictvím náboženství a přitom vám ještě nabulíkuje, co všechno si přeje ten který Bůh. S prosperitou nesouvisí, zato s vraždami miliónů jinověrců ano. Vynechal jste třeba islám a jak ISIS díky němu krásně prosperuje. Bůh nás chraň před takovými lidmi, jako jste vy.

      Vymazat
    3. Přesně tak:"NÁBOŽENSTVÍ JE SETKÁNÍ HLUPÁKA S DAREBÁKEM",jak svého času řekl Voltaire a taky "NÁBOŽENSTVÍ JE OPIUM LIDSTVA",jak řekl Marx a to platí pořád a u muslimů o to víc.
      Proto se taky najde dostatek kreténů,schopných dělat ve jménu víry ty největší ohavnosti,což vidíme od doby co"NIKOLI BŮH STVOŘIL ČLOVĚKA,ALE CO VYCHCANÝ GRÁZLOVSKÝ ČLOVĚK STVOŘIL BOHA!!"
      A protože žádné náboženství není zárukou morálky,nýbrž podmínkou manipulativnosti a proto také vzniklo,všichni grázlové zneužívající věřící/hlupáky tak nenávidí ateisty,protože je nelze manipulovat,neboť když už někdo věří nějakého boha,je jen otázkou šikovnosti,nebo násilí přinutit jej ke konvertování-že blbost zůstává,ale přejde se pod jinou fangli a bude sloužit jinému VYCHCANÉMU DAREBÁKOVI...
      Dnešní převážně ateistický Evropan nemá po pádu SSSR ani ideologii,ani náboženství v antagonistickém vztahu k Rusku a do války za židosionistické finančníky se mu jít nechce,bude proto nahrazen středověkým,primitivním fanatikem,který tu práci za něj udělá a k tomu mu dopomohou evropští zrádci,škodliví idioti a ignorantští hlupáci a i všichni ti vskutku směšní bohové,co jich tu jsou nejmíň tři prdele,čili šest půlek....!!!
      Tak a ne jinak,se VĚCI mají...

      Vymazat
  9. Každý fanatik dobrá musí nakonec dělat zlo, nechce-li být zabit protivníky, kterým překáží.
    Ježíšův osud tomu odpovídá.
    Ten vyslanec bude nebezpečný až zjistí, že ho Bůh nemůže ochránit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spatne myslis, kazdy fanaticky krestan ci moslim , veri na zivot po smrti a tak se jede podle sve viry!! a zakonu. Pouze slaby clovek je nebezpecny , neb ten udela vse aby prezil!!!!

      Fanatici nehledaji ochrany, a v tom je rozdil lec ty nechapes !!

      BroukPytlik

      Vymazat
  10. Druhá světová válka byla jen vyhranou bitvou.
    Fašizmus a jeho generátor prokletá katolická církev nikdy nebyli poraženi definitivně.
    A tak neponaučení z nedávné historie,
    lační peněz a moci, sami pracují na své zkáze*

    OdpovědětVymazat
  11. pane werner vaším článkem již jsme v primitivismu, poněvadž ta vaše ateistická víra, ateismus a váš spolek ateistů je také náboženstvím a sektou, je fanatická. plná fundamentalismu a nenávisti vůči věřícím, takže primitivní jste vy a vaše ateistická sekta. konečně se po tom buzerantovi schapirovi se v praze zase ochladí, takževítejte nový velvyslanče v naší zemi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, plně souhlasím ...... primitiv honzík werner je asi naštvaný, že v průvodu bude chybět US velvyslanec :-D a to je dobře, moc dobře !!!

      Vymazat
    2. 6:05 + 8:31 Není důležité, že nový velvyslanec možná nebude v duhovém průvodu. Zato zcela určitě otevře náruč Hermanovi, Bělobrádkovi a dalčím "správným křesťanům", kteří se snaží odstranit Zemana a přivést naší zemi na jedinou správnou cestu svobody a demokracie. Jeho kvaliti poznáte z reakce Kalouskovců a Fialovců. Pokud budou nadšeni, je to průšvih. Pokud ho budou hanět, je OK.

      Vymazat
    3. 6:05 jste skutečný primitiv, když o bezvěrcích tvrdíte, že: „ta vaše ateistická víra, ateismus a váš spolek ateistů je také náboženstvím a sektou, je fanatická. plná fundamentalismu a nenávisti“. Ateisty nelze házet do jednoho pytle, nejsou spolkem, nositeli víry, ale vesměs ryzího přesvědčení, což je výsledkem úvahy. Zřejmě netušíte, co je fundamentalismus a nechápete, že myslící člověk se vyhýbá nenávisti. Právě té je nejčastěji nositelem slepá víra.

      Vymazat
    4. 8:31 souhlasíte s primitivním názorem, který neobsahuje žádnou věcnou argumentaci, sám jednáte stejně, navíc s tím, že napadáte osobu autora článku něčím, co nejen nezmiňuje, ale ani v nejmenším nenaznačuje. Každému myslícímu jste nutně trapný.

      Vymazat
    5. 06.05: Nevěřím v Hejkala, v Polednici, v Krista, v židovského Pánaboha JHVH... ani v Klingony nebo v kořenítvorného maxičerva z planety Duna nebo v létání na čaqrodějnickém koštěti. Podle vás to je nějaká VÍRA? snad nevíra, ne? Ale farář na to asi má nařízený jiný názor a trouba odchází z kostela/ze synagogy/z mešity s tím názorem, který vyslechl k věření při kázání... Blahoslavení zchudlí Duchem.

      Vymazat
  12. Panove, mam moc dobrou informaci, kterou uz jiste mnozi z vas vite.
    President Trump prodal zbrane do Saudske Arabie za 110 BILLIONU a mimo to dostal 50 Billionu na infrastrukturu.

    To by melo zavrit huby demokratum - jejich vriskani a protesty.
    Bohuzel musi jet jeste do Vatikanu a nas katolicky papez Frantisek II., mu ted urcite slohne penezenku.

    Nas spasitel Krist nikdy penezenky ( pytliky) s Denarama nekradl. Zde vidite rozdil mezi instituci svetskou a osobnosti nebeskou.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasná zpráva, 110 bilionu do židovských kapes, pohůnek poslouchá své pány

      Vymazat
    2. Hlupáku, prodávat smrtící zbraně je opravdu projevem toho nejhlubšího křesťanství. Zvrácená, zdegenerovaná anglosazská morálka!

      Vymazat
    3. Pořád se nemohu zbavit dojmu, že určitý, specifický způsob naučné rétoriky se nám tu zjevuje pod různými nicky opakovaně a tu šije z jedné, tu z druhé strany aby se rozproudila zábava tím správným rozjebaným směrem. To jen tak na okraj.
      V kontextu se jmenováním tohoto velvyslance dostává 1.povolební cesta Bělobrádka do SS a vyznamenání Halíka zcela jiný význam. Tím se také osvětluje zdroj a cíl nápadu na jeho kandidaturu na prezidenta. Pokud je mezi těmito akty příčinná souvislost tak se nabízí hypotéza, že Trump pouze jiným stylem naplňuje púvodní zadání neoconů na NWO. A včil mudruj ogare.

      Vymazat
    4. 7:14 Saudská Arábie je největším dodavatelem zbraní ISIS. Takže Trump takto plní svůj slib, že bude proti němu bojovat? Buď je idiot, nebo lže. Nejspíš platí oboje.

      Vymazat
    5. Váš židovský heretik (dualistická herese iudaismu) Ježíš nic nekradl. Vše si nechal darovat... Jako Katolická církev a židovské náboženské obce... svými lidmi - poslanci a senátory, vydávanými před parlamentními volbami za české vlastence.

      Vymazat
  13. Jakožto ateista, přítel (ne fanatický obdivovatel) několika homosexuálů, odpůrce církevních restitucí a současně hrdý příslušník západní civilizace zrozené na antických, křesťanských a židovských základech, PRAVÍM: "NIKDO nemůže být horší než Shapiro!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1* souhlas !

      Vymazat
    2. Anonime 7:26 : Tvůj příspěvek je plný rozporu.Podle všeho jsi - ateista,přitom přítel homosexuálů ale zároveň jako ateista hrdý na civilizaci zrozenou na blablabla základech.Řekni rovnou jsem členem spolku "Noví ateista" a člen " čtyř jezdců apokalypsy" a máme jasno .

      Vymazat
    3. Základní vojenská a politická poučka: NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY! NIKDY NEŘÍKEJ, ŽE NIC/NIKDO NEMŮŽE BÝT HORŠÍ...

      Vymazat
  14. Dle https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/steve-king-a-steve-king-zamena-jmen-v-pripade-noveho-velvysl/r~5bf789fa3c8a11e7a83b0025900fea04/?redirected=1495344150
    se jedná o shodu jmen. Novým velvyslancem v Praze by se mohl stát Steve King, republikán a podnikatel z amerického státu Wisconsin.

    A teď mudrujte, "chytráci" ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si myslim , že TO bude ten King RAT - od Jamese Clavella.
      Rattus norvegicus , či-li král Krysa !
      .. no potěš was is das Pánbůh..
      UFOun ( ještě , že nejsem Katulík : )

      Vymazat
  15. Ten bůh musí být pěkně krvelačná bestie, když spolu s určením hranic USA přikázal vyhladit téměř všechno původní obyvatelstvo.
    Pokud Američanům ten bůh určí nové hranice, třeba ve střední Evropě, máme se na co těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceskohavelsko se ma na co tesit i bez Ameriky

      Vymazat
    2. 8.02: Stejný modus operandi nařídil Židům JHVH i v Kanánu. Řeší to případné pozdější restituce. Tentýž Bůh postupoval stejně i v případě Cara Nikolaje II. a celé jeho rodiny...

      Vymazat
  16. a proč asi jezdi vovar kobliha polobotka tupolanek šlohpero veškrna štěk čuně bradavice blazniva mirka a mnoho dalšich pro požehnani do vatikanu a proč tato sebranka podporuje černoprdelni netahla a iluzionysty vždy na prvnim mistě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože se bojí pekla-:))

      Vymazat
    2. 8.09 Slyšel jste o Vatikánské bance a sedmi stříbrných?

      Vymazat
  17. Jsou šťastní tito lidé. Veškerou zodpovědnost za své(!) chování zaštiťují vůlí Boží. To ne my to Bůh tak tomu chtěl. A že to skončilo tak nebo jinak to nebylo z naší vůle. Nevím, zda toto přenášení pravomocí a zodpovědnosti na Nejvyššího se jemu samotnému líbí. Třeba proto se někdy naštve a občas na nás nějakou tu pohromu spustí. Nevím, zda za to pak mohou atheisté nebo spíše ti, co ho činí za naprosto vše zodpovědným. M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bůh má nejraději ateisty, protože ti ho pořád neotravují s kdejakou blbinou...

      Vymazat
  18. honzíku wernere a co s tím budeš dělat? duhový pochod úchyláků bez velvyslance? ;-) ty jsi tahal pilku se špaitem a já nyní s Kingem :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Těším se, jak to bude řešit prof.Putna katolická buzna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mel by si to hodit
      Ostatne sebevrazda je mezi homiky oblibena

      Vymazat
  20. Pro Honolulu. Všechno co jste kdy tady napsal Vás utvrzuje že jste obyčejný prospěchář, protože skutečně věřící to nemusí psát, je to cítit z jeho slov a skutků. Jste obyčejný sobec, nemáte rodinu ani děti takže životu nerozumíte. Češi nevěří těm co kážou vodu a pijí víno. Věří tomu kdo má v pořádku rodinu, je za ním přiměřené jeho schopnostem dílo a miluje bližního svého jako sebe samého. Co se děje ve vaší elitě nám jasně ukázala kauza PIZA GATE a ten kdo to zveřejnil je zločinec. Podle Vás je výroba a prodej zbraní takovým státům jako je Saudská Arábie bohulibý skutek.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak budete mať na výber,biď sa dať viesť tepľošmi a pni privedú nárpd k fanatickému islámu,alebo sa vrátiť ku kresťanstvu čo je menej bolestivá možnosť
    Rusko sa vrátilo ku pravosláviu a Ruskí národ je jednotný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak! Havlismus je teply

      Vymazat
    2. EUfalmerUSAhujer21. května 2017 8:48
      Bez víry žít nelze, vede to k opuštění božího záměru. K životu ještě mnohem horšímu, než je současná propagace všech možných sexuálních úchylek. To zatím ještě nejde o životy. Ale katolictví, stejně jako pravoslaví, je nástrojem ovládání mas. Společně s vládami, vytváří vzájemně se podporující tandemovou moc.
      Vatikán, ta hora zlata a drahého kamení, přeci nemůže být vykladačem božího záměru. Je možné jít cestou tzv. „pohanství“. Navazovat kontakt s Bohem v přírodě, v okolí studánek, nebo udržovaných hájů, neboť asi opravdu je všude. Zřejmě podobným způsobem hledali osobní kontakt s Bohem gnostici, než je tvůrci křesťanství označili za heretiky. Vytvořili hierarchii zástupců Boha na zemi, což se stalo slušnou živností, jejíž nejvyšší hierarchové byli na úrovni vládců. To už není víra, ale to je politika. P.K.

      Vymazat
  22. Maj plný dršky boha ale jsou nejhorší národ na světě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opomenul som treťiu možnosť,vrátiť sa pod zástavi kalicha ako za Husitov,bolo bi to ešte lepšie.

      Vymazat
    2. Plny souhlas, Cesko fungovalo jen za Husitu Taboritu

      Vymazat
  23. dickhead nick by mel byt papez kaze nam picoviny !!! hhh
    chef

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s dickem nickem je to jeste horsi po tom uraze!!!
      rocky

      Vymazat
    2. souhlas s 9:39, 9:51, 9:53, 9:03, 8:07 a s broukem

      Vymazat
    3. Jo hlavne souhlaste se sprostakem kucharem, cesti hlupaci
      Nevolnici

      Vymazat
  24. Americký velvyslanec v české republice je ?A teď ,začíná ta pravá česká kritika,škatulkování,dehonestrování,což máme v DNA české.Ať je jaký chce,ať se modlí ve dne v noci za spásu naší duše a na mou ať se vy.... !A toto platí o této republice,nesrát se do nás(nemyslitelné),ale co mě těší a podporuji,je boj proti feminismu a jeho dětem : lesbi,jak říkají komunistu - buzici,pedofilové a jiná havěť,potraty,umělá oplodnění.Heterosexuálové máme tu spojence ale POZOR !!!Přeji do budoucna nám heterákům,úspěšný boj proti této havětí feminismu a její likvidace za pomocí tohoto USA velvyslance,ale jak říkám POZOR ! VE STŘEHU !Z USA nic dobrého nikdy nevzešlo !!!!Možná malá vlaštovka?!?!?!Uvidíme ! učitelé gramatiky polibte si !!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Pokud se potvrdí, že jde o kongresmana z Iowy, měli by se místní blbečkové radovat, jelikož tenhle pan Štěpán Král vyjádřil obdiv Geertu Wildersovi a Marine Le Pen. Kamarádí s Norbertem Hoferem a Frauke Petry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíte pane Kopecký, konečně samostatně myslící člověka, ne jako vy.

      Vymazat
  26. Po Shapiro další kvalifikovaný ...
    Blázen, vhodný pro raplhaus, novým velvyslancem Amíka v tomto bantustaně - neskutečné.

    OdpovědětVymazat
  27. k lepšímu porozumění, co nás může čekat:Na pravdu je ještě brzo - vaševěc.cz, od Campbella...

    OdpovědětVymazat
  28. Nejdříve židácká bukvice a nyní mormon. Nemají v USA normální lidi?

    OdpovědětVymazat
  29. Pomatenec. Duchovně vyzrálých lidí je více mezi těmi, co nenavštěvují žádné dogmatické církevní stánky a ví, že svoboda je i o odpovědnosti. To ti tzv. křesa´tané hodí svou odpovědnost na Boha, jdou ke zpovědi, odrmolí naučené modlitby a mají vystaráno. Tihle si na přechod do 5. dimenze počkají ještě nějaký pátek. Pokrytci a pomatenci.

    OdpovědětVymazat
  30. No tak je to přeci jenom posun,oproti Schapirovi,který byl typický představitel multikulty a mohl by se s Angelou,Hollandem držet za ruce a třeba na jedné straně horovat pro jedny bezpohlavní WC a na straně druhé sem zvát muslimy,aby zabírali mravně upadající,slabou a spící Evropu,která vůbec netuší,že takhle muslimové dobývali celý svět.A ostatní lidé tam pak musejí "dobrovolně"navštěvovat mešity nebo jsou občané druhé kategorie,s právy menšími než tam mají muslimské ženy.Takže určité probuzení a větší důraz na slušnost a mravní výchovu zde v Evropě potřebujeme,stejně tak protiváhu v Evropě se čím dál více rozpínajícímu islámu.Srovnávat tohoto velvyslance například s Halíkem je zcela liché,Halík měl naopak blízko k Schapirovi a spolu pak k rádoby filosofům "pražské kavárny".Takže věřme,že je to posun k lepšímu. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buzerantského fanatika tedy nahradí fanatik křesťanský. Není mi zcela jasné, v čem je tady jaký posun, pane Karle. Nakonec i Saphiro byl "věřící" a stejně mu LGBT byli blíže, než ateista. Náboženský fanatik je škodlivý v jakékoli podobě a ze všech stran, ať už je to islamista, křesťan, ortodoxní žid či nekritický vyznavač jiného náboženské ideologie, neboť o víru zde v podstatě vůbec nejde.

      Děda 2

      Vymazat
    2. Souhlas s 13:51 i 14:57. Ale my ateisté víme, že problémy se dají řešit jen hlavami a ty jsou v tuto chvíli velmi ohroženy slimáky. Tedy, US ambasáda - O.K.

      Vymazat
  31. BUZERANTESKEJ ANTIAMERICKEJ CLANEK
    Homofilove jsou zrudnost

    OdpovědětVymazat
  32. Poslat takoveho misionare do zeme FANATICKÝCH ATEISTŮ, druhych na svete hned za Čínou, je vskutku ponekud provokativni...
    (Poznamka pro myslící lidi: _Normální_ je být Věřící v Boha nebo byt buddhistou. Druha _normální_ varianta je byt otrokem v neokomunistickem statnim kapitalismu v Číně. Ostatni moznosti - predevsim pro věřící ve lži-vědce, jsou (v celo-svetovem meritku) zanedbatelne vyjimky na ceste do tohoto (cinskeho typu) nebo neo-marxistickeho otroctvi...)


    Ovsem veta: "proti právům žen na svobodné nakládání se svým vlastním tělem" je propaganda ultra-liberalu - svobodne pravo na nakladani s VLASTNÍM telem zeny nerovna se pravo na VRAŽDU CIZÍHO tela noveho cloveka... Je tu jen zasadni nejasnost v tom, od kdy je to novy clovek. (Rekl bych, ze primerene je od te doby, kdy mu tluce srdce a pracuje mozek, coz je zhruba od 1 mesice tehotenstvi. Z nabozenskeho hlediska by slo rict, ze od te doby, co dýchá. Z humanisticko-vedeckeho hlediska od splynuti spermie a vajicka. Jen z hlediska lzidovskych ultra-liberalu az kdyz se narodi... Pak je tu jeste jedno - rekl bych ze velmi zvrhle a nebezpecne - stanovisko, ze Člověk to je az od te doby, co muze svobodne a vedome rozhodnout o svem osudu, tedy zhruba od 12 let, takze zabiti ditete treba ve veku 4 nebo 8 let neni zadny problem, protoze (z hlediska novo-filosofickeho) to jeste neni plnohodnotny clovek... I takovy nazor zacali novi lzidovedci ze zapadnich univerzit nedavno razit! (V pripade pochybnosti mohu dodat url) Myslim, ze kazdy posun k pozdejsimu veku toho, OD KDY to už je člověk, je potencialne velmi nebezpecny...)

    Jaka "práva homosexuálů" ? Pravo je to, co je uzakoneno. Pokud _zdravá_ spolecnost neda nesmyslna Práva deviacim a ruznym pokrivenim, zadna prava nemaji, a spolecnost tak muze zustat zdravejsi... Naopak neomarxisticka spolecnost dava deviacim a mensinam a vsem pokrivenim vetsi prava, nez normalnim a zdravym obcanum, se zjevnym cilem postupneho zniceni zdrave (zapadni, bílé) spolecnosti. (A jen na okraj, hadejte, ktere etnikum predevsim stoji za zrodem a prosazovanim neo-marxismu? Stejne, jako za rozsirovanim vsech ostatnich dekadenci...)

    A ze v USA soudci neco rozhodli - tam zrovna totiz resi problem, ze USA nejsou vubec Demokracie, ale Republika. Nakonec ale resi problem s totalitou nikym nevolenych soudcu (tzv. "Krinokracie", "crinocracy"), kdy i okresni soudce ma pravo urcovat politicke smerovani zeme a ma absolutni moc nad jakymkoliv zvolenym cinitelem vcetne prezidenta... Tedy ze "jewdicial totality" neco rozhodla neznamena, ze to tak je spravne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je ta chutovka:

      http://www.telegraph.co.uk/news/health/news/9113394/Killing-babies-no-different-from-abortion-experts-say.html

      Parents should be allowed to have their newborn babies killed because they are “morally irrelevant” and ending their lives is no different to abortion, a group of medical ethicists linked to Oxford University has argued.
      ... academics also argue that parents should be able to have their baby killed if ... ...

      Those who made abusive and threatening posts about the study were “fanatics opposed to the very values of a liberal society”.

      Rather than being “actual persons”, newborns were “potential persons”. They explained: “Both a fetus and a newborn certainly are human beings and potential persons, but neither is a ‘person’ in the sense of ‘subject of a moral right to life’.

      “We take ‘person’ to mean an individual who is capable of attributing to her own existence some (at least) basic value such that being deprived of this existence represents a loss to her.”

      As such they argued it was “not possible to damage a newborn by preventing her from developing the potentiality to become a person in the morally relevant sense”.

      ... preferred to use the phrase “after-birth abortion” rather than “infanticide”

      ---
      Pokud s tim nesouhlasite, prý jste "fanatik, odporujici zasadnim hodnotam liberalni spolecnosti"... Nebo ne ?

      ---
      Komentar o cilovem veku 12 let je treba zde:
      82.221.129.208/baaasepaget3.html
      (hledejte "Oxford")

      Vymazat
    2. No to je opravdová perla. Pokud se v komentáři zmiňuje hranice 12 let ke "korekci" narození, proč ne do plnoletosti??? Ono by se možná tak moc nestalo, kdyby se krásná matka Země opláchla od lidstva, včetně všech možných deviantů, jako ti z Oxfordu. J.S.

      Vymazat
  33. Jsou tady různá vyjádření k pojmu morálka. MORÁLKA je sociální regulátor, regulující lidské chování z pohledu DOBRA a ZLA. Jedná se tedy o hodnotový systém založený na vnímání (a výkladu pojmů DOBRA A ZLA). Jak vidno, neexistuje jedna jediná morálka, ale spousta parciálních morálek, neboť výklad pojmů dobro a zlo je problémem, se kteým se lidstvo (filosofie) potýkají od samého počátku. A eště dlouho budou. Z tohoto pohledu se úzká skupina západních "elit" snaží vnutit svou morálku svým posluhům (tak nás vnímají) a naším prostřednictvím ji vnutit zbytku lidstva. A neserou se s tím. Lidskost, čestnost, spravedlnost .. to nejsou pojmy, které by jejich morálku utvářely a ovlivňovaly. Obecně lze stejný přístup nalézt i u všech, kteří s s takovými "elitami" kolaborují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:21

      "Morální" povzdechy a "morální" rozhořčení kapitalismu v nejmenším nevadí, naopak. Krylovo "vrah o morálce káže" je pojmenováním statu quo - nic víc a nic méně.

      Dokud budete používat výrazy jako "západní elity" mluvíte JEJICH jazykem a zůstáváte užitečným idiotem kapitalismu. Remcat je dovoleno; třídní boj (zdola) je zakázán. K tomu byly u nás zřízeny ÚSTR a Evropské hodnoty.

      Vymazat
    2. Ty moudro, idiot si leda ty - elity jsou v uvozovkách. Pokud nechápeš, dej si frťana, ať v tý palici něco máš.

      Vymazat
  34. Panove , vy vsechny jste Brouci Pytlici : cemuz se smeji !
    Kdyby jste , tak jako ja nick Holonulu chodili do pomocne skoly na Smichove (13let) jako ja
    tak by jste nebyli Nevzdelanci a zapecnici ale Svetlonosi s charmem !!!
    nick HOLONULU - charmantni gentleman

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako "nick HONOLULU" se tady může podepsat kdokoliv, dokonce i napodobit způsob jeho vyjadřování, ale tebe, chátro pražskonsenkrovní, prozradil "čemuž se směji". S tímto úsměvem idiota tady často vystupuješ.

      Vymazat
    2. 14:25 "Charmantní gentleman" je v Americe zřejmě politicky korektní označení pro dementního staříka.

      Vymazat
  35. Alespoň nebude podporovat Prague pride a doufejme, že odvahu v sobě najdou i jiné známé osobnosti a že časem k takovéto nepodpoře již odvahy nebude zapotřebí.

    OdpovědětVymazat
  36. NENAPSAL jsem prispevky 14:25, 14:41 & 14:54 ! FUJ - kradete identitu jako Cikani na nadrazi I.D. kartu. STYDTE SE vy poloopice !
    3:34, Pytliku, kdyz mi napise vul, ze jsem kun, tak je to kompliment. (V Ben Hur byli nepresnosti.)
    8:07 & 8:27.. Spravne tak ! Musite zacit moralizovat jako slecny po sezone od Prasne brany...
    Penize nedostanou do rukou Zide, ale zbrojni prumysl a nas investment stoupne na cene.
    Krome toho se tam na Middle East zacnou vsichni fackovat, a to je dobre pro Ameriku a Evropu. (Muj vykal ma vice I.Q. nez vy vsichni dohromady, krome nicka Horniho Dolniho, ktery je chytrejsi nez ja !
    ---------------------------------------------------------
    8:46 MOTROKU ! Jak ty starej osle - JAK muzes vedet s kym ziji, nebo neziji. Koho mam a koho nemam. To se nedela strkat svuj ucpany frnak sedlaka do soukromych veci toho, koho neznaz !
    ---------------------------------------------------------
    Pokud vim tak novy velvyslanec je ze statu Iowa a to NENI mormonsky stat.
    Mormoni ziji ve state UTAH.
    Lide v Americe chodi do svych kostelu v daleko vetsim % nez v Evrope... Vetsina patri k evangelikum , kteri se deli na ruzne nominace. Do ktere nominace patri novy velvyslanec, nevim ! To, ze je na strane Nacionalistu, jako je napr. pani Le Pen, nebo Hofer a Wilders je MOC fain.
    ---------------------------------------------------------
    President Trump patri k Evangelikum take !
    K Presbyterianum, coz je nejbohatsi cirkev v Americe.
    Ja jsem Katolik, proto jsem na tom po vsech strankach lepe nez vy, protoze vase nominace priblbliku vas omezuje AMEN - nick honolulu
    Katolik - nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:44

      Nejsmutnější (nejveselejší?) je, že ti falešní Honolulové jsou úplně stejně blbí jako ten "originál".

      Kokotko

      PS: Mormoni samozřejmě sídlí i mimo Utah a mimo USA. V Praze se uhnízdili na Špejchaře, v bývalé oblíbené hospodě, hovada!

      Vymazat
    2. pro 14:25 a original nicka HONOLULU !
      Jako ho-nolu-lu , se oprav-du muhe podepsat kdokoli i hovada.
      Ovšem ho-lonu-lu
      Holmes by na to ne-prišel : (
      nick holonulu- rudy gentleman

      Vymazat
  37. Pytliku, X. LEGIE - Fretensis, okupovala Jeruzalem od
    roku 6 B.C... V tom filmu to bylo casove spatne ! V Hollywoodu je vsechno spatne !
    Krist se narodil 4 B.C. Dej filmu je z pozdejsich let a je to GULAS. Vztup legie do Jeruzalema, ani Krist ani Ben Hur nemohli videt. Mezi obsazenim Jeruzalema a ukrizovanim Krista se vystridalo nekolik rimskych procuratoru. (Coponius, Ambivius, Annius Rufus, Velerius Gratus, a Pontius Pilate.)
    Z takovych filmu jako byl Ben Hur se nedaji studovat dejiny !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  38. 16:59.... KECAS Kokotko ! Oni sidli v Salt Lake City !
    Naborova strediska pro hlupaky, jako jsi ty, maji vsude. Naborove stredisko neni sidlo.
    ---------------------------------------------------------
    Musim konstatovat s prekvapenim, ze jste slabomyslni hurvinci ve vetsine a ja jsem to nejlepsi co se
    vam stalo ! Svym prichodem mezi vas, jsem vas obohatil a vy jste smazali vsechny pochybnosi, ktere jsem mel o svoji osobnosti.
    Moje 13 - leta pomocna skola v CSSR na Smichove mela vetsi hodnotu nez vase university... Je to videt z vasich prispevku.
    Podarilo se mi najit cesky slovnik a studuji ted spravnou gramatiku.
    Chci napsat dopis panu presidentovi Zemanovi, aby vas vymenil za krabici toaletniho papiru a odstehoval se k nam na Floridu to tepolucka.
    --------------------------------------------------------
    Jeste jsem si na neco vzpomel ! Vy NEMATE radi ceskou emigraci , ale kdyz mate moznost, tak kazdy z vas emigruje. Vcera jsem byl ve vedlesim okrese a byli tam, Nemci, Polaci a CESI od vas z Ceska vsichni hledali a kupovali nemovitosti. (Bydleni.)
    Takovy jste HYPOKRATI. Moralizujici a kdyz mate moznost tak kapitalisticti.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hypoteku v U.S.A. dostanete rychle ale jeste RYCLEJI nakopu Vam Vase tupy KRYCHLE.
      U nas na FLORIDE , a nebo u vas v CSSR na Smich-of je !!!!
      --------------------------------------------------
      Vyberte-si zapecnici
      -----------------------
      nick HOLONULU - spasitel & svetlonos

      Vymazat
    2. Proč se vydáváte za katolíka, Honolulu, když Vy přece myslíte? Není snad rozdíl mezi věřit a myslet? A proč lidé považují Ježíše za Žida, když to do Marie nějaký Duch svatý minimálně že napálil a nebo ho prostě do ní vložil. Vy, Honolulu, se považujete i za vzdělaného ale jak Vám pomůže Vaše víra, když je nutné myslet. Vyberte si.

      Vymazat
    3. Blb vede monolog, jak zábavné.

      Vymazat
    4. Kdyžtak "Hypokryti" vole, Hypokrates byl otec lékařství

      Vymazat
    5. 18.38 Židovství se dědí PO MATCE .. ať je otec starej rabín, gójský voják, nebo třeba Pánbůh. A nevyvolil si snad k obrazu svému "židovskej Pánbu Pány izraaelity" za svůj lid? Tak ke komu byste vy jeho údajného syna přifařil... k Zulukafrům? Nebo přímo k Tuarégům například?

      Vymazat
  39. NENAPSAL jsem prispevek 18:19 !
    A takove mate mezi sebou "vtipne" blbecky, a me chcete kritizovat.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hledal jsem nominaci Steve Kinga.
    On patri k METODISTUM, coz jsou Evangelici povodem z Anglie. Jsou tolerantni, pracoviti a nobl. Jeho predkove prisli z Welsu, Nemecka a Irska.

    Zeny ktere patri k Metodistum, jsou kamaradske a maji radi socialni zivot. Takze budete mit v Praze cajove dychanky...
    Protoze mnozi z vas jsou kanci a prasaci, tak vas musim informovat, ze recitovani Rytire Smila, na techto spolecenskych udalostech je zakazano !

    V NOBL americke spolecnosti se nemluvi o politice, nabozenstvi a penezich ! Dvorit se zenam od Metodistu je velmi zabavne. Maji radi tancirny, restaurace a party. Jsou schopne sekretarky a ambasador je urcite priveze do Prahy.
    IOWA je bohaty zemedelsky stat ! Antonin Dvorak tam zil nejakou dobu. Je tam velmi urodna puda a pestuje se tam Kukurice.
    Nabozenstvi je osobni vec kazdeho. Ambasador nikoho do niceho nebude NUTIT. To by bylo proti Constituci.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náboženství není osobní věcí každého, moudrý a vzdělaný Honolulu, náboženství je především věcí i těch okolo. Například udělat velvyslancem vyznavače Voodoo by se obyvatel dotčeného státu velmi dotklo.

      Vymazat
  40. 18:38..
    Bohajehomaria , tak nejsem Katulik , pomuže-to ???
    Bruto ?
    ( v tej vire jsemt se zrodil a v tej i... Jan HUS )
    nick holonulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíkáte do lži, Honolulu. Osvobodí Vás to?

      Vymazat
    2. Jak je to s tím republikánem a podnikatelem z Wisconsinu Steve Kingem, Honolulu?

      Vymazat
  41. Být otrokem jakékoliv víry znamená NEbýt demokratický, protože demokracie spočívá ve svobodě projevu vlastního svobodného názoru založeného tedy na vlastní svobodné úvaze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky ase bavím, když mi tady nějaký věrozvěst káže o morálce. jak demokratické: v jednoho Boha budeš věřit, jinak tě upálíme a to i jen když si dovolíš zpochybnit církev a její představitele - budeš se smažit v pekle. Demokrati jako řemen.

      Vymazat
  42. No, raději jsem si o tomto kandidátovi našel info i někde jinde, než z tohohle blábolu. Mám za to, že p.Ivan David proto záměrně dal na konci odkaz i na jiný článek. Steve King vypadá velmi dobře, jeho konzervativní politický postoj je velice podobný postoji lidí jako Pat Buchanan, Ron Paul. Když mluví o hranicích USA, tak má na mysli skutečné hranice, jako většina paleokonzervativců odmítá vojenská dobrodružství US Army. To, že hájí křesťanské hodnoty, je pro nás dobré, navíc, když otevřeně v jakési TV řekl, že naši civilizaci nemůžou zachránit děti cizích, tzn. odmítá imigrační politiku současných pomatenců. Stejně tak odmítá jakékoli tlaky ze strany pomatenců LGBT apod. Jinými slovy podporuje to, co je normální - rodinu tak, jak je běžně tento pojem chápán. Někde jsem četl, že je baptista, tedy členem církve, která např. u nás jako jedna z mála odmítla církevní restituce.

    OdpovědětVymazat
  43. 18:38... On nebyl Zid ! Kdyby byl,
    tak by nebyl popraven - od Pharisees (Caiaphase.) !
    Mel nordicky charakter. Byl to odvazny revolucionar a socialni reformator.

    Za zniceni jeho povesti a vzniku jeho falesneho obrazu jsou zodpovedni !
    Sv. Augustin (misenec). Fanatik Matous. Materialista Sv. Pavel (nekolkikrat zbit do bezvedomi). African Jurist Tertullian a dalsi manipulatori ve svuj prospech.

    Tak jako vy ztotoznujete Hollywood s Amerikou, tak falesny obraz vznikl o Kristovi.

    Mezi lety 334-330 B.C. prislo na Middle East mnoho lidi, kteri nepatrili k semitske rase ! Privedl je Alexander Velky. Zalozil Alexandrii, dobil Jeruzalem, obsadil Babylon, Egypt a znicil Persany !
    Vedci se hadaji, byl-li Krist Amorit nebo potomek Medes.

    (Medes, Mitannians, Hittites, Phrygians, Armenians, Scythians a Rekove, ti vsichni patrili a patri do stejne rasove skupiny ARIJCU ! A vy take, pokud jste Cesi !)

    Zide byli ujarmeni Reky az do roku 167 B.C. ! Ruzne kmeny na Middle East se nikdy nemely radi a to plati i dnes.
    Sv. Mary Magdalena byla fanaticka nacionalisticka Rekyne, z bohate recke rodiny. Hluboce oddana Kristu a musela utikat o zivot po smrti Krista v roce 29 A.D.

    Nesmite brat zretel na to, co nejaky propagandista vam rekne.
    Cela ta oblast (Judea) patrila Rimu od roku 63 B.C.
    Herod the Great tam vladl ve jmenu Rima od roku 37 B.C. a rozhode NEBYL Zid. Provincie Judea byl obsazena X. Legii az roku 6 B.C. na zadost Heroda, ktery o dva roku pozdej zemrel (4 B.C.)

    Jeho syn Herod ANTIPAS byl pouze poloviscni Zid a ODMITL Krista poslat na popravu. On se nesnasel s Pharisees !

    Pontius Pilate (rimsky procurator) byl politickymi okolnostmi a vydiranim donucen postlat Krista na popravu. Stalo ho to nenavist jeho zeny Claudie a pozdej vyhnanastvi do Galie (Francie), kde zesilel.
    Takze jak vidite, tak tam pusobilo mnoho lidi, kteri nebyli Zide.

    Na ukonceni dve zahady ! Kdyz se narodil Krist, tak vsechny rimske astrologi zachvatila panika. Vedci dodnes nevi, co to bylo za hvezdu na nebi, ktera se objevila a pozdej zmizela. V Cine a Indii, byla take panika.

    V rozmezi dvou let 37 A.D. + ! Zemrel, Tiberius, Pilat a Marabut, kral Markomanu, ktery sidlil v Troji (dnesni Praha) zemrel v Italii. A vsichni byli sileni, meli velmi tezkou smrt.

    Timto koncim na tomto clanku, a to co bude napsano po tomto prispevku NENI MOJE !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš byl Žid, Honolulu, ale ne tělesně, respektive ne geneticky. Byl Žid a proto ho mohl jeho židovský národ obětovat. Protože je národ základní jednotkou planety, jak je například i na OSN a právu národa na sebeurčení a sebeobranu vidět, respektive o národ, o národy šlo přirozeně už odpočátku dějin, samozřejmě, musel ho Bůh "opustit", vyhovět národu, jehož byl příslušníkem. Ten národ byl potom ale Bohem potrestán diasporou, která trvala dva tisíce let. To jsou zákony vesmíru,které byste neměli podceňovat, respektive měli byste se zajímat, jak to ve vesmíru funguje, respektive, jak funguje Bůh, tedy. A ještě něco, tedy, jak byl Žid? No, Židé se sladili s ním, s něčím, co existovalo ve vesmíru, ze kterého na Zem přišel. Zdravím, Honolulu, faktem je, že bez Vás by tu byla nuda a nemyslím to špatně.

      Vymazat
    2. Pane Honolulu, váš Ježíš, či ÍSÁ byl synem "samoživitelky", která se pověsila na starého Josefa a zdrhali jak mohli před zákonným UKAMENOVÁNÍM TÉ HŘÍŠNICE... KTERÁ NEBYLA DEFLOROVÁNA JENOM PROTO, že její milenec - např. mladší brácha nebo děda, neměli ještě/už dost pevný a velký penis. Takže Josef jim (Marii i jejímu ještě nenarozenému Ježíši) nejspíš zachránil život a masové přesuny lidí kvůli registraci/sčítání jim zřejmě pomohlo zamést stopy a začít někde daleko nový život jako manželský pár... Josef a Marie.

      Vymazat
  44. 19:25.. Wisconsin NENI Iowa. To jsou dva uplne rozdilne staty zjevem a psychologii.

    19:38... nikdo po tobe nechce, aby jsi v neco veril ci neveril.

    19:00 HOVADO, BARBARSKE nepodepisuj se mojim
    nickem ! Nenapsal jsem prispevek 19:00 !

    19:08.. do jakych lzi utikam ? Dejiny jsou k precteni v kazde knihovne. Objednejte si to z Ameriky, kdyz vas to zajima a nectete to, co vas to nezajima.

    18:59... Woodoo a nabozenstvi ? Uvedl jste priklad na posrani...
    Ale kdyz uz .... Tak atheista se zla z Wooodoo neubrani. Krestan snadno. Krestan je immuni a ma ochranu.
    (Caligula zabil sveho fotra generala Germanica za pomoci Woodoo, ale tenkrat se to jmenovalo jinak.)

    VUBEC NEROZUMIM proc vas rozciluje, ze ambasador je verici Krestan. Budte radi, ze ho mate.
    a ted definitivne koncim.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
  45. Honolulu děkuji za reakci. Sedlák nejsem. Víru mám ale to by jste nepochopil. Co jsem napsal o Vašem soukromí vyplívá z Vašich komentářů a jestli je to pravda posuďte sám. Neodpověděl jste na jiné důležité části mého přízpěvku.

    OdpovědětVymazat
  46. Toz co to sem posílá ten Donald Duck za hovado je oz tak blbé ze sa neomí dopnót na ten hloboké stát a poslat sem Ivano ........ako be ten pruvod americkéch blbó na posto velveslance nemjel ani konec......howk

    OdpovědětVymazat
  47. Toz to néni B.B.KING nemylte sa vázri....tento zahraje enem mars na orgle armade spásy.......howk

    OdpovědětVymazat
  48. Mormon? Kolik má ženských? Muslimové smějí mít čtyři...

    OdpovědětVymazat
  49. Lidi ja se udsud NEDOSTANU... Zde se objevila mentalni velicia a ja to nemyslim ironicky - 20:30 !

    Kdyz nebyl Krist geneticky Zid, COZ TVRDI MNOHO LIDI v nekolika narodech, tak ke ktere geneticke skupine
    patril ? Ja to nevim a vedel bych to rad ! Protoze jsem asi starej ""rasista"" a geny nekterych narodu me fascinuji ! Genovi rozdil mezi nekterymi narody je obrovsky.

    Krist nenatchl svymi projevy pouze Zidy , ale i Reky, Rimany, Egyptany, Syrany a Claudia Procula (prvni dama) v prevleceni stejne jako dustojnici legionari v prevleceni za nim chodili, kdykoliv mohli.

    On vlastne zalozil politickou stranu , ktere privadela Caiphase k zoufalsvi.
    Zide odmitali platit koupel v chramu a chteli ji zdarma.
    Lide za nim chodili z Kralovstvi Ammonu, Moabu, Edomu atd.
    On mluvil s Zidy Hebrew a s Rimany Latinsky a s Reky recky a se Syrany Aramaic, coz by melo dominovat Hebrew , ale v tom se nejde vyznat ani dnes.

    General Aulus Vitellius , ktery v te dobe velel 3 legim v Syrii (III. Gallica, VI Frata, XII. Fulminata) vedel, ze se neco deje ve vedlejsi provincii Judea, ale nerozumel tomu co.

    Na jeho dotaz Pontius Pilat odpovedel, ze Zide jsou SRSNI a verit se neda nicemu a nikomu a ze X. Frentesis je ve stale pohotovosti.

    Strach Pilata z rebelie, kterou vyhrozoval Caiaphas donutil Pilata, aby Krista poslat na popravu. Kdyby k rebelii prislo, tak Tiberius potresta Pilata.

    Zde jsene vidite, ze to byla politicka vrazda.

    A jeste neco co nevite ! Rimane nepili ciste vino, ale smichane s vodou. Z OCTOVATELE bile vino, nefiltrovane, ktere ma sobe latku, ktera se jmenuje MOTHER je velka uleva pro telo v agonii !
    Kdyz legionar Longinus namocil houbu v "octe" a prolozil ke rtum Krista, tak to nebyl projev krutosti , ale milosti.
    Rana kopim do boku mela ukoncit agonii, kterou Krist prozival.. Proste mu dal napit a pak ho bodl.
    nick honolulu - a nenadavejte me ! Nemam to ze sve hlavy, ale z knihovny antiky. 23.5. je festilal zv. VULCAN. hrozi vam posrani.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, možná víš něco o Bibli ale možná, že nebudeš ochoten přiznat, že naprosto a v trvalém rozporu s tvrzením téměř všech křesťanských církví, se nemá vrátit na Zem Ježíš. Má přijít nejvyšší z andělů, respektive tedy z archandělů, tedy z jemu rovných a tím je Michael. Asi, tedy, logicky, ve vesmíru existují nějaké další bytosti a to tak, že natolik hmotně, aby mohly na Zemi běžně jako lidé působit. Získat ale dostatečně kvalitní lidské tělo, ten typ hmotné existence, pro ducha - bytost tak vysokou, to je fakt problém. Většinou se tělo rodí někde jinde než v této pozemské sféře a až následně dojde k inkarnaci už na Zemi. Také ho může donosit jen "pouhá" nositelka plodu, která s ním tedy nemá žádné společné geny ale v případě Panny Marie šlo asi, logicky, tedy, o bytost vyšší, na Zem hmotně přenesenou, aby jeho porod proběhl úspěšně a on získal práva pozemšťana. Ve vesmíru platí zákony stejně jako i na Zemi, lidé nejsou žádnou výjimkou, protože řád, respektive funkční systém je základem úspěšné existence a spolužití kohokoliv s kýmkoliv. Je spravedlností, bez které by neexistovalo Dobro, tedy Bůh, Vesmír, Universum, protože by v chaosu zaniklo, zničilo by se samo, právě tou nefunkcí. Já Ti, Honolulu, nesdělím, z jaké vesmírné civilizace duchem (inkarnací) pocházel Ježíš, nevím to a asi byl tělesně (hmotně) smíchán s různými sférami a geny různých vesmírných civilizací, protože i v tom je nějaké právo, které ho opravňovalo na Zemi působit a do jaké míry a jak působit. Vesmír je především PRÁVO. I proto Země ještě nebyla zotročena někým nebo nějakými vyššími existencemi. I proto je ještě chráněna těmi dobrými. Protože Bůh ještě stále ve vesmíru vládne. Jisté je ale podle všeho jedno, nešlo o nějakou zvlášť vysokou bytost. I protože kdyby ano, lidé by ho na Zemi nesnesli okamžitě. Bohové patří na nebesa, pokud jsou na Zemi, je to naprosto nefér, tady naprosto nespravedlivé a naopak by to popíralo existenci Boha, který je tím řádem. Ježíš neuspěl, protože se obětoval za lidi proti zlu, aby ho tak zničil pro jeho zločin,... a skutečně, podařilo se mu na dva tisíce let uvrhnout Židy do kruté diaspory. Zklamal, neměl se obětovat ale nepřestat proti zlu bojovat, tedy neopustit Zemi, tuto její sféru, nevzdat boj. Odešel a s ním i jeho osobní pozemské právo a přímá naděje lidstva v něho. Lidé už pak mohli jen doufat. Proto měla přijít další bytost, jak Bible správně předpověděla. Protože Ježíšovi se nepodařilo splnit jeho úkol. On nedokázal zůstat sám sebou!!!

      Vymazat
    2. --- Mimochodem, to sdělení v Bibli, tedy nejvyšší z andělů, to je něco jako nejvyšší z lidí, na Zemi, samozřejmě, a tím je premiér a v prezidentském systému, například v USA, prezident a určitě není nadčlověkem, protože v demokracii je rovný s jemu rovnými občany, pouze vykonává nějakou vyšší funkci, ke které byl svým lidem zmocněn. Pokud jde o význam archanděl, pak zřejmě o vládu nějakého ještě vyššího celku těm celkům Zemi a lidstvu vyšším. Asi jde minimálně o vládu Galaxie. Vyplývá z toho, že má přijít na Zem vládce Galaxie. Křesťanskou terminologií Archanděl Michael. S nebeskými zástupy, tedy s armádou, a s mečem, protože bez toho se přece žádná vláda neobejde, zlo existuje všude, protože je vývojovým nepochopením. No, zla je na Zemi dost a proto má asi přijít, nejen jaderné zbraně zrovna dost hrozí a zničením celé planety.

      Vymazat
    3. Je to jeste trochu jinak (s tim KDO ma prijit), ale na to je jeste brzy...

      Ježíš rozhodne nezklamal a zcela splnil svuj ukol pro danou vyvojovou fazi teto civilizace.

      Predevsim - posun v paradigmatu Hrdiny.
      Jiz nebyl Hrdinou Válečník, ktery rozdrti nepratele silou (jako dosud v Řecku i mnohde jinde), ale Hrdinou se stal ten, kdo se Obětoval pro Dobro celku, vrcholem se stala Láska místo Síly. Pavel k tomu dodal Umírněnost a Duchovno namisto anticke Zvrhlosti, a odstraneni Kultů a vselijake Modloslužby...
      (A je temer jedno, jestli tu fyzicky byli v lidskych telech nebo ne. Dulezita je predevsim ta giganticka Stopa, kterou to v Civilizaci zanechalo.)

      Toto 2000 let vychovavalo Evropu a lidstvo, nekdy vice a nekdy mene. Vzdy se nasel nejaky vladce, ktery se od toho odchylil, ale protoze ten Kmen byl pevny a nemenny, vzdy se on nebo jeho synove zase vratili do toho Dobrého směru...
      Pokud si chcete porovnat, jak by svet vypadal bez toho - hle Čína, kde stejne nebo i vice inteligentni lide temer nezili pod vlivem krestanstvi (i kdyz i tam meli nejakou Duchovní Školu).

      Vzhledem k tomu, na jakem stupni vyvoje bylo lidstvo v antice, to bylo zcela primerene. Ostatne i pozdrzeni technickeho vyvoje stredovekou Církví, dokud k tomu Lidstvo nedospeje svou Humanitou, bylo primerene a prospesne...


      Bůh (v Bibli je vetsinou v mnoznem cisle!) a zrejme ani Andělé se tu sotva mohou objevit primo, protoze jsou vicerozmerni, minimalne 4D (coz se da dokazat matematicky a fyzikalne, snad jiz brzy... Ostatne se to i pise na par mistech v Bibli). Je to jako kdyz nakreslite Comix, muzete ho velmi ovlivnovat, ale nemuzete do toho plocheho obrazu vstoupit primo jakozto (N+1)-rozměrná bytost...

      A jestli ma prijit nejaky "Vládce" ? I zidi puvodne ocekavali velkeho Vládce a Bojovníka, ale takhle to nebylo a zrejme ani byt nema...

      Vymazat
    4. 2:02 Spal jsem čtyři hodiny a už nemám čas, tedy jen krátce: Další fáze už probíhá, ten, který byl předpovězen Biblí, tedy ten Beránek, tak ten už je na Zemi a dospělý a pracuje. On nevzdal boj jako Ježíš, tedy naopak bojuje se zlem nepřetržitě a po jeho umučení zlem se znovuinkarnoval do svého původního lidského těla. To je právě tím rozdílem, totiž on, protože pokračuje na Zemi v boji a tedy ze Země neodešel, neztratil svá osobní pozemská práva a protože nepřestal být ani tou inkarnací, je živou inkarnací, tedy, může působit jako ta původní bytost ale s právy pozemšťana vůči lidem. To je přímý kontakt s "bohy" nebo s anděly, chcete-li a Země, lidstvo, to skutečně potřebuje. To je to, co Ježíš nesplnil a vydal lidstvo napospas jemu samému a zlu, které na ně působí z různých důvodů. A nemyslete si, že je snadné najít vhodnou bytost nebo bytosti k zásahu na Zemi, protože vše je věcí oprávněnosti a také času, přičemž Země není jediným obydleným světem a práce je skutečně mnoho. Podle plánu a vlastně i slibu v Bibli, po dvou tisících letech přišla další vyšší bytost aby se pokusila pomoct lidstvu. Momentálně už jsou oddělováni někteří lidé, pro jejich záchranu, pokud to bude nezbytné vzhledem k nebezpečné nejen jaderné situaci na Zemi. Nikdo ale nemusí zemřít aby byl zachráněn, aby byl s tou novou bytostí, s tím Beránkem, protože on neodešel, je na Zemi ve svém lidském těle a pracuje. Zároveň je ale i mimozemšťanem z vesmírné civilizace vývojově statisíce let výše než lidstvo, jeho a jejich, těchto bytostí schopnosti a možnosti, jsou obrovské. Pro lidstvo. Dělá a dělají to pro lidstvo. Snaží se jednat v souladu s vůlí Boha, který je dobro. Proto zadarmo. Jde o zdravou pomoc. O zdravou, takže do toho nepleťte city.

      Vymazat
    5. Ja vim. (Myslim, ze vim...)

      Ale:
      Ježíš nevzdal zadny boj. Udelal presne to, co bylo v dane fazi nejvice potreba. Na cokoliv jineho bylo tehdy jeste brzy.

      Jake "city" do toho nemam plest ? (Pokud myslite vetu: "vrcholem se stala Láska místo Síly"? Jiste, paradigmatem pro vyvoj civilizace. Laska se deli na "Eros" telesnou, "Philia" bratrskou a "Charitas" vseobjimajici. Krestanstvi prineslo predevsim "Charitas", dalo ponekud vetsi duraz i na "Philia" a ponekud utlumilo "Eros", coz take prispelo k vyvoji Člověka (Lidskosti) od antickeho Barbara k dnesku...)

      Tady dole 6:07 kde nemate cas reagovat - to (1:18) bylo spis pro poctive ateisty, kteri si mysli, jak ti verici jsou hloupi kdezto oni (ti ateisti) _myslí_ a proto neveri nejakym pohadkam. Jenze misto toho jen naleteli novejsim "pohádkam" Vědců, ktere narozdil od tech starych uz ale nejsou zalozene na Pravdě. A ovsem "myslet" znamena necemu "věřit" a na tom dale stavet (myslenky). Bez zakladnich axiomu nema smysl myslet, a Svět neni Matematika, kde by ty axiomy existovaly samy o sobe bez vztahu k jakekoliv Realitě nebo Skutečnosti.


      A jeste - kde 2:02 doporucuji: "hle Čína", taky me pak napadlo: "hle židé" kam dospeje moralne narod (etnikum), ktery celou dobu odmital krestanstvi... A taky: "hle Hitler a Mussolini", kam presne spela Římská říše SPQR...

      Vymazat
  50. Ze svet je v takom marazme len preto, že človek nerešpektuje Božie príkazy a určuje si svoje pravidlá zdá sa je menej, ako keď niekto na túto pravdu upozorni. Tak sa nečudujte, ze spejeme k zahube.

    OdpovědětVymazat
  51. 18:38 > "Není snad rozdíl mezi věřit a myslet?"

    Prakticky neni.

    Pokud _nejste_vševědoucí_ a pokud nejste totalni ignorant, stavite sve mysleni na tom, ze necemu zakladnimu věříte a od toho odvozujete dalsi myslenky.

    Věříte svym smyslum. (treba ze zkresluji realitu jen primerene)

    Věříte ""vědcům"" jejich nesmysly.

    Nebo věříte duchovnim jejich primerene zkresleni Duchovna... (primerene anticke urovni lidstva, mozna to ponekud jiz zacina byt zastarale?)


    Ohledne ""Vědců"" :
    Velky tresk a rozpinani vesmiru jsou nesmyslna DOGMATA. A ovsem vznik zivota - jeste pred par set lety vědci(!) hlasali, ze zivot jako cervi a zaby vznika z neziveho blata samovolne, a ze Země je plocha (2D).
    Dnes to posunuli o oktavu vys, dnes tvrdi, ze Život vzniknul z neziveho "bláta" samovolne kdysi hodne davno, a ze Vesmír je plochý (v 3D), sam od sebe najednou vzniknul z jednoho bodu a rozpina se, rychlosti presahujici rychlost svetla.

    Absurdita techhle DOGMAT je do nebes volajici...!

    Neohanejte se tim, ze ne-věříte Církvi proto, ze ""myslíte"". Misto toho ale jen _věříte_ modernim šarlatánům jejich nova dogmata, jejichz moralni dopad (predevsim _Víra_ v to, ze Člověk je nejvyssi a nikomu vyssimu nezodpovedna forma Bytí) je ale prevazne nebezpecny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry, už nemám na reakci čas.

      Vymazat
    2. 1:18 Velmi se mýlíte. Náboženská víra znamená, že o předložených tvrzeních nepochybujete a nepřemýslíte. Jejich změna nepřichází v úvahu. Naproti tomu vědění (myšlení) vychází z dosažené úrovni dokazatelného poznání a jak sám potvrzujete svými příklady, plynule se s novou úrovní poznání mění. Vědecká tvrzení proto nejsou dogmata, ale pokud nejsou jednoznačně experimentálně dokazatelná, tak jsou vždy hypotézami, které se mohou s dobou měnit. Náboženská víra všechno toto postrádá, je založena na neměnných dogmatech.

      Vymazat
    3. Ale vzdyt nabozenska vira i cirkevni uceni se take docela dost vyviji, rozhodne nejsou nemenne... Treba dlouho obhajovali antickou vědu o ploche Zemi a nemennem nebi a Slunci od vědce Aristotela, to uz dnes neni. Take novodoby kalendar zavedl papez Gregor. Treba neomylnost papeze zavedli nedavno (tusim mene nez 2 stoleti zpatky) a jiste ze mylne. Co treba Luther, to byl take urcity vyvoj, take jen castecne spravny. Ty _tuny_ krestanskych a filosofickych knih, tisice autoru, premyslejicich o zalezitostech viry a duchovni filosofie... Rozhodne neni ucelem, aby se o nabozenske vire nepremyslelo a prijimala se zcela bez pochyb a bez vyvoje, to je zkreslena materialisticka (anti-klerikalni) predstava... Ostatne - kdybyste jako lidstvo vsechno to Poznání dostali na zacatku jasne a kompletni, nemuseli byste o tom porad premyslet a hypothetizovat, nijak byste se nevyvijeli...

      Na druhou stranu, veskera kosmologie nebo evolucni _teorie_ neni ani trochu podlozena experimentalne, jak taky? Ostatne i klimatologie a AGW je prevazne politicka zalezitost, ktera se za vedu spis jen vydava. V pripade kosmologie (velky tresk, stari vesmiru, rozpinani, velikost) a v pripade samovolneho vzniku zivota to jsou hypotezy a nejsou ani trochu spravne, ale jsou predkladany se sebejistotou hranicici s dogmaticnosti...
      Postupna Evoluce sice ano, ale ne nerizena...
      A zatimco leckdo byl jen zmýlen, jsou takovi, kteri za to dostali Nobelovu cenu (WMAP), a pritom jsou podvodnici a museji vedet, v cem konkretne prostě lžou...
      A ovsem pokud se to pokusite rozporovat, tak vas nekompromisne umlčí, dnes uz neni v mode upalovani, ale rozhodne vas _nikam_ nepusti to publikovat a trvale vas znemozni. I dnes jsou nektera DOGMATA nenapadnutelna... Trochu podobne treba jako zpochybnovat ockovani, ale tam je nespokojenych hlasu vic a neni tak snadne je zcela umlcet, ovsem dostat neco pres "peer-review" je temer vyloucene...

      Podstatne ponauceni tam ale je, ze vy (vetsina) tem dnesnim vědcům _věříte_ jejich hypotezy, aniz byste se pokusili je ověřit... (protoze jinak byste zrejme zjistili, kde v nich jsou ty "chyby"). Nebo spis pokud nejste astro-fyzik, nezbyva vam nez nekomu věřit jejich hypotezy, bud ty nebo ty druhe...
      Podvod Materialistů je tedy predevsim v tom, ze vas přesvědčili, ze nemusite nicemu věřit, protoze to "pravé" poznani Víme, resp. jim to mate věřit, protoze oni to Ví lepe...

      Takze jeste zpet a obecne - vzhledem k tomu ze nejste vševědoucí a pokud nejste nemyslící, tak nekomu neco věříte a teprve z toho odvozujete dalsi uvahy...

      A ponekud konkretneji - da se dokazat fyzikalne, ze nas vesmir byl "nastartován" akustickou vlnou nekym "zvenku", v pustem a temnem prostoru bez formy, v podstate tak jak se to popisuje na zacatku Genesis. (Dukaz zde vynechavam, tak to je jen zajimava "hypotéza") Pak je ovsem otazka, jak to tam dostali, kdyz tomu rozhodne nemohli rozumet?

      Jako Heretik jsem dalek toho, abych tvrdil, ze Církev je neomylna, ale jako Vědecký Heretik jsem dalek toho, abych Víru zatracoval z hlediska Rozumu, protoze a) je postavena na Pravdivém základu a b) byla a mozna jeste bude nezpochybnitelne uzitecna pro vyvoj teto Civilizace, viz 2:02 a konec 11:47 vyse...

      Vymazat
  52. Na tento clanek odpovedelo nejvice ctenaru NR co jsem kdy videl!!!!

    I kdyz to popirate, DOKAZUJE TO , ze Cesi hledaji SVEHO BOHA!!! a jejich BUH neni stejny jako Vatikanu v tom je konfikt.

    Cesi citi vnitrne , ze jejich zivoty bez BOHA jsou bezcene!!! a snazi se ho proto najit ci poprit!!!
    To je filosoficko-psychologicka realita Cechu.

    Ja nejsem osobne prilis nabozensky ale jsem na tolik poctivy abych si to priznal.

    Nejlepsi vysvetleni proto jsem nasel v knihach Carla Junga, jedoho z nejlepsich psychologu , podivejte se do toho . Jinak pisete Kraviny, protoze nectete!!!!!!!! a jste vygumovani TELEVISNI OTROCI, kourici DROGY , CHLASTATE PIVO U TELEVISE a myslete jen o SEXU!!!

    Otazka je definice co je nabozenstvi jako takove????

    Musite myslet a chapat psychologii , neb to je jak vam PREDELAVAJI VASE SLEPICI MOZECKY KE SVE POTREBE!!! ne VASI OTROCI MAMELUKOVE!!!

    S uctou BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také, omlouvám se, nemám ale už na reakci čas. Snad bude toto téma i někdy jindy, je zajímavé.

      Vymazat
  53. S úctou BroukPytlik. Tak nějak to vnímám i já. Češi nebudou věřit těm co se šíření víry živí. Podle skutků poznáte je. V celém svém životě jsem nepotřeboval psát nějaké memoáry a tak ta moje gramatika neni dobrá ale přece jde o to co píši a ne jak jsem negramotný ve stáří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na gramatiku se vyser. A Pytlik je nudny.

      Vymazat
    2. Ovsem ze jsem nudny ty idiote!!! Kdyz se chces vzrusi tak se divej na porno , ci si zaplat nejakou holcicku , neb nemyslim ze tvoje pani pokud nejakou mas je pohledna diky tve inteligenci. A penize taky nemas ze stejneho duvodu , tak zadna holcicka . A pak zbyva jedine PORNO , zivot je kruty !!! Anonyme 14:35.

      S uctou BroukPytlik

      Vymazat
    3. Brouku, nejen že jsi nudný, ale ty jsi i sprostý. Tady se diskutuje a nenadává, nenapadá. Když nemáš co napsat, tak nepiš.

      Vymazat
  54. Panove, musim vam to vysvetlit vedecky, protoze zde mame MYSTICISMUS ze Stareho Zakona (ohledne Archandelu) a mame zde take vety z New Age.

    Nase planeta leti v nasi Galaxii v kruhu a jeden oblet v kruhu je dlouhy 28000 let.
    Techto 28000 let je rozdeleno na 12 useku / etap o prumerne delce 2400 let +/- !

    Kristova doba spadala do vlivu konstelace PISCES a symbolem byl Beranek. Kazda tato doba ma urcitou psychologii a mysleni, charakteristiku a jednani lidi.
    PISCES byla doba emocialni. Krist prisel ze souhvezdi PLEIADES v Konstelaci Taurus.

    Hranicni pasmo mezi vlivem dvou konstelaci je velmi nebezpecne pro lidstvo, protoze je DESORIENTOVANE. Takova doba je ted, kdy nase planeta je v hranicnim pasmu Pisces a Aquarius, ktery je velmi rozdilny od Pisces..

    Krist se nemuze vratit, ale prijde nekdo jiny. Jeho vlada a vliv konci nekdy v techto letech, kdy planetu ovladne Aquarius.

    [( Psssst ! Je to 28 000 let co vymreli Neandrtalci ! Jak to, ze to prezil nick Brouk Pytlik je zahada, vhodna prosetreni od New Age. Vas veleknez Halik, ktery ma vice doktoratu nez ja mam ponozek, se tajne potuluje kolem Sandusky v Ohiu, pod vymluvou, ze jede do South Bend - Notre Dame university.
    V Sandusky mely slety carodejnice z New Age od kterych to vsecho vim. Potom je policajti zavreli kvuli orgiim a ja odjel na Floridu a ted nevim NIC.)]
    nick HONOLULU

    P.S. Pytliku ! Zde me pekne rekni tvuj den a mesic, kdy jsi se vylihl a ja zjistim proc jsi feeble minded ! (Az vecer)
    Rok mi nerikej ! Nemam kalendar z doby Neandrtalcu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim jak moc ma smysl vam oponovat, ale:

      - obeh kolem galaxie trva skoro 10x dele
      - 26000 let trva precese zemske rotacni osy (resp. pruseciku rovniku a ekliptiky)
      - Krestanstvi spadalo do doby Ryb, kdezto _predchozi_ doba byla Beran, Kristus byl jako Beranek obetovan a kdyz ten vek skoncil

      - Neandertalci nevyhynuli. "Homo sapiens sapiens" je pouha propaganda, ve skutecnosti to, cim se lisime my od cernochu z Afriky, je to, ze jsme smiseni s Neandertalcem, ktery byl vyvojove vyssi nez ""homo"" z Afriky... Takze neandertalci - jsme my, bili Evropane...

      - vek Vodnare _zrejme_ jiz zacal s prichodem Internetu a s propojenim lidstva...

      Vymazat
  55. GETSEMANSKA ZAHRADA existuje do dnes, u vychodni brany Jeruzalema. Po posledni vecere pane, apostole (a Krist) odpocivali a spali v teto zahrade. Krist mel velmi tezke myslenky a nespal.
    Kdyz se rozednivalo, tak se otevrela vychodni brana mesta a chramova straz v cele s Amonem (velitelem) sla Krista zatknou - a ZATKLA. (Brana, je snadno k videni ze zahrady.)

    Zminuji se o tom proto, ze stacilo obejit horu Olivovou a Krist by byl v bezpeci. Druha strana hory byla v rukou Zealotu a ti byli silne - proti Rimanum, Rekum a proti Pharisees.
    Rikam vam panove - JA BYCH UTEKL !

    Dalsi vec ! JUDAS ISCARIOT byl Zealot, nacionalista a tim, ze udal Krista chtel docilil povstani lidu proti kolaborantum a Rimanum. Zatceni vsak prislo tak rychle a v rannich hodinach, ze se lide nevzpamatovali. Oni nemeli cas na revoltu.
    Mimo to ! Chramova straz si Krista prehazovala jako nebezpecnou vec. Poslali ho pred krale Antipase a pred chramovy koncil a nakonec zkoncil v pevnosti ANTONIA , dodnes cast stoji.
    Tam sidlilo nekolik kohort X. Legie.
    Judas dostal odmenu 30 rimskych Denariusu. To zn. ze dostal 30 x 4 gramy stribra. (Coz by bylo dnes asi US $ 156.)
    Kdyz se povstani neuskutecnilo a Krist byl v pevnosti Antonia , tak se Judas obesil v zahrade GETSEMANSKE o den pozdej po zatceni.
    Zde vidite, ze Krist NEBYL zatcen svetskou moci, ale cirkevni. Ani vojaci krale Antipase, ani Legionari X. legie ho nezatkli a vubec ho nechteli v drzeni.
    nick honolulu - mam to z knihovny Antiky, tak na me nejecte !

    OdpovědětVymazat
  56. 19:10...Neda se mi oponovat ! Jsem demagog pod vlivem americkych carodejnic z New Age. Verim jim hluboce ! Miluji je vsechny i kdyz me jednou zmlatily vsechny naraz, ve stejny cast.

    Beran, Ryby, Vodnar ! ARIES, PISCES, AQUARIUS ! To souhlasi tak, jak to rikaji vedmy z New Age.

    S Neandrtalci to mate SPATNE ! Souhlasim vsak s tim, ze nekteri opicaci by mohli mit jejich geny (napr. nick Brouk Pytlik.)

    My jsme deti z vesmiru a z Atlantis. (Ne vsichni !) Pozna se to podle tabulek rasovych profilu a treba prave Praha ma techto potomku vysoke % (15 %) a Cesko venkov 12 %.
    Brno bude prostudovano pozdej.

    Slavna Linda Goodman studovala New York a rekla, ze se citi jako v "Kartagu" a znechucene odjela do Colorada.

    Mel by jste mit nejaky NICK, abych vedel komu predlozit pristi hlavolam a ted jdeme na clanek o Halikovi.
    Ahoj - nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  57. Kdyby existovalo něco takového v co věříte tak by se nemohly na této zemi dít tak dlouho zvrhlé a odporné věci. Věděl by že to bude narůstat a budou trpět nevinní a trestal by ihned. Všechno ovšem funguje jinak.

    OdpovědětVymazat
  58. Ceho se bojim!!!

    Ze pan King je stejny podvodnik jako prevleceny agent KGB Putin !!! ktery se vydava a hraje si na krestana.!!!

    Pan King je asi POLITICKY Krestan , ktery ma k Jezisi dale nezli prumeny atheista. Stejne pro Putina!!

    Krestanu ( skutecnych ) se nebojim , neb jestli se pohybuji zivotem podle Jezise a jeho prikladu tak to jsou docela mili lidi, kterym se da verit.

    Nejhorsi jsou lidi co se prevareji podle Televise.!!!
    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brouku, ty se zase překonáváš v blbostech, co tu klofáš. Dej pokoj a běž si raději hledat nějakou Broučici. Samozřejmě křesťanskou!

      Vymazat