Reklama

.

.

sobota 3. června 2017

Blbost bez hranic



Zdeněk Hrabica
4. 6. 2017
Komunistům, jejichž zrod vůbec nesouvisí s naší zemí, se dneska u nás říká opovržlivě komanči, komouši nebo komáři. S odporem vyslovují tuhle hanlivou nálepku i četní bývalí členové KSČ. Píší občas i do Práva, o němž právě tací vyhlašují, že to jsou jediné české noviny, které nepatří cizákům. K čemu ta češskost vlastně je, to v daném případě ví jenom čert.


Sociálním demokratům se říkalo, hned pár let po jejich vzniku a zejména po nastolení oportunistických ústupků, socani, národním socialistům kvůli brku ve znaku – brkouni. ODS poté, kdy si dala do emblému modrého ptáka ptáci, lidovcům se odjakživa říkalo, že jsou to černokabátníci. Ne-li hůře!

Jak se bude říkat těm dnešním členům pofiderních partají, je zatím ve hvězdách. Třeba těm, co se neuplatnili nikde jinde a pobrali žezla namísto ve straně – tentokrát v hnutí ; v hnutí ANO! Koho mám v danou chvíli na mysli- pak se nespletu, když jich pár vyjmenuji - určitě si vzpomeneme na Jourovou, Teličku, Komárka...za mrzký peníz jsou ochotní připravit majlant.

Patří k nim samozřejmě i Štětina.

Je krásné, že si to můžeme spontanně i jednotlivě myslet a dokonce i napsat. A oni mají stejné právo, když nám vyklepnou kožich.

Jenže vypořádat se s tímto nejenom etymologickým problémem, to už není nasnadě. Máme tu přece pořád Bohumínské usnesení a předem vymezený imperativ od těch, kdo se chlubí, že ještě mají silný mandát. Zní: s komunisty nikdy a to na věčné časy.


Ale díky pánubohu, se každý z nás ještě zatím a někdy můžeme vymezit po svém. . . Což je dobře, ale nestačí to ani za mák. Ani za babku tabáku. Stěžovat si lze tak akorát na lampárně! Ale lampárny na Českých drahách zanikly.

A moc důležité bylo ještě včera umět vylévat denně splašky na krutovládce Putina a pohladit pravidelně lidského Obamu nebo Clintonovou s Albrigthovou. Teď už máme, co jsme chtěli, můžeme dokonce vylévat splašky s Merkelovou i na Trumpa.

Málokteré generaci po majetkovém převratu v roce 1989 bylo něco podobného dovoleno.

Foto autor

63 komentářů :

  1. S komouši vytvořit na krajích, či ve vládě koalici dokážou jen pomatenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu komáry volit, blbečku.
      Ty jsi diagnóza sám o sobě.
      Tebe porodili havloidi, to je nemoc léčitelná jen kalachem.

      Vymazat
    2. Já tady komouše v čele zažil, takže za mě určitě ne.

      Vymazat
    3. 23:25 popsat prosím proč, abych se poučil. Snad neublíží, když dokonce přiznáš rok narození. Dík

      Vymazat
    4. Lepsi komunisti nez havlisti

      Vymazat
    5. Take to tak vidim at zije Trump nase opora oproti kavarne.At zije Zeman viva .Zdravim z dovolene ze San Franciska kde si uzivam dle guste sveho .Zasilam zde svym priznivcum nas oblibeny casopis
      http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php
      Vas milujici Honolulu retarded na dovolene ruzove

      Vymazat
    6. Booooze boooooze to je nadhera hezkou dovolenou ,jednou nahore jednou dole FUciku
      Hornodolni preposilam Vlastovce,prej maze olivovym olejem je to dostatecne??

      Vymazat
    7. 4:42 zavist si nech na pavlac, cesky nevolniku

      Vymazat
    8. 442 ja nezavidim ty buzno ja sem prejici HD

      Vymazat
    9. Komunisti se měli zplynovat s cikánama a jiným xindlem zkurveným! Jenže to by v čee naší Rasy museli stát chlapi a ne zajebaný židáci - naschválisti!

      Vymazat
    10. oprava: v čele

      Vymazat
    11. 07:50
      z kterého lejna ses zrodil, hovnožroute ????
      Schvaluješ holokaust, schvaluješ ????

      Vymazat
    12. 7:50
      Ty havlobanderovskej vohone,komunisty nenechal zrušit ten tvůj miláček udavač,vlastizrádce a vožrala Havel....proč asi???!!!!!

      Vymazat
    13. 9/17
      Nelze schvalovat něco co se nestalo, spermožroute.

      Vymazat
    14. 10:30
      Jasně,II.světová válka nebyla,holocaust nebyl..
      ...a ussacký svině nejsou světový agresoři číslo jedna....????

      Vymazat
    15. 9:17 - z Bílé rasy - jediné tvůrkyně Civilizace, ty rusácká komoušská prašivino bez rodičů, páč vzlínáš přímo z putleroffských zengrun!

      Vymazat
    16. 9:37 - co je "havlobanderskej"? Havel je komoušskej xindl jako ty, putelrčiku! Pan Bandera byl hrdinou svýho národa, tomu nesaháš ani po podrážku holínek, který by si byl nucen nazout, pokud se musej přes takovej sajrajt rudej přebrodit, ty rusácká špíno.

      Vymazat
    17. 11:17 Ale byla, byla! A vás měli tehdy postřílet v Kobylisích, nebo setnout v Pečkárně! Ba ne - hovno! Pozdě! Vás měl už spálit v kotlích lokomotiv Romek Ungernů Šternbergů dřív než jste se jako prasečí mor rozlezli po světě ... a to hnátama napřed a makovice polejvat studenou vodou, aby jste neomdleli aa užili si bolestivý chcípániíčko do poslední vteřiny:) Svině rudý ...

      Vymazat
    18. 10:30
      Jestli ho ty hovnožroute z hevlového lejna schvaluješ nebo zpochybňuješ, je jedno a totéž. Takže jsi hnědka, co patří za katr.
      14:58
      Ano, správně, z putleroffských ...cožeto?... zengrun?
      No třeba i zengrun. Lepší bílý, prašivý, komoušský, putleroffský zengrun nežli havloidní fašisticko-nacistická hnědka zapáchající na sto honů...

      Vymazat
    19. 15:26 Ježe ty rudá prašivino, já nejsem ten z 10:30. Ten člověk píše že holocaust nebyl, já vycházím z toho co už v roce 1945 psal pan generál Patton, že šlo o víceméně špinavou zvěř, která zmírala ze zcela jiných příčin, a to ponejvíce právě vzniklých z nedostatku onoho insekticidu a nikoliv naopak jak tvrdí šoabajkaři. Ovšem hodně jich také reálně zemřelo násilím! A to převážně slovanským násilím! Zabili je Ukrajinci, Poláci, Chorvaté i Srbové - četnici, kozáci a další v uniformách všech barev. Ale to omlouvám a chápu, vím kolik slovanské krve měli jejich souvěrci na ruku ještě z dob teroru odrodilých polských pánů na pravoslavném rusínském lidu za tzv. Rzecz pospolity.
      - http://www.narodnisjednoceni.cz/knihovna/Varovani_generala_Pattona.pdf

      Vymazat
    20. Tady už konečně ukazují nezkreslenou pravdu! ... 40 let nás komoušský kurvy krmili lžema o jakémsi údajném "odporu sovětského lidu proti fašistické agresi"! A vono hovno hovno! Jen kytice a polibky vděku od litevských, ukrajinských a běloruských žen a dětí! -
      https://www.youtube.com/watch?v=Z28U9B2xma4

      Vymazat
    21. Jo sorry! Voni to havlidní xindlové znepřístupnili v "naší zemi"! Chycht! Tak musíš na ruskej link! Paradox, což? - https://www.youtube.com/watch?v=Z28U9B2xma4&hl=ru&gl=RU

      Vymazat
    22. 15:26 - co je "hevlové"? Snad zevlové či zevlující spíš ne? Taky "dobrá Čecha"! Hele blbínku, ony ty tzv. tábory smrti byly budovaný 13 let po válce, kdy tam nikdo ze Západu nesměl! Ani lidi od Červenýho kříže! jenže ti komoušští blbínci co to tyam stavěli zapoměli že Spojenci měli namontovaný v letadlech i foťáky! A pak když se otevřely po letech archivy tak se nestíhali divit že na originál leteckých snímcích vypadaj ty stavby dočista jinak než ty co předváděj návštěvám!:))) Blbínku voe ...

      Vymazat
    23. 15:42
      Diskutuješ o hovně, ty havloidní hnědko.
      Nechceš zabruslit do doby prvobytně pospolné?
      Jaksi ses ocitl v jednadvacátém století co?
      Nevím jak dlouho jsi na světě, ale kdo za komoušů chtěl, informace si našel. Že s tím nezatěžovali hlavy tupcům jako seš ty? No bodejť, z těch pak vznikali zrůdy tvého kalibru. Věčně se babrat v hovnech a nenávidět bratra a sestru, potažmo rodiče pro krátkozraké teorie, které tě zaslepují. Kdo se neustále dívá dozadu, nemůže jít dopředu. zakopáváš a rozbíjíš si držku. Misantrope.

      Vymazat
    24. Pro 16:25
      Nemel nesmysly a načti si druhou burskou válku, kašpárku.

      Vymazat
    25. 22:52
      Je potřeba volit slušné a poctivé občany bez ohledu na jejich stranickou příslušnost.

      Vymazat
    26. Nehádejte se s tím fašistou 15:00.Zřejmě je třeba ho potrestat za velebení fašismu.
      Pro toho,komu je milý Patton,jen krátkou
      poznámku.Po prohlídce Američany poničené
      vybombardované škodovky prohlásil dle nich
      spiokojeně:Dobrá práce,jsem spokojen.To jen
      abys věděl,koho velebíš.Jěště že toho vola
      držel na uzdě generál Eisehower,pozdější
      prezident USA.
      Petr Majevský

      Vymazat
    27. 16:33 - On tě, jak tak čtu furt dokola, asi Havel chodí strašit, co rudej chípáku? Ale já dávám přednost Romanovi baronu von Ungern Sternberg! Páč ten na rozdíl od Havla s komunistama mluvil! Totiž když je jeho pacholci vhazovali do kotlů lokomotiv, tak se jich vždy zeptal jestli je dobře hořej:)))

      Vymazat
    28. 16:45 - co má rudej kriple společnýho burská válka s lhaním komoušskejch kurev? 13 let ti povidám, budovali ten nesmyslnej konstrukt! Nejdřív žvanili o 4 milionech zavražděných a chudáka Hoesse mučením přinutili se k nim přiznat! Pozdějc, jak ta jejich verze haprovala a jedna - se "spalovacíma jámama" úplně selhala (spotřebovala by víc benzínu než celá operace Barbarossa - sic!), tak zredukovali ten počet na 2,5 milionu. To už ale Hoess byl voběšenej a tak svý přiznání nemoh opravit:) Pozdějc se zjistilo že Erik Dorf sice vyzkoušel insekticid na skupině rusáckých Mongolců, zvlášť rasově podřadných k tmu účely vybraných jedinců, ale test nedopadl dobře! Personál by musel být velmi početný, skoro celý pluk, který by se pohyboval v plynových maskách a protichemickcýh pláštěnkách střídavě při vyklízení netěsnících budov! Navíc stopy železitanu ve stěnách jako pozůstatek C-Béčka se našly pouze v odvšivovacích komůrkách na hadry vězňů, nikoliv ve sprchách! A konečnou šoabajkám dal německý archiv. Totiž spotřeba insekticidů na osobu se nelišila v tzv. vyhlazovacích lágrech a obyčejných koncentrácích - he! A krematoria jsou taky nesmsysl! Na spálení takovýho počtu lidí by vlaky nestíhaly vozit do Aušvice uhlí nebo naftu! A na fotkách ze spojnecekých letadel nikdy nebyly žádný vlakový kolony zachyceny! Tak přestaňte lhát rusý sráči! Tohle špinavé tajemství jste upekli se sionisty v době, kdy ještě váš Pepek Stalinů snil o komoušský židovský repblice pod cedry! Chtěl tím hlavně odvýst pozornost od vlastních hnusných zločinů a vražd vlastního obyvatelstva a sionisté zase odvrátit pozornost od toho aktu popsaného výše generálem Pattonem!

      Vymazat
    29. 17:47 - Majevský ty rudej blbe, američtí židáci jakým byli Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první šásti byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán v jeho první části zamítnut a druhou - tedy odsun naopak realizován, protože s tím počítaly loutkové většinou již Moskvou ovládané vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit velký problém k nastolení rudé totality.
      Proto se spojili se sionisty, jejichž cílem bylo dnešní Německo bez historické paměti! Pseudoněmci jsou jen pouhé nemnožící se a proto vymírající polobuzny schopné plivat na pokyn cizáků na dějiny svého vlastního národa! Nad zájem národa je jim sloužit té nejodpornější xenofilské havěti, hodlající podkopat a zničit základy naší - tedy Bílé civilizace!! Německo po svém sjednocení se nikomu zvenčí "otvírat" nepotřebovalo! Samo kolonizovalo a rozvíjelo se, Němci získali na pár let více než Frantíci za padesát! Německá Jihozápadní Afrika se stala domovem pro statisíce Němců, kteří tam byli páni a místním lidožroutům předali základy kulturního chování! A sami si žádnýho z nich, aby je čímkoliv "obohacoval" do Německa nepustili! A proto bývávali hrdými Němci!

      Vymazat
  2. Komunisti jako partaj jsou, zdá se mi, v současnosti dost nečitelní. Jejich důvěryhodnost se odvíjí od jejich jednotlivých osobností. I při hlasování dávají svým lidem velkou volnost a jako strana se tím ještě víc distancují od zodpovědnosti. Takže jejich jakés takés dobré jméno je tak trochu iluze. Já jim ale nevěřím, a to ne proto, že jsou to komunisti, ale protože většina z nich už je celá desetiletí deformována augiášovým chlévem vrcholné politiky. A tohle mýdlem nesmyjí.

    Co se týče komunálních voleb, tam to už vůbec je jenom o osobnostech a v každém místě jinak, a i se zkorumpovaností se tam určitě neliší. Komunisti v komunální politice jsou prostě stejně špatní i dobří, jako kdokoliv jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďo je to tak. Poznal jsem to během čtyř volebních období v městském zastupitelstvu. Komunisti=materialisti.

      Vymazat
  3. Kdyby se komouši pochlapili, nebo se dokonce pro správnou věc nechali zavírat jak za První republiky, nebo nasazovali krk jak za Protektorátu, tak je budu nejen volit, ale dám se k nim.

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím Vám 23:36, že máte čas a trpělivost sledovat jednání poslanecké sněmovny, jestli ne i senátu Parlamentu ČR, výsledky hlasování podle mandátů a k tomu ještě mít pročteny programové materiály, stanoviska jednotlivých politických stran a hnutí, možná i novinové články a vystoupení jejich představitelů při všech těch jejich příležitostech. A nadto dokonce víte, jak je kdo v obcích a na krajích, možná i v zaměstnání, podle politické příslušnosti vzato, zkorumpován. Není možné, aby se o Vás a Vaši spolupráci neucházely všemožné rozvědky. Po zkušenostech s StB radějinic neberte. Ono všeho do času, že?

    OdpovědětVymazat
  5. Vubec nemám rád komunisty. Musím si však také přiznat, že v dnešní nabídce jsou nejmenší zlo a proto je budu volit. Na druhou stranu chápu, když někdo není schopen svůj zastydlý, realitou neléčený antikomunismus překonat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ja to nechapu

      Vymazat
    2. To je daný osobní zkušeností a vlastnictvím vkusu! Vkusu nezkaženým ani židobolševismem, ani coudenhovno-kalergismem! Pamatuju si jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, jestli to praskne a já věřil že praskne! Táta mi tvrdil furt že je to pitomost, že už by se sem kapitalismus nemoh vrátit, že tu nikdo fabriky neumí řídit atp. a babička zas, ať si táhnu na západ,když se mi tu nelíbí, že prej tu takovým jako já pšenka nepokvete. A měla pravdu, jenže jinak! Protože na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 -to byla Kontrarevoluce!

      Vymazat
    3. 7:55
      ...tak ty máš dost.
      A víš ty, bezduchej onane proč? Kvůli takovým, jako jsi ty. Kvůli bezmozkům...., se tady nikdy ničeho nedosáhlo. Zato zabíjet, to je dnes v módě, co?
      J.C.

      Vymazat
    4. 9:26 - komunisty je třeba zabíjet! Jak to říkal poručík McKelly nebo jak se jmenoval ten frája co vykuchal komoušskou svini v My-Lai? Na komouše platí napalm a Agent Orange! Nebo dráty na koule a zuřivě točit kličkou, jako paragáni v Alžírsku! Nesrat se s nima! Nebo jak je kostil McCaully v Malajsii - sem tam to i zmínil před Bodiem a FDoylem, když zavzpomínal na "starý krásný časy"!

      Vymazat
    5. oprava: Doylem (to je ten kudrnatej)

      Vymazat
    6. 15:07
      ... vždyť píši, že máš dost.
      Už jsi doonanoval nebo tam máš ještě prostor pro ukájecí chvilku?
      Takové jako ty, komouši hnali až do Berlína, tak fantazíruj dále. Posero s opravami.

      Vymazat
    7. 15:33 - a to je právě ten vomyl! Píše o tom uznávaný ruský historik Profesor Machnač -
      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%85%D0%BD%D0%B0%D1%87,_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

      Ten tvrdí toto: "Сталинский режим был действительно хуже гитлеровского. И действительно, побеждая Гитлера, мы открывали дорогу худшему режиму. И вот почему. Видите ли, мы проиграли бы войну монархической Германии, проиграли бы войну демократической Германии, проиграли бы войну Германии фашистской, которой не было! Хотя фашисты были. А вот Германии нацистской мы проиграть не могли, потому что стояла угроза существованию русского народа. Вот почему и выиграли. И выиграли не мальчишки, которые первыми ринулись в бой. Мальчишки погибли. А выиграли призванные из запаса тридцати- и сорокалетние солдаты. Вы посчитайте, в каком году родился и какое воспитание получил сорокалетний солдат 1942 года. Он родился в 1902 году, и значит, он получил православное или в отдельных случаях мусульманское традиционное воспитание. Вот они и выиграли."

      Vymazat
    8. Abych tu ideu přeložil a objasnil: Rusko mělo horší režim než Německo, tedy ruský voják pomohl většímu zlu vyhrát. Proč? Ptá se profesor a současně odpovídá: Rusko by prohrálo válku s libovolným Německem: monarchistickým, demokratickým či fašistickým. Nicméně ani jedno z toho Německo nebylo. Ono bylo nacistické a prohrát s ním si Rusko dovolit nemohlo, protože by přestalo existovat jako národ. Proto zvítězilo. A nezvítězili v ní mladí komoušové, Stalinovy děti, ale staří vojáci vychovávaní ještě tadičně v duchu pravoslaví či islámu!

      A já to může potvrdit osobně! Moje babička žila na statku svého otce, mýho praděda, kde si v květnu 45 udělal štáb komdiv generál Pankov - v civilu profesor charkovský univerzity. No a ona nesla do stodoly vojákům chleba a mlíko a zvolal jak ji naučil můj děda, prvorepublikovej socan. "Sláva Stalinu!" A jeden z těch vojáků na to ukázal na krk, kde měl na řetízku křížek a udělal gesto jako řez nožem pod krkem ... ona z toho byla celá paf, tehdy:)

      Vymazat
    9. Navíc celkově vyhrál sice SSSR, ale Rusové byli poraženým národem ve WWII. Válečný veterán SSSR to potvrdil mladým lidem na oslavách "vítězsví"! -
      https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=kGRryIhH-Do

      Vymazat
    10. Tady to je zpodobněný na pravdivém plakátu k té bolšánské "Pabedě" - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
    11. Pravda o tý jejich "Pabedě"! - http://iks2010.info/?p=80543

      «Так ковалась Победа, так уничтожалась русская нация»**«Если назвать цифру потерь в “ВОВ”, то вместо парадного картуза надо надевать схиму, становиться в День Победы на колени посреди России и просить у своего народа прощение за бездарно «выигранную» войну, в которой врага завалили трупами, утопили в русской крови».

      Za co skutečně byl donucen umírat ruský voják! - http://iks2010.info/?p=27057

      Vymazat
    12. Nejlépe to celé vystihuje tato karikatura ZDE! -
      http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/g1xrrtgo.jpg

      Vymazat
    13. No..., máš výdrž ty ukr. onane.
      Takových a podobných linků ti naseru tisíce a budu tvrdit, že jen to je pravda, že jen já mám ty správné argumenty. Ztrácíš tady čas a mne jsi nepřesvědčil. Oblbuj mladé, jak to umíš.

      Vymazat
    14. Je mi vás líto. |O válce víte hovno. Nikdo rád nebojoval mimo magorů. A kdo z vás byl na vojně určitě "miloval své nadřízené".

      Vymazat
    15. 7:55-Chodil jste vůbec do školy?Připadá
      mi,že Vaše myšlenkové pochody postrádají
      schopnosti,které Vám škola přece jen i v
      malém množství dá.Můžeme se na celou dobu
      dívat odkudkoliv,ale je jedna základní věc,
      na kterou se zapomíná.Churchil i Rooswelt
      dali Stalinovi všechno co po válce chtěl
      mít.Bohužel chtěl i nás,tak nás oba dva
      pánové dali Stalinovi za jeho část našich
      drahých sousedů,Rakouska.Takto si mocipáni
      rozdělili Evropu a Stalinovi nástupci tak
      nechtěli nic měnit.Proto došlo k invazi
      do Maďarska 1956 a také k invazi do ČSSR
      1968.Dneska může každý,kdo má do pr-ele
      díru vykřikovat své vytváření historie.
      Jen dejte pozor na to,abyste nebyl blb.
      Jeden"historik"přišel s tím,že z Jana Husa
      tu ikonu udělali komunisté.Jan Hus byl
      dobrý katolík,takže ho upálili právě
      proto,že bvyl dobrý katolík.Historie se dá
      vykládat různě a přijímat hlouposti také.
      Petr Majevský

      Vymazat
    16. 17:31
      a co o té válce víš ty? To co si najdeš na internetu? Nebo co si přečteš v knihách, novinách...?
      Nechceš mi snad tvrdit, že jsi bojoval, nebo zažil válku...!
      To, co napsal anonym 18:02, to je přesné, a nad tím by ses měl zamyslet.

      Vymazat
    17. 18:12 Druhou světovou jsem prožil i když ne na frontě, v základní vojenské službě jsem si větší části důstojníků víceméně vážil. Nenávistné slinty shora, mohou produkovat pouze nemocní lidé, je ovšem dobré vědět, že existují. 7:55 tou příšerností diskuzi, bez úprav, tapetuje už několikátý měsíc. Nečíst to, netušil jsem, že takový dobytek existuje.

      Vymazat
    18. 5:40 - Já vím co seš za xindle zkurvenýho, rasozránýho! Protože pravda je taková že do 5. května 45 tu byl klid, než antievropští živlové vybudili to tzv. Pražské květnové povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených lidských životů. Zbabělá pražská chátra, která celou dobu využívala veškeré výhody Protektorátu a ještě navíc všemožně šmelila a okrádala vlastní spoluobčany, v sobě najednou objevila „statečnost“ a začala přepadat německé vojáky v ulicích, rabovat byty německých civilistů, rozbíjet výlohy, pálit knihy a vlajky, zamazávat německé nápisy, stavět nesmyslné takzvané barikády a páchat nejhorší zvěrstva na ženách, dětech i starcích ... tito „hrdinové“ dokonce pronikli i do rozhlasu, povraždili tam stráže, a když byly povolány posily, začal český hlasatel zoufale vykřikovat do mikrofonu, aby každý přišel na pomoc, neboť „esesáci vraždí české lidi“. Ano, byli to právě oni, kdo vyzýval slušné české lidi, aby napadali německé vojáky a civilisty! Přitom bylo více než jasné, že německá armáda si chce již zajistit pouze volný průchod na Západ, aby nepadla do rukou krvelačných mongoloidních hord zvaných Rudá armáda. Bohužel v konečném důsledku to takový velký rozdíl nebyl, protože několik let po válce vyšlo najevo, že v amerických zajateckých táborech našlo smrt přes milion německých vojáků. A čecháčkovský zkurvenci tvýho ražení se na degeneraci naší Rasy a její konečný porážce významně svou zbabělou kolaborací s židobolševismem podíleli! Proto i vás měli hodit do pecí!

      Vymazat
    19. Po návštěvě trosek Berlína napsal 23. července 1945 generál G. Patton, náš osvoboditel, své paní: „Z Berlína jsem byl smutný. Zničili jsme potenciálně skvělou rasu a chystáme se ji nahradit mongolskými divochy. Komunisté ovládnou celou Evropu. Říkají, že za první týden po obsazení města zastřelili všechny ženy, které se pokusily utéct – a znásilnili zbytek. Kdyby mi to dovolili, mohl jsem město obsadit sám (namísto Sovětů).“
      Během následujících týdnů v něm toto podezření – tedy že jej spolu s americkou armádou politici zneužili ke zločinným účelům – dále narůstalo. Při večeři s francouzským generálem Alphonsem Juinem v srpnu překvapilo Pattona generálovo souhlasné stanovisko. Ve svém deníkovém zápisu z 18. srpna generála Juina cituje: „Nepochybně je neštěstím, mon General, že Angličané s Američany zničili jedinou zdravou evropskou zemi – a tím nemyslím Francii. Tím otevřeli cestu nástupu ruského komunismu.“
      Pozdější deníkové zápisy a dopisy manželce opakují tytéž závěry. 31. 8. si zapsal: „Ve skutečnosti jsou Němci poslední slušný národ v Evropě. Pokud bych měl volit mezi nimi a Rusy, volím Němce.“ 2. září: „Ničíme jediný napůl moderní stát v Evropě, aby ji Rusko mohlo celou zhltnout.“ A Ben Klassen k tomu napsal ve své knize Na kraji krvavé rasové války: "Mnoho realistických vojáků, jako generál Patton a jiní prozíraví bílí vůdci prohlásili, že jsme měli jedinečnou možnost zničit komunismus. Mohli jsme to skoncovat už v roce 1945 a vydat se přímo na Moskvu abychom vyčistili to hnízdo hadů. Avšak Židé kteří byli u moci si to nepřáli. Tajně zabili lidi jako byl Patton a umlčeli jiné navždy. Naplno začali s propagandou a rozšírili ideu, že je posvátnou rolí Ameriky je přebudovat rozpadlý svět, který oni pomáhali předtím zničit."

      Vymazat
  6. Komunisty jsem volil cca 15 let po té, co od socanů odešel Zeman. Po loňském sjezdu, kdy Skálu udělali nějakým referentem pro ideologii a Filipa s Dolejšem potvrdili ve funkcích, s nimi končím také.
    Volit chodím, ale koho budu volit letos, to fakt teda nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:37 - Souhlas! Proto jsem také po 40 letech vystoupil z KSČM. Teď jsem bezpartajní, ale komunistem jsem zůstal.

      Vymazat
  7. Jak se bude říkat těm dnešním členům pofiderních partají? Odsouzený!

    OdpovědětVymazat
  8. Já budu volit ty, kteří nejsou v Parlamentu a okterých nevím, že by kradli a korumpovali! Hlavním pozitivem je to, aby nelezli Bruselu do řiti!

    OdpovědětVymazat
  9. Komunisti boli aspoň tolerantný k pracujúcej triede a ceny potravín boli primerané k platom.Vtedy bolo ešte čo chrániť a za koho bojovať,lenže občania kapitulovali a dali sa zviesť Havlomrdom a Bilderberskim okupantom.Preč s replitánmi nech žije ľudská rasa.

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda že v 89tom komunisti nenahádzali tú Sorosovu neziskovú bandu s Havlom Kubišovov a s Kocábom s Karlovho mosta do Vltavi,mohli biť v ČeskoSlovensku zachránené tisíce životov a miliony ľudí od biedy.

    OdpovědětVymazat
  11. Hlas pro komunisty je ztracený hlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlas pro komunisty je hlas pro pospolitý lid a svět bez války!

      Vymazat
  12. Jiří Jírpovec4. června 2017 15:25

    Bohumínské usnesení padne samo od sebe, protože ČSSD je v preferencích za KSČM, což znamená, že se bude doprošovat, aby s nimi někdo do koalice šel.

    KSČM hraje svoji hru. Nemá podstatný vliv na zákonodárství a naději dostat se do vlády. Proto se klidně zapojila do trapné hry na zneuctění Babiše. Návrh usnesení, že 58. schůze nepřispěla řešení vládní krize trochu smývá vinu, ale toto usnesení se nikde necituje. V mediích se opakuje jen to, že podle Sněmovny Babiš lhal.

    V letech 1948-89 se podařilo mnoho dobrých věcí, lecos mohlo být lepší a něco se zvrtalo.

    Komunisté nebyli ochotni otevřít archivy a vysvětlit pozadí politických procesů 50. let kdy nalítli CIA, která obratně využila Stalinovu teorii o zostřování třídního boje v období kdy kapitalismus odchází. Nemluví o tom, že existovala různá embarga ani o tom že koruna byla nesměnitelná, což vedlo k opatrnějšímu zacházení s devizami a nepochybně i k tomu, že Československo bylo v roce 1989 jen minimálně zadlužené.

    Dovolím si odbočku k dluhům:

    V ČT nedávno mluvil ekonom Jeffrey Sachs. Prý prosazoval, aby byl Polsku odpuštěn dluh, že se to povedlo. V zásadě to je pravda s tím rozdílem, že mu na počátku 90. let bylo odpuštěno asi 18 miliard (polovina tehdejšího dluhu). Dnes je polský dluh 336 miliard, tedy desetinásobek.

    Sachs byl ovšem mezi ekonomickými poradci Jelcina. Ti se netajili tím, co jim ten president dovolil a jakou paseku v Rusku nadělali.

    Rumunsko mělo na konci Ceaușeskovy vlády (1989) nulový dluh. Od té doby, co ho odpráskli i s panímámou, mají dluh 99 miliard.
    My máme dluh 138 miliard.Všechny údaje jsou v USD. (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt)

    Komunisté nebyli ochotni vysvětlit měnovou reformu z roku 1953. A tak se pořád opakuje jen to, že pracující přišli o úspory a že Zápotocký lhal, že reforma nebude.

    Měnová reforma znehodnotila část úspor, ale zavedení nové měny bylo jen jednou částí reformy (po 89 roce byla velká inflace, která úspory rovněž znehodnotila), protože současně byl změněn důchodový a zdravotní systém a odstraněn přídělový systém potravin. Podobné reformy probíhaly až na několik málo zemí v celé Evropě.

    Tehdy vlastně byly položeny základy systému, který se ještě nepodařilo zcela zničit.

    KSČM je pod tlakem propagandy ÚSTR a zákona o protiprávnosti předcházejícího režimu. To ale neznamená, že by současné propagandě neměli oponovat.

    Nová generace se nedozví nic o schopnosti sebereflexe komunistické strany v šedesátých letech (včetně rehabilitací), kulturním rozkvětu, dostupnosti bydlení, zdravotnictví a konec konců i velmi dobré vzdělávací soustavy.

    OdpovědětVymazat