Reklama

.

.

pondělí 3. července 2017

Lavrov jasně řekl, co Rusko vykonalo a o co usiluje. Srovnejte s tím, co dělá Západ

Geo
3.7.2017 Eurasia24
Zatímco liberální model globalizace se vyčerpal a Západ otřásá bezpečností v Evropě, Rusko prosazuje svět, v němž není „nadřízených“ a „podřízených“. Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov pronesl v pátek 30. června zásadní řeč na fóru Primakovské čtení v Moskvě.


Rusko podle Sergeje Lavrova „čestně vyplnilo svojí část domácího úkolu“ ve snaze o ukončení studené války a učinilo mnohé pro obnovení důvěry a vzájemného pochopení v euroatlantickém prostoru i ve světě celkově.

Z našich nejvýraznějších kroků připomenu bez přehánění rozhodující roli při sjednocení Německa, vyvedení vojsk ze států střední a východní Evropy a pobaltských zemí. Po celou tuto dobu jsme hráli s otevřenými kartami, bez skrytých úmyslů a dvojitých agend,řekl Lavrov.

V rozporu s dohodami naopak Západ nejenže nezrušil svůj vojenský blok NATO, ale naopak rozšířil svoji vojenskou přítomnost v Evropě až k ruským hranicím, pokračuje v posilování vojsk a jejich přesunech přes evropské země.

„Stojí za připomenutí, že v mnohém díky naší politice Evropané mohli za poslední čtvrtstoletí ušetřit kolosální prostředky, když snížili výdaje na obranu a namísto toho je využili na ekonomický a sociální rozvoj svých zemí a zvýšení blahobytu občanů,“ pokračoval Lavrov.

Nynější tendence v NATO jsou ale opačné: členské země jsou pod záminkou „ruské hrozby“ nuceny zvyšovat své výdaje na obranu na úkor zdrojů například pro důchodové zabezpečení.

„Bohužel, svět se nestal více stabilním ani více předvídatelným. Nejednou jsme hovořili o příčinách degradace mezinárodní situace, o neživotaschopnosti koncepce jednopolárnosti, o kontraproduktivitě jednostranných kroků, o nebezpečí podkopání mezinárodního práva a v souvislosti s tím o růstu silového faktoru ve světových událostech,“ konstatoval šéf ruské diplomacie.

„Dnes je očividné, že liberální model globalizace, jehož kořeny sahají do 90. let minulého století, a především jeho ekonomické hledisko orientované na zabezpečení vedoucího postavení a prosperity úzké skupiny států na úkor ostatního světa, se vyčerpal,“ prohlásil Sergej Lavrov.

Pokusy přizpůsobovat realitě 21. století instituty epochy bipolárního soupeření jsou podle něj odsouzeny k neúspěchu:  
„Konkrétně Severoatlantická aliance dosud zůstává v logice studené války, když se pokouší nalézt ospravedlnění pro svou vlastní existenci. Přitom se sama ocitla ve stavu, kdy není schopna dál adekvátní odpověď na růst hlavní hrozby současnosti – terorismu. A současně NATO svými kroky vážně otřáslo a nadále otřásá bezpečnostní strukturou v Evropě. To je jednoznačně v rozporu s nadějemi národů evropského kontinentu.“
A Rusko? To bude pokračovat ve své dosavadní politice, diametrálně odlišné od té, jakou Západ prosazoval a nadále prosazuje na Balkáně, v Iráku, v Afghánistánu či Libyi.  
„Rusko bude i nadále prosazovat mírovou, pozitivní a do budoucna zaměřenou agendu v mezinárodních otázkách, vystupovat jako urovnávací faktor, garant globální stability", řekl Lavrov.

„Budeme pokračovat v posilování spolupráce s partnery v takových svazcích nového typu, jako je G20, BRICS, Šanghajská organizace pro spolupráci, Eurasijská hospodářská unie a další uskupení na prostranství SNS, kde není ‚nadřízených' a ‚podřízených', kde se rozhodnutí přijímají na základě vyváženého konsenzu a s přihlédnutím k zájmům bez výjimky všech účastníků,“ dodal ruský ministr zahraničí. 


- - -

46 komentářů :

  1. Západu se nedá věřit , ten už staletí žije z krádeží a vraždění po celém světě !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Vámi! Česká republika se však bohužel pomalu, ale jistě stává součástí onoho západu, který žije z krádeží a vraždění. Být součástí západních mocenských struktur dnes opravdu frčí. To, že máme zcela stejné kořeny jako dnešní Rusové, se nesmí nahlas už ani říkat, protože je to zpátečnické, zaostalé, nemoderní...
      Jan Smola

      Vymazat
    2. Bohužel, již nejsme svéprávný stát, jsme je cyklisti šlapající k uhájení svých potřeb a nemožností něco změnit.

      Vymazat
    3. sliby chyby : https://www.youtube.com/watch?v=VHnkDiGOVnI

      Vymazat
    4. Ano, bude víc raka! Váš glyfosátový král Andrej B.3. července 2017 19:22

      Jistě, bilderberské vládní - havloidně falešné "Číro" a prorežimní dredy - nastrčený "Pirát" za nesouhlas s civilisty vraždící organizací EU/NATO odvolává z vedoucích pozic.

      Vymazat
    5. 18:17 ale jděte.V Rusku sní pořád Leninův sen tj.od Vladivostoku po Lisabon.Jejich vojenské doktríny si prostudujte a zjistíte,že p.Lavrov opět na Primakově fóru,jak jinak,opět lhal.V době,kdy"Západ"snižoval vojenské výdaje,Rusko přes hospodářské potíže dlouhodobě výdaje zvyšovalo.Proto chování Ruska dnes"aserivni",proto Gruzie,Ukrajina,
      kde se stírá hranice mezi válkou a mírem,kde Rusko válčí i když nevojenskými prostředky.Gerasimovova dokrtina,Putinovo-právo Ruska na ochranu ruských občanů za hranicemi Federace,či "vtip"Hranice Ruska nikde nekončí,to není tlachání.Generál de Gaulle,svého času,odhadoval"problémy" s Ruskem na 50 let.Jak vidno mýlil se.Imperiálni choutky"mirotvůrců" jsou i po tolika letech stejné.

      Vymazat
    6. 8:57 - nežvaň Pepku! Právě pan Maršál de Gaulle snil o "Evropě od Lisabonu po Vladivostok"! On ale myslím řekl od Brestu, nevím, to už je fuk! Každopádně netušim proč do toho taháš Zederbluma, idiote! To byl žák jak Marxe tak narodniků a o žádným Impériu rozhodně nesnil! Naopak! C. K. Tajná policie ho evidovala jako "antiruského aktivistu"! Proto ho ty debile skrz Parvuse oslovila německá rozvědka! Právě von vole dal Němcům půl Ruska ty hovado! Odevzdal jim Hedlsingforskou, Livnskou, Kuronskou, Estonskou a mnohé další gubernie a\ taky 6 gubernií na který zrádná zednářská tzv. prozatímní vláda dala licenci ke správě jisté Němci ovládané Centrální radě papeženských lumpů a mizerů z Kyjeva - zvaných mazepčíci a za Ruska zakázaných! Čili abych to pro tvůj blbej mozek zestručnil - zahodila tzv. Ukrajinu, čili ruské Pomezí! Dala ho Germánům! Kdyby Zderblum - Blank - Lenin žil dál, tak s Bronstejnem Trcokým by vyčerpali totálně ruské zdroje na převrat v Německu a zemích střední a východní Evropy! Vznikly by republiky rad řízené z London City a Wall streetu skrz Moskvu, trupko!

      Vymazat
    7. A kdy že ti ten mozek vymyli?

      Vymazat
    8. A kdy že ti ten mozek vymyli 8:57?

      Vymazat
    9. opravy: Helsingforskou (tzv. Finsko), Zederblum (pravý jméno Uljanina, později Uljanova, nosantého ševce, kterej aby mohl opustit Pásmo zkonvertoval na Pravoslaví a změnil si dvakráte příjmení a jeho syn pak moh vystudovat a dělat dokonce školního inspektora v Simbirské gubernii!).

      Vymazat
  2. Do euroatlantické Brusele lezoucí svině, o kterých hovořil prezident Zeman, se pošlou kolonizovat Mars?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mars? To by bylo plýtvání prostředky. Ale poslat je s vracenými vetřelci do Afriky, aby se svými protegé žili a navzájem se tam naučili pracovat - nebo uhynuli leností a hlady.... podle komunistického:"Kdo nepracuje i když má a může, ať nejí!"

      Vymazat
    2. Xenofilie se v dobe Invaze Vetrelcu stava Vlastizradou.

      Vsechny, kdo vitali migranty, a predevsim malo-teroristy "anti-fa" anarchofasistu, SorosJugend - udernou pest banksterskych oligarchu, bychom meli exkomunikovat a odeslat zpatky do Afriky, spolu s nezvanymi vetrelci, ktere privedli znicit nase etnicke dedictvi...

      Ethnodenial a Genodenial by mel byt zavaznejsi zlocin, nez revizionismus ruznych historickych Lží, ktery prozatim trestny je...

      Ty, kdo vitali "refugees welcome", by meli s nimi poslat zpatky do Afriky delat nejakou humanitarne prospesnou praci, a ty, kdo to organizovali, zejmena ty s dvojim obcanstvim, by meli vyhostit do jejich apartheidu v Palestine, at si za velkou zdi uzivaji svuj etnicky cisty stat...

      Politicky azyl lze udelovat jednotlivcum. Pokud se ale na cestu vydaji cele narody, organizovana masa, nelze na ne pohlizet jako na jednotlivce. Maji zustat doma a bojovat proti Tyranovi, nemohou pred nim cely narod utect a svuj konflikt tak rozsirovat do celeho zbytku sveta.

      V zajmu zachovani regionalni diversity a v zajmu ochrany Genofondu je nutne zabranit masovemu stehovani odlisnych narodu, etnik a ras tak, aby bylo vsude stejne smichane lidstvo bez rozdilu, coz nevratne znici genofondovou a kulturni diversitu, ktera se tu budovala po mnoho milenii.

      Pokud se Človek chova jako Jednotlivec, je mozne a spravne k nemu jako k Jednotlivci pristupovat. Pokud se ale Masa lidí chova Masově, nelze k nim pristupovat jednotlivě, nesmime pro stromy nevidet les !

      Pokud jde milionova invaze, neni to jiz milion jednotlivcu, je to jedna velká HORDA.

      Na to zatim neni Evropske pravo staveno, ale budto se to vcas zmeni, nebo toto Pravo spolu s Evropskym obyvatelstvem a kulturou zanikne...

      Vymazat
    3. 22:16

      Vypadá to, že jste nadaný a angažovaný myslitel. Co kdybyste napsal nějakou příručku rasové hygieny? Ty německé už trochu zastaraly...

      Vymazat
    4. >22:53
      Piluji to...

      Jednou to jako kolemjdouci "anonymni kibic" napisu strucne a presne, a jsem za "ignoranta", co jenom papouskuje terminy aniz by jim rozumel, a kdyz je vysvetlim podrobne, je to prilis dlouhy koberec a nikdo to necte...

      Tady to je celkem primerene delkou, ale jeste to bude potreba nekolikrat prepsat a vypilovat terminy, nez to pujde vydat...

      Napr.:
      > Pokud se Člověk chova Individuálně, je mozne a spravne k nemu pristupovat jako k Jednotlivci. Pokud se ale chovaji Masově, nelze k nim jiz pristupovat jednotlive, nemuzeme pro Stromy nevidet Les.
      (protoze kdyz se podivate dost zblizka, jsou to jednotlivi lide, ale oni se nechovaji jednotlive, chovaji se jako Stádo, ktere tahne, a pokud nechcete zamerne prehlizet toto Stádo, je potreba o neco poodstoupit a podivat se na nej Globálně, a pak ovsem jiz jednotlivce nelze prilis rozlisovat, kdyz se vsichni chovaji Stejně a Spolu...)

      [(velka pismena pouzivam, kdyz se ma jednat o Archetypy, nebo o Platonske Univerzalie, tedy v modernim pojeti o promenne, za ktere lze dosadit urcity Kompatibilni obsah... Nekdy to ale popletu a za Univerzalii vydavam i neco, co je prilis konkretni... Nekdy to jen pouzivam pro zdurazneni, stejne jako diakritiku misto kurzivy. I to je treba pilovat...)]


      Je potreba predevsim spravne _pojmenovat_ jevy a problemy. Konkretni prirucky pak muze psat kde-kdo...

      (A ovsem slovo "rasová" je totalne ušpiněné a nelze jej pouzivat, ale slovo "Genofond" je nejen presnejsi, ale jeste nebylo zničeno...)

      PAS

      Vymazat
    5. 1:01

      Co kdybyste radši přamýšlel o ženskejch nebo o fotbale?

      Vymazat
    6. ... a ovsem misto "Myslitel" radsi pouzivam "Filosof", protoze tim ty druhe neurazim.

      Kdyz si prostudujete treba toto:
      https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Principal_component_analysis_of_human_genetic_diversity
      treba "Individual-level human population structure" ale i dalsi,
      to jsou vedecka fakta, ktera by se dala interpretovat tak, ze mezi africany a zbytkem lidstva je velmi jasne definovana mezera, ze Evropane a Asiate spolu do jiste miry souvisi, ale Africane jsou zcela odlisni, a na nevideni tohoto rozdilu je potreba notna davka slepoty nebo zaslepenosti...
      (tedy ze "Homo Sapiens Sapiens" je ideologicky podvod, popirajici Neandertalce, jejichz my jsme dedicove ale oni ne)

      Viz zde:
      https://archive.4plebs.org/pol/thread/107642980/#107665117
      (a ostatni s ID HP7G4MSX, pred tim viz s ID QZBf45Jy dlouhy seznam vedecke literatury)
      a viz:
      https://archive.4plebs.org/pol/thread/80097497
      spousta info-grafik ke stazeni a k zamysleni...


      Jsme odlišní.

      Nerikam, jestli jsme nadrazeni nebo meneceni, ale oboji si zaslouzime zachovani teto odlisnosti, o kterou se myriady nasich predku zaslouzili, napr. ale nejen tim, ze se behem vyvoje neparili se vsemi opicaky, kteri byli ve vyvoji za lidmi...
      Inkluzi spatnosti nebo zaostalych se k zadnemu pozitivnimu vyvoji vpred nedospeje...

      Bylo by dobre, kdyby Evropa zustala evropska, Asie asijska, Afrika africka, s jemnejsim delenim na jednotlive vzajemne odlišné regiony, kdyby to nebyla vsude stejne homogenni smes, ve ktere nevratne zaniknou vsechny kulturni a geneticke odlisnosti a globalni pestrost...

      PAS

      -----
      > 1:27
      To jste nemyslel vazne, ze ne? Sice jsem zrejme o jednu generaci mladsi nez vy, ale na ženy i na fotbal jsem uz preci-jen ponekud stary...
      Jo, to by se (((Jim))) hodilo, kdybychom se na nasi Titanic Party zabyvali takovymi zbytecnostmi, dokud byl Čas neco s tim delat...

      -----
      > 22:54
      Nevim presne, jak jste stary, ale moji vrstevnici se toho jeste doziji...

      Vymazat
    7. 1:46

      Myslím to smrtelně vážně - bylo by škoda, kdybyste se vysílil a roznemohl.

      V jednom jste se ovšem trefil: Jste věru odlišný. Navrhuji ale, abyste to napříště psal v jednotném čísle.

      Najde-li člověk, který neumí počítat, čtyřlístek, je šťastný?

      Vymazat
    8. > 2:00
      To je zajimava otazka...
      Je potreba umet pocitat na to, aby clovek poznal Tvar, ktery podle urcite povery prinasi stesti ? A bude ten clovek stastny, pokud tu poveru nezna ?
      Nebude, protoze ctyrlistek prinasejici stesti je povera, ktera sice psychologicky funguje, ale jen proto, ze ji clovek veri...
      (Jinak ale do 4 umi pocitat i muj pes.)

      Ovsem geneticke odlisnosti jsou velmi realne nehlede na to, jestli jim clovek veri nebo ne, a smichani jednotlivych ras je nevratna ztrata Struktury, ktera se tu budovala po myriady generaci...

      Ano, prirozenym spadem se to vsechno smicha dohromady do homogenni smesi, prirozenym spadem se vsechny budovy a Struktury rozpadnou na Prach, vyzaduje to urcitou Energii na udrzovani vsech techto Struktur, ale Stoji to za To.

      Protestovat proti tomu z pozice jednoho ze dvou nej-belejsich narodu v Evrope (nej-evropstejsi jsou Polaci, za nimi my s 99.8% obyvatel evropskeho puvodu) je ponekud kratkozrake, mozna by stalo za to podivat se trochu do sveta, co se zatim deje zejmena na Zapad od nas a kam to vzhledem k porodnosti migrantu dospeje, relativne brzy...

      Jestli jsem odlisny? Jaky jsem nebo nejsem ja je irrelevantni. Na jednotlivci prilis nezalezi. Krome urovne jednotlivych lidi, jsou take Bytosti vyssich radu: Narod, Etnikum, Mesto, Region, Cirkev... Tyto bytosti jsou jako "Úl", ale "žijí" tisice let, zatimco jednotlivci, kteri je tvori, za necele stoleti umrou a shnijou v hrobe...

      Nejaky Cech kdysi rekl: Stat je jen Mechanismus, ale Narod je Bytost...
      A ovsem mel pravdu... Ale i Etnikum je takova bytost...

      -----
      Rozhodne se clovek nevysili tim, ze premysli, naopak zakrni, pokud nepremysli. Roznemohl, treba z dlouheho sezeni u pocitace? Mozna, snad to vsechno jeste stihnu...

      Vymazat
    9. S Kopeckým nediskutuj, toi je rasozrádnej xindl, kterýmu patří rozflákat tu jeho zkurvenou komoušskou makovici na sajrajt a zbytek hodit do žumpy .,..

      Vymazat
    10. Nema prilis smysl diskutovat s nekym, kdo s vami zcela souhlasi.
      Naopak si tedy vazim inteligentni opozice.

      Celkem by me potesilo, kdybych treba i zde pana Kopeckeho presvedcil, ze geneticka (rasova) odlisnost je velmi realna vec, ktera se da realne znicit behem neceleho stoleti smichanim vseho se vsim a ze se o to nyni nekdo snazi, a proto je potreba ji ochranovat, a ze lze a dokonce je nutne mit geneticky(rasove) realny postoj bez toho, abych nekoho povazoval za meneceneho,
      a kdybych treba vas 7:33 presvedcil, ze ma smysl slusne diskutovat na urovni... Takovym vyblitkem co jste tu predvedl 7:33 akorat ukazete, co jste zac... [(Reakce by mela byt primerena okolnostem a zpusobu boje. Pokud nekdo do vas Slovem, tak mu to vratite taky Slovem, ale kdyz molotovovym koktejlem a tycemi rozbiji, tak mu patri rozbit makovici...)]

      Treba komunisty jsem se vcera pokousel presvedcit, ze internacionalni komunismus je v podstate totez, jako nad-narodni kapitalismus, a jejich opakem je Národní Socialismus, nejen ale take ten s Lidskou Tváří... Zkouseli psat neco o vlade, ktera se navrati Lidu, a zaroven vedle toho zminovat internacionalni ideje Marxe, ktere ale tu vladu od Lidu odebiraji a presouvaji na nejake daleke nikym nevolene internacionalni centrum, velmi daleko od jakehokoliv Lidu...
      Zatim to tam ale neproslo cenzurou...

      -----
      Spis je mi lito, ze jsem se nechal unest poznamkou a svedl diskusi jinym smerem, nez je clanek o Lavrovovi a Ruske politice Globálního Mírotvůrce...

      A ovsem jiste ze dnesni konzervativne krestanska velmoc Rusko, se 70% krestanu a jen 12% ateistu, je neco zcela jineho, nez byla kdysi Velká Ukrajina jmenem SSSR...
      Nejak nechapu mentalni zkostnatelost tzv. Prazske Kavarny, ze dosud bojuje proti nepriteli, ktery jiz davno neexistuje, a bije pritom jeho byvalou oběť... Oni ale takovych podobnych absurdit maji vic...

      Vymazat
    11. 8:17 - já zmrda Kopeckýho znám dýl než ty, víš? Proto vím že tu je vhodné "zkrácené řízení" místo zbytečnejch keců :) Jinak máš naprostej recht!

      Vymazat
  3. Západ je dokonávající kobyla. Kope s posledních sil. Bohužel může být lidstvu nebezpečná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpán Forgáč

      Obávám se, že dřív umřeme, než dokoná.

      Vymazat
  4. Lavrovovi by měli zakázat vstup do USA. Například s odůvodněním, že má příliš inteligentní ksicht.

    OdpovědětVymazat
  5. Velice dobrý článek. Pouze bych dodal, že západ se na státy které SSSR uvolnilo ze svého vazalství vrhl s nadšením a vydracoval s přespěním různých vlastizrádců v nově nastolených vládách tyto zemně a v tomto hmotném i morálním drancování neustále pokračuje.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní nespavče 19:27, 1:01, 1:46, 3:11, 8:17, snad jsem správně zachytil čas Vašich, možná grafomanských vstupů, což nemohu dost zodpovědně posoudit. Důvod je prostý, záhy jsem si osvojil techniku rychločtení textů s českou interpunkcí a bez té se mi takto číst nedaří. Ztrácím čas a kontext. Chápete? Výsledkem je, že Vaše texty nečtu, což je škoda. I když se nezdá, že by byly objevné. Ale, i nesmyslná myšlenka může být inspirací, dokonce hloupost, jsouc bez zábran, aniž by chápala, objev může vyjádřit! Prosím Vás snažně, interpunktujte! Hádám, že by se nezlobil ani pan Kopecký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:14

      (Nezlobil. Jenže se obávám, že interpunkce by mohla vážně narušit plynulý tok autorových brilantních myšlenkových postupů a on by tak přišel o svou autentickou "přesvědčivost". Co by pak zbylo?
      Váš výraz "nesmyslná myšlenka" je jazykový klenot; budete na tom pracovat dál?)

      Vymazat
    2. Pan Kopecký 10:20 - Těžko, leda by autor 19:27, 1:01, 1:46, 3:11, 8:17 interpunktoval

      Vymazat
    3. Ano, "nespavec" je zde dobry termin, protoze jsem se probudil a v 7:45 az do 8:17 psal tu odpoved... Pak jsem sel zase spat...

      S tou diakritikou - na kazde slovo s háčky a čárkami musim dvakrat prepnout klavesnici na ceskou a zpatky na anglickou,
      a taky protoze na pocitaci pisu od doby, kdy cestinu neumely, pak kdyz prisel internet a emaily, tak se zase leckdy cestina zmenila na ruzne patvary, takze byvalo bezpecnejsi psat v zakladnim ascii-7 ...

      Navic treba kdyz pisu do diskuse na Zvedavci, je tam limit 3000 znaku, do ktereho se ale kazde pismeno s diakritikou pocita za 2 znaky v utf-8... (nebo nevim, treba uz to pan Stwora opravil?)
      http://www.zvedavec.org/showname/343646/6744/1/d/
      Pak kdyz nektere texty nakonec i prepisu do pripravovane Knihy, musim to cele doplnovat diakritikou.

      Ohledne delky, nejak se pokusim to psat strucneji, ale pak je zase problem, ze kdyz to je prilis strucne a presne, tak to zni jako omšelá nadavka (protoze tam pak zbyde jen ten úderný termín, ktery pak jako pestni klin muze pouzivat kdejaky tento)...

      Ten muj prvni post v 22:16 (ostatni casy mate spravne) byl v tomto ohledu celkem kratky a vystizny...

      Grafoman? Mozna. Nektera slova jsou jako zbrane, a je potreba je pilovat a nekolikrat zkouset, nez jsou jak se patří ostrá a úderná, nektera jsou naopak tak nabita falesnym negativnim obsahem, ze na popis spravnych veci je potreba nalezt jiny termin...

      Ideologické bitvy se vedou predevsim v rovine Termínů...

      A je to tezko predstavitelne v konvencim svete minuleho stoleti, ale i takhle digitalne z klavesnice lze mit urcity Rukopis... Takze kdybych najednou prevlekl kabat a zacal psat s diakritikou a vsechna pismena spravne mala, ani nepoznate, ze to pisu ja...?

      PAS

      Vymazat
    4. PAS 13:04

      Ta Kniha vyjde také anonymně?

      PAS je zkratka pro paskvil?

      Vymazat
    5. Ono je to dost obvykle, ze kdyz nekdo pise knihu, ze planuje ji taky vydat, nebo aspon zveřejnit. Obvykle, ale...

      Ale mam problem s redakcni praci, a taky uz to bylo z vetsi casti hotove, ale pak prisli migranti me poucit, ze pulka z toho jsou nesmysly...

      Treba o nepodminenem prijmu, jakozto osvobozeni Delniku ze jha Kapitalismu odstranenim previsu poptavky po praci nad nabidkou by doslo ke zruseni vydirani delniku kapitalistou. Polovine lidstva by to uvolnilo ruce, aby mohli delat veci, ktere jsou sice Prospesne, ale nejsou nijak Rentabilni... Je to na delsi diskusi, ale tu diskusi je potreba verejne zacit...
      No ale je problem, ze kde se to zavede, nahrnou se tam vsichni Povaleči světa. Zasadni problem...

      Elegie o tom, jak je Islam a pravidla Upřímnosti (Šaria) nabozenstvim miru, se take daji vyhodit, to je kruty omyl. Islam je nabozenstvi Nenávisti a predevsim Bezohlednosti - nenavisti k jinověrcům, bezohlednosti k zenam, k prirode, ke vsem druhym lidem, k vlastnimu osudu... Nazorne nam to prisli ukazat.
      Jejich země jsou takove, jaci tam ziji lide, a ziji tam takovi lide, jaka Nauka je vychovala... Nemohou pred tim nikam utect, protoze si to vzdy prinesou sebou... (a byla by ponekud skoda, kdyby to prinesli i sem)

      A dalsi takove veci.

      Naopak treba popis a zduvodneni spravne formy Demokracie nema chybu...

      Jestli neco vyjde, nebude to anonymne, ale pod pseudonymem...

      Bude v tom neco, co zpusobi, ze si to Lidi prectou... Kteri? Nevim, asi ti, co umí číst... (Tem ostatnim by to museli prelozit nebo vypravet)

      A ostatne, co by mel "grafoman" delat, nez ve volnem case psat nejakou knihu? Dneska pise leckdo leccos. Nechci se tim nijak vytahovat, byt temer anonymni Kibic je vhodnejsi... (Jenze na anonymniho Kibice nejsem asi dost Hulvát, mozna to ponekud vycniva?)

      Na Zvedavci je problem, ze to je moderovana diskuse, takze zdrzeni, nez si to Editor precte, limit deset prispevku za mesic, a nakonec me urazil, kdyz mi nejakou elegii, co jsem hodinu psal a korekturoval, proste stornoval. A pak tam jsou mozna az prilis alarmisti, treba jeste neni tak zle...

      Vymazat
    6. 19:14 to všechno s těmi znaky,45 na ádek, kódem Kamenických mám za sebou taky. Na desktopu, notebooku, tabletu i smartu ta interpunkce snadno lze, jen nevelké usilíto stojí. Cena je věcí tecniky a připojení. Vaše věc, samozřejmě.

      Vymazat
    7. PAS
      Anonymní 4.července 2017 13:04

      "Ideologické bitvy se vedou predevsim v rovine Termínů..."

      Pokud to není tajné - o boj kterých ideologií se jedná?

      A jaká je přitom Vaše úloha?

      Vymazat
    8. Kdyz uz chcete mentorovat s psanim, ale mate tam tri preklepy... Nechapu, jak "Cena je veci techniky a pripojeni" ? Bych spis rekl, ze to je naopak, ze se spis pouziva "technika je veci ceny", ale nevim, jak to souvisi ?

      Rikate, ze s tim neni problem, ale treba zde
      http://www.infiniteunknown.net/2017/07/04/europes-migrant-crisis-views-from-central-europe/
      maji "Beata Szyd?o" nebo "Konrad Szyma?ski" zjevne problem s netypickou diakritikou pres clipboard... Jeste ze "Sobotka" diakritiku nema a "Zaorálek" ma jen "á" ktere je i ve west-Europe znakove sade... (A ovsem zajimavy clanek, ten doporucuji)
      Taky kdyz v Thunderbird dam "Forward inline" na postu z Outlooku, casto to zkazi diakritiku...
      Treba "niki honolulu" tu typicky pise bez diakritiky, protoze jako ja ma anglickou klavesnici, on ale mozna ani nema tu ceskou nainstalovanou, tak ma alibi...

      K tomu jak pisete, ja jsem ale mezitim napsal cca 120-150 Mb programoveho kodu za poslednich cca 20 let, pisu casteji v anglictine nez v cestine, pisu casteji zavorky nez diakritiku, a prepinani na ceskou klavesnici - to uz musi stat za to... A pak ovsem, ten Rukopis nebo proste Styl...

      (Nekde bylo, ze "nabodenicka jsou stredoveky prezitek", ale pak se to postupne spravilo, kdyz zacali pouzivat internet i non-IT lide...)

      Ale jinak diky za upozorneni, ze bez diakritiky to ponekud vycnivam z rady...

      Vymazat
    9. > 1:25
      To bohuzel zatim nemuzu.

      Jaka ideologicka bitva ted nejvic trapi Evropu?

      No prece invaze migrantu, kterou poslali definitivne znicit Bílé obyvatelstvo.
      Treba to, ze Pravdu odmitate levnou a velmi špinavou nalepkou "Rasismus", ale nebudete ji moci takhle potlacovat naveky, Realiste a Vedci mezitim brousi argumenty a vedecke studie.

      Ze malem vyhrala v USA arci-gangster Clinton, a jake tuny lzi ruzna media vychrlila a chrli...

      Ze ve Francii vyhral bankster Makron, protoze slibil lidem praci a cestu z bidy, kterou jim ale neda, naopak jim ji (tu praci) vezme, jak uz nekolikrat ukazal. Francouzsky lid Ezau opet zase jednou prodal sve "prvorozenstvi" a cele pravo na existenci za misu polevky Zradnemu Oligarchovi...

      Treba politicka korektnost, masivni lhani, tlak na nemoznost rikat Pravdu, protoze je oznacovana jako Hate-speech i v pripadech, kdy se o zadnou nenavist nejedna...
      "Truth seems like Hate to those, who hate Truth" ... (tohle vyzni lepe v anglictine nez v cestine)

      Feminismus a LGBT jakozto zniceni prirozeneho dimorfismu, jako zniceni role Rodiny. Kdyz hrdina, polsky euro-poslanec, si dovoli rict, ze "zeny jsou mene placene proto, ze jsou mene inteligentni a slabsi" na jednani o "wage gap", malem ho utlucou. Pritom ale to je stejna pravda jako ta "wage gap", protoze ta je mezi pohlavimi pouze statisticka, vetsinou to tak je ale ne vzdy, ale stejne tak s inteligenci i fyzickou silou, statisticky to tak vetsinou je ale ne vzdycky. Pravda je ovsem velmi krute trestana...

      Kulturni marxismus jako obrana vselijakych Mensin (zeny proti muzum, barevni proti bilym, uchylove LGBT proti normalnim atd...) misto ochrany Delniku, coz byl ten stary marxismus z 19. stoleti... To uz se nechali slyset na Zapade, ze aby se predeslo Rasismu, je potreba aby vsechny Bile zeny vzdy potratily svoje deti a pomahaly pecovat o deti barevnych zen. Tim se nejlepe predejde "Rasismu", ktery spociva v proste existenci Bilych lidi...
      https://medusamagazine.com/beyond-pro-choice-the-solution-to-white-supremacy-is-white-abortion
      (tohle je jedna z nej-odpornejsich veci, co jsem zatim videl)

      Naopak v Cechach je problem s Ateismem, jsme hned po Chine druha nej-ateistictejsi zeme na svete, totalni "exoti" v civilizovanem svete...
      Kde je narod Božích Bojovníků ?
      (Pritom ovsem Ateismus je jenom "Víra ve Vědce", a ovsem nespravna, ale casto o to fanatictejsi... To by bylo na mnohem delsi diskusi.)

      K tomu pripojme Armageddon, "Aram giddeon" doslova "zniceni Syrie", a jeho evropskou cast "Eur magdan" na Ukrajine. Ze to je nesmysl? Inu, neni...
      (K tomu jen dodam, ze "Har Megiddo" je omyl, bezvyznamne trosky na nejakem malem kopecku)


      Asi ano, mohl bych to shrnout, ze moje uloha je: Rikat Pravdu.
      Aspon se o to snazit, a prozatim jen takhle v diskusich...

      Vymazat
    10. Ono je napr. potreba dusledne rict, ze
      Opovržení není Nenávist. (Contempt is not Hate)
      A ze mame nejen pravo, ale i moralni povinnost pojmenovavat a opovrhovat Špatnostmi,
      a kazdy, kdo se tomu snazi zabranit, se snazi uvrhnout Lidstvo do techto Špatností, pred nimiz nas prave zdrave Opovrhování ma chranit...

      Ze svoboda slova, zejmena Svoboda Pravdy, ma naprostou prednost pred vsim, a pokud neni dosud v Ustave, tak tam ma byt...
      Orwellovska cenzura, co nyni zavedli v Nemecku, je naprosto skandalni...
      http://www.infiniteunknown.net/2017/07/02/germany-passes-orwellian-anti-free-speech-facebook-law/

      A ze mame pravo na Xenofobii, protoze je zdrava a spravna. Ze naopak Xenofilie je nebezpecna uchylka, nutne vedouci ke zniceni a rozplynuti v prostredi...

      atd...

      Vymazat
    11. Dulezite bude zavedeni (popsani) skutecne Zastupitelské Demokracie:
      http://www.zvedavec.org/showname/343646/6744/1/d/
      viz. hledani "Zastupitel"

      -----
      A ovsem celkove to ma jeden hlavni spolecny jmenovatel, ktery tu ale pojmenovat zatim nemuzu...
      (Ono to pujde obloukem obejit)

      Vymazat
    12. 2:56
      3:14
      3:32

      Mně se to jeví jako chaotická sbírka porůznu posbíraných hesel - páté přes deváté. Asi se s tím ještě hodně nadřete, aby to dávalo "Smysl" ("společný jmenovatel", jak tomu tajnůstkářsky říkáte).

      Vymazat
  7. Celý rádoby západní svět bude zachraňovat bankrotující usa. My jsme Slované a středoevropané a je třeba jse na západ vybodnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:13

      Když se Slovani a Středoevropani spojí, to by v tom byl čert, aby to nakonec nedopadlo dobře!
      To si přejme k dnešnímu svátku USA!

      Vymazat
    2. 15:27 Naprosto souhlasím.

      Vymazat
    3. 16:37

      S čím naprosto souhlasíte? S tím, abych si dál dělal srandu z podobných přitroublíků ("Slovanů a Středoevropanů")? Nebo jste to snad proboha vzal vážně?!

      Vymazat
    4. 8:48 Potom jsi dělejte srandu z někoho jiného vy nejste SLOVAN ALE VYMAŠTĚNEJ EVROPAN.

      Vymazat
    5. 10:00

      Třeba jsem Křovák? - Já to ale nerozlišuji na Slovany a Neslovany, ale spíš (přibližně) na lidi hloupé a rozumné. Hlupáků bylo odjakživa mnohem víc mezi těmi "čistokrevnými" - ať už Germány nebo Slovany.

      Vymazat
    6. 10:14 Víte co nebudeme jse hádat nemá to cenu.

      Vymazat

Reklama