Reklama

.

.

sobota 15. července 2017

Herec Stropnický jako Faust propadající peklu


Ivan David
15. 7. 2017
Podobné plátky jako Respekt nečtu, ale zřejmě přicházím o zábavu. Kamarád mi přeposlal rozhovor redaktorky Respektu ZDE s hercem Stropnickým, kterému se podařilo ztvárnit Fausta jako tragikomickou postavu. Bojí se, že by mohl být se svými souputníky zaveden do pekel. Má strach, protože se upsal ďáblu. Ví, že může jenom naznačovat, ale i tak v rozhovoru zřejmě prozrazuje víc, než chce. Za jeho blábolem lze rozpoznat obrysy jeho rozpadajícího se světa.


Všechny státy, které sledují vlastní prospěch, usilují o ovlivnění dění, které je pro ně důležité, tedy snaží se do něj zasáhnout. Zatímco Spojené státy spoléhají na vojenské intervence a svrhávání vlád, financování podvratných skupin a likvidaci nevyhovujících politiků a také šíření informací, jiné země mají omezené možnosti a pokoušejí se působit jen šířením informací. Ty mohou ovlivňovat a ovlivňování můžeme nazvat manipulací. Na rozdíl od intervencí, svrhávání, podvracení a vraždění, které českou vládu neznepokojuje, šíření informací ji znepokojuje značně, tedy pokud neprobíhá ze Západu na Východ.

Jakým způsobem a jak mnoho údajně ruští hackeři ovlivnili volby v USA, jsme se sice nedozvěděli, ale to pro paní redaktorku Respektu ani pro pana Stropnického není překážkou, aby takové ovlivnění pokládali za prokázaný fakt. Pan Stropnický řekl Respektu, že: „Tahle oblast představuje oprávněné nebezpečí.“ Jak může být nebezpečí „oprávněné“ je poněkud nejasné, ale pan Stropnický tím asi chtěl říci, že svůj strach pokládá za odůvodněný. Demokracie ve státech Západu je zřejmě velmi křehká, pokud ji může ohrozit „útok hackerů“. Dovedu si představit zásadní vliv hackerských útoků na procesy, které jsou řízeny elektronicky, ale aby mohly zasáhnout do vědomí voliče vhazujícího papírový lístek do urny, tak daleko technika ještě není.

Pan Stropnický se tedy bojí, že se voliči dozvědí něco, co by neměli vědět, pokud by měli volit pana Stropnického a podobné jedince. Pan Stropnický má ovšem obavu prosazovat cenzuru, protože není slučitelná s vyspělou demokracií a pan Stropnický potřebuje vypadat jako demokrat. Pan Stropnický je v pasti. Musí mluvit o hrozbě, ale nemůže ji pojmenovat, protože hrozbou je ve skutečnosti demokratické šíření myšlenek. Proto říká, že si „s TÍM dělají starosti v Německu“, říkají TO experti“, „není TO chiméra“. Zkrátka, nesmí se TO podceňovat, není TO jen „malováním čerta na zeď“.

Jakou hrozbu vidí pan Stropnický? „Máme tu mnoho subjektů – nových a malých stran, které nabízejí to, co všichni chtějí slyšet. Posilují obavu a strach, který v české společnosti v současné chvíli převládá. Pak se dostáváme k tomu, co je i cílem ruských či jiných výpadů. Říkají, že politika je svinstvo a stát se o své občany nedokáže postarat. Tahle kombinace může Česko neskutečným způsobem rozkolísat a vzít lidem víru v politiku jako takovou.“

Vezměme si to popořádku. Nemají snad politické subjekty říkat a dělat to, co chtějí lidé slyšet a vidět? Mohly by „nové a malé strany“ upoutat něčí pozornost, pokud by dosavadní politická reprezentace v praxi činila to, co chtějí lidé vidět. Není problém Stropnického a podobných v tom, že činí, co lidé nechtějí vidět a říká to, co nechtějí slyšet. Není snad demokratická ona zásada, že „všechna moc pochází z lidu“? Jak by pro Stropnického a podobné asi dopadly volby, kdyby lidé věděli do důsledků, co pan Stropnický činí a současně měli ve volbách alternativu?

Demokrat Stropnický se bojí lidu, bojí se svobodného sdružování občanů a svobodného šíření myšlenek. Hrozí mu, že bude rozpoznán jako sluha cizích zájmů. Ví, že se neopírá o většinu, že ho ohrožuje "co všichni chtějí slyšet“.

Pan Stropnický ví, že „v české společnosti převládá strach“. Je to strach z budoucnosti, kterou Stropnický a spol. přibližují, zatímco si „všichni“ přejí, aby nepříznivou budoucnost reprezentanti země odvraceli. Je to strach z války, v níž bychom nemohli být na straně vítězů, protože nebude vítězů, jsou to existenční obavy, je to pokračující rozklad společnosti, kterou má urychlit imigrace. Je to poznání, že EU a NATO nejsou řešením problémů, ale zdrojem ohrožení.

Podle Stropnického je nebezpečné konstatování, že „politika je svinstvo a stát se o své občany nedokáže postarat“. To je ovšem konstatování zjevně pravdivé. Politika sama o sobě svinstvo není, ale konkrétní politici „svině“ jsou. O co se „stará“ naše reprezentace, toho jsme denně svědky.

Pan Stropnický z toho správně dovozuje, že: „Politická elita, jestli to takhle mohu pojmenovat, musí nastavit vysoký standard důvěryhodnosti a soustavně ho neporušovat. To podle mého čeští politici podceňují a myslí si, že jim jejich přešlapy voliči odpustí. A jak to vypadá, tak ne.“ To jsou zlatá slova. A také z nich vyplývá, že tak současná politická reprezentace nečiní. A pan Stropnický k této "elitě" patří.

„Existují politická uskupení, jejichž představitelé používají velmi podobný slovník jako například mluvčí Kremlu", říká Stropnický: "Nedémonizuji Rusko, ale vycházím z reality. A je evidentní, že Ruské federaci vyhovuje rozkolísání Evropské unie, která se pohybuje v problémech. Tam, kde z českých politických úst slyšíme podobná zpochybňování a argumenty, je největší hrozba. Netvrdím, že hned musí být nějakými agenty, ale symbolizují právě to, co by nás mohlo zavést do pekel.“

Jenže Evropská unie (její nedemokratické řídící orgány) je rozkolísána převážně problémy, které sama vytváří. Rusko si těžko může přát jednotu EU, která na něj podle zámořských pokynů uvaluje sankce a stěhuje svá vojska k ruským hranicím. Z „českých úst“ je slyšet obavy z válečného konfliktu, na jehož přípravách se strachující se Stropnický podílí.

Koho má těmi politickými uskupeními na mysli? Odpovídá: „Nechci nikoho jmenovat, protože by šlo pouze o reklamu pro dané strany.“ Obává se, že by „nebezpečným“ politickým uskupením prospělo, kdyby je jmenoval? Komu jsou tedy nebezpečná? Zřejmě současnému režimu včetně Stropnického ANO.

V čem vidí naději? „Určitě není na škodu nově vzniklý úřad pro potírání dezinformací, známější jako Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám... Mohu se zaručit, že stát udělá maximum, aby se ve volbách projevila svobodná vůle občanů, a ne zmanipulovaná prapodivná hra.“ Vypadá to ale spíš tak, že se držitelé státní moci nebojí ničeho tak, jako projevů svobodné vůle občanů, zejména ve volbách. Chtěli by si udržet rozhodující informační kanály na ovlivňování, tedy manipulaci názory občanů. Jenže lidé konfrontují sdělení s tím, co vidí a prožívají. A věci, co chtějí slyšet. Média, která soustavně lžou, těžko mohou být oporou režimu, ať je jakýkoli.

A kde v Česku vidí slabá místa? „V Poslanecké sněmovně mám třeba soustavné potíže protlačit zákon o zpravodajských službách, respektive novelu, která by umožňovala kybernetickou obranu. Ve Sněmovně se kolem toho odehrávají nehorázné obstrukce a především od těch, kteří mají poté plnou pusu řečí o bezpečí občanů. Dále velkou roli hrají sdělovací prostředky. Občas se stává, že se v některých nenazývají věci pravým jménem. Když někdo neustále opakuje, že intervence sovětských vojsk v roce 1968 byla internacionální pomoc, a dostane k tomu prostor, tak to překračuje všechny meze. Tyhle věci musíme razantně odmítat. Bohužel se podle mého názoru tak neděje, dokonce ani ve veřejnoprávních médiích.“

„Razantní odmítání“ je tedy zrušením prostoru, tedy cenzurou. Oni, tedy globalisté a jejich čeští sluhové cenzuru naléhavě potřebují. Tak, aby například nikdo nemohl říci, že současná „internacionální pomoc“ v Pobaltí není ničím jiným, než přípravou intervence.

Hlasování o této „internacionální pomoci“ v Poslanecké sněmovně ukázalo, jakou představu o budoucnosti a demokracii má Babišův podnik ANO, Stropnický je jen sluha sluhů.

66 komentářů :

  1. Výstižné a potřebné objasnění stavu a vztahů. Dík

    OdpovědětVymazat
  2. David jako vždy přesný a trefný. Ani se nedivím, že ho tehdy museli z vlády vyhnat. To je opravdový sociální demokrat, a ne ta sbírka loutek, která tu stranu žene na hřbitov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to bych byl v socdem pořád ještě i já. Teď už je tahle strana volitelná jenom pro sado-masochisty.

      Vymazat
  3. Ministre Stropnicky,
    jak to, ze u nas kazdy ulicni natvrdlik hrave pozna, ktere jsou informace falesne, a ktere falesne nejsou ? Pozna, na ktere ma reagovat a na ktere NEMA REAGOVAT a kterym se rika Fake News ! (Falesne informace !)
    A Vy to nepoznate ! Sledujte co nase nejvyssi autorita president Trump rika a ignorujte, co rika washingtonska "kavarna", bazina - swamp, receno po nasem !
    Tem uz neveri, ani jeji stoupenci - "demokrate" ! (Liberalni "levice".)

    President Trump ZNOVU rekl, ze valka s Ruskem je nemyslitelna ! ZNOVU rekl, ze bude budovat konstruktivni zlepseny vztah s Ruskem.

    Ministre nedelejte provokacni gesta a neposilejte ceske kluky na ruske hranice, protoze si to globaliste preji !

    Vudcem svobodneho sveta a nejvyssi executiv je president Trump !
    Rozhodne neni nejaky polomozek ze CNN, nebo loutka z Bruselu.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Tzv. ministr" Stropnický (ve skutečnosti odporná kreatura, která nic neumí a ničemu nerozumí a je na výplatní pásce těch nejhorších světových agresorů) nepozná nic, protože je tupý a navíc zaprodaný, což je ta nejhorší kombinace. Bude poslouchat páníčka, protože bez něj by byl exkrement hodný k odvozu na smeťák, a to samozřejmě nechce. Moc = ego, opium, pocit důležitosti ... Ten to nepustí dobrovodně, je nutno ho odstavit násilím.

      Vymazat
  4. Hlavně by mě zajímalo, proč paní Žílková čte na Radiožurnálu počasí o dopravě na českých silnicích když je hérečka. To bude asi tím, že ministr války všechny ty haranty v rodině neuživí. Při tak vysokém platu zřejmě musí zalátat výdaje NATO do oněch dvou procent, nebo už herce tohoto typu nikdo zaměstnat nechce.
    Stropnický musí být schizofrenik, když celá sněmovna je proti šéfovi a lid nechce armádu, která je řízena odkudsi zvenku. Tak velké odtržení od rodiny a reality nemá obdoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, a od plic, Rudo. Pěkně a slušně napsaný, a hlavně srozumitelně, obyčejná fakta, že jo...a dost hrozná.

      Vymazat
    2. Rád bych připomněl,že vlastizrádcům typu
      komediant Stropnický se neříká pan,ale
      zmrd.Bát by se měl.Každá struna jednou
      praskne,což by komediant měl vědět.Zřejmě
      to ví a bojí se okamžiku prasknutí.Potom
      už jeho ani tu prodejnou děvku Žilkovou
      nic nezachrání.Byl bych rád,kdyby tento
      zmrd a lidský odpad jednou visel.Snad se
      budoucím generacím podaří obnovit trest
      smrti,který je pro vlastizrádce tím pravým.
      Petr Majevský

      Vymazat
  5. Pan Stropnický by si měl především vzpomenout na svou roli v divadle Na Vinohradech, kterou hrál mimochodem velmi dobře, na roli Tonyho v Čapkově hře Matka a hlavně si vzpomenout na to, o čem ta hra byla a jaké poselství divákům přinášela. M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
  6. Byl jsem dnes na schuzi Rebublicanu v nasem meste a slzel jsem smichem. Byl tam sprimar a informoval nas, ktery clen GOP, sice jeste zije telesne, ale mentalne je po uz "smrti" a mluvi s vyrazem nebostika a dale, ktere slavne osobnosti z GOP maji "spolecnou loznici", atd.

    Zminuji se o tom proto, ze Republicani verni Trumpovi, vyhlasili GOP (vedeni republicanske strany) za zradne nepratele presidenta Trumpa a atrocitni media posunuli az na nepritele cis. 2.

    To znamena, ze budou zmeny ! Kdyz ne, tak zvyseny boj !

    Mezi tim nekdo , kdo zaloval na Hillary, V.I.P. osobnost se zahadne zasebevrazdil a nechal po sobe dopis na rozloucenou, ktery napsal nekdo jiny - zatim policii neznamy.

    President Trump je v Parizi a rekl manzelce francouskeho presidenta , ktera je daleko starsi nez je francousky president, ze je ve vyborne kondici a uz z toho ma prusvih a vysetruje se, jak to myslel ?

    Zde jasne vidite jaci zmetsi jsou v mediich !
    Proto ignorujte vse, co pisi media v rukou globalistu.

    Ministre Stropnicky, vydejte ceskym klukum rozkaz, at delaji ceske deti. Bila rasa v Evrope ma tak zoufale maly prirusek obyvatel, ze kozomrdi nas "utopi" v jejich mnozstvi.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi Američan? To jako Američan z Vysočan? A že ze sebe nedokážeš vytlačit něco jako argumenty vůči tomu, co nám tady Honolulu předkládá? Tedy místo těch nadávek.

      Vymazat
  8. 6:20...Ty by jsi se o to, co se deje, mel zajimat nejvice, protoze nevis nic, a v budoucnosti to, co se deje bude mit vliv na tvuj bezcenny zivot primitivniho hovada..

    Jsi typicke primitivni hovno z nejhorsi socialni skupiny
    zahorkle ze sveho zivota - nepotrebneho zmetka.

    My, se o to, co se deje zajimame velmi, protoze z toho mame prospech. Ty nebudes mit prospech nikdy z niceho protoze jsi neuplatnitela socialni vyblitina.

    Jo, a Trump NENI Zid, ale Krestan, PRESBYTERIAN ! A stejne nevis co to je, ty VYKALE !
    To ze, nechcipas na radiaci v techto, dnech je jen k vuli nemu. Protoze moc svinskech rypaku, jako jsi ty si moc pralo valku s Ruskem.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Honolulu, vaše psaní bez interpunkčních znamének je pro mne nečitelné a po pár řádcích to vzdávám. Co s tím? Navíc skáčete z kozy na slepici.

      Vymazat
    2. 12:48 ja nemam problem s ctenim od Honolulu
      A ty co s tim? No asi se naucit cist
      Horni Dolni

      Vymazat
  9. 6:20... Kdo te nuti to cist ty DOBYTKU, kdyz te to nezajima ?
    Staci prejit prispevek nebo clanek !
    Podle vet a nicim nepodlozene nenavisti, te jde SNADNO ZARADIT. Vsichni kdo jsou na strane Trumpa proti ambicioznim kretenum jako jsi ty, snadno poznaji tvoji skupinu.
    Cesi ji budou znat pozdej !

    A kazdou chvile jsou zde narazky na Zidy !
    Uz jsem nekolikrat napsal, ze Zide jsou politicky rozdeleni na 3 skupiny. Utopisticti volili Berniho Sanderse.
    CHYTRI volili Trumpa a sebedestruktivni a hloupi volili Hillary. Zide NEJSOU politicky kompaktni - jednotni.
    Nedaji se hazet do jednoho pytle !

    Dalsi velka chyba je v tom, ze mnoho Cechu si mysli, ze Trumpa volili vyhradne modre limce ! T.j. BLBOST !
    Bile limce ho volili take.

    ------------------------------------------------------

    A vy ministre Stropnicky NEPOSLOUCHEJTE HNUPY z Bruselu. V Nigerii je 180 millionu cernochu a 100 millionu ma v planu se prestehovat do Evropy a nepujdou zastavit !

    Vime to od nasich lidi, co tam pracuji na tezbe oleje.

    Vy potrebujete zabezpecit hranice proti barbarum a ne se soustredit na Rusko.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komediant zmrd Stropnický nemá poslouchat
      ty z Brusele,ale z Washingtonu.To mu radí
      nějaký emigrant.
      Petr Majevský

      Vymazat
  10. Slavnostní koncert na Martových polích pod Eifelkou dirigoval osobní přítel V.V.Putina, umělecký šéf petrohradského Mariinského divadla a šéfdirigent Mnichovské filharmonie Valerij Gergiev.
    A na českou parodii ministra války a jeho naučené kecy všichni a všude zvysoka kálí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro A z 7:42h:
      Bojím se, že toto pozitivum (že to dirigoval Rus) bylo jen organizační, těžko odstranitelné nedopatření (jestli se nepletu, tak je v současnosti šéfdirigentem tohoto francouzského orchestru).
      Zajímavější ale určitě bylo, že francouzským a EU "vládcům" už tolik teče do bot a mají takový strach z nálad obyčejných lidí, že ztrácí soudnost a místo běžných dávek "her" pro "plebs" (dle hesla: „chléb a hry“) jsou ochotni nás krmit (byl to přímý přenos do celé EU!) až přímo únavným množstvým „těžce efektních“ zážitků!
      Mám na mysli úmorně dlouhý a neskutečně drahý ohňostroj, který je financovaný určitě z našich (- EU) kapes.
      Který ČT stejně musela odříznout, aby nás neunudila a neměla hodinové zpoždění ve vysílání..
      Pavel p

      Vymazat
    2. P.S.: Pan Stropnický se vyprofiloval jako vlastizrádce, asi aby se "byl o prsa" s generálem Pavlem, kdo z nich bude větší zrádce, ale zdatně je dohánějí ostatní naši "politici"!
      Pavel p

      Vymazat
  11. Neni co dodat. Snad jenom zduraznit, ze eu a nato nejsou resenim problemu, ale jejich pricinou.

    OdpovědětVymazat
  12. Pan David nečte plátek Respekt, á zas nečtu bláboly pana Davida, který upsal svou duši podivným názorům pravolevého extremismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A odkud jsi sem tedy spadnul, když Davida nečteš? Tebe teleportoval virtuálně Chovanec jako anděla pomsty?

      Vymazat
    2. Je to tak. Onoho soudruha Davida dovedou zde číst a fandit jemu jen prokremelští papoušci. Ale jejich zdejší štěbetání nám nevadí, protože štěbetají jen mezi sebou. Veřejnost to nezajímá.

      Vymazat
    3. Ad 8:06 - jestli z Vašeho příspěvku vyplývá, že čtete Respekt, pak to, že pana Davida považujete ze 'pravolevého extremistu', nemůže překvapit. Ten termín je dokonalý, potom všechno, co neodpovídá normalizační propagandě, je pravolevě extrémní. Nádhera.

      Nejste sám, kdo bere za lahůdku cokoli, co servírují korporátně fašistické médium. A nic ve zlém, neznamená to, že jste zrůda, jenom naivní hlupák. Snadno zneužívaný mocnými zločinci.

      Vymazat
    4. 9:24 - Hele, ty rusofobní blbe, piš jen za sebe, ne za veřejnost! Jsi přímo hanební ukázka primitivismu a imbecility!

      Vymazat
    5. Proč tolik inteligentních lidí má potřebu odpovědět blbečkovi (8:06 resp. 9:24) na provokaci? Když čte Respekt, to ještě neznamená, že ho musíte respektovat.

      Vymazat
    6. Vláďo z Brna - tou veřejností myslíte jako sám sebe??? Jinak vemte jed, že lidi to zajímá. Chápu, že byste jako probruselský poskok raději jeden názor, jedna strana, jedna řeč ... ale ono to tak NAŠTĚSTÍ už nefunguje. Ale možná by se vám líp četlo na nějakých jiných stránkách, nechápu, proč sem lezete do diskuze, když se vám to nelíbí.
      P.S- Respekt = hnůj stejný, jako jeho zrádný zlodějský páníček.

      Vymazat
    7. Ví vůbec to pako z Brna,co je to korporátní fašismus?????

      Vymazat
    8. Ad 15:45 - pochopil jsem to tak, že jste spletl adresáta, tím jsem snad neměl být já, ale Anonym 9:24.

      Souhlasím s Vámi, že •jenom hlupáci se pokouší mluvit za veřejnost, že •tyhle stránky jsou skvělé a že •Respekt je hnůj.

      Zastavím se u toho, že •'jeden názor, jedna strana, jedna řeč naštěstí už nefunguje'. Díky alternitivě jistě nefunguje, to ano. Ale v rámci mainstreamu rozodně funguje výborně. A korporátní režim (jestli už fašistický nebo ještě ne zatím není jednoznačné) dělá a bude dělat všechno pro potlačení alternativy, zatím ještě docela opatrně. Ale tak, jak bude růst odpor lidí, bude růst i tvrdost a bezohlednost režimu. Nesmíme si dělat iluze – bude hůř.

      Vymazat
    9. Pro 8:06 Když to nečtete, tak proč to čtete?

      Vymazat
  13. Vnimejte me ! Aspon chvili, at mate trochu orientace !
    Trump svoji agendou velmi rozhorcil vladnouci skupinu, ktera byla v ruznych obmenach u kormidla od dob presidenta Reagana.

    Trumpa nejde koupit, protoze nevi, co s milliony $ ktere ma a oni, manipulatori, si s nim nevi rady.

    Trump nikdy nepatril do zadne socialni kliky. Byznys vsak delal s kazdym a s kazdou klikou, a to nejen na Manhattanu.
    Neda se koupit a neni poplatny zadne "nobl" socialni skupine, at uz je to, ci bylo v New Yorku, Washingtonu, nebo v Pamp Beach.

    Ve svych projevech v predvolebni kampani velmi DOBRE vystihl problemy zeme a hned take rekl, jak je napravit.

    Samozrejme, ze volby vyhral a od te doby ma peklo na zemi a denne jsou na neho lopatovany atrocitni sracky od jeho nepratel, a o to ma silnejsi podporu od millionu lidi jako jsem ja. Amerika zacina byt politicky nebezpecna a lide se casto porvou, jako napr. v Oregonu.

    SLEDUJTE to co se deje, je v tom vase budoucnost a nevnimejte to hrube , primitivni, podradne prase - 6:20, ktere je kazdou zminkou o Trumpovi vyvedeno z rovnavahy. Pritom proti kandidata nema a mit nebude.
    Kdyby mel, tak by ho davno predstavil.

    Kazdou chvili, nas Trumpovi volice nekdo narkne, ze jsme si nechali naseptavat neco od Putina, Zidu, Nacistu, Eskymaku, Khazaru, KKK, UFOunu, Rasistu, Komunistu, atd. atd.
    Neverte tomu ! Trump je na 100 % legitimni president nas vsech.
    Jak dlouho vydrzi ten obravsky tlak proti nemu - my nevime.
    Koncim pro dnesek.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, řekněme si to upřímně, Trump je kašpárek a má možnosti asi jako stará Blažková u nich na výboře. Nám to vyhovuje, protože se aspoň dokonale ukazuje, co jsou Amíci za jednodušší lidi a že si nezaslouží žádný respekt a uznání. Ale pokračuj, aspoň je sranda.

      Vymazat
    2. 8:49 Trump je v prvni řadě buran který si udělá ostudu kam vleze, viz trapas s Bastilou a Makarónovou manzelkou, předtím hrubé odstrčení rumunského presidenta a t d....
      V Evropě na neho celkem prdějí jelikož ví že dlouho nevydrží:
      It’s Official: Impeachment Resolution against President Donald J. Trump. H. RES. 438.
      Honolulovo zoufalé obhajování a chválení Trumpa působí až dojemně.

      Tady něco velmi zajímavého http://yournewswire.com/cia-911-wtc7/

      Vymazat
    3. Ve všem je trocha pravdy,někde více ,někde méně.Trump,dle mého názoru měl snahu měnit svět k lepšímu a ani zdaleka netušil jakou sílu mají "loutkovodiči",kteří mají na nitích všechny důležité politické osobnosti západního světa(Merkel Macron,Juncker,Schultz,Obama,Hillary atd.).
      M.Stropnický šel do vrcholné politiky s čistým štítem a dle mého názoru i s úmyslem se neušpinit.Avšak již po prvé schůzce elit NATO v Bruselu r.2013 se vrátil s tím,že rozhodně nemá na to "čůrat"proti proudu.A toho se pevně drží do dnes. Karel z Plzně

      Vymazat
    4. 8,49 a 9,53 - Trump není ani buran ani kašpárek, to máte vyčtené z našich "demokratických" novin a z televize, že jo? Pochopte, vy trubky, že nám ho takto líčí, protože se jim nehodí do krámu, nehodlá dělat tu jejich hnusnou provařenou politiku Pax Americana na úkor celého světa. Takže co - pomluvit, očernit, dehonestovat ... cokoli se "elitě" hodí, bere vše, divím se, že zatím na něj nevytáhli dětské porno, jak mají tradičně ve zvyku. Zoufale ječí, protože není po jejich!!!
      TRumpovi fandím a přeju mu, aby jim to všem natřel.
      A Nickovi H taky fandím a děkuju za všechny příspěvky, Nicku, nevšímejte si toho hnoje, co tady někteří píší, většina lidí si ráda a s nadějí přečte vaše zprávy, protože to je pohled zevnitř, přimo z Ameriky, a toho tu máme fakt málo, kecají se nám jen lži a pomluvy ...

      Vymazat
    5. Trump mel odstrcit i Merklovou i Makrona a jine diktatory
      Horni Dolni

      Vymazat
  14. Pro 8,06. To máte jednoduché, již na začátku máte fotku a uvedeno kdo článek napsal, tak jej prostě přejděte a je to. Pane doktore je to Váš obor, takže víte že vlády všech euroatlantických států trpí paranoiou, za vším vidí své ohrožení, je to neléčitelné. Bojí se voleb a já čekám kdy se alternativy dohodnou na společném programu aby netříštily síly. Jestli jím jde o občany a program pro ně tak to udělají. Jinak přesto že jsem nikdy v KSČ nebyl jim opět dám hlas. Honolulu už automaticky přeskakuji, nemá to smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu pise lip nez ty
      Horni Dolni
      A cesko uz neni, uz je to jen hnijici mrtvola a hejbou ji cervi

      Vymazat
  15. K tomu úřadu pro potírání dezinformací jedno podobenství: V roce 1943 vyšlo v Protektorátu nařízení, že ze všech rozhlasových přijímačů musí být odstraněny krátké vlny, aby lidé nemohli poslouchat dezinformace. Těm, kteří to nařídili nedošlo, že lidé už vlastně dezinformace nemusejí poslouchat. Samo nařízení vydalo svědectví o tom, jaká je situace na frontě.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cteni alernativnich medii se tresta smrti nebo kaznici?

      Vymazat
    2. Všichni,kteří to tady čtou a píší budou jednoho dne v noci odvezeni do koncentračních táborů pod krycím Zn.FEMA připravil je cenzurni oddíl ČSSD v USA v počtu ,800 !
      Ať žije svoboda!

      Vymazat
  16. Dobré, mov dobré pane Davide!

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý článek stropnický je špatný komediant a jeden z nejhorších politiků.

    OdpovědětVymazat
  18. Věci s panem Stropnickým se mají asi hodně jinak. Pan min. obrany buď je totálně zverbovaný do amerického žoldu a nebo je postižen bludy. Ale n ejspíše obojí. Bludy, to je závažná psychiatrická diagnóza, pro kterou by měl být umístěn v detenci. Myslím, že se znalostí, že u pana S. jde o vážnou duševní chorobu, budeme na slova a činy pana S. pohlížet se zhovívavostí, ale na druhé straně budeme postupovat dotatečně rázně, aby jeho bludy nepoškozovaly miliony českých občanů. JIŽ NEJEN V USA, ALE TAKÉ V ZEMÍCH EU LIDÉ POTŘEBUJÍ JEDEN KAŽDÝ SVÉHO PSYCHIATRA A VĚTŠINA JIŽ I FYZIATRA. A o panu S. to, pokud jde o psychaitra platí dvojnásob. Ale není v tom sám., může se tedy i radovat.

    OdpovědětVymazat
  19. Včera jsem slyšel na ČRo2 nejakou odbornici, která povídala o pavirech na rajčatech. Hned jsem spěchal dom abych si ty své prohlédl. Je to jasné, ministr války má pravdu! Ruští hackeři mi zavirovali už i moje rajčata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, kód ve strojáku zase napsán azbukou ...

      Vymazat
  20. Pokud herec Stropnický může ještě i po tom, co už bylo ze strany Západu (USA/EU) proti Rusku podniknuto, říci, že: ".. je evidentní, že Ruské federaci vyhovuje rozkolísání Evropské unie, která se pohybuje v problémech...", pak je buď slaboduchým nebo bezeskrupulózní sviní!
    Protože to byl a je Západ, kdo proti Rusku vyvolal válku (informační, finanční, obchodní, hospodářskou .. a zatím omezeně i na bitevním poli), a kdo ji dál eskaluje s cílem Rusko porazit, podmanit si je a ovládnout jeho bohatství.
    Podivovat se proto Rusku (které je v reálném ohrožení), že mu vyhovuje jakékoliv oslabení pozic proti-stojících států, je projevem pokrytectví politické svině. Což platí o podobných vyhlášeních ze strany představitelů oněch států, které ve svých vojensko-politických doktrínách i doktríně alianční vyhlašují Rusko za nepřítele č. 1 (a to dokonce i nad ISIL!!).
    Svým hnusným pokrytectvím mi Stropnický a spol. připomínají situace z dob před Mnichovem, kdy Hitler, Goebbels a spol. - za mediálního i diplomatického přikyvování Britů a Francouzů - do celého světa vykřikovali, že v čs. republice je terorizována pokojná německá menšina (ano!!, tak to hlásali), a pokud že toho Čechoslováci nezanechají, bude muset Říše zakročit vojenskou silou a přijít těm svým na pomoc. A pak i přišel ...
    Těžko odhadnout, kam až tito "stropničtí" darebáci mohou ve svém pokrytectví klesnout.
    Jakoby bažina jejich amorálnosti ani to dno neměla ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, ta jejich bažina opravdu žádné dno nemá a 100% souhlas s Vaším příspěvkem.

      Vymazat
    2. Ten článek je velmi seriózní a názory nějakých fanatiků ho nemohou znehodnotit. Já věřím na historické zkušenosti a podvědomí národa. Ti chlapci si šli do Pobaltí vydělat na hypotéky a kdyby k něčemu došlo, tak jich stejně polovina přeběhne na druhou stranu.

      Vymazat
    3. Ono by už asi nebylo odkud kam přebíhat. Ani kdo by přebíhal.

      Vymazat
  21. Ozbrojené sbory jsou v Pobaltí za účelem rozdrobení viny SS na lokajské vlády jednotlivých kolonií impéria SS. Vše je nenápadně připravováno k významné provokaci pod cizí vlajkou a následnému preventivnímu útoku, který je již dopředu léta předjímán a ospravedlňován. Za útok Poláků na vysílačku v Gliwicích, přeci následovala spravedlivá odplata s desítkami milionů mrtvých po celém světě, ale zejména v SSSR. Jak vidno, nenažraní tvůrci 1 a 2.sv. války i následných převratů v suverénních státech používají stále stejné metody a postupy, a veřejnost stále šlape na ty samé hrábě. A ministr poskok jen plní svou roli. Je přeci jen herec i když špatný. A ještě se ptám. Kdo bude bránit zemi před nájezdníky, když ČS expediční sbor je nenápadně salámovou metodou rozeset mimo svou domovinu. Že by ta časově omezená synchronizace a prosazení kvotace byla náhodná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:01 Na otázku "Kdo bude bránit zemi před nájezdníky, když ČS expediční sbor je nenápadně salámovou metodou rozeset mimo svou domovinu ?" mají lidé jako je Strpnický, Chovanec, aspol. odpověď - k zajištění obranyschopnosti státu máme přece také tisíce myslivců, kynologů, hasičů, občané si "mohou" pořídit, atd.
      Bohužel, mnozí občané takovým nesmyslům věří, zřejmě je to pro ně pohodlnější ...
      L.S.

      Vymazat
  22. Stropnický je spíše než člen hnutí Ano, členem TOPky. Jeho jmenování ministrem války byl jeden z největších omylů Babiše, ale ono je jich tam více (Telička,Jourová,Zlatuška, Komárek.....). hrozné pomyšlení bylo, když chtěli Stropnického dát na kandidaturu na prezidenta, to je již přešlo. Stropnický je obyčejný komediant (toho se měl držet), dále si myslím, že na něj něco mají čím ho drží na vodítku, stačí mi jeho utržený synáček. Mám na mysli i jeho diplomatické mise, tam si asi nějaké kompro ulovil. Je to od pohledu velmi nesympatický jedinec, role nějakého keťase v zaprášeném krámku by mu opravdu seděla lépe než držba samopalu.
    Sims.

    OdpovědětVymazat
  23. Mně rozkolísání Evropské unie také vyhovuje, a to nejsem Rus, a nejvíc by mi vyhovovalo, kdyby se ten hnus totálně rozpadl!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Vladimír Vladimirovič nás nedá.
    Sice jsme Rusům ukradení, ale pokud je ta pakáž vyprovokuje, naplní historii, která říká, že Západ války začíná a Rusko je končí. A pak budou všichni zrádci utopeni pod Karlovým mostem.

    OdpovědětVymazat
  25. Vsimnete si ho ! PAPOUSKA, (9:53) - nejhloupejsich medii na svete CNN !

    Francousky president , kdyz byl ve skole, tak se seznamil s profesourkou, daleko starsi nez je on a VZAL SI JI !

    Jeho manzelstvi s daleko starsi zenou mu funguje.
    Samozrejme Francouzi se tomu podivovali a profesorku napadali.

    Trump ji dal KOMPLIMENT ! Rozhodne nerekl nic
    netaktniho !
    Pochvalil jeji vybornou kondici.
    Nevim to urcite, ale ji je 64 let ! Ma postavu daleko mladsi zeny !

    Spolecenska primitivni hovada bez ethikety z toho delaji spolecensky skandal.

    Asi nemel rict kompliment zene.

    Opicaci bez zjevu to povazuji za netaktnost protoze sami maji zjev stejny jako ma becuansky pavian prdel !

    Impeachment se delat NEBUDE ! V pripade, ze se udela, tak bude v Americe chaos !

    A ja si nejsem jisty jak se spelluje Impeachment, (a hledat to nebudu), to znamena ze sem v padne ten IDIOT x 99 a bude me 2 hod. jebat za anglictinu.

    Soros pujcil penize Kushnerovi na nejaky nemovitnostni project na Manhattanu a proto se on a jeho pani sejdou nekdy se Sorosem.

    A hned se zde objevi poloopice ktera tvrdi, ze Trump je pod vlivem Sorose (Zida). A ja vam rikam ze neni !

    Nejnebezpecnejsi skupiny , ktere jsou na strane Trumpa jsou gangy motorkaru, kteri se velmi radi rvou a dale jsou to ridici nakladnich dalkovych kamionu, kteri jsou stejni ravci jako motorkari a jsou zdruzeni v Unii !

    Byli hosty u Trumpa a je to poprve v dejinach Ameriky kdy
    Unien a president jsou kamosi.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  26. Ja se omlouvam za chyby v gramatice a cestine - vubec. Gramatiku neznam ! Uz to bude 50 let co prisel Breznev a utekl jsem ! Take se snazim psat rychle.

    Chybny spelling v anglictine je z nepozornosti a nebo se snazim o fonetiku, ale spravnost spellingu je daleko snadnejsi zjistit, nez gramatiku v cestine.

    A vas ja Cesi po 50 letech poskakovani po svete obvinuji, ze jste plni nenavisti, nicim nepodlozene a ze se zerete navzajem misto toho, aby jste stali pri sobe a byli jednotni. Zene se na vas pohroma diky Merkerove !

    A ceskou emigraci, ktera byla v Jizni Africe obvinuji z toho, ze mi nepomuze vas varovat i kdyz mnozi ziji mezi vami a Afriku dobre znaji. (Ze ano, pane redaktore oblibeneho casopisu NASINCE z Germistonu ? PISTE ! Byl jste nejlepsi !)

    Invaze barbaru do Evropy je nebezpeci pro kazdeho z vas. Je uplne jedno, jste-li na strane Sobotky nebo Babise.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodny clovek, Honolulu
      Ale cesko je uz odepsane
      Horni Dolni

      Vymazat
  27. 17:12.. Horni Dolni, priznavam, ze toho o Cesku moc nevim a jsem rad, ze sem pises a mas na deni v Americe stejny nazor, jako mam ja. My na strane presidenta Trumpa to stejne vyhrame a Amerika se uzdravi na zaklde toho, o co president usiluje. Pozdravuj Tvuj oblibeny stat.
    Na Floridu ted nejezdi, v pripade, ze budes cestovat. Je zde vedro, vlhko a elektricke boure.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  28. nevím, co byl důvod k vymazání tohoto příspěvku:
    Totalitní režim tu je, nebo ne?

    16. Anonymní15. července 2017 9:42
    Orson, 15.7.17, 9:40

    Ano přesně k tomu jsme dospěli, volíme politiky a politický systém, který si dělá co chce, bez žádné kontroly občanů, a za jejich zády. Proto jsoulidé nespokojeni, protože je to ryze totalitaristický systém, který je nepodobný tomu, který tady panoval před rokem 89.

    Tito rádoby demokraté, nejsou žádní demokraté, ale skrytí totalitaristi...
    Odpovědět

    OdpovědětVymazat
  29. MAJEVSKY 17:58 ty pruhledny farizejsky bezchakterni spinavce !
    Ja jsem nenapsal, ze Stropnicky je zmrd a ze ma poslouchat Washington. Napsal jsem, aby se orientoval z toho co Trump rekl. (Po schuzce z Putinem v Hamburgu.)

    Trumpova administrace je legalni vlada.
    Washington je zatim deep state a potrebuje se zbavit, Globalistu, NWO, Neocons a deep state musi podlehat vlade.

    Jde ti vubec neco vysvetlit ty intrikansky
    "Eistaine" ?
    A jak to, ze si uspurujes pravo nekoho vyhazovat z NR ? Vcera jsi to udelal Kopeckemu.

    Kopecky kde jste ? Najdete toho vola a namlate mu !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  30. V pripade, ze nekdo vyprovokuje Rusko ke konvencni
    valce !
    Tak Rusku pujde na pomoc Cina, ktera ma 4 milliony vojaku v pohotovaosti a 60 millionu dokaze postavit do 3 tydnu.

    Iran, ktery ma fanatickou armadu a pujde na pomoc Rusku.
    Severni Korea - tam jsou blazni vsichni a maji smlouvu s Iranem . Tech zemi je vice, ktere pujdou s Ruskem.
    Proto at je mir a zadne provokace.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  31. Jaké asi zásluhy měl herec M. S., když rovnou z divadelních prken přešel na MZV, za 3 roky pak "zvládl" všechny taje diplomacie a působil jako velvyslanec ČR v několika zemích vč. Vatikánu ? Když jsem po 10 letech, co skončil s politikou, zaslechla, že by měl být ministrem obrany, považovala jsem to za vtip.Kdo ho tam asi na to ministerstvo a jakými praktikami dostrkal, jaké od něj očekával služby ? Ani president s těmi tlaky nic nenadělal, rozhodně ho nejmenoval s nadšením. Je to ostudný ministr, ale ruku na srdce, specielně na MO jsou jmenováni opravdu exoti ( Lobkowicz, Kuhnl, Parkanová, pár dní Peake a řada dalších vč Kalouska jako nějakého náměstka pro něco). Pane bože to je squadra! Vypadá to jako záměr, že toto ministerstvo je tradičně skoro nejslabší.
    Jinak souhlas s 8:28 - Honolulu a reakce na něj nečtu, nemá to cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bez Honolulu strc hlavu do pisku

      Vymazat

Reklama