Reklama

.

.

úterý 25. července 2017

Existuje slovo, které se mnozí bojí jako čert kříže


Jaromír Bradávka
25.7.2017  Aliance národních sil

Existuje slovo, které je v současné době ve velké části společnosti tabu. Pokud se někde objeví, je rychle zapuzeno do nejtemnějších koutů lidské paměti. V rámci politického spektra jsou skupiny, zejména konzervativních a nábožensky založených směrů, které se jej bojí jak čert kříže.


Pro takzvanou pravici je to neslušný výraz, jehož použití pro ni znamená společenské faux pas. Politický střed se tváří, že to slovo neexistuje, zato levice, zejména socialisté a sociální demokraté, je obcházejí po špičkách a ač bezvěrci, v duhu se modlí, aby je v jejich blízkosti nikdo nevyslovil. Připomnělo by totiž všem jejich voličům jejich věrolomnost a nesplněné sliby. Existuje však i politická strana, která obsah tohoto slova naplnila. Ale to už je dávno. I ona dnes raději vymýšlí krkolomné konstrukce a důvody, jak se bez něj obejít, a jen občas nesměle naznačí, že by se mohlo stát východiskem některých řešení. Mezi obyvatelstvem to slovo důvěrně zná především starší generace, která ještě zažila, co přineslo jeho naplnění v praxi. Dnes k němu vzhlížejí lidé spíš sociálně slabí, s nízkými příjmy nebo ohrožení ztrátou zaměstnání a hlavně všichni, kteří už mají plné zuby slibů, jak se (jednou) budou mít líp. Tedy většina společnosti.

Po jeho zapomenutí v pohnutých dobách 90. let, kdy všechno předchozí bylo prohlášeno za dějinný úlet špatným směrem, ve světle současného vývoje začíná ono slovo vstávat z popela jako bájný Fénix. Ať si přečteme jakýkoliv komentář či analýzu k současným ekonomickým problémům naší republiky či Evropy, vždy se autor, po vypracování sebelepšího řešení, nakonec dostane až onomu slovu – a zde se zarazí. Nemůže pokračovat dál, neboť by překročil politický, ekonomický i mediální Rubikon, zpoza kterého by nebylo návratu. On to ví a nehodlá riskovat posměch, dehonestaci a vyvržení z party, „která spolu mluví“.


Je to jako na kolovrátku.

Řešíme vytunelování a očekávaný krach OKD, ale vláda, parlament, banky, velké firmy – potenciální zájemci – ti všichni vymýšlejí různá, i prapodivná řešení, která nakonec nejsou reálná ani realizovatelná. Chybí poslední, rozhodující a zároveň první krok k řešení, které přinese úlevu a naději zaměstnancům a rozvoj výroby a zisk majiteli.

Řešíme odliv kapitálu, zisků a dividend ze zahraničních firem působících na našem území. Podle různých odhadů odteče ročně z České republiky do zahraničí 200 – 300 mld. Kč do kapes cizích velkokapitalistů. Tyto peníze by během jednoho roku navždy vyřešily problémy se schodkem státního rozpočtu, financováním důchodů, sociálních služeb, zdravotnictví, výstavby a modernizace silnic a železnic i nezaměstnanosti a ještě by zbylo na splácení státního dluhu.

Přesto jsou i dnes ve světě politici, kteří se nebojí to slovo vyslovit a následně proces, který vyjadřuje, zahájit a provést. Vnímaví čtenáři už tuší. To slovo zní: ZNÁRODNĚNÍ.

Kdo se odváží vyslovit je před volbami nahlas jako první?
Aliance národních sil jako jediná!

ZDE
https://www.aliancens.cz/program

83 komentářů :

  1. Aliance národních sil by se měla pokusit vzít do svého tzv.Programu to co chtějí voliči.
    Ti to píší ve svém Desateru voliče,kterému prý ANS nerozumí.
    Co tak napsat si do Programu na pr.jejich šesté přikázání

    NE KAPITALISMU BEZ PRIVLASTKU,což je nejhorší forma
    kapitalismu vycházející z amerického gangsterismu.

    Nebo SOCIALNI STAT namísto korporátní oligarchicke tyranie ohnutých hřbetu a nizkych platu,který už dostal název proklatý fašismus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak chce ANS VERIT na slovo Znárodnění,když ve svém Programu nemá za cíl
      DOSAHNOUT většiny v Prdlamentu?

      Vymazat
    2. A vy víte, kdo dosáhne většiny v parlamentu? Přestaňte psát takové bláboly!

      Vymazat
    3. 9.53
      Pokud tady chcete mluvit za ANS pak je jasne,6e jste amater začatečnk nebot nepoznáte,že vám chce VOLIČ nahoře sdělit,že s takovým Programem nedosahnete vubec ničeho nebot na něho je třeba většina v Parlamentu a o tu se musite snažit a měli by jste se orientovat na přání voličů,nebot proc vlastně tu ANS tvořite,zase pro hrstku ve vedení,které NAVÍC rozumu moc nepobralo?

      Vymazat
    4. Pan Bradavka zaspal dobu,chce socialismus tedy vlastnictví vyrobních prostředku všemi.To bohužěl cinkálisti klíčemi už dávno zdemolovali a hned nato bylo vše pohotově rozkradeno a nynějši stát kapitalsmu BEZ přivlastku vykráda nyní permanentně kapsy zdejšich domorodců všemi silami nejen přes ČNB kde to jde masivním porušovánim zákonů.
      Proč nám tu ativisté ANS nenapíšou radši místo blábolů které že to přivlastky vyraboval president ODS,aby se mohlo dale dnes a denně dalšimi vadnými zákony vykrádat ČR což má podle ANS asi pokračovat donekonečna nebot nic proti kapitalismu nejhoršiho gangsterského zrna bez přivlastků, nepišou.
      Co tak se naučit nejprve hezky nejprve diskutovat a nečekat,že voliči padnou před nedostatečným Programem ANS do mdlob a když je bude ans ignorovat a jimi pohrdat a nadávat, tak ji za to zvolí.

      Vymazat
    5. ANS dělá základní chybu.
      Domnívá se,že stači tzv.sjednotit minění řady skupin aktivistů,kteři se schromáždí v jené místnosti,tam se poperou ostrými myšlenkami a brodíc se ve vlastní krvi odejdou domů s pocitem dobře vykonane práce.
      Doma teprve MOŽNÁ zjistí,že jim politická třida ŠMEJDŮ mezitím vykradla kapsy.
      Pro koho tedy vlastně mají ANS existovat,když odmítají dobře míněné rady voličů a nenávidí je za to,že jim ten rádoby Program SNAD KRITIZUJI ačkoli ví že vyvolá humanitární bombardování.
      Domněnka,že voliči půjdou za nimi jako slepí už je minulostí.
      Po zkušenostech voliči poznali,že politická třida Šmejdů je nevolitelná a začalo hledání jak ji zprovodut se světa.
      Pokud se ANS bude na ně orientovat je to i jeji hrob.
      Vi se,že strany nejsou schopny pochopit nový trend.
      Dobrou radou pro ANS je zajistit ihned a včera takový svůj stranický web jako je na př NR,kterým budou propagovat přimou demokracii ne nesmyslně jako to chtěji populisté-je to totiž BLUF a dalši podvod.,ale podle požadavků z DIALOGU s voliči a hezky nasát co,že to vlastně chtějí nebo taky ne.

      Vymazat
    6. ONO EXISTUJE SLOVO,KTERÉ MŮŽE OTŘÁST ČR. JE TO SOCIÁLNÍ STÁT ČESKÁ REPUBLIKA..

      Politická třida Šmejdů ma před ním takový strach,že ho záměrně nedala do prvního článku naši ÚSTAVY.Právě to jí umožnilo bezzskrupulozní rabování našeho státu,které v důsledku ABSENCE tohoto slova je a bude dále umožněno
      Politici se dělají hloupí a tvrdí,že neví co je to za zvíře.

      Tak at čtou tu definici
      SOCIÁLNÍ STÁT JE TYP SOLIDÁRNÍ SPOLEČNOSTI,KDE VLÁDA PŘEJÍMÁ ODPOVĚDNOST ZA POLITICKOU,SOCIÁLNÍ A EKONOMICKOU PROSPERITU.
      To prý naši přiživníci z lády neumí a respektovat to prý nebudou nebot jejich voliči to nechtějí.Jak se zdá nezbývá je přesvědčovat o opaku anebo respektovat to co v duchu nazýváme prokletý fašismu ANO BUDE HŮŘ.

      Vymazat
    7. Neznáte nás z ANS.kdybyste nás znali, víte, že že nehodláme činit více pozdvižení než je naprosto nezbytně nutné. ANS podporuje mír, spravedlnost, poctivost, odpovědnost, národní obranyschopnost a lidskou důstojnost, tu především. Bez mravních principů se neobejdeme. Pouze blafat a kritizovat je znak slabosti, navrhovat realistická řešení je znak síly a rozhodnosti. Ustrašenost je znakem slabých a nerozhodných. ČSNS se obroduje, roste počet členů i sympatizantů, jsme členy ANS jako Svatoplukovy platformy spojenenctví národních sil lidské důstojnosti, vzájemné lidské ohleduplnosti a toho, co elitářští trockističtí marxisté dokázali rychle zničit a prodat svým oligarchickým kapitalistickým blížencům. Kdo nechápe, že Rusku jde o mír ve světě, ten svou ustrašenou povahou vyvolává agresora na popud svých pasáků v kdekom. Stahují se k nám banderovci, kdo nevidí trizuby na jejich autech, ten je slepý a jeho osud a osud vlastního národa, rodu, rodiny, přírody ho nezajímá. Ulpívání v socdemáctví je přiznání osobního nepochopení reality a neschopnosti uchovat si rovnou páteř. Kdo kolaboruje s cizími mocnostmi slepým plněním jejich příkazů, byť v dobré víře, ten je letory služebné a poslušné páníčka jak ratlík. To je lidsky patologická psychika, protože ta lidská to nedovolí, neb je postavená na dialogu se svědomím a jím se i řídí. Nabádám vás, opusťte prodejnou ČSSD, přestaňte koketovat s jinými zaprodanými a ideově vyprázdněnými partajemi a hnutími a spojte se s námi v ANS a ČSNS/ČSNS2005 (technická odluka pro zločinný konkurs ČSNS již spěje ke konci). Nevěřte politikům, začněte konat vlastní lidsky důstojnou politiku s námi. napravujte chyby, zlepšujte co není dobré, nekupujte zbytečnosti, odlepte se od televizí a monitorů a začněte jako my konat odpovědně za sebe, své potomky a svůj národ. Společně porazíme nejen to naší prodejnou hydru činící z finančního, právního i vzdělávacího systému paskvil. Chraňme přírodu a všechny kulturní a mravní hodnoty lidstva. Chraňme lidskou důstojnost a své vlastní národní slovanské kořeny, bez nich jsme jako jednotlivci bez budoucnosti přirozeného společenství kolem přirozených autorit. To vám říkám já, Petr Ježek, národní socialista, Stopař a světlonoš v temnícím se světě.

      Vymazat
    8. Držte už konečně hubu, vy permanentní radilové ANS 17.12 a 18.09! Jděte se vycpat se svejma jalovejma radama. Přiložte sami ruku k dílu, vy chytrolínové a přestaňte už proboha ANS stále školit!!! Jste fakt se svými dokola opakovanýma blbokecama na NR a NWOO únavný! VK

      Vymazat
    9. Ad Petr Ježek: NAPROSTÝ SOUHLAS.

      Vymazat
    10. Držet hubu to jsme dělali jako voliči více než čtvrtstoletí a ted se podívejte jak tneme hezky do živého.Copak copak jste vod cenzury ČSSD nebo jenom trottl.

      Vymazat
    11. No no no prý školime ty ANS a tim přikladame ruku k dilu,děkujeme za pochvalu.
      No a ty senochrupe odkud víš,že to jsou nesmysly.Ono proč bychom radili,kdo chce kam pomožme mu tam,a vypadá to pro vás bledě máte už barvu nebožtíka , vám pukne žilka a vy pak budte za sebou tahat nožku.

      Vymazat
    12. Buffere OSV voličům se CNSN líbí,ale ptáme se všude kdo ji jako fyzická osoba zastupuje na webu?
      Opravdu chcete naplňovat vaše heslo

      K lidu níž a s lidem výš tím,že na vašem webu neotevřete zablokované diskuzní rubrikx aby jsme měli kontakt a DIALOG?
      Vypadalo by to jako tady na NR a my občané by jsme k vám měli tu přímou demokracii.
      Kdy to uděláte?

      Vymazat
    13. Pane Ježků národní socialisto a světlonoši v Temnu dnešní korporátní oligarchicke tyranie.
      Opakuji jak se obejde že bez nás VOLICU je nám záhadou
      Klidně za vás zaplatíme panychida a rozneme svíčku na vašem hrobě neboť se nemůžeme spolu spojit a zajistit vám tak vítězství ve volbách!
      Voláme vás zajistěte si naše hlasy a navazejte s námi i z OSV kontakt neboťk budete djinak dalších sto let jen nebožtíky!

      Vymazat
    14. Naše vedení volicu OSV se ptá,jak je možné,že se tento článek neobjevil přenesen na vás web www.csns.cz , kdy se to stane.Jak hodláte jinak plnit vaše ohnivé heslo K lidu niz s lidem výš pane Ježek!

      Vymazat
  2. Řekl bych, že je to čistý populismus před volbami. Každý ví, že s tímto by souhlasilo cca 75% obyvatel znechucených rozkradeným státem. Ale vtip je v tom, že tento trumf vynesený před volbami je jenom plácnutí do vody. Jde o to odebrat hlasy voličů straně která dluhodobě bojuje proti neřestem takzvaných tradičních stran. Prostě pouze chtějí ubrat hlasy straně SPD. Bohužel mnoho lidí na tyto předvolevbní špeky skočí.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Václav Souhlas.

      Vymazat
    2. Ad Václav: Naprostý souhlas!

      Vymazat
    3. To myslíte váženě - říkat takové nesmysly? Proč to tedy nemá SPD v programu?! Protože jí to ani nenapadne a ani to nechce!Jděte se už vycpat s tou nekritickou podporou SPD. Tady někdo nastolí odvážné téma, které je zásadní, týká se všech a vy kňučíte jako idioti, že to "ublíží" chudákům z SPD!
      SPD vám bude úplně na nic! SPD chce jen kosmetické změny.
      http://pravyprostor.cz/kde-je-problem-volitelnosti-spd-tomia-okamury/

      Vymazat
    4. To není populismus, byť se to neinformovaným občanům může třeba i takto jevit. To bude v blízké době po nástupu další průmyslové revoluce a robotizace výroby nutnost. Z čeho by pak stát platil spousty lidí uvolněných z výroby, kde budou nahrazeni stroji?ˇZ čeho by ti lidé žili, za co by kupovali výrobky? Proč by se pak mělo vyrábět, když by se dramaticky propadl odbyt? Ano, vážení, řeč je o nepodmíněném příjmu pro každého občana. Ať již bude mít to štěstí a bude moci pracovat či nikoliv. Vlastníci továren rádi pracovníky nahradí stroji. Do stroje jednorázově bude investovat, ale pak dlouhodobě ušetří na mzdách, nebude se muset o lidi starat, platit za ně sociální a zdravotní dávky atd. A kam ti lidé půjdou? No na stát! Na ten nyní sežraný, kde není již teď koruna na nic? Ve svém vlastním zájmu se včas vzpamatujte, půjde totiž i o Vás!

      Vymazat
    5. 9:42 SPD je proti tomu co jse děje dlouhodobě. Aliance národních sil jse objeví před volbami tady někdo chce funkce a moc. Ten odkaz jsem četl no samozřejmě pravičákům vadí Okamura. Nebudou moc svobodně demokraticky krást odpovědnost odvolání politiku to je špatné pro ně. Podle mě by politici neměly mít žádnou imunitu. Reprezentují ČR tak jse mají chovat slušně. To by byly sobotka bakala babiš herman bělobrádek už v lochu.

      Vymazat
    6. Anonymní25. července 2017 9:42
      Souhlasím s 8:10. Znárodnění, jaké průbojné heslo. To by bylo, aby ta ANS s ním nezískala aspoň 1,5%. Ta procenta budou chybět SPD, při budoucím hlasování v Parlamentu. Navíc ta 1,5 procenta si podělí Babiš, KDU-ČSL a všichni kdo překročí 5% práh. Takže ty hlasy získají i ti, proti kterým ANS tak bojovně hovoří.
      Tím neříkám, že to je špatná myšlenka. Avšak jak s ní naložit? Sebrat Vietnamcům krámky, nebo bankéřům jejich aktiva? Pro oboje by se našlo dost důvodů. Z těchto mezních příkladů je patrné, že je třeba rozumně vytipovat, co by stát měl mít pod vlastní kontrolou, např. ze strategických důvodů, z obranných a z důvodu základní soběstačnosti. Jako zásadní se mi jeví, mít vládu pod kontrolou občanů, aby platy na manažerských pozicích, ve znárodněných firmách a obchodní spolupráce těchto firem se soukromými firmami, nebyly kanály pro rozkrádání státu.
      Tato kritéria má na zřeteli SPD – Tomio Okamura. Je to zákon o referendu a odvolatelnosti a trestní odpovědnosti politiků a také propaguje navrácení přírodních zdrojů pod kontrolu státu. Takže aktuálně, žádné lithium Janečkovi, který ho dále přeprodá, komu uzná za vhodné. P.K.

      Vymazat
    7. Máte pravdu. Nejvíc hlasů pro SPD aby po volbách mohl samuraj opět plundrovat stranickou kasičku. Banzáj, banzáj!

      Vymazat
    8. Pan OKAMURA to prý dělá pro peníze a prý se hned po volbách spoji s ANO BUDE mi LÍP ABY NAPLNIL KVOTY.
      Ono na to ukazuje zejména to,že nehodlá najít v KORÁNU ty smrtíci sůry a nepožaduje reformu toho manuálu na vraždění nejen ateistů.
      Je to jeden z těch,kteři tzv šrot Programem,kde si v jeho bodech protřečei,hodlá dat zvolit,aby aspon mohll hrát dale klauna,který požaduje už skoro dvěstěkrát Zákon o referendu a sklízi výsměch.
      Kdy otevže svůj pro jeho voliče zablokované diskuzní rubriky na svém stranickém webu a nebude líny s nimi udělat tu přimou demokracii ve formě

      OTEVŘENÍ DISKUZNÍCH RUBRIK KDY SE TEPRVE PAK DOZVÍ CO CHTĚJI VOLIČI A NE JEHO ŠROT PROGRAM.

      Vymazat
    9. pro 13:27 : Znárodnit bankovnictví, všechny cizí velké korporace, holdingy a firmy, těžební a zpracovatelský průmysl. vodárenství vrátit obcím, znárodnit velké zemědělské korporace, atd. Nikdo nebude znárodňovat stánkaře, řemeslníky a farmáře, Ale musíme dosáhnout toho, aby n většina zisku z výroby a služeb zůstala tady, na zdravotnictví, důchody a sociální služby, školství a vědu, bezpečnost a další veřejné služby. Jinak se z toho marasmu nikdy nevymotáme. Poldi, Česká spořitelna, tranzitní plynovod a OKD jsou mementem.

      Vymazat
    10. O tom, co je ve skutečnbosti SPD se hloupí přesvědčí poté, co jí pošlou do parlamentu. Opakuji, slova nenásledovaná adekvátními činy jsou znakem slabých a ustračených. Okamura se ani nenamáhá se s námi kontaktovat, protože by byl zahanben množstvím drobné práce, která za námi je a připravenými právními iniciativami, jež můžeme okamžitě uplatnit jako podmínku celospolečenské reformy. Osobně mám zpravovaný projekt na národní VaK, tedy správce a provozovatele vodovodů a kanalizací. osobně mám připravenou rekodifikaci Ústavy, bez níž se naivkové snadno stanou nelegály. Referendum není cíl, ale jeden z nástrojů reformy, která je také sama jen nástrojem. Strategickým cílem je spravedlivá společnost odpovědných svobodných a důstojných lidí bez elitářů a bez otroků. Propracovaná ekonomickáreforma.cz je mocným nástrojem potřebné změny finančního systému a s ním i celého socioekonomického. Kdo nemá silnou ideu, propracovaný program pozitivních změn a připravená paragrafová znění rekodifikovaných právních předpisů, ten je pouhý poštěkávající šakal. Těm hodláte dávat hlas? V SPD nikdo nechápe šíři ani hloubku problému, který vede současnou společnost do záhuby. My v ANS a ČSNMS si to nejen díky vzdělání uvědomujeme a proto konáme více než mluvíme. Až zazní - "tak se ukažte", my budeme připraveni. A co vy?

      Vymazat
    11. Pane PK, dejte si končeně pauzu v tom kopání do ANS. Kdyby byl ten váš Okamura tak svatej, tak má znárodnění ve svém programu, ale protože je to čistokrevnej POPULISTA, tak to v programu nemá - stejně jako ostatní důležité věci. Program SPD je pouze na dvě věci....

      A Okamura říká na Svobodném rádiu, že klidně půjde do volební koalice i s ANO. Dejte si hadr na hlavu a změňte svůj adorační úsudek o "krásném" Tomiovi!

      Vymazat
    12. 15:33 Okamura nemůže spustit na svých stránkách diskuzi. Lidi by nadávaly na eu migraci a havloidi by rádi jeho stranu zrušily jako extrémistickou. To nic nemění na faktu že je proti nim sám zatím. A stojí pevně za svým přesvědčením.

      Vymazat
    13. Ti lide kolem ANS nic nevidí ! Jsou to poslední volby a do parlamentu se nedostanou ,jsem blby nebo oni nechápou ,že ten národ bude - MRTVY !!!!!! VOLTE SPD a jak selžou pak už jen do ulic ! Čest Husitům a lidem kteří bojovali za Česko !!! Ale sami si Česko ubránit si neumíme ?!?!?!

      Vymazat
    14. Pisalci ANS jak to chcete udělat ,když se do parlamentu nedostanete ??? Prosil bych odpověď !!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    15. 7:40 - Proč kladeš hloupé otázky? Dá rozum, že to provedou, až sestaví vládu a to je dlouhý pochod na několik volebních období. Mezitím zakladatelé odejdou, přijde mladá krev, lidem se časem otevřou oči a budou volit své zástupce a ne jako dosud poslance, kteří jdou proti jejich zájmu.

      Vymazat
    16. 7:51 Jenomže naše země už čas nemá hrozí zavezení ČR migranty a včlenění do 4 říše. Pokud to u voleb nevyřešíme konec v 4 říši jsi ani nevrzneme.

      Vymazat
    17. Anonymní26. července 2017 7:51
      7:40 položil logickou otázku, ale dostal hloupou odpověď. Vaše řešení je, jednou, možná. Ale kritická situace je již nyní. Pokud ji, jako občané této země, chceme řešit, tak musíte volit někoho, kdo má podobné vidění světa, žádá skutečnou demokracii a již prokázal, že si za svými názory stojí. Ale hlavně, je u něho nějaká pravděpodobnost, že může dosáhnout 10-20% a tedy ty demokratizační snahy uvést v život.
      Chce to méně romantismu a více realismu. P.K.

      Vymazat
    18. Autor ma prevelikou snahu zase hrat pomocne imbecilni divadlo o politickych stranach , levopravycha pravolevych atd...Kdyz existuji pouze sluhove a otroci , kteri vyplnuji prani elity..Uz davno.Divadlo pro slabomyslne ma zakryvat pravy stav veci ...A to dela ovce stastne kdyz pak mohou take stebetat o vsem...
      Zatimco se pro ne buduji jatka...

      Vymazat
    19. 22.48 to že Okamura nemůže spustit zablokované diskuzní rubriky je obyčejná vymluva On je totiž individualista a víme,že odmítá voliče právě svou spupnosti s nimi nekomunikovat!

      Vymazat
  3. Slibotechna s.r.o. vždycky v předvolebním období ke stálým oddělením,m obsluhujícím voliče CSSD a klerikálních stran, přijímá brigádníky k naslibovávání jasných zítřků i jménem marginálních stran sloužících jako WC na hlasy nespokojených voličů, aby nevolili KSČM, nebo dokonce "Dělníky"... a v optimálním případě, zhnuseni kampaní a zkušeností z dřívějších voleb, ZVOLILI VÍTĚZE VOLEB TÍM, ŽE PROTI NĚMU NEPŮJDOU VOLIT VŮBEC...a nízkou volební účastí navýší procentuálně stejný počet hlasů odevzdaných kupř. klerokalouskům, či straně založené u příležitosti Hitlerových nedožitých narozenin...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:28 Přesně tak ! Chápu, že každý by byl rád šéfem ale všichni ti protirežimní jim být nemohou.
      Mně se zdá, že všichni ti, co zakládají všelijaké ty seskupení a straničky, jsou podporování kalousky.
      Naštěstí i oni mají stejné problémy se stany, či starou známou odou.

      Vymazat
    2. Pánové a dámy, vzpamatujte se. Hodně lidí nechce opakovat chyby s parlamentními stranami. Žádná z nich není vstřícná k požadavkům a potřebám voličů, a to včetně samuraje! Tak lidé hledají jinde: závazné referendum, znárodnění klíčových odvětví, zákaz vývozu zisku, který se tvoří v ČR atd. atd. - všechno to jsou správné požadavky a slibují je lidé, kteří ještě nezradili. Žádná z dosavadních zkorumpovaných parlamentních stran to nenavrhuje. V příštích volbách už o ANS bude vědět víc lidí, kteří zákonitě po letošních parlamentních volbách a po vládě ministerského předsedy Bureše budou zklamáni. Při letošních volbách se zakládá na ty další.

      Vymazat
    3. Slibotechny poznáte podle snadných slibů, jimiž prý podle nich urazit nelze. Odpovědné řiditele bezelitní společnosti poznáte podle toho, že jsou připraveni a své reformy mohou ihned spustit. (A)sociální demokracie je stejně jako liberální oligarchie spolehlivou cestou k vymazání tohoto národa z map a paměti.

      Vymazat
  4. Co Stát - jako princip vůle shromáždění svých občanů -
    vytvořil, mělo by v zásadě zůstávat státním; pokud to stát rozkradl, mělo by být znárodněno a občanům tímto způsobem navráceno.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale to už tady přeci bylo. Fabriku nemůže řídit člověk jenom proto, že mává stranickým průkazem. A pokud jste si nevšimnuli, tak tady není žádný kapitalismus a už vůbec ne demokracie.
    Tady se systematicky tvoří naštvaní lidé, které vyženou na náměstí a dosadí "silnou osobnost" a ta silní osobnost zaútočí na nepřítele. Nepřipomíná vám to něco? Kapitalismus za nic nemůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý a případný komentář!

      Vymazat
    2. Myslím že nejde o to, kdo bude řídit fabriku, ale komu z její činnosti plynou zisky a jaký je vztah mezi fabrikou a lidmi, kterým dává obživu. Žádný stranický průkaz s tím nemá co do činění.
      Demokracie zde jistě není, je zde nastolena plutokracie, jež však využívá kapitalismu již od prvotní akumulace kapitálu k získávání stále většího bohatství a tím i moci.
      Kapitalismus jistě za nic nemůže, stejně jako za nic nemůže vražedná zbraň. Jsou to prostředky, jimiž dosahují svých cílu ti, kteří jimi vládnou.

      Vymazat
    3. Myslíte, že průkaz z MBA kurzů je ten správný průkaz k řízení podniků? Myslíte, že znalost tržních her je bez es v rukávu hrou předem vyhranou? My víme, jak řídit, protože známe KSB a DVTŘ a v řízení máme i jistou praxi. Kdo ví, co a jak dělat, jistě nezkolabuje před pověřením to jít dělat. To, co nazýváte kapitalismem, je pouze jedna z forem davově elitářské společnosti dle biblické koncepce. Úzká samozvaná elita si osobuje právo řídit nepočitatelný dav, v jehož středu je mnoho těch, kteří o řízení vědí mnohem více než samotní elitáři. Kdo odhalí pravdu krčící se ve stímu lži? Ti, kteří sami ten stín pouze zvětšují, aby pravda vidět nebyla?

      Vymazat
    4. Buffere přiznejte se,že vy chcete ridit repubiku tím kapitalismem bez privlastku?
      A už jste se ptali bývalého presidenta ODS které že to přívlastky vytuneloval,aby tu dál domorodcům nejhorší versi kapitalismu vycházející z gangsterismu?

      Vymazat
  6. „Řešíme odliv kapitálu, zisků a dividend ze zahraničních firem“ to tedy ne, neřešíme, pouze o tom vykládáme. Nejsme totiž schopni (nemáme ten správný vliv a ani nevíme jak a kým) nápravu zrealizovat. Sociální stát je chiméra, protože nemůže být již z principu pro všechny a tedy někteří vždy budou sociálně nespokojení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvonka to vyzerá, že většina.

      Vymazat
    2. Sociální stát je jen trochu lidštější a spravedlivější kapitalizmus. K ideálu má hodně hodně daleko.

      Vymazat
    3. 14.22
      ON Ještě stále chybí v prvním článku naši Ústavy ten SOCIÁLNÍ STÁT a už tu máme prvního škarohlída.
      Človíčku co hledáte vlastně?
      S jeho pomocí vznikla u sousedů mohutná Střední třida a platí se tam 8.50 eur na hodinu.
      Napi3te přesně co chcete a ne že to neuděláte a vlezete do diry,aby jste tam mohl hudrat At žije dnešni proklatý oligarchický fašismus,

      MAM RADOST Z NIZKYCH PLATŮ VOLIM ANO BUDE HŮŘ.

      Vymazat
    4. hlupování voliču,že Sociální stát je chimera si strčte do prdele.Nemci prohráli válku,vymohli si u Ameriky do svého provizorního základního zákona Sociální stát
      A TED SE SMĚJÍ HLOUPÝM DOMORODCŮM V ČESKU,ŽE NEVĚDÍ CO TO JE TEN STÁT A I ZDE VIDITE SAMI KREATURY,KTERÉ SE SLUŠNE ZOVOU KAZIŠUCI.

      Vymazat
    5. Další slaboch, který se zmůže pouze na konstatování, že něco nejde. Spravedlivý stát se řídí podle mravních principů. Vy je neznáte? Proto stahujete kalhoty daleko před brodem?

      Vymazat
    6. Buffere OSV by od vás rádi vědělo zda nejste v ČSNS ,která má za heslo
      K lidu níž s s lidem výs.Pokud by jste chtěli z ČSNS a i jiných stran můžete své voliče z OSV a nase specialisty oslovit,rádi vám pomůžeme k vítězství ve volbách pokud budete chtit!

      Vymazat
  7. Někteří diskutující hovoří o tom, že zestátnění by chtěla většina národa a že návrh ANS je populistický. Proč teda nemají politické strany toto téma ve svých programech? Proč se o tom vůbec nemluví? A proč, když někdo má tu odvahu téma zvednout, tak vy - údajní příznivci zestátnění - jste na něj jako sršáni a nařknete ho právě z populismu. Zdá se vám to normální? Mně teda ne! VK

    OdpovědětVymazat
  8. Znárodněte a zítra nás budou naši západní " kamarádi" bojkotovat nebo bombardovat !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se na "Západ" vysrat!!! Mimo Anglosasů a Germánů je tu celý velký zbytek světa. Čína, Indie, Rusko, vlastně celá Asie, Afrika a Jižní Amerika. Je dobře, že Zeman se snaží náš průmysl a obchod orientovat i tímto směrem.

      Vymazat
  9. Pro Boha, o čem to zase blouzníte! Jste členy EU a NATO. Vyzkoušejte něco plošně zestátnit, a uvidíte ten mazec. Něco takového může navrhovat jen někdo, kdo ví, že k tomu nikdy nedojde, nebo naprostý diletant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. Až 90% zdejších diskuzních příspěvků pochází od rudých diletantských blouznivců. Ani nechápou, že výraz znárodnění ve skutečnosti znamená okradení majitele! Toho se komunisti v mnoha zemích dopustili a jak nakonec hospodářsky dopadli? Krachli!!

      Vymazat
    2. Majitel stát si od roku 1990 nechal ukrást téměř vše a protože nic nemá, zadlužuje se (resp. zadlužuje nás a naše děti). Komunisti dopadli jak dopadli, jinak na Kubě, jinak v SSSR a jinak v Číně. Číně dneska leze celý svět do pozadí - lezou do pozadí úspěšným komunistům.

      Vymazat
  10. Nestačí jen říci znárodnění a nestačí ani podniky koupit či zabavit. To, jak dopadne primitovní znárodnění, pozorovali občané ČSR/ČSSR/ČSFR/ČR a SR bezmála půl století.
    Veřejná kontrola či vlastnictví ano - leč jak?
    Jak, aby to nebyly politické trafiky? Jak, aby nebyly drancovány státem? Jak, aby měly patřičnou samostatnost v rozhování a nebyly hračkou ministerských úředníků? Jak, aby nebyly tunelovány prodejnými řediteli a ministry? Jak, aby byly konkurenceschopné soukromému sektoru? Jak, aby své výsledky spravedlivě rozdělovaly svým zaměstnancům? Jak, aby nepřerostly přes hlavu vládě, ministrům, krajům, městům? Jak, aby byly přínosem pro stát, kraj, město, obec, zaměstnance, životní prostředí, národní hospodářství, sociální stabilitu, vědu, vzdělávání, kulturu a v neposlední řadě pro mír?
    Domnívám se, že jediný obor, kde je opodstatněné 100-procentní státní vlastnictví, je výroba válečných zbraní a zařízení a obchod s nimi Tam musí být jednoznačná zodpovědnost (politická, ovšem včetně své právní, trestní složky) za výrobu, prodej a užití, která bude pod demokratickou kontrolou občanů. To minimalizuej ziskuchtivý motiv, protože ziskový je jen vývoz zbraní, výroba pro domácí užití je pro rozpočet veřejné správy (z užšího ekonomického hlediska) ztrátová a její společenský efekt se pozitivně ukazuje jen v období války a nebo jako odstrašení proti vydírání.
    V dalších výrobách a službách je záhodno kombinovat vlastnictví státu, kraje, města/obce a zaměstnanců, někdy lze i soukromý subjekt.
    Zaměstnanecké vlastnictví by mělo být brzdou proti tunelování. Musí být tudíž nastaveno tak, aby nebylo pod vlivem manažerů, ale ostatních zaměstnanců - ti by měli mít zájem si kontrolovat, aby nepřicházeli o své příjmy nebo vůbec o práci.
    Kraje, města a obce by skrze svůj podíl měly prosazovat potřeby ekonomického rozvoje a sociální stability regionu a ochrany životního prostředí. Státní vlastnický podíl musí vnášet strategické potřeby a zájmy a formovat ekonomickou páteř státu nutnou k ekonomickému a sociálnímu rozvoji, obraně suverenity země, proti vydírání státu a obyvatel, včetně vyrovnávání hospodářských cyklů, což pomůže jak obyvatelstvu, tak celé ekonomice včetně soukromého sektoru.
    Jen zaměstnanecké vlastnictví sice dává šanci na spravedlivé rozdělování výsledků firmy a uchování pracovních míst, ale nijak nebrání predátorskému vystupování vůči konkurenci, či nerespektování potřeb veřejné správy a ostatních obyvatel regionu či státu.

    KR
    (pokr,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (dok.)
      Každé odvětví, každá výroba má svůj vhodný vlastnický mix, který se ovšem časem proměňuje. Určitě majoritní vliv by měla mít veřejná správa v síťových monopolech, aby si náhodou zaměstnanci (energetiky, vodárenství, plynárenství, teplárenství) neudělali ze spoluobčanů, firem a úřadů dojné krávy přemrštěnými cenami.
      Pro veřejnou správu jsou vlastní firmy možností minimalizovat náklady, protože nemusí tratit na vyplácení zisku soukromým firmám, nemusejí vyhlašovat a vyhodnocovat veřejné zakázky a pro pro veřejné zakázky, které jsou nad síly jejich firem nebo mimo jejich obor, mají pro vyjednávání o ceně a kvalitě vlastní zkušenost a tím pádem lepší vyjednávací pozici.
      Veřejná správa a zaměstnanci mají - jako občané a subjekty tohoto státu - společný zájem na tom, aby byl stát v klíčových odvětvích soběstačný nebo alespoň zajistil v řadě výrob a služeb minimální chod pro přežití, aby se spotřebitelé nestali rukojmým soukromých nebo zahraničních zájmů.
      Zaměstnanci by naopak měli mít patřičný vliv na to, aby jim někdo nepřemístil fabriku někam jinam.
      Účast soukromého vlastnictví může pomoci jako nositel modernizací, inovací, jako vazba skrze obchod a jinou spolupráci na stabilitu zcela soukromých firem (soukromých, družstevních).
      Každý subjekt - stát, kraj, město/obec, zaměstnanci, soukromníci - vstupuje do ekonomiky s vlastní "filosofií" - idejemi, potřebami a zájmy. Stát má strategické zájmy, ale politické vedení i zájmy ideologické a korupční, regionální veřejná správa silně pociťuje sociální a ekologické potřeby a zájmy (krom soukromých ideologických, lobbystických a korupčních zájmů politiků), zaměstnanci chtěji stabilitu pracovních míst a dobré platy, soukromníci zisk (a nebrání se zkorumpování politiků a úředníků). Jedna věc je vlastnický mix uvnitř podniku, jiná je vlastnický mix v rámci všech ekonomických subjektů.
      Pokud je hospodářství státu příliš vlastnicky jednostranné, může to sice krátkodobě, za příhodných podmínek pro dané vlastnictví, být mocným rozvojovým impulzem, ale dlouhodobě je tím narušena diverzita žádoucí pro odolnost proti krizím. V krizích nejlépe odolávají podniky ve vlastnictví veřejné správy a zaměstnanecké firmy, takže jejich náležitý výskyt může skrze obchodní vazby pomáhat přežití i soukromých firem. Otázka je, kolik chamtivých podnikatelů je s to myslet na zadní kolečka a přibrzdit své ideologické tažení proti veřejné správě a jejím firmám a proti družstvům (skutečným, nikoli právním skořápkám), aby v dobách krize přežili díky kšeftům s veřejnou správou a družstevníky.
      Firmy ve vlastnictví veřejné správy musejí vyřešit vnitřní strukturu a vztahy, aby byly dostatečně efektivní, aby motivovaly řídící i řízené pracovníky k (kvalitní, lepší) práci. Pro tyto firmy a jejich manažery musejí být nastavena správná hodnotící kritéria, aby vedla všechny pracovníky k plnění cílů dané firmy.
      Je to obrovský balík problémů, které je nutno vyřešit a pokud možno mít směry řešení předem rozmyšlené, poněvadž pokud by znárodnění nezafungovalo tak, jak je od něho veřejností očekáváno, tak by to tuto myšlenku vrhlo ještě více zpět, než je dosud.
      Kvalitní podnik pod veřejnou kontrolou navíc "hrozí" nebezpečím, že se lidé naučí rozhodovat o věcech veřejných, o svém osudu, nést za své rozhodnutí zodpovědnost, že se stanou aktivními občany. To vykukům nejde pod vousy, takže znárodnění není jen ekonomická a politická věc, je to i výchova a vzdělávání, psychologie, sociologie a velké osobní nasazení, příkladné jednání, které pro zastánce nebude win-win, ale budou do něho muset při rozjezdu vložit více, než jim přinese.
      KR

      Vymazat
  11. I když nebudeme dělat nic,tak ty ussácký agresoři a kreténi z EU si vždycky něco najdou!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mafiáni přeci křičí,stát je špatný hospodář.
    Kapitalismus,je jen okrádání států,požehnáno zákony,které si sami navrhnou a schválí.Řeknete mě důvod,proč třeba Čez má třetinového soukromého držitelé akcii,vždyť je to jen schválené okrádání státu.

    OdpovědětVymazat
  13. ZNÁRODNĚNÍ. - urobili to po vojne Nemci, Francúzi - napr. Rešnault a nič, ide sa ďalej - najlepšie a overené bolo zridenie ktoré praktizoval Stalin - družstvá - nolen si pozrite ako to fungovalo - a nie tie táraniny o Gulagoch od soLŽEnicina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,a víte kolik znárodněného toho zůstalo nyní v Německu, Francii či Británii? Stejně dobře jako Stalin hospodařil před válkou i Hitler a životní úroveň měli Němci vyšší než sověti a také se šířily táraniny o koncentračních táborech.

      Vymazat
    2. Anonymní 12:14
      Já se přiznám že přesně nevím, kolik je toho ještě dnes v západní Evropě znárodněno(kdo ví, jestli má ještě Německo podíl ve VW), no, moc toho už asi nebude. Zato však vím, že jsou evropské státy v dluzích až po uši. Peníze z privatizací se rozkradly a prožraly, státní rozpočty přišly o významné příjmy a pracující lidé ani přes zvyšování nepřímých daní a zdaňování zdaněného nejsou schopni státy ufinancovat. Asi se někde udělala chyba...
      Nejspíš se s tím něco bude muset dělat. Zaznamenal jsem už z různých států úvahy o opětovném zestátňování(a nemám na mysli ty "záchrany" soukromými vlastníky zdevastovaných významných podniků, bank a fondů. Např. v Anglii se hovoří o opětovném zestátnění železnice.

      Vymazat
    3. Britské železnice privatizovány - následně soukromí majitelé osekávali náklady a osekávali, až se BR staly pro cestující nebezpečnými. Jak z toho? Znárodněním!

      Vymazat
  14. Nemělo by se zapomenout na znárodnění bank,velkých továren, dolů, hutí... provedených v roce 45 pod vedením prezidenta Beneše.Nemělo by se zapomenout na Masarykovu I. pozemkovou reformu, která stále platí a byla porušena ihned po sameťráku, kdy byl všechen majetek( i ten, na který podle tohoto zákona neměl nárok) navrácen Schwarzenbergovi.Kdyby to neopsral Gotwald, znárodněním živnostníků a malých podnikatelů, kdy sám řekl, že malí živnostníci jsou krví národa, kde by jsme dnes byli. Co dnes dělá Čína. Jen dodám že např. takový státní tabákový průmysl(ČSTP) vydělal v té době ročně státu 150 miliard. Dnes Philip Moris platí na daních několik desítek milionů korun. O kolik miliard přichází stát např. na plzeňském pivu? A to furt někdo chce zprivatizovat jediný pivovar se státní účastí Budvar. Budvare, drž se! M. Radikowski

    OdpovědětVymazat
  15. ...stojí za úvahu, jak se v USA řešila krize v r. 2008...zkrachovalé automobilky a banky se zachraňovaly "zestátněním"...a k čemu u nás sloužila "konsolidační banka"...stát akorát zaplatil dluhy....

    OdpovědětVymazat
  16. ALLIANCE - je pro vas zakazane slovo, protoze jste politicky PRIPOSRANI opatrnici vsichni.

    V Americe existuje skupina lidi, ktera dela zmatky po svete, ale vy, prestoze vite kdo to je, tak taktne opatrnicky odsoudite CELOU Ameriku.
    Protoze jste farizejsti prizdisraci a vzdy jste byli.

    National Alliance byla zalozena dr. matematiky a fyziky.
    jmenoval se W.L. Pierce. Dostal mnoho nalepek a odsouzeni. Zalozil knihovnu ve West Virginii a po jeho smrti po sobe zanechal rozlobenou radikalni partu Americanu.... Oni resi vnitrni spory. Az je vyresi, tak o nich jeste uslysite. Oni jsou OPAKEM vasim, poseroutkove.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu jdi už konečně tam kam patříš a neser se mezi slušné lidi.
      Václav

      Vymazat
    2. Nicku, netřeba amerického vzoru, on ten český je kromě národní hrdosti také poněkud více zaměřen na lidskou důstojnost. Jinak jednodušší vidění ostrý obrázek nezajistí...

      Vymazat
  17. 12,04
    Hele ty neúspěšnej havlobanderovskej kreténe,to co nastalo po tom bordelu v roce 1989 je to nejhorší,co nás od porážky na Bílé hoře potkalo!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Přírodní zdroje, energetické zdroje, nerostné suroviny, voda, lesy mají patřit státu, rozhodně by zisky z hospodaření s nimi neměly odcházet do zahraničí. A rozhodně by do hospoření s nimi neměly zasahovat žádné směrnice EU a pod.

    OdpovědětVymazat
  19. Západní hodnoty25. července 2017 15:30

    Západní hodnoty jsou ty které především vyhovují západním státům. Kdo se postaví proti je označen za toho kdo je proti těmto hodnotám. Po 17.11.1989 jsme přijali západní hodnoty a to tím, že jsme se podle všech ekonomických kritérií stali kolonii západu. A funguje to následovně. Oni nám dají evropské dotace v řádu milionů EUR za které musíme stavět cyklostezky, rozhledny a další nesmysly a my jsme jim darovali veškerý průmysl, zlikvidovali jsem si zemědělství a odvádíme na západ zisky v řádech stovek milionů EUR. Takže to vypadá jak nám EU daruje peníze na ty cyklostezky, na kterých musí viset velká tabule jak to postavila EU, ale na miliardových ziscích, které plynou od nás na západ žádná taková tabule není. Jinými slovy oni nám dají 10 EURO a MY ODVEDEM 10000 EURO a ještě jim děkujeme a protože oni na západě mají pořád málo tak naše centrální banka nám ještě korunu znehodnotí aby to, co dovážíme, bylo pro nás několinásobně dražší, a to co vyvážíme, aby bylo několikanásobně levnější a rozdíl jde bilionu korun o které jsme okradeni. NO A TO VŠECHNO JSOU ZÁPADNÍ HODNOTY, KTERÉ NESMÍ NIDKO KRITIZOVAT A NIKDO O NICH NESMÍ ANI DISKUTOVAT, PROTOŽE TYTO HODNOTY TO JE TO NA ČEM STOJÍ ZÁPAD. Mimochodem západ vyraboval Afriku, Latinskou Ameriku, Asii, teď rabuje střední Evropu a chystá se vyrabovat Rusko a Čínu. A TO JSOU VŠECHNO ZÁPADNÍ HODNOTY.
    Kde jsou západní (evropské) hodnoty? Na zbytečných summitech, na shnilých bramborách, na přípravě války s Ruskem, na evropském zábavním podniku?
    Evropské hodnoty jsou shnilé brambory a podřadné jídlo pro Slovany:
    • www.novarepublika.cz/2017/07/evropske-hodnoty-jsou-shnile-brambory.html

    OdpovědětVymazat
  20. Západní hodnoty25. července 2017 15:30
    Dobře jste to vystihnul. My nejsme Západ. Západ je tam, kde sídlí nadnárodní peněžní instituce a matky průmyslových korporací. Našim, středoevropským politikům, se sice dostává iluze, že patří mezi západní elitu, ale musí za to hodně zrazovat vlastní národy. Potom, v prostorách paláců EU, můžou sedět se západními politiky u jednoho stolu, a když tam odsouhlasí další zneuctívání vlastních národů, je jim přátelsky tykáno. Možná i stav jejich kont se zlepší.
    Je nutno si uvědomovat vlastní středoevropskou identitu a tu si hájit. I proti zájmům Západu, protože zájmy Západu, nejsou našimi zájmy. Např. Západem organizované vojenské provokace kolem Ruska, nebo manipulace naší měnou, ke škodě naší ekonomiky a životní úrovně našich občanů. P.K.

    OdpovědětVymazat
  21. Západní demokracie (demokratúra)25. července 2017 17:11

    Na Západě nelze prostřednictvím voleb měnit základní politické uspořádání, protože vládnoucí elity řídí a kontrolují každého, kdo je zvolen. Volby vyvolávají představu demokracie, ale nemění nic na převládající politice, favorizující válku a elity. Z tohoto důvodu se vůle lidu stává impotentní. Lidé se přesvědčují o tom, že oni a jejich hlasy nemají na běh věcí žádný vliv, což v nich budí obavy, stress i zlost, čili kombinaci pro vládnoucí elitu nebezpečnou. A tak, jako odpověď na tuto hrozbu, upevňuje elita proti vlastním lidem sílu a moc státu i s využitím propagandy o hrozby války.

    OdpovědětVymazat
  22. Amerikanizmus má kořene v nekonzervativní ideologií USA jako světového hegemona. Podle neokonzervativců zhroucení komunizmu a socializmu dalo světu znamení, že dějiny si jako svou budoucnost vybraly „demokratický kapitalizmus“, který ovšem ve skutečnosti není ani demokratický, ani kapitalistický. Je to světový socioekonomický a politický systém, který by se dal nazvat amerikanizmem. A tento „amerikanizmus“ se nyní Washington coby svou světovou nadvládu chystá nasadit na celý svět.
    Rusko, Čína, Sýrie a Irán, které tuto nadvládu nad sebou odmítají, musí být destabilizovány a zničeny, protože americkému „amerikanizmu“ prostě stojí v cestě. Býv. prez. USA Obama to výstižně nazval "zkroucení rukou".
    USA svojí politikou destabilizují světový mír. Americká demokracie je podvod, který slouží komukoliv a kdekoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:14,
      souhlas, USA a demokracie jsou neslučitelné pojmy. Ztvrzuje to každý nový americký prezident svým závěrečným prohlášením ke zvolení - " k tomu mi dopomáhej Bůh."
      Bůh a demokracie jsou, jak doufám známo, dva kohouti na jednom smetišti.

      Vymazat
  23. Jak chcete znárodňovat, když nás řídí Brusel, který je řízen NATO?
    Nejdříve je třeba vystoupit, jinak hrozí bratrská invaze západu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? NATO je spolek podfinancovaných stereotypně uvažujících vojenských frajtrů, kteří by bez obrazu nepřítele z východu propadli drogám a děvkám. Pochopitelně že nikdo, není povinen ctít své členství ve válečnické alianci, když ta nectí ani svou zakladatelskou Washingtonskou smlouvu. Proto ani naše země se nemusí tohoto podvodu účastnit, stačí strohý dopis. Jinak kdyby ona "bratrská invaze" hrozila, vystoupení z NATO by jí nijak nezabránilo, vy truhlíku.

      Vymazat
  24. Pro všechny diskutující: Nejdříve si dobře přečtěte aliancens.cz/odborne-komise. Tam je všechno - vystoupení z EU a NATO, znárodnění, nová ústava s ke všemu zdůvodnění, postupy a důsledky.

    OdpovědětVymazat
  25. To slovo není znárodnění, ale demokracie. Což je pro ty, kteří neznají jeho skutečný obsah španělskou vesnicí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obsah slova "demokracie" se šiřitelům demokracie mečem a krví příčí v žaludku, to máte pravdu. Lid si může vládnou pouze za podmínky, že to chce a dokáže. Bez vedení to dosud žádný lid nedokázal ani náznakem, snad kromě společenství některých přírodních národů...

      Vymazat