Reklama

.

.

pondělí 12. června 2017

Nezveřejněný a utajený projev prezidenta republiky 27.5.2017...Ať pana prezidenta podporujete či nikoli, s tímto nelze než souhlasit.

12.6. 2017   zasláno redakci NR
27. května 2017 pronesl prezident ČR Miloš Zeman při příležitosti převzetí symbolického klíče od obce Lidice krátký projev, o kterém se žádná media nezmínila. Důvod je prostý. Médiím se v něm totiž nepodařilo najít nic, co by prezidenta diskreditovalo.Čtěte  až do konce... Souhlasíte s s panem prezidentem_?


"Rád jsem přijal pozvání do Lidic, protože právě zde si vzpomínáme na tragickou událost naší historie. Kdyby to byla jenom nostalgická vzpomínka, tak by to bylo málo, ale bohužel, jak říkal Santayana, lidé, kteří zapomněli na svoji minulost, jsou odsouzeni k tomu ji znovu prožít. A my prožíváme to, čemu se říká iluze déjavu, iluze již jednou viděného, iluze, že se opět vrací mezinárodní terorismus. Ale ona to není iluze, ona je to, jak se kdysi říkalo po sovětské okupaci, tvrdá realita. V minulosti byl mezinárodní terorismus reprezentován především rasovou nenávistí, kterou ztělesňovalo nacistické Německo. Dnes je mezinárodní terorismus charakterizován náboženskou nenávistí islámského fundamentalismu, ale výsledky jsou v obou případech stejné," zahájil projev Miloš Zeman.

"Dovolte mi, abych vzpomněl na svoji nedávnou návštěvu Číny, v jejímž závěru jsem se byl poklonit obětem takzvaného Nankingského masakru, kde zahynulo 300 000 civilních obyvatel v roce 1937. Řekl bych, že tehdy začala druhá světová válka, válka mezi Čínou a Japonskem. My jsme příliš europocentričtí a domníváme se, že druhá světová válka začala v září 1939, ale
nebylo tomu tak," připomenul události v Asii v roce 1937 Miloš Zeman.


"Chtěl bych připomenout, že v roce 1935, kdy Němci okupovali demilitarizovanou zónu v Porýní, bylo možné dosáhnout toho, že by britské a francouzské divize bez jediného výstřelu dokázaly německou okupační armádu porazit, protože ta neměla ve své výzbroji žádné ostré náboje a měla příkaz se stáhnout, jakmile narazí na odpor. A místo toho byly vydány některé prázdné protestní rezoluce proti porušení Versailleské smlouvy, třebaže tehdy v Německu byl německý generální štáb a jeho šéf, generál Halder, který pokládal Adolfa Hitlera za nebezpečného blázna, připraven právě na základě tohoto zásahu britských a francouzských ozbrojených sil Hitlera svrhnout. Kdyby k tomu došlo, nebyla by Mnichovská dohoda, nebyl by holocaust, nebyla by druhá světová válka, a tedy by ani nebyly Lidice. Jak málo tenkrát chybělo. Ale takzvané demokratické země měly tehdy v čele zbabělce. Nebyl tam ani Churchill ani de Gaulle, byl tam Chamberlain a byl tam Daladier, byli tam lidé, kteří v pohodě svých kanceláří se obávali tehdy pacifisticky naladěné většiny svých voličů, kteří se báli války. A protože se báli malé války, měli nakonec válku velkou," pokračovala hlava státu.

"A tím chci závěrem svého vystoupení přejít k analogii se současnou situací. I my jsme dnes zbabělci, a vím, že přihlouplí novináři mě budou za tuto kritiku kritizovat. Jsme zbabělci proto, protože často otevíráme náruč islámským radikálům, často mluvíme o toleranci vůči nim, často mluvíme o přizpůsobení se jejich kultuře, byť je tato kultura neslučitelná s evropskou
kulturou, která zde vznikala a vyrůstala po mnohá a mnohá staletí," bouřil Miloš Zeman.


"Myslím si, že dnes bychom si měli uvědomit, že teroristické útoky v Evropě jsou právě dílem naší zbabělosti, která je vydávána za multikulturní toleranci. Česká republika se nemá za co stydět. Bojujeme proti islámskému terorismu v Afghánistánu, v Iráku, na Sinaji, v Mali i v jiných zemích. Ale co dělají ti ostatní? Před dvěma dny jsem se vrátil ze summitu NATO v Bruselu a na pracovní večeři, když všichni vyjadřovali kondolence britské premiérce, jsem říkal, já nechci na každém summitu NATO někomu kondolovat, protože se jednou může stát,že budete kondolovat mně. A aby k tomu nedošlo, potřebujeme dosáhnout toho, aby islámští radikálové, kteří jsou dnes viditelní na sociálních sítích, nebyli považování za zbloudilé ovečky evropské civilizace, ale naopak za nepřátele této civilizace, a aby byli deportováni, případně uvrženi do vězení. Vidíte na příkladech těch, kdo způsobili řadu evropských teroristických útoků, že je tajné služby měly v hledáčku po řadu měsíců, a nic s tím neudělaly. To je právě ta zbabělost maskovaná jako multikulturní tolerance. A tak přeji všem Evropanům, a nejen jim, aby našli odvahu. Odvaha je těžká, zbabělost je levná, ale díky zbabělosti zde můžeme mít nové a nové Lidice. Mějme proto odvahu," uzavřel své vystoupení 27. května 2017 v Lidicích Miloš Zeman.


62 komentářů :

  1. Miloš Zeman inspirující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan President se trochu nechava unest Nankingem Druha svetova valka zacala 7 Srpna 1933 kdy Zionisticky Pravnik Samuel Untermyer velke Zionisticke zvire podivejte s ena jeho mauzoleum na Wikipediii, vyhlasil Svatou Valku Zidu Nemcum na strankach deniku New York Times - slovy My Je vyhladovime do poddajnosti..??. Jelikoz to bylo 6 mesicu po Hitlerove nastupu k Moci a ponevadz to bylo Vyhlaseni Svate Valky Nemcum nikoli Nemecku tak se zamysleme nad tim co nase ucebnice Dejepisu vynechali. Takhle se lze domnivat ze Goodfather Izraele byl Hitler . Na historii je nedelitelna skutecnost ze se na ni podilime vsichni jedni jako obeti neznalosti a jini jako Vitezove toho sameho. Lidice Lezaky Javoricku a tisice Ukrajinskych Beloruskych a polskych vesnic jejichz jmena nezname to je to dedictvi con nam - Nemci a Untermyeri nechali..

      Vymazat
    2. O historii víte úplné h..no. Hitler formuloval svůj protižidovský a protislovanský rasistický program dávno před rokem 33.

      Vymazat
    3. Novináři a reportéři se zajímají jenom když můžou kritizovat a někoho špinit

      Vymazat
    4. Unknown...panu Zemanovi ani po paty nesaháš...
      Tvá sebelibost Tě vlastně ponižuje...

      Vymazat
  2. Zase ti havloidi můžou remcat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, nevím proč si nikdo netroufne v Evropě praštit do stolu. Proč se vydáváme dobrovolně na porážku?

      Vymazat
  3. Pan prezident má pravdu!!!!!!
    Ta havlobanderovská kolaborantská pseudovláda nás dovedla krok od propasti!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mezitim.... jsme udelali rozhodujici krok vpred!!! (En Marche ;-) )

      Vymazat
  4. Prezident říká pravdu - a budu ho opět volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i já ho budu volit.

      Vymazat
    2. Není jiné volby !!!!!!!!

      Vymazat
    3. I já ho budu volit.Jenom je škoda,že už je starý.

      Vymazat
    4. přece nedáme svůj hlas těm atrapám!!!

      Vymazat
  5. Aby tu nebyl jen bezvýhradný souhlas. Napadlo vás, že to, čemu pan Zeman říká zbabělost a co je ve skutečnosti naprostý morální úpadek a neschopnost rozlišit dobro od zla a pravdu od lži by nás mohlo přivést tak daleko, že by nás jednou islám zachraňoval před naprostým barbarstvím?
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:43 Islám nás zachrání před naprostým morálním úpadkem asi tak stejně, jako nás křesťanství zachránilo před světovými válkami. Každé náboženství šíří lži a rozděluje lidi na "my, ti správně věřící" a "oni, které je nutné třeba i násilím přivést k naší víře". Schopnosti rozlišit dobro a zlo, pravdu a lež, se říká mravnost a svědomí. Verbálně to prosazuje křesťanství i islám, ale jaké jsou jejich praktické činy?

      Vymazat
    2. Pan Hruška 19:43 - docela k zamyšlení!

      Vymazat
  6. 19:40
    Co že by nás měl islám??????

    OdpovědětVymazat
  7. NO, myslím, že opravdu nešlo o zbabělost, lae o sprostý kalkul. Hitler byl vychováván a řízen jako kladivo na Rusko, možná proto mu prošly drobné přešlapy, proto nikdo nic neudělal, aby Německý nacismus zastavil. Nakonec se povedlo v Gliwicích Hitlerovi udat směr postupu a válka mohla začít. Vždyť západ Hitlera plně podporoval, on měl pro bankéře dobýt šírá ruská pole plná nafty, plynu kvalitní půdy - podobně jako před nim Napoleon.

    Rusy začali bankéři podporovat až když bylo jasné, že to Němci nedaj, tak za zlato začali dodávat techniku.

    Zeman je samozřejmě korektní politik a tyto pravdy vyřčené v Lidicích naplno by mu zlomili vaz nadobro, a tak hovoří o zbabělství

    Koloděj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mělo Německo napadnout SSSR, potřebovalo mít v zádech průmysl Evropy. Proto mu bylo "vráceno" Porýní, proto v klidu proběhl anšlus v Rakousku, Mnichov atd. Otázkou jen je, zda bylo obsazení Francie a napadení Anglie v plánu těch, kdo Hitlera "udělali". Ne vždy jde vše dle plánu ..... a kluk jeden pochopil, že pokud si nechá v zádech francouze a angličany, nic dobrého pro něj z toho nekouká. I velká zem jako Rusko se zakymácela a od pádu ji zachránilo podivné chování Japonska. Pokud by v tu dobu mělo Rusko vést válku s Německem v Evropě a Japonskem na východě, byla by to velmi složitá situace s ohledem na aktuální stav použitelných zdrojů, jak lidských tak materiálních.
      Dnešní situace je velice podobná té ze třicátých let. Rusko je pro někoho velkým trnem v oku a naše vláda s nás dělá užitečné a hlavně postradatelné idioty ....
      ABC

      Vymazat
  8. Pan Hruška nám předvedl,jací lidé se vyskytují
    v národě českém.Právě takový postoj provádějí
    naši politici v Bruseli a Berlíně.Podlézavost,
    která je jejich politikou,způsobuje negativní
    pohled na Čechy ze strany západu.Dávka strachu,
    aby se páníček na nás nerozlobil,vykonává své.
    Právě naši politici jsou tou žábou na prameni.
    Vede to napříč všemi politickými stranami a také
    v hnutí ANO.Protože tupí čeští voliči se opět na
    podzim při volbách předvedou,bude tato politika
    i nadále dominovat a Zeman to nezachrání.Kromě
    toho se ho ptám,co udělal jako vrchní velitel té
    "armády",jejíž zbytek komediant věnoval velení
    novodobého Wehrmachtu?Zdá se,že nic.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Majevský presiden je sice vrchním velitelem (doufám, že to napíšu správně) "de jure", ale ne "de facto".Vždyť by ho ta horda novinářů a tzv.politiků sežrala za živa.
      V.J.Horák

      Vymazat
    2. Petře Majevskýý, s kritikou příspěvku pana Hrušky 19:43 jako většinou jen na povrchu. Čtěte pořádně a přemýšlejte. Ostatně, to je to, co Vašim názorům vesměs chybí.

      Vymazat
  9. co bylo důvodem předchozích defenestrací ??? asi také zbabělost a dnes je to taky zrádcovství samozvolených stranických kreatur kdy jak dlouho budem jejich chování trpět dělají ze sněmovny žumpu a nikdo je za to netrestá proto volím SPD // ČSSD,ods,top09,kdučsl jsou nevolitelné strany jen pro připomenutí / kalousek - restituce / sobotka - OKD !!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Budu volit Zemana, je to snad jediný politik , kterého si lze vážit.

    OdpovědětVymazat
  11. 20:19: Souhlas. Zajímavá paraleta: Před druhou světovou válkou se jednalo o poštvání Hitlera na východ v zájmu oligarchie Anglie a Francie a určitě také USA /Rotschild financoval Hitlera/. Řekl to někdo nahlas na Západě? Zbývá odpovědět na otázku: kdo stojí za muslimským tažením na Evropu a říct to nahlas. Myslím si, že v každé věci je podstatné odpovědět na otázku "proč". Jelikož žijeme v kapitalismu, stejně jako před druhou světovou válkou, nabízí se odpověď - za muslimským tažením stojí stejné síly, které vyvolaly druhou světovou válku /hlupáci samozřejmě budou tvrdit, že druhou světovou válku vyvolal Adolf Hitler/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlupák jsi především ty -21:41. Kdo jiný než Hitler?

      Vymazat
    2. Svým způsobem byl Hitler loutka, která přerostla a přechytračila své loutkovodiče.

      Vymazat
  12. Pan president má pravdu on a Okamura jsou jediný dobří politici v ČR. Jsou proti islamizaci České země. Ostatní jsou euhujerský poskoci kromě KSČM.

    OdpovědětVymazat
  13. 21:41: Ach jo, zapomněl jsem. Zastanci konspiračních teorii tvrdí, že již několik set let vše na světě řídí City of London Corporation. Patří tam i Rotschild. Tato, řekněme instituce, prováděla také kolonizaci Emeriky - takže chytala např. po Londýně městskou havěť, kterou umísťovala na farmách v Americe. Rotschild se k této korporaci přiklonil později - myslím, že jeho klan má něco přes 200 let.

    OdpovědětVymazat
  14. Zastupuji vesmírné civilizace na Zemi už více než dvacet let. Vím toho o vesmíru více než se dozví NASA za dalších tři sta. Jsem jimi učen stále myslet a to maximálně myslet. Proto se musím smát vaším náboženstvím a připadá mi doslova morbidním věřit slepě. Takže: Pokud Bůh, ten nejvyšší, vznikl tak, že Nic mělo poruchu, protože nic asi nefunguje stále stejně správně, pak myslím, že těch poruch mohlo stejně být i více,... proč ne. Pak ale tedy existuje několik Bohů nejvyšších a možná, že i velmi mnoho, třeba. Proč by tedy měl být nějaký Alláh stejným Bohem jakého respektuje evroamerická křesťanská civilizace? Proč by měli mít Evropané něco společného s nějakými muslimy? Proč by měli být přáteli, pokud jsou navzájem produktem jiného Boha? Zamyslel jsem se tedy proto a usoudil jsem, že by asi měl být použit prostý staletími a tisíciletími vyzkoušený a prověřený lidský úsudek o nepříteli. Muslim je nekompatibilní s křesťanem i protože mu to jeho víra Islám výslovně zakazuje. Je nekompatibilní prověřenou zkušeností jejich naprosto neúspěšné integrace trvající už desetiletí v Evropě. Připadal bych si skutečně hloupě, pokud bych si namlouval, že je to jinak jen z pokrytecké lásky k bližnímu, která pramení ze zvykové slepé víry křesťanské církve. Co když útočí ten Biblický Satan, kterým je nějaká Šelma. Sorry, muslimové se tak projevují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. --- Vlastně, protože asi prostě myslím, napadlo mne, že nejlepším způsobem, jak zachránit Izrael před islámskými státy, je zahájit proti nim válku organizací NATO a nebo alespoň státy EU. Pokud k tomu bude důvod.

      Vymazat
    2. No tak už konečně víme, že ty civilizace zastupuješ, tak teď se přemísti do souhvězdí Labutě, tam je taková pěkná "černá díra" a můžeš je zastupovat tam.

      Vymazat
    3. 23:05 Ale já jsem pozemšťan a jsem právně doma na Zemi. Je mou věcí, zda jsou mými spojenci vesmírné civilizace, protože vy je tajíte a právně neupravujete, pro vás prostě oficiálně neexistují. Navíc, já bráním Česko a ony také a z vlastních jejich důvodů. Myslím, že je nezbytné je na Zemi zastupovat, protože lidé by měli mít o nich informace a měli by mít i tu možnost s nimi jednat.

      Vymazat
    4. Bože, hoďte na toho hlupáka síť. Už je to jeho kosmické žvanění úmorné.

      Vymazat
    5. Anonymní12. června 2017 21:58
      Jistě toho víte hodně, ale jste si jistý, že Vás ty civilizace neohlupují?
      „.. pak myslím, že těch poruch mohlo stejně být i více,... proč ne.“
      Podle mého, jestliže nic má poruchu, tak už to dále není nic a nemůže mít další poruchu. Poruchu už může mít jen ta nová entita a ta už Vám může vyplodit jen bohy nižšího řádu. Takže i dle Vaší teorie, je Bůh jen jeden a ne několik. Ještě bych připustil pochybnost, zda starozákonní Jahve byl skutečný Bůh. P.K.

      Vymazat
  15. Zeman zase v Kaplici sděloval své geniální nápady. Doporučoval volit komunální politiky a úspěšné podnikatele. Nemá evidentně rád lidi, kteří umějí něco užitečného, jako jsou doktoři a jiní. Komunálními politiky se stávají největší nefachčenkové. Úspěšný podnikatel zpravidla ten, který si dokázal bezohledně nakrást. To bychom si dali, kdybychom Zemana poslechli.

    Zeman možná idiotsky snil, že vybuduje prosperující kapitalismus. Nevyšlo mu to. Kdyby raději mlčel a nenasíral lidi, kteří vidí, kam jsme to dospěli.

    OdpovědětVymazat
  16. Píšete hlouposti ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ba ne, s 22:08 naprostý souhlas. Vili jsem Zemana, protože jiný výběr nebyl, ale nejsem fanatik přízně, abych neviděl Zemanovi přešlapy a blbé úlety.MM

      Vymazat
  17. 22,08 - ten anonym je buď totálně pitomý nebo opilý ... jiná možnost není. Jo, nebo ještě neumí číst a vůbec nepochopil, o čem ten článek je. Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolego, klid. Pustil jsem si video na Parlamentních listech. Naučte se kritickému myšlení a nenechte se opít rohlíkem.

      Vymazat
    2. S 23:03 souhlas.

      Vymazat
  18. Druha svetova valka zacala 28.zari 1938 na Mnichovske konferenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ovsem je problem zavirat radikaly "na sociálních sítích"... ! (nebo jako v Pakistanu rovnou popravovat)

      Dnes to budou islamsti radikalove.

      Zitra to budou Islamofobove, nepratele prav Žen, sexisti, hateři, rusofilni uniozradci (tezko mluvit o "vlastizrade", kdyz "Vlast" do evropskeho slovniku jiz rozhodne nepatri), a dalsi nepratele "demokratickych hodnot"...

      Jen si poslechnete, jak Maywitch hned po falesnych utocich v Londyne rano vedela, ze predevsim je potreba zakrocit proti svobode slova na internetu ...

      Nejsem nakonec i ja i ostatni diskutujici zde radikalni nepratele Bruselskych jevropskych hodnot, ktere bude potreba zavirat do vezeni urcite driv, nez vsechny ty mirumilovne muslimy...?
      (pro ty mene chapave, ano, myslim to samozrejme ironicky)

      Vymazat
  19. Prezident nemá pravdu! Podporuje EU i NATO a právě tyto dvě organizace cíleně organizují teroristické útoky na Blízkém Východě i v Africe (a on je ještě hrdý na to, že tomu ČR asistuje!) a dokonce i v Evropě samé.

    Skuteční teroristé jsou vlády EU a USA. Ony samy organizují teroristické útoky v EU i v USA.... agentury najaly 150 lidí - herců, kteří vše nacvičují .... teroristické útoky v západní Evropě jsou hrané....ale civilisté přitom umírají - ti lidé jsou skutečnými obětmi..... čas 01:20:00.... a 01:57:00

    http://www.svobodny-vysilac.cz/2017-05-31-j-dolezal_ole-dammegard_odhaleni-mechanizmu-utoku-pod-falesnou-vlajkou_127min/

    OdpovědětVymazat
  20. O tom, že teroristické útoky v Evropě organizují tajné služby zemí EU a CIA hovořil opakovaně i V. Pjakin.

    Tady to například také říká:
    https://www.youtube.com/watch?v=vHXwiDxwwa8

    Mezinárodní terorismus se používá lokálně na území třetích zemích pro dosažení určených politických cílů. Nyní teroristické akty probíhají prakticky všude a to neznamená nic jiného, než že vlády zemí - jejich tajné služby - začaly pro svoje zahraničně politické zájmy využívat terorismus jako prostředek vedení svojí zahraniční politiky, tedy, aby přinutily nějakou zemi k přijetí nějakého řešení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to má být nějaký argument, že to říká i Pjakin? To by třeba Putin a Medvědev mohli říkat, že si nic nenakradli.

      Vymazat
    2. 23:51 provedl nesmělý pokus, jak pomluvit Putina. Zase mu to nevyšlo. Příště trochu břitčeji a nezapomeň, že do protiruské propagandy se musí zamíchat aspoň trochu pravdy.

      Vymazat
    3. 0:24 No, tak zrovna v tom smyslu demonstrují desítky tisíc Rusů v Ruských městech. Proč mluvíte o pomluvě? Putin je prý neoficiální nejbohatší člověk na světě a já osobně bych rád věděl, jak toho legálně dosáhl.

      Vymazat
    4. 1:07 prý jste nejhloupější člověk v ČR. I já bych rád věděl, jak jste toho dosáhl. Bylo to časově náročné? A co rodina? Podporovala vás v tomto úsilí?
      Jinak úplně na rovinu: myslím si, že nám může být jedno, jestli je Putin nejbohatší na zemi nebo ne. Stejně tak u kohokoliv jiného. Chleba nám to nezlevní a práce také nebude lepší. To byste si musel dávat stejné otázky u našich politiků, jak to, že s minimálním vzděláním mají po pár letech tolik, že nemusí pracovat do konce života, proč právo platí jen pro některé, proč někteří nemají ani byt, ani jídlo. Proč naše daně mizí bez užitku...
      To jsou otázky pro nás. Pokud se ale chcete stěhovat do Ruska, pak se zabývejte problémy spojenými s touto zemí. A pokud ne, tak se stáváte jen troubou, který pomáhá nadnárodním lupičům.
      PN

      Vymazat
  21. Na místech obětí fašistické zlovůle vrahů jenž dostávali pomazání v katolických kostelech, straší strašák strašidly, aby své zlodějny a kolaborace s tou samou církví nebyli tak nápadné.
    BUDE LI MILOUŠ ŽÍT VE SMRTELNÉM OMYLU, NEMŮŽE BÝT ZDRÁV*

    OdpovědětVymazat
  22. Jedina moznost odejit z EU rizene opilci, fasisty a z agresivniho NATO. Budovat obranu, sobestacnost....za to polozime i zivot ! tak jsme prisahali.
    85% dustojniku, praporciku a vojaku.

    OdpovědětVymazat
  23. Jedina moznost odejit z EU rizene opilci, fasisty a z agresivniho NATO. Budovat obranu, sobestacnost....za to polozime i zivot ! tak jsme prisahali.
    85% dustojniku, praporciku a vojaku.

    OdpovědětVymazat
  24. Ačkoliv nejsem v historii, až tak honěný, přesto bych si dovolil v několika detailech nesouhlasit s výrokem pana prezidenta: „V minulosti byl mezinárodní terorismus reprezentován především rasovou nenávistí, kterou ztělesňovalo nacistické Německo. Dnes je mezinárodní terorismus charakterizován náboženskou nenávistí islámského fundamentalismu, ale výsledky jsou v obou případech stejné, ..“
    Podle mého názoru, to co ztělesňovalo nacistické Německo, nebyl terorismus, ale německý nacismus. Viditelný, německou veřejností z velké části vítaný, deklarující postavit Německo opět na nohy, po vydrancování versaillským uspořádáním (neglorifikuji ho, odsuzuji ho jako všechny nedemokratické systémy).
    Současný terorismus, je na rozdíl od nacismu utajený, s neznámými zakladateli, s neznámými šéfy a s neznámými cíli. Oficiálně ho nelze přičlenit k žádnému státu. Stejně tak, jeho výsledky se zdaleka nedají s výsledky fašistického Německa srovnávat. Ta spoušť, která po „teroristech“ zůstává, způsobují velkou měrou, takzvaní bojovníci proti terorismu. P.K.

    OdpovědětVymazat
  25. Největší zlo je západ.
    Už je třeba otevřít očí a uvědomit si, že NEJSME žádný západ, ale střední Evropa. Západ je Francie a Británie. Tyto dvě země jsou plně zodpovědné za druhou světovou válku.
    Spolu s USA. Nikoli Hitler, ten jenom přesně jak někdo výše podotkl, přerostl své loutkovodiče.
    Hitler byl pouhým důsledkem čachrů Francie a Británie s osudy národů střední Evropy, kam patří jako její hraniční stát i Německo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty čachry měly v pozadí bankožraloky jako například Soros, nebo Rothschild....

      Vymazat
    2. Správne, ale treba to dopovedať!

      Vymazat
  26. Mukdenský incident 1931...

    OdpovědětVymazat
  27. P.Prezident naznačil jak budeme milosrdný tak zhyneme všechny a to nasvětčuje k tomu aby se zavřeli hranice.A všechny cizince černý nechat předvolat a zjistit co jsou zač jinač to nepůjde a obnovit trest smrti.

    OdpovědětVymazat
  28. P.Prezident naznačil jak budeme milosrdný tak zhyneme všechny a to nasvětčuje k tomu aby se zavřeli hranice.A všechny cizince černý nechat předvolat a zjistit co jsou zač jinač to nepůjde a obnovit trest smrti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:20

      Hlavně do té dívčí války nezapomeňte s sebou vzít i Šárku, Vlasto! Ať vás blbé krávy ti "cizinci černí" stihnou pobít všechny najednou...

      Vymazat
  29. Proč se náš pan prezident- jako vrchní velitel branné moci takhle rozhodně nevyjádřil když ministr Stropnický předal velení velké části naší armády německému Bundeswehru ? To se bál následků ???

    OdpovědětVymazat

Reklama