Reklama

.

.

pondělí 19. června 2017

Putin promluvil o Stalinovi. Mnohým naskáčou pupínky.

19. 6. 2017     ParlamentníListy

„Démonizace Stalina slouží ku prospěchu těm, kteří chtějí útočit na Rusko,“ prohlásil Putin v poslední části rozhovorů mezi známým režisérem Oliverem Stonem a prezidentem Ruské federace Vladimirem Putinem.


Cenami ověnčený americký filmový režisér Oliver Stone strávil poslední dva roky prací na „Putinových rozhovorech“, kdy se v rámci 12 jednotlivých setkání ptal ruského prezidenta na jeho osobní život, na vztah Ruska vůči Spojeným státům a na mnoho dalších aspektů Putinova života i kariéry, o nichž se Stone domníval, že by obyvatele USA zajímaly.

Čtyřdílná série rozhovorů má dohromady kolem 4 hodin a byla vysílána na americkém kanále Showtime každý večer od pondělí 12. června do čtvrtka 15. června.

Sám režisér Oliver Stone, který je znám svou kritikou zahraniční politiky Spojených států a svým přátelským vztahem s bývalým prezidentem Venezuely Hugo Chávezem, o svém projektu na facebookové stránce napsal, že bude vysílán v „nebezpečném politickém klimatu, kdy se Spojené státy pomalu blíží do situace, kdy je čím dál více pravděpodobné, že bude Rusko donuceno reagovat. To je přesně to, co mnozí američtí noví konzervativci a demokraté jako Hillary Clintonová chtějí.

V poslední části čtyřdílné série rozhovorů s Vladimirem Putinem se americký režisér Oliver Stone se svým štábem přenáší v čase do února letošního roku, kdy se s prezidentem Ruské federace setkává v jeho moskevské rezidenci.

V té době je pochopitelně hlavním bodem zájmu amerického režiséra výsledek prezidentských voleb ve Spojených státech. Oliver Stone se z Vladimíra Putina snaží dostat reakci na obvinění Ruska a Putina osobně z toho, že se pokoušel ovlivnit výsledek amerických voleb ve prospěch republikánského kandidáta Donalda Trumpa.

„To je neuvěřitelně hloupé prohlášení. My jsme samozřejmě sympatizovali s panem Trumpem, jelikož veřejně prohlásil, že je ochoten obnovit americko–ruské vztahy. Hovořil o obnovení obchodních styků, o společném boji proti terorismu a extremismu, na tom přece není nic špatného,“ odpovídá Putin.

„Proč se tedy vaši hackeři pokoušeli ovlivnit výsledek voleb?“

„Nic takovému jsme nedělali. Dost dobře si ani nedokážu představit, že by jakákoli země, včetně takové země, jakou je Rusko, mohla nějak závažně ovlivnit průběh a výsledek volebního procesu ve Spojených státech. To, že nějací neznámí hackeři odhalili problémy v rámci Demokratické strany jen poukázalo na vnitrpolitické problémy v USA,“ odpovídá Putin na dotaz Stona.

„Donald Trump vytvořil spolu se svým týmem velmi údernou předvolební kampaň. Věděl přesně, kdo jsou jeho voliči. Když jsem sledoval některá jeho veřejná prohlášení, měl jsem často i pocit, že zachází trochu daleko, ale nakonec se ukázalo, že měl pravdu. Našel přesně ty struny v duších amerických občanů, na které dokázal zabrnkat,“ přidává Putin.

„Ještě jednou to zopakuji, všechna ta obvinění z toho, že se Rusko pokusilo ovlivnit výsledek prezidentských voleb ve Spojených státech, jsou lživá. Dělá se to z několika důvodů: podrýt legitimitu prezidenta Trumpa, vytvořit podmínky, které by zabránily normalizaci našich vzájemných vztahů, a vytvořit další instrumenty, které jsou používány k vnitropolitickému boji,“ dodává ruský prezident.

Putin o Stalinovi

„Stalin byl produktem své doby. Démonizovat ho,.....
.....
.....   (celý text zde)

55 komentářů :

  1. Stalin ze zaostalého Ruska udělal světovou velmoc !

    OdpovědětVymazat
  2. Stalin zachránil Rusko a celou Evropu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak nějak to o Stalinovi prohlásil jeden z největších odpůrců Sovětského svazu, W. Churchill ...
      ---
      Z Churchillovho vystúpenia v Hornej snemovni 23.12.1959 pri príležitosti 80. Výročia narodenia J. V. Stalina, je dokladom toho, že i starý anti sovietsky lišiak rozoznáva realitu od subjektívnych predstáv:
      „ Pre Rusko bolo veľkým šťastím, že v dobe najťažších skúšok v jeho čele stál génius a prezieravo pevný vojvodca J. V. Stalin. Bol vynikajúcou osobnosťou, imponujúcou našej ťažkej dobe, v ktorej žil. Stalin bol človekom neobyčajne energickým, erudovaným, pevnej vôle, ostrým a tvrdým. Bol to človek neľútostný ako v práci, tak pri rokovaniach. Ani ja, vychovaný v anglickom parlamente, som mu nevedel odporovať. Stalin mal predovšetkým veľký zmysel pre humor a sarkazmus, vedel presne vyjadriť svoje myšlienky. Svoje vystúpenia si písal výhradne sám, z jeho práce vyžarovala sila. Táto sila bola v Stalinovi natoľko veľká, že sa zdá neopakovateľná medzi štátnikmi všetkých dôb a všetkých národov. Stalin na nás robil veľký dojem. Mal neodolateľný vplyv na ľudí. Keď vchádzal do rokovacej miestnosti na Jaltskej konferencii, my všetci sme akoby na povel vstali a z nejakého dôvodu sme stáli v pozore. Vyznačoval sa hlbokou logikou myslenia a uvedomelou múdrosťou. V najťažšej dobe majstrovský vedel nájsť cestu z bezvýchodiskovej situácie. V najtragickejších i najradostnejších okamihoch bol vždy zdržanlivý, nikdy nepodliehal ilúziám. Bol neobyčajne zložitou osobnosťou. Stalin vytvoril i podriadil si obrovské impérium. Bol to človek, ktorý svojho nepriateľa ničil rukami svojich nepriateľov. Donúti dokonca nás, ktorých otvorene menoval imperialistami, bojovať proti imperialistom. Stalin bol obrovským diktátorom, ktorý nemá vo svojej dobe rovného. Prebral polofeudálne Rusko a zanechal ho vyzbrojené atómovou zbraňou. Nech čokoľvek hovorili o ňom, na takého národ nezabudne.“

      Vymazat
  3. Stalin byl démonizovaný až po své smrti, když se už nemohl bránit! Nebýt jeho, možná nejsme ani my! Kdo to teď objektivně posoudí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. A v tomto duchu to pokračuje vesele dál. Komu nestačím a nemám argumenty, tak ho pomluvím, očerním, udělám z něj zrůdu ...

      Vymazat
    2. Samozřejmě, že měl také chyby, jako každý člověk. Ale kdo jiný dokázal porazit Hitlera? Byli proti němu ze začátku úplně všichni. Čerčil si také nebral žádné servítky.. Kolik utrpení udělali angličané ve svých koloniích. A ani se o tom nešpitne. Kolik utrpení udělali zvrhlíci a ztrozkotanci Indiánům? Dodnes jsou v rezervacích...

      Vymazat
  4. Proto diky a nazdar jeho pomocnikum odrovnavacum .Tem hlavne patri cest a slava za rozkvet vlasti Zdravim a shalom Kleberstein stein kleberstein Kleba AAron-eric

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbe, shání tě expert dr. Chocholoušek. Má studený hadr na tvůj kripl mozeček!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Gorbačov byl pozván,pozvání přijal a byl tam.Že se neviděli a nemluvili spolu ten den,a co má být?Nakonec Gorb.děkujeme za napětí v Evropě. A celém světě.On popustil uzdu fantazii ve své mysli a měl USA jako čestného partnera,který drží slovo.Bohužel,za činy se musí vést zodpovědnost.Divím se,že ho Rusové vůdec zvou.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. oprava: židočekistické

      Vymazat
    7. Done = Oliver Stone

      Vymazat
    8. Co dokumentu Stonea říkaj kozáci je přesný! Cituju:

      "Чекист-хабадник легко обвёл вокруг пальца простака-левака Оливера ... Леваки – это люди, которые воспринимают общую канву и не видят деталей, не вникают в тонкости чего-то. Вот Оливер Стоун поверил, что современная Россия РФ – АнтиРоссия это Россия Путина, незаслуженно обижаемая, понукаемая, обвиняемая во всех смертных грехах."

      Vymazat
    9. 7:52 - 8:50 Že jsem tak smělý, jaký mají ti vámi obdivovaní kozáci program, kromě nenávisti ke všemu "neruskému"?

      Vymazat
    10. 13:27 - nastolit Třetí říši! - http://3rm.info/

      Vymazat
  5. trocha potravy pro mozkové buňky :)
    http://leva-net.webnode.cz/tags/Stalin/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen namatkou, ale odporne lživé bludy...

      "Islám Plus", a jeste by k tomu chteli ukradnout Stalina jako velkeho Imáma Jihadu ?!

      Vymazat
  6. Sláva Stalinovi, protože rozdrtil hitlerovce, komu to nevoní je sám jako ti hitlerovci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Afganistán jakbysmet! Ten by mu taky nechali. Jen na Sýrii by si asi nešáh, páč tam to měli vobšancovaný Turci a ti by se asi vrátili pod německý krofky. Teda aspoň Inénik to tak ňák naznačoval ...

      Vymazat
  7. Stalin byl démonizován ukrajinským zkurvencem
    Chruščovem.Ten se ho strašně bál a byl ochoten
    za života Stalina cokoliv,aby si zajistil jeho
    přízeň.Ukradl Rusku Krym a věnoval ho ukrům na
    jako dárek své manželce.Samozřejmě až po smrti
    Stalina,když se cítil v bezpečí.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Autor komentáře:
      Anonymní 19. června 2017 21:59

      Vymazat
    2. chruščov nebol ukrainec - ani náhodou, krym nedal ukraine on, ale stalin v rámci novej republiky chazarstan, a podporoval a čsr tiež založenie izraelu - táraš v šiku s hlupákmi, systém v cccp bol založený na družzstevníctve, po vojne návrat k nemu by znamenal pre mnohých politický koniec,hlavne brežnevovci -tak otrávili stalina a bolo ...

      Vymazat
    3. Autonomní republika Krym přešla pod Ukrajinu v roce 1954, víc než rok po Stalinově smrti.

      Vymazat
    4. Zato jeho syn a vnucka jsou jedni z nejvetsich svini -dnes krakoraji se svymi zidotlamami v USA ve prospech dnesnich elitaru

      Vymazat
    5. Chruščov se narodil v Kurský oblasti potomkům těch, kterým bylo určeno žít v tzv. Pásmu. K referendu o určení Kurska nakonec nedošlo, pokud vím, i když ho Petrjura vyžadoval a měl k tomu podporu knírače Clemencaua, nicméně Kursk zůstal součástí tzv. RF. Takže nemást!

      Vymazat
    6. Tady, vidiš - https://cs.wikipedia.org/wiki/Ukrajinsk%C3%A1_lidov%C3%A1_republika

      Cituju: "Na konci listopadu (1917) Centrální rada vyhlásila širokou autonomii na Rusku ve stávajících guberniích a rozšířila svou působnost dále na Charkov, Jekatěrinoslav, Cherson a na část Tavrické gubernie (bez Krymu). Gubernie Voroněž, Kursk a Chełm se mohly připojit po chystaném referendu.

      Po krátkém příměří mezi bolševiky a Radou si Rudí uvědomili, že rada nehodlá podporovat bolševickou revoluci. V prosinci 1917 byl svolán sněm sovětských představitelů na Ukrajině s cílem převzít kontrolu nad Ukrajinou. Po neúspěšném puči v Kyjevě se bolševici přesunuli do Charkova a vyhlásili Ukrajinskou sovětskou socialistickou republiku. V té době na Ukrajinu dorazily první jednotky Rudé armády z Ruska s rozkazy podporovat místní bolševickou vládu. Následně na Ukrajině vznikly na jihozápadě Oděská sovětská republika a na východě Doněcko-krivorožská sovětská republika."

      Vymazat
    7. 7.04 Chruščevova vnučka, po smrti otce v 1940 vedena jako Chruščevova dcera, už také zemřela, nedávno v Moskvě vlezla pod tramvaj či rychlodráhu (nevím přesně) s fatálními důsledky.

      Vymazat
  8. Napoleon, Hitler, Stalin. Nenapadá mne momentálně nikdo další v novodobé historii. Všichni si vytyčili velké cíle a všichni za nimi šli doslova přes mrtvoly. Ale jenom Stalinovi se podařilo, aby cíle dosáhl a jeho výsledek ho přežil.
    Já Stalina nechválím, ale vládnout Rusku, resp. SSSR nebylo nikdy jednoduché. A jsem přesvědčený, že s žádným demokratem v čele by Rusové Hitlera neporazili. Tak že svým způsobem by jsme Stalinovi měli být vděční i my. Ať už na jeho krutovládu máme názor jakýkoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  9. počet rozsudkov smrti - okolo 382 000 - politických - od roku 1921 do roku 1993 - zbytok boli kriminálnici - a žiadne miliony vymyslené solženicinom sa nekonali, ako sami povedali rusi, podliakom bol a aj zostal - než by šiel do útoku, tak v otvorenom lisze napísal kompromitujúce veci sám na seba, a šiel do dôstojníckej basy - výmysly a hlúposti - o stalinovi šírili práve také kádre aké dnes sedia v kieve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podobné, jako u nás. Za socíku kradl, aby si pomohl na úkor státu, ale dnes je z něj hrdina - odbojář, protože "pomáhal" rozložit komunismus.
      Znám jednoho, který, aby se vyhnul vojně, podepsal v osmdesátých letech uranové doly. Po sametu ale všude vykládal, že na uran šel za trest, protože
      držkoval proti režimu. Nevyčítal bych mu to, kdyby neudělal z nouze ctnost. Mimochodem, ve své době se pokoušel i o vstup do vysoké politiky za Unii svobody.

      Vymazat
    2. 6,12
      Potrefená husa? Taky hrdina, který rozkrádal majetek v soc. vlastnictví, ale dnes se hlásí k "odboji"?

      Vymazat
    3. Nezvan hovadiny ,nevis a pises blbosti. Zjisti kolik jen Jagoda jez nebyl u moci vice nezli 3 roky nechal popravit lidi vcetne cele generality
      A to nebyl zid ,ti ridili koncentracni tabory ,nemci jsou jen bridilove . A ranovali Rusko od 1917 . Stalin je vyuzival jakozto nejvetsi intrikan a kdo nebyl poslusny sel do kytek Jako zid Trocky ktereho nechal zlikvidovat taz v mexiku. On dovedl vyuzit bij o koryta mezi zidy a ti se kraglovali mezi sebou a on se smal . Vzdyt sedel cele noce u odposlechu ktery mu sestrojil cesky ing. jez to ovsem take neprezil .Jedine cestne co udelal ze nechal popravit onoho Jagodu jez byl zruda skret zamindrakovany a jeden z mala co nebyl pejzatec
      Hlavne o vrazich jako Churchil Stalin a dalsich desitkach dobytku i z dnesnich jeste dychajicich dobytku si nedelejte iluse ,to jsou zrudy jez nemaji obdoby Hitler byl vlastne bridil ve srovnani s timto dobytkem a hlavne delal to pro neco v co veril ti dnesni neveri ani sobe

      Vymazat
    4. 7:01 vyprávíš pohádky a ani interpunkci nezvládáš.

      Vymazat
  10. První díl rozhovorů mezi Stonem a Putinem mě neukázal jaký Putin je.Potvrdil mě jen to co si na základě mnohých publikací,fejetonů,proslovů a úvah některých lidí myslím.A věřím že mám jasno a jasno budu mít i nadále.Závidím Ruskému lidu tohoto státníka,státníka,který se snaží z Ruského lidu setřít tu hnusotu kterou na něj ten debilní západ natentoval a který si zaslouží úctu zatím co jen tady žvatláme,děláme chytráky,panáčkujem a kdo ví co ještě.Díky Putinovi jde svět tam kam je třeba.Jen jsem zvědav po těchto rozhovorech zda dostanu odpověď na otázku kterou zatím přesně nevím,nebo vím?? Ke které straně globálního prediktora patří?? Nevíte? Ale víme a po tomto seriálu věřím že budeme mít jasno " díky bohu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím

      Vymazat
    2. Súhlasím s Vami. Lenže toto všetko vieme a myslím že by to malo pootvoriť oči obyčajným američanom. Jedno mi však nejde do hlavy. Ako mohol Gorbi urobiť takú chybu, prečo nežiadal písomnú dohodu, že sa Nato nebude rozširovať a plus odchod amerického vojska zo zlúčeného Nemecka.Iné je či by ju amíci dodržali!

      Vymazat
    3. pro 6:10 tohle je jedna z nejlepších reakcí na článek a naprosto s vámi souhlasím.Z některých jiných reakcí mám dojem, že lidi vůbec neovládají historii a papouškují to, co si někde na nějakém webu přečetli. Je to smutné, ale je to tak.

      Vymazat
    4. 12:32 Gorbačov byl jednak naivní a řídil se zásadou "podle sebe soudím tebe", jednak Amíci opravdu nedodržují ani psané dohody. Ty platí jen pro protistranu, ale ne pro USA. Příkladů je nespočet, od nedodržování dohod o protiraketové ochraně až po útoky na cizí státy bez vyhlášení války.

      Vymazat
  11. http://www.otvoroci.com/uploads/3/8/0/5/38053843/kagan.pdf

    OdpovědětVymazat
  12. "Líbí" se mi všichni ti sráči, co dávají odkazy na nějaké weby, protože jinak nic neví a žerou jen dnešní "pravdu".

    OdpovědětVymazat
  13. Základní otázkou je, proč se vlastně používá termín Velká říjnová socialistická revoluce, když to byl obyčejný židovský, resp. židobolševický převrat. Malá skupinka dobře organizovaných židů a s pomocí amerických židovských peněz (Trockij měl nejen americký pas, ale i kufry plné dolarů). Solženicyn to skvěle popisuje v knize 200 let pospolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:56 So-lže-nicin by v USA klidně napsal i že Stalin má rohy a kopyto, kdyby věděl, že se to jeho páníčkům bude líbit. A ty už přestaň blbnout, nebo ti z těch židů jebne. Jako jeblo Němcům a všichni víme, jak dopadli. Dnes je překývnutí kyvadla, extrémně vychýleného rasismem, přivedlo až k multikulti.

      Vymazat
  14. Vůbec největší vrah byl A . Lincoln , přepadl jižní státy a v občanské válce zahynulo cca milion lidí !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych mu nevyčítal, šlo o zednářskej režim, koneckonců ho podpořilo Ruské impérium proti londýnským a pařížským nosatcům, ale průser byl že osvobodil některý domácí zvířata! Ty pak zavraždily mnohem víc Lidí. A vlastně vraždí dodnes ...

      Vymazat
  15. https://pospolitost.files.wordpress.com/2009/01/uskujnik_kagan-a-jeho-bek.pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha (jestli je to stejna jako "kagan.pdf" nahore) se mýlí nebo lže:

      Džuga-švili - je gruzinsky "ocele syn", "syn ocele" neboli "Stalin". Neni to "syn žida".

      A jiste ze Žukova prave mohl vybrat krestansky Stalin proti a misto vsech zidu, ktere predtim odstranil z vedeni armady...

      Tzv. "otec" Stalina byl ortodoxni krestan, videl jsem fotografii jeho hrobu.
      Skutecny otec Stalina byl ovsem hrabe Przewalsky.

      Prave ze Stalin byl zcela jiny, nez vetsina ostatnich zido-bolseviku v te dobe, ale nemel to mezi nimi jednoduche a ponekud to trvalo...

      --
      Jeste drobnost - Gorbachev je zednar, jsou fotografie jeho zednarskeho pozdravu s Reaganem, ve Stoneove filmu se asi spis nahodou bavi s nejakym rabinem...

      Vymazat
  16. Stalin - byl velky hrdina sve doby.

    Zatimco v SSSR propukla zido-bolsevicka revoluce - viz Solzhenitsyn: Lenin, Trotsky, 80% Ceky a NKVD, 100% velitelu Gulagu, vetsina ministru byli zide, kteri to cele vymysleli, dodali symboliku, vedli bolshevickou stranu, a vrazdili _miliony_ Rusu, byl tam Stalin, levoboček hrabete Przewalskeho a tedy vnuk Ruskeho cara, ktery nejen ze zachranil carskou rodinu pred popravou (jeden ze synu cara byl pozdejsi predseda vlady Kosygin)...

    Plan byl takovy, ze po smrti Lenina prevezme zemi Trotsky, a zplundruje ji a vyda veskere bohatstvi zeme Zapadu. (byl to tak jeden z mnoha pokusu anglo-zidu o zninceni Ruska, pocinaje Napoleonem, WWI, Hitlerem atd...) Jenze najednou prevzal vladu necekane Stalin. (Necekane zapadnimi Pány, kteri se jiz trasli na snadnou korist...)

    Pri slozeni te vlady nemohl vsechny smejdy vycistit najednou, znicili by ho... Kdyz ale zjistil v roce 1936, ze zidovske vedeni armady je pripravene vydat Rusko Hitlerovi, zacal cistky (velel tomu masovy vrah G.Jagoda, jiste ze take zid) a vycistil nekolik milionu zidu z vedeni ruske revoluce - za coz ho dodnes nenavidi jako nejvetsiho vyvrhele dejin...

    Diky teto cistce (Jagoda sel nakonec taky) ho Hitler neporazil, a diky tomu se zmenil charakter revoluce v SSSR, takze po valce to byla socialne uspesna zeme, kde spousta cistek toho tvrdeho charakteru jako v predvalecnem SSSR jiz prestalo...

    (Takze - pred valkou delali hromadne vrazdy predevsim zide proti Rusum, a Stalin vycistil mnoho prave techto zidu z vedeni zeme).

    Neslo to zcela, SSSR stejne dal vedli ukrajinsti zide Chruscev (ktery daroval Krym Ukrajine) a Brezhnev (ten k nam poslal v roce 1968 SSSR a RVHP, ale nasi kavarnici za to dodnes nenavidi prave Rusko, kdyz ve skutecnosti to bylo SSSR vedene Ukrajinou)

    A ovsem dodnes davaji za vinu Stalinovi vsechny obeti zido-bolseviku puvodni rude revoluce a stal se synonymem teroru a totalitniho utlaku, a ovsem z velke casti nepravem... Neni se vubec cemu divit, ze mnozi tehdejsi Rusove ho ve velke mire meli opravdu radi...

    http://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2014/11/poprava-carske-rodiny-se-nekonala-3.html

    http://www.zvedavec.org/autori/1154-nikolaj-starikov
    http://orientalreview.org/2015/06/20/episode-17-britain-adolf-hitlers-star-crossed-love-iii/

    viz. predevsim Solzhenitsyn, kniha "200 let spolu" ...

    OdpovědětVymazat
  17. 3:02 je škoda, žes' ty fantasmagorie nenapsal anglicky, když už se namáháš s transkripcí jmen, ale nezvládáš českou interpunkci. Co já se dočetl v tajných aktech Judish, mezi předky Stalina byl i kůň Przewalskeho..., toho zas, prý Věčný žid. Divím se, že tak zásadní informace nemáš.

    OdpovědětVymazat
  18. Stalin je takový Maskot.

    Jedni si na nej nabalí vsechna svinstva, ktera jejich soukmenovci v te dobe pachali, a spolu s "Maskotem" je spali ve vecnem opovrzeni.
    (Takhle treba znicili Germánství. Namotali ho na Hitlera a spolu s nim spalili, pokaleli, zahrabali a dali na nej ceduli: Zverstvo! Dnes tam ziji uz jenom sami Němci, nyni a proto zaplaveni Povodní Ethno-dekonstrukcnich Zivlu.)

    Druzi si do nej (zde zase do Stalina) projektuji uspechy jeho krestansko-ruskych pomocniku, treba Marshala Zhukova...

    A on (Stalin, Plechová maska) tak stal a pokyvoval hlavou, a prilis malo se staral, zatimco jini konali... I za ignorovanim spatnosti je nutne nest pak vlastni dil Viny...

    (Ovsem treba jako zalezitost strategie v Boji se vyplati, kdyz Vladce do toho nekeca a nekazi to Vojevudcovi - lecktere veci maji delat odbornici)

    Dnes se zapadni media snazi delat takoveho Maskota z Putina, vystavovat ho jako Tvar pro sve Lzi a Obvinění, ktere bali na svuj geopoliticky protipol... Delajice tak ze sebe Žalobce neboli satana... Odvadejice pozornost od svych vlastnich Hrichu a Krivd, ktere zpusobili. Nejvice takto pomlouvaji ti, kdo jsou sami nejspinavejsi, nebo sluhove tech (moralne) spinavych...

    Jenze tady ted naráží, protoze zkouseji nabalit sve vlastni Sračky na sochu Světce v domneni, ze ho mohou zase pouzit jako obetniho beranka k odsouzeni, ale to se tem Jidášům vrati i s urokem, az bude odhaleno, kdo byl Lhář a kdo bojoval s Pravdou a kdo v Pravdě...

    A ejhle - zacneme se treba nyni zamyslet, jak moc je v poradku - a ejhle ono neni! - kdyz Hegemon zasahuje do voleb. Do svobodne vymeny informaci, Medialni cenzurou, do procesu voleb podvodem. Jako treba Macron - nezasahoval Někdo do tech voleb zvenci, nahodou ?! Skoro by se mela polozit otazka naopak - byl snad nekdo, kdo do Francouzskych voleb zvenci nezasahoval ?! Vojaci se samopaly hlidajici volebni mistnosti ve Francii i Anglii najednou nevadi a na Demokraticnosti Volby neubiraji, jako prý ubrali Demokraticnosti Volby na Krymu?

    atd. atd...

    PAS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíši, vy to ale máte v hlavě zmotaný! A ještě k tomu rasista. No, jděte s těmi svými vejšplechty do háje!

      Vymazat
    2. Rasista? (Co zrovna zde je rasistickeho?) To je take takove curse-word, slovo promenene v nadavku, ve Zbraň, aby se Národy prestaly branit pred Ethnocidou, aby...

      To spis vim, _Kde_domov_můj_ !

      170621
      "Rasa" je dnes sproste (znicene) slovo, ale "Etnos" je IN.

      Etnikum, Etnická ochrana, Etnografie, Ethnofilie vs. _Ethnofobie_ nebo Sociofobie,
      Etnická menšina,
      Ethnocentrismus, Ethnodiversita, Etnické dědictví,
      Ethnocida, Ethnamnéza, Ethnodenial,
      Ethnoproximity, Ethnoseparace, Ethnosyntéza,
      Ethnoreconstruction, Ethnobuilding, Ethnodiversifikace, Ethnoparticipation,
      ...

      "Natio" ("nacio") je podobne jako "Ethno", ale "Natio" jeste je prilis Charged (nabite) vyznamy a asociacemi a leckde uz take slouzi jako nadavka.

      "Natio" je politická vrstva, "Ethno" je kulturni vrstva, a "Rasa" nebo-li "Geno" je biologicka vrstva... Vsem je dohromady spolecne jedno:
      Socialismus je Společenství.
      Jsme Homo Socialis, člověk společenský, vyssi vyvojovy stupen.
      Jsou Bytosti podobne jako Úl, jejichz zivot trva tisicileti: Národ, Etnikum, Město, Region, Církev... Narozdil od biologickeho cloveka, ktery za necele stoleti shnije v hrobe, tyto Bytosti jsou temer nesmrtelne... Temer, ale treba proti Němcům, tomu němému zbytku Germánů (jejichz bojovnici byli vybiti ve valce takze zbyli peclivi a tisi delnici v zazemi), a proti Francouzum a zbytku Evropskych narodu, se ted (((Někdo))) pokousi provest Etnocidu...

      (Jak kdosi u nas pred valkou poznamenal: "Stát je jen Mechanismus, ale Národ (a ja dodam: Etnikum) je Bytost...")

      A ano,
      Diversita je to, čím se _lišíte_, vnitrni, vnejsi, nasledna (vyvojova).
      Pro co nejste zbytecni.
      Diversitu (tu skutecnou - tedy odlišnost, v cem se to lisi Tady od Tam, My od Oni, ne jeji _opak_ ktery na zapade prave proto nazyvaji "Diversity", aby ji mohli znicit), tu Diversitu je treba udržovat, obnovovat, protoze to jsou veci, ktere vas přesahují... Rozhodne ale ne smichanim vseho do homogenni smesi, ktera bude vsude stejna - to by pak byl nevratny zanik Diversity, jejiz budovani stalo usili tisicu generaci, desetitisicu let...
      [(Evropska unie vydala loni vyhlasku, podle ktere se sem nesmi dovezt ani papoušek nebo kytka z Afriky, protoze tu nejsou puvodni Druh... To snad udelali schvalne jako provokaci, pěst na oko?)]

      Frantisek to trochu popletl:
      Je sice treba stavet Mosty a Brány, ale je take potreba udrzovat Zdi, jinak zbydou jen Rozvaliny a Poušť, a my nejsme Beduini.
      Lásku a Soudržnost k Vlastním, Respekt k Druhým a Distanc od Špatných.
      (Pokud se Někdo válí v Blátě, nikomu dobrému neprospejete, kdyz se tam pujdete valet s nim... Naopak je treba vystavovat upozorneni: Pozor, Bláto! Opovržení neni Nenavist, ale nezbytny prostredek k udrzeni Čistoty.)

      -----
      Vím, Kde domov můj:

      V kraji znáš-li Bohu milém,
      duše útlé v těle čilém,
      mysl jasnou, vznik a zdar,
      a tu sílu vzdoru zmar?
      To je Čechů slavné plémě,
      mezi Čechy domov můj,
      mezi Čechy domov můj!


      A Kde je ten Váš ?!

      -----
      Omlouvam se, pokud tu prekazim...
      (Ze to je ve starem prispevku a nikdo uz si to neprecte? Nevadi, opisu to jeste jinde, tohle jsou koncepty...)

      -----
      P.S. dekuji Administratorovi blogu, on vi...

      πα

      Vymazat
  19. USA je bývalá velmoc která jde ekonomicky ke dnu. USA se snaží, aby jejich dluhy které jsou v astronomické výši, platil celý svět a kdo nechce toho vybombardují a to zcela demokraticky. Pakou jak vysávat celý svět je dolar se kterým se obchoduje s plynem a ropou. Kdo tyto pravidla poruší je likvidován. Irák v čele s Husajnem chtěl obchodovat s ropou v Eurech a ne v dolarech, byl zlikvidován a to samé Kadáfí který chtěl svojí vlastní měnu a nechtěl dolary a byl také zlikvidován. Každý kdo nechce živit darmožrouty z USA je likvidován.

    OdpovědětVymazat