Reklama

.

.

sobota 29. července 2017

Číňané umožní vlakům jezdit rychlostí 350 km/h. Nejrychlejší zvládne ještě o stovku víc

Napsal/přeložil: ea24
28.7. 2017   Eurasia24
Čínská vláda plánuje zvýšit rychlost vlaků na rychlostních železničních magistrálách až na 350 kilometrů za hodinu, informuje China Daily.
Samotné vlaky, speciálně zkonstruované pro čínské rychlostní železnice, takové rychlosti dosahují. V nedávné minulosti se uvedenou rychlostí už v Číně jezdilo, nicméně byla snížena na 250 až 300 kilometrů v hodině. Stalo se tak po vlakovém neštěstí z roku 2011.

Jeden z rychlostních vlaků se tehdy ve východní provincii Če-ťiang střetl s jiným vlakem, který zůstal stát na dráze kvůli poruše. Zahynulo na třicet lidí, dalších sto devadesát bylo zraněno.

Čína v současné době také připravuje k uvedení do provozu zcela nový rychlostní vlak pojmenovaný Fùxīng (viz foto v úvodu). Byl představen letos v červnu a je schopen dosáhnout rychlosti až 450 kilometrů za hodinu.

Od září bude převážet pasažéry mezi Pekingem a Šanghají – doba cesty se zkrátí ze současných šesti hodin na pouhé čtyři a půl hodiny.

ea24

Zdroj: interfax.ru

17 komentářů :

  1. Zeman bude mít radost. Zase jsou o krok napřed!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdy budou mít amíci první vlak, který pojede aspoň poloviční rychlostí ?

    OdpovědětVymazat
  3. To budete čumět až to rozjede Tramp. To bude fofr a zacpaný hajzly v megáči. Je už tam jeden, říká si Honolulu a ten cestuje po ose času, rychlostí vyšší než světlo, 10.000 let + - a po deseti galaxiích. Až to zjistí Číňaňi ta to zabalí. Máme výhodu že je z Čech ale tady nikoho nemá asi to byl válečný sirotek, takže ani neví co je. Má prý arijsko nordické rysy asi po SDP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moudrý Brouk Pytlík30. července 2017 1:10

      To 17:43:
      Ten Hovnoluláček emigroval z pražského Smíchova nezákonně do kap. ciziny v r. 1968, a to v taťkových zaprdcích (vejcích)! Nemá žádní arijsko-nordické rysy a, žel, jaksi se nevydařil. Vypadá jako uvařený brambor na hniličku, má hrb a táhne se za ním umrlčí puch! Proto mu říkali Quasimodo! Také ho holky nikdy nechtěly a tak ve svém stařeckém věku je ještě doposud čistý (křišťálový) panic. Vždyť mu, ubožáčkovi, ani jednou nedaly líznout.
      To ví Já, Moudrý Brouk Pytlík - ochránce Kamene mudrců.

      Vymazat
  4. Kdyby síť takových železnic po Evropě byl schopen postavit Eurosajuz, tak by letecká doprava v Evropě byla z větší části zbytečná. To by bylo snížení exhalací!
    (já vím, že je to naivní představa)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (17:47):
      Po technické stránce by schopen byl. Ale když ten Eurosajuz raději zbrojí, vede loupeživé války a přijímá imigranty, který sveřepě platí víc jak u nás bere důchodce.
      Je to dáno "jen" značně odchylnými cíli, které sledují ti Číňané a EU činovníci.

      Vymazat
  5. Soudruzi! První rychlovlak vznikl díky geniálním ruským inženýrům již v zatuchlém carském Rusku. Jen díky zpátečníctví tehdejších reakčních úředníků z řad buržoazie nebyl uveden do provozu. Dnešní soudruzi z Číny jen navazují na pokrokové a revoluční vynálezy v zemi sovětů! Nezapomínejme, že opravdoví géniové vždy pocházeli z našeho velkého, bratrského slovanského národa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (18:49):
      Kousek historie jistě potěší ...
      Jedna z prvních, která tahala "rychlovlak", ta v Británii, byla legendární Rocket. Ta "lítala" závratnou rychlostí, 33 km/h. Na světě nebylo rychlejší.
      Od té doby se ale na tom samém světě leccos i změnilo, a nad Čínou již 20 let většina lidí neohrnuje nos.
      Tím čínským rychlovlakem to nekončí!, oni jsou rozjeti v mnoha směrech. Víc než tušíte. Nezapomínejte na to! ...
      I ti čtyři chytří hoši, kteří pro kterousi US firmu vyvinuli nový mikroprocesor a sedli si společně jako naivní děti do boeingu malajsijských aerolinek, byli taky Číňani.
      Jo svět už není a nebude, co býval. To jistě i k vaší nelíčené radosti ....

      Vymazat
    2. František Opluštil Souhlas.

      Vymazat
    3. PRAKTIKY ROTHCHILDŮ SE NEZAPŘOU:

      Jaký poklad byl na palubě Boeingu 777-200 MH 370 z Kuala Lumpur do Pekingu, který se ztratil beze stopy 8.3.2014 a dodnes nenalezen?
      Mezi 239 účastníky letu bylo 20 nejnadanějších softwarových čínských inženýrů, pracujících pro americkou společnost Freescale Semiconductor Ltd., Austin, Texas.
      Produktem vývoje této skupiny byl mikročip Kinesis KL-03 velikosti 1,9 -2,0 mm. Jeho obsahem byly RAM, ROM a budíček. Možná nejúčinnější zbraň budoucnosti.
      Tento čip dokáže ovládat na dálku drony menší než moucha, šířit po světě bakterie a nákazy, nebo řídit na dálku vozidla a přístroje. Je vhodný i pro implantaci do lidského organismu.
      Majitelé patentu, čtyři čínští experti, kteří z něj měli každý 20% podíl, jsou pravděpodobně po smrti.
      Práva přešla podle smlouvy na Freescale, která měla rovněž 20% podíl.
      (V tom ti čínští hoši už mohli čout lumpárnu, kdyby znali Rothchildy.)
      Freescale je totiž společnost ​​plně kontrolována investiční skupinou s kapitálem 200 mld. USD: Blackstone Group Limited Partnership.
      Největším podílníkem v této investiční společnosti je baron Nathaniel Rothchild.
      Patent byl podán na registraci 21.12.2012 a dne 11.3.2014, tj. tři dny po zmizení Boeingu MH 370, byl patent schválen a práva k čipu zaregistrována.

      V této souvislosti byla mimořádně zajímavá zpráva, kterou hlavní média nechala zapadnout: Agentura Bloomberg tenkrát oznámila, že státní dluh Ukrajiny koupil - baron Rothschild, prostřednictvím své investiční společnosti Franklin Templeton.
      Tak mohla začít tato "rodinka" diktovat Kyjevu své podmínky...

      Vymazat
  6. V Kopřivnici stojí před muzeem Slovenská strela, motorový vůz M 290.0, vyroben v roce 1936 pro Československé státní dráhy v Tatře Kopřivnice.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_M_290.0
    Tehdy dosahoval rychlosti 148 km.
    A dnes musíme nakupovat vozy v cizině.

    OdpovědětVymazat
  7. Nebude to trvat dlouho a nebudem nakupovat ani ty vozy, protože ani dráha nebude naše. Otázkou je jestli je naše?

    OdpovědětVymazat
  8. Soudruhu, tyto starosti přenech soudruhu Tvrdíkovi a jiným, odpovědnějším soudruhům včetně ing. Zemana, kteří věci rozumí lépe, než ty. Čínské investice v rámci Hedvábné stezky se jistě dotknou i našich železnic.

    OdpovědětVymazat
  9. Přednostně jsou tyto tratě budovány směrem východ - západ.
    Souběžně se konstruují kolejové nosiče mezikont raket.
    Start směr USA nebo evropské NATO bude efektivnější.
    Zdroj : Plesk

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji soudruhu z 12,02 za vysvětlení situace. Voni jsou tak chytrej, že můžou rovnou do JUSSEJ. Posranci Čínské investice se dotknou všeho. Teď máte Deuschland a je Vám GUT, změna je život a běžte vítat USSARMY Vaší osvoboditelku z totalitního Ruského otroctví. Za jejich vlády všechny zisky šly do Moskvy, teď zůsávají doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soudruhu, a terazky mi vysvětlete, kde je podle vás "doma"?

      Vymazat
  11. To jste nepochopil že je to obráceně? Komouši všechno ukradly ale nic neodnesly a teď máme co jsme vycinkaly, už nám teoreticky nepatří nic, protože dluhy porostou a banky se obrat bez likvidace nedají. Doma je tady v Čechách.

    OdpovědětVymazat

Reklama