Reklama

.

.

úterý 18. července 2017

Vystupuji z Titaniku. Jiří Koskuba končí v ČSSD a promlouvá poté, co jako jediný hlasoval proti vojákům v Pobaltí

- rozhovor -
18.7.2017  ParlamentníListy

„Chcete na mně, abych zůstal ve straně, která udělá takovou scénu kvůli tomu, aby Andrej Babiš vypadl z vlády? I když jsme s ním byli tři roky v koalici a pak zjistíme, že je tam střet zájmů. To jsme tedy objevili Ameriku,“ uvádí v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz poslanec Jiří Koskuba, který nedávno po 25 letech vystoupil z ČSSD. Koskuba minulý týden jako jediný poslanec ČSSD hlasoval otevřeně proti vyslání českých vojáků na misi NATO do Pobaltí.




V politice podle vlastních slov končíte, protože jste ztratil důvěru v takzvanou demokracii. To jsou dost silná slova. Můžete prozradit, proč jste vy vzdělaný lékař, primář, důvěru v demokracii ztratil? Nebo proč ji označujete jako takzvanou?

Na prvním místě je Evropská unie. Nelíbí se mi, co se v ní v poslední době děje a jaké jsou tlaky mezi jednotlivými zeměmi. Jak se členské země dělí na několik tříd nebo řádů, a ty, které zaujímají nižší pozice, jsou nuceny k různým ústupkům. Druhá věc je uvnitř v naší zemi. Připadá mi, že ten systém – tak jak řekl Churchill – lepší asi nikdo nevymyslel. Nicméně spektrum řady politických stran, opakovaně poslepované koalice, ve svém konečném výsledku mi ukazují, že totéž vede k velmi pomalé cestě kupředu, jestliže vůbec kupředu kráčíme.

Je to proto, že jak píšete zase jinde, do každé strany či hnutí – zvláště když mají dostatečně vysoké preference – stejně postupně nalezou zlatokopové či podržtašky... Je problém, že strany nenašly recept, jak tomu zabránit? A lze to vůbec?

Ano, tohle je pravda a lze tomu zabránit velice těžko. Zvláště za situace, jestliže jsou i jisté demokratické principy. Nebudeme si namlouvat, že politika je svým způsobem ve všech zemích EU jistým výtahem k moci. Nebo lépe řečeno, k postavení a penězům. Zvláště pro lidi, kteří se neumějí uplatnit na jiném trhu. A to pomíjím další důležitou věc. Propojení politiky a byznysu. Různé přílepky k zákonům a podobně. Bylo by falešné si namlouvat, že se to neděje.

„Byl jsem v politice, přiznejme si to, tak nějak omylem. Jistý stranický sekretariát zřejmě nepředpokládal, že mne voliči vykroužkují. A navíc opakovaně. No a když ještě ke všemu nemyslíte jen na svou kariéru a hlasujete si pak hlavně podle svého vědomí a svědomí – tedy Ústavy ČR, to se ke všemu kromě věčných námitek proti krokům a stylu vrchního velení prostě neodpouští,“ uvedl jste v odpovědi na dotaz čtenáře na profilu ParlamentníchListů.cz. Znamená to tedy, že lidé, kteří mají vlastní hlavu a vlastní názor, se dnes nemohou v politice prosadit, a nahoru jdou jen poslušní kývalové?

Bylo by to velmi zobecněné. Musím vážit každé slovo, abychom lidi zbytečně neděsili. Není ale šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu. Přiznejme si, že lidé, kteří umějí ohnout hřbet a mlčet, to mají snazší. Na druhé straně tu máme systém parlamentních stran. Kandidujete na kandidátce patřičné strany. Ta rozhoduje, kde kdo bude. Na jakém místě. Proti tomu nelze nic namítat. Ať už to v reálu vypadá jakkoliv, systém je demokratický. Pak ale v parlamentu máte hlasovat podle svého vědomí a svědomí. Někdy přijde k hlasování – pokud máte vědomí a svědomí – kdy nemůžete hlasovat se svou stranou.

Zvláště když to hlasování považuje v neprospěch všeho lidu země, kterou zastupujete, nebo v rozporu s vaším vědomím a svědomím. Ovšem i Ústavní soud a média tolerují, že existuje cosi jako závazné hlasování. Máme zde zásadní rozpor a tváříme se, že jej nevidíme. Když si přečtete ústavu a slib poslance – je jasné, že má hlasovat jenom podle svého svědomí a vědomí. Ale chápu, jestliže strana kandiduje lidi na kandidátní listinu – a my zde volíme strany, volič má minimální možnost volit osobnosti, protože musí překročit procentní hranici, má omezený počet kroužků, nemůže volit napříč stranami – pak počítá, že všichni, kdo jsou za ni zvoleni, k ní budou slepě loajální. Má právo to předpokládat. Ale ústava o tom nehovoří a ani to nepředpokládá. Dostaňme se k poslednímu, z mého pohledu velmi důležitému, hlasování, a to souhlas s misí české armády do pobaltských republik. Tam lidovci v tiskovce vysloveně řekli, že poslanci KDU-ČSL mají závazné hlasování a budou všichni pro. Je to jejich právo si to takto odhlasovat. Na druhou stranu podle mě to odporuje ústavě. Od toho tu máme ústavní soud a ten se tváří, že to nevidí, neslyší.

Už jste několikrát vysvětloval, v čem se vaše názory lišily od oficiální linie vedení ČSSD. Hodně to bylo i kvůli zahraniční politice. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz jste k tomu uvedl: „Odmítám kvóty, nesmyslné směrnice, hloupou zahraniční politiku – nepolitiku, Majdan, sankce vůči Rusku. Například jsem byl kritizován za hlasování na příkaz Bruselu proti bezvízovému styku s Turky. Paradoxně za pár měsíců se pravda ukázala. Podobně to bylo se členstvím Gruzie v NATO či ohledně zřizování amerických základen na ruských hranicích.“ Nyní, jak jste už zmínil, byla schválena sněmovnou možnost vyslání až 290 českých vojáků do Pobaltí. Tady jste byl také proti. Proč?

Zatímco u jiných misí jsem souhlasil, tady jsem byl proti. Důvody jsou zřejmé. Mně nebyl doručen poslanci České republiky žádný zvací dopis. Ani pragováků z Vilniusu, Rigy a dalších měst, ani oficiální požadavek vlád těchto zemí o tuto vojenskou pomoc. Byl jsem informován, že šlo o rozhodnutí NATO. Ač nejsem ministr zahraničí, ale poslanec snažící se dodržovat ústavu – toto je dost důležitá poznámka. Proto jsem poněkud jedovatě zmínil pragováky. Protože když to otočíme, tak i když jsem byl v té době malý kluk – vždy jsem obsazení Československa pěti armádami Varšavské smlouvy v roce 1968 považoval za okupaci. Zřejmě jsem se mýlil. Omlouvám se za to všem okupantům. Ale jestliže se velení vojenského paktu rozhodne, že je někde nutné posílit armádu pro hrozící nebezpečí na hranicích, aniž s tím patřičný stát nemusí souhlasit, a armáda je tam přesto vyslána...

Vyznačujete se vtipnými, ale zároveň ostrými výroky a přirovnáními. O Evropské unii jste v jednom rozhovoru řekl: „Celá slavná EU mi stále připomíná vyděšenou krávu, která se zatoulala do bažiny. A čím více se mele, tím hlouběji zapadá. Zanedlouho zvládne už jenom zoufale bučet. Jako když naposledy zahouká loď předtím, než klesne ke dnu.“ Není tento ostrý příměr možný vztáhnout i na ČSSD? Nebo to s ní až takhle vážné není?

ČSSD byla plukem, ve kterém jsem sloužil čtvrt století. Byl jistý důvod ji opustit. Ale pomlouvat ji veřejně nemíním. Tajně doufám, že velmi nízké volební preference probudí tuto stranu z její apatie. Konečně si přečtou projev Jeronýma Tejce na brněnském sjezdu, pochopí, že opravdu žijí ve své bublině. Pak si tam někteří půjdou po krku. Náhle z velkých přátel se stanou nepřátelé. Ale stále je tam naděje, že se ten jejich směr otočí a jednou snad půjdou vzhůru. Asi mě chápete, opravdu na ně nemíním kydat špínu. Já jsem se z toho Titaniku v Plymouthu pokusil vystoupit.

Když mluvíte o Titaniku, stále se k němu dá ČSSD přirovnat? Strana vyměnila volebního lídra. Lubomír Zaorálek je určitě lepší rétor, nepůsobí tolik jako úředník, ale bude to stačit? Pomůže léčba Zaorálkem?

Důležité je, že si to jistě myslí sociální demokracie. Co si myslím já, není důležité. Rozhodnou voliči v podzimních volbách.

Premiér Sobotka sice podle některých komentátorů vyhrál vládní krizi, aspoň to tvrdili těsně po odchodu Andreje Babiše z vlády. Teď už to ale netvrdí a setrvale klesající volební preference donutily Sobotku přenechat post volebního lídra Lubomíru Zaorálkovi. Dopustil se premiér Sobotka závažných chyb – třeba že šel do toho střetu s Babišem – nebo je to prostě přirozený úděl premiéra, že se časem okouká a ztratí drajv?


(celý rozhovor najdete zde)

58 komentářů :

  1. Hmm... tak pan doktor nedostal místo na kandidátce na podzimní volby - tak co tam, v té partaji jako řadový člen, že?

    A TITANIC vyplul ze Southamptonu, z bunkru (=obslužné lodi) přibral cestující u Cherbourgu, a naposledy bral cestující (také někdo vystoupil) v Irsku v Queenstownu (Cobh) ... ovšem odchod pana politika z ČSSD nepřipomíná odchod do bouřlivého Irska. V Plymouth Titanic "nestavěl" ...

    Ovšem nasazení našich žoldnéřů kdesi v Pobaltí, kde nemáme ekonomické zájmy (např. zdarma plyn a naftu pro celou ČR) je něco, jako kdyby Sturmbahnführer Alfred Helmuth NAUJOCKS nasadil do SENDER GLEIWITZ k zastřelení "Poláky" nějaké Maďary, nebo Slováky například... aby měli Maďaři a Slováci casus belli proti Polsku. Aby mohli s Hitlerem, s bolestí v srdci samozřejmě, opětovat palbu. HNUS NA ENTOU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nedostal místo, co s člověkem, který nechce jít na Rusa? Nechce se jako celá ČSSD obléknout do maskáčů a připravit si plynovou masku? Já bych takovému individuu taky místo na kandidátce nedal...

      Vymazat
    2. Malá anketa......http://strelectvi.lostak.info/anketa.htm

      Vymazat

    3. No, předvádíte divný humor. Dehonestace poslance, který už před tím byl rozhodnut z politiky odejít a proto nebyl na kandidátce. Každý slušný čin či postoj se dá znevážit a znevěrohodnit. Hlavně když se k tomu najdou ta správná individua. Tím, že zvedl ruku proti přípravě války prokázal, že je jediný levicový sociální demokrat, čili jediný lsušný mezi soc.dem. poslanci. ČSSD = nevolitelná.

      Vymazat
    4. je to opravdu asi slušný člověk který vnímá to co přináší naší zemi¨účast vojska při obklíčování Ruska s možnými tvrdými následky.Nesouhlasím aby naše armáda se podílela na zájmech jiného státu a ohrožovala tímto mír ve světě.Každý ať si nerostné bohatství zajistí nákupem a ne zlodějnou

      Vymazat
    5. Pokud byste věděli něco o panu Koskubovi,
      nikdo by si nedovolil psát o něm špatně.
      Svůj úmysl skončit oznámil už dávno.Jeho dehonestace není to pravé ořechové.
      Petr Majevský

      Vymazat
    6. No hlavně my víme něco o panu Majevském.

      Vymazat
    7. Anonymní 9:17 to přece nemyslel vážně! Tomu se říká ironie. Je to s tak velkou nadsázkou, že jsem překvapená, že to někdo bere vážně. Nebo snad si opravdu někdo myslí, že se celá ČSSD oblékne do zbraně? No tak!!!!! Přečíst znova! Takové příspěvky naopak přinášejí jistou úlevu, že se člověk v té hrůze zasměje.

      Vymazat
  2. 17. listopadu 1989 si lidé bláhově mysleli že se něco změní. Mysleli si, že socialistické vymoženosti zůstanou, tedy jistá práce, jisté bydlení, jisté zdravotnictví, jisté školství a k tomu přibyde západní ráj na zemi. Nikdo si neuvědomil, že celá sametová revoluce je dlouhodobě připravována a pak řízená přes velvyslanectví západních států, které již v té době byly s ekonomikou taky na tom nevalně a potřebovaly další kolonie, montovny, které je budou živit. PO 17. listopadu 1989 nám Klaus a ostatní říkali jak si máme utáhnout opasky, aby jsme dohnali za několik let Rakousko. K utažení opasků došlo, a pořádně, a výsledek. Ne jenom že jsem nikoho nedohnali ale naopak se neustále západu v životní úrovni vzdalujeme. Kolonie totiž nemůže nikdy být na úrovni kolonizátora. Z čeho by potom kolonizátor žil? A to je naše pozice a z té se nevymaníme. Zemědělství jsme si zlikvidovali a západ nám sem vozí potravinový odpad, který by na západě nikdo nejedl. V EU jsme občani druhé kategorie a tak to i zůstane. Kolonie má ve světovém řádu své místo podřadného slouhu a tím jsme my.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:27 Svinský lichváři, chápu že se ti to tady líbí, ale ty americké tanky tady taky nebudou navždy.

      Vymazat
    2. 9:27 Lichvo kalouskovo. Co by jsi za to dal, mít těch "dvanáct procent", žejoo ty svině.

      Vymazat
    3. Pro 9:27
      Jak prosté sednout k počítači a do klávesnice vyťukat co nejvíce hanlivé výroky s demagogickou argumentací.
      Posuzovat dějiny Vaší optikou je v podstatě jednoduché, ani u toho nebolí hlava z přemýšlení. Nicméně způsob vyjadřování svědčí o Vaší spokojené, "svobodné" mysli. Nekončí náhodou Vaše svoboda tam, kde začínáte někomu za jeho slušně formulované názory sprostě nadávat? Kým jste? Nemorálním stvořením neschopným připustit, že svět není černobílý, ale barevný?
      Prozradím Vám tajemství ... levý, střed a pravý v politice je jen způsob na ošálení mysli většiny lidí, jelikož drtivá většina společnosti má stejné elementární zájmy.
      Spočítejte si hlasy nevoličů. Mezi nimi je spousta takových, co doposud odmítali dát hlas někomu, komu nevěří s kým nesouhlasí, jen proto aby volili. "Zvol si svého kata".
      ABC

      Vymazat
    4. 11.13 To jsou lidé, keří se za komunistů měli dobře, dnes jsou v rpdeli, tak si takto léčí svou frustraci a mindráky a čistí a obhajují si sami před sebou svoje svědomí. Nedivil bych se, že ten pitomec byl sám u komunistů.

      Vymazat
    5. 17. listopadu 1989 se bude v budoucnu připomínat jako prohra Československého národa.

      Vymazat
    6. 9:27 byl smazán, protože diskutérům nadával. Prosím s podobnými individui napříště nediskutovat. S mazáním idiota se mohou ztratit i vaše glosy. Omezený blbec za reakci nestojí. To klesáte na jeho mizernou úroveň.

      Vymazat
    7. Dvořáku,
      nadával jsem těm, kteří propagují a podporují totalitní režim a ideologii, což je navíc trestné!
      Jen ukazuješ jaký jseš sám zmrd a o co těmito tvými sračkostránkami jde.

      Vymazat
    8. 14,41
      Zmrd seš sám ty ussácká pologramotná zdrápanino podporující celosvětový a jediný agresory!!!!!!!!

      Vymazat
    9. 14:47

      Jóó, tak tebe soudruh Dvořák zaručeně nesmázne. Vymaštěnci jako ty jsou přesně cílová skupina těchto jeho ruských, konspiračních, komunistických, antisystémových, totalitní režimy a diktátory oslavujících sračkostránek.

      Vymazat
    10. Koukám,že ti tvrdnou játra a sračkovatí mozeček ty JandoPutnovo teplomilná rostlinko!!!!:-DDD

      Vymazat
    11. 14:41 jsi prví sebevrah!

      Vymazat
    12. 17:21
      Ptal se tě někdo na něco ty chciplotino ussacká??!!!!!

      Vymazat
    13. 17:21 Ussaci a russi do jediného pytle! a ty tam s nimi!

      Vymazat
  3. Ano,velice přesně.....únie už dávno ve své podstatě neexistuje.....JEDINÁ ÚNIE JE ZDE BÝVALÉ SPOLEČENSTVÍ KOLONIÁLNÍCH STÁTÚ a tyto se musí povině podělit o bývalé otroky,nemají žádné právo z nás dělat poddané!!!!,zatím jsme jako v kolónii.....

    OdpovědětVymazat
  4. Mně je tahle strana už dávno ukradená, s tímhle chlapem i bez něj. Kdo vám to udělal?

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře napsané,ale měl odejít již dávno.Věřil bych víc.

    OdpovědětVymazat
  6. Změnilo se.....JEŠTĚ K HORŠÍMU!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. I v té vlastizrádné straně bude pár slušných lidí.

    OdpovědětVymazat
  8. ČSSD. Zradila lidi po první válce, dala se do služeb buržoustů. Zradí vždy !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dějinné zkušenosti ani ty včerejší v tomto směru nelžou.
      Jen by mě zajímalo, kde se v dnešním vedení soc.-dem. bere ta drzost, že se považují za levici. Partaj, která se nezmůže na nic jiného než jen posluhování velkokapitálu (nadnár. korporacím a fin. oligarchiím), která dokáže v parlamentním hlasování zvednout ruku pro přípravu agresivní války (proti Rusku bude i světovou), která se nedokáže distancovat o zločinných agresí vedených po světě USA a jejich vazaly, která dokáže podporovat i vysloveně nacistický režim a jeho válku proti vlastnímu obyvatelstvu na Ukrajině (tomu, kterému jsou šovinisticky upírána jeho práva), která dokáže nekriticky podporovat nedemokratické praktiky dnešní EU i nedemokratická rozhodnutí jejích nevolených struktur, která se v EU dere za přijetí zotročujících a rizikových smluv jako byla TTIP či je CETA ..., tak taková partaj je v lepším pouhou žluťácky služebnou partají, v horším profašistickou a proimperialistickou.
      Takovou ještě i zvát za levicovou může snad jen slaboduch nebo placený propagandista z Hodnot. Těch jando-zaorálkových.
      A to i kdyby měla té solidarity plnou hubu a třeba i od rána do večera.

      Vymazat
    2. Idiot 11:40 a rasista 11:32 byli redakcí smazáni. Je zbytečné na ty dva reagovat. Ušpinili byste se.

      Vymazat
    3. Pane Dvořáku, já nevím proč se stále obtěžujete mazáním ubohých příspěvků, když právě ty bohatě ilustrují bídu, ze které se rakrutuje podpora tak zdegenerovaného systému, o kterém jsme přesvědčováni, že je jedině možnou formou demokracie. Prostřednictvím čeho je možné prohlédnout? Filtrováním reality? Ale jděte! JiH

      Vymazat
  9. 9:27 Já jsem tedy komunista nikdy nebyl, ale s jistotou vím, že ty jsi DEBIL !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Je škoda, že právě Koskuba odchází. Jestli má v budoucnu dojít k renesanci socanů,tak s těmi, kteří zůstávají k ní nikdy nedojde. Občas jsem se díval na přenosy z poslanecké sněmovny. Koskuba byl jedním z mála, jehož příspěvky měly hlavu a patu.
    Máme pluralitní systém. Jedinec nic nezmůže a v politických stranách zůstávají, resp. se jich křečovitě drží, Kalouskové a Sobotkové. Jak dosáhnout změny, když jedině partaje jsou jich schopny a v nich zůstávají samé nuly, nebo zaprodanci? Nebo máme čekat, že se v Kalouskovi hne svědomí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Založme novou stranu. Slušní lidé si k ní najdou vždycky cestu.

      Vymazat
    2. V tom je ten problém. Jakmile se z malé, bezvýznamné partaje stane velká a významná, začnou se na ní nabalovat vychcánkové všeho druhu. Svým způsobem tomu neunikli ani komunisté. Postavení, rovná se moc a moc rovná se peníze. Jenom málo lidí dokáže odolat.
      Zastávám názor, že nejefektivnější vládou je vláda osvíceného monarchy, nebo diktátora. Jakkoliv se to může zdát absurdní. V systému politických stran nám zbyli pouze dvě kategorie lidí. Neschopní a všehoschopní. A obojí je špatně

      Vymazat
    3. Diktátor? A jak se jako dostane ten diktátor k moci? A co potom až se z něho vyklube psychopat?
      Jseš opravdový blbec, Hricáku.

      Vymazat
    4. Pane Hricáku. V závěru svého příspěvku(14:06) máte neomluvitelnou hrubku. Snad omylem,dáváte dohromady Kalouska a svědomí.To jsou dvě naprosto neslučitelné věci, něco jako nebe a peklo.

      Vymazat
    5. 14,48
      To je riziko podnikání. Kaddáfí byl také psychopat, ale kolik asi Libyjců na něj dnes vzpomíná se slzou v oku. Ideální stav neexistuje a z hlediska zájmů většiny byl stoprocentně menším zlem, než současné bezvládí.
      Aniž bych chtěl smutnit po starých časech. Komunisté byli také diktátoři. Přesto se za jejich vlády měla většina tak, jak se dnes nemají a mít už nikdy nebude. Za osmihodinovou práci měla většina mzdu, která převyšovala současný průměr. A sociální jistoty byly nesrovnatelné. Nikdo nechodil spát s obavou, že zítra bude pro svého zaměstnavatele nadpočetným. Jediným nedostatkem, který s odstupem času vidím, byl nedostatek spotřebního zboží a velmi omezená možnost pohybu. Ve městech takové pocity asi nepřevládají, ale na venkově by pamětníci starých časů s drtivou převahou vrátili vládu komunistům.

      Vymazat
  11. Vase hadky panove, jsou PRIROZENA VEC, v kazde zdrave demokracii.
    U nas je to horsi ! Chlapy se zacinaji fackovat a policajti svedomite zmlati vsechny.

    Pisete zajimave veci , dobre se bavim. Nedejte se odradit nejakymi szenstilymi radami na slusne nadavani.
    To jsem zvedav, jak ty volby u vas dopadnou.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hovno ! To už je dnes jisté. Stačí se podívat, kdo připadá v úvahu. Neschopní a všehoschopní.

      Vymazat
  12. Tady je zářný příklad, že na podzim je nezbytně nutné z politiky odstranit vlastizrádce, válečné štváče a zlodějské gaunery.Socani jsou jedni z takových.Přeji jim jen hladký funus.Bohoušku, spi sladce, howg!

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Dvořák.
    Je to Vaše pravé jméno?Mažete příspěvky o židech jako to dělal pan Stejskal na Akt.cz.Víte že napomáhání ke zločinu,trestné činnosti,je stejný čin,jak od pachatelé?

    OdpovědětVymazat
  14. Hm, pan poslanec se snaží na poslední chvíli urvat pár politických bodů. Holt volby jsou už na dohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:58 omezenče, pan poslanec už nekandiduje! Hlavně, že špiníš, proto sem zřejmě lezeš. Ubožáku

      Vymazat
  15. pětadvacet let spoluprace s lidovci kdu oda vevečka odeess ale i s ano zname pro zbytek naroda jako vehnani do ruček komunistickych kapitalistu sam žijici v bavlnce zuper komunismu plat jako pobočnik krale a pracovni doba kdy se vam chce tak vypada komunismus v posranecke sněmovně a sernatu prasedidenta nevyjimaje zatico vovčanum předepisji utahovani opasku nejraději kolem krku a že doženeme rakušany a skopčaky někdy přiště a aby toho nebylo malo tak jdeme konečně na rusa jen nevime proč ale o tom raději ticho je to totiž tajnějši než tajne aby se rus nahodou neprobudil anebyl tady dřive než my tam

    OdpovědětVymazat
  16. I když pana Koskubu uznávám,ale tvrdit o ČSSD jako o Titaniku je odvážné,spíš potápějící se plachetnice.Kapitán běhá po palubě a nikdo se nemá k činu,nasměrovat plachty po větru,jen někteří,ale každý chce plout jiným směrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:02 Vidim ,že jsi mentálně zaostaly ,tebe do no go zóny k vystřízlivění hlupáku

      Vymazat
  17. Je dobře .že je proti ,ale co předtím napáchal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:38 jistě, alespoň tak si hoď lejnem. Když nevíš, nenaznačuj špínu, pokud bys v tomto případu chtěl, věděl bys. S takovou sem nelez, hlupáku

      Vymazat
  18. Pan Koskuba z ČSSD je jedním z mála poslanců,kterých si musíme vážit.

    OdpovědětVymazat
  19. Vazeny pane primari dr. prof. Koskubo !

    Ja jsem nick honolulu zariva hvezda ceske emigrace !
    Ja utikal pres hranice illegalne bez pasu
    ve 3 hod. rano !
    Nejakej strasnej pes me vydesil, kdyz jsem vylezl na
    plot. Urcite to byl Fasista nebo Komunista ci Rasista a nebo Socialni Demokrat - nevim.

    Ja tam v uleku nechal "VERCAJK" na tom plote. Nemate nejakou medicinu, aby to dorostlo ? Lide v Cesku rikaji, ze jste zazracny doktor.
    Po prevrate jsem sel hledat to, co jsem na plote nechal a ten plot tam uz nebyl.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak co, Hovnoluláčku, jako? Jak se dari? Jeste stale jsi hajzldedek a delas Trumpetovi sraci prkynko? Je to zahul, vid! Nuz co, penize nemas a proto musis tvrde makat! Tak zatim, stretneme se na krchove.
    Tvuj soused

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vámi se člověk může bavit akorát o fekální tématice, to musíte za Jakubem Jandou. Proč si neseženete babu, nebo si třete tělo froté ručníkem.

      Vymazat
  21. Ten primitiv, co tu otravuje ovzduší, je nějaký zakomplexovaný emigrant, odhaduji. Plive tu jedovaté sliny na lidi, co mělí víc cti v sobě. Jinak pane Kuskubo, smekám kloubouk, udělal bych to samé,ale takových lidí na světě není mnoho.

    OdpovědětVymazat
  22. Soudná doktor, dokonce primář, se pro socany angažovat nikdy neměl.

    OdpovědětVymazat
  23. Pane doktore Koskubo ! CHRUSTOVKA je zatka, ktera se da pripevnit k rektalnimu vyusteni a nikdo vam nemuze vlest do zadku, jako pan vlezprdelka 20:37 !

    ---------------------------------------------------------

    20:32...Jak se dari ? Bylo to fain, nez jsi sem vlezl, ty
    FEKALNI EXPERTE z Cachtic.

    Ty jsi muj soused ? Tak to abych se stehoval na Aljasku !
    Spolecny "krchov" ? Narodil bych se jako skunk v pristim zivote, tak mi nevyhrozuj.
    "Stretneme se" ? Jak to, ze na me mluvis Slovensky ? Jediny Slovak s kterym se bavim je Marian Kotleba, ty Ficko z cachticke pani.
    AMEN - nick honolulu ukoncil jeho svobodne vyjadreni !



    OdpovědětVymazat
  24. PROTESTUJI, jakym zpusobem se chovate
    k panu prof. KONVICKOVI z university v Budejovicich, kdyz vam rika pravdu ! Vy jste vinni tim, ze ho nepodporite vsichni !
    nick honolulu se smyslem pro spravedlnost.

    OdpovědětVymazat