Reklama

.

.

pátek 30. června 2017

Rusko je připraveno vyhnat americké diplomaty z jejich majetku


30. 6. 2017     zdroj
Jak informuje internetový list Izvestija s odvoláním se na ministerstvo zahraničí RF, ruská strana očekává, že v nejbližší době bude vyřešena situace, spojená s diplomatickým vlastnictvím v USA. Za předchozí administrativy Bílého domu byl odepřen přístup do dvou obytných komplexů - předměstské chaty velvyslanectví ve Washingtonu a stálého zastupitelství v New Yorku. Nehledě na změnu hlavy státu, nebyl tento incident dosud vyřešen. Jak předpokládá ministerstvo zahraničí, tato opatření porušují Vídeňskou úmluvu o diplomatických stycích, která předpokládá diplomatickou imunitu.


Odvetná opatření jsou připravena a předpokládají analogické zákazy vůči americkému velvyslanectví ve Stříbrném Boru a skladových prostorách v Moskvě. Vyslanecká anglo-americká škola v Petrohradu žřejmě bude nadále fungovat.

"Jde-li o reakci na protiprávní jednání, nevidím nic špatného na zrcadlovém postupu, i když naše reakce bude v rozporu s úmluvou. Být přívětivý a snažit se zůstat v mezích mezinárodního práva, když jej Američané tak bezostyšně porušují a když měli šest měsíců k nápravě této situace, nevidím smysl. Jak dlouho je možné ještě čekat? Nejsem s to nést odpovědnost za Američany, ale myslím, že zrušit rozhodnutí Obamovy administrativy bylo v kompetencích Trumpa. Ale proč to neudělal, to nechápu."

Vysvětlil předseda výboru pro mezinárodní záležitosti Rady federace RF Konstantin Kosačev.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

129 komentářů :

  1. Takže, když Rusko anektuje třeba Krym, má ostatní svět právo mu anektovat třeba Kaliningradskou oblast?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko Krym neanektovalo protože Krym jako samostatná republika se svým vlastním parlamentem po vyhlášení referenda požádal o připojení k Rusku. Pod které spadá pouze administrativně tak jako předtím pod Ukrajinu.

      Vymazat
    2. Doporučuji samostudium v oblasti pojmů, když se vzdělání ve Vašem případě, jak vidno, dokonale minulo účinkem.

      Vymazat
    3. Vše to proběhlo i v souladu s Ukrajinskou ústavou...
      https://vimeo.com/197009490

      Vymazat
    4. Mne už nebaví na to reagovat, prostě celý svět Krym Rusku neuznává a jde o porušení mezinárodního práva, o anexi.

      Vymazat
    5. 19:38 Podstatný je co si přejí občané Krymu a ne "celý svět" (to je kdo jako? Pár západních židáků co by rádi diktovali světu svý prohnilý pravidla?), ten na Krymu nežije ... občani Tchajwanu taky žijí ve státě který jakýsi "svět" (OSN? nebo co to má být?) neuznává. Ale USA jim přesto dodává zbraně a nehodlaj se podřídit Pekingu, debile. A když se s pomocí USA ubrání, tak to ta i zůstane! Občané Krymu by se taky kreténům z Kyjeva ubránili, neboj! Ale ty svině by jim to tam zbombardovali a rozstříleli jako to udělali Doněčanům! Maj tohle sad zapotřebí? Aby hovado tvýho typu bylo spokojený? Nasrrrrat!!

      Vymazat
    6. A anektovat můžeš co chceš! Máš na to? Zkus to, co ti v tom krom stažený prdele brání, co? Však se přihlas do aktivních záloh, od nich vyfásneš kvér a můžeš se debile vylodit ve východním Prusku a zkusit ho anektovat! Vem sebou svý kámoše, ten tvůj "svět" a uvidíme! Myslím že vás odtama poženou svinským krokem, tedy ty co přežijou:) Ty hovádko, Královec dobyl maršál Fermor pro Druhou římskou říši a imperátorka Alžběta Petrovna ho roce 1858 prolásila za říšské město! Prušákům ho navrátil roku 1762 Petr III. v zájmu přátelství a spojenectví, které s Pruskem plánoval! Nikdo ho k tomu nenutil a kdyby to neučinil, zůstal by říšským, ty hovade! A tu je mapa Evropy udělaná pro říšského ministra zahraničí Sazonova, na níž je na ní zobrazeno, jak by bývala měla být po Světové válce Evropa uspořádána nebýt zednářského puče 1917. Vlevo je textová část a v ní se u pojmu Rusko píše zhruba toto:
      Rusko je velká říše, bojující za obnovení práva, spravedlnosti, míru na Zemi, která neusiluje o ničení cizích zájmů ani netouží po cizím území, trvá pouze na tom, dostat to co jí od nepaměti vždy patřilo - Červenou Rus se Lvovem a Przemyslem, a část Bukovina s Černovicemi. Konigsberg s východním Pruskem po Vislu smáčené opakovaně ruskou krví, by měla být znovu ruskou zemí. Danzig a Thorn by měly být ruské pevnosti - http://expositions.nlr.ru/ex_map/worldwar1/images/28.jpg

      Vymazat
    7. Máš štěstí, že mám dnes dobrou náladu, protože jinak bych Ti to musel vysvětlit.

      Vymazat
    8. Hele, jak tak teda čtu ten skvělej text 20:19, tak jo, teda. My vesmírné civilizace to tedy zkusíme. Myslíš teda přímo Kaliningradskou oblast, jo? Tak jo. Bude vesmírných civilizací, když jinak nedáš.

      Vymazat
    9. 19:38
      Co zase meleš o celém světě...imbecile. Dej si obklad na hlavu, trotle a nežvaň nesmysly.

      Vymazat
    10. 20:33 Hele, co to je ten Trotl? Ve Wikipedii jsem našel jen odkaz na: "Volba prezidenta české republiky 2018. Milan Kohout, prezidentský kandidát: Česko je rasistické. Konvičkovští trotli s fanglemi. Nenávistné hovno by se mělo odpálit do úplně jiných ksichtů" . No, a mně je přece jedno, že jsi Rus.

      Vymazat
    11. Myslíš že tvý ošetřovatelé (to jsou ti páni v bílých pláštích, kteří chodí dávat ti injekce - ti jak jim říkáš "mimozemské civilizace") maj zájem dostat kozáckou holinkou mezi hnátky někde ve východním Prusku?:))) Jééé pane šeditelíííí!:)) Idiote ...

      Vymazat
    12. Ošetřovatelé dostat kozáckou holínkou mezi hnátky? Nevím.

      Vymazat
    13. Já jsem ještě o nějaké Druhé římské říši neslyšel a o Třetí jak by smet.

      Vymazat
    14. Možná tady jen někomu přeskočilo.

      Vymazat
    15. Tady je celá o Pruské gubernii! Proč byla navrácena Fridrichovi II. - za jakých podmínek!! Ty byly porušené, takže opět přináleží Východní římské říši! - http://histrf.ru/lenta-vremeni/event/view/vostochnaia-prussiia-v-sostavie-rossiiskoi-impierii

      Vymazat
    16. Všichni občané Königsbergu přísahali Její imperátorské výsosti Jelizavetě Petrovně! Včetně tehdy tam žijícího velkého německého filosofa a myslitele Immanuela Kanta, tak neser!

      Vymazat
    17. 21:07 - ty znáš asi jiné číslování, podle mnicha Filofeje, že jo? tak si jeden Řím škrtni! On totiž lišil ještě antický Řím a Byzanc,, ale současní kozáci berou celou epochu od Romula a Rema po pád Cařihradu jako jediný Velký Řím a od korunovace Ivana IV. do zednářského puče 1917 jako druhý Řím! - https://kebisek.blog.sme.sk/c/260936/Moskva-je-treti-Rim-prvy-a-druhy-padli-stvrty-uz-nebude.html

      Vymazat
    18. Čtvrtý Řím -
      https://www.kosmas.cz/knihy/220463/moskva-ctvrty-rim/

      Vymazat
    19. Celý svět má nějaké jedny dějiny, na kterých se dohodl aby nebyly vzájemné války pro jejich vzájemnou odlišnost a především aby si národy navzájem rozuměly,... když tu náhle a zrovna jsem přímým svědkem, kde se vzaly, tu se vetřely dějiny jiné, imbecilní a pochybné, které chtějí vyvolat revizi.

      Vymazat
    20. 19:38 prosím naléhavě o vysvětlení ke Kosovu. To nebyla anexe, dokonce spojená s několikatýdenním bombardováním malého suverénního státu zámořskou supermocností a to bez mandátu OSN? Aniž by Kosovo mělo historické kořeny mimo srbský národní stát? Máš příležitost nezůstat hlupákem či úplatným pisálkem.

      Vymazat
    21. Третий Рим русской православной империи греческого обряда пал в 1917 году. Последняя война, которую Царь православный вел под лозунгом освобождения Царьграда (Константинополя) от турок закончилась либеральной революцией и октябрьским переворотом. Пришедшие к власти большевики вернулись к Орде – Союзу ССР, где Сталин стал новым Чингисханом, а Социалистический лагерь полностью повторил в границах монгольское единое государство. Наступление проекта Москва – Четвертый Рим происходит в форме вестернизации Украины и исламизации Казахстана. Однако есть пророчество 1524г. старца Филофея князю Василию III: «Два Рима пали, Третий стоит, четвертому же не бывать». Люди верят, что «Дух Истины говорит через пророков». А потому есть основания полагать, что чудесным образом при покровительстве совокупной мощи Китая в рамках состыковки Экономического Пояса Шелкового Пути с Евразийским Экономическим Союзом в России таки победит проект Новой Евразийской Орды. Центром Евразийства станет Казахстан, где в Астане после 2017 года начнет работать Международный Финансовый центр исламского банкинга с чеканкой золотого и серебряного алтына. Под действием непреодолимой силы мирового кризиса индустриального общества произойдет связка Китая, России и Турана в троичной гармонии. Где у Руси в семье народов – наследников Единого государства Чингисхана будет достойная функция наставницы: старшей сестры – носительницы Премудрости Софии. Так по Писанию «Истина воссияет от земли, и правда приникнет с небес». - https://m.business-gazeta.ru/article/309819

      Vymazat
    22. Ono za tou snahou posunout to číslování je právě to proroctví Filofeje, že "Čtrvrtého nebude". Protože pak by byl konec všem nadějím a čeká nás chanát či chalifát! Koncepce hnutí Třetí Řím je tedy založena na psunutém číslování, kdy Impérium 547 - 1917 je označeno za Druhý Řím a pak tedy ten Třetí teprve přijde, až bude zničena nadvláda čekistických židokrmeljádů a jiných asijců nad Svatou Rusí - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD-%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD-%D0%9F%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD3.png

      Vymazat
    23. 21:49 Jasně, rád Ti profesionálně vysvětlím, co je pro Tebe tak nutné. Je mi ctí vyučit Tě. Poučím tvou duši aby měla přehled a pokud vyprávět o získaném vzdělání bude, tím lépe.

      Kosovo obývali dostatečně trvale Albánci a Ti si prostě usmysleli, že se stanou vlastními. Tak nějak začíná ta pohádka, protože skutečností se nestala když se všech parlamentních voleb Kosova zúčastnila jen menšina všech jeho oprávněných voličů a jeho nezávislost byla ale právě tímto takto zvoleným Parlamentem Kosova vyhlášena. Jasně, jeho uznání jinými státy odporuje jejich vlastním Ústavám a především platnému mezinárodnímu právu. Ale kdo by asi to mezinárodní právo respektoval, když i Ruská federace si v OSN dělá co chce a nerespektuje právo národa (Albánců) na sebeurčení, které Charta OSN zaručuje a i RF ji je povinna nejen plně respektovat ale i prosazovat.

      Kosovo splnilo všechny platným mezinárodním právem stanovené podmínky práva národa na sebeurčení a na sebeobranu: 1) národnost, 2)vůle k sebeurčení, 3) schopnost samostatnosti, 4) vlastní vůle, přičemž jakýkoliv vliv nebo podpora jiného státu nebo náboženství ji vylučuje.

      Takže, tedy, bylo to v pořádku, v souladu s platným mezinárodním právem, které tehdy Ruská federace ignorovala tím, že byla proti a Kosovo tedy ale je podle tohoto mezinárodního práva stále součástí Srbska.

      Tolik k tomu vesmírné civilizace, které já na Zemi zastupuji už více než dvacet let nonstop.

      Vymazat
    24. Přijde čas, kurvy pejzatý, kdy vaši lokajové přestanou kreslit mapy států na tvář Země a vydávat toto zhovadilé počínání za jakékoliv "právo"! Jediným právem opět bude čistota ideje a víry v sílu našeho ducha, ducha naší rasy, jejího umu, houževnatosti, píle, odvahy a důvtipu, se kterou dobyla svět, než ho vaší vinou dobrovolně začala předávat kalibáncům, aby se z naší krásné planety stala Planeta opic, jímž tito šeredné ohavy chtějí vládnout, nevěda, že těm se vládnout nedá! také proto ti chytřejší z nich sní o rase míšenců, dosti plných výše zmíněných ctností, ale současně neschopných se postavit útlaku a zotročení. Ale to se vám lumpové nepodaří ... povstane Třetí Řím!

      Vymazat
    25. Volby jsou fraška při jakýkoliv účasti, žádná "kolektivní vůle" neexistuje. Rozhoduje pouze legitimita od Boha a Bůh vložil na hlavu Joanna IV. Rurika korunu byzantských císařů a s tím souvisí právo na obnovení Východní římské říše křesťanské říše! To je povinnost a smysl existence Třetího Říma, alias Veliké Svaté Rusi - potažmo Ruského Impéria. A co se nestalo? Satan ďábel vyznávaný obřezanci ustanovil republiky a pseudomonarchie na tzv . Západě a s jejich pomocí se rozhodl pomoci Antikristu - chalífátu Osmanů! To oni zavraždili cara Pavla, to oni intrikovali proti ruským osvoboditelským vojskům ve východním Středomoří a taky dvakráte spasili Vysokou portu tím že vyvolali Krymskou válku a zastali se Turka v rozhodném boji,kdy osvobození Konstantinopolu byla otázka hodin! Nosatí Briti, čili Anglosionisté pod vedením lorda Disraeliho navrch sprostě ukradli pravoslavnému řeckému lidu Kypr!! O pár let později zavraždili Alexandra II., proti kterému poštvali Poláky a Litevce! Na jeho následníky zase štvali Gruzíny a Arménce a jako by to nestačilo, britští agenti v Pitěru zavlekli cara do protičínského dobrodružství za "boxerského" povstání! Nicméně Rusko se nedalo zastrašit a tak ho zavlekli dvakráte do války a revoluce! Poprvé to nevyšlo - 1905, ale podruhé už ano - právě před 100 lety! A nadlouho ho tím od Božího poslání odřízli. Dnes se Rusko pomalu vrací k svému historickému poslání a tyto zednářské jarmulaté hnídy klepou strachem, až se jim ty jejich pejzy vobtáčej kolem jejich dlouhých frkol. Albánci jsou poddaní Třetího Říma! (červená barva) - http://a2larm.cz/wp-content/uploads/2014/03/20070309map2053.jpg

      Vymazat
    26. 22:20 Je zajímavé číst, co píšete, nevěděl jsem, že něco takového existuje. Proto je svobodná diskuse informačně nenahraditelná.

      Vymazat
    27. --- akorát, že si to nepamatuji, protože to zase okamžitě pouštím z hlavy jako nesmysl.

      Vymazat
    28. 22:31 - tu ovšem nemáš! Nazývat totiž ten tvůj vřed co ti vyrašil mezi těmi rachitickými ramínky a ze kterýho tu vypouštíš ty svý jevrejský sajrajty na slídu hlavou je moc veliká nedsázka. Ale možná že po těch injekcích co vyvolávaj ty tvý halucinace se i něco tak ubohýho může jako hlava jevit:)

      Vymazat
    29. Co to tam sliníš sráči nosatej vo "sebeurčení" a "právech"? Koho hovade? Kým určených? Kdo to sesmolil? Kdo vo tom kreténe kdy a kde hlasoval? Kdo se podle toho kdy a kde zařídil? Kreténe blbej! Kdo rozhod že se Levanta rozdělí na čtyři státy? Kdo nakreslil ty hovado jejich hranice? Kdo rozhod a jakým právem, že se místní obyvatelé musej orzdělit o svou zem s nějakejma přivandrovalcema z celýho světa? Kdo a jakým právem rozhod že se Indie rozdělí na IR a Pakistán? Kdo rozdělil Indočínu na čtyři státy a Koreu na dva? Kdo rozhodl a jakým právem že 4 miliony bílých Alžířanů musí odejít ze svý země? Kdo rozhodl že irský národ, když tu kreténe voperuješ pojmama vo kerejch máš hovno šajna, se nemůže sjednotit a Ulster musí zůstat britským? Proč Katalánci nesměj hlasovat o svý nezávislosti? Jakým právem vláda v Madridu rozhoduje za miliony lidí tam? Co idiote? A ty tu budeš cancat svý sračky? Želid Novoruska a Krymu nemá právo se osv osvobodit od nějaký skurvený, tvejma vobřezanejma pankhartama vymyšlený Ukrajiny? Co? Tak abych ti neukop tu škaredou hroudu co ti tam raší kde lidi maj hlavu ...

      Vymazat
    30. Hmm, já chodím dveřmi bokem, asi abych se s někým nesrazil.

      Vymazat
    31. Chudáku Havloidpovaleči , sluníčko sedmižravé , vlastizrádče a debile ! Rusko Krym neanektovalo a jestli někdo něco anektoval , tak vrazi USříše ZLA a Západní Evropa si zotročili celý svět , všichni je živí a oni jim odměnou pořádají 1 drancovací válku za druhou ! Prokletej Západ a jeho paraziti !

      Vymazat
    32. 23:12 Vždyť dokud se ještě spolu bavíme, je všechno OK.

      Vymazat
    33. 23:15 Prostě spolu nesouhlasíme. Stejně nakonec zase rozhodne prostá síla, tak klid.

      Vymazat
    34. Nebo že prej "RF je povinna" ty sajrajte! Jaká RF hovne! Když ani RF, natož Ukrajina nejsou legitimními stát! Protože jak dnes již víme byla abdikace Nikolaje II. neplatným aktem a tudíž i existence jakési Ruské republiky (ať sovětské či nesovětské) a Ukrajiny (totéž) jsou z tohoto titulu zpochybněny! Vše na čase 1 minuta 33 sekund objasní prokurorka Krymu Natálka Poklonská! -
      https://www.youtube.com/watch?v=qotjIZnwHn0

      Ruské impérium je unitární stát ty hovado jevrejský! Nezná žádné "Ukrajiny", "Běloruska", "Gruzie" či Ázerbájdžány" apod. nesmysly! Jsou to tudíž nelegitimní výplody masonů a bolševiků! Pouze s Polským královstvím a Finským knížectvím. ZDE přesná mapa legitimního správního dělení! - http://ic.pics.livejournal.com/sergei_zhuk/76328500/1761/1761_original.jpg

      Sami vidíte že tam žádná "Ukrajina" ani cosi jako RF NEEXISTUJE! Je jen Římskej rajch a ty hovade se mu podřídíš a než chcípneš, přijmeš pravoslaví dobytku chazarskej, to ti vosobně zařídím!

      Vymazat
    35. 23:19 - na to žádná velká síla nebude třeba. Prostě tě srazím do lavóru a ten tvůj škaredej mozol namočím v posvěcený vodě, pop cosi zamumlá a pokud se neutopíš, tak budeš pokřtěnej:?)))

      Vymazat
    36. 23:22 Mne nějaké pravoslaví fakt naprosto nezajímá, je imbecilní a považoval bych se za debila, kdybych jen navštívil nějaký jeho kostel, nebo v čem tu magii provozuje. Odmítám jakékoliv náboženství a považuji za vývojově nevyspělé všechny, kteří slepě věří. / Podřídit se? Fakt? No, to mne ale obrovsky rozesmálo. Mimochodem, já zastupuji vesmírné civilizace, které jsou našimi spojenci a drsnou RF si omotají kolem kola svého auta aby v létě nezapadli na sibiřské dálnici. / A nějaká stará historie, Ruska obecně, ta už nikoho nezajímá, nyní je už jiná doba.

      Vymazat
    37. Co se týká Krymu, tak na počet obyvatel Země jeho navrácení Rusku neuznala jen menšina lidí. Většina se zdržela a tedy je jim to u prdele -
      - https://janica9.wordpress.com/2014/03/28/kdo-uznal-a-kdo-neuznal-pripojeni-krymu-k-rusku/

      Vymazat
    38. 23:25 Vy věříte na moc posvěcené vody? A na sílu pokřtění? A to tady chcete diskutovat?

      Vymazat
    39. 23:29 Ne, tak to nefunguje.

      Vymazat
    40. 23:29 - a žádný civilizace nejsou v dohledu a ani nebudou - ne za existence Sluneční soustavy, takže když ti rozflákám tlamu tak ti nikdo nepomůže, dokonce ani ti zřízenci který za představitele těch civilizací považuješ, debilku, a který ti choděj dávat prášky na schízu! Vsaď to! I když - ty seš nesvéprávnje ...:)

      Vymazat
    41. oprava: nesvéprávnej:)

      To je čenichovka, víš, vole. Ale tobě ji dát nejde, páč ten tvůj mozol je na to moc rozbředlej:))))

      Vymazat
    42. Fakt se dobře bavím, poznávám Rusy a mám z nich srandu. Jestli takhle vypadá válka, je příjemná.

      Vymazat
    43. 23:29 - pamatuju si ty tvý kecy na Trumpa! Jax tady imbecilní schizofréne cosi žvatlal o tom, že ho zvolila menšina občanů! Jenže blbínku, v USA to funguje jako v OSN! Co stát to určitý počet hlasů dle jeho významu! A musíš tedy vyhrát víc důležitých států! Pak si vítěz. Židáci, tvý usmolený vládci a páni si zas vymysleli, že v OSN taky bude mít každej stát jen jeden hlas bez ohledu na počet obyvatel. Takže opricky to pak vypadá že ta jejich usmolená říše nespravedlnosti a zlovolnosti má hodně hlasů! Ale málo lidí! Takže pokud by to bylo jak prosazuješ - víc lidí - víc práva, tak by to furt jen prosírali. A víš co je prdel, totiž že tvý skuteční šéfici tam ani nepřišli! Izrael nehlasoval vůbec, páč sám má máslo (Golany, Jeruzalem) na k hlavě:))) Ale divim se drzounům jako Britové že si tohle štrejchnou když sami okupujou Malvíny a taky tam vyhlásili v rozporu s argentinskou ústavou referendum. Taky takový schizofenové jak ty, vobřezánku. A taky nechtěj vrátit Gibraltar Španělsku. Kdyby o tom ozhodovali kriplici tvýho ražení, tak by mi asi bylo Angličanů na obou místech líto Jenže o tom rozhoduje vůle většiny obyvatel v těchto lokalitách žijících a současně síla britské armády, hovade! A s Krymem a Donbasem to je stejné ... jen jde o sílu ruské armády.

      Vymazat
    44. 23:47 USA mají objektivně nedemokratický nepřímý volební systém, kde ani volitelé nemusí volit toho, koho jim jejich voliči přímo prezidentskou volbou určili. Především ale v demokratické federaci musí být volba společného prezidenta vůlí tedy většiny všech jejích občanů.

      Vesmírné civilizace neuznávají OSN pro stejnou volební sílu nejvyspělejších ale i těch vývojově zaostalých států, protože těch je na Zemi, v OSN, většina a přehlasováním těch vyspělých by byla nastolena vývojová zkáza, stagnace a pak zákonitý úpadek a zánik civilizace. Všechny nejvyspělejší civilizace zanikly vpádem barbarů. Počet obyvatel jednotlivých států je ale v organizaci národů - stát irelevantní, protože o to prostě v té organizaci nejde a ani jít nesmí.

      Ta Malvíny - Falklandy byly a jsou Britské a žádné referendum na nich být uspořádáno nemělo, doslova nesmělo být,... ale výsledek byl už předem naprosto jasný a jistý.

      Vymazat
    45. A že si jen špinavej židáckej smrad a sráč a hovno "mimozemšťan" plyne už z toho, jen pouze oni nazývaj tuhle zelenou skvrnu na povrchu Země kterou ovládaj "svět"! I když to je menšina lidí - https://janica9.wordpress.com/2014/03/28/kdo-uznal-a-kdo-neuznal-pripojeni-krymu-k-rusku/

      Vymazat
    46. 0:00 Ale to je právě ta různá vývojová úroveň národů. Není a objektivně, možné považovat právo Evropana za stejné jako například nějakého domorodce v Amazonii. Evropan už vývojově zákonitě potřebuje něco jiného, vyššího. Například poznávat vesmír, Mars, například. Nějaký indián z Amazonky by se tomu jen smál a naprosto by nechápal tu potřebu. Prostě by nesouhlasil. Jenže okolní vesmír, když jsem zrovna u něho v textu, tak ten získal právo "kontaktovat" Zemi vlastními třeba už přímo válečnými silami a třeba s cílem zmocnit se jí, protože lidstvo už vyspělo natolik, že se mělo snažit tomu účinně technicky - vědecky čelit.

      Vymazat
    47. Falklandy a Gibraltar jsou stejně britský jako jsou Ukrajina i Krym ruský a referendum taky být uspořádáno nemělo. Ukrajině měl být odebrán souhlas od nelegitimní Prozatímní vlády k správě původně 6 gubernií. Zbytek si svévolně protiprávně uzurpovali později za pomoci nepřítele - německých okupantů -
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Ukrajinsk%C3%A1_lidov%C3%A1_republika

      Vymazat
    48. A páč jsi stejnej hlupák jako ti indiáni v Amazonii kterej ví totální hovno, tak jen připomínám že po zničení Ruska tvými souvěrci v 17. roce si obyvatelé Donbasu vyhlásili svou republiku! Páč s žádnou "Ukrajinou" nemaj nic společnýho! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Don%C4%9Bcko-krivoro%C5%BEsk%C3%A1_sov%C4%9Btsk%C3%A1_republika

      Vymazat
    49. 0:13 No, vlastně to nebylo zničení Ruska ale Ruského impéria (1721 - 1917, o jeho tehdejší rozloze území většího než drží nynější RF a to 24.799.576 km2).

      Vymazat
    50. Vývojově nejvyspělejší je Rusko. Resp. má ten potenciál a naplnilo by ho, nebejt právě útoku tvejch nosatejch vobřezanejch souvěrců v tom 17. roce! To bylo eurazijské impérium řízené horní germánskou vrstvou. Jim vděčí USA za své přežití v boji se zednáři, tvými pány! - http://3rm.info/publications/20464-god-1913-rossiya-kotoruyu-my-poteryali.html

      Vymazat
    51. Rusko bylo zničeno a přestalo v roce 1917 existovat! - http://iks2010.info/?p=113176




      Jak to říkal ataman Mozgovoj než ho putlroffci zamordovali. Ruský lid byl žídky vehnán do bratrovražedného boje, který trvá už 100 let! - http://iks2010.info/?p=97232

      Vymazat
    52. 0:25 Vývojový vyspělost spočívá především ve vývojové výši ducha a v tom Rusko dost zaostává. Česko by dokázalo mnohem více například ve vědě a technice, kdyby k tomu ale mělo tu možnost, kterou mu Sovětský svaz odňal. Česko, například, je plně schopno vyrobit jadernou bombu do jednoho jediného roku času, protože k tomu má vše, vědecké informace, technologii, suroviny a odborníky. V tom spočívá ta vývojová neJvyspělost? O to skutečně zas tak moc nejde.

      Vymazat
    53. А.Мозговой:«Мы поднимаем знамя Христа и национально-освободительной борьбы против антирусского режима, установленного в Украине и России. Хотим мы этого или не хотим, нам православным, Богом определено встать на пути иудейского мирового порядка».

      Slyšíš? Vím, asi neumíš rusky - ataman hovoří o "antiruském režimu ustaveném jak na tzv. Ukrajině tak i v tzv. Ruské federaci" (není totéž co rusko, bacha!).

      Vymazat
    54. 0:28 Pokud bylo Rusko zničeno a přestalo existovat, neexistuje jeho historickyprávní kontinuita.

      Vymazat
    55. 0:31 To oni už maj dávno, k tomu nikoho nepotřebovali, to zvládli už za války a kdyby nebylo tvých vobřezaných souvěrců kteří zničili Rusko, měli by atomový elektrárny a asi i bombu už ve 20. letech! My bychom měli po problémech, páč bychom byli plně chráněni, jakožto součást naší společné Říše! - http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/kramarova-ustava-slovanske-rise/

      Vymazat
    56. 0:32 Nejde o to, jestli umím rusky, prostě se ale tady komunikuje česky, takže to nečtu. Rusko není totéž co Ruská federace? Asi fakt ne, samozřejmě.

      Vymazat
    57. 0:36 Já nemám s vobřezanými nic společného, přičemž ale vobřezaných je spousta i v jiných státech.

      Vymazat
    58. 0:34 však taky ne! Tvý vobřezaný souvěrčici po tzv. říjnový revoluci která definitivně spřetrhala svazky s Antantou taky odmítli platit všechny dluhy za Rusko! Což bylo správné, jenže pak začali do USA a Anglie odvážet spousty zlata a cenností výměnou za žrádlo, hadry a jiný dreky - https://www.youtube.com/watch?v=WiPmqChQZoM

      Vymazat
    59. 0:43 Fakt žádné vobřezané souvěrce nemám. Ne ty, o kterých asi píšeš. Mně je lhostejné,kdo je jaké národnosti nebo rasy a barvy pleti, například. Setkal jsem se už i s Reptiliány a jsem hrdý na to, že přátelsky, přičemž to přátelství ještě stále trvá. Reptiliáni jsou původem z ještěrů ale nyní už vývojově štíhlejší než lidé a krásní. Mají ale dlouhé drápy na rukou, jemné šupinky, nohy jsem tak detailně neviděl a hadí oči, přičemž i ten úzký rozeklaný jazyk jim zůstal. Říkám to, protože fakt nerozhoduje jak kdo vypadá, jaké kdo má tělo zrovna, rozhoduje jaký kdo je. Když jsme se navzájem dívali do očí a byli jsme asi tak stejně vysocí, takže v pohodě, bylo to skvělé. To je komunikace duchem. To, je skutečný vesmír.

      Vymazat
    60. 0:40 To nevadí, tak jim sloužíš bezděky, to je jedno. Tady je třeba vědět jedno: ten ohromný potenciál vycházel jednak z germánské inteligence horní vrstvy říše, před kterou se skláněl i pan Hitler a pak také z turkické houževnatosti a v neposlední řadě i slovanské touhy po spravedlnosti. Proto je Rusko nejspravedlivější zemí - ono je to Právo! Ovšem nasralo si do bot rozvalením Republiky obou národů a přijetím tak největší chazarský komunity na světě do svých hranic! Ti je pak začali rozesírat zevnitř a země jimi již dříve ovládnuté zvenčí! Zejména tzv. Britská říše - https://cs.wikipedia.org/wiki/Velk%C3%A1_hra

      Vymazat
    61. 0:51 Češi byli napadáni válečně celou svou historii a sousedem nesrovnatelně silnějším. Vždy zvítězili až na tu poslední dobu, kdy raději kapitulují. Nesvědčí to snad o něčem kvalitním a vyšším?

      Vymazat
    62. Upřímně řečeno, pravoslaví taky není výhra, protože je dobré jen pro mužiky, aby dalo Říši jednotu, je tedy čímsi jako islám pro Araby. Ale kdokoliv s tím chtěl pohnout, byl zničen. Petr III. usiloval o skutečné reformy jako zrušení nevolnictví a toleranční patent a to o celých 20 let dříve než u nás Josef II. Ovšem Kateřina II. - jeho manželka ho svrhla právě s podporou církve a armády. Její syn Pavel I. se chtěl vrátit k politice svého otce a také uskutečnit plán na dobytí Indie ve spolupráci s Bonapartem. Ale britská rozvědka ho nechala zavraždit a nahradit směšnou figurkou - Alexandrem I., tvůrcem tzv. Svaté aliance. Až Alexandr II. reformy uskutečnil, ale nedokončil, protože ho rovněž nosatí zavraždili! A naposled prováděl pokrokové reformy Stolypin, velký ruský premiér. No a co myslíš že se mu stalo ...

      Vymazat
    63. 0:55 České země nám prakticky stovky let vůbec nepatřily. Roztahovali se tu cizáci - papeženci, Poláci, Bavoráci, Braniboři, Rakušané, odpor jim nikdo moc nekladl. V historii jsem sice byli dobří válečníci, ale výhradně v cizích službách, na tom se dodnes nic nezměnilo. Naši dobyli Milán, vyhráli u Trutiny (Torin alias Turín) a málem dobyli i Řím. Vše ve službách jak Štaufů, tak Velfů! Naši dobývali i Dánsko! - pod Valdštejnem. Ve službách Habsburků, ovšem. Bránili raoského císaře proti pruskému králi jak ve válce Sedmileté, tak v té 1866. Pak jsem zase krváceli za císaře Pána a jeho rodinu na bojištích První světový. Ale naši masově přebíhali k Rusům a tím naše angažmá skončilo a kvéry už nám pak tu doma nikdo nesvěřil. Po válce už jen málo, ale přeci,. Otcův kolega šel pomáhat do Koreje odrážet agresi OSN proti korejskému lidu. A otec měl jet do Egypta pomoci Násirovi odrazit sionisty od Suezu, ale nakonec jel jinej oficír a zemřel tam na žlutou zimnici! No nic to jen bokem. Jinak i dnes válčíme v cizích službách a zájmech v Mali, Kosovu, Afganistánu a kde všude ještě ...

      Vymazat
    64. 1:01 Nevím co se mu stalo. Neznám natolik ty dějiny. Díky Bohu za tu víru, za pravoslaví, například. Ale jde o vývojovou věc, která určovala a z části ještě stále určuje druh a způsob lidského uvažování, bohužel ale i jeho omezený obsah a směr vývoje. Náboženství dává člověku víru - naději v úspěch a v přežití a řád, funkční organismus společnosti. Nicméně, jak už jsem sdělil, někteří lidé už jsou nad náboženstvími svým vlastním vývojem. ... A i nad tělem, respektive třeba nad rasou, barvou pleti,... .

      Vymazat
    65. 1:09 Já to ale vidím jinak, rozlišujte možnosti národů. Česká diplomacie malého národa byla brilantní, prostě a nikdo s Čechy nechtěl válčit pro jejich statečnost a sílu v boji, která spočívala především v myšlení. Uvědomte si, že například Husité, slabě vyzbrojený český lid, porazili pět Křížových (tzv. křižáckých) výprav.

      Vymazat
    66. To Rusko je přeci něco jinýho, protože bojovalo vždy a výhradně jen za sebe! Ta "civilizační volba" nastala v roce 1240! -
      http://www.zvedavec.org/komentare/2014/03/5875-ukrajinsky-nacionalismus-jeho-koreny-a-povaha.htm

      V tý době už bylo jasný že západní Řím je v prdeli! Páč víš co spáchali 1204, ne? Tím že místo nevěřících - tedy mohamedánů co nás dodnes dusej dobyli Konstantinopol a zničili tak Byzanc, otevřeli naši civilizaci těm šmejdům! A pak se chtěli zmocnit Ruska, aby ukončili schizma a podřídili si pravoslaví Římu! A tahle svinská politika Západu vedla k vítězství Mongolů a vzniku Hordy! A doplatili na to všichni! Ale to jim jak se tam dočteš zdaleka nestačilo! Vyslali Báthoryho, kterýho udělali polským králem aby polský lid zlomil na papeženskou víru! Přivedl do země jezuity a ti pak podpořili Lžidimitrije a jeho tažení na Moskvu! Moskevský lid povstal a zničil ho, ale oni nasadili hned dalšího! I toho pak zničili hrdinové ruského národa Minin a Požarský! V památném roce 1612! A po papežencích přišli Švédové! Ty zničil Petr Veliký u Poltavy, ale ještě pak dalších 14 let s nimi vedl války a musel jim zaplatit za získání Pobaltí!! Takže je zaplacený a až bude Rusko obnoveno, tak si Pobaltí vezme zpět - má ho do posledního stříbrňáku splacený! No a pak přišel Bonapart ...

      Vymazat
    67. 1:19 Nemůžete žít v historii, jakmile přijmete nová pravidla, platí a těmi je nynější mezinárodní právo. To prostě nejde, najednou si vzpomenout, že vše je vlastně jinak.

      Vymazat
    68. 1:17 - ta diplomacie byla po pravdě spíš sňatková než nějaká jiná. Jak Přemyslovcům, tak i Lucemburkům se zadařily docela kousky, když dokázali spojit do jednoho státu území od Baltského k Jaderskému moři s hlavním městem Prahou! Jenže volba Habsburků byla osudová bota a pak nás stíhaly už jen porážky jako ty sedláky u Chlumce:) Je pava že naši diplomaté i tak byl dál výteční, ale v cizích službách. Viz třeba kníže Kounic, lavírující šikovně mezi Pruskem a Ruskem! - https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Anton%C3%ADn_z_Kounic-Rietbergu

      Vymazat
    69. 1:26 Má to logicky sestupnou tendenci, protože lidstvo a jeho válečné možnosti se vyvíjejí. Atomovka? Stačí tanky. Větší stát jich prostě vyrobí víc a myšlení už Čechům nepomůže. Proto jsme už přišly, my vesmírné civilizace.

      Vymazat
    70. 1:24 - dnes je "nynější" zejtra bude zas nějaký, jak si židáci zrovna vymyslej, to není důležitý. Dřív se o určování co je právo s nima církev svatá odmítala dělit a tak ji infiltrovali! Podle dobového "mezináodního práva" byli právě ti čeští kacíři, ti husité vlastně teroristé a rpto proti nim "svět" zasáhl (to byly ti křížové výpravy). Naši jim dali po hubě a bylo po světě a po právu:))) To je vo tom co chcem jako rasa i jedinci a jestli to můžem dokázat a ne o jakýchsi pseudoprávních výkladch a žvástech jednou papeženců, jindy zas globálního kahalu ... chcem aby nám někdo třeba nařídil, že musíme platit oirem? Bylo by se nám to líbilo? Zrovna tak jiní maj právo na odpor proti různým "právům", který si za ně a na ně vymyslela hrstka svět ovládajích mizerů a darebáků. Jak to řiká ataman Mozgovoj! Od toho se uč! To je štráda chlap a čestnej a rovnej!

      Vymazat
    71. Tam mrkni. Uvidíš i co je zač ta banda v Kremlu! -
      http://iks2010.info/?p=97232

      Vymazat
    72. 22:05 ty kosmická civilizace, neumíš číst? Otázka zněla, jak je možné o RF tvrdit,že anektovala Krym, aniž by odtržení Kosova násilnými prostředky bylo hodnoceno nejméně stejně a nebylo nesporným precendentem pro daleko razantnější přístup k otázce Krymu. Snad víme, o jaké hry jde, takže mi ty propagandistické kejkle a takto diskutující přijdou trapně. Abych nezapomněl, podstupuji konkurz na zplnomocněného reprezentanta Všehomíra. Pro sluneční soustavu to mám jisté, rád bych ovšem postoupil až po naši galaxii, Mléčnou dráhu. No,uvidíme!

      Vymazat
    73. 1:34 Když nebude platit mezinárodní právo, bude zákonitě válka. Asi jde tedy jen o to, zda někdo válku chce.

      Vymazat
    74. 1:36 No, to jsem vysvětlil v příspěvku 22.05, Krym ty čtyři podmínky mezinárodního práva - práva národa na sebeurčení a na sebeobranu naprosto nesplnil. Naprosto ne a je směšné, pokud s tím nesouhlasíte, dokonce. Donbas taktéž. Naprosto ne. No, tak v tom je ten rozdíl vůči Kosovu.

      Vymazat
    75. 1:38 Je to přesně naopak! (viz Boutmy) - čím víc se bude uplatňovat globální židovské bezpráví (tedy to tzv. mezinárodní právo), tím je vyšší pravděpodobnost lokálních válek, které mohou vyústit ve válku světovou ... pouze tvrdá a jasná odpověď světovým židákům a jejich rejdům může zajistit klid a mír!

      P. S.: To Tě tam u vás v Kosmo(nosích)su nechávaj tak dlouho do noci u PC? To máte teda supr režim:)

      Vymazat
    76. 8:37 Jsou to blázni, kdo ví, co bychom mohli ještě napsat.

      Vymazat
    77. Pro útok na Irák žádný podmínky taky nebyly splněný, jen pár falešnejch fotek údajných ZHN! To samý Afganistán, Lybie, Súdán, Jemen a další země, které se staly obětí agrese světových nosálů hrajících si na to, že sou "mezinárodní" a ještě dokonce "právo"! To není ani směšný, to je jejn trapný a ubohý ... už aby dostali přes dršku tak, že se z toho poserou! Sand se o to postará korejský lid, na pevnosti ču-čche se jejich pejzatá prašivá ideologie rozpadne v prach! I s tím pojebaným "mezinárodním právem" co platí jak židák řekne a jen to když řekne ...

      Vymazat
    78. Blbeček z 1:38 vůbec nepochopil, že jeho indoktrinace je součást zdegenerovanýho Západu, kterej zkrachoval a je na ústupu z historie! Neb dějiny píší pouze rasy či národy (které v pravém slova toho smyslu vytvořila jen ta bílá) brutální vůle! A tou ta naše dávno být přestala a bude z dějin zákonitě odejita! Nahrazena a vyměněna rasou houževnatější, odolnější, nepodléhající zhoubnému individualismu, buzerantismu, xenifilismu, egalitarismu a dalším úpadkovým vlivům a idejím! A když nebude Čtvrtý Řím, pak bude nová Zlatá Horda! Tuvin Šojgu - druhý muž a nástupce Putina v Rusku bude jejím prvním chánem. Páč čím jest Rusko samotné, když ne nástupcem oné říše Mongolů", v reálu ale šlo o říši Eurazijců! Jak řekl již markýz de Custin: „Grattez le Russe, et vous verrez un Tartare“ (podrbej Rusa a najdeš Tatara), což souvisí s ruskou "civilizační volbou" - http://www.zvedavec.org/send_print.php?clanek_id=5875&status=print
      Však také Moskevské knížectví nebylo jen legitimním nástupcem Byzance jakožto pravoslavný Třetí Řím, ale také dědicem právě oné Mongolské říše, jejíž bylo několik století ulusem! Však také první car Ivan IV. byl sice po linii otce přímým potomkem Rurika, po matce ale chána Mamaje, vládce Zlaté hordy, tedy potomka Čingischána! Ruský historik proto nazývá carskou říši eurazijským Projektem! A tento Projekt nejen že nekončí, ale on přežije i neslavnou jepičí pidiříši zvanou "Euroatlantida", která přestala být invazívní a sama se stala terčem invaze barbarů, což v dějinách je vždy předznamenáním pádu! Nahradí ji silnější, zdravější rasa a kultura. Evropa pod příštím chánem Šojgu bude vypadat jinak - http://a2larm.cz/wp-content/uploads/2014/03/20070309map2053.jpg

      Vymazat
    79. 8:43 To je právě ale i to, o čem jsem už výše psal. Národy si nejsou rovny tak docela, protože jejich vývojová úroveň je rozdílná. Také se asi nepovyšujete nad Boha, a vesmírné civilizace, které se už dokázaly dostat až k Zemi, se s vámi lidmi ani nedokázaly bavit, protože nebylo s čím, byli jste pro ně jen zvěř. Ani si asi nedokážete představit, jak obrovská práce a úsilí, je pro vyšší bytosti vyvinout něco tak blbého, jako je stále se jen snažící válčit lidi. S lidmi byl a je největší problém v nám známém vesmíru, nicméně, i největší naděje, protože právě proto. Jste schopní jednat tak, jak už zdegenerovaný okolní vesmír ne. A podobně. Je toho hodně.

      Vymazat
    80. 8:53 Vy spoléháte na dědický nárok ale svět se od té doby už změnil do demokracie a občanské svobody. Dokonce do svobody dostatečně individuální, v pojímání lidí. Nikdo už nikomu nepatří, v našem civilizovaném světě. Jinak, skutečně, zdá se, že Západ končí. Dělá pro to zrovna všechno, čeho je schopen. Proto už vesmírné civilizace oddělily jeho část, která bude pokračovat samostatně.

      Vymazat
    81. 8:58 vždyť válku chceš! Podvědomě si ji žádáš! Tvý nosatý páni tě tak indoktrinovali. Jsi cosi jako žvanící stroj bez mozku. K čemu by jinému vedlo, kdyby kozáci a četnici nepomhli krymskému lidu se osvobodit, co myslíš? V okamžiku kdyby pravosekové, tedy odkojenci rakouských antiruských odrodilců a papeženců přišlií na Krym zakazovat lidem ctít jejich ruské hrdiny z minulých staletí, hroby jejich hrdinných předků, mluvit svým jazykem a odmítat uniatskou pseudovíru, tak by došlo ke stejnýmu konfliktu jako v Ulsteru nebo v Baskicku! Konflikt by byl vlklej a stál by mnoho životů. Jenže to by asi debilům tvýho tyu vůlbec nevadilo, páč vy jste jen indoktrinovaný záupadníma židákama a krev vidíte týct jen tam kde se mění na prašule. Do vašich bank. Jinak vás mrtvý nezajímaj. Vůbec vás žádný lidi nezajímaj, chcete jen vládnout nad světem, ovládat jiné, jenže jste narazili na lepší rasu, smůla hošani nosatý ...

      Vymazat
    82. ... a rasu která se umí bránit! A prokázala v krvavých bojích svoji schopnost přežít a zvítězit! Tvá rasa nosatých xindů dokázala jen zabíjet zaostalý či špatně vyzbrojený beduíny. K boji používá prosťáčky, kterým dokáže indoktrinovat podobný sračky jaký máš v hlavě ty. Pak bojují "za Sión"! Jenže ti co z toho profitují mění jejich krev na zisky a světovládu. A za co asi válčí americkej či náš žoldák v cizích zemích? No za prachy, jinak by zmizel! A to ještě zbaběle v obrněnci či letadle, do boje muže proti muži by za boha nešel.Na ně platí jen síla a tu má Rusko! A má ji i ten maličkej Kim! I ten vám dá přes dršku tak, až se vám makůvky votočej jak na obrtlíku! To si piš ...

      Vymazat
    83. 9:06 Vy to pojímáte hrozně osobně a zaujatě, tak nelze objektivně myslet. Ne každý se má dobře a ne každému vyhovuje například kapitalistický systém. Jenže existují nějaké dohody, nějaká pravidla a nějaké například volby. Lid si zvolí. Samozřejmě, že to pak nevyhovuje všem, protože mají různé názory, chutě a potřeby. Stejné je to ale se světem, jen místo lidí je složen z národů - států. Například OSN. Pokud některý stát nechce respektovat ten společný demokratický názor a řešení věci, pak z toho bude konflikt. Myslíte si snad, že všichni lidé na světě a všechny národy - státy na světě, jsou Rusové? "Díkybohu fakt ne." .

      Vymazat
    84. 9:13 Češi dokázali v jejich historii více než Rusové, kterých bylo vždy mnoho. A k tomu postavit se v boji muže proti muži? Fakt si myslíte, že například medvěda by člověk měl lovit holýma rukama? Mezi vývojovou úrovní člověka a toho medvěda je rozdíl. Člověk už tím jeho vývojem prošel a úspěšně a také, zpočátku, bojoval jen beze zbraně. To samé platí o střetu Západu a "domorodců". Ať ustoupí vyššímu právu lidí - národů - států vyšší vývojové úrovně, pokud jsou pozitivní, je zasloužená.

      Vymazat
    85. Děkuji za rozhovor, bylo to pro mne příjemné a zajímavé. Vážím si Vašich znalostí z historie.

      Vymazat
    86. Objektivní není nic, to jsou bláboly. Jsou jen Lži a Pravda. Je jedno kdo jí sděluje. Já si vážím např. americkýho Židáka George Friedmana a to že nelže a že jako poradce několika amerických prezidentů pro národní bezpečnost dokáže vyložit karty na stůl! Jenže tobě je škoda něco vykládat, páč nejsi příliš chytrý ani inteligentní, všiml jsem si že vůbec nestuduješ ty odkazy kterýma svý argumentace prokládám, a který jsou pro pochopení těch věcí ovšem zásadní! Tady to skoukni a dřív mi NIC nepiš. Páč bez pochopení o co go nemá tohle mektání smysl - https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

      Naopak - sám nemáš ani špetku žádný objektivity en protimluvy o vyspělých národech apod. Tak jistě pak je dobře že maj v USA ten volební systém co tam maj! Páč umožnil že státy osídlené vyspělou rasou maj víc volitelů na počet obyvatel! Tudíž barevný zfetovaný vopice a buzeranti žijící ve státech lidnatých s menším počtem volitelů jako je Kalifornie prohráli. A to je dobře, ne? Myslíš že tyhle negerský vopičáci co y ti namrdali do ucha sněj o cestách Mars? leda tak hovno na kvadrát! Babička v poslední ruský vesnici ví a zná víc o kosmu než tyhle buzerantský feťácký opice, kterejm bys chtěl dávat víc hlasů!!! Jak toříkal ten zpěvák co to projel všěecko - ten Jožka Ráž co projel Jůesesj křížem krážem a Rysko taky! V USA je každej druhej debil co netuší kde nějaký Ćesko leží a zajímá se jen o celebrity, muziku co frčí, chlast a nebo je to náboženskej fanatik! Kdežto v Rusku i s řidičem autobusu můžeš pokecat o Čajkovským nebo Dostojevským! To je vyspělost a objektivita a ne co tu žvatláš ty za sračky! A takový lidi maj pak národk na svou zem, zem pro kterou jejich předkové krváceli! Na co maj nárok americký loupežníci, co ukradli zem na který žijou a nezajímá je nic než jak koho vzít na hůl, aby si vylepšili svou ničemnou a krátkou existenci tu na světě. To je kurva rozdíl!

      Vymazat
    87. 9:25 Češi po většinu dějin nebyl ani samostatným státem. Od vzniku sloužili Němcům, jen Boleslav I. se jim na krátko vzepře, ale už jeho nástupci zas pomáhali římským králům tu proti Maďarům (u Lechu, že?) tu proti papežům (války o investituru). Žižka se naučil srdnatosti od Rusů! Totiž po jejich boku bojoval proti papeženským křižákům v bitvě u Grunwaldu! Tam ještě stáli Slované v jednom společném šiku, než nás papeženc postupně rozdělili a udolali do jednoho s jedinou vyjímkou - s vyjímkou Rusů! Ti jediní se nepoddali nikomu, získali Impérium nad nímž Slunce nezapadá (patřila jim i Aljaška) a nebýt zrady zevnitř, nikdo by je neporazil. Ale infiltrace která trvala 100 let způsobila, že se západním nosatcům podařilo svrhnout legitimní vládu a nastolit teror svých souvěrců, který stál život 30 milionů Slovanů a Germánů - nejlepších ruských lidí! Další museli utýct do celýho světa.
      A co my? Co jsem dokázali? Leda hovno, celej náš průmysl postavili Židáci a Němci, vole. A ty druhé jmenované jsem vykopli (pravda, poté co odmítli soužití v zednářské žabožrouty zřízené a též ovládané tzv. První republice). Po Únoru od nás prchlo pár zlodějů a spekulantů, žádná velká elita, ta tu zůstala a přesto na žádnej vrchol jsme nevystoupali, naopak jsem padali a padali.A to tvá dodnes. Jen propaganda nám skorem 80 let vykládá, jak stoupáme ... ale kam? Do prdele leda:)

      Vymazat
    88. Pěknej článek o této smutné pravdě o nás je tu! -
      http://g.cz/neni-vsechno-ceske-zlato-co-se-trpyti-protoze-co-povazujeme-za-ceske-je-ve-skutecnosti-nemecke/

      Vymazat
    89. 22:05 skutečně profesionální vysvětlení, vyučení duše, cosi se vzděláním, kosmické civilizace jako fantaskní zástěrka. Už ani ne směšné, smutné! Bláboly ze slepených útžkovitých informací, zcela bez schopnosti nadhledu, bez osvojení toho, co znamená alespoň základní kulturní penzum. Ostatně, při takto dané osobní dispozici ani jakékoli hromadění „vědomostí“ nepomůže. Škoda vysvětlovat, že Ruská federace, jako slabší strana, hájí možnými prostředky svoji suverenitu, zatímco protistrana usiluje všemi prostředky o její likvidaci. Pevně stojím na té slabší straně, která je blíž pravdě, ne však k úspěchu. Jistěže nepochopíte.

      Vymazat
    90. Putin udělal chybu když Rusko neodpovědělo recipročně na vypovězení svých 36 diplomatů a znemožnění přístupu na svoje nemovitosti. Reciprocita v takových případech je zcela obvyklá a očekávaná. To bylo ale před volbami, Trump sliboval zlepšení vztahů USA s Ruskem a tak Rusko neodpovědělo recipročně v naději, že také přispěje ke zlepšení vztahů. Ale nikdy není pozdě, může to udělat i nyní, byla to tehdy se strany USA provokace.

      Vymazat
  2. od kdy Krym patřil světu ty anonyme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když někdo porušuje mezinárodní právo, proč by ho ostatní svět měl vůči němu dodržovat.

      Vymazat
    2. 18:35 - tak to zkus kokote na Izrael! Idiote! Sedni s Turkama či jinejma pýčusema na člun a vpluj do izraelských výsostných vod! A když ti neustřelej makovici hned, tak pak do krve zmlácenpou drškou kvákej před soudem v Tel Avivu, že Izrael okupací Golan a výstavbou osad na západním břehu a anekcí východního Jeruzaléma porušil mezinárodní právo a proti i ty sereš na to jejich. Uvidíme jak s těbou izraelskej soudce zatočí ... imbecile!

      Vymazat
    3. Hele, neříkej mi imbecile, říkej mi decibele, protože můj hlas je slyšet.

      Vymazat
    4. Před izraelským soudem by ses ale je zajíkal tak,že by ti tlumočník sotva rozuměl. A kdyby si se připojil k těm tvým "světákům" při pokusu anektovat Königsberg, tak by v salvách ruských děl a kvílení jejich raketometů by zanikl jak hlásek konipáska v bouři rozpoutané sopkou Krakatoa ....

      Vymazat
    5. Hele, ten Kaliningrad měl být stejně nesmyslným příkladem jako Krym. A Izrael, ten má nejspíš to právo na veškeré své území, protože ho vyválčil v regulérních válkách a celé mezinárodní právo je založeno na legální existenci států, které získaly vlastní území naprosto stejně.

      Vymazat
    6. 20:30 - to jsou žvásty idiota. To tzv. mezinárodní právo co si ho tu furt bereš to pazour válku zakazuje jako prostředek řešení sporů mezi národy a státy. Proč debile myslíš, že nikdo už války nikomu nevyhlašuje jak to bývalo ještě za WWII. běžné, co? Páč je to ty kretne připitomělej ilegální!!!! Navíc Izrael dokonce vedl tzv. preventivní válku, což bylo nelegální už podle bývalého mezinárodního práva, tedy před vznikem samozvaných jeho vykladačů - tzv. OSN.
      No a když chceš brát válku jako právo, pak Donbas je nezávislý a vybojoval si právo taky. Tudíž území získané DNR a DLR je také legitimní a navíc, i zbytek území kd eproběhlo referendum o nezávislosti a které je dočasně okupováno armádou tzv.. Ukrajiny, rovněž tedy ilegálního státu, páč nevznikl "regulérně" válkou, ale dohodou tří kreténů v Bělověžským pralese! Vole ...

      Vymazat
    7. KRYM
      nikdy nebyl součástí ukrajinského státu.
      Byl pouze v pověřeneckém administrativním
      spravování.
      Ukrajinská ÚSTAVA o tom hovoří jasně :
      Čl. 2, 5 a 133.
      (Ale KDO si to z těch blbečků,tvrdící opak ověří,že ano...)
      Neustálému omílání o anexi mohou věřit pouze ti,
      kteří věří bez výhrad státní propagandě a zločinné zahraniční politice USA.
      Pokud by se občané Krymu včas svobodně nerozhodli
      o tomto kroku,dopadli by stejně,jako současná
      Ukrajina a na Krymu už by se roztahovali
      američtí okupanti.

      Největší zuřivost právě vyvolává ten fakt,
      že se jim to nepovedlo...

      Vymazat
    8. 2:38:06 Hele, Ty moudrej, ten Izrael musel zaůtočit o hodiny dřív, protože se už na něho valily armády nepřátel a on by musel být nesvéprávný, kdyby čekal až překročí jeho státní hranice. Navíc to bylo jen letecký úder proti Egyptskému letectvu, pokud vím a já to nějak moc nestudoval. / A když si někdo vyválčí nějaké území, musí k tomu mít také právo a to Donbas nemá.

      Vymazat
    9. On už vlastně ten pojem "mezinárodní právo" je krajně podezřelej nesmysl, klacek na mlácení protivníků od gaunerů, které již před 110 lety popsal jistý spisovatel žijící tehdy v Pitěru Boutmy takto:


      "Za Anglii bojují a finančně se ruinují druzí národové, ona však žne plody jí uměle rozsetého sváru: získává vhodné přístavy a soustřeďuje ve svých rukách dlužní povinnosti druhých národů. Výsledkem všeho jest to, že národy veškerého světaplatí Anglii jako procenta ze státních dlužních úpisů, z obligací a akcií různých podniků každoroční dobrovolonou kontribuci pěti miliard franků. Disponování tak ohromnými peněžními prostředky poskytuje anglické vládě — jež zcela správně je nazývána vládou bankéřů — ohromný vliv na vnější i vnitřní záležitosti druhých států, pokud nejen vnější vojny a vnitřní převraty, ale i mírný směr sociální myšlenky pomocí tisku potřebuje peněz a zabezpečuje převážný vliv tomu, kdo dovede dáti peníze za určitých podmínek a k vůli dosažení cíle, jenž se hodí rozpočtu věřitelovu. Tímto vlivem peněz objasňuje se drzé chování anglické diplomacie a bezohledný tón anglického tisku, jenž dobře ví, že síla není v právu, ale v argumentech. Tím se objasňuje pokorné podrobení diplomacie a tisku druhých zemí v pravdě nejnepodobnějším požadavkům a výkladům anglických autorit. Veškerá vnější politika Anglie představuje řadu do nebe volajících porušení mezinárodního práva, což nevadí Anglii, aby ve většině případů byla autoritativní vykladačkou téhož mezinárodního práva. Anglie vede výlučně věrolomné vojny proti slabým a bezochranným; při tom je vede s neslýchanou krutostí a s porušením všech konvencí. Proto přece však hlas Anglie bývá ve většině případů autoritativním rozhodčím v otázkách humanity. Anglie vnáší vojnu a zmatky do všech zemí, s nimiž má styk; ale angličtí rádcové bývají vysoce ceněni na cizích dvorech a monarchové jich vlivem svržení odcházejí, aby zakončili svůj neslavný zbytek života v téže Anglii, které oni sloužili a která je zahubila.
      Dějiny nám ukazují, že kazily stát, jenž vstoupil v Svaz s Anglií, nevyhnutelně tím nastoupil dráhu k své záhubě; ale vzdor zdravému instinktu národů, jejich diplomati a vůdci periodického tisku nepřestávají snažiti se po záhubném spojenectví s těmito moderními Kartaginci."
      Za Anglii dosaď USA a jsme v současnosti! A nyní srovnej s tíém co bylo Ruso! Viz ta slova na mapě od Sazonova: Rusko je velká říše, bojující za obnovení práva, spravedlnosti, míru na Zemi, která neusiluje o ničení cizích zájmů ani netouží po cizím území, trvá pouze na tom, dostat to co jí od nepaměti vždy patřilo - Červenou Rus se Lvovem a Przemyslem, a část Bukovina s Černovicemi. Konigsberg s východním Pruskem po Vislu smáčené opakovaně ruskou krví, by měla být znovu ruskou zemí. Danzig a Thorn by měly být ruské pevnosti - http://expositions.nlr.ru/ex_map/worldwar1/images/28.jpg

      Vymazat
    10. 20:47 - No! To udělala Jeho excelence Igor Iványč přeci! Myslíš jako že měl posečkat, né, až k parliku na Krymu dorazej Pravoseci a zmlátěj je jako v Kyjevě, sberou jim hlasovací kartičky a s nima pak odhlasujou zánik krymský autonomie a zákaz ruštiny a místo uctívnání hrdinů dvojí hrdinné obrany Sevastopolu jakými byli Nachimov, Petrov či Okťabrskij naříděj ucívat Banderu a Šuchševyče, ne? Nebo ještě i Melnika, né, vole? Jééééééé - pane šeditelííííííí! Idiote:))) Nečekal, dal jim přes hubu preventivně a spolu s bratry Srby a dalšími slovany zajistil lidu na Krymu bezpečí pro uskutečnění referenda! Esis měl problémy, měls si se hlásit u soudruha Jaroše! By Tě tam poslal s ostatníma a Jeho Blahorodí by ti možná ten tvůj nadsazeně hlavou nazývanej mozol mezi těm tvými rachitickými ramínky useklo osobně:)))

      Vymazat
    11. 20:48 proč tam nezahrneš Polsko ,Slovensko ,Česko ,Maďarsko ,Rumunsko a Bulharsko blbečku ,co vím o Rusech tak jsou stejní jak Amici a ta zapaďacka verbež!

      Vymazat
    12. 15:01 - ale to já nevim, debilku, co neumí otevřít link, proč to tam nezahrnul! To psal Jeho Blahorodí Sazonov! Je to na boku tý mapy, sakra! Taky je tam plno jiných zajímavostí proč si to neotevřeš? Např. ruská delegace by ve Versailles prosazovala připojení Tyrolska ke Švýcarsku, jak na mapě vidíš. A zdůvodnění? Aby vítězná ruská šlechta nemusela při cestách do svých oblíbených alpských lázeňských letovisek v okolí Innsbrucku trávit čas na území protivného jim Rakouska. Ale nevím co by a to Švýcaři, zda-li by jim nevadilo mít další německy hovořící kantony:)

      P. S.: Chlapi, čtěte mi ty odkazy co tam vkládám! Jinak je to diskuse na hovno! To nedokážete otevřít link? Jeden jako druhej jako třetí, volové!

      Vymazat
    13. 15:01 - jo ták! vono to je rusky! No to se ale musíš naučit, to je tě nemůžu doučovat pitomo! Ale i tak - píšu přeci jsaně že jde o překlad výkladu k té mapě, tak co žvaníš o jakým "zahrnování", idiote! Nás tam přeci zahrnul pan karel Kramář, debile a doufám že tenhle link budeš schopnej otevřít i nastudovat - je to česky! - http://www.moderni-dejiny.cz/clanek/kramarova-ustava-slovanske-rise/


      Jo počkej ty hovado, ty vlastně netušíš kdo byl Karel Kramář. tak to byl vůdce našeho domácího, pravého českého nezednářského odboje! Stál proti zednáři Masarykoj! Dostal provaz, ale novej kaizr mu ho změnil na doživotí. Pak byl také za První republiky premiérem ... ostatně Googlit snad dokážeš sám, ne?

      Vymazat
    14. No pro sichr! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Kram%C3%A1%C5%99

      Vono u kreténa, vole, kerej je schopnej naslintat na slídu k jasnýmu dělení že jde o slova napsaná na přiložené mapě abych cosi kamsi zahrnul, je lepší ten link mu sem nahodit. Bůhvíkoho bys zas našel při pokusu googlit:))))

      Vymazat
    15. oprava: "sdělení" - sorry ...

      Vymazat
  3. Pokud by Rusko anektovalo Krym, tak bych ten svět možná pochopil, ale Rusko Krym neanektovalo, tak nevím o čem vlastně diskutujete, chcete provokovat svojí neznalostí, nebo jen se vykecat?

    OdpovědětVymazat
  4. Proč se hádáte s anonymy.Ti se bojí,tak se ozývají
    pouze jako anonymové.Jinak se na Krym vztahuje to
    samé,jako jsou"církevní restituce".Ukrajinci ten
    Krym Rusům ukradli osobou ukrajince Chruščova.A
    protože podle podobných anonymovi 16:57 co bylo
    ukradeno,musí být vráceno,se Krym vrátil k Rusku
    jako autonomní republika.Snad to anonymovi stačí.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaliningrad byl 1255 založen Přemyslem Otakarem II. . Napadlo mne, že je to prostě nespravedlivé, aby ho nyní mělo Rusko. Budu ho chtít vrátit a samozřejmě, že na to použiji, jako Rusko na Krymu, válečnou sílu. Tak nějak?

      Vymazat
    2. Královec byl založen germánsko-papeženskými křižáky, tedy falešným Římem. To území ale patřilo baltským kmenům a ty zase potažmo náleží pod Druhou římskou říši - tedy Impérium. Mez lety 1762-1944 bylo svěřeno pruskému králi, ale zánikem Impéria a pak i třetí říše právo prusklého kre a užívání Königsnergu zaniklo a vrátilo se na Říši (tedy prozatímní tzv. RF). Po obnovení říše bude do ní pět zahrnuto spolu s guberniemi Livonskou, Kuronskou, Estonskou a Velkovévodstvím polským. http://ic.pics.livejournal.com/sergei_zhuk/76328500/1761/1761_original.jpg

      Vymazat
    3. Anonyme v 18,39 - dej si mokrý hard na hlavu a acylpyrin a neotravuj v diskuzích, když nic nechápeš, ničemu nerozumíš a vtipný to taky není ...

      Vymazat
    4. 22:42 Nápodobně. A dva acylpyriny a jeden mezi nohy.

      Vymazat
    5. --- aby Tě mé informace neoplodnily, když nechceš.

      Vymazat
  5. nebol to Chruščov - omyl - spískal to Stalin, len tzo musel Chruščov akceptovať - a trocha poopraviť, to sa ešte budoval v tom čase socialistický Izrael ....

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím,že je zbytečné reagovat na neználky nebo provokatéry,stačí se jen zasmát.V případě reakce Ruska na "americkou" totální hloupost či rádoby ublíženectví,což v jejich případě je rovněž k smíchu nebo k pláči,bych byl ještě pro zdrženlivost a popřípadě k diplomatickému řešení.Trumfy pak zůstávají na Ruské straně a v tomto případě snad není proč spěchat.Věřím,že V.V.Putin to vezme v úvahu. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem asi málo chápavý. Co má tato diskuse, kde se zatahuje Krym, Pružsko a nevím co ještě společného s nějakými pozemky v Moskvě a Washingtonu? K čemu je hned ten první trolský příspěvek - v 16,57?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekni co je to ten trol a pak si promluvíme o logice.

      Vymazat
    2. eldar.cz/mozek/mirror/shad-trolls-cz.htm

      Vymazat
  8. 20:30
    je úplná guma...to je ten galaktickej buzerant, kterýho kdybych měla po ruce,tak mu tady,jak zrovna meju nádobí,nacpala mokrou utěrku do huby...
    j

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umlčet ho. A pak přijde Stalin, v Putinovi a jeho rukama bude gestikulovat: Tady, tady, tady je Rus.

      Vymazat
  9. Mně by spíš zajímalo jak to bylo s tím jůesáá. Neboli ukradený kontinent, pak přibírání na úkor Mexika, Kalifornie, "nové mexiko", pak různé ostrovy či ostrůvečky, mnoho set mil od předtím kradeného, atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo tak jednoduché. Prostě to bylo vhodné území a potřebné a to objektivně.

      Vymazat
  10. Je třeba na každou špatnost usa odpovědět.

    OdpovědětVymazat
  11. Jak tak čtu diskuzi, tak se mnoho diskutérů nechalo svést jedním či dvěma trolly od Jandy. Vůbec bych na jejich "argumenty" nereagovala, protože jim nejde o nic jiného než to rozvalit. Jejich argumenty jsou slabé, jak čaj z pytlíku po desátém louhování.Krym je jasná záležitost, protože proběhl na základě referenda a to je demokraticky. Co se týká Kosova, tak to je právě ten výsměch sluníčkářům. Ale o co zde šlo - že Rusko si nenechá líbit chování usáků vůči jejich užívání diplomatických objektů a zavede stejný metr i doma a vymezí je podle metru - jak ty ke mne, tak já k tobě. Myslím si, že to mělo stejně zpoždění. Kdyby se to stalo obráceně, tak by byla již střílečka před půl rokem. Rusko by protáhli přes OSN, Radu bezpečnosti a nevím kde ještě. Jo a zase by utáhli sankce proti Rusku. Ale jen, kde se to hodí usákům a jde proti zájmům Evropy.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
  12. Jediný platný mezinárodní zákon: Silnější pes jebe!

    OdpovědětVymazat
  13. Jak je z diskuze vidět, mnoha lidem chybí základní informace o Rusku, přesněji o Ruské Federaci (RF). Netuší, že v RF je 22 autonomních republik, které mají vlastní ústavu, prezidenta, parlament, právo vydávat zákony a stanovit úřední jazyky republiky. Kromě toho existuje 46 oblastí, které mají obdobně jako republiky vlastní parlament a právo vydávat vlastní zákony. V čele oblastí stojí gubernátoři.
    V rámci Ukrajiny byla jediná autonomní republika, Krym. Kaliningrad je oblast, nikoliv autonomní republika. Proto srovnávat Kaliningrad s Krymem není možné. Přechod autonomní republiky Krym do RF proběhl na základě referenda, na které měl tamní parlament podle ukrajinské ústavy právo. Kaliningradský oblastní parlament takové právo nemá. Ale v každém případě jsem si jist, že oddělení Kaliningradu od RF po místním referendu by jistě "celý svět" neodsuzoval a nenazýval anexí, jak se pokrytecky děje v případě Krymu.

    OdpovědětVymazat
  14. Sláva, konečně jeden názor (bez sprostých slov a nadávek), který má hlavu i patu. Bohužel je to jen ta příslovečná kapka vody na poušti. Pro 14:27 palec nahoru. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:40 Pane Horáku, sprostá slova a nadávky používájí právě ti, kterým se nedostává znalostí a věcných argumentů. Jak to trefně vyjádřil Jan Werich: "Arogance je parukou k zakrytí duševní pleše".
      Dovolím si doplnit 14:27. Autonomní republiky v RF jsou hlavně tam, kde existuje výrazný podíl neruskojazyčného obyvatelstva s historickými kořeny na daném území. Proto třeba Krym je autonomní republikou s úředními jazyky ruštinou, ukrajinštinou a tatarštinou. "Oblasti" jsou osídleny převážně ruskojazyčným obyvatelstvem, s menšinami bez historických vazeb k tomuto území.

      Vymazat

Reklama