Reklama

.

.

pondělí 26. června 2017

Koho skutečně volit?


Jaroslav Tichý
26. 6. 2017
Výsledek voleb má vždy dopad pro tento stát a jeho obyvatele. A zejména v současné situaci budou výsledky voleb nedozírné. Nyní jde víc než jindy o vědomosti, znalosti, informace a individuální schopnost každého člověka přemýšlet o nabytých informacích a vyhodnotit si je. Nejde o "fanouškovské" city! Před časem jsem publikoval na CFP článek pod názvem „Koho volit?“( 22.6.2017), v němž jsem kriticky hovořil o programu SPD. Byl jsem ale překvapen reakcemi, které zaznívaly od příznivců této strany. Nejednalo se však o logické protiargumenty, ale v podstatě jen o urážky a dokonce jsem byl obviněn z vlastizrady, protože jsem si dovolil kritizovat T. Okamuru.


Rád bych zrekapituloval a objasnil, o co v původním článku šlo.

a/ SPD nereflektuje většinu problémů, které stojí před tímto státem a jeho obyvateli, byť se uchází o jejich přízeň v nastávajících volbách. Je tedy zřejmé, že je buď vůbec nevidí, nebo je prostě řešit nechce. V obou případech je to špatná zpráva jak pro voliče, tak i pro náš stát;

b/ i v těch několika sporadických případech, kde SPD problém zaznamenává, si nevytváří podmínky pro možnost řešení, ale schovává se za referenda, tedy za rozhodnutí jiných. A to i v případech, kdy žádné referendum není zapotřebí (viz například vystoupení z NATO) a v případech, kde je nutno jednat v podstatě bezodkladně. Je to tedy neodbornost nebo záměr? Je třeba si uvědomit fakt, že pokud se požadované případné referendum zpozdí či jeho výsledek nevyjde (dojde totiž k velké mediální masáži občanů pro setrvání v EU a v NATO) a my se neoddělíme od těchto organizací, pak SPD neprosadí ve volebním období vůbec nic. Možná ale, že o to právě jde. Alespoň bude na co se vymluvit. Nikdo nemůže bojovat proti zavážení naší země migranty z mimoevropských zemí a přitom zůstat v organizaci, která tento projekt spoluorganizuje a spolufinancuje. Jestli chce SPD něco ze svého programu prosadit, musí bojovat za vytvoření základních předpokladů pro realizaci svého programu a ne své programové záměry vzápětí relativizovat odkazem na referenda. Tím totiž relativizuje i možnost dosažení svých programových cílů, či dokonce i svůj záměr vůbec je prosazovat do praxe. Navíc volby samy jsou referendem!

c/ celkový přístup SPD v podobě v podstatě nenáročného volebního programu budí dojem, že je úmyslně tak bezzubý jen proto, aby se SPD mohla nabídnout prakticky komukoliv do budoucí koaliční vlády. A není to o počtu programových záměrů, je to především o jejich významu a aktuálnosti. Je to o žebříčku priorit z hlediska našeho státu a jeho občanů;

d/ naše země potřebuje s ohledem na situaci systémové změny a nikoliv jen spolupráci SPD se stranami, které jsou vesměs spoluviníky naší současné situace. To přece žádnou, tolik potřebnou změnu nepřinese. A ani nemůže. Právě naopak. SPD jim totiž svojí spoluprací umožní upevnit si ještě jejich pozice.

Když někdo zkritizuje SPD, tak je sympatizanty a členy této strany čím dál častěji označován za vlastizrádce. A dokonce je jimi označován za vlastizrádce i proto, že vůbec kandiduje! Je opravdu překvapující, že příznivci SPD, kteří údajně podporují přímou demokracii, upírají již v rámci volební kampaně ostatním i demokratickou možnost vůbec kandidovat.

Za dané situace si tedy položme zásadní otázku. Jaké terno pro náš stát a naše obyvatele bude, když se SPD dostane do vládní koalice s těmi, kteří u nás budou prosazovat agendu globalistů na dovoz migrantů? Například ANO (i jiní) podporuje přesun akademie Sorose do Prahy a to je jen lehký začátek. Po volbách přituhne. A ve spolupráci s nimi bude SPD prosazovat pilíře svého programu? A to že máme všichni podporovat, jinak jsme vlastizrádci? Autoři takovýchto výroků jsou silně dezorientovaní. Vlastizrádců je sice u nás dost, nicméně ti jsou někde úplně jinde. Ač ne tam, kde by být skutečně měli.

A speciálně pro ty, jimiž jsme považováni za ty, jimž jde „o koryto“. O to koryto jde ale v současnosti právě SPD. Jinak by totiž jejich program musel vypadat diametrálně jinak. Jenže pak by zase odpadla možnost vstoupit do povolební koalice v předpokládaném složení, tedy s ANO.

Před několika měsíci propukla na internetu debata o tom, s kým půjde SPD po volbách do koalice, pokud dostane k tomu potřebné hlasy, a tehdy p. Okamura i jeho fanklub vehementně popírali, že by SPD šla do koalice s ANO. Ale uplynulo jen několik málo měsíců a vše je jinak. P. Okamura veřejně říká, že když ANO podpoří přímou demokracii, tak do koalice klidně půjde (viz jeho rozhovor na Svobodném rádiu). Nyní je již tedy zcela zřejmé, že jde pouze o jeho snahu nastoupit na místo některého z nových „lakýrníků“ současné situace.

Členové a sympatizanti SPD tedy nepovažují za vlastizrádce politiky ANO, s těmi půjdou klidně do koalice, ale považují za vlastizrádce ostatní vlastenecké strany a to jen proto, že vůbec kandidují a ubírají tím údajně SPD hlasy! A jako vrchol všeho odmítl p. Okamura před volbami s těmito malými stranami vůbec spolupracovat.

My, jako Aliance národních sil, prosazujeme zásadní změny. Přicházející doba si jejich realizaci stejně vyžádá. S námi či bez nás. My chápeme vývoj a jdeme v čele těchto změn. Souvisí to mimo jiné i s procesy spojenými s nástupem průmyslové revoluce 4.0, ale i s dalšími, které probíhají kolem nás. Jde jen o to, zda a jak se stačíme jako ČR ještě připravit. Máme totiž velké zpoždění.

V ANS hovoříme především o programových záležitostech a dovozujeme z analýz současnosti i zřejmé následky. A diskusi na tato témata je nutné dopředu vést. Měla by však být věcná a slušná. Je zbytečné a nesmyslné uchylovat se k jakýmkoliv osobním invektivám kohokoliv vůči komukoliv. Jednak proto, že to řešení problémů nepomůže, jednak proto, že to samo o sobě nemůže být argumentem.

A pokud jde o často zmiňované vlastenectví, nechť se čtenáři laskavě zamyslí, zda tomu není právě naopak. Mimochodem, přemýšlení vč. přemýšlení o následcích opakovaně chybné volby, je to, co odlišuje voliče od pouhých „fanoušků“ či dokonce fotbalových rowdies. Upozorňovat předem na důsledky nekritického uvažování a počínání některých voličů je proto zcela na místě. Může to ušetřit jak jim, tak možná i nám všem další povolební zklamání. Pokud ale někdo nechce o argumentech přemýšlet a chce jen setrvale „fandit“ a věřit (tedy setrvat na stadionu či v kostele), potom mu pomoci skutečně nelze. Takové jednání lze charakterizovat slovy bývalého ruského premiéra V. Černomyrdina: „chtěli jsme jen to nejlepší a dopadlo to jako obvykle“.

Tolik tedy na vysvětlenou. Kdo chtěl, jistě pochopil. A je na každém, jak si to vyhodnotí a jak se rozhodne. To právo mu nikdo neupírá, ač někteří z „fanoušků“ SPD by ho jiným upřít chtěli.

Jaroslav Tichý je aktivista Aliance národních sil

74 komentářů :

  1. Jaroslav Tichý, trochu divnej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapoměl si napsat v čem je divný nebo divnej.

      Vymazat
    2. Kandidát slibuje a volič volí, opačně to nejde! ..."Ve volbách nevyhrávají chytrá, ale líbivá a jednoduchá řešení. Jestli jsou chytrá a reálná, zajímá jen menšinu lidí, proto to nehraje roli. Moderní politik už nepotřebuje ideály ani myšlenky. „
      Zdroj: http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587583

      O volební účasti.,.... "S vyšší volební účastí se zvyšuje možnost konkurence. Naopak nám vždycky prospívá nízká volební účast."
      (http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Den-podpisu-smlouvy-KDU-CSL-a-STAN-Cyril-Svoboda-durazne-varuje-Nedelejte-to-Gazdik-nas-vyuziva-A-hrozi-ze-se-stane-neco-o-cem-se-nepise-483423)..

      K volebním urnám jít až druhý den voleb.... zmenší se riziko manipulace voleb!

      Volit ty, kteří: Mají svoji vizi a mají výsledky v minulosti…
      Odhoďte mluvicí hlavy….

      Volby 2017. https://www.youtube.com/watch?v=kzoq8tq0VSQ

      http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=185715

      Vymazat
    3. Jaroslav Tichy neni divnej ani trochu. Je to obycejny zvanil, ktery zalozil nejakou bohulibou alianci a ted se citi urazen, ze ho vsichni neoslavuji. Jenom si ale neuvedomuje, ze pracovitost polovicniho Japonce, s polovicnim Zlinakem, je tim klicem jeho uspechu. Kdyz si predstavim, ze slozil Usvit a dovedl jej do snemovny, ale jeho protivnici, kteri rozhodne s jeho programem nemohli souhlasit, protoze by casem take mohli byt vysetrovani, tak mu Usvit proste rozestvali, stejne jako VV (btw. byli to nejspis ti sami). Normalni clovek by skoncil, jako V.Barta, ale p.Okamura to nevzdal a prestoze dnes CVVM predpovida SPD 4.5%, je velmi pravdepodobne, ze to dopadne stejne jako s Usvitem, kteremu predpovidali 3.5%. Napsat by se dalo hodne, ale psal bych jen o vecech, ktere normalni premyslivy clovek vidi, zatimco zabednenec zustane zabednencem, i kdyby trakare padaly.

      Vymazat
    4. Juro, ty jsi vůl. Víš o ANS velký h---o. Podívej se aspoň o čem tak hloupě žvaníš! Pepa

      Vymazat
    5. Juro, naprostý souhlas. Už neplatí řeči, už neplatí psané, nutno poznat lidi.
      Děda.

      Vymazat
  2. Okamura je nejlepší rétor. Ale jinak s článkem spíš souhlasím. Také jsem zaznamenala, že strana s nikým nemluví a přitom by mezi stranami spojence potřebovala. Já to vidím tak, že Okamura cílí opět na post prezidenta. Myslím, že je jednoduší kandidovat jako poslanec, než zase sbírat podpisy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také s článkem v podstatě souhlasím. Jednou jsem se zeptala (mailem), jak je to ve vztahu jeho strany k NATO. Ani se neobtěžovali odpovědět.

      Vymazat
    2. Pan Okamura všude jen čte své texty,ale nikdy neřeční... Tedy něco jako mluvím za sebe a nepotřebuji to číst...Veškeré jeho projevy jsou ve stylu,,přednesu básně´´,což není až tak divné,protože tak promlouvají téměř všichni naši politici,je to vlastně taková forma dnešního formátu politické reklamy.Jen oslovit co nejvíce voličů... Přátelé,blbost.Jen ten,kdo dokáže mluvit bez papíru,je vhodným pro politické rozhodování,protože nedělá,co mu napsali šmejdi v pozadí... Pan Okamura tedy není ani řečníkem,ani politikem.Je jen člověkem,co produkuje něčí názory a chce z toho těžit...

      Vymazat
    3. Pan Okamura všude jen čte své texty,ale nikdy neřeční... Tedy něco jako mluvím za sebe a nepotřebuji to číst...Veškeré jeho projevy jsou ve stylu,,přednesu básně´´,což není až tak divné,protože tak promlouvají téměř všichni naši politici,je to vlastně taková forma dnešního formátu politické reklamy.Jen oslovit co nejvíce voličů... Přátelé,blbost.Jen ten,kdo dokáže mluvit bez papíru,je vhodným pro politické rozhodování,protože nedělá,co mu napsali šmejdi v pozadí... Pan Okamura tedy není ani řečníkem,ani politikem.Je jen člověkem,co produkuje něčí názory a chce z toho těžit...

      Vymazat
    4. Proslovy p.Okamury uz ~1/2roku sleduji a zadny dobry retor neni! Obcas se prerekne, ale svoje myslenky umi vysvetlit tak, ze to pochopi opravdu kazdy a toho si na nem cenim. Ja napriklad nedokazu veci vysvetlit tak jednoduse a snadno se zamotavam do detailu. Jinak pred casem popsal, cim by se mohla SPD podilet, na pripadne spoluvlade. Staci si ten dil pustit na youtube a vsechny ty kecy vyse, se najednou objasni.

      Vymazat
    5. Juro, pošli odkaz. Já jsem totiž slyšel na Svobodném rádiu sám, že Okamura nevyloučil koalici s ANO.

      Vymazat
    6. Pane Procházka, asi se vyhýbáte diskuzím s Okamurou. Děda.

      Vymazat
    7. Jan Procházka26. června 2017 22:39
      Závěry, které jste učinil z toho, že T.O. má texty napsané, jsou sice možné, ale nedoložitelné. Je-li někdo dobře odměňovanou loutkou, tak se požadované texty naučí i nazpaměť. Buďte nadále obezřetný, ale ne jednoduchý. P.K.

      Vymazat
  3. Bez ohledu na nářky autora tohoto pamfletu - každý vlastenec, kterému jde o budoucnost našich dětí ať volí SPD - za vystoupení z NATO , za vystoupení z EU a proti válce s Ruskem !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic takového nějaký oka nemůže zajistit. Jsme dnes ve větším područí než za komančů. Tehdy to byl sssr a dnes to jsou usa, německo, nato a eu.
      Životnost takových uskupení jako spd a podobných, skončí buď hned po volbách, nebo v hádkách a zakládáním dalších ministraniček.
      Komanči jsou druzí a ani kdyby byli první s procenty jako koblihy, tak nic nezmůžou.
      Jde jen a jen o to, aby jsme viděli nejen po volbách ale i dále, kyselé ksichty všech těch pozdních antikomunistů a rusofobů, kteří nám normálním lidem spílají do rudých a bolševiků.

      Vymazat
    2. Přesně tak , změnit něco může jen další sv.válka ! Snad přežijou alespoň mravenci !

      Vymazat
    3. - Naprosto souhlasím s Probuzeným.
      - Vidím to i pohledem pamětníka 2.světové.
      - SPD je téměř jedinou jiskrou naděje že se odvrátí nejhorší.
      Děda.

      Vymazat
    4. k Probuzenému: SPD NECHCE VYSTOUPIT Z NATO a chce pouze případné referendum o setrvání v NATO. Vidíte ten rozdíl? Takže se opravdu už probuďte!

      Vymazat
  4. Není koho volit!!! Proto řadový volič k volbám nepůjde. Rozhodnou skalní voliči a podporovatelé velkovykořisťovatele. Nic se nestane a nezmění, parlamentní strany po volbách: ANO, ČSSD, KSČM, ODS, TOP, KDU-STAN. Howgh-dohovoril som.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je. Musíte však vědět, co chcete a hledat toho, kdo vám pomůže to uskutečnit. Tady e program Aliance národních sil. https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Vymazat
    2. Nejít k volbám je to nejhorší. Vždy máte možnost hodit prázdnou obálku. I to je lepší než naprostý nezájem.

      Vymazat
  5. Pokud chceme něco změnit,nesmíme volit strany vedené židy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový Bělobrádek, to je typický Žid. A co Schwarzenberg, Filip, Fiala? U Babiše a Kalouska si nejsem jistý. Chce to prolustrovat. Já bych raději nevolil strany vedené voly.

      Vymazat
    2. Není to Davidův snědý národ, ale bílí Chazaři, kteří tam geograficky nemají co pohledávat, proto je původní židovské obyvatelstvo Palestiny, jež konvertovalo na muslimskou víru nesnáší a větší smysl by dávalo, i kdyby konvertovali na staroslovanskou víru, prohlásili se Polabskými Slovany a ukradli místo Izraele část Německa.

      Vymazat
    3. Protestuji proti pouzivani slova "zid", v pripade, ze se jedna o sionisty! Sionismus, ma s judaismem pramalo spolecneho.

      Vymazat
    4. jura27. června 2017 0:12
      Možná, že Váš protest není na místě. Nejsem sice odborník na tuto tematiku, ale už toho bylo napsáno tolik, že každý o tom něco ví. Souhlasil bych s Vámi, že sionismus má s judaismem pramálo společného, ale už si nemyslím, že slovo “žid“ nelze použít u sionistů.
      Judaismus vyznávají nejen „Židé“, tedy Hebrejci, ale také jiné národnosti (např. Chazaři). Z důvodů vyznávaného judaismu, jsou tyto jiné národnosti, společně s Hebrejci, označováni, jako „židé“. Sionisty jsou často Chazaři, takže jejich označení „židé“, je naprosto na místě.
      Tak to vnímám já. Pokud o tom někdo ví více, asi se všichni rádi poučíme. P.K.

      Vymazat
  6. Dobrý den....je zajímavé ,že v jedné lidové anketě na Novinkách vzorek asi 27000 hlasujících dal SPD 24% hlasů...pak už podobný pokus raději neopakovali...a tak.zv. zavedené strany se potácely do 5-8%...pryč ns nimi...měli na to 25 let a výsledek...zmatek a frustrace podvedených...tak čemu se divit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tim, ze Novinky ctou lide, kterym neni osud vlasti lhostejny! Tupe stado dal papouskuje ty lzi z CzTV a nejake Novinky jsou jim sumak. Pracuju ve firme, kde se nesmi zadnou osvetu provadet a je to znat. Takovych, jako mi kolegove, je ale v tomto state vetsina. Proto tech 24%, ale ve skutecnosti to bude ~8-9%. Bohuzel!

      Vymazat
  7. Myslím, že pan autor článku by měl nechat na úvaze každého, koho a proč chce volit. Očerňováním konkurence body nezíská, jen konstruktivním programem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ať netříští síly a kandidují na jedné vlastenecké kandidátce, kterou bude možno doporučit příbuzným.

      Vymazat
    2. Cituji autorův odstavec, třetí od spoda :
      "..V ANS hovoříme především o programových záležitostech a dovozujeme z analýz současnosti i zřejmé následky. A diskusi na tato témata je nutné dopředu vést. Měla by však být věcná a slušná. Je zbytečné a nesmyslné uchylovat se k jakýmkoliv osobním invektivám kohokoliv vůči komukoliv. Jednak proto, že to řešení problémů nepomůže, jednak proto, že to samo o sobě nemůže být argumentem. .."
      První část odstavce namísto konkrétních faktů o ANS, přináší prázdné, ale líbivé fráze.
      S druhou částí každý soudný člověk musí souhlasit, ale pak nechápu, proč článek není zaměřen na porovnání konkrétních kroků, přinejhorším vizí, a programů (i když SPD, je-li jen trochu inteligentní, z jasných důvodů, nebude svůj program vytrubovat) obou politických uskupení..
      Ptám se autora, proč nedoporučujete volit pouze Okamuru?
      Dále, Vy ještě věříte na konkretizované volební programy?
      Jak chcete něco změnit, pokud nedáte voličům moc to změnit?
      Čeho Aliance národních sil(ANS) zatím dosáhla? Myslí si ANS, že toho dosáhne teoretizováním, navíc jako bezvýznamný politický subjekt?
      Pavel p

      Vymazat
  8. pro 15:55 tu jeho divnost vystihl autor: 2017 17:54

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel je ANS pro mne nevolitelná právě pro ty
    jejich argumenty.Celá rétorika je založena jen
    na dehonestaci Okamury,ale o nabídce ANS není ani
    zmínka.Není to poprvé,co čtu podobný článek a
    není to jen tady.A to jsem uvažoval o jejich
    volbě.Tato argumentace je staví do zvláštního
    světla a mám pochybnosti o jejich dobré vůli.
    Asi dám hlas Konvičkovi.Ten nemá šanci se do
    parlamentu dostat,ale žádná partaj si nebude
    moci ukrást můj hlas.Politici rádi berou také
    to,co nikdy nedostali.Jsem pro zrušení všech
    politických partají,nebo aspoň nedávat jim
    žádný státní příspěvek.Nevím,kdo z daňových
    poplatníků potřebuje partaj k životu,ale já
    v žádném případě.Tak proč je mám platit?
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Majevský, tím svůj hlas hodíte do koše.
      To rovnou k volbám nechoďte, je to totéž. A zůstanou skalní fanatici a prospěcháři amy zas jen budeme nadávat.
      Nic nezkazíte, když budete volit Okamuru.
      Uděláme-li to všichni (a hodně lidí to chce udělat – proto ty nápadné i „nenápadné“ způsoby jak ho zlikvidovat), dostane šanci.
      Pokud ji promarní, pak už nám jen zbývá čekat na katastrofu nebo na revoluci.

      K anonymu pod Vámi : ProAlt byl bezzubý diskusní klub lidí, kteří vnímali jen sami sebe.
      Současná „radikální levice“ ruku v ruce s dřevními kapitalisty likviduje Evropu (zelení – naši i jiní, němečtí pro-imigrantští komunisté, naši komunisté,co dávno nejsou komunisté a jen si hlídají „koryta“, piráti, extremisté, apd., apd., ..).
      Skutečná levice v současnosti neexistuje, jen klaky „pomýlených exotů“ (viz kdysi velmi slibný D.Veselý, nyní píšící pro „B-listy“ apd.,). Víc se k tomu nedá říct.
      Pavel p

      Vymazat
    2. Volte si koho chcete, Majevský, ale počítejte s tím, že hlasy subjektu, který nemá šanci se dostat do sněmovny jsou přepočítány ve prospěch velkých europrotektorátních stran a pak už nebude žádné příště, ale jenom sáčkování migrantů.

      Vymazat
    3. 19:49 - Souhlas, říká se tomu skrutinium a Majevského hlas by nejvíc připadl straně s největším mandátem!
      Doporučuji - Svět podle Putina (1.-4. díl):
      www.ulozto.cz/hledej?q=svet+podle+putina

      Vymazat
    4. Napsal bych totéž co Pavel p. a další. Děda.

      Vymazat
  10. Strany a hnutí jako ANO,SPO,SPD na téma fungování státu, daňová politika, sociální otázky,životní prostředí, exekuce, bydlení, nízký mzdy, horšící se školství i zdravotnictví nepředstavují žádnou alternativu k stávajícímu systému.
    Od zavedených stran(ODS,TOP 09,ČSSD,KDU-ČSL,KSČM)nabízí oprávněně nespokojené část společnosti jinou formu vládnutí a jejich lídři mají jinou rétoriku(která po někoho zní zajímavě),ale obsah zůstává stejný ! Neoliberalismus je pro všechny zúčastněně mantrou.
    Skutečnou alternativou a nadějí pro největší část společnosti,která v éře globálního kapitalismu se zákonitě musí cítit ekonomicky neúspěšná má odpověď RADIKÁLNÍ LEVICE.
    Radikální levičáky v Česku máme-pozůstatky ProAltu(sdružují se v různých spolcích a politických organizací apod).
    Autentická levice ProAlt společně s odbory v roce 2012 dokázala mobilizovat masy lidí.To vyvrcholilo statisícovou demonstrací na Václavském náměstí v Praze proti neoliberální korupční pravicové vládě Nečase a Kalouska.Bohužel nebyla tehdy shoda na vzniku nějakého širšího občansko-politického hnutí typu PODEMOS.
    Prostor,který ProALt tehdy opustil využil pro své ekonomické zájmy superkapitalista a oligarcha Babiš a jeho politická divize ANO.
    ,,BUDE LÍP.MAKÁME NEJSME JAKO POLITICI"

    Proč na ProAlt nějak nenavázat ?
    Je načase,aby v ČR vzniklo radikálně levicové politické hnutí a stalo se relevantní politickou silou v zemi.
    Prostor a poptávka po RADIKÁLNĚ LEVICOVÉM HNUTÍ ve společnosti tu bezpochyby je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o te babě jaze bys nemněl?

      Vymazat
    2. 20:51
      Relevantní politická síla v ČR:Radikální levice jako pohádka o babě jaze ?
      Tato ,,pohádka" se může stát výhledově realitou...

      Vymazat
  11. Hodně otázek, hodně názorů. Zkusme se podívat alespoň na některé z nich. Tak především celý program nikdo nedá do jednoho článku. Je tedy třeba sledovat příslušnou webovou stránku strany, dočte se tam více. Jestliže někdo konstatuje, že Okamura má naprosto vyprázdněný program a jmenuje konkrétně co všechno (skoro všechno) mu tam z těch základních věcí chybí, není to dehonestace, ale holý fakt. Číst snad ještě umíme všichni. Nebo snad již ani to ne? Věcné argumenty a upozorňování na potřebu urychleného řešení nakupených problémů nemůže být ani důvodem pro nevolení kohokoliv, pokud dotyčný volič není zrovna "pštrosem", který raději schová hlavu před problémem, aby ho neviděl. Tím se dopadům z jeho neřešení ale nevyhne. Nechápu, proč výzva autora, aby lidé opět přemýšleli hlavou namísto jiných orgánů těla, by mělo být prázdnou frází, když právě tato dosud přetrvávající praxe je přesně tím hlavním důvodem, proč jsme se zatím opakovaně nikam nemohli pohnout. Vážení, hlavním viníkem tohoto stavu jsou totiž voliči! Tedy právě mnozí z nás. Takže bych ordinoval klid (nemusí být zrovna na lůžku) a hluboké přemýšlení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura nemá vyprázdněný program.
      Okamura míří z toho nakupeného na to nejdůležitější, nejkritičtější.
      Ano, hluboce přemýšlet je potřeba.
      Děda.

      Vymazat
  12. Pan Tichý určitě trpí obsesí vůči slovnímu spojení „SPD Tomio Okamura“ i vůči jeho jednotlivým prvkům. Jiné vysvětlení mě nenapadá.
    Napíše článek se slibným názvem Koho volit?, ale obsahem článku je pouze házení špíny na zdroj jeho postižení, SPD. A už to na něj jde znova. Napíše článek Koho skutečně volit?, ale jeho obsah je shodný, opět jenom házení špíny na SPD.
    Pane doktore Davide, nechtěl byste se na to podívat? P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:26 K připomenutí, stojí za přečtení : :
      http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/2934-tomio-okamura

      Panu Tichému, i když on sám nic konkrétního ke změně neuvádí, se nelze v posuzování Okamury (SPD) moc divit ...

      Vymazat
    2. Anonymní26. června 2017 19:59
      Díky za odkaz. Není tam nic, co by již jeho příznivci nevěděli. Že T.O. je činorodý a relativně úspěšný člověk. Ekonomicky se postavil na vlastní nohy a prosazuje se i v politice. Na vlastní nohy se postavil vlastním úsilím, ne nějakou privatizací, nebo jiným dojením státu. V politice již mnoho let razí směr ke zvýšení svéprávnosti české republiky i jejich občanů. P.K.

      Vymazat
  13. Domnívám se,že když budou lidé znovu a znovu volit politiky,kteří v té politice sedí jako žáby na prameni už 26 let,tak se nikam nepohneme,vlastně ano,ale stále níž a níž a potom už nebudeme mít šanci se z toho marasmu,který tady zavládl po převratu,vyhrabat.To tedy připravujeme našim dětem budoucnost,jenom proto,že někdo se pozastavuje nad tím,že Okamura je poloviční Japonec,ale vůbec ho nezajímá jejich program,druhý zase,že má malé preference a že je to zbytečně vyhozený hlas,ale jak můžeme vědět,že je to tak,když média lžou,až se jim od huby práší.Ti,kteří říkají,že k volbám nepůjdou,potom budou nejvíc nadávat,ale něco pro změnu zkusit udělat,tak to ne,ono se prima nadává od netu,nebo po hospodách,ale lidé už docela zblbli,pokud se jich to bytostně netýká,tak jsou lhostejní k tomu,co bude a když si to bude říkat většina,tak jsme totálně v pr*eli.

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím, neznám žádnou neviditelnou ANS, ale úderníka Okamuru ano. Takže pokud si chcete navzájem ubírat vlastenecké hlasy až do nevolitelnosti - hranice pro vstup do parlamentu, za což jste oprávněně dostal výprask a kvůli čemuž teď fňukáte, tak kandidujte i v těchto, pro samotnou existenci našeho národa, rozhodujících volbách samostatně a vyvolávejte na alternativě rozepře.

    OdpovědětVymazat
  15. Pan Tichý, možná oprávněně, kritizuje jiné, ale v podstatě na svoji otázku "Koho skutečně volit ? neodpověděl a tak by mne zajímalo, zda a kde
    bude Aliance nezávislých sil (ANS) kandidovat v podzimních volbách do PS ? Kdy bude zveřejněn jejich kompletní program, organizační struktura, kandidáti a způsob financování ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:10 Dobá střela. Do černého. Děda.

      Vymazat
    2. ANS je neformální vlastenecká platforma, jejíž součástí jsou jsou některé malé neparlamentní politické strany, spolky a jednotlivci www.aliancens.cz . Na stránkách je vedení ANS i program ANS https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans.

      Vymazat
  16. Tu tvoji ANS si strč do řiti ty vandráku.Je to totiž nabalená horda dementů na to aby plánovitě dělila voliče.Tady nejde o Okamuru a SPD, ale oto aby nevolitelné strany byly volitelné. Lidi zvažte a takové hajzlíky vůbec nevolit.Kdyby jim šlo o ovčana, jak stále omílají, tak by se aspoň verbálně spojily proti stranám, které od sameťáku kradou a rozvracejí tuto společnost.Kdo to je soudruh Tichý, rozvračeč a buzerant.
    lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý lado, projevil ses zde opět jako debil nejvyššího kalibru. Tvoje extempore nemá ani hlavu ani patu a článek pod kterým diskutuješ jsi evidentně vůbec nečetl. Jdi už do hajzlu ty SPDáckej vopruze!

      Vymazat
    2. Zato ty máš hlavu, ale prázdnou navíc čurák na entou.Od koho dostávate prachy od toho hajzla sorose?

      Vymazat
    3. Ty ses teda vycajchnoval, anonyme 17:16. Tvůj "vybraný" slovník svědčí o tvých lidských kvalitách. Ty jsi pro SPD přímo "poklad", který by měl Okamura z pudu sebezáchovy odstřelit. Ty jim pomůžeš do hrobu! Tak jen houšť a větší kapky, vole!

      Vymazat
  17. ANS je právem volitelná! Pokud ale usiluje o zastoupení v PS, měla by se spojit s některou (ideově) blízkou stranou. Sama patrně nemá naději na volební úspěch, a byla by to velká škoda. Ne pro ni, ale nás.

    OdpovědětVymazat
  18. ANS je mi ukradená zajímá mě SPD a vystoupení z eu. Aby tu nebyly migranti aby nás nevčlenily do 4 říše aby jsme dále Žily v Českém státě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tě zajímá vystoupení z EU, tak bys měl okamžitě volit ANS a nečekat až bude za 100 let schváleno referendum, které chce předložit Okamura. Tys nepochopil obsah článku?!

      Vymazat
    2. 23:44 To jse nebojím Okamura je proti migraci a eu dlouhodobě tak má důvěru. Okamura a Zeman jsou jediní slušní politici kteří mají zájem o ČR.

      Vymazat
    3. Pro 23:44.
      Vy si dovedete představit vystoupení z EU bez referenda??
      Já tedy absolutně přeabsolutně ne.
      Děda.

      Vymazat
    4. Děda Však to má v programu referendum a proto volím SPD.

      Vymazat
    5. Je více stran, které více či méně usilují o dobré cíle.
      Je více stran, které více či méně budí důvěru.
      -----
      Podstatou pokroku ale právě nyní je,
      soustředění voličů na jednoho jediného pokud možno důvěryhodného.
      A který je zaměřen na nejkritičtější problém (džihádizace Evropy a národní zájmy).
      A volí reálný postup jeho řešení.
      Tím se nyní stává SPD, Okamura.
      Tříštění sil je vražedné.
      Děda.

      Vymazat
    6. Dědo naprosto souhlasím.

      Vymazat
    7. Přečti si dědo Lisabonskou smlouvu a uvidíš, že z EU se dá vystoupit docela lehce a nemusí být referendum! Navíc, když média budou všem vymejvat hlavy, aby lidi v EU setrvali. Referendum pak řekne totální ano EU!

      Vymazat
  19. Takže místo, aby ANS podpořila úsilí jediné politické strany, aby zde nepřicházeli migranti, tak propaguje svou stranu a hanobí Okamuru. Jak typicky české.Budu volit Okanuru, je to poloviční Japonec a nemá hnusnou českou povahu
    Žároveň je to vlastenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamura NECHCE s nikým spolupracovat! Chce být jen ON SÁM VELKÝ OKAMURA! Probuď se dědo!

      Vymazat
  20. Premira malych stran rozdrobuje opozicni spektrum a niceho se nedosahne...


    ---------
    Mam zasadni vyhradu k arogantnimu webu ALIANCENS.CZ

    Web nema zadny staticky obsah, pouze dynamicky neco snad dotahuje pomoci javascriptu.
    Prohlizec bez javascriptu dostane jen prazdnou stranku, na ktere chybi i omluva, proc byl web-admin liny a nenamahal se udelat "noscript" verzi !

    To ovsem znamena, ze treba program te pa-strany a jeho zmeny take nezaznamenava archive.org a podobne engine,

    takze je to takova TAJNA strana, bez historie, bez slušnosti, s totalne arogantnim web-adminem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plný souhlas.Nedejme se drobit nějakou nastrčenou stranou. Už se pokoušela minimálně jednou tady hartusit a lidé ji poslali kam patří.

      Vymazat
    2. Co to meleš za kraviny, idiote 12:35. Ruplo ti v bedně? Evidentně píšeš ze zahraničí s jasným zadáním - diskreditovat ANS.

      Vymazat
    3. 22:50 - vemte si browser, treba Firefox, VYPNETE si javascript, a zobrazte www.aliancens.cz

      Me vyjde uplne prazdna bila stranka. Pohledem treba na stranku, kde by mel byt program strany, "View source" zobrazit zdrojovy kod stranky, a NIC TAM NENI, nejake javascripty na users.wix.com ! (Nejaky americky xindl?!)

      To znamena, ze ani web.archive.org to nearchivuje.
      To znamena, ze kdyz to Ctrl+S ulozite a pak zobrazite bez pripojeni k internetu, neuvidite tam to, co vam ukazali na obrazovku...

      Zadna slusna stranka tohle nedela, velmi vyjimecne nektere americke noviny, ktere se zivi reklamou, a bez zobrazeni reklamy vam nedaji ani pismenko, a jeruzalemska muzea... Jinde se to fakt malokde vidi...

      Zobrazeni s javascriptem je jenom na hrani, entertainment, oni vam ten obraz půjčí k zobrazeni na obrazovku, ale nenechaji vam ho, nemuzete si ho odnést a uložit. To, co vidim bez javascriptu, to je wysiwyg, skutecne si muzu Ctrl+S ulozit obsah a co jsem videl, to jsem si ulozil a to uvidim, az se na to podivam priste z disku, budu si moct srovnat verze, jak se to vyvinulo...


      Nekolikrat jsem jim psal, ze tam aspon musi byt "noscript" verze, pokud vite co to znamena, odpovedeli mi nejakou arogantni blitkou v emailu a nic...

      Muzete mi rict, co meli na web-strance 19.11.2016 ?

      http://web-old.archive.org/web/20161119151552/http://www.aliancens.cz/
      Proc je to zase prazdne, nebo to pres javascript dotahne neco dnesniho, ale ne lonskeho ?!

      Tohle je zasadni webovy diletantismus, hranicici s podvodem na volicich.

      Uplne stejne - s vypnutym javascriptem, stranka http://www.tomio.cz/
      normalne vidim obsah, kliknuti "O mně" zobrazi stranku s popisem, coz znamena, ze web.archive.org to archivuje taky...

      Je to user-friendly. Je to "občan-friendly", je to archive-friendly, jestli se to tak da rict...

      Coz se ale rozhodne neda rict o webu www.aliancens.cz

      Vymazat
  21. Zeptejte se Okamury na cokoliv, třeba na problém infrastruktury,sociální politiky,daní nebo nízkých mezd většiny lidí, on vám vždy odpoví křikem o hrozbě migrace a islámu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nežvaň blbečku.

      Vymazat
    2. 17:23
      Okamurovci a Zemanovci jsou žvanilové o ničem.
      To je fakt.

      Vymazat
    3. Srovnávat Zemana s Okamůrou, to může fakt jen vypatlanec, který nechápe, o co se v politice jedná. Hlavně, že si tady štěknul.

      Vymazat

Reklama