Reklama

.

.

úterý 20. června 2017

Natírání Potěmkinovy vesnice


Jaroslav Tichý
20. 6. 2017
Především je nutné dívat se na programy, které mnohdy nastavují zrcadlo stranám, které se jako alternativní pouze tváři. Je třeba podívat se konečně pravdě do očí a říci si, jak se věci mají:
1) Pokud například některým údajně alternativním stranám leží na srdci další vývoj v tomto státě, nemohou chtít prosazovat změny se stávajícími parlamentními stranami, neboť je třeba změnit mnohé a tyto strany (resp. jejich představitelé) si očividně lebedí v tom, co je.


2) Je legitimní položit si otázku, proč mají některé tak vyprázdněný program. No protože takto budou ideálním partnerem těch parlamentních stran, které o žádné větší změny neusilují. Nebude třeba dělat žádné velké programové ústupky. Nebude z čeho. Která z alternativních stran má ve svém programu například zachování míru a neúčast na neustálých provokacích vůči Rusku s cílem vyvolat válku? V podstatě jedině ANS. Má snad někdo v programu zachování dekretů prezidenta Beneše, které jsou fakticky základem poválečné existence našeho státu? Kromě ANS nikdo.

3) Mnohé strany nedeklarují ani požadavek na vystoupení z EU. A obezlička s referendem není sama o sobě záměrem vystoupit. To se pak budeme dalších několik let dohadovat o podmínkách referenda, abychom poté došli k závěru, že podmínky referenda jsou neuskutečnitelné. A po tu dobu nelze začít s tolik nutnými základními změnami. Je to záměrné odvádění pozornosti jinam.

4) Jen hrstka alternativních politických stran má v programu vystoupení z NATO, které je dnes smluvně provázané s EU, aby se o něj mohli opírat především viníci současného stavu u nás, bez jejichž výměny nebudou u nás změny možné! Maximálně se v programech objevuje zase obezlička o referendu. Otázka však je – proč? Když podle podmínek Washingtonské smlouvy stačí pouhý dopis adresovaný velení NATO, že vystupujeme. (nakonec do NATO jsme též nevstupovali na základě referenda.). A mediálně nejznámější „alternativní“ politik dokonce na Svobodném rádiu vyprávěl bajky o tom, že NATO prý nemá alternativu.

5) Která ze stran má v programu zestátnění přírodních zdrojů naší země a podniků klíčového průmyslu? Žádná – kromě ANS! Teď je přitom velmi aktuální obrovský podvod s tzv. pronájmem ložisek lithia v severních Čechách, které budou rabovat za hubičku cizinci, ač by nám umožnilo zaplatit za viníky tohoto stavu celý státní dluh, jinak budeme muset platit ho sami.

Mohl bych takto psát ještě dlouho, nemá to ale smysl. Kdo má rozum a používá ho, pochopí. Dokonce se zdá, že teď jde mnohým jen o jednu věc. Získat co nejvíce hlasů na základě pokřiku o migrantech. Souhlasím s tím, že to je obrovský problém, avšak nelze ho řešit ruku v ruce s jeho viníky z EU!

Problém některých alternativních politických stran je, že se snaží prostřednictvím externích spolupracovníků a některých alternativních médií eliminovat předem logické koaliční partnery z alternativy. A prosím, chápejte nás správně. Neútočím na nikoho, nepoužívám k tomu žádný rozhlasový tlampač, který by se snažil průběžně dehonestovat alternativní politické strany, jak je to ale někdy naopak činěno Alianci národních sil. Bavíme se čistě o skutečných potřebách tohoto státu a o jejich řešení. Jestliže někdo ale odmítá vytvořit i pouhé základní předpoklady pro jejich řešení, je pak již druhotné, že ani ta skutečná řešení nemá. On totiž ví, že je potřebovat ani nebude.

Například léčit vše přímou demokracií je totéž jako léčit akutní zánět slepého střeva kafrovou mastí či vodičkou proti lupům. A představě, že si globalisté najmenují do funkcí tam či onde (a tedy i u nás) své lidi a pak jim je bude někdo odvolávat v rámci přímé demokracie, nemůže nikdo rozumný věřit. Nebo si již nepamatujeme, jak dopadlo nedávno Polsko při prezentaci svého nového zástupce místo Tuska v Bruselu? Bez oddělení se od vlivů EU a NATO nemohou věci začít fungovat, bez toho nelze nic měnit. Nelze aplikovat ani onu přímou demokracii, byť ta může být pouze prvkem doplňkovým k demokracii zastupitelské.

ANS se snaží nejen pojmenovat a navrhovat konkrétní řešení konkrétních problémů, ale také upozorňovat, že před zahájením léčby naší země je třeba nejprve si vytvořit podmínky. A jestliže dotyčné strany k tomu předpoklady vytvářet nechtějí, nechtějí tedy ani léčbu.

Pokud tedy politická strana nebo hnutí nepožadují vystoupení z EU a z NATO, pokud nepožadují zestátnění přírodního bohatství a další nezbytné kroky, jde pouze o záměr vyměnit jednoho z lakýrníků, kteří mají lakovat potěmkinovské kulisy novou svěží barvou – a to ve spolupráci s těmi dosavadními, tedy s viníky současného stavu, kteří jsou řízeni ze zákulisí. Dokud se od nich však neoddělíme, tak k žádné změně nemůže dojít. Brusel a země v EU dominantní to prostě nedovolí. ČR ji totiž vyhovuje v současném stavu. Tedy jako kolonie.

Jaroslav Tichý je funkcionář Aliance národních sil

45 komentářů :

  1. No tak SPD má ve svém programu všeobecné referendum a potažmo referendum o tom, zdali chceme zůstat v nebo odejít z EU, stejně tak to platí i o NATO. Jinak, deprivatizace vody je taky jeden z programových bodů hnutí SPD. Ještě zdůrazňuji, že všeobecné referendum je základním mechanismem přímé demokracie, kdy vláda musí konat toho referendum na podnět kohokoliv, pokud se mu podaří získat potřebný počet hlasů. V daném eurohujerském politickém marasmu a vzhledem k ohrožení naší bezpečnosti muslimskou invazí, vnucované nám EU, a vzhledem k tomu, že skutečné preference (které nebývale rostou i přes negativní "modely", se kterými přecházejí profláknuté agentury typu CVVM a STEM) SPD soustavně narůstají, představuje SPD Okamura jedinou volitelnou alternativní stranu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonnyme 10:45, vy jste článek evidentně nepochopil, jinak byste nepsal, že SPD je JEDINÁ alternativa! A navíc SPD požaduje referendum o setrvání v NATO, podívejte se pořádně do jejich programu. Už se tady o tom bavíme asi po sté. SPD nepožaduje zestátnění přírodního bohatství a strategických odvětví národního hospodářství - pouze mluví o vodě. To nestačí! a tak dále a tak dále. Takže už prosím vás přestaňte psát, že SPD je JEDINOU alternativní stranou! Není to fér a navíc. VK

      Vymazat
    2. To je pravda, A 11:18. Okamura na Svobodném rádiu dokonce řekl, že když mu ANO a kdokoliv jiný z velkých stran odkejvnou přímé referendum, tak s nimi půjde na holport. Že pro něj je důležitá jen ta přímá demokracie. To je ale samozřejmě blbost na entou.

      Vymazat
    3. Mohu se mýlit, ale lze reálně předpokládat, že Tomio Okamura dopadne s SPD podobně jako dopadl s Úsvitem před cca 4 roky. Každý ukáže, co v něm je, až se dostane "k lizu"...

      Vymazat
    4. Jen nepovídejte vy žabaři.Rádi by ste poučovali, ale sami střílíte cypoviny.

      Vymazat
    5. Anonymní20. června 2017 11:18
      „.. SPD požaduje referendum o setrvání v NATO, podívejte se pořádně do jejich programu. Už se tady o tom bavíme asi po sté. SPD nepožaduje zestátnění přírodního bohatství a strategických odvětví národního hospodářství - pouze mluví o vodě. To nestačí! a tak dále a tak dále.“
      Bohužel je Vám třeba i po sté oponovat, nehledě na to, že jste přišli ještě s novou nepravdou. Rádi mluvíte o systémových změnách, ale žádné nenabízíte. SPD nabízí významnou systémovou změnu, kterou je účast občanů na rozhodování v záležitostech týkajících se státu. Vy proti tomu stavíte své: nechceme referendum, neboť nevíme, jak by dopadlo. Vaše zkratkovité řešení bezpečnostní situace, které nebere zřetel na současný stav naší armády a branných schopností mládeže, také není žádným řešením, ale pouze populistickým štěkem.
      Nyní k té Vaší nové nepravdě, že SPD nezáleží na našem přírodním bohatství. Níže uvádím odkaz na týden staré vyjádření k politické situaci, mezi jinými tématy tam je také stanovisko k této záležitosti:
      http://spd.cz/politicka-stanoviska-spd-pro-tento-tyden-58/
      „4.) … Není jediný důvod, aby stát svojí těžební lokalitu pronajímal cizí či jiné společnosti. Lithium jako strategická surovina musí být využita ve prospěch České republiky a jejích občanů a vláda musí realizovat kroky na ochranu ekonomických zájmů ČR, včetně případné změny báňského zákona.“ P.K.

      Vymazat
    6. Pro 10:45 : Referendum je jen jeden z mnoha NÁSTROJŮ demokratické vlády. Základem změn je nová Ústava, ve které budou zakotveny VŠECHNY nástroje demokratické vlády, včetně referenda a která dá rámec NOVÉMU SYSTÉMU vlády a státní správy.
      Pro P.K. : Z NATO je třeba vystoupit neprodleně a bez referenda. Nikdo nás neohrožuje, takže NATO k ničemu nepotřebujeme, ale pokud NATO rozpoutá jakýkoliv konflikt, půjdou Češi (s Poláky Slováky a dalšími Slovany i s Litevci, Estonci a Maďary) na zteč v první linii. V Návrhu nové ústavy ANS se mluví rovněž o nezcizitelném národním bohatství. Kdyby toto ustanovení obsahovala současná zprasená ústava z pera dr. Rychetského, nemuseli bychom se tady přít. J.B.

      Vymazat
    7. Pane PK, vy jste snad padlý na hlavu. Takže tedy po stoprvní: ANS neodmítá referendum, ale považuje ho za jednu z možností - nepovažuje ho však za všelék na všechno, jako SPD.

      Požadavek SPD na referendum NENÍ systémová změna! Systémová změna je změna systému - tedy vystoupit z EU, z NATO, zestátnit přírodní bohatství atd. Referendum je jen jeden z prostředků demokracie - je to technikálie, ne systémová změna!!!!

      A ve vyjádření SPD k lithiu, které jste citoval, se píše toto: "vláda musí realizovat kroky na ochranu ekonomických zájmů ČR, včetně případné změny báňského zákona". Vidíte snad někde slovo zestátnění přírodního bohatství?!!!! Nebo vidíte jen požadavek na změnu báňského zákona!!!!? Opravdu jste tak zaslepen?

      A navíc se jedná o pouhé jedno stanovisko SPD a ne o program. Stanoviska jsou pouhá ad hoc vyjádření.

      Vymazat
    8. Anonymní20. června 2017 23:52
      Jestli já jsem na hlavu, tak Vám ta hlava asi už upadla úplně. SPD neodmítá vystoupení z NATO, ale dívá se na to komplexně, z hlediska bezpečnosti země. Vystoupení z NATO, nebo z EU není systémová změna, jak fabuluje ANS. Nebo si snad myslíte, že v Británii po odsouhlaseném brexitu také nastala nějaká systémová změna?
      Zákon o referendu a odvolatelnosti politiků, je mnohem větší změna systému. Voliči se nebudou muset celé čtyři roky jenom trpně dívat, co schvalují zkorumpovaní politici, kteří vědí, že jim nic nehrozí, ale budou mít nástroj na zrušení jejich lumpáren i na jejich odvolání.

      „Referendum je jen jeden z prostředků demokracie - je to technikálie, ne systémová změna!!!!“
      Z mého pohledu, je referendum jedním z kroků k zavedení demokracie, která tu v současnosti není. A zavedení demokracie, by systémová změna byla. Proto volím SPD – Tomio Okamura. P.K.

      Vymazat
    9. Program SPD, str. 4:

      "Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí."
      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/Zahrani%C4%8Dn%C3%AD-politika.pdf

      EROGO: SPD chce, aby občané vyjádřili se členstvím v NATO souhlas. SPD nechce, aby ČR z NATO vystoupila.

      Pane PK, jestliže říkáte, že vystoupení z EU a z NATO není systémová změna, ale referendum systémová změna je, pak skutečně nemá smysl s vámi jakkoliv diskutovat. Na to fakt není slov!

      Na ostatní věci, když jste "usvědčen" z chabé nebo úplně hloupé argumentace, nereagujete pro jistotu vůbec. Tudíž, když bude někde podpis PK, nemá smysl reagovat. Jedná se jen a jen o propagandistu SPD, který nechce nic vidět ani slyšet.

      Howgh!

      Vymazat
    10. Anonymní21. června 2017 2:14
      Síla Vašich argumentů je „odzbrojující“. Je unavující, stále dokola je opakovaně vyvracet. Tak alespoň tento Váš argumentační skvost:
      „EROGO: SPD chce, aby občané vyjádřili se členstvím v NATO souhlas. SPD nechce, aby ČR z NATO vystoupila.“
      Je podstatné, že SPD chce dát lidem nástroj, aby si sami rozhodli, zda např. chtějí být v tom NATO. Pokud Vám se líbí, to komentovat, že „SPD nechce, aby ČR z NATO vystoupila“, musím trvat na tom, že tento Váš komentář nemá žádnou logiku a souhlasím, že další diskuze je zbytečná. P.K.

      Vymazat
    11. Díval jsem se do programu SPD a anonym 2:14 má pravdu:
      "Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí."
      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/Zahrani%C4%8Dn%C3%AD-politika.pdf

      Volby jsou také referendum a lidé k nim ani nejdou. Jak chcete používat přímou demokracii?

      Vymazat
    12. Anonymní21. června 2017 15:02
      „Volby jsou také referendum a lidé k nim ani nejdou. Jak chcete používat přímou demokracii?“
      Je třeba, aby občané měli možnost referendy řešit věci zásadní důležitosti. Pokud poznají, že takto skutečně můžou něco změnit, domnívám se, že se zúčastňovat budou. Samozřejmě je možné i to, že se i potom budou chovat jako telata, potom také jako telata dopadnou.
      SPD razí možnost, nechovat se jako telata. P.K.

      Vymazat
  2. Je škoda, že voliči stran, které byly od roku 1991 vládními, stále nechápou přetírání dřevomorkou prožraného dřeva plného cizokrajného hmyzu a cizáckých fangliček majitelů NWO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejména tři měsíce před volbami v Čechách

      Vymazat
    2. Skvělá, delikátní a "politicky korektní", leč výstižná, definice blbosti a neschopnosti prohlédnout pravý stav věcí.

      Vymazat
  3. Potemkinovy vednice je podvod, antiruska lez!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že to je antiruská lež, ale každý zná tento termín, takže se z toho stal již "terminus technicus"

      Vymazat
  4. Jakobyste nevěděli, že obsazení parlamentu rozhodlo v roce 1989 několik desítek kamarádů Havla. Dokonce si napsali i ústavu. Teď vzniká z toho náramný bordel, protože autoři vymírají a nová generace jejich záměr už nechápe. V podstatě je to generační problém, který kdysi stejnětak nezvládli přestárlí komunisté, to samé předvídám pravdoláskařům, blíží se jejich konec.

    OdpovědětVymazat
  5. ANS je důvěryhodná alternativa! Ke všem "dřevomorkovým".

    OdpovědětVymazat
  6. Já budu volit SPD referendum o vystoupení z eu to mě zajímá nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo si počká, ten se "dočká". Možná ...

      Vymazat
    2. ANS je důvěryhodná alternativa na tříštění voličů menších stran pane Opluštile.

      Vymazat
    3. Co to melete anonyme 13:39 - ANS naopak malé strany sjednocuje, aby nemusely jít do koalice a mohly se zúčastnit voleb a při tom neztratily svoji identitu, mnohdy historickou. Takže přestaňte už plácat ty svoje nesmysly.

      Vymazat
    4. 12:02 - Prosím Tě, ty se opakuješ donekonečna jako kafemlýnek! Připadáš mi jako ňákej náborák, který neustále hučí do hlavy tu svou mantru o skvělé SPD. A ty si připadáš jako velký ideový vůdce, kdežto ostatní jsou polointeligentní a pologramotní ovce! Dej si už konečně pohov, vojáku!
      emeritní plk. v zál. - obránce míru

      Vymazat
  7. "Bez oddělení se od vlivů EU a NATO nemohou věci začít fungovat..." - je kruciální sdělení článku a zásadní požadavek posunu vpřed.

    OdpovědětVymazat
  8. Volte nejmenší zlo, ideál neexistuje. Pro tyto volby je nejmenší zlo KSČM. Samozřejmě nevyhrají ale aspoň budou viďet pod prsty Kalouskům , Stropnickým, Bělobràdkúm a ostatním škúdcúm a snad je budou trochu brzdit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:35 Naprostý souhlas. Je to jediná strana, která sice bezzubě, ale přecejen brání skutečné zájmy dolních 10mil. ANS má dobrý program a tvoří jí moudří lidé, bohužel nemá žádnou šanci jak se dostat do podvědomí lidí. Dokonce ani našim "elitám" nestojí za to, aby na ní mediálně útočili a alespoň tak se o ní lidé dozvěděli. Pokud by tvořila frakci v KSČM nebo v soc.dem. měla by velkou naději na úspěch, protože by se o ní alespoň mluvilo. Ale samostatně žádnou šanci nevidím. Znovu říkám, bohužel.

      Vymazat
    2. 12:35 - Z KSČM (a KSČ) jsem vystoupil po 41 letech mého členství. Také jsem byl členem LM. Hlavním důvodem mého rozhodnutí bylo to, že "verchovku KSČM" považuji za rentiéry a oportunisty v pohodové opozici, která si spokojeně lebedí za naše daňové penízky v poslaneckých a senátorských lavicích (advokát Filip, prognostik Dolejš, mladucha ze školních lavic Konečná...).
      skuteční komunista

      Vymazat
  9. Pro začátek je důležité jedině rozhodnutí lidu a to je ROZHODNUTÍ LIDU VE VOLBÁCH proto SPD.

    OdpovědětVymazat
  10. KSČM chce setrvat v EU a vystoupit pouze z vojenských struktur NATO, ne z NATO jako celku!!!!! SPD chce o setrvání v EU a v NATO pouze referendum!!! CHÁPETE TO???!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty chápeš, že referendum je přání většiny?

      Vymazat
    2. Referendum bude pro setrvání! -
      http://tn.nova.cz/clanek/cechu-spokojenych-v-eu-pribyva-jsou-to-ti-mladsi-a-vzdelanejsi.html

      Spokojenost s NATO je ještě vyšší a stabilnější ...

      Vymazat
    3. Ale je zajímavý, že to referendum chtěj všichni! Navzdory tomu že poměr stoupenců a odpůrců EU je 6,5:3,5 v průměru - http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/192854-konec-eu-obcane-clenskych-zemi-chteji-referenda-o-exitu/

      Vymazat
    4. Rozhodně vystoupit z NATO a EU. To je základ pro další možné změny. Zákony se nemusí vymýšlet, jsou dávno vymylené a prokazatelně fungující.

      Vymazat
    5. 15:55, 15:59- to je v pořádku, souhlasem přeberou odpovědnost a nemohou tvrdit že to nechtěli, tak proč se politici referendu brání?

      Vymazat
  11. Volbou všech těch "beznadějných" seskupení je to, na co sází buržoust, lichvář, zloděj či pasák. Čili, ODS, sTOP, panbíčkáři s tím blbem ze suché haluze, či socani.
    Komunisty jsem v jejich časech nemusel, protože jsem už tehdy věděl jak to dopadne. "Vedoucí síla" společnosti, kdy po hadře se z těch "vedoucích" stali zloději pod prapory modrého ptáka.
    Komunisty i teď nemusím, protože jejich současný liberální stav mě sere. Ale to nemusí tak být navěky. Beru je ale jako základnu odporu proti všem těm kalouskům, nekulturní frontě, všem těm zpěváčkům a šmírákům, prodejným kurvám v mediích.
    Komunisti nemohou nic posrat, nic zlepšit, nemohou se podílet na "vládách". Jinak by je zakázali.
    Mohou ale, pokud budou silnější a vždy před všemi výše jmenovanými, brnkat na nervy všem těm jejich kritikům, kteří zatím nevytvořili nic čím by se mohli chlubit.
    Altman

    OdpovědětVymazat
  12. Vzhledem k tomu,že ANS nesplňuje většinu mých
    podmínek pro jejich volbu,je pro mne nevolitelná
    stejně,jako mlhavá SPD.O zavedených parlamentních
    partají se nedá uvažovat,jsou příliš srostlé se
    "parlamentní" demokracií.Přímá demokracije je těm
    parlamentním partajím trnem v oku.Tím by totiž
    přišly o moc a nezákonné obohacování na úkor
    běžných občanů.Dokonce i těch,kteří je volili.To
    dám svůj hlas raději extremistům,kteří nemají
    šanci se do parlamentu dostat,např.Konvičkovi.
    Jenom proto,aby si můj hlas neukradla některá
    parlamentní partaj.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
  13. Všem zde i jinde mudrujícím o tom, komu dát či nedat svůj hlas, kdo splňuje či nesplňuje Vaše požadavky na "demokracii" v této zemi:
    "Neptejte se, co udělá vlast pro vás. Ptejte se, co pro vlast můžete učinit vy!" (Winston Churchill)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tupé kecy pro tupé ovce, jdi se s tím vycpat.

      Vymazat
    2. 20:29 - Hele, Churchill byl paranoidní antikomouš, který také spáchal útok proti demokracii, když pozvedl železnou oponu. Zde je link: www.novarepublika.cz/2017/04/mirovy-triumf-cerni-psi-winstona.html#more

      Vymazat
  14. Vážení diskutující, uvažte prosím jednu věc. Bez zásadní změny podmínek u nás nemůže dojít ani k prohlašovaným změnám. Nebo si opravdu myslíte, že při pokračujícím propojení nás s EU a s NATO si globalisté nechají nějakou přímou demokracií určovat, kdo obsadí či kdo opustí určité funkce ve státní správě? Opravdu? Tak jste nepoučitelní. Stačí se podívat na nedávný případ Polska, když chtělo jen vystřídat D. Tuska v Radě Evropy novým polským představitelem. Ne vyměnit, jen vystřídat po skončení jeho funkčního období. A co nastalo? Nikým nevolení představitelé EU poslali Poláky i s jejich novým zástupcem pro EU domů s tím,že tam Tusk zůstane. A hotovo. Můžete klidně počítat s tím, že v případě potřeby se to bude opakovat třeba i u nás. A jestli někdo nechce toto nebezpečí rovnou odstranit a tedy usilovat o vystoupení z EU a NATO (jsou dnes spolu smluvně provázané, a to záměrně), nemůže myslet vážně ani tu přímou demokracii, byť ta nemůže být cílem, nýbrž jen prostředkem. (Na jinou debatu je pak k čemu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21. června 2017 0:53
      „A jestli někdo nechce … … usilovat o vystoupení z EU a NATO (jsou dnes spolu smluvně provázané, a to záměrně), nemůže myslet vážně ani tu přímou demokracii, ,,.“
      Vystoupení z NATO, pro ANS cíl všech cílů, pro SPD jenom jeden z prvků zajištění bezpečnosti státu a možné téma, pro všelidové referendum. Tento detail je zde stále omílán a zveličován, neboť ANS ho považuje za zdroj oprávnění své existence. Jinak se podstatně neliší od SPD, kterou však odmítá podpořit a usiluje štěpit hlasy alternativních voličů.
      Ale je to pouze malicherné hašteření, neboť není ani tak důležité, aby byl tento programový bod realizován (s tím souhlasí všichni alternativní), ale je důležité, kdo a tedy také jak, ho bude realizovat. Neboť vystoupením nezmizí ani NATO, ani Česko. Stále zde budou a budou si muset uspořádat vzájemné vztahy, podobně jako GB a EU.
      A to bude to podstatné, neboť zde budou nějaké dlouhodobé bezpečnostní dohody a závazky, nějaké finanční propletence za nákupy zbraňových systémů spojencem i nějaké žádoucí vztahy do budoucna, neboť asi nebudeme chtít, stát se nepřáteli. Toto všechno by se mohlo v extrémním případě vyřešit i tak, že vlastně závazky a povinnosti by zůstaly stejné i po vystoupení, anebo nepodstatně upravené.
      Oproti tomu, je možno zůstat v NATO a vyžadovat striktní plnění Atlantické smlouvy, tedy zásadně obranné uskupení, řešící problémy mírovou cestou a neoperující jinde, než na vlastním území. Domnívám se, že touto druhou cestou chce jít SPD, než bude vyhlášeno referendum o vystoupení. Do té doby je nutno zvyšovat obranyschopnost vlastního území, vlastní armádou, aby zde nevzniklo bezpečnostní vakuum, ale také proto, abychom měli silnější vyjednávací pozici. P.K.

      Vymazat
  15. Vážení, vy se ani nedohodnete na referendu a jeho podmínkách. Okamura a jeho budoucí partneři ve vládě to vědí, proto jim plně vyhovuje. Neboť odvádí vaši pozornost k blbinám, kterými vás zabaví. Budou pak všichni roky diskutovat o podmínkách referenda a přímé demokracie a nic nenastane, nic se nezmění. My potřebujeme vládu, která bude chtít něco změnit. A k tomu se nutně musí vymanit ze stávajícího vlivu a svěrací kazajky. A napsat dopis velení NATO, že vystupujeme, může sama (podle podmínek to stačí). A pokud jde o EU, neztrácejme čas a prchejme, dokud to jde. V západní Evropě se zanedlouho rozhoří občanská válka, začne stěhování národů. Uzavřeme opravdu do té doby hranice, nenechme se zatáhnout do války s Ruskem. Bude to pro nás osudným. A nechme kravin, které si vymyslel Okamura, aby vás zabavil. Globalisté vodící na nitkách vedení EU rozhodují. Nedávno nám to ukázali s Tuskem, kterého polská vláda chtěla jen vystřídat po skončení jeho funkčního období. Ne ho odvolat a nahradit v průběhu funkčního období. A jak to dopadlo? Poslali polskou vládu i s novým řádně zvoleným zástupcem Polska hezky domů a Tusk v Bruselu zůstal. A vaše představa, kterou vám nabulíkoval Okamura, o tom, jak budete odvolávat v rámci přímé demokracie lidi dosazené na jejich posty globalisty, je k uválení. Smíchy. Je na čase, abyste již začali užívat rozum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:20- a jakou máte radu, jak "složit" vládu, která Vaše "knížecí" rady uskuteční!

      Vymazat

Reklama