Reklama

.

.

středa 5. července 2017

Mike Whitney: Problémem je Washington – a ne Severní Korea


5. 7. 2017       PaulCraigRoberts
Ctěme pravdu: Důvody, pro které Kim Čong-il neodešel dosud na věčnost stejně jako Saddám Husajn či Kaddáfí, jsou dva. Prvním je, že Severní Korea nespočívá na oceánu ropy, a druhým pak skutečnost, že tento sever vlastní kapacitu, která je schopná proměnit Soul, Okinavu a Tokio v hromady kouřících trosek. Kdyby těchto dvou okolností nebylo, Phonjang by se stal cílem preventivního amerického útoku už před lety, a Kim Čong-il by už dnes nežil. Nukleární zbraň se tak vůči americkému válečnému avanturizmu prokázala být jediným účinným protijedem.


Američané, jejichž znalost historie nesahá hlouběji než k 11. září 2001, nemají ani zlomeček tušení, jak americká soldateska zatočila se Severní Koreou v době korejské války. Zde je kratičký přehled tehdejších událostí, který snad konečně objasní, proč je Severní Korea ještě 60 let po podepsaném příměří vůči Washingtonu tak nedůvěřivá a ostražitá:

V časných padesátých letech minulého století svrhli Amerčané na Severní Koreu více bomb, než jich svrhli na všechny japonské cíle v Pacifiku během Druhé světové války. Při kobercových náletech na cíle vojenské i civilní zasypali Američané zemi 32 000 tuny napalmu s tím výsledkem, že devastace daleko překonala míru, jež by k ukončení války dostačovala. Kompletně zničena byla velká města, zabity či vyhnány ze svých domovů byly statisíce nevinných civilistů a další statisíce se staly obětí hladu. Americká novinářka Blaire Hagdunová napsala: „V průběhu tří válečných let jsme zabili zhruba 20 procent severokorejské populace“. A letecký generál Le May, velitel strategického letectva v Koreji, prozradil v roce 1984 Deanu Ruskovi, někdejšímu ministru zahraničí USA (1961-1969): „ Rozbombardovali jsme v Koreji všechno, co se hýbalo, dokonce i každou cihlu, která ještě ležela na cihli druhé.“

Při nízkých letech nad městskými cíli ničily americké bombardéry jak vodní přehrady hydroelektráren, tak přehrady zavlažovací, takže miliony hektarů zemědělské půdy se ocitly pod vodou – samozřejmě s následkem ničivého hladu.

Od těch dob se Washington nikdy nesnažil zakrýt vůči Severní Koreji své nejhlubší pohrdání, a v průběhu 64 let od skončení války činil vše, co bylo v jeho silách, aby tuto zemi i nadále trestal, ničil a přinášel jí bolest. Přivodil na Korejskou lidově demokratickou republiku (KLDR) hladomor, zabránil jí v přístupu k cizímu kapitálu i k cizím trhům a škrtil její ekonomiku zničujícími sankcemi. A v neposlední řadě podél celé její jižní hranice zřídil hustý systém raketových a vojenských základen.

A hlavně: Vyloučil s KLDR jakákoli jednání, protože Washington prostě odmítá sednout si za jeden stůl se zemí, která je v jeho očích tak hluboce pod jeho úrovní.

Většina lidí má dnes za to, že za problém Severní Koreje si může Severní Korea sama, což je ovšem hluboký omyl. Problém spočívá ve Spojených státech. V jejich neochotě o čemkoli se Severní Koreou jednat, skončit válečný stav s ní, který už trvá 64 let a nebyl dosud uzavřen, i v jejich neochotě poskytnout severu základní bezpečnostní záruky.

Aby si zachovaly obraz „tvrdého muže“ a daly svým občanům na vědomí, že se slabšími zeměmi nediskutují, ženou USA svět do nukleární války.

A přitom: vztahy se severem je možno normalizovat, vazby je možno posílit, důvěru je možno obnovit a nukleární hrozbu rozptýlit.

Potřebuje to jen maličkost. Změnit americkou politiku a dát moc těm jejím politickým vůdcům, kteří touží po míru víc než po válce.

Z webu counterpunch org. přeložil Lubomír Man

136 komentářů :

  1. http://politikus.ru/video/96460-zapusk-kndr-mezhkontinentalnoy-ballisticheskoy-rakety.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tady ale přece naprosto nejde o mír, respektive o mír za každou cenu. Režim KLDR je prostě objektivně nepřijatelný, protože plně nepřátelský už svým druhem. Komunistická monarchie s absolutní absencí jakékoliv demokracie. Režim, který diskriminuje naprostou většinu svých občanů a značnou část jich uvrhuje do trestních pracovních vyhlazovacích táborů. Je to režim, který nechává vlastní občany umírat hlady za cenu budování armády, která je jednou z největších na světě. Proč? Protože se snaží udržet si svou vládu nad nimi. To je zcestná existence, které se dříve nebo později ozbrojeně postaví sám lid KLDR, protože je dlouhodobě a vývojově neudržitelná. Svět se posouvá k plné demokracii. Chce snad někdo podporovat, bránit a preferovat její opak? Chce snad někdo tuto mezinárodně a jaderně agresívní superdiktaturu KLDR i tolerovat. Možná blázen nebo duševně nemocný. Nebo prostě zrůda. Autora toho článku za ni považuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi idiot!

      Vymazat
    2. Jo a ty si objektivně inteligent z pražský kavárny. Panenkomarjá, proč ho naučili psát, když rozumu je mdlého?

      Vymazat
    3. Škoda, že mu umíte nadávat, ale nejste schopni mu oponovat argumenty.

      Vymazat
    4. On získal "argumenty" kde? Nikdo neví, jak to tam vypadá, tak sklapni.

      Vymazat
    5. No jistě, tobě a amíkům jde čistě o blaho severokorejského lidu, debílku, jenže nejsou lidi co by ti ty prolhaný žvásty věřili, jandův hnoji.

      Vymazat
    6. 23:44 jak to tam vypadá, víš z ČT, my víme, že to bude asi právě naopak.

      Vymazat
    7. 22:49 režim každéhostátu je věcí jeho občanů. Krom toho, jakékoli zasahování do vnitřních věcí suverénních států je porušením mezinárodního práva a Charty OSN. Vy jste kdo, že soudíte přijatelnost nebo nepřijatelnost režimu tisíce km vzdáleného, zcela jiné historie a kultury?

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 22:49 Z jiných zdrojů je možno se dočíst, že v severní Korei zas tak zle není, proč tedy zrovna věřit nějakým zasraným prolhaným, havlistickým smradům.

      Vymazat
    10. 0:36 Ano, v hlavním městě KLDR se jeho občanům žije skvěle. To je fakt, v tom ty "jiné zdroje" mluví pravdu. Problémem ale je, že v tom hlavním městě mohou žít jen ti vyvolení, podporovatelé vládnoucího režimu, jacíkoliv jiní občané KLDR do něho nemají přístup a když, tak jen s povolením.

      Vymazat
    11. 0:41 Ty jsi tam byl??? Spíše zase ta idiotská rétorika jako o Rusku, o Jugoslávii, o Iráku adt atd atd, jdi se s tím vycpat, problém jsou amíci, dobrý a pravdivý článek výše.

      Vymazat
    12. 0:55 Nemyslím si, že je dobré jakkoliv podporovat režim KLDR, především když hrozí kdekomu jadernými údery už i mezikontinentálními raketami. Naopak mi připadá logické čelit mu a zmíněnou jeho asi vážně míněnou hrozbu odstranit, ve vlastní už tedy nutné obraně.

      Vymazat
    13. 1:04 Nemyslím si, že je dobré jakkoliv podporovat režim USA, především když hrozí kdekomu jadernými údery už i mezikontinentálními raketami. Naopak mi připadá logické čelit mu a zmíněnou jeho asi vážně míněnou hrozbu odstranit, ve vlastní už tedy nutné obraně.

      Vymazat
    14. 1:04 Co pohledávají amíci u Ruských hranic??? Máš dojem, že KLDR vyslala válečné lodě na USA?, nebo je to právě naopak.

      Vymazat
    15. 1:46

      Jsou tam na žádost svých spojenců kteří se právem cítí tvými rudými fanatickými kámoši ohroženi, blbe.

      Vymazat
    16. A to sis přečetl v Blesku?

      Vymazat
    17. 22:49
      Korea je takový US prubířský kámen. Již jednou si na něm vylámali zuby. A to slovo demokracie je pro US mírně poopravené nebo také ne. Demokracie v řecku znamenala vládu lidu, ale ne všíchni byli lidé (otroci nebyli za lidi považováni). A stejně tak dnes někteří věří v tuto demokracii. A ty hloupá ovce lezoucí do zadele US si myslíš, že tebe tato rádoby elita považuje za člověka? Nenech se vysmát!
      Václav

      Vymazat
    18. 2:28 Typické válečnické lži havloidního humanitárního bombarďáka,vymytej kreténe.

      Vymazat
    19. USA ještě nespolkla, že v Korei a ve Vietnamu dostala škaredě na frak. Pokud vím, proti Korei válčilo více zemí krom USA, Austrálie, Anglie,Francie a další.

      Vymazat
    20. Vzácná zrůdo. Kdyby tvé papouškované fráze byly skutečností a ne hlaupými , lživými kecy, které nemají s realitou nic společného, pak by bylo možno s tebou i souhlasit. Všechno je ovšem jinak.

      Vymazat
    21. Typickej vymytej mozek!

      Vymazat
    22. Jen otázka... V KLDR je teď přeci KIM-UN ne KIM-IL.... to jen pro přesnost..
      A těm, kdo mají vymyté hlavy... kdo z nich byl v KLDR osobně? Podíval se někdy na KLDR objektivně, třeba i od turistů? Jak dlouho by vydržela jiná země skoro v totálním embargu? Joooo, Kubu,KLDR můžeme kritizovat, ale kde by byly ty demokracie, kdyby nežily z neštěstí jiných?

      Vymazat
    23. Nikdo neví jak to tam vypadá? A co tohle?
      http://www.kldr.info/detska-nemocnice-okrju/

      http://www.kldr.info/doprava/

      http://www.kldr.info/2016/06/19/kldr-izolovana-demonizovana-a-dehumanizovana-zapadem/

      Vymazat
    24. Propaganda dobrá! Realita je krapínek "prozaičtější" - https://www.reflex.cz/galerie/dokument/12105/desiva-severni-korea-jana-sibika?foto=25

      No ale svrhávat na ně kvůli tomu hned atom je zcestné ....

      Vymazat
    25. Vzhledem k tomu,že nikdo nemá nejmenší
      potuchy,jak to v KLDR vypadá,nemá smysl
      o ní mluvit.Zprávy o KLDR jsou propaganda,
      která je namířena ve prospěch USA.Však
      ani sama jižní Korea nemá zájem na nějaké
      vyhrožování a ráda by zasedla k jednání.
      Jsou to opět USA,které tomu brání a ještě
      dlouho bránit budou.Na výše zmíněného Jana
      Sibika jsem se obrátil s dotazem ohledně
      KLDR.Neráčil mi odpovědět,zřejmě dotaz
      nebyl podle jeho gusta.
      Petr Majevský

      Vymazat
    26. Nevim, proc by tady mela byt vyjimka, za vsechny problemy ve svete mohou jen USA. I za tenhle. Naopak, mne se S.Korea libi nejvic ze vsech zemi sveta, neboji se USA. Kdyby se tak chovaly vsechny zeme, USA by nemely ani jednoho vojaka v zahranici a sedely by hezky doma za hranicemi a ve svete by byl mir a klid. Tj. i v nasi zemi. Skoda, ze JK je sama. Vsichni poslouchaji USA jak hodinky a US tim jsou zodpovedni za smrt 30 miul.lidi po 2.svet.valce. Za kolik mrtvych muze Severni Korea? A tohle nikdo nevidi.

      Vymazat
    27. K PANU "Anonymní5. července 2017 22:49" KTERÝ NAPSAL TAKOVÉ BLAFY JAKO VYSILA TV24 PRACICACKÁ TELEVIZE
      TOMUTO AUTOROVI DOPORUCUJI SI PRECIST
      200 let terorismu USA:
      Přehledný seznam všech amerických válečných zločinů, teroru a válek
      5.6.2013
      Za účelem utvrzení a udržení jejich „práva“ na vykořisťování jiných národů, Spojené státy se pravidelně uchylovaly k extrémnímu násilí, a zejména vojenskému. Zde je seznam známých ozbrojených intervencí a jiných trestných činů. Samozřejmě není úplný, ale můžeme tvrdit, že lepší asi není.
      „Třesu se někdy o svou vlast, když pomyslím na to, že Bůh je spravedlivý.“ – Thomas Jefferson
      „Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ – Ernest Hemingway
      Jen v letech 1661-1774 byl z Afriky do USA dovezen asi jeden milion živých otroků a více než devět milionů zemřelo po cestě. Příjmy otrokářů z této operace v cenách poloviny 18. století byly nejméně 2 miliardy dolarů, což na tu dobu byla astronomická částka.
      1622 – Americké války začínají prvním útokem na indiány v roce 1622 v Jamestownu, poté následovala válka s indiány (Algonquini) v Nové Anglii v letech 1635-1636 a válka v letech 1675-1676, která skončila zničením téměř poloviny měst v Massachusetts. Další války a potyčky s indiány pokračovaly až do roku 1900. Američané zničili asi 100 miliónů indiánů, což se dá plnoprávně považovat za genocidu, výrazně převyšující masové vraždění židů Hitlerem (4 – 6 milionů obětí).
      Od roku 1689 do roku 1763 proběhly čtyři hlavní imperiální války, do nichž byla zapojena Anglie a její severoamerické kolonie, stejně jako francouzská, španělská a holandská říše. Od roku 1641 do roku 1759 bylo 40 vzpour a 18 vnitřních konfliktů mezi osadníky, pět z nich dosáhlo úrovně povstání. V roce 1776 začala válka za nezávislost, která skončila v roce 1783. Druhá válka proti Anglii v letech 1812-1815 posílila nezávislost, zatímco 40 válek s indiány v letech 1622 – 1900 vyústilo v získání milionů akrů půdy.
      1792 – Američané válčí s indiány o Kentucky
      1796 – Američané válčí s indiány o Tennessee

      Vymazat
  3. USA dosud na svém území nepocítily moderní válku.
    Ve chvíli, kdyby ji pocítily, vše by se pro ně změnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika uz v obcanske valce je
      Zde priklad
      Trump dostal svemu slovu a vyhruzce a posila Federaly do vrazdiciho Chicaga kde jen tenhle rok bylo zavrazdeno pres 1700 lidi

      Vymazat
  4. to nema cenu stejne to dopadne jako v tom songu https://www.youtube.com/watch?v=mycVlP1OrGI

    OdpovědětVymazat
  5. Fandím lidu KLDR oni jse nenechají beztrestně zmasakrovat jak islamisté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lid KLDR je už desítky let zmasakrovanej vládnoucí dynastií ...

      Vymazat
    2. 23:27 Hele nelži ti lidé jse tam mají lépe než mi na youtube jsou videa najdi jsi je.

      Vymazat
    3. 23:27 Ukazovat veřejně jak ti v ČT vymyli mozek, bys neměl hlupáku.

      Vymazat
  6. Tady je článek od zastupitelky z SPD.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Cekaji-nas-mozna-posledni-volby-v-CR-jak-ji-zname-Zkaza-terorismus-valka-Okamurova-zastupitelka-z-drsneho-kraje-ukazuje-komu-vsemu-vyhovuje-odporna-politika-multikulti-494701

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzivam vas podporte je vy jste jedni kdo je zadrzuje nechte je ce3csi si musi poradne nabiti hubu aby se probudly,prec te si dejny,husite by nebyli kdyby lidi podporily jana husa v Praze,az pak se postupne probouzeli.Cesi musi videt ze neni cesty zpet,ale pak budou vsichni okolo brcet,protoze my nemame slitovani s neprateli(viz husiti).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceskej xindl Husity zradil

      Vymazat
    2. Husiti byli cosi jako ISIL, na ten také budou jednou Arabové s láskou vzpomínat - http://g.cz/zizka-akbar-islamiste-se-chovaji-uplne-stejne-jako-cesti-husite/

      Vymazat
  8. Pane 23:15 ,těžko lze oponovat panu 22:49 argumenty,když on není schopen pochopit podstatu článku.Ten přece neobhajuje režim v Severní Koreji,ale v historických souvislostech ukazuje jak američtí hoši vyváželi hrdinsky "svoji demokraci" do této části světa.A k tomu co pan 22:49 píše o posouvání se světa k plné demokracii lze pouze souhlasit s panem Sklenářem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen to ukazuje ze cesi uz neumeji ani cist a Robertse by si nemeli brat do hub

      Vymazat
    2. 0:03 Severní Korea napadla tu jižní s cílen anektovat ji a zavést v ní komunistický režim, samozřejmě. OSN v reakci na to vyslala své válečné jednotky pod velením USA. Nakonec ale zasáhla Čína svými údajnými dobrovolníky, válečně vyzbrojenými, kterých byly statisíce a donutila jimi OSN k ústupu na původní mezikorejskou hranici.

      Vymazat
    3. 0:49 Nebo takto, američtí hoši vyváželi hrdinsky "svoji demokracii" do této části světa povraždili vše co se hýbalo a i tak byli nakopáni do prdele.

      Vymazat
    4. 0:49 tu jižní Koreu okupují amíci, zapomněl jsi se zmínit.

      Vymazat
    5. 1:21
      Jdi se svým lhaním a absurdními výmysly do prdele, rudý debile.

      Vymazat
    6. 2:14 Jdi se svým válečnickým lhaním a absurdními výmysly do prdele, rudohnědý jandův debile.

      Vymazat
    7. Takže shrňme to: mnoho diskutérů neumí česky psát. Jsou to cizinci? Jsou to Jihokorejci okupovaní Američany? Jsou to Severokorejci pod "hroznou diktaturou dynastie Kimů"? Kdo z nich víc lže? Je Jendův debil rudohnědý nebo jen hnědý? Tisíce otázek nad tématem, o kterém nikdo nic z diskutujících neví a o kterém se vede propagandistická válka. Jsem z vás smutný, jak si nadáváte. Leo

      Vymazat
    8. Je mi smutno z toho co za nesmysly se tady prezentují , Že nevíte jak Severní Korea vypadá, jak se tam žije ? Vaše chyba, Staří si rozkliknout Google Eart a podívat se na tu jejich zemi, uvidíte města a vesnice jako všude jinde, možná i pěknější, čistější, máte možnost se podívat na dokumenty, které natočili polští občané, uvidíte čistě a pěkně oblečené lidi, žádní bezdomovci, moderní města a hotely, restaurace, čistě oblečené děti jdoucí do školy.Řekl bych, že je to země jako jiné, že zbrojí ? No bodejt by ne, copak nezbrojí celý svět. Že jsou nenávistní vůči amíkům, kdo miluje své nepřátelé ? nikdo, ani ti amíci.Že je tam hladomor a umírají miliony severokorejců hlady ročně ? Propaganda, kdyby to tak opravdu bylo, tak by tam už nikdo nebyl.Kolik agresí už ta Severní Korea udělala, kolik napadla států ve světě ? Kolik států už napadli amíci a nato ? Jednoduché počty. Nejsem přítel severokorejců, ale nejsem nepřítel každého kdo není přítel západu.

      Vymazat
    9. 2:14 - tam není žádnej "výmysl"! Stalin byl zrádce! Kdyby trval na svým - noha americkýho pankahrta by nikdy nedošlápla na korejsko půdu! Natož pak hnáta zednářskýho kolohnáta Ly sin many! Partyzáni a lidový masy dávno ujž své orgány revoluční osvobozenecké moci na celém území Koreje měly! To až náhle tam vstoupivší US okupanti je ve svý zóně začly rušit a nahrazovat orgány řízenými z ciziny, kamarády zmíněného mizery a lumpa kterej se po celou dobou kdy oni krváceli při protijaponském odboji válel v přepychu v americkým exilu! Rolníky kteří proti nim povstali masově povraždili! -
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Povst%C3%A1n%C3%AD_na_%C4%8Ced%C5%BEu

      Vymazat
    10. 12:22- Jen tak na doplnění. Nebyly to náhodou USA, které úplně zbytečně svrhly, jako jediní v historii, dvě atomové bomby na civilní města? Jak myslíte, že Československou Socialistickou Republiku popisoval západní svět, třeba kolem roku 1970? Velice podobně, jako dnes popisují KLDR. Nic z toho se nezakládalo na pravdě. KLDR má jedinou výhodu, že se může bránit, jinak už by byli srovnání se zemí. USA už by si nějaké 11. září vytvořilo. Držím jím palce. Mají právo na život, jako každý jiný a světový četník, ať se posere. Třeba mu ty jeho "obranné" letadlové lodě, budou jednou létat.

      Vymazat
  9. Honolulu
    Ten xindl tady me maze, inu jsou to havlisti
    Vymazal me i clanek o Dni Nezavislosti
    Proto se ti omlouvam ze zde v tak zlem havlistickem prostredi se nechci nak otevirat
    Jen ti reknu Palm Springs, California
    Budu za to zase redakci a jejimi utocnymi psy napaden
    Mas s tim nevolnickym xindlem svatou trpelivost
    Americkou ustavu ten xindl ani nemuze pochopit
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, že vám ty vaše kecy mažou. Nemají cenu ani virtuálního inkoustu.

      Vymazat
  10. Robertse redakcni xindl vykrada, a protiustavne maze, redakcni xindl tleskal a cinkal havlovi
    Redakce by se mela omluvit spachanim harakiri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože, co to sem do diskuze leze za debily! Je jedno, co píši, hlavně že se vyžvaním, že ano?

      Vymazat
  11. ja vim co bude ve volbach vyrahje Babis, vy to neznmenite,protze jak zpiva daniel landa song andilek, my cesi potebujeme ne rejapat hubou zem jak zpiva Karel Kryl ale zrat ji, a pak mozna se sebereme a budeme branit svou zem,a ja bubu mezi mi co mozna nikdo zvas neslysely
    prvnimi co budbou bojovat za svou zem ,jako muj vzor pan Stejskal ,ktery zemrel za svobobdu lidi na Donecku,
    zel protoze my vsichi mlcime,ale na nas dojde,a jine co zachranina nas bude z vychodu....uvidie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvalim ti tve odhodlani, Vlado, ale za havlocesky nevolnicky xindl se neobetuj
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. 0:26 - Nevím co Čechy nutí volit Babiše. Vlastenec není, miluje EU a NATO, levnou pracovní sílu, dotace a své impérium. Slováci ho zavrhli a nemůžou mu přijít na jméno. Má sice pravdu, že naše 28letá politika stála za hovno, ale sám si ve hnutí drží protagonisty toho bordelu. Bojím se, že po volbách nám ukáže, jak se správně spolupracuje se IV. říši. Taky se bojím, aby ty volby nebyly pro ČR poslední.

      Vymazat
  12. A ted me dobre poslouchejte
    Vetsinou se mi nechce plejtvat na vas naky moudra
    Ale tohle vam reknu
    Pristi valka bude tak brutalni ze stat ktery neplanuje zcela nahradit sve ozbrojene sily behem tri tydnu reservami s novou technikou bude odzbrojen, protoze vsechny stavajici, in being, vojenske sily prestanou existovat behem tri tydnu
    Horni Dolni
    Tohle si zapiste

    OdpovědětVymazat
  13. Vy bando rudých debilních kokotů, Kim Čong Il na věčnost už dávno odešel. Asi myslíte Kim Čong Una.
    KLDR s tím úchylem v čele se může zastávat jenom jiný podobný úchyl. Taková neuvěřitelná snůška rudých anti-ami blábolů, to se hned tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si se vyblil rudý debilní jandův kokote, ukazovat veřejně jak ti v ČT vymyli mozek, bys neměl hlupáku.

      Vymazat
    2. No je pravda, že v ami-řiti všichni zabořeni nejsou a je jich čím dál více, ty vymytá jandova škeble.

      Vymazat
    3. 1:31 a 1:36

      Kupte si vy dva vypatlaní kimčongovi kokoti letenky a odcestujte navěky do vaší vysněné rajské zahrady pod ochranná křídla moudrého vůdce Kima. Tam se na vás pařáty američanů a kapitalistů nedostanou, blbečci jedni.

      Vymazat
    4. Zkus si ty šmejde žít 67 let pod sankcema. Nebýt USA, tak by to byla normální země.

      Vymazat
    5. 2:00 Toho Kima tam vytvořili amíci šmejde, krom toho on amíkům vyhrožuje pouze v případě, že bude amíky Severní Korea napadena, Goebelsi.

      Vymazat
    6. V čem je lepší Trump než Kim ? Kim rozséva smrt ve své domovině , ale Amerika po celém světě a ještě si mohou zasáhnout všude kde jím to nelíbi !

      Vymazat
    7. Kim rozséva smrt ve své domovině? To říkala Witowská na Baklově televizi? O nás taky tvrdili, že jsme jeden velký lágr a skutečnost byla jiná. Amiíci mají sami lágry, kde zavírají lidi bez soudu a mají jje po celém světě. To na ČT24 nehlásí.

      Vymazat
    8. Anonymní6. července 2017 2:00
      Ty moulo , my jsme taky doma, pokud se tak zastáváš US tak se vystěhuj stejně jako Hoholulu a Horní Dolní a neotravuj tady život.
      Václav

      Vymazat
  14. Krome toho, ze mel na mysli Kim Čong Una, protoze Kim Čong Il zemrel v roce 2011,

    tak jeste mohl zminit, ze kazde jaro delaji USA spolu s Jizni Koreou masivni vojenske cviceni (myslim, ze namorni) vpodstate nedaleko od Severni Koreje, spolu s prelety jadernych bombarderu tesne u jejich hranic...

    Permanentne hrozi ostrou silou, kazdy rok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dobře dělají

      Vymazat
    2. Kdo co dobre dela ?!

      Fasisti z USA svou militantni drzosti nedelaji NIC dobre !

      Vymazat
  15. Uklidnete se vsichni Hurvinci !
    Ja jsem se pod timto clankem vubec NEBYL !

    Zasadne se nevyjadruji ohledne zemi, ktere neznam ! At uz je to Rusko, Cina, Ukrajina, nebo Korea.
    nick honolulu - Ja proste nevim, co se tam deje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by taky byla nuda, vědět to, když nevíš, můžeš svou fantazii užít až maximálně.

      Vymazat
    2. Myslím, že stačí když někomu USA permanentně vyhrožuje snáší na něj sankce. To ten stát nemusím znát a vím, na čí stranu se postavit.

      Vymazat
  16. Nektere zeme jsou mi blizke a mam o ne zajem, nebo je znam.
    O jine zajem nemam. To neni chyba autora clanku , ale moje.

    Nedejte se odradit a hadejte se dal, ale beze me.
    Ja se s vami rad budu hadat, az budu vedet proc se hadam.

    Cela ta vychodni Asie je k nicemu. Oni tam zerou pejsky a kazdy pejsek je muj kamarad.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, právě když nevíš proč se hádáš, je to nejlepší. Pejsky vynech, štěkaj.

      Vymazat
    2. Neznaš tam u vás náhodou nějakého Wesleye. Asi je hnědej. Sám to neví, myslím.

      Vymazat
    3. Je totiž Ind ale ze Starého Egypta, myslí si, že je černý, hlupák. Pořád práce, s lidmi.

      Vymazat
    4. Už ses někdy pohyboval v čase? Já jo, mohu Ti říct, jaké to je.

      Vymazat
    5. Myslíš, že je možné fotografovat minulost v našem reálném čase? My jsme to udělali a super snímky.

      Vymazat
    6. Je tu nuda, když už všichni spí, že jo. Ten časový rozdíl je strašný.

      Vymazat
    7. No nic, půjdu asi chytat megalodona. 17 cm velké zuby, délka 45 metrů a váha 60 tun. Když není nic lepšího, je dobrej. Nejlepší je chytat ho za šera, protože / no neprozradím. Ještě jsem nechytl ani jednoho, sakra. Už je načase.

      Vymazat
    8. Jo, kdysi jsme je chytali kosmickými loděmi aby se lidé mohli dostat k dalším kontinentům, to byly doby. Krakatice větší než dům a k tomu chapadla. Ta planeta je strašná, když se naštve.

      Vymazat
    9. Tak, zase nic, už mne to nebaví, asi tady nejsou.

      Vymazat
  17. Odložil bych růžové brýle. Byla to Sev. Korea, která jako první vytáhla na jih a zahájila korejskou válku. Mimochodem, v té asi jediné měli Američané požehnání OSN.
    Vláda Kimů není bez diskusí žádnou procházkou růžovou zahradou. Alespoň pro řadového obyvatele. Na druhou stranu, to, co severokorejci prožívají nyní, to znamená despotickou tyranii a aroganci moci, budou s největší pravděpodobností zažívat naše děti.
    A co se týká bezpečnosti Sev. Koreji? Spíš, než atomová bomba chrání dynastii Kimů obava z nekontrolovaného přísunu severokorejských migrantů na jih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neser se do Robertse

      Vymazat
    2. Bodejť, P.C.R. je tady něco jako bůh...

      Vymazat
    3. 6,14
      Svět není černobílý. Neexistuje pouze stoprocentní dobro a stoprocentní zlo. V jediné věci se dá bez výhrad souhlasit. Ochrana demokracie a lidských práv je tím posledním důvodem pro americké intervence kdekoliv po světě.
      Když se podíváme trochu do historie, tak i vstup USA do II. sv. války byl z vnějšku vynuceným krokem. Kdyby Japonci USA nenapadli, pravděpodobně by se s Hitlerem později nějak domluvili. I invaze do Evropy byl vynucený krok. Kdyby jí Američané neuskutečnili, ruské tanky by se zastavili až na břehu Atlantiku a celá Evropa by po válce nadšeně budovala socialismus.
      Všechny vojenské akce USA byly pragmaticky podřízeny ochraně zájmů amerických špiček. Do obalu ochrany demokracie byly zabaleny až později. A tak se děje až doposud, i když onen obal je stále více průsvitný a stále víc je pod ním vidět skutečný důvod.
      Bohužel, na západě stále existuje převaha pitomců, kteří to nechtějí vidět.

      Vymazat
    4. Hricáku, Rusáci by také nevstoupili do války kdyby je Němci v létě 41 nenapadli. A ne že by se s Němcema nějak domluvili potom . Byli totiž na rozdělení Evropy s náckama již domluveni předem.

      Vymazat
    5. Chytráku v 9,50 - který stát by šel do války jen tak??? Akorát agresor. Rusko šlo do války, která byla obranná, chápeš??? Kdyby začli bojovat dřív, to by bylo odporných keců dnešních "demokratů", jací jsou to agresoři!! Napadli chudáčky Němce, jejeje.

      Vymazat
    6. Vážení,
      Opravdu je třeba se víc vzdělávat. A ne z cinknutých zdrojů (= upravených polopravd viz. Wiki, apd.). Jde to i z této diskuze a článku, nebudete-li zaujatí.
      Korejskou válku začal první Kim. Přestože Rusové a Číňané byli proti. Myslel si, že Jih snadno porazí (což dokud se do toho nevložili amíci byla pravda), ale nepočítal s mezinárodní konstelací.
      Američani již spolu s Brity začali studenou válku a velmi se jim válka v Koreji hodila. Mysleli si, že dají „lekci“ socialismu (opravdu vybombardovali i „cihlu pod cihlou“!). Poté se naštvaný Stalin (na Kima) s Maem dohodli, že se do toho vloží Číňané (tzv. „dobrovolníci“, to byli regulérní, ale ne zcela vycvičený a vyzbrojený armádní útvar o síle asi cca půl miliónu osob), kteří hnali Amíky před sebou jako stádo ….
      (Mnoho amíků z korejské války mělo doživotní trauma – proto amíci později ve Vietnamu sami podstrkovali svým vojákům drogy – a toto se snaží do dnešní doby jen stále více zdokonalovat – viz nová silná verze marihuany z vojenských amíckých laboratoří /kterou už dlouho znají i naši „huliči/, selektivní agresivní „přípravky“, a jiné a jiné ..)
      Tuhle prohru chtělo hodně amíků řešit atomovkou, ale nakonec převážil zdravý rozum (neměli jich tolik, aby mohli vyhrát další světovou válku s Ruskem a Čínou, normální lidi považovali Rusy v té době za osvoboditele (propaganda proti komunismu se teprve znova začla rozbíhat).
      Rusové měli svá vojska vedle Japonska, normální lidi byli z války unavení. A v celku amíci vůbec byli rádi, že svojí „válku“ podvodem schovali pod křídla OSN. Atd. atd.
      Stalinovi a Maovi stačila tahle „ukázka“ síly komunismu.
      (Od té doby amíci co mohou, tak všechno dělali potají přes prostředníky a nejlépe „pátou kolonu“ a teprve pak - bohužel stále častěji, „přicházejí zbraně“. – I válka v Biafře, co má dnes výročí, se svou genocidou je anglo- americké dílo, šlo tam o boj o naftu!)
      Ještě pane Hricáku k II.sv. a Američanům :
      Ti, co vládnou amíkům, si ji přáli a dlouhodobě chystali, ne že by do ní byli okolnostmi nuceni.
      Viz finanční a i jiná podpora Hitlerovi, ne jen přes IG Farben (nyní Bayern Mnichov - které včas „spolklo“ zprofanované americko - kanadské Monsanto) a je vcelku i dost indicií, že amíci Japonce postrkovali k zaútočení na ně. (též Angličané a Francouzi mu zadarmo bez odporu postoupili Porýní a Vestfálsko)
      Navíc z války profitovali napřed zásobováním obou stran, pak „postavením se do čela“ válkou poničených spojenců, které též vhodným způsobem „vysávali“, aby mnohé z nich pak dorazili a zkolonizovali, poválečnou „pomocí“ (mimo jiné i Marshalovým plánem).
      To jen, co „hrdinní amíci“ opravdu dělali. Asi tak, jako „osvobodili Plzeň“, přestože ji ve skutečnosti nikdy neosvobodili. A ještě předtím vybombardovali.
      Dále, s náckama před Stalinem měli smlouvu Francouzi, Angličané a též Poláci (kteří si chtěli rozdělit Československo!). Ano, svět není černobílý, ale přesto je někde víc bílé a někde výrazně víc černé.
      KLDR je totalitní, přesto předchozí hladovění měli na svědomí amíci a též socialistická úřední neschopnost (která je totožná se současnou EU multi-kulti byrokracií!).
      Ano, proti vládě dynastie se nesmí říct nic, přesto se nyní jejich vedení snaží zlepšit životní úroveň, experimentuje s „volnými ekonomickými zónami“ a přes klacky od amíků, vcelku mu to jde. Není tam „hrůzovláda“, jsou tam končící „naše padesátá léta“.
      Dá se toho napsat mnohem víc, ale nechci potlačovat iniciativu.
      Pavel p

      Vymazat
    7. 15:40 Pěkně a pravdivě jste to popsal, hlavně pro ty, co vystrčí z Ameriké řiti jen půl těla, jen aby dosahli na klávesnici.

      Vymazat
    8. @ 15:40
      Díky za hodnotný příspěvek, takový, kvůli kterým jsem ochoten se prohrabávat stohy diskuzní hlušiny. Určitě víc pište! A dovolil bych si Vás povzbudit k i k tomu, abyste si nějak pořídil tady jméno, protože by mě mrzelo, kdybych nějaký Váš podobný příspěvek publikovaný pouze jako Anonymní příště přehlédl...

      Vymazat
  18. Kdo nebyl v Koreji at do toho nezvani
    Horni Dolni
    A ticho tady bude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dlouho jsi ty byl v severní Koreji???

      Vymazat
    2. V J. Korei jsem byl na 2 měsíce na montáži ve městě Pusan. Korejce jsem poznal jako jedny z nejrasištějších národů na světě. Korejec je "Já,Já,Já" jestli víte co tim myslím. Pochybuju že by S. Korea byla jiná co se týče mentality lidí. Mají o sobě tak nafoukané míněni, že je divu že ješte nevybouchli.

      Vymazat
  19. Tak jako se lhalo o Afghánistánu,Iráku,Sýrii,Libyi a dalších,pořád lžou o S.Koreji.S.Korej nedělá dobrou reklamu J.Koreji,naprosto jiná pohoda občanů.Doufám,Čína a Rusko nedovolí další masakrování občanů S.Koreje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo je masakruje, ty televizí osvícená nádhero? Korea je obětí horké války, kterou nevyhráli ani Amíci ani sever. Je tam jen příměří, mírovou smlouvu obě strany odmítli a chtějí "sjednocení poloostrova" řešit válkou. Propagandistická válka, jejímiž jsou někteří diskutéři obětí je jen přípravou na rozhodující střet.

      Vymazat
  20. Americký agresor rozumí jedině silné ozbrojené moci. Nejlépe je vlastnit účinné raketové zbraně s jadernými resp. vodíkovými hlavicemi. Tomu Amík rozumí.
    Kim dělá naprosto správně. Každý národ není zvědavý na tu demokracii ala USA. Zase si zvolili amíci idiota místo snad přijatelného Sanderse.
    Pokud USA vojensky zasáhne proti KLDR, tak se máme na co těšit.

    OdpovědětVymazat
  21. Historické souvislosti bývají často velmi nepřesné. Lépe řečeno "překroucené". Každý, kdo by chtěl relevantně hodnotit úroveň života v dané společnosti, by se měl zamyslet v co nejširších souvislostech. Zkusit si žít v různých vrstvách dané společnosti, řešit všední problémy a oddělit podstatné od nepodstatného.
    Dělat vyjádření na základě zprostředkovaných informací nevede často k pravdě. Svět není černobílý a co vyhovuje jednomu, vadí druhému.
    Věřím, že v Koreji jsou spokojení lidé a také velmi nespokojení, v USA jsou spokojení lidé a také velmi nespokojení,v ČR je tomu stejně ..atd..
    Podle jakých měřítek chcete posuzovat úroveň života? S optikou "západní spotřební společnosti"? Je správné vyhnat indiány z pralesa, protože tam žijí "špatně"? A co kdyby vyhnali oni nás z měst, protože dle nich žijeme špatně my? Kdo má pravdu? Já myslím, že z pohledu svobody indiáni. My ničíme společnou hodnotu, přírodu .. ne oni.
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S takovým relativizováním všeho ad absurdum, kterým omluvíš každou křivárnu a teror, jdi někam. "Nespokojení" Američani nebo Češi mají na rozdíl od severokorejců přinejmenším naprostou svobodu svou zemi opustit a jít tam kam je srdce táhne.

      Vymazat
    2. Jandovské žvanění si nech do kavárny. Zde napiš kolik severní Korea ohrožovala a napadla od roku 1953 zemí a srovnej to s tím kolik zemí napadli US teroristi a jejich NATO poskoci.

      Vymazat
    3. 10:52
      Reaguju na úvahy 9:07 o životní úrovni občanů v KLDR, u nás, v USA a jinde. Tzn diskutuju k přseně k tématu. Tak se prober hňupe.
      A KLDR nenapadla Jižní Koreu jen a právě proto, že za ní stojí USA.

      Vymazat
    4. Jednoduše řečeno, amíci potřebují spotřebovat své megatuny bomb, vyzkoušet nové zbraně v praxi a tak je nyní další v celé řadě pořadí Severní Korea, jednou narazí a padne kosa na kámen, myslím, že toto bude jejich poslední drzá agrese proti svrchovanému státu.

      Vymazat
    5. 11:12 Usa za Jižní Koreou nestojí, USA v Jižní Korei vládne, hňupe, prober se ty, máčáku.

      Vymazat
    6. 9,07 - absolutní souhlas, jak se kde žije by mělo být zcela a jen na tamních obyvatelích a nikdo by neměl mít právo jim to toho kecat, natož je násilně nutit převzít jiný pohled na svět a jiný způsob života. Bohužel teď je to ve světě přesně obráceně, ti bohatší a agresivnější se cpou všude, kde nemají co dělat pod záminkou "pomoci" a ničí všechno a všechny hodnoty. Svět je naruby.
      Jinak o KLDR toho moc nevím, jen informace z článků na netu, ale - pokud nejvíc řvou USA, že je ten režim špatný, a sekundují mu Brusel a tito zaprodanci, jsem v pokušení se domnívat, že je to přesně naopak. Tam to tihle demokrati a bojovníci za celosvětovou pravdu a lásku dopracovali. FUJ.

      Vymazat
  22. Co píše autor je sice pravda ale válku se Sev. Korejí za pomocí Číny prohráli měli štěstí, že nepostupovali dále na jih, dnes by bylo po problému, na tomto stavu má podíl i Stalin, protože dál odmítl podporovat sever, a vojska a ofenziva skončila tam kde je dnes demarkační linie, je to hranice kam až došla sovětská vojska při osvobozování za II svět. války. Proto je jasné, že hlavy amíckým politikům může napravit opětovně " nový Vietnam", od tam nestačili utíkat.

    OdpovědětVymazat
  23. A proč tady třiaosmdesát důchodců u počítačů blije ty hovadiny? Jděte žvatlat do hospody, tam si můžete ještě líp sprostě nadávat a třeba si autenticky rozbít hubu. Čím třaslavější dědek, tím větší kuráž psát ty sračky na klávesnici. Co je vám do KLDR? Hovno! Nechte všechny na pokoji, ať si každý ve své zemi dělá co chce. Hele náš Sobotka a všichni ti opičáci ve vládě co předvádějí za alotria, a udělá s tím někdo něco? Hovno! Jen čumíte a držíte hubu. Máslo už kupujete za padesát korun, ale žvatlat blbosti o Koreji, na to vás užije. Když potřebujou mediální šášové získat nějaké bodíky z diskuzí, mají svá osvědčená temata, z nichž se důchodci už tradičně můžou u počítačů posrat - jedním z nich je i KLDR... a stále stejný výsledek. Hafo diskuzních zvratků. Poslední dobou to bylo dost slabý - jiná temata vás totiž moc neberou, byly tady různé zajímavé články, a tak kolem deseti diskuzí. Ale jak sem hodí KLDR......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano souhlasím, každá diskuse je tu proto, aby všichni diskutující drželi hubu a bastafidli.

      Vymazat
    2. No - nač bagatelizovat můj názor? Diskuze by měly sloužit k rozumnému projevu názoru, a také aby lidé,kteří nemají platformu k rozmluvě nad věcí ( rodina, kolegové v práci, přátelé, hospoda) si mohli s ostatními, byť anonymně, o věci podebatit. Ale zdá se, že se to všechno zvrhlo, jako se v ČR zvrhne vždycky všechno. Tyhle srágory.... proč lidi, kteří o KLDR vědí velký kulový, jen to, co se přežvykuje v mediích, - k tomu žvaní? Prostě - nevím o tom nic, a navíc mi do toho nic není. KLDR není náš problém, a že to media předkládají v honbě za čteností, je ubohost. Samozřejmě, že sází na hloupost a zmanipulovanost diskuzního fóra a vždycky - ale vždycky - jim to vyjde. Kolik lidí diskutuje k úmrtí Jana Husa? A právě dnes je výročí, kdy tento český občan za pravdu tak trpěl a možná přesně v těchto hodinách. A kde jsou nějaké články? A pokud jsou, diskuzí je k nim mizivý počet - a ke KLDR - se senioři mohou přerazit. Přičemž Hus je česká tradice - co je nám nějaký Kim, a novinářské tlachy?

      Vymazat
    3. A jak jste poznal, který přispěvatel je důchodce?
      To, že KLDR není náš problém také není pravda. Jsme totiž v tom agresivním vojenském spolku a z toho vyplývá mnoho povinností... Určitě by tento konflikt nebyl jen tak...
      O Mistru Janu Husovi máte naprostou pravdu.
      Na žádném kanálu se neodváží dát Vávrovu trilogii... Nu budiž, svoboda slova a demokracie...
      Držíme se asi té jiné pravdy a lidé mlčí...
      Co by na to řekl husita Masaryk? Toho si berou do pusy, jen když se to hodí...

      Vymazat
    4. Nemyslím, že KLDR je nějaké bezvýznamné téma, jde jen o další agresi USA proti svrchovanému státu, která se s velkou pravděpodobností rozhoří v celosvětový jaderný konflikt, neboť většina světa má již amerických drzých agresí plné zuby.

      Vymazat
    5. 11:45 také jednou budeš důchodce usoplený chlapče s otiskem dudlíku na na tvé drzé naivní dršce, no nic dnešní svět si starších zkušenějších pranic neváží, dle toho jak si vychováváte další generaci, tak vás co by důchodce budou vaši nástupci rovnou střílet.

      Vymazat
    6. Pro 11:07, že jsem Důchodce jste poznal snadno. Já se přihlašuji svým jméne a svým foto. Já se za své jméno a vzhled nestydím, jako vy. V období 1953 - 2017 jsem si vygoogloval kolik států napadli Us teroristi se svými NATO poskoky.Asi proto, že jsem dědek a oči mi tak dobře neslouží tak Vás prosím vygooglujte mi kolik států v tomto období napadla KLDR.
      Předem děkuji za reakci.

      Vymazat
    7. Placení havloidní sráči se snaží rozeštvat všechny proti všem v tomto případě mladí proti důchodcům.

      Vymazat
    8. Chcete snad tvrdit, že ti, kdo denně od rána vydřepávají u počítačů a blijí do nekonečna ty srágory, jsou mladý lidi? Nebuďte alespoň směšní. Mladí lidi se vám na vaše žvásty o KLDR leda tak vyserou. Řeší jiný problémy. Jen staré struktury už žádné problémy nemají a neřeší, tak dřepí u počítačů, čtou všechny možný sračky, co kdo kam napíše, a blafou k tomu svoje sračky. Jste fakt směšní. Zeptejte se doma svých potetovaných vnuků, co si myslí o KLDR, a Kimovi a bla bla. A i kdyby USA Kima napadly, jako napadly Afghanistan, Irák, Libyji, Syrii, a rozesraly Ukrajinu - tak co vy byste od počítačů vyřešili? Vždyť vy nejdete nikdy ani nikam demonstrovat, jen dřepíte, a zaujímáte na to názor doma na sesli. To je nejjednodušší. Co byste například dělali, kdyby vám nějaký vykuk - až se změní zase vláda a politická scéna - odebral důchody? Já vám napíšu co byste dělali. Hovno! Dřepěli byste u počítačů, jako dřepíte dnes a denně, a nadávali byste. Nikdy jsem nenapsal, že by se měl člověk stydět, že je důchodce, a je jedno jestli anonym nebo si nějaké jméno vymýšlí, ale měli byste se stydět za ty svoje idiotský žvásty. Co český důchodce dnes ze života má? Dřepí doma na sesli a žvatlá pomocí klávesnice. Tak se vás vtipně zbavili - co?Zabavili vás žvaněním, a je z vás neškodná stará smečka. Proč spekulujete, jak poznám, že je tady převaha důchodců - vždyť je to snad logické - ne?

      Vymazat
    9. 15:33 ano, logické je to, že jsi placený jandův sráč snažící se rozeštvávat generace, ubožáku.

      Vymazat
    10. 15:33 Hlavně to platí na tebe že, co jsi napsal, důchodče.

      Vymazat
    11. 15:33 Nelíbí se ti téma KLDR, tak tu Vyskočile žvatláš o všem možným jen ne o USA agresorech, viď houpací koni.

      Vymazat
    12. Pro A z 15"33h:
      Co je logické, nemusí být pravdivé!
      Dnes jsou svátky, venku je horko ..
      Ne jen staří sedí na netu.
      Bohužel je to další z civilizačních závislostí. Většina "mladých" (= do 45 let!)"žvatlá" přes I-pody. A ne všichni jsou na "Ženě", "Novinkách", "Free press", apd.
      Přesto tu asi bude převaha starších (cca od 50 let). To je ale bohužel smutné. Dřív se mladí nestyděli brát zkušenosti od starších. Čím dřív se to vrátí, tím líp..
      Druhý problém je úroveň diskuzí.
      Ta ale nezáleží na věku, ale na IQ a vědomostech.
      Že by, nejen "důchodci" měli být vůči "režimu" kritičtější a razantnější, je také pravda.
      A že se "navážíte" do sociální vrstvy, namísto do hloupých příspěvků, svědčí o nějakém Vašem "problému", být Vámi, zametám napřed na Vašem prahu.
      Pavel p

      Vymazat
    13. 15:33 Janda by tě měl hned vyhodit blbče, protože tě každý hned pozná primitive.

      Vymazat
    14. Ahoj staříci - jak jste se proti mně srotili! To je až dojemné. Jen proto, že jsem napsal o vás pravdu? Nic jiného, než staří bezcenní žvatlové nejste. K ničemu už nejste. Nejste užiteční - i to psaní těch sračíček je směšný, a vy to dobře víte, jen si to obhajujete, protože jinou zábavu si už nedokážete najít. Vyšli jste ze cviku, a tady máte denní zábavu pěkně skoro zadara, ve svým doupěti, na svý sesli, ani nemusíte zvednout zadek.Paráda. A proč mi nadáváš, že jsem placenej něčí sráč? Co bych z toho měl, abych se přel s nějakým primitivním dědkem? Jste domýšliví ubožáci, ne proto, že jste staří -můj děda je taky starej, ale jezdí na kole, jezdí na ryby, chodí na houby, posedí s chlapama v hospodě, obstarává zahradu a dřevo na zimu - prostě je starej mladej. Ještě jsem ho neviděl dřepět u počítače, a psát nesmysly. Asi tak. Mně jsou ukradeny jak USA, tak i KLDR, jen to naše drahý máslo mně sere, a politickej švajneraj, co předvádí naše vláda a politici, mně sere. A prolhaní novináři mně serou - proč bych se měl starat o KLDR?

      Vymazat
  24. USA,které jsou vlastně od svého vzniku řízeny velkobankéřskou elitou,jdou za svým cílem, rozmnožování peněz a nemovitého majetku této elity,zcela bez zkrupulí.Nemohou ani jinak,žádná historická supervelmoc světa nikdy nejednala jinak,ať ji ovládaly jakékoliv jiné elity.A každá z nich nadělala v celém světě spousty zla a neštěstí,jen když z toho měla prospěch.KLDR na místě USA by nebyla jiná.To však nesmí znamenat.že my si to necháme líbit a staneme se pouhými diváky v tomto skutečném a hrůzném hororu,který ustavičně běží na celém světovém plátně a nyní se evidentně blíží k jakémusi nedobrému vrcholu.
    Oni,elity a jejich loutky mají na své straně jimi placená a ovlivňovaná mainstrémová média a my obyčejní lidé co nechceme války a naopak bychom rádi o kousek větší spravedlnost,se můžeme zase pokoušet o posun veřejného mínění v náš prospěch.A tím se snažit tyto loutky elit zastavit nebo ovlivňovat jejich názor a postoj k mírovému řešení krizí,které si ovšem loutky samy vyvolaly. Buď rezignujeme,budeme lhostejně přihlížet k tomu jak "mocní zametou s touhle planetou"nebo se pokusíme vzdorovat! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si třeba přečtěte na Svět kolem nás, kolik moci má naše televize, člověk v tísni, hospodařící s 1,5 miliardy ročně .... A lidi jsou ovce...

      Vymazat
  25. Takové filmy které se natáčely za minulého režimu už nikdo nedokáže natočit, protože by na ně nesehnal peníze. Od pohádky Princezna se zatou hvězdou po Čert a Káča, od Hej rup po Limonádový Joe. Posledně jmenovaný snad nejlépe vystihuje americký způsob života do dnešních dnů. Podle Honolulu a Horní dolní jsme stádo idiotů , protože stačí zvednout zadky odejít do USA a jsme v ráji. Tam podle nich vzniká všechno jejich bohatství a proto jej musí chránit před těmi kdo by jím je chtěly ukrást.

    OdpovědětVymazat
  26. Stačí se podívat na foto těch klerofašistů co stojí v juedné řadě na Velehradě......Nám se hodí téma KLDR,ne téma,že jsme kolonií "demokratického "Západu ,že jsme jejich lacinou pracovní silou s platy na úrovni 1/4 platů v Germánii!A hlavně se nic nemění k lepšímu a vše směřuje ke světové apokalypse a řada zločinců jako Langšádlová,Stropnický...si přeje jadernou válku proti Rusku!....Ámen!

    OdpovědětVymazat
  27. Mě to taky hlava nebere, jak může někdo jako Stropnický, vyloženě havlista a sluníčkář být otcem syna za Zelené, kteří velmi vítají migranty a mladý prohlašuje, že výrobky od Babiše jsou jedovaté a nedají se jíst být zároveň kandidátem Babiše za ANO. K tomu manželka Žilková příznivkyně obohacení našich žen muslimskými " samci " neustále propagující na R.Impuls p.Babiše prodej ojetých aut... Nechápu, že si lidé nespočítají kam ANO zamíří po volbách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak vidíte, jak je všechno jinak. Všechno vylhané a směšné.Články se píšou jen pro diskuze. A lidi na to vždycky naletí, a píšou o sto šest. Sám to píšete, jak je možné že .... ano, jak je možné že... a asi byste se všichni tady divili, kdybyste věděli všechno o těch, kteří sem píší články. Kde čerpají, a jak skutečně smýšlí. Moc byste se divili. Ale píšete denně jako diví - všemu co se napíše - věříte? Proč? Vždyť dobře víte, že jsou to stále opakované blafy. Máte to místo luštění křížovek nebo čtení Dikobraza?

      Vymazat
    2. Hnutí ANO je velký podvod na voliče, pochybuji, že jejich voliči chtějí to, co bude následovat po volbách.

      Vymazat
    3. 15:38 probral si se z komatu? Vždyť dobře víš, že jsou to stále opakované blafy to co píšeš, máš to místo luštění křížovek nebo čtení Dikobraza?

      Vymazat
    4. Ale jen dřep a piš si, dědo 15.47 - stejně je venku dnes horko. Já ti to neberu, ty vaše každodenní přitroublý a směšný blafy, ale když bez toho nedokážete žít, je to váš problém. Jen nechápu, proč musíte nadávat každýmu, kdo vám to připomene. Připomínám všem, kteří dřepí denně u počítače od rána do večera, ( protože si to mohou dovolit -důchodci) že vedou ubohý život. Až na to přijdete, a spočítáte si,kolik let jste promarnili mediálními pitomostmi a bláboly, bude pozdě. Ale nemusíte proto nikomu tady nadávat. A sprostě nadávat - pro starý lidi už se to nehodí být sprostý - nebo hodí? Být starej, primitivní a sprostej dědek?

      Vymazat
  28. Skončením II. světové války skončila japonská okupace Korejského poloostrova, která trvala 35 let. Poloostrov byl rozdělen zhruba podle 38 rovnoběžky, vznikly dva státy – severní Korea ( KLDR ) připadla pod vedení Sovětského svazu a jižní Korejská republika byla přisouzena do sféry Spojených států. Korejská lidově-demokratická republika ( KLDR ) vznikla v roce 1948, vládnoucí komunistická strana se inspirovala sovětským modelem vlády i národního hospodářství. O sjednocení usilovala jak severní tak jižní Korea, KLDR spoléhala na pomoc SSSR a Číny. Na počátku roku 1950 poskytl Sovětský svaz pomoc formou vyslání poradců a instruktorů do KLDR, přímou vojenskou účast v očekávaném konfliktu Sověti odmítli. V červnu 1950 překročila severokorejská armáda hranici na 38 rovnoběžce a pochodovala na Soul. Rada bezpečnosti OSN v době, kdy na zasedání nebyl přítomen zástupce Sovětského svazu, odsouhlasila vojenskou intervenci v Korei. Spojené státy vyslaly do Korejské války přes 300 000 vojáků, vojenské síly poskytlo i dalších 20 zúčastněných států. Alianční vojska zahnala severokorejce daleko na sever až téměř k hranicím s Čínou s obsadila téměř celý poloostrov. Za tohoto stavu poskytla vojenskou pomoc severokorejské armádě Čína a formou dodávek válečného materiálu a zbraní i Sovětský svaz. Společně odrazily americká vojska, vojska OSN a jihokorejskou armádu na hranici kolem 38 rovnoběžky a další tři roky trvala zákopová poziční válka, příměří bylo podepsáno v roce 1953. Kolem hranic bylo vyhlášeno demilitarizované pásmo. Pozornost v souvislosti s Korejskou válkou zaslouží i ta skutečnost, že velitel amerických vojsk požadoval souhlas s použitím atomové bomby, což bylo americkým presidentem zamítnuto.
    V průběhu desetiletí po ukončení války napětí mezi oběma státy na Korejském poloostrově stoupá. Podporuje ho přítomnost amerických vojsk v jižní Korejské republice,(vč. toho, že tato vojska disponují atomovými zbraněmi) provokační akce obou armád poblíž demilitarizovaného pásma a řada dalších incidentů.
    Myslím si, že současné vedení KLDR se bojí víc než kdo jiný. Možná by k alespoň k částečnému uklidnění pomohlo, kdyby byla přerušena každoroční velká společná cvičení americké a jihokorejské armády u hranic obou Koreí, třeba na dva roky,jako akt dobré vůle.

    OdpovědětVymazat
  29. Paní Nedvědilová,
    Děkuji Vám za podrobný faktografický bodový scénář Korejské války, který jsem ve svém příspěvku z 6.7. v 15:40h neuvedl, protože jsem pouze načrtl souvislosti. Zapomněl jsem v něm též zdůraznit, že v té době již SSSR vlastnil atomové zbraně, což byl další výrazný argument pro část vedení Ameriky, aby dál neeskalovali konflikt do III. sv. války.
    Pozor, Váš příspěvek má pár drobných chyb : OSN bylo v té době "pod taktovkou" USA, takže šlo fakticky o válku Američanů, ne OSN. Při válce zahynulo určitě přes dva milióny osob, na jihokorejské straně za přímé asistence bylo mučeno a ubito přes 100 tisíc levicových Korejců, při čínském protiútoku bylo dobyto skoro celé území Korejského poloostrova, poté k vytlačení nazpět došlo kvůli rozporům politického a vojenského vedení na severokorejské straně - mezi Stalinem, Mao Ce-Tungem a Kimem a současně s tím vhodné proti-taktice Američanů, založené na špatném vojenském vybavení čínských "dobrovolníků" nedostatečně podporovaných Stalinem.
    Drobnost : Zoufalost a neskutečná absurdita této války našla své plnohodnotné umělecké vyjádření o naprosté nesmyslnosti války, v geniální knize M.A.S.H. a později též v kongeniálním filmu.
    (Pro ilustraci např.: nejen hromadné spalování neustále útočících Číňanů americkými vojáky pomocí plamenometů, mělo za následek početná nervová zhroucení těchto vojáků a časté rozsudky za dezerci.)
    A naděje, že amíci povolí na žádost Číňanů a Rusů své vojenské sevření Severokorejců a jejich strašení válkou, velmi rychle rozmetal Trump.
    Pavel p

    OdpovědětVymazat
  30. 22:49: reakce na první trolský příspěvek: Zajimavé a pro mně nepochopitelné je, že při vyjmenovávání všech neduhů KLDR - třeba mimo jiné hladu, což na okraj řečeno je mediální západní blud nebo spíše záměrná léž - ti nevadí, že šířitelé a udržovatelé demokracie - USSA - v rámci toho udržení /kapitalistické/ demokracie vyhubili 20% té komoušké populace - maličkost 3 miliony lidí. Viděl jsi někdy snímky větnamských dětí zasažených napalmem? Tvůj příspěvek se nese ve stejně blbém duchu jako v případě mme Albright - vyplatilo se vymordovat 200 tisíc dětí v Iraku.
    Podobně jako v Korei demokracii USSA bránily rovněž ve Větnamu - 3 miliony Větnamců oproti 50 tisic american boys, v Iraku - 1,5 milionů Iračanů - zde ještě lepší výsledek pouze 5 tisíc american boys. Všude se to vyplatilo, dále v Syrii, Libyi, Srbsku, Afganistanu a ještě v dalších zemích - miminální stráty american boys a pořádné ztráty komouškých zlotřilců. Ti komoušci zlotřilci se vyznačovali základním nedostatkem z hlediska demokracie - nezamlouvalo se jim jaksi kapitalistické blaho, o které se starají nadnárodní monopoly včetně přísunu dekadentní kultury. Slabý odvar toho blaha my jsme již poznali a esenci teprve poznáme, když bude nastolena globalizace v duchu american way.

    OdpovědětVymazat
  31. 16:16: a podobné příspěvky: U Indiánu byla rada starších - společenství starých zkušených Indianů udělovalo rady ostatní indiánské populaci, která se těmito rádami řídila. Hloupí Indiáni během stáletí přišli na to, že nejchytřejší lidé v populaci jsou lidé staří a tak poslouchali lidi staré. No jo, ale to byli hloupí Indiáni - podívejte se jak skončili - nyní pijí ohnivou vodu v rezervacích a dožadují se odškodnění /nebo již je dostali?/ za Wounded Knee. Chtěli byste dopadnout stejně? Ani náhodou - dejme proto příležitost mladým potetovaným nesráčům. Ti nás zajisté dotáhnou do bájných globalistických zítřků. A vy staří - hajda do domova důchodců anebo přímo do hrobu! - co nejdřív!

    OdpovědětVymazat