Reklama

.

.

pondělí 29. května 2017

Prezident Bašár al-Asad: Prezident USA nemá politickou moc

29. 5. 2017   zdroj
Bohužel – je tomu tak. Existují politické linie i politická řešení zpravodajských agentur, Pentagonu, velkých zbrojních a ropných společností, společností finančních – a jen ony americká rozhodování ovlivňují, zatímco prezident politiku těchto subjektů jen doplňuje. Důkazem tohoto stavu věcí je, že když se prezident Trump, jak v průběhu volební kampaně či už po ní, pokoušel změnit dosavadní politické linie jak v politice domácí či zahraniční, okamžitě se ocitl pod kanonádou. 


Tak masivní, že změnila nejen prezidentovu rétoriku, jak jsme toho v posledních několika týdnech svědky, ale přinutila jej – což je mnohem závažnější - podřídit se politickým stanoviskům tzv. hlubokého státu (CIA, Pentagon a vojenskobezpečnostní komplex).

Došlo tak k situaci, kdy je už vlastně ztrátou času brát prezidentova slova k zahraniční politice vážně, protože ať řekne cokoliv, udělá nakonec to, co mu instituce hlubokého státu nadiktují. Přičemž dodejme, že nejde o žádný nový jev. Takto to totiž v americké politice funguje už po desítky let.

Z webu Information Clearing House přeložil Lubomír Man

78 komentářů :

  1. Je tomu tak! Trump je jen obyčejný pamprda na politické šachovnici Emeriky! Ať nezapomíná, že i trpaslík je na Himalájích malý! Ale teď si vyskakuje jako ten King-Kong, co jen svědčí o jeho nedovyženém mozečku. Celá ta válkychtivá Emerika stojí za prdel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před volbami jsem přesně toto předpověděl, dostalo se mi sprostých nadávek od jistého emigranta který tvrdil že Trump je spása světa.
      Člověk nemusí být vždy génius aby nevěděl že presidenti USA jsou jen ubohé loutky v rukách židovských loutkářů.

      Vymazat
    2. nechte židy na pokoji, rasisto, loutkovidič jsou oligarchové bez ohledu na náboženství, rasu a národ.

      Vymazat
    3. 6:19 O rasismus nejde židé mají většinu moci a majetku na světě.

      Vymazat
    4. Samozřejmě, že se jedná o rasismus. Není Žid jako žid, většina z nich nejsou oligarchové ani poskoci oligarchů. Zato gójové kolaborují jak to jen jde. Takže s těmi židy už dejte pokoj.

      Vymazat
    5. 6:19 Podstatná je jak to nazval F. M. Dostojevský "židovský idea"! Marx jí popsal ve svém díle K židovské otázce velice přesně - https://www.marxists.org/cestina/marx-engels/1843/101843.htm

      Marx v ní píše toto:

      "Židovství se udrželo nikoli navzdory dějinám, nýbrž díky dějinám.

      Občanská společnost neustále rodí žida ze svého nitra.

      Co bylo o sobě a pro sebe základem židovského náboženství? Praktická potřeba, egoismus.

      Židův monotheismus je tudíž ve skutečnosti polytheismus mnoha potřeb, polytheismus, který činí předmětem zákona božího i záchod. Praktické potřeba, egoismus — to je princip občanské společnosti a vystupuje jako takový v čisté formě, jakmile občanská společnost ze sebe plně zrodila politický stát. Bohem praktické potřeby a zištnosti jsou peníze.

      Peníze, to je žárlivý bůh Izraele, bůh, který nestrpí vedle sebe žádného jiného boha. Peníze degradují všechny lidské bohy — a mění je ve zboží. Peníze jsou všeobecná hodnota všech věcí, hodnota, která se ustavila sama pro sebe. A proto zbavily celý svět, svět člověka stejně jako přírodu, jejich svérázné hodnoty. Peníze, to je člověku odcizená podstata jeho práce a jeho jsoucna; a tato cizí podstata člověka ovládá a člověk se jí koří.

      Židovský bůh sestoupil na svět, stal se bohem světa. Směnka je židův skutečný bůh. Jeho bůh je jen ilusorní směnka.

      Protože se reálná podstata žida všeobecně uskutečnila, zpozemštila v občanské společnosti, nemohla občanská společnost žida přesvědčit o neskutečnosti jeho náboženské podstaty, která je právě jen idealisovanou představou praktické potřeby. Podstatu dnešního žida najdeme tedy nejen v Pentateuchu nebo v talmudu, ale i v dnešní společnosti, a to ne jako abstraktní, nýbrž jako naprosto empirickou podstatu, ne jako omezenost žida, nýbrž jako židovskou omezenost společnosti.

      Jakmile se společnosti podaří zrušit empirickou podstatu židovství, čachr a jeho předpoklady, je žid znemožněn, protože jeho vědomí už nemá předmět, protože subjektivní základ židovství, praktická potřeba, se zlidští, protože se zruší konflikt mezi individuálně smyslovou a druhovou existencí člověka.

      Společenská emancipace žida je emancipace společnosti od židovství."

      Konec citace

      Vymazat
    6. A klasik F. M. Dostojevský ve svém Deníku spisovatele píše toto:
      „Židům se tedy daří dobře tam, kde je lid ještě nevzdělaný, nesvobodný či hospodářsky zaostalý — tam je jim tedy hej!“ A oni místo toho, aby svým vlivem zvýšili vzdělanost původního obyvatelstva, prohloubili jeho znalosti a učili je hospodařit, všude, kde se jen usadili, lid dále ponižovali a rozvraceli, takže tam humanita upadala ještě víc, úroveň vzdělání klesala ještě níž a bezvýchodná, nelidská chudoba a zoufalství se šířilo ještě hrůzněji. Jen se zeptejte domácího obyvatelstva našich pohraničních oblastí, co je hybnou silou Židů a co je po celá staletí hnalo vpřed. Dostane se vám jednohlasné odpovědi — nemilosrdnost. ,Po celá staletí je hnala jedině nemilosrdnost k nám, jedině touha týt z našeho potu a krve.’“
      „Veškerá činnost Židů v našich pohraničních oblastech spočívala výhradně v tom, že se s využitím místních zákonů snažili vehnat domácí obyvatelstvo do bezvýchodné situace a učinit je na sobě bezvýhradně závislým. Tady vždy nacházeli možnosti, jak využít práv a zákonů. Dovedli vždy udržovat přátelské vztahy s těmi, na nichž lid závisel, takže právě oni měli nejméně důvodů reptat, že ve srovnání s domácím obyvatelstvem mají jen malá práva. Měli zato u nás nemalá práva nad domácím obyvatelstvem. Dějiny našich pohraničních území dosvědčují, co se v průběhu desetiletí no a staletí dalo s ruským obyvatelstvem tam, kde se usazovali Židé. Nevěříte? Tak mi tedy uveďte jiný neruský národ Ruska, jenž by měl na domácí obyvatelstvo tak zhoubný vliv jako Židé! Nenajdete ho, v tomto smyslu si uchovávají ve srovnání s jinými národy Ruska svou originalitu, jež samozřejmě tkví v onom státu ve státě, dýšícím duchem právě té nemilosrdnosti ke každému, kdo není Žid, neúctou ke každému jinému národu a rase, ke každé lidské bytosti jiného než židovského původu.“
      „Co když vesnická občina, která doposud zaštiťovala našeho ubohého ruského mužika od tolikerých běd, ztratí z nějakých důvodů půdu pod nohama a vzápětí se na tohoto z nevolnictví právě osvobozeného mužika, nezkušeného a neschopného uvarovat se pokušení, před nímž ho doposud občina chránila, vrhne naráz celá židovská obec? Vždyť to bude jeho konec! Všechno jeho jmění, všechny jeho síly padnou hned druhého dne do rukou Židovi a nastane doba, s níž by se nemohla srovnávat ani éra nevolnictví, ba ani tatarského jha.“

      Vymazat
    7. 16:19
      Každý "oligarcha" je žid. Jmenujte oligarchy kteří nejsou židi. Doma máme jednoho, žida Kobliháře, taky gaunera žida Bakalu...

      Vymazat
    8. Ano, ne každý žid je oligarcha ale každý oligarcha je žid

      Vymazat
    9. 20:07-20:14
      díky za koment -nevím proč se pořád určití
      vzpěčují tomu vidět viditelné ... vždyť je toho plná
      (ideologicky neupravená) literatura.proto je vždycky dobrý ten antikvariát a staré překlady..Snahy popsat a přeložit všechno jinak je totiž takè jejich dílo.( dějinný alibismus)
      j

      Vymazat
    10. neodkazujte se na Marxe,i když geniální ekonom, byl rasista,víte. že Slovany v podstatě považoval za podlidi? taková byla tehdy doba, snad jsme dál blekotání o židech je směšné-.

      k argumentu "každý oligarcha je žid" dávám,protiargument" každý rasista je blb"

      Vymazat
  2. Miluju ameriku. Ty čisté duše s mírovou holubicí v srdci. Ani mouše by bezdůvodně neublížili. Můj sen je poklonit se Donaldovi před tou bílou budovou, ze které demokracie a mír tohoto světa čiší. USA idol tohoto světa. Všude je milují a každý by s nimi chtěl kamarádit. .. jééééé, já jsem se počůral.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím Tě, před spaním se řádně vyčůrej a pak nebudeš kecat blbosti! Věř mi, pomáhá to! A pak se už nebudeš počůrávat!
      učitel na základce

      Vymazat
  3. To prece bylo jasny od pocatku. Nevim jak muze nekdo , kdo se zivil stavenim hotelu, nikdy nemel zadnou posici ve vlade , se stat presidentem.

    To neni mozne v zadne zemi, protoze president musi byt schopen sestavit vladu.
    Z toho hlediska Merkelova je silna osobnost s ideologickou politikou!!! at treba mnoha lidem se to nezda.

    Do vlady musi vybrat spravne !!!!lidi , KTERYM MUZE ABSOLUTNE VERIT!! ze to neznici. Neb chyby se projevi ne nyni , ale za 5 ci 10 let.

    A jak si muze byt jisty, vlada je strasny aparat 10.000++ lidi, kteri muzou z neho udelat hrdinu ci ho uplne znicit.
    A kdyz kazda klika ma sve lidi ve vlade, dostava informace a dela na to tom miliardy.

    Na priklad USA CIna. USA presunula svuj vyrobni kapital pred 30 ti lety do Ciny a v podstate TEMER znicila USA!! mozna cely svet.

    A tak USA se brani a posunuje se porad vice DOPRAVA!! To je Bush, Trump styl.

    Nebezpena hra, a Trump nemuze nic zachranit , sam o sobe rikal ze je pouze POSEL!! Ovsem nerekl od koho.
    Co tam Trump dela neni mi jasne a to mi muze nekdo JINY!! vysvetlit.??????
    A jeho dceruska Ivanka a manzilek Jared!!

    Ja bych rekl , ze na prvni pohled Neokoni chteji vytvorit novou kralovskou rodinu s pokolenim a chteji vladnout SVETU??? s Trumpovim pozehnanim!

    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz tva prvni veta je neskutecne hloupa a ukazuje jak mas nevolnicke mysleni
      Rovnou se zeptej k cemu je panovnik
      Ty vubec nevis co je to demokracie
      Proc pises kdyz nic nevis
      A o Americe nepis vubec
      Neopic se po stylu Honolulu
      My si pockame na Honolulu

      Vymazat
    2. 1:51
      Tak jen si čekej na toho gerontblba z Hovnosebilovsjejch močálů!!!!!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  4. Jdete uz do hajzlu evropsti nevolnici
    Trump nevladne vsemu
    Trump neni kral
    Ale LID SI HO ZVOLIL
    A VLADNOUT MA POUZE LID
    LID MA VLADNOUT TRUMPOVI
    NE TRUMP LIDU
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jestli Trump zradi tak at jde do prdele
      Ale zatim Trump bojuje, proti bazine
      Vyhnal magora co ved FBI, vyhnal buzeranta velvyslance do Ceska
      Zatim ok
      Horni Dolni
      A cenzore, jak muze nekdo mluvit o politice bez sprostych slov

      Vymazat
  5. Proc tu opruzuje Brouk Pytlik nesmysly a pocetnymi prazdnymi slovy?

    OdpovědětVymazat
  6. From honolulu to HORNI DOLNI !
    Nebudu zde 3 tydny, jedu na vylet, mam uz spakovany kufr.
    Neberte Pytlika nikdo vazne.
    To je slabomyslny feeble-mined schmuck !

    Trump vede tezky boj proti bazine, ma vsak schopne jedince. Neni sam a ma uspechy.

    Nehodnotte Trumpa podle nazoru oslu, at uz z Berlina, Rima (Papez), nebo Bruselu.

    G-7 se pohadali vzajmne. Pul sveta je na strane Trumpa z ruznych Establismentu a 90 % normalnich lidi z ulice Trumpovi fandi. Vsak my to vyhrame !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. From Horni Dolni to Honolulu
      Uzij si cestovani, bude tu bez tebe smutno a prazdno, pall and buddy

      Brouk je takovy nahlouply, a to uznavam ze treba i ma spravny nazor tak ta jeho argumentace je slaba

      Vymazat
    2. Skoda ze nejedete spolu lepsi by se zde dychalo

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 5:11 drz hubu cesky nevolniku kteryho zavrou kdyz rekne ze Havel je dobytek a prase
      Bezpravniku

      Vymazat
    5. 5:11 cenzore, prave jste smazal 5:11 sprosty utok na me
      Jsem z toho volako rozpolceny a zmeteny
      Je hezke ze jste se me zastal
      Ale na druhou stranu bych zadal svobodu slova i pro ty co me urazeji
      Nesouhlasim s tim co rikaji ale chci branit jejich pravo to rikat
      Tak prosim nemazat ani ty co me urazeji
      Dekuji
      Horni Dolni

      Vymazat
    6. 11:17
      Já směle říkám že Havel byl ožralé hnusné smradlavé prase už20 let a ještě mě nezavřeli.

      Vymazat
  7. Brouku
    Representovat lid ma clovek z lidu
    A ne profesionalni politik
    Zamysli se nad tim a nez to promyslis tak pozastav tvuj verbalni prujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Representovat LIDI jako PRESIDENT MA SPECIALNE V DNESNI DOBE, ma clovek:

      ktery tomu rozumi

      dela to dlouho dobu

      lidi mu veri

      nema spatnou historii na zaznamech

      nikdy nezklamal

      a co dela ma smysl!!!!!

      Proc bych mel byt hloupy, prctete si co rikam ja a SVETONS OBROVSKEHO FORMAT HONOLULU.

      s uctou BroukPytlik

      Vymazat
    2. Jsi hloupy nevolnik
      Treba to ze nechapes ze ten kdo dela politiku dlouhou dobu je profesionalni politik
      A toho lid nechce
      Tobe profesionalni politici nevadi, inu dobre prase vsechno spase
      Mas mysleni maleho naivniho ditete ne li hur

      Vymazat
    3. A jinak, politik ma byt z lidu, jeden z tech co representuje, a ne profesionalni politik, Pytliku
      Co si mysli ostatni?

      Vymazat
    4. Samozrejme nemuze dostat Moc nejaky prumerny Tonda z Hospody.

      Je dobre, kdyz Prezident i Vlada je mentalne a duchovne Elita, samozrejme nejlepe pokud ta dobra Elita.


      Zástupce ma byt ten _nejlepší_ ze sveho Stavu, _ne_ ten _pruměrný_ ... Nejlepsi rétor, nekdo kdo ma vsech 5 pohromade a nebude protlacovat nebo blabolit nesmysly, nekdo kdo ma tym poradcu, protoze veci jsou slozite a ani dobry a inteligentni clovek jim sam vsem najednou nerozumi dost do detailu...
      Predevsim nekdo, kdo ma Důvěru tech, ktere Zastupuje, ze je bude Zastupovat lépe, nez by to dokazali oni sami...

      Kdyz by se to melo rict v cislech, tak prumerne IQ je 100, zhruba polovina obcanu ma jen dvou-mistne IQ(!), coz je zasadni problem prime demokracie, vlady Průměru a Davu ovladaneho Medii... Vedle toho Zastupitelska Demokracie je vlada Elity. Dnes tu ale neni, dnes tu je Volená Tyranie (tedy vlada Špatné Elity), ktera se jako Zastupitelska Demokracie nazyva jen omylem...


      Problem soucasneho stavu je predevsim v tom, ze neni zpusob, jak vyvodit Zodpovědnost politiku, treba za nesplnene sliby, za to ze kaslou na volice a nejsou tak jejich Zástupci. Proto bez moznosti odvolat Zastupitele neni jak vyjadrit mu neduveru, tedy on nema Důvěru svych Volicu a tedy neni jejich Zastupitel... A ovsem nelze odvolavat v referendu nekoho, kdo neni mym zastupcem ale zastupcem mych oponentu. Bude potreba evidovat hlasy volicu, aby je mohli odebrat a predat nekomu jinemu, ke komu maji Duveru. Tak teprve vznikne skutecna Zastupitelská demokracie, tedy vlada Důvěryhodných Elit...

      Vymazat
  8. Celá ta diskuze nemění nic na skutečnosti, že Bašár al-Asad má pravdu, že zároveň je osobností, která zaslouží podporu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trump mluvi vetsinou rozume
      Ovsem svoloc mu svazuje ruce

      Vymazat
  9. Prosim vzdy si zkontrolujte co ja rikam na Wikipedie.com a tam uvidite jasne , kdo ma pravdu.

    Nevadi mi, kdyz mne lidi rikaji, ale to ze NEMAJI ARGUMENT A FAKTA.

    Je to mrhani casem se bavit s lidmi jako Horni Dolni , ci Honolulu.

    A nakonec ja jsem pouze BroukPytlik a ma osobnost je taky popsana ve Wikipedii.

    BroukPytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jen abych uzavrel tu debatu bez faktu, kdyz si kliknete na tento internet:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Legal_affairs_of_Donald_Trump

      dostanete dobry obrazek o vyvoji podnikani pana Trumpa.

      Ja nerikam , ze Trumpa nemam rad , ma svou osobnost, ale vadime me , kdyz Honolulu povida lidem do obliceje sve PRIMITIVNI NESMYSLY a Horni Dolni ho podporuje.

      Honolulu dela vice skody , nezli uzitku a poskozuje Trumpa.

      Ja skutecne Nevim , jestli Trump se pohybuje v tom nejlepe, ale vim , ze HONOLULU svymi slaboduchymi kecy TRUMPA je poskozuje!!!
      Mozna , ze Trump zachranuje Ameriku a cely svet??? nemohu posoudit!!!

      BroukPytlik

      Vymazat
    2. Ty jsi pytel co chce profesionalni politiky
      Opravdivy Brouk Pytik kteremu jsi ukrad nick by se za tebe stydel
      I Sekora
      No a je hezke ze se snazis vzdelat z wikipedie ale na diskuzi tady to nestaci
      Mozna ale by ti to stacilo na pavlac

      Vymazat
    3. Vzdyt ty nepoznas kdo koho poskozuje, Pytle
      Ty vubec nevis jak politika funguje, ty wikipedio

      Vymazat
    4. Abych se poctive priznal nevim jak funguje politika!!!

      Ale muj znamy studujici Psychologii v Santa Barabare v Californii delajici kandidaturu CSC mi tvrdil , ze ji delaji UFOni!!!
      , a mozna ,ze ty jsi jejich Robot a
      Honolulu je jejich zmetek Robot!!!!

      Hahaha Hihihi BroukPytlik

      Vymazat
    5. 4:39 ty pytle nevis jak funguje vubec nic
      Krome psani prazdnych zprav

      Vymazat
  10. Trump se snaží prosadit změnu, ale ne z dobroty srdce,ale proto, že agresivní politika USA má už negativní vliv na jiné než zbrojní podnikání.
    Snahu zatím nevzdal i přes ten vybičovaný odpor proti němu,který tak dobře známe ohledně pana Zemana a snad ještě více proti panu Putinovi.

    Trump zatím jakž takž úspěšně prochází minovým polem mezi snahou už neválčit a současně siláckými výroky a demonstrativními neúčinnými vojenskými akcemi pro upokojení válkychtivé veřejnosti. Držme mu palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valka proti Rusku by v nekterem pripade nemusela skoncit jinak nez koncem lidstva
      Deputy Honolulu

      Vymazat
  11. Myslím, že je zrovna dost zřetelně vidět, že tu na Zemi má moc ještě někdo mocnější. V pondělí se setkal v Paříži prezident Francie Macron s prezidentem Ruska Putinem a v totéž pondělí hlavní město Ruska Moskva dostalo zásah nejničivějším uragánem za posledních sto let meteorologického pozorování. 11 mrtvých, sto zraněných a tři a půl tisíce polámaných stromů, stržené střechy a znemožněna i letecká doprava. Píši to nyní v souvislosti s mým nedávným příspěvkem o zásahu Ruska Čeljabinským asteroidem v datu založení V4 v místě Čeljabinského incidentu, kterým Českoslovenští legionáři začali v Rusku válčit a stali se oficiálně vládci 17.500.000 km2 jeho území a nechci to tu už znovu rozvádět, protože o to mi zas tak moc nejde. Je tom především pro tajné služby a ty vědí. Respektive, doufám, že si uvědomují, že stále se opakující "náhody" mohou už být náhodami stěží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. --- No, vlastně, totiž, napsal jsem ve zmíněném mém příspěvku, že může být kdykoliv stejně zasažena - zničena Moskva.

      Vymazat
    2. --- Chcete podmínit příspěvky v diskusi NR registrací a chcete tedy -veškeré informace, které jsou povolené-. Na stavu, respektive na situaci to ale nic nezmění, pouze oslepnete, což vám ale fakt nepomůže. Asi narazíte, to se slepým stává běžně. Jak jinak.

      Vymazat
    3. --- Konkrétně v diskusi ke článku NR 25.5.2017 "Šéf americké rozvědky už natvrdo: USA a Ukrajina nejsou spojenci." příspěvkem 19:01, + 13:44, 13:49, 13:58, přičemž další z nich, ten nejtvrdší asi, byl cenzorem smazán.

      Vymazat
    4. --- Víte, někdy si fakt a nahlas sám pro sebe říkám, jaký třeba prezident Česka Zeman je magor a nebo a nevím, zda v lepším případě, zrádce. Například ta Nová Hedvábná stezka" z Číny, to je jen snaha o rychlé+bezpečné+jisté umožnění přesunu armád Číny a Asie obecně, do Evropy. Tak my uvažujeme ale kdo to chce slyšet, když máte oslněné oči penězi a možným ziskem z obchodu. A máte dostatečně silné armády, nyní už asi bez USA, jak Trump v rozporu se závazkem v NATO sděluje a Merkelová konstatuje? Víte, to pro vaši obranu. My vás prostě nechápeme, zničit se za každou cenu ale s penězi v kapse. Nevím, prostě, jestli vás máme zachránit. My vesmírné civilizace na Zemi. Já fakt nevím!

      Vymazat
    5. --- V celém vesmíru rozhoduje jen síla a nikdy tomu nebylo a ani asi nebude jinak, přičemž i Bůh nutí kohokoliv silou. Kohokoliv, kdo nechce podobrém, respektive. To si uvědomte. Musíte být tedy, logicky, natolik válečně silní, aby nepřítel nechtěl s vámi válčit. USA se z NATO už trhá, Británie už vystupuje z EU, která navíc usiluje o dvourychlostí, tedy snaží se oddělit od slabších států, které budou vydány napospas. A já se vás všech ptám: Skutečně jste na to nemohli přijít dřív? Bylo to skutečně tak těžké, tak nad vaše intelektuální schopnosti?

      Vymazat
    6. --- A poslední příspěvek teď: Odpočátku vám tedy doporučujeme V4 a v čemkoliv. Tedy například ne podřídit nebo podřadit vaše vojáky Německu.

      Vymazat
    7. 7:32 onen naivní fantasta s vesmírnými civilizacemi zapomíná synchronizovat všechna ta tornáda a záplavy, která devastují USA s jejich politickými kroky. Podobně s přírodními katastrofami kdekoli ve světě. I když tam bude asi problémem, která mocnost si tu kterou katastrofu u vesmírné civilizace vysloužila. S Čínou to asi bude jasné. Nebo ne?

      Vymazat
    8. Neblekotej
      Uragany zabiji v USA nekolinasobne tolik nez ten v Moskve
      A Evropa uz sebevrazdu spachala, v Evrope zustavaji jen silenci a sebevrazi
      Deputy Honolulu

      Vymazat
    9. 7:32 To je opravdu to poslední, co bych chtěl, že byste měli věřit slepě, bez myšlení. Válečné akce toho typu probíhaly v minulých letech a byli jste o nich vždy informováni. Byly jich sta a sta, soustavnými sestřely velkých dopravních letadel počínaje, třeba. Nyní už není tak moc potřeba prokazovat, protože už víte, respektive alespoň vaše tajné služby, které paradoxně mají větší rozum než vy obyčejní lidé, protože si uvědomují, jsou zvyklé a za toto myšlení placeny.

      Vymazat
    10. 8:44 Možná šlo o to místo a ten čas a o tu rekordní sílu.

      Vymazat
    11. Sorry, 9:06 je pro 8:35.

      Vymazat
    12. 9:06 hurikan Rusko nepolozi

      Vymazat
    13. 9:10 Ale o to přece naprosto nejde. Jde o prokázání skutečnosti, že lze Moskvu zničit kdy je třeba a to i tzv. přírodními zbraněmi včetně asteroidů, které by i samo Rusko nepovažovalo za útok proti němu.

      Vymazat
    14. --- Já osobně myslím, že mými informacemi bráním válce a bráním například a především Česko. Například sestřelem malajsijského Boeingu nad východní Ukrajinou bylo zabráněno její anexi Ruskem a tím posílení jeho živé válečné síly. To už by stálo na hranici se Slovenskem, Polskem a Maďarskem, které jsou V4. Myslím, že informuji správně, respektive i účinně.

      Vymazat
    15. 9:13 ty koumaku, to pam muze byt zniceno kterekoliv misto na zemi
      A kdyby Putin osvobodil Ukrainu tak by bylo lip

      Vymazat
    16. 9:30 Ukrajina ať se sama demokraticky rozhodne, zatím v parlamentních i prezidentských volbách byla prozápadní. Co se týče jakéhokoliv zásahu vesmírných civilizací na Zemi, ano, mohou zasáhnout jakkoliv a kdekoliv. Co se týče války a především tedy anexe Ukrajiny Ruskem, zásadně nesouhlasím, jednoduše protože "se to prostě nedělá" a také, směji se, odporuje to platnému mezinárodnímu právu a asi by to nebylo bez obětí a utrpení,... ostatně, svoboda vlastní volby je pro jakéhokoliv člověka nepostradatelná a odpočátku mu daná Bohem.

      Vymazat
    17. 9:41 no a ja si zase myslim ze anexe evropy az po Labe ne li dal Ruskem je absolutne nezbytna
      A ze vlastizradci jiz dlouho otravovali a patri na sibenice

      Vymazat
    18. 9:26 rád bych věděl, co by RF z nějaké expanze měla. Leda by stála o větší náklady a politické problémy. Má svých vnitřních problémů, ale i zdrojů dost. Zkušenosti, co stojí satelité, nabral už sám SSSR, když například dodával všem, tedy i ČSSR energie a suroviny pod úrovní světových cen a ještě na těchto územích držel armádu a tím, Afganistánem i podporou "revolučních hnutí" se vyčerpal. Z podobné situace se dnes snaží vycouvat prezident USA Trump.

      Vymazat
    19. 2:56 ano, jen bych dodal ze ale RF par zakladen po planete potrebuje aby zabranilo izolaci
      Podobne jako kdyz Zizka zabral Horu Vitkovu aby Praha nebyla neprodysne obklicena Krizaky
      Horni Dolni

      Vymazat
  12. Je to tak USA furt ovládají bildrbergovští globalisté.

    http://www.epshark.cz/clanek/90/jak-vypada-konference-bilderbergovskeho-typu

    OdpovědětVymazat
  13. Nakousnutá otázka, zajímavá i pro Česko: ekonom, podnikatel, byznysmen, zde Trump, není vhodný do politiky? Nemá pro to kvalifikaci? A co pak u nás ti lékaři, advokáti, molekulární a onanotechnologové, karbaníci a pouťoví zpěváčci, co nám partaje cpou do politiky? A u doktorů dokonce v době, kdy musíme lékaře i s pochybným vzděláním dovážet.(Ale v politice jsou jen ti lékaři, kteří by v nemocnici a ordinacích byli pro nemocné nebezpeční, takže buďme celkem rádi!) Tak račte tedy vzít toto na vědomí při parlamentních a prezidentských volbách.
    Ukrajina, ať se sama demokraticky rozhodne!? Další slovo do pranice - jednak "demokratické" rozhodnutí tam, kde vládnou nacističtí pučisté? To Hitler se dostal k moci ve skutečně demokratických volbách, dovedl stát k nacismu také demokraticky, jen semotamo noci dlouhých nožů a pak to s 2. světovou válkou zvoral? Koncentráky byli OK? Problém Ukrajiny je v tom, že její západ, který se chopil pučem moci, je pronacistický a její východ je antinacistický. Že je to současně dělítko národnostní - západ mluví ukrajinsky (a byl také na straně Hitlera) a východ mluví rusky a byl proti Hitlerovi, to také je docela podstatné. Je zde otázka práva na sebeurčení: mají ho Skotové? Mají ho jednotlivé národy Španělska, měly ho národy Jugoslávie, Slováci? To si myslím je jediné demokratické řešení - které využila i autonomní republika Krym, která nedemokraticky byla odtržena od Ruska a přičleněna k Ukrajině v r. 1954. Tak co je tedy demokratičtější? Anexe ruského Krymu Ukrajinou v dobách diktatury 1954 a nebo rozhodnutí obyvatel Krymu v referendu?
    Naše současná podpora nacistické Ukrajině a jejím masovým vrahům = podpoře pohrobků Adolfa Hitlera a jeho ideologie. To je historická ostuda, která nemá u nás obdoby a nepochybuji, že přes chválu ukrajinského nacismu naší vládou, se většina Čechů od nacismu i nadále distancuje, ať je jakýkoliv. To jen politici si kladou otázku, komu to prospěje, když budou tam či onde nacismus podporovat. Holt kšeft je nad všechny ideologie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pytla neni treba reagovat
      TRUMP KVALIFIKOVANY JE

      Vymazat
    2. Kdyz politik v Cechach neni kvalifikovan znici Cechy , coz je smutne(velice)!!
      Kdyz politik v USA neni kvalifikovan znici SVET NA VEKY VEKOUCI ..neb maji atomovky.

      Je NUTNE MYSLET!! a ne psat douhe clanky.
      Taky doporucuji cist WIKIPEDIE.org

      BroukPytlik

      Vymazat
    3. 10:35 jo kemo, to se tuhle chtel odtrhnout Jih vcetne Floridy pane Honolulu
      A jak je Lincoln zliskal, Atlanta hori, devastujici Shermanuv pochod k mori

      Vymazat
    4. 7:52 politik ma byt z lidu, aby representoval svuj lid
      To ze pytliku chces profesionalni politiky ukazuje tvoje clovecenstvi

      Jdi se vzdelat, wikipkou to nedozenes

      Vymazat
  14. Kde jsou clanky a inteligentni duskuze ohledne strelby a nepokoju v Chomutove

    OdpovědětVymazat
  15. A kde je duskuze o tom jak Merklova a jeji ministrikove kvici ze Trump se na germany a EU otocil zady
    SPRAVNE TRUMP!
    EU nepodporovat
    Ani dollar pro Berlin a Pariz
    At si to EU vyzere

    OdpovědětVymazat
  16. HARP!HARP!HARP!
    zkouší to všude jako zbraň hromadného ničení budoucnosti..vše dnes je uměle vyvolané a zničená příroda,hradby lesů,jež chrání i lokální počasí té které oblasti ,jsou brutàlně káceny pro prachy VELKOPLOŠNĚ! tomu napomáhá..Pořád se někde ta původnî naturskladba planety podšťourává,
    podkopává,navrtává,odšťavňuje,pečetí asfalty a betony,převádí se toky řek jinam apod.
    kam člověk hrábne víc škody než užitku...pak se divme!?
    toť můj názor..
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Asi mas Vlastovko pravdu

      Vymazat
  17. Celá diskuze je velice pěkná.Má ovšem jednu,ale
    za to podstatnou chybu.Týká se všeho možného,jen
    obsah článku je poněkud jinde.Navzájem si nadávat
    také není to nejrozumnější.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pozor, me nikdo nebude diktovat o cem mluvit a o cem ne
      Doufam ze i jini maji stejny nazor
      Deputy Honolulu

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Reklama