Reklama

.

.

pátek 21. července 2017

Proč je nejhorší občanská válka? To dělají ty citové vztahy…


Ivan David
21. 7. 2017
Že příslušníci irácké armády „popravují“ bojovníky Islámského státu? Že je to proti mezinárodním normám? Že je to nehumánní, necivilizované? Že je to bratrovražedné? Ale kdež… To je úhel pohledu lidskoprávních aktivistů, kteří vnutili společnosti falešnou „oficiální“ morálku. Poučení „novinářům": Nejsou to „popravy“, nejsou po právu, nerozhodl soud a nejsou žádné právní normy, jak zacházet s členy vraždící organizace, v níž jsou vraždy součástí ideologie. Jsou to prostě vraždy. Že se to příčí mezinárodním normám? 



Myslím, že ty se týkají zajatých vojáků cizích armád a civilního obyvatelstva. Teroristé z Islámského státu nejsou příslušníky armády skutečného státu, ale nejsou ani pouhým civilním obyvatelstvem. Věděli, do čeho jdou a šli do toho odhodlaně. Měli jistě dobré „politické školení mužstva“ a cítili se být těmi pravými muslimy, lepšími lidmi. A to dává sílu. Vycházeli jistě z toho, že vítěze nikdo nesoudí. To je pravda. Poražené ano. Známe to nejen z válek, ale i z „mezinárodních tribunálů“.

Ono je někdy těžké se držet „norem“. Když Vám vraždili příbuzné, když se soužití stalo nemožným. Nemusí jít jen o nejužší rodinu, ale i o širší komunitu. Všichni známe závěrečnou scénu Čapkovy Matky: „Cože, oni vraždí děti? Malé usmrkané děti? Jdi!“ (Matka podává poslednímu žijícímu synovi s velkým gestem oběma rukama pušku.) To, co zbylo z české společnosti sotva má parametry národní komunity, tedy s výraznou kohezí podpořenou vědomím sounáležitosti. Těžko by se to bránilo.

Ano, vojáci vraždí teroristy z IS. Ty, kteří vraždili členy jejich komunity. Vítěze nebude nikdo soudit. Ani v dnešním šíleném světě si neumím představit tribunál odsuzující projevy násilí proti členům IS.

Je prý křesťanské nastavit druhou tvář a milovat své nepřátele, házet po nich chleba, zatímco oni užívají kamení. Nejsem odborník na věrouku, ale uvedené zásady se mi jeví spíše jako debilní a hlavně pokrytecké. Sem spadá onen boj proti „hate speech“ (nenávistným promluvám). Soudím, že by „odpovědní činitelé“ měli raději řešit problémy, které nenávist vyvolávají, než trestat následek své nečinnosti z neschopnosti. Všichni lidé nejsou příkladní bratři, spíše takoví jako Kain a Abel. Všichni nezaslouží odpuštění

Pokud vím, tak dopadení příslušníci SS na konci války v Československu byli na místě „popravováni“. Vítěze nikdo nesoudil. Pokud bychom nebyli vítězi, byli bychom obětí druhé vlny genocidy (po duševně nemocných, těžce zdravotně postižených, Židech, Cikánech a výrazně neloajálním obyvatelstvu).

Náhled se tak nějak mění. Ministr ANO Stropnický zorganizoval podíl ČR na „internacionální pomoci“ Lotyšsku a Estonsku, které nezapomínají na své hrdiny ze svých divizí SS, které bojovaly proti Rusku (RFSSR) na straně Německé říše. To je ta (přes oněch 72 let), do níž se Havel a později Hermann a Bělobrádek jezdí omlouvat. Oni nezaplatili reparace a ani se neomluvili. Takže víme, kdo jim pomáhá, abychom nakonec definitivně vyšli z 2. světové války jako poražení, ponížení a porobení. O obrat v minulé válce se stará EU, jako 4. říše.

I šimpanzi mají smysl pro spravedlnost, kdo chce očekávat od lidí, že ho mít nebudou?

V amerických kreslených „pohádkách“ podle básníka Miroslava Holuba „prohrává ten, kdo je rozplácnut jako poslední“. Odmítněme přesvědčování, že svoje rozplácnutí máme přijmout jako definitivu. Teroristé IS, kteří přicházejí „kulturně obohatit“ Evropu na pozvání paní kancléřky se cítí být silnější než Evropané. Mají pravdu. Jejich síla je v tom, že mají ideu. Chtějí ovládnout Evropu a nijak se tím netají. Rozhodně nám nemíní odpustit, že nesdílíme jejich „hodnoty“ a nejsme z jejich komunity. Míní nás likvidovat, zatímco Evropané budou hloubat nad lidskými právy vrahů.

Někoho možná dojme argumentace, že ne všichni muslimové jsou „radikální“ (ke kořeni jdoucí a úplné vykořenění naší „cizí“ komunity zamýšlející). Je to zásadní omyl. Ti hodní, kteří nás nevraždí, jejich milé manželky a hejna dětí, ti smýšlí stejně jako „radikálové“. Rozhodně se těší na konečné vítězství. Teprve po něm bude jejich štěstí dokonalé. Reprezentace ČR (a její ideologové a pohůnci) hodlá pronásledovat evropské „radikály“, kteří jen verbálně odmítají muslimské kulturní obohacení. Vymýcení těchto radikálů žádné štěstí evropské komunitě nepřinese. Společnost je rozleptávána těmi, kteří jsou u svého kavárenského stolu stmeleni hloupou ideologií.

Ryby plavou v hejnech a mnozí ptáci v hejnech létají. Zvyšuje to jejich naději na individuální přežití. Je načase začít společnost opět stmelovat, dřív než bude pozdě. Míním národní komunitu. Národem rozumím osoby respektující zájmy většiny populace na stále ještě našem území. Mohou to být klidně i Asiaté nebo černoši, ovšem těžko radikální muslimové.

Všichni sudetští Němci také nevraždili. Naši milí krajané byli většinou hodní. Ovšem velkou většinou volili NSDAP, která po vraždách volala a slibovala ráj „panské rase“ a smrt podlidem. Komu z budoucí panské rasy by se to nelíbilo?

Vyřizování účtů mezi sunity a šííty není bratrovražedným bojem. To nejsou bratři. Redaktor Českého rozhlasu nás po teroristickém útoku ve Francii školil: „To je strašné, Francouzi proti Francouzům!“ Jenže ten „Francouz“ proti Francouzům byl muslimsky zdivočelý Tunisan. Rozhodně se necítil být Francouzem. Nenáviděl Francouze.

Je sebevražedné být tolerantní k netolerantním. Někdy je ovšem těžké určit „kdo si začal“. Tolerancí k zločinům občanskou válku neodvracíme, ale přibližujeme. Nakonec ještě rádi řekneme: „Jdi!“ Jestli bude komu.

122 komentářů :

  1. Co to plácáš a odkud sem přicházíš,kreténe 0:19??!!Neboj i na tebe dojde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte přátelé, ale toho ubožáka, na kterého reagujete, jsem vymazal. Nácek tu nemá co pohledávat.

      Vymazat
    2. To máš teda dobré přátele, debilní Dvořáku. Jen dokazuješ, že jsi komouš tělem i duší, i když se stále dušuješ, že nejsi, blbečku.

      Pokud je ubohé co jsem napsal, tak je potom ubožák i David a celý jeho článek.

      Vymazat
    3. 0:45 Pane Dvořáku, nemažte prosím příspěvek 0:50. Je to dokonalá ukázka hulvátského idiota a důkaz, že jejich mazání je oprávněné.

      Vymazat
    4. za vse stejne ale muze lzid Veliky se svou pritakavaci mentalitou pozdeji nozik do ledviny.Jinak mne nebavi zaskrtavat jestli vidim autobus ci dopravni znacku ,to delate z lidi voly ?
      Samozrejme ty svine muslimacke popravovat nejlepe plameny at se usetri na vydajich za spalovani coz asi stalo Risi nemalou marku ,to je energie nejake spalit za 2,5 roku 6 milionu zidu i kdyz nebyli nijak obtloustli

      Vymazat
  2. Pamatuji, jak se za komunistů váleli po ulicích desítky tisíc bezdomovců, feťáci, STB naháněla lidi exekutorům atd. Ještě že žijeme v demokracii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-) :-) Počkejte, počkejte, on to tady zase někdo vezme vážně a bude vám oponovat. :-)

      Vymazat
    2. 0:43
      Jóó, za komunistů byl všude perfektní pořádek, žádní bezdomovci, všichni měli práci, byli hrdí na svoji zem. Podobně jako za nacistů.
      Najdi 10 rozdílů.

      Vymazat
    3. Kdo byl za komančů hrdý na svou zem?
      Ani samotní aparátčíci, všichni vzhlíželi k západu a nenáviděli Rusko.

      Vymazat
    4. 9:26 za koho mluvíte, zažil jste to? Čekám odpověď.

      Vymazat
    5. 11,01
      Omezit vyfetovaný a věcně zlitý příznivce ussácký debilokracie,viz.Hovnolulu a Horní Dolní jsou naprosto v pořádku!!!!!!

      Vymazat
    6. O.43 proč deset rozdílů ? Stačí jeden 300 tisíc mrtvých za vlady fašistů a dvě stě mrtvých za vlády komunistů. Celonárodní odpor proti fašistům. Odpor(aktivní!!!) několika set zrůd typu Mašínové, proti komunistům....Nepřipočítavejte k politickým vězňům kriminální živly z padesátých let a vyjde vám velmi malé číslo.

      Vymazat
    7. Ano 12:12-je ještě potřeba doplnit s jakou o řády vyšší efektivitou to soudruzi němečtí nacisté stihli během pouhých 6 let,zatímco ti lempli komunisti se s tím srali celých 40 a něco....

      Vymazat
    8. PITOMCŮM TVÉHO RAŽNÍ:
      za Husáka musel každý!, opravdu každý pracovat a musel mýt v občance razítko od zaměstnavatele!!!
      Co se týče masakrů v Iráku, v kmenovém zřízení, kde platí fyzické tresty a to i hrdelní, nelze nadávat na házení bukvic z minaretů kamenování cizoložnic a podřezávání bezvěrců, kteří nectí Aláha a sebeobětování s kilogramem semtexu kolem pasu, nehledejte lidskost.
      Nakonec židé, arabové a peršané se tam vraždí nejméně tři tisíce roků!
      Jen idiot by hledal společenské vztahy na základech helénské nebo římské civilizace!
      To, co z ní zbylo v Evropě a USA je jen projevem bláznů a hovad.

      Vymazat
  3. "Je sebevražedné být tolerantní k netolerantním. Tolerancí k zločinům občanskou válku neodvracíme, ale přibližujeme."
    ================
    Správně, Davide. Také tvrdím, že jsme měli hned po revoluci všechny komouše a také jejich sympatizanty na místě okamžitě popravit.
    ==================
    Copak, soudruhu Davide? Pročpak mažeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:47 "Zločinní komouši" popravili v 50.letech 248 osob. Vy byste hned po revoluci popravil několik miliónů lidí, protože nejste takový zločinec, jako oni. Úžasná logika. Jestlipak víte, že u senátora McCaina s podobnými názory byl zjištěn nádor v mozku? Měl byste se nechat vyšetřit, třeba se to dá ještě léčit.

      Vymazat
    2. To by jsi nepochopil. Ale když už jsi to nakousnul, jsi jedním z těch, se kterým by si zřejmě vyřídil účet diskutér níže.

      Vymazat
    3. 3:46

      250 popravili, 250 zavraždili na hranicích, 20.000 poslali do lágrů, 5.000 v lágrech zemřelo, 200.000 zavřeli z politických důvodů, 200.000 obyvatel kvůli nim emigrovalo, atd atd.
      Docela slušná bilance která si s IS moc nezadá.

      Já bych nikoho nepopravoval, jenom jsem aplikoval názor s. Davida na naši zemi.
      Ale že si cca 100.000 těch největších rudých sviní jako Karel Vaš, Polednová apod mělo sednout na 20 let do tepláků není pochyb.

      Vymazat
    4. 7:28 7:36 Tady jsi někdo píše sám se sebou. Přirovnávat náboženské fanatiky a středověké katy ke komunistům. Za socialismu nežily jen mají vymyté hlavy od kraďouska.

      Vymazat
    5. jen krátce 0:47 táhni do prdele!

      Vymazat
    6. Pro 7:28 - hezky jste se to naučil. To byla padesátá léta. Pak přišla 60. a šedesátý osmý, pak normalizace a 80.tá léta. Od padesátých se z politických důvodů už nepopravovalo a političtí oponenti neměli uranové doly ale kriminály jako běžní kriminálníci.

      Vymazat
    7. 7:28 ,250 zavraždili na hranici, to ale byli blbí debilové ,přece máme celnice myslím ! asi mezi němá byl tvůj tatínek !!!!

      Vymazat
  4. Naivita některých lidí je opravdu bezbřehá. Představa, že válka má jasně definovaná pravidla, která všichni "kulturní" lidé dodržují, že existuje pouze moje bílé "dobro" a nepřítelovo černé "zlo", je v dobách, kdy se mocní světa chystají na další válečnou, krvavou lázeň krajně nebezpečná. Vzpomínám si na na svojí vojnu. Představa, že svěřím svůj život některým svým soudruhům ve zbrani a budu s nimi sdílet v případné válce jednu stranu pomyslné barikády, se mi ještě dnes, po mnoha desítkách let krajně příčí. O jednu zkušenost mne vojna obohatila. Abych mohl začít bojovat s nepřítelem vnějším, musel bych si nejdříve vyřídit účet s tím vnitřním. Krásně to vystihnul O. Stone ve filmu Četa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakpak se chystáš,ty dovedo,do války na Rusa pod vedením nesoudruhů/jiných soudruhů,tož se s námi o to poděl.

      Vymazat
    2. Nepleť do toho ideologii. Válka je svině a pustí z otěží to nejhorší, co lidská rasa dokáže zplodit. Dokážeš si představit zbraň v rukou primitiva s právem zabíjet? Já ano. A je to stejné ve všech armádách světa. Lampasáci si tyhle kreatury hýčkají, protože za ně odvádějí kus jejich práce. Snad všichni věděli, že u nás nerozhoduje šarže, ale číslo. Primitivní nula s tebou vytírala hajzly, ale dokud jednomu bažantovi neruply nervy a nevyskočil z okna, nic se nedělo. Do dneška mám některé ksichty před očima. A do dneška jsem přesvědčený, že bych první ostré vystřílel do nich. Teprve potom bych začal hledat potenciálního agresora.
      Dokážu si velmi živě představit, co by dělali tihle primitivové, kdyby měli možnost vraždit, loupit, znásilňovat a zabíjet.

      Vymazat
  5. Panove , prece by jste se nehadali a NEMORIZOVALI kvuli prirozene veci, ze Arijci a Semite (Shiite a Sunnite) se zase porvou..

    Vzdyt oni to delaji pravidelne od roku 538 B.C. , kdy Cyrus znicil Babylon. ( 2500 let.) Kdy jeste neexistoval Islam.

    Ti na strane Asada jsou Alawites, coz patri k Arijcum stejne jako napr. Kurdove.
    Ti druzi jsou Semite a povede je do dalsich boju Saudska Arabie.

    Pristi fackovacka bude daleko horsi, nez ta dnesni v Syrii, a Iran ji vyhra !

    A vite co to znamena pro nas ? Bude lacinejsi SHAFRAN
    a Persanky jsou hezci nez Arabky.

    Neni nad tim treba premyslet a moralizovat. Dulezite je, nepoustet je do Evropy.
    nick honolulu




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, zase jsi málo studoval a hodně kecáš. Znovu pokorně do knihovny a hlavně dokud jsi zjevně pitomý, mlčet!

      Vymazat
    2. a seru na to tady idioti kdo ma zaskrtavat autobusy a dopravni znacky vy imbecilove ??
      Plejtvam tady svouu energii a IQ ktere je na spici pici celejch 78 a porad buzerace bolsevici Fuck hovnocucove

      Vymazat
    3. 4:20 Ano, důležité je nepouštět do Evropy.
      Nejen důležité, ale nejdůležitější.
      Zdravím, Děda.

      Vymazat
  6. Lidské bytosti se mohou ocitnout ve čtyřech základních kategoriích (zoufalec, pitomec, inteligentní člověk a bandita).
    Většina lidí se nechová úplně stabilně: za některých okolností může inteligentní člověk reagovat jako zoufalec a naopak. Výjimku tvoří pouze pitomci, kteří patří do kategorie ševců houževnatě se držících svého kopyta. Pitomec je nejnebezpečnější typ osobnosti. Pitomec je mnohem nebezpečnější než bandita.
    Bandita nakonec jen přesunuje majetek, kdežto pitomec zbídačuje a rozvrací celou společnost. Jejich proporce je místně i historicky stále stejná; předností zdravých vyvíjejících se společenství je, že je nepustí do akce. Protože pitomci v akci jsou malignější než zemětřesení, tsunami, mor a kobylky dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miroslav Pivoňka 4:48 - bravo!

      Vymazat
    2. Velmi dobre,super ale ako vidim tu je tych pitomcov pozehnane cest vynimkam.
      Dodatok: komunisti vedeli co s pitomcami,uplnych debilov zatvorili do blazicov,polodebilov poslali do kotolni,rozumnejsich debilov do statistickych ustavom a vyskumnych ustavom ML,kde mohli trepat a pisat svoje sprostosti a neoblbovat normalnych ludi.Zial debil Havel kamaradickom umoznil sa vratit medzi normalnych ludi a dnesok je vysledok

      Vymazat
  7. Bojovníky IS nevraždí jen Iřáčané ale i superdemokratičtí američané stejně jako diktátorští Rusáci. Mají proti dementním pražským sluníčkářům a kavárníkům zdravý rozum a ví , že těmto lidem bude lépe v nebi u Alláha než na Zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,zvlášť když je to pomatená islámská náplava ze všech koutů světa,která se slétla do Iráku a Sýrie jak mouchy na hovno zastřílet si a zapodřezávat lidi a to pod velením sionistického gestapa-CIA,takže se jí všichni rádi zbaví.Pouze naprosto zdebilnění Švédové jim chtějí "dát šanci" a umožnit jim integraci!!!A pokud se přemístí do EU v rámci sabotáže Bruselu,budeme je tu muset našimi silovými resorty pozabíjet my a když to necháme na obyvatelstvu,tak to udělá za ně a přihodí k tomu i ty zrádce a organizátory ze svých řad té genocidy,prováděné na nás obyvatelích národních států Evropy...neveselé,leč velice reálné...

      Vymazat
  8. POLITICKA KOREKNOST smrdi hnojem az do nebe !

    Stat Minnesota ma poradny pruser v ocich cele Ameriky.
    Mohamed Noor, ktery byl v uniforme policajta, byl narozen v Somalsku. Videl hezkou blondynku a udelal to, co dela cela Afrika, kdyz ma moznost oddelat belocha. Zabil ji !

    Tento kozomrd se dostal k policii v ramci Affirmative Action, coz je uzakonena diskriminace proti Americanum evropskeho puvodu.

    Tak ! A ted je tam policie bez duvery, a at se cokoliv stane, tak se to bude resit osobne, a ne podle zakonu.
    Takze se vratime k divokemu zapadu. (V tomto pripade k divokemu severu.)

    Kozomrd ze Somalska odmitl mluvit - proc to udelal a mlceni oduvodnil 5 clankem americke Constituce.

    To je nekonecne mnozstvi mladych lidi, kteri jsou zabiti, kvuli hajzlum, kteri nasilim michaji protikladne kultury.
    Takze ta civilni valka nebude pouze v IRAQU, ale i u nas.

    Ona byla z Australie a jela se vdat. Jeji snoubenec se ji velmi domahal, aby prijela za nim. Tak jela a nasla smrt a urcite ani nevedela proc !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré. Jen pár drobností. Muslimové opravdu nejsou všichni stejní stejně jako nebyli ti Sudeťáci. Také po vydání Benešových dekretů a vysídlení nešli všichni. Pokud neškodili Čechům během války, mohli si zvolit české občanství a zůstat. U muslimů je problém ten, že i když stejní nejsou, nevíme v tom množství, kteří jsou ti radikální a kteří ti umírnění. Nevíme jestli a kdy se radikalizují viz. potomci muslimských migrantů klidně ve třetí generaci, kteří páchají teroristické útoky ve jménu salafismu. Opravdu bych neřešil islám, korán a podobné blbosti. Řešil bych ohrožení obecně a riziko importu konfliktní kultury. Rozhodně nepřijmout ANI NOHU. Za žádnou cenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:46-kompliment,velice trefně napsáno...

      Vymazat
  10. Podle Cerne knihy komunismu povrazdili komousi 100 milionu lidi. To je jeste vic, nez nacisti.
    Proto shledavam pozadavek vybiti vsech komunistu i jejich sympatizantu jako opravneny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni komouši byli řádně obřezanými Židy, nebo řádně pokřtěnými katolíky či protestanty.

      Podle biskupa Reginalda z Monpeyroux máte být zabit jako první. Stanovil to již za kruciáty proti Albigenským.

      Vymazat
    2. To 7:32
      Podle černé knihy kapitalismu povraždili kapitalisti a jejich přívrženci 2,5 miliardy lidí, to je víc než komunisti a nacisti dohromady. Proto shledávám...... A nyní babo raď.

      Vymazat
    3. 7:32 kdes to číslo pobral, proč zapomínáš na "kapitalistické" války, co se dělo v koloniích, to se nepočítá, "historiku"? Histeriku.

      Vymazat
    4. 8:08-velmi správně jste mu zavřel hubu,hajzlovi negramotnýmu...

      Vymazat
    5. Kdybys v životě, 7:32, přečetl víc knih a ne jen tyhle bla-bla-bla, snad bys narazi i na "Cernou knihu kapitalismu", kterou nenapsalo pár publicistických šmoků, ale profesoři ze Sorbony. Pak bys asi udělal dobrovolně KUŠ.

      Vymazat
  11. Ze zrovna Dvorak nadava nekomu do nacku. Ten hitlerovsky uchyl se vrhl na pani Albright jen proto, ze se "opovazila" prodavat knizku o tom, jak prezila coby zidovka holocaust.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tam tenkrát tu sionistickou kurvu uškrtil,tak bych mu zaplatil advokáta a do basy poslal vánočku s pilníkem uvnitř...

      ...a ta ochechule není "paní"!!!A že přežila holokaust,tak je dokázáno,že zrovna v jejím případě to byla chyba..

      Vymazat
    2. "Paní" Albrightová je především usvědčená manipulátorka a lhářka. Jako vedoucí americké diplomacie lhala a manipulovala s fakty v bosenské a kosovské válce, na půdě OSN lhala a celou svou politikou prosazovala tedy se rodící džihád. V OSN blokovala pomoc vyvražďovaným křesťanům na Východním Timoru, které po tisících vyvražďovala (muslimská) indonéská armáda. Při jednáních na zámku Rabouillet, když hrozilo, že Jugoslávie na všechny podmínky teroristické UČK přistoupí a bude uzavřena mírová dohoda, přidala ta mrcha k textu dohody další bod, že bude celá Jugoslávie okupována armádami NATO a že bude povinností tyto armády živit. Na to samozřejmě Jugoslávci nepřistoupili a následovala bombardovací agrese, okupace a odtržení Kosova. NA tohle upozornil rejža Dvořáků a baba začala ječet. Mimochodem , ta mrcha krvavá Albrightová si v té knížce dost vymýšlí a opět manipuluje s fakty. Po pravdě její rodině a jí jako malé holce zachránili život Srbové. A ona se jim pak odvděčila masakrováním. 7:4 je čistý idiot, který si neumí dát dohromady 5 a 5.

      Vymazat
  12. Stanislav Ševeček21. července 2017 7:43

    " Ani v dnešním šíleném světě si neumím představit tribunál odsuzující projevy násilí proti členům IS. "

    Abyste se, pane Davide, nedivil.

    (děkuji za článek)

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle špinavej muslimskej ksindl řeže lidem hlavy zaživa.Jakej soucit s tímhle ksindlem.Vybít a pobít do posledního!!!A bez milosti.

    OdpovědětVymazat
  14. A Honolulu
    To je pruser s policajtem co odmita vypovidat!
    Ano, to je Obamova heritage

    OdpovědětVymazat
  15. Ono se není co divit, relativizují se výsledky II.světové války naprosto brutálně. Film Dunkerk je anoncován jako..... obklíčení tisíců britských a spojeneckých vojáků nepřítelskými silami. .... V beznadějné situaci ve svírajícím se nepřátelském obklíčení. Ani slovo o Němcích, skoro to vypadá, že je obkličovali Rusáci.... Poslední roky mám dojem, že největší oběti II. světové byli Židi a Sudeťáci a největší zodpovědnost nesou Rusáci.

    OdpovědětVymazat
  16. Islámská stát vznikl jako reakce na násilí, které do oblasti importovali naši pokrytečtí váleční spojenci z U.S.A. Agresivita, tak oblíbená v amerických filmech je rozšiřována po celém světě jako něco naprosto běžného. Ideologie kapitalismu a jeho metody jsou nyní již tak sofistikované, že každá utlačovaná menšina či většina si bude moci zdůvodnit používání násilí bez řádného soudu jako prostředku k "lepší budoucnosti", či jen jako pomstu za nepotrestané křivdy. Nikdy nekončící násilí jen plánováno největšími prognostiky světa jak o tom píší Tetlock a Gardner v knize: Superprognózy. Vendeta a nekonečný bratrovražedný boj umožňuje vysávat oblasti pro své zájmy a lidi udržovat na co nejprimitivnější úrovni. Kolektivní vina je základ kmenového myšlení našich primitivních předků, kteří ještě nedovedli řešit situaci jinak.

    OdpovědětVymazat
  17. Pane Davide, to křesťanské "nastav druhou tvář" je řečeno do určité situace. Je to hlavně dotažení starozákoního "má-li tvůj nepřítel hlad, nakrm ho. Tím ho zahanbíš a přimněješ ke smíru". Prostě tam, kde to jen trochu jde řeš věci po dobrém. Něco podobného vidíme na dnešní zahraniční politice Ruska.
    Dokonce by se tomu dalo rozumět tak, že tam, kde má někdo "právo" tě bít a nemůžeš se bránit legální cestou, radši začni švejkovat. Smysl "oddaný poddaný, nastavuj druhou tvář, ať má pán snazší práci" mu dala církevní vrchnost, když se spojila s vrchností světskou.
    Jo - a na odpuštění, stejně jako na milost nemá nikdo právo. Právě proto je to milost.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
  18. Redakce NR by se měla vážně zamyslet, jestli i nadále bude do didkuzí pouštět úchyláky a exhibicionisty nejrůznějšího zabarvení. NR tyhle devianty přitahuje již mnohem silněji než PL, na jejichž diskuzích se také objevují, leč ne v tak hojném počtu. Četný výskyt těchto dementních "přispěvatelů" značně NR dehonestuje a také odrazuje slušné čtenáře, takže nakonec budou její stránky otevírat jenom nejrůznější dementi a devianti, aby se nad jejch obsahem ukájeli a třísnilo ho svým smradlavě shnilým mozkovým ejakulátem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:34 nic chytřejšího Vás nenapadá? Ničeho jste si nepovšimnul? Cenzura, byť takto zdůvodněná, nikam nevede, diskuzi pouze deformuje, omezí a v důsledku znehodnotí. Chcete dozvídat, nebo si vespolek lichotit?

      Vymazat
    2. 11:01

      ============================================
      Mluvit tady o CENZUŘE je čirá demagogie.

      - Velmi vysoké procento komentářů je totiž nejen nejen vulgárních a hloupých (s tím se člověk musí chtěnechtě smířit), ale vůbec se NETÝKAJÍ daného tématu.

      - Mluvit v takovém případě o DISKUSI je tudíž naprostý nesmysl!

      - Stejně tak jako je k smíchu u těch sotva uvěřitelných s prominutím sraček varovat před nějakým "ZNEHODNOCENÍM"!

      Bohužel mívám stejný pocit, jako 10:34, a budí to ve mně dojem, jakoby provozovatelům (mluvit o "redakci" je poněkud přenané) NR záleželo víc na počtu "zobrazení", který vyskočí na počitadle, než na čemkoli jiném.

      Svou roli ovšem hraje i výběr textů - a to je čistě na provozovatelích webu. A ani tady, bohužel, nevidím nějaký výrazný zájem na kvalitě.

      Říkat tomu "Nová republika" - to už vážně začíná vypadat jako výsměch.
      ============================================

      Vymazat
    3. 12,29
      Hele ty mluvnickej negramote,nač se sesmolit normální větu,ketrá bude mít hlavu a patu!
      O tvém rozumovém potenciálu nechť spekulují psychitři.....ty havlovýsměchu!

      Vymazat
    4. 13:35
      Vida, kromě "Honolulu" se hned ozývá i další potrefená husa. Inu - debilové se nám houfují. A dokonce mají zálibu v gramatice?!

      Vymazat
    5. 13:39
      Retardovanej debil je možná tvůj neznámej fotr a nesvéprávná matka,ale jinak seš higant....celej feťák Kraďousek!!!!!

      Vymazat
  19. R.P. V 10,07 přesně. Začaly to koloniální mocnosti pro svoje zvrhlé choutky a pak to převzala zlodějská banda z JUSEJ. Jaké prosazují lidská práva ukázali Indiánům, potom Vietnamcům a teď celému světu. Dosti přesně to vystihuje film Limonádový Joe, ty vrah, já hrdina, všichni jsme jedna rodina. Kdyby vynaložily všechny ty dolary co daly na rozvracení světa na ochranu tzv euroatlantického světa tak se tam bez souhlasu nedostane ani myš ale o to přece nikdy nešlo. Tvrdím celý čas, že jde o redukci lidstva na zemi jakýmsi humálním způsobem. Představte si, že máte farmu/firmu a protože Vám nestačí vlastní výroba tak pojdete na sousedovo a začnete tam hospodařit a pokud se mu to nebude líbit tak ho zabijete. To je ta křesťanská morálka, potom stačí se pomodlit ev. zaplatit nějaký odpustek a dostanete se do ráje. ČLOVĚK.

    OdpovědětVymazat
  20. ...je mě 70let...u komunistů jsem nebyl...ale dnes,když můžu srovnávat, tak bych dal přednost žít v době před 89rokem...komunisti z pricipu nebo neschopnosti dělali spoustu chyb a někdy, hlavně v 50letech, i zločinů...ale také udělali mnoho dobrého, zejména ve zdravotnictví, školství a srovnali velké sociální rozdíly
    ...dnes vidím víc toho dobrého...když komunisti odešli od válu..byli jsme nezadlužený a mohli vybudovat soběstačnou, demokratickou společnost..dnes jsme zadlužený protektorát germánů pod kuratelou EU-US...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vám za příspěvek. Lépe bych to nenapsal. Ještě mi není 70, ale prožil jsem už hodně.
      Dnes s odstupem času musím konstatovat tyto věci :
      1/ kapitalismus je nereformovatelný, je to vykořisťování člověka člověkem - v tom se komunisti nemýlili
      2/socialismus je jednoznačně vyšší společenský řád a je reformovatelný
      3/ komunisti v 50-tých letech dělali politiku tzv. válečného komunismu - tj. politiku protiimperialistickou, aby mohli rozjet ekonomiku socialistického východního bloku pod vedením SSSR bez Marschalova zločineckého plánu po totální válečné devastaci II. sv. války. Tím nechci omlouvat některé zločiny, ale dneska se nám to dobře mluví a hodnotí, že ?
      4/ komunismus je utopická blbost, což jsme věděli i už za jejich vlády.
      5/ řešení spočívá v třeté cestě, ale ta byla všude zatím zlikvidována, protože je pro světový imerialismus a sionismus velmi nebezpečná - vzpomeňte na rok 1968, na zničení Jugoslávie, na zničení prosperující Libye, sekulární Sýrie, atd, atd.

      Vymazat
    2. .../11:33/ plně souhlasím s vaším /13:47/
      příspěvkem..také já věřím v tzv. 3.cestu..v 68roce tomu zabránily totalitární komunistické struktůry tanky, které tím udělaly
      radost totalitárním kapitalistickým struktůrám, které už měly v Evropě v 68 na kahánku a vládnou dodnes...a v 89roce nás vedoucí majetko-privatizační struktůry přesvědčily, že 3.cesta je neufinancovatelná ...a jsme tam, kde jsme

      Vymazat
    3. 11:33
      13:47
      14:13

      A co o tom soudí Josef Heller?
      To najdete ZDE:

      http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Imperialismus-nema-zabran-Podporuje-islamismus-nacionalismus-cokoliv-se-mu-hodi-Vyznamny-marxista-nachazi-v-dile-klasiku-jednoznacne-odpovedi-i-pro-dnesek-496617

      (Parlamentní listy vzhledem k okurkové sezóně publikují i marxisty.)

      Vymazat
    4. 11:33 Je mi o dekádu víc. Naprosto souhlasím.
      Přes všechny "vymoženosti" současné "demokracie" je dnení situace cestou do pekla. Střední generace je zaneprázdněna, mladá to nevidí už skoro vůbec. Děda.

      Vymazat
  21. Jsou mezi nimi ateisté? Nebo se raději jisté možnosti ani nezmiňují, aby nevznikla pochybnost o prospěchu křesťansko-židovské "kultury" a "našeho" náboženství na civilizaci?

    OdpovědětVymazat
  22. Ti arabáši jsou opravdu zaostalé plemeno. To nevědí, že té své činnosti (likvidaci nepřátel) musí dát nějaké jméno? Třeba Pouštní bouře, nebo něco na ten způsob. Potom je možno vybít tisíce civilních obyvatel, rozbít jim několikamilionová kvetoucí města a sebrat jim jejich nerostné suroviny a nikoho nenapadne, že by se mohlo dít něco nekalého. Vždyť to je přeci Pouštní bouře, ta má asi takto vypadat. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba " Trvalá svoboda " !

      Vymazat
  23. 12:29...Ty nemas pravo urcovat nekomu strandart, kdyz jsi sam PODSTANDARTNI a nemas respekt ke svobodnemu projevu.

    Prestan zde prosazovat svoje VYCHOVNE / hloupe napady a prestan sem chodit.

    Od te doby, co odesel Stejskal z Actualne CZ jsem tam nebyl a nestracim cas, jim neco vycitat.
    Vem si ze me priklad.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:16

      ====================================================
      Je roztomilé, když potrefené hovado přesně vycítí, že PRÁVĚ O NĚM je řeč !
      ====================================================

      Jinak samozřejmě svobodu projevu neupírám ani takovým debilům jako "Nick Honolulu".

      Vymazat
  24. Mimo mýsu . Dnes bude ČT vysílat dokument o Goražde . Bývalé město v Jugoslávii . Určitě bude jako vždy špinit Srbské etnikum . Jsem zvědavý zda v dokumentu bude video o zmasakrování a upálení Srbských uprchlíků pří útěku z Goražde . Pokud né ,tak je to na YOU TUBE +18let .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceska vlada neni legitimni
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. 21:56

      Už zase uchcáváš, ratlíčku?
      Vydrž, páníček ti hodí kostičku.

      Vymazat
  25. Z diskuze vyplývá, že dobro je válcováno zlem. A tenhle náš národ dopadne velice špatně. To už se bude týkat našich dětí a vnoučat. Tak proč si dělat vrásky. Tady se můžeme projevovat. Napadat se, nadávat si vulgárně i jinak, jít si po krku aspoň písemně a přidávat na rychlosti, v cestě do záhuby. Ten článek si u normálních lidí zaslouží maximální pozornost a důkladné zamyšlení. Diskuze, kterou dokázali pod ním dokázali rozproudit některá lidská hovada, kreatury zla často předstírající, že jsou vyslanci dobra. Ten článek je skvělým varováním.

    OdpovědětVymazat
  26. 7:35...Oni se vubec neznali s tim policajtem kozomrdem ze Somalska.. Australanka byla probuzena rvanim a neumela zaradit to jeceni k nicemu s cim mela zkusenost , tak zavolala policii v domeni, ze je nekomu za domem
    ublizovano.

    Kdyz pristupovala k autu, v nocni kosili a zupanu, tak kozomrd ji strelil bez jedineho slova.
    Ona zemrela vedle policejniho auta a premier Australie se domaha vysvetleni, ktere policajti v Minnesote nemaji.

    9:39...SOUHLASIM s vami plne !

    Ja chodil v Pretorii do skoly k vuli praci v bushi.
    Pravidla mezi barbary a znalost barbaru mi nekolikrat zachranili zivot. Co si pocne cesky narod bez znalosti rasovych profilu a predatorskych inklinaci ruznych barbaru, ktere jsou na ceste do Evropy ?

    Myslim si, ze behem 20 let Nemecko prestane existovat, stejne jako cast UK a cast Francie.
    A potom prijde ke zniceni vasi republiky.

    Zde nejde delat nic jineho nez pozadat o pomoc Rusko, Polsko, Madarsko, Srbsko a Bulharsko.
    NAPADNOUT NEMECKO ! Nasilim vymenit vladu !

    Trumpova Amerika pomuze take, ale je paralizovana vnitrnim bojem, ktery je denne intenzivnejsi.

    Ta nejhorsi cernoska v Congresu nadava verejne Trumpovi do Frankensteinu a ted se rozhodla byt presidentkou, tak mobilizuje vsechny opicaky.

    Pristi valky NEBUDOU IDEOLOGICKE, ale urcite rasove.
    Pro me to neni nic noveho. Pamatuji si Afriku !

    Mam to za zle Ceske Emigraci , ktera byla v JAR , ze nikdo z nich nepise a bylo jich 25 000 !
    Kde jste panove, kteri vydavali NASINEC ?
    Proc nepisete take ? Umeli jste to daleko lepe nez ja !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslis Maxinu Waltersovou
      Ano v Americe je obcanska valka
      Horni Dolni

      Vymazat
  27. Vubec nevim, kam se ta ceska emigrace ztratila. Je mi jasne, ze unorova emigrace vymrela, ale posrpnova i kdyz zdevastovana vekem, jeste nekde zije.

    V roce 68-69 odeslo z Ceska 250 000 lidi a z toho slo do JAR 25 000 lidi do 4 provincii. To je sice malo na velikost zeme, ale ne zase tak malo, aby jeste dnes nezili, tak proc nepisi ? Nevim.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:59

      Jestli to nakonec není tím, že jim chybí tvůj talent a pronikavá inteligence?

      Vymazat
    2. 14:05
      No tobe inteligence chybi
      Zato ti nechybi drzost tady exibitovat hloupost

      Vymazat
  28. 13:47

    Je to prostě naprosto skvělá země, ta Amerika!

    Všichni mají zbraně a střílí po sobě na potkání - bílá "vyšší rasa" stejně jako "kozomrdi".

    Zkrátka "God´s Own Country"!

    Blbec je každej, kdo by chtěl žít jinde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vice cestovat
      Mene zvanit
      Horni Dolni

      Vymazat
  29. 13:36...Splachni se ty lejno a neotravuj !
    Kdyz ti vadi svobodny projev, tak jsi komunisticky - HITLERCIK...

    A kdo o sobe moc si mysli, zacina byt trouba, rikavala cisarovna Marie Terezie !

    Ona byla moc nobl ! Ja jsem z ulice a rikam, ze jsi nacamrane kureci hovinko, ktere ma drzozt tupana, zde urcovat, co se smi a nesmi mluvit.

    Orientalni despoticka bublino, v Rime by te plebejci hodili lvum.

    A v te Pretorii me ucili, ze podle reakce (typicke) se da snadno urcit, ke kterym zivocichum patris.. (Reakce na 10 veci.)
    Jak vidiz ty karikaturo inteligence , ja mam VZDELANI !
    nick HONOLULU - (a cti me pozorne, nebo se nikdy nestanes intelektualni velicinou !)

    OdpovědětVymazat
  30. 13:36.... zapomel jsem ti neco vysvetlit, nez pujdu na kafe.

    Kdyz se nejake nestastne zene narodi nedomrdek, tak ona se mu snazi vztipit sebevedomi tim, ze mu lze o jeho vyjimecnosti.
    Opravdovy blbecek tomu veri a stane se z neho arbiter , cenzor, kritik, atd.
    Coffee break !
    nick HONOLULU odchazi !

    OdpovědětVymazat
  31. Vážení chytrolíni,dnešní Germánie-4.Vekoněmecká Říše si s celým českým národem vytírá prdel m.j. i za výsledek 2.WW a skutečnost ,že např.českoslovenští letci bombardovali území 3.Velkoněmecké Říše a jsou to tedy z dnešního pohledu Západních demokratů vlastně zločinci jak by vám vysvětlil i Kchárl Noblesa Schwarzenbeg.A tak český otrok pro Germánii pracuje za 1/4 mzdy oproti mzdám v Říši a jako přilepšeníčko otrokům dováží kolonizátor svůj potravinový odpad(aby hned otroci-laciná pracovní síla ,nechcípli) navíc za přemrštěné ceny!A těch kolaborantů,snad ještě více než v letech Protektorátu B.und M......Kalouskové,Bílé Brady,Hemanové,Gabalové,Sobotkové,Štětinové,Bursíci,Stropničtí,Jourové,Teličkové,Zlatuškové,Drahošové........A co s nimi pokud přežijí uděláš český národe pokud z tebe někdo přežije to co nezvratně bude-3.WW?

    Pavel Beran

    OdpovědětVymazat
  32. Výborný článek z pera povolaného odborníka. Nechápu, kde se v našem národě bere tolik duševně nemocných, kteří se zde mimo běžné občany prezentují.

    OdpovědětVymazat
  33. Článek Ivana Davida je dalším z řady typu „Ó, jak hluboko lze klesnout“. Je žalostné, že jej napíše příslušník kulturního společenství, k němuž patří osobnosti Komenského, Voltaira, Rousseaua, Diderota, Goetheho, Kanta, Hegela, Marxe, Engelse, Huga, Rollanda, Aragona, Čapka, Wericha. Je žalostné, kolik nadšených posluchačů najde.
    Ano, islamisté jsou další bandou grázlů v řadě počínající kdesi ve starověku a táhnucí se přes křižáky, inkvizici, konqiskadory, otrokáře, kolonialisty, gestapáky a další fanatické a chamtivé přívržence vznešených i podlých ideologií. Vraždili a zasluhují trest. Část je jich potrestána hned na utichlém bojišti, tomu se ve vypjaté situaci dá těžko zabránit. Ale civilizace pokud chce být civilizací musí co nejdříve postupovat civilizovaně. Důkazy, obžaloba, soud, trest.
    Soudce Lynch není dobrým soudcem. Zaslepenost je špatný rádce. Je žalostné, že lidé, kteří měli možnost několikrát zhlédnout takové základní díla světové kinamatografie jako filmy Byl jsem lynčován, Kdo seje vítr (v obou fantastický Spencer Tracy), V žáru noci (vynikající Sydney Poitier), napíší a blahoslaví takový nenávistný, mstivý, primitivní, paušalizující slint. Je děsivé, že psychiatr se dopustí takového podněcování nízkých pudů. A o to děsivější, že jde o psychiatra hlásícího se k levici.
    Na základě čeho se Ivan David pak domnívá, že je evropská kultura a civilizace vyšší, lepší, když on sám přebírá od zaostalých, nevzdělaných náboženských fanatiků jejich vzorce myšlení? Co pachatelé jejich trpkého osudu, bídy hmotné, intelektuální a mravní, sociálního vyloučení, ztráty nadějí, nemožnosti seberealizace? Co cyničtí, bezohlední tvůrci zločinného společenského systému vypjatého egoismu, vykořisťování, drancování, podvodů, lží, pokrytectví?
    Co zbývá, aby nedošlo k pogromům „Evropanů“ na migrantech, Židech, Romech, komunistech, Slovanech, homosexuálech, nudistech, kuřácích, nekuřácích, slávistech, sparťanech, dětech? Kolik ještě zbývá ze skořápky „evropanství“, než pukne a vyvalí se hnus nenávisti, frustrací, xenofobie, fašismu? Obávám se, že Ivan David si již nehraje s démonem davových vášní, nýbrž, že mu již podlehl. Je to škoda a je ho škoda.

    KR
    (pokr.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (dok.)
      To, co učinilo Evropu Evropou, že není několika mraveništi mravenečků, bylo uznání diverzity světa, společnosti, uznání jedinečnosti každého z nás, tolerance a respekt k jinému, jeho zkoumání, včetně zkoumání původu a podnímek existence, zjišťování příčin, souvislostí a důsledků a hodnocení s pokorou před pravdou a s vizí spravedlnosti.
      Ano, svět a Evropa mají značné mezery v nalézání a uplatňování spravedlnosti a zákonnosti. Nemohou za to ale muslimové, židé, Slované, kuřáci, slávisti, děti. Může za to konkrétní společenská třída, v níž najdete katolíky, prostestanty, židy, muslimy, Anglosasy, Slovany, kuřáky i nekuřáky, fanoušky toho a těch, jen děti nikoli. Každá třída má svoji morálku, svůj žebříček morálních hodnot. Jedni na násilí, strachu, nevědomosti, lži a podvodu staví svoji moc, bohatství a pokrytecký společenský status. Druzí ctí poznání, pravdu, spravedlnost, čestnost, humanitu, solidaritu. Další se motají a vyčkávají mezi nimi, z nevědomosti, nerozhodnosti, bezradnosti, lhostejnosti, vypočítavého pragmatismu. Tápající hledají konkrétní pevný, reálný bod, příklad, kde zakotvit, kudy se vydat, co napodobit.
      Článek a postoj Ivana Davida nevede do Evropy komenských, masaryků a čapků, vede z Evropy pryč. K fanatikům, ke krevní a ideologické mstě, do koncentráků a gulagů.
      Řešení není v odmítnutí soudů, v zapomenutí na právo a spravedlnost, ale naopak v jejich zlepšování, tříbení, vyžadování. Není jednoduchých cest a řešení – neví a necítí to jen hlupáci a cynici.
      Aktuální případ migrační vlny s jejími tragickými a hrozivými následky, s jejími spletitými a odpornými důvody, by neměl zatemňovat naši mysl a převracet naše hodnotové žebříčky. Neměli bychom z tohoto žebříčku dělat štafle a měřit různými metry. Buďme fanatikům, náboženské nevyjímaje, vzorem kultivovaného sepětí inteligence a emocí a s chladnou hlavou jim racionálně dokažme, že než předstoupí před boha, tak budou nejprve skládat účty svým spoluobčanům na této Zemi. A že to bude účet poctivý, že ani boží EET na něm nic nefér nenajde.
      KR

      Vymazat
    2. KR 17:23 17:25

      Souhlasím s Vámi.
      Nevím, na koho a za jakým účelem se Ivan David obrací. ... Ví to on?

      Vymazat
    3. Oba vy chytráci KR i Kopecký,jste o nějakou tu fázi pozadu a navíc "štěkáte na nesprávný strom"...Doba,kdy ty vaše přechytralý kecy byly k něčemu,jsou už v nenávratnu...

      Vymazat
    4. David píše o občanské válce a o účinné obraně. KR a Kopecký píší o bezbrannosti povýšené na jakýsi civilizační klad. Zlu se musíme rázně postavit, zlo musíme zničit, jinak ono zlikviduje nás. Škoda, že jste nepochopili.

      Vymazat
    5. Jdi do prdele, havlisto KR
      Kdo neni s Trumpem je viastizradce a zlocinec
      Horni Dolni

      Vymazat
    6. Kdo se nepoučí z historie, je odsouzen si ji zopakovat.
      Je úděsné, kolik lidí naskakuje na povrchní, jevové události a nechápe podstatu situace. O to více je to děsivé a zajímavé, že NR přitom v řadě článků odhaluje příčiny současné napjaté situace.
      Pokud islamistům utáhnete finanční kohouty, tak do roka je z nich desetina drbanů a zbytek se rozuteče po světě. Islamisty živí a vyzbrojují část mocenské kliky USA a ultrakonzervativní arabské vlády. Lehce k tomu přicmrndují některé kruhy evropské buržoazie a izraelské vedoucí kruhy. Duchovenstvo spjaté se saúdskou rodinou tomu dává vnější ideologický základ a propagandistické prostředí.
      Čumilové světových dějin nechápou, že před islamisty byli Brigade rose aj., po nich budou zase další, jejichž bublinu vyfouknou tajné služby na pokyn ekonomických a politických predátorů. To jsou ti, kteří rozehrávají krvavé děje, tragédie, masakry. Nemálo zdejších diskutujících užívá stejný vzorec myšlení a mravní zásady jako islamisté a jen zatímní nedostatek příležitosti, dosavadní společenská atmosféra nenásilí, neznalost technik a osobní zbabělost je drží na uzdě, aby nepopadli zbraň a nešli vraždit kohokoli, na něhož jim jejich myšlenkové ikony ukáží.
      Tito členové vyspělé evropské civilizace podlehli vůči zaostalým, špinavým muslimům stejné vábničce, jako miliony předchůdců předurčených, vyvolených, vyšších národů, nadlidí, lidí nového typu atd. - množství uvozovek, které třeba doplnit, je mírou inteligence a charakteru čtenáře.
      Kolik frustrovaných a zamindrákovaných už pomýšlí na vzestup svého statusu, moc a majetky? Která jména jim vytanou na mysli, když půjde o to, někoho prásknout a postoupit o stupínek výš?

      KR
      (pokr.)

      Vymazat
    7. (dok.)
      Vůbec nejde o omluvu válečného či poválečného vraždění, o vítačství nelegálních podezřelých migrantů, ale o uplatnění těch nejzákladnějších principů, které vyvedly lidskou společnost z džungle přes otrokářské řetězy a feudální lány drábů k právnímu státu potácejícímu se ke spravedlnosti. Běžní občané nemají nic jiného na svoji obranu, než právní řád. Ti mocní a bohatí si koupí bezpečnost a sílu, avšak v demokratické společnosti musejí vymyslet, jak oblbnout davy, aby jim porušení pravidel zbaštily.
      Migračních tragédií, utonulých, znásilněných mohl být svět ušetřen, kdyby mocní užili už jen těch prostředků, které jsou k dispozici. Sezná nějaký uprchlík z války v Sýrii, že bezpečněji by bylo jinde? I k tomu by mělo být velvyslanectví ČR v Damašku, zastupující řadu dalších zemí, USA a EU? A podobně další ambasády jinde s ekonomickými migranty. Zájemce prověřovat ve spolupráci s místními zdroji a zahraničními službami a pochybné odmítnout. Státy vědí, kolik mají kapacit na ubytování uprchlíků, kolik které profese potřebují. Pro nekvalifikvoané mohou v domovině zařídit kursy. Nelegální migranty vrátit, ať se postaví do fronty u ambasády. Vše to lze činit bez něštěstí a pláče, bez pašeráků a obchodníků s lidmi, levněji a kultivovaně.
      Evropský pokrok stojí i na rozvinuté správě věcí veřejných, na potlačení chaosu, cochcárny, na ověřených, zavedených procedurách. Chápu, že migranti chtějí uniknout z bídy a nejistot, změnit svůj život, zvýšit svoji životní úroveň, leč to znamená odložit své dosavadní postupy, neopakovat neúspěšné postoje a procesy ze země svého původu, které jsou na příčině osobních starostí migrantů, a přijnout podmínky vysněné cílové země. Vzít si sebou vzorce jednání destruované společnosti znamená brát si odmítanou realitu sebou a jen ji dál šířit. S pravidly bídy a útlaku nelze dosáhnout bohatství a svobody.
      Podobné je to s válečníky ISIL. Zajistit, prověřit, sehnat důkazy, odsoudit. A protože nadělali spoustu zla, tak mastné tresty, doživotí, ať chlapci mají čas na meditaci o sobě a světě. Humanita přitom neztotožňovat s bezbřehou slepou pomocí, paušální charitou. Ruku v ruce totiž přitom s pomocí jde spravedlnost a míra pomoci tak je uskutečňována dle nějakých kritérií. Humanita brání zlé vůli, násilí, bezpráví a nespravedlnosti, nikoli ovšem právu a spravedlnosti.

      Vy, kteří tleskáte tomuto článku Ivana Davida, budete také tleskat v okamžiku, až banda ozbrojenců dojde k vašemu domu, prohlásí „Odtud někdo střílel!“ a vyvede vás a postaví všechny ke zdi?
      KR

      Vymazat
    8. Anonymní21. července 2017 23:24
      Vážený, těch slov je zbytečně moc a plete se Vám páté přes deváté. Máte celkem zajímavé postřehy, ale vytváříte z nich naprosto neodpovídající závěry.
      „Migračních tragédií, utonulých, znásilněných mohl být svět ušetřen, kdyby mocní užili už jen těch prostředků, které jsou k dispozici.“
      Vám ještě nedocvaklo, že mocné v nejmenším nezajímá počet utonulých, zavražděných, znásilněných? Prostě mají Kalergiho plán a ten realizují. Odměnou jim bude snadnější ovladatelnost služebného dobytka na velkých územních celcích. Takže posílení jejich moci.
      Vrcholem je Vaše závěrečná věta, kde srovnáváte nesrovnatelné, když situaci ve válkou rozbité zemi, kde ještě vláda ani nemá celé území pod kontrolou, na území se pohybují cizí armády, atd., atd., přenášíte i s chlupama do současného Česka, kde se neválčí.
      Ještě na závěr, bych chtěl vyjádřit vůči Vám takový odsudek, že radíte těm, kteří prožili něco, co si v současné mírové Evropě ani neumíme představit, jak se s tím mají vypořádávat. To je ryze jejich věc, když už ta válka, kterou byli nuceni prožít, nebyla jejich věc, ale věc západních mocností, jejich tajných služeb a specnazů, kteří to ISIL financovali, vyzbrojovali, cvičili a vojensky podporovali. P.K.

      Vymazat
    9. Právě, že si na rozdíl od značné části zdejších diskutujících velice dobře uvědomuji, odkud se berou islamisté a další fanatici, kdo je živí a vyzbrojuje - je to v těch dvou příspěvcích (17:23, 23:23) několikrát zmíněno. Jen je třeba chtít rozumět psanému slovu.
      To, za co se postavil I. David a nad čím hýkají slastí zdejší přispívatelé, je obraz Albánie. Tam několik set let muži žili v horských pevnostech, protože jejich prapradědečkové se kdysi poprali a od té doby se muži z jednotlivých rodin a klanů mydlili hlava nehlava. Obecně samozřejmě nejde jen o krevní mstu, ale o nenávist, netoleraci různých komunit, klubů, náboženství, patriotů, tříd.
      Živit netoleranci další netolerancí nikam nevede. Naštěstí to velké množství lidí už dávno pochopilo a dějiny lidského společenství se proto posouvají vpřed. Na netoleranci se neodpovídá netolerací, vášněmi a pudy, nýbrž rozumem a důvtipem. Musíte pochopit příčiny a ty řešit, nikoli se utápět v boji proti jejich projevům a následkům. Můžete oponentovu netoleranci dovést ad absurdum, otočit ji proti němu, přehrát ji přes třetí stranu proti němu atd. Důležité je, že stačí ji dovést do úrovně, aby dotyčný začal uvažovat o jejím (ne)smyslu. Ponížený, poražený nebo mrtvý nepřítel je pro své druhy hrdinou, který jim dává sílu, ale pochybující druh se stává vaším hráčem mezi vašimi oponenty.

      Útoky proti humanismu a humanistům jsou ubohé, krátkozraké a nepodložené. U těch, kteří jsou přitom vedeni nenávistí proti V. Havlovi, to navíc vypovídá o jejich naprosté rozumové impotenci, společenské dezorientaci, neschopnosti posuzovat slova skutky. Pokud by antifašisté za 2. světové války opláceli hitlerovcům oko za oko, kde by dnes Němci byli? Na Aljašce, Kamčatce, v Osvětimi? Váleční štváči to už nemají tak jednoduché, aby zvolali "Za krále" a dav se houfoval. V demokratických společenstvích musíte dav zmanipulovat a těmi, kdo první stojí proti válečným štváčům a vyvracejí jejich báchorky, lži a podvody, jsou humanisté. Přiznávám, že ten boj je nerovný, ale podařilo se na více než půl století vyloučit myšlenky na nové koncentráky, na nové atomové výbuchy. Ovšem váleční štváči, mocichtiví a ziskuchtiví idioti, kariéristé a hlupáci se v posledních letech rozrostli. Mají peníze, moc, média. Jestli nějaký potřebný pud lidé ztratili, tak pud sebezáchovy. Vaše příspěvky a postoje jsou jasným dokladem úspěšnosti propagandy válečných štváčů. Podařilo se jim, že pro nemalou část lidí už není zabití člověka nic zavrženíhodného, nepřijatelného. Dnes jde o řež islamistů a jejich bližních ve víře. Díra v hrázi je vyseknuta. Kdo bude další? Na koho ukáží příště váleční štváči? Na "osvědčené" Židy, Romy, komunisty? Na humanisty, neboť překážejí v manupulaci davem?
      Ten, kdo se nepoučí z dějin, musí si je zopakovat. Váš rozum zachvátila nemoc. Bílá nemoc. Avšak hrana zvoní všem.
      KR

      Vymazat
    10. Pane KR, prokristapána, jak říkáme my ateisti, vždyť to co hlásáte je neskutečná hovadina.Píšete o rozumu ale vůbec ho nepoužíváte. Němci po druhé světové válce se po odsunu!! ocitli mimo území, kde vyvolávali konflikty a byly zdrojem válečného nebezpečí. Do dnes se vedou debilní polemiky, zda to bylo humánní. Bylo to racionální a nutné, tečka. Jak chcete na netoleranci k jiné víře než islámu reagovat? Tolerovat domluvené sňatky s dětmi? Mnohoženství, a ponižující postavení žen obecně? Nadřazenost muslimské, islámské populace nad všemi ostatními? Omezování práv domácí komunity vůči "právům" přistěhovalých nájezdníků? Jste to vy, kdo se z dějin nepoučil. A pořád se snaží o totéž. Ustoupit a dělat blbce. Ve jménu humanizmu. Poučení z dějin nám říká, že zlu se musíme postavit včas, a říci dost, dokud to jde a máme na to sílu.
      To půl století bez koncentráků a válek, alespoň v Evropě, nebylo zásluhou humanitárních myšlenek, ale ostrašujicí válečné síly na obou stranách. A pokud si to neuvědomujete, bylo na evropské půdě přerušeno "humanitárním bombardováním" Jugoslávie, které schvaloval a vítal váš oblíbený V. Havel, po mém soudu válečný štváč a zločinec. Takže to poučení z dějin je docela jednoduché. A je dobře, že si už značná část lidí rozumu (vy to "šéfíku" nejste)ty souvislosti uvědomuje. Jen doufám, že většina.

      Vymazat
    11. Pro (19:48)
      Promiňte, ale Jste mimo. Nepochopil Jste daný text, dokonce naprosto obracíte jeho smysl a nerozumíte společenským dějům.
      Pro Západ by nebyl problém zaútočit ve 40. letech a ještě v 1. polovině 50. let na východní blok. Měl jasnou technickou a ekonomickou převahu. Proč to tedy neudělal? Váleční štváči si to ale nemohli dovolit kvůli veřejnému mínění, odporu vlastních občanů, kteří měli dost války a chtěli žít v míru. V mírovém hnutí se angažovaly nejvýznamější osobnosti, rostl tlak na koloniální mocnosti, aby daly koloniím svobodu, přestože mohly tamní obyvatelstvo vojensky masakrovat do aleluja. Každý masakr byl ale obrovský skandál, tak museli z kolonií politicky odejít.
      Proto jsem opakovaně psal o snaze válečných štváčů zmanipulovat veřejnost a mainstreamový dav. Ve Vašem případě se jim to už podařilo. Šéfové vojensko-průmyslového komplexu mají z Vás a dalších radost. Vůbec netušíte, která bije. Podlehl Jste atmosféže migrační vlny, což je jen epizodní událost ve strategii zbrojení a válčení, pro něž je v demokratickém státě nutné získat souhlas veřejnosti Proto nutné strašení lidí, rozvrat států a regionů. Zpracovávání lidí jede po několika kolejích, včetně kulturní a umělecké oblasti. Místo soustředění se na třídní povahu věci, na skutečné tyrany současného světa, se přespříliš zaměřujete na jejich nástroje, na zmanipulované islamisty, muslimy a další migranty. Řešíte následek, nikoli příčinu. Mozek Vám zatemňuje nenávist k V. Havlovi, když kvůli jeho řečem o humanismu, z jeho strany pokryteckým, humanismus - česky lidskost - zatracujete. Dáváte tím známku především sobě - za "5" jak v inteligenci, když nedovedete odlišit praktický humanismus od žvástů o humanismu, tak v dějepisu a politologie - viz Vaše zúžené, torzovité představy o minulosti a současnosti, ale za v morálce, když lidskost zatracujete, znevažujete, odhazujete.
      O Vaší neschopnosti pochopit text a sdělení příspěvku se chytáte detailů konkrétních historických událostí, které jsem ale uváděl ze zcela jiných důvodů a mohl jsem uvést jiné podobné události.

      Ještě poznámka k "Vyššímu principu". Profesor Málek svoji známou větu směřuje na tyrana, na vládce, na zastupujícího říšského protektora, nikoli na každého jeho podřízeného, vojáka či řadového esesáka. To již lidem naštěstí docvaklo, že nelze na všechna kolečka despotických režimů hledět jako na samotného tyrana či tyranský klan. Čím níže jste se nacházel v hierarchii, tím více jste byl nesamostatný, výkonný úd nadřízených. Pak se proto poměřuje vlastní iniciativa, nadpráce, to, k čemu vás struktura, souvislosti a situace nenutila, měl jste mírnější, lidštější, humánější alternativu, leč vy jste to odporné udělal z vlastní vůle.
      Kolik těch z po bojích zavražděných bojovníků ISIL v Mosulu, Alepu aj. bylo místních maníků, které islamisté k boji přinutili? Zprávy o likvidaci nepohodlných, nefanatických muslimů islamisty párkrát proběhly. Opakuji to, co jsem napsal už na samotném začátku prvního příspěvku. Poválečné násilí v emotivní době je sice pochopitelné, ale není omluvitelné a to tím více u lidí z tzv. vyspělejší civilizace. Islamista, který zná jen svůj kraj, nemá žádný přehled o světě, někdy i je negramotný, žijící ve zcela jiných tradicích, kultuře a hodnotovém světě, těžko může posoudit složitosti morálky, spravedlnosti, kontextu událostí. Od Evropanů s obrovským množstvím SŠ a značným počtem VŠ vzdělaných lidí, s přehledem o dějinách, společnosti, psychice, zákonnosti atd. však toto už požadovat můžeme. Ta "vyšší" civilizace nedává svým příslušníkům žádný mandát k nadřazenosti nad jiné bytosti - to leda fašisté si takovou roli osobují. Naopak na ně (přiznávám, že v duchu humanismu) klade úkol - být díky svým znalostem jim vzorem, pomocníkem, rádcem, aby také mohli uživat plodů vzdělanosti, myšlení, zkušenosti, morálky těch, kteří v poznání světa jsou dál, výš, hlouběji.
      KR

      Vymazat
    12. Naprostý souhlas!

      Vymazat
    13. Takže když vám kdosi přivandrovalý bude šlapat po pozemku nebo dokonce ve vašem domě, bude to OK.
      Svého času někdo napsal o tom, jaký je rozdíl mezi radikálním a obyčejným muslimem.
      Odpověď byla taková, že radikální vraždí a umírněný k tomu tleská.
      Nadřazenost necítím, citím jen, že učit "migranty" lze jen v zemi,kde mají kořeny. Zde nemohou nic pochopit.

      Vymazat
    14. Pro (20:51)
      Myšlenkově se pohybujete ve svém kliše. Nikde v mém textu nenajde podporu živelné migraci, nikde toleranci ke zločinům. Promítáte do svých reakcí na mé příspěvky svoje utkvělé představy z jiných situací a diskusí. Navíc neustále se zabýváte řešením následků, nikoli příčin.
      Chození po cizím pozemku a bytě bez dovolení je trestné i na Blízkém východě, takže jde jen o Vaši hysterickou fabulaci.
      Základem řešení je rovnoprávný vztah Severu a Jihu, odkud na Sever tečou obrovské zisky a odkud utíkali zatím ty nejlepší mozky a nyní už i ty ostatní. Podstatně více prostředků z drancování krajiny a obyvatel Jihu musí zústat na Jihu a být investována do spravedlivějších mezd, zvyšování životní úrovně, vzdělávání a posilování občanských práv, a to bez účasti místních zkorumpovaných lobby, které by tyto peníze bleskem převedli do evropských bank. Prohloubit ekonomické a kulturní styky, pomáhat vytvářet místní firmy, pokud možno na základě ekonomické demokracie (družstevní, zaměstnanecké) jako obrana proti tunelování prodejnými šéfy. Rozšířit styky žáků ZŠ, studentů SŠ a studentů a pedagogů VŠ, tábory, výměnné pobyty, stáže, přenášet tak kulturní procesy a vytvářet lepší vzájemné poznání. Migranty v EU zaevidovat, zjistit původ, pomoci si prověřením od služeb z (udaných) zdrojových zemí. Nejisté vrátit. Prověřené do škol, kurzů, zaměstnání (byť třeba na částečné úvazky) a pracovat s nimi jako s ostatními ovyvateli. Zapracovaným nabídnout návrat do poboček evropských firem v jejich domovských zemích a do nových vlastních místních podniků (viz výše). Uzavřít hranice a pobřeží a nové vracet do zdrojových a tranzitních zemí, ať se přihlásí přes ambasády. Výjimku udělat pro uprchlíky z míst válečných konfliktů a přírodních katastrof, u nich je šance na návrat.
      Opatření musejí být součástí širší komplexní reformy s obnovou firem ve vlastnictví veřejné správy (lze smíšené se zaměstnanci ši soukromníky), které by vystupovaly jako zaměstnavatel poslední instance a stabilizátor ekonomické a sociální situace státu a jednotlivých regionů. Minimalizovat daňové úniky. U veřejných zakázek upřednostnit firmy veřejné správy, místní firmy, firmy platíci daně v místě zakázky atp. Reformovat sociální systém směrem k podpoře reprodukce pracovní síly. Otevřít správu věcí veřejných více občanům, aby se realizovali formovali si svůj prostor a naučili se nést za to zodpovědnost.

      KR
      (pokr.)

      Vymazat
    15. (dok.)
      Záchrana uprchlíků a pomoc ekonomickým migrantům z Titaniků jejich vlastí nesmí ohrozit situaci záchranných zemí. Někde už je absorbční potenciál vyčerpán a přečerpán, jinde je ještě veliký. Přesun ale nelze dělat kvótami.
      Klíčem je spravedlivější rozdělování, případně přerozdělování, výsledků společné práce. Buď to buržoazie a její politické loutky pochopí a zachrání si kejhák kapitalismem s lidskou tváří, který provozovali desítky let po 2. světové válce, nebo dojde k drsnému střetu a ten se bude opakovat, dokud se míra spravedlnosti nezvýší. Při tom všem není třeba hysterických odsudků, násilí, nenávisti vůči uprchlíkům a migrantům. Třeba jednat seriozně, s pochopením pro jejich tíživou situaci a úroveň myšlení, idejí a iluzí, ale vyžadovat dodržování stejného metru pro přestupky a zločiny jako pro tuzemce. Ať si mají odlišnosti v jídle, oblékání, kulturním vyžití atd., ale dodržovat musejí mísní zákony. Kvůli těmto zdejším zákonům je zdejší svět takový, jaký je, a oni sem proto přišli ze svých zemí s jinými zákony. Pokud chtějí žít v tomto lepším světě, tak musejí respektovat jeho pravidla a nelpět na svých ze svých zemí, když se zatím v porovnání jeví jako důvody k migraci. Třeba i my převezmeme něco od nich a oni mají řadu inspirativních věcí, ale musí to být volba dobrovolná. Není třeba hysterčit, ale ukázat racionální, inteligentní přístupy, porozumění pro jejich osud a ráznost při ochraně našich hodnot, potřeb a zájmů, ale hlavně - a to je morální podmínkou pro obranu našich práv - také zatočit s naším (USA, NATO, EU, ČR) vměšováním do záležitostí jejich zemí. Pokud my nezačneme a nebudeme se u nich chovat jako hosté, tak oni mají plné právo se u nás chovat tak, jako my u nich. A vzájemné skóre zavražděných je zatím šíleně vychýlené a oni mají plné morální právo žádat nápravu a satisfakci. Odnášejí to ti nevinní - stejně jako naše řádění u nich. Řešením samozřejmě není nechat v Evropě jimi povraždit milión Evropanů a vyrovnat účet. My musíme makat na jejich vzestupu, na uklidnění jejich zemí, na nápravě tamního chaosu, na férových vztazích a s plným vědomím své zodpovědnosti za jejich bídu, intelektuální výši a morální úroveň doufat, že velkomyslně přejdou naše neskutečné mnohasetleté lumpárny, války, otroctví, vykořisťování, drancování, obelhávání, paktování s jejich zkorumpovanými vládci atd. Ať již Jste volil Sobotku, Kalouska, Klause, Filipa, lidovce, zelené, Konečnou či Zahradila - všichni jsme součástí velkého pokryteckého podvodu, občany pseudodemokratického celku zvaného EU (NATO) a neseme spoluzodpovědnost, někdo menší, někdo větší, za zlo, které naši reprezentanti ve světě (i na nás samých) páchají. Chápu Vaše obavy a rozhořčení, pláčete dobře, ale na špatném hrobě. Hrob je třeba teprve vykopat - evropské, americké, izraelské, nadnárodní buržoazii, resp. alespoň její nezřízení chamtivé a cynické části. Nejde o to, nastlat tam její příslušníky, ale skoncovat s ní jako s třídou. Ať si klidně dál žijí, ale už bez politické a ekonomické moci, neboť prokázali, že jimi neumějí vládnout.
      KR

      Vymazat
    16. Pane KR, jste hodně, hodně vzdělaný a dal jste si mnoho práce a úsilí s rozsáhlými příspěvky. Za to Vám děkuji. Avšak myslím, že současně jste nesmírně naivní. Kalergiho drsný plán Vy nechcete vidět, Kalergiho plán smete i Vás! Prostým lidem v koloniích ubližovala Francie, nafoukaná Greit Britain, Holandsko, Německo ... Německo je ostatně vždy u všeho špatného. Československo nikdy nemělo kolonie, tak to na nás, tu vinu, neházejte. Chcete ekonomické nájezdníky školit, snad i omlouvat se jim za kolonie (chacha), ale oni se chtějí bezpracně povalovat na sociálních dávkách, oni Vás mají za nižšího tvora, oni nakonec podříznou Vaše děti či vnuky,znásilní Vaše ženy, nejdřív asi oddělají i Vás, "humanistu". A váleční štváči jsou všichni ti, kteří teď už obklíčili Ruskou federaci ze severozápadu i jihozápadu, za nás tak činí v rámci útočného spolku NATO Stropnický, toť komediant i s fyzickou tváří nehezkou. Je to zrůdnost, když českých 290 vojáčků potáhne proti slovanským bratrům Rusům pod povely německých velitelů - toť hnus. A že si Váš (a velmi dlouho i můj) idol Václav Havel to rozbombardování dítek(!!!) našich bratrů Srbů hóoodně užíval, to popřít nemůžete. Natolik Václava Havla asi zblbla šeredná krvavá Madla (jež svou vizáž vylepšuje aspoň broží na hadrech), Václav Humanista Neabstinent se na ni přitiskl, méně kulantně řečeno přilepil, neboť si představil, že kromě mnoha čestných doktorátů ho Madla prrroslaví i v Amerrrice, odhad měl na to dobrý, takže ve washingtonském Kongresu (poblíž tamních bažin) teď sídlí jeho busta, byť výtvarně nepříliš povedená. Václavu Havlovi šlo asi hlavně o osobní slávu a taky o dobro pro Němce i Sudeťáky a pro Huhňavého Noblesu Kchárla Schw. apod. Dobro pro Čechoslováky V. Havla příliš nezajímalo a na ostatní Slovany byl pořádně alergický. Divný to člověk a Češi mu (přechodně) tolik sedli na lep.

      Vymazat
    17. > KR 17:25
      Jste idealista, ale ponekud se mylite...

      Pisete: "nemohou za to ..." a vyjmenujete leckoho, smichajice pri tom ty, co za to opravdu mohou s nejakymi dalsimi, aby to vypadalo absurdne...
      Ano, muze za to konkretni spolecenska trida, vlastnici velkych Medii a vlastnici vlad sveta, Oligarchove ruznych urovni, a nejakou shodou okolnosti tam nejsou zadni katolici nebo muslimove nebo racionalisti, prakticky vsichni to jsou židi ... (K tem zrejmym jako Soros nebo Rothschild Warburg Bleinfein Bernanke Yelen pripocitejte i ty jako Merkelovou Macrona Hollanda, minulost Velke Ukrajiny SSSR na vychode Chruscev Brezhnev Andropov Gorbachev, az po ty malo zrejme jako Saudskeho krale a Wahhaba co znicili Islam, tak az po vlastniky vsech velkych medii vcetne Google Facebook Amazon...)

      A jak pisete "Evropa komenských, masaryků a čapků", ta je zrejme jiz temer pryc. Budto tu bude Evropa Jana Sobieskeho a mozna i Goeringa, nebo tu bude post-apartheidni jizni afrika s genocidou, budto bilych nebo cernych a tech, kdo je sem privedl...
      Velmi se obavam, ze utopicka mnohobarevna spolecnost, ve ktere by se i zidi ztratili jako pouzi jedni z mnoha (coz je duvod, proc to tu etnicky kontaminovali), je opravdu pouha utopie, protoze pokud je nevyzeneme, tak nas zavali a prevalcujou...

      O Abstraktni Krase Prava a Slepe Spravedlnosti muzete skladat epopeje, zatimco vas budou barbari probodavat...

      A ovsem prijimani migrantu v systematicky velkem mnozstvi je vzdy jedine spatne. Zejmena prijimani tech schopnych inzenyru a lekaru a vedcu, protoze ti pak nejvic budou chybet na blizkem vychode a prekazet tady. Zato to nezanedbatelne mnozstvi vrahu a fanatiku, co sem s nimi prisli, jim na blizkem vychode chybet nebude, ale tady nam znici Svobodu i Bezpecnost. Nevite-li zatim jak, premyslejte vic...

      Problem dneska je v tom, ze se Evropa snaží řešit na Individualistické úrovni Masové problémy...

      Pisete: "Útoky proti Humanismu". Humanismus jako _uctívání_člověka_ jako toho nejvyssiho a posledniho, nikomu a nicemu vyssimu nezodpovedneho... Myslim, ze tento fanaticky humanismus ted tvrde narazi budto na jedny, nebo na druhe...
      (a ovsem Humanismus a Lidskost maji k sobe asi takovy vztah, jako Islamismus a Islam)

      > "Záchrana uprchlíků a pomoc ekonomickým migrantům z Titaniků jejich vlastí ..."
      Tahle myslenka je dobra...

      Vite, ale jejich zeme jsou takove, jake jsou, PROTO, jaci tam ziji lide. A jsou tam takovi lide, jake vychovala jejich Věrouka (ideologie).
      Nemohou pred tim utect, ale mohou to zanest i sem...
      Nase zeme jsou takove, jake jsou, protoze tu byl Lid vychovan dvema milenii krestanstvi, a protoze tu neziji bezohledni lide bez svedomi plni nenavisti, jakymi jsou arabsti muslimove... To se ale muze zmenit (k horsimu, az tu budou)...

      Pokud ale budeme prijimat nejsilnejsi z nich do naseho Bezpečí , jednak to bezpeci znicime, jednak budou chybet ve svych puvodnich zemich, tem skutecnym chudakum, co tam zustali, tim nijak nepomuzeme, spis naopak...

      Spravedlnost neni Rovnost.

      A ovsem je tu urcite soupereni o prostredi k preziti a predani genu, a Jejich snaha je, abychom My byli vytlaceni a nahrazeni Jimi... (za Oni a My si muzete dosadit ruzne...)

      -----
      Problem Havla je v tom, ze neco zcela jineho hlasal (Pravda a Laska jsou jiste ok) a neco jineho pak delal (Lhal, Kradl (treba Lucernu), schvaloval Bombardovani), a ovsem celou dobu slouzil Cizim zajmum predevsim...

      s > 4:27 celkove i po castech souhlasim...

      Vymazat
  34. Z pohledu vesmírných civilizací je to tak, že pokud poražený nepřítel je příslušníkem jiného národa a bojuje ale za tento vlastní národ, pak je správné ušetřit jeho život, protože národ je základní jednotkou (subjektem) planety a má přirozené právo na vlastní odlišný názor prosazovaný i formou války. Naopak, a tak je to obecně právě v případě Iráku, pokud jde o nepřítele - příslušníka stejného národa proti kterému válčí, je skoro povinností ho adekvátně potrestat a v Iráku je trest smrti vzhledem k jeho vývojové úrovni ještě přijatelný.

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymní21. července 2017 17:25
    (dok.)
    To, co učinilo Evropu Evropou...........
    Autor článku nehovoří o tom, že podporuje krevní mstu. Jen naznačuje, že se zločinci se nejedná v rukavičkách. Je to v duchu hesla: Vražda na tyranovi není zločin! Až v zemi převezme moc legální vláda a její bezpečnostní složky, tak teprve tehdy je nutné respektovat justici a platné právo pro všechny občany země.

    OdpovědětVymazat
  36. S lynčem nesouhlasit !! Ty co to dělají chápu, ale odsuzuji, právě tak, jako odsuzuji VŠECHNY příčiny, které k tomu vedly a vedou. Ale jak by tomu v současnosti mohl kdo zabránit ( tedy těm příčinám i následkům) nevím. Dnešní situace = bezvýchodnost.

    OdpovědětVymazat
  37. Pane KR (17:23 & 17:25) ja vas povazuji za ultra frazistu a naivniho hlupaka, ktery zde hlasa liberalni ZVRATKY , na zaklade kterych, jsou niceny civilizovane narody.

    Realita je takova , ze svet je rozdelen na kmeny a narody a kazdy z techto kmenu / narodu bojuje o lepsi misto na slunci a posledni dobou na ukor civilizovanych kmenu / narodu, ktere jsou marinovane roztokem sracek, ktere zde hlasate.
    Liberalismus = hovno ! Kdyby takhle uvazoval Charles Martel, nebo Rimane za Punskych valek, tak dnes nezije ani jeden z nas.

    Vy jste nepritel zeme ve ktere zijete !

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    17:48 Vesmirna civilizace je nase civilizace a nasich kamaradu z Plejad.
    My (nase planeta) jsme vztoupili pod vliv Aquarius a opustili jsme Pisces.

    Trump je nas prvni z mnohych, kteri jsou na ceste a stary rad je totalne v riti i s Kabalou, jedovatym liberalismem a dalsimi utopistickym srackami, ktere representuje napr. nas papez.

    Novy svet bude staven na realite a nejaky KR ho nebude naleptavat, dokud mu nebude rozumet.

    To, jestli nejake privilegovane minority se nam neprispusobi, znamena jejich rychly odchod ze slavy.

    Nas svet bude zalozen na matematice a chladnem realistickem uvazovani. Nas nezajima, jak by to melo byt.
    nas zajima, jak to je. A ruzova barva (nateru) bude zakazana ! Budovani - nasich vzoru - (KR), si strcte do riti, jste nepritel. Nase vzory v seznamu nemate. Seznam je bezcenny.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsem rad ze ty jako katolik uznavas ze tenhle papez je na hovno
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. 21:35

      A ty nejsi na hovno?

      Vymazat
    3. Pro nicku z Honolulu
      Největším nepřítelem národa jsou hloupí a nemorální občané. Ve Vašem případě, Lulu z Honolulu, Jste dal obyvatelstvu českých zemí krásný dárek, sice má dvě pihy, ale s tím se lze vyrovnat.
      KR

      Vymazat
    4. Honolulu zdravím!
      Naprostý souhlas!
      S vámi, i s panem doktorem Davidem.
      Pro pana doktora Davida - perfektní analýza!
      Držím palce, pane doktore!

      Vymazat
  38. Na svete existuje skupina kretenu, kteri to maji GENECH a kazdou chvili na nas lopatuji nejake nove svetove usporadani bezohledu na to, kolik to stoji lidskych zivotu.

    Socialni experimenty, ktere se zmeni ve sracky a stoji zivoty mnohych se nepocitaji.

    Kde jsou ti hajzlove, kteri totalne znicili jizni Afriku prosazovanim jejich theorii ? Vsichni ti "pofesori" z universit jsou postizeni vice nez Pepek Vyskoc.

    V novem svetovem radu budete na indexu !

    Inzenyra zavrou za spatny most a socialniho "inzenyra" nevola k zodpovednosti nikdo. On je "privilegovany" idiot.
    nick HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A blokuji Trumpa, coz me sere
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. Honolulu starý brachu 100 palců nahoru!

      Vymazat
  39. Poučný článek dr. Davida vyvolal širokou odezvu, bohužel s řadou projevů hulvátství a odklonění od problému. Asi by chtělo analyzovat pojem terorismus. Je islámský terorismus důsledkem naší teroristické války proti němu, je důsledkem náboženského rozštěpení, je důsledkem toho, že na způsob našeho druhu terorismu teroristé z protistrany nejsou vybavení. Není terorismus jen jiný způsob vedení války? Kdo je odpovědný ze zdivočení muslimské víry? Kdo byl odpovědný za zdivočení křesťanství ve středověku, tehdy se mnohde křestanství chovalo podobně, jen křesťané se nestávali sami zbraní, tolik obětí nebyli ochotni přinášet. Jde o uprchlíky nebo kolonisty? Je transfer kolonistů do Evropy byznys západního kapitálu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mene slov, mene formalismu
      Vice myslenek
      Horni Dolni

      Vymazat
  40. Podle mého soudu je článek I.Davida napsán velmi dobře. Pokud pánové KR a Kopecký nechápou, na koho se autor se svými myšlenkami obrací, je to zajisté jejich problém. Možná měl oslovit i je, ale nezdařilo se. Podstatu sdělení a myšlenech I.Davida v článku bych snad, hodně zjednodušeně, shrnul asi tak: Žádné pseudointelektuálské řeči o humanitě nezabrání tomu, aby vás vytáhl ozbrojenec z domu, a podřezal vás jako bezvěrce a nepřítele víry. Zvláště když si "v dobré víře", takového potencionálního ozbrojence pustíte k sobě na dostřel, v naivní víře, že ho převychováte. Humanizmem a svýmy pravidly. "Je sebevražedné být tolerantní k netolerantním". Cituji z článku. A souhlasím. Vy dva, a vám podobní, jste ve svém myšlenkovém zmatku nejen "sebevrazi", ale fakticky i potenciální "vrazi" té vaší "humanitní" civilizace. Protože i díky vám je rozum vytlačován prostým pudem sebezáchovy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.

      Vymazat
    2. Užiteční idioti.

      Vymazat
    3. 0:15 Naprosto souhlasím. Děda.

      Vymazat
  41. Vůbec by mi nevadilo, kdyby irácká armáda, až vystřílí sadisty IS podle hesla oko za oko, zub za zub, šla vystřílet i penězoměnce, co do toho vraždění vložili své smradlavé prachy, aby na tom něco vytřískali.

    OdpovědětVymazat
  42. S článkem p. Davida naprosto souhlasím.

    A cituji z něho: "Soudím, že by „odpovědní činitelé“ měli raději řešit problémy, které nenávist vyvolávají, než trestat následek své nečinnosti z neschopnosti."

    Rád bych dodal, že nejen to.
    Mnozí "odpovědní činitelé" sami nenávist mnohých občanů vyvolávají a současně coby zákonodárci prosazují zákony na potlačování nenávisti - obecně, včetně té jimi vyvolávané. Právě to je pro ně důležité. Děda.

    OdpovědětVymazat
  43. Zapad (a ostatne i Muslimove) propasl vyznamnou prilezitost, jak vsechny tyhle militantni priznivce ISIS a al-Qaidy po vsech jejich prejmenovanich na jednom miste hezky zatepla ZLIKVIDOVAT.

    Byla by nesmirna skoda, kdyby ted po jejich porazce Ruskem a trochu s prispenim ale hlavne s brzdenim ze strany USA, nechali vsechny tyto najemne vrahy Mujahedeeny rozutect zase do jine casti sveta, kterou budou USA potrebovat rozvratit...
    (Nejnoveji treba neposlusne Filipiny...)

    Protoze kdo necha utect vraha netajiciho se pachanim dalsiho zla, vedome se podili na jeho pristich zlocinech jako spolupachatel.
    Stejne tak ziskovky, podporovane bankstery, ktere delaji prevozniky do Evropy od Libyjskych brehu, se vedome podileji na zlocinech tech africanu, ktere privazeji, protoze statisticky nekolik procent z nich jiste budou zlocinci, uz se to ukazuje, a tedy pokud nekdo priveze 100,000 lidi a vi, ze jednotky procent z toho jsou vrazi, tak je vedomym spolupachatelem stovek vražd... Predevsim tyhle ziskovky je treba potrestat, jejich lode potopit, jejich posadky povesit nebo aspon zavrit, a jejich banksterske platce a podporovatele zlikvidovat... (to hlavne - nema moc smysl nicit pěšáky a nechat hlavu Hada v klidu si najimat dalsi uzitecne idioty "sluníčkáře"...)

    Zrádce Horší Nepřítele !

    -----
    Ohledne krestanstvi:

    Miluj Bližního svého.

    Anglicky "neighbour", original רעה πλησιον "Přítel" od slova "pást", jako ze vas pásli spolu.

    Bližní neni nepritel, ani kdyz prijde dost blizko !

    "Miluj Přítele jako sebe sama." je ponekud pochopitelnejsi preklad...

    OdpovědětVymazat