Reklama

.

.

pátek 14. července 2017

Soud v Mnichově zrušil změny stanov Sudetoněmeckého landsmančaftu, kterými se původně sdružení vzdávalo majetkových nároků v ČR. Lisabon a německé zákony neošéfuješ. První nároky lze čekat u evropských soudů už příští rok. Herman, Bělobrádek a jejich drazí krajané!

- VK -
14.7.2017  AE News

Server Parlamentní listy uveřejnil včera informaci, že zemský soud v Mnichově zrušil změny stanov Sudetoněmeckého landsmanšaftu z února loňského roku, kterým se sdružení vzdávalo majetkových nároků v ČR s ohledem na odsun Němců po II. sv. válce z Československa na základě dohod vítězných mocností z Postupimi [1]. 



Část členské základny s těmito změnami nesouhlasila a vzhledem k porušení procesů během změny stanov (nedodržené lhůty, nedostatečné kvórum pro hlasování) podala skupina členů sdružení kolektivní žalobu k německému soudu v Mnichově. Ten nyní po roce a půl vynesl verdikt, kterým označil změny stanov za neplatné v celém rozsahu a stejně tak za neplatné označil i volby vedení sdružení, které z voleb vzešlo. Mluvčím se ve volbách stal Bernd Posselt. Rozhodnutí soudu nenabylo právní moci a krajanský spolek má jeden měsíc na to, aby se proti rozsudku odvolal.


Pavel Bělobrádek (KDU-ČSL) a Bernd Posselt na sudetoněmeckém sjezdu v Augsburgu, červen 2017.

Není ještě známé oficiální rozhodnutí soudu, ale tím hlavním problémem jsou především dva faktory. Kromě procesních pochybení je to zejména ta část žaloby, která se odkazuje na bavorské poválečné právo, které garantuje občanům Bavorska nedotknutelnost jejich majetkových nároků před německými soudy ve vztahu ke škodám a újmám utrpěným během odsunu z Československa po roce 1945. Podle těchto zákonů nesmí žádnému Němci být bráněno v soudním usilování o náhradu škod vůči Československu. Krajanský spolek vloni v únoru však do stanov zanesl formulaci, že krajanské sdružení již nemá k České republice majetkových nároků. Vzhledem k tomu, že krajanské sdružení má ve stanovách ukotvení na základě společenské smlouvy a nikoliv politického sdružení, musí se změnou stanov majetkového charakteru souhlasit 100% všech členů spolku. Ti, kteří nesouhlasí, mají právo a nárok na smírčí řízení při změně stanov. Teprve poté, co smírčí řízení selže, může být nabídnuta členovi spolku kompenzace za odchod ze sdružení.

Majetkové požadavky nelze ze stanov vyjmout bez souhlasu všech členů


Spolek nemá podle německého zákona o spolcích páky, jak donutit členy spolku k odchodu nebo ke změně názoru k majetkovým nárokům zakotveným v německých zákonech. Je to úplně stejné jako u majetkových nároků družstev v ČR. Pokud má družstvo k někomu pohledávku, nemůže družstvo odsouhlasit odpuštění pohledávek prostou většinou, protože družstvo spravuje majetky jednotlivých členů společně jako jedné fyzické osoby, a to znamená, že s takovým odpuštěním musí vyslovit souhlas všichni věřitelé, tzn. všichni členové družstva. Stejná situace je teď v Sudetoněmeckém landsmanšaftu. Hlavním problémem a viníkem tohoto stavu je zánik jednoho z vítězů II. sv. války, Sovětského svazu, který byl garantem naplňování Postupimi. Po rozbití SSSR a po sjednocení Německa bylo dílo zkázy přichystáno. Jelikož západní spojenci se České republiky ve sporu s Německem nezastanou, stejně jako to neudělali v roce 1938 při Mnichovském diktátu, tak to znamená, že už příští rok mohou Němci začít žalovat český stát u německých i evropských soudů.


Augsburg: Daniel Herman, Pavel Bělobrádek… sedí po pravici Bernda Posselta.


Jakmile zmizel z Evropy garant Postupimi, zmizela i ochrana slovanských národů. Problém se týká nejen ČR, ale i Slovenska, protože v rámci Postupimi byli odsunuti Maďaři ze Slovenska, z jeho jižní části, kterou zabrali po Mnichovu 1938. Německý rozsudek není překvapivý, protože soud nemohl rozhodnout v rozporu se zákonem na ochranu lidských práv, jehož součástí je právo Němců na majetkové žaloby ve vztahu k újmám po odsunu ze Sudet. Postupimská dohoda určovala, že kompenzace za odsun ze Sudet musí Němcům a Maďarům vyplatit jejich poválečné vlády. Problém je v tom, že tento závazek nebyl nikdy uznán v rámci mezinárodní smlouvy, německá a ani maďarská vláda nikdy takový závazek nepodepsaly s vítěznými mocnostmi, ani s Československem. Naplňování Postupimi vynucovala silou spojenecká vojska jako garantoři Postupimi. Samotná Postupim nebyla mezinárodní smlouvou s poraženými zeměmi, ale jen dohodou mezi vítěznými mocnostmi. A to je celé jádro problému. Mocnosti už dnes České republice závěry Postupimi negarantují.

Pád Sovětského svazu znovu přiblížil znovuobsazení Sudet? To snad ne. Němcům stačí prý jen kompenzace. Ale z čeho je ČR zaplatí?


Jakmile garantoři Postupimi změnili své cíle a priority, vznikla železná opona, tak jediným garantorem Postupimi ve vztahu k deportaci Němců zůstával Sovětský svaz. Doufám, že všichni čtenáři AE News v této chvíli už chápou, v jaké nebezpečné situaci se ocitá Česká republika, majetek českých občanů v pohraničí a územní celistvost České republiky. Nezapomínejte, že před pár týdny dvojice národních zrádců, Daniel Hermana jako ministr kultury a Pavel Bělobrádek, předseda KDU-ČSL, přijeli kolaborovat se sudetskými Němci na jejich sudetoněmecké slavnosti do Augsburgu a opět padala slova z úst Daniela Hermana o drahých sudetských přátelích a krajanech. Vnitřní kohorta nepřátel uvnitř v ČR ožila. Pro-němečtí kolaboranti v ČR cítí příležitost, jak opět uvrhnout české pohraničí do područí Německa, jak ho znovu germanizovat. Už tady není sovětský garantor z Postupimi. Nikdo se teď Česka nezastane. Požadavky Sudetoněmeckého landsmančaftu se brzy stanou požadavky ryze německými a i německá vláda bude tlačit na jejich vyřešení.

Augsburg: Jako měsíček na hnoji. A nemyslím tím Posselta…

Když jsem si četl článek na Parlamentních listech, udeřila mně do očí naprosto nehorázná a šílená anketa s grafem, kde se redakce PL ptá čtenářů, jakou koalici by lidé doporučovali Babišovi po volbách. Neuvěřitelných 77% čtenářů PL chce koalici Babišova ANO s Okamurovou SPD. Tento obrázek níže mne naplňuje totálním zoufalstvím, ale bohužel opět se potvrzuje moje prognóza z jednoho dřívějšího pořadu na Svobodném rádiu, že přesně tuto koalici bude mnoho lidí na alternativě preferovat. Pokud Tomio Okamura by měl vstoupit do koalice s Babišem, stane se spoluarchitektem Babišovy nalinkované cesty ČR do Nové Evropy a německé IV. Říše. Stal by se sekundantem pohřbu českého národa. Sudety se stanou v roce 2018 hlavním politickým tématem České republiky. Lidé v pohraničí budou zjišťovat, jestli jejich domy a chalupy, které koupili, nepatřili před válkou nějaké německé rodině. Teoreticky hrozí velké obavy v pohraničí, protože ČR nebude mít peníze na vyplácení odškodnění stovkám tisíc Sudeťáků a jejich potomkům za odsun a znárodněné majetky.


Nikdo nás před požadavky Sudeťáků neochrání, SSSR je pryč a slovanské národy jsou určeny k postupné likvidaci formou asimilace do Nové Evropy!


Česká vláda se musí obrátit na Ruskou federaci jako na nástupnickou zemi po SSSR a garantora Postupimi a musí Moskvu požádat o ochranu a pomoc před německými požadavky. Francie, Velká Británie a USA s požadavky sudetských Němců rámcově souhlasí s odkazem na Lisabon a lidská práva, i když zatím jenom v obecné a nedeklarativní rovině. Zrádci národa jezdí na sudetoněmecké slavnosti a oslovují Sudeťáky jako drazí krajané. Přitom německé soudy ženou militantní Sudeťáky k honu na české majetky a nikdo proti tomu nic nedělá, loutková vláda v Praze mlčí a premiér ani nepotrestá ministra kultury za to, že bez mandátu vlády se potuluje už poněkolikáté na slavnostech Sudeťáků. Kolik ještě facek a pěstí do huby musí český volič a občan dostat, než se jako tupá ovce probere a přestane uvažovat jako idiot?


Realita alternativy, tohle je tragédie!

Jak je možné dělat alternativu, když lidé nic nepochopili? Jak může 77% lidí na PL prefeferovat koalici kandidáta globalistů (Andreje Babiše) a SPD (Tomia Okamury), který ideologicky stojí na opačné straně politického spektra? Když se dívám na průzkumy mainstreamu, kde Babiš a jeho ANO válcují ostatní strany, tak si můžu myslet, že jde o prefabrikaci průzkumů. Ale když totéž potvrzují i ankety na alternativě, tak to znamená, že dynamika zániku české státnosti je už tak mohutná, že jí nepůjde zastavit. Nikdo zase nic nepochopil. Každá společnost je odsouzena k zániku, pokud se nepoučí z vlastních chyb a stále je opakuje. Lidé chtějí změnu, ale volí oligarchu a miliardáře, který je definicí globalizace, jeho firma tyje a prosperuje z globalizace (Agrofert), jeho politika vede k prosazování globalizované digitální ekonomiky a špehování národa (EET, čipy v občanských průkazech, sledování bankovních plateb).


Zprava doleva: Horst Seehofer (zemský premiér Bavorska), Bernd Posselt (šéf sudetského landsmančaftu), Pavel Bělobrádek (předseda KDU-ČSL), Daniel Herman (ministr kultury ČR).

Pravda a láska nech idú do pyče!


Co řekl Andrej Babiš v poslední nahrávce od skupiny Julius Šuman? Pravda a láska nech idú do pyče! Záznam je zde. Dobře, láska je pathos, ale pravda? Ta má jít do pyče? A do takového svazku chtějí lidé na alternativě uvrtat Okamuru a jeho SPD? Takže, kdo si co myslí? Revoluci a Okamurovu odvolatelnost politiků naroubovat na Babišovu hyperoligarchizaci české politiky? Má tohle uvažování voličů na alternativě ještě rozměr racionality, anebo je to už projev naprosté neschopnosti chápat politické cíle a orientace jednotlivých sil? Pokud SPD dostane slušné hlasy, musí se postavit do čela reformního proudu v poslanecké sněmovně. Cesta do koalice s Babišem bude sebevražda SPD v přímém přenosu. Občané musí vidět, že existuje alternativa, která ČR chce vést jinak. A i kdyby ta cesta byla pro SPD v opozici ve sněmovně, je to lepší cesta, než sebevražda v podobě padnutí si do náruče s Andrejem. Děsím se chvíle, kdy se na podzim ukáže, že Česko snese ale už opravdu fšecko.

Mimo téma článku nás tak může pouze potěšit jen jedna věc, že po našem článku [3] a medializaci toho, že vysokoškolské koleje VŠCHT v Praze blokují náš Aeronet, jsme dostali včera příjemnou informaci z kolejí, že blokace našeho webu byla ukončena a na naše stránky se už lze bez problémů z kolejí připojit. Alespoň jedna pozitivní zpráva.

O rozhodnutí soudu v Mnichově ve věci Sudetoněmeckého landsmanŠaftu, o výsledcích a závěrech schůzky Macrona a Merkelové v Paříži, o plánu na vznik evropského ministerstva financí a o plánech na vydávání eurodluhopisů budeme hovořit dnes na Svobodném rádiu v pravidelném čase od 19:00 hodin. Všichni jste srdečně zváni k poslechu.

-VK-
Šéfredaktor AE News

59 komentářů :

  1. Zase, žádné komentáře, nevím proč takové články, tedy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:54 "Šťastný" to člověk, který neví ...
      Blbci je zbytečné něco vysvětlovat !

      Vymazat
    2. Zrovna jsem se dneska díval na hodinky. No, nebyla to náhoda. nejsem blbej.

      Vymazat
    3. Tak jsem slyšel že řádí prasečí mor a jak tak koukám na ty fotky, nemněli bi tyhle dvě taky eliminovat?

      Vymazat
    4. prasečí mor postihl ty černé svině z Moravy. Vše je v rukách božích, amen.
      A za to svinstvo tady na zemi, v Čechách může ta parta národních hostů, co si nechá říkat česká vláda.
      Dopouští se vlastizrady a jako s vlastizrádci je třeba s nimi zatočit!
      Nebo zhoupnout? ...

      Vymazat
    5. 21"42 vše je v lidech , jestli je Čech , Moravan či Slezan !

      Vymazat
    6. Velmi dobře si pamatuji na výhružky těch odsouvaných:
      My se vrátíme a všechno nám zaplatíte a vrátíte a:
      1) Vás čechy pověsíme
      2) pošleme do plynu
      3) odsuneme na Sibiř
      Skoro každý den někdo z naší rodiny přišel domů a vyprávěl jak mu opět bylo vyhrožováno těmi co nás udávali gestapu.
      P.S. Moje babička měla 7 sourozenců, kteří měli za manžele (manželky) němce a z nich ani jeden nebyl odsunut i když dva museli sloužit ve wermachtu.

      Vymazat
    7. Zkuste si představit, jak pak Sudetští Němci své nároky postoupí třeba německým muslimům... Jo český volič je šílený, když si volí do čela země pořád ty samé gaunery a doufá, že pak přijde jiný výsledek...

      Vymazat
    8. Fotky Augsburg: v řadě za sebou tři čuníci jsou...

      Vymazat
  2. Vzkažte Zemanovi, že všechno je jinak než si myslí. Měl by se ozvat a nezlehčovat Bernda! Ten člověk co nevidět praskne z přežrání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:31 Pochybuji, že pan prezident není v otázce sudetoněmeckého landsmančaftu v "obraze". Vše ale souvisí se vším, a tak v současnosti mluví jak mluví.
      Geopolitika není jen o požadavcích sudetoněmeckého landsmančaftu. Jejich síla je přímo závislá na postavení České republiky v současném světě.
      L.S.

      Vymazat
    2. Není to jen o geopolitice ale už i o exopolitice.

      Vymazat
    3. Zeman toho namluví hodně. Slyšel jsem, jak slovně mávl rukou nad sudeťáky a tvrdil, že požadavek návratu majetku je ze stanov vypuštěn. Neoprávněně chlácholil posluchače.

      Vymazat
    4. Už je znova čas žádat válečné reparace

      Vymazat
  3. Toto a jiné jsou plody prokleté fašistické katolické církve.*

    OdpovědětVymazat
  4. Je to velmi jednoduché. Bude li nějaký barák v pohraničí na prodej, proč by ho nemohl koupit nějaký Němec? A proč by ho nemohl odkoupit potomek těch, kterým byl po válce sebrán? Bude to něčemu odporovat? Přeci takto dnes Sudeťáky v tomto případě nemůžeme obviňovat z porušování Bešovských dekretů. Jde o to, že to musí koupit a ne, že to dostanou gratis. Tam by se něco porušilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně se zrovna nestýská po nových Sudetech. osidlování Němci je opět přinese.
      Sims.

      Vymazat
    2. Souhlasím, ale proti koupi baráku v EU mimo svůj stát nic neuděláte. To, jako vy také nechci. Navíc rodiče, prarodiče současného kupce v tomto případě byli zcela jistě německým státem odškodněni v rámci vyrovnání poválečných škod mezi NSR a ČSSR.

      Vymazat
    3. Uděláme.Nebude barák ani Němec.Po dvou
      dalších zájem o koupi domů už nebude.
      Petr Majevský

      Vymazat
    4. 20:19, chápeš ty vůbec o co jde, o co se hraje, o jakou právní formulaci ten protihráč, o kterém je řeč, svoje požadavky opře? A uplatní mocenskou převahu? Jseš opravdu tak nemyslící?

      Vymazat
    5. 20:38-volné majetky není problém, hodně jich je již v "jejich" rukou. Jde o "rodové" majetky, tedy restituce, při nedostupnosti náhrady. Nezanedbatelná je také otázka "vrácení občanství" a volební právo.

      Vymazat
    6. 22.53 Já mluvím někde o nějakých oprávněných požadavcích? Jen konstatuji, co je možné a legální.

      Vymazat
  5. Vyučený řezník,pochybně vystudovaný veterinář,nevyléčitelně nervově choré individuum a náruživý uživatel narkotik již od puberty si dal za úkol nás všechny,celý český národ zlikvidovat!Sám o sobě řekl,že narkotika užíval ,a že drogy užívá i nyní!Prohlásil ,že je Žid......a v klerofašotlupě jich je více-Herman,Gabal,Schojdrová....

    Čest vaší památce Češi přeje bývalý katolický kněz Herman,vlastním jménem SATAN!

    OdpovědětVymazat
  6. Je nutné přebírat zrovna text k tak závažnému tématu zrovna z anonymního a neseriózního zdroje jako je Aeronet? - To opravdu neexistují solidnější možnosti? Nebo by to dalo moc práce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (20:35):
      Pane Kopecký!
      Již jste se ale nestihl nevyslovit k tomu, zda v textu článku jsou nesmysly či zavádějící informace. A které? ..., a pokud, jak je to doopravdy? ...
      Jinak se dá jen odtušit, že redakce NR (narozdíl od vás) patrně nemá až tak vytříbený kádrovací instinkt.
      ---
      K tématu nedávno vyšel i celý sborník přednášek. Nazvaný "Komu patří omluva?, Historická pravda o poválečných událostech". Byl mu zde na NR také věnován i článek dva ...
      A jistě není ani jediným liter. zdrojem k tématice SdL.
      Tento příspěvek (převzatý z Aeronetu) je ale další aktualitou, upozorněním.

      Vymazat
    2. Pane Opluštile - skutečně nechápete ty jednoduché tři řádky - anebo se jen tak tváříte?!

      Tak ještě jednou pro Vás - po lopatě:

      - Odmítám komentovat anonymní zdroje stejně, jako omítám diskutovat s anonymy.
      Jestli to považujete za kádrování, je mi Vás upřímně líto.

      Vymazat
    3. Re (20:56):
      Řádky chápu. Jen nesdílím vaši zásadu nediskutovat s anonymy (zdroji, autory, diskutéry). Těch je totiž i na tomto webu značná většina ... A autor -VK- je již docela známou "značkou". Mnoho dalších autorů píše pod podobnými akronymy, a co?
      Vám ale patrně vadí i ten web Aeronet, viďte? Není toto tím kádrováním?
      Nepsal jste ovšem, že ty (pro vás nedůvěryhodné) ani nečtete. Protože na mou otázku, co je v článku věcně chybně ..., nereagujete.

      Vymazat
    4. František Opluštil 14.července 2017 21:11

      Mně web Aeronet "nevadí", prostě jej ignoruji resp. nevyhledávám. To je, tuším, čistě moje věc.

      Nezpochybňoval jsem obsah článku - ale nemám sebemenší důvod o něm diskutovat přávě proto, že přichází z anonymního zdroje.

      Neptáte se na žádnou konkrétní jednotlivost a proto Vám neodpovídám. Nemá ale náhodou Vaše tázání nakonec také povahu kádrování (mé osoby - jako někoho, komu snad "vadí Aeronet! - probůh! co to asi je za člověka?)? Zamyslete se nad tím, prosím.

      Psát o "docela známé značce" je trochu směšné - nemyslíte? -VK- prostě vystupuje annymně - a tečka.

      Nic Vám nevymlouvám a nic nehaním - pouze nejsem ochoten některé věci akceptovat; a anonymita k nim patří a bude vždycky patřit.
      Je Vám na tom pořád ještě něco "podezřelého"? Provokuje Vás to? Pak jste prostě asi z jiného těsta.

      Zdravím
      JK

      Vymazat
    5. Re (21:11):
      Ale kdepak, ani podezřelého ani neprovokuje.
      Ale jinak, samosebou, že každý jsme z "jiného těsta". Naštěstí! I v tom je ta (zdravá) pestrost pohledů.
      Mějte se pěkně!

      Vymazat
    6. Kopecký, představte si, že sedíte na zemi v pustém pralese a někdo anonymní vám řekne, že voda je v poušti, která je vedle toho pralesa směrem vlevo. Vy ale máte kolem sebe několik krásných a napitých žen a ty Vás nepřestávají obtěžovat sexem. Jenže, vlastně máte smůlu, protože máte už dost velkou žízeň. A teď: Jak se rozhodnete, umřete žízní ve společnosti ňader, která Vám ji spíše krutě připomínají a nebo se vydáte cestou anonymní informace do pouště? Budete tu informaci Anonyma akceptovat, nebo jste úrovní ještě dítě, které se ještě nevyzná a neposuzuje? Bacha je v tom finta.

      Vymazat
    7. Kopecký,tak nediskutujte a běžte na veby
      Vám blízké.Vy jste jeden z té německé
      Páté kolony v Čechách.
      Petr Majevský

      Vymazat
    8. Petr Majevský

      Děkuji Vám, ale na Vaše rady ani neuvěřitelně hloupé osočování fakt nejsem zvědavý.

      Vymazat
    9. Mně je celkem jedno, kdo mi poskytne pravdivé informace a pro mne jsou to krásné fotografie s protagonisty "bratření". S jakým cílem se bratří(bratři) vím a nepotřebuji výklad. Možná bych svým moravským bratrům "naservíroval" volební bilboardy(fotografie viz výše) aby měli jasno komu chtějí dát svůj hlas!

      Vymazat
    10. PS.-Inovuji, bilboardy jsou drahé. Stačí fota do každého kostela.

      Vymazat
    11. Pane Kopecký, sice jste mi nedávno způsobil radostné povyražení až k po několik dnů opakovaným záchvatům smíchu (jazykový klenot, budete na tom ještě pracovat?), ale tentokrát ne. Soudím, že teď se už prvním vstupem ocítáte vedle. Nebudu zvlášť argumentovat. Váš oponent dostatečně poukázal na to, že operovat osobními zásadami namísto věrohodnými skutečnostmi a přijatelnou logikou, není diskuzí nad problémem, ale osobním, prestižním soubojem. Každého, kdo tady vystupuje bych rád bral jako reakci na to či ono, jako vyvolanou náladu, jako přítomnost všech, kteří pozorným dávají znát svoji existenci, znalost, představy, směřování… K tomu jména ani adresy nepotřbuju, certifikáty ověřující zdroje jak by smet. Spoléhám na vlastní rozum, vlastní znalosti i další dostupné informace. Tady jsem, abych naslouchal, tak jak to jen jde, ostatním. Nerad bych klec vlastních dogmat. S přáním svěží mysli, od „myšlenkový nesmysl“

      Vymazat
    12. 23:53 Dobrý text.

      Vymazat
  7. Bělobradka potkat naživo jednou a dost.
    Viděl jsem ho namachrovaneho v lázních Klimkovice a požádal jsem o předčasné ukončení. Nedovedl jsem si představit potkávat se s ním ještě týden v jídelně. Opravdu zážitek vidět jak se fotí se starýma babičkama asi na památku...
    Největší gól byl, když jednou se hnal na proceduru po kolonádě. S jednou ratolestí v kočárku, druhou za ruku, kličkoval mezi prodejními stánky, pod paží spousty papírů (asi ministerské vyřizování...), a jelikož ho asi nikdo z kupujících nepoznal, dokumenty upustil na podlahu. To už někteří lidé překvapením vykřikli a pomáhali mu ministerské papíry posbírat aby stihl léčbu.
    Opravdu zážitek !
    Kdo by chtěl pana bývalého ministra vidět v životní velikosti, navštivte lázně Klimkovice v lednu 2018. Nebudete litovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano navštívíme a s nástroji příslušné ráže protože jedině tak se musí likvidovat zrádci národa a tvrdě lidi jde do tuhýho zmrd havel a modročerní hajzlové za pomoci oranžových zmetků tento bordel podporují !!!!!

      Vymazat
  8. Už víte proč byly Benešové dekréty? Přesně aby ty kurvy nemohli točit opět dějinami.Aby toho ožralu flašku nacistického čert spral a hermana s kozíbradkou tak též.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. a to je i důvodem, proč prezidenta Beneše ještě i dnes ta "komunita" tak nenávidí. Až daleko za hrob.
      No, z duše jej nenáviděli ještě i daleko před Mnichovem, nenáviděli v průběhu 2. světové, po ní .. nenávidí dnes a budou.
      Takový už je "osud" velikánů, kteří pro naši státnost něco významného udělali.

      Vymazat
    2. František Opluštil 14. července 2017 20:58

      Ano, to máte nepochybně pravdu. V 70. a 80. letech to u nás začali oživovat lidé jako Ján Mlynárik, Petr Pithart (s Milanem otáhalem a Petrem Příhodou pod pseudonymem "Podiven").

      Možná jste zaregistroval i šarvátky kolem Benešovy busty v Českém Krumlově.

      A k příspěvku před Vámi (20:40) bych rád podotknul, že mluvit o "Benešových dekretech" je zavádějící a navíc je to přebírání jazyka landsmannschaftů.

      Vymazat
    3. Re (21:05):
      Ale to víte, že jo!, pane Kopecký.
      A mrazí mě z toho, a jistě s tím pocitem zdaleka nejsem sám ...
      (Je fakt, že i u nás se ten věcně nesprávný pojem "Benešovy dekrety" zabydlel).

      Vymazat
  9. A toto svinstvo úmyslně začal opilec Havel, když se zásadně spolupodílel (Havel, Klaus, Mečiar) na rozdělení ČSFR.

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda mluvit o vlastizrádcích u voleb poslední šance něco udělat.

    OdpovědětVymazat
  11. Tři fašouni v čele s vypaseným vepřoidem kují pikle, jak ty Čechy dostat na kolena.Neboj, vepřoide, až nás kobližkář Andrejko zařadí do 4.říše, tak se fašouni k těm majetkům nebo odškodnění od napadeného a zdevastovaného státu německými nacisty, hravě dočkají.

    OdpovědětVymazat
  12. prasečí mor postihl ty černé svině z Moravy. Vše je v rukách božích, amen.
    A za to svinstvo tady na zemi, v Čechách může ta parta národních hostů, co si nechá říkat česká vláda.
    Dopouští se vlastizrady a jako s vlastizrádci je třeba s nimi zatočit!
    Nebo zhoupnout? ...

    OdpovědětVymazat
  13. Černozádelníci je nejhorší strana u nás, odporná, prolhaná, pokrytecká a prodejná - za malé korýtko zapřou nos mezi očima i vlastní zem. FUJ!!! HNUS!!! NEVOLIT!!!
    Ono jim sklapne, až budou mít pod 5% - krásná představa.

    OdpovědětVymazat
  14. https://drive.google.com/file/d/0B3OUOQMVtOnTSU9rY0lueFRNcmc/view?usp=sharing

    OdpovědětVymazat
  15. Podívejte se pozorně na druhou fotku.Na té je zachycena ta šílená skutečnost,jak
    "Pán velkomožný" Posselt bohorovně přijímá hold svého českého lokaje.Bohorovnost i to lokajství jim čiší z výrazů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:57-máte pravdu, být oba výškově obráceně a blíže k sobě, podobalo by se to "vrnění" Havla na ramenou Bushe.

      Vymazat
    2. ani jeden z lokajů není Čechem

      Vymazat
  16. Číst článek anonymního šéfa zdejší proruské pobočky agentury AE News vyžaduje mít dobrý žaludek. A vztek většiny zdejších diskutérů je veliký, ale v ničem nic na faktu, že vztahy ČR a BRD se každým rokem zlepšují, nezmění. A to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:14 zvlášť ekonomicky nevýhodné a vazalské. Ještě před zblbnutím bych si nemyslel, že to je dobře. Díky ČT, ať je po vašem. Teď jsme blbové nejméně dva.

      Vymazat
    2. 9:31
      Hele ty henleinovskej magore,táhni na Blicicí listy nebo si čti Fuckingtown post a neser se do věcí,kterejm nerozumíš!!!!!!!

      Vymazat
    3. 11:22 bodejť by pochopil například dvojzápor. Nezbývá mu než nadávat. Možná jedno proč, možná jedno komu. Těžko rozeznat.

      Vymazat
  17. Kdyby ještě dostali sudeťáci půlku Českého území,tak co zůstane pravověrným Čechům.Katolická cirkev uzmula také velké území,že z pronájmu a dotací jim jdou navíc mld.přitom stát jim každoročně dává snad 2mld.kč.
    Co ale chcete po těchto židech,Bělobradek,Herman a vesměs celá strana KDU-ČSL je složená ze židů a ti by prodaly i svoji matku,natož České území.Kdo je volí,je ještě horší podrazák,než tito zrádci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím tedy,jak je to s Bíloubradou,ale je to zrzoun zrzavý (obarvený na béžovo), takže mám trochu pochybnosti s tím židovstvím. Ale co vím bezpečně, že černoprdelnící jsou vlastizrádná strana, která podrazí každého, komu slibovala věrnost.To je již žitá jistota a bohužel ty hloupé babičky to nevidí a volí ty pánbíčky, kteří nevěří na nic jiného než na moc a prachy.
      Sims.

      Vymazat
  18. Zbytečné a marné obavy... Proč sudeťáci nežalovali český stát už před onou inkriminovanou změnou stanov?... Protože neměli nejmenší šanci na úspěch. Takže přetrvává status quo ante.

    OdpovědětVymazat
  19. Nevím proč se vzrušujete nad sudetskými Němci ,vždyt za pár let bude Německo převážně muslimská země a Němci budou mít velký problém přežít jako otroci muslimů.

    OdpovědětVymazat