Reklama

.

.

úterý 13. června 2017

P.C.Roberts: Putin coby nejmocnější muž Světa

13. 6. 2017   PaulCraigRoberts
Být Vladimírem Putinem, čili nejmocnější osobou na světě, musí být něco úžasného. A nemusíte si to představovat či říkat vy sami. Americká demokratická strana to říká za vás, a spolu s ní to prohlašují všechny západní presstitutky, tvrdí to CIA a ubezpečuje vás o tom i FBI. Ruská média tak ani nemusí hnout prstem, aby na význam prezidenta Putina upozornila Magyn Kellyová, západní média a západní politici to činí za ně. Putin je totiž tak mocný, že dokáže na pozici prezidenta USA dosadit kohokoliv, na kterého jen ukáže prstem.


Říkám si, bože, jaká je to nepředstavitelná moc! Američané jsou prostě mimo hru. Bez ohledu na svůj obří rozpočet pro šestnáct svých zpravodajských služeb, ke kterým je nutno ještě připočítat zpravodajské služby všech vazalských států sdružených v NATO, nic z toho není pro Vladimíra Putina soupeř, který by stál za zmínku.

Což myslím smrtelně vážně. Nač je prosím vás CIA? Nač je národní bezpečnostní agentura NSA? Američané by udělali líp, kdyby tyhle nekompetentní, ale zato velmi drahé bezpečnostní služby zrušili a ušetřené peníze předali Putinovi jako všimné za to, že nám už naše prezidenty přestane vybírat. A CIA by před ním měla padnout na kolena a usilovně ho prosit, aby s ustavováním amerických prezidentů už konečně přestal.

Jaký jsem to byl dříve blázen a pošetilec, když jsem si představoval, jaká světová supervelmoc i jak výjimečný a nepostradatelný národ to jsme. A ono se ukázalo, že jsme národem nulovým, suverénně ovládaným prezidentem Ruska.

Když demokraté, CIA a média spustily svou kampaň proti Trumpovi, neuvědomily si, jakého ubožáka stvoří ze Spojených států, když je i s jejich americkou demokracií strčí do Putinovy kapsy. Co si ti bloudi mysleli? Oni nemysleli. Byli totiž tak zahlceni puzením učinit z Trumpa, vyhlašujícího snahu normalizovat vztahy s Ruskem, člověka, který ohrožuje rozpočet vojenskobezpečnostního komplexu USA, že jim na důsledky jejích prohlášení už nezbyla kapacita.

Neexistuje cokoliv, žádný příznak, že by americké vedení v kterékoli oblasti dokázalo myslet. Jsme svědky úsilí dotlačit prezidenta Trumpa k impeachmentu, čili zbavení moci, a na jeho místo dosadit válečného štváče Pence. A jelikož Trump založil svou prezidentskou kampaň na snaze navázat normální vztahy s Ruskem, pak současně probíhající porážka této snahy posiluje nedávný závěr nejvyššího ruského vedení o tom, že Washington plánuje preventivní nukleární útok na Rusko.

Tohle je riziko, kterému dnes svět čelí díky závislosti vojenskobezpečnostního komplexu na jeho moci a ziscích, jež by bez přípravy na válku a bez uměle vytvořených nepřátel byly nemyslitelné.

Někdejší vedoucí činitel CIA John Stockwell napsal: „Je funkcí a posláním CIA činit svět nestabilním a učit Američany nenávidět, což jediné umožní našemu establishmentu utrácet peníze na zbrojení.“

Současné americké politiické a hospodářské vedení zneuctilo obraz suverenity USA nejen tím, že ji umístilo do Putinovy kapsy, ale i tím, jak zplundrovalo dříve tak mocnou ekonomiku Ameriky, kterou jí svět v jejích lepších dobách tolik záviděl.

Kde mohou Američané hledat své vedení dnes? Jistě ne v demokratické straně a ani ne ve straně republikánské. Ne v médiích a též ne v korporátním společenství. Nikde nic a nikdo na obzoru.Äle jak pak mohou USA soutěžit s Ruskem a Čínou, které disponují vedeními schopnými a výkonnými?

Je snad válka jedinou odpovědí na tuto otázku?

Vybral a přeložil Lubomír Man

32 komentářů :

  1. Autor musel vypít silný destilát, aby tuto věcičku vymyslel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta ironie mrška jedna se tak špatně pro trochu duševně zaostalé zviditelní.

      Vymazat
    2. A což teprve ty, nebo si se už tak blbej narodil?

      Vymazat
    3. 23:39 jseš schopen najít nějaký skutečný argument, který by vyvracel vývody P.C. Robertse?

      Vymazat
    4. Autor se vyjadřuje velmi pregnantně! To jen ty jsi jaksi natvrdlej a nic jsi z textu nepochopil.

      Vymazat
  2. Velmi dobre napsany /vyjimecne od. R./. Usaci litaj jak splaseny kurata..Potkas rusa a je zle s tebou.
    Nekonecny vysetrovani pod DOZOREM Mc.Caina a spol !!!
    Udel parasitu se stava obtiznejsi kazdym dnem.
    OSN je na h...no,udesnej parazit , kterej nikdy nic neudela !! Mimo rekordy ve zvanivosti..
    EU se zabyva Gangsterskymi vydiranimi./Racketeering/.
    Juncker : berete penize, od nas , tak musite vzit araby, taky od nas a nikdo nerekne tak proc jste si je nabrali v milionech , VY NE MY !!
    To je UPLNE BEZVADNA DEMOKRACIE !!
    Obri PARASIT je NATO horsi panaka z hliny. Predstava ,ze turecke jednotky budou nasazeny proti ruskym /jde vzycky o kejhak strasne moc/ budou kricet , proc nejdou rekove. Nenavist mezi turky a reky je tradicni...Oboji pak zacnou kricet , proc nejdou polaci a litevci , ty neanavidi rusy daleko vic nez my !!!
    Ty zase zacnou kricet , at jdou finove , ti poslali 17 divizi proti SSSR v 1941.
    Staci jen velmi malej konflikt a je s nima konec.
    A nejaka soudrznost , nebo jednota veleni NATO armad je jen iluze chorych mozku..
    Vsichni potom zacnou kricet at jde Bundeswehr , protoze maji vsichni "radi " germany..
    PAW

    OdpovědětVymazat
  3. Clanek nema smysl!!!!!! z hlediska ekonomie a vojenstvi!!!

    Rusko ztratilo Ukrajinu (dobrovolne!!!!) , kde vse vyrabeli vetsinu zbrani ( ??) , ziskali 50 novych milionu nepratel a nyni tvdi , ze Putin ma MOC v Rukou nad celym svetem!!! .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepsi clanek od Robertse ale jak vidno mnozi assi netusi o cem bezi rec .Budto v USA nejsou a nebo jsou na urovni emigrace "politicke " z 1968.Potom chapu zde vyjadrene nektere nazory ,obvzlaste ten cislo jedna (to je asi stele stejny provokater z dilny buzeranta co smiruje Cechy a nebo ten posledni ,take povedeny co se zminuje o Ukraine a o tom ze rusove nemaji kde vyrabet zbrane . (chudaku )Vzdy plati a platilo ceske prislovi (cesi jich maji asi tisice) Mluviti stribro ,mlceti zlato . Takze hosi nezli se vyjadrite ,trochu myslet neuskodi

      Vymazat
    2. 5:53 tvoje schopnost chápat psaný text je blízká nule. Ke ztrátě Ukrajiny - jestliže se stále jedná o RF jako 140ti milionový stát, neznamená to, že ztráta 50ti milionového předpolí likviduje vývojovou a výrobní základnu zbrojního průmyslu. Ostatně, poněkud sběhlejším je známo, že v tom ohledu nejdůležitější instituce a podniky, jsou umisťovány v tom nejméně ohrozitelném zázemí. Cucáš si z prstu, Ukrajina má z hlediska vývojové základny docela problém, RF jak to vypadá, ani ne.

      Vymazat
    3. Anonym 12:01

      Nechapes situaci priteli!! Ukrajina byla dulezite centrum Tezkeho Prumyslu pro Rusko.
      To je absolutni stred vyroby pro vojensky prumysl Ruska. Bez Ukrajiny Rusko nemuze byt SUPER POWER jako SSSR.
      Dneska je Rusko a Putin manipulovano z venku a hraji na tebe divadlo ( podone jako USA , vse je divadlo)!!
      Hraji na tebe a svet divadlo (prediktor?)
      A ty jim to najivne konsumujes jsi clovek VERICI AUTORITAM ne MYSLICI.!!!

      Podivej se : Zabrali jim Ukrajinu ...Putin o tom nevedel??? a divil se ...a CIA pripravovala akci 10 let?? na to.
      Jak je Putin hloupy???
      Pak udelali Ukrajinu v dnesni podobe... a vyzbrojili jejich armadu zbranemi starymi 30 let!!!! a vykradli ji. Ma to smysl?? Ano ma , muzou manipulovat Ukrajinu ...nemate zbrane jestli nedostaneme TO a TO , zavolame na vas Rusko a ty si vas vezmou!!! Ci nebudet mit co jist!!!A Rusku Kdyz nam date to a to!!! tak Vam mozna dame zpatky Ukrajinu , vidite maji stare zbrane ...jinak ji vyzbrojime az po zuby a mate problem a jeste vam vezmou MOLDAVII atd A Kavkaz...
      A Rusove jsou hladovi na Ukrajinu , potrebuji ji, bez ni nebudoou Super Power, bez Ohledu co se pise v novinach to jsou kecy.

      Jinak jsi naivni a verim pohadkam , vzdy MYSLI A CHAPEJ STRATEGIE!!!
      A cti knihy ..ne televise novinky .

      Bruno

      Vymazat
    4. Rusove potrebuji Ukrajinu jako osinu nekde.
      Prave protoze mysli a chapou...
      Uz davno je jasne, ze se imperia rozsiruji
      ZA UCELEM tragickych ZHROUCENI A ROZPADU!!
      A jen idioti zaslepeni loupezi to nechapou...
      Dobry priklad je osud Velke Britannie dnes...
      A rusove snad by chteli to samy ?..Az naprsi..
      S takovejma pohadkovejma "strategiema", to je jista a nejkratsi cesta na krchov..
      Dalsi priklad je udajny zacatek "demokraticke" EU , ktera konci totalitnimi diktaty, rozkazy a EXPORTEM TERORU do clenskych ALE VELMI PODRADNYCH STATU, za ktere by se ani Dolf nestydel...
      Srovnej s Rakouskem 1938 a CSR v te dobe...A se sjednocenou Evropou 1940-45.
      A nahodou take proti Rusku A NIKDY JINAK !!
      Strategie jsou tragedie.
      PAW

      Vymazat
  4. Tedy opravdu tím, že Američané veřejně připouštějí manipulaci volby svého prezidenta Ruskem a ještě to všude vytrubují, si dělají velkou celosvětovou ostudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt jim je vse jedno ,jen penize maji cenu ,pred vsim moralkou, loajalitou ci necim o cem sdruzeni ruznych vandraku nema ani zdani . Staci se divat na zpravy ,specielne lokalni a mate dojem ze je to vysilani pro materske skolky .Reporteri se neustale smeji vsemu at prsi nebo sviti slunce ruzne opici ksichty se predvadeji jako debilie a mimo oznameni kolik negru bylo zabito tento den a kolik mexikanu se zavrazdilo tam nic neni k poslouchani . Proste uroven obecne a kdyz vidite senatory a kongresmany jak lzou si do oci a jeste k tomu verejne na televisi potom pochopite jak to vlastne funguje ,vlastne jak je mozne ze to vubec funguje

      Vymazat
    2. 5:43 Víte,nadsázka,černý humor a ironie,tomu vždy Češi rozuměli .Uměli číst mezi řádky a nic jim neuteklo.Bohužel,postrevoluční generace neumí myslet,ani domýšlet,bohužel.Proto to také tak vypadá nejenom v diskuzi nad výborným článkem.Většina mladších a mladých lidí má vymytý mozek.

      Vymazat
  5. Jen upozorňuji na omyl v překladu, lze ho přirovnat k nepochopení toho co autor myslel svou ironii o nejmocnějším muži světa a na co zde někteří chybně reagují. Former CIA official John Stockwell wrote, to e originál a žádný někdejší vedoucí činitel CIA.

    OdpovědětVymazat
  6. Mio: Zdravím všechny, přátelé nejsem troll, nejsem nijak výhradně rusky či prorusky zaměřený, studuji velmi mnoho věcí a i fakta Ruska, ale hlavně rozhodnutí, spolu s principy vedení RF prezidentem Putinem, již mnoho let. S ohledem na jisté dokumenty a s ohledem také na Dostatečně všeobecnou teorii řízení pokládám směr RF jako dokonalou protiváhu Západu. Uvědomuji si pár faktů, např. ten, kdy v době, kdy byl např. Majdan, kdokoliv jiný by byl v Rusku u moci, už bychom tady měli III.světovou, jaderný spad, jadernou zimu a život planety Země by visel na vlásku. Prohlášení o spálení Ruska jadernými zbraněmi bylo tehdy z úst Savčenkové toho důkazem. Intriky a mocenská politika USA, které válčí vždy na jiném území, používající k tomu dokonce ještě i III.stranu a toto dokonce dokáží hodit a obvinit i IV.stranu, jsou vskutku dokonalé. Přemýšlel jsem, jak je to možné. Je za tím něco více než jen strohá vojenská rozhodnutí. Tímto krkem hýbe něco, co zná dokonale principy, pomocí kterých se vytváří prostor a čas, fyzická realita samotná. Protože zároveň studuji i velmi zajímavé věci "mezi nebem a zemí", stále jasněji mi z toho vyplívá, že tady probíhá úplně jiná válka než informační anebo loupeživá či devastační. Pokud pominu kybernetické útoky, pokud pominu i teroristické útoky, tady se jedná o válku resp. o boj a touhu ovládnutí a přivlastnění si vědomí jednotlivce, posléze celého národa. Má to velmi široký ezoterický i duchovní rozměr a ona králičí nora ústí velmi hluboko. Prezident Vladimír Putin ve skutečnosti tvoří z úrovně vědomí, do které zatím spějeme. Je to tak obrovský oceán moudrostí, sounáležitostí, lásky, znalosti a zkušeností, že se skutečně tají dech. Naštěstí má kolem sebe komentátory, kteří dokáží z vyššího jeho levelu vědomí přeložit jeho tvořivé umění na nižší levely vědomí pro masy tak, abychom alespoň mohli vidět a zažít jeho kroky na vlastní oči a s fyzickým tělem. Sleduji rovněž rétoriku, jeho gesta, jeho nesmírný klid a jistotu, když promlouvá. Prezident Putin jeví všechny příznaky toho, že pokud dává do pohybu jakékoliv své rozhodnutí, jedná se o rozhodnutí ve skutečné lásce a zájmu o národ. Je to jeden z mála lidí na planetě Zemi, který pochopil a naučil se ovládat tvořivé síly ducha. Vím, že pro mnohé tady to bude působit jako červený šátek na býka, ale já si všímám dlouhodobé jeho úspěšnosti a preciznosti v jakýchkoliv rozhodnutích. Ctí zákony Univerza, má úctu k životu, ctí rovněž veškeré principy, pomocí kterých lidská bytost může měnit svoji fyzickou realitu. On skutečně vládne tím, čím dokážeme vládnout všichni a všichni jsme toho schopní. On měl odvahu jít dál a tyto principy uplatnit a dále uplatňovat v realitě. Pro většinu světa je jeho tvořivé umění nepochopitelné. Překážkou jsme si zatím my, my sami. Rozvíjení levelu našeho vědomí brání mnoho věcí. Jednak tento fakt o vědomí, jako takovém, zatím neznáme. Pro síly, které stojí ve skutečnosti "za Západem" je tedy jen krůček k tomu, aby do prostoru našeho vědomí napumpovali jed, který nám brání systematicky povyšovat náš level vědomí na vyšší úrovně. Co se kde uvolní, okamžitě se zaplní. Síly, které stojí ve skutečnosti "za Západem" rovněž umí a ovládají tvořivé síly ducha a moc dobře ví o tomto faktu, že Putin je rovněž ovládá. Tak jako Putin tyto síly používá k tvoření, musí prostě existovat protiváha a tou je nyní Západ, který tyto síly používá k destrukci. Aby planeta Země fungovala, musí tady být zatím tyto 2 síly. Cíl je však ten, aby každý "obyčejný" člověk dokázat vědomě zvyšovat level svého vědomí. V ten moment již totiž tento jed přestává přitékat a být aktivní a každý choutky a velmi sofistikovaný způsob drancování planety Země, na způsob Pax Americana, prohlédne. Ještě trochu k článku samotnému. Ve skutečnosti prezident Putin žádnou moc nemá. Nazýváme jeho tvořivé umění mocí, protože zatím nedokážeme pracovat více s úrovní našeho vědomí. Naše fyzické smysly a filtry tomu dají tuto nálepku automaticky. Děkuji za váš čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za Váš čas,že jste vyjádřil svoje myšlenky a otevřel jste svoji mysl nám ,diskutujícím.Plně se s Vámi ztotožňuji.Fr.

      Vymazat
    2. Mio: Srdečně zdravím Fr., já děkuji rovněž, že mohu prostřednictvím tohoto místa sepsat pár mých nejniternějších osobních názorů. Sleduji nyní všechna dostupná místa, kde Putin hovoří. I on doznal velkého posunu ve svém vědomí a dále na něm usilovně pracuje. Kdybychom tak našli napříč národy kousek pokory a touhy, alespoň se o to pokusili, naučit anebo přiučit se čemukoliv z tohoto jemného umění tvořivých sil ducha. Napadlo mne taky, že i uskupení či bytost či bytosti, či lidé anebo nějaké entity ty, které stojí ve skutečnosti za silami Západu, pravděpodobně také hledají způsob, jak tyto síly používat. Možná, tam někde hluboko uvnitř něho-nich hříme touha po opačném přístupu než ten, který používají zneužíváním národů pro vlastní prospěch. Možná také, že to této bytosti či těmto lidem nedochází, možná také, že jde o vysoce možná vyspělou bytost (žrece), který zažil v minulosti velké trauma a toto ho motivuje k těmto činům. Kdyby se tak podařilo pochopit tyto struktury, dát jim-mu prostor, poznat je, obejmout a dát šanci k pochopení a odpuštění. Vše by se rázem změnilo. V konečném důsledku bude potřeba i ty uprchlíky - nevědomou zbraň Západu, obejmout, doslova každého zvlášť, vysvětlit jim fakta a principy, na kterých ve skutečnosti stojí celé Univerzum i tento vesmír. Ano, bude to fuška, ale je to myslím jediný způsob, jak dále pracovat a pochopit je a dát jim hlavně šanci, aby pochopili sami sebe, kdo jsou, co jsou, že není žádný Alláh, že nejvyšší tvořivou bytostí jsou oni, oni sami. Ano, Evropa je odmítá, ale protože jsou nám iluzorně "nejdál". Byli po dlouhé generace k tomu pěstovaní a chovaní. Je to na 101% promyšlená a naplánovaná věc. Ptám se jen této bytosti, co tím v konečném důsledku sleduje a proč to realizuje tímto způsobem. Jak rád bych slyšel odpověď na tuto otázku, nemyslíš Fr. ?









      Vymazat
    3. Mio tvoje gryndy pindy nečtu, je to stráta času.stačí jedna věta, kterou si rádi přečtou všichni,než plno kydů o hovnu.

      Vymazat
    4. 11:53 ne že bych ony nadsvětské vypravovánky trpělivě studoval a bral za věrohodné, jenže to, jak se ráčíš vyjadřovat sám ukazuje, že nečteš buď nic, nebo čteš a a nic nechápeš. Drž se při zemi a pochop, že na nic náročnějšího prostě nemáš.

      Vymazat
    5. Mio: Díky za názor. Je škoda, že zatím v hovnech je ukrytá moudrost. Nemyslím ta moje, ale platí to obecně. To samé, co teď píšeš na moji adresu, to samé je Putinovi vytýkané. Trvá velmi dlouho, než tyhle věci začnou fungovat. Nedivím se ale citové očesanosti nás v potřebě se vyjadřovat stroze a krátce. Jsme k tomu vedení a vychovávaní po věky. Jen emoce a cit tvoří. Ty však nejdou vyjádřit 1 slovem anebo 1 větou, ale většinou v básních a jiných delších dílech. Právě proto jsme ve tmě a svojí vlastní neznalosti tak zakořeněni. Myslím si, že právě naopak je potřeba spouštět dialog více a více. Tuhle sféru propojení sebe s ostatními jsme upozadili a teď nás to pěkně kope do zadku.

      Vymazat
    6. Co jste napsal je úžasné, ale kdo to pochopí? Někteří zde na NR ano, což je dobře. Jinak se to nedozví nikdo. Masmédia lidem dokonale vymývají mozky a oni si ještě myslí, že na to přišli sami, např. jako to že je Putin fašista a za všechno zlé může on. Důležité je ale to že máte pravdu a ta vždycky nakonec vyplave na povrch jako olej na vodu.

      Vymazat
  7. P.C.Roberts má pravdu tohle bleje mainstream za všechno může Putin a RF.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mio: Zdravím také, titulek, který použil autor v nadpisu "Putin coby nejmocnější muž Světa" je přesně ten nástroj, který spouští v realitě a našich životech další trauma a nepochopení. Ve skutečnosti Putin žádnou moc nemá. Pozemská populace byla manipulací vychovávána po dlouhé věky k tomu, abychom zaujímali přesně tento postoj, který má P.C.Roberts v případě, že se objeví člověk, lidská bytost, která téměř dosáhla realizace ve hmotě láskyplnou prací na sobě sama. Tyto bytosti, lidé, kteří toto dokázali, jsme my lidé vždy linčovali a pronásledovali. P.C.Roberts a jeho hodnotový systém nedokáže rozlišit, co je a není láska. Není se čemu divit. Nejde tedy o moc, ale o způsob, kterým Putin zachází s tím, s čím umíme zacházet úplně všichni, jen to zatím nevíme. Putin si rozvzpomíná na svoji podstatu, ze které vzešel, ze které jsme ostatně vzešli všichni. On to dělá vědomě, kdežto my všichni, v tomto ohledu, spíme a spíme tvrdě. Proto nemohu souhlasit s tím, jak a co píše P.C.Roberts. Na druhou stranu je i on na cestě k vlastnímu poznání. Uteče ještě mnoho vody, kdy směle, i tento P.C.Roberts prohlásí, že Putin ve skutečnosti, žádnou moc nemá a že používá vědomě jen to, co dříme i v každém z nás. Jak by bylo na světě krásně, kdybychom jen trochu uznali, že toto je možné..

      Vymazat
    2. 10:48 když je někdo mimo tak jako ty, znamená to, že je neschopen vyrovnat se s realitou, vytváří si pomyslnou realitu, kterou naplňuje vznešenými pojmy, aby se mohl cítit povznešený nad tím, co nezvládá ani prožít, ani pochopit.

      Vymazat
    3. Mio: 12:27 : Je skvělé, že můžeme být oba u toho. Vzájemně si zrcadlíme to, co je důležité pro náš růst. Vytvářet svoji vlastní realitu umíme všichni. Všichni ovšem žijeme realitu již vytvořenou někým jiným. Pokud to takto cítíš, máš pravdu. Svoji realitu si vytvářím sám (nazýváš ji "pomyslnou"), to cítíš správně, ale jsem rád, když sdílím realitu vytvořenou teď i Tebou. Mohli jsme se v ní totiž setkat. Jde o vědomé tvoření vlastní reality a ne jen vezení se v ní a v rámci něčí - fenomén této doby, který zahrnuje bohužel 99,9% populace.Pokud reaguješ na to, že nejsem schopen se vyrovnat s realitou, potom Ti zrcadlím něco, co u Tebe ještě nenašlo zpracování a tuto oblast sebe sama teprve poznáváš. Funguje to za každých okolností i opačně, je to nejspravedlivější vzájemné učení lidských bytostí. Jsem ale moc rád, že jsme u toho teď oba, s pokorou a poděkováním toto přijímám. Ano, jsem doslova povznešený tím, že si to takto teď můžeme spolu napsat a že jsme si dali vzájemně šanci se více poznat. Moc si toho vážím a ještě jednou děkuji i za tuto školu.

      Vymazat
    4. 12:56 reakce, že budí dojem autora jako úspěšného absolventa katolického semináře, modernizovaného současným Svatým otcem.

      Vymazat
  8. Skvělý článek Robertse.
    lada

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím všechny pravdoláskaře a dobrosráče. Píšete hezky, dobře se to čte a romantické povaze i slza ukápne, ale já bych jednoduše ty Amiky prostě nakopal do prdele a basta.

    OdpovědětVymazat
  10. Oni se do té prdele nakopou sami a dokonale, na to jsou machři, nohy mají zatím dobrý, horší to je s hlavou. Pokud si mozky nekoupí ze zahraničí, tak to je bída a utrpení.

    OdpovědětVymazat
  11. Tuším, že Trumpovy dny jsou sečteny a myslím si, že Emeričanům svět zase uvěří, že Trump byl vybrán v Rusku, stejně jak jim přetím uvěřil, že pastevci z Arabie vpalily z 2 letadly do dvou věží v New Yorku /a v důsledku toho 3 věže spadly/. U nás té pohádce věří dodnes spousta lidí i s vysokoškolskými tituly - mám jednoho známého s touto vírou i s vysokoškolským titulem /inženýra/.

    OdpovědětVymazat

Reklama