Reklama

.

.

sobota 15. července 2017

Vyslání českých žoldáků do Pobaltí je odporná zrada ruského národa. Je to poplivání hrobů tisíců padlých za naši svobodu a porážku fašismu

Vincent Pribula
15.7.2017
  

Neskutečné se stává realitou. Kdo by si pomyslel, že národ který byl určen k likvidaci a otroctví, dnes posílá své žoldáky na hranice našich osvoboditelů a Slovanů jako jsme my.

Je to šílené, je to strach nahánějící hrůza, drzost a největší zrada poslanců, kteří pro vyslání žoldáků zvedli ruku – podívejte se jedním klikem ZDE, jak kdo hlasoval.


Ano, zvedli ruku pro válku s Ruskem, je to jasný akt nepřátelství a nevděku a přímo se dělá špatně od žaludku.

Kdyby těm mladým klukům s pistolkami nedocházelo, kde a proti komu jdou do války, tak je to nutné v rámci historie národa připomenout: jdete do války proti lidem a státu, kterým vděčíte za svůj vlastní život, za život vašich rodičů a přátel. Jdete silou vyhrožovat národu, který krvácel a nakonec bestii usekl hlavu v jejím hnízdě – Berlíně.

Je zcela nemorální podílet se na jeho obkličování a neustálém vyhrožování s celým útočným paktem NATO. Pro historickou pravdu a nejvyšší morální postoj je nemyslitelné stát se zbraní v ruce na ruských hranicích po boku vojsk bývalého Wehrmachtu.

To už skutečně srdce a rozum nepobírá, jak nás prodávají vlastní elity a zatahují do zničující války.

Odmítám a nechci, aby naši lidé podporovali a zvyšovali nepřátelství na hraně jaderného armagedonu a stáli po boku našich bývalých katů na ruských hranicích!

Zástupci lidu opět ukázali, kdo má moc a jak jsou jim názory vlastních lidí ukradené.

Prý jakési spojenecké závazky v NATO. Tak se na ně podívejme a dejme jim skutečnou podobu.

Co naše závazky vlastně jsou? Na prvním místě nenávist k Rusku, slepá oddanost USA, na druhém místě podpora útočných a dobyvačných válek USA. Do třetice zbrojit a nakupovat zbraně i za cenu zvýšeného počtu žebráků a lidí pod hranicí bídy. Na velkou vítěznou válku s Ruskem musí peněz být dost.


Kam NATO s USA vstoupily, je smrt a zkáza

Propaganda války a humanitního zabíjení v Africe a na Balkáně má své úžasné výsledky. Osvobozené státy USA žijí jak v ráji a každodenně svou vděčnost dávají znát.

Ovšem pokud se něco málo nepovede a média dostatečně nemlží realitu, je tu ruská karta a špioni.

Tisíce špionů a ruská propaganda jsou příčinou všech nezdarů v nekonečném válčení. Aby toho nebylo málo na práci, je tu Pobaltí a ruská agrese. Média opět nezklamala, ta hrozba v Litvě je již neúnosná.

Mladí Litevci prosí USA a pakt NATO o záchranu a tamní etničtí Rusové zas spoléhají na ochranu Ruska.

Tam se to musí rozehrát jak na Majdanu a čeští žoldáci si konečně pod velením Bundeswehru zabijí své první ruské vojáky.

Jenže co potom, co dál? Jistě od německých kolegů dostanou kvalitní a nešizený proviant do první linie, a tak poprvé v životě okusí německou kvalitu potravin na bojišti. Poté se pomodlí a budou očekávat odvetný úder hrdých vlastenců Ruska.

Naše malá a zkoušená zem jde do války proti Rusku. Naše vláda se vylhává a odvolává na bezcenné spojenecké závazky. Jejich hodnota je kus papíru, který kdosi bez mandátu lidového hlasování podepsal a nás tím upsal peklu. Neutralita je zakázané slovo a historická zrada se koná podruhé.

Věřím v naději a na rozum a cit do poslední chvíle. Snad zavelí svědomí a Slované se mezi sebou na rozkaz paktu NATO nebudou vzájemně zabíjet.


- - -


147 komentářů :

  1. Ukázka nekompetetnosti naší poslanecké sněmovny a možná i senátu. Poslanci jsou váleční štváči řízení cizí mocía vysílájí, musím říci, duševně ubohé žoldáky na pochybnou misi. Vašek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polistopadová vládnoucí svoloč bez ohledu na to zdali to byl Klaus, Zeman, Sobotka či Babiš se nestydatě paktuje s pohrobky Hitlera nebo dnešními fašisty ve vládě USA a naši ubozí maloměšťáci je dokonce "svobodně" volí ! Článek by měl probudit svědomí u všech slušných lidí a Babiš je nejen zloděj, ale i vlastizrádce !!

      Vymazat
    2. Pane Heroute, já teda rozhodně nejsem voličemem pana Babiše, ale když už jste ho nazval zlodějem a vlastizrádcem, jistě máte pro svoje tvrzení důkazy. Proč na něj teda nepodáte trestní oznámení?
      A proč u zmínky ohledně voleb máte slovo "svobodně" v uvozovkách? Nepřijdou vám naše volby dostatečně svobodné? Já třeba úplně svobodně pana Babiše nevolil a na podzim ho nebudu volit opět. Nic nesvobodného na našich volbách nevidím. Petr

      Vymazat
    3. Pokud svobodnou volbou nazýváte stav, kdy oligarchové vlastní média a novináře a zbytek ovládají buržoazní politruci jako ČT a ČRo , kde propaganda a lži tečou proudem , tak vám není pomoci ! Na Babiše by stačil zákon o přiznání majetku a nejen na něj !! Mějte se pěkně.

      Vymazat
    4. 11:33 Vy jste opravdu šťastný člověk. Jak málo stačí a takových je tady většina,podle toho to vypadá.

      Vymazat
    5. Smutný obraz dnešního Česka není způsoben lidmi typu pana Heroutem ale naopak lidmi, jako je právě ten chytrolín 11:33 resp. 11:45. Babiš by v USA seděl za zneužívání informací v obchodním styku až by byl černý. U nás Klaus a jeho kamarila nechali "zhasnout", aby lidi jako Kožený či Babiš mohli si dosyta nakrást ze společného. Každý, kdo se trochu zajímá o politiku to ví, důkazů spousta, opakovat je netřeba.

      Vymazat
    6. Jo, šťastnej docela jsem, to je fakt. To, že media vlastní oligarchové, stejně jako všude jinde na světě, mi nebrání v tom, abych si u voleb svobodně zvolil, koho chci já.
      Ale říct o někom veřejně, že je to zloděj a vlastizrádce a nemít na to důkazy, to bych si já teda netroufnul. Petr

      Vymazat
    7. Petr Důkazy nemůžou být když orgány v trestním řízení nekonají.Protože někdo má imunitu. Dát zem migrantům a podporovat útočnou válku je vlastizrada. Nemůžou vyšetřovat babiše nebo by zkoupal sobotku a mnohé další.

      Vymazat
    8. Šťastlivci 12:10, panu Petrovi: Bych to Vaše „jako všude jinde na světě, mi nebrání v tom, abych si u voleb svobodně zvolil, koho chci já“ přece jen upřesnil na: „abych si u voleb do urny vhodil, co jsem si v pro nás určené nabídce, masírován jednosměrnými informacemi, koho jsem natrefil já“. Pane Petře, jste poměrně levný, takové všechny režimy rády pořizují. Troufám si tvrdit. Mějte se

      Vymazat
    9. 10:47-Máte sice pravdu o těch poslancích,
      ale ty tam musel někdo dosadit.Ten někdo
      je český volič.Takže to není ani tak vina
      těch poslanců,jako českých voličů.
      Petr Majevský

      Vymazat
  2. To nevíte ,že amici rozpoutali 2 světovou a pak je osvobodili !!!!! ve škole se učí ,že nás osvobodili , jak debilní .Po celém světě mají základny a vraždí cele národy ,a zas je spasí !!!!! ve škole ani zmínka. My my jsme ti nejlepší??? ale kurvy !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J8, ani moji známí kurvy jistojistě nejsme. Prosím proto urážky a osočení negeneralizovat!!!

      Vymazat
    2. Vše je myšleno na amiky ale jestli se k nim počítáš ,tak to mi je lito .

      Vymazat
  3. Ono to nebude tak horké.Jak to tam začne houstnout,tak se ti naši kluci vojenští hodí marod a náhradu budou těžko hledat.
    B.H.

    OdpovědětVymazat
  4. ZÁPADNÍ DEMOKRACIE (DEMOKRATÚRA)
    Na Západě nelze prostřednictvím voleb měnit základní politické uspořádání, protože vládnoucí elity řídí a kontrolují každého, kdo je zvolen. Volby vyvolávají představu demokracie, ale nemění nic na převládající politice, favorizující válku a elity. Z tohoto důvodu se vůle lidu stává impotentní. Lidé se přesvědčují o tom, že oni a jejich hlasy nemají na běh věcí žádný vliv, což v nich budí obavy, stress i zlost, čili kombinaci pro vládnoucí elitu nebezpečnou. A tak, jako odpověď na tuto hrozbu, upevňuje elita proti vlastním lidem sílu a moc státu i s využitím propagandy o hrozby války.
    AMERIKANIZMUS
    Amerikanizmus má kořene v neokonzervativní ideologií USA jako světového hegemona. Podle neokonzervativců zhroucení komunizmu a socializmu dalo světu znamení, že dějiny si jako svou budoucnost vybraly „demokratický kapitalizmus“, který ovšem ve skutečnosti není ani demokratický, ani kapitalistický. Je to světový socioekonomický a politický systém, který by se dal nazvat amerikanizmem. A tento „amerikanizmus“ se nyní Washington coby svou světovou nadvládu chystá nasadit na celý svět.
    Rusko, Čína, Sýrie a Irán, které tuto nadvládu nad sebou odmítají, musí být destabilizovány a zničeny, protože americkému „amerikanizmu“ prostě stojí v cestě. Býv. prez. USA Obama to výstižně nazval "zkroucení rukou".
    Závěr z takovéhoto počínání: Americká demokracie je podvod, který slouží komukoliv a kdekoliv.
    DOST BYLO NATO
    NATO je nebezpečný, válkychtivý, mezinárodní útočný vojenský pakt! Mocenský imperialistický nástroj a skanzen studené války! Ohrožuje světový mír a bezpečnost mnoha mírumilovných států!
    www.novarepublika.cz/2017/06/vznik-cinnost-cile-nase-pusobeni-v-nato.html
    ZLOČINECKÉ USA
    Zločinecké USA jsou největší říše zla, zločinecký váleční štváči, mezinárodní ekonomický teroristy a lháři v dějinách lidstva. Vyzbrojená vláda USA činí násilí a je nejzločinnější institucí, která kdy vládla na Zemi. Potlačuje svobodu a demokracii, kde se jen dá. USA stvořily terorismus požírající svět. USA nepřinášejí světu nic kromě zkázy.
    Ruský medvěd a čínský drak zatočí s USA a Evropou tak, až se jim panenky přetočí!

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že za NATO by nepoložil svůj život ani jenerál Pavel, natožpak řadoví vojáci. Proč by to dělali ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč může někdo dělat vojáka z povolání ?

      Vymazat
    2. 11:48 - kdo se takhle zeptá, ten by nepřijal žádné vysvětlení.

      Vymazat
    3. 11:48 - Protože podal písemnou žádost o přijetí do služ. poměru vojáka z povolání a vyhověl zákonným podmínkám (ZVS, vzdělání, praxe, zdravotní stav, fyzická připravenost, věk etc.).

      Vymazat
  6. Předně je třeba říct, že do NATO jme byli vtaženi nelegálně, proti naší vůli, neproběhlo referendum, a naše účast je v něm protiprávní. Všechny akce v něm prováděné jsou tudíž protiprávní a budou hodnoceny jako válečné zločiny!

    OdpovědětVymazat
  7. Rusové se zmocnili Krymu a nyní usilují o Pobaltí. U nás vytvářejí chaos za pomoci 5.kolony pod záminkou panslovanství. Je nejvyšší čas, aby se na český trůn navrátili Habsburkové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tomu vážně věříš ? Nebo si děláš srandu ?

      Vymazat
    2. 11:53
      Blbec zustane blbcem i kdyby padaly trakare z nebe...

      Vymazat
    3. No jasně že tomu věřím. To bych to přece nepsal. Věřím, že JCKV Ferdinand Zvonimír bude spravedlivým panovníkem a střední Evropu ochrání od zmatků.
      https://www.youtube.com/watch?v=ZzkxFcjWisE

      Vymazat
    4. Zapomněl jsi ještě, že rusové trhají batolatům nožičky a že amíci jsou andělé, pepku.

      Vymazat
    5. 12:26 Chybí ti vlastní myšlenky, že podsouváš takové nesmysly?

      Vymazat
    6. nojo, ale když oni se Rusové toho Krymu vážně zmocnili... nebo že by ho už vrátili a já si toho nevšiml?

      Vymazat
    7. 11:53 Chybí ti vlastní myšlenky, že podsouváš takové nesmysly?

      Vymazat
    8. 12:53 A nemá kolega s tím Krymem pravdu?

      Vymazat
    9. 13:56 Nemá.

      Vymazat
    10. Ten kdo není úplný trotl, tak ví jaká je celá historie Krymu, ale nějací tupáči to budou pořád omílat.... Zákeřnosti Ukrajinců vidíme dennodenně, jaký je to primitivní národ... Předpokládám že ten kdo bojuje o převedení Krymu na ukrajiny kde by snad Ukrajinci se nestyděli místní obyvatele vyvraždit pomocí Banderovců...
      Ptám se na toto, bojuje 12:46 atd. za vrácení Kosova? Kosovo je prototypem velkého zločinu! Ne Krym, tam se lidé prostě rozhodli... Myslíte si že by se měli na Ukrajině lépe? Nemelete jen všechno proto že je to protiruske? Asi ano... A to možná ani nevíte kde ten Krym je...
      Mia

      Vymazat
    11. 14:51 Mio, vím kde je Krym. To je to strategické místo, kde jsou raketové, ponorkové a námořní základny a lze z něho kontrolovat Balkán, Černomořské pobřeží a část Blízkého východu a Středomoří a také je tam Vlaštovčí hnízdo. Je to území, které patří Ukrajině, jejíž územní celistvost garantovalo Rusko a ostatní velmoci mezinárodní smlouvou.

      Vymazat
    12. 15:18 Rusko dokonce mělo podmínky, za kterých hodlá tuto územní celistvost garantovat. A Ukrajina ty podmínky tenkrát splnila.

      Vymazat
    13. 11:53
      Pepku, císařpán to už dávno prohrál.
      A teď vyskoč!

      Vymazat
    14. 11:53 a umíš dost dobře německy? Já ano, možná právě proto, jistěže i mimo jiné, byl bych proti. Takové soustátí jako Rakousko-Uhersko, ovšem bez německé (maďarské) rozpínavosti a dominance, rád bych si nechal líbit.

      Vymazat
    15. 15:18 resp. 15:32 tu zase mele tu NATO propagandu přikořeněnou lžemi kyjevské junty. Bože, před těmi bezmozky nás panbůh chraň.

      Vymazat
    16. 17:56 Ta smlouva o zachování celistvosti Ukrajiny je, bohužel, holý všeobecně známý fakt.

      Vymazat
    17. Podle prohlášení našich politiků platí,že
      co bylo ukradeno,musí být vráceno.Takže
      si uvědomte,že Krym Rusům Ukrajinci činem
      Ukrajince Chroščova ukradli.Tak mi tady
      nevykládejte něco o zmocnění Krymu Ruskem.
      Jenom si vrátili to,co jim Ukrajinci
      ukradli.A to je podle politiků správné!
      Petr Majevský

      Vymazat
    18. 18:14 Majevský, logika je vám zcela cizí. Jestliže někomu nejdříve garantujete územní celistvost, tak ho pak přece nemůžete okrást o území. No, byl jste vždycky mimo, a dnešek není výjimkou.

      Vymazat
    19. Diskutér 11:53 je zřejmě germanofilní vlastizrádce typu všestranně zdegenerovaného Vídeňáka Kchárla Černokopce ...

      Vymazat
    20. 1:55 To je blbost. Vnímám se jako Středoevropan. Mám rád národ svůj, jakož i národy okolní a ztotožňuji se s naší středoevropskou kulturou, jež se arci liší od kultury anglosaské, nebo východoevropské.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citovaným autorům ani spoludiskutujícím se tu nenadává, ale s argumenty se s nimi diskutuje.

      To je ale těžké vysvětlovat duševně omezenému a nevychovanému nedospělci.

      Vymazat
    2. Naopak, Dvořáku. S rudohnědými debily jako jsi ty a Pribula se nediskutuje, stejně jako se nediskutuje třeba s islamisty. Všem vám jde jen o rozvrácení našeho polistopadového demokratického řádu a návrat ke komoušským pořádkům. K tomuto účelu šíříte absurdní nesmysly jako že jdeme válčit s Ruskem apod. Na jednu stranu tu melete cosi o "slovanství" a na druhou tu špiníte Polákya Ukrajince seč vám síly stačí. Jste odpad společnosti. Fuj.

      Vymazat
    3. Pane Dvořáku, tak snad Vám ta důslednost vydrží. Protože tady stačí říct názor, který se tu nenosí a sprcha nadávek následuje téměř okamžitě.
      Nebo vlastně, můžu tady vyjádřit opačný názor, než tu má většina? Petr

      Vymazat
    4. Je dobře, že tu anonym 12:19 veřejně vystavil vizitku své duševní omezenosti, nedostatku argumentačního materiálu nahrazeného technikou podsouvání. Soudruzi kádrováci a propagandisté minulého režimu by z něj jako ze svého učně mohli mít radost.

      Vymazat
    5. Petr Jestli máte opačné názory tak jste na špatných stránkách. My též nechodíme opuzovat např na idnes.

      12:19 Pravicový slouha slouhů tu opět blije. Ty a tobě podobný kraďouskovi novodobí svazáci jste odpad společnosti uvřískaná menšina.

      Vymazat
    6. Ale soudruhu, Dvořáku, no tak... Propagandu a podsouvání tady provádíte jen a právě vy a tyhle vaše sračkostránky, šířením těchto a podobných bludů.

      Vymazat
    7. 13:14 - Co to meleš? Pan Dvořák je tvůj soudruh? Ty jsi přece zastánce válečných štváčů, nebo snad stojíš na straně míru a ruku pro vyslání vojsk bys nezvedl, tak, jako to udělali ti v parlamentu? Avšak podle sprostomluvy, kterou používáš, nemáš na těchto stránkách co pohledávat, mazej na iděs, ke svým "kameraden", tam, na místě fake news, je tvoje místo.

      Vymazat
    8. Pan Dvořák příliš inteligencí neoplývá, rozhodně tu nepište ironické názory. Ty vůbec nepochopí. A proti hulvátům by neměl psát hloupé a přisprostlé reakce. Někdy mi připadá, že je vlastně na stejné úrovni jako oni.

      Vymazat
    9. 13:44 - nesouhlasím s vámi, ledaže byste toto hodnocení napsal sám o sobě :-)

      Vymazat
    10. Moc hezká demagogická figura zvaná "já ne, já ne, to ty, to ty" použitá ve výpadech bez protiargumentu je známá z dětských hádek. U dospělých je už není tak častá. Přesto 13:14 a 13:44 jí v argumentační nouzi použili. Blahopřeji jim k návratu do doby blažené nedospělosti.

      Vymazat
    11. 12:19-Opět hrdinný anonym vychrlí spoustu
      nadávek a myslí si,že je hrdina.Z takových
      poserů,jako je zmíněný anonym,je většina
      národa.Podle toho to tady také vypadá!
      Petr Majevský

      Vymazat
  9. Bohužel je to smutná pravda a ještě horší je, že se vždy najde pár šmejdů, kteří tomu svinstvu fandí.

    OdpovědětVymazat
  10. Lidi by se měli zeptat svých poslanců osobně co jsou to za hovada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty ses svýho poslance přesně takhle zeptal? A co ti odpověděl?

      Vymazat
    2. Údajně má každý kancelář,kterou mu platí
      daňoví poplatníci.Problémem je,že většina
      voličů ani neví,koho to zvolili a nevědí,
      kdo to je a kde má kancelář.Proto se ho
      nemohou na nic zeptat.Je to škoda,protože
      v pravý čas udělená facka dokáže mnoho
      škody včas zastavit.Obzvlášť z důrazným
      upozorněním,že dotyčný poslanec se hlasu
      od voličů nedočká.Já,bohužel také nevím,
      kdo je poslancem,ale jen z toho důvodu,
      že jsem posledně volil s předstihem a
      hned po doručení kandidátek jsem je hodil
      do urny.Zřejmě to nebyla ta hlasovací.
      Petr Majevský

      Vymazat
    3. Pane Majevský, super. To je taky varianta. Nejít k volbám a pak nadávat na poměry a vypouštět moudra o fackách v pravý čas.

      Vymazat
  11. Vážený autore, v zásadě souhlasím s tím co jste napsal o zločinecké úloze USA ve světě, o Rusku, které podle mého názoru není a ještě asi dlouho nebude hrozbou pro světový mír, politické svoloči, které bohužel je u kormidla naší nešťastné země..atd. Nicméně Vám doporučuji neurážet vojáky armády ČR. Jak vidím sám nevíte jak je máte nazývat, protože v titulku je nazýváte "žoldáky" a v textu "mladí kluci s pistolkami". Je třeba si uvědomit, že že služba v legální armádě státu uznaného podle mezinárodního práva není žoldnéřství, které naopak je definováno nejen v českém trestním zákoníku ale také v celé řadě mezinárodních smluv.To, že USA a jeho nohsledi, včetně zrádcovských politiků zneužívají naše "kluky s pistolkami" pro své odporné plány, neznamená, že ti čeští kluci nebudou prvními obětmi zrady na českém národu. Jejich zneužití je horší než nás ostatních, protože budou umírat proti svým vlastním zájmům a nebudou s tím moci nic udělat!! Tak se prosím příště zdržte urážek, když píšete o prostředí, které zjevně neznáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žoldnéř je člověk, který vstoupil do armády pro stálý plat, čili žold. Polština neřekne vojákům jinak než żołnierz (žolnieř). My musíme postavit armádu občanskou, kdy každý občan a občanka mají právo získat dobrý vojenský výcvik a své návyky pravidelně procvičovat, tak, jak je to v Izraeli či Švýcarsku.

      Vymazat
    2. Ano, jistě, naši hrdinní chlapci šli na porážku aniž by mohli cokoliv proti tomu udělat, možná by bylo dobré jednoduše nejít, ale to nikoho zjevně nenapadlo.

      Vymazat
    3. "S čím kdo zachází, tím také schází" - každý si své uplatnění volí dobrovolně!
      Jít na Rusa, který nás v 45. osvobodil, bez kterého by mnozí neexistovali, je hnus nejvyššího kalibru.

      Vymazat
    4. On se někdo chystá na Rusa?

      Vymazat
    5. Pro 12:48 - V každém projevu představitelů NATO je Rusko definováno jako hlavní hrozba. I naše politické loutky o tom stále žvaní. Ano, NATO se chystá na Rusa. Měl byste trochu víc sledovat dění.

      Vymazat
    6. herec i pavel se přece shodují na tom, že Rusko je největší hrozbou, větší, než terorismus, a proto také posílají na Ruské hranice vojsko, nebo ne?

      Vymazat
    7. Voják dnes může jít na takovou misi a nebo nemusí, a nebo vůbec nemusí být vojákem. Pokud ale nemá dost charakteru a je mu jedno, za co bere peníze, tak je to žoldák, tedy odporný žoldák, a pro mě to není český voják, jen člen cizinecké legie.

      Vymazat
    8. 12:48 Ale kdepak, to bude zase nějaká mírumilovná humanitární vojenská USA-akce.

      Vymazat
    9. Považovat chování Ruska za hrozbu a chystat se napadnout Rusko je sakra rozdíl, nemyslíte? Nedivím se pobaltským státům, že mají z chování Ruska obavy. Nakonec mají se svým mocným sousedem dlouholeté zkušenosti.

      Vymazat
    10. To spíš Rusové mají špatné zkušenosti s pobaltskými a ukrajinskými divizemi SS. Ostatně pobaltští Židé, pokud přežili řádění místních "hrdinů" by mohli vyprávět. A to jsou dnešní naši spojenci, kteří potřebují "chránit". 14:01 je čistokrevný nevzdělaný idiot.

      Vymazat
    11. Rozběhla se tady pod mým komentářem diskuze a to je dobře. Chci reagovat na některé komentáře k mému komentáři, Předně voják, kterému je nařízeno účasnit se mise ji nemůže odmítnout. Za další, někteří jedinci nepochopili, že žoldnéř je právně definován a právě na to jsem odkazoval. K tomu však mohu doplnit: voják státu bojuje na zákaldě rozhodnutí státu, prováděné podle jeho právního řádu, kdežto žoldnéř bojuje na základě smlouvy s tím, kdo si ho najme. Oba, voják i žoldnéř, pobírají za svou práci peníze. Neznám nikoho, kdo by pracoval zadarmo, at už pro stát nebo pro soukromou osobu. Pak je tady další rozdíl, voják placená státem je pro porušení své povinnosti stíhaný podle práva, v době války může být i popraven za nesplnění. Naopak žoldnéř, když nesplní svou povinnost podle smlouvy, se dopustí jen porušení ustanovení smlouvy.Když to udělá, ví, že musí rychle zmizet, protože právo neprávo, poškozená smluvní strana po něm půjde. Z toho co jsem napsal snad každý pochopí, že voják a žoldnéř je rozdíl. Pokoušet se o výklad obou slov tím, že sáhnu např. do polštiny je opravdu směšné. Polština totiž obsahuje tzv. poabky, tedy výrazy, které jsou shodné v jiných slovanských jazycích, ale mají jiný význam.

      Vymazat
    12. Dostava plat = žoldák nic vic nic min zadny vojak armady ČR.... to snad uz ani neexistuje ....

      Vymazat
  12. Súhlasím, je to naozaj nielen hanba, ale aj trestuhodne. Na koho dopadne ruka spravodlivosti.?

    OdpovědětVymazat
  13. Už aby tento web byl zrušený a redaktoři zavřený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš z kriminálu možnost cpát se na internet, fašoune?

      Vymazat
    2. 12:40 neunesl demokracii. Naštěstí z ústavu jen na krátké procházce a po návratu opět pravidelné prášky. Medikaci bych zatím neměnil.

      Vymazat
    3. Chtělo by se zeptat amiku ,jestli můžeme mít vojsko na jejím území ale spíš v bílém domě?

      Vymazat
    4. 12:40 Hele lidičky kovaný demokrat promluvil neboj miláčku dojde na tebe.

      Vymazat
  14. Chtěl bych upozornit, že oslovení žoldák našich vojáků na zahraničních misích používá pouze špína národa. Tak pravil prezident Zeman!Tak prosím příště:raději Mírové síly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná tu dobré duše v zeleném neurazí, když jim budeme říkat "ženy a muži, kteří vstoupili do armády za plat, jako profesionálové", nebo, jak se říkalo za minulého režimu "furťáci". A o žoldu, který berou, se prostě bavit nebudeme.

      Vymazat
    2. Ano, Mírové síly, pobírající za svou službu žold.

      Vymazat
    3. Gratuluji, jako vtip dobrý ! A to jistě nejste profesionální komik, určitě zato budete něco úplně jiného!

      Vymazat
    4. Co to melete? Chodí tady někdo z vás snad do práce zadarmo?

      Vymazat
    5. Kdybych měl "v práci" střílet bratry, tak bych z té "práce" rychle odešel. Ale jak vidno, jsou mezi námi psychopaté, kteří by do té "práce" rádi chodili zabíjet i zadarmo.

      Vymazat
    6. Pardon, o jakým zabíjení bratrů je řeč? Nějak mi unikla souvislost.
      To si fakt myslíš, že někdo vstoupil do armády proto, aby mohl zabíjet lidi? Fakt si to myslíš?

      Vymazat
    7. 19:15 A co si myslíš ty houpací koni, který neznáš souvislosti. Když někdo nastoupí do nějakého zaměstnání a dostane jako pracovní nástroj zbraň určenou k zabíjení lidí, tak to má asi podle tebe na plašení vrabců? Pravda je taková, že žoldák je totéž co nájemný vrah.

      Vymazat
    8. Podle tvé logiky je teda každý policajt vlastně nájemný vrah. Tak to pak jo. Ty jsi bedna.

      Vymazat
  15. Tento web je skvělý a všem redaktorům přeji hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, je to přesně tak jak píše 12:42. Dokonce i pro Zemana jste všichni co tu mektáte cosi o "žoldácích" "špínou této země". Gratuluju. Moc spojenců v těch vašich odporných blafech věru nemáte.

    http://www.denik.cz/z_domova/kdo-oznacuje-padle-vojaky-za-zoldaky-je-spinou-zeme-rekl-zeman-20141028.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám za spojence stačí obyčejný lidský rozum.

      Vymazat
    2. Dvořáků jste pacholek,protože jako redaktor a mazalcenzor v jedné osobě nemáte do diskuze vstupovat.Vaše snažení se rovná praktikám před rokem 89 a ti,co mají jiný názor jsou anulování. Vy musíte být těžce kovanej,anebo penězma z Kremlu zaslepenej člověk.Vaše životní dráha končí a můžeme přiznat,že po roce89 se vám rozpadnul váš sen o laciných vpravdě komunistických ideálech. Tento web dává pravdu jen těm,co měli před 89 blahobyt a rudou knížku na prsou.Ještě jsem na NR nečetl kritiku na Putimskou rétoriku,potažmo na nějaké neůspěchy v Rusku,tak jak za Komanče,chválit ano a kritizovat ne.Děkuji nechci,to jsem znal půl života.(Pro toho úchyláka,který píśe sprostě a není mazán,tak já nejsem Havlista)

      Vymazat
    3. Vašim bezduchým plácaninám a nadávkám se musím jen smát. Že vás to baví vystavovat svou hloupost takto veřejně na odiv. Jste na soukromém a ne veřejnoprávním webu. Nejsme ani agenti Kremlu, ani komouši. Ostatně soudný a inteligentní člověk to pozná hned. Mažeme, když na to najdeme čas, pouze nácky, rasisty, urážející a nadávající individua. Asi do jedná či všech těchto kategorií patříte. Tak se, prosím, moc nerozčilujte a běžte si počítat texty, které vám víc vyhovují někam jinam. Tady vám určitě jednou praskne z rozčilení žilka. Máte vůbec při své povaze někoho, kdo vám zavolá sanitku?

      Vymazat
  17. Já mám na to jednoznačný názor, můj dědeček střílel Němce u Sborova na ruské straně, a kdyby náhodou rozjela tato NATO soldateska válku proti Rusku, tak vím, na které straně budu bojovat a to bez žoldu. Jako velitel 100 mm děla jsem snad ještě rámování nezapomněl a konečně ocením, že jsem vojenskou službu absolvoval. Jestli bych střílel do českých žoldáků na německá straně? No přece ani naši Masarykovci tento problém neřešili, kdo bojuje v rakouské armádě na němceké straně. Čeští žoldáci, pozor, my jsme neměli špatný výcvik za socialismu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívejme se na ty blbečky a užitečné idioty z ruské páté kolony jak se naparují a třesou se pro válku.

      Vymazat
    2. 13:29 - nepřekrucuj, darebáku, to můžeš dělat jenom u svých banderofašistů, kde pravda je lež a lež je pravdou.

      Vymazat
    3. To byl ten tvůj děda pěknej zrádce, když bojoval za nepřítele a proti svým lidem.

      Vymazat
    4. Jak jsi měl možnost pochopit, milý nedovtipo 14:05, jeho lidi nebyli Rakušáci ani Němci ani Maďaři, ale Češi, Slováci a Rusové. Kapiš?!

      Vymazat
    5. 18:38Radši si o tom něco zjisti ať nejsi za vola. U Zborova útočili legionářští zrádci proti jednotkám, tvořenými mimo jiné 35.plzeňským a 75.jindřichohradeckým plukem.

      Vymazat
    6. Pro (19:24)
      Dostali vojáci odvedení rakousko-uherskou c. a k. mocí na výběr, zda bojovat, či nikoli? Bez trestu se nemohli vojenské službě vyhnout. O zradě se může hovořit jen v případě, že někdo dobrovolně na sebe vezme nějaký úkol, nelze o ni hovořit v případě donucení. Zkuste někde tvrdit, že vydíraný tím, že se obrátil na policii, zradil vyděrače.
      Tím, kdo prvnízradil, byla R-U vládní moc a vládnoucí třída, když porušila nepsanou společenskou dohodu a rovnováhu a místo ochrany občanů státu je obírala o jejich práva, postavení a životy, a to z pohnutek velmi nízkých - mocichtivosti a chamtivosti. Českým a slovenským zemím a Čechům a Slovákům jako příslušníkům svých národů byly R-U vládní mocí upírány práva jiných členů a občanů R-U státu, jejich důstojnost, byli připraveni o mír a budoucnost. Vládní kruhy R-U instalací a realizací kapitalistického systému vykořisťovaly vůbec všechny neprivilegované vrstvy státu a vykonávaly a bránily absolutistickou, nedemokratickou vládu. „Z hlediska vyššího principu mravního není vražda na tyranu zločinem“, a proto byl odpora a odboj občanů proti R-U oprávněný, legitimní. Pokud chcete odsuzovat oprávněné požadavky po spravedlnosti, demokracii, svobodě a důstojnosti jako zradu, tak je to z Vaší strany demagogie a nebo vazalské podlézání a omlouváni nedemokratické, absolutistické vládní moci rak.-uherské aristokracie a kořistnické buržoazie.
      Srovnejte si příště nejprve životní priority, potřeby a práva každého z lidí a jejich komunit a pak dávejte rozumy o zrádcích.
      KR

      Vymazat
  18. přísahal jsem jen jednou (v roce 81), a nezradím ...
    Milan O.

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud je tu řeč o Krymu, já tam byl před 9 dny. Jednu story, na autobusovém nádraží ve Feodosii jsem se dal do řeči s jednou starou ženou z úschovy zavazedel,říká mi, já jsem Ukrajinka ze západní Ukrajiny, celou noc před referendem jsem nespala, ráno jsem se rozhodla a hodila jsem to pro Rusko a dobře jsem udělala, ted´ mi alespoń chodí pravidelně penze, ale z čeho žijí ti na Ukrajině ted´, opravdu nevím, když se tam zvýšily o tolik poplatky za topení, elektriku a vodu. A povídala mi, jak přijeli na Krym ostří hoši od Banderu a jak jim místní hoši namlátili držky. Krym je ruský a takto to zůstane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... jo jo, tak to už zůstane. Co peklo schvátí, už nikdy nenavrátí...

      Vymazat
    2. Krym byl vždy nedílnou součástí Ruska. Mně se líbí Havlovy siroty, jak obhajují protiprávní akt připojený Krymu z tzv. Ukrajině sovětskými diktátory (viz Chruščov a spol.) Moc legrační a dost typické. :-D)

      Vymazat
    3. Ještě dávno před banderovským převratem byla na netu zpráva, že Ukrajina chce pronajmout nějaký přístav na Krymu i námořnictvu USA. Určitě to nebyl přímo Sevastopol, ale Jevpatorie nebo Feodosie, už si nevzpomenu. To není podstatné. Podstatné je to, že se to mezi místními profláklo a ti odmítli obsluhovat americké poradce a specialisty, kteří už na Krymu byli v té době ubytovaní. Taxikáři je odmítli vozit, kuchařky jim přestaly vyvařovat, pokojské přestaly uklízet atd. Byla to taková obyčejná pasivní rezistence místních lidí (vesměs Rusů). Byla ale neobyčejně účinná, protože nakonec Američané Krym museli opustit. Je to několik let zpátky, rok si nevzpomenu, ale bylo to v době prezidentování Janukovyče nebo Juščenka. Bezpáteřní ukrajinští prezidenti chtěli totiž sedět na dvou židlích a pronajímat Krym (který Chruščov ukradl Rusku a škrtem pera přimaloval ke své rodné Ukrajině) oběma stranám, Rusku i USA.

      Vymazat
    4. 15:14 - tak to jseš někde na úrovni "jedna paní povídala...

      Vymazat
    5. Americká mírová holubice se zatím musí spokojit s rumunskými přístavy, dokonce se jim už ani nechce do Oděsy, je tam příliš horká půda, protože je to stejně jako Krym ryze ruská oblast a holokaust banderovců zorganizovaný v domě odborů (2.5.2014) neměl dostatečně odstrašující účinek na místní Rusy. Odveta se blíží.

      Vymazat
  20. jen další krok k vykydání české parlamentní žumpy plné zrádců a zlodějů tihle hajzlové opět překročili mandát voličů to co se v česku děje to musí skončit strany které tam jsou je potřeba zlikvidovat v Číně by se s něma nesrali ke zdi a basta / a to je důsledek absence trestů pro poslance kteří jednají proti vůli voličů a národa !!!

    OdpovědětVymazat
  21. Toto hlasování bylo posledním zvoněním pro "levicovou" ČSSD, těch pár jejich poslanců, co se zdrželi hlasování, ti už to neovlivní. Sbohem smradlavá růžičko! Opět se ukazuje, že právě sociální demokracie je opět u zrodu další světové války. Můžeme to právě sledovat v přímém přenosu. P.S.: dovoluji si připomenout, že dokonce i toho Lenina vyškolila, finančně zabezpečila a do carského Ruska vyslala sociální demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto hlasování by mělo být posledním zvoněním pro všechny parlamentní strany s výjimkou komunistů a SPD, protože všechny ostatní strany (s několika čestnými výjimkami) hlasovaly pro návrh.
      A k 15.14
      Když Putin a Janukovyč podepisovali smlouvu o prodloužení pronájmu základny Sevastopol na dalších 20 let, visela na webu Pentagonu vypsaná soutěž o úpravu základny Sevastopol pro potřeby amer.armády a soutěž na přestavbu Sevastopolu pro potřeby rodin am.vojáků.
      Ivana

      Vymazat
  22. Dobrý den.
    Naprosto souhlasím s článkem pana Pribuly. Horší je to s některými příspěvky tady v diskuzi. Mám na mysli "rusofoby", většinou jsou to anonymy. To se opravdu stydí za svoje jméno a za svůj názor? Mají na něj právo, nikdo jim ho zatím nebere. Zatím. Jinak je tomu ale v mainstreamu. Tam je to naopak.
    Co se týče našich vojáků ve službách NATO. Podle mě jsou to "žoldáci", ať si říká kdo chce co chce, včetně pana prezidenta Zemana, jak jsem se tady dočetla. Vyměnila jsem si několik emailů s druhým vojákem, který vracel ministru Stropnickému medaile. Bylo to na Nový rok a zveřejnil dopis ministrovi na Facebooku. Nebyla to ale "štábní kultura" hodná ministra. Tak jsem mu to opravila, poslala a pak jsme si vyměnili ty emaily. Nebudu psát jeho jméno, určitě víte o koho se jedná. Ale dal mi svůj souhlas k zveřejnění kdykoliv a kdekoliv. On se přiznal, že šel do armády kvůli penězům. Sloužil v Jugoslávii právě v době, kdy tam probíhalo to "humanitární bombardování". My jsme byli v NATO bez referenda asi 14 dnů, nebo tak nějak. On se samopalem v Jugoslávii a já na demonstraci proti bombardování v Ostravě a tam hovořil pan prof. Rajko Doleček. Tento pan profesor (má 92 let) stále dochází do FN v O-Porubě léčit lid, se může upsat, jak to bylo v té Srebenici. Stačí si to na internetu najít. Kdo chce vědět, najde si to.
    Při této příležitosti bych ráda poděkovala redakci Nové republiky za newslettery, které mi denně zvedají náladu v tom chaosu, který dnes vládne nejen naší republice, ale ve světě.
    Přeji hlavně zdraví a pevné nervy.
    Dovolím si něco málo z toho dnešního přidat.
    14. 7. 2017 zdroj
    Státní duma RF ratifikovala dohodu o rozmístění ruských vojenských kosmických sil (VKS) v Sýrii. Zůstanou tam téměř 50 let. Dokument byl v lednu 2017 podepsán v Damašku. Dohoda obsahuje základní ustanovení, týkající se umístění skupiny VKS RF, majetku a jsou také podrobně zaznamenány otázky fungování. Podle dokumentu bude vnější ochranu objektů MTZ a jiných v Sýrii provádět syrská strana.Vnitřní bezpečnost, protivzdušnou obranu a dodržování právního řádu v místech rozmístění zajistí ruští vojáci. Smlouva bude platit 49 let. Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová"
    Věřím, že zdejší "někteří anonymní" mají po náladě a zvýší dávky jedu.
    Jsem již starší člověk (bude mi 74 let) již jsem to tady určitě psala, ale do smrti svojí nejdelší budu vděčná Rudé armádě a také našim vojákům ve 2. sv. válce za svůj život.
    A na závěr ještě si dovolím, určitě opakovaně, ale opakování je matka moudrosti, dát toto:
    „Chraňte se vzbudit Rusa. Vy netušíte, čím tohle probuzení pro vás skončí. Můžete ho zadupat do bláta, promíchat s hovny, vysmívat se mu, ponižovat ho, opovrhovat jím a urážet ho…
    A v tu chvíli, kdy se vám začne zdát, že jste nad Rusem zvítězili, že jste ho zničili, na věky věků zostudili, rozdrtili na prášek, najednou se stane něco neobvyklého a pro vás překvapivého: On přijde k vám domů. Unaveně klesne na židli, na kolena si položí samopal a zadívá se vám do očí.
    Bude cítit prachem, krví, smrtí. Ale bude ve vašem domě. A v tu chvíli vám Rus položí otázku: „V čem je síla, bratře?“ A právě v tuhle chvíli tisíckrát zalitujete, že nejste Rusovi bratrem. Protože bratrovi on dokáže odpustit. Ale nepříteli nikdy. Francouzi si to ještě pamatují. Němci to vědí… Rus žije spravedlností. Obyvatel Západu žije lživými brífinky a záludnými tiskovými konferencemi. Dokud v jeho srdci žije spravedlnost, Rus se vždy dokáže zvednout z bláta, z temnot, z pekla. A s tímhle vy nedokážete udělat vůbec nic.“
    Pokud máte čas a chuť, přečtěte si:
    http://aeronet.cz/news/soud-v-mnichove-zrusil-zmeny-stanov-sudetonemeckeho-landsmancaftu-kterymi-se-puvodne-sdruzeni-vzdavalo-majetkovych-naroku-v-cr-lisabon-a-nemecke-zakony-neosefujes-prvni-naroky-lze-cekat-brzy/

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Rajko-Dolecek-Prodali-jsme-rodinne-stribro-a-prirodni-zdroje-Zeman-nepodleza-Babis-je-uspesny-Havel-maloval-srdicka-a-pak-podporoval-vrazdeni-491715
    Přeji všem hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak čtu, pani Věra viděla film Брат. Rusko je úchvatná země a rusové jsou prima lidé. Imperiální politika Ruska jde ale proti našim zájmům.

      Vymazat
    2. Imperiální politika loupeživých USA jde proti našim zájmům. Rusko je spíš naděje. Kdy vám to milý/á 17:28 konečně dojde?

      Vymazat
    3. Moc Vám děkuji, Vero, za Váš příspěvek. Mluvíte mi z duše. Přesně tak to cítím i já. Do své smrti budu vděčná Rudé armádě, která nás v 45. osvobodila, do své smrti budu cítit k ruskému národu náklonnost a přátelství. Jsem členka KSČM - tedy osoba opovrženíhodná, jak se tady každou chvíli dočítám. V posledních letech jsem se často zlobila na naše poslance v PČR. Zdáli se mi neakční, usazení a žijící z podstaty svých křesel. Dokonce jsem přemýšlela, že tuto stranu snad opustím. Ale po onom hlasování, kdy komunisté jako jeden muž zvedli ruku PROTI, jsem si uvědomila, že jsou mými soudruhy.
      A co se týče oné spravedlnosti, jíž žije Rus, i tomu dobře rozumím. Pro mne je spravedlnost nadřazena tolik deklarované svobodě. A teď mě začněte kamenovat a začněte mě proklínat! Já to unesu, jsem za posledních 27 let zocelená. Věra Kaňková

      Vymazat
    4. 17:33Máte pravdu. Rudá armáda nás osvobodila, a pak nás zase obsadila. Zažila jste tu dobu?

      Vymazat
    5. 16:10, 17:33 - hezké příspěvky, které pohladí a aspoň trochu neutralizují ten hnus nenávistných válkychtivých štváčů proti osvoboditeli, bez kterého by ani nežili.

      Vymazat
    6. 17:41 jestli myslíte 68., tak díky tomu se o 20 let oddálila ta velmi smutná současnost, kdy už ani nejsme rozvinutou, ale pouze rozvojovou zemí...

      Vymazat
    7. 17:52Ano. Kolaboranti to tak vnímají.

      Vymazat
    8. Tady se kolaboruje pouze s loupežníky z USA a z NATO. Kolaboranty s těmito grázly poznáte podle nižšího vzdělání či vzdělanostního zanedbání, z neznalosti historie i geografie a z nezvládnutelného nutkání papouškovat blbiny z ČT a mainstreamu.

      Vymazat
    9. 17:58 z rozvinuté země mezi rozvojové nás přeřadili od 1.dubna letošního roku, to není žádný dojem, ale smutný fakt. Že to je zásluhou kolaborantů, vašeho ražení, je taky fakt.

      Vymazat
  23. Ten Pribula je skutečně pomatený. Že Kreml se začal chovat od jara 2014 válečně agresivně vůči sousedovi, dosud asi nezaznamenal. Svým chováním na Ukrajině podpořil Kreml snahu Pobaltských států o zvýšení své obranyschopnosti. A my jako spojenci jejich, se snažíme být jim aspoň trochu nápomocni, podobně jako další členské země NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:40 - Člověče hloupá, už si konečně něco o tom přečtěte a nečumte jen na ty ulhané hajzlíky v ČT! Kreml se od nástupu Putina chová stále stejně - chce spolupráci, mír, přátelské státy kolem sebe, hledá spojence, vůči Evropě i USA mí nataženou ruku k přátelství. To Amerika svým chováním na Ukrajině způsobila fašistikcý převrat, vládu kyjevské junty, která vraždí a ožebračuje vlastní obyvatelstvo a nedodržuje uzavřené smlouvy. V pobaltských státech se dostali k moci pohrobci místních nácků, kteří své země ekonomicky potopili a nyní potřebují vyrobit nepřítele, na kterého to všechno svedou a udrží se u moci. A my jsme spojenci téhle zběře, která nás vtahuje do války, také díky idiotům, jako jste vy. Leo

      Vymazat
    2. 16:40 zaměstnanče CTHH, ani špinavých 30 stříbrných, za které do děláš, ti nepomůžou překroutit pravdu. Sděl termín, kdy odjíždíš "být jim aspoň trochu nápomocen", ať se spravedliví můžou radovat, že tam zůstaneš.

      Vymazat
    3. Zajisté, dětino 16:40. Přesně tak to ve světě chodí. Zvlášť, když se některé ze supermocností zachce té slabší, kroutit ruce. A ona se, nečekaně, začne čím může efektivně bránit. Ba jo.

      Vymazat
  24. Přečetl jsem si seznam hlasování, je tam jeden můj spolužák ze střední školy v parlamentu za ČSSD, hlasoval za vyslání vojáků. Luboši, už ti řeknu v životě jen jednu větu, že jsi hajzl. Co udělá snadný život v parlamentu s lidských charakterem. FUJ, ještě že si vydělávám poctivě, ale ani za ten snadný život bych duši neprodal. Doufám, že vám to voliči ČSSD v Blansku při volbách spočítají. Paroubek měl charakter, to, co zbylo v ČSSD je z velké části svoloč.

    OdpovědětVymazat
  25. Opět se musí připomenout fakt, který je zapsán v nezpochybnitelném dokumentu, který věrohodně popisuje zločiny USA, kterých se dopouští téměř 400 let, tedy že terorizují a masakrují svět do dnešních dnů a nepřestanou dokud je slovanské Rusko nezastaví, a až potom nastane ve světě mír a svoboda

    OdpovědětVymazat
  26. tomu věřte, že kdyby to tady nechali Rusové tu chazarskou partu (Dubček a spol.) u moci, tak jsme v tomto NATO srabu byli již dávno. Nešlo o žádný socialismus s lidskou tváří přece, šlo o to, nás podřídit USA a postavit nás proti Rusku. Na to člověk potřeboval prožít 1989, aby to pochopil, o co tenkrát šlo, o to samé. Tenkrát Chazaři, a v 1989 taktéž Chazaři, ti jsou připraveni vždy. Gorbačova by měli pověsit jako Canarise, nahého a na struně, aby si to užil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:24 nejsem si jist, jestli dost dobře víte, co obsahuje pojem chazar či Chazar, ale budiž. Podkládat ovšem té partě Pražského jara tak vulgární úmysl, ani v nejmenším jakkoli prokazatelný, je primitivizmem hrubého zrna. Politická naivita, romantismus víry v myšlenku, v lidi a jejich moudrost, sklon k lepšímu… , to ano. První co bylo přehlíženo je hloupost, povrchnost, neschopnost domyslet jedněch na straně většiny, bezohlednost a sobectví té horší části mentálně zdatnější menšiny. Tušíte, že ten Gorbačov mohl být ze stejně „romantického“ těsta (ostatně přítel Zdeňka Mlynáře ze studií)? V dobré víře? Komsomolec co znal jen pochody sekretariáty, tleskající shromáždění a davy s mávátky? Jiné zkušenosti měli Stalin, Malenkov, Chruščov, Brežněv, i Černěnko, málem Andropov. Gorbač už ne. Povězte, kdopak z těch osmašedesátníků převléknul kabát? Pravda, teprve 27. lety tohoto režimu jsem došel k jistotě, že nebýt oné „internacionální pomoci“ měli jsme současnou demokracii o 15, možná i 19 let dřív. Takový jsem blbec. Šlo by to dál než už tenkrát, proti KSČ, asi ke škodě věci, prosazovaný tehdejší finský model, neutralita… tuším a například pánů Dientsbierova, Svitáka. A já, já nic proti tomu. Jestli, 18:24, jste schopen pochopit, jak život jde.

      Vymazat
    2. 19:04- sám jste si odpověděl. Oba jsme vítali jako mladí 68., jako dospělí 89. Oba jsme zklamaní ze současnosti. 18:24 má pravdu! Naše ideály a touhy usměrňovali "chazaři" správným směrem. V 68. to Rusové ustáli přes naše protesty, proto "chazaři" to vzali přes Rusko. Omlouvat Gorbačova "romantizmem"? K smíchu. Do vysokých funkcí se nedosazují hlupáci ale "navedení"!

      Vymazat
    3. nepřipadal vám Gorbačov jako Dubček na začátku? Mě jo, taky jsem mu věřil, že nám tu vrátí 1968, ale pochopil jsem později, kdyby se to tenkrát podařilo Dubčekovi, dopadli bychom jako v Rusku za Jelcina, roli Klause by tu tenkrát sehrál Otto Šik, vyvézt by český majetek za hranice. Na ty jeho kecy tenkrát zapomeńte, Komárek + Klaus ty řeči přece také měli hezké, Německo doženeme za 12 let atd. Přineslo by to rozpad republiky o 20 let dříve. Že to tenkrát zde měli komunisté v roce 1968 v ruce, tedy ti demokratičtí, kdyby armády nepřišly, houby, viděli jste, jak rychle obraceli Štětinové a další svoloč, to by stejně rychle obraceli v 1968, kdyby se to začalo obracet protikomunisticky. Já viděl v roce l990 v Londýně na BBC film, kde bylo naprosto přesně popsáno, jak ruská KGB organizovala Listopad v ČR. V dokumentu bylo uvedeno jméno důstojníka KGB, který přijel asi týden před Listopadem do Prahy, jméno českého důstojníka z tajných služeb, který se s ním setkával, adresa bytu na Vysočanech, kde se tenkrát konaly porady mezi tímto důstojníkem z KGB a našim styčným důstojníkem od Lorence. Takto milý pane, takto to bylo, Gorbačov nám tu organizoval tzv. sametovou ... Takže je to celé vina Gorbačova, že naše armády budou nyní stát na ruské hranici, ale mohly už stát o 20 let dříve, kdyby tenkrát Dubček uspěl, pořád šlo přece jen o to samé. Gorbačov se bojí přijet do Ruska, bojí se o svůj život. Já, kdybych ho potkal v Praze, měl bych velkou chut´ mu vrazit, tedy ne do ksichtu, ale mezi žebra. Ne, že bych podporoval příchod armád v roce 1968 do ČR, to vůbec ne, ta Chazarská parta se dala odstavit tenkrát více v rukavičkách. Dnes už věřím, že byl Dubček zavražděn, ale kdo to byl, KGB a nebo CIA? Takže pane, pro mě to bylo také bolestné se probudit ze snu o demokracii v roce 1968,mě tenkrát bylo 15 a Beatles a missi Robinson atd., a kde jsme mohli být, kdyby se to bývalo tenkrát podařilo.Viděli jste Kyjev, viděli jste ten dokonale připravený převrat. Vždyt´ tam v USA pracují tisíce lidí v CIA na organizaci převratů v jiných zemích. A to si myslíte, že v roce 1968 se chovali jako férovka, hlavně abychom nezasahovali do vnitřních ...Zbavte se iluzí o roce 1968. šlo tenkrát o to samé jako v roce 1989.

      Vymazat
    4. Pane Povolný 19:29, že byste věřil na věčného Žida? V rozloženém vedení je zcela obvyklé vybrat nosiče vody za šéfa, protože nikomu nevadil, jedna, druhá, třeba i třetí parta si troufá myslet, že ho nějak uřídí než se znovu rozdají karty a než to někdo silný vezme do ruky. Pádem sovětského vedení byl už Černěnko a z pozadí (KGB, PZO, kapitáni průmyslu... afganistán, armáda) podpořený Gorbačov protože takový, jaký byl. Naiva

      Vymazat
    5. 22:04- pod pojmem "chazar" si lze představit cokoliv. Jedno je jisté, ti hlavní hybatelé dějin mají své politické zástupce. Můžeme to nazvat paranoí, spikleneckými teoriemi, které naši současnost neosvětlí. Jiné je to v pohledu do minula. Pokud by historici hlouběji "pitvali" minulé doby s částečně odtajněnými dokumenty(plně odkryty nejsou nikdy) a byla by politická poptávka(peníze), našly by se "zajímavé" souvislosti. Příklad: kdo financoval ww2, víme všechno, chceme to vědět? A teď jsme u toho. Státy(kapitalistické) mají moc ale ne peníze, proto politiku určují banky. Proto mají tyto státy "demokracii". V soc.dem. zemích byly banky státní, proto reálná moc byla v "sekretariátech" všech úrovní. A teď si dosaďte, z Vaši zkušenosti kdo většinově vlastní banky a kdo se nejen v socializmu tlačí do sféry vlivu. Já jim říkám "chazaři", s židy mají společné jen jejich vysoké % zastoupení,v bankách i politice. V pogromech je tato sorta nepostižitelná, občas tyto pogromy řídí, když jako "zloděj křičí, chyťte zloděje". Tož tak.

      Vymazat
  27. Tesim se na zuctovani s temi zmrdy. Nepochybne prijde a zanedlouho!

    OdpovědětVymazat
  28. ...parlament odsouhlasil a existuje jmenný seznam,
    jak a kdo hlasoval...jsou to odporné lidské kreatůry a podle toho ...snad jednou zkončí...
    rusko neni žádný agresor..bohužel my /naše vláda je na straně válečného agresora/

    OdpovědětVymazat
  29. ČSSD adieu, končíte soudruzi!

    OdpovědětVymazat
  30. Pobaltí - země, kde nikdo nechce žít (a žoldnéři z NATO to asi spasí): http://magazin.cz/cestovani/11064-zeme-v-evrope-kde-nikdo-nechce-zit

    OdpovědětVymazat
  31. Pobaltské státy mají v rámci EU absolutní prvenství v sebevraždách, alkoholizmu a procentu emigrantů ze svých zemí.

    OdpovědětVymazat
  32. Gorbačov nebyl naivka, on vědomě demontoval Sovětský svaz, to bylo řízeno ze zahraničí, v Rusku se říká, že Gorbačov pracoval pro Mosad a tak to také vypadá. Samozřejmě že za ním musela stát klika v ÚV KSSS, říká se, že to byl Jakovlev. Prosakuje, že na Havlovi trvali Rusové a Havel by Žid a pokud si všimnete, tak vedle něho pomalu nenajdete v té době politika, který by nebyl Žid, já vám je zde mohu vyjmenovat, od privatizátorů, až po členy vlády. A ti Židé nahoře jmenovali na místa pod sebou zase Židy, třeba rektory universit atd., kde všude se dalo, tam se najmenovali Židé. To není nic proti židovského, to je realita, ten kdo měl moc někoho pod sebou jmenoval a byl Žid, tak tam zkrátka najmenoval opět Źida. Proč myslíte, že je takový křik kvůli Zemanovi, protože to je někdo, kdo se jim vetřel neplánovaně do funkce a nebyl Žid. Kdo si myslíte, že podrazil Zemana při volbě presidentem? To byla židovská parta v ČSSD, ti Sobotkové apod., těm byl milejší Klaus jako Žid, než předseda jejich strany. Ty demonstrace proti němu organizují zejména Židé. Oni mají strach, že v této republice ztratí monopol na moc. V Rusku to samé, tam zprivatizovali také samí Židé, tam existují dvě židovské kliky, jedna prozápadní a druhá pronárodní. Tu první reprezentoval Berezovký apod. To ta druhá pronárodní židovská klika donutila Jelcina přivést do úřadu Putina, ne Jelcin sám od sebe. Jelcin měl zaručeno, že nikdy nebude proti němu vedeno žádné vyšetřování za jeho činnost na rozbití SSSR a rozbití ruské ekonomiky. Říkám, není v tom nic protižidovského, jen holý fakta. A v tom 1968 to bylo našlápnuto stejnýám způsobem.

    OdpovědětVymazat
  33. Ach jo, zase je zde několik ahistorických, pavědeckých srovnávání roku 1968 a 1989 a iluzí o předlistopadovém režimu, SSSR a východním bloku. Politické přesvědčení a zkušenost obyvatel ČSSR v r. 1968 byly zásadně odlišné od r. 1989. Pokud pupíci východního bloku tolik bránili socialismus v ČSSR v r. 1968, tak proč jej nerozvíjeli? Více než tucet následujících let vlády L. I. Brežněva mělo jediné pozitivum - vyrovnání klíčových prvků vojenské síly mezi USA a SSSR, ale ve vnitřní politice žádný posun v rozšíření demokracie, žádný pozitivní posun v řízení ekonomiky, k tomu stupidní propaganda, která nebyla s to vysvětlit složitosti srovnávání životní úrovně a sociálních jistot, a především idiotská politika cestování do zahraničí. Proto tolik lidé vítali Gorbačova, že začal otevírat prostor diskusi, kritice a aktivitě občanů. Neměl zdaleka tak dobrou pozici jako Teng v ČLR (po drsném vyrovnání s Gangem čtyř a s možností zvláštní ekonomické zóny u Hongkongu), se silnou opozici doma a nulovou podporu od vazalů v lido-demo státech. Pak se není možné divit, že lidé cinkali klíči. A byť byl listopad trochu patrně i cinknutý, tak společenské síly ukázaly jasně cestu. V červnových volbách 1990 už jen hlupáci mohli věřit na světlou budoucnost restitucí, privatizací a volného trhu. Každý měl dost informací o kapitalismu, soukromém vlastnictví a trhu ze školení ve školách, v SSM, ROH a desetina národa z KSČ. Přesto to polovina národa odmávala pravici. A teď ti, kteří byli zaslepení před listopadem (ať již prozápadně či pronormalizačně), po listopadu a prohlédli až po letech, chtějí majstrovat Gorbačeva? Měli jste čtyři roky na to tlačit na biľaky, indry, šalgoviče, knotky, kapky, mamuly, pirošíky, jakeše, husáky, podporovat adamce, štrougaly, mohority, čuby. Mlčeli jste, resp. krafali jen v kuloárech. A teď opět nářek a ulehčování si svědomí pokryteckým, zbabělým svrháváním své zodpovědnosti na jiné.
    Je záhodno občas zvednout pozadí od počítače a internetu a jít na veřejnost projevit svůj názor. Před parlament, Strakovku, na zasedání zastupitelstev, na stranické schůze, na porady občanských spolků a iniciativ. A v rámci toho si uklidit ve své hlavě a svědomí, sebekriticky si přiznat chyby a omyly, pak vás už nemůže někdo vydírat, že tehdy jste udělal to a to a kvůli tomu vám podsouvat i něco jiného, než o co šlo. Férová, pravdivá, objektivní, otevřená sebekritika je nejlepší brnění proti kritice a pomluvám protivníků, jimž tak zvlhne prach a otupí se ostří. To ovšem česká levice ještě neudělala, protože její šéfové jsou levicoví jen rétoricky, nikoli autenticky.
    KR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KR- pár poznámek. Polovina národa "to odmávala pravici", protože nebyla v SSM, ROH ani v KSČ. Osobně jsem volil vědomě OF, dále jen nekomunistickou levici a zoufale sledoval, jak 3.cesta ke které Vás počítám vyklízí pozice. "Férová, pravdivá, objektivní",atd. abych Vás citoval platí pro lídry "levé fronty", kterým brzo "zvlhl prach a otupilo se jim ostří! Tož tak.

      Vymazat
    2. Školou prošli všichni voliči, 95 % mladých prošlo přes SSM, v ROH byla polovina či kolik pracujících, snad každý někdy četl noviny. Chápu, že OF bylo v r. 1990 velmi rozkročeno a našla se tam levice i pravice, ale vize lídrů, jako V. Havel, V. Klaus, V. Dlouhý, P. Pithart, J. Ruml, J. Čarnogurský, J. Langoš, M. Kňažko, V. Mečiar, J. Bartončík, R. Sacher, M. Andel, V. Móric byly zcela jasné - kapitalismus, soukromé vlastnictví fabrik a vykořisťování pracujících, zastupitelská demokracie.
      Vůbec to neznamená, že voliči OF jsou hodni zatracení, jen bych při jejich zkušenosti uvítal, kdyby byli opatrnější při formulování hodnocení minulosti, myšlenek a skutků. Nesou totiž velmi významný balík poznatků o své klikaté cestě, o svých názorech, myšlenkách, pocitech, zkušenostech, na jejichž základě se tehdy a tehdy rozhodovali pro to či ono, co je lákalo a láká, jaké měli cíle, na co skončili, co neodhadli, kde zaspali. To je obrovský balík poznatků obrovského množství lidí, normálních lidí s normálními životními ideály a cíly, žádných vypečených gaunerů, ani žádných velkých andělů (těch je málo a nikdo na ně nemá patent). To jsou lidé, pro něž hlavně je tu náš svět, pro něž má levice pracovat, aby je pravice neškubala.
      Dotkl Jste se zajímavé otázky 3. cesty a vyklizení pozic. Nejsem si jist, zda termín 3. cesta je přesný. Je totiž zásadní, kvalitativní rozdíl mezi kompromisní a dialektickou cestou, byť občas splývají. Budoucnost patří dialektice, což ovšem spousta lidí nalevo i napravo ve skutečnosti nechce, protože strávit v mysli existenci jednoty a boje protikladů, tj. právo na existenci opačného názorového pólu, moc lidí neumí, natož ukočírovat jejich poměr na úrovni doby, sil, metod a cílů. A jádro dialektiků by v nynější epoše, kdy kapitalismus má velmi výrazně navrch, mělo být nalevo, tím spíše, že levice vstoupila po Bastile na politické pole a drží se tam přes 1. internacionálu až dodnes jako síla žádající spravedlnost, k níž je podmínkou nutnou pravdivé komplexní a objektivní poznání, a tedy vyrovnání postavení mocných a podřízených, zaměstnavatelů a zaměstnanců, individua a kolektivu. Leč moc dialektiků nalevo není (napravo už vůbec). Vždyť vlastně ono není mezi vedením stran s levicovou rétorikou ani moc autentické levice. Takže zatím je to taková personální krize. Ostatně jako vždy.
      KR

      Vymazat
    3. KR- "3.cesta" je vhodný politicky propagační termín, kterému by velká část "východu" rozuměla a pokud by naši levicoví "dialektici" spolupracovali s těmi "západními" asi i na západě. Především mladí. Úskalím a oříškem pro filozofy bude zda "velký bratr a jeden Svět monokulturní nebo národy jako nositelé různorodosti. V hospodářské oblasti je pro mne 3. cesta posílení úlohy státu v omezování nadnárodního kapitálu ve prospěch místního a zranitelnějšího. Nemám vzdělání ani ambice(věk) abych se do tezí pustil, od toho jsou "spící levicoví intelektuálové",zřejmě také přestárlí nebo ještě nejsou "za vodou v podnikání" aby měli čas na "pitomosti".

      Vymazat
    4. Děkuji za reakci.
      Pokud by byla přijata dialektická cesta, tak východiskem zásad je "jednota a boj protikladů", tudíž odpadají otázky "X nebo Y?", tvrzení "buď a nebo" apod., protože řešeni obsahuje "X i Y" a otázka zní "Jaký poměr X a Y je nyní, či jaký je třeba?". Chce to ovšem v našem vědomí posunout bod kognitivní disonance kamsi hlouběji, aby právě vznikl prostor pro dialektiku, pro přijetí dvojice pólů, sil, názorů a nikoli, aby vládla snaha jeden z pólů zatratit. Třeba protikladné póly nevnímat jednotlivě, samostatně, protože ony tvoří komplex, mají mezi sebou vazbu, ony by samostatně nemohly existovat a pokud někdo podlehne tomu dojmu, tak jen nepochopil, že „neexistující“ pól sublimoval jen do jiné roviny, formy, a poznání tohoto omylu bude velmi hořké.
      Nejsem si jist, zda termín „3. cesta“ je vhodný. Pamatuji dvě období úvaj a pokusů o 3. cesty, v 60. a 70. letech a v 90. letech. Nikdy z toho nebyl extra výsledek. V ČSFR a ČR 3. cestu popíral a odmítal V. Klaus. Dalo by se ovšem zaútočit tvrzením, že jediná cesta je právě ta střední a naopak dvojice dosavadních jsou jen příkopy po stranách, v nichž se plácáme.
      KR

      Vymazat
    5. KR- nejsem filozof,zkusím si to přeložit do obecné češtiny. X-Y chápu jako kyvadlo. Má být v klidu jako ideální stav ve společnosti nebo má "tikat" a v jakém kmitu aby to nebylo ode zdi ke zdi? Kde je teď úhlově na hodinách-1-5? Na 6 není a 7-11 už vůbec(na levici). Ten "výsměch" 3. cestě chápu, vadí oběma stranám, jako kdysi vadilo volební právo všech, natož žen. Jak se 3. cesta bude jmenovat je mi "fuk", nebude pro mne ale "debatu" o ní bych ještě rád "stihl". Jako "střední cestu" bych ji nedefinoval, spíše revoluční a jako jedině možnou aby X-Y se nepřekotilo!

      Vymazat
    6. Vidím, že naše diskuse začíná být plodná. Určitě nejsou X a Y ostře odděleny, nejsou ot dva kroužky či čtverečky vedle sebe, ale když, tak dva trojúhelníky přes sebe, či jakési ruce se propletenými prsty apod.
      Už by stačilo, kdyby ti, kteří jsou pevně zakotveni ja jedné či druhé straně okřikli "své" extrémisty, když vyrukují s popíráním, znevažováním opačného pólu. Už to, že přiznám právo na existenci opačného názoru, je zásadní posun, protože to vytváří prostor pro diskusi o aktuální roli toho kterého pólu, o jejich vzájemných vazbách, o dopadech při změnách vzájemného poměru. A to už pak překračuje rovinu jen intelektuálních, racionálních argumentů a otevírá rovinu morální, i když to zase pak komplikují emoční vlny. Podstatné je nedovolit, aby by byl kdokoli (pokud není psychicky cvok) zahnán do kouta, na okraj, aby byl oprávněně ukřivděný, že se ocitá v krajní, extrémní situaci, a tudíž má právo totálně negovat opačný názor, sklouzává do "ano-ne" a navíc vyvolává soucit se sebou. Situaci a diskusi je třeba držet na úrovni "jak?", "kolik?". Současně ne neznamená, že celek je nastaven celý homogenně na jeden poměr, ale měly by v něm fungovat místa jiných vzájemných poměrů, tj. celek by měl být z hlediska poměru X a Y heterogenní a jen v celkovém součtu být na nějaké patřičné hodnotě. Ať si fungují komunistické, socialistické, libertariánské, konzervativní, monarchistické, feudální, otrokářské komunity - když si dobrovolně získají komunisty, krále, poddané, otroky a oni tam budou dobrovolně, tak je to je jejich věc. Když mohou odejít, bez vydírání, bez závazků apod., tak co se do nich starat. Nemám obavy, že bychom se dočkali stavu, že kyvadlo se dokýve a zůstane uprostřed. Lidská společnost dostává dost vnějších impulzů, které jí rozkolísávají, a sama je dost rozmanitá (věkem, pohlavím, fyzickými a duševními schopnostmi, národnostně, životními zkušenostmi, touhami), takže uváznutí v sedle nehrozí. Navíc by to odporovalo samotnému výchozímu principu kultivované existenci protikladů, který podporuje rozvoj odlišných vlastnostní, takže sportovci by určitě měli jiné představi, než divadelníci, strojaři jiné než ekonomové atd., což by vedlo k různými domům, kabátům, botám, autům podle jejich určení. Jde o to nepohlížet na odlišné jako na zatraceníhodné nebezpečí, ale jako na výzvu k začlenění, ke spolupráci a hledat smysl a metodu.
      Nejzákladnější filosofický postoj je ovšem třeba postupně přetavovat do hodnotového žebříčku takové společnosti, do konkretizace těchto hodnot do politického systému, právního řádu, ekonomických pravidel, sociální sféry, výchovně-vzdělávacího procesu, kultury atd., nemluvě o základu - uchování životného životního prostředí. To přitom bude dlouhý proces, kdy sice máme vizi cíle, ale k ní musíme najít cestu přes mezicíle, najít postupy, smířit se s jejich objektivní dynamikou atd. Domnívám se, že vedlo hnětení celé společnosti jsou velmi významné "ostrůvky pozitivní deviace", které dokládají, že vize, cíl, mezicíl jsou reálné, funkční, navíc jsou to laboratoře ověřující a korigující představy a teoretické úvahy, zreálňující snové blouznění nadšenců.
      KR

      Vymazat
  34. CO MŮŽE ZATÍM UDĚLAT OBYČEJNÝ OBČAN JE TO,že až zase budou při nějaké příležitosti našimi politiky kladeny věnce u památníků padlých ruských vojáků,je odtud vyhnat- opravdu vyhnat s patřičnou ostudou.Klaní se Langšádlová,Stropnický i další,co pro celý národ od července 2017 jsou a navěky budou VLASTIZRÁDCI,se kterými nelze jednat jinak, než za jakýchkoliv jiných režimů.Napište si jejich jména,jsou v jednom ze zdejších článků.Nikdo na ně nesmí zapomenout.

    OdpovědětVymazat
  35. 12:07 Není potřeba si nic psát. 99% posranců z "demokratických" stran, byli pro. Proti jen komunisté.
    Přitom by měli být taky pro. Aby těm "ruským kapitalistům" ti naši hrdinové pořádně napráskali.

    OdpovědětVymazat
  36. Lidi nehádejte se na internetu, dejte se dohromady a běžte vypráskat ty naše zkurvený politiky

    OdpovědětVymazat