Reklama

.

.

sobota 1. července 2017

DLR a LLR, vývoj událostí: domobrana získala "tajné zařízení" OSU; ukrajinští vojáci najeli v oblasti Luganska na vlastní minu


1. 7. 2017       zdroj
Zástupce Ministerstva obrany DLR Eduard Basurin novinářům sdělil, že jednotky lidové republiky získaly sestřelením dronu ukrajinské armády tajné informace OSU. Eduard Basurin poznamenal, že silové struktury Ukrajiny i nadále používají na Donbasu bezpilotní letouny, aby korigovaly dělostřeleckou palbu na pozice DLR.


"Jeden z těchto dronů byl po překročení linie dotyku sestřelen silami protivzdušné obrany OS DLR. V souvislosti s tím se do našich rukou dostaly unikátní záběry ukrajinského bezpilotního letounu", řekl Basurin

Zástupce Ministerstva obrany DLR poznamenal, že ukrajinský dron stihl zaznamenat těžké zbraně na pozicích OSU na Donbasu.

LLR, nejnovější zprávy, 1.červenec. Lidová milice LLR informovala o najetí na vlastní minu několika ukrajinských vojáků. V důsledku incidentu dva pracovníci silových struktur zahynuli a tři byli zraněni. Oznámil to zástupce rezortu obrany republiky Andrej Maročko.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

48 komentářů :

  1. Tak na pozicích u Donbasu má DLR těžké zbraně tvrdí ministerstvo obrany DLR.Dá rozum,že to nejsou Ukjinské zbraně,protože by Ukrajina nešpehovala sama sebe.Ptám se? Kdo DLR ty zbraně dodává,žeby ďáďa Putin?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste Janda či s jeho týmů deviantů a "geniů"?

      Vymazat
    2. To su zbrane ktore Ukrajina vyhrala v tombole od NATO po EUROMEJDANE z vojenskych skladoch.A uz aj tusim kde sa stracaju naboje zo Slovenska.DUFAM ZE REZIM NA UKRAJINE PADNE VOJNA SKONCI!!!!

      Vymazat
    3. Re (00:49):
      jando!, ani spávat nechodíte!, viďte? Jo služba je služba! ..
      Samosebou, že Rusko těm opolčencům pomáhá. Ve spravedlivém boji proti nacistům toho banderistánu je ta pomoc morálním závazkem každého slušného člověka.
      Jakkoliv hlavní část své výzbroje ti opolčenci mají ještě z dob, kdy byli součástí Ukrajiny.
      A část jistě získali i jako kořist od vojsk banderistánu, odkud ti slušnější z nich houfně dezertují i se svou výzbrojí a zbraněmi. Nejen tu od Debalceva ..

      Vymazat
    4. 7:02 Stejné jako výbuch ve Vrběticích.

      Vymazat
  2. 0:49
    Zřejmě to banderovskejch vrahů už ussacký agresoři nechtějí investovat ani floka.....

    OdpovědětVymazat
  3. Otázkou je, jak si myslící člověk bude vykládat zkratku OSU v souvislosti vět „…dronu ukrajinské armády tajné informace OSU...", "...sestřelen silami protivzdušné obrany OS DLR..." a "...stihl zaznamenat těžké zbraně na pozicích OSU na Donbasu…“. Nemyslíte? Poprosil bych paní překladatelku o prozkoumání zdrojového textu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3:00 Poproste raději nějakého psychiatra o prozkoumání vašeho IQ. OSU je zkratka pro "Ozbrojené Síly Ukrajiny". Dron prováděl videozáznam celého letu, to jest i nad pozicemi OSU. Tento videozáznam získaly OS DLR (Ozbrojené Síly Doněcké Lidové Republiky). DLR zabírá jen část Donbasu, OSU se nachází v tom zbytku. Co je na tom nesrozumitelného pro normálně "myslícího člověka"?

      Vymazat
    2. 4:44 vtipálku, nedošlo Ti, že jde o reakci na 0:49? Nzar, duše prostá.

      Vymazat
    3. 4:44 hlavně,že ty užitečnej idiote to umíš vysvětlit. V článku od paní překladatelky jsou rozpory. Nehodlám věřit něčemu (Grulichová je překladatelský střevo v žoldu Putina),kdo má v překladech pravidelně bordel.Za peníze v Praze dům a paní Grulichová se ani neobtěžuje své chorobné překlady po sobě číst

      Vymazat
    4. 10:42
      Nech si to přeložit od JandoPutnovo teamu,Romanceva,Tvarůžkový nebo od jinejch havlobanderovskej hoven!!!!!!
      A teď táhni do Fuckingtownu ty neužitečnej idiote!!!!!

      Vymazat
    5. Nejlépe by to podal Karas. Nejulhanější sladkovodní fousatá ryba.

      Vymazat
  4. 0:49,že by přání otcem myšlenky (viz 3:00?). Že by USA a další, nedodávali zbraně např. opozici v suverénním státu s řádnou vládou, jako je např. Syrie? Bylo by poctivé, měřit všem stejně. Agitátore.

    OdpovědětVymazat
  5. no čo má robiť - bere plat no ...

    OdpovědětVymazat
  6. 0:49, 3:00 jste si naběhli! Pokuste se chápat jednoduchý psaný text. Zvlášť, když 4:44, hodláte arogantně poukazovat na čísi IQ. „Co je na tom“ textu 3:00 „nesrozumitelného pro normálně "myslícího člověka"“?

    OdpovědětVymazat
  7. 10:34 to od náruživého čtenáře a diskutéra sedí.Marná snaha zastírat logiku článku synku. Příště něco o Popelce. To hlavní v článku je a to, že Ukrajina je ruský nepřítel.Úkol redakce NR splněn, tak oč ti jde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina je součástí Ruska, momentálně vedená na vandr za zlocincem Banderou. Až se vrátí domů, bude si muset Ujo Sam najít jinde jiné pitomečky.

      Vymazat
    2. Bandera proti Ryusům NIC neměl, vůbec s nima nepřišel do kontaktu. On byl obětí toho nám stále dokola omílaného "Holodomoru"! Jenže nám vomílaj pýčovinu, že Stalin kterej si tykal s Pánebohem zařídil to sucho v 33. roce a vono hovno hovno! Páč ten problém se táhl v pásu od Kazachstanu po Bulharsko! I v Rumunsku byly potíže a v Polsku to odsraly ponejvíce oblasti osídlené právě Ukrajinci a Bělorusy. Bandera to vše zažil a začal proti tomu podnikat kroky v rozporu se zákony sanačního režimu. Byl jím vězněn, ale podařilo se mu uprchnout. Pokračoval v odboji a pak byl následně odsouzen k trestu smrti v nepřítomnosti. Když Berlín a Moskva rozdrtili Polsko, logicky vyhlásil na těch územích kde žil jeho lid nezávislost! Očekával že ji Němci podpoří a Moskva bude tolerovat. Šlo o výhradně území tzv. Západoukrajinské lidové republily tak, jak byla vyhlášena po pádu c. k. monarchie v roce 1918 v Lemberku (to je dnešní Lvov)! Žádného území SSSR se netýkala. Jenže se zklamal, to území obsadila Rudá armáda a připojila k SSSR po dohodě s Berlínem a tím se dostal do konfliktu s bolševiky. Otázka je, jestli Stalin neudělal vůbec pýčovinu! Tím že toto území sjednotil pod Kyjevem! To je historicky odlišné území a nikdy necítilo skutečnou sounáležitost s pravoslavným Maloruskem.

      Vymazat
  8. Myslím, že každému normálnímu člověku na Ukrajině musí být na blití z jeho loutkové "vlády" zlodějů, fašistů a velezrádců. Kde berou DLR a LLR zbraně je mi osobně jedno, protože bránit se proti zlu a agresi je správné, je to morální právo a držím jim palce. Desítky let tam lidi žili v míru a spolupráci, než to USSA a zaprodaná zrádná EU všechno rozeštvala ... Obránci státu a práva mají můj obdiv a fandím jim!!! Být voják Ukrajiny, zběhnu na druhou stranu teď hned. Za ten hnus fašistický bych rozhodně nebojovala.

    OdpovědětVymazat
  9. 11:08 od 11:06 souhlasím stebou. Bratři Mašínové se také bránili proti morálnímu zlu a proti vládě zločinců a kde vzali zbraně je mi srdečně jedno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bří Mašíni byli obyčejní loupežníci neštítící se vraždit bezbranné zajatce a civilisty. Za naloupené si zvyšovali životní úroveň. To, že následně USA měli hrdinné řeči o odboji, nemění nic na podstatě jejich darebáctví. MM

      Vymazat
    2. Mašíni nebyl žádný odboj ani morální ani nijaký, byli to sprostí lupiči a vrazi, nic jiného. Oni byto, co udělali, udělali v každém režimu, protože chtěli loupit a mít se dobře bez práce. To jen ten polistopadový hnus z nich chce udělat modly, naštěstí lidi nejsou hlupáci a vědí, jak to to ... mimo vás a pár vám podobným.

      Vymazat
    3. Bří Mašínové se chtěli mít hlavně dobře, jak to zde anonym napsal. Proto udělali vše, aby se dostali do USA. DLL a LLR bojují proti USA a EU, kteréžto útočí prostřednictvím jejich krajanů z Kyjeva
      apod. Nechápu jak je

      Vymazat
    4. 11:12-Mašíni byli jen obyčejní vrazi.Můžete
      mi uvést jenom jedinéhp papaláše z KSČ,na
      kterého spáchali atentát?Můžete uvést jeden
      z činů,kterým bojovali proti režimu?Žádný
      neexistuje.Když zjistili,že po nich sahá
      policie,vykašlali se na celou skupinu,co
      vedli a šupem hrdinsky utekli.Nebo chcete
      tvrdit,že přepadení a loupež peněz pro
      dělníky byl odboj?Pokud si to myslíte,tak
      příliš znalostí o věci nemáte a jenom
      hloupě trollíte.
      Petr Majevský

      Vymazat
    5. 11:22 - to daleko větší hrdinové lidu byli Durruti a Ascaso! Zdánlivě podobný pár, ale rozdíl v tom, komu sloužili a prospěli! Zatímco Mašíni hlavně sobě a pak loupeživým imperialistům a jejich nehorázným bezpracným ziskům, tak Acsaso A Durruti soužili proletariátu a na sebe srali! Durruti čekal rodinu a potřeboval každý peso! A přesto když přepadli vůz z penězi, který ovšem nesměřoval z banky do fabriky na výplaty dělníků (takovou prasárnu by neudělali), nýbrž naopak z fabriky do banky na účet kapitalistickýho vydřiducha jehož nezdárný synek večer co večer tyto peníze nevyplacené zlodějským systéme dělníkům prohrával v místních kasinech a utrácel s děfkami, tak Durruti si z toho pro sebe nevzla ani solid! Ani solid! Vše rozdělili oloupeným dělníkům a jejich hladovějícím famíliím! Mašín si za prachy o který okradl dělníky koupil kožený kabát, boty a drahý kanape, dobytek! Takže vraždit? ANO! Ale ty potřebné! Ne bezhlavě kdekoho a ve svůj prospěch!

      Více tu - http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=2833

      Vymazat
  10. 11:22
    Hrdina byl otec podplukovník Josef Mašín,ty dva ksindlové byli jen vrazi....a vrahy zůstanou ty trotle u Venci Flašky!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. 12:09 tak potom jsou vrazi i vojáci DLR a LLR. Můžeš odhodit masku ty špatně placená kremelská kreatůro a napiš přímo za čí mančaft kopeš. Je mi fuk,když se rusko a ukrajina vyvraždí navzájem,protože tyto stepní národy s civilizací namají nic společného. Můžeš strejdo jít bojovat také za blaho svých kámošů do ruska a hlavně se už nevracej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:26 jestli si šurovými vraždami bazbranných a nijak je neutiskujících vylepšují životní úroveň, pak máte pravdu. Jinak jste nemravná bestie.

      Vymazat
    2. Nebavte se s puberťákem.Jako anonym je
      hrdina a do očí by Vám to neřekl.To by
      měl naděláno v kalhotách.
      Petr Majevský

      Vymazat
    3. Máš pravdu, ale dík tomu si vozíš prdel v Meďáku, oblečen do drahého obleku od Gucciho a máš v hubě pravý viržinko a v krku lahodný vosac po dvanáctiletý whisky! Kdyby nebylo těchto "stepních národů", tak bys dnes maximálně cválal v ovčím kožichu na poníkoj s bradou pokecanou od kumysu:) - http://protiproud.parlamentnilisty.cz/duchovni-svet/305-zlaty-vek-paradoxu-aneb-rusko-trpici-pro-evropu.htm

      Vymazat
    4. Takže krapet vděčnosti k těm kterým vděčíš za to že nevegetuješ sám jako to stepní jako prase! Jinak bych byl nucen tě stopnout, z Meďáka vytáhnout bočním vokýnem za pačesy a proplesknout ti tlamu tak že by doutníček skončil v popelnici na protějším chodníku a v krku by ti pak lahodnou whisky přebila pachuť vlastní krve z nosa! Takže bacha na to ...

      Vymazat
    5. A garantuju ti že pak bysisi už velmi dával majzla na to co mektáš a ke komu máš cítit vděk a úctu nejvyšší a že bys pravoslavnou ikonku s portrétem Jeho Vysokoblahoirodí Igora Iványče vozil na palubní desce, tak to si kurva piš! - http://iks2010.info/?p=67024

      Vymazat
  12. 12.26 - Bohužel i tací jako jsi ty žijí mezi námi a také si říkají lidé.

    OdpovědětVymazat
  13. 12,26 - je vidět, že máte místo mozku z piva kostku a že nezvednete zadek od televize a sledování ČT24. Pokud někdo napíše pravdu, váš hloupý mozek ho nazve kremelskou kreaturou, aniž si zjistí cokoliv, jakékoliv informace ... víte, měl byste se stydět, když se účastníte diskuze o něčem, čemu vůbec, ale vůbec!!! nerozumíte a ještě jste zblblý propagandou a vlastní zaslepenou nenávistí k čemukoliv, co je na východ od nás. Rusko ani UKrajina nejsou žádné stepní národy, to už jste zas o něco dál, třeba v Mongolsku za časů Čingischána ... prostě plácáte a nevíte o čem, úplný pan Sobotka ... Radši se už taky do diskuze nevracejte, díky.

    OdpovědětVymazat
  14. 12:26
    A za jakej manšaft kopeš ty,havlobanderovskej vožralo??!!!!
    Oni vojáci z Doněcka nebo Luhandka vyprovokovali ussackejma agresorská placenej Mejdan nebo upalovali lidi v Oděse???!!!!
    Jen se brání banderovskejm vrahům a zmrdům z praporu Azov!!!!!
    A teď zavři tu senkrovnu a mazej si stěžovat na ussackou ambasádu že seš tady každýmu u zádele!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. 13:28 z piva kostka není argument. Váš koment na 12:26 je očem? Tak jak většina čtenářů NR haní vše západní, tak já mám odpor,k tomu východnímu režimu. Někde tomu říkají dialog ale Vy ten pojem fakt neznáte. Diskuze je debata více účastníků i s opačným názorem.Asi tak. Díky za vaši neznalost,příště si kádrování strčte někam.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vy neposkytujete - vy jen lžete a urážíte. Kdo by s vámi chtěl diskutovat, ten by se ušpinil.

      Vymazat
    2. 13:43 To, co považujete za diskuzi, je jen babská primitivní hádka. Diskuse je o předkládání pravdivých argumentů a jejich objektivním porovnávání. Jaké věcné argumenty jsou kromě nadávek a nepodložených tvrzení v příspěvku 12:26? Najdete tam alespoň jeden?

      Vymazat
    3. 13:46 „…NR haní vše západní, tak já mám odpor, k tomu východnímu režimu…“ a to je ten Váš problém! Západní, východní. Jde o to, které mocenské okolnosti a jaká mocenská politika, z jakých systémových zdrojů je pro svět, zlepšování podmínek pro skutečně lidskou úroveň života víc, nebo méně přijatelná. Obávám se, že loupeživá a agresivní politika vedoucí světové mocnosti, tedy USA, to není. Ruská federace, jako jednoznačně slabší strana, svoji suverenitu s vypětím všech sil brání a není nijak jisté, že ubrání. Čína, z povahy rasy i režimu, uvažuje v nedohledné časové ose a také, se vší pravděpodobností, dosáhne světovlády. Západní „Bílé huby“, z povahy režimu, jsou nuceny exploatovat stále další a další zdroje, za současného stavu za každou cenu. Tím konfliktem, ať dopadne, jak dopadne, nevratně oslabují „bílou“ civilizaci. Takže to v té hloupé víře podporujme. Vážený pane, nešlo by být poněkud nad věcí?

      Vymazat
    4. 16,22 - máte naprostou pravdu, příspěvek je stručný, výstižný a zcela objektivní, ovšem obávám se, že ten dotyčný, komu byl původně určen, není schopen v toto duchu uvažovat. Jinak Vám palec nahoru.

      Vymazat
    5. 13:46 - s kreténskejma zmrdákama tvýho ražení se vedou diskuse zásadně jen kinžálem, když se jim s jeho pomocí řeže makovice od krku, aby se ukázala jejich zkurveneckejm zploditelům před popravou za to, jaký svinstvo naprcali!

      Vymazat
  16. 13:36 di do prdele ožralo

    OdpovědětVymazat
  17. 13:49
    Až po tobě ty havlobanderovský věcně zlitej pablbe bez mozku!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Chce to klídek, protože pokud budou na území ukrajinského Donbasu ruská okupační vojska, potud tam budou tzv. DLR a LLR se svými tzv. vládami včetně kremelské loutky E. Basurina k jehož článku je zde diskuze. A pokud okupanti neodtáhnou na východ, potud budou nadále blokování sankcemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okupanti jsou tam ale z Kyjeva. Okupujou část území, jehož občané si ve svobodném referendu zvolili nezávislost a který zneužili ke svým rejdům a poté zradili židokremljádi! Jak říkal ataman Alexej Mozgovoj, kterýho za Pravdu zavaždili - http://iks2010.info/?p=97232

      Vymazat
    2. Oprava: zavraždili

      ... a dodám, že lid si tam, nezvolil poprvé! Už s pádem Ruska 1918 tam k volbě národní identity jednou došlo! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Don%C4%9Bcko-krivoro%C5%BEsk%C3%A1_sov%C4%9Btsk%C3%A1_republika

      Vymazat
  19. 20,48 Tys tam byl, že tak přesně víš, že jsou tam okupační vojska?? Chytráku? Spíš si zahříváš zadek sledováním propagandy na ČT, tak to bude.

    OdpovědětVymazat
  20. 20:48 to nepotvrzuje ani zkorumpovaná OBSE, takže jak to můžeš s takovou jistotou tvrdit? Vysvětli!

    OdpovědětVymazat