Reklama

.

.

sobota 20. května 2017

Upálený v Mnichově chtěl probudit voliče Merkelové


Josef Mrázek
20. 5. 2017
Když se děje něco, co vnímáme svým celým člověkem jako špatnost, máme pocit, že něco se musí udělat. Občas se vyskytne někdo tak zásadní, jako třeba Jan Palach, a rozhodne se podtrhnout své poselství tím, že se upálí. Jeho čin byl, a někdy ještě je, vykládán jako protest proti okupaci, ale tak jednoduché to nebylo. Myslím, že chápal, že nemůže dosáhnout toho, aby ti vojáci a tanky nebyly, ale chtěl vyzvat své spoluobčany, aby neopuštěli ty dobré myšlenky, které rok 1968 přinesl. 



Tedy dobré, určitě se neupálil pro blaho kapitalizmu. A byl před ním Hus a po něm další pochodně a vždy to byli ušlechtilí lidé, nikdo se neupálil pro blaho obchodu a zlodějen. A do té řady zoufajících si nad tím, jak se lidé nechávají zmanipulovat, přibyl teď muž z Mnichova.

Je možné, že Němce, jako národ, trochu hryže svědomí, že si kdysi zvolili Hitlera a strpěli, aby rozpoutal světovou válku, rozvinul holokaust a provozoval další svinstva a do Berlína ho zahnali až Rusové za cenu velkých obětí. Takto narušeni, Němci vnímají jako záslužné poslouchat obratné řečičky Merkelové a nevšimli si, že opakují stejnou a ještě horší chybu. Tato osoba je krajně nebezpečná tím, že svým jednáním přivolává smrtonosnou válku a kdyby ji Evropa přežila, tak by zanikly její národy a kultura pod náporem migrantů. To je dojnásobná vražda. Ten muž v Mnichově měl rozhodně závažnější důvod pro varování národa, než Palach. A jeho výzva se týká i nás.

Je to výzva, abychom své kroky dali do nového pořadí, protože proti některým věcem budeme moci zakročit jen tehdy, když předtím nezanikneme.

Proto je nutné především brzdit válečné štvaní. Nesmíme dovolit, aby se naši vojáci zúčastnili provokací v Pobaltí, musíme to odmítnout a při troše štěstí nás z NATO vyloučí. Naše bezpečnost by se tím velmi zlepšila. Měli bychom také odmítnout omezování obchodu s Ruskem s poukazem na to, že to není možné řádně zdůvodnit. Chceme obchodovat, nechceme válčit.

Musíme také radikálně odmítnout jakékoliv příjmání nelegálních migrantů. To jsou všichni, kteří nemají doklady a všichni, kteří jsou schopni udržet lopatu, pušku a nůž. Ty je třeba poslat zpátky, aby se starali o své rodiny. Také toto je nutné sdělit EU za doprovodu žádosti, aby se ihned zajistilo uzavření shengenského prostoru. Po odmítnutí vyhlásit povinnou účast našich mužů při práci na uzavírání hranic a jejich střežení. Je možné, že bychom byli z EU vyloučeni, ale to by nebyla tak velká škoda, protože stát se členem prvorychlostní Evropy by bylo spojeno s nepřijatelnou ztrátou zbytku suverenity. Připojení k euru je při na dlouho zkaženém poměru směnného kurzu ke kurzu stejné kupní síly a velmi nízké ceně práce krajně nevýhodné.

Úkoly, které před námi stojí, zvýrazňují slabiny našich politických subjektů. Babišovo Ano má ministra války a ne obrany, to je moc špatné. Sobotka je spolehlivý jen jako škůdce, je pravý opak Orbána, nejvíce ve své servilnosti k Bruselu. Mluví o potřebě hlásit se k západu, čímž schvaluje naši pozici vykořisťované kolonie. Udělal z opory většiny obyvatelstva nevolitelnou stranu. Zbavil se Zimoly, ale také voličů. Komunisty by teď volili mnozí, ale nechovají se jako komunisté. Okamura neumí spolupracovat a sám není tak dobrý, jak by bylo třeba. Vítová (ANS) vypadá slibně, ale do voleb nestihne vystoupit ze stínu. Tato Aliance by jednou mohla nahradit ČSSD. Lidovci se starosty by zasluhovali vypadnout, nejsou ani moc lidoví ani křesťanští a škody už udělali dost. Fiala a Kalousek jsou žalostně falešní. V ODS je také Klaus mladší, ale nehodí se tam.

Začněme tím, že budeme trvat na odmítnutí účasti našich vojáků v Pobaltí a zejména jejich svěření pod velení Wehrmachtu.

21 komentářů :

  1. Lze-li žalovat prezidenta republiky pro neprokázané porušení Ústavy ČR musí také jít žalovat jednotlivé členy vlády za její úmyslné porušení - viz USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 10. května 2017 č. 351
    Trestně právní odpovědnost platí pro všechny, bez rozdílu. Musí být k tomu ale vůle ... !
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný článek a bohužel probíhající sled událostí, eurofašisty lživě nazývaných, těsnější evropská integrace, která se již odehráva, zařazení České republiky s třetinovými platy do eurozóny se vším všudy a do projektu, Das Neue Europa.To vše, pod vedením IV.říše.Vše je v rukou voličů v podzimních volbách.Pokud si lidé navolí Kobližky, Bohoušky, ministerstvo války, Wehrmacht, válečníky ze Storoš 009 a Holobrádky, tak výše uvedený scénář bude pro tzv. Čéchii, jako další gubernii, zařazenou do IV. Velkoněmecké islamistické říše, velmi realistický a pro odnárodněnou a pokořenou ČR, zcela devastující!Pryč z EU, včera bylo pozdě!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas s autorem v pohledu na politiku, rizika a cíle. Ale s tím demonstrativním upalováním ve jménu čehokoliv nesouhlasím, a to tím spíš, že se najdou nejrůznější vykladači tohoto zoufalého činu ve jménu různých cílů. Živý by ten člověk mohl vykonat mnohé, mrtvý způsobí žal svým blízkým a v širší společnosti tento čin nikdy nebude chápán jednoznačně. Zasvětit život pro druhé, jít za sotva kdy dosažitelným cílem, být vzorem slušným lidem, to zasluhuje obdiv a uznání. Sebevražda vzorem být nesmí, snad jen nepřítel si může přát její následování. Život je příliš cenný dar.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud nebudete volit SPD tak žádné změny nebudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volíme SPD-Tomia již potřetí.pokud má někdo potřebu volit globalisty, podporovatele globalizace, eurofašismu, multikulturalismu, protinárodních zájmů a další zadlužování země, nechť tam nechají ty, co nyní likvidují ČR a vedou ji do záhuby Velkoněmecké říše.

      Vymazat
    2. Anonymní20. května 2017 22:08
      Souhlasím, že jedině SPD dává nějakou naději na změnu. Zcela zavádějící, je autorovo tvrzení: „Okamura neumí spolupracovat a sám není tak dobrý, jak by bylo třeba. Vítová (ANS) vypadá slibně, ale do voleb nestihne vystoupit ze stínu…“
      Podle této filozofie se nehneme z místa. Budou volby a po volbách někdo usedne do vlády. Bez ohledu na něčí teoretické úvahy. Proto je třeba jít volit a zvolit stranu, která má zásadní změnu v programu a je dost důvěryhodná, že po zvolení svůj program neopustí. Kromě SPD nikoho jiného nevidím. P.K.

      Vymazat
    3. Já také ne.

      Vymazat
  5. Co to píšete za blbosti Anonyme 22:08?! I kdyby se Okamura do PSP dostal, tak bude potřebovat spojence - tedy ANS!!!! A navíc SPD NECHCE vstoupit z NATO!!!! Pochopil jste vůbec psaný text, pod nímž diskutujete?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní20. května 2017 22:14
      Na vyvrácení Vaší výhrady, že SPD nechce vystoupit z NATO, zde přetiskuji tři odstavce z bezpečnostní politiky SPD – Tomio Okamura:

      „Je třeba říci naplno, že spolupráce s NATO nenahrazuje a ani nemůže nahrazovat nedostatečnost vlastní armády při obraně území a obyvatel ČR. Spolupráce s NATO tedy musí být přehodnocena a účast armády ČR na zahraničních operacích NATO mimo území členských států NATO striktně omezena pouze na mise s mandátem RB OSN.“

      „Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí.“

      „Budeme prosazovat ukončení nasazení našich vojáků ve všech nelegitimních misích, tj. z těch bez mandátu RB OSN.“
      P.K.

      Vymazat
  6. Pane P.K. nezlobte se, ale kde vidíte v programu SPD jednoznačně vyslovený požadavek na vystoupení z NATO? Já ať se dívám, jak se dívám, tak ho tam prostě nevidím. Navíc z NATO nemusíme vystupovat na základě referenda - jsou minimálně tři další možnosti! A požaduje-li nyní SPD o NATO referendum, pak při vlastnictví a obsazení mainstreamových médií je zcela zřejmé, jak by mediální masáž a poté hlasování lidu dopadlo.

    SPD má program trochu jako chytrá horákyně a hraje si se slovíčky. Nemá ovšem odvahu říci jasně ano - ano, ne - ne. Ostatně i Tomio Okamura na Svobodném rádiu zcela jasně sdělil, že SPD nemá ve svém programu vystoupení z NATO, protože není populistická a takovýto požadavek mohou mít jen populisté.

    Nechci Vám brát iluze, pane P.K., protože pozoruji, že Vy SPD při každé příležitosti bráníte, ale díval jste se někdy, jak ve skutečnosti "hlasuje - nehlasuje" T.Okamura a celá "slavná" SPD .... a že často hlasuje v naprostém rozporu s tím, co říká? To je prostě neoddiskutovatelný fakt, stejně jako skutečnost, že SPD NEMÁ ve svém programu požadavek na vystoupení z NATO - naopak mají v programu - jak citujete výše - toto: občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí..... copak proboha nevidíte, že říci: jsme pro vystoupení z NATO je úplně něco jiného než: občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí... A.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21. května 2017 1:20
      To je stále dokola. Požadavek SPD na uspořádání referenda o vystoupení z NATO, je ta nejdemokratičtější možnost, jak se k této záležitosti postavit. I podle mého názoru, je třeba rozhodování vrátit občanům (zákon o referendu a o odvolatelnosti politiků) a ne slepě spoléhat na politiky.
      Jistě, bude snaha ovlivnit občany, ale také bude ze zákona zveřejňován i názor opačný. Avšak takové předběžné pohrdání občany, jaké předvádíte, by nakonec také mohlo vést k návrhu vůbec zrušit volby, protože jsou lidé propagandou zmanipulováni. S tímto přístupem bychom se té žádoucí demokracii vzdalovali a to není cesta SPD.
      Máte pravdu, že se SPD zastávám, ale často se také pragmaticky ptám, kdo tedy nemá ty všechny Okamurovy chyby a skýtá záruku, že hodlá splnit, co slíbí? Ještě nikdo lepší návrh nepředložil. Proto je z toho třeba vycházet a volit SPD. P.K.

      Vymazat
  7. Jasnější postoj k NATO mají ti stále ještě vylekaní komunisté. Přesněji KSČM. Lepší byli komunisté Štěpánovci, tuším zcela zmizeli co Miroslav zemřel.

    OdpovědětVymazat
  8. U VOLEB BUDU VYBÍRAT Z TĚCH, CO BUDOU JASNĚ PROTI MIGRANTŮM A NATO. Jsem možná xenofob, umírněný rasista, vlastenec a vůbec mně to nevadí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas se všemi předchozími příspěvky, s výjimkou pochybností 1:20. Když vezmete rozum do hrsti, jediná možnost je SPD. ALE JEN ZA PODMÍNKY, ŽE DOSTANE VÍC NEŽ 50 %. TAK SI TO DOMA S POTOMKY PROBERTE. Jinak jsme přátelé, v riti. J.S.

      Vymazat
    2. SPD snad bude potřebovat ve sněmovně nějakého partnera, nebo ne!!!? Kdo to bude?!!! Asi nikdo, když kopete do všech ostatních alternativních stran a pořád voláte jen po SPD! SPD nemám v programu změnu systému!!!!!! Nemá vůbec žádný ekonomický program. Referendum je jen prostředek, ale SPD ho vydává za cíl. Připadá mi to, jak v blázinci. A místo, abyste kopali do stávajících parlamentních stran, kopete do alternativní opozice a jako cvoci pořád dokola melete: volte spd, volte spd. Jste jak fanatici! Příznivci SPD, jste neuvěřitelně agresívní a krátkozrací a především velmi hloupí!!!

      Vymazat
    3. Anonymní22. května 2017 0:40
      Dneska už většina protisystémových voličů chápe, že pokud má přijít změna, a zákon o referendu a o odvolatelnosti a trestní odpovědnosti politiků je systémová změna, tak je třeba volit SPD.
      Kdo stále prosazuje všelijaké jiné alternativy, tak maří úsilí všech, dosáhnout pozitivních změn. Už byste to mohl pochopit, kam se vlastně řadíte. P.K.

      Vymazat
  9. 0:40
    Klidně si vol "alternativní opozici", která akorát ubírá hlasy SPD a ničeho jiného nedosáhne. Hloupý a krátkozraký jsi akorát ty, Einsteine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPD je strana jednoho vejtahy a tlučhuby, který si z politiky chce dělat svůj osobní business, nic jiného. Zajímavější a mně bližší program má ANS (Aliance národních sil). Chtějí vystoupit z EU, chtějí vystoupit ze zločineckého NATO, chtějí zrušit církevní tzv. restituce atd. A ten, kdo nadává, nemá argumenty, je v křeči a moc to vypovídá o lidech, kteří chtějí znovu volit toho jájínka Okamuru.

      Vymazat
    2. Říkáš blbosti.

      Vymazat
    3. Přesněji: 9:07 - Říkáš blbosti.

      Vymazat
  10. Upálení jako protest? Kolik takových protestů u nás bylo? 18? 21? A jen ten jediný a pak ještě půltý je nám podsouván jako hrdinství... O ostatních se mlčí! Vraždy, ani sebevraždy jako protest? Co vyřešily? Pro jedny hrdinové, pro druhé teroristé či hlupáci.
    Zazněla kritika Okamury - bojuje celkem osamocen, bojuje proti větrným mlýnům? Nebo za občany. Jeho volba neuškodí. Ale volit ČSSD nebo TOP 09, ODS či lidovce, to je tedy volit škodnou - a činíme tak už více jak čtvrt století!

    OdpovědětVymazat