Reklama

.

.

čtvrtek 11. května 2017

Štvanice na prezidenta - donutí prezidenta konat ale určitě ne tak - jak si vysnili představitelé ČSSD a KDU-ČSL.


Luděk Prokop
11. 5. 2017
Kvůli nim přeci nebude prezident ztrácet své voliče, kteří jej volili hlavně v přesvědčení, že nebude té namyšlené a neuvěřitelné čeládce, totálně podřízené globální moci, dělat kývala a poskoka, který bude panáčkovat podle toho, jak „oni“ pískají. A protože prezident plní představy svých voličů a koná ve prospěch občanů ČR, proto je na něho od doby jeho zvolení pořádána nepřetržitá štvanice za pomoci médií, kterým nedává pokyny žádný majitel, žádný Babiš, ani jiný „konkrétní“ majitel, (což by bylo pochopitelné) a my při mediálním totalitně stejném působení a totalitním masírování veřejnosti, můžeme jen tápat, kdo řídí a rozkazuje mediálním šéfům. Nepřetržitá štvanice za neuvěřitelně usilovného pinožení všech lokajských složek podřízených globální moci, vládou počínajíc, parlamentem a senátem pokračujíc a hlavním mediálním proudem nekončíc.


Jsme svědky nepojmenovatelně kuriózního dění, kterým je působeno na voliče dohledných voleb. Jak parlamentních, tak prezidentských. Nepřeberně pestrá mozaika různých absurdit nás nevyhnutelně dezorientuje a vyvolává zmatené tápání, jaký má být cíl po vyjasnění všech těch zmatků. Nejprve a v první řadě musí být odstraněn prezident, jako jedna z význačných překážek bezvýhradného podmanění naší republiky. Následně musí být ustanovena vláda plně poslušná pokynů ze zahraničí. Stále je tu hra na demokracii, ve které z řady důvodů pochopitelných i nepochopitelných, je potřebné pokračovat. Tedy alespoň do doby, než bude vyvolána válka.

Nechci popisovat dění kolem demise ne-demise, kolem nedělání mučedníka z Babiše, aby následně z něho mučedník byl i za cenu flagrantního porušení, v potu tváří vypocené koaliční smlouvy, kterou zúčastnění, vzdor jednoznačnému porušení, zarputile, unisono odmítají vypovědět. Všechny tyto zmíněné absurdity jsou dokonale podtrženy svoláním sněmovní schůze k případu Babiš, v paradoxně kompletní shodě opozice s částí koalice. Průzkumy předvolebních preferencí smrtelně vyděsily, jak zbývající strany koalice, tak strany opoziční. Z - donedávna nesmiřitelných nepřátel - ČSSD a TOP09, představovaných Sobotkou a Kalouskem se, po kotrmelcích Sobotky, kotrmelcích připomínajících svéráznost počínání páně Kalouska, klubají blízcí přátelé, a ještě bližší, takřka bratrští spojenci. Spojenci jak proti prezidentovi, tak proti Babišovi. Otázka kardinální, jak to navléci aby stranické základny - straníci, spolkli a překonali zábrany ke sloučení charakterově blízkých a velice podobných stran TOP 09 a ČSSD. Posléze by bylo možné přibrat lidovce i starosty – to by bylo voličů. No nic, myšlenky vyvolávané přemítáním o chování, jednání a láskyplném sblížení představitelů TOP 09 a ČSSD, co se slučování týká, jsou zatím, jen prozatím - utopií.

Sledoval jsem jednání sněmovny o Babišovi a vydržel u toho celou dobu. Těch komicky paradoxních vystoupení a předváděček byla celá řada. Vážně snad mluvil pouze Okamura. Jinak všichni ti parlamentní řečníci s výjimkou, (též ale v jiném směru komických) poslanců ANO, jakoby potvrzovali jednotné, společné vyděšení z předvolebních preferencí a rozhodli se proti tomu společně, rukou nerozdílnou, vykonat a vyřečnit maximum z minima možného.

Takže zpět k presidentovi. Ten obdržel příkaz takřka přímo ústavní - odvolat Babiše, jakoby koaliční smlouva neexistovala. Vysoce charakterní státní představitelé, včetně kdysi dávno poměrně slušného předsedy senátu, vyhrožují ústavními fígly v podtextu s pohrůžkou ohledně možnosti odvolat prezidenta, nebude-li konat. V daném případě neodvolá-li Babiše. A sice bez ohledu na dokument nezbytný pro sestavení jakékoli koaliční vlády. Bez ohledu na existenci takové smlouvy. Bez ohledu k tomu, že nutí prezidenta do aktu, kterým stvrdí normu, že jakékoli smlouvy, nejen na úrovni vlády, lze bez skrupulí porušovat. A je všechno v lajně, podobně jako když ČSSD odmítne plnit rozhodnutí soudu. To, že se něčemu takovému prezident brání, lze snadno pochopit stejně, jako jeho požadavek na oficiální zrušení – vypovězení koaliční smlouvy, která by tím byla evidentně porušena.

A světe div se, každý ze zúčastněných, se vypovězení brutálně porušené koaliční smlouvy tvrdošíjně a z hlediska morálního nepochopitelně, ze záhadných důvodů známých jen proradným politikům, zarputile brání. Co si o tomhle má občan myslet? Kam jsme se to jen dostali?
Novinky.cz uvádí: ČSSD a lidovci zvažují krizový plán

Situace v koalici se po středě dá popsat slovem „válka“. Ačkoliv si včera ani jedna z vládních stran nechtěla vzít na svědomí vypovězení koaliční smlouvy, o spolupráci nemůže být řeč. Mezi špičkami KDU-ČSL a ČSSD už se říká, že nejlepší by bylo, pokud by ANO odešlo z vlády úplně. Dostali jsme se k úvahám typu „nejlepší by bylo, aby se uvolnily resorty ministerstva financí a spravedlnosti, aby tam nesedělo ANO. Aby bylo jasné, že tam není nikdo, kdo může ovlivňovat vyšetřování finanční správy a úniků informací od policie,“ ČSSD a KDU-ČSL by pak prý mohla dovládnout v menšinovém kabinetě. Plán má však háček – a to postoj prezidenta Miloše Zemana. Ten nechce odvolat na návrh premiéra Bohuslava Sobotky (ČSSD) ani ministra financí a šéfa ANO Andreje Babiše.

Tak tyto představy z KDU-ČSL a ČSSD nasvědčují, že jejich představitelé propadli velikášství až choromyslnému. Aniž by vypověděli koaliční smlouvu, vyšoupnou z koalice nejsilnější koaliční stranu a podělí se o její koryta. A v touze po takovém bezprecedentně právně absurdním kroku, vidí jediný háček v postoji pana prezidenta. Jistě, když nemusí platit dluhy ani po soudním rozhodnutí, tak mohou již cokoli je jim libo, aniž by jakékoli okolnosti brali v potaz. Nehledě ke skutečnosti, že prezident zřetelně prohlásil, že Babiše odvolá, (aniž by bral ohled na to, co chce nebo nechce). Pouze žádá, aby (dovoluji si připodotknout - v takto brutálním porušení koaliční smlouvy), byla koaliční smlouva vypovězena.

Představitelé KDU-ČSL a ČSSD v zaslepení vidinou nových koryt a korýtek s tím, že nevypovězení koaliční smlouvy s jejím flagrantním porušení jim pomůže, bez ohledu na příslušnou legislativu s vidinou, že když nemusí platit dluhy ani po soudním rozhodnutí, tak mohou již cokoli je jim libo, aniž by jakékoli okolnosti brali v potaz, neberou v potaz ani fakt, že nově složená vláda by musela získat podporu sněmovny. Neberou v potaz, že v daném případě, kdy se koalice rozpadá, již nezáleží na vypovězení či nevypovězení smlouvy. Neberou v potaz, že prezident je povinen konat, nikoli pouze ve věci odvolání Babiše, ale po té, až se seznámí s průběhem mimořádné schůze k odvolání Babiše, po té, kdy je zřetelně zřejmé, že vláda není za dané situace schopna jakkoli se dohodnout a vládnout, je prezident povinen odvolat takovou vládu, aby nebyl popotahován senátem, či kýmkoli jiným. Otázka odvolání Babiše se děním posledních dnů stává druhořadou a nepodstatnou. Nepochybně byla nastolena otázka odvolání celé vlády.

109 komentářů :

  1. Já nevidím až tak velkou neznámou za štvanicemi proti prezidentovi, nevidím neznámé, které dávají tisknout červené karty a zvedají loutkám ruce, kteří na trhu nakupují vajíčka ke svým "demokratickým" projevům. Nevidím neznámé, které ne řídí, ale přímo velí mediím včetně ČÉTÉ. Je to velkokapitál, jsou to domácí i cizáčtí oligarchové, kteří pustoší českou duši, mravy a zemi. Ti stojí za vším, ti potřebují politiky - loutky, ti diriguji loutkovodiče, ty drží péra (myslím ta na psaní) medializátorům, ti jim norimberským trychtýřem lijí rozumy. Kšefty se musí točit, i kdyby to měla být smrt těch lidských knechtů. Válka je jejich štěstím, mír zmarem. A ti stojí za štvanicemi proti Zemanovi, neb je brzdou jejich "životních cílů". Ti stojí ovšem i za štvanicemi proti Babišovi, protože si jeden z oligarchů dovolil vyvléct z chomoutu a konat něco jiného. Tedy zdar českým politickým loutkám, nechť ale brzo obohatí muzeum Loutek v Chrudimi!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji si přečíst článek Martina Hekrdly v PL,je o M.Přibilovi a je k popukání.Jen se divím,že jej Andrej nebo Plesl neprokoukly,ale asi nemohou stačit všechno. Karel z Plzně

      Vymazat
    2. Mít prezidenta jenom kladeče věnců,pak by možná, řečeno s Karlem Krylem,na něho volal a pískal pouze Neznámý vojín apod.Takhle však musejí proti prezidentovi,jenž jim šlape na paty, dělat demonstrace všichni ti "darmožrouti a placení přisluhovači cizích mocipánů,ato od politických neziskovek po různé placené spolky a školy,víme kým.A musejí vytvářet dojem,že hovoří za celý národ.Což je nesmysl. Karel z Plzně

      Vymazat
    3. Já myslím, že jediné, co může zachránit naší republiku, je vypálit US ambasádu a vypakovat je za oceán. To by tu byl klid.

      Vymazat
    4. 22.07 má pravdu!!!K tomu přidám i ussácké vraždící retrohračky, které hodlají použít na Rusa!

      Vymazat
    5. 23.52 Kdo bude pověřenej. Srba?

      Vymazat
  2. Vypadá to na drtivé vítězství Babišova ANO v nastávajících volbách. A na drtivé znovuzvolení Milouše prezidentem.
    Lidi mají dost havloidů.
    Studentíci, srocující se na různých náměstích zapomínají, že dnes není rok 89:-D
    Společnost nejsou samí studentíci, vypatlaní havloidní propagandou.
    Společnost není ani Česká prasovizem kvákající havloidní lži.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.Karel

      Vymazat
    2. naprosty souhlas ty blivajce zaposrálka a kalouse usateho a dalsich curaku plivajicich vzteky na babise jsem vydrzel sledovat vcera jen hodinu!!!
      chef

      Vymazat
    3. Po dnešním oznámení, že pan prezident dá milost vrahovi Kájínkovi, mám obavu, že to s tou podporou nebude tak jednoduché. Nevěřím, že soudy dávají doživotí jen tak. Kájínek je člověk, pro kterého je kariéra zločince stejně přirozená, jako pro jiné například kariéra učitele nebo úředníka. Přetvářka a lež jsou pro něj nutné k přežití mezi svými i před zákonem. Politiky chrání tajné služby i ochranky. Kájínek je jistě neohrozí. Jenže většina národa musí chodit po ulicích a někteří z nás se s propuštěným vrahem budou setkávat neozbrojení a vlastně bezbranní. Jsem prezidentovi ochoten tolerovat téměř vše, ale toto už je příliš. V minulých volbách jsem volil M. Zemana aaž doposud jsem hájil jeho činy. Pokud ale dostane Kájínek prezidentskou milost, nemohu dát Miloši Zemanovi svůj hlas v příštích volbách. I kdybych neměl hlasovat vůbec. TnT

      Vymazat
    4. Tzv kavárna a kulturní verbež po průseru se Schwarzenbergem již nepostaví a nebude podporovat žádného kandidáta, pouze se zaměří na znemožnění opětovného zvolení Zemana prezidentem. Ad. Babiš. Jak psáno zde, vládne tu velkokapitál. Babiš si koupil noviny. Každé noviny jsou v dnešní době v podstatě bulvár. Hledají se drby na herce, politiky. Proč by on měl ve svých novinách např. dávat prostor svým oponentům a nehledat na ně nějakou špínu? Vždyť v dnešní době je to jaksi lidské. Co dělá ČT se Zemanem? Nedovedu si představit Berlusconiho tisk a tel. stanice, jak před volbami dávaly prostor pro jeho protikandidáty a nedělaly jen pro něj. volební kampaň. A jestli Babiš někoho pošpiní, jsou dvě možnosti bude to pravda a my čtenáři se pobavíme, bude to lež, tak napadený má v dnešní demokratické době možnost se soudně bránit a přinejmenším si vysoudí omluvu a my se zase pobavíme. Nedělejme z Babiše nějakého kapitalistického lidumila. Je součástí našeho současného systému, který jsme si vycinkali. Předem vymazaný. Snad cenzor už spí.

      Vymazat
    5. Inu havelsko
      Cinkalkove udelali chybu
      Cesko za havla zaplati zivotem naroda

      Vymazat
    6. 23:16 ve hře jsou mnohem a mnohem závažnější věci než to, zda Kájínek vrah je, nebo není. Ostatně, ti policisté a "podnikatelé" co byli kolem, podezřelí nejsou?

      Vymazat
    7. "Studentíci, srocující se na různých náměstích zapomínají, že dnes není rok 89:-D"

      Nic nemohou zapomínat, tehdy ještě ani nebyli na světě, ale mozky jim vypláchnul havlismus na těch pseudouniversitách důkladně, oni jsou ztracená generace - všichni "studují" tzv. VŠ, ale jejich vzdělání je ubohé, čeká je zlá budoucbnost, kdyby místo těch inflačních pseudouniversit se raději vyučili nějakém užitečným řemeslům, nakonec budou makat manuálně v robotárnách jako otroci, pseudodiplomy jim k ničemu nebudou. V horším případě budou kanonenfuter poslaný sionistickou kabbalou "na Rusa".

      Vymazat
    8. Já bych se neradoval že drtivě vyhraje ANO a že drtivě bude zvolen Zeman, za 5 let se změnila skupina voličů co dala hlas Zemanovi,Drahoš bude velký soupeř,chování
      Zemana se nelíbí hodně jeho voličům, pozor je 8,5 milionu voličů...!!!

      Vymazat
    9. Kolik vrahů a zločinců propustil humanista Havel?????? Kolik zločinců propustil na amnestii Klaus! Takový Kájínek je proti nim, jak kapka v moři. Jak vydno i ta kapka může rozbouřit celý oceán. Jinak přímo u něj bych byl klidný, za pár dní je buď zpátky a nebo mrtvej.

      Vymazat
    10. 23:16
      Podobné a ještě horší bláboly je slyšet z parlamentu a senátu.
      Jinak buďte rád, že Vás nedoslala do svých pazorů česká justice. A upřimně Vám přeji aby se to nestalo.
      Václav

      Vymazat
    11. 23:16- Neboj se, Kájínek tě nezabije.
      Kájínek vykrádal bohatým lidem byty. Není to chvályhodné, ale násilnou činnost nevykazoval.

      V případu bylo tolik nejasností, že prý „celá“ Plzeň se domnívá, že on tam tehdy ty mafiány nezastřelil, že to byl někdo od policie.
      Pokud je však pravda, co jsem četl v novinách, Kájínek který Pokošovi zastřelil bratra, přišel ke zraněnému Pokošovi ležícímu na zemi, a zblízka ho střelil do nohy.
      Proč ho nestřelil do hlavy, nechtěl se zbavit svědka?

      Snad, aby mohl živý Pokoš jako koruní svědek, usvědčit Kájínka?
      Že je to absurdní? JE!
      Já, ty, každý, na místě toho střelce, bychom Pokoše (bez váhání) střelili do hlavy, a raději dvakrát, aby nás nemohl usvědčit.
      Kájínek, (který vykazuje nadprůměrnou inteligenci), ho střelil z bezprostřední blízkosti do nohy, aby zanechal svědka proti sobě?

      Nabízí se podezření, že někdo úplně jiný zabíjel a pak střelil Pokoše do nohy, aby ho zastrašil a použil jako falešného svědka.
      Kájínek se totiž skrýval, nevrátil z propustky do vězení, a tak se dá i těžko předpokládat, že by někde pobíhal s pistolí, dělal někomu ochranku a vraždil, místo, aby se někde ve skrýši snažil zůstat nenápadným.

      Kájínek si za vraždu zločinců, kterou pravděpodobně nespáchal, odseděl už 20 let. Pokud by byl opravdu vrahem těch grázlů on, odseděl si DOST.
      Představa, že ve vězení už 20 let sedí nevinný (byť i zloděj), je pro mě nestravitelná, stejně jako justiční vražda Horákové a jiných, ve vykonstruovaných procesech. A prezidentu Zemanovi rozumím, že se k tomu odhodlal, a jsem tomu rád.
      ......
      Případ Jonák (který údajně nechal zavraždit svoji ženu), byl také pochybný.
      V justici nejde vůbec o spravedlnost, ale o to, co se komu podaří dokázat. A někdy postačí dokonce jenom indicie.
      PB

      Vymazat
    12. Také jsem ráda, že se pan prezident rozhodl udělit Kajínkovi milost. Mám silné pochybnosti o tom, že někoho zavraždil. Nakonec to také nikdy nepřiznal. A sedět za něco, co nespáchal, to musí být opravdu silný hnací motor k tomu, aby chtěl utéct z věznice a případně sám hledat toho, kdo to na něj ušil. Je možné, že se někdo bude hodně bát. Ale ať, Kajínkovi svobodu rozhodně přeju. Pan prezident udělal určitě dobře.
      Ivana

      Vymazat
    13. Myslím že Kájinek neni vrah . Pokud zbavil republiku takových sadistických bestií tak si zaslouží akurát řád . Tak Kájinku máš to v rukách a hlavně nesklam národ ! Marcel

      Vymazat
    14. A pokud jde o skutečné vrahy a křivé svědky, pak: jen je nechte, ať se bojí!!!

      Vymazat
    15. Podívejte se na film Kajínek a s
      klapne vám.

      Vymazat
  3. Já být Sobotkův potomek, tak si přinejmenším změním jméno a urychleně se zřeknu fotra. Tak ubohou, připosranou nulu aby jeden pohledal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A být jeho rodič, tak jakbysmet!

      Vymazat
    2. opet souhlas
      chef

      Vymazat
    3. 22:00 varit, nemluvit

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. oo:7 copak nam basnik chce rici?
      chef

      Vymazat
  4. O Evropě a Americe se lživě říká, že jde o demokracie, i když ve skutečnosti nám vlastně vládne oligarchie peněz, privilegií a cizorodých věrností. Všechny průzkumy veřejného mínění v evropských zemích dokazují, že velká většina lidí je proti současné imigrační politice, ale vlády přesto nedělají nic, aby zastavily tu zdvíhající se vlnu tmavé imigrační tsunami a řešily problém odlišných počtů novorozenců u domácích a nově příchozích, v důsledku čehož nám hrozí vyhlazení. Média tvrdí, že multirasovost nám přináší jen požehnání. Zvyšování zločinnosti, skupinové znásilňování, hemžící se ghetta, plná nenávisti a barbarské výtržnosti, to jsou skutečná „požehnání“ imigrace – požehnání, která jsou pouze kletbami pro všechny decentní impulsy naší civilizace. Pouze ti, co mají mrtvý mozek, nevidí krvavý a temný horizont etnických čistek, probíhajících v Evropě a Americe rovnou před našima očima. Vyhlazují nás v našich vlastních domovinách.

    OdpovědětVymazat
  5. A když to vezmeme dokola kolem, tak nakonec zjistíme, že nebezpečí nehrozí z Ruska, ale ze země světového zla USA. Doufám, že lidi úplně nezblbnou a budou volit prezidentem Miloše Zemana. No a co se Babiše a jeho ANO týká, tak takhle vysoké preference doposud neměla žádná strana, která se ucházela o vládu.

    OdpovědětVymazat
  6. Pan Prokop, skalní fanoušek Miloše Zemana se diví, proč se hraje "hra na demokracii". Co takhle napsat něco podobně nadšeného o Erdoganovi? Ten přece také zachraňuje Turecko před globalisty.

    --- Těm, komu nevystačí kochat se bezmyšlenkovitě prozemanovskou hysterickou fanfárou, mohu doporučit znamenitého Zbyňka FIALU: "Odjezd na druhou kolej"---

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/zbynek-fiala-odjezd-na-druhou-kolej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 20:47 Leda ve tvých vlhkých snech, primitive.

      Vymazat
    3. Pane Kopecký, ten článek pana Zbyňka Fialy je dobrý ale "dává" za pravdu více panu Prokopovi než Vám.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 20:30 - Proč zrovna skalní fanoušek? Když už, tak jsem skalní odpůrce lží, zákeřných manipulací s pokrytectvím.(Kdysi jsem proto patřil mezi 0,06% ne-voličů kandidátky NF). To jsem ani zdaleka netušil, kolik falše, lží a pokrytectví obnáší demokracie a už vůbec ne, že v tom všem hnusu bude kralovat ČSSD. Kokokodák, já přišel jenom říct, že jsem tu demisi nepřišel dát. Ale přinesu ji kolem dvacátého května a také písemně. Později -nepřinesu žádnou demisi odeslal jsem dopis, že odvolávám Babiše z funkce. Nechtěl jsem jej odvolat, abych z něho neudělal mučedníka. Ale teď už to je zase jinak. Než bych demisí udělal mučedníka sám sebe udělám ho z Babiše.Co na tom, že hrubě porušíme koaliční smlouvu. Když nemusíme plnit ani rozhodnutí soudu, nemusíme vůbec nic, co se nám nechce, natož nějakou koaliční smlouvu. A přesto ji nevypovíme, na just a nehodí se nám to ani trošku. Tak tedy fandění tomuhle všemu, to není už jen skalní, to je čirý fanatismus vyžadující akorát tak skalní žaludek. Zdravím Honzo, L.P.

      Vymazat
    6. Trefa, naprostý souhlas!! nejsem fanoušek Babiše, ale zdá se, že Sobotka ho svou tupostí ze mne udělá.

      Vymazat
    7. Je to těžké. Pocitově jsem na straně Zemana a Proti Babišovi nemám velké výhrady.
      Jenže jak Zeman tak Babiš jsou herci o více tvářích.
      Proto jsem Zemana volil až v druhém kole, protože jeho soupeř byl naprosto nepřijatelný. Byla to proto volba s výhradami. Zeman byl v politice a to znamená ve špíně, už od hadráku. Chápu že mohl jen těžko odmítnout povolení přeletu US bombardéru při agresi NATO proti Srbsku, ale
      mohl se k tomu v duchu výhrad a nesouhlasu, silně vyjádřit. Byly tam i další přehmaty které ale přináší problém "vládnutí" v podmínkách praktického podřízení "německé unií". Pro budoucí prezidentské volby ale i tak není jiná alterntiva než Zeman, možná. I když se zase dopouští zbytečných netaktických chyb, které u mnohých jeho labilnějších potenciálních voličů může ztratit.
      Babiš to je aspoň pro mně problém. Jak jsem uvedl výše, osobně mně na něm vadí jeho status, oligarchy. Takoví lidé by opravdu neměli v politice působit přímo. Vždyť si může koupit leckoho, kdo bude jeho loutkou, jako je podobnou loutkou i Sobotka, se kterým pohybují jiní loutkovodiči. O koho se jedná bude asi "veliké" tajemství.
      Takže Babiš u mne ano, i když s odřenýma ušima. Jenže !!! Co ta jeho parta ? Pro mne velký problém. Největší, Stropnický. Dále Jourová, také pražská "primátorka", Zlatuška, a tak dále, protože vzpomínat na jména všech těch darebáku je zbytečná námaha. Takže nevím. Babiš asi ne.
      Altman

      Vymazat
    8. Jenže ty gaunery zastaví asi jen Babiš!A také mi vrtá hlavou,proč nejsou vůbec vidět lidé kolem Babiše !? Na co čekají !

      Vymazat
    9. Pane Kopecký,nevím co je v článku onoho
      pana Z.Fialy.Na rozdíl od mnoha lidí a to včetně"ústavních právníků"vím,co je psáno
      v ústavě ohledně vzniklé situace.Odpovídá
      tomu ustanovení Hlava třetí,článek 64 a
      odstavec 2 o možnosti podání senátní
      ústavní žaloby na prezidenta.Pouze v tom
      případě,že se dopustí velezrady.Což zcela
      určitě není případ Babiše.Článek 74,který
      pojednává o odvolání člena vlády je jasný.
      Cituji:Prezident republiky odvolá člena
      vlády na návrh předsedy vlády.Konec citátu.
      Nikde není nic jiného a obzvlášť žádný
      časový údaj o splnění tohoto návrhu.Takže
      senátoři a ti ústavní právníci buď ústavu
      vůbec neznají,nebo lžou.Co je pravda nevím.
      Petr Majevský

      Vymazat
    10. Majevský, vy běžte do prdele. Neexistuje v této zemi jediný právně vzdělaný člověk, který by těm vašim blábolům dával za pravdu. Každý, až na Zemana a pár procent jeho nevzdělaných roztleskávačů, ví co je články ústavy myšleno a co je povinností Zemana dělat.

      Vy se nijak nelišíte od těch všelikých zmrdečků a podvodníčků které obhajuje například Sokol, kteří jen hledají jak najít kličky v zákonech, smlouvách,... a vyjebat se všemi. Doufám že vy sám na nějakého takového chytráka brzo při nějaké příležitosti narazíte.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 22:47- tož vítajte v právním systému a demokracii ala USA. Vyhrává ten, kdo má lepšího právníka a větší zastoupení v "ústavních soudcích".

      Vymazat
    13. 22:47 najdete v ústavě lhůtu, která by v daném případě prezidenta časově omezovala v jeho státnických aktivitá jako je tato vládní krize, nebo významná státní návštěva jakou je ta v Číně, když termín byl sjednán a je bezprostředně blízký a v dané situaci vlády není nic k prodlení? Zvyklostí ke lhůtám, které ústava nestoví je "bez zbytečného odkladu" Zbytečného! Jak si dovolujete vědět, co je v aktivitách prezidenta zbytečné? Když o nich nemůžete nic vědět, frajere!

      Vymazat
    14. 2:22

      Hele, můžete si tu blábolit co chcete, pokoušet se obhajovat neobhajitelné a kroutit se jako úhoř, ale jen se tím čím dál víc ztrapňujete.

      Pokud bude v podobném stylu Zeman pokračovat, tak si tím sám prohraje dosud skoro jistě vyhrané volby. 10% jeho skalních voličů, mezi které vy jistě patříte, k jeho znovuzvolení stačit určitě nebude. Pro většinu, která ho volila jako menší zlo, je tohle vyjebávání s Ústavou už přes čáru.

      Vymazat
    15. 2:35 Vy jste zřejmě znalec ústavního práva. Můžete prosím zodpovědět následující otázky?
      1) Kolik dní přesně je "bez zbytečného odkladu".
      2) Jestliže má prezident návrh premiéra na odvolání ministra automaticky provést, proč je tento akt vůbec v ústavě uveden? Proč není ministr odvoláván přímo premiérem, je-li souhlas prezidenta jeho povinností?
      Dá se předpokládat, že odvolání prezidentem je pojistkou pro případ, že premiérovo rozhodnutí je chybné. Můžete také upřesnit, jak tedy Zeman "vyjebává s ústavou"?

      Vymazat
    16. KDE CHYBÍ ARGUMENTY a schopnost přemýšlet, NASTUPUJÍ NADÁVKY. Milionkrát obehrané, podobné si jako vejce vejci.

      Vymazat
    17. 22:47
      Á pán je znalec práva a zároveň většina obyvatelstva . Nekandidujete také na funkci presidenta?
      Václav

      Vymazat
  7. na PL je anketa a lidi by chtěly předčasné volby třeba jse zbavit té špíny

    OdpovědětVymazat
  8. Jak to, že vláda skoro není schopna vládnout?
    Snad základní úkol (od koho nevím) plní!
    V den oslav konce 2.světové se ve zprávách ČR opakuje, že vláda chce poslat naše vyzbrojené vojenské jednotky do Pobaltí.
    Kde by pod veleném Bundeswehru ... co? Nevím.
    Snad jedině štvala do války světové třetí.
    ---
    A ty současné potíže vlády, vždyť to je jenom dnes už běžný folklór. Na podstatných věcech pracuje.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
  9. Altman 22:05 S tím nejde polemizovat. Chybí argumenty, proti napsaným argumentům. Snad jen poznámka na okraj. Nevidím žádnou alternativu proti Zemanovi (taky jsem jej volil až ve druhém kole). Proti Babišovi, kterému nelze věřit v otázkách EU a imigrace, stojí na prvním místě Okamura, proti kterému zaznívají výhrady z EU, Takže se dočkáme ještě hodně podlé kampaně.

    OdpovědětVymazat
  10. Kopecky, urcite Ti udela radost vedet , ze fandim presidentu Zemanovi a Babisovi.
    Na podzim budou volby a cela ta vase parta pujde hledat novou praci na pracak...Ty budes delat pruvodce ozralym turistum...Ja budu jeden z nich. Tak do te doby zjisti, kde maji nejlepsi cukrarnu. Pozvu te na strudl.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se starej o svýho přiblblýho Trumpa, idiote.

      Vymazat
    2. PS. pokud tedy Vaše poslední slovo není Vaším "nickem", potom se omlouvám.

      Vymazat
    3. Třeba Pepa. Nebo Karel. Už jsi spokojen, vole?

      Vymazat
    4. 0:05 nelzi, podpis idiot je presnejsi

      Vymazat
  11. Panove, t.j. proti kostelnimu radu byt vulgarni. Pan Dvorak to jasne zakazal, vy veprovi sulini !
    Kdyby jste si byli jisti viteztvim, tak by jste se neuchylovali k takovemu zoufalemu nadavani.
    Nikdo prece nemusi vedet , ze jste kreteni ve stresu !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam se hrabeš, havlisto?
      Hovnolulu jde najisto.
      Havlista se vrtí,
      Hovnolulu ho drtí.

      Vymazat
    2. 10:52
      Kam se hrabete ty a Hovnululan z Horní Dolní z Onanovo degenerostánu???!!!!

      Vymazat
  12. 23:19...Tak ty jsi si vybral za svuj nick slovo idiot ?
    Takove osobni veci se nesmi rikat na verejnosti. Pak se nediv, ze te pan chief propusti ze zamenstnani.
    nick honolulu
    P.S. Posledni dobou mam velky uspech v predpovidani budoucnosti.
    Stale mi vychazi, ze presidentem bude znovu Zeman a Babis bude mit vetsi prestiz a vliv. Ale nemohu prijt na to, co je vice nez ministr financi ?
    nick honolulu - skoro kartarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady musim souhlasit s poslednim odstavcem od honolulu: stale mi...
      chef

      Vymazat
  13. Včera jsem slyšel jak Zavorálek kritizoval Babiše a byl "spravedlivě rozhořčený". Okamžitě se mně vybavil ten upřímný Izraelita, co prodával vojákům ve Švejkovi krávu. Ale to je práce voličů ČSSD, že jsou tihle komedianti v parlamentu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,čtěme bibli,tam to všecko je.Českou biblí jsou ovšem Osudy dobrého vojáka Švejka.

      Vymazat
  14. Já už to žvanění vůbec neposlouchám a zřejmě i více lidí. V tomhle státě v podstatě nefunguje nic. Na vojně jsme tomu říkali organizovaný bordel.
    Pamatuji se, jak po revoluci se někteří podnikatelé vyrábět kvalitní zboží, dnes už neexistují, nebo se přizpůsobili. Když vám autorizovný servis naúčtuje sedmdesát tisíc za opravu katalizátoru a po několika tisících km opět vyhoří katalizátory, zřejmě nebude chyba v autoservisu, ale v systému výroby a kontroly.
    Dusíme se na silnicích, dusíme se v botech a oblečení, které na tělo nepadnou, dusíme se ze žrádla, které je už nestavitelné.
    Paní Němcová žvaní o demokracii, ale demokracií se nikdo nenají. Evidentně potřebujeme presidentský systém, kde president tyhle žvanily může kdykoliv rozpustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vojně jsme tomu říkali organizovaný bordel ale ten fungoval podle řádu a pravidel pro každého. A co funguje dnes podle zákonů a pravidel pro každého? NIC.

      Vymazat
  15. toto bolo na Slovensku za Mečiara - trocha neskoro , ale predsa - jednoducho tak - potom nastala doba Dzurindu - to je váš Sobotka, kde dorozdeľoval čo sa dalo a aj cirkev dostala svoje až až, a potom to prasklo, nedalo sa ďalej, pokus s Radics - sorosovský konglomerát skapal a sme tu ... a na pretrase dňa máme ako odstrániť Fica, ako ho pohnevať - rozumejú si - s Orbánom, ako odstaviť Lajčáka - ako pustiť školákov na vládu, ako mať veci pod kontrolou - akosi veľa to ide rovnako - tí čo nechcú spolupracovať - Zeman, Čína a okolie, a tí - videl som Sobotku v Bruseli - kamaráááát - takže tak, sme zasa na jednej lodi, len niektorí v podpalubí a niektorí v prvej triede ...

    OdpovědětVymazat
  16. Je velmi zajímavé sledovat rozhořčenou reakci našich "demokratů" na Babišovo nahrávky. Vůbec se nechci Bureše zastávat, ale uvědomují si ti všichni kritici, že slušný, morálky a zakana dbalý člověk, nemůže být nikým vydírán? Kdo a čím by mne chtěl kdokoliv vydírat, pokud nebudu porušovat zákon a nebudu lhát?
    Tak že krást a lhát se smí. To je demokratické. Ale účelově použít informací a takovém chování už demokratické není, ba co víc, ohrožuje to demokracii samu. No potěš koště! To se raději vraťme k socialismu. Tam jsme alespoň věděli, na čem jsme.

    OdpovědětVymazat
  17. Sociolog LIBOR PRUDKÝ píše:

    "Napětí sice na politické scéně v posledním měsíci pořádně houstlo, ale pořád převažovaly finty a kličky. Až se najednou rozsvítilo. A figury jsou nasvíceny světlomety jako noční obloha proti bombardování.
    Najednou je zřetelné, že Sobotka není žádný slaboch a vějička, ale odpovědný premiér, který je ochoten pro zachování vlády mnoho obětovat, ba i svou pozici. Už to samo svědčí o tom, že mu jde o úspěch vlády. A ten se měří hlavně tím, co se koaliční vládě podaří prosadit ze svých záměrů a prohlášení. K tomu je především nutné, aby vláda - se všemi vnitřními šarvátkami - vládla. Že je Sobotka premiér, kterému jde především o dodržení slova voličům. I za cenu momentálního poklesu vlastní popularity a funkce. Že je to politik, který drží soudržnost a akceschopnost vlády dokud to jde. A „dokud to jde“ je vázáno na obyčejnou slušnost a ohrožení tak potřebného zlepšování politické kultury. Když se stane něco, co už je za tou hranicí, tak smířlivost končí. Dovolí si někdo tvrdit, že daňové finty ministra financí - který navíc staví svou pozici na prohánění ostatních za dodržování daňových předpisů – za takovou hranicí nejsou? A že by všude ve slušných společnostech takový ministr financí nemusel odstoupit? A že by všude ve slušných společnostech netrval premiér na jeho odchodu?
    Najednou je také zřetelné, že postupy prezidenta Zemana nejsou excesy upíjejícího se narcise, ale promyšlené postupy autoritářského politika, pro kterého takové detaily jako je ústava, nepředstavují nic, co bral v úvahu. A zároveň, že tento prezident kdysi zabrousil do sociální demokracie ne proto, že by byl sociální demokrat, nýbrž proto, že tam byla volná sesle pro šéfa. Tudíž možnost uspokojit jeho na ambicích stojící ego. Pochopí tentokrát konečně stále ještě značná část členů sociální demokracie, že Miloš Zeman žádný sociální demokrat není a nebyl?
    Konečně je také jasné, že ten nadávající boss, který vzešel ze zvyklostí úspěšných režimních mladíků reálného socializmu, si způsoby tehdy získané stále zachovává? Že je to ve skutečnosti řídící pracovník aparátu, který se vskutku pokouší řídit svěřenou část státní správy jako státní podnik, tedy jako zdroj zisku pro řídícího samotného? Stát se ale jako podnik řídit nedá. Hlavně proto, že jeho cílem není zisk, ale služba občanům. A žádný ministr vlády není vlastníkem svého rezortu. Že tento pseudoministr vždycky najde cestičku, jak se ze situace vylhat a jak z ní získat co se dá pro sebe? Ale to přece socialističtí šéfové museli moc dobře umět. Takto „vybavený“ ministr bude ve vládě vždycky fungovat jako liška v kurníku. I v tomto směru je jasno: nikdo z oligarchů ve vládě být nemá. Nejen teď.
    A také se nasvítila blízkost těch dvou posledně jmenovaných. Premiér nemá zřejmě plnou pravdu, když říká, že Zemana a Babiše spojuje mocenský pakt. Základem je přístup k demokracii a svobodě. Pro autoritáře je příznačné, že takové maličkosti jako ústava, slušnost, zákonnost, konec konců demokracie je nevyvedou z míry. Stěžejní je to, že se shodnou, že oni jsou ti správní hoši. Že právě oni vědí jak na to. A konec konců základem je skutečnost, že rozhodujícím motivem je kombinace vlastního prospěchu a majetnictví pravdy.

    Zřídka se vyskytne situace, kdy jsou odhozeny masky a my občané můžeme zřetelně vidět, kdo je kdo. Ten průvan měl řadu českých tradičních znaků – zprvu vypadal jako fraška. Ale v této zemi je fraška možná nejpřesnějším vyjádřením obvyklé situace v politice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Kopecký.
      Sobotka není žádný slaboch,když takto dobře plní příkazy.Sobotka chtěl zabít dvě mouchy jednou ranou,vyhodit Babiše a překazit cestu Zamana do Číny,ani jedno se nezdařilo a ze Sobotky je tajtrlík.Zeman nic nezavinil,ale dělají z něho viníka současné vládní krize,slouhové Schapira.

      Vymazat
    2. Ta v tomhle jsou prudký akorát lži, prudký jak sračka. Volná sesle pro Zemana nebyla, kandidátem proti byl Horák ze zahraniční socdem. Sobotkovo zmatené přešlapování, s tím jeho kokokodák, já přišel jen říct, že jsem tu demisi nepřišel dát a ujišťování jak do poloviny května ji určitě přinese i písemně, to nebylo slabošské ale vysoce odpovědné, zvlášť když to následně statečně změnil na odvolání Babiše, ze kterého před tím vším nechtěl dělat mučedníka. Fakt statečnost snoubená se zodpovědností. Vysoce odpovědné brutální porušení koaliční smlouvy s ještě zodpovědnějším zarputilém odmítání porušenou smlouvu vypovědět. A bezbřehá odpovědnost se statečným odmítáním zaplatit dluh což bylo nařízeno soudním rozhodnutím. Obětavost, odpovědnost a síla lží. Paráda.

      Vymazat
  18. ..tady se panu presidentovi vrací plody z kolaborace s církví. KDU_ČSL
    Až Zemana nebudou potřebovat pro další rozkrádání, naši milý katolíci,
    hned se ho zbaví...
    Také rozhodnutím o panu Kajínkovi,
    s největší pravděpodobností popudilo mafii k činům krajním...*

    OdpovědětVymazat
  19. Kopecky 7:04...Libor Prudky napsal velmi slaby clanek. Tam je pouze naznak neceho vazneho (dane). Ale, kdyz nema Sobotka nic v ruce, tak je to k nicemu.
    Vse ostatni jsou pouze abstraktni natery, typicke pro starou dobu Novotneho.
    Mocensky pakt ? Na mocenske pakty jsou nejlepsi mistri ti, kterym CSSD tak vzorne slouzi a asistuje.

    Takze je v poradku , ze nekdo jiny se snazi o mocensky pakt, jako protipakt k paktu existujicimu..

    Dobre se bavim panove pokracujte !

    U nas jsou take velke zmeny. President Trump silne usiluje o pratelstvi a prizen Ruska...Takze to globaliste zase prohravaji a u vas CSSD je na sestupu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam podezreni ze Trumpovi dochazi dech

      Vymazat
    2. Tez se bavim jak v pitomohavelsku vladne hlupost

      Vymazat
    3. 9:26
      Kdyby ta agresorská pakáž v USSA a jejich debilokracie byla k smíchu,tak řve smíchy celej svět!!!!!

      Vymazat
  20. Celá ta havloidní "umělecká" komedie, za účasti havloidů, kárloidů, "umělců", parazitů z neziskovek a přihlouplých studentíků povede jenom k tomu, že ANO získá v příštích volbách mnohem větší počet hlasů než minule. A pak to začne Babiš vracet a bude mít co. A jak říkal jeden z toho gangu kdysi, zvaný Íčko, "mnoho lidí půjde bručet".

    OdpovědětVymazat
  21. Vážení. Nepodceňujte "klidnou sílu" pana Sobotky, kterou prosazovali kdysi oni.(Karikatur na to bylo tehdy dost). Ten ji na rozdíl od KDU uplatňuje. A tak mu lidovci mohou jen fandit. Nakonec - dělá to i za ně a pro ně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobotka, předseda levicové strany, je (dočasně) hrdinou pro pravičáky. Měl by se nad sebou zamyslet, ale asi to neumí. Jak konstatovala Klára Samková: "Mně se téměř příčí myšlenka, že by Bohuslav Sobotka myslel."

      Vymazat
  22. Pan prezident Zeman ve své velikosti a pochopitelné mužské ješitnosti udělal spoustu chyb naprosto podcenil intrikáře Sobotku a zrádcovskou ČSSD. Milostí Kájínkovi mě přesvědčil, že ho volit nebudu. Dosud jsem si ho vážil jako politika, který dělá pro republiku tu nejčernější těžkou práci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havlista havluje
      Pod nosem si maluje

      Vymazat
  23. Anonymní 8:42
    Co když se ukáže,že Kájínek seděl za jiného.
    Jak už bylo někde uvedeno,jeden policajt z té akce se bojí,proč asi,jestli to právě nebyl on kdo zastřelil ty dva.

    OdpovědětVymazat
  24. A co když to Kajínek neudělal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už má odkrouceno !!!
      Nebo jste takový sadista že si myslíte že je to málo ?*.

      Vymazat
  25. Vážený pane Prokope, díky za Váš skvělý článek. Nejsem voličem ANO , ale volil jsem a budu volit p. presidenta Zemana (to neznamená, že sním vždy souhlasím).
    Václav

    OdpovědětVymazat
  26. Na parchanty lidovce,socany,ODS a TOP se patří vysrat a při volbách je prostě nevolit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČSSD v čele se Sobotkou to má u voličů opravdu spočítáno na 100%, měli se ho sami včas zbavit, teď už je pozdě

      Vymazat
  27. ŠTĚPÁN KOTRBA píše:

    "Dva ze tří nejnovějších prezidentových protiargumentů vůči Sobotkovým krokům jsou mimoprávní a pro odvolání ministra financí Andreje Babiše irelevantní.

    Koaliční smlouva není právní dokument, ale deklarace. Její vypovězení nebo nevypovězení není nijak navázáno na ústavní kroky prezidenta. Stejně tak není na provedení demise závislé, zda premiér někoho současně jmenuje nebo ne. Ministerstvo osiřelé nezůstane. V každém případě jej do jmenování nového ministra povede statutární zástupce ministra – první náměstek. Jmenovat ministra je pravomocí a zodpovědností premiéra.

    Prezident se pustil na tenký led, na jehož konci může (a nakonec už po právu) čekat odvolání pro velezradu či své znovunezvolení. Ústava opravdu není cár papíru a úřad prezidenta není pískoviště pro starší a pokročilé. Tohle je v řeči královské hry šach."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ústava opravdu není cár papíru ale smlouvy byť na vládní úrovni, včetně té koaliční, opravdu cárem papíru jsou. A pro ČSSD je cárem papíru i soudní rozsudek nařizující zaplatit dluh. Mravní principy jak celé ČSSD, tak jejího předsedy jsou zaměnitelné s principy Mirdy Kalouska, dříve nesmiřitelného nepřítele ČSSD. V dnešních turbulentních kotrmelcích předsedy sralbotky, opět jedna ze změn, v pokrevního bratra. Tak z toho aby se voliči ČSSD zbláznili, ne-li přímo posrali.

      Vymazat
    2. 11:50 Štěpán Kotrba se mýlí. Ústava jasně definuje, že prezident vyhoví návrhu premiéra "bez ZBYTEČNÉHO odkladu". Otázka je, kdy odklad je zbytečný a kdy je oprávněný. Pokud premiér mění svá rozhodnutí v řádu dní, pak žádný odklad není "zbytečný". S tím souvisí i koaliční smlouva. Od ní se odvíjí stabilita vlády, o kterou musí prezident při jmenování premiéra a ministrů dbát. Také není pravda, že "Jmenovat ministra je pravomocí a zodpovědností premiéra." Premiér jen navrhuje, jmenuje prezident. Pan Kotrba si neuvědomuje, že tato pravomoc prezidenta není jen "schvalovací povinností", není v procesu jen pro ozdobu, ale má svou funkční, jistící oprávněnost. Vytrhnout z kontextu ústavy jen některá slovní spojení s ignorováním celkového smyslu ostatnách ustanovení je čirá demagogie. Dnes je to bohužel stále běžnější postup, zvláště oblíbený od "protizemanovců". Je jen s podivem, jak na to někteří i rozumní lidé skáčí.

      Vymazat
    3. 11:50 Pane Kopecký, zklamal jste mně, když jste z rohovoru pana Kotrby vynechal podstatnou část a "něco" jste si upravil. Štěpán Kotrba říká ve svém rozhovoru v PL v podstatě totéž, co je uvedeno v 14:29. Omlouvám se panu Kotrbovi, ten demagog a manipulátor jste vy, pane Kopecký.

      Vymazat
    4. 3:28. Pan Kopecký je členem ČSSD. Ten zklamat nemůže.

      Vymazat
  28. Kdo napsal ústavu? Pravdoláskaři, aniž by se zeptali obyvatelstva jestli s ní ve všem souhlasí.
    Pro běžného občana je ústava jen další cár papíru, který je účelově popsán.
    Kdykoliv se lid naštval, vrchnost zalezla jak krysy a historii psal někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  29. Každá smlouva, bez ohledu na to, jak je pojmenovaná a která splňuje veškeré zákonem dané a (zákon nepřekračující) náležitosti se považuje za právní akt. v případě sporů mezi smluvními stranami musí rozhodnot soud! Tak laskavě nemelte o deklaraci. Jinak ve slovníku je vysvětlení, co je smlouva a co je deklarace. Význam slova smlouva si najděte na české Wikipedii a význam slova deklarace si vyhledejte ve slovníku cizích slov!
    Ve vší úctě k panu Kotrbovi, ale hlavně ke všem čtenářům, tak to dopadá, když se ozve "odborník" na kterém si lidé utváří své názory!!! Zamyslete se nad tím, a když nechcete přemýšlet, raději nikdy nic nekomentujte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V demokracii je opěrným bodem každé koaliční vlády koaliční smlouva, v niž se snaží strany deklarovat snahu o plnění předvolebních slibů. Porušení této smlouvy v normálních poměrech předznamená vypovězení smlouvy a konec koaličního vládnutí. Nikoli však u věrolomné ČSSD. V jejím případě uzavření koaliční smlouvy znamená výmluvu na to proč nemůže plnit předvolební sliby a vytáčky na to, proč nemůžou dělat to, co si přejí její tupí voliči, kteří jim to opakovaně žerou a nikdy se tou šlichtou nepřežerou. Nyní už ČSSD dosáhla na vrchol. S přehledem poruší koaliční smlouvu a navíc odmítá ji vypovědět. Babiš taky nezazářil, protože místo aby nejsilnější strana vypověděla koaliční smlouvu, ukončila tak nesmyslné a nemožné vládnutí, protože důvěru pro zbylou vládu by soudruzi z ČSSD a KDU-ČSL od torza poslanců, nikdy nemohli získat. Téměř každý z té poslanecké svoloče prohlašuje, jak nejlepší budou předčasné volby. Tak už můžeme jen čekat nadpozemsky nejapné výmluvy, pro KSČM nesehnala ani blbých 50 podpisů, pro svolání sněmovny k vyslovení nedůvěry.

      Vymazat
    2. 19:24- mne by zajímalo hlasování o důvěře! Jednak je jmenovité a věřím, že by pravicové strany by soc. dem. podpořily. Bylo by to správné vodítko k volbám.

      Vymazat
    3. Zatím padla výzva k hlasování o důvěře vládě pouze od KSČM, s požadavkem na podpis, potřebných je 50 podpisů poslanců. Takže nula od nuly pojde, tedy s výjimkou toho jaksi kde který třepe tlamou o předčasných volbách. Zoufalost nad zoufalost.

      Vymazat
  30. Pane Kopecký 12.05.17, 7:04 – ne dost chápu proč jste do komentu vložil agitku „sociologa“ Libora Prudkého, když zcela nesmyslně argumentuje - příklady: „Dovolí si někdo tvrdit, že daňové finty ministra financí...“ souhlas potud, že to není „hezké“. Ptám se ovšem pánů „sociologa“ i Kopeckého, proč si neuvědomují, že to vynucuje sám společenský systém, když obstát v konkurenci nelze jinak, než využitím všech, právě konkurenčních výhod. Jestliže to je v mezích zákona ... ? Dál: “... že postupy prezidenta Zemana nejsou excesy upíjejícího se narcise...“ jak má pan „sociolog“ doložen alkoholismus občana Zemana, prezidenta ČR? Narcis, narcis, má tato kategorizace nějakou míru? Dál: „..autoritářského politika, pro kterého takové detaily jako je ústava, nepředstavují nic...“, který prosím článek ústavy je postupem prezidenta nerespektován? Zdá se, že toto tvrzení je opřeno pouze o zbožné přání dožívajícího předsedy vlády, který stanovil, bez jakékoli zákonné pravomoci termín naprosto v rozporu se zvyklostním výkladem „bez zbytečného odkladu“. Zda bude případný odklad v jednání prezidenta zbytečný, může rozhodnout leda soud. Pro legraci, pan „sociolog“ odvozuje: „Tudíž možnost uspokojit jeho na ambicích stojící ego...“ pan Prudký tedy zcela bez ambicí studoval cosi, podle čeho sluje sociologem, aniž by s tím co mělo jeho ego? To snad, aby zahodil diplom, má li k oboru, ve kterém soudí, jaký. Další perla: „vylhat a jak z ní získat co se dá pro sebe? Ale to přece socialističtí šéfové museli moc dobře umět...“, prožil jsem celý totáč v příčetném stavu. Mladej (míněn pan Prudký), jste schopen jakkoli doložit míru a rozsah? Jak dopadnul gen. ředitel Škody MB Zapadlo nebo ministr Chňoupek, co se prokázalo tehdejším režimním bossům po převratu? Co nahrabali okresní, krajští tajemníci, co nahrabal příkladmo Husák, Štrougal či Jakeš? Porovnejme současné. A jahoda na dortu: „Stěžejní je to, že se shodnou, že oni jsou ti správní hoši...“ jako by totéž neplatilo pro všechna politická uskupení. Nejen v ČR. Za sebe, dovolím si tvrdit, žádní Babišové, Valentové, popřípadě Kellnerové, Bakalové atd. do vysoké politiky nepatří, protože střet zájmů hrozí objektivně. Když už ne jinak, tak ve způsobu myšlení.

    OdpovědětVymazat
  31. Když se na podzim mluvilo o odvolání Hermanna, nešlo to, protože by se porušila koaliční smlouva. Teď to půjde i bez jejího vypovězení? Důkaz toho, že se neměří stejným metrem. Ale ať už je to jakkoli, Sobotka se chová jako blázen, panika ztracených preferencí, zoufalé činy. A že se toho chytne kavárna, aby povykovala proti prezidentovi, protože o toho jde především, to bylo jasné. Čekala jsem všelijakou špínu, kterou na sebe politici před volbami vytahají, ale tohle předčilo všechna má očekávání. To je vidět, jak moc jim záleží na prebendách, a hlavně taky na tom, aby se nestalo, že by je někdo mohl popotahovat za minulé hříchy. My voliči, kteří zatím mlčíme, si musíme dobře rozmyslet, komu dáme ve volbách svůj hlas. Lidovci jsou žába na prameni, chamtiví a poslušní Vatikánu, do kterého proudí bohatství církve na celém světě, i od nás. Socani se Sobotkou? No to ani náhodou! Kalousek? To by byl zlý sen. ODS? Ten omšelý uspávač hadů Fiala se svým nehorázným mektáním by byl další ranou na solar národa. Zelení teroristé pod vedením nevycválaného spratka? Ani náhodou. To byl výběr těch, kteří pro mě nepřicházejí v úvahu. Realisté? Vždycky jsem ráda četla a poslouchala pana Robejška, ale jaksi mi jeho strana nevoní, nedokážu říct proč. Kdo zbývá? Jak volit, aby se tato země nepropadla do hloubějšího područí Západu? Protože to jediné zcela bezpečně vím, že nechci. Zdravím Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPD - Okamura to jistí.

      Vymazat
    2. Pavlo, jsme na tom stejně, máme ale ještě pár měsíců se "domlouvat" na taktice volby. Pište častěji, ať hlas rozumu převáží.

      Vymazat
    3. Zkuste to domlouvání na taktice protáhnout ještě do dalších voleb. Trapné.

      Vymazat
    4. 18:02-trapná je taktika nebo "bezhlavost"?

      Vymazat
    5. Domlouvání se pár měsíců na něčem, na čem se domlouvají stranické štáby mraků lidí. Takže trapné je na tom velikášství s prapodivnou naivitou dospělého jedince.

      Vymazat
  32. Miloši vrať se, nebo ty hovada z parlamentu, sněmovny dokážou snad i to, že nás obsadí během nepřítomnosti Bundeswehr a budou tvrdit, že jsme opět ohroženi. Od Sobotky po toho vola Gazdíka zavřít, až zčernaj. Vždyť je to puč co ty kreténi předváděj.

    OdpovědětVymazat