Reklama

.

.

pátek 23. června 2017

Komentář k článku J. Rusnoka: Česko je připraveno na přijetí eura : Přijetí eura je dokončením totálního vykradení ČR

Jaroslav Tichý
23. 6. 2017  CzechFreePress


Komentář k článku J. Rusnoka: Česko je připraveno na přijetí eura

Možná, že je na přijetí EURa připraven p. Rusnok. A to jako fyzická osoba či guvernér z hlediska připravenosti EURa vydat. Ani tisknout je nemusí. ČNB si jich již předem nakoupila až až a nyní, neví co s nimi.


Pokud totiž nyní ČNB přestala intervenovat proti koruně nákupem EURO za stále vyšší korunovou cenu, tak po skončení intervencí se kurs koruny bude postupně vracet tam, kam patří srovnáním parity kupní síly koruny při porovnání cen našich výrobků s dosažitelnými cenami srovnatelných konkurenčních výrobků v zahraničí. A v tu chvíli začnou narůstat ČNB ztráty z operace nákup/prodej EURO.

ČNB totiž nakupovala EURa za uměle navyšovanou cenu v korunách, za kterou nyní již ta nakoupená EURa odprodávat nemůže. Nikdo by je za cenu, za kterou je nakupovala ČNB, zpětně neodkupoval. Takže co s tím ČNB provede? Má v zásadě 2 možnosti, a to:

1/ odprodejem nadbytečných EUR tu ztrátu zrealizovat a pak zvýšit základní úrokovou sazbu, za kterou u ní nakupují peníze banky. Ty to samozřejmě promítnou do svých úrokových sazeb. A zaplatí to občané a firmy v úrocích z úvěrů, hypoték atd. nebo

2/ přejít u nás urychleně na EURo, kdy se skokově zvýší v ČR ceny všeho. (v západní Evropě se zavedením EURa zvýšily ceny o 40 %, v zemích bývalého východním bloku o 50 %. Takže chleba bude stát místo stávajících Kč 32,- Kč 48,-. atd.

Při této variantě řešení ale dojde k dalším problémům, neboť jednak nesplňujeme potřebná ekonomická kritéria pro tento krok, jednak budeme v tu chvíli nuceni zaplatit na stabilizaci tzv. eurovalu 380 mld. Kč a další na požádání. Takže spustíme dokončení totálního vykradení ČR.

Obě uvedené možnosti jsou zdánlivě jedna za 18 a druhá za 20 bez 2. Ale jen zdánlivě, neboť přijetí EURa by mělo za následek další multiplikační poškození ČR v nebývalém rozsahu. Jisté je, že tyto eskapády ČNB, kterými vznikla ztráta dalších více než 2 bilionů Kč (k tomu stávajícímu státnímu zadlužení též v částce přes 2 biliony Kč) zaplatí naši občané. To každopádně. Jde ale o to volit alespoň řešení, které neumožní další navyšování těchto ztrát. Krom toho přechod na EURo v současné době je stejné jako vstupovat do KSČ v říjnu 1989.

A jde ještě o jednu věc zásadního významu. S cílem zamezit recidivě podobného kroku ČNB bude nezbytně nutné oprostit českou centrální banku od vlivu globalistických institucí (MMF, ECB, Brusel – tzv. Trojka) a podrobit ji demokratické kontrole tak, aby svojí činností odpovídala opět názvu, který nosí. Tak, jak navrhuje ve svém programu Aliance národních sil. Ví totiž dobře, že dělat úspory v miliardách a přitom přihlížet vytváření dalších ztrát v bilonech žádným skutečným řešením není.

Jaroslav Tichý, Aliance národních sil

37 komentářů :

  1. Ano už když pan Singer (jmenovaný do funkce tunelářem Klausem) začal provádět tu hloupost s umělým stlačením kurzu koruny tak bylo všem rozumným lidem jasné, že účet bude

    drahý a dříve nebo později se bude muset zaplatit. Je pozdě plakat nad rozlitým mlékem. Mimochodem v současné situaci z těch dvou špatných možností je to přijetí eura ještě ta méně špatná. K velkému zdražení naštěstí dojít nemůže - už teď jsou ceny v českýcm supermarketech stejné nebo vyšší než v Německu a dráty na hranicích už naštěstí nejsou, takže pokud by české markety zdražily o 40%, tak všichni budou jezdit nakupovat ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:42
      Pane nebo paní neznámá musím uznat, že vaše bl bost dosáhla nebes. Už to vidím, jak "všichni" jezdí nakupovat na západ. Takovou blbos hlásali po převratu i ti, kteří dehobnestovali české zemědělství a vyřvávali, že když to neumí vyrobit levněji nakoupíme si to na západě.
      Václav

      Vymazat
    2. Pane Václave - pokud Vám to uniklo, tak už dneska mnozí jezdí nakupovat na západ zcela běžně. To je doložitelný fakt. Není divu - zboží je tam totiž kvalitnější a mnohdy i levnější. Dá se předpokládat, že pokud by se zdražilo o 40% pak přeshraniční nákupy dosáhnou masových měřítek. A že se nakupuje tam, kde umí vyrobit lépe a/nebo levněji je jeden ze základních kamenů kapitalismu. Pravda v dřívějším režimu to bylo jinak. I když chápu, že jednodušším spoluobčanům to může vadit a je správné i na ně brát určité ohledy, přesto jsem názoru, že všichni měli už od revoluce už dost času na to se přizpůsobit. Dneska už se holt nedá jen sedět doma za pecí a je potřeba vyrazit i do světa.
      Honza

      Vymazat
    3. Ty arogantní troubo, jenže ˇCeská zem není jenom příhraničí s Německem, ale i vzdálenější místa jako je třeba morava. Ono sám dáváte najevo, že jste nadlidi a u hranic nebo v okolí Prahy se diskutuje jinak, protože jste inteligentnější. Jenže vysokoškoláci se vyskytují i tam. A ten člověk neplácá nesmysly, ale jen mluví ze života. Jenže i na Moravě Ostravsku Olomoucku,, ale i u polských hranic, třeba v Krnově a dalších městech žijí lidé tak jako vy. Bohužel nemají to do "germánska" co by kamenem dohodil. Jaký nákup by tito lidé museli udělat, aby se jim do vyplatilo? Jste normální? Zřejmš vaše arogance nezná meze. Pomyslel jste taky třeba na lidí nemocné, invalidy a lidi staršího věku? Aha, ono se to ještě ve vaší mysli nezrodilo, aby jste pomyslel na ostatní, to se jen ozvala vaše sprostá arobance a namyšlenost. Bože toto je generace na poblití.

      Vymazat
    4. Prostě je to Honza , bohužel ne český!!!!
      Václav

      Vymazat
    5. Silná německá ekonomika dává práci pěti miliónům lidí v ostatních zemích EU
      https://www.novinky.cz/ekonomika/441158-silna-nemecka-ekonomika-dava-praci-peti-milionum-lidi-v-ostatnich-zemich-eu.html

      Doporučuji obeznámit se s informacemi, kdo se mimo jiných podílí na silné německé ekonomice:
      http://nakladatelstvi.tode.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=120:velka-loupe-aneb-bourani-statu&catid=25:vytvarno&Itemid=60

      http://nakladatelstvi.tode.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=25&Itemid=60

      Vymazat
    6. 9:42 "...všichni budou jezdit nakupovat ven". Jo, hlavně důchodci se svými Audi, Mercedes, Jeep Cheroke ... posledního modelu, že?

      Vymazat
    7. Vy tady v čele s Václavem reprezentujete typické české vlastnosti. Byli jste vůbec někdy v zahraničí? "Daleko" já říkám třeba cestě z Texasu do Chicaga. V ČR není odnikud daleko na hranice pro nikoho jehož obzory nekončí vedlejší vesnicí. Osobně považuju za vzdálené ty místa kde se musí letět letadlem a v naší malé zemičce jste autem nebo slušným vlakem na druhé straně za pár hodin. Navíc nevolnictví už taky zrušili a jestli se někomu třeba na Bruntálsku nelíbí, tak tam nikdo nikoho řetězem nedrží. A mám pro Vás i další dobrou zprávu - všimli jste si vůbec, že tu máme kapitalismus a svobodu podnikat? Zdražení o 40ˇ% je sice číslo vycucané z prstu, ale pokud by k tomu došlo, tak se najde spousta šikovných lidí, kteří by byli ochotní to zboží z ciziny dovážet jak pro vás tak i pro ty důchodce, protože takový zisk by si prostě nenechali ujít - a české supermarkety by s cenou museli zas rychle zpátky dolů. Takže k žádnému zdražení nedojde a jen strašíte sami sebe. Ostatně i zkušenosti ze Slovenska ukazují, že k žádným katastrofám nedošlo - tamní penzisté dokonce prý měli proti zdražování i hlídky, ale stejně žádnou šílenou drahotu neobjevili. Takže nebuďte takoví strašpytlové, běžte si vyprat kalhoty a zkuste vyrazit i do světa. Budete mile překvapení co všechno je jinde k vidění.
      Honza

      Vymazat
    8. Vazeny pane Honzo!Vzledem k tomu,ze vice jak 20 let ziji v Italii,pamatuji si velmi dobre zavedeni EURa,kdy drtiva vetsina nakupujicich bezne nakupovala dle svojich zvyklosti a v den zavedeni teto meny u pokladen cast nakupu vracela-asi si dle Vas zapomneli doma penize nebo co?

      Vymazat
    9. Vážený pane Franzi - jak píšete, že "vetsina nakupujicich cast nakupu vracela" - přesně o tom přece hovořím. Je snad zcela evidentní rozdíl mezi přechodem velké země jako např. Itálie (a navíc v situaci, kdy současně na Euro přechází všechny významné sousední státy) oproti připojení malé ČR k už existující velké eurozoně. V Itálii jsem v té době nebyl, ale je jasné, že jestli by v téhle situaci zdražil český obchodník, tak velké množství čechů to zboží vrátí (přesně jak popisujete) a odjede si nakoupit za hranice. Možná krom pár lidí co se v cizině bojí a/nebo neorientují, ale nepochybuju, že i pro takové by se objevilo dost podnikavých lidí, co zorganizujítřeba nákupní zájezd apod. Takže čeští obchodníci za tu cenu prostě neprodají. A protože chytrý obchodník si to spočítá předem, tak žádné zdražení o 40% ani nezkusí - stejně tak jako to neudělali na sousedním Slovensku. Nebo si snad myslíte, že malé Česko vyvolá současně zdražení i v Německu, potažmo v celé eurozoně?
      Honza

      Vymazat
  2. Pane Tichý.
    Naprosto souhlasím.
    Nákup EURO byl jen proveden pod pláštikem intervence,ale s jasným úmyslem přechod ČR na EURO.Jen teď hledají cestu,jak to zdůvodnit.Ukazuje se,že volby vyhraje Babiš a ten bude souhlasit ze zavedením EURA,měl by někdo na něj přitlačit,ať to Babiš otevřeně řekne před volbami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jste si již všiml, že pan Babiš na takové zásadní otázky nikdy neodpovídá a k podobně důležitým věce se zásadně nevyjadřuje. On překvapí ( některé ) až bude u koryta.

      Vymazat
    2. To jo 9:59
      To jste trefil přesně na hlavičku. Ten váš Andrej se naprosto přesně vyjádřil a přímo v europarlamentu. Takže opravdu ta špína vyplouvá na povrch i u této strany. Takto hlasovali naši slavní europoslanci a je mi z toho blijno. Oprabvdu za prachy zradím i tuto zem. Dokonalé: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Europarlament-dnes-vyzval-k-potrestani-Madarska-Podporili-to-Stetina-cela-CSSD-a-vsichni-babisovci-488206
      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Europarlament-dnes-vyzval-k-potrestani-Madarska-Podporili-to-Stetina-cela-CSSD-a-vsichni-babisovci-488206š
      Větší hnusárnu jsem od Babišovců ještě neslyšel a proto se nevyjadřovali k migrační politice. Nyní je mi to jasné když tvrdím, že nejen nevolit ty čtyři pčední strany, ale ANO už vůbec ne. Namísto toho aby drželi basu s národem, který je dehonestován, za bruselskou neposlušnost, ho klidně zradí.
      Takové máme eurohujery, to je hnus nejvštěího zrna.

      Vymazat
    3. Z návrhu nové Ústavy ČR z programu ANS:
      Hlava sedmá
      Česká národní banka
      Článek 106

      (1) Česká národní banka je ústřední bankou státu. Jejím základním úkolem a cílem je zajištění měnové, cenové a finanční stability ekonomiky a státu; do její činnosti lze zasahovat pouze na základě zákona. (2) Nejvyšším orgánem České národní banky je bankovní rada, v jejímž čele stojí guvernér. (3) Bankovní radu a guvernéra České národní banky jmenuje prezident na návrh Parlamentu na dobu šesti let.
      (4) Dohled nad činností České národní banky náleží Parlamentu České republiky.
      (5) Postavení, působnost a pravomoci České národní banky a další podrobnosti stanoví zákon.
      Nové znění. Pro posílení suverenity státu bude třeba vypracovat nový zákon o ČNB.

      Vymazat
    4. To by se jim zmetkům hodilo, nasadit ojro, když vědí, že je mnoho lidí odhodláno z EU vyklouznout. Tím by se Czexit zkomplikoval.

      Vymazat
  3. Co plácá za blbosti, není to pravda, podívejte se na Slovensko nic se tam skokově nezvýšilo, před přijetím udělali opatření, aby k tomu nedošlo. Těmito kecy krmí poskoci šmeliny s korunou. Nevidí si ani na špičku nosu. Protože jakým papírem platím je úplně jedno, je to jen politická věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolego 9:58
      omlouvám se, ale musím reagovat na takovou hloupost. Byl jste v posledních třech letech na Slovensku, nebo jen čtete lživé plátky a posloucháte Čt. Víte vy vůbec jak se žije na Slovensku s tím zasr..... eurem. Kolik lidí je
      na existenční nouzi, jaké platy jsou tam průměrem. Tak tedy 550,-eur Vlastně v posledním roce se tento plat zvýšil asi o 60 euro. To je bomba co? Jo v Bratislavské automobilce mají průměr 800 eček. Když si k tomu připočteme ceny které jsou asi o 20% vyšší než u nás, tak to je blahobyt. Na druhou stranu byt, inkaso spotřebuje asi 70% platu. To si potom bužírujou co? V tomto by jste asi žít nechtěl, nebo snad ano? Píšete hlouposti a neznáte skutečnou pravdu.

      Vymazat
    2. Nepravda. Po zavedení eura na Slovensku poklesla kupní síla úspor cca o jednu třetinu.
      Pavel Dvořák

      Vymazat
  4. Ztráta vlastní měny je dalším znakem vazalství a podřízenosti. Snad se EU rozpadne dřív, než nám bude tento krok nadiktován.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní 9:58
    Slovensko ale musí přispívat do fondu solidarity,nemalé částky EUR.Proto je tlak na ČR,Polsko a Maďarsko,přijmout EURO,abychom zachraňovaly Francii,Itálii,Řecko.Mám ten dojem,že byl vyvíjen i tlak na Anglii,aby přešla na EURO,proto ten Brexit.Záměr udělat z EU jeden stát,je pro Německo a Francii důležitý a nátlak bude narůstat.Už vůbec nejde o to,jestli bude chleba i korunu dražší.Proto ani nečekám,že nějak koruna posílí.

    OdpovědětVymazat
  6. Rusnok má nakradeno dost na to ,aby mu euro nevadilo.Já jsem však proti,EU umírá a euro spolu s ní!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:43
      Souhlasím, já jsem také proti setrvání ve špatné napodobenině RVHP.
      Václav



      Vymazat
    2. Proto volím SPD Okamuru.Čím nás bude víc,tak v referendu si rozhodnem jestli ano nebo né.Doufám,že to místo poKainkovi zůstalo volné pro umístění soudruha Singera.

      Vymazat
    3. 11:23 Souhlas nechci euro ani eu.

      Vymazat
    4. Pro 11:23
      Taky bych mu rezervoval tento hotel a nejen jemu z řad ČNB. Myslím, že by to byl celý zástup lidí. Jsem proto: česká koruna je přece jen česká a budem - li poskakovat podle Merkel a Broselu, nebude nám dobře. Mám za to, že jde celá EU do kytiček.

      Vymazat
  7. Řekl bych, že tlak Německa na nás k přijetí různých opatření, které nám budou snižovat jen životní úroveň bude stále silnější.
    Zeptejte se kteréhokoliv běžného Němce co pro ně znamenalo zavedení eura, všichni říkají že přijetí eura znamenalo zvýšení cen. Německé rodiny, které se za ery marky počítaly ke střední třídě a měly se dobře, po zavedení eura už prostě na řadu věci nemají a řeší to jako my, nekupují se knihy, nechodí se do divadla, kina, , zrušil se takzvaně kulturní nadstandard, omezily se dříve běžné výdaje.
    Pan Rusnok je na přijetí eura jistě připraven a s ním všichni politici se svými stotisícovými platy, zbytek jako vždy utře hubu.Asi by před přijetím Eura mělo dojít k vyrovnání platů a a všem politikům a bankéřům nasadit průměrný český plat a pak se jich zeptat zda chtějí euro.

    OdpovědětVymazat
  8. Je podivuhodné co vše paní Bradáčová by chtěla vyšetřovat a co považuje za trestnou činnost. Ovšem ty obrovské podvody, defraudace mezi něž patří i opatření ČNB, to ji vůbec nezajímá. Je na čase aby se Češi pochlapili a začali jednat po Islandsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Bradáčová je navíc i krásná a inteligentní dáma. Považoval si jí i sám ex-velvyslanec Shapiro.

      Vymazat
    2. 21:54
      Sice to s Rusnokovo debilitou nesouvisí,ale pokud se vám ta kráva líbí, máte podivný vkus.
      Václav

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Likvidace české koruny bude to poslední! ..Důkaz k odsouhlasení konce existence národní podstaty ,sebeurčení a rozhodování o typu naší státnosti..
    Konec střední vrstvy -
    nastolení otroka a přijmutí statusu nesvéprávného ÚČASTNÍKA denní reality...
    těšte se..
    j


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme ale právo na referendum !
      To se musí prosadit!
      j

      Vymazat
    2. Jakej byl vekejsn draha sestro Vlastovko ,doufam ze mazes dle navodu neb jinak se to zadre . Mne to funguje perfektne a to uzivam ty nevetsi vibry a nekdy i nejvetsi hlavice coz je vetsi zatez na jemny mechanismus v drzaku .Jsem jiz na ceste zverejnovat vytazky z me knihy jmenem"Trump a jeho rodina-zachrana zeme-koule" Zaslu ti sestro jeden vytisk jakmoile ho obdrzim ,bude vonet jeste inkoustyem a mojim podpisem
      Honolullu kuku retarded
      Problem je tady ten Dvorak co mne furt maze ,na zkousku jsem zde publikoval jiz okolo 500 ruznych poucnych rozboru a vedeckych pojednani ale jako obvykle ,vse zmizi jako proutkem svihnutim H.k .R.

      Vymazat
  12. Pisatel je optimista, když píše, že se po vstupu do Euzóny ještě něco dá v CZ vykrást. Leda že by oligarchové se okradli mezi sebou. Docela bych ale uvítal,kdyby nám byla ukradena(á) EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja take, vcetne KDU-CSL,CSSD,ANO a Jim podobnych

      Vymazat
    2. Ja take,vcetne KDU-CSL,CSSD,ANO a jim podobnych

      Vymazat

Reklama