Reklama

.

.

středa 26. července 2017

Západní společnost povýšila konzum nad všechny ostatní hodnoty a to také bude hlavní příčinou jejího konce. Naopak, Rusko nebo Čína staví na hodnotách jako je: víra, patriotismus, oběť, národ.

Jaroslav Loudil
26. 7. 2017
Západní společnost povýšila konzum nad všechny ostatní hodnoty a to také bude hlavní příčinou jejího konce. Naopak, Rusko nebo Čína staví na hodnotách jako je: víra, patriotismus, oběť, národ. Proto jsou tyto státy pro USA tak nebezpečné. Moskva  i Peking totiž  staví svou politiku na "vyšších hodnotách" , než je jenom : žrádlo, stav bankovního konta  a bezcílné  lenošení. 
(pozn. red. Sdělení na této stránce nemusí nevyjadřovat názory redakce)

Velice si vážím Dr. Robejška , člověka mimořádné inteligence , předvídavosti a všeobecného rozhledu. Proto dostanou Realisté můj hlas na podzim. Pan Robejšek sice emigroval  z ČSSR po příchodu Rusů roku 1968, nyní však varuje před dehonestací Ruska ,Putina  a vytvářením - "Ruského strašáku". Jeho pohled na Rusko je dnes realistický .

Robejšek : "Také my bychom nyní potřebovali nemateriální hodnoty. Ty zajišťují sociální stabilitu ,kterou my /=Západ/ ztrácíme. Jediné, co lidem můžeme nabídnout je konzumní styl, který se vyčerpává. Imateriální hodnoty, jako jsou : víra, bůh, národ či oběť jsme odhodili do příkopu, protože nám překážely při naplňování igelitek v obchodním domě.

Ano, tak to je. Naše generace na Západě může svým dětem  slíbit, že týdně naplní  v hypermarketu  o tři igelitky parádních zhovadilostí /více jídla už nejsme schopni sníst/ navíc jak jejich rodiče  a naši vnuci si "polepší" o dalši tři igelitky zhovadilostí za příštích 40 let. Není to ale poněkud frustrující představa ?? Pro tohle tu dnes všichni žijeme ?? To je snad naším cílem ?

Jak píše Robejšek , na přelomu milénia se ukázalo, že model nekonečného ekonomického růstu dospěl do své závěrečné fáze. Konzumní společnost dnes ztrácí svou podstatu, svůj hnací motor. Přichází tím zároveň o podmínku své stability a klidu.

Ekonomický růst nemá jako model společenského vývoje budoucnost . Dr.Robejšek.

P.S. Díky za takové lidi, jako je Robejšek či Bělohradský. Stále jsou  v českém národě ještě takoví, kterých si mohu vážit. Takoví, proti kterým jsou třeba : Havel, Schwarzenberk, Kalousek či Topolánek jenom ubozí podržtaškové mocných. Překonané NULY.

32 komentářů :

  1. "Sdělení na této stránce neutně nevyjadřují názory redakce".
    Já bych řekl že docela nechutně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak,je to tam chutně a zcela na místě:Robejšek,maskot nové oligarchistické a politicky zcela bezpohlavní (jak je dnes zvykem) strany je členem Římského klubu,což mluví za vše a ten pseudo filosof Bělohradský se nedávno vyjádřil,že "náš český národ neexistuje,že je to jen umělý konstrukt,nahodilá sešlost lidí na jednom místě,kteří nemají nic společného" kopající za multikulti a imikraci a ostatní zájmy globalizátotů se taky projevil na plno a čekat od takových lidí v politice všeobecný prospěch může jen vůl a tím zřejmě autor toho článku je...

      Vymazat
    2. Typicky clanek inteligenta , ktery nepremysli a stale opakuje co se ve skole snazil naucit, pod vedenim podobnych ucitelu. Konsum jiz davno skoncil. Zase se opakuje to co se odehravalo v cele historii lidstva. Skupina banditu se zmocni vlady a okrada svet ,a nema dost ani KDYZ MAJI VICE NEZ DOST !!!
      Pokracuji v loupeni /nic jineho neumi/ a potom kdyz lide nemaji co zrat jdou si pro chleba tam kde je vsechno bohatstvi...
      Ostatni je jen spatne divadlo..

      Vymazat
  2. To, čeho si dnes povšiml Robejšek (nebo autor Loudil?), vnímají mnozí jiní po celá desetiletí.
    Avšak s Robejškem, člověkem to nezměrné inteligence, co náhle objevil nové hodnoty, aby založil politickou partaj, a sní o bezbřehé moci, si dejte raději pokoj. Jeden Mach, Fiala i Kalousek tu už fakt stačí. Až moc ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, fajn. Robejšek vám nevoní. Tak koho doporučujete? To bych fakt rád věděl. Já si z té stávající nabídky nějak nemůžu vybrat a z parlamentních stran je mně špatně od žaludku.

      Vymazat
    2. Volte Alianci národních sil. Odchod z EU a NATO, nová ústava, znárodnění klíčových odvětví národního hospodářství, zrušení církevních restitucí a celková ZMĚNA SYSTÉMU. Více na aliancens.cz/odborne -komise.

      Vymazat
    3. Pokud někomu je špatně od žaludku z parlamentních stran a nevoní jim někdo, kdo je členem globalistických organizací jako p. Robejšek (při jeho vzdělání), nechť hledá ve skutečné alternativě. A když si najdete a prostudujete program ANS, tak to vezmete zkratkou rovnou k možnému cíli.

      Vymazat
    4. Delší dobu jsem hloubal, komu mám dát svůj voličský hlas. Už to vím: Bude to "Aliance národních sil", protože její volební priority jsou v souladu s mými!
      69-roční občan, volič a bezpartajní

      Vymazat
    5. Také o tom začínám vážně uvažovat. MM

      Vymazat
    6. Ztracené hlasy!

      Vymazat
    7. Raději ztratím hlas s ANS, než bych poslal do parlamentu fanfaróna Okamuru!

      Vymazat
  3. Mě konzum absolutně nezajímá a nějaké značkové věci jsi můžou strčit někam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych se docela dobře obešel s tím co mám a co mi vyhovuje. Bohužel v dnešní době je značná část produktů na trhu vyráběna s plánovanou nízkou životností a neopravitelností. Chtíc nechtíc jsem tak nucen spolu s ostatními nakupovat častěji než by mi bylo milo a tím přimazávat kola kapitalismu.
      Nevím jak z toho ven, i když jsem docela šikovný, zdaleka ne vše si dokážu zajistit sám.

      Vymazat
  4. Už dlouho mě trápí otázka, jak je možné, že tolik jinak chytrých lidí kolem mne zavírá oči před přece zcela zřejmými rozpory v té obludné manipulativní propagandě mainstreamově šířené ve veřejném prostoru. A před jejími rozpory i ve vztahu ke většině hodnot, které naši předci pokládali za tak důležité, že byli ochotni je prosazovat i na svůj individuální úkor.

    Důvodem jsou tvrdě indoktrinovaný hypertrofovaný individualismus a ano, také konzumerismus.

    A informační revoluce tomu bohužel napomáhá, protože i ta napomáhá našemu uzávírání se před přirozenou sociální interakcí tím, že vytváří kolem nás umělé bubliny.

    Dalším prvkem je vzrůstající nedostatek empatie, sociologové už vědí, že komfortní život, bez větších (a skutečných) stressových podnětů, významně potlačuje schopnost vžívat se, vcítit se, do druhých lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:40

      (Není to k tématu - celkem bezobsažného - článku, ale když zmiňujete manipulativní propagandu,) chci Vás upozornit na studii, o které podává zprávu Veornika Sušová na !Argument:

      http://casopisargument.cz/2017/07/26/tiskova-zprava-otto-brenner-stiftung-k-medialnimu-pokryti-migracni-krize-v-nemecku/

      Pokud čtete německy - zpráva samotná je ZDE:

      https://www.otto-brenner-stiftung.de/otto-brenner-stiftung/aktuelles/die-fluchtlingskrise-in-den-medien.html

      Vymazat
  5. Souhlasím s názory autora, sdílím jeho pohled na dnešní společenskou situaci. Je faktem, že úpad morálky a kultury, oproti dřívějšímu sociálizmu je signifikantní. Ukazují do dobře i dnešní mainstreamové výdobytky, poutavé reklamy na dobré ošetření vagín, poprsí, mužnosti, všesvětového internetového sdílení a užívání si (nehledě na dluhy). Za komunistů tomu tak nebylo, ne že by komunisté nějak zvlášť hleděli na morální hodnoty, ale společnost ještě stále žila z dřívějších kulturních kořenů. Po převratu nastal příklon k západním kulturním hodnotám, euroatlantickému genderizmu, multikulti, ekologickému inženýrství, velkovýrobě docentů, profesorů, politologů a podivných badatelů, k válečnému vývozu demokrácie a svobod, ... a tedy je nutno přiznat pravdu autorově článku. Že to mnohým diskutérům nějak "neštimuje", je normální, ranní důchodcovští aktivisté mají svůj svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:56 Promiňte, ale nějak nerozumím vašemu vyjádření, že "Za komunistů tomu tak nebylo, ne že by komunisté nějak zvlášť hleděli na morální hodnoty, ale společnost ještě stále žila z dřívějších kulturních kořenů." Vždyť to co kritizujete je právě návrat k těm "dřívějším kulturním kořenům". Tak proč je vývoj morálních hodnot prokazatelně negativní, když by tomu po pádu komunismu mělo být naopak?

      Vymazat
    2. Ad 14:48: Že tomu po pádu komunizmu mělo být naopak, bylo pouhým přáním a to jenom několika málo občanů. Většina se snadno a ráda přiklonila k podpoře demokracie a svobody, představované multikulti, LGBT, genderizmu atp.

      Vymazat
    3. 15:18 Většina se přiklonila proto, že se jim podařilo vymýt mozky stejnými lžemi o nemorálnosti komunismu, které se uchytily i ve vaší hlavě. Právě skutečnost, porovnání situace "před" a "po" plyšáku, usvědčuje tato tvrzení ze lži. Stejnou lží je i odkaz na "dřívější kulturní kořeny", kterým se tehdejší vyšší mravnost snažíte vysvětlit. Pravdou je, že celkové směřování a ideály tehdejší společnosti byly daleko mravnější, než jsou v dnešní společnosti. Pokud si toto nepřiznáte, budete současnost vidět jen jedním okem, neuvidíte skutečnou příčinu.

      Vymazat
    4. Ad 15:47: Bohužel se domnívám, že neumíte porozumět čtenému!

      Vymazat
    5. 18:08 Domníváte se špatně. Ale i tak vám přeji hezký den.

      Vymazat
    6. Moudrý Brouk Pytlík26. července 2017 22:03

      To 10:56 (a 14:48):
      Já také nerozumím té Vaší větičce, cituji: "Za komunistů tomu tak nebylo, ne že by komunisté nějak zvlášť hleděli na morální hodnoty, ale společnost ještě stále žila z dřívějších kulturních kořenů".
      Mám téměř 70 let. Byl jsem členem KSČ a KSČM 43 let. A proto se Vás ptám, kolik let jste byl v komunistické partaji, když jí tak poznáte. Anebo jste si jen jako bezpartajní užíval tzv. výdobytky socialismu bez jejich aktivním budování a prosazování. Něco jako "socialistický rentiér", který teď rád poučuje!
      Co se týče morálních hodnot, na které komunisté zvlášť nehleděli, stačí říci jedno: Jaké morální hodnoty máte na myslí? Užívání drog, alkoholismus, tunelování...? Nebo sociální a ekonomické jistoty, právo na práci a bezplatnou koupelní léčbu a rekreaci, soc. vyspělé zdravotnictví a zemědelství, podpora rodiny, právní jistoty, ochrana státu etc, etc...?
      Co se týče dřívějších kulturních kořenů té jste nerozvedl. Proto se Vás ptám, jaké máte kořeny na mysli? Jsou to z 1. čs. republiky za tzv. tatíčka Masaryka? Když ano, vezte, že v té době četnictvo mnohokrát beztrestně střílelo do dělníků a pracujících zemědělců v celé 1. ČSR! Lidé z podzámčí umírali, protože lékařská léčba nebyla pro ně dostupná...
      S ohledem na mou reakci prosím o Vaší objektivní odpověď.

      Vymazat
    7. ...Tak tohle je i můj - a zdaleka ne jen můj názor - a to doslova...

      Vymazat
  6. Toz bode moc dobre ze ti zrádne solialne nedemokrati skoncijo aspon si clenove bó most dodelat vzdeláni abe nebele za vola....toz ta ceska politické obscéna to je opravdo úlet.......není divo, ze sa potem ten architekt ceske politiky Monte Carlos citi jako král....slonce v dosi...howk

    OdpovědětVymazat
  7. Ještěže zmizela ta reklama na ty vyčůrané šejdíře z hnutí, či politické strany s trapným názvem "Referendum o EU". Ty jejich peníze snad NR nevytrhnou.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem stejného mínění jako pan Opluštil, jenom přidám, že za normální vlády by BLBOBRÁDEK a SSMAN letěly z vlády!

    OdpovědětVymazat
  9. Autor projevuje emoce,Robejšek VÁS informuje,bude míň "sociální demokracie" v kostce řečeno.
    panu K.S. vše nej...

    OdpovědětVymazat
  10. Robejšek to popsal velice zjednodušeně. Celkový problém vidím v zániku dvou bloků, které soupeřily. Tím se západ utrhl ze řetězu. Nemusí brát ohled na nic a nyní drancuje i své občany. To je patrné na snižující se sociální úloze všech států od východu na západ vybojovaný krví před a po válce. Pokud nedávno existoval jiný "vzor=funkční alternativa" státního společenského řízení (Jugoslávie, Libye), tak byl doslova rozstřílen. Rusko se jen pomlouvá a hledají se jen negativa. Faktem je, že proti nám je tam bída. Západ však veselé zítřky nenabízí. Místo seriózní diskuze a argumentů jsou používány nálepky a nadávky.

    OdpovědětVymazat
  11. Realisté jsou tady jen na snížení procent Okamurovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas!

      Vymazat
    2. Jestli má Okamura programové blízko k Robejškovi, tak potěš pánbůh! Nevolit ani jednoho!!!

      Vymazat
    3. Nepiš kraviny ty hlupče z 14:21 a raději si jejich nejen programy,ale hlavně historii prostuduj!!!Nebo čekáš co ti z těch dvou doporučí bilbórd na dálnici,nebo letáček do schránky z reklamní agentury,nebo nějaká anorektická píča z Čt24!!! Svatá prostoto,co tohle je za národ idiotů ??!! Pak se divme,že je to tu už 28 let k posrání,když tu jsou jen nic nechápající idioti...

      Vymazat