Reklama

.

.

středa 10. května 2017

Sobotkova a Kalouskova krize

Jiří Ovčáček
10. 5. 2017           Svobodný názor
Tak tu máme další kampaň proti panu prezidentovi. Bohuslav Sobotka a Miroslav Kalousek, jejichž strany se potácí v obřích problémech, ruku v ruce vyvolali politickou a vládní krizi. Snaží se přitom veřejnosti namluvit, že tu jde jen a jen o Andreje Babiše. Nejde. Hlavním terčem bezskrupulózní kampaně je pan prezident.


Ano, Sobotka s Kalouskem udělají doslova vše, aby nebyl Miloš Zeman znovuzvolen. Z takové představy mají kopřivku!

Zní dokonce vyhrožování ústavními žalobami a sesazením z funkce. Lidmi zvolený prezident prostě těmto dvěma politickým spojencům vadí. Proč?

Protože pan prezident nehledí na přání stranických sekretariátů a neposlouchá jejich příkazy.

Pan prezident prostě nejedná a nebude jednat v zájmu Slávka, Mirka nebo Andreje. Občany byl zvolen a jen jim se zodpovídá!

Vím, že pan prezident brutální kampani Slávka a Mirka nepodlehne. Není Edvard Beneš verze 1948. Bude jednat ústavně odpovědně. Tedy jednat, jednat a jednat!

Republika se v žádném případě nesmí stát hračkou v rukou těch, kteří už dávno svým sobectvím prohospodařili důvěru lidí.

Držme si palce!

44 komentářů :

  1. Od začátku je to znát na každém kroku. Jo klepe jim prdel. Nejsem zastáncem Babiče, ale těm třem stranám i ODsce klepe prdel,no o KDu ani nemluvě, že by přišli o koryta, které si vysnili na doživotí. Vykopat je ven všechny, to je hluboké přání většiny obyvatel. 27 let průserů, podvodů, afér, je to hnus koho máme ve vládě. Používají stejné způsoby jako ten Oligarcha, není mezi nimi rozudílu. Tady se žádná kauza nevyšetří tak, aby byly vyníci potrestáni podle zákona. Mam za to, že je vše pěkně režírované podle scénáře. Komedie a zase jen komedie. Jen lžou lidu této země. Jen pár jedinců je možné uznat, jinak všechny ostatní vyhnat a došeštřit kauzu jednu po druhé. Mám za to, že právě teď je takový boj o odvolání Babiše, protože otvírá jednu aféru za druhou, i když on sám není taky bez posjvrny. Ale přeji mu silné nervy a vydrřet. Nahrávky je jedna věc a kdo si tyto nahrávky objednal druhá. Měli by být potrestány obě strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zcela s vámi souhlasím. Mimo pana prezidenta o nějakém vyšetření, příp. potrestání, dotčených osob, napříč politickým spektrem, politology, médii, apod. nikdo ale nemluví.
      Skoro všichni, kteří se, více či méně, podíleli na hospodaření tohoto státu za uplynulá více než dvě desetiletí zřejmě mají "máslo na hlavě".
      L.S.

      Vymazat
    2. Němci probudili a v televizi hovoří o válce vedené Spojenými státy proti Evropě s cílem ji zmasakrovat. Ro musíte vidět: https://gloria.tv/video/oxNZQcPuAJ2447cv3p4TvFTXW

      Vymazat
    3. Zcela souhlasím a věřím,že nakonec vyhraje Zeman a Babiš a prohraje Sobotka a Bakala. Karel z Plzně

      Vymazat
    4. Ten Ovčáček je panečku pěkný kvítko. Má velice dobré znalosti naší politické scény a velmi dobrou znalost všech těch darebáků co se již 26 let v politice u nás angažují. Mám to člověka čím dál tím raději a jsem také velmi rád tomu, že spolupracuje s prezidentem Milošem Zemanem. Je fakt, že Zeman se někdy vyjadřuje dost nevibíravě a bez ohledů na následky, ale já mu fandím. Je to prezident z lidu a pro lid mluví srizumitelnou řečí.Určitě taky není svatý, protože to snad ani v politice u nás ani není možné. Doufám jen, že bude opět zvolen prezidentem a těm darebákům bude pít krev i nadále.

      Vymazat
  2. Mám Jirku Ovčáčka čím dál raději:-)
    Držím nám palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno, co se kdy koalice snažila navrhnout ve prospěch občanů, smetla opozice ze stolu jakožto "populizmus" Ale co je proti lidem, co stát poškozuje, včetně intrik a špíny, za to se opozice dokonce staví? Dokonce teď "vyzývají" prezidenta, aby konal ve věci "Babiš" podle jejich rozkazu! Kde v ČR berou politici tu drzost? Náš prezident to má za to, že je takový dobrosrdečný. Kdyby byl svině, držela by media hubu a krok, a nikdo by si intriky nedovolil. Dovolil by si někdo něco takového například k Erdoganovi? Zametl by s těmi lumpy - určitě by se s nimi nešpinil. Co si tady vůbec politici myslí - že je prezident státu pouhé ořezávátko, aby dle jejich rozkazů a příkazů podepisoval jmenování bukvic profesory, jinak bude haněn a špiněn,musí udělit medaili nějakému starci z Kanady, jinak bude vláčen medii a špiněn, a ctnostné skupině Pussy Riot snad aby každý měsíc posílal pugét, aby nebyl špiněn? Moje otázka zní -proč media rozpoutávají proti prezidentovi takové peklo? Například server Novinky! Na současných šaškárnách, které rozžižlávají už pár dnů na desítky stejných článků, už teď vydělaly majlant. Mají úspěšnost asi pěti tisíc diskuzí ( kolik to asi hodí v honoráři z reklamy?) Ti špinavci například uveřejnili včera článek o nějakém teplém knězi, který vydal knihu o obdivuhodnosti homosexuálů... a více než polovina diskuzních příspěvků k tomu je smazána, protože bukvicím se u nás nadávat nesmí. Ale kdyby někdo seřadil šílené - neuvěřitelně sprosté - nadávky prezidentovi, co si lidská chátra u počítačů dovolí, byl by to kilometrový papír. A to se nemaže, sprostě nadávat prezidentovi se totiž nejen že smí, ale je to dokonce asi žádoucí. Zdá se toto někomu normální? Kdyby v ČR byly normální poměry, slušnost, mravnost, a řád, dovolil by si někdo nahradit prezidentskou zástavu trenýrkami, nebo veřejně vystavit sousoší,které na českou zem chčije?!! Tak na co si tady krucinál hrajeme?! Už jsem napsal dopis ministru vnitra, aby nechal pravdivost mých údajů o sprostých nadávkách prezidentovi přezkoumat, a budu trvat na odpovědi, co si o tom myslí on, a jaké z toho hodlá vyvodit důsledky.Značná část lidí tady občas píše, že jsou si vědomi, jak naše TV, a všechna media lžou, a manipulují, ale kde je nějaký občanský odpor? Proč přes to všechno diskutují každý den jak střelení ke každé kravině,co jim media hodí na internet? Jsou to tisíce diskuzí. Všichni vědí i to, jak velké peníze jim tím vydělávají, přesto to nedokážou ignorovat. Taky se žvaní, jak kapitalizmus vytěžuje občany, diskutující vědí, že na jejich žvatlání se vydělává, přesto žvatlají denně od rána do večera, a stále dokola. Kde je nějaký občanský odpor? A jestli není a nebude, protože je lidem v podstatě všechno jedno, tak o co jde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:11 Držím vám palce s tím dopisem ministru vnitra, ale jsem přesvědčen, že v tomto případě škoda času a energie.
      Buď vám vůbec neodpoví nebo sdělením, že je vše v pořádku - máme přece svobodu slova.
      Ovšem jen pro někoho ... L.S.

      Vymazat
    2. Opravdu to ještě nechápete? Ta banda si vzala na předvolební kampaň nějakého poskoka z Usej. Mám za to, že používá přesně scénář z tohoto prostředí a je mu jedno, jak bude národ reagovat. Tady platí, zloděj křičí " chyťte zloděje. ". Najednou je všem jedno, jaké jsou ve vládě problémy, jaké průsery vyplouvají na povrch. Tady vydím nejen, že odstranit Babiše, ale především odstranit prezidenta Zemana. Podívejte se na tu úplatnou sebranku, která poskakovala na Václaváku. Kdo to zase dostal na starost a zorganizoval. To mi chcete tvrdit, že se to stalo ze dne na den? Jako havloidi s červenými kartami? Tady nám tyto politické loutky jen ukazují, jak lze " bohužel" lidský potenciál zneužít ve svůj prospěch. Podívejte se kolik bylo afér. Kdo zneužit Plzeňskou fakultu. Samotný " " zelinář ", má tytul za 7 měsíců. A kolik jich je takových ve vládě? Převážná část. Kolik popslanců se chlubí titulem MBA a podobnými rychlokvašky za 100 tis. a vystudovanámi za rok. Plzeňská fakulta to rozjela a kolik takových je? Máš finance = máš titul. Každý druhý posranec ho má za jménem a je to politická móda. Najednou se to rychle zametlo pod koberec, protože by to byl průser možná mezinárodního měřítka. Vždyť není měsíce, aby se neobjevil a nějaká zpráva, že zase někdo něco rozkradl. Mam za to, že slušný člověk do politiky nejde. Jednotlivý političtí zástupci neustále mluví o politické korektnosti a slušnosti. Toto že má být politická slušnost? Toto je politická korektnost? Řekněte mi někdo, kde to až musí dospět, aby se národ probudi a řekl dost. Ano, tady platí jen jedno. " bojí se o svá koryta". a je jim jedno, za jakých úpodmínek se tam udrží. Ale "" DOBŘE !! nám tak. Vzpomeˇńte na jednoho ODSáka, který chodil po sídlišti, kde bydlí, aby mu sousedi dalí své hlasy, protože on nic jiného neumí. Papínek ho dostal do parlamentu, protože byl dobrý kámoš s havlem, to je celé. A je úplně jedno, jestli je to s té či oné strany. Většina komoušů a estébáká převlékla kabáty, zametli stopy v evidencích a jsou tam zase nebo jeiich potomci a kamarádi. Kdo tuto zemi postaví zase na nohy, abychom se nemuseli stydět ve světě za to, že máme v dokladech napsáno ČR. At chceme nebo ne, prezentujeme zemi v každém případě. A mě osobně je stydno, že mám prezentovat tuto vládu. Stydím se za ni.

      Vymazat
  4. Úplně stejný společný postup odcházejících politiků a hlavních médií na základě odposlechů, sledování, vydírání, jako před volbou i po volbě D. Trumpa. Projevy ministra financí v Parlamentu jsou věrohodnějším a závažným podnětem pro podání žaloby na jeho politické oponenty. Kdo je řídí a kdo jim to asi radí?

    OdpovědětVymazat
  5. Pana Ovčáčka mám rád od začátku. Je to inteligentní, klidný člověk, který umí vždy bez nejmenšího náznaku rozčilení , rozumně odpovědět, kolikrát na vyloženě debilní otázky. Ale po dnešním titulku na PL, začínám fandit i TOP 09, pněvadž aby někdo napsal, že "Zeman a Babiš, boří vše co Havel vybudoval", to už musí být opravdu pouze výplod analfabeta. Ti impotenti si snad ani neuvědomují, kolik tím přihrají nových příznivců, Miloši Zemanovi. Já kdybych se snažil sebevíc, tak nevím, co Havel vybudoval, kdežto, kolik toho dokurvil o tom by se dala sepsat objemná kniha. Jen tak dál kalousku !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tady na babišovsko-zemanovský server. Pochvalovat si Ovčáčka, i s jeho urážkami předsedy vlády a dalších ústavních činitelů, už vyžaduje dost silný žaludek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mas na mysli toho sobotku a ty ostatni sasky ustavni cinitele jako kalouska belobradka zaoralka hermana ci klause havla ci jinych zlodeju

      Vymazat
    2. 16:50 Já osobně nechápu, proč takový zrůdný server vůbec navštěvujete. Pan inteligentní, vždy slušný a zdvořilý kníže s Kalouskem, mají zajisté také svůj server. Zkuste to tam, určitě vám to bude více vyhovovat.

      Vymazat
    3. 16:50
      Ale, ale, ale, ale..., pane múdrý a spravedlivý.
      Co je kapitalismus kapitalismem v této zemi, tak urážky v nejvyšších vládních kruzích se staly běžnou politickou kulturní tradici... Už jen z toho byste měl mít žaludeční stěny olezlé vředy.
      Tak teď neserte moudra...
      J.C.

      Vymazat
    4. Tady tohle je pobočka Sputniku. Pochopitelně protěžuje bývalé STBáky a KGBáky a obecně všechny autoritáře, kteří nejsou nepřátelští vůči kremelskému režimu. To Babiš i Zeman splňují.

      Vymazat
    5. 18:47 Naivně jste odhalil sám sebe. Protože tyto stránky navštěvujete, jste bezpochyby STBák, nebo KGBák. Vítejte na palubě.

      Vymazat
    6. No tak vidíš, jak tě protěžujou anonyme 18.47 - jsi přece bejvalej STBák a KGBák bla bla bla - měl bys bejt nadšenej, že se na takový jako jsi ty nezapomíná. Nějak je ti proti srsti, že na tomto serveru se scházejí k diskuzím slušní lidi, kteří to s republikou přes všechna zvěrstva napáchaná polistopadovými ( předlistopadovými) šmejdy a lumpy, myslí dobře, a hledají pomyslné cesty, jak ven z toho hnoje, kam republiku a občany zavlékli? Musíš si najít jinou platformu, kde se plive na lidi vytipované mediální žumpou, a hází se jejich směrem hovny. Určitě něco takového najdeš, tam najdeš své přátele, a můžeš vynikat.

      Vymazat
    7. 16:27 souhlas

      Vymazat
  7. Pane Ovcacek me pripada, ze je to rizeno ze zahranici.
    Sobotka ma totiz reputaci ve svete jako lokaj Merkerove a Kalousek a Herman jsou papezenci. Nas papez (jsem katolik) je globalista, ale take politicky vul !

    Tento utok proti Babisovi a presidentovi ma v sobe vsechny prvky strategie, jake jsou pouzivany proti Trumpovi v Americe. Take Bakala ve Swajcu je velmi cinny posledni dobou.

    Pres Jeffa Sessinonse, chtejli znicit Trumpa. Uz se jim podarilo znicit O'Reillyho, Hannityho a muzu jmenovat dalsi lidi.

    T.j. podobna taktika jako vlku v Montane nebo Kapskych psu v JAR..

    Cesi, stujte za presidentem Zemanem a ministrem Babisem. To co se deje je umele vytvoreny process. Oni na Babise nic nemaji.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Nicku - je to nějak stejné. Asi je to všude stejné, politika, pletichy, intriky. My víme, že to co se u nás děje, je uměle vytvořený proces, že na Andreje nic nemají, štvou ho pomocí medií jako psa, ale není to tady poprvé. V této zemi jsou špinavé politické intriky národní folklor. Dokonce i ti monarchové ve středověku se navzájem vyklešťovali a oslepovali. Pořád stejné - chátra, co se považuje za nadlidi, ale chová se jak podlidi.Jak póvl. Jenže to,co se děje teď, je nebezpečně namířeno proti prezidentovi -chápeš to? Ten starý pán těm luzrům nějak vadí. To tady ještě nebylo, mediální sprosté útoky vrcholí.A chápeš i to, že tomu někteří lidi fandí? Že fandí tomu honu na starého pána, který to myslí s každým dobře? Co bys řekl o takových lidech?

      Vymazat
    2. Honolulu, jak u vás v USA neokoni, tak u nás "pražská kavárna" sází na "poslední kartu". Bude-li "trumfová" nebo Trumpova záleží na nás "dole" u vás i jinde, nás nevyjímaje. Jak říkám, žijeme v zajímavé době!

      Vymazat
  8. Zeman není má káva ale,je to zvolený prezident a představitel tohoto státu a šmitec.To co tady řekl pan Ovčáček sedí jak prdel na hrci.Dobrá zpráva je že tento lid není blbej jak říká Kalous opilec ušatý a skaut Sobotka ale dobře víme pánové kdo je tady debil,která strana už smrdí stuchlinou.ČSSD se stala smetiště trollů a TOP09 víme dobře že je fašistická strana.LID trolle Kalousku není blbej plebs.Pane ovčáčku prezidenta braňte,Proč? Je to náš prezident!!!!!! ŘÁDNÉ ZVOLENÝ!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, je to tak, ale kdo diktuje příkaz ke zničení Zemana, soc. dem a TOP 09? To Sobotkové či Kalouskové nemají z vlastní hlavy! K čemu by jim samotným to bylo? Přece si nikdo nemyslí, že by sami mohli pomýšlet na víc než na průjmovou STOLICI. TAK TEDY KDO? BABIŠ URČITĚ NE, JE PŘÍLIŠNÝM AMATÉREM V POLITICE A NAVÍC, ŽE BY KAPITALISTA KORUMPOVAL SÁM SEBE?
    TAK TEDY KDO KORUMPUJE NAŠE POLITICKÉ STÁLICE, KTERÉ BY SE V DEMOKRATICKÉM STÁTĚ NEUDRŽELI NA VÝSLUNNÍ ANI DO VÝCHODU SLUNCE??? VELKOKAPITÁL, KTERÝ ZE SVÉ MOCI PENĚZ VLÁDNE ČESKU PŘES POLITICKÉ MAŃÁSKY A URČUJE, KDO BUDE PREMIEREM, KDO PREZIDENTEM... a KDYŽ VOLIČI SELŽOU, TAK PROSTĚ S VOLBAMI ZATOČÍ A NAUČRÍ JE SKÁKAT, JAKO SOBOTKY, KALOUSKY... VŠAK JIŽ ZNÍ MEDII, ŽE POKUD VOLIČI ZVOLÍ ZEMANA A BABIŠE, TAK UDĚLAJÍ MAJDAN PO ČESKU. ANO, VOLIČI JSOU JIŽ NESTOUDNĚ VYDÍRÁNI KMOTRY SOC. DEM. A TOP 09, JE VYHROŽOVÁNO POVSTÁNÍM ČESKÝCH BANDEROVCŮ VELENÝCH VELKOKAPITÁLEM PROTI ČESKÉMU STÁTU. JSOU TO SPOJENCI SUDETONĚMECKÝCH NACISTŮ, KTEŘÍ BY Z NÁS RÁDI UDĚLALI ZASE BÖHMEN UND MÄHREN - A TO SI MY OBČANÉ ČESKA MUSÍME NECHAT LÍBIT!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si na ty šmejdy počkáme - ne? A budem zpívat ..."tmy vláda je svržena, zář slunce zalila povodeň dělnických mas?"...A pak jim to nandáme, a najdeme pro ně někde gulag, každej z nich dostane lopatu, sekeru a pilu, ať si postaví příbytek, loví zvěř a zasejou úrodu. Ať dokážou, že jsou alespoň chlapi, a ne politické parazitické srágory, které umějí jen vytěžovat "lidské zdroje", žvanit, lhát a intrikovat, jinak nedokážou ani vyměnit pojistky, a i na šroubovák by potřebovali zbrojní pas.

      Vymazat
    2. 19:32
      Mám lepší nápad. Je třeba ekologicky vykopat kanál Dunaj-Odra-Labe. Vykopat bez mechanizace. Jen krumpáč,lopata a kolečka. Stanovit denní normu na osobu, např.5 m3-počítat za skupinu. Nesplnění normy , snížený příděl na 1/2 pro skupinu. Stravu a další náklady hradit z prodeje majetku širší rodiny šmejdů. Kdyby si to uvědomovali, co je čeká, určitě by začali jednat jinak. Snad to je naše naděje, jinak bude nutné realizovat výše uvedené..

      Vymazat
  10. Odpověděl jsem panu Ovčáčku a znovu ,braňte veřejně pana prezidenta . Odpovím na jeden anonym zde.Samozřejmě že vše je řízeno GP ale i tomu GP je potřeba házet klacky po nohy ,len tak nás nedostane.Ale jinak řešíme něco co je daný.Výzkum kosmu je 30let dopředu ,tak co tady šaškujete,GP to má na 100let dopředu? Jasňačka volové?

    OdpovědětVymazat
  11. Psát ústavním činitelům je zbytečné.Buď neodpoví
    a nebo lžou.To,co se tady děje,není krize jenom
    Sobotky,Babiše a Kalouska.Je to krize politiky a
    celé demokracie.Rozhodně ji nemůže uklidnit ani
    jeden z politických herců(hráčů).Podmínky,které
    jsou v tomto státě nastavené,vyhovují jenom těm,
    kteří jsou u koryt.Vlastizrádce Sobotka se svou
    partou,Bělobrádek se svým Hermanem či Babiš se
    svou minulostí to nenapraví.Vrah Kalousek nám tu
    o morálce káže,podporován Fialou a trpěn Filipem.
    Tak jak chcete napravit politickou scénu,když
    podle průzkumů se lidé opět chystají volit to samé
    do funkcí na další roky.Úsvit nic neznamená a
    po volbách bude mimo.Těším se na to,čím nás voliči
    na podzim překvapí.Dobré to asi nebude.
    Petr Majevský


    OdpovědětVymazat
  12. Je to tak pane Ovčáček.To dnešní dostavení kavárníků na Václaváku je taky pěkná šaškárna placená Bakalou.Lidé by si měli vzpomenout,jak jsme chřestili klíči a elita si už rozdělovala koryta a potom udělali privatizaci-největší zlodějnu v dějinách 20 století v Evropě.Ta pakáž je u koryt pořád a kradou jako straky a ač se naoko hádají mezi sebou,vadí jim,že chytrý kluk Babiš jim zatíp tipec ve zlodějnách.Je to složitá šachová partie ale každý trochu soudný občan snad pochopil co jsou tradiční strany a kam až dokážou zajít aby mohli mlaskat u koryt.věřím,že Bakala už.Babiše nemusím ale dívám se na to,jak ho grilujou se sestřihanými nahrávkami a nedoloženými kecy o daních,proč nekoná policie?Protože nic nemají,to by to už dávno vytasili.Jsem zvědav až vyrukuje Babiš s jejich zlodějnami,jestli ho fyzicky neodstraní.Jsou zde již také nějaké divné úmrtí,např.Alexandra Dubčeka či Karla Kryla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český kluku, vše záleží na pochopení situace. Zdá se, že se schyluje k rozhodující bitvě o naši státnost či podřízenost. Nejsem volič Babiše ale v případě nutnosti dostane i můj hlas. Každopádně v současném "sporu" jsem na straně "Babiše a Zemana". Jména "protivníků" mi dávají jistotu, že jsem na správné straně.

      Vymazat
  13. 21:56 ano, jména protivníků Zemana a v současnosti i Babiše, mi říkají, koho zcela jistě volit nebudu ...

    OdpovědětVymazat
  14. Neco na zasmani pane Ovcacek z Ameriky.
    President Trump vyhodil nejvyssiho sefa FBI za intriky , fales, lhani a konspirace s neprateli presidenta.

    Kdyz mu napsal vypoved, tak zacatecni pismena kazde vety
    na novem radku mela tajny vzkaz.
    Vzkaz byl : - I WIN !- (Vyhral jsem to.)
    Amerika slzi smichem, protoze lide z ulice si toho okamzite vsimli.

    Vyridte panu presidentovi, ze jsme na jeho strane, nebot vule lidu, je vule Bozi. President ma 100 % legitimitu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hovnoluláčku, tak jsem se zasmál nad tou slovní hračkou. A teď něco vážního: Vůle lidu NENÍ vůle boží. JE to vůle přímé demokracie. Panbíčka do toho netahej!
      Ateista

      Vymazat
  15. Zemana jsem volil za prezidenta proto, že jsem ho považoval za menší zlo jako Šlafenberga. Zemana budu opět volit za prezidenta proto, že ho stále považuji za menší zlo ve srovnání s ostatními kandidáti.

    OdpovědětVymazat
  16. Pane Ovčáčku máte naprostou pravdu. Od zvolení pana Zemana prezidentem a porážce Kcharla s čírem se s tím lumpenkavárna a politická mafie, které mají plnou hubu demokracie nesmířili a neuznali volbu národa. Naopak jsme slyšeli, že lid je hloupý a neměl dostat právo volby hlavy státu. Samozřejmě, že nejde jen o Babiše, ale i o prezidenta. Vadí oba dva! Zeman, že nepodlézá EU v rámci zajištění koryt v Bruselu a Babiš, že ukázal jak se tady kradlo, když na nic nebylo za "nejlepšího" Kalouska. Nakonec se ukazuje v celé nahotě co je to v politice u nás za špínu a nejen u nás.

    OdpovědětVymazat
  17. Pane Ovcacek, i presto ze tady si to zrejme neprectete...
    Celou dobu jsem Vas mel rad a obdivoval vasi brisknost a pravdomluvnost.

    Az do ted.

    Ted jste TOTÁLNĚ zklamal, postavil se na stranu lhářů, svymi nechutnymi pomluvami proti Bohuslavu Sobotkovi hajite GANGSTERA Babise neomluvitelnymi lzemi a urazenim...

    Kdo se takhle jednou stane sluhou oligarchickeho gangstera, ztraci duveru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi dáváte přednost Sobotkovi, bruselské loutce, která už dávno nekope v zájmu Česka (na rozdíl od oligarchy Babiše), ale v zájmu oligarchy Bakaly. A k tomu ještě ten lump Babiš nedává Sobotkovi a jeho straně žádnou šanci ulít si něco bokem na splácení třísetmiliónového dluhu za Altnera.

      Vymazat
    2. S Bakalou to jsou akorat kecy. (ostatne OKD nepodelal Sobotka nebo Zeman, ale severomoravsky kraj nebo mesto Ostrava. Kdyz se k tomu dostala CSSD, mel uz Bakala vetsinovy podil akcii a jestli na nem za tech podminek neco jeste dohodli, tak byli v ramci moznosti jeste dobry...)

      Stejne jako to, ze by si Sobotka neco "uleval", jsou jenom prazdne pomluvy a spekulace. Ostatne za pruser s Altnerem muze taky Zeman...

      Jaka "Bruselska loutka" ? Vsichni tady nadavaji, jak je srab a nepostavil se hrdinne Bruselu jako Orban nebo polaci. Nepostavil se jim sice celem, ale uprchlici tu temer ZADNI nejsou, takze strategie Sobotky a Chovance fungovala excelentne...
      (Jestli nekdo zkousel tvrdit, ze v Praze se to "černá" ruznymi pochybnymi migracnimi zivly - to jsou ale TURISTI. Bohuzel tu nemame zatim politickou moznost lustrovat turisty podle barvy pleti a vyhazovat je jen kvuli podezreni... Migrantu se statni podporou a zadosti o azyl tu ale je fakt minimum v malych jednotkach desitek lidi...)
      V cem jeste je Sobotka bruselska loutka, v cem by Babis nebyl naprosto stejna loutka ?!

      Jak "v zajmu Ceska" kopa Babis? ?!
      Zamezil sektorovym danim pro bankere a na dividendy. Tam odteka z Cech nejvice prostredku do zahranici. Misto toho se soustredil na vybirani dani ze stredni tridy pomoci EET.
      V zajmu ceska bylo zvysovani platu lekaru, statnich zamestnancu, zvysovani duchodu. Zamestnani zdanlive zbytecnych desetitisicu lidi ve statni sprave. Timhle CSSD ozivila ekonomiku v poslednich letech. Babis to jenom brzdil. Stejne jako predtim Kalousek+Necas tezce brzdili ekonomiku snahou maximalne setrit, a zase spolu s Babisem budou, protoze jedinou umirnenou levici lidi pomluvami, nainfikovanymi oligarchovymi presstitutkami, zase poslou do opozice...

      Vymazat
  18. jakmile se slusny clovek dostane do politiky stane se z nej zakonite lhar a podvodnik,takze darebaci jsou vsichni .proto je smesne kdyz se ze sveho stredu snazi vyloucit Babise.Je to kvuli volbam a to ostatni jsou kecy

    OdpovědětVymazat
  19. Na Sobotku je asi z EU velký nátrak kvůli ilegálům. Už je nemají kam dávat a potřebují je sem šupem dodávat ve velkém, čemu se prezident bráni, tak pryč s ním Sobotko za každou cenu! Babiš je je zástupný problém.

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Zeman i Ovcacek vydrzte !!! Jsou to velke tlaky od vlastizradcu, lharu, tunelaru a pod. Prezident Zeman vse rika na rovinu, ma zasady a ten "plevel" kolem jako politici, havlisti i studenti to se jednou vyhubi! Volil jse Babise, ale kvuli Stropnickemu, Jourove,Telickovi a pod. ho (Babise) volit nebudu i kdyz ted jsem na strane Babise, protoze dluhopisy a pod. tam nic neporusil- to jsou pouze vymysly! Zeman je ferovy chlap!!!!
    dustojni-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
  21. Předně: Miloš Zeman se pohybuje v politice od pádu režimu. Za dobu své politické dráhy má i on za sebou dost vypjatých okamžiků. Poté co se stal prvním přímo zvoleným presidentem si plně uvědomuje, že je na čase kolem sebe uklízet. Je v pokročilém věku a rád by udělal pořádek na politické scéně. Velmi pozitivně oceňuji jeho snahu podržet ty kteří to potřebují, tedy řadoví občané a několik málo politiků co chtějí republice skutečně pomoci. Pan Zeman má mou plnou podporu stejně jako A.Babiš. Za vůbec nejhorší považuji celé vedení ČSSD, KDU-ČSL vč. ODS a TOP 09 jako celek. Mou podporu má krom ANO i SPD, DSSS a Piráti. Je potřeba mít silnou vládu na půdorysu středu (nikoli čistě levicovou nebo pravicovou).

    OdpovědětVymazat
  22. Plošná absence mravnosti. Kult zlatého telete. Genocida slovanů.

    OdpovědětVymazat
  23. pane Ovčáčku fandím Vám,nevzdávejte se.S ksindlem se musí bojovat a já Vám za Váš boj děkuji....

    OdpovědětVymazat