Reklama

.

.

pátek 7. července 2017

Za totáče nosil tričko s americkou vlajkou, teď fandí Rusku

Adam Mikulášek
5.7.2017 blog autora

A já tomuto svému známému naprosto rozumím. Někteří stále jaksi nechápou, že časy se změnily, že útlak k nám již nepřichází z Moskvy, ale spíš z Berlína, Paříže a Bruselu.


Pokud mi odpoví argumentem o srpnu 1968, já odpovím slovem o 15. Březnu 1939. A že je jiná situace než v 1939. Ano, souhlasím, ovšem je stejně tak jiná situace než v srpnu 1968, např. pobaltské země, na rozdíl od Rakouska, jako členové NATO. Ale to není podstatné.

Podstatnější je, že čím dál více lidí, včetně mě, kteří dříve vkládali velké naděje právě v západ a hesla typu „zpátky do Evropy“, dnes cítí, že byli podvedeni, podobně jako spousta našich předků po 2. Světové válce řečmi o „budování lepších zítřků“. Cítí, že místo přibližování se bohatým západním zemím se z nás stala, jak říká ekonomka Švihlíková, „ekonomická kolonie“, založená na naší levné práci, aby západní korporace mohli naše levnější zboží vyvážet kupř. do Německa, za což k nám právě odtamtud putují nekvalitní potraviny.

A naši politici si bohužel dlouho hráli na to, že o ničem neví, asi jako zpíval ještě v 80tých letech Jaromír Nohavica: „Když něco prohnilého v státě zasmrdí, říkají: ty snad něco cítíš?“

A teď, když jim pořádně teče do bot, tak si konečně vzpomněli na to, že by se měla řešit dvojí kvalita potravin či konec levné práce. Jenže mohou se divit lidé, kteří třeba ještě před deseti či patnácti lety dělali, jako že nic..., a teď najednou si vzpomenou na žebrácké platy a nekvalitní potraviny z dovozu, že jim lidé pomyslně ukazují zdvižený prostředníček? Nebo že jej ukazují směrem k Berlínu, Bruselu a Washingtonu, protože jsou západem těžce zklamáni?

A pak se rádo by obránci demokracie diví s vykulenýma očima, že tu tak zvaně „roste obliba ruského a čínského režimu“, plácají něco o „ztrátě historické paměti“, přitom největšími „sklerotiky“ jsou spíše oni sami. Samozřejmě, že tu nenarůstá náklonnost k autoritativním, či rovnou totalitním režimům. Spíše tu roste tiché přání, aby to „tomu Bruselu a Washingtonu někdo pořádně natřel“. A je fuk, jestli se dotyčný bude jmenovat Putin, Si, Karkulín nebo Sněhurka! Naši velectění „bojovníci za liberální demokracii“ jaksi zapomněli (viz historická paměť) na staré známé úsloví, že nepřítel mého nepřítele je můj přítel..., a stále dělají, že naprosto nechápou, jak se lidi „nechali tak zmanipulovat“, že ztratili víru v Evropskou unii, ten „vzor solidarity, lidskosti a tolerance“.

Připomíná mi to skalní představitele normalizačního režimu, kteří také „nemohli pochopit“, proč už lidi nevěří v tu „nádhernou myšlenku socializmu“. Ve skutečnosti ani tak nešlo o socializmus, ale o naštvanost z nesvobody, nemožnosti volně cestovat, vzteku na permanentní nedostatek a dlouhé fronty..., tohle byly pravé důvody, kapitalizmus přišel až později.

Jenže dnes spousta lidí pochopila, že svobody projevu a pohybu se nenajedí, demokracií si v zimě nezatopí a lidská práva (např. sedět na veřejných schodech...) jim a jejich dětem nezajistí bezpečnost před teroristickými útoky. Proto jsou nespokojení a pojmy jako „liberální evropské hodnoty“ jim říkají asi tolik, co před třiceti lety pojem „budování socializmu“ nebo „československo-sovětské přátelství“. Proto absolutně nemůže fungovat kampaň ve stylu antibabiš od těch, kteří se ostentativně ohánějí věrností Evropské unii či lidskými právy, zatímco naprosto mlčí k vývozu českých zbraní do Saudské Arábie, toho „ukázkového příkladu tolerance, humanity, rovnosti a lidských práv“!!!

Opravdu nevidím jiné východisko než totální výměnu lidí v horních i středních patrech tradičních politických stran, mají-li si zachovat jakous takous důvěru voličů!

- - -


133 komentářů :

  1. Takových už dneska je ..., například já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V "Kapitalismu" demokracie existuje, ale je to demokracie vládnoucí třídy to znamená buržoazie, proto se nazývá správně Buržoazní demokracie, stejně jako byla v ve starém Řecku a Římu demokracie otrokářů a ve feudalismu demokracie feudální - viz Polsko ! Podmínkou lidové demokracie jsou především rovné a spravedlivé sociální podmínky což vyžaduje Znárodnění !!

      Vymazat
    2. 11:35 pravdy, rozhodující řešení!

      Vymazat
    3. Ani ne tak Znárodnění, což je ošidný pojem, jako spíše Zespolečenštění výroby i spotřeby! A především ovšem odstranění námezdní práce - http://gci-icg.org/czech/komunismus2.htm#atzije

      Vymazat
    4. Konkrétní odkaz na boj proti práci je ZDE!- http://gci-icg.org/czech/komunismus1.htm#budpracicest

      (ten v příspěvku výše je pouze na obecné charakteristiky proletářského boje v současnosti).

      Vymazat
  2. Na Západě nelze prostřednictvím voleb měnit základní politické uspořádání, protože vládnoucí elity řídí a kontrolují každého, kdo je zvolen. Volby vyvolávají představu demokracie, ale nemění nic na převládající politice, favorizující válku a elity. Z tohoto důvodu se vůle lidu stává impotentní. Lidé se přesvědčují o tom, že oni a jejich hlasy nemají na běh věcí žádný vliv, což v nich budí obavy, stress i zlost, čili kombinaci pro vládnoucí elitu nebezpečnou. A tak, jako odpověď na tuto hrozbu, upevňuje elita proti vlastním lidem sílu a moc státu i s využitím propagandy o hrozby války.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé ve státě by mohli mnoho věcí ovlivnit a to jen za předpokladu, že bude možno vyhlásit referendum k danému problému!

      Jenže tomuto "rozhodování" není nakloněna ŽÁDNÁ politická strana ve státě, která byla,je a bude u moci.

      Jedna "vlaštovka" se ale rýsuje, nemíním jí dělat reklamu, proto ji neuvádím, ale znalý problémů ví o kom jr řeč.

      Kdo chce, aby jeho hlas ve volbách něco znamenal, má možnost proto něco udělat, jinak "mlátí prázdnou slámu"!

      Vymazat
    2. ty mlátíš práznou slámu když nejsi schopen napsat jmeno koho to máš na mysil

      Vymazat
  3. základ to má ve většině souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  4. Těsně po sametu mi jeden člověk řekl: "Západ nás v tom nenechá, západ nám pomůže". Pamatuji si co jsem mu na to odpověděl: "A proč by to západ dělal? Mají kapitalismus a když někdo někam vrazí dolar, očekává, že se mu nejméně dva (deset?) vrátí zpátky."
    Jestli někdo od někoho očekává nezištnou pomoc, ze západu to určitě nepřijde. Svým způsobem je chápu. Oni nezažili bezstarostné časy, kdy se nemuseli bát o práci, potažmo obživu. Celé generace musely tvrdě makat. Pro slabé tam nebylo, není a nebude místo. Kdo zaváhá, nežere. Pokud nás, neduživé, přizvali mezi sebe, nebylo to proto, aby z nás udělali sobě rovné, ale aby si na nás ještě pomohli.
    Bohužel, naivita lidí je bezmezná. Ohánějíc se evropskými dotacemi stále tvrdí, že by jsme se bez unie posrali. Aniž by si připustili, že tři ze čtyř korun, které z Bruselu (možná) dostaneme, jsme tam museli nejdříve poslat. Přičemž tam je posíláme bez podmínek, zpátky je můžeme dostat s nekonečným seznamem podmínek.
    Západ s námi neudělal nic jiného, než co doposavad dělal i jiným, pokud byli slabí a nedokázali se bránit. Kdo čekal něco jiného je naivka, nebo hlupák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dotace z EU není pomoc, je toforma nátlaku obalená do pozlátka!!! Za přislíbenou dotaci na předem určenou investici, stojí PODMÍNKY, které je třeba splnit!!! Nejsou to jen projekční, ekonomické, ale také POLITICKÉ podmínky! Toto si málokdo uvědomuje, včetně politiků. Proto se nedivme, že jsme tam, kde jsme!

      Vymazat
    2. Přesně tak. Karel z Plzně

      Vymazat
    3. Ad Hricák: Není co dodat, bezvadný koment. Je ovšem třeba připustit, že v podstatě žádné lepší řešení pro nás nebylo. Jediné Rusko se umělo (za velkých bolestí) kapitálovému područí postavit.

      Vymazat
    4. Dotace jsou jen silný mocenský nástroj, nic víc, nic míň.

      Vymazat
  5. Ten základní podvod západu spočívá v tom, že tvrdí, že jejich společenský systém je demokratický. Teď už víme, že lhali. Víme že tam je kapitalismus a kapitalismus a demokracie je jako oheň a voda. Teď, když už to víme, měli bychom také vědět co máme dělat. Je to jednoduché. Demokratizovat = dekapitalisovat společnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Forgáč: Marná snaha, vždycky tady i jinde, vládnou a rozhodují jenom ti, kteří mají vliv a moc, samozřejmě, že i v té demokrácii (a bez kapitálu to nikde nejde).

      Vymazat
  6. a stále dělají, že naprosto nechápou, jak se lidi „nechali tak zmanipulovat“, že ztratili víru v Evropskou unii, ten „vzor solidarity, lidskosti a tolerance“. - tato myšlenka je podle mě mimo mísu. Jak by toto mohlo platit o EU, která vyloženě likviduje původní obyvatele Evropy.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud bude základním kritériem systému zisk, žádná výměna v horních a středních patrech politických stran prostě nikdy nemůže pomoct. Příčina je mnohem hlouběji. Antibabiš to opravdu nevyřeší, ale Babiš také ne.

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé, nemám šanci na tajné info a přesto už v listpadu 1989 mne nikdo nepřesvědčil, že sametová revoluce je věc,za kterou se mám brát a proto teď nemám pocit zklamání. Spíše mne potomek kulaka přesvědčil, že tu není něco v pořádku. Že si lidé přáli socialismus bez komunistů a vyřizují si účty s těmi, co se snažili o snesitelný život pro všechny a ti co tu opravdu páchali bezpráví, jim mezitím potichoučku za zády zabrali posty. Byl jen zvědav, jak si národ poradí, až se otočí a zjistí to. A mne teď zajímá taky. Když už jste pánové a dámy zametli cestičku, těm bez svědomí, měli by jste teď zakročit a sjednat nový pořádek. A až se k tomu odhodláte, určitě se připojím, protože na Vaše špatné rozhodnutí, doplácíme i my co jsme se k této revoluci stavěli s nedůvěrou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, my jsme necinkali klíči. Jakobycom tušili, nebo. věděli?

      Vymazat
  9. Kdyby mi někdo před 30léty řekl,že budu na straně Ruska a ruského prezidenta,tak bych ho minimálně nakopal do prdele!Dnes je realita jiná,zlo a mráz přichází z bílé chatrče!Díky rozvážnému a takticky vyspělému šachistovi prezidentu Putinovi,tady nemáme 3.světovou válku!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protoze jsi havlisticky hlupak a cinkal jsi havlovi
      Ja ne

      Vymazat
    2. 9,39
      Ty seš magor z ussácký nesvéprávný dešťovky!!!!!

      Vymazat
    3. To je ten imbecil Horní Dolní.

      Vymazat
    4. 11:06 jsi drzy, nevzdelany nezcestovaly cesky nevolniku
      Jsi drzy a hloupy

      Vymazat
    5. 11,27
      A ty seš hloupej ussáckej nevdělanej trotl,kterej nebyl schopnej si udělat ani jednu třídu pomocný!!!!!!!!

      Vymazat
  10. Bolševičtí pohrobci, ruští užiteční idioti, frustráti kteří za 30 let svobody vůbec nic nedokázali, nikde se neuplatnili, nic nevybudovali a k smrti nenávidí ty kteří to dokázali, tu zase bolestně kvílí a vzpomínají na staré zlaté časy jejich upadajícího koncentráku. Forgáč, Hricák, za chvíli sem naklusá Opluštil, Majevský,... pořád ta samá jména.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se ukaž, hloupé děcko, a nejmenuj jiné.

      Vymazat
    2. 9:24 dokazali takove vlastizradce jako jsi ty obesit, coz je zrejme znovu treba

      Vymazat
    3. 9,24
      Tak proč nejsi na I DĚSU nebo na Hovinkách ty věčně zlitej pohrobku kolaboranta Havla??!!!!!
      Nebo ti už JandoPutnovo lejnolahvárenský povaleči a kubuřti nechtějí za ty tvoje pitomosti platit??!!!!!

      Vymazat
    4. Docela by mne zajímalo, co jsi zač, šmejde. Tipuji na placeného trolla.

      Vymazat
    5. 9:24 Zmiz raději z ČR, navždy. Tato země si zaslouží kvalitní lidi a ne gaunery tvého ražení.

      Vymazat
    6. Co jsem zač? Demokrat který pracuje, vzdělává se, stará se o rodinu, buduje, snaží se, který pořád jen neskuhrá a neobviňuje všechny dokola za jeho posraný život tak jako ty, ty bolševický kokůtku.

      Vymazat
    7. Ano my naklušeme k volbám a SPD vás zhatí vy vepři boubelatí . I ta konzerva stále stojí za hovno ! :-) Marcel

      Vymazat
    8. 10:41 a teď tu, o červené karkulce, vlku.

      Vymazat
    9. 10,41
      Jestli seš debilokrat jako udavač Venca Lahváč tak chudáci tvoji nejbližší!!!!!
      Doufám,že seš z děcáku,ty ussácká demokratůro z JandoPutnovo prdele!!!!!!

      Vymazat
    10. Pre 9:24. Môj príjem je viac, ako 15-násobný oproti tomu, čo som zarobil za socializmu (komunizmus tu nikdy nebol), kedy som mal viac, ako priemerný zárobok. Kúpim si čo potrebujem a ceny tovarov príliš neriešim. Ale takého inteligenta, ako ste Vy, by som stretnúť nechcel. Stále žijem v obave, či som ešte zamestnaný, či neochoriem atď.. My skôr narodení, ktorí sme zažili aj niečo iné, ako neustály boj o "pre"žitie, môžeme porovnávať. Ak by som si mohol vybrať, čo však možné nie je a ani tak skoro nebude, vymením to hmotné za to, čo som mal a zažíval v minulosti. Viem porovnávam neporovnateľné a som v inom veku, ako pred tým ale až súčasnosť ma presvedčila, že to v minulosti nebolo ani z ďaleka také "hrozné", ako nás presviedčali Tí, ktorí nám vešali "bulíky" na nos.

      Vymazat
    11. 10:41 kdybys trosku premyslel tak by ti doslo ze jsi chodici mrtvola, pokud kvapem neopustis cesko
      Neslysis brouseni nozu?
      Zase se chces posrat strachy pod sibenici jako Horakova?
      Je mi lito tve rodiny

      Vymazat
    12. 10:41 nevím, koho se ptáte, já to nejsem, ale odpovím. Mám odpracováno 50 let, dopracoval se při zaměstnání dvou VŠ diplomů, založil rodinu se dvěma potomky (kteří dosáhli rovnocenného vzdělání), postavil rodinný dům, postaral se o rodiče až k jejich smrti, a i když nás s potomky dělí stokilometrové vzdálenosti měst, žijeme ve shodě a pomáháme si. Jsme Češi, levicově kolektivističtí. Do zaměstnání jsem vstupoval v 17ti letech jako vyučenec, fabrika obnášela asi 600 zaměstnanců. Roku 1989 jich bylo 6000 s vlastním vývojem a výzkumným ústavem, zkušebnami a testovacími polygony, vedle toho rozsáhlá rekreační, sociální i vzdělávací zařízení. Když jsem, nemusíc, ale znechucen a pátý rok přesluhujíc končil co zaměstnanec už čínské firmy, měl ten podnik 900 zaměstnanců a je z něho dodnes, primitivní montovna-robotárna. Soudím, že jsem svou výhradně odbornou prací, ale i rukama zdarma na podnikové horské rezidenci, spořádanou a zaopatřenou rodinou, čímsi přispěl. Dnes s jistotou tvrdím, že svinský systém, který nám byl implantován, podstatnou část té předchozí práce zmarnil. Neskuhrám, konstatuji, protože materiálně, majetkově, všichni v rodině, jsme na tom nadprůměrně dobře. To nic nemění na tom, že dnes vím o, co a proč byl předchozí systém lepší. Projevuješ se jako neznalý, nevalně myslící, jednoduchý a vulgarizující sobec. I díky takovým jako ty, jsme tam, kde jsme. V tvých očích rád budu „rudý kokůtek“ i když jsem členem té rudé partaje nebyl. Škoda, protože v principu měla pravdu a v reálu dělala, co slibovala, uměla a mohla. Můžeš mi to převysvětlit, budovateli kapitalismu jinak, než obviňováním z čehokoli a nadávkami?

      Vymazat
    13. S vaším příspěvkem plně souhlasím. Asi jsem idealista, nedokáži myslet jen na sebe. Každý má právo na důstojný život a každý život má stejnou cenu.A dokud bude cílem jednotlivců neznalost slova dost, nemůže se nic zásadního změnit. Tedy v poklidu a dobrovolně. Lidé dobří, koho budete volit? Aa cenu volit?

      Vymazat
    14. 9:24Ty havloidní zmrde!Alespoň se těmi stejnými příspěvky nevytahuj!Četla jsem to snad 5x!Já jsem sice cinkala klíči,ale byla jsem proti vstupu do agresorské skupiny EU!A ty nulo,koukej makat,ať máš v budoucnu na důchod!

      Vymazat
    15. 10:41 Co je to "demokrad"? To jako že okrádáš lid, hajzliku? (démos = řecky lid!). A názory máš hovado? Nějaký politický postoj? Krást lidu zdroje k životu není názor kretene. Jsi flandr? Asi e co - blh by ti ránil v kradaření, akže nějakej ten zkurevenckej "liberál"? Zdenářema vymyšlený zkurvenecký ideologie lhavýho individualismu (páč jedinec sám v přírodě NEpřežívá! Ne lidský! SDnad medvěd!) to hlasatel? Nebo co si zač? Demokrad NIC není ...

      Vymazat
    16. oprava: Asi Ne ... Bůh by ti bránil ... Zednářema ...

      Vymazat
    17. 10:41 Kdybys Pepku aspoň nebyl lhavý a tupý hovado a mluvil pravdu! jako Spratek Novotnej, kerej má sice IQ houpací žirafy, ale aspoň tak ňák podvědomě tuší jaká bije a vo čom to je, když říká:

      "... já jsem kapitalista, židovský synek a člen ODS a pro mě je nesmírně pohodlnej systém, ve kterým já jako inteligentní člověk jsem schopnej poměrně pohodlně přežívat díky tomu, že ostatní kolem mě jsou debilové…“.

      z dokumentu Pavla Klusáka „Dělníci bulváru“, citováno v Respektu č. 16, s. 61

      Vymazat
    18. 16:04 cinkala si, jako ostatni havlisti
      Vyzer si to
      Za cinkani je trest smrti, vykonaji ho na cesku nemci
      Horni Dolni

      Vymazat
    19. 10:41 žádná demokracie neexistuje jen ve tvé fantazii ! Jen bych věděl kde jsi vše nakradl , patříš k těm zrádcům a zlodějům !

      Vymazat
  11. Mladý muži budu Vám fandit ale jak sám říkáte "vkládali velké naděje" ale to si mohly myslet jen pošetilci kteří neznají hystorii. Jsem již hodně starý a nebyl jsem za minulého režimu kromě Svazarmu v žádné jiné organizaci přesto jsem pochopil že kapitalismus je parazitický systém a jak to dopadne z každým parazitem v přírodě. Proto jsem všechny členy rodiny a známé upozornil co bude následovat a jak je potřeba se chovat. Vždy když se sejdeme tak mi říkají jak jsi to mohl vědět. To je víra v přírodní zákony. Rád bych znal koho budete volit. Přeji vám zdraví a ať se Vám daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz se to nezvrati, a bude hur

      Vymazat
  12. Já jsem na tom stejně.

    OdpovědětVymazat
  13. Noste si klidně trička s ruskou vlajkou, fotografiemi CheGuevary, Castra, Stalina, KimČonga, MaoceTunga,... Je dobré všechny předem upozornit beze slova předem, že se právě setkávají s debilem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uranovy dul na tebe

      Vymazat
    2. Závidíš, že nemáš možnost nosit tričko, protože na volské tělo nepasuje?

      Vymazat
    3. 9:42 Právě jste dokázal, že se dá setkat s debilem aniž by měl jakékoliv tričko.

      Vymazat
    4. K 9:42.
      Oceňuji vtipnou repliku, určitě je lepší než ta pohádka o tom, jak se "vzděláváš, pracuješ a staráš o rodinu".
      Řekl bych, že nemáš ponětí, co každý s těch termínů znamená...
      Heriot.

      Vymazat
    5. 9:42 jaksi ti uniklo, že nejde o trička, ale o principy, které určují podmínky důstojného života lidí. Všech. Taže ses' oznámkoval. Blahopřát není k čemu, kondolovat zajisé.

      Vymazat
  14. Jsem věkem stařec, jak jsme označování v bulváru a nejen v něm. V padesátých létech jsem se rád točil v rytmu "džajvu" (jive), abych byl několikrát vyveden z parketu. Miloval jsem USA a viděl všechny válečné filmy, dokud to po osmačtyřicátém neskončilo. Byl jsem taky "mánička", tehdy taky chuligán, i když jsem nic nesprejoval, neničil ani jsem se s nikým nerval.
    Pak šel čas a zdálo se že ten "komunismus" nikdy neskončí.
    Když se ale objevil Havel, tak jsem začal přemýšlet a taky vzpomněl na vyprávění rodičů o první "demokratické" republice. A takovou "demokracii" nám Havel sliboval.
    Nechci si stěžovat že se mám špatně. Jsem dávno v důchodu, žijeme s manželkou skromně, nejezdíme už dlouho nikam, nekupujeme zbytečnosti a to co našetříme dáváme našim třem dětem, pěti vnoučatům a třem pravnukům.
    No a co se týče té lásky k USA. Ta už je dávno mrtvá. To, co předvádějí ve světě od druhé války, mně k obdivu k nim nepřivede.
    Altman

    OdpovědětVymazat
  15. Mráz přichází z Bruselu, Berlína... Ale tam zase přichází direktivy z Washingtonu a Pentagonu.
    V případě války není EU obětována Východem, ale Západem - ten nese nyní plnou tíhu odpovědnosti, zda svět touhy oligarchie ustojí, nebo jim podlehne. Občané jsou méně než kanonenfutr, ten celkem již Pentagon moc nezajímá. Pentagon hraje již o prestiž jako nějaký pokr, osud Země a lidstva je mu zcela fuk.

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s článkem Západ je jedno velké zlo. Fandím RF a presidentu Putinovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:00 Nejste ani zdaleka sám, znám okolo sebe plno lidí, kterým se ten vysněný Západ zprotivil na maximum. Před panem Putinem hluboce smekám a vážím si ho.

      Vymazat
  17. Ústavu České republiky přijala Česká národní rada dne 16. prosince 1992.
    Tuto ústavu odmítám respektovat, protože jsem se na jejím formování a přijetí nemohl podílet. Je to smlouva samozvaných elit, ne lidu. Lid nedal nikomu právo ústavu sestavit a přijat. Je tedy neplatná.

    OdpovědětVymazat
  18. Podivna Smrt Ceska
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
  19. Amerika evropicu obetovala
    Budete vybiti, evropani
    Do roka a do dne
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi blbej, viď? To se nedá léčit a samo to nepřejde, blbej ses narodil a blbej chcípneš.
      Tvá nenávist k čechům je ta samá jako ta honolulova, ale vy jste vlastně jeden, že? Duo debilitum maximum.

      Vymazat
    2. 12,03
      Honolulu a Horní Dolní jsou mediální hvězdy!!!!:-)
      Jeden bude hrát v pokračování filmu NÁVRAT IDIOTA a ten druhej v pokračování fimu JEŠTĚ VĚTŠÍ BLBEC,NEŽ JSME DOUFALI.....jak si role rozdělí necháme na nich!!!!§:-DDD

      Vymazat
    3. 12:03 ale kdez, ja mam cechy rad proto je mi lito ze jdou na jatka
      Horni Dolni

      Vymazat
    4. 12:25 jak muze cesky nevolnik mluvit a nestydet se?

      Vymazat
    5. 12,56
      Ty nesvépravnej pologramotnej blbe,ty si dodělej tu zvláštní školu a pak můžeš jít dělat mluvčího Trumpetovi....budete na tom stejně,místo IQ jen ÍÁ!!!!!!:-D

      Vymazat
    6. 13:00 cesky nevolniku, nemluv o demokracii, nevis co to je
      Jsi nevzdelany, nezcestovaly buran

      Vymazat
    7. 20:21
      Sklapni ty magore!!!!!!
      Sám cestuješ leda prstem.po mapě,takže zavři tu ussackou senkrovnu!!!!!!

      Vymazat
    8. 20:32
      O milion ze jsembyl dal nez ty
      Ale ty se nevsadis, jsi bezectny zavistivy cesky zbabely cervicek
      Jen obtizny hmyz
      Nicko
      Horni Dolni

      Vymazat
    9. 20:32 tebe neposloucha ani vlastni pes, jak muzes ocekavat ze nekdo poslechne tvuj vykrik, deprimovana ceska smazko uhrovita
      Horni Dolni

      Vymazat
    10. V prdeli máš vši a na držce je vidět počátek progresivní paralýzy,tak zavři tlamu ty ussackej syfilitickej potrate opičí kurvy!!!!!!!!

      Vymazat
  20. Pokud se má něco změnit, je potřeba navázat na zkušenosti z historie. Lidé si musí platit svoji stranu, která bude hájit jejich zájmy a sami se musí vynasnažit měnit morálku ve společnosti ku svému prospěchu.
    Většina má svoji moc. Tato moc je v přímém rozporu se zájmem řídících elit. Vzniká tedy tlak na omezení moci většiny v co největší míře.
    Většina se může bránit. Třeba udržováním změnou hodnotových měřítek, které jsou dnes ovlivňovány v jejich neprospěch (spotřební způsob života, reklamy, snižování důležitosti rodiny, atd..
    Už z principů kapitalistické společnosti plyne ... nikdy nic nedělej bez prospěchu. Nikdy nám nikdo nic zadarmo nedá. A prospěch nemusí být viditelný na první pohled. Na jedné straně mám náklad "třeba úplatek" a ten může v budoucnu přinést zisk ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V demokracii má lid sobě vládnout!!! Ne nechat za sebe sobě vládnout jiné.

      Vymazat
    2. Forgáč, jak to vypadá tak jediná demokratická země je Švajc, referendum o každem novém zákoně. To je asi nejvíce demokratický systém co na světě existuje.

      Vymazat
    3. 11:59

      Možná ale ještě spíš Island, kde si troufli jít i proti bankám.

      Vymazat
    4. Pane Forgáči, jak byste si reálně představoval stav, kdy lid vládne sám sobě a nenechává za sebe vládnout jiné (které si tentýž lid k tomuto účelu sám zvolil)? Petr

      Vymazat
    5. 12:06
      Konečně otázka k věci. Sám bych si lepší nemohl položit. Má odpověď zní: Na odpovědi se pracuje.

      Vymazat
    6. Pane Forgáči, znamená to, že o tom nemáte ani představu? Petr

      Vymazat
    7. 15:52
      Naopak, mám o organizačně jednoduché a levné vládě lidu představu, ale nechci nic uspěchat. Snad jen mohu sdělit, že v ní současní vládci budou pouze navrhovat řešení a vykonávat následná rozhodnutí lidu a to ve všech územních celcích.

      Vymazat
    8. Hm, tak musím říct, že reálná podoba by mne velmi zajímala. Počkám si. Petr

      Vymazat
  21. Poznání píšícího mladíka.My starší jsme již v 89. roce věděli, že nám nový systém nic moc nepřinese, zvláště s těmi havlisty,kocábisty,pithártisty.Holt každá nastupující generace musí dojít ke svému poznání sama. Předně by ale neměli hodnotit minulé období, které sami neprožili.

    OdpovědětVymazat
  22. Jelikož toky peněz z ČR do EU jsou vyšší než toky peněz z EU do ČR, je nabíledni, že nám západní EU bere naše zdoje. Společnost má být zdrojově stabilní a úsilím svých členů ty zdroje, u nichž to jde, je zkvalitňovat a zvyšovat. Západní státy mají díky nadužití vyčerpané zdroje a snaží se parazitovat, v lepším případě pouze jednostranně výhodně obchodovat se zdroji, kterých je ve východních zemích stále dost, v RF přímo obrovské množství. Proto Západ systematicky po staletí útočí na Rusko a tamní civilizační svazy a spojence. Jsem si jako ekonom jist, že je nejvyšší čas obrátit se k ŠOS a Eurasijské zóně spolupráce. naše kořeny jsou převážně slovanské s keltskou a germánskou příměsí, což nás činí ideální most mezi Východem a Západem s tím, že do aliance můžeme vstoupit pouze s tím, kdo respektuje rovnoprávnost a mírové soužití. Je nabíledni, že největší parazit v podobě USA již zažívá trest za hříchy svých elit, je odstavován od cizích zdrojů, celý tamní socioekonommikcý systém je vnitřně natolik vadný, že zažívá poruchy každý den a to jej ještě čeká konfrontace s vlastním nestabilním ekosystémem. Svatoondřejský zlom a yellowstoneský supervulkán jsou pouze dva nejviditelnější body nestability. Buďme rádi za naši stále ještě celkem stabilní vlast a nenechme si ji destabilizovat těmi, kdo ji v elitních pozicích zaprodávají liberálně elitářskému Západu stejně jako jejich předchůdci marxistickému Východu. Kapitalismus má tutéž systémovou chybu jako marxistický socialismus, proto jako on selhává a je předurčen k záhubě. Potřebujeme národně sociální stát založený na plném respektu k mravním zásadám a na individuálním řízení se svědomím. Pak může existovat svoboda jako produkt odpovědnosti, nikoli od ní odtržená cochcárna. Ekonomickareforma.cz je produkt českého systémového socioekonomického myšlení, které přesně identifikuje klíčový problém - vlastnictví peněz a řeší jej zásadní finančně právní a sociálně ekonomickou reformou. Jakékoli koketování s udržitelnosti současného systému svědčí o nepochopení hloubky jeho chybového designu. Nechť si bratři Noví Republikáni najdou cestu k poznání KSB a DVTR a jejich prostřednictvím k pochopení světa v komplexu složené mozaiky, nikoli útržkovitého kaleidoskopu. Naše psychika budiž lidská, nikoli zvířecí či démonická, pak začneme být Lidmi, nikoli lidskými ovcemi.

    OdpovědětVymazat
  23. Pane Mikulášku, člověk, který dělá chyby ve shodě podmětu s přísudkem, o sobě něco vypovídá.
    p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jste mu to teda pořádně nandal. Nechcete si přečíst něco třeba od pana knížete Schwarncerberga ? Tedy, pokud umí psát ?

      Vymazat
    2. Asi jsi měl na mysli pana Schwarzenberga. Kdybych v jeho textu našel stejnou hrubku, napíšu mu totéž.
      p

      Vymazat
    3. 15:26, každý nemáme tolik času nebo trpšlivosti, abychom nepsali, třeba všemi deseti, rovnou do listu a "z hlavy", kdy následující myšlenka to někam ohne. Jistě, sluší se po sobě to kontrolovat, v tom okénku to bůhví jak přehledné není a mordovat se jinak, když všehovšudy diskutuji, nepíšu diplomku ani milostný dopis, promiňte, nestojí mi za to. Proto i překlepy, gramatické fauly...

      Vymazat
    4. Blbci cesi se staraji o gramatiku zatimco se cesko nori do vln a nemecke prdele
      Horni Dolni

      Vymazat
    5. Psaní všemi deseti nijak nesouvisí s neznalostí základů rodného jazyka.
      A pro 20:18 - kdo ignoruje základy rodného jazyka se do té cizí prdele noří podstatně rychleji a ochotněji.
      p

      Vymazat
  24. 14:01
    Vždyť ten vožrala senilní nedovede formulovat jedinou větu....chtít po tom gerontovi psaný text je nemožný!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:01 jak víš, že vožrala, senilní a geront? Neumíš než druhým nadávat? Průkazně neumíš, takže důvodně tě mám za "prase".

      Vymazat
    2. 14:45
      A já tebe za havlobanderovskej odpad!!!!!!

      Vymazat
  25. Téměř 400 let USA terorizuje a masakruje svět. Je o tom dlouhatánský dokument a je nezpochybnitelný. To potvrdilo i včerejší plácání first Američana, který si nevidí ani na špičku nosu.

    OdpovědětVymazat
  26. Doufám, že nosíš rriko s Merkelovou, aby každý mohl ocenit tvou inteligenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ne, ja si myslim ze nemci jsou svine

      Vymazat
  27. Celkem typický volič ANO. Je sice naštvaný, ale řešení nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reseni na teto urovni neni, Titanik se potapi, myti palub a zachodu nepomuze
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. 20:11 Horní Dolní - výstižné!

      Vymazat
  28. Ad "Opravdu nevidím jiné východisko než totální výměnu lidí v horních i středních patrech tradičních politických stran, mají-li si zachovat jakous takous důvěru voličů!"
    Členství v politické straně by měl být po vraždě nejvážnější trestný čin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudaci cesi si mysli ze je zlodejicek Okamura vytrhne
      Podivna sebevrazda Evropy
      Horni Dolni

      Vymazat
    2. Ovsem pokud Cesi vymeni tyranskou vladu tim spravnym zpusobem, tedy defenestraci na sudlice lidu, tak se omluvim a pred Cechy smeknu
      Zatim ovsem to vypada ze cesi si v nevolnictvi libuji
      Horni Dolni

      Vymazat
    3. 20:09
      Návrat idiota v praxi!!!!!!!

      Vymazat
    4. 20:36 umis jen nadavat, nevzdelany, nezcestovaly zapecnicky smazivy cesky nevolnicku
      Nadavky a zavist, to jsi ty

      Vymazat
    5. 21:16
      A co umíš ty,ussackej pokřivenej zlitej kriple?!!!!!
      Česky neumíš,sedíš v putyce,kde tě nikdo nechce a datluješ ty svoje lejnolahvárenský ussacký sračky bez hlavy a paty!!!!!!
      Jsi skutečně GENITÁLNÍ OMYL PŘÍRODY,NESVÉPRÁVNÝ HOVADO!!!!!!!!!

      Vymazat
    6. 21:24 nabid jsem ti sazku kde si muzes overit to co si o me myslis
      Jenze ty se bojis
      A tak jen nadavas, zoufale a smutne nadavas
      Ceska nevolnicka hnido
      Vycuhujes z havlovy rite
      A bojis se vsadit
      Tim by se prece vyresila tva zvedavost
      Tak co, hnido ceska
      Nic, vid?
      Budes se bat dal, kocebraku, prizdisraci cesky
      Horni Dolni

      Vymazat
  29. Nejde o to přiklonit se k Západu nebo k Východu nebo třeba k Asii, jde o to být sami sebou a to zajišťuje především V4 a nebo už vzniklá a funkční skupina dvanácti států střední a východní Evropy Trojmoří, která V4 obsahuje. Jako V4 máte sílu a množství obyvatel srovnatelné například s Francií a zaručenu samostatnost hospodářskou. Co vám brání stát na Zemi samostatně. Západ se bez vaší výroby neobejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako sen dobrý. Realita, alespoň pro mne, nepředstavitelná.

      Vymazat
    2. Asi k tomu je potřeba odvaha a ne vlezdouvažování.

      Vymazat
    3. Nejde o odvahu, ale o nacionalistické třenice. Poláci v sobě mají pocit nedoceněné, chceteli zhrzené velmoci. Ještě stále je hodně Poláků, kterým by se nepříčil zábor sousedních států. Podobné choutky mají třeba Maďaři. Tyhle nálady jsou živeny skupinami politiků. Když se hlasovalo v Bruselu o kvótách, byla V4 dohodnutá předem. A nakonec Poláci cukli.
      Bylo by to krásné, kdyby dokázala V4 držet basu, ale zatím je to pro mne nepředstavitelné.

      Vymazat
    4. 21:55 Protože polským premiérem tehdy byla žena a ta uvažuje jinak, rodinně, dala přednost EU, protože v ní vidí větší bezpečí a klid -
      "bezkonfliktnost", může se tomu říkat zbabělost ale zároveň to je ženskou přirozeností, tak uvažovat, v Polsku to strašně schytala za tu zradu vůči V4, protože ten odpor vůči EU byl celou V4 předem dohodnutý, a Polsko pak hned naprosto obrátilo a drží v tom už stabilně stejnou pozici například s Českem. Maďarsko je ale skutečně nacionalistický problém, na druhou stranu, je to právě ten hybný faktor pro osamostatnění V4 a třeba Trojmoří.

      Vymazat
    5. Jak říkám, určitě bych nebyl proti. Ale uvěřím, až uvidím.

      Vymazat
  30. Jeste kousinek a v evropice obcanska valka
    V USA taky
    Honolulu spravne cinni ze bydli v ohrazene komunite
    Kdo nezbroji je sebevrah
    Samovrah
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
  31. Toz chazarske projekt " Mráz prichzá z Broselo".....nebét blbé to je vo co tade bezí.....howk

    OdpovědětVymazat
  32. taky jsem kdysi v mládí žvejkal jůesej bublegum a volal ami gou dnes přidávám ami gou home !!! tehdy jako mladý a lehce manipulovatelný jsem nevěděl co jsou američani za zkurvenou bandu hajzlů která dělá bordel po celém světě vykrádá slabší státy a zavádí tam ty svoje lidská práva a zkurvenou amidemokracii ale blíží se doba kdy tihle hajzlové kteří odmítají mír na planetě budou izolováni od zbytku světa je to jako neléčený mor na Zemi !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane mate plno pravdo...........howk

      Vymazat
    2. 8:59 Pod pojmem "američani" předpokládám myslíš obyvetele USA. Nebo sem počítáš i Kanaďany a třeba i Mexikánce? Nebo dokonce i obyvatele Karibiku? No, to je vlastně fuk. I kdybys měl na mysli jen obyvatele USA, opravdu si myslíš, že všech těch více jak 300 milionů lidí je "zkurvená banda hajzlů, která dělá bordel po celém světě vykrádá slabší státy..."???
      To myslíš vážně?
      p

      Vymazat
    3. 19:58
      Americanem se mysli obcan USA

      Vymazat
    4. 22:21 Jsem si jistej, že drtivá většina obyvatel USA se stará o sebe, svojí práci a rodinu a o žádnou válku ani bordel v jinejch státech se nestarají.
      p

      Vymazat
    5. 23:13
      Občané SS jsou v kondici suspended animation, neví co se kolem nich děje, zblblí tv seriály, otráveným fast food šmejdem, vyhnilé mozky cocacolou. Pamatuji SS kdy ještě byly hodny obdivu, kdy lidé tvrdě demonstrovali proti vietnamské válce a dalším bezprávím na nich páchané. Dnes jako tupé ovce kráčí k porázce..
      Klidně nechají jejich židy plně ovládanou vládu působit otřesné hrůzy po celém světě ve jménu NEW WORLD ORDER.

      Vymazat
    6. 7:00 Tak pořád je ekonomika USA jednoznačně nejsilnější ekonomikou světa, takže oni se můžou všem kecům fast foodech nebo coca cole jen smát.
      Tak to prostě je, no.

      Vymazat
    7. Už dva roky je nejsilnější ekonomikou jednoznačně Čína.

      Vymazat
  33. 19:58 pod pojmem američani myslím ty co se válí na cizí účet po světě a ty co je volí tedy všechny kteří mohou volit kanaďani jsou taky pěkná verbež a kde jsi jich napočítal 300mil.jestli jich je 120mil. tak to je moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už vůbec nevím, o kom mluvíš. Obyvatel USA je, pokud vím, něco přes 300 milionů. Ale kolik z nich se válí na cizí účet po světě? Koho tím myslíš? A jak s tím souvisí volby?
      p

      Vymazat
    2. Hadejte se, cesi
      To si pomuzete
      Horni Dolni

      Vymazat
  34. Trochu perspektivu bych prosil
    Hitlerovci zachvatcici Merklova okupuji cesko
    A vy se hadate
    To nemate ani spetku radosti ze se Hitlera Merklova chytla za hlavu pri setkani s Trumpem?
    Trump jasne rekl ze nejvetsi nepritel Ameriky je nemecko
    Horni Dolni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horní Dolní - z toho se vyspíš...

      Vymazat
    2. 23:08 overis si to sazkou? Nebo jsi posrany, ukecany cechacek kteryho slova nemaj vahu?
      Horni Dolni
      Tak co, zustanes bezectny flus?

      Vymazat
    3. Trump je primitiv, Nemecko je nepřítel jelikož si dovoluje vyrábět 100x lepší automobily nez americké šmejdy a prodávat jich v SS milióny.

      Vymazat
    4. 7:05 a svindlovat s emisema, to schvalujes zlodejicku.
      Uz nemecko zaplatilo reparace? Zadny havlovsky odpousteni dokavad nezaplatej, jinak nemecko rozebrat do sroubku
      A nemecky auta jsou smejd
      A ty jsi hitlerovsky kolaborant

      Vymazat
    5. Horní Dolní - o co se chceš sázet? Tvůj koment ve 22:29 nemá hlavu ani patu. Začni pít kvalitnější pití, udělá ti to dobře.

      Vymazat
  35. Najväčí nepriatel ludu je si sám lud,lebo volí stále znovu a znovu tích istích grázlov.

    OdpovědětVymazat