Reklama

.

.

středa 7. června 2017

Všem občanům a voličům v České republice:

Jaromír Bradávka
7.6.2017  Rukojmí

Když loni v červnu obyvatelé Velké Británie těsnou většinou v referendu rozhodli, že opustí Evropskou unii, svět zpozorněl. Do té doby neprůhledná a zdánlivě neprůstřelná monolitická nadstavba eurounijní multikultury a peudokorektnosti dostala velkou trhlinu. Lidé si uvědomili, že když spojí své síly, mohou svou zemi a svůj život změnit. Krátce poté začalo být jasné, že k podobné změně kursu se blíží i Spojené státy. Vítězství D. Trumpa vzbudilo další naděje na zlepšení vztahů mezi jadernými mocnostmi a na snížení mezinárodního politického napětí.


Prezidentské volby v Rakousku byly sice ovlivněny v neprospěch obránců samostatné státnosti, ale referendum a výměna vlády v Itálii naznačila i tady naději na změnu.

Letošní supervolební rok se zdál být poslední příležitostí ke změně politických a následně ekonomických a sociálních poměrů v Evropě a k nápravě toho, co bruselská byrokracie napáchala za posledních více než dvacet let. V Nizozemsku o sobě dali vědět pronárodní síly a ve Francii se Marine Le Pen dostala se svým programem obnovy Francie až do finále prezidentských voleb. V Německu se po podzimních volbách bohužel nic nezmění; ať zvítězí A. Merkel nebo M. Schulz; Německo bude dál tlačit na pokračování federalizace EU.

Česká republika je nejslabším článkem V4, a proto je nutné i u nás změnit politický kurs směrem k vystoupení z EU a NATO, odpoutat se z ekonomické závislosti na EU a zejména Německu, a těsnou spoluprací se zeměmi V4 vytvořit silný blok nezávislých středo- a východoevropských zemí. Současná probruselská vláda nám nepřinesla nic dobrého, jen stále větší závislost na nevolených byrokratech a další zamoření státu neziskovými organizacemi, které jako plevel prorůstají do všech vrstev společnosti.

Je v našem národním, státním a ekonomickém zájmu, aby Sobotkova vlezdobruselská vláda nebyla nahrazena stejnou vládou pod vedením A. Babiše, neboť taková vláda nepřinese žádnou změnu.

Vláda ANO, ať bude v koalici s kýmkoliv, nevyhlásí referendum o vystoupení z EU a NATO, nebude se bránit přísunu migrantů a neudělá nic pro větší ekonomickou i politickou samostatnost naší země a vyvázání se z německého područí. Nanejvýš je vymění za americké.

V posledních volbách v r. 2013 volilo „tradiční“ politické strany, tj. ODS, TOP 09, KDU-ČSL, ČSSD a s ním vládnoucí ANO pouhých 40% z celkového počtu 8,5 mil oprávněných voličů! Všechny tyto strany dohromady nemají ani 100 000 členů! To znamená že nám, 10,5 mil. občanů, vládne (i s opozicí) 1% menšina!!! Přitom velká část řadových členů těchto stran žádné významné funkce nezastává, jen se vezou a občas svým sekretariátům a ústředním výborům něco posvětí. V drtivé většině však důležitá rozhodnutí přijímají a realizují úzké skupinky funkcionářů a tajemníků, samozřejmě pod dohledem lobbistů a s pomocí podřízeného státního aparátu. ...

Proč si to už téměř 30 let necháváme líbit? Neustále se pak divíme, že nám život ztrpčují nejrůznější nesmysly z Bruselu i z Poslanecké sněmovny. Ale vždyť jsme si to tak (nejen) v posledních volbách sami zařídili.

Chceme změnu?

Tak k ní musíme každý jeden přispět. V prvé řadě zvednout zadek a jít k volbám, za druhé nevolit žádnou z těch stran, které se u moci vystřídaly za posledních 25 let. Za třetí nevěřit na spasitele, kteří hlásají jednu mantru, která prý jako kouzelný proutek vše vyřeší a zařídí.

Je třeba si najít komplexní program změny a obnovy státnosti, ekonomiky, nápravy společenských vztahů a seřazení životních priorit. Většina z nás je podvědomě zná a ví, jak mají vypadat. Stačí jen najít toho, kdo takový program má ve svém štítu, se kterým jde do v(Platón, 400 př.n.l.)oleb, a tomu dát svůj hlas.

Pokud chcete skutečnou změnu, odpovězte si na následujících pět otázek:

  1. Opravdu chcete znovu volit ČSSD, která své voliče vždycky nakonec zradila?
  2. Opravdu chcete znovu volit ODS, které na voličích nikdy nezáleželo a podporovala vždy jen zájmy tunelářů a podvodníků?
  3. Opravdu chcete znovu volit TOP 09, jejíž předsedové mají na rukou krev (českých parašutistů a kosovských Srbů) a jejíž poslanci volají po (atomové) válce proti Rusku?
  4. Opravdu chcete znovu volit KDU-ČSL, která ač podle názvu křesťanská se spojí třeba s ďáblem (nebo aspoň s Landsmanschaftem), jen aby mohla usednout ve vládě?
  5. Opravdu chcete znovu volit ANO BUDE LÍP, které se podílelo na všech lumpárnách a podvodech poslední vlády a posledního parlamentu a přitom dobře ví, že líp už bylo?
Zní-li vaše odpovědi ano, pak vám není pomoci a dostanete to, co si přejete a zasloužíte.

Pokud odpovíte ne, hledejte toho, kdo naplní vaše představy o vašem životě v naší vlasti a tomu dejte svůj hlas. Budete přitom mít podporu Britů, kteří volili odchod z EU. Rakušanů, kteří volili N. Hofera. Američanů, kteří volili D. Trumpa. Holanďanů, kteří volili G. Wilderse. A Francouzů, kteří volili M. Le Pen a J.-L. Mélanchona. Na vaši volbu budou čekat v Německu příznivci AfD.

„Nakonec vám budou vládnout ti nejneschopnější z vás. To bude trestem za vaši neochotu podílet se na politice.“ (Platón, 400 př.n.l.)

Jak se rozhodnete?


- - -

146 komentářů :

  1. No, ale koho tedy volit? Okamuru nechci, ten se veze jen na vlastní kariéře. Komunisty? Proč se 1. dávno nepřejmenovali? 2.a proč jsou tak neakční, Piráty? neznám program. Koho????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okamuru nechci, ten se veze jen na vlastní kariéře. Tak to je argument jako shnilá noha. Raději nevol nikoho debile.

      Vymazat
    2. Děkuji za radu, slovutný mistře disputací.

      Vymazat
    3. Aliance národních sil


      ANS je samostatný projekt malých vlasteneckých politických stran, hnutí, spolků a jednotlivců do parlamentních voleb roku 2017. Směr veškerého našeho myšlení a konání určuje kladná odpověď na jedinou otázku: "Je to dobré pro naši zemi?"


      1. ANO míru! Prosazovat mírovou mezinárodní politiku ČR - nedopustit, abychom byli zataženi do války!
      2. ANO vystoupení z NATO a EU.
      3. ANO zestátnění strategických odvětví národního hospodářství a přírodního bohatství, zrušení církevních restitucí.
      4. ANO osobní, majetkové a trestní odpovědnosti politiků, veřejných činitelů a státních úředníků.
      5. ANO minimálnímu starobnímu důchodu pro důstojný život.

      1. NE ilegální imigraci a neziskovým organizacím, financovaných ze zahraničí.
      2. NE dovozu nekvalitních a předražených potravin.
      3. NE novodobému otrokářství nadnárodních firem.
      4. NE lichvě a exekucím, které devastují lidské životy.
      5. NE zrušení dekretů prezidenta Beneše.

      ANS prosazuje společné jednání vlasteneckých sil napříč politickým spektrem - nehledě na tzv. levici a tzv. pravici. Za hlavní dělící linii současné politické scény (české i evropské) považuje rozdílný vztah jednotlivých subjektů k vlastenectví versus multikulturní globalismus.

      Na základě analýzy výsledků dosavadních parlamentních voleb a z nich vyplývajícího současného politického, ekonomického, sociálního, kulturního a vzdělanostního marasmu, Vás oslovujeme s cílem změnit poměry v naší vlasti k lepšímu. Máme možná různé názory a přístupy, ale společný cíl:

      Spolupracovat s jakoukoliv politickou silou a hnutím, s jakoukoliv politickou frakcí, s každým spolkem, občanskou iniciativou a jednotlivci, pokud jsou jejich názory v souladu s principy soužití, prosperity a míru v naší zemi a společně tyto principy prosadit.
      Aliance národních sil. www.aliancens.cz

      Vymazat
    4. 19:55 Pokud neznáte program Pirátů, tak je to jen Vaše lenost. Ma internetu snadno dohledáte. Tak už konečně zvedněte prdel a přestaňte frflat!
      Jirka

      Vymazat
    5. Okamuru musíš volit, débo, je to opozice, ale ty jsi dávno rozhodnutý, kobliháři, pak se nediv, pitomče.

      Vymazat
    6. Jedna zajímavá strana - koho volit?
      http://narodnidemokracie.cz/prohlaseni-k-volbam-do-parlamentu-cr-v-rijnu-2017/

      Vymazat
    7. 19:55
      Jsi hlupák nebo navedený , kecáš nesmysly které ti předkládá ČT.
      Václav

      Vymazat
    8. Piráti nechtějí vystoupit ani z EU ani z NATO!!!!! Okamura nechce vystoupit z NATO!!!!!!!!!!

      Vymazat
    9. Komunisti chtějí SETRVAT v EU a vystoupit POUZE z vojenských struktur NATO. Kruci lidi, přečtěte si aspoň programy těch stran, o kterých tady všichni pořád melete, a budete v šoku, co v těch programech je. Rozhodně v nich není to, co si myslíte.

      Vymazat
    10. 19:55 "...Komunisty? Proč se 1. dávno nepřejmenovali?". Mohli by potom tvrdit, že jsou komunisty? Ostatně, nezdá se Vám, že vlastně mají historickou pravdu? Pokud zůstali skutečnými komunisty. Nejen podle názvu.

      Vymazat
    11. Robejška.

      Vymazat
    12. A 8:31 Proboha! Jste na hlavu?! Robejšek chce zůstat v EU i v NATO a chce ještě více liberalizovat a privatizovat. Copak jste se dočista zbláznil?

      Vymazat
    13. Vojenské třeba?No aby voliči sdělili politické třídě Šmejdů co chteji.Na to už přišla OSV a začíná tvořit Desatero voliče,má nápad zajistit stavbu síly proti sile s když se k Desateru voliče odmítnou ti politici modlit nezbyde než aktivovat Hnuti tři hvezd,tedy hnuti nás voličů,kteří budou muset taky sami sebe zvolit.
      Nedejte si znovu ukrást volbami naše hlasy a hledejme i možnosti jak třeba odevzdat NEPLATMY hlad pokud politická třída Smejdu nás bude chtít znovu podvést.

      Vymazat
    14. Anonymní7. června 2017 20:47
      Aliance národních sil, děláte pokroky. Dále jste se přiblížili k programu SPD – Tomio Okamura. Již nemáte tři ANO a tři NE, ale rozšířili jste to na deset bodů, jako SPD. Ale stále je zde určitý rozdíl.
      Podle mého názoru jste elitáři, neboť nedůvěřujete ve zdravý rozum občanů. Vše chcete rozhodovat sami a přitom, kolik Vás je?
      SPD chce vyhlásit referendum za vystoupení z NATO. Vy říkáte, proč referendum, když nevíme, jak dopadne? Toto je Váš přístup. Vymysleli jste si, že jste střecha a že budete rozhodovat nejen za zastřešované, ale nyní i za všechny občany.
      SPD – Tomio Okamura má nejenom silná témata, která prosazuje již pár let, jako je „Ne nelegální migraci“, „Zákon o referendu a odvolatelnosti politiků“. Když dnes vidím na ČT, jak zástupce lidovců říká, že vždycky byli proti přijímání migrantů, tak je mi z toho na blití. Ano dneska už to vidí kdekdo, ale léta to již prosazuje pouze SPD, bohužel za nezájmu voličů. Proto se doposud nic nezměnilo.
      Je zde pouze jistota, že SPD svůj postoj nezmění. Na rozdíl od zavedených stran, které otáčí, jak je zrovna výhodné. Otáčí před volbami, otočí nazpátek i po volbách. Proto je třeba volit SPD, aby dostala významný počet hlasů a mohla ve vládě prosadit jak tyto významné body, ale pokud možno co nejvíce, ze svého uceleného programu http://spd.cz/program/. P.K.

      Vymazat
    15. Okamura nemá zájem o zabezpečení své většiny v Parlamentu.Veze se na vlně emigrantů ale nepožaduje reformu Koránu tj manuálu na naše vraždění.Nechce a boji se otevřít svůj stranických web neboť nechápe že by mu získal hlasy a vypadal by jako NR tu opravdu národní.Posila své voliče do lamparny tj na zprofanované Facebook!

      Vymazat
    16. Adresát PK.
      ANS má stále 3+ a 3- a k tomu kompletní program. Račte se podívat zde:
      https://www.aliancens.cz/program
      a zde
      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Mimochodem - sleduji ANS velmi pozorně - a vidím, že jak přibývají témata do programu, je to inspirací pro p. Okamuru v jeho diskusních pořadech a vystoupeních.

      Podívejte se, prosím, pořádně na program ANS a pak na program SPD a uvidíte, že je to nebe a dudy.

      ANS neříká, že nechce referendum o NATO a že je zbytečné. ANS říká, že z NATO je možné vystoupit i bez referenda a rychle. Nepleťte si pojmy s dojmy.

      Naopak se jedná alibismus SPD, která požaduje pouze referendum a jinak říká, že jsme NATO plnohodnotnou součástí a nikde NEŘÍKÁ, že požadují z NATO vystoupit - pouze požadují referendum o případném vystoupení. Chápete, pane PK, ten rozdíl?



      Vymazat
    17. Diskutér 23:36. Národní demokracie NETRVÁ na dekretech prezidenta Beneše. Nevadí jí jejich zrušení. A proto je NEVOLITELNÁ!

      Vymazat
    18. Poplantana Okamura záda referendum,ale vi dobře že polít třída Smejdu nebyla schopna zajistit za celé čtvrtstoletí žádný zákon o referendu.
      Takže SPD nás balamuti!

      Vymazat
    19. Anonymní8. června 2017 14:06
      „ANS má stále 3+ a 3- a k tomu kompletní program. Račte se podívat zde:“
      Reagoval jsem na příspěvek, ve kterém se uvádělo deset bodů. Tak si udělejte pořádek, kdo a jak, má za Vás mluvit. Já když obhajuji SPD, tak vycházím z oficiálního programu, nebo upozorním, že se jedná o můj soukromý názor. Alespoň se o to snažím:-)

      „- sleduji ANS velmi pozorně - a vidím, že jak přibývají témata do programu, je to inspirací pro p. Okamuru v jeho diskusních pořadech a vystoupeních.“
      Těší mě, že sledujete p. Okamuru, ale možná byste měl vzít do úvahy, že on ty své názory zastává mnohem déle - ještě než vůbec byla ANS.

      „ANS neříká, že nechce referendum o NATO a že je zbytečné. ANS říká, že z NATO je možné vystoupit i bez referenda a rychle. Nepleťte si pojmy s dojmy.“
      I zde je opět „chyba“, na Vaší straně. V několika debatách, někdo od Vás (neráčíte se nijak identifikovat) uváděl, že nechcete referendum, neboť je zde nebezpečí, že referendum nedopadne dobře, …

      „Naopak se jedná alibismus SPD, která požaduje pouze referendum a jinak říká, že jsme NATO plnohodnotnou součástí a nikde NEŘÍKÁ, že požadují z NATO vystoupit - pouze požadují referendum o případném vystoupení. Chápete, pane PK, ten rozdíl?“
      Hlavně jsem pochopil, že si vymýšlíte. SPD nikde neříká, že „jsme plnohodnotnou součástí NATO“.
      A chápu i ten rozdíl. SPD chce zapojit občany do rozhodování o záležitostech státu. A to i v podstatných záležitostech (na rozdíl od Dientsbiera a ANS). ANS chce o všem rozhodovat sama, bez ohledu na mínění občanů. To je právě to, o čem stále mluvím.
      Aby si čtenář mohl udělat představu o „pravdivosti“ Vašich tvrzení, níže uvádím tři odstavce z materiálů SPD, kde se mluví o NATO (pro přehlednost, jsem doplnil čísla):
      1.„.. spolupráce s NATO nenahrazuje a ani nemůže nahrazovat nedostatečnost vlastní armády při obraně území a obyvatel ČR. Spolupráce s NATO tedy musí být přehodnocena a účast armády ČR na zahraničních operacích NATO mimo území členských států NATO striktně omezena pouze na mise s mandátem RB OSN.“
      2.„Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí.“
      3.„Budeme prosazovat ukončení nasazení našich vojáků ve všech nelegitimních misích, tj. z těch bez mandátu RB OSN.“
      P.K.

      Vymazat
    20. Já už nemám sil na vás reagovat- takže naposled: ANS nedomítá referendum, naopak! a ANS je pro vystoupení z NATO. SPD není pro vystoupení z NATO, pouze chce referendem potvrdit naši účast v NATO - viz. citace z programů SPD.

      Vymazat
    21. A.N.S. kolik asi dostane hlasu ? to je asi 0.1% hlasu ,tak že se do parlamentu dostane až bude konec světa !!!!!!!

      Vymazat
    22. Jednou věcí je to, co Okamura občas vykládá, jinou je to, co má ve svém programu. Nedávno vyprávěl na Svobodném vysílači, jek je pro zachování naší účasti v NATO, protože to "nemá alternativu" a on přece není populista. Patrně v životě neslyšel nic o Helsinské smlouvě ani o OBSE. A pokud jde o Piráty, není to ta strana roztomilých popletů, která nechce nikoho zarmoutit a tak má ve svém programu současně setrvání v NATO a současně pro neutralitu? Lidé, vzpamatujte se, už na to není příliš času. A pokud jde o stranu jako je ANS, tak záleží především na tom, jaký má program a zda jsou občané schopni programy stran si přečíst a vyhodnotit. Až to udělají, tak bude z ANS lídr voleb! Už jste to udělali? Pokud ne, tak to alespoň jednou v životě zkuste! Ve svém vlastním zájmu a v zájmu Vašich rodin!

      Vymazat
  2. Mně snížení schodku státního rozpočtu panem Babišem, nepřipadá jako lumpárna. Naopak mám dojem, že se proti němu postavili všichni gauneři v jednom šiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO je o tom samém Babišovi, který vidí v přílivu imigrantů přínos v představě, že budou pracovat za platy nižší než dostávají podpory?

      Vymazat
    2. 20:11 tak hledám na internetu a čtu -

      25. 8. 2015 18:09

      Vnější hranice schengenského prostoru je třeba okamžitě uzavřít a toto území většiny evropských států bránit před přílivem uprchlíků, řekl dnes novinářům vicepremiér a ministr financí Andrej Babiš (ANO). Zapojit by se podle něj mělo NATO.

      Vymazat
    3. 20:26 jistě, on Babiš vždy říká cosi líbivého a všichni jeho poskoci dělají pravý opak v praxi, tak dobrou pachuť při pojídání koblih.

      Vymazat
    4. 20:47
      Tato strana nestrana má tolik podstran, že pokud se dostane do parlametu není jasné jak se dále dohodnou. V jedonduchosti je síla. Volte SPD - jasné a proveditelné v základě přímá volba, referendum o základních otázkách NATO,EU, odvolatelnost politiků.
      Václav

      Vymazat
    5. 20:02 to je ovšem efekt, chytře vyvolaný, který nebylo v daném hospodářském cyklu až tak obtížné vyvolat. Dobře vypočítané, aby bezprostředně před volbami bylo rozdáváno, díky tomu, jako že tu velí Babiš se svým ANO. Což zdaleka pravda není, když z poloviny velí ČSSD. Jejím voličem nejsem, ale Babišovo překrucování mi leze krkem. Laskavě si povšimněte, jaký frontální útok je veden proti levici, proti skutečné sociální politice.Ze zkázy ČSSD se radujte. ANO s KDU-ČSL a Starosty, za dopomoci TOP09, možná i ODS, vám to spočítají. Lidé jednodušší.

      Vymazat
    6. Václav 23:52 - ANS je střecha a všechny subjekty pod střechou se shodly na programu. To je oceněníhodné. SPD nechce přímo vystoupení z NATO (naopak oceňuje, že jsme jeho součástí!) - chce o něm JENOM referendum. SPD nechce přímo vystoupení z EU - chce o něm JEN referendum. Vidíte ten rozdíl?!

      Vymazat
    7. Rabis je stejně lump.Predal naše vojsko novému Wehrmachtu s kdosi ho vyfotil jak rozdává prošlé koblihy dětem.Prx to byl jeho volič s dá tady fotku.To bude terno!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jiná volba v rodičovském pudu sebezáchovy evidentně neexistuje. Ještě nám toho imigranti v zahraničí málo předvedli???

      Vymazat
    2. Okamura hraje jen na protimigracbi notu, neslysel jsem od nej nic kdyz Eu provedlo prevrat na ukrajine plus cela ta hysterie proti Rusku.. to mu adi nevadi

      Vymazat
    3. 21:58 To ti asi hraje v hlavě hlas z ČT.

      Vymazat
    4. 7. června 2017 21:58
      Asi se vůbec nedíváš na jeho příspěvky na YOUTUBE

      Vymazat
    5. Okamura něco zcela jiného říká, něco zcela jiného dělá (tedy hlasuje - respektive nehlasuje v parlamentu) a něco úplně jiného má v programu! To znamená, že je buď schizofrenik anebo PODVODNÍK!

      Vymazat
    6. Anonymní7. června 2017 21:58
      Slyšel jste snad od něho, že to schvaluje? Navíc jeho poslanec Holík, byl navštívit a podpořit protestující doněcké republiky.
      Také Okamura byl navštívit a tím narušit izolaci Ruska. Pokud si pamatuji, tak na pozvání strany Naše Rusko. Samozřejmě, že váha jeho činů je a bude dána silou, kterou získá ve volbách. Proto je třeba se spojit, ve volbě SPD.
      P.K.

      Vymazat
    7. Okamura není schopna zastupování občanů ale chce se s nima jen fotit.
      Nechce Sociální stát místo dnesniho korporátního fašismu a nemá vzdělání ani na to aby věděl co znamenají ty přívlastky v kapitalismu bez přívlastků,který nám byl vnucen avje šrot!

      Vymazat
    8. Okamura dělá efektní věci, aby byly vidět. Ale podívejte se, JAK HLASUJE v parlamentu. Hlasuje opačně než to, co vytrubuje do světa!

      Vymazat
    9. 14:14
      Nezakládá se na pravdě.

      Vymazat
    10. An 16:12 - na pravdě se to zakládá a jde to lehce dokázat, když se podíváte, jak Okamura nehlasuje nebo se zdrží nebo je proti některým zákonům, které by měl podpořit, ale prostě nehne prstem. Již to bylo v tisku mnohokrát zveřejněno! A mnozí jeho političtí oponenti na to poukazují a smějí se tomu. A jak to vysvětluje Okamura v rádiu, když se ho na to několikrát zeptali - buď byl mimo nebo na záchodě nebo to nebylo "podstatné" anebo se z toho jinak vykroutí (ale jak had) - naposled se jednalo o zařazení bodu o změně Ústavy, kterou předložila Černochová z ODS a Okamura byl pro. Všichni ale věděli - především komunisté, kteří jediní byli proti - že když je bod zařazen, tak při stávajícím složení parlamentu bude patrně i schválen. Jenom díky tlaku veřejnosti - a především Ne základnám - se bod dosud neprojednával. A Okamura na Svobodném rádiu vysvětloval, že byl pro, aby pak mohl být proti. No, co na to říct. Hajte si ho dál, ale uvidíte, že jednou spláčete nad vejdělkem!

      Vymazat
    11. Anonymní8. června 2017 17:02
      Z tohoto zmateného podání nelze o ničem usuzovat. Jaké bylo znění zákona, který podpořil, nebo nepodpořil?

      Vymazat
    12. Okamura se především zmateně chová!A vy jste to vystihl úplně přesně.

      Vymazat
    13. 17:55
      A vy jste to vůbec nepochopil, což potvrzuje moje slova.

      Vymazat
    14. Já jsem to pochopil dobře, ale ty jsi nepochopil ironii mých slov.

      Vymazat
    15. Pro 7. června 2017 20:26 - p. Babiš se už v srpnu 2015 nechal slyšet, že je před migranty ochránit hranice Schengenu i naši státní hranici. Můžete mi tedy vysvětlit, co od té doby dělal ve vládě, když jsme mezitím odsouhlasili přes 6000 migrošů, některé bez nařízení? K čemu tam ten nebojsa sedí? A totéž platí samozřejmě pro celou vládu. Jasně, zavedl EET. Hned se mi při tom vědomí lépe spí. Copak neuléháte a nebudíte se s úzkostí, jaký život v tomhle ukradením kontinentu čeká naše potomky? Zatímco ČSSD a flanďáci jsou už provaření, koblihář má pořád své hojné, hluché, slepé publikum. Opravdu si myslíte, že se tento globalista a velkoobchodník bude kvůli Česku prát? Uvažujte, za 3 měsíce to bude naostro. A nenechte se mýlit, na palubě se ještě hraje, ale loď už nabírá vodu (cca 100 000 ks).

      Vymazat
  4. Volte mně.Ti co vládli dosud zpětně vrátí co nakradli bez pardonu,nahradí všechny škody, které svým jednáním způsobili. Né restituce ale pěkně vrátít všechno co jste nakradli, co se do vás za celou dobu vložilo aby jste přežili. Stejně veškerý majetek ste nazbojničili na chudém lidu, zato jste jim do hlav vsugerovali spousty přihlouplých přikázaní, které jste sami porušovali a porušujete. Do vězení půjdou všichni kalousci, kteří nakradli a zlikvidovali náš průmysl, zemnědělství, rekreační zařízení. To jenom pro začátek. Soudnictví a pod. půjde následně. O tom budou rozhodovat lidé znalí a zralí. Né pajtášové zloději a jim podobní havlisté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsi musel začít v roce 89 u cinkání klíči a u Veškrny. Na tom už si nic nevezmeš a dáša ti nic nedá.

      Vymazat
    2. Asi pomalu chápeš ty veškrno.

      Vymazat
  5. Dle mého názoru je článek snaha o manipulaci s myšlením obyvatel ČR,ale radu záměrně nedává a to je přinejmenším podivné ne-li podezřelé.Komu tímto prospívá tedy autor ?
    P.S. Takových článků je na netu hodně a jsou na .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase jeden z těch, co potřebují vodit za ručičku. Co máte v hlavě? nnormální člověk tam má mozek, Mozek slouží k myšlení a jak říkával můj starý profesor matematiky: Myšlení bolí. a vy se myšlení bojíte. Ale abyste neřekl, že Vás v to nechám plácat, tak tady máte nápovědu:


      1. Volím stranu či hnutí, které jsou mi názorově nejblíže.
      2. Volím stranu či hnutí s reálným programem, u kterých je předpoklad, že program bude splněn alespoň na 50%.
      3. Volím a preferuji kroužkem kandidáty, které osobně znám.
      4. Pokud neznám žádné kandidáty osobně, zjistím si, kdo je zná, a nechám si podat reference.
      5. Ověřím si, je-li kandidát poctivý, čestný a pracovitý člověk, který je ochoten obětovat část svého života ve prospěch občanů – svých voličů.
      6. Pokud kandidát v minulosti zastával či současnosti zastává volenou funkci, zjistím si, jak se zasloužil o blaho a prosperitu své obce, svého kraje, případně celé ČR.
      7. Pokud je kandidát úředníkem nebo zastává jmenovanou funkci, ověřím si úroveň a výsledky jeho práce.
      8. Nevolím parlamentní dinosaury, kteří si z mandátu udělali dlouhodobé živobytí, aniž by učinili něco přínosného pro své voliče a občany této země, ani mladé kariéristy, kteří se časem v dinosaury promění.
      9. Nevolím podnikatele a majitele firem, neboť zde hrozí střet zájmů.
      10. Nevolím sportovce, umělce ani jiné „celebrity“ všeho druhu, neboť nemají ponětí o politice, ekonomice, právu, ani o řízení a správě státu.
      11. Rozhodně přijdu k volbám, i za cenu určitého kompromisu, abych přispěl k nápravě poměrů ve své zemi.
      12. Znovu si přečtu Platónův výrok a zamyslím se nad tím, co jsem schopen pro svou aktivní účast na dění ve své zemi učinit!
      Autor.

      Vymazat
    2. Nekecej že jsi pitomec,kdyby články takového rázu byly na internetu tak by měly takovouto odezvu kde o ne mají zájem mraky volicu.
      Politická trida Šmejdů si myslí,že bude dále blokovat na svých stranických webech diskuzní rubriky aby to u nich nevypadalo jako tady,kde se tvori o těch zmrdech mínění!

      Vymazat
  6. Hledám do voleb politickou stranu nebo hnutí, která bude mít ve svém volebním programu tyto programové cíle:
    NE nelegální migraci!
    NE Evropské unii!
    NE NATO!
    NE v područí Německa a USA!
    ANO spolupráci s Ruskem!
    Toto jsou mé občanské volební názory!
    69-roční volič a nestraník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volím Okamuru už třetí volby a budu opět. Mluví mi z duše, nemění názor a vše, co řekne, sedí jak víte co na hrnec. Žádá referendum na vše - zvláště na nelegální migraci, na výstup z EU i NATO, žádá NE područí Německa a USA a slepé závislosti na nich, podporuje spolupráci s Ruskem, navíc prosazuje odvolatelnost politiků a jejich osobní odpovědnost za vše, co odsouhlasí a podepíšou. Tak to má být!
      Jak by mě blažilo moct teď odvolat Sobotku, Běloprdíka, Hermana, Zaorálka a jiné ... kéž by ...

      Vymazat
    2. Moje řeč.Taky ho volit budu.

      Vymazat
    3. 21:02 - Vážený pane, děkuji za Váš skvělý tip. A také bych chtěl vidět jak ti jmenovaní politruckí lháři, zloději a zrádci v čele se Sralbotkem budou s čakanem makat v dolech OKD nebo sedět v teplácích a lepit sáčky.
      69-roční volič a nestraník

      Vymazat
    4. Nedej hlupákovi dvakrát stejnou šanci.

      Vymazat
    5. Tento program má jednoznačně, zřetelně a nezpochybnitelně pouze Aliance národních sil ZDE
      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Nemá v něm takové obezličky jako třeba SPD a dalších "chytráci", kteří nemají odvahu jednoznačně říci? jsme PROTI NATO!

      Vymazat
    6. Jo to je aliance ,která je nastrčená proti hnutím jako je SPD a ty jsi jejich nahaněč šmejde.

      Vymazat
    7. A ty jsi naprostý debil. Už tvůj způsob vyjadřování o tom svědčí.

      Vymazat
  7. Já hledám partaj,která bude mít v programu toto.
    Vystoupení z EU,vystoupení z NATO,zákaz islámu
    a vystěhování všech muslimů za hranice státu.A
    to bez pardonu.Jsi muslim?Odchod bez možnosti
    návratu.
    Petr Majevský

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majevsky ty zbabělce prý odmítat vést hnutí za reformu Ka-ka rámu a nechceš najít v Koránu ty sury které prokazují vraždění křesťanů a ateistů.
      Tak ten hnusný neomarxismuas a jeho diktaturu humanistů prý chceš podporovat.No ještě nápis že nebudeš bojovat proti diktatuře islamistů a můžeš jít do vlády!

      Vymazat
  8. Skvělý článek jediná cesta SPD. Kdo volí jinak volí eu makrelu migraci islamizaci.

    OdpovědětVymazat
  9. Pane Bradávka, nepište pořád žalkující články, ale řekněte tedy přímo, koho navrhujete volit. Spolupracujete s Aliancí národních sil, publikujete na jejich stránkách pravidelně články. Poslední je třeba tady.

    https://www.aliancens.cz/single-post/2017/06/04/Co-s-Hermanem-a-B%C4%9Blobr%C3%A1dkem

    Jiné strany na vaše názory kašlou. Nikde jsem nenašel, že by vás tiskly. Ale vy nemáte ani odvahu ANS ve svých textech ani zmínit! Proč s nima teda spolupracujete? Takže si ty vaše "kecy v kleci" strčte za klobouk a svoje moudré rady "koho volit" si strčte - víte kam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OSV by ráda podporovala ANS ale nevidíme že by jste se chtěli připojit ke konstrukci Desatera voliče a zejména nevidíme,že podporujete důrazně do prvního článku naši Ústavy Sociální stát místo nynějšího korporatni fašistické tyranie karnevalu ohnutých hřbetu a nizkych platů!
      Nevidíme tam rovněž zda víte že nám bul vnucen kapitalismus BEZ PRiVLASTKu panem zlodejskxm presidentem ODS a ten chtít nebudem!

      Vymazat
    2. 10:59 Co je to OSV?

      Vymazat
    3. OSV je Občanská Společnost Voličů tedy těch které by měly polít.strany a hnutí zastupovat.Nedelaji to a vymlouvali se že jsme jako občané voliči tak blbí,že nedovedeme naformulovat co vlastně chceme.
      Tak proto vzniká Desatero voličů ke kterému se budou muset stranný modlit nebo taky ne ale pak je volit nemusíme!

      Vymazat
    4. Aha, to je nějaká srandička. Tak to jo.

      Vymazat
    5. 11.47 No jak se to vezme to srandičky moc není mají tam projekt budování síly proti síle a pokud se podaří pochopit že je třeba většinu v Prdlamentu tak inicializují hnuti tři hvezd a může být po ptakach že ANO?

      Vymazat
  10. 0:49 nevím, proč dirigujete autora, namísto polemiky s jeho názory. Nechce se mi to hledat, ptám se tedy konkrétně Vás: Je ANS registrovanou volební stranou? Pokud ne, hodlá se k nejbližším volbám registrovat? Mimochodem, ve kterých bodech je KSČM programově radikálnější než ANS? Ve kterých programových tezích je ANS ve shodě s programem první Gottwaldovy vlády? Když už jste tady za experta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 0:11
      ANS budev nejbližších dnech registrovanou stranou. KSČM není radikálnější než ANS - je to naopak. KČM nemá ve svém programu vystoupení z NATO - pouze z jeho vojenských struktur, a proto KSČM nemůže myslet vážně jakoukoliv systémovou změnu.

      KSČM nemá ani slovo o zestátnění přírodních zdrojů (viz lithium, voda), ani slovo o zestátnění strategických odvětví národního hospodářství atd. Nemá ani slovo o vyvázání ČNB z mezinárodních struktur jako je MMF a další zločinecké organizace, které nikdy nedopustí, aby se ČR svobodně nadechla, když v nich budeme!

      A co se týče vaší zmínky o Gottwaldově vládě, pak je to z vaší strany samozřejmě podpásovka. Citace z programu ANS - a jestli chcete být jedovatý a zákeřný, tak nemá smysl s vámi diskutovat.

      Z programu ANS:
      Dnešní majitelé států na rozdíl od předchozích vládců necítí odpovědnost za osud většiny společnosti a lidé je zajímají, jen pokud slouží jejich zisku. Zprivatizovali veřejné služby, od zásobování vodou a ovládnutí zdrojů energie, přes školství a zdravotnictví, veřejnou dopravu až po veřejné fondy a úspory občanů. Obecná dostupnost sociální péče je nahrazována charitou s domnělou laskavostí, ačkoli je financována z veřejných zdrojů.

      Kritika současného stavu společnosti a politického režimu rozhodně není výzvou k návratu předchozího režimu. Slýcháme ale, že změna není možná. To je lež! Zastavit to lze jen tak, že lidé dostanou životní perspektivu odpovídající schopnostem, aby se mohli podílet na rozvoji společnosti. Každý musí najít uplatnění, nejen placenou práci (pokud je jí schopen).

      Naším cílem je obrat této neblahé historie, proto jsme se rozhodli vybudovat politické hnutí Aliance národních sil. Opíráme se o lidi, kteří jsou znepokojeni společenským vývojem a chtějí přispět k nápravě. Našim cílem je znovu vybudovat soběstačnost České republiky.

      https://www.aliancens.cz/odborne-komise-ans

      Vymazat
    2. ANS se začíná ní jako lev.yZ taktického hlediska bych doporučoval aby se propagovalo že po zvolení ANS se bude starat o VYHOZENI z EU a NATO tím že nesplní jejich krjkle s manucovsci tzv společnou Ústavou podřizování novému Wehrmachtu jak to zrealizují Rabus

      Vymazat
    3. 9:54 dík za odpověď. Jakápak podpásovka. Zřejmě jste onen program první Gottwaldovy vlády nečetl a zřejmě Vám uniká, že KSČM ve svém programu svůj strategický cíl - "systémovou změnu", povýšila na "socialismus". Domníváte se, že takové společenské uspořádání nevynucuje obdobné, ba stejné změny, kterých se dovolává ANS? Rozumím tomu, že současně vylučuje "návrat k předchozímu režimu". Ten samozřejmě možný není, když jsou zcela jiné historické okolnosti. Věcně, podle programů, je KSČM daleko radikálnější než ANS. Jinak jsem rád, že se ANS odhodlala registrovat, bude to ovšem mít těžké. Kdopak čte programy a kdopak je ochoten přijmout tezi společné kandidátky. Jak svého času dopadnul těch komunistů Levý blok?

      Vymazat
    4. 11.20 komunisté jsou strana kde pohlavára ovládají diversanty v jeho vedení.Socislismus jako strategický cíl je ohlupovat i jejich voličů,kteří nechápou že už nepůjde být.prostredky vrátit všem.
      Nechtějí ani Sociální stát místo dnesniho korporátního fašismu tyranie oligarchicke karnevalu ohnutých hřbetu a nizkych platů.Zaspali co mohli a na občany voliče serou.

      Vymazat
    5. Anonym 11:20
      Nemohu s Vámi souhlasit. Zde je program KSČM (aktuálnější jsem nenašel)- ukažte prosím, v čem je KSČM lepší než ANS, v čem je radikálnější a kde je slovo socialismus.

      https://www.kscm.cz/nase-strana/program

      Co se týče Gottwalda, víte přece přece, že to bylo po válce a byly jiné poměry, takže srovnání s jeho programem silně pokulhává - a samozřejmě je vždy bráno jako provokativní.

      Vymazat
    6. 12:33 čtěte prosím pořádně, https://www.kscm.cz/nase-strana/program: "Základním programovým cílem politiky KSČM je socialismus, demokratická společnost svobodných, rovnoprávných občanů, společnost politicky a hospodářsky pluralitní. Je postavena na maximální občanské samosprávě, je prosperující a sociálně spravedlivá. Pečuje o zachování a zlepšování životního prostředí, zabezpečuje lidem důstojnou životní úroveň a prosazuje bezpečnost a mír. V její ekonomice se prosazují přednosti a klíčová úloha společenského vlastnictví, které zaručí efektivní, celospolečensky provázané a usměrňované hospodaření kolektivu zaměstnanců podniků, družstev, obcí, regionů i dalších sdružení občanů. Jde o strategický cíl, který vychází z dlouholetých tradic marxistického myšlení. Jeho naplnění chceme dosáhnout demokratickou cestou ..." Nemusím souhlasit, ale musím uznat, že je to radikální.

      Vymazat
    7. KSČM prostě nechce vystoupit z EU - a to je zásadní nedostatek a z NATO chce vystoupit jen v vojenských struktur... takže se může třeba stavět na hlavu a neprosadí nic v rámci EU. A proto nemá celý program KSČM vůbec žádnou logiku ani žádnou hodnotu. Je úplně nanic.

      Je jen otázkou, jestli to dělají komunisté z blbosti anebo záměrně. Mám však pocit, že b je správné.

      No a co s tím chcete dělat?

      Vymazat
    8. Když mluví KSČM o demokracii, tak se musím usmívat. Zažil jsem minulý režim a mám docela dobrou paměť.

      Vymazat
    9. 0:38 přesněji prosím, v čem tak významném Vám bylo bráněno? Já v tom režimu žil taky!

      Vymazat
    10. 0:14 "... KSČM prostě nechce vystoupit z EU - a to je zásadní nedostatek a z NATO chce vystoupit jen v vojenských struktur...: Takže se domníváte, že např. socialistický princip společenského vlastnictví výrobních prostředků je možné uplatnit v rámci EU a NATO, když obě tyto organizace byly a jsou rozhodujícími odpůrci tohoto principu? Jakpak by bohatí mohli vytrvale bohatnout za cenu, že chudí stále víc chudnou? Povězte prosím. Ostatně, která z politických stran byla proti vstupu do EU i NATO, která má to NATO od počátku a jednoznačně v programu?

      Vymazat
    11. Programy stran se upravují a KSČM neupravila nic!!!! a požadavek na vystoupení z EU a z NATO v jejím programu prostě NENÍ!!!!!!

      Citace z programu KSČM:

      Plné zajištění rovnoprávného postavení členských zemí v politických institucích EU. Cílevědomě odmítat rozsáhlou byrokratizaci a přetrvávající deficit demokracie v politickém rozhodování EU a odstranit je.

      Požadavek na zrušení NATO jako dlouhodobý cíl a jako minimální cíl vystoupení ČR z jeho vojenských struktur.

      Shrnuto tedy:

      V programu KSČM NENÍ ŘEČENO, že požadují vystoupení z EU – pouze ji chtějí reformovat! Jak to asi chtějí udělat?!

      V programu KSČM NENÍ ŘEČENO, že požadují vystoupení z NATO – pouze mají dlouhodobý cíl zrušení NATO. Jak to asi chtějí udělat?!


      https://www.kscm.cz/sites/default/files/soubory/Program%20KS%C4%8CM/Volebni_program_KSCM_pro_volby_do_PS_PCR_2013.pdf

      Vymazat
  11. Obávám se, že názory jsou tak roztříštěné, že nebude možno sestavit vládu se slušných lidí. Opět se domluví ti darebáci s politických stran a rozdají karty. Jediná možnost je zrušení financování politických stran ze státního rozpočtu. Ať předvedou za svoje jak moc jim leží na srdci blaho občanů této země. Do parlamentu pak volit regionální zástupce hájící zájmy oblasti, ze které pocházejí.

    OdpovědětVymazat
  12. Lidi, pochopte, že když nevystoupíme z EU a z NATO - a podle smluv to není vázané referendem!!! lze to udělat velmi jednoduše (prostě ty smlouvy vypovědět!!!!)- tak v naší zemi k ŽÁDNÝM změnám nedojde! Nebude nám to dovoleno! Stále budeme kolonií a budeme živit Německo a dokonce za něj i bojovat! Pokud strany nepožadují okamžité vystoupení z těchto dvou zásadních struktur, tak vlastně chtějí jen kosmetické úpravy stávajícího systému. NIC VÍC!!! Bez těch dvou vystoupení se NIKAM nepohneme! Jedná se o ZÁSADNÍ věc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je načase začít navrhovat Švýcarský způsob s tou za cenu převzít jejich Ústavu a hotovo.Vzniklx by nové kantony Švýcarska Čechy Morava a Slezsko.Kazdy by si mohl koupit pěkný kulomet a dát ho do almary a vidělo by se pak zda nás bude chtít zase polít.trifa Šmejdů podvést!

      Vymazat
  13. Doplněk k EU: Příslušníkem Policie ČR se nově bude moci stát i CIZÍ STÁTNÍ PŘÍSLUŠNÍK!!!! Do roku 2020 je nutné přijmout další 4000 nových policistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U GESTAPA v protektorátu také sloužili Říšští Němci...

      Vymazat
    2. U britské policie to platí už dávno, kde je problém?

      Vymazat
    3. Problém je právě v britské policii. Copak nevidíte, jak na tom Británie je?

      Vymazat
    4. Máte pocit, že britská policie nefunguje?

      Vymazat
    5. A vy máte pocit, že funguje? Byl jste tam poslední dobou? A když ne, viděl jste aspoň nějaká videa? Jestli myslíte, že funguje v tom smyslu, že bezhlavě ochraňuje migranty, tak to ano - to máte pravdu . V tomto smyslu funguje perfektně.

      Vymazat
    6. Cizí státní příslušník v českých ozbrojených složkách nemá co pohledávat! Řekněte mi jediný rozumný důvod, proč by měli cizinci sloužit v české polici či armádě! A becha, jakékli nelogické hlouposti, kterou napíšete, se budu nahlas smát!

      Vymazat
    7. 11:45 člověče, s takovým přehledem snad ani nechoďte na ulici, natož k volbám! Gestapo by Říšský, nikoli Protektorátní orgán! Chápete ten rozdíl?

      Vymazat
  14. Naštěstí rozumná většina nechce vystoupení ČR z EU ani z NATO.
    Volby to potvrdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nejsou "rozumní", ale mají mainstreamem vymyté mozky (čehož jste vy zářným příkladem). Kdyby totiž byli rozumní, tak ze sebe nenechají dělat voly a nebudou živit zadarmo půl Evropy a sami živořit a mít jen třetinové mzdy a nenechají si odvelet vojáky pod německý Bundeswehr a stát na hranicích a ohrožovat Rusko pod vlajkou NATO. Jestli se vám tohle zdá normální, tak potěš pánbůb.

      Vymazat
    2. Vy ze svého platu živíte půl Evropy a živoříte? A kterou půlku Evropy živíte?

      Vymazat
    3. 10:13 "...rozumná většina nechce vystoupení ČR z EU ani z NATO.Volby to potvrdí..." volby to nepotvrdí rozumnou většinou, ale menšinou mainstreamem vymytých mozků. Smutné, ale bude to tak.

      Vymazat
    4. 11:29 Myslíte, že volby vyhraje menšina? To je zvláštní úvaha, principem každé volby je, že vyhrává většina.

      Vymazat
    5. Pane 10:39 a 11:46

      Jednak živíme ZÁPADNÍ půlku Evropy - konkrétně Německo + EU jako takovou, stačí trochu nahlédnou do ekonomiky ČR, kolik miliard - konkrétně 1/3 HDP - je odváděna ze státního rozpočtu do západních zemí EU (nepočítaje v to další výdaje a zisky, které od nás odvádí nadnárodní korporace mimo EU). A tuto statistiku dokonce zveřejnila i vláda! A také stačí porovnat platy. V Německu je MINIMÁLNÍ mzda 39 000 Kč, u nás průměrná 28 000 Kč (tedy 74 % německé minimální mzdy!!!!!!) a navíc této průměrné mzdy v ČR NEDOSAHUJE 60 % obyvatel + 25 % obyvatel ČR žije pod hranicí chudoby.

      Co se týče vlády většiny - víte kolika procenty voličů ČR bylo například zvoleno ANO - slovy SEDMI procenty. Jeví se Vám to jako většina? Navíc, když VĚTŠINA lidí ani nechodí k volbám?

      Co to tu člověče píšete stále za blbosti?! Proberte se!

      Vymazat
    6. Anonymní8. června 2017 11:29
      Anonymní8. června 2017 11:46
      Pravdu máte nejspíš oba, jenom je třeba mluvit česky. Volby vyhrává sice většina, ale z pouze z těch, kteří se k volbám dostaví. Proto se nenechme oblbnout nějakým bojkotem voleb (i takové hlasy zde zaznívají), ale pojďme volit.
      Budeme-li všichni volit SPD – Tomio Okamura, potom máme šanci, že bude mít dost síly, žádoucí změny prosadit. SPD totiž na rozdíl od dalších nesystémových stran (a že jich je), má voličský potenciál i u mnohem širší části populace. P.K.

      Vymazat
    7. Počítat počet hlasů v absolutním počtu je o ničem. Podle tohoto pohledu vždycky bude stačit vítězné partaji pár procent hlasů ze všech voličů, kteří mají volební právo.
      Ale k tomu, jak my živíme Německo. Nebýt tady ty firmy, které dávají lidem práci, myslíte, že by tu byla nezaměstnanost pod 5%?
      Myslíte, že kdyby nemělo práci třeba 25% lidí, že by nám tu bylo lépe?

      Vymazat
    8. A 13:25
      Před listopadem jsme byli plně funkční zemí s rozvinutým průmyslem a pak jsme vše privatizovali - jinými slovy dali Němcům a ostatním cizincům za hubičku, ti výrobu zrušili a postavili u nás montovny. Přestaňte psát už ty svoje kraviny!

      Vymazat
    9. 14:20 To je fakt, dali jsme Němcům moderní Škodovku, ketrá vyráběla moderní konkurenceschopná auta a ti lumpové ji takhle zazdili.
      Srandisto. Měli jsme plně funkční zemi s rozvinutým průmyslem? Vždyť jsme si neměli aní čím utřít pr...

      Vymazat
    10. Co to kecáš anonyme 14:27. Žil jsi vůbec v této zemi anebo jsi žil na Západě jako"imigrant"?
      Přečti si aspoň wikipedii, trdlo, když už víš starou belu nebo schválně lžeš!
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Pr%C5%AFmysl_v_%C4%8Cesku

      Byli jsme jednou z nejrozvinutějších průmyslových zemí na světě - jako jediní jsme dělali turbíny, auta, letadla, chemii, nanotechnologie (již tehdy), měli jsme nejlepší ocel na světě (Poldi Kladno ) atd. atd.

      A víš komu ty fabriky, které konkurence nezničila, patří dnes? CIZINCŮM!!!

      Už na tebe nebudu reagovat. Jsi hloupý, a proto diskuse nemá cenu.

      Vymazat
    11. Podvodníci z politické třídy Smejdu vydírají voliče a chtějí jim ukrást jejich hlasy.Doslo to tak daleko,že Ano bude mi líp dokonce ani žádný Program nemá a kupuje si voliče nejen svým režimním tiskem ale hodlá po volbách zprivatizovat tedy ukrast zdravotnictvi aby mohla své voliče povraždit.Nemas na doktora tak zdechni. A to je ten jejich neviditelný program kapitalismu bez přívlastků ve skutečnosti znamenající šesti z tebe kůži ty pitomce občané!

      Vymazat
    12. 11:46 jste vůbec schopen hlubší úvahy? Jestliže se k volbám nedostaví všichni, jestli má většina těch co volí informace pouze od mainstreamu, který není demokratický, mohou volby demokraticky dopadnout?

      Vymazat
    13. 13:25 jsou takové dvě významné propagandistické iluze, které prosťáčkům konvenují: Ta první je o tom, jak tím zbohatlí „dávají“ lidem práci. Ne, oni si ji kupují za cenu víc nebo méně nižší, než je jim přínosem a prostřednictvím tohoto „kšeftu“, kterému se v postavení zaměstnance nelze vyhnout, bohatnou a přiznávají si, oni i jejich potomci, větší díl spotřeby, než o jaký se objektivně zasloužili.
      Ta druhá je o tom, že odpor k takto bohatým je vydáván za závist, tedy zavrženíhodnou vlastnost a pohnutku, za kterou se je nutné stydět. Rozumí se, že prosťáčci takovou hanbu neunesou, vždyť oni jsou nejen šlechetní ale i vděční…

      Vymazat
  15. Koho volit? V ČR je asi 200 stran (!), kandidovat do parlamentu bude z nich ale asi jen 15-20.
    Otázka zní asi trochu jinak:
    Lze docílit zlepšení stavu věcí v ČR jakoukoliv koaliční vládou? Nelze, neb každý z účastníků v koalici svádí chyby na druhého a přivlastňuje si úspěchy, pokud jaké jsou.
    Voliči se musí soustředit na volbu jedné strany vládní a jedné strany opoziční. Taková dvojice, která k sobě "nejde" je ANO a KSČM. To si myslím je jediná volba, která může napomoci vyvést ČR ze SRABU. Opustit NATO? Pro to by hlasovala jistě většina občanů ČR, jsme národ mírumilovný a války NATO nejsou naší parketou. Nedostali jsme šanci rozhodnout o vstupu do NATO, protože by to skončilo pro militaristy u nás debaklem. Co si tak vybojovat referendum o vystoupení z NATO? Ale i k tomu potřebujeme jednu vládní partaj: když bude oponovat, za 4 roky ji občané pošlou do kytek. Jako opoziční KSČM? To nemusí být špatná volba. Tč. je to trochu spící panna, možná by se po čtvrt století trochu probrala.
    Vystoupit z EU? Snad jako kolektiv států V4, ale samostatně: to by akorát dokončilo rozkrádačku tisíciletí našeho státu a jeho sebevraždu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč je nezbytné vystoupit z EU a jaké jsou alternativy
      https://www.aliancens.cz/single-post/2017/03/25/Pro%C4%8D-je-nezbytn%C3%A9-vystoupit-z-EU-jak-to-u%C4%8Dinit-a-jak%C3%A1-je-alternativa

      Proč je nezbytné vystoupit z NATO a jaké jsou alternativy

      zde:
      https://www.aliancens.cz/single-post/2017/03/04/Pro%C4%8D-je-pro-%C4%8CR-nezbytn%C3%A9-vystoupit-z-NATO-a-jak%C3%A9-jsou-alternativy

      a zde:

      https://www.aliancens.cz/single-post/2017/03/06/N%C4%9Bkolik-pozn%C3%A1mek-k-n%C3%A1vrhu-na-vystoupen%C3%AD-%C4%8CR-z-NATO

      Vymazat
  16. Děkuji zde těm, kteří šíří informace o Alianci národních sil. Rozhodně je budu volit. Program máte opravdu kompletní. Díval jsem se a souhlasím se vším. Ještě jednou děkuji. VK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rozhodně ANS volit nebudu, protože vidím vysoký předpoklad, že by se po zvolení tato aliance velmi rychle rozpadla.

      Vymazat
    2. Pokud si ANS zajistí podporu OSV tedy Občanské společnosti voličů a převezme Desatero voliče nemusí se rozpadnout neboť bude za voliče.

      Vymazat
    3. Žádnou stranu ani alianci po volbách volič nezajímá.

      Vymazat
    4. 12.18 máte pravdu ovšem OSV v druhém přikázání požaduje otevření diskuzních rubrik na webech politických stran a hnutí které ti Šmejdi záměrně zablokovali.Musime najít jak si nedat ukrást hlas a tedy i naši moc volicu
      Jen se nebojte ten proces už zacal a uvidíme kdo z koho.

      Vymazat
    5. A 12:18 ŽÁDNÁ strana neměla a nemá program jako ANS. ŽÁDNÁ strana nechce změnu systému - kromě ANS. A to je neoddiskutovatelný fakt. Projděte si programy stran a budete žasnout, jaké blbosti jsou v těch programech napsány. Představitelé většiny politických stran nemají ani šajna, jak by měla společnost fungovat. Pokud budeme v EU a v NATO, pak jsou všechny jejich deklaratorních kecy, že chtějí, abychom se měli lépe, ve skutečnosti jen bohapusté lži.

      Vymazat
    6. 12:50
      „Představitelé většiny politických stran nemají ani šajna, jak by měla společnost fungovat.“
      Vy odborníci, jste navrhovali řešit problémy s veřejnoprávními médii, jejich privatizací. Dalším důkazem Vaší odbornosti, je odmítání referenda o vystoupení z NATO, protože by občané mohli rozhodnout špatně.
      To by nám pod Vaším vedením ta společnost hezky fungovala. Vypadá to na systémové změny, jak hlásáte, ale bohužel velmi špatným směrem. P.K.

      Vymazat
    7. Pane PK, vy LŽETE! ANS nikdy nenavrhovala privatizaci veřejnoprávních médií - to za prvé! Jenom bylo řečeno, jaké jsou možnosti řešení situace, z nichž privatizace je jedna z nich (a mimochodem tu podporuje ODS), nikoli však ANS!!!!!

      A dále opět lžete! ANS říká a to zcela jednoznačně, že chce vystoupit z NATO. Neříká, že odmítá referendum o NATO!Z NATO je však možné vystoupit i jinak - referendum je pouze jedna z možností!!! není jediná!!!!!!

      Naopak SPD NEŘÍKÁ ve svém programu, že chce vystoupit z NATO. SPD pouze říká, že pokud bychom měli vystoupit z NATO, tak pouze na základě referenda.

      Nechci vás, pane PK urážet, ale opravdu mi připadá, že jste blbý, protože takto se bavíme už několik měsíců. Vy skutečně nechápete nebo nechcete pochopit ten rozdíl?!!!

      Takže ještě jednou naposledy to shrnu:
      SPD neříká, že chce vystoupit z NATO - viz program str. 4 zde:

      "Spolupráce s NATO tedy musí být přehodnocena a účast armády ČR na zahraničních operacích NATO mimo území členských států NATO striktně omezena pouze na mise s mandátem RB OSN.

      Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda.
      SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí."

      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/Zahrani%C4%8Dn%C3%AD-politika.pdf

      a také zde cituji program SPD - str. 17:
      Zásada č. 2
      Primární z hlediska obranného plánování a plánování sil musí být pro nás vlastní obrana ve
      spolupráci se státy V4 , NATO a EU. V rámci NATO budeme plnit smluvní závazky v rámci Washingtonské smlouvy mimo účasti v zahraničních operacích, kterých se zúčastníme pouzev případě mandátu RB OSN. K tomu provedeme snížení osob vysílaných do mezinárodních štábů NATO a EU minimálně o 50 %. Do cílů v rámci evropské bezpečnostní a obranné politiky se budeme zapojovat pouze v případě, pokud se bude jednat o operace pod mandátem RB
      OSN.

      http://spd.cz/wp-content/uploads/2015/05/%C4%8Cesk%C3%A1-republika-%E2%80%93-n%C3%A1%C5%A1-bezpe%C4%8Dn%C3%BD-domov-na%C5%A1e-%C3%BAsp%C4%9B%C5%A1n%C3%A1-budoucnost.pdf

      Vidíte snad někde větu, že by SPD požadovala vystoupení z NATO???!!!!

      Vymazat
    8. A ještě douška - doufám, že poslední:
      T. Okamura na Svobodném rádiu - někdy v květnu t.r. řekl, že SPD NEPOŽADUJE vystoupení z NATO, protože není populistická!!!! a žádná alternativa k NATO v této chvíli neexistuje.

      Jestli se vám to zdá OK, tak prosím, ale mně se to OK nezdá, a proto SPD nepodporuji, ale podporuji ANS!

      Vymazat
    9. Anonymní8. června 2017 16:38
      „A ještě douška - doufám, že poslední: „
      To doufejte, jsou to Vaše doušky, Vy jste ten chytrej.
      Jak jste výše uvedl, má SPD vyváženou bezpečnostní politiku. V první řadě vlastní obranyschopnost země, v druhé řadě bezpečnostní spolupráce se sousedy (V4) a konečně bezpečnostní zajištění prostřednictvím mocností (NATO).
      Vaše vyskakování, jako čertík z krabice „my chceme z NATO, my chceme z NATO“ pan Okamura správně označil jako populistické.
      Sype se EU, po Evropě bude narůstat nacionalismus, je třeba mít zajištěny první dva kroky, v řadě bezpečnostního zajištění. Bez tohoto zajištění, vše odhodit a co potom? Jít s prosíkem: Rusko postarej se o nás, my jsme Slované? To je debilita i pro mě blbce. P.K.

      Vymazat
    10. Tak si to pane PK ujasněte. Před chvílí jste psal, že je SPD pro vystoupení z NATO a když jsem vás umlátil důkazy a citacemi z programu SPD a vystoupením TO v rádiu, tak jste začal chválit Okamuru za to, že není pro vystoupení z NATO. Zdá se vám to normální?

      Vymazat
    11. Anonymní8. června 2017 17:59
      No dobře, tak ještě jednou:
      1.„.. spolupráce s NATO nenahrazuje a ani nemůže nahrazovat nedostatečnost vlastní armády při obraně území a obyvatel ČR. Spolupráce s NATO tedy musí být přehodnocena a účast armády ČR na zahraničních operacích NATO mimo území členských států NATO striktně omezena pouze na mise s mandátem RB OSN.“
      2.„Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí.“
      3.„Budeme prosazovat ukončení nasazení našich vojáků ve všech nelegitimních misích, tj. z těch bez mandátu RB OSN.“
      Již jsem uvedl, že je nutno mít nejdříve zajištění území vlastními silami, potom pro hrozby vyššího řádu, mít bezpečnostní společenství se sousedy a to vše mít velmocensky kryté, což je v současnosti NATO.
      Nejspíš se dohodneme, že USA mají tendenci využívat státy NATO pro vlastní velmocenskou politiku, např. proti Rusku. To T.O. odmítá a hodlá se zúčastňovat pouze obranné politiky a akcí NATO na území členských států. Viz bod1. a bod 3. (moje označení) bezpečnostního programu SPD.
      Podle mého názoru, SPD hodlá v první řadě zajistit obranyschopnost země vlastními silami (skončit s expediční formou armády), případně se zajistit v rámci V4. Potom může přijít na řadu změna velmocenského zajištění, např. zahrnout do toho i Rusko. Až v této době, bude podle mého názoru, rozumný čas opustit, nebo zrušit NATO.
      Přes toto všechno, SPD neodmítá referendum o vystoupení z NATO. Domnívám se, že by před referendem zazněly i takové hlasy, jaké jsem nyní uvedl a máte pravdu, že výsledek by byl nejistý.
      Pusťme se nejdříve do přeměny země z nezajištěné, na zajištěnou, vlastní brannou mocí. SPD navrhuje opět zavést ZVS, i když v kratším termínu, asi osm týdnů. A nenechávejme se NATOem zatahovat do žádných neobranných akcí. Tyto dvě záležitosti, jsou podle mého nejvyšší bezpečnostní prioritou.
      P.K.

      Vymazat
    12. EU a NATO jsou provázané mnoha smlouvami. Nelze požadovat pouze vystoupení z EU nebo jen vystoupení z NATO. Nezbytné je vystoupení z obou organizací.

      Vymazat
    13. Anonymní8. června 2017 19:00
      To možná máte pravdu, také je otázka vystoupení z NATO, jak řekl Okamura populistická. SPD řeší otázku, jak zajistit bezpečnostní situaci země. Účast v NATO, je pouze jeden z bodů této otázky. A tento bod vytrhnout a dát si ho do štítu svého volebního programu, je asi opravdu populistické – pro někoho to hezky vypadá, ale nic to neřeší. P.K.

      Vymazat
    14. Pane PK, vaše argumentační kotrmelce ve vztahu k SPD a NATO jsou legrační. Přečtěte si, co jste zde celkově napsal a uznejte, že SPD svými slovy záměrně mate voliče a je jak chytrá horákyně. A zmátli i Vás.
      Jinými slovy: Tomio Okamura není důvěryhodný politik a tečka.

      Vymazat
    15. Zato ty jsi ten pravý typ.Je mi jasné že se SPD nehodí do krmu protože mluví a kon čestně ne jako vy špíny zasrané.

      Vymazat
    16. No ty teda děláš dobrou reklamu Okamurovi, ty chudáku 21:24. Jestli jsou v SPD takoví ubožáci jako ty - podle písemného projevu - tak jeho vítězství bude pro národ skutečně "výhra".

      Vymazat
    17. 12:50 tvrdíte, že žádná strana nechce změnu systému. Nervrďte co nevíte, KSČM má v programu za strategický cíl socialismus. To není změna systému? Nemusím tomu fandit, ale nevědět to, a plácnout nesmysl?

      Vymazat
    18. Bože chraň. Něco jako socialismus by nám tu ještě chyběl. Dej pokoj.

      Vymazat
    19. Anonymní8. června 2017 21:18
      Přečetl jsem si nejen to, co jsem napsal, ale dokonce také to, co napsal oponent, což jste zřejmě Vy (ANS se drží ilegality). Zjistil jsem, že moje argumentace se od začátku do konce, drží programu SPD, z něhož jsem vybral to, co Vás zajímá, tj. části ohledně vztahu k NATO. To jsou ty mnou označené tři body. Hlavně šlo o to, že SPD souhlasí s vypsáním referenda o vystoupení z NATO a ANS má bod programu bezpodmínečného vystoupení, bez ohledu na názor občanů. Na to jste vždy vyštěkl, ale že SPD nechce z NATO. Tak se rozjelo další argumentační kolo, více do hloubky a postupně jsme se dobrali toho, že SPD má vyváženou obrannou politiku a že ANS je populistickou stranou. Což si myslím, že je realistický závěr z té debaty. P.K.

      Vymazat
    20. Je to marné, je to marné, je to marné.... jeden ze zdejších sympatizantů ANS

      Vymazat
  17. Nějak jsem nepochopil, proč autor zmiňuje počet hlasů vůči počtu členů partají. Kdyby se do čela státu dostala nějaká ANS spolu s SPD, kolik "členů stran" by nám vládlo? Stokrát méně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolik je členů za vedením STOP0009? Kolik členů má ODS? Zastupitelská demokracie je nad hrobovou jámou.

      Vymazat
    2. Nevím, jak ANS, ale SPD má 10 000. A navíc je sexy programem. Chce odvolatelnost politiků, když nebudou plnit, co před volbami slíbili. Podívejte se, jak tenhle bič na politiky funguje. Celé roky je nechali migranti klidnými, ale jak se jim chvějí preference, tak najednou se všichni jako jeden muž postavili proti kvótám. Nepustí sem čmoudy; i když určitě nebude revidovat Korán, jak mu zde někdo vytkl, stačí, pokud u nás zakážeme jejich šariu, které už jim odkývala Kanada a řada států v USA. Chce obecné referendum, které nám skunkové ve vládě slíbili už před 4 roky (5x žádal v PS o projednání) k Czexitu apod.Jak jsem tady s potěšením četla, volit SPD je rodičovská povinnost pro zachování našich potomků v naší zemi. Jaký další argument ještě chybí? Děkuji za případné zamyšlení. A.Š.

      Vymazat
  18. Podívejte se na výpis MV JAKÉ strany existují - většina z nich je totiž REGIONÁLNÍCH a ožívají v krajských a místních volbách. Což je v pořádku! Takže v počtu stran problém není!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný komentář, který detailně a dobře rozebral známá negativa politických stran. Nedochází mně však,
    proč byl napsán!. Když proto, koho nevolit. tak prosím poradit koho volit?.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný komentář, který detailně a dobře rozebral známá negativa politických stran. Nedochází mně však,
    proč byl napsán!. Když proto, koho nevolit. tak prosím poradit koho volit?.

    OdpovědětVymazat
  21. Volil jsem a zase budu volit SPD. Já, manželka, syn i dcera...
    Jiří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jste se tady vycajchnovali.

      Vymazat
    2. Asi nějaká japonská rodina, ne?

      Vymazat
    3. ty jsi pěkně vypatlaný osel 20:29

      Vymazat
  22. Jedina moznost je KSCM.

    OdpovědětVymazat
  23. PŘEDSEDA KSČM JE SKUTEČNĚ OVLÁDÁN DIVERSANTY

    ve svem vedeni.Přikazuji mu,aby stejně jako všechny polit.strany posilal sve voliče do lamparny tj na zprofanovany Facebook.Chteji zmenu systé
    mu tak,že prý zavedou zpět socialismus tj společne vlastnictvi vyrobních prostředku.

    NIKDO Z NICH NECHÁPE,ŽE JSOU V KAPITALISMU VNUCENEHO NAM PRESIDENTEM ODS,KTERY HO ZÁMĚRNĚ VNUTIL BEZ PŘIVLASKŮ.
    Jejich tzv vedeni neni schopno pochopit,že bude nutne lidem vysvetlit,které že to přivlastky jsou a proč jejich absence způsobuje nepřetržité rabování ČR které nepřestane dokud se nenajde nekdo,kdo vysvětlí,že bez propagace a uskutečnění prosazování SOCIÁLNÍHO STÁTU do prvního clanku naši ÚSTAVY,kde to slovo bylo záměrně vynecháno budou vznikat vadne zákony typu exekučního a dojde ke znicení tzv STREDNI TŘIDY,která proto vzniknout nemohla a jeji zbytky budou různými tzv.zajištovacimi přikazy a dalšimi EET vyrabovány do dna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANS SE ZDÁ PLNÁ NADŠENCŮ,ALE PRO KOHO CHTEJI KANDIDOVAT,JE TO ZASE PRO STRANU A NE PRO OBČANY VOLIČE?

      Je tu zasadni otázka.CHTEJI LI DIALOG S OBČANY VOLIČI PROČ NEOTEVŘOU PODOBNY WEB JAKO JE TADY NR?

      Ono nevšimli si vůbec,že ten Hejvl taky u svoji CHARTY chtel pouze DIALOG a komuniste ho neposlechli a klidně si dovolili radši havarovat.
      NO A TAKOVÝ DIALOG KDYBY ZAVEDLO ANS A UMĚLO TO,BY FAKT MOHL ZPSOBIT REPETE.

      Proč to nechtěji a trápí se prosazovaním MÍRU,když na pořadu dne je a bude stále válka a připomínám,že ani první ani druké válce se nikomu z občanů zabrani nepodařilo.

      CILEM SNAŽENÍ ANS BY OHLO BÁT JEDNO.SPOLU S VOLIČI A SPŘIZNĚNYMI HNUTIMI A STRANAMI DOSAHNOUT VĚTŠINY V PARLAMENTU A TO SE DÁ,

      Nakonec pochopi,že je třeba zajistit všemi silami dostatečný počet voličů a to se dá podobnými články a POŘÁDNÝM WEBEM která funguje a to poku možno líp než NR a NWOO.ORG

      Vymazat
    2. Dost se je třeba divit,že pan autor, ačkoli tady propaguje ANS hraje mrtveho brouka, aniž by odpověděl na zasadní otázky.
      Chce ANS opravdu zmenu či jen pokračování korporátní
      fašiticke tyranie shrbených hřbetu a nízkých platů?.
      Rozumi vůbec zasadnímu problému se kterým NESMÍ přijít žásná strana ani hnutí,jinak se znelíbí svému paničkovi NWO?

      Ví to vedení ANS,že si korporace platí volby a vybírají kandidáty,aby potom neplatily prakticky žádné daně v daném státě a dalši věci,že to jsou právě ony co jim neumožní ani kniknout,když se neopřou o občany voliče.
      Už nebudeme tady donekonečna opakovat,že vzniká OSV tj OBČANSKÁ SPOLEČNOST VOLIČŮ,kterou s přehledem ignorují,protože zas mají svoji hezky dubové hlavy a svůj program,který jim prý má zajisti vítězství ve volbách ovšem vypadá jako dalši chimera.J
      akýkoli DIALOG o něm vlastně zakazují či co?
      Však pokud se tady ANS objevi adresně uvidíte jak hezky prskaji no a pokud se mýlím tak to je v jejich prospěch,nebot dodnes neukazali při ražbě potřebné metry.

      Vymazat
    3. Proboha přestante dal psat, nebot tady jestě způsobite ne svěži vánek,ale vichřici a co si pak počnou zdejši intelektuálové,kterým ty články s potřebným obsahem nezůstanou trčet a zalezou co nejrychleji do zapomenutí,aby se náhodou nepodařilo uskutečnit to co maji v záhlaví.

      Vymazat
  24. OSV tady píše o DESATERU voliče.Vy si myslíte,že si to dá do sveho programu nejaká strana?
    Ty na voliče kašlou a kašlat dale budou.Jsou to olezli budiikničemove. Oligarcha ANO BUDE mi LÍP povolá stejně všechny svoje voliče do Wehrmachtu a řekne domorodcum,že to všecko spískal ministr války,a tam pomřou ve valce, aby se nemusely platit důchody..
    Udajne za sebou nechal ten ANO prázdnou kasu a ministra,který zajistí,aby žádné důchodci nebyli VŮBEC a bude spolu se šefem psat volební heslo

    Dědeček a babička ujidaji oligarchům chlebička a proto je musi živit jejich děti.

    A ZJEDNODUŠENĚ.Přemluv babičku,aby udělala sebevraždičku.

    OdpovědětVymazat